15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های مارول حضور داشته باشند

15 ستاره های که قرار بود در فیلم های مارول حضور داشته باشند

اینها 15 بازیگر سرشناسی هستند که قسمت نشد در دنیای سینمایی مارول بازی کنند.

 

مقدمه: الان 16 تا فیلم از دنیای سینمایی مارول (MCU) دیده ایم و فیلم هفدهم یعنی "ثور: رگنوراک" به زودی از راه میرسه. بنابراین MCU بدون شک یکی از بزرگترین و موفق ترین فرنچایز تاریخ سینماست. وقتی به سال 2008 یعنی زمانی که مارول استودیوز اولین فیلم های خودش به نام های مرد آهنی و هالک باور نکردنی را منتشر کرد واقعا به سختی میشد باور کرد پس از حدود یک دهه مارول بتونه اینهمه فیلم موفق ابرقهرمانی تولید کنه که هیچ کدوم در گیشه ناکام نبوده باشند یا با شکست هنری مواجه شده باشند. اون وقع هیچ کس نمیتوانست تصور کنه MCU اینقدر بزرگ و گسترده بشه. و البته MCU بخش عمده موفقیت خودش رو مدیون بازیگرانی است که کاراکترهای معروف مارول را بازی کرده اند؛ بازیگران با استعداد و شگفت انگیزی که با تعهد و انرژی غیر قابل وصفی به این شخصیت ها جان بخشیدند.

بدون شک انتخاب بازیگر (casting) همیشه نقطه قوت مارول بوده است و حتی انتخاب های جنجالی این شرکت هم بعدش با موفقیت و استقبال روبرو شده اند. در طول سالهای گذشته شایعه شده بود که برخی نام های بزرگ در هالیوود به دنبال ایفای نقش های مارولی هستند ولی مارول همیشه سعی میکنه به دنبال کسانی باشه که برای نقش "مناسب" هستند. ولی در هر حال خیلی وقت ها به خاطر مشغله بازیگران یا به خاطر اینکه از قبل قرارداد حضور در فیلم ها و پروژه های دیگر را داشتند، قسمت نشده در فیلم های مارول حضور یابند. در هر حال شاید اگر این 15 بازیگر وارد MCU شده بودند، این دنیای دوست داشتنی الان ظاهر دیگری داشت.

 

15- الیویا وایلد – گامورا

 الییویا وایلد – گامورا

بازیگر سریال معروف The House که البته در فیلم های معروفی نظیر Tron: Legacy و Aliens بازی کرده، اولین و اصلی ترین گزینه مارول و هوادارانش برای ایفای نقش «گامورا»ی سبز رنگ در فیلم نگهبانان کهکشان بود. خانم وایلد در کنار بازیگرانی همچون «جینا کارانو» ، «آدریان پالیکی» (که بعدا برای نقش «ماکینگ برد» در سریال مامورین شیلد انتخاب شد) و البته «زو سالدانا» گزینه های نهایی برای این نقش بودند که در نهایت به سالدانا رسید.

گفته میشه مارول این نقش رو به وایلد پیشنهاد میده ولی ایشون رد میکنه چون به عقیده او ابرقهرمانان مونث خیلی بی عیب و نقص هستند و بنابراین تصمیم گرفت بره و در فیلم دیگری بازی کنه (به نظر میرسه این خانم هیچ درکی از شخصیت های مارول نداره و گامورا را با یه شخصیت مونث دیگه از کمپانی رقیب اشتباه گرفته!) درسته که خانم وایلد هم میتونست یک گامورای عالی باشه ولی خدایی سالدانا که تا الان perfect بوده.

 

 

14- مدس میکلسون – ملکیث

 مدس میکلسون – ملکیث

«مدس میکلسون» که همه ما او را با نقش خبیث «کسلیوس» در فیلم "دکتر استرنج" میشناسیم، قرار بود زودتر وارد MCU بشه! اولش مارول میخواست ایشون نقش خبیث دیگری به نام «ملکیث» را در فیلم "ثور: دنیای تاریک" بازی کنه. ولی میکلسون مجبور شد این پیشنهاد را رد کنه چون همزمان باید در سریال تلویزیونی Hannibal حضور میافت. بعدش مارول این نقش را داد به « کریستوفر اکلستون » که نقش آفرینی عالی داشت ولی باعث نشد این شخصیت ماندگار بشه. ولی برای میکلسون بد نشد چون سریال هانیبال بسیار با استقبال روبرو شد و در نهایت با نقش کسلیوس وارد دنیای مارول شد که به مراتب جذاب تر و جالب تر از ملکیث بود!

 

13- تام کروز – مرد آهنی

 تام کروز – مرد آهنی

این روزها واقعا غیر ممکنه که کسی دیگری را به جای «رابرت داونی جونیور» در نقش مرد آهنی/تونی استارک تصور کنیم ولی باید بدونید که برنامه ها برای ساخت فیلم مرد آهنی به دهه 90 میلادی برمیگرده و اون موقع انتخاب اول برای این نقش کسی نبود جز «تام کروز». حتی وقتی مارول هم شروع کرد به ساخت دنیای سینمایی خودش ، تام کروز رو به عنوان اولین گزینه خودش در نظر داشت. کروز خودش بسیار مایل بود این نقش رو بازی کنه و سالها به پروژه چسبیده بود ولی به خاطر تعهدی که به فرنچایزهای "ماموریت غیر ممکن" و "جک ریچر" داشت مجبور شد نقش رو رد کنه. و این رو بهش میگن یه تصمیم برد – برد چون رابرت داونی ثابت کرد که زاده  شده این نقش رو مال خودش بکنه و استعدادهای کروز هم در فرنچایزهایی که باید مصرف میشد، مصرف شد.

 

12- آلک بالدوین - ؟

 آلک بالدوین - مارول

بازیگر محبوب دنیای سینما که نقش های کمدی زیادی هم داره و در فیلم ابرقهرمانی "سایه" (Shadow) هم بازی کرده و اخیرا خیلی عالی ادای «دونالد ترامپ» را در Saturday Night Live درآورد، خیلی نزدیک بود وارد MCU بشه. واقعا جای تعجبی هم نداره که مارول بهش روی انداخته باشه چون واقعا بازیگر بزرگیه. خود بالدوین تا به حال فاش نکرده چه نقشی بهش پیشنهاد شده ولی گفته نقش خبیث بوده. با توجه به زمانی که این نقش بهش پیشنهاد شده ما حدس میزنیم یا نقش «الکساندر پیرس» در فیلم "کاپیتان آمریکا" سرباز زمستانی" بوده یا نقش "کالکتور" در فیلم نگهبانان کهکشان. اما متاسفانه ایشون به خاطر بارداری همسرش مجبور شد پیشنهاد مارول رو رد کنه. بالدوین میتونست یک گزینه عالی برای مارول باشه و امیدواریم در آینده بتونه به MCU ملحق بشه.

 

11- ریچل مک آدامز – پپر پاتس

 ریچل مک آدامز – پپر پاتس

خانم «ریچل مک آدامز» را علاقمندان به سینما به خاطر فیلم مشهور سال 2004 یعنی Mean Girls میشناسند. برای هواداران کمیک بوکی هم ایشون به خاطر ایفای نقش «کریستین پالمر» در فیلم "دکتر استرنج" شناخته میشه. ولی ایشون هم قرار بود زودتر از این حرفها وارد MCU بشه تا نقش «پپر پاتس» را در فیلم مرد آهنی 1 بازی کنه. ولی خانم آدامز این نقش رو رد کرد تا روی فیلم های The Time Traveler’s Wife و State of Play کار کنه . در نهایت این نقش به «گوئینت پالترو» رسید. اولش خیلی از مارول به خاطر این انتخاب انتقاد شد ولی بعدش معلوم شد انتخای خیلی خوبی بوده. ضمن اینکه شیمی بسیار خوبی بین او و رابرت وجود داره. در هر حال خانم مک آدامز گفته که نقشی که در دکتر استرنج بازی کرد را بیشتر از پپر پاتس دوست داره.

 

10- امیلی بلانت – بلک ویدو/پگی کارتر

 امیلی بلانت – بلک ویدو/پگی کارتر

سال 2010، دنیای سینمایی مارول هنوز در حال شکل گیری بود و ما هنوز دقیقا نمیدونستیم قراره چطور از آب دربیاد. برای نقش «بلک ویدو» در فیلم آیرون من 2، مارول رفت سراغ بازیگری که داشت روز به روز بیشتر میدرخشید: «امیلی بلانت». ولی ایشون چون قرار بود در فیلم "سفرهای گالیور" حضور داشته باشه، نشد که پیشنهاد مارول رو قبول کنه. یک سال بعد مارول دوباره رفت سراغ ایشون. اینبار برای نقش «پگی کارتر» در فیلم "کاپیتان آمریکا نخستین انتقام جو" ولی بلانت قبلش همزمان برای حضور در فیلم دیگری قرارداد بسته بود! (تازه میگن برای نقش کاپیتان مارول هم مد نظر مارول بوده!!!). واقعا جالب میشد اگر ایشون حداقل یکی از این نقش ها را بازی میکرد ، هرچند که انصافا اسکارلت جوهنسن و هایلی اتول عالی نقش های خودشون رو بازی کردند.

 

9- جسیکا چستن  - واسپ

جسیکا چستن  - واسپ

«جسیکا چستن» بازیگر تحسین شده است که تا به حال دو بار کاندید اسکار شده و یک بار در حال مذاکره با مارول بود تا به MCU بپیونده. او که در فیلم های برجسته ای همچون Zero Dark Thirty، "بین ستاره ای" و "مریخی" حضور داشته کلا علاقه داره نقش یک ابرقهرمان رو بازی کنه. مارول هم بهش پیشنهاد کرد در نقش «هوپ ون داین» یا واسپ در فیلم مرد مورچه ای ظاهر بشه. ولی ایشون ردش کرد. چرا؟ چون به نظرش این نقش زیاد صحنه های اکشن نداشت!!! ایشان عقیده داره که یک بازیگر در طول حرفه خودش فقط یک شانس نصیبش میشه تا نقش یک ابرقهرمان را بازی کنه و دیگه تا آخر عمر با اون نقش شناخته میشه. بنابراین این نقش را رد کرد چون وقتی فیلمنامه را خواند، دید که هوپ ون داین ابرقهرمان نمیشه. اما کاش صبر میکرد چون الان واسپ قراره در مرد مورچه ای 2 کاملا در قالب سوپرهیروینی به نام واسپ فرو بره و در اونجرز 4 هم باشه!

 

8- یواکین فینکس – هالک/دکتر استرنج

 یواکین فینکس – هالک/دکتر استرنج

وقتی «ادوارد نورتون» که در فیلم "هالک باورنکردنی" نقش بروس بنر/هالک را بازی کرد، بدقلق بازی درآورد و MCU را ترک کرد، مارول باید برای فیلم اونجرز حتما جانشینی برای او پیدا میکرد. مارول به دنبال یک اسم بزرگ بود و رفت دنبال بازیگر سرشناسی به نام «یواکین فینکس» . ولی او این نقش را رد کرد و در نتیجه مارول گزینه بعدی اش یعنی «مارک رافلو» را برگزید. ولی مارول همچنان دنبال این بازیگر بود و نقش «دکتر استرنج» را بهش پیشنهاد داد. مذاکرات با او داشت به نتایج خوبی هم میرسید ولی در لحظات آخر فینکس کنار کشید. او خودش بارها لب به تحسین فیلم های مارول گشوده و اعلام کرده که از اونا لذت میبره ولی نقشی رو برای خودش در MCU نمیتونه متصور بشه. او بازیگر بزرگیه و بازیش در فیلم Her بی نقص بود ولی واقعا باید قبول کرد نمیتوان ارتباطی بین او و فیلم های ابرقهرمانی پیدا کرد. ضمن اینکه «بندیکت کامبربچ» به خوبی  ثابت کرد گزینه بهتری برای دکتر استرنج بوده.

 

7- جنسن اکلس – هاکای

 جنسن اکلس – هاکای

ستاره سریال بیش از حد طولانی شده (!) Supernatural اولش برای نقش کاپیتان آمریکا تست داد ولی مارول در نهایت «کریس اوانز» را انتخاب کرد. ولی میگن مارول از این بازیگر خوشش آمده بوده و نقش «هاکای» رو بهش پیشنهاد کرده. ولی اکلس باید در سریال Supernatural حضور میافت و این پیشنهاد را رد کرد. البته یه کم عجیبه چون اگه میتونسته برای نقش کاپیتان آمریکا برنامه خودش رو خالی کنه پس چرا برای هاکای نتونسته؟! به نظر ایشون از اینکه مارول نقش Cap رو به شدت ناراحت شده! این عکس رو هواداران درست کردند:

هاکای - بازیگر سوپرنچرال

به نظرتون از «جرمی رنر» برای نقش هاکای بهتر بود؟ من که از قیافه اش خوشم میاد! بیشتر به هاکای میخوره!

 

6- جیسون ماموآ – درکس نابودگر

 جیسون ماموآ – درکس نابودگر

گفته میشه که پروسه انتخاب بازیگر برای فیلم نگهبانان کهکشان بسیار طولانی شد و سخت ترین پروسه برای مارول بوده. اولین گزینه برای نقش «درکس» کسی نبود جز «جیسون ماموآ» . آن موقع ماموآ نقش قهرمانان خشن و عضلانی مثل «کونان» و «کال دراگو» (سریال بازی تاج و تخت)  را بازی کرده بود  و مارول دوست داشت نقش درکس را نیز بازی کند. او برای نقش تست هم داد و حتی گریم هم شد  ولی در نهایت تصمیم گرفت این نقش رو قبول نکنه چون دوست داشت بچه ها او را در نقش یک شخصیت شاد و خوشحال ببینند! و بعدش هم نقش «آکوامن» را در فیلم های دی سی قبول کرد(!!!)  البته ماموآ اگر کمی صبر میکرد متوجه میشد که نقش درکس خیلی شاد و خوشحاله!!! ولی شخصا خوشحالم که نقش درکس به «دیو باتیستا» رسید.

 

5- جوزف گوردون لویت – استار لرد/مرد مورچه ای

جوزف گوردون لویت – استار لرد/مرد مورچه ای

وقتی مارول سرگرم انتخاب بازیگر برای فیلم نگهبانان کهکشان خود بود از اینکه بره سراغ ستاره های بزرگ هالیوود هراسی نداشت. یکی از آنها «جوزف گوردون لویت» بود که بهش نقش «پیتر کوئیل/استار لرد» پیشنهاد شد. ولی او نقش را رد کرد تا در قسمت دوم فیلم Sin City ظاهر بشه. او قطعا الان از این تصمیم پشیمان است چون Sin City 2 افتضاح بود ولی نگهبانان کهکشان از بازیگر گمنامی همچون «کریس پرت» یک ستاره بی بدیل ساخت. خود لویت هم بارها اعلام کرده که تصمیم اشتباهی گرفته. ( خداییش الان کسی به غیر از کریس پرت را در این نقش نمیتوان تصور کرد).

سپس وقتی مارول شروع کرد به انتخاب بازیگر مرد مورچه ای، لویت خیلی علاقه نشان داد. او و «پل راد» گزینه های اصلی مارول بودند. رقابت سختی هم بین آنها در گرفت ولی در نهایت نقش به پل راد رسید که البته در نوشتن فیلمنامه هم کمک زیادی کرد. درسته پل راد یک مرد مورچه ای بینظیر شد ولی واقعا جای بازیگر خوبی مثل لویت در دنیای سینمایی مارول خالیه.

 

4- سیرشا رونان – اسکارلت ویچ

 سیرشا رونان – اسکارلت ویچ

وقتی خبر رسید که مارول داره شخصیت محبوبی همچون «اسکارلت ویچ» را وارد MCU میکنه هواداران خوشحال شدند. حدس و گمانه زنی های زیادی زده میشد درباره اینکه کی باید نقش چنین شخصیت مهمی رو بازی کنه. آخرش نقش به «الیزابت اولسن» رسید که انصافا کارش عالیه. ولی یک بازیگر سرشناس هم بود که چیزی نمانده بود این رل را تصاحب کنه. «سیرشا رونان» (Saoirse Ronan) که دوباره کاندید اسکار شده جزو گزینه های مارول بود. ولی ایشون اونقدر سرش شلوغ بود و در پروژه های مختلفی حضور داشت که مجبور شد این نقش رو رد کنه. ولی امیدواریم به زودی در نقشی دیگر در MCU حضور پیدا کنه.

 

3- مل گیبسون – اودین

 مل گیبسون – اودین

به نظر غیر قابل باور میاد چون «مل گیبسون» کبیر چندین بار بدجوری به فیلم های کمیک بوکی تاخته (مثلا در اینجا که فیلم های مارول را "خشن" و "بی وجدان" خواند!). ولی در محموع بازیگر و کارگردان بسیار قابل احترام و بزرگی است. اما باید قبول کرد که دیگه اون جایگاه سابق خودش را در هالیوود ندارد. و البته جای تعجبه که مارول یک بار بهش رو انداخت تا نقش «اودین» (پدر «ثور») را بازی کنه. خود گیبسون گفته که مارول این نقش رو بهش پیشنهاد داده ولی ردش کرده. درسته که او میتونست گزینه جالبی برای اودین باشه ولی انصافا «آنتونی هاپکینز» یه چیز دیگست. واقعا به سختی میتوان تصور کرد گیبسون میتونست مثل هاپکینز چنین کلاس و عظمتی رو به این نقش تزریق کنه.

 

2- جانی دپ – دکتر استرنج

 جانی دپ – دکتر استرنج

انتخاب بازیگر برای نقشی مثل دکتر استرنج ساده نبود. البته مارول ادعا میکنه از اول کامبربچ رو برای این نقش در نظر داشته ولی ایشون سرش شلوغ بود. مارول هم در نتیجه سراغ بازیگران بزرگی مثل «فینکس» که در بالا بهش اشاره شد و البته «جانی دپ» رفت. ولی دپ سرگرم بازی در "دزدان دریایی کارائیب" بود و نتونست نقش رو قبول کنه. راستش فکر میکنیم دپ میتونست برای این نقش perfect باشه ولی کامبربچ هم perfect هستش! ولی واقعا دیدن تعاملات جانی دپ با بزرگان مارول مثل رابرت داونی جونیور میتونست فوق العاده جذاب باشه. 

 

1- متیو مک کانهی – ایگو، سیاره زنده

 متیو مک کانهی – ایگو سیاره زنده

«مک کانهی» بازیگر بسیار با استعدادیه که استودیوهای هالیوودی در به در به دنبالش هستند. و البته مارول هم دو بار رفته سراغش. اولین بار به خاطر نقش دکتر استرنج بود که به دلایل نامعلومی رد شد. دومین بار مارول به سختی تلاش کرد تا نقش پدر پیتر کوئیل یعنی «ایگو» را در فیلم نگهبانان کهکشان 2 بده بهش. حتی کانسپت ارتی منتشر شده که او را در این نقش نشان میده:

کانهی - ایگو - مارول

پس قضیه کاملا جدی بوده.  ولی به خاطر اینکه قبلش قرارداد حضور در فیلم "برج تاریک" را امضا کرده بود و نمیتونست همزمان در سر صحنه فیلمبرداری دو فیلم باشه، این پیشنهاد را رد کرد. البته به نظرم او برای این نقش زیادی جوان بود و «کرت راسل» واقعا تونست بهتر این نقش رو بازی کنه. ولی امیدواریم مارول دست از سر مک کانهی برنداره. او میتونه برای نقش «نورمن آزبورن/گرین گابلین» هم  عالی باشه. بنابراین سونی هم میتونه بره سراغش!

نظر شما چیست؟ به نظرتون این بازیگران بهتر میتونستند نقش های خود را بازی کنند؟ آیا جانشینان آنها بهتر بودند؟

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

 مقالات مشابه:

برترین بازیگران فیلم های مارول

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 دفعه ای که قدرت ابرقهرمانان کمیک بوکی در سریال و فیلم تغییر کرد!

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ghost.hulk
#1 Ghost.hulk 1396-07-09 20:06
مقاله خوبی بود. ضمن از تشکر از نویسنده و مترجم ، به نظرم انتخاب جانی دپ و سیرشا رونان و جنسن اکلس، میتونست perfect باشه. با بقیه ی گزینه ها کمتر موافقم یا اصلا موافق نیستم.
نقل قول کردن
WarForWolfman
#2 WarForWolfman 1396-07-09 20:08
واقعا مطلب عالی بود خودم به شخصه دوست داشتم جانی دپ تو نقش استفان استرنج ببینم ولی حیف شد و انتخاب خانم اولسن خیلی بهتر شد تا خانوم رونان.
پ.ن:چرا اینقدر از فیلمهای DC اینجا انتقادات کوبنده شد مخصوصا اون علامت تعجبهای آکوامن بابا یکم مهربونتر باشین با DC :lol:
نقل قول کردن
sina parker
#3 sina parker 1396-07-09 20:15
اگه جانی دپ نقش دکتر استرنج بازی میکرد خیلی خوشحال میشدم و فک کنم خیلیم به این نقش میخورد اما بندیکت کامبربچ هم عالیه
نقل قول کردن
zahed arazi
#4 zahed arazi 1396-07-09 20:15
ممنون بابت مقاله استاد
بنظرم از همه جالبتر و متعجب کننده تر جانی دپ بود تو نقش دکتر استرنج واقعا عجب چیزی میشد ضمن اینکه خودم خیلی جانی دپ رو دوست دارم و جزو سه بازیگر محبوب منه کارش هم خیلی دزسته اصلا اگه جانی دپ نبود دزدان دریایی کاراییب دزدان دریایی کاراییب نبود
بعد از اون تام کروز هم خیلی میتونست خوب باشه ولی رابرت داونی اونقدر خوب بازی کرده که ادم حتی نمیتونه تصورشو بکنه که بازیگر نامی مثل تام کروز رو تو لباس مرد اهنی ببینه خودم هم بخاطر بازیه فوقالعادش تو مرد اهنی اهنی عاشقش شدم و الان هم خیلی جزو بازیگران محبوب منه
جوزف گوردون بنظرم میتونست مرد مورچه ایه خوبیو تحویلمون بده حتی بهتر ازپال راد ولی استارلرد بهش نمیومد و بهتر شد که کریس پرت انتخاب شد

راستی استاد ادمینای سایت تاینی موویز رو دستگیر کردن حتی سایت سینما رو از دسترس خارج کردن چنتا سایت دیگه هم هستن واقعا ادم افسوس میخوره بخاطر این کارا خود شبکه سه هم دوبله های اختصاصی تاینی موویزو پخش میکرده اونوقت الان این شده وضعیت این سایتا ما که نمیتونیم تو سینما فیلمای بروزو ببینیم باید ب اسغالایی مثل نهنگ عنبر و گشت دو راضی باشیم ولی اخه با این سایتا چیکار دارن خداییش چیکارشون کرده با این اوضاع باید دیدن فیلمای هالیوودی رو تا ی مدت از سرمون دور کنیم چون میدونید که بیشتر از نصف سایتای ایرانی منبعشون تاینی موویز بوده من الان میترسم نکنه سایت اسپایدی رو هم فیلتر کنن
نقل قول کردن
zahed arazi
#5 zahed arazi 1396-07-09 20:17
به نقل از iron-bat:

راستی استاد ادمینای سایت تاینی موویز رو دستگیر کردن حتی سایت سینما رو از دسترس خارج کردن چنتا سایت دیگه هم هستن واقعا ادم افسوس میخوره بخاطر این کارا خود شبکه سه هم دوبله های اختصاصی تاینی موویزو پخش میکرده اونوقت الان این شده وضعیت این سایتا ما که نمیتونیم تو سینما فیلمای بروزو ببینیم باید ب اسغالایی مثل نهنگ عنبر و گشت دو راضی باشیم ولی اخه با این سایتا چیکار دارن خداییش چیکارشون کرده با این اوضاع باید دیدن فیلمای هالیوودی رو تا ی مدت از سرمون دور کنیم چون میدونید که بیشتر از نصف سایتای ایرانی منبعشون تاینی موویز بوده من الان میترسم نکنه سایت اسپایدی رو هم فیلتر کنن
دادستان تهران در خصوص ارجاع پرونده با موضوع فعالیت باند فساد و فحشا با استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: متهمان این پرونده که هم اکنون شش نفر از آن‌ها بازداشت شده‌اند، فیلم‌های مبتذل و مستهجن را تهیه و دوبله نموده و در فضای مجازی به فروش می‌رساندند.
اینم نقل قول کردم تا ببینید چه دلیل مثلا قانع کننده ای ب ما دادن واقعا باید ب افتخارشون دست زد که جلوی فساد و دزدی رو گرفتن
نقل قول کردن
amazing batman
#6 amazing batman 1396-07-09 20:17
مقاله های خیلی خوب و جالبی بود . به نظرم بازیگرانی که الآن دارن این نقش هارو بازیمی کنند بهتر هستن ، البته این نظر شخصی منه .
ولی خیلی دوست دارم جانی دپ رو در MCU ببینم . به نظرم با رابرت داونی جونیور میتونست زوج خوبی باشه ، آخه هرد شیطونن . :lol:
نقل قول کردن
Youngie
#7 Youngie 1396-07-09 20:21
به نقل از WarForWolfman:

پ.ن:چرا اینقدر از فیلمهای DC اینجا انتقادات کوبنده شد مخصوصا اون علامت تعجبهای آکوامن بابا یکم مهربونتر باشین با DC :lol:

انتقادات کوبنده؟ :lol: به نظرم فقط منظورشون تعجب بود چون گفته بود میخواد نقش شاد و خوشحال بازی کنه بعد پیشنهاد زک اسنایدر رو قبول کرده :D
نقل قول کردن
Youngie
#8 Youngie 1396-07-09 20:23
منم این بازیگرای فعلی رو بیشتر دوست دارم. حتی لویت هم در نقش مرد مورچه ای اون شیرینی و باحالی پل راد رو نداشت
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#9 Samwel Tarly 1396-07-09 20:57
مرسی بابت مقاله فوق العاده و خیلی موارد جالبی بودن و برای بعضی ها خیبی تعجب کردم مثل جوزف گوردون و جانی دپ!
واقعا حضور جانی دپ تو mcu میتونست خیلی خیلی عالی باشه و باعث تبلیغ بیشتر فیلم ها هم میشد و دیگه لازم به تعریف من از این بازیگر نیست چون دیگه همه میدونن چقدر کارش درسته ولی از یه طرف بندیکت کامبربچ هم خیلی تو نقش دکتر استرنج عالی بوده و در حال حاضر هیچ کس رو به جز ایشون برای نقش دکتر استرنج نمیتونم تصور بکنم و بدون شک بندیکت کامبربچ جزو بهترین بازیگران نسل حاضره و اگه شک دارید برید سریال شرلوک رو نگاه کنید تا کاملا قانع بشید و خیلی برای فیلم جدید بندیکت مشتاقم که اگه اشتباه نکنم اسمش the current war هستش و قراره نقش توماس ادیسون رو بازی کنه و اتفاقا تام هالند خودمون هم توش هست.
مدس میکلسن هم بازیگر بسیار تواناییه و تو فیلم دکتر استرنج هم به نظرم به حقش نرسید و یجورایی زیر سایه دورمامو قرار گرفت و میتونست خیلی بیشتر خودش رو نشون بده ولی باز بهتر که فیلم متوسط ثور 2 نبود و همین دکتر استرنج خیلی از ثور 2 بهتر بود.
بازم از استاد به خاطر مقاله ممنونم.
نقل قول کردن
sib khan
#10 sib khan 1396-07-09 21:37
خيلي جالب بود هميشه از اين جور مقاله ها كه مربوط به بازيگراس رو دوست داشتم.خيلي دوست داشتم جاني دپ رو در نقش دكتر استرنج ببينم ولي كامبربچ هم خدايي واقعا قشنگ بازي كرد.مل گيبسون برام خيلي جالب بود :lol: در باره تام كروز كه مطمعنم همه هم عقيده ايم :D همون بهتر كه نشد :P
نقل قول کردن
m.k.t
#11 m.k.t 1396-07-09 21:45
من که هیچ کی رو نمی تونم جای بازیگرای الانیش تصور کنم :sigh:
نقل قول کردن
Armin7 A7M
#12 Armin7 A7M 1396-07-09 21:52
به قول یه عزیزی من فقط عاشق اینم متیورو تو نقش نورمن ببینم انقدر زنده بمونم جانی دپم تو MCU ببینم :lol: :lol:
واقعا این دو تا جاشون خیلی خالیه.به نظرم با رفتن رابرت و چند بازیگر دیگه به احتمال زیاد دو کریس (همزفورث و ایوانز) باید چند تا چهره مشهور دیگه اضافه شن.بندیکت عالیه و به نظرم یکی ازین دو نفر (جانی دپ و متیو مک کانهی) میتونه خیلی کمک کنه به این امر
من یه پیشنهاد دارم برای نقش احتمالی آلک بالدوین.به نظرم نقش جیمز جونا جیمسون رو میتونه به بهترین شکل ممکن بازی کنه.کاش ازش استفاده کنن :sigh:
نقل قول کردن
Frank castle
#13 Frank castle 1396-07-09 22:04
دو تا بازیگر هستند من خیلی دوستشون دارم یکی تام کروز بخاطر اخرین سامورایی (به جریت میگم قشنگ ترین فیلمی که توی عمرم دیدم این بوده!!!!! خیلی توی زندگیم و باورهام تاثییر گذاشت)و دیگری هم تام هنکس بخاطر شاهکاراش که خیلی طولانی هست نقش هاش.خب مسلما برای منی که طرفدار تام کروزم خیلی حسرت هست که این نقش رو بازی نکرده البته بخاطر قد و هیکلش فکر نمی کنم خیلی بدرد این نقش میخورد.
خب از اینجا به بعد من فقط نقل کارنامه هاشون میگم اصلا کاری ندارم که فلانی که بازی کرده و صاحب این کاراکتر شده و نمیشه تصورش کرد که فلان کس نقشش رو بازی کنه(میشه گفت بیشتر بازیگرهایی که مارول انتخاب کردن نقشهاشونو عالی بازی کردن اما بنا به کارنامه هنری بعضی ها فکر میکنم بهتر از این هم میشد)
جسییکا چستن خیلی حیفش بود واقعا بازیگر توانایی هست برای نقش واسپ بنظرم میتونست عالی باشه واقعا حیف همچین بازیگری
امیلی بلانت رو بهتر از اسکارلت جوهانسون میدونم .فکر میکنم قشنگ تر از اون بازی میکنه(جوهانسون هم بازیگر خیلی خوبه هست اما نه در حد امیلی بلانت)
یواکین فینکس بنظرم برای بروس بنر عالی بود خصوصا ته چهره غمگینی که داره بنظرم عالی میشد(البته اینو بگم بنظر من مارک رافالو توی دنیای مارول یکی از بهترین بازیگرهای مارول هست که انتخاب شده )
سیرشا رونان هم بنظر من از لحاظ کیفیت کاری بهتر از الیزابت اولسون هست(من از نقش هاش بیشتر خوشم میاد خصوصا چهرش خیلی دلنشین هست و هم هنر بازیگریش)
اینجا فقط دو نفر هستند که خدا رو شکر میکنم انتخاب نشدند یکی مل گیبسون با اینکه خیلی دوستش دارم ولی بنظر من انتونی هاپکینز برای این نقش خیلی مناسب تر هست(صورت هاپکینز یه اقتداری خاصی داره که مل گیبسون نداره با اینکه جفتشون خیلی بزرگ هستند اما چهره هم مهم هست)
دومی هم جانی دپ با اینکه بازیگر خیلی خوبی هست و طرفدار زیاد داره اما بازم کمبریج بنظرم بهتر هست برای این نقش
نقل قول کردن
Youngie
#14 Youngie 1396-07-09 22:10
چرا هیشکی درباره اکلس و هاکای نظر نمیده؟!
نقل قول کردن
Sherlockian
#15 Sherlockian 1396-07-10 12:33
ممون بابت مقاله مثله همیشه عالی بود .
با اینکه اکثر گزینه هارو نمیتونم بجای بازیگران فعلی قبول کنم ولی بنظرم سیرشا رونان میتونست اسکارلت ویچ عالی بشه . البته الیزابت اولسنم واقعا خوبه .
ولی بیشترین حسرت من توی بازیگرا مدس میکلسن هستش که اگه سریال هانیبال یا فیلم the hunt رو دیده باشین میفهمین چقدر بازیگر خارق العادیه ولی متاسفانه توی دکتر استرنج اصلا به نقشش درست حسابی نپرداخته بودن و پتانسیلشو کاملا هدر دادن ( در حالی که کسیلیوس بخاطر کم اهمیت بودنش توی کمیکا میتونست با یه پرداخت درست حسابی و یه پیشینه عالی به یکی از بهترین ویلین های فیلمای مارول بشه )
درباره دکتر استرنجم همونطور که آقای غفاری گفتن بندیکت کامبربچ یکی از بهترین بازیگرای حال حاظره و خودمم شخصا هیچکسیو جز بندیکت نمیتونم توی این نقش قبول کنم . جانی دپم بنظرم بهتر بود که انتخاب نشد چون اصلا شباهت بندیکت به این شخصیتو نداره . البته این فیلم میتونست بازگشت خوبی برای جانی دپ باشه که چندین ساله رو به افوله ؛ در حالی که بندیکت کامبربچ از سال 2010 و بخاطر بازی توی سریال شرلوک حسابی حرفه بازیگریش دگرگون شد !
نقل قول کردن
PedraM2002
#16 PedraM2002 1396-07-10 14:08
واقعا میتونم بگم که این بازیگرای فعلی مارول بهترین در نقش خودشون هستن و تصور یکی دیگه توی این نقشا خیلی سخته.
نقل قول کردن
Teen Titans
#17 Teen Titans 1396-07-10 18:04
ممنون مقاله خیلی جالبی بود.
خیلی جالب می شد اگر جانی دپ نقش دکتر استرنج بازی می کرد به عنوان یه جراح ماهر :D درسته آقای بندیکت کمبریج هم فوق العاده این نقش رو بازی کردن ولی خب ایشون نقش های دانشمندان مشهور هم بازی کردن . منظورم اینه که با چالشی که جانی دپ رو به رو می شد رو به رو نشدن. البته باز این یه ریسک بزرگی بود و یه جورایی هم خوب شد ایشون انتخاب شدند.
با 16# هم موافقم واقعا همه بازیگرا عالین
نقل قول کردن
Marc Spector
#18 Marc Spector 1396-07-10 23:01
واقعا عجب بازیگرایی،ولی من حتی اگه یه نقش آشغالو بدن به جانی دپ بازم اون فیلمو میبینم این بشر اسطورس نمونه فیلم مورتکای.یه چیز دیگه استاد مقاله عالی بود فقط یه جاهایی یه سری اشکال نوشتاری داشت،مثلا یه جا نوشته بودید(وقع)و یه جاییم نوشته بودید،(هرچند که اسکارلت جوهانسن و پگی کارتر عالی نقش های خودشونو بازی کردن).سپاس از مقاله خوبتون
نقل قول کردن
proti
#19 proti 1396-07-11 10:09
سلام دوستان بلاخره بعد از مدتها تلاش من هم اجازه عضویت گرفتم

خب راستش الان که این مقاله رو میخونم فکر نمیکنم که تام کروز میتونست هیچ وقت تونی استارک بهتری باشه شاید جانی دپ دکتراسترنج جالبی میشد اما بعیده واقعا که بتونم آیرون من دیگه ای رو تصور کنم.
اما دربارۀ هاوکای واقعا دوست داشتم جنسن اکلس این نقش رو بازی کنه. بازیگری هست که خیلی خوب از عهدۀ نقشهاش برمیاد.میتونست یه هاوکای بیادموندنی با همون روحیات پرشیطنت هاوکای بسازه که خب از نظرسنی هم فکر میکنم بازیگر فعلی هاوکای (الان اسمش یادم نیست) یه مقدار سنش بالاست
خوشحالم که اسکارلت جوهانسون بلک ویدئو شد بعید میدونم کس دیگه ای این نقش رو به این خوبی در میاورد. حالا که حرفش شد قرار بود یه فیلم ویژه برای بلک ویدئو ساخته بشه کسی خبر نداره چی شد؟ فکر میکنم یکی دو سال قبل خوندم که اون موقع اسکارلت باردار بود و ساختش عقب افتاد.
نقل قول کردن
T.H.O.R
#20 T.H.O.R 1396-07-11 16:51
مقاله بسیار زیبایی بود
مرسی آقای ترابی
هر کدام از این افراد رو اگر در اون نقش ها ببینیم میتوانیم بگیم که میتونن نقش آفرینی خوبی داشته باشند یا نه
از همه بهتر هم من با جانی دپ و مدس میکلسن موافقم جانی دپ با آثاری که تا الان ازش دیدیم در اینکه میتونست مانند بندیکت کمبریج نقش دکتر استرنج رو بازی کنه شکی نیست و مدس میکلسن هم لیاقتش تو mcu بیشتر از اینا بود میتونست جدا گونه یک نقش کامل رو در دست بگیره ولی یه جورایی مکمل درمامو تو فیلم بود و خیلی لایق تر از این حرفا بود واقعا ...
نقل قول کردن
علی قدیانی
#21 علی قدیانی 1396-07-11 22:16
به نقل از proti:
حالا که حرفش شد قرار بود یه فیلم ویژه برای بلک ویدئو ساخته بشه کسی خبر نداره چی شد؟ فکر میکنم یکی دو سال قبل خوندم که اون موقع اسکارلت باردار بود و ساختش عقب افتاد.

نه فعلا مارول قصد ساختن این فیلم رو نداره و فکر نکنم سراغش بره با توجه به جنگ بی نهایت مگه اینکه درباره اوریجینش باشه که چون تاحالا چیز زیادی ازش گفته نشده فیلم اوریجینش باید ساخته بشه که احتمالش ضعیفه.
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#22 mat mordak/DareDevil 1396-07-13 09:44
بازم یه مقاله عالی دیگه واقعا خدارو شکر که این گزینه ها انتخاب نشدند چون واقعا اینایی که انتخاب شدن انصافا بازیگرای بهتری بودن(برای بازی کردن این نقش ها)
ولی یه چیزی که برام عجیبه اینه که مارول چرا به گیبسون رو انداخته که بیاد اودینو بازی کنه که واقعا احمقانه بود (واقعا نباید آقای هاپکینز با اقای گیبسون مقایسه بشه)
بازم بابت مقالتون ممنون
نقل قول کردن
Dr_AM
#23 Dr_AM 1396-07-16 17:22
بسیار عالی ...
متشکر از عوامل محترم ...
ولی چهره تام کروز بیشتر به تونی استارک دنیای کمیک میخوره نه ؟ نمیخوام بگم رابرت انتخاب بدی بود چون خودم طرفدارشم !
ولی به نظرم جالب می شد اگه تام کروز می اومد ...
و به نظرم جنسن الکس کلا بیشتر به درد نقش هاکای میخورد ، هم از نظر قیافه هم از نظر بازی ...
گرچه بازی جرمی رنر هم بد نیست و بازیگر خیلی خوبیه ...
اما کاش مارول جنسن الکس رو واسه این نقش می آورد ...
چون خیلی شبیه کمیک هاشه ...
نقل قول کردن
Navid.d
#24 Navid.d 1396-11-30 19:50
مقاله عالی بود
جانی دپ به دکتر استرنج در دنیای کمیک بیشتر شبیه هست
اما بندیکت کمبریج گزینه بهتری است
نقل قول کردن
Doctor_strange_82
#25 Doctor_strange_82 1398-02-18 15:46
سلام ممنون استاد ترابی
نقل قول کردن
Amir M Alvandi
#26 Amir M Alvandi 1398-03-07 20:55
به نظرم بازیگرای کنونی بهترین انتخاب ها بودن (بجز بری لارسون برای نقش کاپتان مارول/کارول دانورز)

در مورد هاکای هم بگم جرمی رنر بیشتر بهش میخوره :lol: البته نظر منه

یکم سخته تصور جانی دپ جای کامبربچِ عزیز ;-)
نقل قول کردن
sara
#27 sara 1398-05-01 17:35
میگم دوستان حالا که دیزنی فاکس رو خریده خیلی از این بازیگران برای فنتستیک فور یا ایکس من مناسب نیستن مثال

جانی دپ: پرفسور ایکس
تام کروز: مگنتو
( جا به جا هم میتونن بشن )
سیرشا رونان: جین گری
جنسن اکلس: سایکلاپس
جوزف گوردون لویت: رید ریچاردز
امیلی بلانت: سوزان استورم
الیویا وایلد: اما فراست


با نظرم موافقین؟؟؟
نقل قول کردن
milad
#28 milad 1399-02-10 02:20
به نظرم از روی شانس بود یا هوشمندی، ولی بازیگر های فعلی خیلی خیلی بهتر هستن به خصوص رابرت جونیور.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45