رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه جاستیس لیگ (Justice League)

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه جاستیس لیگ (Justice League)

این مقاله به مناسبت پخش نسخه زک اسنایدر فیلم جاستیس لیگ دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد ...

لیگ عدالت همیشه از نظر زور بازو شامل قدرتمند ترین قهرمانان زمین بوده است و ما در این مقاله میخواهیم 15 تا قدرتمندترین شان را به شما نشان بدهیم.

 

15- آکوامن

 آکوامن

شاید خیلی از شماها آکوامن را با توانایی مسخره حرف زدن با ماهی ها بشناسید ولی اگر بیشتر دقت کنید میفهمید که آکوامن توانایی های دیگری نیز دارد.آرتور کری ملقب به آکوامن در شماره 73 کمیک More Fun Comics خلق شد و سال آن برمیگردد به 1941.از آن موقع به بعد تبدیل به یکی از قدرتمند ترین اعضای اصلی لیگ عدالت شد.قدرت فرابشری، پوستی بسیار سخت بطوری که بر اثر گلوله و چاقو آسیبی نمیبیند،مهارت های رزمی و توانایی کنترل موجودات دریایی ویژگی هایی هستند که او را به یکی از قدرتمند ترین اعضای لیگ عدالت تبدیل کرده است بطوری که زیر آب هیچ کس حریفش نمی شود و بیرون از آب هم حریف دست و پا بسته ای برای هیچ کس نیست. 

 

14- طوفان قرمز

 طوفان قرمز

طوفان قرمز یا گردباد قرمز (Red Tornado) یک ربات بسیار پیشرفته و خطرناک است که بدست یکی از ویلین های معروف دی سی T.O. Morrow برای نفوذ به لیگ عدالت و جاسوسی از آن ها ساخته شد ولی بعد از مدتی این ربات تصمیم گرفت که به مخترع اش پشت کرده و به قهرمانی که همیشه دوست داشته تبدیل بشود.او توانایی کنترل کردن بادها و ساختن طوفان های بسیار بزرگ را دارد بطوری که میتواند زمین را نابود کند.بدن مکانیکی و آهنی اش این اجازه را به او میدهد که وقتی صدمه دید خود را با تکنولوژی های دیگر ترمیم کند.او حتی میتواند بخاطر قدرتش با سرعت بالایی جا به جا شود. طوفان قرمز یکی از قدیمی ترین اعضای لیگ عدالت است و همیشه تا توانسته در آن حضور داشته است.

 

13- سایبورگ

 سایبورگ

حتما همه ی شما با سایبروگ در سریال تیتان های نوجوان آشنا شده اید. ویکتور استون ملقب به سایبورگ طی حادثه ای بیشتر اعضای بدنش را از دست میدهد و پدرش که دانشمندی باهوش بود بدن او را با ماشین الات دیگر پیوند میزند و سایبورگ بوجود می آید. سایبورگ قبل از پیوستن به لیگ عدالت،یکی از اعضای اصلی تیتان های نوجوان بود و بعد از بزرگ شدن به یکی از اعضای ثابت و قدرتمند لیگ عدالت تبدیل شد.سایبورگ میتواند به تمام تکنولوژی ها متصل شود  و از ان ها برای پیشرفته کردن خود استفاده کند.جدا از این ها او قدرت فرابشری،استقامت و سرعت فوق بشری و توانایی مبارزه در جنگ های مدرن امروزی را نیز دارا است.حتی میتواند بازوی خودش را به اسلحه های بسیار قوی تبدیل و با آن هر چیزی را نابود کند.فعلا هم که به عنوان یکی از اعضای لیگ عدالت  در فیلم لیگ عدالت حضور دارد.

 

12- استارفایر

 استارفایر

کوریاندر ملقب به استارفایر یک شاهزاده از سیاره تاماران است که بعد از کودتا کردن خواهرش علیه حاکمیت آن سیاره به زمین پناهنده شده است.او بعدها به عضویت تیتان های نوجوان در آمد و به یکی از اعضای اصلی آن تبدیل شد و بعدها نیز به لیگ عدالت پیوست.به عنوان یک تامارین او میتواند از بدنش اشعه ساطع کند.سرعت بالایش باعث میشود در کسری از ثانیه جابه جا شود،ولی مهمترین قدرت او زور بسیار بالایش است بطوری که با زور واندرومن برابری میکند.او به عنوان یک شاهزاده تمام فنون رزمی را بلد است و جالب است که بدانید که به عنوان یک تامارایی بدنش نیازی به آب،غذا و حتی خواب ندارد و میتواند تا ابد بدون آن ها زندگی کند.

 

11- پاورگرل

پاورگرل

پاورگرل همون سوپرگرل هست ولی در زمین 2 دنیای دی سی.در آنجا نیز پاورگرل دخترعموی سوپرمن است ولی به اندازه ی سوپرگرل دنیای اصلی دی سی قدرتمند نیست.البته دی سی منشاء او را عوض کرده مثلا یک بار گفتن که او اهل آتلانتیس است که البته بعدها دوباره تغیرش دادن و او را کریپتونی کردن.او تمام قدرت کریپتونی ها را دارد مثل پرواز،لیزر،دید مادون قرمز و ... ولی چیزی که او را از سوپرگرل متمایز میکند تجربه و سن او است.او تقریبا هم سن سوپرمن است و تجربه اش به مراتب بیشتر از سوپرگرل است و حتی قدرت رهبری بسیار خوبی نیز دارد که باعث میشود جزء قدرتمندترین اعضای لیگ عدالت قرار گیرد.

 

10- سوپرگرل

 سوپرگرل

همان طور که بالا گفتم سوپرگرل دخترعموی سوپرمن است و بعد از اولین حضورش در دنیای کمیک بسیار محبوب شد تا اینکه در رویداد Crisis on Infinite Earths کشته شد.ولی در سال 2004 او را زنده کردند.ولی قبل از اینکه عضو لیگ عدالت بشود یک مدتی هم عضو تیتان های نوجوان بود و در آن جا عاشق هم تیمی خود نایت وینگ شد (کیه که نشه؟)ولی بعد از مدتی از این تیم جدا و بعدها به لیگ عدالت پیوست.او هم دارای قدرت های کریپتونی است ولی در استفاده از آن ها کم تجربه است ولی بازم خیلی قدرتمند است بطوری که ماه را با سرعت زیادش نابود کرد.ولی هرچه باشد قدرت هاش به پای قدرت های سوپرمن نمی رسد و از این حیث پایین تر از او قرار میگیرد.

 

9- اتریگن

 اتریگن

اتریگن یک شخصیت خیالی ابرقهرمان و ضدقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. این شخصیت توسط جک کربی خلق شده است که برای اولین بار در شمارهٔ ۱ کمیک روح خبیث (اوت ۱۹۷۲) رونمایی شد. اتریگن، یکی از بدنام‌ترین ارواح خبیث از جهنم است که با وجود طبیعت خشونت‌آمیزش، اغلب با نیروهای خوب متحد می‌شود، و دلیل اصلی آن پیوند خوردن روح اتریگن با بدن انسانی به نام جیسون بلاد است. اتریگن به شکل مخلوقی انسان‌نما، قوی هیکل، چهارشانه، عضلانی، با پوستی به رنگ نارنجی (یا زرد)، دارای شاخ، چشمانی قرمز و گوش‌هایی شبیه به خفاش تصویر می‌شود. اتریگن پسر شیطان مقرب بلیال، و روح خبیثی دیگر به نام ران وا داث است. او در اصل توسط جادوگری به نام مرلین به عنوان آخرین دفاع کملوت در برابر جادوگر شیطانی، مورگن لوفیفرا خوانده شد.در مقابل ارواح خبیث جهنم، اتریگن بسیار نیرومندتر در نظر گرفته می‌شود. قدرت او به شکلی جادویی افزایش یافته است و برای صدها سال آموزش دیده است به طوری که در این زمینه قادر به مقابله با شخصیت‌هایی همچون سوپرمن، زن شگفت‌انگیز و لوبو است. او توانایی پرتاب آتش جهنم از بدنش را دارد، اگرچه او اغلب آتش را از دهان یا دستان خود شلیک می‌کند. او همچنین دارای درجه مقاومت بسیار بالایی نسبت به آسیب و صدمات وارده به بدنش است و به دلیل طبیعت سادومازوخیسم حتی از درد کشیدن نیز لذت می‌برد و همین مسئله او را به مبارزی بی‌باک در نبردها و در مقابل شکنجه‌ها تبدیل کرده است. اتریگن با قابلیت زوددرمانی تقریباً قادر به درمان انواع آسیب‌ها است و حتی اگر یکی از اندام او قطع شود، از طریق جادو قادر به پیوند و جایگزین اندام انسان به خود است. او همچنین قادر به اجرای سحر و جادو است، اگرچه معمولاً برای این کار فاقد صبر و شکیبایی لازم است. از دیگر قابلیت‌های او می‌توان به حواس ابرانسانی، دورآگاهی، پیشگویی، شمشیرزنی، دندان و پنجه‌های تیز و جهش فوق‌العاده اشاره کرد. از نقاط ضعف او می‌توان به آسیب‌پذیری بالا نسبت به آهن اشاره کرد.در طرف دیگر جیسون بلاد مهارت بالایی در هنرهای رزمی و شمشیرزنی دارد. او همچین قادر به اجرای سحر و جادو می‌باشد و توانایی محدودی در زمینهٔ دورآگاهی و پیشگویی دارد. جیسون از لحاظ فنی به دلیل اتصال خود با اتریگن نامیرا و دارای عمر طولانی است.

 

8- بیگ باردا

 بیگ باردا

بیگ باردا یکی دیگر از مخلوقات جک کربی است. بیگ باردا در سیاره ی Apokolips به دنیا آمد و تعلیم داده شد تا به دارک ساید خدمت کند.او به دارک ساید خدمت میکرد تا اینکه با اسکات فری ملقب به Mister Miracle که پسر ناتنی دارک ساید بود آشنا شد و آن ها عاشق هم شدند و با هم ازدواج کردند.در نهایت آن دو از دست دارک ساید به زمین فرار کردند تا در کنار انسان ها زندگی و در کنار لیگ عدالت بجنگند.در کلیشه‌های مرتبط با شخصیت‌های زن در زمان خلقت او، باردا از لحاظ فیزیکی قوی‌تر از شوهرش مستر میراکل است و به شدت از او محافظت می‌کند. جک کربی ظاهر فیزیکی باردا را بر اساس بازیگر و خوانندهٔ آمریکایی، لینی کازان الگوبرداری کرده است.به عنوان یکی از اعضای گروه ایزدان جدید، بیگ باردا دارای بسیاری از قدرت‌ها و توانایی‌های قابل توجه‌ای است. او یکی از نیرومندترین زنان در دنیای دی‌سی به شمار می‌رود و به راحتی و در شرایط عادی قادر به جابه‌جایی بیش ۱۰۰ تن است، و در زمینهٔ قدرت در کنار شخصیت‌هایی از قبیل زن شگفت‌انگیز و سوپرمن قرار می‌گیرد. او همچنین استاد بسیاری از سبک‌های هنرهای رزمی است و سطح مهارت او در مبارزات به اندازه‌ای برابر با زن شگفت‌انگیز است. بیگ باردا دارای پایداری زیاد و بدنی تقریباً آسیب‌ناپذیر در برابر دما و فشار بالا، و همچنین ضدگلوله است. به عنوان یکی از اعضای گونه‌ای نامیرا که با نام ایزدان جدید شناخته می‌شوند، باردا نیز نامیرا است و از لحاظ فیزیکی سن او در دوران جوانی متوقف شده است. باردا قادر به احضار وسیله‌ای به نام دیسک-آئرو است که به او اجازهٔ پرواز می‌دهد، و در نبردها زره آبی رنگ آپوکالیپتین به تن می‌کند که باعث افزایش پایداری او حتی به سطحی بیشتر می‌شود. سلاح اصلی او مگا-راد نام دارد، دستگاهی با فناوری سطح بالا که قادر به شلیک انفجارهای بسیار قدرتمندی می‌باشد. مگا-راد همچنین به او اجازهٔ دورنوردی به مکان‌های دلخواه را می‌دهد.

 

7- کاپیتان اتم

 کاپیتان اتم

کاپیتان اتم یکی از قدرتمند ترین شخصیت های دی سی است  و توسط استیو دیتکو و جو گیل در سال 1960 خلق شد  او یکی از شخصیت هایی است که توسط دی سی از کمپانی های دیگر خریداری شده است (تو این مقاله راجع بهش توصیح داده شده) . کریستوفر ادام ملقب به کاپیتان اتم جزو گردان نیروی هوایی ایالات متحده و جانباز در جنگ ویتنام بود که با یک دروغ به جرمی متهم و محکوم به اعدام میشود.او برای نجات جان خودش تصمیم میگیرد تا در یک آزمایش نظامی که درمورد بمب هایی از نوع فضایی بود شرکت کند.در نتیجه بعد از این آزمایش به قدرت های جدیدی دست پیدا میکند.او میتواند انرژی را کنترل و هدایت کند و برای نابودی دنیا فقط به یک اشاره نیاز دارد.او میتواند پرواز کند،اشعه از خود پرتاب کند و به همراه قدرت بسیار بالا و مهارت های رزمی اش به یکی از اعضای قدرمند لیگ عدالت تبدیل میشود.

 

6- ماکسیما

ماکسیما

ماکسیما در اصل یک فضایی است و دارای یکی از خاص ترین و عجیب ترین قدرت های شخصیت های کمیک بوکی است.یکی از قدرت هایش پیدا کردن یک همسر مناسب با قدرت های فوق العاده و زیاد برای مطابقت با آن و حاکمیت بر جهان است.او آخرین فرزند خاندان سلطنتی است و اهل سیاره ی Almerac است و وقتی از سیاره اش به زمین آمد بواسطه ی قدرتش همان طور که میدانید قویترین قهرمان زمین سوپرمن را برای خود انتخاب کرد(عجب قدرت خوبی داره).ولی بعد از مدتی اخلاقیات سوپرمن روی او اثر میگذارد و تبدیل به آدم خوبی شده و به لیگ عدالت ملحق میشود و جان خودش را برای متوقف کردن برنیاک 13 از دست میدهد.دلیلی که شاید او به دنبال قدرتمند ترین ها میگردد این است که خودش هم بسیار قدرتمند است.او توانایی کنترل ذهن،تلپاتی، تلپورت و دارای اشعه هایی است که از چشمانش خارج میشود.ولی جدا از این ها قدرت فیزیکی بسیار بالایی دارد بطوری که او را به تنها عضو لیگ عدالت (به همراه سوپرمن)تبدیل میکند که توانایی مقابله با دومزدی را دارد.

 

5- شِزِم

 شزم

«بیلی باتسون» نوجوانی بود كه پدر و مادرش را در یك حادثه مرموز هنگامی كه مشغول یك اكتشاف باستان شناسی بودند، از دست داده بود. ولی توسط مردی مرموز به مخفیگاهی زیرزمینی برده شد كه پر از مجسمه هایی از "7 گناه خطرناك برای انسان" بود. آنجا با جادوگری به نام «شزم» ملاقات كرد كه بهش نیروهای فوق العاده ای داد. در واقع هر وقت بیلی كلمه شزم را بر زبان می آورد ، تبدیل به ابرقهرمانی بالغ میشد و نیروهای فوق بشری به دست می آورد. قدرت های شزم شباهت زیادی به قدرت های سوپرمن دارد مثل پرواز و سرعت بالایش یا قدرت فیزیکی اش که با قدرت سوپرمن برابری میکند. او همچنین میتواند از خودش صاعقه پرتاب کند و از دانش بالایی نیز برخوردار است که او را به یکی از قدرتمندترین قهرمانان دی سی تبدیل میکند. درسته او در داستان هایی که در دنیاهای فرعی دی سی مثل Kingdom Come یا Flashpoint   و Injustice مرده است ولی در دنیای اصلی شاهد مرگش نبوده ایم. میگن فقط اگه خودش شزم کلمه "بمیر" (die) رو بر زبان بیاره میمیره ولی به نظر میرسه از طریق کشتن بیلی میشه او را هم کشت.

 

4- اورین

 اورین

اورین نیز یکی دیگر از مخلوقات جک کربی است.او همچنین یکی از قدرتمندترین قهرمانان دی سی و پسر یکی از بدترین خبیث های دی سی دارک ساید است. درسته که اورین نسبت به قوم و خویش هایش بیشتر شبیه به انسان ها است ولی نذارید این شما را گول بزند،اورین قوی ترین عضو New God است.وقتی بچه بود توسط فردی به نام Highfather بزرگ شد.آن مرد به اورین خوبی و جنگیدن برای خوبی را آموخت. بعد از ان او به گروه لیگ عدالت پیوست و به یکی از قدرتمند ترین اعضای آن تبدیل شد.اورین سرعتی مانند انسان های معمولی دارد ولی به اندازه ی اعضای new god قدرت فیزیکی و استقامت دارد که با قدرت پدرش دارک ساید برابری میکند آن قدر که میتواند صد تن را به راحتی بلند کند و با سرعت بسیار بالا بدود.آموزش های رزمی،آموختن تمام فنون رزمی و توانایی کنترل کردن تمامی مادر باکس ها (Mother Box) او را به قویترین عضو new gods در تمام دوران تبدیل میکند.جدا از این چه کسی غیر از او میتواند دارک ساید را بکشد و قلبش را به معای واقعی کلمه بیرون بیاورد؟ 

 

3- مارشن منهانتر

 مارشن منهانتر

«مارشِن من هانتر» که اسم اصلی اش  «ژُان ژُنز» است ، یکی از هفت عضو اصلی گروه لیگ عدالت به شمار میاد. او یه بیگانه ی سبز رنگ اهل کره ی مریخ و آخرین بازمانده از نژاد خود است. وقتی به ناچار به زمین آمد توانست کمی برای خودش آرامش پیدا کند. او یک شِیپ شیفتِر (تغیر شکل دهنده) است و می تواند خودش را بزرگ یا کوچک کند و همچنین دارای قدرت تلپاتی نیز است که به اجازه میدهد به ذهن تمام موجودات کره ی زمین وصل شود (مثل پرفسور ایکس). او یک کاراگاه نیز است و یک جنگجوی عالی به حساب می آید. حتی سوپرمن او را یکبار به عنوان قدرتمندترین شخصی که باهاش رودرو شده خطاب کرد. البته یک نقطه ضعف بسیار بزرگ دارد و آن هم آتش است! میگن حتی یک آتش ساده تولید شده توسط چوب کبریت یا فندک هم میتونه او را به وحشت بیندازه! البته ظاهرا  این نقطه ضعف بیش از اینکه جسمی باشد، روحی و روانی است و ریشه در گذشته او داره. ولی باز هم یکی از قدرتمندترین قهرمانان زمین و لیگ عدالت حساب میشود.

 

2- واندرومن

 واندرومن

واندرومن یک شاهزاده ی آمازونی است که در جزیره ی نامرئی تمسکیرا زندگی میکند و یکی از شخصیت های نمادین تاریخ کمیک است. او بعد از ترک جزیره و امدن به سرزمین مردها به لیگ عدالت ملحق میشود تا با بدی ها بجنگد. او تقریبا یک نیمه خدا حساب می شود و دارای طنابی جادویی است که هر فردی را مجبور به گفتن حقیقت میکند. او قدرت فیزیکی بسیار بالایی دارد (در حد خدایان باستان) و بر مهارت های رزمی تسلط بسیار بالایی دارد. او استقامت بسیار بالایی دارد بطوری که با استقامت سوپرمن برابری میکند. بطوری که بتمن او را بهترین زن جنگنده ی عالم خطاب میکند. او حتی گفته میشد که دختر زئوس است ولی بعدها این هم تغیر کرد و به همون شاهزاده ی آمازونی تبدیل شد.

 

1- سوپرمن

 سوپرمن

این هم از نفر اول این مقاله.مردی که همه چیز را شروع کرد.او اولین قهرمان تاریخ و یکی از شناخته شده ترین شخصیت های کمیک بوکی است.سوپرمن یک فضایی اهل سیاره ی کریپتون است که پدر و مادرش برای نجات جون اش او را به سیاره ی زمین فرستادند که نهایتا توسط یک کشاورز مهربان و همسرش بزرگ میشود.سوپرمن توسط اشعه های خورشید انرژی میگرد. اوایل حضورش در دنیای کمیک توانایی پرواز نداشت و بیشتر مثل هالک برای جابه جایی پرش میکرد که بعدها توانایی پرواز نیز به او دادند.او یکی از اعضای اصلی لیگ عدالت و قدرتمندترین آن ها است. این جا هیچ دلیلی نمیبینم که قدرت های او را توضیح بدهم چون هم خیلی قدرت دارد و هم بیشتر شما قدرت هایش را میدانید فقط چند کاری که با قدرت هایش انجام داده است را مثال میزنم:از انفجار بمب اتم جان سالم به در برده است،سیاره ها را نابود کرده و حتی یک بار جهان را با آهنگ خواندن نجات داده است.قدرت های او در دنیای دی سی و کمیک یک معیار به حساب می آید و بخاطر همین است که به یکی از قابل اعتمادترین شخصیت های دی سی تبدیل شده است.

 

امیر حسین سخائی

nightspider

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

10 ابرقهرمان قدرتمند كميك بوكي

قوی ترین ابرقهرمان مارول و دی سی کیه؟

10 کمیک برتر "جاستیس لیگ" (JUSTICE LEAGUE)

10 کمیک برتر با حضور دارک ساید (DARKSEID)

معرفی 10 دشمن برتر "جاستیس لیگ" (JUSTICE LEAGUE)

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

22x5
#1 22x5 1396-09-01 15:18
عالی و رتبه بندی ها هم کاملا عادلانه بود
از این لیست اتریگن رو نمییشناختم
خسته نباشید
نقل قول کردن
aghabakhshi2003
#2 aghabakhshi2003 1396-09-01 15:21
به به!!! مثل همیشه یه مقاله عالی از آقای سخایی. رتبه بندی ها بسیار خوب و دقیق بود :lol: فقط کاش بتمن هم بود تو لیست :-* البته نمیشه چون درواقع کار خاصی نمیتونه بکنه و کلا قدرتی نداره.. مثل من و همه ی انسانهای دیگشت فقط کمی قوی تر و شجاع تر ;-)
نقل قول کردن
phantom
#3 phantom 1396-09-01 15:21
مقاله خوبی بود
ولی فلش و گرین لنترن و زاتانا و ... جاشون خالی بود
نقل قول کردن
alibigi666
#4 alibigi666 1396-09-01 16:14
اول تشکرمیکنم بابت این مقاله واطلاعاتی خوبی که داخلش بود

قصد ندارم لیستو به چالش بکشم ولی خب به هرحال ازونجایی که بحث قوی ترین مطرحه عملا بیشتر عامل سلیقه ای مطرحه چون هیچ عامل آماری خیلی خاصی وجود نداره وعملا خیلی ازین کارکترا بارهاتوکمیکا بایکدیگر درگیرشدن وهردفعه یکیشون برنده شده

والبته بستگی داره چه شکلی نگاه کرد مثلا یکی میتونه ادعا کنه بتمن قوی ترین عضوجاستیس لیگه چون همواره هوش وذکاوت برزور وبازو غلبه کرده ویا نمونه دیگشم کمیک مشهور اینجاستیس مثال بزنه که بارها وبارها باسوپرمن وواندروومن رودرو شد (حتی چنددفعه بدون کریپتونایت) ولی هردفعه اونارو سوپرایز کرد ونقشه ای که براشون داشت اجرا شد
به جز اونم به نظرم شزم بهتره جایگاه بالاتری داشته باشه چون درسته قدرتاش یه لول از سوپرمن پایین تره ولی علاوه براینکه تقریبا هرکاری سوپرمن میکنه میتونه بکنه ولی نقطه ضعف سوپرمنو که کریپتونایته نداره به هرحال سوپرمن بااینهمه قدرت کافیه طرف مقابلش کریپتونایت داشته باشه وبه راحتی شکست میخوره

ولی باز تشکربابت اطلاعات خیلی خوبی که ازیکسری ازین کارکترا دادین
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1396-09-01 16:21
با خسته نباشید به نویسنده عزیز.
طوفان قرمز خیلی شبیه آواتار آنگ تو سریال آخرین باد افزاره مخصوصا اینکه دوتاشون هم تو کله‌شون علامت فلش دارن حتی قدرتهاشون هم 8)
نقل قول کردن
Matiu 007
#6 Matiu 007 1396-09-01 16:57
واندر وومن ، فلش ، گرین لنترن و قناری سیاه چی ؟
اون ها هم جزو قوی ترین ها هستن !
نقل قول کردن
capitan 2099
#7 capitan 2099 1396-09-01 16:58
با سلام وتشکر از مقاله بسیار خوب شما.به نظر من میتونستید به دکتر منهتن هم اشاره کنید.
نقل قول کردن
phantom
#8 phantom 1396-09-01 17:35
.
نقل قول کردن
Tara.Y
#9 Tara.Y 1396-09-01 18:49
به نقل از phantom:
مقاله خوبی بود
ولی فلش و گرین لنترن و زاتانا و ... جاشون خالی بود

چرا جاشون خالیه؟ یعنی فلش و گرین لنترن از این 15 تا قوی تر هستند؟ :-?
نقل قول کردن
Tara.Y
#10 Tara.Y 1396-09-01 18:51
به نقل از capitan 2099:
با سلام وتشکر از مقاله بسیار خوب شما.به نظر من میتونستید به دکتر منهتن هم اشاره کنید.


حالت خوبه شما؟ دکتر منهتن؟ ؟؟؟؟؟؟؟ از کی تا حالا عضو جاستیس لیگ شده؟
نقل قول کردن
Tara.Y
#11 Tara.Y 1396-09-01 18:52
به نقل از phantom:
به نقل از capitan 2099:
با سلام وتشکر از مقاله بسیار خوب شما.به نظر من میتونستید به دکتر منهتن هم اشاره کنید.

آره به نظر من هم میتونست جز top3 قرار بگیره


کلا مقاله رو از اول اشتباه فهمیدی :lol:
نقل قول کردن
Tara.Y
#12 Tara.Y 1396-09-01 18:53
به نقل از Matiu 007:
واندر وومن ، فلش ، گرین لنترن و قناری سیاه چی ؟
اون ها هم جزو قوی ترین ها هستن !


واندروومن تو مقاله است!
قناری سیاه؟ ناموسا؟ حالا گرین لنترن یه چیزی ولی قناری سیاه؟!!!
نقل قول کردن
phantom
#13 phantom 1396-09-01 19:04
به نقل از Tara.Y:
به نقل از phantom:
به نقل از capitan 2099:
با سلام وتشکر از مقاله بسیار خوب شما.به نظر من میتونستید به دکتر منهتن هم اشاره کنید.

آره به نظر من هم میتونست جز top3 قرار بگیره


کلا مقاله رو از اول اشتباه فهمیدی :lol:

ببخشید من منظورم دکتر فیت بود
اون موقع که کامنت این دوستمون رو دیدم داشتم به دکتر فیت فکر میکردم بهد یهو دکتر منهتنو دیدم حواسم پرت شد :D
آره حق با شماست
نقل قول کردن
phantom
#14 phantom 1396-09-01 19:22
به نقل از Tara.Y:
به نقل از phantom:
مقاله خوبی بود
ولی فلش و گرین لنترن و زاتانا و ... جاشون خالی بود

چرا جاشون خالیه؟ یعنی فلش و گرین لنترن از این 15 تا قوی تر هستند؟ :-?

به نظر شما سرعت بی نهایت فلش کشکه؟
نقل قول کردن
Richard Grayson
#15 Richard Grayson 1396-09-01 19:35
به نقل از phantom:
به نقل از Tara.Y:
به نقل از phantom:
مقاله خوبی بود
ولی فلش و گرین لنترن و زاتانا و ... جاشون خالی بود

چرا جاشون خالیه؟ یعنی فلش و گرین لنترن از این 15 تا قوی تر هستند؟ :-?

به نظر شما سرعت بی نهایت فلش کشکه؟

از لحاظ قدرت بررسی شده :/ اگه قوی بودن رو همجوره در نظر میگرفتن بتمن هم باید رتبه ای میداشت چون بتمن برای هرکس یه نقشه داره تا شکستش بده یا نایت وینگ که یه بار همرو زد کشت . اینجا قدرت منظور زور بازو ـه .
به نقل از phantom:
به نقل از Tara.Y:
[quote name="phantom"][quote name="capitan

ببخشید من منظورم دکتر فیت بود

دکتر فیت عضو اون جاستیس لیگ قدیمی (Justice Society of America) بود . تو یه سری کمیکا میزبانش عوض و عضو جاستیس لیگ هم شد اما به عنوان یکی از عضو های JSA شناخته میشه تا عضو JL .
نقل قول کردن
Teen Titans
#16 Teen Titans 1396-09-01 19:39
مقاله فوق العاده ای بود.
واقعا لذت بردم چقدر دقیق و حتی برخی از شخصیت ها درسته آدم میشناسشون و میدونه قوین ولی به ذهنش نمیرسه رو تو مقاله اومده.
واقعا ممنونم بابت مقاله
در مورد مقاله فقط یه مشکل داشتم من فکر می کردم فلش باشه تو مقاله اما نبود خب به نظرم خوب بود یه جای سایبورگ باشه اخه خداییش سایبورگ زود خراب میشه و سرعت ترمیم فلش هم بالاس و شکست دادن فلش به مراتب سخت تر از سایبورگه. ( اگر بنابر این فرض بگذاریم هر دو یه فرد معمولی باشن و یهویی به قدرت رسیدن تا بحث تجربه و سن و ... مطرح نباشه فقط قدرت ذاتی باشه) چون فلش میتونه خیلی سریع فکر کنه و همه احتمالات ممکن رو بررسی کنه.
ولی در کل مقاله عالی بود.
نقل قول کردن
nightspider
#17 nightspider 1396-09-01 19:40
سلام ممنون بابت نظراتتون
اول میخواستم بگم که این لیست بر اساس قدرت فرابشری و زور بازو نوشته شده است پس شخصیت هایی مثل بتمن و گرین لنترن ها از این لیست حذف میشوند.
درمورد فلش هم خودم فکر میکردم جز تاپ10 باشه ولی دیدم نیست دیگه بنده فقط مترجمم و ترجمه میکنم.
بازم ممنون بابت نظراتتون
نقل قول کردن
Logan.Wolverine.Jackman
#18 Logan.Wolverine.Jackman 1396-09-01 20:04
#17
ممنون آقای سخائی بابت مقاله ی بسیار خوب و جامعتون
خیلی خوب به قدرت های شخصیت ها را تحلیل و پردازش کردید و واقعا لیست بسیار خوبی است فقط مشکلش همین است که خودتون گفتین:نبودن فلش
یکی از بهترین مقاله هایی است که خوندم
نقل قول کردن
A Great Captain
#19 A Great Captain 1396-09-01 23:05
جوآن جونز یا جان جونز؟ تو سریال supergirl می گفتن جان جونز. در واقع می گفتن ژان ژونز.
نقل قول کردن
Richard Grayson
#20 Richard Grayson 1396-09-01 23:10
به نقل از A Great Captain:
جوآن جونز یا جان جونز؟ تو سریال supergirl می گفتن جان جونز. در واقع می گفتن ژان ژونز.

فکرکنم تلفظ درستش ژوآن (جوآن) باشه چون توی Young Justice هم Ms Martian میگفت ژوآن .
نقل قول کردن
Kane.is.back
#21 Kane.is.back 1396-09-01 23:57
به نظر من فلش میتونست توی این لیست باشه
اگه همه ی شخصیت ها براساس نهایت قدرتشون حساب کنیم
فلش جز 5 تای اول باید باشه کسی که میتونه فراتر از سرعت نور حرکت کنه و تو زمان سفر کنه و .....
نقل قول کردن
Kane.is.back
#22 Kane.is.back 1396-09-02 00:01
اورین این همه قدرت داره
اخه من توی یه کمیک. خوندم از موج سوار نقره ای شکست خورد
توی کمیک darksied vs galactus
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#23 Captain Steve Lover 1396-09-02 00:59
داغ داغ داغ:
حضور كركتر Mar-Vell (استاد كارول دانورز )با بازي Jude Law در فيلم كاپيتان مارول تاييد شد!
نقل قول کردن
علیرضا صدیقی
#24 علیرضا صدیقی 1396-09-04 14:31
سلام ممنون بابت مقاله خوبتان اما باید این رو بگم که فلش میتونست توی لیست قرار بگیرد چون فلش علاوه بر سریع ترین مرد دنیا بودن مشت های قوی ای هم داره و جزو 10 ابرقهرمان قدرتمند کمیک بوکی است اونوقت چطور تو این لیست نیست من نمیدونم
نقل قول کردن
spoiler
#25 spoiler 1396-09-06 12:42
سلام عضو جدید سایت هستم رتبه بندی به حق بود اما چون پاورگرل وسوپر گرل تقریبا یکی هستند کاش یکیش نبود وفقط بهش اشاره میشد و به جای اون میتونست گرین لنترن باشه اونم خوب خیلی قویه
نقل قول کردن
شروین سرکان
#26 شروین سرکان 1398-12-06 23:43
چرا کاپیتان مارول(شزم) پنجم سوپرمن و واندروومن اول و دوم. من شزمو دوس دارم ولی تعصب میگم قدرت بدنی شون که یکیه سوپرمن با چشماش لیزر شلیک میکنه شزم هم به صاعقه تسلط داره جفتشونم پرواز میکنن زد آسیبن. خدایی انصفا چرا واندروومن و سوپرمن رتبشون از شزم بیشتره؟؟؟ لطفا پاسخ بدین
نقل قول کردن
Ghost Rider
#27 Ghost Rider 1400-02-19 17:52
بتمن
گرین لنترن
زاتانا
دکتر فیت
جان کنسانتین
اینارو هم میزاشتیtop 20 اش میکردی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید