15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

اینها اسرار و معماهای دنیای سینمایی مارول هستند که هنوز پاسخی برایشان دریافت نکرده ایم!

مقدمه: امسال دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول (MCU) است و هنوز هیچ نشانه ای از توقف در این موفق ترین فرنچایز تاریخ سینما به چشم نمیخورد. در واقع الان چند ساله همه دارند درباره موفقیت بی نظیر دنیای سینمایی مارول حرف میزنند. یکی از دلایل این موفقیت قطعا تکیه بر یک دنیای مشترک بوده است. سبک و شیوه منحصر به فرد مارول در داستان گویی اپیزودیک باعث شده تماشاچیان همچون یک سریال مهیج تلویزیونی منتظر دیدن فیلم های بعدی باشند. تک تک فیلم های مارول از همان نقطه ای شروع میکنند که فیلم های قبلی خاتمه پیدا کرده بودند و در پایان برای آثار بعدی زمینه سازی میکنند. ولی این موضوع میتونه باعث ایجاد اسرار لاینحل و سوالات بی پاسخ نیز بشه. طبیعی هم هست که بعد از 18 فیلم و کلی داستان و شخصیت سوالات زیادی در ذهن مخاطب ایجاد میشه. در این مقاله ما به 15 تا از مهم ترین و بزرگترین این سئوالات میپردازیم.

 

15- چه اتفاقی در بوداپست افتاد؟

ماورل - بوداپست - هاکای

وقتی فیلم "اونجرز" اکران شد ما چیزی زیادی درباره شخصیت های بلک ویدو (ناتاشا رامانوف) و هاکای (کلینت بارتون) نمیدانستیم. ولی در همین فیلم بود که اشاراتی به گذشته آنها شد . یکی از این اشارات سالهاست که ذهن هواداران را به خود مشغول کرده است. موقعی که شاهد تهاجم لشگر "چیتاری" به نیویورک بودیم ، هاکای و ویدو رو میبینیم که به سختی دارند با نیروهای بیگانه مقابله میکنند . برای اینکه فضا کمی عوض بشه ناتاشا به کلینت میگه شرایطشون شبیه به زمانی شده که در بوداپست ماموریتی رو به انجام رساندند. کلینت هم میگه: "من بوداپست رو یه جور دیگه به یاد دارم". دلیل اینکه این اشاره برای مخاطبین خیلی جالب بوده این بود که چرا ناتاشا یک حمله تمام عیار بیگانگان فضایی رو با قضیه بوداپست مقایسه میکنه؟ پس حتما ماموریت سختی داشتند. ولی از اون موقع تا به حال  این موضوع در دیگر فیلم های مارول مطرح نشده. ولی اخیرا شنیدیم که قراره فیلم اختصاصی بلک ویدو را بسازند (خبرش اینجاست). پس شاید در این فیلم بهش اشاره بشه.

 

14- لباس مرد مورچه ای چه تاثیری روی هنک پیم گذاشته؟

 لباس مرد مورچه ای چه تاثیری روی هنک پیم گذاشته؟

رابطه استاد و شاگردی هنک پیم و اسکات لانگ در فیلم "مرد مورچه ای" به معمایی جذاب منتهی شده! چون در یک جای فیلم اسکات از هنک پرسید چرا دست از بازنشستگی برنداشته و دوباره ابرقهرمان نشده تا جلوی درن کراس رو بگیره؟ هنک هم جواب داد که از نظر جسمانی امکانش نبود چون لباس مرد مورچه ای روی بدنش تاثیر منفی گذاشته است. اما جالبه که تنها تاثیر جانبی که در فیلم به خاطر پوشیدن لباس مرد مورچه ای بهش اشاره شد مربوط به زمانی میشود که بدون بر سر داشتن کلاهخود لباس ، اقدام به کوچک شدن کرد. ولی شاید منظور هنک به عوارض دیگری که به خاطر استفاده از لباس برای مدتی طولانی ایجاد میشه، اشاره کرده بوده. ولی مساله دیگه هم اینه که آیا این نسخه از لباس مرد مورچه ای که اسکات بر تن میکنه همون نسخه قدیمی هنک هستش یا اینکه ارتقا یافته؟ یعنی اگه ارتقا یافته باشه پس شاید دیگه تاثیر بدی رو روی کسی که اون رو بر تن میکنه نذاره. در هر حال شاید در فیلم "مرد مورچه ای 2 " به این قضیه اشاره بشه.

 

13- چه بر سر ابامینیشن آمد؟

 چه بر سر ابامینیشن آمد؟

«ابامینیشن» (امیل بلانسکی) از دشمنان اصلی هالکه که در این مقاله معرفی شده ولی تا الان فقط یک بار در دنیای سینمایی مارول دیده شده ولی خیلی درباره اش حرف و حدیث است. او در فیلم "هالک باورنکردنی" شکست خورد ولی سرنوشتش معلوم نشد . البته در سال 2011 و در فیلم کوتاه The Consultant (که اینجا میتونید دانلودش کنید) معلوم شد که شورای امنیت سازمان ملل خواستار این شده که بلانسکی از زندان خارج و به گروه اونجرز ملحق بشه! سپس در سریال "مامورین شیلد" شنیدیم که مامور کولسون اشاره کرد که ابامینیشن در سلولی ویژه در آلاسکا نگهداری میشه . ولی محل دقیق نگهداری او همیشه یک معما باقی مونده. دیگه هم هیچ اشاره ای بهش در فیلم ها و سریال های مارول نشده. و چون قرار نیست فیلمی اختصاصی از هالک ساخته بشه احتمالا هرگز نخواهیم فهمید او کجاست و داره چیکار میکنه.

 

12- چه ارتباطی بین تچالا و سرباز زمستانی وجود داشته؟

تچالا و سرباز زمستانی

حضور شخصیت تچالا (پلنگ سیاه) در فیلم "جنگ داخلی" سوالات زیادی را به همراه داشت. یکی از جالب ترین اونا مربوط به یکی از صحنه های کلیدی اکشن این فیلم میشه. وقتی باکی (که ذهنش تحت کنترل بود) از سلول خودش فرار کرد و تچالا سعی کرد جلوش رو بگیره بین اونا درگیری رخ داد . در این درگیری حلقه تچالا نزدیک بازوی باکی شد و به نظر رسید ارتعاشی رمز آلود بین این دو فلز ایجاد شده. این مساله باعث تعجب تچالا شد . آیا فلز بازوی مصنوعی باکی از جنس فاز معروف واکاندا یعنی وایبرینیوم است؟ در فیلم پلنگ سیاه که اشاره ای به این موضوع نشد ولی شاید در فیلم "جنگ بینهایت" اشاره بشه!

 

11- آیا هوپ ون داین قدرت های فوق بشری داره؟

 هوپ ون داین

فیلم "مرد مورچه ای" خیلی به خانواده آقای هنک پیم پرداخت ولی یک سری سوالات بی پاسخ نیز ایجاد کرد. یکی از اونا مربوط به دختر هنک یعنی «هوپ ون داین» میشه. وقتی او و دخترش داشتند اسکات رو آموزش میدادند تا چطور از لباسش استفاده کنه ، دیدیم که اسکات اولش در برقراری ارتباط با مورچه ها مشکل داره . بنابراین هوپ خودش باهاشون ارتباط برقرار کرد. او یه جور تخصص خاص در کار با فن آوری پدرش از خودش نشان داد ولی خیلی سریع کنترل خودش رو از دست داد . صدها مورچه آمدند و نور اتاق مختل شد تا اینکه هنک جلوی دخترش رو گرفت . فیلم دقیقا نگفت چه اتفاقی رخ داده ولی به طور تلویحی اشاره شد که هوپ یه جورایی قدرت فوق بشری داره. امیدواریم این قضیه در فیلم مرد مورچه ای 2 پیگیری بشه.

 

10- ناتاشا از کجا باکی بارنز رو میشناسه؟

 چه رابطه ای بین تچالا و سرباز زمستانی وجود دارد؟

ناتاشا رومانوف (بیوه سیاه) یکی از رمزآلود ترین گذشته ها را در میان تمام شخصیت های دنیای سینمایی مارول دارد ولی در فیلم "جنگ داخلی" یک اشاره ای جالب به گذشته او شد. همانطور که قبلا هم گفته شد در این فیلم باکی توسط «زیمو» از سلول خودش آزاد میشه و دست به طغیان میزنه. اولش تونی استارک میره سراغش و بعدشم شارون کارتر و سپس ناتاشا. باکی با اون بازوی خودش شروع کرد به خفه کردن ناتاشا . سپس ناتاشا بهش گفت "حداقل منو که باید یادت میومد".  این سوال ناتاشا خیلی غافلگیر کننده بود و نشون داد اونا از قبل همدیگر رو میشناسند (این مقاله رو بخونید) البته در دنیای کمیک میدونیم که اونا قبلا با هم تاریخچه زیادی داشتند که حتی رومانتیک هم بوده (!) ولی در دنیای سینمایی مارول متاسفانه دیگه اشاره ای بهش نشده. ولی قطعا چون هر دو در گذشته تحت کنترل سازمان های مخوف روسی بوده اند پس احتمالا آنجا همدیگر رو ملاقات کرده باشند. شایدم در فیلم اختصاصی بلک ویدو به این قضیه اشاره ای بشه.

 

9- تونی و پپر چطور دوباره با هم شدند؟

پپر پاتس

عشق بین تونی استارک و پپر پاتس یکی از جنبه های اصلی و کلیدی رومانتیک در MCU بوده ولی این رابطه فراز و نشیب زیادی هم داشته. در انتهای فیلم "آیرون من 3" انگار داشت اتفاقات خوبی برای آنها میفتاد. ولی ناگهان در فیلم "جنگ داخلی" متوجه شدیم که رابطه بین اونا شکر آب شده و از هم جدا شده اند. دیگه هیچ خبری از پپر پاتس نبود . و حتی همانطور که در این مقاله گفتیم برخی از هواداران میگفتند شاید اصلا او مرده باشد! اما دوباره در انتهای فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" دیدیم که اونا با هم هستند. به نوعی درخواست ازدواج تونی از پپر نیز مطرح شد! این خیلی خوبه که این دو تا دوباره به هم رسیدند ولی آخه چطوری؟ عکس های منتشر شده از سر صحنه فیلمبرداری اونجرز 4 نشون میده که پپر پاتس هنوز با تونیه (اینجا رو ببینید). پس شاید در فیلم های آینده پاسخ این سئوال داده بشه.

 

8- عمو بن چطوری مرد؟

مرگ عمو بن

فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" در اقدامی هوشمندانه از روایت مجدد اریجین یا نحوه تبدیل شدن پیتر پارکر به مرد عنکبوتی اجتناب کرد. ولی یه اشاره ریزی هم به مرگ عمو بن داشت. در صحنه های که پیتر داره با دوستش ، ند لیدز، درد و دل میکنه بهش میگه که نمیتونه به زن عموش درباره اینکه یه قهرمانه چیزی بگه چون بنده خدا اخیرا خیلی سختی کشیده. به نظر میاد منظور پیتر از این حرف مرگ عمو بن بوده و اینکه چقدر باعث شده زن عموش داغون بشه. واقعا دونستن اطلاعاتی درباره عمو بن در MCU میتونه خیلی جالب باشه و اینکه چطور روی پیتر تاثیر گذاشته. ولی احتمال هم داره که هرگز متوجه نشویم چون مارول و سونی خیلی اصرار دارند فقط به چیزهایی بپردازند که قبلا در فیلم های سینمایی اسپایدرمن دیده نشده اند.

 

7- چرا اودین صاحب یک نسخه جعلی از دستکش بینهایت بود؟

دستکش بینهایت

در سال 2011 شاهد یک ایستراگ خیلی جالب در فیلم "ثور" بودیم. یعنی در یک صحنه خیلی کوتاه دیدیم که دستکش بینهایت در سرداب اودین است (جایی که اودین قوی ترین و مهم ترین سلاح های خودش رو نگهداری میکنه). ولی بعد از مدتی انگار نظر مارول درباره حضور این دستکش در آزگارد عوض شد و ما دیدیم که ثانوس در صحنه میان تیتراژ فیلم "اونجرز 2" تونست به دستکش بینهایت واقعی دست پیدا کنه. بعدشم گفته شد که دو تا دستکش بینهایت در MCU هست! سپس مارول برای اینکه قضیه رو جمعش کنه در فیلم "ثور: راگنوراک" نشان داد وقتی هلا به سرداب اودین میره و به دستکش بینهایت میرسه میگه "این که جعلیه". ولی سئوال اینه که اودین برای چی اصلا یک نسخه جعلی از این دستکش رو در مجموعه شخصی خودش نگهداری میکرده؟ متاسفانه الان که هم ازگارد نابود شده و هم اودین مرده پس دیگر احتمالا هرگز پاسخی برای این سئوال نخواهیم داشت.

 

6- نیک فیوری چطور شد که یک چشمش را از دست داد؟

نیک فیوری

نیک فیوری از شخصیت های بسیار مهم و کلیدی MCU است ولی هنوز چیز زیادی درباره او و گذشته اش نمیدانیم. طبیعی هم هست چون او قراره یک ابرجاسوس باشه . یکی از سئوالات اصلی درباره او مربوط به یکی از چشمانش میشه. البته در فیلم "سرباز زمستانی" نیک فیوری گفت به خاطر اعتماد زیاد به یک نفر این بلا سر چشم او آمده است. ولی فقط همین. ولی به نظر میاد در فیلم "کاپیتان مارول" متوجه این قضیه بشیم چون  داستانش در گذشته رخ میده و خود آقای جکسون (بازیگر نقش نیک فیوری) در اینجا خبر داده بود که قراره با دو چشم سالم در فیلم دیده بشه!

 

5- کی سر اون سلستیالی که تبدیل به Knowhere شد رو قطع کرده؟

 کی سر اون سلستیالی که تبدیل به Knowhere شد رو قطع کرده؟

"نگهبانان کهکشان" خیلی کارا برای MCU کرد و برای اولین بار بخش کهکشانی/فضایی دنیای مارول رو به بینندگان معرفی کرد و البته کلی هم رمز و راز جذاب خلق نمود. در اواسط فیلم اعضای گروه به یک کلونی معدنی به نام "نوور"(Knowhere) رفتند و همانطور که «گامورا» توضیح داد، کل اونجا داخل سر قطع شده یک موجود عظیم الجثه از نژاد «سلستیال» بنا شده است . برای آشنایی با سلستیال ها لازمه این مقاله رو بخونید ولی در کل باید بدونید که موجوداتی باستانی با قدرت های نامحدود هستند . توضیحاتی که گامورا داد خیلی ها رو کنجکاو کرد که بدونند چه کسی تونسته این بلا رو سر یک سلستیال بیاره؟ یعنی کی اونقدر قوی بوده که بتونه این کار رو بکنه؟ جالبه که حتی در دنیای کمیک هم منشا Knowhere یک راز بزرگ به حساب میاد. ولی واقعا جالب میشه اگه جیمز گان (کارگردان فیلم های نگهبانان کهکشان) یه توضیحاتی رو درباره این قضیه در فیلم های بعدی خودش ارائه کنه.

 

4- ماندارین واقعی چرا خودش رو نشون نمیده؟

 ماندارین - مرد آهنی

یکی از بزرگترین پیچش ها در تاریخ فیلم های کمیک بوکی را در فیلم مرد آهنی 3 شاهد بودیم. یعنی وقتی که فاش شد «ماندارین» مرموز (با بازی «بن کینگزلی» کبیر)، در واقع بازیگری بیش نیست و او تنها پوششی بوده برای عملیاتی که یک دانشمند یاغی اجرا میکرده. کلا این اقای بازیگر که اسمش «ترور اسلتری» (Trevor Slattery) بود، بار کمدی فیلم را به دوش میکشید و یک معتاد بود! در مجموع این قضیه به مذاق خیلی از هواداران مارول خوش نیامد و به عقیده آنها باعث شد تا حسابی گند بخوره به شخصیت ماندارین که دشمن شماره 1 مرد آهنی در دنیای کمیکه. به همین دلیل مارول مجبور شد فیلم کوتاهی بسازه که در آن معلوم شد ماندرین واقعی هنوز اون بیرونه. شما میتونید این فیلم کوتاه را اینجا دانلود کنید. ولی هواداران به این قضیه راضی نشده اند و دوست دارند این ماندارین واقعی رو در فیلم های مارول ببینند ولی فعلا که این اتفاق نیفتاده و بعیده هم هست که بیفته!

 

3- چرا تونی استارک از بازنشستگی دست کشید؟

زره هالک باستر 

فیلم "آیرون من 3" یک نقطه عطف کامل بود برای تونی استارک. در انتهای فیلم این میلیاردر تصمیم گرفت تمام لباس های خودش رو نابود کنه تا بتونه خودش رو وقف پپر پاتس بکنه. واقعا تغییر بزرگی برای این شخصیت بود و باعث رشدش شد ولی عجیب اینه که وقتی قضایای فیلم "عصر الترون" پیش آمد دیدیم که در کنار اونجرز داره با هایدرا میجنگه! دیدن دوباره مرد آهنی در عرصه نبرد واقعا حال داد ولی هواداران میخوان بدونند انگیزه او برای بازگشت چی بود؟ البته در فیلم "جنگ داخلی" تونی گفت که نمیخواست از اینکه مرد آهنیه دست برداره . ولی باز هم لازمه که یه توضیح کامل تری بهمون بدن تا ببینیم چرا واقعا برگشت؟

 

2- لیدر الان کجاست؟

 لیدر الان کجاست؟

و یک سوال بی پاسخ دیگر از فیلم "هالک باورنکردنی"! در انتهای فیلم ساموئل استرنز (همون دانشمندی که سعی داشت بروس بنر رو معالجه کنه) مورد حمله ابامینیشن قرار گرفت. این حمله باعث شد تا چند قطره از خون بنر بریزه روی زخمی که روی پیشانی او بود. بلافاصله بعد از این اتفاق سر او شروع کرد به بزرگ شدن. این صحنه در واقع نشان میداد که استرنز قراره در فیلم های بعدی به دشمن برتر هالک در دنیای کمیک یعنی «لیدر» (که تو این مقاله معرفی شده)، تبدیل بشه. ولی الان تقریبا 10 سال از این لحظه گذشته و هیچ خبری هم از لیدر نیست. و چون قرار نیست فیلم اختصاصی هالک ساخته بشه پس بعیده از سرنوشت این خبیث باحال مطلع بشویم.

 

1- لوکی با لورلی چیکار داشت؟

لورلی 

«لورلی» (Lorelei) از جادوگران قدرتمند آزگارد هستش که قبلا در این مقاله معرفی شده. در یکی از اپیزودهای سریال "مامورین شیلد" به نام Yes Men ، «لیدی سیف» به کره زمین آمد تا ماموریت خودش رو انجام بده: دستگیر کردن لورلی. او به کمک کولسون این کار رو کرد ولی قبل از اینکه برگرده معلوم شد که اودین بهش دستور داده لورلی رو زنده برگردونه. اون موقع هم «لوکی» خودش رو به جای اودین پادشاه آزگارد معرفی کرده بود و بر تخت پادشاهی نشسته بود . بنابراین لوکی با لورلی یه کار مهمی داشته! متاسفانه این قضیه هم تا به حال مورد پیگیری در MCU قرار نگرفته. و با توجه به اینکه الان رابطه بخش تلویزیونی و سینمایی مارول اصلا خوب نیست احتمالا هرگز هم نخواهیم فهمید لوکی با لورلی چیکار داشت که به لیدی سیف گفته بود حتما زنده او را برگردانه.

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

10 شخصیتی که احتمالا در انتقام جویان 3 یا 4 خواهند مرد

10 سئوال مهمی که درباره عالم سینمایی مارول داریم

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mehrdad_hnr
#1 mehrdad_hnr 1396-12-10 12:08
میگم استاد ببخشید مهم ترین سوال و انتظار داشتم در مورد سنگ روح باشه که الان دقیقا کجاست ؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#2 ilia_comic_khoon 1396-12-10 12:22
خیلی مقاله ی خوب و جالبی بود.من مورد 6و7 رو دوست داشتم و امیدوارم بهشون جواب داداه بشه :D
نقل قول کردن
ramtin_sh
#3 ramtin_sh 1396-12-10 12:32
من یه نظریه درمورد این که چرا تونی برگشت دارم
وقتی که بازنشسته شد فک میکرد دنیا بدون اونم امنه و شیلد و بقیه اونجرز هم هستن ولی وقتی شیلد سقوط کرد هایدرا اومد جاش دنیا تو خطر بود برا همین برگشت و بعد که الترانو هم ساخت تو فیلمشم گفت که ایا هدفمون این نیست که اونجرزو پایان بدیم یا همچین چیزی دقیق یادم نیس پس هدفش از ساختن الترانم این بوده که یه چیزی دیگه باشه که از زمین حفاظت کنه که خودش بتونه بکشه کنار بعد از اتفاقات فیلمم به نظرم دوباره بازنشسته شد بعدش تو جنگ داخلی هم به نظر من تو اولای فیلم هنوز تو بازنشستگی بود چون میبینیم که تو ماموریت با استیو نرفته بود و تو برلین هم لباسش همراش نبودو مجبور شد اونجا از ساعتش استفاده کنه رو باکی. خب اگه هنوز ایرون من بود که لباسشو باخودش میبرد اونجا پس به نظرم اونجا دیگه کنار کشیده بود و وقتی دید که باید کپو بزور برگردونه دوباره دست به کار شد
نقل قول کردن
M.S.H_logan
#4 M.S.H_logan 1396-12-10 12:42
سلام استاد مقاله عالی بود
من یه سوال دارم آیا سریال مامورین شیلد با دنیای سینمایی مارول(mcu) ارتباط داره و این سریال درmcu هست
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#5 Captain Steve Lover 1396-12-10 12:52
در مورد اینکه چطور باکی ؛ نات رو میشناخت...توی فیلم وینتر سولجر متوجه بلک ویدو گفت یبار خیلی سال پیش توسط وینتر سولجر مورد ضربت گلوله قرار گرفت...
واسه همین میشناختش...

سوالات مربوط به هالک شگفت انگیز احتمالا بی پاسخ بمونن چون همین الان هم مردم بزور تعداد کمی این فیلم رو اصلا یادشون میاد...با حال و هوا و فضای بقیه MCU هم فرق داره...خیلی ها هم بخشی از MCU حسابش نمیکنن اصلا...در مجموع کسی الان دیگه ادواری نورتون و هالکش رو حتی تو حافظه بلند مدتش نداره...

در مورد دستگش بینهایت جعلی هم...ببینید MCU از ابتدا برای انتقام جویان برنامه ریزی شده بود ...نه برای جنگ بینهایت...ولی وقتی انتقام جویان آنقدر موفق شد و ترکوند ...دیگه تصمیم گرفت یه برنامه و شکل خاصی بده به یونیورسش...برای همین اون موقع این سوتی رو داد ولی بعد جمعش کرد...

یه سوال دیگه دارم من...

چرا از بین این همه جا سنگ بینهایت مکان و سنگ بینهایت زمان روی زمین بودن از اول؟ یعنی از کجا اومدن؟ منظورم اورجینشون نیست ؛کالکتور اورجینشون رو تعریف کرد...منظورم اینه چرا این دوتا سنگ و چطوری به زمین اومدن؟ آیا در گذشته هم نبردی سر سنگ های بینهایت روی زمین صورت گرفته؟
نقل قول کردن
alihdz
#6 alihdz 1396-12-10 13:16
به نظر من که مهم ترین سوال میتونست این باشه












سنگ روح کجاست
نقل قول کردن
mobin.md
#7 mobin.md 1396-12-10 13:55
استاد آیا مامورین شیلد و mcu به هم مربوطه اگه مربوطه پس ناانسان ها هم باید تو mcu باشن چون با ماموران شیلد نو یه دنیا هستن
نقل قول کردن
P.Constantine
#8 P.Constantine 1396-12-10 14:07
به نقل از M.S.H_logan:
آیا سریال مامورین شیلد با دنیای سینمایی مارول(mcu) ارتباط داره و این سریال درmcu هست

بله ارتباط داره، و در بین سریال های مارول بیشترین ارتباط رو به MCU داره.حتی نیک فیوری، لیدی سف، ماریا هیل و همچنین اون افرادی که فیوری باهاشون به صورت هولوگرامی ارتباط داشت در این سریال حضور داشتن!
در ضمن زمانی که Age of Ultron اکران شد کولسون اون هلی کریر رو به فیوری داد تا به کمک ساکویایی ها و Avengers برن!!!!
نقل قول کردن
P.Constantine
#9 P.Constantine 1396-12-10 14:15
به نقل از Captain Steve Lover:
چرا از بین این همه جا سنگ بینهایت مکان و سنگ بینهایت زمان روی زمین بودن از اول؟ یعنی از کجا اومدن؟ منظورم اورجینشون نیست ؛کالکتور اورجینشون رو تعریف کرد...منظورم اینه چرا این دوتا سنگ و چطوری به زمین اومدن؟ آیا در گذشته هم نبردی سر سنگ های بینهایت روی زمین صورت گرفته؟

در سریال مامورین شیلد فهمیدیم که ازگاردی های مختلفی به زمین اومدن،همچنین زمانی که رد اسکال تسارکت رو پیدا کرد نمادهای ازگارد به وضوح دیده میشد!(در کمیک مقدمه جنگ بینهایت قسمت دوم هم بهش اشاره شد و گفته شده مکان احتمالی قبلیش قبلا در گنجینه اودین بوده! پس میشه گفت از ازگارد به زمین اومده!)
در مورد سنگ زمان هم بنظرم اگه درمورد آگوماتو صحبتی بشه مشخص میشه که جادوگرهای اون زمان دنبالش بودن و آگوماتو اون رو پیدا کرده و ازش استفاده کرده!
نقل قول کردن
P.Constantine
#10 P.Constantine 1396-12-10 14:19
به نقل از mobin.md:
استاد آیا مامورین شیلد و mcu به هم مربوطه اگه مربوطه پس ناانسان ها هم باید تو mcu باشن چون با ماموران شیلد نو یه دنیا هستن

بله مامورین شیلد ۱۰۰٪ در MCU جریان داره!
ولی ناانسان ها روی کاغذ به این سریال ربط داره، یعنی در سریال ناانسان ها نه اشاره مستقیمی به شیلد شد نه اشاره مستقیمی به MCU پس اگه این سریال ناانسان ها کنسل شه ما تقریبا هیچی رو از دست ندادیم!(خدا کنه واقعا کنسل شده باشه!)
نقل قول کردن
Best comicfan
#11 Best comicfan 1396-12-10 14:30
سلام خدمت استاد ترابی ... خسته نباشید ...
مقاله واقعا عالی بود ...

15 - در مورد قضیه ی بوداپست ؛ امیدوارم که در فیلم های آینده مارول ، مخصوصا فیلم اختصاصی Black widow اطلاعات بیشتری کسب کنیم ...
اگر هم فیلم اختصاصی بیوه سیاه ، Prequel باشه و اریجین رو روایت کنه که دیگه محشر میشه ... حتی شاید تیکه هایی از این قضیه رو بتونیم توی فیلم ببینیم ...
14 - به احتمال زیاد در Ant man anf the Wasp اطلاعات بیشتری در این مورد کسب میکنیم ... اگر واقعا لباس همچین تاثیراتی داشته باشه ، میتونه خیلی جالب باشه ...
13 - قضیه Abonimation هم با توجه به اینکه حق رایت هالک در اختیار یونیورسال بوده ، طبیعی بود که دیگه مورد استفاده قرار نگیره ... اون اشاره ای هم که توی فصل 1 در سریال فوق العاده Agents of shield بهش شد ، خیلی برام جالب بود ؛ ولی حیف که فعلا همه چیز به یونیورسال بستگی داره .
12 - کلا تعاملات شخصیتی تی چالا و باکی توی Civil war برام خیلی جالب بود ؛ صحنه های مبارزه شگفت انگیز بود ... قطعا توی Infinity war اطلاعات بیشتری دستگیرمون خواهد شد و این مورد هم هیجان انگیز تر میشه .
11 - توانایی هایی که هوپ داشت فکر میکنم بیشتر مربوط به کار های پدر و مادرش بوده باشه و این قدرت انجام همچین کارهایی رو از پدرش هنک پیم کسب کرده باشه ...
10 - قضیه ی ناتاشا و باکی هم احتمالا مربوط به ماجراهای فیلم Winter soldier میشه ... و حتی شاید قبل از اون به دستور هایدرا توسط سرباز زمستان مورد حمله قرار گرفته ...
9 - به احتمال زیاد جزئیات مربوط به این قضیه در فیلم های آینده مطرح میشه ...
8 - واقعا اینکه ما بتونیم اشاراتی از اریجین مرد عنکبوتی رو در MCU ببینیم ، خیلی هیجان انگیزه ... یکی از بزرگترین اشارات که منتظرشیم ، نقش عمو بن در MCU هستش ؛
این مسئله باید در آینده مطرح بشه ...
7- این مسئله خیلی مورد بحث بود ؛ اینکه دو دستکش بینهایت در MCU وجود داره ... دلیلش هم قطعا اینه که مارول در اون زمان برنامه مشخص و بزرگی برای دستکش بینهایت نداشته ...
در Ragnarok هم دیدیم که هلا میدونه اون دستکش جعلیه ؛ پس حتما یه دلیلی پشتش هست که اودین اون رو توی سردابش نگهداری میکرده ... احتمالش هست که به این موضوع توی Infinity war اشاره بشه ...
6 - این مسئله قطعا در فیلم Captain Marvel مشخص میشه . واقعا حضور کاپیتان مارول توی MCU خیلی میتونه هیجان انگیز باشه ...
5 - پاسخ این سوال خیلی میتونه جالب باشه ؛ چون حضور عظیم ترین و قدرتمندترین موجودات و شگفتی های عالم MCU رو معرفی میکنه ... امیدوارم توی آینده متوجه این قضیه بشیم ...
4 - واقعا یکی از پیچیده ترین و مجهول ترین سوال ها بعد از شورت فیلم All hail the king اینه که ماندرین واقعی کجاست ؟
یکم بعیده که توی آینده به این بحث پرداخته بشه ، ولی پیگیری این قضیه در فیلم های آینده مارول میتونه خیلی جذاب باشه ...
3 - مطرح کردن این مورد در Infinity war ، از اون موارد تاثیر گذار و مهمه که قطعا هوادارا خیلی منتظر شنیدن هستند ...
2 - عدم حضور لیدر هم کاملا مشخصه ... امیدوارم مارول بتونه حق رایت هالک رو از یونیورسال پس بگیره ؛ هر چند یکم دیره اما هنوز حضور این شخصیت ها و ساختن دنباله ی Incredible Hulk خیلی هیجان انگیزه ... امیدوار بودم حداقل بتونیم بتی راس رو در کنار بروس بنر در آینده ببینیم .

1 - یقینا بزرگترین و جالب ترین سوال برای من همین مورد شماره 1 بود ...
سریال فوق العاده Agents of shield برای من از بهترین سریال های کامیک بوکیه ... واقعا دیوونه و طرفدار شدید این سریال هستم و از همون سال 2013 تا حالا دارم با اشتیاق دنبال میکنم ... شاید سطح کلی سریال مقداری از سریال های شاهکار نتفلیکس مثل Daredevil و یا Jessica jones کمتر باشه و خب از نظر خیلی چندان فوق العاده نباشه ، اما بدای من این سریال همه چیزه ... واقعا شاهکاری که به کمک جاس ویدون خلق شد رو با تمام وجود دوست دارم و این سریال برام خیلی مهمه ...
از این رو هر وقت که ارتباطات Agents of shield با دیگر گوشه های MCU آشکار میشد و به جریانات و رویداد ها متصل میشد ( مثل جریان قیام هایدرا در Winter soldier ) و یا حتی وقتی که اشاره هایی صورت میگرفت ، من به شدت خوشحال و شگفت زده میشدم ...
دو حضور لیدی سیف در سریال خیلی جذاب بود ... حضور اول هم مربوط به همین قضیه لورلی بود ... روند این اپیزود واقعا جالب بود ...
و یقینا سوالی که تا یه مدت طولانی ذهنم رو مشغول کرده بود این بود که لوکی با لورلی چیکار داشت ؟؟ پس آیا در آینده فیلم های مارول و ثور این قضیه مورد بحث قرار میگیره و بهش پرداخته میشه ؟؟ آیا واقعا این مورد میتونه در روند داستانی آینده نقشی داشته باشه ؟
( با توجه به اینکه جریان این اتتفاقات بعد از The dark world رخ میداد ، پس منظور لیدی سیف از اودین همون لوکی بوده ؛ که در این صورت جواب سوال ، خیلی هم باور پذیرتر میشد ) .

اما متاسفانه هنوز که چیزی مشخص نشده و بعید هم هست که به طور اصلی بهش پرداخته بشه ...

استاد ترابی خسته نباشید ... مقاله عالی بود ...
یا علی ...
نقل قول کردن
Best comicfan
#12 Best comicfan 1396-12-10 14:42
به نقل از M.S.H_logan:
سلام استاد مقاله عالی بود
من یه سوال دارم آیا سریال مامورین شیلد با دنیای سینمایی مارول(mcu) ارتباط داره و این سریال درmcu هست

بله ...
اصلا اولین و مهم ترین سریال MCU که خیلی هم حساس بود ، همین سریال فوق العاده Agents of shield هستش ...
این سریال ارتباطات تنگاتنگی با رویداد های بزرگ mcu ( مثل قیام هایدرا ) داشت و حتی به برخی قضایا هم به طور غیرمستقیم اما خیلی تاثیرگذار اشاره میشد ( مثل جریان پیمان نامه سوکوویا ) ...

شخصیت های مهم و اساسی MCU هم در این سریال حضور داشتند ... نظیر پگی کارتر و Howling commandos در فلش بک ، ماریا هیل ، لیدی سیف ، مامور سیتول ، نیک فیوری ، مامور بلیک و ...

ناانسان ها هم به بهترین شکل ممکن در این سریال معرفی شدند ...
نقل قول کردن
P.Constantine
#13 P.Constantine 1396-12-10 14:48
به نقل از Captain Steve Lover:
در مورد دستگش بینهایت جعلی هم...ببینید MCU از ابتدا برای انتقام جویان برنامه ریزی شده بود ...نه برای جنگ بینهایت...ولی وقتی انتقام جویان آنقدر موفق شد و ترکوند ...دیگه تصمیم گرفت یه برنامه و شکل خاصی بده به یونیورسش...برای همین اون موقع این سوتی رو داد ولی بعد جمعش کرد...
به نقل از Best comicfan:

7- این مسئله خیلی مورد بحث بود ؛ اینکه دو دستکش بینهایت در MCU وجود داره ... دلیلش هم قطعا اینه که مارول در اون زمان برنامه مشخص و بزرگی برای دستکش بینهایت نداشته ...
در Ragnarok هم دیدیم که هلا میدونه اون دستکش جعلیه ؛ پس حتما یه دلیلی پشتش هست که اودین اون رو توی سردابش نگهداری میکرده ... احتمالش هست که به این موضوع توی Infinity war اشاره بشه ...

به نظر من اگر برنامه ای برای آینده نداشته(که به نظر من داشته ولی انسجام نداشته چون فرمون مارول کامل دست کوین فایگی نبوده و پرلماتر هی تو کار فایگی دخالت می کرده!!! و همچنین قضیه رد اسکال که کاملا مشخص بود هنوز کارشون باهاش تموم نشده!) ولی به هر حال داره همه این حفره هارو پر می کنه، مثلا همین قضیه گنجینه اودین رو خیلی جالب رفع و رجوع کرد؛ به عنوان مثال چشم وارلاک هم در گنجینه اودین بود هم در موزه کالکتور یا مثلا گوی اگوماتو که بازهم در گنجینه اودین بود و همچنین در سانکتوم سانکتوروم دیدیمش؛ در پایان هم هلا اومد گفت خیلی از این وسایل جعلی هستند پس میشه گفت براش برنامه داشتن!!!!!
نقل قول کردن
P.Constantine
#14 P.Constantine 1396-12-10 15:04
به نقل از Best comicfan:
سریال فوق العاده Agents of shield برای من از بهترین سریال های کامیک بوکیه ... واقعا دیوونه و طرفدار شدید این سریال هستم و از همون سال 2013 تا حالا دارم با اشتیاق دنبال میکنم ... شاید سطح کلی سریال مقداری از سریال های شاهکار نتفلیکس مثل Daredevil و یا Jessica jones کمتر باشه و خب از نظر خیلی ها چندان فوق العاده نباشه ، اما برای من این سریال همه چیزه ... واقعا شاهکاری که به کمک جاس ویدون خلق شد رو با تمام وجود دوست دارم و این سریال برام خیلی مهمه ...
از این رو هر وقت که ارتباطات Agents of shield با دیگر گوشه های MCU آشکار میشد و به جریانات و رویداد ها متصل میشد ( مثل جریان قیام هایدرا در Winter soldier ) و یا حتی وقتی که اشاره هایی صورت میگرفت ، من به شدت خوشحال و شگفت زده میشدم ...

منم دقیقا مثل شما همین نظر رو دارم، با این که در ظاهر سریال های نتفیلیکس سریال های بهتری هستند ولی من با سریال مامورین شیلد بیشتر ارتباط برقرار کردم چون برام همه چی داشته و برعکس سریالای نتفیلیکس یه حس دوستانه تر و خانواده محور تری برام داره! مخصوصا خود کولسون که یکی از بهترین هاست و در فصل سوم ترکوند!
فقط سوالی که در آینده برامون پیش میاد اینه: کولسون که توسط فیوری احیا شد و این احیا شدن در اصل برای Avengers برنامه ریزی شده بود پس آیا ممکنه پس از مرگ برخی از اعضا در infinity war یا Avengers 4 دوباره احیا بشن!؟!؟ چون کری ها در فاز بعدی که گفته شده کیهانیه نقش بیشتری باید داشته باشن پس یعنی ممکنه فیوری اون پروژه تاهیتی رو دوباره راه بندازه؟!؟!
البته من نظرم اینه که برنامه احیا کردن درست پیش نمیره چون در قسمت های اخیر فهمیدیم کولسون داره میمیره :cry: (اگه کولسون بمیره من دیگه این سریال رو نمی بینم :cry: )
نقل قول کردن
Best comicfan
#15 Best comicfan 1396-12-10 15:14
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Captain Steve Lover:
در مورد دستگش بینهایت جعلی هم...ببینید MCU از ابتدا برای انتقام جویان برنامه ریزی شده بود ...نه برای جنگ بینهایت...ولی وقتی انتقام جویان آنقدر موفق شد و ترکوند ...دیگه تصمیم گرفت یه برنامه و شکل خاصی بده به یونیورسش...برای همین اون موقع این سوتی رو داد ولی بعد جمعش کرد...
به نقل از Best comicfan:

7- این مسئله خیلی مورد بحث بود ؛ اینکه دو دستکش بینهایت در MCU وجود داره ... دلیلش هم قطعا اینه که مارول در اون زمان برنامه مشخص و بزرگی برای دستکش بینهایت نداشته ...
در Ragnarok هم دیدیم که هلا میدونه اون دستکش جعلیه ؛ پس حتما یه دلیلی پشتش هست که اودین اون رو توی سردابش نگهداری میکرده ... احتمالش هست که به این موضوع توی Infinity war اشاره بشه ...

به نظر من اگر برنامه ای برای آینده نداشته(که به نظر من داشته ولی انسجام نداشته چون فرمون مارول کامل دست کوین فایگی نبوده و پرلماتر هی تو کار فایگی دخالت می کرده!!! و همچنین قضیه رد اسکال که کاملا مشخص بود هنوز کارشون باهاش تموم نشده!) ولی به هر حال داره همه این حفره هارو پر می کنه، مثلا همین قضیه گنجینه اودین رو خیلی جالب رفع و رجوع کرد؛ به عنوان مثال چشم وارلاک هم در گنجینه اودین بود هم در موزه کالکتور یا مثلا گوی اگوماتو که بازهم در گنجینه اودین بود و همچنین در سانکتوم سانکتوروم دیدیمش؛ در پایان هم هلا اومد گفت خیلی از این وسایل جعلی هستند پس میشه گفت براش برنامه داشتن!!!!!


کاملا حرفتون درسته ... منظور من هم دقیقا همینه ...
از ابتدای تشکیل دنیای سینمایی مارول ، قطعا برنامه ها و طرح هایی برای آینده وجود داشته که احتمالا رویداد عظیم Infinity war و در پی اون جریان دستکش بینهایت هم جزو اون گزینه هاو برنامه ریزی ها بوده ؛ اما انسجام و پیوستگی کنونی رو نداشته و قطعا ، قطعیت جزئیات و روند داستانی به وضوح شکل نگرفته بوده ...

و اما یک چیز که من واقعا به اون باور دارم ، اینه که اگر حتی حفره و پارادوکس خیلی جزئی و کوچکی هم در MCU به وجود بیاد ، همونطور که شما فرمودید مارول اون رو پر میکنه ...
( هر چند تا به حال چیزی تحت عنوان پارادوکس و حفره توی MCU به معنای واقعی و آزار دهنده وجود نداشته و این واقعا بینظیره )
نقل قول کردن
Best comicfan
#16 Best comicfan 1396-12-10 16:17
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Best comicfan:
سریال فوق العاده Agents of shield برای من از بهترین سریال های کامیک بوکیه ... واقعا دیوونه و طرفدار شدید این سریال هستم و از همون سال 2013 تا حالا دارم با اشتیاق دنبال میکنم ... شاید سطح کلی سریال مقداری از سریال های شاهکار نتفلیکس مثل Daredevil و یا Jessica jones کمتر باشه و خب از نظر خیلی ها چندان فوق العاده نباشه ، اما برای من این سریال همه چیزه ... واقعا شاهکاری که به کمک جاس ویدون خلق شد رو با تمام وجود دوست دارم و این سریال برام خیلی مهمه ...
از این رو هر وقت که ارتباطات Agents of shield با دیگر گوشه های MCU آشکار میشد و به جریانات و رویداد ها متصل میشد ( مثل جریان قیام هایدرا در Winter soldier ) و یا حتی وقتی که اشاره هایی صورت میگرفت ، من به شدت خوشحال و شگفت زده میشدم ...

منم دقیقا مثل شما همین نظر رو دارم، با این که در ظاهر سریال های نتفیلیکس سریال های بهتری هستند ولی من با سریال مامورین شیلد بیشتر ارتباط برقرار کردم چون برام همه چی داشته و برعکس سریالای نتفیلیکس یه حس دوستانه تر و خانواده محور تری برام داره! مخصوصا خود کولسون که یکی از بهترین هاست و در فصل سوم ترکوند!
فقط سوالی که در آینده برامون پیش میاد اینه: کولسون که توسط فیوری احیا شد و این احیا شدن در اصل برای Avengers برنامه ریزی شده بود پس آیا ممکنه پس از مرگ برخی از اعضا در infinity war یا Avengers 4 دوباره احیا بشن!؟!؟ چون کری ها در فاز بعدی که گفته شده کیهانیه نقش بیشتری باید داشته باشن پس یعنی ممکنه فیوری اون پروژه تاهیتی رو دوباره راه بندازه؟!؟!
البته من نظرم اینه که برنامه احیا کردن درست پیش نمیره چون در قسمت های اخیر فهمیدیم کولسون داره میمیره :cry: (اگه کولسون بمیره من دیگه این سریال رو نمی بینم :cry: )


احتمالش هست که فیوری دوباره برای احیا کردن اعضای گروه از T.A.H.I.T.I استفاده کنه ...
اما لحظه ای که منتظرشم اینه که رویارویی دوباره کولسون با انتقام جویان رو ببینیم ... ای کاش کراس اووری که فایگی قولش رو داده هرچه زودتر رخ بده و ما اعضای گروه کولسون و مخصوصا خود کولسون رو در کنار انتقام جویان ببینیم ...
( اما آیا این سریال بشدت تحت تاثیر وقایع Infinity war قرار میگیره ؟ من که شدیدا امیدوارم ... )

فیل کولسون کارکتر شدیدا مورد علاقه منه ... فصل 3 هم که یکی از جنجالی ترین و بهترین فصل ها بود ...
کارکتری که واقعا به شدت دلم براش تنگ شده و امید به برگشتش دارم گرنت وارده ... شدیدا با گرنت وارد ارتباط برقرار میکردم و ازش خوشم میومد و به نظرم شخصیت پردازی بی همتایی داشت و قطعا همه اینا بدون برت دالتون امکان پذیر نبود ...

در مورد اون قضیه مرگ کولسون هم من خیلی شوکه شدم و امیدوارم که همچین اتفاقی نیوفته ... یادتونه النا در اپیزود 10 میگفت که : " ما توی یک حلقه زمانی گیر کردیم و همه این قضایا از وقتی شروع شد که میخواستیم فیل کولسون رو نجات بدیم ... "
فکر میکنم دیزی برای نجات فیل کولسون کاری انجام داده که در نتیجش اون زلزله عظیم رخ میده و عواقبش هم همون آینده ای که دیدیم میشه ...
النا گفت : " فیل کولسون داره میمیره و باید بزارین که بمیره "
این جا سوال های مهمی پیش میاد که به زودی در صدمین اپیزود سریال بهش جواب داده میشه ...
نمیدونم مستحضر هستید یا خیر ، اما بارها گفته شده که در اپیزود 100 ( 10 March ) اتفاقات عظیم و تاثیرگذاری میوفته و حتی بالاخره فیتز و سیمونز با هم ازدواج میکنند ...

جواب این سوال ها رو در اپیزود 100 میگیریم ...
یک نظریه راجع به قضیه مرگ پیش روی کولسون که النا گفت داشتم که چند وقت پیش تا اسم اپیزود 100 رو دیدم بهش مطمئن شدم !!!!! خیلی هیجان انگیزه ...
اسم اپیزود The real deal هستش ؛ در آخرین اپیزود فصل پیش دیدیم که کولسون برای شکست ایدا ، با شیطان (Spirit of vengeance) معامله کرد و میزبان گوست رایدر شد ...
اما بعدش که رابی داشت با کولسون صحبت میکرد ، به کولسون گفت : " کی میخوای به اعضای تیم بگی ؟ " کولسون هم گفت هر وقت موقعش بشه !!
بعدش هم که با رابی خداحافظی کردند و رابی به Hell برگشت ؛

اما رابی در آخر یه جمله به کولسون گفت : " !!! I don't envy you " " بهت حسودیم نمیشه ... "
از همون موقع تا حالا بدجور تو فکر این صحبتا هستم که واقعا چه اتفاقی افتاده ...

به احتمال زیاد در اپیزود 100 میفهمیم قضیه مرگ پیش رو و کل جریانات این زلزله عظیم چیه ؟؟ واقعا چه اتفاقی افتاده و کولسون چه معامله ای با شیطان کرده ؟؟

باید منتظر موند ...
نقل قول کردن
؟؟؟؟
#17 ؟؟؟؟ 1396-12-10 17:20
بنظر من وقت تانوس به سفينه ي تور حمله مي كن هايمدال هم
بعد ازجنگ زخمي باسفينه ياچيز ديگه اي بواكاندا مياد سنگ روح
رو ميده به تچالا و مي گه كه تانوس مي خواد به زمين حمله كنه وبعد مي ميره
نقل قول کردن
ilya boodaghi
#18 ilya boodaghi 1396-12-10 17:43
سلام اقای ترابی......
ببخشید میشه کمیک شاهکار avengers no surrender رو ترجمه کنید؟
جون به نظرم این کمیک برترین کمیک avengers هستش و بسیار بسیار فوق العاده هستش.....
و کل رویداد legacy به این مربوطه پس لطفا این کمیک رو ترجمه کنید.......
نقل قول کردن
a.v.s
#19 a.v.s 1396-12-10 17:48
سلام.
درمورد سوال 12 باید بگم . . .
وایبرنیوم قوی ترین فلز جهانه. سپر کاپیتان آمریکا هم در MCU از جنس وایبرنیومه. دیگه میدونید که سپر کاپیتان آمریکا خیلی قویه و در برابر لیزر و گلوله مقاومه. پس اگر بازوی فلزی مصنوعی قبلی سرباز زمستان از جنس "وایبرنیوم" بوده پس چرا وقتی مرد آهنی در انتهای فیلم جنگ داخلی به دست فلزیش لیزر زد نابود شد؟
نقل قول کردن
mobin.md
#20 mobin.md 1396-12-10 18:33
به نقل از P.Constantine:
به نقل از mobin.md:
استاد آیا مامورین شیلد و mcu به هم مربوطه اگه مربوطه پس ناانسان ها هم باید تو mcu باشن چون با ماموران شیلد نو یه دنیا هستن

بله مامورین شیلد ۱۰۰٪ در MCU جریان داره!
ولی ناانسان ها روی کاغذ به این سریال ربط داره، یعنی در سریال ناانسان ها نه اشاره مستقیمی به شیلد شد نه اشاره مستقیمی به MCU پس اگه این سریال ناانسان ها کنسل شه ما تقریبا هیچی رو از دست ندادیم!(خدا کنه واقعا کنسل شده باشه!)


ممنون بابت کمک
نقل قول کردن
mobin.md
#21 mobin.md 1396-12-10 18:33
به نقل از P.Constantine:
به نقل از mobin.md:
استاد آیا مامورین شیلد و mcu به هم مربوطه اگه مربوطه پس ناانسان ها هم باید تو mcu باشن چون با ماموران شیلد نو یه دنیا هستن

بله مامورین شیلد ۱۰۰٪ در MCU جریان داره!
ولی ناانسان ها روی کاغذ به این سریال ربط داره، یعنی در سریال ناانسان ها نه اشاره مستقیمی به شیلد شد نه اشاره مستقیمی به MCU پس اگه این سریال ناانسان ها کنسل شه ما تقریبا هیچی رو از دست ندادیم!(خدا کنه واقعا کنسل شده باشه!)


ممنون بابت کمک
نقل قول کردن
mobin.md
#22 mobin.md 1396-12-10 19:10
به نقل از mobin.md:
به نقل از P.Constantine:
[quote name="mobin.md"]استاد آیا مامورین شیلد و mcu به هم مربوطه اگه مربوطه پس ناانسان ها هم باید تو mcu باشن چون با ماموران شیلد نو یه دنیا هستن

بله مامورین شیلد ۱۰۰٪ در MCU جریان داره!
ولی ناانسان ها روی کاغذ به این سریال ربط داره، یعنی در سریال ناانسان ها نه اشاره مستقیمی به شیلد شد نه اشاره مستقیمی به MCU پس اگه این سریال ناانسان ها کنسل شه ما تقریبا هیچی رو از دست ندادیم!(خدا کنه واقعا کنسل شده باشه!)


میشه بگین کولسن چطور در سریال هست مگه در اونجرز1 نمرد
نقل قول کردن
farson
#23 farson 1396-12-10 19:25
استاد در مورد اختلافی که دنیای سینمایی مارول با تلوزیونی داره میشه یکم توضیح بدین یا اگه جایی تو سایت اشاره شده بگید؟
ینی ما فعلا نمی تونیم شاهد کراس آور بینشون باشیم؟
نقل قول کردن
hassan91
#24 hassan91 1396-12-10 19:37
واقعا خیلی خوبه که عالم سینمایی مارول اینجوری مورد بررسی قرار بگیره و آدم بختر بتونه با فیلما ارتباط برقرار کنه و خوب درک کنه. ولی با این حال بازم سوالای مهمی هست که بی جواب موندن.
خوب به احتمال زیاد تو فیلم ناتاشا رومانوف خیلی چیزا از بیوه‌ی سیاه بدونیم. یادمون باشه که تو فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان یه صحنه حذف شده داشت که پیرس به گذشته نه چندان خوب ناتاشا اشاره کرد و حتی خود ناتاشا رو بازخواست کردن و ازش جواب خواستن.
احتمالا دیگه از هالک چیزی ندونیم. واقعا هم حیف شد ولی یه اتفاقی افتاده که من شک دارم شاید هم فیلمشو بسازن. چون که الکس راس رو تو فیلم جنگ داخلی دیدیم. بعید میدونم که مارول الکی راس رو وارد یه فیلم کنن. شاید برنامه داشته باشن. چون راس پیگیرترین دشمن هالکه. اگه اینجوری باشه پای اوبامینیشن و لیدر هم باز میشه، اگه بشه چی میشه.
خوب میشه گفت که اتفاقات فیلم کاپیتان آمریکا سرباز زمستان باعث شد که تونی برگرده.
نقل قول کردن
Doctorwho4
#25 Doctorwho4 1396-12-10 19:47
به نقل از mobin.md:
به نقل از mobin.md:
به نقل از P.Constantine:
[quote name="mobin.md"]استاد آیا مامورین شیلد و mcu به هم مربوطه اگه مربوطه پس ناانسان ها هم باید تو mcu باشن چون با ماموران شیلد نو یه دنیا هستن

بله مامورین شیلد ۱۰۰٪ در MCU جریان داره!
ولی ناانسان ها روی کاغذ به این سریال ربط داره، یعنی در سریال ناانسان ها نه اشاره مستقیمی به شیلد شد نه اشاره مستقیمی به MCU پس اگه این سریال ناانسان ها کنسل شه ما تقریبا هیچی رو از دست ندادیم!(خدا کنه واقعا کنسل شده باشه!)


میشه بگین کولسن چطور در سریال هست مگه در اونجرز1 نمرد

توی سریال کولسن میگه که نیک فیوری به اون دستور داد که برای چند ثانیه نفس خودش را نگه داره که اعضای انتقامجویان فکر کنن که او مرده و بخاطر مرگ اونم شده با هم متحد شوند
نقل قول کردن
Doctorwho4
#26 Doctorwho4 1396-12-10 19:54
به نقل از a.v.s:
سلام.
درمورد سوال 12 باید بگم . . .
وایبرنیوم قوی ترین فلز جهانه. سپر کاپیتان آمریکا هم در MCU از جنس وایبرنیومه. دیگه میدونید که سپر کاپیتان آمریکا خیلی قویه و در برابر لیزر و گلوله مقاومه. پس اگر بازوی فلزی مصنوعی قبلی سرباز زمستان از جنس "وایبرنیوم" بوده پس چرا وقتی مرد آهنی در انتهای فیلم جنگ داخلی به دست فلزیش لیزر زد نابود شد؟

در رتبه بندی قوی ترین فلزات در دنیای کمیک استاد گفتند که سپر کاپیتان آمریکا آلیاژ دو فلز است که یکی از آنها وایبرنیومه
برای همین سپر کاپیتان آمریکا از بقیه فلزات قوی تره

راستی ممنون از مقاله جذابی که روی این سایت فوق العاده گذاشتید
نقل قول کردن
hassan91
#27 hassan91 1396-12-10 20:02
یه سری سوالات دیگه هم هست:
ساختمان اونجرز به کی فروخته شد؟
اگه جریان کاپیتان مارول تو دهه نود جریان داره پس تو جریان لوکی و الترون کجا بوده؟
لیدی سیف تو جریان رگناروک کجا بود؟
رد اسکال واقعا کجاس؟ چون فک کنم تله پورت شد؟؟!!
نقل قول کردن
Best comicfan
#28 Best comicfan 1396-12-10 20:33
به نقل از mobin.md:
به نقل از mobin.md:
به نقل از P.Constantine:
[quote name="mobin.md"]استاد آیا مامورین شیلد و mcu به هم مربوطه اگه مربوطه پس ناانسان ها هم باید تو mcu باشن چون با ماموران شیلد نو یه دنیا هستن

بله مامورین شیلد ۱۰۰٪ در MCU جریان داره!
ولی ناانسان ها روی کاغذ به این سریال ربط داره، یعنی در سریال ناانسان ها نه اشاره مستقیمی به شیلد شد نه اشاره مستقیمی به MCU پس اگه این سریال ناانسان ها کنسل شه ما تقریبا هیچی رو از دست ندادیم!(خدا کنه واقعا کنسل شده باشه!)


میشه بگین کولسن چطور در سریال هست مگه در اونجرز1 نمرد

مامور کولسون به دلیل اینکه موقع اون اتفاق که سبب مرگش میشه سطح دسترسی 7 به اطلاعات شیلد داشته (تقریبا بالاترین سطح دسترسیه) ، و درجه یک ترین مامور جاسوسی و عملیاتی در بین دیگر مامورهای شیلد بوده (جوری که بخشی از Avengers invitation بر عهده او بود) ، همون موقع بعد از مرگش تصمیم بر احیای او به وسیله ی پروژه ای بوده که فیوری خیلی وقت پیش اون پروژه رو آغاز کرده بوده . اسم این پروژه تاهیتی (T.A.H.I.T.I) بود و هدف از این پروژه زنده کردن افراد مهمی بود که کشته میشدند ولی به وجود آنها نیاز بوده ، مثل کولسون . قسمت موفق این آزمایش GH.325 نام داشت که منبع تهیه اش ، خون یک موجود کری (kree) بوده . بعد از اینکه کولسون با تاهیتی احیا میشه ، خودش هم نمیدونه که زنده شده و فکر میکنه که در جنگ نیویورک فقط حدود چند ثانیه قلبش ایستاده و برگشته و هیچی هم یادش نمیاد . بعد از اینکه همه چیز رو میفهمه ، متوجه میشه که نباید برای دونستنش تلاش میکرد ، چون عواض جانبی شدید داره که این خودش مقدمه ی فصل دومه . در ضمن به کولسون هم میگن که انتقام جویان نباید چیزی در این مورد بدونند ، چون که فیوری عمدا به اونا چیزی نگفته که مرگ کولسون سبب اتحاد و یکپارچگیشون بشه .
نقل قول کردن
adel.spider
#29 adel.spider 1396-12-10 21:18
با سلام
مقاله تون مثل همیشه بی نقص بود استاد....
همین نقاط کور بنظرم mcu رو جذابتر میکنن و به بیننده ها انگیزه میدن واسه دنبال کردن این ماجراها...

ولی استاد یه سوالی که خیلی وقته ذهن منو مشغول کرده و امیدوار بودم که تو این مقاله بهش پرداخته بشه این بود که "گذر زمان توی mcu به چه منوالیه؟؟؟" آخه تو فیلم هومکامینگ دیدیم که از وقایع فیلم اونجرز 1 تا فیلم هومکامینگ 8 سال و 2 ماه گذشته در صورتی که توی دنیای واقعی 5 سال گذشته...
اکه اینجوریه از سیویل وار تا اینفینیتی وار چقدر گذشته؟؟؟

و در ضمن یه تئوری خیلییی مرموز دارم که ممکنه درست بشه...
ممکنم هست نشه ولی منطقیه...
توی فانکو پاپ ها و اکشن فیگورهای اونجرز یجور دودستگی بین اسباب بازی های ثور دیدیم طوری که توی چندتاشون چشم بند داره و توی چند تاشون چشمش سالمه وفقط یه خراش رو چشمشه...
احتمالا اتفاقی میفته که چشم ثور درمان میشه و این کار تنها و تنها از عهده کی برمیاد؟؟؟؟

درسته : خود خوده ثانوس

ممکنه اولش ثانوس سعی کنه ثور رو عضوی از ارتش خودش کنه و با معالجه کردن چشمش یجوری چشمه قدرت بهش نشون بده و چشمش رو درمون کنه ولی ثور قبول نکنه و یجوری با دو تا چشماش قصر در بره...
بعدشمثانوس میگه به درک با دو تا چشماش میکشمش 8)
وگرنه دیگه دلیلی نداره که مارول قضیه کور شدن ثور رو پنهون کنه ...
نقل قول کردن
a.v.s
#30 a.v.s 1396-12-10 22:50
به نقل از Doctorwho4:
به نقل از a.v.s:
سلام.
درمورد سوال 12 باید بگم . . .
وایبرنیوم قوی ترین فلز جهانه. سپر کاپیتان آمریکا هم در MCU از جنس وایبرنیومه. دیگه میدونید که سپر کاپیتان آمریکا خیلی قویه و در برابر لیزر و گلوله مقاومه. پس اگر بازوی فلزی مصنوعی قبلی سرباز زمستان از جنس "وایبرنیوم" بوده پس چرا وقتی مرد آهنی در انتهای فیلم جنگ داخلی به دست فلزیش لیزر زد نابود شد؟

در رتبه بندی قوی ترین فلزات در دنیای کمیک استاد گفتند که سپر کاپیتان آمریکا آلیاژ دو فلز است که یکی از آنها وایبرنیومه
برای همین سپر کاپیتان آمریکا از بقیه فلزات قوی تره

راستی ممنون از مقاله جذابی که روی این سایت فوق العاده گذاشتید

بنده هم گفتم در MCU. نگفتم در کمیک. وگرنه تقریبا تمام مقالات سایت را دنبال میکنم و درباره فلز سپر کاپیتان آمریکا میدانم.
مسئله اینه که سپر کاپیتان آمریکا در فیلم ها از جنس وایبرنیومه. نه از آلیاژ ترکیب وایبرنیوم و یه فلز دیگه.
نقل قول کردن
Mr.Harper
#31 Mr.Harper 1396-12-11 01:13
بیشتر این سوالا رو منم بارها از خودم پرسیدم و چیزی دستگیرم نشد
اولینش هم هالک.تا همین چند ماه پیش که اصلا نمیدونستم فیلم اختصاصی هالک تو MCU جریان داشته. البته تو فیلم Civil War بعد از دیدن ژنرال راس شک کردم ولی باز متوجه نشدم. اصلا دارک بودن فیلم به کارای مارول نمیخورد. الانم فیلم رو دیدم حس میکنم خیلی با دنیای مارول غریبس. ابامینیشن ویلن خوبی بود ولی یه شخصیت اونقدر خشن و نابودگر انگار تو MCU فعلا جایی نداره. لیدر هم که متاسفانه خبری نیست ازش. بعید هم میدونم فیلمی از هالک ببینیم. ولی خب همین الانشم مارول خوب روی هالک کار کرده
ناتاشا که من درست فیلم کاپیتان رو یادم نمیاد ولی فکر کنم قضیه یادآوری مربوط به همون سکانس حملشون به باکی باشه
تونی و پپر. برام عجیب بود. یهو از کجا پپر برگشت و با تونی سریع گرم گرفت ؟
قضیه دستکش بی نهایت هم همینطور. البته پیشبینی فیک بودنشو کردم. دلیلش رو هم که دوستان گفتن
نیک فیوری و چشمش رو هم تو فیلم کاپیتان مارول میفهمیم
الان موندم لیدی سیف تو جنگ بینهایت حضور داره ؟ قانونا باید باشه. ازگارد که نابود شد. اینم نبود. پس حتما رو زمینه. فعلا که خبری ازش درز ندادن
روح سوار چی میشه ؟ یعنی باز تو سریال Agents of shield میبینیمش ؟ ما که حسرت به دلمون موند ایشون وارد سینما بشه و نشد. ولی چرا گابریل لونا با بازیگر کراس بونز عکس داشت ؟ من که میگم یه خبراییه.
در مورد سر اون سلستیال. نکنه کار گالاکتوسه ؟ مارول هرازگاهی یه گریزایی زده و قصر در رفته.نمونش اسکارلت ویچ و برادرش. تو فیلم اسمی از گالاکتوس برده نشد.شاید یه پیش زمینه برای حضورش تو اینده باشه. بالاخره از تانوس شروع بشه یواش یواش دورمامو و امثالش بیان آخر به گالاکتوس باید برسن. حالا هم که رایتش داره برمیگرده دست مارول شاید فرصت خوبی باشه. چون بعد از اونجرز 4 هم که فیلما بیشتر تو زمینه کهکشانی ساخته میشن. تو دنیای مارول هم که هیچکس از گالاکتوس قوی تر نیست. یه حسی بهم میگه کار کار خودشه
نقل قول کردن
Mr.Harper
#32 Mr.Harper 1396-12-11 01:26
به نقل از Best comicfan:
به نقل از P.Constantine:
به نقل از Best comicfan:
سریال فوق العاده Agents of shield برای من از بهترین سریال های کامیک بوکیه ... واقعا دیوونه و طرفدار شدید این سریال هستم و از همون سال 2013 تا حالا دارم با اشتیاق دنبال میکنم ... شاید سطح کلی سریال مقداری از سریال های شاهکار نتفلیکس مثل Daredevil و یا Jessica jones کمتر باشه و خب از نظر خیلی ها چندان فوق العاده نباشه ، اما برای من این سریال همه چیزه ... واقعا شاهکاری که به کمک جاس ویدون خلق شد رو با تمام وجود دوست دارم و این سریال برام خیلی مهمه ...
از این رو هر وقت که ارتباطات Agents of shield با دیگر گوشه های MCU آشکار میشد و به جریانات و رویداد ها متصل میشد ( مثل جریان قیام هایدرا در Winter soldier ) و یا حتی وقتی که اشاره هایی صورت میگرفت ، من به شدت خوشحال و شگفت زده میشدم ...

منم دقیقا مثل شما همین نظر رو دارم، با این که در ظاهر سریال های نتفیلیکس سریال های بهتری هستند ولی من با سریال مامورین شیلد بیشتر ارتباط برقرار کردم چون برام همه چی داشته و برعکس سریالای نتفیلیکس یه حس دوستانه تر و خانواده محور تری برام داره! مخصوصا خود کولسون که یکی از بهترین هاست و در فصل سوم ترکوند!
فقط سوالی که در آینده برامون پیش میاد اینه: کولسون که توسط فیوری احیا شد و این احیا شدن در اصل برای Avengers برنامه ریزی شده بود پس آیا ممکنه پس از مرگ برخی از اعضا در infinity war یا Avengers 4 دوباره احیا بشن!؟!؟ چون کری ها در فاز بعدی که گفته شده کیهانیه نقش بیشتری باید داشته باشن پس یعنی ممکنه فیوری اون پروژه تاهیتی رو دوباره راه بندازه؟!؟!
البته من نظرم اینه که برنامه احیا کردن درست پیش نمیره چون در قسمت های اخیر فهمیدیم کولسون داره میمیره :cry: (اگه کولسون بمیره من دیگه این سریال رو نمی بینم :cry: )


احتمالش هست که فیوری دوباره برای احیا کردن اعضای گروه از T.A.H.I.T.I استفاده کنه ...
اما لحظه ای که منتظرشم اینه که رویارویی دوباره کولسون با انتقام جویان رو ببینیم ... ای کاش کراس اووری که فایگی قولش رو داده هرچه زودتر رخ بده و ما اعضای گروه کولسون و مخصوصا خود کولسون رو در کنار انتقام جویان ببینیم ...
( اما آیا این سریال بشدت تحت تاثیر وقایع Infinity war قرار میگیره ؟ من که شدیدا امیدوارم ... )

فیل کولسون کارکتر شدیدا مورد علاقه منه ... فصل 3 هم که یکی از جنجالی ترین و بهترین فصل ها بود ...
کارکتری که واقعا به شدت دلم براش تنگ شده و امید به برگشتش دارم گرنت وارده ... شدیدا با گرنت وارد ارتباط برقرار میکردم و ازش خوشم میومد و به نظرم شخصیت پردازی بی همتایی داشت و قطعا همه اینا بدون برت دالتون امکان پذیر نبود ...

در مورد اون قضیه مرگ کولسون هم من خیلی شوکه شدم و امیدوارم که همچین اتفاقی نیوفته ... یادتونه النا در اپیزود 10 میگفت که : " ما توی یک حلقه زمانی گیر کردیم و همه این قضایا از وقتی شروع شد که میخواستیم فیل کولسون رو نجات بدیم ... "
فکر میکنم دیزی برای نجات فیل کولسون کاری انجام داده که در نتیجش اون زلزله عظیم رخ میده و عواقبش هم همون آینده ای که دیدیم میشه ...
النا گفت : " فیل کولسون داره میمیره و باید بزارین که بمیره "
این جا سوال های مهمی پیش میاد که به زودی در صدمین اپیزود سریال بهش جواب داده میشه ...
نمیدونم مستحضر هستید یا خیر ، اما بارها گفته شده که در اپیزود 100 ( 10 March ) اتفاقات عظیم و تاثیرگذاری میوفته و حتی بالاخره فیتز و سیمونز با هم ازدواج میکنند ...

جواب این سوال ها رو در اپیزود 100 میگیریم ...
یک نظریه راجع به قضیه مرگ پیش روی کولسون که النا گفت داشتم که چند وقت پیش تا اسم اپیزود 100 رو دیدم بهش مطمئن شدم !!!!! خیلی هیجان انگیزه ...
اسم اپیزود The real deal هستش ؛ در آخرین اپیزود فصل پیش دیدیم که کولسون برای شکست ایدا ، با شیطان (Spirit of vengeance) معامله کرد و میزبان گوست رایدر شد ...
اما بعدش که رابی داشت با کولسون صحبت میکرد ، به کولسون گفت : " کی میخوای به اعضای تیم بگی ؟ " کولسون هم گفت هر وقت موقعش بشه !!
بعدش هم که با رابی خداحافظی کردند و رابی به Hell برگشت ؛

اما رابی در آخر یه جمله به کولسون گفت : " !!! I don't envy you " " بهت حسودیم نمیشه ... "
از همون موقع تا حالا بدجور تو فکر این صحبتا هستم که واقعا چه اتفاقی افتاده ...

به احتمال زیاد در اپیزود 100 میفهمیم قضیه مرگ پیش رو و کل جریانات این زلزله عظیم چیه ؟؟ واقعا چه اتفاقی افتاده و کولسون چه معامله ای با شیطان کرده ؟؟

باید منتظر موند ...


-


من سریال Agents of shield رو پارسال دیدم بخاطر حضور روح سوار. شاید در مقایسه با سریالای نتفلیکس مارول ضعیفتر باشه ولی هرچی جلو رفت بهتر شد. این گرنت وارد رو که خیلی موافقم به نظرم یکی از ستونای اصلی سریال بود. اصلا با حذف شدنش هنوز نشده کنار بیام
این اپیزود 100 خیلی منو برده تو فکر. سوالای بی جوابی مونده که با این اپیزود باید بهشون پاسخ داده بشن. یه نمونش من اصلا موندم کولسن چطور میزبان روح انتقام شد و اون حرفای رابی چی بود ؟
قصد دیزی از اون زلزله چی بوده و چرا باید زمین رو از بین ببره که عاقبت بیفته دست کسایس و افرادش ؟
الینا چرا میگفت کولسن باید بمیره ؟ بدجور ذهن آدمو درگیر کردن
خیلی هم دوست دارم کولسن باز با اونجرز دیدار کنه. امیدوارم تو اپیزود 100 رابی هم پیداش بشه. بالاخره قول همکاری بین رابی و جانی بلیز رو هم داده بودن. بد هم نمیشد اگه بابی و لنس دوباره برمیگشتن. لنس حضور یه قسمتش خوب بود. ولی هرچی بیشتر بهتر
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#33 Abootaleb2PAC 1396-12-18 19:15
سلام دوستان، در مورد گزینه شماره ۱۰ (نت و باکی) ی تئوری دارم (البته شاید اسمشو نمیشه گذاشت تئوری، بابت همین پوزش منو بپذیرید)
اگه یادتون باشه اواسط فیلم کاپیتان امریکا ۲ یا همون " سرباز زمستان " داخل بیمارستان نتاشا درباره سرباززمستان ی سری اطلاعات میده به کاپیتان و میگه : " وقتی داشتم ی مهندس هستی رو اسکورت میکردم نزدیک ی مکانی ( خاطرم نیست متاسفانه، ببخشید) بهشون حمله میشه و میفهمن که سرباز زمستان اونجاست و کار اون بوده و با ی اسلحه روسی هم به کمر رومانوف شلیک میکنه. "
(احتمالا و شاید) ممکنه منظور ناتاشا از اینکه میگه "منو بیاد بیاری" ، همین جریان باشه.
نظر شما چیه دوستان؟ خوشحال میشم بگید نظرتونو.
نقل قول کردن
a.v.s
#34 a.v.s 1397-01-01 12:32
به نقل از Abootaleb2PAC:
سلام دوستان، در مورد گزینه شماره ۱۰ (نت و باکی) ی تئوری دارم (البته شاید اسمشو نمیشه گذاشت تئوری، بابت همین پوزش منو بپذیرید)
اگه یادتون باشه اواسط فیلم کاپیتان امریکا ۲ یا همون " سرباز زمستان " داخل بیمارستان نتاشا درباره سرباززمستان ی سری اطلاعات میده به کاپیتان و میگه : " وقتی داشتم ی مهندس هستی رو اسکورت میکردم نزدیک ی مکانی ( خاطرم نیست متاسفانه، ببخشید) بهشون حمله میشه و میفهمن که سرباز زمستان اونجاست و کار اون بوده و با ی اسلحه روسی هم به کمر رومانوف شلیک میکنه. "
(احتمالا و شاید) ممکنه منظور ناتاشا از اینکه میگه "منو بیاد بیاری" ، همین جریان باشه.
نظر شما چیه دوستان؟ خوشحال میشم بگید نظرتونو.

بنظر من که همینه :-*
چون این سرنخی بود که به ما دادند که چطوری ناتاشا و باکی با هم آشنا بودند.
ولی خب اگرهم از قدیم با هم رابطه رومانتیک داشتند، این هم مسئله رو هیجان انگیز تر میکنه!
ولی یه مسئله ای هست: وقتی رابطه رومانتیک داشتند چرا اون زمان باکی به ناتاشا و همکارش حمله کرد و به کمر ناتاشا شلیک کرد؟ شاید اون زمان ناتاشا به اون گروهی که خودش و باکی در آن جا تعلیم میدیدند خیانت کرده (که این شروعی است بر پیوستن ناتاشا به شیلد) و باکی هم پس از یه زمانی سراغ ناتاشا و همکارش رفته و بهشون حمله کرده!
اینطو
نقل قول کردن
mmk0859
#35 mmk0859 1397-09-03 21:23
چند تا چیز برای گفتن داشتم:

۱- تو مورد ۱۱ فکر نمی کنم هوپ قدرت خاصی داشته باشه، چون هوپ عصبانی شده بود، و احتمالا به خاطر همین عصبانیت کنترل خودش رو از دست داده بود.

۲- تو مورد ۷ سوال مهمتر اینه که اصن هلا از کجا میدونست دستکش تقلبیه؟

۳- یه چیز دیگه که شما بهش اشاره نکردین اینکه چرا تانوس فکر میکرد الترون براش کار میکنه؟ چون بعد از شکست الترون، تانوس میگه: (خوب، خودم باید انجامش بدم). الان این یعنی چی؟ یعنی منظورش این بود کسی دیگه ای قرار بود سنگ رو براش ببره...؟البته یه تئوری دیگه هست اونم اینکه منظورش از این حرف اشاره به شکست رونان در فیلم نگهبانان کهکشان بوده باشه.
نقل قول کردن
mmk0859
#36 mmk0859 1397-09-03 21:25
به نقل از Abootaleb2PAC:
سلام دوستان، در مورد گزینه شماره ۱۰ (نت و باکی) ی تئوری دارم (البته شاید اسمشو نمیشه گذاشت تئوری، بابت همین پوزش منو بپذیرید)
اگه یادتون باشه اواسط فیلم کاپیتان امریکا ۲ یا همون " سرباز زمستان " داخل بیمارستان نتاشا درباره سرباززمستان ی سری اطلاعات میده به کاپیتان و میگه : " وقتی داشتم ی مهندس هستی رو اسکورت میکردم نزدیک ی مکانی ( خاطرم نیست متاسفانه، ببخشید) بهشون حمله میشه و میفهمن که سرباز زمستان اونجاست و کار اون بوده و با ی اسلحه روسی هم به کمر رومانوف شلیک میکنه. "
(احتمالا و شاید) ممکنه منظور ناتاشا از اینکه میگه "منو بیاد بیاری" ، همین جریان باشه.
نظر شما چیه دوستان؟ خوشحال میشم بگید نظرتونو.


تئوری جالبیه.
نقل قول کردن
spidey.hd
#37 spidey.hd 1398-02-09 23:46
میدونم اسپمه ولی خیلی فکرمو درگیر کرده بود میخواستم نظر شمارو هم بدونم :-)
درباره مردعنکبوتی یه فرضیه دارم شاید اشتباه باشه شایدم درست باشه فقط در حد فرضیس
به نظر من با توجه به حضور آرون دیویس و ایستراگ مایلز مورالز تو فیلم بازگشت به خانه میشه این فرضیه رو مطرح کرد که پیتر پارکر در MCU کشته میشه و مایلز جاش رو میگیره
نظر شما چیه؟ :sigh:
نقل قول کردن
hero222
#38 hero222 1398-02-12 18:15
Great
نقل قول کردن
hassan91
#39 hassan91 1398-02-12 20:11
یه سوال دیگه هم اینه که لیدی سیف چرا تو ثور رگناروک حضور نداشت؟
نقل قول کردن
mcu fan
#40 mcu fan 1398-02-13 16:09
به نقل از Abootaleb2PAC:
سلام دوستان، در مورد گزینه شماره ۱۰ (نت و باکی) ی تئوری دارم (البته شاید اسمشو نمیشه گذاشت تئوری، بابت همین پوزش منو بپذیرید)
اگه یادتون باشه اواسط فیلم کاپیتان امریکا ۲ یا همون " سرباز زمستان " داخل بیمارستان نتاشا درباره سرباززمستان ی سری اطلاعات میده به کاپیتان و میگه : " وقتی داشتم ی مهندس هستی رو اسکورت میکردم نزدیک ی مکانی ( خاطرم نیست متاسفانه، ببخشید) بهشون حمله میشه و میفهمن که سرباز زمستان اونجاست و کار اون بوده و با ی اسلحه روسی هم به کمر رومانوف شلیک میکنه. "
(احتمالا و شاید) ممکنه منظور ناتاشا از اینکه میگه "منو بیاد بیاری" ، همین جریان باشه.
نظر شما چیه دوستان؟ خوشحال میشم بگید نظرتونو.


سلام.ممنون که خیلی دقیق توضیح دادین ولی با کمال احترام من با شما مخالفم.به نظر من هدف ناتاشا یادآوری یه همکاری ویا حتی یه رابطه نزدیک با باکی هست وگرنه لزومی نداره که با گفتن اون جمله بخواد باکی رو به یاد اهداف مخالفشون ودرگیریشون بندازه.علاوه بر اون ماموریت رومانوف(اسکورت دانشمند)قبل از وقایع فیلم سرباز زمستان بود بنابراین اگه منظور ناتاشا اون ماموریت بود،حتما در مبارزاتش با باکی در فیلم سرباز زمستان سعی میکرد اون جمله رو به باکی بگه پس شاید ناتاشا وباکی یه همکاری بعداز اتفاقات سرباززمستان داشتن.ناتاشا رومانوف واقعا شخصیت مرموز وپر رمز ورازیه.درنهایت تمام سوالات مربوط به اون در فیلم اختصاصیش پاسخ داده میشه
نقل قول کردن
Mohamadas
#41 Mohamadas 1398-03-13 09:54
عالی
نقل قول کردن
Hasan Spider
#42 Hasan Spider 1398-05-10 23:29
استاد حالا که فیلم اندگیم اکران شده و تو کمیک کان سندیگو هم طوفان به پا شد ،فکر کنم باید این مقاله آپدیت بشه چون الان که دوباره خوندش حس میکنم حتی تغییرات و تاثیرات قیلم اینفینیتی وار هم بهش اعمال نشده چه برسه به کاپتان مارول که سوال مورد 6 رو پاسخ داد (حتما اینکارو بکنین)
نقل قول کردن
capitan tony stark
#43 capitan tony stark 1398-10-05 10:44
بیشتر این سوال ها حل شد مثل اینکه چرا فیوری یک چشم نداره
چون یه گربه ی فرازمینی چنگ به چشمش زده و...
ولی ممنون از پیامتان که خیلی آموزنده است
نقل قول کردن
mtm
#44 mtm 1398-10-05 11:06
به نقل از capitan tony stark:
بیشتر این سوال ها حل شد مثل اینکه چرا فیوری یک چشم نداره
چون یه گربه ی فرازمینی چنگ به چشمش زده و...
ولی ممنون از پیامتان که خیلی آموزنده است

بله دیگه
این مقاله دو سال پیش نوشته شده که اون موقع هنوز این سئوالات مطرح بودن
نقل قول کردن
s.p.i
#45 s.p.i 1400-06-25 22:55
سلام
خیلی ممنون بابت مقاله
مورد ۱۵ قضیه بوداپست فراموش شد و نفهمیدیم قضیه چی بود امیدوار بودم تو فیلم اختصاصی بلک ویدو اشاره بشه که نشد

ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45