15 لباس برتر فلش (The Flash)

15 لباس برتر فلش (The Flash)

این مقاله به مناسبت اکران سینمایی فیلم "فلش" دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد ...

 

15- لباس جی گاریک

لباس جی گریک

در عصر طلایی کمیک بوک که فلش اوریجینال خلق شد ، لباسش تمامی ویژگی های لباس کلاسیک یک شخصیت را داشت. رنگ های جسورانه و ابتدایی لباسش یادآور لباس سوپرمن بود و نماد آذرخش لباسش حاکی از قدرت شگفت آورش بود که مثل نماد "S" سوپرمن بود. او کلاهی داشت که دو بال در دو طرف آن داشت.بال های آن شبیه به المان های ظاهران خدایان باستان مثل مرکوری و هرمس بود و همچنین شلوار او یک شلوار جین ساده آبی رنگ است.جی گاریک ممکنه از آن قهرمانان آبگوشتی دهه 40 یا 30 میلادی باشه ولی لباس جالبی دارد و شاید برایتان سوال باشه که چرا او ماسک نمیزنه چون خودش صورتش رو دچار ارتعاش میکرد تا هویتش فاش نشه!

 

14- لباس فلش در بازی اینجاستیس 2

لباس اینجاستیس 2

یکی از برترین نقاط قوت بازی اینجاستیس 2 امکان سفارشی سازی customization لباس شخصیت ها است که خیلی راحت میتوانید به طور دلخواه در لباس شخصیت مورد نظر تغییر ایجاد کنید. اما در این نسخه از لباس فلش هیچگونه تغییر خاصی ایجاد نشده است. البته نسبت به قسمت اول بازی به عنوان مثال زره های روی لباس و بدن فلش حذف شده است و جزئیاتی مثل خط های صاعقه ای طلایی رنگ به ماسک اضافه شده است ولی انگار ابرو هایش بالاتر رفته اند و تا حدی بال های روی ماسک بیشتر در چشم بوده اند. این لباس به طور کلی بسیار خلاقانه و متفاوت است ولی ای کاش آن نوارهای طلایی روی شانه اش نبودند.

 

13- لباس سریال فلش

لباس سریال فلش

لباس سریال فلش لباس خوبیه ولی هرگز Perfcet نبوده. این لباس  فاقد هیچگونه بخش های زره ای است و در طراحی این لباس سعی شده است که لباس کلاسیک فلش را به حالت مدرنیزه و امروزی در بیاورد. یکی از ایراد های این لباس حاشیه دایره ای شکل نماد فلش میباشد زیرا این نماد در دنیای کمیک اغلب شکل رعد و برق در پس زمینه سفید رنگ بوده است که این لباس این مشکل را در فصل اول داشت و در فصول بعدی این مشکل بر طرف شد. نقاب این لباس بسیار خوب است و حالتی است که هویت مخفی بری آلن را حفظ میکند در عین حال بازیگر در آن احساس خفگی نمیکند! هرچند الان به جای دو بال روی ماسک ، لوگو را تکرار کرده اند.

 

12- لباس جیسون گاریک در دنیای شماره 2 (Earth 2)

10 لباس برتر فلش ، 15 لباس برتر فلش ، تمام لباس های فلش ، بری آلن ، سریال فلش ، The flash T Top the flash costumes

این لباس لباس قدیمی فلش اوریجینال را تغییراتی داده بود که باعث میشد امروزی تر شود. کلاه اولیه جی گاریک را تغییراتی داده بودند که تا حدی به کلاه مرد مورچه ای شباهت داشت یا دستبند های جدید این لباس چیز متفاوتی را به رغم آورد. همچنین این لباس حالت براق نیز داشت و کلا با لباس های New 52 همخوانی دارد و یکپارچگی لباس را در سرعت بالای گاریک حفظ میکرد. در کل خیلی ها میگفتند چرا اینقدر لباس کلاسیک جی گریک عوض شده و از اون حالت کلاسیک که شبیه به داستان های پالپ بود خارج شده و حالتی علمی تخیلی به خودش گرفته؟ ولی در هر حال لباس مفید و موثری به نظر میاد.

 

11- لباس دنیای سینمایی

لباس دنیای سینمایی فلش

بعضی ها عاشق این لباسند و برخی از آن متنفرند! این لباس بر خلاف لباس دنیای سریال المان هایی همچون زره و خراش های جزئی و با جزئیات کلی در طراحی لباس را دارا میباشد که در نوع خود جالب است و این لباس یک لباس هوشمند نیز هست که به تجهیزات توی آپارتمانش متصل است. این لباس همانطور که گفتم بیشتر شبیه به لباسی زره ای و مقاوم است و نقاب فلش یک حالت آیرو دینامیک دارد و کمی مانند کلاه های دوچرخه سواران است. ولی در کل نمیدونم چرا آدم باورش نمیشه همچین لباسی رو خود بری الن تونسته باشه بسازه!

 

10- لباس بلو لنترن (Blue Lantern)

لباس بلو لنترن (Blue Lantern)

در طول مبارزه با گروه بلک لنترن ها ، بری آلن انتخاب شد که یک حلقه قدرت آبی رو با خودش داشته باشد و تبدیل به بلو لنترن شود. حلقه آبی رنگ به عنوان حلقه امید نیز شناخته می شود و بلو لنترن ها از فلش به عنوان نماینده امید خود برای کمک به جلوگیری از نکرون (Nekron) و ارتش زامبی هایش  فرستادند و واقعا چه کسی بهتر از بری الن با اون شور و علاقه برای اینکه سمبل امید باشه!  در این لباس رنگ اصلی لباس فلش یعنی قرمز معکوس شده و به رنگ آبی در می آید و جزئیات زرد رنگ لباس نیز از بین میروند و لباس فقط دو رنگ آبی و سیاه را دارد. لوگوی فلش نیز تغییر کرده است و به نماد بلو لنترن تبدیل شده است. این لباس عالیه ولی در رتبه قرار داره چون واقعا ما نمیتونیم فلش رو که همیشه با رنگ قرمز دیده ایم، در لباسی آبی تحمل کنیم!

 

9- لباس جان فاکس (John Fox)

لباس جان فاکس (John Fox)

در طول داستان "Dead heat" والی وست با  ساویتار (Savitar) درگیر شد و هردوی آنها در نهایت ناپدید شدند. والی وست  امیدوار بود که عشقش یعنی لیندا پارک بتواند او را باز گرداند. ولی قضیه به این راحتی ها نبود. تا اینکه  جان فاکس فلش قرن 27 به زمان حال آمد و عاشق لیندا شد! لباس او خیلی متفاوت و عجیبه و رنگ بندی آن به لباس بلو لنترن شباهت دارد و بالای سر آن دیگر بسته نیست و کلا لباس متفاوتی نسبت به لباس های دیگر است.

 

 

8- لباس Elseworld’s finest

لباس Elseworld’s finest

این بازی یکی از بهترین DLC های قسمت اول بازی اینجاستیس محسوب میشه و اولین بار در کمیک Elseworld’s Finest: Supergirl & Batgirl ظاهر شد که در آن که فلش یکی از عضو های جامعه عدالت (Justice Society) است. نسبت به کمیکش تغییراتی داشت .در کل اون کلاهخود کروی و دستکش های بزرگ و چشمای سفید و نوعی حالت متالیک باعث میشد که فلش جوری به نظر برسه که انگا رواقعا مال یه دنیای دیگست! این لباس او را شیک تر و در عین حال تهدید آمیز تر کرده بود. لوگوی شیک و تر و تمیزی داشت که آدم را یاد لوگوی تیم دریک در دهه 90 میلادی مینداخت. 

  

7- لباس جاستیس لیگ: مجموعه کارتونی

لباس جاستیس لیگ: مجموعه کارتونی

فلش نخستین بار در یکی از قسمت های سریال کارتونی سوپرمن در DCAU (دنیای انیمیشن دی سی) ظاهرشد و بعد از آن هم در سریال های کارتونی Justice League و Justice League Unlimited بود و به عنوان  یکی از شخصیت های مهم و اصلی این سریال ها شناخته میشد. طراحان درست مثل دیگر شخصیت های این سریال ،  لباس فلش را نیز  بسیار ساده طراحی کردند تا بتوانند به راحتی هنگام حرکت سریع فلش به خوبی و به راحتی تغییرات ظاهری او را در سرعت بالا نشان دهند. بنابراین درست مثل همه دیزاین های بروس تیم (مغز متفکر سریال های کارتونی دی سی) لباس او ساده و موثر است. همچنین اون چشمان سفید باعث میشوند تا حس و حال و عواطف او بهتر به بیننده منتقل شوند چون او دلقک گروه بود و بنباراین خیلی جوک میگفت و احساساتی میشد!

  

6- لباس جسی کوئیک (Jesse Quick)

لباس چی کوئیک

وقتی گروه Kobra سعی میکرد شهر Keystone رو از صفحه روزگار محو کنه ، والی وست هم  به نظرش ایده خوبی اومد که از جسی کوئیک (یکی از فلش ها) کمک بگیره و تا حدی هم برای جسی کوئیک تمرین باشه پس به او این لباس را داد که یک جور ورژن خاص و زنانه از لباس فلش بود که با آن ژاکت آبی رنگ جسی را بسیار متفاوت کردو جسی رو تبدیل کرد به یک فلش مونث تمام عیار! البته حیف که مدت کوتاهی به سریع ترین زن دنیا تبدیل شده بود.

 

5- لباس والی وست ریبرث (Wally West Rebirth)

لباس والی وست ریبرث (Wally West Rebirth)

در رویداد فلش پوینت (Flashpoint) وقتی بری آلن به زمان گذشته رفت  و چیزی را تغییر داد خیلی چیزها بهم ریخت . دیگر اثری از والی وست قبلی هم نبود و یکی دیگه جایش را گرفته بود  اما به لطف رویداد Rebirth او با ظاهری خیره کننده بازگشت. لباس والی وست دوباره مثل آن دوران  Kid Flash شده بود با این تفاوت که در برخی جزئیات ظاهری مثل رنگ اصلی لباس از زرد به قرمز رنگ تغییر به وجود آمده است. این لباس یکی از بهترین لباس های والی وست است و یکی از برترین لباس های رویداد Rebirth نیز می باشد.

 

4- لباس فلش والی وست

 لباس فلش والی وست

در دهه 90 میلادی اکثرا ظاهر شخصیت ها هیکلی بودند یا اسلحه های قدرتمند داشتند یا خیلی دارک و خفن بودند کلا در آن زمان در دی سی و مارول این چیز ها مد بود. اما ظاهری که فلش والی وست در این دهه داشت  متفاوت بود. البته ممکن است که تا حدی نسبت به لباس کلاسیک بری آلن رنگ بندی تیره تری داشته باشد و جزئیات رعد و برق روی لباسش زاویه دار شده بود (شاید به خاطر مطابقت با  آن سریال تلویزیونی که آن زمان پخش میشد) و همچنین نماد صاعقه روی لباسش براق تر شده است.

  

3- لباس  مجموعه تلویزیونی فلش 1990

لباس  مجموعه تلویزیونی فلش 1990

لباس بتمن در فیلم سال 1989 ساخته تیم برتون واقعا انقلابی بود در زمینه لباس ابرقهرمانان . در این فیلم دیگر خبری از spandex نبود! سازندگان سریال اول فلش در دهه 90 میلادی هم با چالش بزرگی مواجه بودند. چون هم باید چیزی خلق میکردند که از لباس بتمن کم نیاره و هم اینکه جوری باشه که فلش بتونه داخلش خوب حرکت کنه. پوشیدن این لبلاس برای جان وسلی (بازیگر فلش در این سریال) مثل یک کابوس بود و واقعا سخت بود که تنش کنه و ازبدنش دربیاره. ولی واقعا خوب و عالی در سریال به نظر میرسید (البته در طول فیلمبرداری تغییراتی هم کرد و بنابراین ممکنه موقع تماشای سریال به نظرتون برسه که در بعضی صحنه ها فرق هایی کرده!)

  

2- لباس The New 52

لباس The New 52

این لباس ممکن است عموما زیاد محبوب نباشد اما این لباس که طراح معروف جیم لی طراحی اش کرد ترکیب متعادلی بود از ظاهر  کلاسیک و مدرن فلش  . جزئیات لباس خوب و زیاد بود ولی جوری نبود که حواس بیننده را پرت کنه. اون رعد و برق روی لباس خیلی شیک بود و جالبه که موقعی که فلش از قدرت های خودش استفاده میکرد برق میزد . این باعث میشد نوعی پویایی منحصر به فرد  به صحنه های اکشن اضافه بشه . اون لوگوی برجسته هم عالی بود. اون سبکی  که از حلقه بری بیرون می آمد و دور او را فرا میگرفت خیلی جذاب و پویا بود.

  

1- لباس قبل از رویداد فلش پوینت یا کلاسیک

لباس قبل از رویداد فلش پوینت یا کلاسیک

نمیدونم شاید برامون دیگه عادی شده و انطور که باید و شاید قدرش رو نمیدونیم ولی یک لحظه فکر کنید که چرا از وقتی که در سال 1956 خلق شد تا به حال تغییر خاصی نکرده در حالی که سوپرمن و بتمن و واندرومن یک عالمه تغییر لباس داشته اند؟  در حقیقت اگر لباس جی گریک از قهرمان های کتاب های پالپ قدیمی الهام گرفته بود اما لباس بری که توسط کارماین اینفانتینوی افسانه ای طراحی شد، از حال و هوای علمی تخیلی دهه 50 میلادی تاثیر پذیرفته بود. اون نوع رنگ قرمز به کار رفته و اون بال های گوشی (ear wings) که مثل آنتن شده بودند با اون بخش های زرد رنگ نوعی زیبایی و حتی حالتی مرموزانه به فاش بخشیدند که یادآور اون دهه و نوع خاص خوشبینی در آن بود. اون لوگو هم که دیگه واقعا شاهکار بود . در مجموع همانطور که در این مقاله نیز گفته شد این یکی از بهترین لباس های تاریخ دنیای کمیک است.

 

 قربانعلی

 All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقت مهمی که باید درباره فلش (FLASH) بدانید

10 ابرقهرمان دنیای کمیک که دارای برترین دشمنان هستند

رتبه بندی سریع ترین ابرقهرمانان دنیای کمیک

سریع ترین لحظات تاریخ کمیک های فلش (THE FLASH)!

کمیک فارسی: اولین حضور فلش معکوس (REVERSE FLASH) 

10 كميك مهم فلش (THE FLASH)

15 لباس برتر فلش (THE FLASH)

10 دشمن برتر فلش (THE FLASH)

5 صحنه برتر نیم فصل اول سریال THE FLASH

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

10 شباهت سریال "فلش" با مرد عنکبوتی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

alihdz
#1 alihdz 1396-08-28 15:42
مقاله بسیار عالی و خوبی بود بلخره بعد از چند وقت تونستیم یه مقاله توپ از فلش ببینیم
ولی به نظرم لباس سریالش باید رتبه بهتری میاورد
من موندم تو سریال که سیسکو براش این همه تجهیزات درست کرد چرا نتونست لباس رو تو حلقه جا بده
)همون حلقه ای ک ایبارد ثاون تو فصل ۱ ازش استفاده کرد)
نقل قول کردن
P.Constantine
#2 P.Constantine 1396-08-28 15:46
بسیار جالب بود! ولی من اگه بودم جای چندتا رو عوض می کردم!

راستی یه نکته ای راجع به فلش تو فیلم جاستیس لیگ اذیتم کرد. رعدهایی که ازش خارج می شد، خیلی بی نظم بود و هماهنگی که می بایست رو با دویدن فلش نداشت! راستش مثل فرزکاری بود که همینجوری خارج میشه!
نقل قول کردن
D.M
#3 D.M 1396-08-28 15:49
سلام،مقاله که عالی بود.اما خب به شخصه نمیتونم با بعضی شخصیت های دیسی مثل فلش یا آکوامن ارتباط برقرار کنم.
خب بگذریم.ببخشید بابت اسپم ولی ی راهنمایی میخواستم.من به تازگی میخوام کمیک های ماورل رو به طور جدی دنبال کنم.تاحالا هم چند تا کمیک از ددپول رو خوندم(ددپول قهرمانان ماورل را میکشد،ددپول ددپول را میکشد،ددپول:آخر الزمان و ددپول علیه کارنیج) که همه شون هم خوب بودن.بعدش هم قصد دارم کمیک های پیرمردی به نام لوگان و لوگان پیر رو بخونم.حالا سوالم اینجاست بعدش چیکار کنم؟از کجا شروع کنم؟کدوم کمیک هارو حتما باید بخونم؟چه جوری خودمو به کمیک های الان برسونم و...ممنون میشم استاد ترابی یا دیگرام دوستان راهنمایی کنند.
نقل قول کردن
iran_of_soldier
#4 iran_of_soldier 1396-08-28 17:16
با عرض سلام ابتدا بابت اسپم عذر میخوام
پس از چهار یا سه سال بلاخره عضو سایت شدم و میخواهم بابت تمام زحمت هایتان تشکر کنم اقای قربانعلی و همچنین اقا مهدی و عمو مختار عزیز که دیگر ظاهرا در اینجا نیستند.
اما در مورد موضوع باید عرض کنم که فلش زمانی در یک انیمیشن که فکر کنمjustiec leagueهم بود در یک شبکه فارسی
ماهواره ای پخش میشد.(همه میدونید منظورم همون شبکه هستن که آرمش الماسه)
لباسش تو اونجا عالی بود .
نقل قول کردن
V.A.A
#5 V.A.A 1396-08-28 19:31
ممنون جهت مقاله اقای قربانعلی من خودم شخصا از لباس شماره 8 خوشم اومد یکمقدارم شبیه آیرون من هستش :o
نقل قول کردن
D.M
#6 D.M 1396-08-28 20:17
به نقل از D.M:
سلام،مقاله که عالی بود.اما خب به شخصه نمیتونم با بعضی شخصیت های دیسی مثل فلش یا آکوامن ارتباط برقرار کنم.
خب بگذریم.ببخشید بابت اسپم ولی ی راهنمایی میخواستم.من به تازگی میخوام کمیک های ماورل رو به طور جدی دنبال کنم.تاحالا هم چند تا کمیک از ددپول رو خوندم(ددپول قهرمانان ماورل را میکشد،ددپول ددپول را میکشد،ددپول:آخرالزمان و ددپول علیه کارنیج) که همه شون هم خوب بودن.بعدش هم قصد دارم کمیک های پیرمردی به نام لوگان و لوگان پیر رو بخونم.حالا سوالم اینجاست بعدش چیکار کنم؟از کجا شروع کنم؟کدوم کمیک هارو حتما باید بخونم؟چه جوری خودمو به کمیک های الان برسونم و...ممنون میشم استاد ترابی یا دیگرام دوستان راهنمایی کنند.

کمیک فن های عزیز میشه راهنمایی کنید؟
نقل قول کردن
aghabakhshi2003
#7 aghabakhshi2003 1396-08-28 21:36
سلام مقاله بسیار خوب بود. من بودم در رتبه ی اول تا سوم لباس سریال فلش فصل 4 رو میذاشتم. واقعا عین کمیکه. فقط 2 الی 3 تا خط داره روش واقعا لباس زیبایی است
نقل قول کردن
Jordan
#8 Jordan 1396-08-29 21:25
با تشكر از آقاي قدياني بابت تهيه مقاله
قطعاً لباس كلاسيك و بعد از اون لباس نيو٥٢ بهترين لباس هاي تاريخ فلش بودن.
بعد از اون من از لباس جي گريك در ريبرث و بعدش لباس earth 2 هم خيلي خوشم اومد.
و اينكه اصلا از لباس زرهي براي فلش خوشم نمياد. بنابر اين لباس هاي بازي اينجاستيس و فيلم جاستيس ليگ رو اصلا دوست ندارم.
نقل قول کردن
Bowman
#9 Bowman 1396-12-21 15:05
نمی‌دونم چرا لباس والی وست رو از بری آلن بیشتر دوست دارم!
حقیقتش با والی بیشتر همذات پنداری پنداری میکنم!
به شخصه فک میکنم فلش بهتریه...
نقل قول کردن
film.areng1
#10 film.areng1 1398-10-19 04:18
سلام نمیتونم تخصصی نظر بدم عین دوستان اما مقاله ی خوبی بود فلش از دنیا های متفاوت واقعا ظرفیت زیادی داره شخصیت کمیک بوکی عالی میخواستم راهنماییم کنید من بخوام‌ کمیک بخونم به عنوان اولین کمیک ها چیو پیشنهاد میکنید تازه واردم ممنون میشم جواب بدید
نقل قول کردن
spiderman2099
#11 spiderman2099 1398-12-13 18:05
به نقل از D.M:
به نقل از D.M:
سلام،مقاله که عالی بود.اما خب به شخصه نمیتونم با بعضی شخصیت های دیسی مثل فلش یا آکوامن ارتباط برقرار کنم.
خب بگذریم.ببخشید بابت اسپم ولی ی راهنمایی میخواستم.من به تازگی میخوام کمیک های ماورل رو به طور جدی دنبال کنم.تاحالا هم چند تا کمیک از ددپول رو خوندم(ددپول قهرمانان ماورل را میکشد،ددپول ددپول را میکشد،ددپول:آخرالزمان و ددپول علیه کارنیج) که همه شون هم خوب بودن.بعدش هم قصد دارم کمیک های پیرمردی به نام لوگان و لوگان پیر رو بخونم.حالا سوالم اینجاست بعدش چیکار کنم؟از کجا شروع کنم؟کدوم کمیک هارو حتما باید بخونم؟چه جوری خودمو به کمیک های الان برسونم و...ممنون میشم استاد ترابی یا دیگرام دوستان راهنمایی کنند.

کمیک فن های عزیز میشه راهنمایی کنید؟

کمیک های کارنیج مطلق رو به همراه کمیک های tie-in رو بخون
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#12 Pooyan mirzahosseini 1400-05-04 20:52
سلام خسته نباشید مقاله خوبی بود
راستش بنظرم فلش به عنوان یکی از سریع ترین و معروفترین شخصیت های دنیای کمیک باید لباس های خوب و نمادین زیادی داشته باشه که داره
15- از نماد آذرخش روی لباس جی گاریک خوشم میاد لباسش رنگ های جذابی داره کلاهش جالب هست حالت جذابی داره اما کلا از کلاه خوشم نمیاد
14- از رنگ های لباسش خوشم میاد و همشون در جای خودشون قرار دارن راستش از دوتا نوار طلایی که فکر کنم شبیه زره یا همچین چیزی هست خوشم نمیاد بنظرم جذابیت لباس رو تا حدودی از بین میبره یه سری خط شبیه صاعقه روی ماسک قرار داره که بنظرم اگر نباشه بهتر میشه
13- لباس فلش در سریال فلش مشکل خاصی نداره اما چیز خاص دیگه ای هم نداره بخواد خاص و متفاوت باشه ولی از علامت صاعقه رو ماسک قرار داره خوشم میاد
12- لباس مثل همون لباس جی گاریک هست اما این یکی دستبند هایی داشت که هم به بقیه رنگ های لباس میومد هم اونو مدرن تر میکرد اما از کلاهش خوشم نیومد واقعاً قشنگ نیست تا حدودی اضافی هست
11- تا حدودی اون لباسی هست که من انتظار دارم زره خوبی داره رنگ مناسب و خوبی داره چیزی که خوشم نمیاد یه چیزی شبیه خط و خراش روی لباس داره که بنظرم قشنگ نیست از اونم بگذریم کلاه قشنگی نداره و همینطور بیش از حد حالت زرهی داره هرکس ندونه فکر می‌کنه آیرون من هست :-*
10- بنظرم کاملاً این جایگاه حقش بود نه بیشتر نه کمتر درسته خوب بود ولی نماد های فلش رو از بین برده بود و برای همین واقعاً نمیشه گفت لباس خیلی خوبی هست
9- نکته های مثبت کمی داره اینکه سرش پوشیده نیست خوبه ولی از حالت نمادش خوشم نمیاد رنگ لباسش هم خیلی جالب نیست
8- از رنگ لباس خیلی خوشم میاد ماسک خوب و جذابی داره دستکش خیلی خفن و باحالی داره خیلی شیک هست ولی چیزی که بنظر میرسه این هست که مال یک دنیای خیلی خشن تر هست یا ویلن هست ولی بازم خوب و خفن بود
7- نکته منفی نداره یک مقدار ساده هست اما به یه سری چیز اصلی پایبند هست جالب و خوب هست
6- لباس ظریف و قشنگی داره نسبت به لباس فلش تغییرات زنانه ای داشته موهای زرد و بلندی که از لباس بیرون اومدن به لباس میان ژاکت و دستکش متفاوت بود که بنظرم واقعاً باعث میشه نسخه مؤنث فلش بشه
5- رنگ قرمز قشنگ و خوبی داره و با علامت صاعقه هم هست که رنگ سفیدی داره کلا خیلی خوشم اومد خیلی قشنگ بود
4- تقریباً شبیه لباس فلش هست فقط تغییراتی درش ایجاد شده که بنظرم خواستن با نسخه اصلی متفاوت باشه که همین هم باعث شد نسبت به اون بدتر باشه
3- خیلی خوب درش آوردن البته از لحاظ ظاهری رنگ قشنگی داره رنگ های خیلی قشنگی داخلش داره ولی رنگ تیره ای داره
2- the new 52 رو خیلی ها دوست ندارن و منفور هست ولی انصافاً طراحی های قشنگی در لباس های ابرقهرمان ها داره لباس فلش ، لباس شزم و لباس بتمن خیلی قشنگ بودن راستش این لباس نسبت به لباس کلاسیک ظریف تر هست من از حالت صاعقه که روی کمر و دست فلش هست خیلی خوشم میاد
1- و لباس افسانه ای فلش راستش من از روی این هیچ ایرادی نمیتونم بگیرم هرچی بتونه تعریف کنم که گفتم
نقل قول کردن
Ehsan Nissan
#13 Ehsan Nissan 1401-09-26 20:51
خیلی اتفاقی امروز داشتم این مقاله رو میخوندم و خیلی اتفاقی یه غلط تایپی دیدم:
مورد 11 خط آخرش بری آلن بر یالن نوشته شده
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1401-09-28 06:11
به نقل از Ehsan Nissan:
خیلی اتفاقی امروز داشتم این مقاله رو میخوندم و خیلی اتفاقی یه غلط تایپی دیدم:
مورد 11 خط آخرش بری آلن بر یالن نوشته شده

مرسی که اطلاع دادی . درست شد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید