20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت دوم + لینك دانلود

20 مبارزه برتر در فیلم های كمیك بوكی : قسمت دوم + لینك دانلود

 قطعا صحنه های نبرد هر فیلمی جزء مهم ترین بخش های فیلم هاست. خصوصا فیلم های کمیک بوکی . صحنه های اکشن ، جلوه های ویژه ی خوب ، مبارزات و.... نقش اساسی در بهتر شدن این نبردها دارند. در قسمت اول اين مقاله با برترين نبردها از شماره 20 از 11 آشنا شديد . حالا وقتشه بريم سراغ بهترين بهترين ها!

مقالات زیر را هم بخوانید:

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

55 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت اول

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

55 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت دوم

 

10- نبرد «مرد عنكبوتی» با «گرین گابلین»

جنگ مرد عنكبوتي گرين گابلين

نام فیلم: Spider-Man

كارگردان: سم ریمی

محصول سال: 2002

نبرد نهایی مرد عنكبوتی با گرین گابلین در شاهكار «سام ریمی» بسیار دیدنی و نفس گیر است. ریمی از تمام مهارتی كه قبلا در ساخت فیلم های ترسناك كسب كرده بهره میجوید تا نبردی فوق العاده تاثیرگذار خلق كند. در نتیجه از آن ماسك پاره شده بگیر تا افكت های صوتی و ... همه و همه باعث میشود تا ضرباتی كه بین مرد عنكبوتی و گرین گابلین رد و بدل میشود كاملا واقعی به نظر برسد. اما نكته جالب تر آنجاست كه وقتی همه چیز برای مرد عنكبوتی تمام شده به نظر میرسد ناگهان گرین گابلین مرتكب اشتباهی بزرگی میشود و با به زبان آوردن نام «مری جین» باعث غیرتی شدن پیتر میشود و او دمار از روزگار گابلین درمی آورد ! اینجاست كه میبینیم مرد عنكبوتی تا چه حد نسبت به جان عزیزان و اطرافیان خود حساس است...

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی" (2002)

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك – قسمت دوم

 

9- نبرد «ولورین» با «لیدی دث استرایك»

مبارزه wolverine

نام فیلم: X2: X-Men United

كارگردان: برایان سینگر

محصول سال: 2003

نبردی سهمگین كه یادآوری اش هنوز برای تماشاچی ناخوشایند است چون تا به حال ولورین را اینقدر درمانده در برابر حریف ندیده بودیم. در واقع Lady Deathstrike كاملا بر ولورین برتری دارد و ولورین تنها با شانس از پس او برمی آید . ترفندی كه ولورین برای كشتن دث استرایك به كار میگیرد جالب و در نوع خودش بیرحمانه است. برایان سینگر اما با رو كردن سورپرایزهایی این نبرد را به یاد ماندنی تر میكند. یعنی بیننده چند بار غافلگیر میشود ، یكی آنجا كه چنگال های بلند از ناخن  های دث استرایك بیرون می آید و دیگری آنجایی كه معلوم میشود دث استرایك هم میتواند زخم هایش را خوب كند!

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

10 فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

 

8- نبرد «بتمن» با «بین»

عكس bane

نام فیلم: The Dark Knight Rises

كارگردان: كریستوفر نولان

محصول سال: 2012

حتی هواداران دو آتیشه كریستوفر نولان هم قبول دارند كه سه گانه بتمن او علیرغم تمام نقاط قوت اش از یك نقص بزرگ رنج میبرد: كمبود صحنه های اكشن ماندگار. نولان قطعا كارگردان بزرگی است ولی فیلم های بتمن او در مقایسه با دیگر فیلم های كمیك بوكی سكانس های اكشن چشمگیر و تماشایی ندارند. در هر حال مبارزه بتمن با بین در تونل های زیرزمینی شهر گاتهام که آمیخته شده با جمله های به یاد ماندنی شاید تنها سكانسی از بتمن باشد كه لیاقت قرار گرفتن در این مقاله را داشته  باشد. با اینکه بروس وین در پايان  این سکانس از بین شکست میخورد ولی مبارزه ی زیبایی را به نمایش میگذارند. مبارزه ی تاثيرگذار و بسیار تكان دهنده است... 

لينك دانلود و تماشا

 

7- نبرد «كاپیتان آمریكا»  با «سرباز زمستانی»

«كاپیتان آمریكا»  با «سرباز زمستانی»

نام فیلم: Captain America : the Winter Soldier

كارگردان: برادران روسو

محصول سال: 2014

قسمت دوم فیلم كاپیتان آمریكا صحنه های نبرد بسیار خوب و نفس گیری دارد (مثل نبرد استیو راجرز با «بتراك» یا نبرد او با مامورین هایدرا در اسانسور و ... ) ولی یقینا هیچ كدام از آنها حتی به گرد پای نبرد او با سرباز زمستانی در خیابان های شهر نمیرسد. یعنی دقیقا قبل از آنكه استیو متوجه هویت واقعی سرباز زمستانی شود. این نبرد بسیار خوب طراحی (choreographed) شده و كاملا نشان میدهد كه سرباز زمستانی تا چه حد میتواند در نبردهای تن به تن خطرناك باشد.

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم های كمیك بوكی سال 2014

 

6- نبرد گروه «انتقام جویان» با ارتش «چیتاری»

مبارزه انتقام جويان

نام فیلم: The Avengers

كارگردان: جاس ویدون

محصول سال: 2012

حرفی برای این فیلم و نبرد پایانی اش نمیماند. فقط در يك كلام  "فوق العاده" است! دریچه ای از سقف آسمان باز میشود زمین پر میشود از موجودات فرازمینی و ناآشنا و تیم انتقام جویان (كه اعضايش به تازگي كنار هم قرار گرفته اند)  به رویارویی با این اجنبی ها میروند.

لينك دانلود و تماشا

 

5- نبرد «نایت كرالر» با محافظین كاخ سفید

فيلم ايكس من 2

نام فیلم: X2: X-Men United

كارگردان: برایان سینگر

محصول سال: 2003

سكانسی بسیار نفس گیر با حضور یكی از باحال ترین اعضای مردان ایكس كه یكی از باحال ترین نیروهای فوق بشری را هم دارد: نایت كرالر (Nightcrawler)! تا به حال این یكی از شگفت انگیز ترین سكانس های كمیك بوكی بوده و همه چیز دارد: طراحی عالی، جلوه های ویژه دیدنی (اون صحنه های غیب شدن و ظاهر شدن نایت كرالر كه هواداران كمیك های ایكس من به انها BAMF میگند، فوق العاده اند) و بازی عالی «الن كامینگ» در نقش نایت كارالر. اگر این سكانس رو ببینید و با دیدنش در دل ذوق نكنید، پس نمیتونید خود را هواداران آثار كمیك بوكی بدانید!

لينك دانلود و تماشا

 

4- نبرد گروه «اونجرز» با روبات های «الترون»

اونجرز 2

نام فیلم: The Avengers: Age of Ultron

كارگردان: جاس ویدون

محصول سال: 2015

نبرد انتهايي فیلم انتقام جویان قطعا یکی از بهترین صحنه های مبارزه در تاریخ سینماست.جلوه های ویژه ی فوق العاده و مبارزات بسیار زیبا و دیدنی ... نبرد نه نفره ی بسیار زیبا در میان نبرد یکی با سپرش یکی با چکشش ، یکی میدود و خرد میشود ، یکی میخورد و میدرد و پودر میکند (هالک) ، یکی با تیر و کمانش و دیگری با  نیروی ماورایش میجنگند.    این صحنه یقینا كمیك  بوكی ترین سكانس مبارزه در طول تاریخ سینماست و «جاس ويدون» نابغه اي است كه سبك كميك بوكي ناب خودش را به هاليوود تحميل ميكند.

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی تریلر فیلم Avengers: Age of Ultron

 

3- نبرد «پانیشر» با «راشن»

عكس پانيشر - 2004

نام فیلم: The Punisher

كارگردان: جاناتان هنسله

محصول سال: 2004

هواداران مارول به خوبی میدانند كه قراره پانیشر (Punisher) در فصل دوم سریال دردویل حضور پررنگی داشته باشه. اما شاید ندانند كه قبلا سه بار از روی این شخصیت فیلم سینمایی ساخته شده كه البته فقط پانیشری كه سال 2004 ساخته شد قابل تحمل بود! در این فیلم «توماس جین» نقش آفرینی قابل قبولی در قالب فرانك كاسل ارائه كرد. یكی از بهترین نبردهای كمیك بوكی هم در همین  فیلم خلق شد یعنی جایی كه شاهد نبردی فوق العاده بین پانیشر و شخصیتی منفی به نام «راشن» (Russian) هستیم. نقش راشن را «كوین نش» اسطوره كشتی كج بازی میكند. در این نبرد بسیار خشن شاهد هستیم كه هیچ تفنگ یا حركات رزمی استفاده نمیشود و همه چیز مثل یك دعوای خیابانی است! واقعا این نبرد یكی از سرگرم كننده ترین های تاریخ میباشد.

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

کمیک "پانیشر ابرقهرمانان مارول را میکشد" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفي پانيشر

 

2- نبرد «سوپرمن» با كریپتونی ها

فيلم superman 2

نام فیلم: سوپرمن 2

كارگردان: ریچارد لستر

محصول سال: 1980

"سوپرمن 2 " (با نقش آفرینی جاودانه «كریستوفر ریو» ) قطعا یكی از برترین فیلم های كمیك بوكی تارخ سینماست. این فیلم داستانی به شدت گیرا و انسانی دارد. همچنین سكانسی طولانی نبرد بین سوپرمن و سه نفر از اهالی كریپتون (به رهبری ژنرال Zod ) دارد كه فوق العاده حماسی و iconic است. البته با توجه به استانداردهای امروز شاید این سكانس الان بسیار قدیمی و حتی خنده دار باشد ولی برای زمان خودش عالی بود. نكته مهم این است كه سوپرمن در طول این نبرد سخت همواره به فكر نجات جان مردم است و حتی در انتها برای اینكه جان مردم به خطر نیافتد عرصه را ترك میكند تا نبرد را در جایی متروك كه امكان صدمه دیدن مردم شهر در آن بسیار كم است، ادامه دهد (كاش در فیلم Man of Steel هم شاهد چنین ویژگی هایی از جانب سوپرمن بودیم!)

لينك دانلود و تماشا

مطالب مرتبط:

10 فيلم برتر كميك بوكي تاريخ سينما

 

1- نبرد «مرد عنكبوتی» با «دكتر اختاپوس»

نبرد مرد عنكبوتي با دكتر اختاپوس

نام فیلم: Spider-Man 2

كارگردان: سم ریمی

محصول سال: 2004

سكانس درگیری اسپایدرمن  و دكتر اختاپوس روی قطار شهری در فیلم "مرد عنكبوتی 2" همه آن چیزی است كه تمام آثار اكشن باید داشته باشند: سریع، سیال، هیجان انگیز، نفس گیر، غیر قابل پیش بینی، خلاقانه و دارای حسی كه حضور یك خطر واقعی را به بیننده منتقل میكند. مرد عنكبوتی و دكتر اختاپوس در این سكانس نفس گیر در بالا و  پایین و كنار یك ترن شهری حسابی از خجالت یكدیگر در می آیند. اما از همه جالب تر این است كه اسپایدرمن در نهایت برای نجات جان مسافرین حتی حاضر به افشای هویت مخفی خود میشود و ماسك از صورت برمیدارد. صحنه ای هم كه او هر آنچه در توان دارد را مصرف میكند تا قطار را از حركت بازدارد و سپس بیجان و بیحال همچون یك شهید روی دست مسافرین به حركت در می آید تا ابد در ذهن مخاطب میماند. آنجایی هم كه كه یكی از مسافرین میگوید : "این كه فقط یه بچه است" (He is just a kid)، دربرگیرنده تمام عصاره و جوهره شخصیت مرد عنكبوتی است.

لينك دانلود و تماشا نسخه سينمايي

لينك دانلود و تماشاي نسخه طولاني تر

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنكبوتی 2" (2004)

30 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت اول

30 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

 

باتشکر از همه ی کسانی که این مقاله رو خوندن....

 

نويسنده : محسن موسوی

ویرایشگر، تاييد كننده ، تكمیل كننده و اپلود كننده ویدئوهای این مقاله:

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2015

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Sherlockian
#91 Sherlockian 1394-04-28 01:07
به نقل از mtm:
به نقل از A god name sparkles:
سلام استاد خوب هستید؟

خواش میکنم اصلاٌ خودتون رو بابت این آدم های بی ادب و واقعاٌ بی خانواده ناراحت نکنید. واقعاٌ ارزشش رو ندارند...

استاد میخواستم بپرسم شما فیلم kingsman رو دیدید؟
من امروز دیدمش و واقعاٌ ازش خوشم اومد.
خیلی عالی اون فصای خاص انگلیسیش رو با ژانر جاسوسی و اکشن قاطی کرده بود.

نظر شما درباره اش چیه؟


من فایلش رو دارم ولی هنوز ندیدمش
برای این مقاله هم از اقای ریاحی یه مشورت گرفتم که کدوم نبردش از همه بهتره که گفت اون نبرد اخر با اون دختر پا تیغی !

البته صحته کلیسا رو نباید فراموش کرد.
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#92 the amazing deadpool 1394-04-28 01:11
آقا آواتار جدیدم قشنگه؟اسممو میخوام بذارم superspider!خوب ه؟
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#93 the amazing deadpool 1394-04-28 01:13
البته بدیش اینه که دیگه بهترین نبرد تاریخ فیلم های کمیک بوکی به منو اسپایدی نمیرسه :-*
نقل قول کردن
Artemis
#94 Artemis 1394-04-28 01:13
به نقل از Doc ock:
آقا آواتار جدیدم قشنگه؟اسممو میخوام بذارم superspider!خوبه؟

اره خوبه

طرفدار سوپرمني؟

#٧٢

مرسي اقاي ترابي
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #95 Bad joke 1394-04-28 01:14
دوستان میدونم خیلی نبرد بود که دلتون میخواست باشه
ولی یه حرف میزنم قبول کنید اینا بهترین هستند بی هیچ شکی
کلی نبرد خودمدوست داشتم ولی دیگه جا نبود وباید قبول کرد اینا نمیشن
نبرد اپتیموس پرایم و دیسپلیکانها تو جنگل بود
نبرد فیلم بلید 2 که بالای کلیسا اتفاق میفته
نبرد اسانسور کاپیتان2
نبرد هالک و هالک بستر(ولی خب همش کامپیوتر بود این)
نبرد افتتاحیه کاپیتان 2
اینا عالی بودن
برای دوستانی که مرد فولادی را هم دیدن و میگن شایسته بود باشه یه نگاهی به نبرد شماره 2 بندازن وجدانا اگر این صحنه را بین کسایی که نمیدونن سوپرمن چیه بذارن وبگن انشا بنویسید سوپرمن کیه اگر همشون متوجه نشده باشن سوپرمن چه شخصیتی هستش یکم مشکل دارن
ولی اگر بخواهیم یه نبرد از مرد فولادی را کاندید کنیم تاکید میکنم کاندید نه شایسته نبرد سوپرمن یا فیورا هستش تو اسمالویل وگرنه نبرد سوپرمن وزاد شلوغه کادربندیش بده زیادی غلوه شدست حس نداره تو فیلم زیادی به نظر میاد و روح سوپرمن را نداره
نقل قول کردن
Sherlockian
#96 Sherlockian 1394-04-28 01:16
من بدبخت باید تا ساهت دو که رایگان میشه واستم بعدش دانلود کنم :cry:
خدایا به من صبر عطا کن
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+1 #97 Ali Khodabandeh 1394-04-28 01:19
خسته نباشین
من کامنت هارو داشتم میخوندم که انگار یه اتفاق خیلی بد افتاده من اصلن در جریان نیستم اگه میشه یه توضیح بدین قضیه چیه
مقاله خیلی خوبی بود
بابت زحماتی که کشیدین ممنونیم آقای ترابی من خودم به شخصه به شما و دوستانی که در این سایت وقت میزارن کمیک ترجمه میکنن و رایگان در اختیار ما میگزاری مدیون هستم و امید وارم یه روزی بتونم این کار هاتون رو جبران بکنم
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #98 Bad joke 1394-04-28 01:25
#81
خب من یه نظر بدم کینگزمن یه فیلم فان و مفرحه که چند ایده عالی هم داره ولی بیشک ضعف های ویرانگری هم داره
این فیلم فیلمیه که دیدید راضی هستید ولی پیشنهاد نمیکنم دوباره برید سراغش چون دیگه تمومه
ژانر جاسوسی اکشن مهمترین ژانر مورد علاقه منه شاید 23 فیلم باند را حداقل 5 بار به صورت قسمتهای سریالی دیدم بت سینماییم تام کروزه
ولی کینگزمن فیلمی نیست لایق منوندن کنار اسمای بزرگ این ژانر باشه





حالا که این بحث شدبگم کریستوفر مک کوایر اعلام کرد نها 5 روز مانده به اکران فیلم تکمیل شده و یه اکران خصوصی داشتن
و یه جمله توییت کرده 5 ماه زودتر بدون نقص هیچ چیز غیر ممکن نیست

منتقدایی هم که فیلما دیدن راضی بودن و از ربکا فرگوسن بازیگر زن فیلم کلی تعریف کردن (کلا شخصیت های زن کنار تام کروز بهترین نقش اکشن عمرشون را ایفا میکنن اخه یه مرد 55 سال سن قد یک متر و هفتاد انقدر کاریزماتیک)
این و اسپکتر تنها فیلمهای سال هستند که به غیر نسخه اصل نگاه بهشون نمیندازم
#97
یه ناپلونی بود خوردیم تموم شد ان شا الله دفعه بعد ;-)
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#99 the amazing deadpool 1394-04-28 01:26
به نقل از Artemis:
به نقل از Doc ock:
آقا آواتار جدیدم قشنگه؟اسممو میخوام بذارم superspider!خوبه؟

اره خوبه

طرفدار سوپرمني؟

#٧٢

مرسي اقاي ترابي

نه بابا دیدم قشنگه گذاشتم الان میخوام عوض کنم
نقل قول کردن
batspider
#100 batspider 1394-04-28 01:28
آقا حسن نظرتون در مورد نبر پایانی ایرون من 3 چیه؟
به نظر من یه سبک باحالی داشت . تونی از این لباس می پرید تو یه لباس دیگه.من ازش خیلی خوشم امد
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#101 the amazing deadpool 1394-04-28 01:28
به نقل از Doc ock:
به نقل از Artemis:
به نقل از Doc ock:
آقا آواتار جدیدم قشنگه؟اسممو میخوام بذارم superspider!خوبه؟

اره خوبه

طرفدار سوپرمني؟

#٧٢

مرسي اقاي ترابي

نه بابا دیدم قشنگه گذاشتم الان میخوام عوض کنم

این یکی خوبه؟
نقل قول کردن
Sherlockian
#102 Sherlockian 1394-04-28 01:30
فاکس میخواد ادامه کینگزمن رو هم بسازه
از نظر من اشکالاش
1. بعضی از جلوه های ویژه اش مثلا پلی استیشن 2 بود
2.زمانش طولانی بود من وستای قیلم خوابم برده بود.
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#103 the amazing deadpool 1394-04-28 01:31
به نقل از Ak47:
خسته نباشین
من کامنت هارو داشتم میخوندم که انگار یه اتفاق خیلی بد افتاده من اصلن در جریان نیستم اگه میشه یه توضیح بدین قضیه چیه
مقاله خیلی خوبی بود
بابت زحماتی که کشیدین ممنونیم آقای ترابی من خودم به شخصه به شما و دوستانی که در این سایت وقت میزارن کمیک ترجمه میکنن و رایگان در اختیار ما میگزاری مدیون هستم و امید وارم یه روزی بتونم این کار هاتون رو جبران بکنم

چیزی نشد یه آدم بی فرهنگ اومده بود فحش داده بود الان ban شد راحت شدیم
نقل قول کردن
Man of night
#104 Man of night 1394-04-28 01:34
مقاله بسیار عالی بود ممنون اقای ترابی و بقیه نویسندگان
فقط اقای ترابی اگه میشه جواب سوالمو توی تاپیک شماره 33 اولین مقاله مبارزه برتر در فیلمای کمیک رو ندادین ازتون ناراحت شدم؟
شوخی کردم اگه براتون مقدوره جواب بدید
نقل قول کردن
batspider
#105 batspider 1394-04-28 01:36
Doc ock
این عکس دکتر اخناپوس رو من خیلی ازش خوشم میاد . به نظرم این رو بزار
uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
Bad joke
#106 Bad joke 1394-04-28 01:37
#100
فیلم ایرون من 3 ایده ای که برای استفاده از ایرون من وبی استفاده کردن لباسش داشت خوب بود
ولی استفاده بی خردانه از ماندریان فیلما نابود کرد طوری که الان مارول هم برای ادامه به مشکل خورده
ماندریان شخصیت عالی نیست ولی خب نابودش هم نمی بایست میکردن به نظرم بزرگترین اشتباه مارول تا الانه
فرانچایز ایرون منشون واقعا قفل شده با این وضع وگرنه مارول مگه مرض داشت پولساز ترین شخصیتش را بیکار نگه داره
نقل قول کردن
comic fan
#107 comic fan 1394-04-28 01:37
کینگزمن فیلم خوبی بود یه جورایی حال و هوای تازه ای به آزنر جاسوسی داد
منتهی جلوه های کامپیوترش خوب نبود ولی واقعا متیو وان سنگ تموم گذاشت
آقای ریاحی میخواستم ازتون بپرسم که نظرتون در مورد فیلم mr.holmes چیه ؟/
قراره که آخرین ورژن شرلوک رو ببینیم به نظرم فیلم فوق العاده خواهد شد ولی من تریلر رو دیدم از اتمسفر فیلم خوشم نیومد
نقل قول کردن
the punisher
#108 the punisher 1394-04-28 01:40
#106
فیلم کوتاه درود بر پادشاه نشون داد که ماندرین وجود داره و خیلیم قدرتمند و با نفوذه
نقل قول کردن
the amazing deadpool
#109 the amazing deadpool 1394-04-28 01:42
به نقل از batspider:
Doc ock
این عکس دکتر اخناپوس رو من خیلی ازش خوشم میاد . به نظرم این رو بزار
uupload.ir/.../...

خوبه؟
نقل قول کردن
Bad joke
#110 Bad joke 1394-04-28 01:45
#107
نخواهم دید میترسم چرت باشه حسما خراب کنه :-*
میبینی چقدر حساس شدیم

#108
فیلم ایرون من 3 را حداقل 100 میلیون نفر دیدن درسته اونم فقط تو سینما که یه جا خوندم فیلمی با فروش یه میلیارد 5 سال بعد از اکرانش نزدیک 2 میلیارد نفر دیدن بهشا

حالا اون فیلم کوتاه را چند نفر دیدن 100 هزار نفر
مارول ترسید یه ابر خبیث چینی به فروش چین و اینده سرمایه گذارش تو اون کشور صدمه بزنه
در صورتی که خیلی بهتر میتونستن بسازنش
نقل قول کردن
Bad joke
#111 Bad joke 1394-04-28 01:48
به نقل از Man of night:
مقاله بسیار عالی بود ممنون اقای ترابی و بقیه نویسندگان
فقط اقای ترابی اگه میشه جواب سوالمو توی تاپیک شماره 33 اولین مقاله مبارزه برتر در فیلمای کمیک رو ندادین ازتون ناراحت شدم؟
شوخی کردم اگه براتون مقدوره جواب بدید


نه نمیتونست چون منظورمون مبارزه هستش (fight) و حتی نه صحنه اکشن که مثلا صحنه تعقیب هاروی توسط جوکر هم میتونست باشه ما بیشتر منظورمون کتک کاری بود و نه صحنه هایی که شما مدنظرتونه
نقل قول کردن
Hossein sbn
+1 #112 Hossein sbn 1394-04-28 02:11
گزینه ها خیلی جالب بودن.گزینه ای که اصلا انتظارشو نداستم فیلم پانیشر بود! می دونستم از روی پانیشر فیلم ساخته شده اما اصلا نمی دونستم فیلمش نبرد ماندگار داره. در ضمن دوست داشتم اون نبرد پروفسور اگزاویر و مگنتو توی X-MEN:FIRST CLASS هم تو لیست باشه ولی به قول آقای ترابی لیست محدود بود و جا کم.
نقل قول کردن
mtm
#113 mtm 1394-04-28 02:34
به نقل از Man of night:
مقاله بسیار عالی بود ممنون اقای ترابی و بقیه نویسندگان
فقط اقای ترابی اگه میشه جواب سوالمو توی تاپیک شماره 33 اولین مقاله مبارزه برتر در فیلمای کمیک رو ندادین ازتون ناراحت شدم؟
شوخی کردم اگه براتون مقدوره جواب بدید


من تازه اون سئوال شما رو دیدم
در جواب باید بگم نه نمیشه! اخه اون چیزی که شما گفتی مربوط به category بهترین نبردها نمیشه
نمیدونم اصلا اون چیزی که شما گفتی رو باید تو چهخ قالبی گزاشت. best comic book movie confrontations؟
best comic book movie mind games?
شما خودت اگه قرار بود یه مقاله اونجوری بنویسی ، اسمش رو چی میزاشتی؟
نقل قول کردن
comic fan
#114 comic fan 1394-04-28 02:37
دوستانی که میگن رتبه بندی ها خوب نیست سخت در اشتباهن . الان شما باید در نظر بگیری بار اولی که مبارزات رو دیدی با کدوم بیشتر هیجان زده شدی . باید به سال تولیدش هم دقت کنی یعنی الان شما ببین فیلم اسپایدرمن 2 یازده سال پیش ساخته شده ولی هنوزم نبر اکشن خوبی داره هیجان داره و جلوه های ویژش هم عالیه این مبارزه در کنار سه مبارزه دیگه یعنی کپ و باکی ، پانشیر و راشن و نایت کرالر با نگهبانا خودش یه کلاس درسیه . از موسیق و تدوین و جلوه و تصویر برداری گرفته تا هیجان و سریع و آهسته شدنش
معمولا فیلم های تخیلی و فانتزی چون محدودیت ندارن صحنه های اکشن بهتری خلق میکنن . به نظرتون چرا ایکس 2 بیشتر از همه نماینده داره ؟ چون میوتانت ها و سبک و قدرتهاشون نا محدوده بخاظر همین ما میتونیم صحنه های اکشن بهتر و با جزئیات بهتر رو ببینیم .

پی نوشت : انت من رو دانلود کردم میخوام برم ببینمش حتما فردا نظرم رو میگم .
نقل قول کردن
Agent spidey
#115 Agent spidey 1394-04-28 06:20
آقا صالح شما هم مثل من بی خوابی زده به کلتون :D
نقل قول کردن
Victor
#116 Victor 1394-04-28 09:53
به نقل از Bad joke:
#107
حالا اون فیلم کوتاه را چند نفر دیدن 100 هزار نفر
مارول ترسید یه ابر خبیث چینی به فروش چین و اینده سرمایه گذارش تو اون کشور صدمه بزنه
در صورتی که خیلی بهتر میتونستن بسازنش

آقا حسن اون ماندرین نبود ماندرین اصلی یه چیز خیلی قدرتمنده مارول میخواد ریششو از اول بگه از ایجنت مارول
تو وان شات به پادشاه احترام بذارید هم فهمیدیم که یه ماندرین اصلی وجود داره
گفته شده تو همین فیلم انت من هم بهش اشاره کردن کلاً مارول انگار میخواد ماندرین اصلی رو بیاره
اونی که تو آیرون من 3 دیدیم یه دستیار بودو یس ولی این یکی قراره انگشتراشم داشته باشه
نقل قول کردن
Victor
#117 Victor 1394-04-28 10:12
دوستان اینجا کسی انت منو دیده؟
اگه کسی دیده یه اسکرین شات ازش بزاره
نقل قول کردن
SLH Hero
#118 SLH Hero 1394-04-28 10:52
#117:
کیفیتی که اومده خیلی بده پایان فیلم هم نداره صداشم مالی نیست من که الکی حجم اینترنتم رو تلف نکردم وقتی کیفیت بهتری اومد من می بینم.

الآن این کیفیتش در حدّیه که اسکرین شات هم ازش بزاریم چیزی دیده نمیشه.
نقل قول کردن
mtm
+1 #119 mtm 1394-04-28 11:41
به نقل از comic fan:
دوستانی که میگن رتبه بندی ها خوب نیست سخت در اشتباهن . الان شما باید در نظر بگیری بار اولی که مبارزات رو دیدی با کدوم بیشتر هیجان زده شدی . باید به سال تولیدش هم دقت کنی یعنی الان شما ببین فیلم اسپایدرمن 2 یازده سال پیش ساخته شده ولی هنوزم نبر اکشن خوبی داره هیجان داره و جلوه های ویژش هم عالیه این مبارزه در کنار سه مبارزه دیگه یعنی کپ و باکی ، پانشیر و راشن و نایت کرالر با نگهبانا خودش یه کلاس درسیه . از موسیق و تدوین و جلوه و تصویر برداری گرفته تا هیجان و سریع و آهسته شدنش
معمولا فیلم های تخیلی و فانتزی چون محدودیت ندارن صحنه های اکشن بهتری خلق میکنن . به نظرتون چرا ایکس 2 بیشتر از همه نماینده داره ؟ چون میوتانت ها و سبک و قدرتهاشون نا محدوده بخاظر همین ما میتونیم صحنه های اکشن بهتر و با جزئیات بهتر رو ببینیم .

افرین
با نظراتت کاملا موافقم
مخصوصا درباره فیلمای مردان ایکس
نقل قول کردن
mtm
+1 #120 mtm 1394-04-28 12:40
به نقل از Bad joke:
برای دوستانی که مرد فولادی را هم دیدن و میگن شایسته بود باشه یه نگاهی به نبرد شماره 2 بندازن وجدانا اگر این صحنه را بین کسایی که نمیدونن سوپرمن چیه بذارن وبگن انشا بنویسید سوپرمن کیه اگر همشون متوجه نشده باشن سوپرمن چه شخصیتی هستش یکم مشکل دارن

اتفاقا حسن اقا به نکته بسیار مهمی اشاره کردی
نبرد خوب و ماندگار اونیه که شخصیت ابرقهرمان رو هم نشون بده
به قول شما اون نبرد حماسی superman 2 هم نبرده و هم دربرگیرنده خلاصه ای از شخصیت واقعی سوپرمن
ولی حسن اقا انصافا من هنوزم نمیدونم چی جوری تو اون سال و با اون بودجه محدود همچین سکانس نفس گیری ساختند
من هنوزم بعد از این همه سال نبرد سوپرمن با کریپتونی ها تو فیلم superman 2 برام جذاب و حماسیه
نقل قول کردن
mtm
+1 #121 mtm 1394-04-28 12:47
در ادامه کامنت قبلی خودم باید بگم که ..
شما ببین چطور ژنرال زاد وقتی میبینه سوپرمن به نجات جان مردم اهمیت میده سریع استراتژی نبرد رو عوض میکنه و با به خطر انداختن جان مردم سعی میکنه سوپرمن رو شکست بده
این دقیقا همون کاریه که دکتر اختاپوس هم تو نبرد حماسی با مرد عنکبوتی روی قطار انجام میده

واقعا کارگردانان بزرگ به همه چیز دقت میکنند و سعی میکنند شخصیت پردازی قهرمانان داستان را هر لحظه از فیلم نشون بدن، حتی موقع نبرد
نقل قول کردن
Sherlockian
#122 Sherlockian 1394-04-28 15:56
ای خدا این انت من چقدر استر اگ داره من بیچاره باید تا ساعت دو که رایگان میشه صبر کنم :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
comic fan
#123 comic fan 1394-04-28 16:04
من انت من رو دیدم واقعا فوق العاده بود .
شمارو نمیدونم ولی من بیشتر از اونجرز دوستش داشتم .
داستان فسلم بسیار ساده و در عین سادگی خیلی خوب و منطقی بود . بازیگرا هم که واقعا سنگ تموم گذاشتن .
دیالوگ ها هم خودش خیلی خوب بود
بار طنز فیلم هم عالی بود شوخی هاش کار میکرد
اکشنش هم خوب بود
اکشنش جالب و هیجان انگیز و پرجزئیات بود
من از مبارزه نهاییش خیلی خوشم اومد .
در کل اگه قرار باشه به اونجرز 8 از 10 بدم به این فیلم 8.5 از 10 رو میدم
با اینکه دیدنش لذت بخش بود ولی توصیه میکنم دوستان تا کیفیت بالا صبر کنن
منم با اینکه از دیدنش لذت بردم ولی پشیمون شدم که این فیلم رو با کیفیت cam دیدم
نقل قول کردن
Sherlockian
#124 Sherlockian 1394-04-28 16:22
به نقل از comic fan:
من انت من رو دیدم واقعا فوق العاده بود .
شمارو نمیدونم ولی من بیشتر از اونجرز دوستش داشتم .
داستان فسلم بسیار ساده و در عین سادگی خیلی خوب و منطقی بود . بازیگرا هم که واقعا سنگ تموم گذاشتن .
دیالوگ ها هم خودش خیلی خوب بود
بار طنز فیلم هم عالی بود شوخی هاش کار میکرد
اکشنش هم خوب بود
اکشنش جالب و هیجان انگیز و پرجزئیات بود
من از مبارزه نهاییش خیلی خوشم اومد .
در کل اگه قرار باشه به اونجرز 8 از 10 بدم به این فیلم 8.5 از 10 رو میدم
با اینکه دیدنش لذت بخش بود ولی توصیه میکنم دوستان تا کیفیت بالا صبر کنن
منم با اینکه از دیدنش لذت بردم ولی پشیمون شدم که این فیلم رو با کیفیت cam دیدم

من متاسفانه اصلا نمیتونم تا بلوری صبر کنم. باید پرده ای دانلود کنم ببینم هر وقت فیلمی رو هول پرده ایش رو میبیینم بعد بلوریش میاد لذت دیدن بلوریش برام بیشتر میشه.
نقل قول کردن
Sherlockian
#125 Sherlockian 1394-04-28 16:23
به نقل از comic fan:
من انت من رو دیدم واقعا فوق العاده بود .
شمارو نمیدونم ولی من بیشتر از اونجرز دوستش داشتم .
داستان فسلم بسیار ساده و در عین سادگی خیلی خوب و منطقی بود . بازیگرا هم که واقعا سنگ تموم گذاشتن .
دیالوگ ها هم خودش خیلی خوب بود
بار طنز فیلم هم عالی بود شوخی هاش کار میکرد
اکشنش هم خوب بود
اکشنش جالب و هیجان انگیز و پرجزئیات بود
من از مبارزه نهاییش خیلی خوشم اومد .
در کل اگه قرار باشه به اونجرز 8 از 10 بدم به این فیلم 8.5 از 10 رو میدم
با اینکه دیدنش لذت بخش بود ولی توصیه میکنم دوستان تا کیفیت بالا صبر کنن
منم با اینکه از دیدنش لذت بردم ولی پشیمون شدم که این فیلم رو با کیفیت cam دیدم

ایراداش چی بود?
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #126 Bad joke 1394-04-28 16:29
به نقل از comic fan:
من انت من رو دیدم واقعا فوق العاده بود .
شمارو نمیدونم ولی من بیشتر از اونجرز دوستش داشتم .
داستان فسلم بسیار ساده و در عین سادگی خیلی خوب و منطقی بود . بازیگرا هم که واقعا سنگ تموم گذاشتن .
دیالوگ ها هم خودش خیلی خوب بود
بار طنز فیلم هم عالی بود شوخی هاش کار میکرد
اکشنش هم خوب بود
اکشنش جالب و هیجان انگیز و پرجزئیات بود
من از مبارزه نهاییش خیلی خوشم اومد .
در کل اگه قرار باشه به اونجرز 8 از 10 بدم به این فیلم 8.5 از 10 رو میدم
با اینکه دیدنش لذت بخش بود ولی توصیه میکنم دوستان تا کیفیت بالا صبر کنن
منم با اینکه از دیدنش لذت بردم ولی پشیمون شدم که این فیلم رو با کیفیت cam دیدم

چطور فیلما با این کیفیت دیدی نه دیالوگا معلومه چی میگفتن نه فیلم چیزی ازش معلوم بود اخر فیلم هم نبود بعید میدونم حتی یه کلمه فیلما بشه فهمید
من فقط دو دقیقه اول فیلم که دانلود شد فهمیدم نباید اینا دید
نقل قول کردن
Sherlockian
#127 Sherlockian 1394-04-28 16:31
یکی میشه ا سکرین شات بزاره? لطفا
نقل قول کردن
comic fan
#128 comic fan 1394-04-28 16:49
به نقل از Bad joke:
به نقل از comic fan:
من انت من رو دیدم واقعا فوق العاده بود .
شمارو نمیدونم ولی من بیشتر از اونجرز دوستش داشتم .
داستان فسلم بسیار ساده و در عین سادگی خیلی خوب و منطقی بود . بازیگرا هم که واقعا سنگ تموم گذاشتن .
دیالوگ ها هم خودش خیلی خوب بود
بار طنز فیلم هم عالی بود شوخی هاش کار میکرد
اکشنش هم خوب بود
اکشنش جالب و هیجان انگیز و پرجزئیات بود
من از مبارزه نهاییش خیلی خوشم اومد .
در کل اگه قرار باشه به اونجرز 8 از 10 بدم به این فیلم 8.5 از 10 رو میدم
با اینکه دیدنش لذت بخش بود ولی توصیه میکنم دوستان تا کیفیت بالا صبر کنن
منم با اینکه از دیدنش لذت بردم ولی پشیمون شدم که این فیلم رو با کیفیت cam دیدم

چطور فیلما با این کیفیت دیدی نه دیالوگا معلومه چی میگفتن نه فیلم چیزی ازش معلوم بود اخر فیلم هم نبود بعید میدونم حتی یه کلمه فیلما بشه فهمید
من فقط دو دقیقه اول فیلم که دانلود شد فهمیدم نباید اینا دید

خودمم پشیمون شدم ولی دیگه انقدر شور و اشتیاق داشتم دیدم
حالل یه چیزایی فهمیدم
نقل قول کردن
comic fan
#129 comic fan 1394-04-28 16:51
به نقل از Hesam avenger:
به نقل از comic fan:
من انت من رو دیدم واقعا فوق العاده بود .
شمارو نمیدونم ولی من بیشتر از اونجرز دوستش داشتم .
داستان فسلم بسیار ساده و در عین سادگی خیلی خوب و منطقی بود . بازیگرا هم که واقعا سنگ تموم گذاشتن .
دیالوگ ها هم خودش خیلی خوب بود
بار طنز فیلم هم عالی بود شوخی هاش کار میکرد
اکشنش هم خوب بود
اکشنش جالب و هیجان انگیز و پرجزئیات بود
من از مبارزه نهاییش خیلی خوشم اومد .
در کل اگه قرار باشه به اونجرز 8 از 10 بدم به این فیلم 8.5 از 10 رو میدم
با اینکه دیدنش لذت بخش بود ولی توصیه میکنم دوستان تا کیفیت بالا صبر کنن
منم با اینکه از دیدنش لذت بردم ولی پشیمون شدم که این فیلم رو با کیفیت cam دیدم

ایراداش چی بود?

ویلین فیلم متوسط بود
جای کار داشت
نقل قول کردن
Artemis
#130 Artemis 1394-04-28 16:53
ببخشید کامیک فن ولی بی زحمت هر کامنتت راجع به انت من اطلاعات میده اسپویلر آلرت رو بالاش بنویس
نقل قول کردن
comic fan
#131 comic fan 1394-04-28 16:59
به نقل از Artemis:
ببخشید کامیک فن ولی بی زحمت هر کامنتت راجع به انت من اطلاعات میده اسپویلر آلرت رو بالاش بنویس

من سعی میکنم اسپویل نکنم تا قبل از انتشار بلوری
اگر هم اسپویل داشت چیزی بروی چشم
نقل قول کردن
Agent Marvel
#132 Agent Marvel 1394-04-28 20:25
یک سوپرمقاله عالی! همه چی سر جاش بود.خیلی خاطره بازی کردیم ولی
.
.
.
.
.
چرا نبرد نهایی اسپایدرمن 3 نبود؟تا عمر دارم ازتون نمیگذرم!
نقل قول کردن
Man of night
#133 Man of night 1394-04-29 00:54
به نقل از mtm:
به نقل از Man of night:
مقاله بسیار عالی بود ممنون اقای ترابی و بقیه نویسندگان
فقط اقای ترابی اگه میشه جواب سوالمو توی تاپیک شماره 33 اولین مقاله مبارزه برتر در فیلمای کمیک رو ندادین ازتون ناراحت شدم؟
شوخی کردم اگه براتون مقدوره جواب بدید


من تازه اون سئوال شما رو دیدم
در جواب باید بگم نه نمیشه! اخه اون چیزی که شما گفتی مربوط به category بهترین نبردها نمیشه
نمیدونم اصلا اون چیزی که شما گفتی رو باید تو چهخ قالبی گزاشت. best comic book movie confrontations؟
best comic book movie mind games?
شما خودت اگه قرار بود یه مقاله اونجوری بنویسی ، اسمش رو چی میزاشتی؟

ممنون که جوابمو دادید اقای ترابی و بقیه دوستان
به نظر من اسمشو میگذاشتم نبرد هوش و ذکاوت در فیلمای کمیک یا شاید ذکاوت در میان خیر و شر
در هر حال مقالات بسیار مناسبی هست استفاده می کنیم و البته لذت می بریم
البته شما هر اسمی بزارید روی مقاله ای که گفته بودید ما می پسندیم
نقل قول کردن
The Rock
#134 The Rock 1394-05-31 13:09
آقا من این مقاله رو تازه الان دیدم فکر کنم اون موقعی که اومده رو سایت من مسافرت بودم :-* خب الان نظرم رو میگم

این لیست عالی بود به نظرم همه چیش سر جاشه تازه یه چیزی هم فهمیدم من وقتی اون تیکه فیلم پانیشر رو دیدم فهمیدم وقتی بچه بودم این فیلم رو دیدم البته نمیدونم همه ش رو یا یه تیکش رو ولی خب این تیکه رو میدونم دیدم :-*
و یه چیز دیگه یکی بود چند وقت پیش تو سایت گفت سوپرمن به جون آدما اهمیت نمیده حالا جناب لطفا بیا این مورد شماره دو رو ببین تا بفهمی سوپرمن کیه ببین چجوری به جون مردم اهمیت میده

پ.ن.آقا این یارو که اومده بوده سایت رو بهم زده چی گفته واقعا که اونجوری اعصاب حسن آقا رو بهم زده بود؟نه خداییش چی گفته بود؟تا حالا ندیده بودم آقا حسن اینجوری واکنش نشون بده :o
نقل قول کردن
Agent Marvel
#135 Agent Marvel 1394-05-31 14:13
من هنوزم نمیتونم نبودن نبرد نهایی اسپایدرمن 3 رو درک کنم ! :o

#134
یه بی ادبی اومده بود تو سایت فحش داده بود.حالا هم اخراج شده از شرش راحت شدیم.
نقل قول کردن
Artemis
#136 Artemis 1394-05-31 20:02
اقای ترابی از سریال ها هم مبارزات برتر کمیکی رو میذارید؟

مبارزه قسمت 22 ریورس فلش با فلش-ارو و فایراستورم و مبارزات دردویل میتونن توش باشن
نقل قول کردن
blackdevil
#137 blackdevil 1394-05-31 20:13
ب نظر من اول باید مبارزه کپ با سرباز زمستان بود بعدم مبارزه اونچرز با ربات های التران بعد مبارزه اسپایدی با داک اوک بعدشم اسپایدی با گرین گابلین
نقل قول کردن
ms.deadpool
#138 ms.deadpool 1395-02-17 16:26
نبرد بین هالک و هاک باستر (لباس آیرون من) تو اونجرز عصر آلتران باید تو این مقاله میبود
نقل قول کردن
Dark spider 2
#139 Dark spider 2 1399-05-10 01:38
به نقل از Mehrad Davaii:
به نقل از comic fan:
منم حاضرم که تا جایی که میشه باهاتون بحث کنم تا متوجه بشسین که این فیلم از هر نظر فیلم خوبی نیست .
واقعا بعضی کامنت ها تخصصی بودن سایت رو میبره پایین

از هر نظر برای من فیلم فوق العاده ای بود و بیش از 10 بار دیدمش . مگه 100% باید از کمیک ها اقتباس بشه!
باید جوری باشه که 100% کپی نباشه.
و باز هم میگم که مردی از پولاد در واقع پایه ای بود برای فیلم BVS .

ای کاش می دیدم وقتی فیلم BVS اومد باز هم از این چرندیات می گفتی یا نه. تو فیلم کلا سوپر من رو زک اسنایدر##*^٪$# میخواست مثلا دارک نشون بده!!!!!! :o آخه مگه شخصیت سوپرمن دارکه!!!!! :o مگه بتمنه!!! :o در هر صورت دیدی که کاملا هم اشتباه میکردی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید