سریع ترین لحظات تاریخ کمیک های فلش (The Flash)!

سریع ترین لحظات تاریخ کمیک های فلش (The Flash)!

این مقاله به مناسبت پخش نسخه سینمایی فیلم فلش دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد ...

 

1- فقط 15 دقیقه!

کمیک بوک فلش

مورد اولی که میخواهم به آن اشاره کنم لحظه ای است که فلش فقط 15 دقیقه برای نجات جان دوست دختر خود دارد وگرنه او به دوره ای که دنیا هنوز تشکیل نشده است کشیده میشود و به کلی از هستی پاک میشود! فلش با سرعتی مثال زدنی از زندانی رنگین کمانی که میرور مستر (Mirror Master) برایش ساخته در عرض یک دقیقه فرار میکند! (جالب است بدانید که زندان رنگین کمانی مکان پیچیده ای بین زمان و فضا است که حداقل یک سال برای فرار از آن زمان لازم است!)

کمیک فلش

بعد از فرار فلش از زندان رنگین کمانی او از دنیای آینه ای میرور مستر هم فرار میکند و تفنگ وی را از کار می اندازد و با دویدن به سمت سنگاپور آن را تعمیر میکند! (فلش دو بار مسافت بین سنگاپور و سنترال سیتی را طی میکند در زمانی کم تر از یک دقیقه!) بعد از تعمیر تفنگ میرور مستر فلش به تمام نابسامانی ها سر و سامان میدهد و تمام اتفاقاتی که به آنها شاره کردم در کمتر از 15 دقیقه می افتد!

لحظه فلش

 

2- نجات یک هواپیما!

هواپیمای فلش

شاید با خواندن تیتر "نجات هواپیما" یاد سوپرمن بیافتید ولی باید بگویم که اسپیدستر قرمز پوش دیسی کامیکس هم در نجات دادن هواپیما و سر نشینان آن دستی بس پر توان دارد! در حقیقت این لحظه در مقایسه با لحظه ی قبلی لحظه ی جدیدی است و در سری NEW 52 کمیک های فلش اتفاق افتاد!

در حقیقت فلش در این لحظه فقط چند نانو ثانیه فرصت داشت تا جلوی هواپیمای در حال برخورد به یک پل را بگیرد! بَری به سرعت مولکول های بدن خودش را لرزاند و به داخل هواپیما نفوذ کرد و با چسبیدن به صندلی های هواپیما شروع به لرزاندن مولکول های بدن خودش و کل جرم هواپیما کرد! بری تمام توان خودش را بکار گرفت و در کمال ناباوری خوانندگان شاهد آن بودند که هواپیمای مسافر بری غول آسا، درست مانند فلش از پل عبور کرد! باورش هنوز برای خود من مشکل است!!!

 

3- انقلابی در معماری!

بری الن

این لحظه هم درست مانند لحظه ی قبل در کمیک های NEW 52 اتفاق افتاد و زمانی که اشعه ی خورشیدی عظیمی با یک ساختمان مسکونی برخورد کرد بری در کسری از ثانیه ساکنین آن ساختمان را به محلی امن برد و این در حالی بود که در آن ساختمان چیزی نزدیک به 40 خانواده زندگی میکرد! اما صبر کنید! بری آلن هنوز 0.1% از سرعت خودش را هم نشان نداده است! بری بعد از نجات ساکنین ساختمان در عرض چند ثانیه بالغ بر 10 کتاب معماری تخصصی میخواند و در یک چشم به هم زدن خانه ی مسکونی را از نو و مستحکم تر از قبل میسازد! ولی بری آلن به این هم اکتفا نمیکند و حتی برای دختر کوچکی که عروسکش را زیر آوار ساختمان گم کرده است همه جای شهر را میگردد و عروسکی نو به او هدیه میدهد! (عجیبه! معمولا توی این نوع مقالات که راجع به قدرت شخصیت های دیسی بحث میکنم نا خود آگاه خاکی بودن شخصیت های دیسی هم نمایان میکنم! البته در خاکی بودن شخصیت فلش قبل از این مقاله هم شکی نبود ولی الان لا اقل یک مثال بارزش رو برای شما خوانندگان عزیز نمایان کردم!)

کمیک بوک فلش

 

4- دیگر آوانسی در کار نیست!

مسابقه سوپرمن - فلش کمیک flash

در سال 1967 و در کمیک های سوپرمن، فلش و سوپرمن برای یک خیریه با یکدیگر مسابقه دادند و فلش به سوپرمن آوانس داد و این دو با هم به تساوی رسیدند ولی فلش همیشه در ذهن خودش میدانست که بسیار از سوپرمن سریع تر است! اما در جریان آرک داستانی "تولد دوباره" که در مقاله قبلی مفصل درباره اش توضیح دادم فلش و سوپرمن دوباره با یکدیگر روبرو شدند!

سوپرمن فلش

زمانی که سوپرمن در این رویارویی دوم به بری گفت که: "ما قبل از این با یکدیگر مسابقه دادیم و میدانیم که چه کسی سریع تر است!" فلش فقط یک جمله به سوپرمن گفت: "اون برای خیریه بود، کلارک!" و بعد بووم!!! فلش، مرد فولادی را طوری پشت سر میگذارد که سوپرمن دیگر حتی قادر به دیدن بری هم نیست چه برسد به اینکه از او جلو بزند! پس حق بدهید تا به کامنت های کسانی که در مقاله قبل والی وست را از بری سریع تر میدانستند بخندم! چون اگر بری آلن وجود نداشت حتی والی وست به یک اسپیدستر تبدیل هم نمیشد چه برسد به اینکه بخواهد از بری سریع تر هم باشد! (البته من خودم عاشقانه والی را دوست دارم ولی مقایسه ی او با بری مثل مقایسه ی مسابقات یورو با جام جهانی است!!!)

سوپرمن فلش

 

5- سرنوشت نهایی فلش...

کمیک بحران کرایسس

به احتمال 99% مورد آخر مقاله رو حدس زده بودید و باید بگم که اگر به این مورد اشاره نمیکردم واقعا این مقاله رو منتشر نمیکردم چون انتشارش بی مورد جلوه میکرد! لحظه ی آخر این قسمت از سری مقالات "از سیر تا پیاز" نه تنها یکی از بهترین و ماندگار ترین لحظات تاریخ کمیک های فلش هست، بلکه این لحظه در بین تمام لحظات ماندگار داستان های کمیک بوکی هم از درخشش خاصی برخورداره و این اون لحظه ای هست که...فلش میمیره!!!

مرگ بری الن

زمانی که شخصیت خبیث دنیای کمیک های دیسی یعنی "آنتی مانیتور" در آستانه ی نابود کردن تمام دنیای دیسیه، قدرت سوپرمن و یا هوش خارق العاده بتمن بی فایده است و فقط یک نفر میتونه ورق داستان رو برگردونه و اون یک نفر کسی نیست بجز "بری آلن" یعنی... "فلش"! بری با سرعتی غیر قابل اندازه گیری شروع به دویدن به دور موج ویرانگر آنتی مانیتور میکنه و اینقدر به دویدن ادامه میده تا از هستی محو بشه و موج از بین رفتن بدنش قادر به خنثی کردن موج آنتی مانیتور بشه! این لحظه ای بود که با وجود پیروزی قهرمانان داستان بر شخصیت خبیث تمام قهرمانان دیسی عزادار از دست دادن یکی از بزرگترین قهرمانان داستان های کمیک بوکی بودند و در این لحظه به خوانندگان ثابت شد که فلش برای نجات دیگران حتی به نابودی خودش هم راضی است!

 

مثل همیشه یادتون نره که نظراتتون بیش از هر چیزی خستگی رو از تن من به در میکنه و با لذت به سوال هاتون پاسخ خواهم داد!

 

امیرعلی آصفی ( A god name sparkles )

All rights reserved © Spidey.ir  2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی سریع ترین ابرقهرمانان دنیای کمیک

10 ابرقهرمان دنیای کمیک که دارای برترین دشمنان هستند

10 حقیقت مهمی که باید درباره فلش (FLASH) بدانید

 فلش سیاه (BLACK FLASH)

سریع ترین لحظات تاریخ کمیک های فلش (THE FLASH)!

کمیک فارسی: اولین حضور فلش معکوس (REVERSE FLASH) 

10 كميك مهم فلش (THE FLASH)

15 لباس برتر فلش (THE FLASH)

10 دشمن برتر فلش (THE FLASH)

5 صحنه برتر نیم فصل اول سریال THE FLASH

10 دشمنی برتر در دنیای كمیك بوك

10 شباهت سریال "فلش" با مرد عنکبوتی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

زینال بندری
#1 زینال بندری 1395-04-24 17:53
مرسی. من کلا با مقالات شما خیلی حال میکنم. فلش هم تو دی سی شخصیت مورد علاقه منه چون از همه بیشتر به مرد عنکبوتی شبیه.
ممنون استاد
نقل قول کردن
Captain deadpool
#2 Captain deadpool 1395-04-24 17:54
واقعا واسه همینه که فلش رو دوست دارم چون همه فن حریفه هر کاری از دستش بر میاد و میتونه از هرکسی جلو بزنه
نقل قول کردن
A god name sparkles
#3 A god name sparkles 1395-04-24 17:57
دوستان بابت تاخیر این قسمت از همه تون معذرت میخوام ولی چون خیلی توی مقاله قبلی تقاضا دادید مجبور شدم تا بشینم و این مقاله رو برای این هفته حاضر کنم چون اگه تقاضا نمیدادید موضوع مقاله این هفته چیز دیگه ای قرار بود باشه ولی edit عکس های مقاله و نوشتن و ویرایش خود مقاله باعث شد تا مقاله یه مقدار تاخیر بخوره، باز هم از حضور همه تون عذر میخوام و امیدوارم از مقاله لذت ببرید ;-)
نقل قول کردن
2m-had
#4 2m-had 1395-04-24 18:03
آقای آصفی میشه یه خواهش خنده دای کنم؟!
مسلما همه ما اسم سریال فلش رو دیدیم و همه ما میدونیم که یه سریال بی نقضه!
اما حالا هرکسی به دلایلی نتونست این سریال رو دنبال کنه!
حالا تعریف ها و تمجید ها از فصل سه برای اونایی که دوفصل قبلیو ندیدن میتونه یه پیام باشه "خاک تو سرت، دیر جمبیدی داش گلم"
فکر کنم تا اینجا منظورم رو فهمیدیدن!
میشه قسمت بعدی الگوریتم تابستان سیر تا پیاز سریال فلش باشه؟؟؟
اگر شما اینرو قبول کنید مطمئن باشین منم یه سیر تا پیاز سریال سوپر گرل تقدیمتون میکنم چون میدونم حدودا 80% تون ایم سریال رو ندیدین!
نقل قول کردن
AMiR Hossein
#5 AMiR Hossein 1395-04-24 18:11
سلام
مقاله واقعا خوبی بود

میشه یه خواهش کنم؟؟ اگه امکانش هست برخی استراگ های مهم و قشنگ سریال ایجنتز او شیلد رو در بیارید واقعا از این سریال لذت بردم یه جوری مثل مکمل تمام فیلم های مارول بود واقعا عالیه

فقط منتظرم سریال کنترل خسارت رو هم تایید کنن یعنی عالی میشه ها

اگه میشه درمورد ایستراگ سریال رو تو یه مقاله بزارید چون من به اونصورت کمیک نمیخونم و دوست دارم این استراگ ها رو ببینم...
نقل قول کردن
A god name sparkles
#6 A god name sparkles 1395-04-24 18:17
#4 موضوع جالبی رو مطرح کردی ولی توضیح دادن یه سریال در قالب یه مقاله میتونه لذت واقعی دیدینش رو از بیننده بگیره، چون فضای سریال با موسیقی و جلوه های ویژه و دیالوگ های خوب و... که از فلش یه سریال خوب ساخته وگرنه اگه دیسی فلیمنامه سریال رو آنلاین منتشر میکرد که سریال این شکلی به بیننده ها نمی چسبید پس بزار حالا که این موضوع مطرح کردی به کسانی که این سریال رو ندیده اند بگم که این تعطیلات تابستون وقت خوبیه برای دیدن این سریال!

راجع به از سیر تا پیاز سوپرگرل هم که مقالات از سیر تا پیاز رو من مینویسم مثل سری مقالات داستان های ماندگار دیسی و یا داستان های ماندگار مارول که یک نویسنده ی اختصاصی دارند، که این هم باز دلیل خودش رو داره چون هر نویسنده برای مقاله اش کلی ایده پردازی میکنه و بعد اون رو مینویسه! پس اگه من الان بیام مقاله ای بنویسم و یکی از داستان های ماندگار مارول رو کامل شرح بدم ایده ی یک نویسنده رو دزدیدم و جدا از اون به اون نویسنده بی احترامی کردم پس این قضیه هم عملا اشتباهه! ولی در کل ازت ممنونم که نظر دادی چون من جواب دادن به نظرات رو خیلی خیلی دوست دارم و انرژی میگیرم، مرسی ;-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#7 A god name sparkles 1395-04-24 18:21
#5 من کلا بعد از دیدن فصل اول این سریال دیگه ندیدمش و اگه مقالات قبلی من رو هم خونده باشی من بیشتر تو مقاله نوشتن برای شخصیت های دیسی هستم (البته نه که مقاله راجع به کارکتر های مارول ننویسم ولی الان مقالات دیسی برای کاربرای سایت بیشتر نیازه از نظر من چون سایت ما الان زیر و بم مارول رو به خواننده های فارسی زبان معرفی کرده) ولی اگه واقعا یه همچین مقاله ای با این فرمت دوست داری بخونی میتونی از نویسنده های خوب دیگه ی سایت که این سریال رو دنبال میکنند تقاضا کنی
نقل قول کردن
Leonardo
#8 Leonardo 1395-04-24 18:22
ممنون آقای آصفی باز هم از مقاله های خوب شما لذت بردیم
من خودم عاشق فلش هستم و فلش قهرمان سوم من هستش
نقل قول کردن
magnus
#9 magnus 1395-04-24 18:22
فوق العاده بود ممنون.از اخری خیلی خوشم اومد بخصوص از فداکاریش واقعا فلش از معدود کاراکترهای دی سیه که میشه حسابی باهلش همذات پنداری کرد. فلش جزو ۱۰ قهرمان محبوب منه.راستی چند قسمت دیگه مونده؟
نقل قول کردن
A god name sparkles
#10 A god name sparkles 1395-04-24 18:26
فصل اول مقاله های "از سیر تا پیاز" تا آخر تابستان روی سایت منتشر خواهد شد ;-)
نقل قول کردن
captain bat
#11 captain bat 1395-04-24 18:30
مقاله واقعا عالی بود مخصوصا مورد اولش که واقعا شخصیت پردازی عالی این شخصیت رو نشون میده فلش تقریبا شیش مین شخصیت مورد علاقه منه :lol:
راستی آقای اصفی آقای مختار که گفت ایستراگ های bvsرو حالش رو نداره بنویسه شما بنویس :oops:
راستی کلا سایت برنامه ای برای ایستراگ های بازی بتمن ارکام نداره؟؟؟
نقل قول کردن
magnus
#12 magnus 1395-04-24 18:31
به نقل از A god name sparkles:
فصل اول مقاله های "از سیر تا پیاز" تا آخر تابستان روی سایت منتشر خواهد شد ;-)

هرهفته یه مقاله؟
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
#13 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1395-04-24 18:44
مرسی اقای آصفی
مقاله جالبی بود، تازگی ها از فلش خوشم اومده و بعد از ریبرث فقط دارم فلشو میخونم! ولی مورد 2 یکم الکی ـه :|
شما بری یجا اونقد سریع بلرزی که نامرئی شی چیزایی که باهات ارتباط دارن هم نامرئی میشن؟ :|
به نقل از متن مقاله:
پس حق بدهید تا به کامنت های کسانی که در مقاله قبل والی وست را از بری سریع تر میدانستند بخندم! چون اگر بری آلن وجود نداشت حتی والی وست به یک اسپیدستر تبدیل هم نمیشد چه برسد به اینکه بخواهد از بری سریع تر هم باشد! (البته من خودم عاشقانه والی را دوست دارم ولی مقایسه ی او با بری مثل مقایسه ی مسابقات یورو با جام جهانی است!!!)

از نظر سرعت بله ولی از لحاظ های دیگه موافقم نیستم. والی وست محبوبیت زیادی توی کمیک های فلش داره. کمیک های اولیه فلش واقعا بچه گانه بودند. نمونش همین اولین حضور رورس فلش که ترجمه شده. والی وست محبوبیت بیشتری و شخصیت پردازی بهتری داره. چندین سال هم توی کمیک ها فلش اصلی بوده. توی سریال های انیمیشنی Justice League و Justice League Unlimited هم فلش کلا والی وست بود. این شخصیت پردازی شوخ طبعی فلش هم که همه به یاد دارند بیشتر برای والی وست بوده تا بری آلن.
نقل قول کردن
parker
#14 parker 1395-04-24 18:49
ممنون آقای آصفی . واقعا مقاله جالبی بود.
راستی قضیه این سیر تا پیازا چیه؟
منم یه دونه برا تن تن بنویسم؟
نقل قول کردن
Hobbit
#15 Hobbit 1395-04-24 19:24
آقای آصفی واقعا فک کنم تا چند مدت دیگه فلش بیاد زیر دست شما :D با این سرعتی که در نوشتن مقالات دارید :D

نبینم خستگی تونو چون تازه شروع کاره واسه شما 8)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#16 A god name sparkles 1395-04-24 19:33
#12 بله، هر هفته یک مقاله ;-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#17 A god name sparkles 1395-04-24 19:37
#14 مقالات سیر تا پیاز سری مقالاتی هستند که من توش به توضیح جامع موضوع محوری اون مقاله میپردازم که خدا رو شکر تا الان هم از این سری مقالات استقبال خوبی شده و از این بابت خیلی خوشحالم.

راجع به سوال دومت هم توی کامنت شماره 6 توضیح دادم ولی اگه مقاله ای راجع به تن تن داری من کی باشم که اجازه بدم یا ندم ولی الان به قول معروف "کپی رایت" مقالات "از سیر تا پیاز" دست منه ولی میتونی عنوانت رو بکنی "تاریخچه تن تن" که همون مضمون رو هم داره ;-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#18 A god name sparkles 1395-04-24 19:47
#11 راستش کاملا من با عمو مختار موافقم! فیلم batman v superman اومده از یه سری منبع الهام بگیره ولی زک اسنایدر حتی شعور الهام گرفتن رو هم نداشته و یه اقتباس کثیف و کج کوله از منابع الهام بی نقص داستان های دیسی کرده و جوهره ی شخصیت های مورد علاقه منو به لجن کشیده! اگر دقت هم کرده باشی بعد از انتشار این فیلم من نه نقدی ازش منتشر کردم نه مقاله ای نه هیچی!!! اصلا دوست دارم این فیلم رو فراموش کنم! دوست دارم فکر کنم که این فیلم هرگز ساخته نشده! واقعا مقاله نوشتن برای این فیلم مثل گل لگد کردن میمونه و جز وقت تلف کردن هیچ مزیت دیگه ای نه تنها برای سایت بلکه برای من و کاربران سایت هم نداره!
نقل قول کردن
SPIDERTOXIN
#19 SPIDERTOXIN 1395-04-24 20:14
عالی! ولی یه چیزی رو اضافه کن: یه آتشفشان توی یه جزیره داشت فوران می کرد و فلش همه رو توی یه بخش کوچیکی از ثانیه که دقیق یادم نیست از جزیره برد بیرون. گفتن 200 برابر سرعت نور حرکت کرده!
نقل قول کردن
A god name sparkles
#20 A god name sparkles 1395-04-24 20:25
#19 دوست خوبم این مقاله TOP 5 هست و این 5 لحظه توی تاریخ کمیک های فلش بین خواننده ها برجسته ترین ها هستند ولی حالا یه چیزی همینطوری واسه ی شوخی من چطوری به مقاله اضافه کنم:

"یه آتشفشان داشت فوران میکرد بعد فلش همه رو از جزیره خارج کرد!"

این چیزی که شما گفتی یه خط هم نیست چه برسه که من بخوام به عنوان یه مورد برجسته ذکرش کنم. بعد جدا از این ها این اتفاق توی کدوم کمیک افتاد دقیقا!؟

بعد شما میگی "گفتن: 200 برابر سرعت نور" کیا گفتن دقیقا؟

ولی درکل ممنون از اینکه نظر دادی ولی خواهش میکنم ازت از این به بعد اگر پیشنهادی برای مقاله داری یه پیشنهادی بده که من بتونم حداقل نسبت بهش یه Reply ای داشته باشم نه اینکه یه پیشنهادی که اصلا از اساس غلطه رو اصلاح کنم! بازم ممنونم از نظرت ;-)
نقل قول کردن
Amazing Mokhtar
#21 Amazing Mokhtar 1395-04-24 20:35
ممنون بابت مقاله خیلی عالی بود
ببخشید
من 5 6تا مقاله دارم
بفرستم به ایمیل سایت دیگه ؟
نقل قول کردن
A god name sparkles
#22 A god name sparkles 1395-04-24 20:43
#21 والا اونجوری که به ما اعلام شده و در جواب بقیه تازه وارد ها گفته میشه مثل اینکه سایت فعلا نویسنده، مترجم، ادیتور و... جدید لازم نداره ولی اگه لازم داشته باشه بلافاصله پستی با همین موضوع میزاره تا نیروی جدید جذب کنه، امیدوارم جوابم براتون مفید بوده باشه :-)
نقل قول کردن
Amazing Mokhtar
#23 Amazing Mokhtar 1395-04-24 20:46
#22
خیلی ممنون دوست عزیز
نقل قول کردن
Man of Tomorrow
#24 Man of Tomorrow 1395-04-24 21:02
خیلی ممنون آقای آصفی شما و آقا مهراب جز برترین دی سی فنای ایران هستید.
راستی کمیکای ریبرث فلشو تا اینجا که اومده خوندین؟داستانش جالب داره پیش میره
مقاله راجع به بتمن و سوپرمن و گرین لنترن هم داریم؟
نقل قول کردن
beast boy
#25 beast boy 1395-04-24 21:23
به به!
یک مقاله فوق العاده از یک آدم فوق العاده
من که از مقالتون خیلی خیلی خوشم اومد
من جی گریک و بری را از همه بیشتر دوست دارم
اما بازم ممنون بابت مقاله. ;-)
نقل قول کردن
captainiron
#26 captainiron 1395-04-24 22:08
مقاله ی بسیار عالی بود اما لحظات دیگری هم هست که فلش حتی سریع تر از این مواردی که در این مقاله اشاره شد هم بوده برای مثال یک بار یه شهر پرجمعیت رو در عرض چند صدم ثانیه از انفجار اتمی نجات داد یا یک بار با یک موجود کیهانی فوق فوق فوق.......سریع مسابقه داد (بازم تاکید می کنم فوق سریع....فوق سریع ها!!) و شکستش داد و یا حتی یک بار والی وست بیلی بتسون رو که فکر میکرد تو خطره از صاعقه ای که اونو تبدیل به شزم میکنه نجات داد :lol:
جالبه که فلش یک بار انقدر سریع دوید که از خود speed force هم سریع تر شده بود!!!!(قیافه speed force اون موقع : :o :o )
یا یک بار دیگر انقدر (خسته شدید؟ شرمنده!!) سریع دویید که وارد دنیای مارول شد و کوییک سیلور رو تو یه مسابقه شکست داد.
درست می گم دوستان؟؟؟؟
خیلی خوب میشد اگه به این موارد هم اشاره می شد ;-) ;-) :-*
بازم ممنون :P
نقل قول کردن
The spider
#27 The spider 1395-04-24 22:19
عالی بود محشر بود
من هم طرفدار فلش هستم توی دی سی هم فلش بهترین شخصیت موردعلاقه منه و توی دنیای کمیک (هم مارول هم دی سی) فلش تو تاپ 10 منه و ممنون بایت مقاله من اون کمیک های آرک rebirth رو خوندم و محشر بودن
خسته نباشی آقای آصفی
نقل قول کردن
The spider
#28 The spider 1395-04-24 22:21
#26
به نکات خوبی اشاره کردی همه رو میدونستم جز اون وارد دنیای مارول شدن ;-)
ماشاالله
نقل قول کردن
2m-had
#29 2m-had 1395-04-24 22:37
7#
آخه آقای آصفی الان من مدرسه میرم و واقعا وقت ندارم بشینم دو فصل رو ببینم !
یه بار سعی کردم از تمام وقتم برای تماشای این سریال بپردازم اما فقط تا قسمت 9 فصل 1 پیش رفتم!
منظورم اینهکه موقع دیدن فصل سه دیگه مشکل سردرگمی نداشته باشیم!
و بدونیم که مثلا فلش معکوس کیه از کجا درومده!
در اون مورد هم چشم!و واقعیتش قصد بی احترامی به صنف پابلیشر هارو نداشتم!
فقط میخواستم یه آشناییتی بوجود بیارم که مردم برای دیدن فصل دو سوپرگرل که مهر میاد مشکل نداشته باشن!
خلاصه خیلی عشقی آقای اصفی دمت گرم! ;-)
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#30 j.jonah jameson 1395-04-25 00:42
آقای آصفی کارتون درسته ، به مولا !
من یه موقع ها میزارم برخی مقالات رو آخر شب میخونم که ذهنم در گیر مسائل صبح نشه ! این مقاله به طوری بود که حتی یادم رفت دیروز رو هم چیکار کردم !
خیلی عالی بود ! من الان فقط منتظرم که یکی از این لحظات رو در سریال فلش ببینید ( بجز آخری ) آخری باید در ........ هی دلم میخواد بگم فیلم سینمایی فلش اسمش روی انگشتان سنگینی میکنه نمیتونم بنویسم . چون من از بازیگرش ....... خودتون میدونید دیگه ! نه ؟
همشون روی من تاثیر گذاشتن و برای دیدن چنین لحظاتی در سریال دارم لحظه شماری میکنم ! ولی بیشتر با شماره آخر حال کردم قهرمان ها باید کسی باشند که بخاطر تفاوتشون با بقیه بخواند به اونهایی که مثل خودشون نیستند کمک کنند . واقعا حال کردم . اما شماره 3 رو هم نمیشه همینطوری رها کرد ، فلش قهرمانیه که به دلیل سرعت زیادش نوعی صحنه بوجود میاره که کمی حالات ........ بذارید اینطوری بگم :
فرض کنید شما رو به جرمی گرفتند و وقتی ازتون کارت شناسایی میخواند و شما ندارید به سرعت میتونید برید خونه و اون رو تحویل بدید ، بدون اینکه کسی بفهمه شما اصلا رفتید ( سراب سرعت ) نگرفتید ؟ اشکال نداره ......
کارتون های تام و جری و .... رو که دید ؟ اونجا دیدید گربه داره میوفته روی یه چاقو بعد وست زمین و هوا یه لحظه معلق میشه بعد با دستش اون رو میزنه کنار با کله میخوره زمین ؟ فلش هم بخاطر چینین قابلیت اش هست که انقدر محبوبه . ممنون جناب آصفی بساط شادی ما رو فراهم کردید .
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#31 j.jonah jameson 1395-04-25 00:44
خدا کنه که به نوعی دنیای بری آلن با دنیای سوپرگرل یکی بشه ، حس میکنم بروس وین هم در دنیای سوپرگرل باشه بعد اون موقع دیگه عمرا کسی دلش بخواد که دنیای سینمایی و سریالی دیسی با هم یکی باشند . انشالله که بونیورس سریالی اش میترکونه ، ما که از خدامونه !
نقل قول کردن
Spidey
#32 Spidey 1395-04-25 01:31
مقاله عالی بود فلش تو دی سی شخصیت مورد علاقه ی منه :D
نقل قول کردن
Cyclops
#33 Cyclops 1395-04-25 02:04
به نقل از captainiron:
یا یک بار دیگر انقدر (خسته شدید؟ شرمنده!!) سریع دویید که وارد دنیای مارول شد و کوییک سیلور رو تو یه مسابقه شکست داد.
درست می گم دوستان؟؟؟؟
خیلی خوب میشد اگه به این موارد هم اشاره می شد ;-) ;-) :-*
بازم ممنون :P

توی Dc vs. Marvel اتفاق میفته مسابقه ی فلش و کوییک سیلور که توش درواقع نتیجه ی مسابقه های بین شخصیتای DC و مارول با رای طرفدارا مشخص میشد
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#34 Cap-Spider Potter 1395-04-25 03:07
خب خب خب ...
.
.
.
.
.
.
هیچی دیگه مگه همه چی باید ادامه داشته باشه ؟!
نه ، جدی میگم مقالتون خیلی خوب بود و واقعا ممنون باب این مقاله ..... راستش من بری الن رو خیلی خوب میشناسم (( کلا همه شخصیتارو خوب میشناسم )) اما نمیدونستم که سرعتش تا این حد بالاست .


کلا این مقاله و مقاله قبلیتون هر دو عالی بودند (( مخصوصا قبلی چون نعرفی و توضیح یک داستان مهم درباره یک کاراکتر مهم بود .




اقای اصفی میگم اگه تونستین (( اگه ... اگه تونستین )) یه مقاله راجب خدایانی مثل زئوس و هرکول و پوسایدون و هیدیز و ... بنویسین ........


تو پست های قبلی هم گفتم ولی کسی نبود بنویسه ......
شما اگه تونستین یه همچسن مقاله ای بنویسین




درسته مارول و دی سی ی نیست اما مقالات غیر مارول و دی سی تو سایت داشتیم و جالبم بودند ......




اگه شد بنویسین ... این مقاله هم خیلی خوب بود


با تشکر .





(( هری پاتر : قربان ..... اینا تو ذهن منه یا واقعیه ؟؟؟؟

دامبلدور : در این که اینها توی ذهن توست .. شکی نیست
ولی ...... کی گفته در این صورت واقعی نیست !!!! ))


Harry Potter The Deathly Hallows 2




((هر گز تسلیم نشو ))

John Cena ..... WWE !!!





(( همیشه از ادمی که همه دوستش دارن .. بترس !
چون هیچ ادمی نمیتونه همرو از خودش راضی نگه داره مگه اینکه یک ویژگی کثیف رو در خودش داشته باشه به نام ......دورویی !!! ))


Joker
نقل قول کردن
Black Beard
#35 Black Beard 1395-04-25 08:20
یه سوال دارم اگه میتونید جواب بدید. اینه که ایا فلش کارهای خودش رو با سرعت معمولی در حالی که زمان به کندی پیش میره انجام میده؟ یا اینکه کارهاش رو با سرعت زیاد در حالی که زمان سرعت عادی خودش رو داره انجام میده؟ امیدوارم منظورم رو گرفته باشید.
نقل قول کردن
DC Extremist
#36 DC Extremist 1395-04-25 10:19
ممنون از شما اقای اصفی. همیشه از خواندن مقالات شما لذت میبرم
نقل قول کردن
A god name sparkles
#37 A god name sparkles 1395-04-25 10:33
#35 فلش مثل همه ی ما با سرعت معمولی کارهاش رو انجام میده ولی مواقعی که با سرعت حرکت میکنه در حیقیت به speed force متصل و connect میشه و برای همین دنیای اطراف براش کند میشه، امیدوارم قابل فهم بوده باشه توضیحاتم چون مقوله ی سرعت و زمان رو حتی فیزیکدان های بزرگ به سختی توضیح میدن من که جای خود دارم :-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#38 A god name sparkles 1395-04-25 10:37
#24 #25 #27 #29 #30 #32 #36 ممنون از ابزار لطف و محبت همه ی شما دوستان عزیز، واقعا با خوندن خط به خط کامنت هاتون انرژی میگیرم، مخلصیم ;-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#39 A god name sparkles 1395-04-25 10:44
#34 اول ممنون از کامنتت و دوم راجع به تقاضایی که کردی. راستش مقاله نوشتن راجع به هرکول و زئوس و... کلا خدایان و افسانه های کشور های اسکاندیناوی یه متخصص رو میطلبه چون این مباحث توی دانشگاه ها هم تدریس میشه و داستان ها و ریشه های متفاوتی از این افسانه های روایت میشه و فکر نمیکنم نه من و نه هیچکس دیگه بدون مطالعه تخصصی و جامع درباره ی این افسانه ها بتونه حرف بزنه...مقاله نوشتن که جای خود داره! یه مثال ساده اش شاهنامه ی خودمون! الان استاد های ادبیات کنفرانس های چند هزار نفری ترتیب میدن و شاهنامه رو از لحاظ اجتماعی،داستانی ،فرهنگی، روانشناسی و... بررسی میکنند! چرا؟ چون اونها اساتید ادبیات کشور هستند و نظرشون راجع به شاهنامه مثل یک سنده و اگر تو هم به این افسانه ها علاقه داری بهتره نظرات اساتید بزرگی که توی این موضوع خبره هستند رو دنبال کنی وگرنه من که پیش اونها مورچه هم نیستم :-)
نقل قول کردن
A god name sparkles
#40 A god name sparkles 1395-04-25 10:46
#24 مقاله راجع به شخصیت های دنیای دیسی زیاد داریم ;-)
نقل قول کردن
A Great Captain
#41 A Great Captain 1395-04-25 20:46
به نقل از 2m-had:
آقای آصفی میشه یه خواهش خنده دای کنم؟!
مسلما همه ما اسم سریال فلش رو دیدیم و همه ما میدونیم که یه سریال بی نقضه!
اما حالا هرکسی به دلایلی نتونست این سریال رو دنبال کنه!
حالا تعریف ها و تمجید ها از فصل سه برای اونایی که دوفصل قبلیو ندیدن میتونه یه پیام باشه "خاک تو سرت، دیر جمبیدی داش گلم"
فکر کنم تا اینجا منظورم رو فهمیدیدن!
میشه قسمت بعدی الگوریتم تابستان سیر تا پیاز سریال فلش باشه؟؟؟
اگر شما اینرو قبول کنید مطمئن باشین منم یه سیر تا پیاز سریال سوپر گرل تقدیمتون میکنم چون میدونم حدودا 80% تون ایم سریال رو ندیدین!

من سریال supergirl رو دیدم.باید بگم جلوه های ویژه افتضاحی داشت.برخی قسمت ها هم داستان غیرمنطقی داشت.دیالوگ ها در بعضی جاها کلیشه ای می شدن.بخضوض در قسمت 18 که با سریال فلش(که اونم دیدم) کراس اور داشت.حتی لحن بازی گرنت گاستین هم عوض شده بود.بیشتر مواقع کارایی می کرد که به نظرم هیچ شباهتی با سریال خودش نداشت.بیشتر شبیه شخصیت سوپرگرل شده بود.فکر نمی کنم بری تو سریال اصلا صداشو بالا برده باشه(به صورتی که صدا زیر بشه‌،که معمولا هم در مواقع شوخی و .. استفاده می شه.)ولی توی کراس اور تا می تونست از این کارا که اصلا در شخصیتش نبود کرد.
نقل قول کردن
Willow
#42 Willow 1395-04-26 11:07
به نقل از AMiR Hossein:
سلام
مقاله واقعا خوبی بود

میشه یه خواهش کنم؟؟ اگه امکانش هست برخی استراگ های مهم و قشنگ سریال ایجنتز او شیلد رو در بیارید واقعا از این سریال لذت بردم یه جوری مثل مکمل تمام فیلم های مارول بود واقعا عالیه

فقط منتظرم سریال کنترل خسارت رو هم تایید کنن یعنی عالی میشه ها

اگه میشه درمورد ایستراگ سریال رو تو یه مقاله بزارید چون من به اونصورت کمیک نمیخونم و دوست دارم این استراگ ها رو ببینم...


من هم موافقم

خیلی خوب میشه به استراگ های دردویل استراگ های این رو هم بذارید چون یکی از اصلی ترین سریال های مربوط به فیلم هایی سینمایی هم هستش

واقعا عالی بود این مقاله تک

بهترین سایت کمیک در ایران

اسپــــــــــــــــــــــایدی
نقل قول کردن
sajjad.spidey
#43 sajjad.spidey 1396-08-29 14:08
شخصیت مورد علاقم فلشه،یعنی عاشقشم.
البته عشق من به فلش از سریالش شروع شد.از وقتی سریالشو دیدم عاشقش شدم،
لطفا در مورد فلش بیشتر مقاله بزارید.
با تشکر
نقل قول کردن
یاسایی
#44 یاسایی 1396-08-29 15:52
وای عالی بود بخصوص مورد 4 چون جدا میخواستم بدونم کی سریع تره ولی به تازگی مقاله ای خوندم که سوپرمن سریع تر است زیرا گفته بود که فلش کمی سریع تر از نور میدود ولی سوپدمن در یک کمیک فاصله یک سیاره را که چند سال سال توری با زمین فاصله دارد را در عرض 2دقیقه گذرانده است
ولی دلیل مسابقه ای که گفتید من را قانع کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید