15 دفعه ای که DCEU هواداران "واقعی" دی سی را عصبانی کرد

15 دفعه ای که فیلم های دنیای دی سی هواداران واقعی را عصبانی کرد

اگر هوادار واقعی دی سی هستی و با شخصیت پردازی کاراکترهای این شرکت در دنیای کمیک آشنایی داری پس این مقاله را بخوان!

مقدمه: سالها قبل از اینکه دنیای سینمایی مارول (MCU) به اینی که الان هست تبدیل بشه، دی سی و وارنر سعی کردند فرنچایز ابرقهرمانی خود را کلید بزنند. با این حال ساختن یک دنیای سینمایی کمیک بوکی از اونی که فکرش رو میکردند سخت تر بود و وارنر چند تجربه ناموفق را پشت سر گذاشت به خصوص "بازگشت سوپرمن" و "گرین لنترن" . خوشبختانه اوضاع به نظر رسید در سال 2013 سر و سامان بهتری پیدا کرده و دنیای سینمایی دی سی ملقب به DCEU با فیلم "مرد پولادین" شروع شد. این فیلم divisive بود . یعنی مخاطبین رو به دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرد. ولی در هر حال به وارنر اجازه داد تا برنامه های خودش برای آوردن شخصیت های دی سی به پرده سینما ادامه بده. ولی بعد از چند سال DCEU مدام درگیر وضعیت های نامطلوبی شده است. جدا از "واندرومن" ، تمام فیلم های دنیای سینمایی دی سی با استقبال ضعیف منتقدین و مخاطبین روبرو شده اند. در مجموع باید گفت که نگرش و روش این فرنچایز برای قصه گویی ابرقهرمانی با استقبال مخاطب مواجه نشده. در کمال تعجب گاهی اوقات این فیلم ها حتی نتونسته اند با بدنه اصلی هواداری دی سی (DC Fanbase) ارتباط برقرار کنند . یا حالا به خاطر تغییر داستان های کلاسیک کمیک بوکی بوده یا به خاطر پرداختن به نسخه های جدیدی از ابرقهرمانان ولی در هر حال DCEU بارها باعث خشم هواداران دی سی شده است. به همین مناسبت در این مقاله که توسط سایت CBR تهیه شده است ، به 15 دفعه ای که این اتفاق افتاده اشاره میشود. یعنی وقتی که هواداران "واقعی" دی سی از دست DCEU عصبانی شدند! (منظور از هوادار واقعی یعنی کسی که کاملا با دنیای کمیک بوک های این شرکت و شخصیت پردازی کاراکترها آشنایی دارد، نه آن نوب هایی که فقط با دیدن بتمن های نولان یا انجام سری بازی های "آرکهام" ادعای دی سی فن بودن را دارند!).

 

15- بتمن خط قرمز خودش را رد میکنه

 بتمن خط قرمز خودش را رد میکنه

بتمن تقریبا تمام حرفه ابرقهرمانی خود یک قانونی را سرلوحه خودش قرار داده: هرگز جان کسی را نگیر. در طول سالها این یکی از خصوصیات برجسته شخصیت بتمن بوده است و باعث شده از آدم بدها و جانیانی که باهاشون میجنگه متمایز بشه. اما در کمال تعجب بتمن در طول فیلم "بتمن علیه سوپرمن: سرآغاز عدالت" به کارگردانی زک اسنایدر مدام آدم میکشه یا اینکه با ماشینش اونا رو زیر میگیره. این شخصیت پردازی بیرحم از بتمن به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. البته مثل همیشه برخی از  فن ها بودند که  مشکلی با این قضیه نداشتند ولی عده اونایی که دوست نداشتند بتمنی قاتل را بر پرده سینما تماشا کنند خیلی بیشتر بود. البته خوشبختانه در "جاستیس لیگ" به نظر میرسید که بتمن این عادت زشت خودش رو کنار گذاشته بود (که احتمالا از صدقه سر «جاس ویدون» بوده!).

 

14- نحوه حضور واندروومن در فیلم جاستیس لیگ

«پتی جنکینز» شخصیت پردازی خوب، محکم و قدرتمندانه ای از «زن شگفت انگیز» در فیلم اختصاصی او ارائه کرد. او درست مثل قهرمانان مذکر دنیای کمیک به تصویر کشیده شد که میتونند الهام بخش دیگران هم باشند و زیادی روی جذابیت های زنانه او تمرکز نشد. ولی متاسفانه این بخش از شخصیت پردازی او در فیلم "جاستیس لیگ" نادیده گرفته شد. یعنی دوربین از هر فرصتی استفاده میکرد تا روی باسن یا سینه های دایانا زوم کنه! یه صحنه هم بود که «فلش» با صورت روی او فرود آمد. این استفاده ابزاری از دایانا باعث شد تا هواداران واقعی ناراحت شوند. خیلی ها هم میگفتند چطور شد که DCEU یهویی اینقدر درباره این شخصیت پسرفت داشت. امیدواریم این اشتباه در آینده تکرار نشه.

 

13- نحوه خلق شدن دومزدی

اجاز ه میخوام این قسمت رو از مقاله استاد ترابی به نام "بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی" براتون نقل قول کنم :

فیلم "بتمن علیه سوپرمن" کلا بسیار مورد عنایت (!) هواداران کمیک بوکی و منتقدین سینمایی قرار گرفته. اما چیزی که واقعا ما رو آزار میده اون یک سوم نهایی فیلمه که قراره داستان به نقطه اوج (climax) برسه. البته باید اذعان داشت که تریلرهای فیلم این نقطه اوج رو از قبل برامون اسپویل کرده بودند! چیزی که باقی مانده بود نحوه خلق شدن هیولایی بود به نام «دومزدی» که دوست داشتیم ازش سر دربیاریم که اونم به بدترین نحو ممکن انجام شد! همانطور که در این مقاله گفته شد، دومزدی یکی از برترین و ترسناک ترین دشمنان سوپرمن است ولی در این فیلم از هر جهت غیر جذاب بود. او خیلی عجله ای وارد داستان شد و اریجین اش به شدت احمقانه بود. چیزی که ما دیدیم این بود: «لکس لوثر» از فن آوری مهندسی ژنتیک کریپتونی استفاده میکنه تا سلاحی بسازه که باهاش بتونه سوپرمن را نابود کنه و با ترکیب خون خودش با جسد «ژنرال زاد» باعث به وجود آمدن هیولایی به نام «دومزدی» میشه!!!

این مساله واقعا هواداران را عصبانی کرد چون دومزدی از اون دشمنان برتر سوپرمنه که هواداران خیلی ساله منتظر یه حضور درست و حسابی از او در دنیای سینمایی بودند. ولی نحوه خلق شدن او در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" واقعا بد بود.

 

12- تبدیل کردن جوخه خودکشی به قهرمان

 تبدیل کردن جوخه خودکشی به قهرمان

در دنیای کمیک ، "جوخه خودکشی" گروهی است از جنایتکاران که دولت اونا رو دور هم جمع میکنه تا ماموریت های مخفی و پنهانی را به انجام برسانند. یکی از جذابیت های اصلی این گروه اینه که اعضایش آدم های خوبی نیستند. البته درسته که مجبور میشن با هم همکاری کنند ولی آدم بد هستند و این مساله را در هر قدم از مسیر نشان میدهند. متاسفانه اکثر این جذابیت در فیلم "جوخه خودکشی" نادیده گرفته شد. اولش فیلم به نظر میرسید در مسیر درستی قرار داره و اعضا رو به صورت خبیث های بیرحم نشان میداد. اما در نهایت فیلم مسیر عوض کرد و اونا رو تبدیل کرد به ضد قهرمانانی که در موردشون سو تفاهم شده و از سوی جامعه طرد شده اند. اکثر هواداران کمیک بوکی با این حرکت مخالف بودند و به دنبال یک اقتباس وفادارانه تری بودند. امیدوار هستیم "جوخه خودکشی 2 " این کار رو بکنه.

 

11- شکسته شدن گردن زاد به دست سوپرمن

از وقتی فیلم "مرد پولادین" به اکران درآمد با جنجال همراه بوده و بخش عمده اون برمیگرده به شکلی که سوپرمن خبیث اصلی فیلم را در انتها از بین برد. پس از نبرد وحشیانه در سرتاسر شهر متروپلیس ، سوپرمن و زاد در یک ایستگاه قطار سقوط کردند . زاد که میخواست سوپرمن را شکست بدهد ، سعی کرد از نقطه ضعف سوپرمن در محافظت از دیگران استفاده کنه و و اون اشعه خودش رو به سمت خانواده ای که داشتند از صحنه فرار میکردند شلیک کرد. پس از کمی کش و قوس سوپرمن تصمیم گرفت گردن زاد رو بشکنه. با توجه به خط قرمز سوپرمن در دنیای کمیک که همانا نکشتن دیگران است ، این صحنه با واکنش منفی بسیار زیادی روبرو شد. دیدن این صحنه برای هواداران سوپرمن که به عنوان یکی از شریف ترین قهرمانان جهان به شمار میاد ، اصلا قابل قبول نبود و تاثیر بدی هم روی تماشاچیان و تلقی اونا از سوپرمن در دنیای سینمایی دی سی داشت.

 

10- ساحره

ساحره

واقعا دنیای سینمایی دی سی که بهش DCEU گفته میشه تا به امروز از نظر شخصیت های خبیث کارنامه خوبی نداشته. یکی از بدترین های این فرنچایز برمیگرده به شخصیت «ساحره» که در فیلم "جوخه خودکشی" از او رونمایی شد. اولش هواداران خوشحال و ذوق زده شدند که قراره او را بر پرده سینما ببینند چون در دنیای کمیک بوک تاریخچه غنی دارد (از نظر روانشناختی هم پیچیدگی های زیادی داره). اما در نهایت او به یک ویلن کلیشه ای که میخواد دنیا رو بگیره تبدیل شد. نحوه به تصویر کشیده شدن این شخصیت با واکنش منفی و سنگین هواداران روبرو گشت و خیلی ها حتی او را یکی از بدترین خبیث های تاریخ اقتباس های سینمایی دانستند. در نهایت ساحره به یک شوخی مستمر در بین جماعت اهل کمیک بوک تبدیل شد . به نظر نمیرسه این خبیث بار دیگر در DCEU آفتابی بشه پس قطعا دی سی دیگر شانسی برای جبران ندارد.

 

9-  فلش در فیلم جاستیس لیگ

 نحوه به تصویر کشیدن فلش در فیلم جاستیس لیگ

فلش از زمانی که سال 1956 خلق شد از دوست داشتنی ترین ابرقهرمانان دنیای کمیک بوده . متاسفانه او در دنیای سینما با موفقیت یکسانی روبرو نشده است. پس از حضور کوتاه در "بتمن علیه سوپرمن" و "جوخه خودکشی" ، «ارزا میلر» این فرصت رو پیدا کرد تا در "جاستیس لیگ" بتونه به طور کامل نسخه خودش از «بری آلن» رو روی پرده سینما جان ببخشه. ولی نحوه شخصیت پردازی او چیزی نبود که هواداران میخواستند. یعنی بری آلن به عنوان یک جوانی که احساس نا امنی میکنه ، دچار تردیده و از نظر برخوردهای اجتماعی با مشکل روبرو هست به تصویر کشیده شد . روی قدرت های خودش هم کنترل نداشت و اکثر مواقع دیگران باید نجاتش میدادند. در مجموع این تغییرات بزرگ در نحوه به تصویر کشیدن این قهرمان باعث شد عده کثیری از هواداران ناامید شوند و  خیلی ها خواستار اقتباس وفادارانه تری از روی این شخصیت باشند.

 

8- بی اعتنایی سوپرمن نسبت به متروپلیس و مردم آن

 بی اعتنایی سوپرمن نسبت به متروپلیس و مردم آن

فیلم "مرد پولادین" کارهای جالبی با سوپرمن کرد ولی متاسفانه نتوانست اون حس قوی و عمیق مسئولیت پذیری این شخصیت را به تماشاچی منتقل کنه. در یک سوم نهایی فیلم ، سوپرمن با «ژنرال زاد» نبرد کرد که به صورت تمام عیار در سرتاسر متروپلیس جریان داشت. خب وقتی دو بیگانه قدرتمند با هم سرشاخ میشوند معلومه که خرابی به بار میاد . این قابل قبوله ولی چیزی که قابل قبول نبود این بود که سوپرمن توجهی به خرابی های اطرافش نداشت. او و حریفش یکدیگر را مثل عروسک های پارچه ای به این طرف و آن طرف پرت میکردند و سوپرمن هیچ اهمیتی به هزاران نفری که در اطرافشان بودند یا ساختمان هایی که نابود میشدند ، نمیداد. از همه بدتر این که به جز «لوئیس لین» سوپرمن حتی یک بار هم سعی نکرد جان مردم غیر نظامی رو نجات بده! هواداران اصلا از این قضیه خوششان نیامد و جالبه که نابودی متروپلیس به بخش کلیدی داستان "بتمن علیه سوپرمن" تبدیل شد.

 

7- نبرد واندرومن با آرس

نبرد واندرومن با آرس

فیلم "زن شگفت انگیز" ساخته پتی جنکینز یک تجربه فوق العاده بود که رکوردهایی هم از نظر فروش بر جای گذاشت و نفس تازه ای به جسم DCEU دمید. با این حال و علیرغم موفقیت هایی که داشت یک بخشی از فیلم بود که نتونست نظر هواداران را به خودش جلب کنه: نبرد نهایی. پس از جستجویی طولانی و خسته کننده برای یافتن آرس، دایانا در نهایت به خدای جنگ میرسد و این دو قدر قدرت با هم مبارزه میکنند. درسته که هیجان انگیزه ببینیم نبرد دایانا با کسی که مثل خودش قدرتمنده ولی این سکانس نتونست موفق باشه. یعنی هواداران از اینکه خصومت بین اونا تبدیل شد به یک نبرد تمام رایانه ای ناامید شدند. این در حالی است که تا اون لحظه فیلم سعی کرده بود تا جای ممکن حس و حال و لحن خودش رو به واقعیت نزدیک کنه. بنابراین این سکانس با بقیه فیلم جور نبود و میشه فهمید چرا تماشاچیان لذت کافی را از دیدن آن نبردند.

 

6- آکوآمن در زیر آب

آکوآمن در زیر آب

آکوامن شخصیتی است که برای به تصویر کشیده شدن در سینما با پیچیدگی هایی همراه است و هواداران ذوق داشتند که ببینند او و دنیای زیر آب او چطور در فیلم "جاستیس لیگ" به تصویر کشیده میشه. ولی متاسفانه چیزی نبود که انتظارش را داشتند . درسته که دیدن آکوامن و مرا در حال تعامل با یکدیگر و نبرد کردن زیر آب بسیار هیجان انگیز بود ولی خیلی ها احساس کردند جلوه های ویژه رایانه ای به کار رفته بسیار ضعیف بودند. یکی دیگر از مشکلات اساسی که هواداران با سکانس زیر آب "جاستیس لیگ" داشتند مربوط به خود آتلانتیس میشد. برای اونا این قلمرو غرق شده بیشتر شبیه یک مخلوق دیجتالی بدقواره بود تا اینکه یک دنیای باشکوه و زنده باشد که در دنیای کمیک دیده ایم .   امیدوار هستیم «جیمز وان» بتواند این نقیصه را در فیلم اختصاص آکوامن جبران کند (هرچند که اولین تریلر این فیلم نشان داد که جلوه های ویژه هنوز خیلی جای کار دارد!).

 

5- نحوه به تصویر کشیده شدن لکس لوثر

 نحوه به تصویر کشیده شدن لکس لوثر

در طول سالها لکس لوثر خودش را به عنوان یکی از جذاب ترین خبیث های دنیای کمیک تثبیت کرده است . او خونسرد و محسابه گر است و همیشه نقشه ای در آستین خود دارد. تاریخچه بسیار غنی هم در دنیای کمیک دارا میباشد و هواداران خیلی علاقمند بودند که ببینند «جسی آیزنبرگ» قراره چطور او را در فیلم "بتمن علیه سوپرمن" به تصویر بکشه. متاسفانه این فیلم در نهایت نسخه کاملا متفاوتی را از این میلیاردر خبیث درست کرد که به مذاق مخاطبین خوش نیامد. لکس لوثر در دنیای کمیک ثبات و جذبه و طمانینه دارد ولی در فیلم بی ثبات و عجول و مضطرب است که بسیار مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. او آنقدر منفور شد که برخی از هواداران بهش لقب کپی «ریدلر» (از دشمنان بتمن) را دادند. راستش ما آیزنبرگ را در صحنه پس از تیتراژ "جاستیس لیگ" دیدیم ولی خیلی بعیده وارنر و دی سی برنامه هایی برای او در آینده داشته باشند.

 

4- سوپرمن به مجروحین در حادثه ساختمان کنگره بی اعتنایی میکنه

سوپرمن به مجروحین در حادثه ساختمان کنگره بی اعتنایی میکنه

سوپرمن از وقتی خلق شد همیشه حسی از انسانیت و ترحم و عطوفت داشته . بدبختانه فیلم "بتمن علیه سوپرمن" این خصوصیت مهم سوپرمن را از او گرفت و کلارک کنتی را تحویل ما داد که بسیار بی عاطفه و سرد و بی روح بود. در یکی از لحظات فیلم سوپرمن به ساختمان کنگره رفت تا درباره اعمال قهرمانانه خودش شهادت دهد. اولش همه چیز به نظر خوب میومد ولی وقتی لکس لوثر باعث وقوع یک انفجار شد اوضاع به هم ریخت (در نتیجه خیلی ها مجروح شدند). ولی واقعا شوکه شدیم وقتی دیدیم سوپرمن به جای اینکه به زخمی ها کمک کند به پرواز درآمد و بقیه رو به حال خودشون رها کرد. این صحنه موجب انتقاد عظیم هواداران شد چون باور نمیکردند سوپرمن همچین کاری بکند و این همه آدم رو به حال خودشون بگذارد . البته خوشبختانه در نسخه Ultimate Edition از فیلم "بتمن علیه سوپرمن" دیدیم که سوپرمن به زخمی ها کمک میکنه و اینجوری وانر خواست از هواداران عذرخواهی کنه.

 

3- تکریم و ستایش رابطه جوکر و هارلی کوئین

تکریم و ستایش رابطه جوکر و هارلی کوئین

هارلی کوئین و جوکر یکی از جذاب ترین و در عین حال سمی ترین و پرتنش ترین روابط را در دنیای کمیک دارند و هواداران کنجکاو بودند که بدونند این رابطه چطور در فیلم "جوخه خودکشی" به تصویر کشیده میشود. در کمال تعجب در این فیلم پیچشی متفاوت به رومانس آنها داده شد. به جای این روی رفتار توام با سواستفاده جوکر با هارلی تمرکز شود ، آن را همراه با تکریم و ستایش نشان دادند و جوکر را مثل یک مرد عاشق پیشه دیدیم در حالی که در دنیای کمیک او بسیار مکار، خشن و خیلی بد رفتار و سو استفاده آمیز (abusive) است و همین گونه با هارلی رفتار میکند. این مساله خیلی از هواداران را که خواستار دیدن این رابطه جذاب بودند نا امید کرد. البته این دو شخصیت قراره در آینده هم در DCEU دیده شوند و امیدواریم که این بار شخصیت پردازی آنها را دقیق تر به تصویر بکشند.

 

2- تغییر لحن ناگهانی

 تغییر لحن ناگهانی

دنیای سینمایی دی سی (DCEU) در ابتدا خودش را به صورت دنیایی متفاوت دارک و خفن نشان داد (اینجوری میخواستند آن را از MCU متمایز کنند). شخصیت هایی مثل سوپرمن و بتمن قرار نبود الهام بخش دیگران باشند یا دنیا را تغییر دهند. برعکس، اونا قرار بود افرادی ضربه خورده و آسیب دیده باشند که اغلب وظایف قهرمانانه همچون بار سنگینی بود روی دوش آنان. این نگرش به نظر جالب میومد ولی اوضاع اون طور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت و سه فیلم نخست DCEU نتونستند نظر مخاطبین رو به خود جلب کنند. این واکنش های نا امید کننده باعث شد نا وارنر بخواهد DCEU را از نو سر و شکل دهد و لحن شاد و امیدوار کننده تری را به آن تزریق نماید. ولی این چرخش ناگهانی به مذاق هواداران خوش نیامد و باعث شد تا خیلی ها بگن آیا DCEU بالاخره میتونه برای خودش هویت پیدا کنه؟ خوشبختانه به نظر میاد این فرنچایز داره به آهستگی این کار و میکنه . پس بیایید امیدوار باشیم DCEU در آینده نزدیک موفقیت بیشتری کسب میکنه.

 

1- مارتا!

مارتا

"بتمن علیه سوپرمن" لحظات جنجالی کم نداشت ولی قطعا بزرگترین آن برمیگرده به نبرد نهایی بتمن و سوپرمن یا شاید بهتره بگیم به نحوه به سرانجام رسیدن نزاع آنان. پس از نبرد در گاتهام ، سوپرمن تا مرز شکست رفت و نزدیک بود با نیزه بتمن کشته بشه. او که میخواست نبرد تموم بشه تا مادرش رو نجات بده ، کلمه "مارتا" را به زبون آورد و در کمال تعجب بتمن کاملا منقلب شد و با سوپرمن آشتی کرد! فیلم سعی داشت این لحظه رو به عنوان یک لحظه دراماتیک از رشد شخصیتی بتمن نشون بده ولی هواداران را ناامید و حتی عصبی کرد. چون باورشون نمیشد فقط با یک کلمه نزاعی که خمیر مایه کل فیلم بود به پایان برسه. الان هم که مارتا شده یک جوک که ممکنه در هر جا و مکانی باهاش شوخی بشه!

 

نویسنده: فرانکو گوچی

 مترجم : سارا عفتی

سارا عفتی 

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

اگر از این مقاله خوشتون اومده پس مقالات زیر را هم بخوانید:

بدترین پیچش های داستانی در فیلم های کمیک بوکی

بتمن چند نفر را در فیلم "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" به قتل رسانده؟ + لینک دانلود ویدئو

آیا بتمن در كمیك "بازگشت شوالیه تاریكی" آدم میكشه؟

10 درسی که وارنر باید از فیلم "جنگ بینهایت" یاد بگیرد

چرا جنگ داخلي از بتمن علیه سوپرمن بهتر خواهد بود + لینك دانلود ویدئو

نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (JUSTICE LEAGUE)

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

50 دلیل برای تنفر از فیلم "بتمن علیه سوپرمن"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr.Riddler
#1 Mr.Riddler 1397-05-10 15:54
به خدا حرف دل ما رو زدی آقای گوچی
من خودم رو هوادار واقعی نمیدونم و همچین ادعایی ندارم ولی همیشه ملاکم دنیای کمیک بوکی بوده
به عنوان همچین هواداری واقعا دلم از دست dceu خونه
نقل قول کردن
A_H_A
#2 A_H_A 1397-05-10 16:25
من کلا با واندروومن مشکل مثلا چطور تو جزیره ای که همشون زنن تولید مثل انجام میشه خودتون میفهمید چی می گم دیگه یا از اون گذشته واقعا قدرت واندروومن از خدای جنگ بیشتره هنوز برام سواله که چطوری شکستسش داد و اگه از من بپرسین شکست دادنش خیلی مسخره بود
نقل قول کردن
Hornet
#3 Hornet 1397-05-10 16:39
راجب جاستیس لیگ نمیشه نظر قطعی داد،با توجه به ریشوت هایی که جاس ویدون انجام داده طبیعیه که فیلم مشکلاتی داشته باشه. چون اگر فضای فیلم همونطور که اسنایدر شروع کرده بود باقی میموند و فقط به عنوان یه مشاور پروژه یا دستیار کارگردان حضور پیدا میکرد کمتر تغیر و تحول میدیدیم.

نمیدونم جناب گوچی چقدر به فیلم دقت داشته ولی همونطور که دیدیم جوکر با هارلی هم بدرفتاری کرده و هم در ابتدای فیلم دیدم که اون رو به حال خودش توی ماشین در حال غرق شدن رها کرد. و حتی دیدیم که از هارلی خواست تا خودش رو توی مخزن اسید بندازه.
در دنیای کمیک هم دیدیم که جوکر هر موقع کسی به هارلی بی احترامی کرده بشدت مجازاتش کرده. مثل همون یاو "مانتی" که از هارلی به عنوان یه رقاص استفاده کرد ( که حتی توی فیلم هم دیدیم که هارلی توی فیلم در یه کلوپ رقاصی میکنه ) مانتی رو گرفت و پوست بدنش رو مثل خیار کند!!
مشکل جوکر عاشق پیشه بودنش نیست اون فقط دوست داره خودش از اذیت کردن هارلی لذت ببره نه کس دیگه ای!!

ممنون بابت ترجمه
نقل قول کردن
Comic man
#4 Comic man 1397-05-10 16:45
خیلی مقاله خوبی بود. سایت cbr واقعا مقالات خوبی داره. مو رو از ماست میکشه ، درست مثل سایت spidey
نقل قول کردن
Aquaman
#5 Aquaman 1397-05-10 17:20
خودم دی سی فنم ولی حالم از خیلی از دی سی فنای ایران بهم میخوره. شاید فقط 10 درصد اونایی که میگن دی سی فنن تا به حال یه کمیک از دی سی خونده باشن . فقط یا نولان و دارک نایت رو دیدن یا به وقل خودشون "آرخام" بازی کردن
همین و بس. یه سری هم فقط چون چیز متفاوت و دارک و خفن دوست دارن شاید به دی سی علاقمند شدن (البته به نظر من مارول از نظر دارک و خفن بودن شاید از دی سی هم جلوتره). این جماعت بیشعور بیخودی سنگ فیلمای دی سی رو به سینه میزنن. ازشون متنفرم چون هیچی از ذات دی سی و شخصیت هاش نمیدونن . این ادم بودن که از اول با حماقت خودشون جو بدی رو تو ایران درست کردن و مارول فن هایی مثل ادمین های این سایت رو مجبور به واکنش کردن
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#6 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-10 19:09
ای دی سی!!!!ضعف پشت ضعف!!!!واقعاً خجالت هم نمیکشن!
:o :o :o :o :o
ببخشید یک سوال دارم که لطفاً هرکی واقعاً میدونه جواب بده.
اختاپوس برتر بعد از حضور در رویداد امپراطوری مخفی در چه کمیک هایی حضور یافت؟منظور من غیر از سری مردعنکبوتی شگفت انگیز هست،
بعدی هم دکتر کانرز ملقب به مارمولک بعد از حضور در رویداد توطئه کلونی در چه کمیک هایی حضور یافت.
اگه حضور دیگری نداشتند هم بگید که فکر نکنم اینطور باشه.
در ضمن لطفاً کمیک هایی که در ان حضور یافتند رو بگید که میخوام برم بخونم.ممنون
نقل قول کردن
Spider-Fan
#7 Spider-Fan 1397-05-10 20:03
#6:
تا اونجایی که من میدونم، اتو اکتاویوس بعد از نابودی صنایع پارکر، کاستوم اختاپوس برتر رو دور انداخت و صحنه رو ترک کرد؛ تا اینکه تو شماره ۸۰۰ از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز دیدیم که با هویت جدید الیوت تولیور برگشته و به‌عنوان استاد بیوشیمی توی دانشگاه هورایزن شروع به کار کرد.
در مورد کرت کانرز، به زودی می‌بینی... (نمی‌خوام اسپویل کنم)
[اگر کمیک های روز رو دنبال می‌کنی، تا حالا دیدی!]
نقل قول کردن
alizbh
#8 alizbh 1397-05-10 20:15
با این که با فیلمای دیسی حال نکردم .به جز سری نولان. ولی ارزش یبار دیدن رو داشتن.فقط اصلا با جوکر حال نمیکنم.بری کل شهر رو بهم بریزی بدون هیچ هدفی.فقط بخای هرج و مرج ایجاد کنی.واقعا تو کتم نمیره.اصلا باهاش همزاد پنداری نمیکنم
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#9 Army.Of.ONE 1397-05-10 20:33
ممنون از خانم عفتی به خاطر ترجمه ی این مقاله .
به شخصه به عنوان یه دی سی فن «واقعی» ، خیلی از BvS ضربه خوردم ... فیلمی که پتانسیل یه فیلم شاهکار همچون Infinity War رو داشت و اگه کارگردان Perfect و مغز متفکری مثل کوین فایگی رو بالای سر خودش داشت ، الآن همه از اون به نیکی یاد میکردن ... اکثر مشکلات دنیای دی سی از تصمیمات عجولانه ی وارنر برای درآمدزایی بیشتر و عدم صبر نشات میگیره ( مارول فنا واقعاً قدردان مارول استودیو و کوین فایگی باشین ).
امیدوارم دنیای دی سی به موفقیتی که لایقش هست برسه و همه ی دی سی فن های نوب ( به قول خانم عفتی :P ) سر عقل بیان .
آمین ...
نقل قول کردن
best of the best
#10 best of the best 1397-05-10 20:39
خدا وکیلی خیلی از همین موارد رو استاد ترابی تو نقد فیلم جاستیس لیگ گفته بودن
عاشقتم استاد
نمیدونی همین دی سی فنای نوب چقدر مثل سگ از شما و این سایت میترسن
ببخشید بی ادبیه ولی شما اینجا یه باد در کنی یه سری کانال و سایت تا فردا صبح بهش میپردازن :lol:
نقل قول کردن
omiDeadpool
#11 omiDeadpool 1397-05-10 20:58
به نقل از best of the best:
خدا وکیلی خیلی از همین موارد رو استاد ترابی تو نقد فیلم جاستیس لیگ گفته بودن
عاشقتم استاد
نمیدونی همین دی سی فنای نوب چقدر مثل سگ از شما و این سایت میترسن
ببخشید بی ادبیه ولی شما اینجا یه باد در کنی یه سری کانال و سایت تا فردا صبح بهش میپردازن :lol:

داداش فکر میکنم از نظرات تو هم مثل سگ میترسن. یارو اصلا از نظراتت اسکرین شات نمیزاره. از بس میزنی وسط خال :lol:
ولی استاد خدا وکیلی خوش به حالت . خیلی دوست داشتم جای شما باشم. ماشالا اونقدر بزرگ و مهم هستید که فورا به کوچک ترین نظرتون هم واکنش نشون میدن
نقل قول کردن
D.PARKER
#12 D.PARKER 1397-05-10 22:58
خیلی ممنون از ترجمه ! مقاله خیلی خوبی بود. خداییش هیچکدوم غیر منطقی نبود و همه دلایل منطقی و روشنی داشتن. دنیای سینمایی دیسی باید ریبوت شه. بدبختی اگه از فلش‌پوینت استفاده کنن اون داستان زیبا هدر میره ! منی که با این بتمن و سوپرمن ارتباط برقرار نمیکنم چه لذتی میبرم از دیدن یه نسخه جذاب و متفاوت اونها و بعد همه چی با تغییرات سطحی به حالت اولیه برگرده و... درسته ایده خوبیه ولی یکی از داستان های برتر دیسی به هدر میره!
#8
حالا کاری ندارم! نظر شخصی خودته! ولی خداییش انگیزه های جوکر متفاوت و خاصه. باید با تاریخچه این شخصیت آشنایی پیدا کنی تا باهاش ارتباط بگیری! من وقتی بیشتر باهاش آشنا شدم، خیلی باهاش ارتباط گرفتم. واقعا اریجین جذابی داره! فکر کن یک آدم ضعیف تو جامعه که زیر مشکلات خم شده و به دیوانگی پناه آورده و کم کم، واقعا دیوانه شده. دیوانه بودن رو دوست داره چون ازگذشتش متنفره! کافیه جک کشنده رو بخونی تا بفهمی چی میگم!
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#13 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-10 23:28
به نقل از Spider-Fan:
#6:
تا اونجایی که من میدونم، اتو اکتاویوس بعد از نابودی صنایع پارکر، کاستوم اختاپوس برتر رو دور انداخت و صحنه رو ترک کرد؛ تا اینکه تو شماره ۸۰۰ از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز دیدیم که با هویت جدید الیوت تولیور برگشته و به‌عنوان استاد بیوشیمی توی دانشگاه هورایزن شروع به کار کرد.
در مورد کرت کانرز، به زودی می‌بینی... (نمی‌خوام اسپویل کنم)
[اگر کمیک های روز رو دنبال می‌کنی، تا حالا دیدی!]

ممنون از پاسخ.خودمم دیدم تو سابقه اختاپوس برتر چیزی نیست.ولی گفتم شاید این سایت خارجی ها اشتباه بگن! :lol:
بعد،چی رو تا حالا دیدم؟کمیک های روز؟
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1397-05-11 00:21
اینها کلا هواداران کمیک بوک رو نا امید کردن.
یه نسخه درست از قهرمانای آقای زک ندیدیم.
نه سوپرمن
نه بتمن
نه واندروومن
و ...
هیچکدومشون خوب نبود.
یه تفاوتی که خیلی آدم حس میکنه اینه که خیلی با دنیای کمیکش متفاوته ینی خواستن خیلی متفاوتش کنن یا به منبعش بی اعتنا بودن. آدم با خودش میگه اصن اینا کجاشون شبیه شخصیتای کمیک بوکه.
نقل قول کردن
zahed arazi
#15 zahed arazi 1397-05-11 01:38
ممنون بابت ترجمه مقاله
راستش بدترینش برا من گزینه دو بود گزینه یک برام مثل ی جوک میموند
حال و هوای دارک خیلی برای فیلمای دیسی میتونست خوب باشه و میتونست دقیقا وجه تمایزش با مارول باشه که بدجوری گند زدن بهش bvs نا امیدکننده ترین و بدترین فیلم برای شرو بود
حالا هم که کم کم رو اورده به فان کردن فیلماش برا من اصلا جالب نیست بنظرم فضای دارک برای دیسی مناسب تره البته اگه فیلمو به کارگردانای کار بلد بدن اینطوری دقیقا همون چیزی میشه که اکثرمون میخایم کسیم نمیگه از مارول تقلید کرده مطمینا اینطوری بنفع خودشم میشه
اکوامن که بنظر خوب میاد تنها امید من به همین جیمز وانه امیدوارم کارشو خوب انجام بده
نقل قول کردن
Amir spidey
#16 Amir spidey 1397-05-11 01:47
من دی سی فن نیستم و از سری ارکهام هم زیاد چیزی بازی نکردم ولی می دونم که دنیای سینمایی دی سی به شدت از کمیک ها فاصله گرفته.
MoS به نظرم فیلم جالبی بود و جنبه ای از قهرمان بودن رو نشون می داد که تا حالا ندیده بودیم و نشون می داد که یه قهرمان همیشه از قدرت هاش لذت نمی بره بلکه ممکنه براش یه نفرین باشه،ولی خب مثل همه نبرد آخر رو یه اشتباه بزرگ می دونم(زک اسنایدر در خلق صحنه های خفن واقعا یک استاد تمام عیاره ولی در فیلم سازی....)
در BvS سوپرمن خیلی وضعیت بدتری نسبت به فیلم اختصاصی ای اش داشت ولی اگه کشتن رو در نظر نگیریم بتمن جذابی تحویل داد.بتمنی که بعد این همه سال مبارزه با جنایت دیگه سرحال نیست و حالت پانیشر گرفته و می خواد مجرم ها رو به روش خودش تنبیه کنه.ولی در نبرد آخر حضور واندرومن بسیار یهویی و بدون مقدمه بود که ضربه بدی به فیلم زد.مرگ سوپرمن هم اغراق آمیز بود و مثل کمیک ها سوپرمن جونش رو برای دفاع از مردم زمین فدا نکرد بلکه برای دنیاش(لوییس لین :-| )داد.
واندرومن هم با وجود فیلم نامه قوی و صحنات اکشن نفس گیر بازیگری ضعیف گل گدوت و اریس کمی آسیب رسوندن که قوت فیلم نامه و کریس پاین در حد زیادی پوشوندنش.
جوخه انتحار بازیگر های قوی و فوق العاده ای داشت که به جز مارگوت رابی بقیه یا به نقش نمی خوردن(مثل ویل اسمیت که آدم که حتی یک درصد هم نمی تونه در نقش یه قاتل خون سرد تصورش کنه) یا چندان فرصت درخشش نداشتن(مثل ال دیابلو یا بومرنگ).ویلن فیلم هم که خیلی ضعیف بود(به اعتقاد من مدل ها نباید وارد حرفه بازیگری بشن چون اکثرا عملکرد ضعیفی دارن).جرد لتو هم جوکر افتضاحی ارائه داد که هیچ بویی از جنون و ویرانگری نبرده بود و صرفا یک عاشق پیشه با کمی مشکلات روانی بود.
جاستیس لیگ به عقیده من نقاط قوتش فلش و نحوه لایت شدن سوپرمن بود.به شخصه از فلش ازرا میلر خیلی لذت بردم و با فلش گرنت گاستین 180 درجه فرق داشت و بسیار بامزه و آماتور بود در قهرمان بازی ولی با لایت شدن بتمن مخالفم چون بتمن مهم ترین نقطه قوت(یا شاید بشه گفت تنها نقطه قوت)BvS بود و تنها شخصیت بین کاراکتر های فعلی فیلم های دی سی هست که باید از پتانسیل دارک بودن ذاتی اش استفاده تمام و کمال رو بکنن(دارک با قاتل فرق داره)
امیدوارم دی سی بتونه با شزم(که خیلی بهش امید دارم و انتظار دارم که بهترین فیلم تا به حال dceu بشه) و اکوامن(که چندان امیدی باهاش ندارم چون جیسون موموا رو خیلی مناسب اکوامن نمی دونم)استارت فیلم های بهتر و موفقش رو بزنه که هوادار های کمیک و مخاطبین عامه کلی ازشون لذت ببرن.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#17 Spider-Fan 1397-05-11 02:16
#12:
اگر که فن جوکری، پس می‌دونی که جوکر یه چندتایی اریجین داشته (یکی دو سال پیش فکر کنم screenrant یه مقاله ازش کار کرد و بعدم whatculture).
آخریش اگه اشتباه نکنم همون اریجین "۳ تا جوکر" بود.
کلا بنظرم بهتره جوکر اریجین نداشته باشه.
در کل جوکر برای من چندان "Prince of Crime" یا چه‌میدونم اسطوره شرارت نیست.
درسته که خبیث بزرگیه، ولی از اون بزرگ‌تر هم هست.
من مفهوم "خباثت" رو با دکتر دووم کبیر درک کردم ... و یا با گرین گابلین بزرگ ...
بی دلیل و مدرک هم اینو نمی‌گم...

#13:
منظورم اینه که کمیک های آنگویینگ رو، قبل از اینکه توی سایت ترجمه بشن، دنبال می‌کنی؟!
[مثلا می‌خواستم از اسپویل یه کمیک جلوگیری کنم :lol: ]
نقل قول کردن
Spider-Fan
#18 Spider-Fan 1397-05-11 02:27
در مورد تاپ لیست،
کاملا با تمام موارد موافقم.
بنظرم DCEU می‌تونست یه فرنچایز "خوب" بشه، ولی استارت بدی داشت که متاسفانه بر می‌گرده به تریلوژی «دارک نایت».
یعنی جناب زک اسنایدر (!) فکر می‌کرد که صرفا دارک بودن فیلم و اصطلاحا "خفن" بودنش، می‌تونه باعث موفقیت فیلم بشه.
و باز هم متاسفانه با MoS شروع کرد که سعی سوپرمن، سمبل امید و روشنی، رو دارک کنه.
در کل مشخصه که DCEU حتی با وجود موفقیت احتمالی فیلم‌های «آکوامن» و «شزم» به یه ریبوت اساسی نیازمنده؛ حالا چه با "فلش‌پوینت" باشه یا کلا فیلم‌های گذشته رو بیخیال بشن و فیلم‌های بعدی رو با بازیگران و کارگردان جدیدی رو از نو شروع کنن و بسازن...
نقل قول کردن
Assassin
#19 Assassin 1397-05-11 07:57
بابا دمت گرم عجب مقاله ای من که فکر کردم خود استاد ترابی نوشته، راست میگه الا ددپول دیگه از شوخی مارتا استفاده می کنه.
نقل قول کردن
Teen Titans
#20 Teen Titans 1397-05-11 12:27
به نقل از best of the best:
خدا وکیلی خیلی از همین موارد رو استاد ترابی تو نقد فیلم جاستیس لیگ گفته بودن
عاشقتم استاد
نمیدونی همین دی سی فنای نوب چقدر مثل سگ از شما و این سایت میترسن
ببخشید بی ادبیه ولی شما اینجا یه باد در کنی یه سری کانال و سایت تا فردا صبح بهش میپردازن :lol:

واقعا متاسفم براشون که به جای اینکه از دنیای کمیک لذت ببرند وقتشون رو صرف همچین کار هایی می کنند . واقعا برام سواله دی سی فن ها چرا باید از این سایت بترسن؟! مگه جز حقیقت چیزی میگه؟
نقل قول کردن
spiderpunisher
#21 spiderpunisher 1397-05-11 14:10
به نقل از omiDeadpool:
به نقل از best of the best:
خدا وکیلی خیلی از همین موارد رو استاد ترابی تو نقد فیلم جاستیس لیگ گفته بودن
عاشقتم استاد
نمیدونی همین دی سی فنای نوب چقدر مثل سگ از شما و این سایت میترسن
ببخشید بی ادبیه ولی شما اینجا یه باد در کنی یه سری کانال و سایت تا فردا صبح بهش میپردازن :lol:

داداش فکر میکنم از نظرات تو هم مثل سگ میترسن. یارو اصلا از نظراتت اسکرین شات نمیزاره. از بس میزنی وسط خال :lol:
ولی استاد خدا وکیلی خوش به حالت . خیلی دوست داشتم جای شما باشم. ماشالا اونقدر بزرگ و مهم هستید که فورا به کوچک ترین نظرتون هم واکنش نشون میدن

خدایی از کامنت ها هم اسکرین میگیرن :o
اصلا الان کپ کردم که یعنی چی!
مشکلشون مگه با مقالات نبود؟!
چه وضعی شده.
مقاله قشنگی بود و هم دست نویسنده اش و هم دست مترجم اش درد نکنه.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#22 Spider-Fan 1397-05-11 14:35
#21:
انقدر بدبخت و کوچیک‌ هستن که حیف وقتی که آدم واسشون هدر بده...!
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#23 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-11 14:51
به نقل از Spider-Fan:
#12:
اگر که فن جوکری، پس می‌دونی که جوکر یه چندتایی اریجین داشته (یکی دو سال پیش فکر کنم screenrant یه مقاله ازش کار کرد و بعدم whatculture).
آخریش اگه اشتباه نکنم همون اریجین "۳ تا جوکر" بود.
کلا بنظرم بهتره جوکر اریجین نداشته باشه.
در کل جوکر برای من چندان "Prince of Crime" یا چه‌میدونم اسطوره شرارت نیست.
درسته که خبیث بزرگیه، ولی از اون بزرگ‌تر هم هست.
من مفهوم "خباثت" رو با دکتر دووم کبیر درک کردم ... و یا با گرین گابلین بزرگ ...
بی دلیل و مدرک هم اینو نمی‌گم...

#13:
منظورم اینه که کمیک های آنگویینگ رو، قبل از اینکه توی سایت ترجمه بشن، دنبال می‌کنی؟!
[مثلا می‌خواستم از اسپویل یه کمیک جلوگیری کنم :lol: ]

اهان از اون لحاظ :-|
#12
داداش جوکر رو ول کن اصلاً،ارزش نداره.منم با نظر 8 موافقم.اینطور باشه کارنیج هم اگه شخصیت پردازی دیگه ای داشت جوکر مارول بود!!!!(جوکر مارول!!!!!!!!!! !)
نقل قول کردن
pegahmm
#24 pegahmm 1397-05-11 18:27
بنده شخصا اصلا از واندرومن خوشم نمیاد یکی یه دلیل بازی و لهجه افتضاح گدوت و یکی به دلیل اینکه شما هرچقدر هم جنکز رو فمنیست بدونین بازم از واقعیت اینکه چون این شخصیت زنه باید زره اون شکل مایوی اهنی باشه نمیتونین فاکتور بگیرین!!
نقل قول کردن
parsa99
#25 parsa99 1397-05-11 19:31
به نقل از pegahmm:
بنده شخصا اصلا از واندرومن خوشم نمیاد یکی یه دلیل بازی و لهجه افتضاح گدوت و یکی به دلیل اینکه شما هرچقدر هم جنکز رو فمنیست بدونین بازم از واقعیت اینکه چون این شخصیت زنه باید زره اون شکل مایوی اهنی باشه نمیتونین فاکتور بگیرین!!

والا به خدا منم نمیدونم این فیلم واندروومن چی داشت اخه اینقدر گنده اش کردن؟
فیلمش خوب بود ولی نه اینقدر که میگن
این فمنیست های امریکایی اینقدر بالا بالا بردنش
همین قضیه سر پلنگ سیاه هم به نوعی تکرار شد
نقل قول کردن
D.PARKER
#26 D.PARKER 1397-05-13 01:17
#17
من جوکر فن نیستم! فقط میگم خبیث خوبیه! ولی خیلی منتظر اون کمیک سه تا جوکرم. به یکی از سوالات بزرگ زندگیم پاسخ میده.
#23
آقا شما اشتباه گرفتید.
من نمیگم جوکر برترینه و فلان و دیوانه فلسفی و اینا.‌‌..
فقط میگم خبیث خوبیه! وگرنه این همه بزرگان دنیای سرگرمی ازش تعریف نمیکردن!
من مثلا از killing joke خیلی خوشم اومد و با جوکر همزاد پنداری کردم!
شما هم باید عمیق تر به شخصیت جوکر نگاه کنی! به عمق شخصیتش نه یه روانی که دنبال هرج و مرجه.
(البته جوکر اخیرا تو دیسی شده یه قدیس و شخصیتشکامل شده وگرنه اوایل پر از ضعف بود!)
در آخر بگم خبیث فقط گرین گابلین کبیر! بقیه سوتفاهمن.

نقل قول:

به من یک گرین گابلین و ۱۰ چوب خشک بدهید! من با این تیم اونجرز را شکست میدهم!

*unkle mokhtar*
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#27 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-13 12:50
به نقل از D.PARKER:
#17
من جوکر فن نیستم! فقط میگم خبیث خوبیه! ولی خیلی منتظر اون کمیک سه تا جوکرم. به یکی از سوالات بزرگ زندگیم پاسخ میده.
#23
آقا شما اشتباه گرفتید.
من نمیگم جوکر برترینه و فلان و دیوانه فلسفی و اینا.‌‌..
فقط میگم خبیث خوبیه! وگرنه این همه بزرگان دنیای سرگرمی ازش تعریف نمیکردن!
من مثلا از killing joke خیلی خوشم اومد و با جوکر همزاد پنداری کردم!
شما هم باید عمیق تر به شخصیت جوکر نگاه کنی! به عمق شخصیتش نه یه روانی که دنبال هرج و مرجه.
(البته جوکر اخیرا تو دیسی شده یه قدیس و شخصیتشکامل شده وگرنه اوایل پر از ضعف بود!)
در آخر بگم خبیث فقط گرین گابلین کبیر! بقیه سوتفاهمن.

نقل قول:

به من یک گرین گابلین و ۱۰ چوب خشک بدهید! من با این تیم اونجرز را شکست میدهم!

*unkle mokhtar*
خب اونطوری که شما میگی که جوکر پر ضعف بود که بعداً ازبین رفت حتماً به خاطر نویسنده توانا بوده!
اگه ونوم هم از اوایل درستش میکردن محبوب تر میشد.
نقل قول کردن
D.PARKER
#28 D.PARKER 1397-05-13 13:55
#27
آره دیگه! شخصیتش ضعف داشت اما اخیرا بهتر شده و من این جوکر جدید رو درنظر دارم. کمیکای دیسی رو هم بخون. لازمه واسه یه کمیک فن!
شما مثل اینکه از ما بابت انتقاد هامون روی ونوم ناراحتی! :lol:
راستی شنیدم میخوای نام کاربریتو عوض کنی؟ یه ایمیل به سایت بزن.
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#29 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-13 16:48
به نقل از D.PARKER:
#27
آره دیگه! شخصیتش ضعف داشت اما اخیرا بهتر شده و من این جوکر جدید رو درنظر دارم. کمیکای دیسی رو هم بخون. لازمه واسه یه کمیک فن!
شما مثل اینکه از ما بابت انتقاد هامون روی ونوم ناراحتی! :lol:
راستی شنیدم میخوای نام کاربریتو عوض کنی؟ یه ایمیل به سایت بزن.

اره خب چون بیچاره که گناهی نداره تقصیر این نویسنده های بی عرضه هستش.چون مثلاً همین سوپرمن.تا اونجایی که از مقالات فهمیدم خیلی خیلی قویه!یک همچین شخصیتی میتونست مثل هایپیون مارول محبوب نشه!ولی از بس انگار شخصیت پردازیش خوبه که محبوبه!میتونست یک شخصیت قوی شکست ناپذیز مسخره بشه!یا همین ثور!اون هم همینطور.
یا مردعنکبوتی!لامص ب محبوبیت ذاتی داره!اولینش ظاهر عالی!
اینو که ونوم هم داره!
بعد شخصیت پردازی بینظیر!
اینو ونوم ازش عقبه!
ولی قبول دارین کمیک های امسال ونوم خیلی بهتر از قبل هستند؟
حالا از اینم بگذریم نام کاربریمو حالا باید خوب تصمیم بگیرم!
چون بین ددپول،مجازاتگر و مردعنکبوتی موندم!ممنون از راهنمایی.
نقل قول کردن
D.PARKER
#30 D.PARKER 1397-05-13 18:10
#29
آره! داستان های ونوم بهتر شده.
نام کاربریتو حالا من نظرمو میگم اما یه چیز ساده انتخاب کن که خیلی حول شخصیت نباشه به خصوص شما که به چند تا شخصیت علاقه داری. مثلا من D نام کاربریم برای DANIEL. (که دوستام صدام میکنن)
PARKER هم بخاطر علاقه ای که به پیتر پارکر دارم و هم اینکه اسم جذابی درمیاد!
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#31 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-15 13:45
به نقل از D.PARKER:
#29
آره! داستان های ونوم بهتر شده.
نام کاربریتو حالا من نظرمو میگم اما یه چیز ساده انتخاب کن که خیلی حول شخصیت نباشه به خصوص شما که به چند تا شخصیت علاقه داری. مثلا من D نام کاربریم برای DANIEL. (که دوستام صدام میکنن)
PARKER هم بخاطر علاقه ای که به پیتر پارکر دارم و هم اینکه اسم جذابی درمیاد!

:D
اره!
نمیدونم چرا با این که داستان های ونوم بهتر شده کسی خیلی چیزی نمیگه!
اره خب،من فقط از یک شخصیت که اونم مردعنکبوتی باشه خوشم نمیاد!تقریباً همه شخصیت های مارول که حالا برای این که راحت تر منظور خودمو برسونم حول و حوش همون شخصیت هایی که تو مقاله 100 شخصیت برتر هستند.به غیر از بعضی از اون مسخره هاش بقیه همه خوبن.به نظر من نباید فقط ادم از مردعنکبوتی خوشش بیاد.همه خوبن ولی بعضی ها عالی!
مثلاً من از مجازاتگر هم به دلیل اینکه داستان هاش و شخصیتش قوی،جسور و نترس هست،هم اینکه ادم وقتی داره بازی هایی مثل call of duty و یک دسته دیگه رو انجام میده خودشو جای اون بذاره!!!! :o !هم اینکه خیلی هم تخیلی نیست.
یعنی والا مردعنکبوتی با اینکه عالیه تخیلیه،هیچ کس واقعاً نمیتونه با تار زدن تاب بخوره!چون حتی اگه بگیم قدرت های فوق بشری دیگه اش مثل حس عنکبوتی بالا رفتن از دیوار یا زور زیاد خوبن ولی اون که میتونه تاب بخوره و در واقعیت خیلی اینطور نیست کمی منو اذیت میکنه!ولی مثلاً کاپیتان امریکا!تو کمیک های اون مثلاً یک سرم بسیار پیشرفته خلق شده که تونست قدرت استیو را شدیداً زیاد کنه و به ابر سرباز تبدیل شد!این حالا خیلی دور از ذهن شاید نباشه.چون مثلاً یک سرم پیشرفته درست شده که بگیم نگیم قوانین علمی رو هم خیلی نمیشکنه!
در ضمن میبینم برای پرو فایلت عکس جدید گذاشتی!قشنگه.
نقل قول کردن
Wolverine II
#32 Wolverine II 1397-06-13 10:46
به نقل از alizbh:
با این که با فیلمای دیسی حال نکردم .به جز سری نولان. ولی ارزش یبار دیدن رو داشتن.فقط اصلا با جوکر حال نمیکنم.بری کل شهر رو بهم بریزی بدون هیچ هدفی.فقط بخای هرج و مرج ایجاد کنی.واقعا تو کتم نمیره.اصلا باهاش همزاد پنداری نمیکنم

جوکر بد نیست .... من با هیث لجر خیلی حال کردم ولی فیلم های دیسی بیشترشون حالت از هم گسسته دارن .... شخصیت جوکر خیلی هم شخصیت جالب و تامل برانگیزیه .توی کمیک ها هم این خصوصیاتش به خوبی به تصویر کشیده شدن ولی دیسی مخصوصا با این جوکر جدیدی که در جوخه ی خودکشی ازش پرده برداری کرد همه ی هوادارای خوبش رو نا امید کرد... البته من خودم یک مارول فنم ولی با توجه به کمیک هایی که از بتمن و جوکر خوندم این نظر رو دادم :roll: :roll:
نقل قول کردن
spider cap
#33 spider cap 1398-12-14 03:37
قصد توهین ندارم ولی واقعا فیلم های اخیر دی سی ضعیف بوده و من سریال هاشون رو بیشتر می پسندم
نقل قول کردن
Mr. MARVEL
#34 Mr. MARVEL 1399-04-02 16:23
هرکی از من بدش میاد فقط یه چیزی بگم...مارتا :D همه الان باهم دوست حسابیم (((((((: :D :lol: :lol: :D
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#35 AmirhoseinJafari2005 1399-11-06 10:31
کلا اگه دی سی از سال ۲۰۱۳ فیلم نمیساخت ، سنگین تر بود :oops:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45