مطالب برگزیده

ارجاعات، اشارات، نکات مخفی و ایستراگ (Easter Egg) های فیلم "مادام وب" (Madame Web)
ارجاعات، اشارات، نکات مخفی و ایستراگ (Easter Egg) های فیلم "مادام وب" (Madame...
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...

نقد و بررسی فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" (Avengers: The Infinity War)

 

تریلر فیلم: Download

لینک دانلود نسخه بلوری فیلم: Download

 دانلود صحنه های حذف شده: DownLoad

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "انتقام جویان جنگ بی نهایت" – قسمت دوم

دیروز موفق شدم این فیلم را در سینما به صورت سه بعدی تماشا کنم و این نقد منه برای این فیلم ...راستش رو بخواهید نوشتن نقد برای این فیلم واقعا برام سخته. چطور بگم ... به نظرم بهترین عبارتی که میتونم برای این حس و حال فعلی خودم به کار ببرم اینه که هنوز گیجم! ضمن اینکه واقعا نوشتن نقد بدون اسپویل (spoiler-free) برای این فیلم خیلی دشواره. یعنی به قول برخی منتقدین این فیلم اونقدر سنگینه که حتی برای کسی مثل من که تمام عمرش رو هوادار مارول بوده و فیلم های MCU رو هم کامل دیده و تعقیب کرده هم کمی سنگینه، چه برسه به بقیه! احساس میکنم از دیروز رو دلم مونده و هنوز هضم نشده! اینم بگم که برای اینکه بتونم جنگ بینهایت رو در سالن های سینما در همون روز اول اکران تماشا کنم خیلی سختی کشیدم. واقعا بلیت پیدا نمیشد ولی به هر زور و زحمتی بود تونستم بلیت تهیه کنم. همش با خودم میگفتم واقعا افت داره صاحب و موسس بزرگترین، تخصصی ترین و پر بازدید ترین وب سایت کمیک بوکی ایران باشی و جنگ بینهایت رو تو روز اول نبینی! ولی خدا مثل همیشه کمک کرد و این فیلم رو هم دیدم.

نقد فیلم جنگ بینهایت

باید بگم که نکته ای که قبل از هر چیز به ذهن آدم میرسه اینه که مارول تونسته یک رویداد (event) تمام عیار خلق کنه. حالا فعلا کاری به اینکه فیلم چه کیفیتی داره ندارم. منظورم اینه که شما حس میکنی تماشاچیان انبوهی که اومدن فیلم رو ببینند واقعا هایپ شدن و مشتاق و مضطرب هستند برای دیدن فیلم. کاملا مشخصه این شخصیت ها رو میشناسن و باهاشون یک سفری طول و دراز اومدن و با اونا خو گرفته اند و حالا میخوان ببینند در پایان این سفر چه بر سرشون میاد. این شوق و ذوقی که شما در تک تک تماشاچیان سینما مشاهده میکنید قبلا هرگز برای ژانر "کمیک بوکی/ابرقهرمانی" اتفاق نیفتاده بود و من شاید همچین حس و حالی رو فقط در فیلم های پایانی سری "ارباب حلقه ها" و "هری پاتر" دیده بودم.

یعنی اگه تماشاچی میخواست بدونه چه بر سر «فردو بگینز» و دوستانش یا «هری پاتر» و دوستانش در قسمت آخر میاد، مارول هم کاری کرده که تماشاچی با همون شور و ذوق بیاد سینما تا ببینه چه بر سر قهرمانانش میاد. و این یک افتخار بزرگه برای دنیای کمیک بوک. همیشه فکر میکردم فقط منم که به عنوان یه خوره کمیک (comic book geek) به این شخصیت ها علاقه دارم و دنبالشون میکنم ولی الان مارول استودیوز کاری کرده که تماشاچی عادی سینما هم اینا رو کاملا میشناسه و اونقدر براش مهم بوده که تمام داستانک های قبلی رو دنبال کنه. به طور مثال قسم میخورم که وقتی صحنه تیتراژ پایانی نمایش داده شد ، یکی از ردیف پشتی با صدای بلند نام اون شخصیتی که رئیس شلید میخواست باهاش تماس بگیره رو فریاد زد (فقط با دیدن اون لوگو!) و من مات و مبهوت موندم که آخه چطور یک تماشاچی که از اون شخصیت مذکور (که اسمش رو نمیگم تا اسپویل نشید)، تا به حال فیلمی ندیده یا کمیکش رو نخونده اینقدر سریع فهمید که فلانی قراره بیاد؟ (تازه اونم فقط با دیدن لوگوش!). بنابراین خودتون میبینید که چرا استاد «کوین فایگی» به عنوان مغز متفکر دنیای سینمایی مارول و برادران روسو همیشه عنوان میکردند که میخوان با جنگ بینهایت این 10 سال سابقه خوب خودشون رو در MCU به سرانجام برسونند. حق هم دارند و درست هم میگن و این تعهد اونا رو نشون میده. درسته که ما شاید دوست داشتیم آخر این فیلم مثلا «موج سوار نقره ای» یا چه میدونم «گالاکتوس» رو ببینیم یا چه میدونم اشاره بشه به «مردان ایکس » و «چهار شگفت انگیز» ولی درستش همونیه که فایگی و رفقا انجام داده اند. یعنی تو این 10 سال اونقدر داستان های در هم تنیده خلق کرده اند و اونقدر تماشاچی رو درگیر خود کرده اند و اونقدر شخصیت جذاب روی پرده سینما خلق کرده اند که واقعا نامردی بود اگه داستانشون رو نیمه کاره رها میکردن تا برن سراغ شخصیت های جدید (به همین خاطره که به فایگی حق میدم که بگه مردان ایکس و چهار شگفت انگیز از فاز 5 وارد MCU میشن ، نه از فاز 4). پس دوستان من ... اجازه بدید که خدمتون عرض کنم این فیلم ادای احترام کامل و باشکوهی  است به امثال ما و تماشاچیان سینما که 10 ساله دنیای سینمایی مارول رو با حرص و ولع دنبال کرده اند و چقدر هم خوب این کار انجام میشه.

یه لحظه فکرش رو بکنید که این همه شخصیت و این همه داستان نا تمام رو چطور میشه تو قالب یک فیلم دو قسمتی جمعش کرد؟ باید قبول کرد که MCU از فرنچایزهای سینمایی ارباب حلقه ها و هری پاتر پر کاراکتر تر و پر جزئیات تر هستش. ضمن اینکه این شخصیت ها از فیلم های اختصاصی خودشون وارد این فیلم شده اند در حالی که در ارباب حلقه ها و هری پاتر همه چیز فقط در یک سری فیلم دنبال میشد . پس من میگم روسوها واقعا با این فیلم شاهکار ساختن چون همه چیز و همه المان های داستانی درست سر جای خودشون قرار دارند و شما اصلا حس نمیکنید که فیلم حتی برای لحظاتی کوتاه از دست کارگردان در رفته.

ثانوس

در این میان قطعا بیشترین تحسین را باید نثار نویسندگان فیلمنامه جنگ بینهایت کرد. اونا واقعا کار بزرگی انجام داده اند چون فیلمنامه ای نوشته اند که همه چیز تمومه. یعنی لحظات عاطفی و احساسی و ماندگار و اکشن های عظیم داره و پر است از غافلگیری و پیچش های داستانی اما در عین حال همه شخصیت ها به میزان مناسب در داستان فیلم جای گرفته اند و به اندازه مناسبی داستان رو جلو میبرند.  تازه بین همه شخصیت تعامل جالب و معنا داری میبینیم. مثلا بین تونی استارک و دکتر استرنج یا بین ثور و استار لرد، بین گامورا و ثانوس و ... چند جا هست که واقعا شوکه میشید و غافلگیر (مخصوصا با دیدن شخصیتی که قبلا مرده پنداشته میشد و البته هواداران حدس میزدند که زنده باشه) به خدا این اصلا کار راحتی نیست. برخی استودیوها نمیتونند 4، 5 تا شخصیت رو درست و حسابی دور هم جمع و تعامل جذاب بینشون برقرار کنند،  اون وقت مارول همچین فیلم عظیمی رو درست میکنه که شما اصلا حس نمیکنی داستانش از هم گسیخته است (آره ، درست حدس زدید. الان دقیقا منظورم به "جاستیس لیگ" بود و بهش تیکه انداختم).

تمام شخصیت های فیلم به قدر کافی فرصت برای درخشیدن پیدا میکنند. حتی اون کاراکترهایی که کمتر در فیلم های قبلی مارول بهشون پرداخته شده بود مثل «اسکارلت ویچ» یا حتی «ویژن» در این فیلم کاملا میدرخشن. اما در بین تمام شخصیت ها برخی هستند که به خاطر داستان فیلم بیشتر به چشم میان: دکتر استرنج، ثور، استار لرد و البته گامورا. گفتم که بقیه شخصیت ها هم کاملا در داستان حضور موثری دارند ولی اینایی که گفتم نقش بیشتری دارن. ولی قطعا ستاره فیلم کسی نیست جز «ثانوس». آره دقیقا درست شنیدید . ستاره این فیلم ، خبیث اونه! واقعا کجان اونایی که میگفتن مارول بلد نیست فیلم "ویلن محور" بسازه؟ ثانوس در این فیلم نه تنها یکی از بهترین خبیث های تاریخ فیلم های کمیک بوکی بلکه یکی از بهترین ویلن های تاریخ سینماست و میره اون بالاها در کنار «دارث ویدر» قرار میگیره. و البته باید به مارول آفرین گفت که این چند وقته با خبیث های خودش حسابی ترکونده: اون از «والچر» تو فیلم "بازگشت به خانه" و «ایگو» تو فیلم "نگهبانان کهکشان" و «کیل مانگر» تو فیلم "پلنگ سیاه" و اینم از «ثانوس» کبیر تو فیلم جنگ بینهایت. یعنی اگه قبلا ویلن های فقط بخشی از داستان بودند اما حالا برای خودشون ستاره محسوب میشوند!

ثانوس از نظر بصری شگفت انگیزه و بسیار خبیث چند لایه و عمیقی هستش. کاملا هم از نسخه کمیک بوکی خودش پیشی میگیره. به نظرم انگیزه ای که برای خباثت داره نیز کاملا از انگیزه او در دنیای کمیک (که برای به دست آوردن دل «بانوی مرگ» همه چیز رو میکشه و نابود میکنه) بهتره . او مثل یک آدم زجر کشیده میمونه که میخواد در عالم تعادل ایجاد کنه. جالبه که هر چی از زمان فیلم میگذره آدم بیشتر او را درک میکنه و حتی میفهمه که چقدر هم میتونه احساساتی باشه. یعنی دقیقا جایی که حس میکنیم او یک هیولای بی رحمه اما کاری میکنه (با «گامورا») که نشون میده چقدر میتونه عاطفه داشته باشه. گروه فرقه سیاه او خیلی خوبه و به خوبی قهرمان های داستان رو به خودشون مشغول میکنند. البته با توجه به اینکه برای اولین باره که اکثر اونا رو میبینیم، پس ای کاش زمان فیلم بیشتر بود تا کمی هم به پیشینه آنها اشاره میشد. 

ایرون اسپایدر

و حالا که صحبت از احساسات شد باید بگم که این فیلم بدون شک عاطفی ترین و احساساتی ترین فیلمی هستش که مارول تا به حال ساخته. اونقدر لحظات عمیق و ماندگار داره که من خودم چندین بار حس کردم سینه ام داره میسوزه و قلبم داره میزنه بیرون. البته دلیلش اینه که ما تو این 10 سال با این شخصیت ها خو گرفته ایم و دیدن رنج و عذاب و مشکلاتشون برامون واقعا سخته. ولی در عین حال سازندگان فیلم واقعا قلب و ذهن تماشاچی رو هدف قرار میدن. مطمئن باشید هیچ فیلم کمیک بوکی تا به حال اینقدر قلب و مغز شما رو درگیر خودش نکرده و احتمالا نخواهد کرد. تا مدتها این فیلم رو در ذهنتون مرور خواهید کرد . در این میان موسیقی هم بی تاثیر نیست و به نظرم یکی بهترین موسیقی های متن فیلم های MCU رو در این فیلم میشنوید که مخصوصا در لحظات عاطفی بسیار تاثیر گذار میشه.

و البته باید گفت پایان فیلم نقش عمده ای در ایجاد این حس و حال داره. من هر چی از پایان بگم باعث میشه داستان فیلم لو بره. ولی فقط اینو میگم که راستش رو بخواهید اولش یه کم ناراحت شدم از این پایان. احساس کردم نامردی کردن در حق تماشاچی های توی سینما که شاید نمیدونستن این فیلم قراره یه قسمت بعدی هم داشته باشه که سال بعد میاد. یه مقدار هم شخصا بابت سرنوشت قهرمانان داستان ناراحت شدم. ولی از دیروز هر چی بیشتر به فیلم فکر میکنم میبینم که این بهترین پایان ممکن بود. چون اولا به کمیک "دستکش بینهایت" که اینجا ترجمه شده) وفادار بود و هم اینکه کاملا جسورانه و غیر قابل پیش بینی بود.

بیایید با هم روراست بشیم و قبول کنیم که انصافا مارول الان چند وقته داره کلیشه ها رو میشکنه . یعنی واقعا کی انتظارش رو داشت "راگناروک" اونجوری باشه یا "پلنگ سیاه" رو اونجوری بسازن؟ و ما اوج این جسارت رو در پایان جنگ بینهایت شاهد هستیم که منو کاملا یاد پایان یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما یعنی "جنگ ستارگان: امپراتوری دوباره ضربه میزند" انداخت. اینجا هم همه چیز تیره و تاره و باید دل به آینده بسپاریم. از اینجا به بعد باید انتظار همه چیز رو از مارول داشت. اونا دارن فیلم به فیلم سنت شکنی میکنند و روی دست خودشون بلند میشن. یکی دیگر از نقاط قوت فیلم اینه که در دقایق پایانی اون جوریه که اصلا و ابدا نمیتونید حدس بزنید چه میخواد بشه. یعنی یه لحظه حس میکنیم قهرمانان دارند پیروز میشن، بعد حس میکنیم ثانوس داره پیروز میشه ، بعد دوباره امید برمیگرده و بعد دوباره ثانوس انگار داره نبرد رو میبره و .... هرگز به یاد ندارم پایانی را دیده باشم که اینقدر منو میخ خودش رو کرده باشه.

باید بدونید که این فیلم بهترین و حماسی ترین نبردها و صحنه های اکشن تاریخ فیلم های کمیک بوکی رو داره. بودن قبلا برخی از فیلم های مارول که فقط چند تا صحنه اکشن واقعا شگفت انگیز داشتند ولی جنگ بینهایت از اول تا آخرش صحنه های خارق العاده داره. نظیر همچین صحنه هایی رو ندیده اید. یعنی صحنه های نبرد اونقدر خلاقانه هستند و اون قدر در اونها ادای احترام به دنیای کمیک و لحظات ماندگارش دارند که آدم شاخ در میاره. یک نکته دیگه هم که باید بهش اشاره کنم اینه که فیلم رنگ و رو و ظاهر خاصی داره. به نظرم از فیلم های قبلی برادران روسو یعنی "سرباز زمستان" و "جنگ داخلی" خوش آب و رنگ تر و کمیک بوکی تره. این خیلی تصمیم خوبی بوده. ضرب آهنگ فیلم هم عالیه و اصلا نمیفهمید که این دو ساعت و نیم چطور تموم میشه. البته شخصا دوست داشتم فیلم سه ساعت میشد چون آدم از دیدنش سیر نمیشه و میشد یه کمی بیشتر به برخی شخصیت ها پرداخت. یکی دو تا صحنه هم هستند که به نظرم زود cut میشن و سریع میریم به جایی دیگر (مثل اون صحنه ای که مربوط به ثور و به دست آوردن سلاح جدیدش و حضورش در نبرد نهایی میشه و نمیخوام زیاد درباره اش توضیح بدم که یه وقت اسپویل نشید). پایان فیلم رو هم میشد یه کم سر راست تر و واضح تر درآورد چون حس کردم برخی از تماشاچیان کمی گیج شده اند. ولی اینا ایرادات کوچک و ناچیزی هستند که در روند داستان تاثیری ندارند.

و خب دیگه چی میشه گفت؟ هر چی بگم تکراریه. یعنی معلومه که درست مثل همه فیلم های مارول همه نقش آفرینی ها و جلوه های ویژه و ... عالیه ولی در این میان من شخصا خیلی تحت تاثیر اون صحنه پایانی تام هالند در کنار تونی استارک قرار گرفتم. همچنین به نظرم بازی بندیکت کامبربچ ، رابرت داونی جونیور و زویی سالدانا و جاش برولین واقعا شگفت انگیزه. فیلم درسته که بسیار دارکه ولی لحظات فان و بامزه هم زیاد داره و شوخی هاش کاملا به جاست . یعنی دقیقا جایی شوخی میشه که باید بشه.

نقد infinity war

احتمال میدم نکاتی باشه که فراموش کردم بهشون اشاره کنم ولی شاید هر چی کمتر بگم بهتر باشه و شما رو کمتر اسپویل بکنه. در پایان باید به عرض شما برسونم که "جنگ بینهایت" یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی هستش و البته یکی از حماسی ترین آثار تاریخ سینما. این فیلم هدیه ای است از صمیم قلب  برای ما خوره های کمیک بوک و تمام عاشقین سینما که دوست دارند وقتی فیلم میبینند تمام حس های بشری رو تجربه کنند: غم، شادی، امید، یاس، هیجان، لذت و ... امکان نداره از دیدن این فیلم ناامید بشید و قطعا بارها و بارها اون رو تماشا خواهید کرد. آفرین به مارول و برادران روسو به خاطر جسارتشون و به خاطر حس تعهدی که نسبت به هواداران MCU داشتند.

دوست دارم این نقد رو با جمله ای که دیشب تو یکی از سایت های خارجی دیدم تموم کنم:

"این فیلم شما رو تو دهنش میجوه و بعد تفتون میکنه بیرون و از شما چیزی باقی نمیمونه جز پوسته ای از یک هوادار"

It Will Chew You Up, Spit You Out And Leave You A Shell Of A Fan

نقد و بررسی فیلم جنگ بینهایت

 

امتیاز من به این فیلم:

9.5 از 10

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "انتقام جویان: جنگ بینهایت" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "انتقام جویان جنگ بی نهایت" – قسمت دوم

صحنه های حذف شده از فیلم "انتقام جویان جنگ بینهایت" منتشر شد + لینک دانلود

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

لینك دانلود نسخه بلو ری (BLU-RAY) فیلم های مرد عنكبوتی + دوبله به زبان فارسی

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (SPIDER-MAN: HOMECOMING)

نقد و بررسی فیلم محافظین کهکشان 2

نقد و بررسی فیلم ثور: راگناروک (THOR: RAGNAROK)

نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (JUSTICE LEAGUE)

نقد و بررسی فیلم لوگان (LOGAN)

نقد و بررسی فیلم پلنگ سیاه (BLACK PANTHER)

مدیران و نویسندگان SPIDEY.IR فیلم "دکتر استرنج" را نقد میكنند

مدیران و نویسندگان SPIDEY.IR فیلم "كاپیتان آمریكا: جنگ داخلی" را نقد میكنند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

roham_shahi
#1 roham_shahi 1397-02-08 12:15
واقعا فیلم عالی بود و به نظرم به جرات میتونیم بگیم بهترین فیلم کمیکی و حماسی ترین فیلم سینما بود. صحنه های عالی، لحظات بسیار عاطفی، ارتباط شخصیت ها با هم و از همه مهمتر وفادار بودن به فیلم های قبلی! پایانش هم فوق العاده بود و نشون میده که مارول چقدر میتونه غیر قابل پیش بینی باشه، حتی تریلر ها هم ما رو گول بزنن.
استاد اگر فرصت دارین یه نقد حاوی اسپویل هم بنویسین و یه سری توضیحات بدین راجع به فیلم. ما هم بتونیم زیرش راحت نظر بدیم و راجع به فیلم گفت و گو کنیم. ممنون :lol:
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#2 Army.Of.ONE 1397-02-08 12:31
دوستان نظری که میخوام بدم دارای اسپویله ولی از آقای ترابی این سوالو داشتم .....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آقای ترابی چرا در نبرد واکاندا بروس بنر نمیتونست تبدیل به هالک بشه ... منظورم اینه که چرا هالک خودش نمیخواست بیاد بیرون ؟ این مورد منو کمی گیج کرده
نقل قول کردن
Sherlockian
#3 Sherlockian 1397-02-08 12:42
ممنون بابت نقد . مثل همیشه عالی بود
حسی که بعد از دیدن فیلم داشتمو تا حالا تو هیچ فیلم کمیک بوکی دیگه ای تا حالا تجربه نکرده بودم . دقیقا همون احساسی که تو مقدمه بیان شد .
فیلم سرشار از نکات مثبته اما دو چیز بود که در طول فیلم یه مقدار باهاش مشکل داشتم . اول اینکه قسمت های فان فیلم قطعا عالیه ولی چند جا،حداقل برای من یکی جواب نداد و دوم اینکه فیلم حداقل به یه ربع اضافه هم نیاز داشت تا بتونه به استیو راجرز و اعضایی که همراهشن بیشتر بپردازه .
پایان فیلم بشدت جسورانس و جای هیچ ایده ای رو درباره داستان فیلم بعدی باقی نمیزاره.
اکشن فیلم شگفت انگیزه و مخصوصا بخش سیاره تایتان جدا فوق العادس و بنظرمن بهترین بخش فیلم هم همین بخش بود .پر از تعلیق و اکشن های بی وقفه به همراه موسیقی عالی .
تیم اپ هایی که در طی فیلم انجام میشن همه عالین و جایزه بهترین تیم اپ هم تعلق میگیره به دکتر استرنج و تونی استارک ( رویارویی دو شرلوک !!! )
ثانوس قطعا بهترین ویلین فیلم های ماروله . ویلینی که راحت میتونست به یه شخصیت تک بعدی بازیای کامپیوتری تبدیل شه که فقط بلده اجسام رو خرد کنه اما بجاش تبدیل به یه شخصیت چند لایه و قابل درک میشه تماشاچی راحت باهاش همذات پنداری میکنه .
در کل من به فیلم نمره 9 رو میدم . یکی از بهترین فیلم های مارول و یه قسمت اول عالی برای یه پایان بندی عظیم.
نقل قول کردن
reza naderi
#4 reza naderi 1397-02-08 12:52
سلام ودرود به آقای ترابی می خواستم بدونم توی ایران هم این فیلم اکران میشه یا شما تو سینما های خارجی دیدین؟
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#5 Army.Of.ONE 1397-02-08 12:58
من به شخصه واقعا از فیلم لذت بردم و با هر نبرد یا رویدادی مو به تنم سیخ میشد .... تانوس واقعا در فیلم درخشید و با هر حرکتش به خودم میگفتم "این همون چیزیه که منتظرش بودم" ... صحنه های اکشن(مخصوصا نبرد پایانی) فوق العاده بودن ... فیلم پر از غافلگیری بود به طوری که اصلا نمیشد اتفاق بعدی رو حدس زد ... واقعا به فیلم نامه نویسان و کارگردانان تبریک میگم ... دوستان به امتیازات نگاه نکنین مثلا قسمت اول اونجرز در متاکریتیک 69 گرفته ولی آیا فیلم بدی بود؟ نمره من به این فیلم 85 از 100 هست
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#6 Army.Of.ONE 1397-02-08 12:59
به نقل از reza naderi:
سلام ودرود به آقای ترابی می خواستم بدونم توی ایران هم این فیلم اکران میشه یا شما تو سینما های خارجی دیدین؟

سینمای ایران :-* ؟ استاد ترابی خارج کشور هستن دوست عزیز
نقل قول کردن
SiR_GaLaHaN
#7 SiR_GaLaHaN 1397-02-08 13:00
خوب منم دوست ندارم اسپویل کنم. ولی یه فکری به ذهنم رسیده که خیلی دوست دارم جواب از نظر شما هم بدونم. قدرت سنگی که داخل عصا لوکی بود باهاش می شد آدم ها رو به کنترل خود در بیاره یکسری از شخصیت‌ها در انتهای فیلم محو شدن نظر شما چیه که این اشخاص به حیوانات دست آموز ثانوس تبدیل شدن که برای ثانوس بجنگن. (کلمات نیک فیوری در اونجرز)؟ خاطرتون باشه یه تیکه ای ثانوس به تونی انداخت شاید منظورش تو دیدگاه اول چیز دیگه ای باشه ولی میتونست منظورش این باشه. (ثانوس گفت امیدوارم تورو به خاطر بیارن) یعنی تو اونجرز 4 امکان داره شاهد این باشیم که خودی خودیو بکشه؟
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#8 Army.Of.ONE 1397-02-08 13:03
به نقل از SiR_GaLaHaN:
خوب منم دوست ندارم اسپویل کنم. ولی یه فکری به ذهنم رسیده که خیلی دوست دارم جواب از نظر شما هم بدونم. قدرت سنگی که داخل عصا لوکی بود باهاش می شد آدم ها رو به کنترل خود در بیاره یکسری از شخصیت‌ها در انتهای فیلم محو شدن نظر شما چیه که این اشخاص به حیوانات دست آموز ثانوس تبدیل شدن که برای ثانوس بجنگن. (کلمات نیک فیوری در اونجرز)؟ خاطرتون باشه یه تیکه ای ثانوس به تونی انداخت شاید منظورش تو دیدگاه اول چیز دیگه ای باشه ولی میتونست منظورش این باشه. (ثانوس گفت امیدوارم تورو به خاطر بیارن) یعنی تو اونجرز 4 امکان داره شاهد این باشیم که خودی خودیو بکشه؟

فکر نکنم چون اگه تحت کنترل درمیومدن چرا پودر شدن ؟ عقیده ی من سفرهای زمانیه تو اونجرز 4
نقل قول کردن
SiR_GaLaHaN
#9 SiR_GaLaHaN 1397-02-08 13:15
به نقل از Army.Of.ONE:
به نقل از SiR_GaLaHaN:
خوب منم دوست ندارم اسپویل کنم. ولی یه فکری به ذهنم رسیده که خیلی دوست دارم جواب از نظر شما هم بدونم. قدرت سنگی که داخل عصا لوکی بود باهاش می شد آدم ها رو به کنترل خود در بیاره یکسری از شخصیت‌ها در انتهای فیلم محو شدن نظر شما چیه که این اشخاص به حیوانات دست آموز ثانوس تبدیل شدن که برای ثانوس بجنگن. (کلمات نیک فیوری در اونجرز)؟ خاطرتون باشه یه تیکه ای ثانوس به تونی انداخت شاید منظورش تو دیدگاه اول چیز دیگه ای باشه ولی میتونست منظورش این باشه. (ثانوس گفت امیدوارم تورو به خاطر بیارن) یعنی تو اونجرز 4 امکان داره شاهد این باشیم که خودی خودیو بکشه؟

فکر نکنم چون اگه تحت کنترل درمیومدن چرا پودر شدن ؟ عقیده ی من سفرهای زمانیه تو اونجرز 4

شاید انتقال بود. اگر این نظر رو دارم بخاطر توانایی ها ، داشته های ثانوس و البته اون بحث کوتاهش با تونی بود. مارول نشون داده به راحتی میتونه هوادارو گول بزنه. البته با دیدن یک تریلر از avengers 4 میشه به راحتی این تشویش رو حل کرد. البته بزرگ ترین دلیلم اینه که ثانوس دست تنها شد.
نقل قول کردن
علی قدیانی
#10 علی قدیانی 1397-02-08 13:22
به نقل از roham_shahi:
استاد اگر فرصت دارین یه نقد حاوی اسپویل هم بنویسین و یه سری توضیحات بدین راجع به فیلم. ما هم بتونیم زیرش راحت نظر بدیم و راجع به فیلم گفت و گو کنیم. ممنون :lol:

من نوشتم البته نقد نیست ولی راجب اتفاقای فیلم توش توضیح دادم که بزودی تو سایت قرار میگیره
نقل قول کردن
amirjjyy
#11 amirjjyy 1397-02-08 13:36
چشمتون روز بد نبینه دیروز تو یه گروه ۷۵۰ نفری دی سی فن بودم خیلی به این سایت ادمیناش توهین کردن از فیلمم خیلی ایراد گرفتن حتی یکشون یه به ظاهر خیلی داناست و منتقده نقد نوشته و تو نقد تانوسو ابله خطاب کرده :-| یکی نیست بگه منقد تروینو که همیشه به فیلمای مارول کم میده (امیتازش ۳۸ یا ۳۶ بود تو متا ) از تانوس نقد نکرده بعد تو میای میگی تانوس ابله؟ واقعا نمیدونم چی بگم یه وضعی بود اصلا از اینم بگذریم که استیکر ادمین های سایتم درست کرده بودن :-|
نقل قول کردن
SiR_GaLaHaN
#12 SiR_GaLaHaN 1397-02-08 13:42
به نقل از amirjjyy:
چشمتون روز بد نبینه دیروز تو یه گروه ۷۵۰ نفری دی سی فن بودم خیلی به این سایت ادمیناش توهین کردن از فیلمم خیلی ایراد گرفتن حتی یکشون یه به ظاهر خیلی داناست و منتقده نقد نوشته و تو نقد تانوسو ابله خطاب کرده :-| یکی نیست بگه منقد تروینو که همیشه به فیلمای مارول کم میده (امیتازش ۳۸ یا ۳۶ بود تو متا ) از تانوس نقد نکرده بعد تو میای میگی تانوس ابله؟ واقعا نمیدونم چی بگم یه وضعی بود اصلا از اینم بگذریم که استیکر ادمین های سایتم درست کرده بودن :-|

خودتم یکی از اونایی اومدی لینک کنی بحث راه بیوفته. :D :D بهشون بگو حق با اوناست آفرین که انقدر میفهمنو دانا هستن.
نقل قول کردن
git-man
#13 git-man 1397-02-08 13:44
ممنون بابت نقد.
در کمال ناباوری، نقطه ضعف این فیلم، دقیقاً نقطهٔ قوتش هست!!!
اونم "غافل‌گیر" شدن تماشاچی و هوادارها بود!
هرچی بیش‌تر بهش فکر می‌کنم، بیش‌تر متوجه می‌شم دلیل این کارشون چی بود!
خداییش یه فیلم رو ۱ سال تبلیغ کنی، چندسال به خاطرش برنامه ریزی کنی! بسپریش دست بهترین کارگردانای این دنیای سینمایی، مخلوطی از هرچی ابرقهرمان و ویلن کاردرسته، بعد داستانش مثل هر فیلم دیگه‌ای باشه، اتلاف وقت نیست؟
یعنی مسخره نیست اگه این همه صبر کنیم و اونا هم کلی وقت بذارن و آخرش مثلاً یه فیلم ببینیم مثل اونجرز۲؟
بنابراین باید شاهد داستانی باشیم که به خاطرش این‌همه صبر کردیم! داستانی که قرار نباشه قبلش دیده باشیم. داستانی که لیاقت این همه انتظار و برنامه‌ریزی و هزینه و ... رو داشته باشه! و دقیقاً هم همین‌طور شده! یعنی یه چیزی رو پرده سینما دیدیم که اصلاً به خوابشم نمی‌دیدیم!

در باقی موارد که خب کلاً هیچی قابل وصف نیست!
اکشن فیلم (خصوصاً اکشن چون من کمیک خون نیستم و فیلم‌های مارول رو به خاطر همین اکشن باحالش می‌بینم و خب داستان رو هم دنبال می‌کنم)
داستان فیلم
پرداختن به شخصیت‌ها (مخصوصاً قدرت‌هاشون)

حالا مثلاً یه نکات ریزی هست که برای آدم سؤال می‌شه که چرا!!
بعد بهش فکر که بکنیم می‌فهمیم چرا!!

اسپویل.
.
.
.
مثلاً چطو شد یهویی ثانوس سنگ واقعیت رو داشت!
خب اولش آدم اعصابش خورد می‌شه. ولی فکرش رو بکنیم، می‌بینیم قرار باشه تک تک سنگ‌ها رو بره بگیره که تکراری می‌شه. یه جا هم سنگ رو بدون این‌که نشون بدن، گیر آورده برای این‌که نه تنها شخصیت‌ها بلکه تماشاچی رو هم غافل‌گیر کنن!
.
.
.
پایان اسپویل

دیدین یه موقعی ما موقع فیلم دیدن از یه چیزایی با خبر می‌شیم که شخصیت فیلم خبر نداره و بعداً متوجهش می‌شه. اون‌موقع یه حس خفن بهمون دست می‌ده که ایول من زودتر فهمیدم!
این‌جا باهامون کاری کردن، که حتی ما هم نفهمیم ماجرا چیه!
این همه غافل‌گیری توی فیلم نوبره والا :D
از همون اول تا آخرش تماشاچی خبر نداره چی به چیه!
بعد ۵ دقیقه از فیلم رو هم به واسطهٔ تریلر و TV Spot بدن بیرون، بعد حتی ۱ ثانیه از فیلم هم باهاشون متوجه نشی! مارول صد در صد مشاورِ روان‌شناس داره (یعنی کلاً هالیوود داره. چیز عجیبی نیست!)
کلاً بساط فن‌تئوری رو جمع کردن با این کارشون! هزار نفر هم تئوری فیلم بعدی رو بنویسن، آخرش همین یکی دوتا فیلمنامه‌نویس کاری می‌کنن که تمام تئوری‌ها مثل اون سکانس آخر فیلم و صحنه پس از تیتراژ بشن :D

در کل عاشق این فیلمم. تا الآن هم ۳-۴ بار کامل دیدمش.
دیروز نشون پسرداییم دادمش (اونم هر ۱۸تای قبلی رو دیده!) به آخرش که رسید، حالش گرفته شد اعصابش خورد شد از کنار لپ‌تاپ پاشد رفت :D :D اون دیگه اصلاً توقع این همه غافل‌گیری رو نداشت!
نقل قول کردن
P.Constantine
#14 P.Constantine 1397-02-08 13:51
فیلم حکم پایان و جمع بندی تمام فیلم های قبلی رو داشت! فقط ای کاش خبر توافق دیزنی و فاکس رو نمی شنیدیم!(کاری به اتفاق افتادنش ندارم!) اگر یادتون باشه برعکس الان، رایت اسپایدی تا به توافق رسید وارد MCU شد و من قبل از فیلم این توقع رو داشتم که لااقل یه اپسیلون از این جریان اتفاق بیوفته. اما با دیدن فیلم کاملا فهمیدم اصلا جای هیچ شخصیت اضافی تو فیلم نبود و این فیلم روایت پایانی گروه اصلی انتقام جویان بود و شاید به همین خاطر بود که جنگ سیاره زاندار به کل در فیلم وجود نداشت(حتی نوا هم جایی در این فیلم نداشت) و به همین خاطر بود که به اون شکل به پایان رسید!!!
یکی از بهترین تجربه هایی بود که در سینما داشتم دقیقا همون حس قسمت های پایانی ارباب حلقه ها و هری پاتر رو داشت و با این که فقط ۲ ساعت و نیم بود به خوبی از پسش براومده بود(غیر ممکن ممکن می شود!) و شاید اگر طولانی تر میشد قدرت هضم بیشتری به ما می داد!
یادتونه روسو ها گفته بودند این فیلم پر از سورپرایزه! اما بنظر من این فیلم پر از شوک بود! ترسناک بود!!! در حدی که با اون اتفاقاتی که در ابتدای فیلم افتاد کلا لبخند از لب من رفت یعنی انقدر شوکه بودم اصلا نمی تونستم به شوخی هایی که در فیلم میشه بخندم!(با این که همشون عالی بودن)
یکی از نکاتی که در فیلم راگناروک باعث ناراحتی بود جایی بود که ثور با این که خونه و سیاره اش از بین رفت انگار اصلا باعث ناراحتیش نشد همچنین قسمت عزاداری برای اودین بسیار کم بود؛ اما خدارو شکر روسوها این ناراحتی رو برطرف کردن و یکی از احساسی ترین صحنه هارو زمان درد دل ثور و راکت راکون به ما نشون دادن (خدایان هم احساس دارن) و این منو خیلی خوشحال کرد!


ودر آخر پیام من به تمام اون منتقدایی که نمره پایینی به این فیلم دادن:
آخه ابله اگه بخوان از همچین داستانی با این مقیاس اقتباس کنن باید حداقل ۱۰ ساعت فیلم بسازن! لطفا چشاتو باز کن و یه نگاه به گذشته بنداز این فیلم عصاره تمام اون فیلمایی بود که در گذشته دیدیم؛ پاشو برو اون قبلیارو دوباره نگاه کن بعد بیا نظر بی ارزشت که باعث میشه نمرات با ارزش فیلم بیاد پایین رو اعلام کن و اگر تونستی بعدش بیا از فیلم ایراد بگیر!
نقل قول کردن
git-man
#15 git-man 1397-02-08 14:01
#13
به نظر من، تنها چیزی که همه‌مون می‌دونستیم (با گذر از همه اتفاقاتی که دیدم افتادن!) این بود که:
ثانوس داره می‌آد. :D :D
فقط همین یکی رو می‌دونستیم. :lol:
دیگه بقیه‌ٔ داستان تماماً غافل‌گیر کننده بود.

پ.ن:
عجیب ثانوسی به تصویر کشیدن!
من به شخصه واقعاً ازش می‌ترسم! اصلاً خبیث‌های قبل از ثانوس، سوءتفاهم بودن. واقعاً ترسناک! این‌که با هیشکی شوخی نداره، کاری کرد که هالک .... قوی‌ترینِ اونجرز....
من دیگه حرفی ندارم! :cry:
نقل قول کردن
best of the best
#16 best of the best 1397-02-08 14:25
یعنی عاشق نقد های اقای ترابی هستم. استاد شما سبک منحصر به فردی در نقد نویسی دارید که ادم رو شیفته خودش میکنه. یه جور خلوص و صداقت خاصی در سبک نگارش شما هست که ادم رو جذب میکنه. خیلی بی واسطه و بدون ادا و اطوار منظور خودتون رو به خواننده منتقل میکنید. شخصا بارها و بارها نقدهای شما رو میخونم و لذت میبرم. مخصوصا عاشق مقدمه چینی مقالات شما هستم
نقل قول کردن
best of the best
#17 best of the best 1397-02-08 14:27
به نقل از Army.Of.ONE:
دوستان نظری که میخوام بدم دارای اسپویله ولی از آقای ترابی این سوالو داشتم .....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آقای ترابی چرا در نبرد واکاندا بروس بنر نمیتونست تبدیل به هالک بشه ... منظورم اینه که چرا هالک خودش نمیخواست بیاد بیرون ؟ این مورد منو کمی گیج کرده

ببخشید من جواب میدم ولی در راگناروک دیدیم که هالک وبنر با هم مشکل دارند. اونجا هم بنر گفت میترسم دیگه به هالک تبدیل نشم
نقل قول کردن
blackspidey
#18 blackspidey 1397-02-08 14:35
ممنون از نقدتون آقای ترابی ، خیلی عادلانه و منطقی بود.
یسری جاها هم سوسکی و غیرمستقیم اسپویل کردید D:
بنظرم واقن مارول شاهکار کرد .
مارول فقط فیلم نمیسازه که بگه ماهم هستیم (بله اونطرفه حرفم وانره :|) با فیلم ساختنش محدودیت های این ژانر رو کم میکنه. خودش ریسک میکنه و موفق هم میشه . سر اکران این فیلم Rotten Tomatoes تو کانالش 4 5 تا ویدیو گذاشت که با کوین فایگی مصاحبه میکردن و درباره ی همه چی صحبت میکنه ، چجوری شروع شد و... (پیشنهاد میکنم حتما ببینید) و واقن وقتی این مصاحبرو میبینی میفهمی که اینا با عشق کار میکنن!! نه واسه رقابت و پول و اینا! ینی واقن فیلمیو میسازن که میخوان باهاش طرفدارا رو خوشحال کنن. خود فایگی هم میگه " ما جوری فیلمو میسازیم که اگر هم شکست خوردیم بدونیم با بهترین نیت شکست خوردیم! " اینه مارول !!! من دیگه حرفی ندارم !!
نقل قول کردن
parker
#19 parker 1397-02-08 15:09
میگم استاد تجربه سه بعدی چطور بود ؟ ارزش داره یه روز دیرتر بریم ولی سه بعدی ببینیم ؟
نقل قول کردن
zahed arazi
#20 zahed arazi 1397-02-08 15:48
عالی بود استاد تشکر بابت نقد بدون اسپویلتون
فیلمو هنوز ندیدم اما در رابطه با نمراتش باید بگم که واقعا نمراتش خوبه نمیدونم چرا بعضیا ناراضین البته این نشون میده مارول چقدر انتظاراتو بالا برده و چقدر خوب کار کرده که بعضیا به متای 70 هم راضی نمیشن گرفتن این نمرات واقعا کار اسونی نیست
ادم وقتی به دلایل بعضی افراد و منتقدین نگاه میکنه خندش میگیره ی عده زیاد بودن شخضیت هارو ایراد میدونستن من نمیدونم اینا انتظار چیو داشتن؟؟اگه به سایت های کمیک بوکی هم سر بزنید بشدت فیلمو تعریف کردن بنظرم بهتره نقد اینجور فیلمارو فقط به ی عده افراد خاص بسپارن
فیلمو هم انشالله تو دو سه روز اینده میبینم فقط منتظرم ببینم شاید hdcam اومد هرچی باشه از ts بهتره
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#21 Cap-Spider Potter 1397-02-08 15:55
پس با این حساب با یه "شاهکار" طرفیم....
البته نقد و به طور دقیق نخوندم که اسپویل نشم، راه سختی رو تا 3 ، 4 ماه دیگه که بلوری بیاد پیش رو دارم...!!


میگم آقای ترابی، نظرتون درباره مقایسه Infinity War و Logan چیه ؟ کدوم بهتره ؟ آخه نمره ای که به این فیلم دادین با نمره ای که به Logan دادین، برابره...
نقل قول کردن
git-man
#22 git-man 1397-02-08 16:04
به نقل از iron-bat:
عالی بود استاد تشکر بابت نقد بدون اسپویلتون
فیلمو هنوز ندیدم اما در رابطه با نمراتش باید بگم که واقعا نمراتش خوبه نمیدونم چرا بعضیا ناراضین البته این نشون میده مارول چقدر انتظاراتو بالا برده و چقدر خوب کار کرده که بعضیا به متای 70 هم راضی نمیشن گرفتن این نمرات واقعا کار اسونی نیست
ادم وقتی به دلایل بعضی افراد و منتقدین نگاه میکنه خندش میگیره ی عده زیاد بودن شخضیت هارو ایراد میدونستن من نمیدونم اینا انتظار چیو داشتن؟؟اگه به سایت های کمیک بوکی هم سر بزنید بشدت فیلمو تعریف کردن بنظرم بهتره نقد اینجور فیلمارو فقط به ی عده افراد خاص بسپارن
فیلمو هم انشالله تو دو سه روز اینده میبینم فقط منتظرم ببینم شاید hdcam اومد هرچی باشه از ts بهتره


این کیفیتی که الآن اومده، از خیلی از فیلم‌های پرده‌ای دیگه بهتره!
مثلاً این کیفیتی که برای اولین بار از این فیلم درز کرده، از کیفیت پرده‌ای فیلم پلنگ‌سیاه که الآن ۴ ماه از اکرانش گذشته بهتره!
من شاید ۱۰ مدل کیفیت پلنگ سیاه رو گرفته و دیده باشم! این کیفیت فعلی حتی از اون ۱۰ مدل هم بهتره. بنابراین مشکلی با دیدنش نداری. :-)
نقل قول کردن
Tara
#23 Tara 1397-02-08 16:16
میخواستم به استاد ترابی بگم که نقدشون واقعاً عالی بود، بهترین نقد ممکن بود و بقیه ای که نقد نوشتن وقتشونو تلف کردن و اونایی هم که تازه میخوان نقد بنویسن بهتره به خودشون زحمت ندن
چون استاد واقعاً نقدی نوشتن که دهن همه ی هیتر ها رو میبنده
نقل قول کردن
alihdz
#24 alihdz 1397-02-08 16:51
هنوز کل فیلم رو ندیدم فقط نیم ساعت اولشو دیدم تا اینجا که شاهکار بود حتما بقیه اش هم شاهکاره
ثانوس ودیگر هیچ 8)
راستی امروز داشتم امتحان زبان میدادم دیدم مکالمه بین دو فرد به نام پیتر و مری هستش باخودم گفتم نکنه طراح سوال کمیک فنه :o :lol: :D
نقل قول کردن
Omid_Spider
#25 Omid_Spider 1397-02-08 16:51
آقای ترابی شما که از بچگی با کمیک بزرگ شدی
اینجوری تعریف میکنی
قطعا برای ما صبر کردن تا نسخه بلو ری دشوارهستش
چنان وسوسه ایی به دلم انداختی که میخوام همین الان این فیلمو ببینم


ولی
میخوام خودمو محک بزنم ببینم چقدر میتونم صبر کنم
نقل قول کردن
zahed arazi
#26 zahed arazi 1397-02-08 17:09
به نقل از git-man:
به نقل از iron-bat:
عالی بود استاد تشکر بابت نقد بدون اسپویلتون
فیلمو هنوز ندیدم اما در رابطه با نمراتش باید بگم که واقعا نمراتش خوبه نمیدونم چرا بعضیا ناراضین البته این نشون میده مارول چقدر انتظاراتو بالا برده و چقدر خوب کار کرده که بعضیا به متای 70 هم راضی نمیشن گرفتن این نمرات واقعا کار اسونی نیست
ادم وقتی به دلایل بعضی افراد و منتقدین نگاه میکنه خندش میگیره ی عده زیاد بودن شخضیت هارو ایراد میدونستن من نمیدونم اینا انتظار چیو داشتن؟؟اگه به سایت های کمیک بوکی هم سر بزنید بشدت فیلمو تعریف کردن بنظرم بهتره نقد اینجور فیلمارو فقط به ی عده افراد خاص بسپارن
فیلمو هم انشالله تو دو سه روز اینده میبینم فقط منتظرم ببینم شاید hdcam اومد هرچی باشه از ts بهتره


این کیفیتی که الآن اومده، از خیلی از فیلم‌های پرده‌ای دیگه بهتره!
مثلاً این کیفیتی که برای اولین بار از این فیلم درز کرده، از کیفیت پرده‌ای فیلم پلنگ‌سیاه که الآن ۴ ماه از اکرانش گذشته بهتره!
من شاید ۱۰ مدل کیفیت پلنگ سیاه رو گرفته و دیده باشم! این کیفیت فعلی حتی از اون ۱۰ مدل هم بهتره. بنابراین مشکلی با دیدنش نداری. :-)

مرسی که یاداوری کردی من تابحال ts ندیدم اما ی لحظه فک کردم یجا خونده بودم camبهتره حالا که دوباره ی نگاه انداختم دیدم اشتباه میکردم
نقل قول کردن
Aref1011
#27 Aref1011 1397-02-08 17:29
سلام.ممنون بابت مقاله.یک سری سوال داشتم.سوالات حاوی اسپویلن......


هشدار:اسپویل
.
.
.
.
.
اون تیکه که ثانوس بشکن رو میزنه و همه پودر میشن... دقیقا پودر میشن و میمیرن یا اینکه به مکان یا بعد دیگه سفر کرده باشن هم احتمالش هست؟


و اینکه چرا ما هالک رو توی نبرد واکاندا ندیدیم درحالیکه توی تریلر خیلی به این قضیه مانور میدادند.


و اینکه والکری چیشد همون لحظه مرد همراه با باقی ازگاردی ها؟چون هیج اسمی ازش تو فیلم برده نشد.
نقل قول کردن
beyonder
#28 beyonder 1397-02-08 17:33
من منتظرم جمعه هفته بعد باکس افیس رو ببینم فقط...
نقل قول کردن
Mahdi Rahimi
#29 Mahdi Rahimi 1397-02-08 17:36
fun :lol:
امروز داشتم سایت گردی می کردم توی یه سایت فیلم،نظرات عزیزان حاضر در صحنه توجهم رو جلب کرد دو سه تاشو میزارم یه ذره شاد بشیم :lol:
Hamid گفت: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ در ۰۹:۲۸
تنها کسی که میتونه به راحتی تانوس رو بکشه دورنامو دشمن دکتر استرنج هست . حالا شاید استرنج دورنامو رو بیاره زمین تا اونو بکشه .شایدم تانوسو ببره پیش دورنامو
( :lol: دورمانو)
###
حسام گفت: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ در ۰۲:۲۴
این فیلم بعد از اومدنش احتمالا گیشه خوبی نداره چون توقعات رو بیش از حد برده بالا
##
حسام گفت: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ در ۱۸:۰۸
پدر اسکای لورد قدیمی ترین و قوی ترین قدرت کهکشان بود و تنها کسی بود که میتونست تانوسو بکشه. در واقع تانوس براش حکم جوجه ماشینی رو داشت . ولی متاسفانه مرد.در هر حال اولین موجود زنده ی هستی بعد از بیگ بنگ بود و قوی ترین موجود کهکشان هم بود. توی فیلم هم واضح گفت قشنگ چند بار. نکته ی مهم اینجاست که دختر تانوس هم وقتی باهاش روبرو شد کف کرد که نشون میداد همچین قدرتی رو تا حالا ندیده. شک نکن تانوس هم وقتی میمیره بخاطر یه نقظه ضعف مسخره تر از این میمیره.
(فقط نظرات اینو عشقه :lol: )
###
Sina گفت: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ در ۰۳:۴۸
چی میگی DC همین الآن با کراس اُورش اینقدر پکوند که لازم نیست تا 10 سال دیگه فیلم بسازه
:o
###
حمیدرضا گفت: ۹ آذر ۱۳۹۶ در ۰۰:۴۳
خیلی ها اینجا گفتن کاپتن آمریکایی نیست تو فیلم ولی تو یکی از کمیکا بود ک ثانوس سپر کاپیتان اآمریکاایی رو میشکنه فک کنم کمیک چهار دستکش بینهایت باشه
(از کی شده چهارتا)
نقل قول کردن
m.h.f
#30 m.h.f 1397-02-08 17:38
والا من دیگه نمیدونم چی بگم نقدتون عالی بود.
خیلی عالیه که چیزی رو اسپویل نکردید.به نظرم نقد هاتون عالی هست عالی کمه.از عالی هم بالا تر.
دمتون گرم.من اولش از فیلم نا امید شدم البته از قسمت پایانی فیلم.ولی نقدتون رو خوندم فهمیدم که پایانش خیلی هم عالیه.هر چی باشه قهرمانای مورد علاقه ی من نمردن که شمال مرد عنکبوتی .مرد اهنی.کاپیتان . تور و هالک میشن.

خسته نباشید
نقل قول کردن
FARZINTHOR
#31 FARZINTHOR 1397-02-08 17:54
تئوری اسپویل
.
.
.
.
.
.
سلام راستش بعد دیدن تلاش 10 ساله مارول به تمام عوامل فیلم آفرین گفتم حالا بریم سراغ اسپویل تئوریمون
1.تو این فیلم شخصیت هایی که میمیرند بر نمیگردند مطمئنا اونا که پودر شدن نمرد پسس مرده ها
لوکی ویژن و گاکورا هستن و بقیه نمردن
2.آدام وارلاک و سنگ روح و گامورا همونطور که میدونین یکی از احساسی ترین جا های فیلم قربانی شدن گامورا برای سنگ روح بود و اینکه حبس شدن گامورای کودک در سنگ روح راحتترین راهی که میتونن مستقیم آدام وارلاکو وصل کنن به فیلم همین گاموراست
3.رد اسکال چرا و چگونه اونجا بود و جالب اینه گامورایی که تو نگهبانان 1 چیزی از شنگ بی نهایت نمیدونه و نمیدونه اونی که دستشه اوربه اماجای سنگ روحو میدونست و چرا وصلش کردن به رد اسکال
4.تانوس چطور نتونست با 6 سنگ بی نهایت جلوی چکش تور رو بگیره ؟؟؟ واقعا عجیبه نه؟؟؟
5. چرا بعد ازدن بشکن ما تانوس رو با دستکشی ذوب شده وبعدش بی دستکش دیدیمش ؟؟؟ آیا خود تانوس هم از عالم محو شد با بشکن آیا ممکنه؟؟؟
6.ما چرا یک نبرد نهایی بین تانوس و اونجرز ندیدیم اگر این 1 بود و اونجرز بعدی 2 چرا به ما گفتن دنباله هم نیستن؟؟؟
بنظرم به این خاطر که این فیلم مانند دنباله های معمول نیست روایت رو جور دیگزی شروع میکنه
7.دکتر استرنج چی از تونی دیده بود که تنها راه نجات دنیا رو حفظ جان تونی دید و حتی 2 سنگ به تانوس داد سنگ زمان مستقیم و سنگ ذهن غیر مستقیم
8.چرا بنر نمیتونست به هالک تبدیل بشه با اینکه خیلی تلاش میکرد؟؟؟
اسم اونجرز بعدی چیه حالا میرسیم به مهمترین قضیه
من چند تا احتمال میدم یکی اینکه چون اونجرز از هم جدا بودند و همون شاکله اصلی اونجرز مونده باید جمع بشند و دهن تانوس رو ... بکنن پس میتونه اونجرز اسمبلد باشه جمله مشهور کاپیتان
میتونه فالن بوی باشه اما توی این کاپیتان نمیمیره و تونی میمیره بخاطر اینکه فقط اون پایان محتوم رو میدونست خواب اونجرز اولتران و برای جلوگری خودشو فدا میکنه
میتونه اسمش اخرین مقاومت باشه که به کارول هم اشاره کنه که قویترین اونجرزه
میتونه همون اونجرز جنگ بی نهایت بمونه چون حالا میدونیم اوجرز ادامه داره که من این احتمال رو زیاد میدونم
میتونه اسمش تانوس باشه بعله درست شنیدین تانوس چون بالاخره اونه که کل فیلم محورش میچرخه و حالا 6 تا سنگ بی نهایت داره
با دیدن اولیه اونجرز فعلا تونستم در کوتاه ترین زمان این رو اماده کنم اگر کمی اشکال داره ببخشید با بودن اساتیدی من در حد نوشتن نیستم اما این کار رو کردیم یک نقد هم با اسپویل برای جنگ بی نهایت اماده کردم که اگر اقای ترابی اجازه بدند منتشر میکنم
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1397-02-08 17:59
به نقل از reza naderi:
سلام ودرود به آقای ترابی می خواستم بدونم توی ایران هم این فیلم اکران میشه یا شما تو سینما های خارجی دیدین؟

من کارمند وزارت خارجه هستم. الانم دو ساله اومدم ماموریت خارجی. اینجا هر وقت فیلمی میاد که دوست دارم میرم تماشا میکنم
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1397-02-08 18:02
به نقل از Army.Of.ONE:
من به شخصه واقعا از فیلم لذت بردم و با هر نبرد یا رویدادی مو به تنم سیخ میشد .... تانوس واقعا در فیلم درخشید و با هر حرکتش به خودم میگفتم "این همون چیزیه که منتظرش بودم" ... صحنه های اکشن(مخصوصا نبرد پایانی) فوق العاده بودن ... فیلم پر از غافلگیری بود به طوری که اصلا نمیشد اتفاق بعدی رو حدس زد ... واقعا به فیلم نامه نویسان و کارگردانان تبریک میگم ... دوستان به امتیازات نگاه نکنین مثلا قسمت اول اونجرز در متاکریتیک 69 گرفته ولی آیا فیلم بدی بود؟ نمره من به این فیلم 85 از 100 هست

افرین! نمره اونجرز 1 هم همین بود. ولی همه میگن اونجرز 1 شاهکار بود. کلا منتقدین از فیلمای شلوغ و تیمی ابرقهرمانی زیاد استقبال نمیکنن
بیشتر از فیلم های جمع و جور و هنری مثل پلنگ سیاه استقبال میکنند
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1397-02-08 18:05
به نقل از SiR_GaLaHaN:
خوب منم دوست ندارم اسپویل کنم. ولی یه فکری به ذهنم رسیده که خیلی دوست دارم جواب از نظر شما هم بدونم. قدرت سنگی که داخل عصا لوکی بود باهاش می شد آدم ها رو به کنترل خود در بیاره یکسری از شخصیت‌ها در انتهای فیلم محو شدن نظر شما چیه که این اشخاص به حیوانات دست آموز ثانوس تبدیل شدن که برای ثانوس بجنگن. (کلمات نیک فیوری در اونجرز)؟ خاطرتون باشه یه تیکه ای ثانوس به تونی انداخت شاید منظورش تو دیدگاه اول چیز دیگه ای باشه ولی میتونست منظورش این باشه. (ثانوس گفت امیدوارم تورو به خاطر بیارن) یعنی تو اونجرز 4 امکان داره شاهد این باشیم که خودی خودیو بکشه؟

محو شدن یا پودر شدن به نظرم اصلا معنیش اون چیزی نیست که شما میگی
اونا مردن! به همین سادگی
ولی اونجوری نشونشون دادن چون میخواستن نشون بدن از عالم حذف شدن. یعنی انگار از اولش وجود نداشتن
یعنی ثانوس مثل خدا اینطور اراده کرد که نصف جمعیت دیگه موجودیت نداشته باشن
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1397-02-08 18:10
به نقل از amirjjyy:
چشمتون روز بد نبینه دیروز تو یه گروه ۷۵۰ نفری دی سی فن بودم خیلی به این سایت ادمیناش توهین کردن از فیلمم خیلی ایراد گرفتن حتی یکشون یه به ظاهر خیلی داناست و منتقده نقد نوشته و تو نقد تانوسو ابله خطاب کرده :-| یکی نیست بگه منقد تروینو که همیشه به فیلمای مارول کم میده (امیتازش ۳۸ یا ۳۶ بود تو متا ) از تانوس نقد نکرده بعد تو میای میگی تانوس ابله؟ واقعا نمیدونم چی بگم یه وضعی بود اصلا از اینم بگذریم که استیکر ادمین های سایتم درست کرده بودن :-|

خدا رو شکر! واقعا خوشحالم
این یعنی اینکه ما رو میبینن و بهمون توجه میکنن
به قول معروف "کسی به قطار ساکن که حرکت نمیکنه سنگ نمیزنه"
و سایت spidey.ir همیشه در حال حرکته
از اون روز اول هم بهمون حسودیشون میشد و چشم دیدن ما رو نداشتن
چون از ته دارن میسوزن که اینهمه مطالب تاثیر گذار داریم و اینهمه ازمون بازدید میشه
ولی از یه طرف ناراحتم که دشمنامون اینقدر احمق و بی سوادن
دشمن نادان خیلی بده
در کل خدا رو شکر. هر چی بیشتر بهمون کار داشته باشن خوشحال تر میشم! چون میفهمم درست زدیم به "هدف"
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1397-02-08 18:12
به نقل از best of the best:
به نقل از Army.Of.ONE:
دوستان نظری که میخوام بدم دارای اسپویله ولی از آقای ترابی این سوالو داشتم .....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آقای ترابی چرا در نبرد واکاندا بروس بنر نمیتونست تبدیل به هالک بشه ... منظورم اینه که چرا هالک خودش نمیخواست بیاد بیرون ؟ این مورد منو کمی گیج کرده

ببخشید من جواب میدم ولی در راگناروک دیدیم که هالک وبنر با هم مشکل دارند. اونجا هم بنر گفت میترسم دیگه به هالک تبدیل نشم

بله درسته
از فیلم رگناروک یه سری مشکلات برای تبدیل شدن به هالک و بلعکس درست شده
نقل قول کردن
mtm
#37 mtm 1397-02-08 18:16
به نقل از parker:
میگم استاد تجربه سه بعدی چطور بود ؟ ارزش داره یه روز دیرتر بریم ولی سه بعدی ببینیم ؟

بله ارزشش رو داره
نقل قول کردن
mtm
#38 mtm 1397-02-08 18:20
به نقل از Cap-Spider Potter:

میگم آقای ترابی، نظرتون درباره مقایسه Infinity War و Logan چیه ؟ کدوم بهتره ؟ آخه نمره ای که به این فیلم دادین با نمره ای که به Logan دادین، برابره...

به نظرم نباید اینا رو با هم مقایسه کرد
سبکشون فرق داره
ولی از هردوشون به یک اندازه لذت بردم منتهی به دو شکل مختلف!
نقل قول کردن
mtm
#39 mtm 1397-02-08 18:25
به نقل از Mahdi Rahimi:
fun :lol:
امروز داشتم سایت گردی می کردم توی یه سایت فیلم،نظرات عزیزان حاضر در صحنه توجهم رو جلب کرد دو سه تاشو میزارم یه ذره شاد بشیم :lol:
Hamid گفت: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ در ۰۹:۲۸
تنها کسی که میتونه به راحتی تانوس رو بکشه دورنامو دشمن دکتر استرنج هست . حالا شاید استرنج دورنامو رو بیاره زمین تا اونو بکشه .شایدم تانوسو ببره پیش دورنامو
( :lol: دورمانو)
###
حسام گفت: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ در ۰۲:۲۴
این فیلم بعد از اومدنش احتمالا گیشه خوبی نداره چون توقعات رو بیش از حد برده بالا
###
حسام گفت: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ در ۱۸:۰۸
پدر اسکای لورد قدیمی ترین و قوی ترین قدرت کهکشان بود و تنها کسی بود که میتونست تانوسو بکشه. در واقع تانوس براش حکم جوجه ماشینی رو داشت . ولی متاسفانه مرد.در هر حال اولین موجود زنده ی هستی بعد از بیگ بنگ بود و قوی ترین موجود کهکشان هم بود. توی فیلم هم واضح گفت قشنگ چند بار. نکته ی مهم اینجاست که دختر تانوس هم وقتی باهاش روبرو شد کف کرد که نشون میداد همچین قدرتی رو تا حالا ندیده. شک نکن تانوس هم وقتی میمیره بخاطر یه نقظه ضعف مسخره تر از این میمیره.
(فقط نظرات اینو عشقه :lol: )
###
Sina گفت: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ در ۰۳:۴۸
چی میگی DC همین الآن با کراس اُورش اینقدر پکوند که لازم نیست تا 10 سال دیگه فیلم بسازه
:o
####
حمیدرضا گفت: ۹ آذر ۱۳۹۶ در ۰۰:۴۳
خیلی ها اینجا گفتن کاپتن آمریکایی نیست تو فیلم ولی تو یکی از کمیکا بود ک ثانوس سپر کاپیتان اآمریکاایی رو میشکنه فک کنم کمیک چهار دستکش بینهایت باشه
(از کی شده چهارتا)

معلومه وب سایتش کاملا تخصصی بوده! :-|
نقل قول کردن
Marc Spector
#40 Marc Spector 1397-02-08 18:43
استاد ترابی خسته نباشید،وضعیت ایمیل سایت چجوری هستش؟چون (جسارتاً) دیروز طرفای 1 ظهر یه نقد نوشتم برای فیلم و فرستادم اما اطلاعی نگرفتم که رسیده یا نه؟(فوقش میگن نقدت داغون بود حال نکردیم :lol: )ضمن اینکه برای تریلر اول ددپول هم یه مقاله نوشتم که برای معرفی شخصیت ها بود ولی اونم اطلاعی نگرفتم.لطفاً این کامنت رو جواب بدین ممنون میشم چون یه کمیک هم ترجمه کردم تموم شده و فقط طراحیش مونده که اونم خودم بعداً انجام میدم چون الان یکم گرفتاری دارم نرسیدم و میترسم موقعی که تموم شد و فرستادم اون موقع هم جواب نگیرم.(البته درباره کمیک نمیخوام توضیح بدم فقط بگم که از برترین های ماروله ضمن اینکه استاد نگران نباشید از بابت کمیک چون وان شات هستش و ادامه نداره که بخواد وسط راه نصفه بمونه و زحمتش بیفته رو دوش شما یا کس دیگه ای)
نقل قول کردن
jefri
#41 jefri 1397-02-08 18:43
به نقل از mtm:
به نقل از SiR_GaLaHaN:
خوب منم دوست ندارم اسپویل کنم. ولی یه فکری به ذهنم رسیده که خیلی دوست دارم جواب از نظر شما هم بدونم. قدرت سنگی که داخل عصا لوکی بود باهاش می شد آدم ها رو به کنترل خود در بیاره یکسری از شخصیت‌ها در انتهای فیلم محو شدن نظر شما چیه که این اشخاص به حیوانات دست آموز ثانوس تبدیل شدن که برای ثانوس بجنگن. (کلمات نیک فیوری در اونجرز)؟ خاطرتون باشه یه تیکه ای ثانوس به تونی انداخت شاید منظورش تو دیدگاه اول چیز دیگه ای باشه ولی میتونست منظورش این باشه. (ثانوس گفت امیدوارم تورو به خاطر بیارن) یعنی تو اونجرز 4 امکان داره شاهد این باشیم که خودی خودیو بکشه؟

محو شدن یا پودر شدن به نظرم اصلا معنیش اون چیزی نیست که شما میگی
اونا مردن! به همین سادگی
ولی اونجوری نشونشون دادن چون میخواستن نشون بدن از عالم حذف شدن. یعنی انگار از اولش وجود نداشتن
یعنی ثانوس مثل خدا اینطور اراده کرد که نصف جمعیت دیگه موجودیت نداشته باشن

خطر اسپویل
.
.
.
.
آقای ترابی به نظرتون شخصیت هایی که پودر شدن برمیگردن؟
چون فیلم های بعضیشون مثه اسپایدرمن تایید شده که
نقل قول کردن
علی قدیانی
#42 علی قدیانی 1397-02-08 18:46
اونجرز جنگ بی نهایت فیلمی که جرئت کرد تا بی نهایت پیش بره

تقریبا برای اولین بار بین فیلم های مارول خبیث داستان به هدفش میرسه و برنده میشه به نظرم در یک داستان خوب همیشه نباید خبیث کاملا شکست بخوره اینطوری از حالت کلیشه نیز خارج میشه.این فیلم نه تنها تماشاچیان سینما بلکه خوره های کمیک رو هم شدیدا از فرط وفاداری عجیب و عالی خودش به منبع مات و مبهوت میکنه.فیلم بنظرم اصلا خسته کننده نیست بلکه بنظرم زود تموم شد! این حس رو قبلا سر فیلم "مسیر سبز" داشتم که سه ساعت بود و سریع بنظرم تموم شد. به شدت 5 دقیقه ابتدای فیلم رو دوست دارم و مرگ اون شخصیت باعث شد لحظاتی یه حس بدی واقعا بهم دست بده! ساختن این فیلم با این همه شخصیت مختلف که سالها دست کارگردان های مختلف بوده وحشتناک سخته و فیلم به خوبی جمع شد. شاید تنها مشکل کوچیک من با این فیلم این بود که کاش یه کم بیشتر به گذشته ثانوس میپرداختن شایدم اشتباه میکنم و البته احساس میکنم قراره تو اونجرز 4 بپردازن و شاید اصلا لازمه تو قسمت بعد پرداخته بشه
نقل قول کردن
Marc Spector
#43 Marc Spector 1397-02-08 18:50
به نقل از jefri:
به نقل از mtm:
به نقل از SiR_GaLaHaN:
خوب منم دوست ندارم اسپویل کنم. ولی یه فکری به ذهنم رسیده که خیلی دوست دارم جواب از نظر شما هم بدونم. قدرت سنگی که داخل عصا لوکی بود باهاش می شد آدم ها رو به کنترل خود در بیاره یکسری از شخصیت‌ها در انتهای فیلم محو شدن نظر شما چیه که این اشخاص به حیوانات دست آموز ثانوس تبدیل شدن که برای ثانوس بجنگن. (کلمات نیک فیوری در اونجرز)؟ خاطرتون باشه یه تیکه ای ثانوس به تونی انداخت شاید منظورش تو دیدگاه اول چیز دیگه ای باشه ولی میتونست منظورش این باشه. (ثانوس گفت امیدوارم تورو به خاطر بیارن) یعنی تو اونجرز 4 امکان داره شاهد این باشیم که خودی خودیو بکشه؟

محو شدن یا پودر شدن به نظرم اصلا معنیش اون چیزی نیست که شما میگی
اونا مردن! به همین سادگی
ولی اونجوری نشونشون دادن چون میخواستن نشون بدن از عالم حذف شدن. یعنی انگار از اولش وجود نداشتن
یعنی ثانوس مثل خدا اینطور اراده کرد که نصف جمعیت دیگه موجودیت نداشته باشن

خطر اسپویل
.
.
.
.
آقای ترابی به نظرتون شخصیت هایی که پودر شدن برمیگردن؟
چون فیلم های بعضیشون مثه اسپایدرمن تایید شده که

شرمنده من جواب میدم،ولی اینجا اگر تام هالند و بقیه سوتی نمیدادن،ما واقعاً فکر میکردیم که اینا مردن(البته انصافاً بندیکت کامبربچ خوب رازداری کرده همینطور چادویک بوزمن)در کل اون پودر شدن رو نمیشه جدی گرفت.
مثل مرگ سوپر من تو BvS :lol:
نقل قول کردن
mtm
#44 mtm 1397-02-08 19:03
به نقل از Marc Spector:
استاد ترابی خسته نباشید،وضعیت ایمیل سایت چجوری هستش؟چون (جسارتاً) دیروز طرفای 1 ظهر یه نقد نوشتم برای فیلم و فرستادم اما اطلاعی نگرفتم که رسیده یا نه؟(فوقش میگن نقدت داغون بود حال نکردیم :lol: )ضمن اینکه برای تریلر اول ددپول هم یه مقاله نوشتم که برای معرفی شخصیت ها بود ولی اونم اطلاعی نگرفتم.لطفاً این کامنت رو جواب بدین ممنون میشم چون یه کمیک هم ترجمه کردم تموم شده و فقط طراحیش مونده که اونم خودم بعداً انجام میدم چون الان یکم گرفتاری دارم نرسیدم و میترسم موقعی که تموم شد و فرستادم اون موقع هم جواب نگیرم.(البته درباره کمیک نمیخوام توضیح بدم فقط بگم که از برترین های ماروله ضمن اینکه استاد نگران نباشید از بابت کمیک چون وان شات هستش و ادامه نداره که بخواد وسط راه نصفه بمونه و زحمتش بیفته رو دوش شما یا کس دیگه ای)

راستش من خودم الان ایمیل رو چککردم
چیزی دریافت نشده
نقل قول کردن
mtm
#45 mtm 1397-02-08 19:05
به نقل از jefri:
به نقل از mtm:
به نقل از SiR_GaLaHaN:
خوب منم دوست ندارم اسپویل کنم. ولی یه فکری به ذهنم رسیده که خیلی دوست دارم جواب از نظر شما هم بدونم. قدرت سنگی که داخل عصا لوکی بود باهاش می شد آدم ها رو به کنترل خود در بیاره یکسری از شخصیت‌ها در انتهای فیلم محو شدن نظر شما چیه که این اشخاص به حیوانات دست آموز ثانوس تبدیل شدن که برای ثانوس بجنگن. (کلمات نیک فیوری در اونجرز)؟ خاطرتون باشه یه تیکه ای ثانوس به تونی انداخت شاید منظورش تو دیدگاه اول چیز دیگه ای باشه ولی میتونست منظورش این باشه. (ثانوس گفت امیدوارم تورو به خاطر بیارن) یعنی تو اونجرز 4 امکان داره شاهد این باشیم که خودی خودیو بکشه؟

محو شدن یا پودر شدن به نظرم اصلا معنیش اون چیزی نیست که شما میگی
اونا مردن! به همین سادگی
ولی اونجوری نشونشون دادن چون میخواستن نشون بدن از عالم حذف شدن. یعنی انگار از اولش وجود نداشتن
یعنی ثانوس مثل خدا اینطور اراده کرد که نصف جمعیت دیگه موجودیت نداشته باشن

خطر اسپویل
.
.
.
.
آقای ترابی به نظرتون شخصیت هایی که پودر شدن برمیگردن؟
چون فیلم های بعضیشون مثه اسپایدرمن تایید شده که

بله برمیگردن
نقل قول کردن
amazing spider man
#46 amazing spider man 1397-02-08 19:07
نقد مثل همیشه عالی بود و کسی با خوندنش اسپویل نمیشه
فیلم فوق العاده بود و ثانوس واقعا یک ویلن همه فن حریفه.از همون اولین مبارزش با هالک میشه اینو فهمید.
فیلم با اینکه تمش دارک بود اما لحظه های فانش به موقع بودن.
بر خلاف اینکه کاراکتر های زیادی تو فیلم بودن اصلا تماشاچی احساس تکراری بودن یا اضافی بودن و کلیشه ای شدن نمیکنه
من فقط یکم با به وجود اومدن سلاح ثور مشکل دارم که کمی اتفاقی بود.
اما در کل این فیلم بهترین فیلم کمیک بوکی بود که تا به حال دیدم.
من به فیلم ۹.۵ از ۱۰ میدم
نقل قول کردن
tab
#47 tab 1397-02-08 20:18
ممکنه اسپویل کنه،یه لحظه یکی انگار داره موفق به نابودی ثانوس می شه که ثانوس یه کلک دیگه رو میکنه بعد میبینیم که قویتر هم هست و دیگه ثانوس داره شکست می خوره که میبینیم ثانوس یک کاره دیگه میکنه و دوباره ...
این چیزیه که داره تو فیلم اتفاق می افته،مسخره به نظر میاد ولی مارول طوری این کار رو طوری انجام داده که اصلا متوجه نمی شیم که هی میان موفق شن ولی ثانوس یه فکری داره.انقدر خوب انجام داده که خوشحال می شیم و بعد ناامید می شیم ، دوباره خوشحال میشیم و دوباره ناامید و از اول یعنی اصلا واسمون تکراری نمی شه ناراحتی ها و خوشحالی ها به عبارتی اتفاقات فیلم عادی نمیشه.مارول واقعا کارش رو عالی انجام داده خیلی ها میان از پیروزی و شکست تو فیلم استفاده استفاده کنن ولی موفق نمیشن و فیلم قابل حدس و دل نشینی نمیشه ولی این فیلم کلی پیروزی و شکست داره و اصلا جذابیتش رو از دست نمیده و حتی قدرت ثانوس رو هم با همین ها ثابت می کنه.
پایان فیلم واقعا عالی بود نمی شد اصلا پیشبینی کرد.واقعا کار برادران روسو عالی بود.این همه شخصیت رو به خوبی کنار هم جمع کرده بودن.فقط یه نظرم حضور کاپیتان کم بود و باید بیشتر استفاده می شد.
اگه نفروشه هم اصلا مهم نیست و واسه من یکی از بهترین فیلم های ماروله.(البته مطمئنا فیلم به این خفنی فروشش رو می کنه)
نقل قول کردن
Morlan
#48 Morlan 1397-02-08 20:27
سلام به همه امروز فیلم را دیدم و به نظرم ارزش این همه صبر را داشت فیلم واقعا عالی بود مخصوصا در نبرد مترو (به شخصه موقع ورود کاپیتان از خوشحالی جیغ زدم)این فیلم همه چیز تموم بود اکشن بی نظیر شوخی های واقعا عالی و پایان میخکوب کننده و وقتی که تانوس بشکن را زد داد زدم نههههههههه
ولی یک سوال استاد ترابی مگه ثور تبرش را توی سینه تانوس فرو نکرد پس اون چجوری زنده موند
نقل قول کردن
Luqman.m
#49 Luqman.m 1397-02-08 20:30
سلام استاد ترابی ممنون از نقدتون واقعا عالی بود.
معذرت بخاطر اسپم
برنامه جیمی کیمل 6 قسمت رو تو کانال گذاشتین دو قسمت که دکتر استرنج و اسکارلت ویچ و ... دعوت بودن رو نذاشتین اگه زحمت نیست اونا رو هم تو کانال بذارین ممنون
نقل قول کردن
HULK1370
#50 HULK1370 1397-02-08 20:31
فیلم کاپیتان مارول را دید که افراد محو شده بدست تانوس به کدام مکان رفتن و مرد آهنی با کمک کاپیتان مارول آنها را پیدا کند و به نظرم فیلم انتقام جویان ۴ بنام جنگ پنهان باشد
نقل قول کردن
mtm
#51 mtm 1397-02-08 20:38
به نقل از Morlan:

ولی یک سوال استاد ترابی مگه ثور تبرش را توی سینه تانوس فرو نکرد پس اون چجوری زنده موند

قلبش مهم نیست. باید میزد سرش رو قطع میکرد
چون خودشم بهش گفت که باید سرم رو نشانه میگرفتی
یعنی منظورش اینه که خیلی راحت با ذهنش قدرت دستکش رو کنترل میکنه و میتونه هر کاری بکنه
مثلا میتونست زمان رو به عقب برگردونه یا هر چیزی دیگه ای
دو تا نکته:
من یادم نیست که ثور پودر شد یا نه
به نظرم نش ، درسته؟
تو اون صحنه اخر فیلم ثانوس به نظرم دستکش دستش نبود
(البته شایدم اشتباه میکنم)
ایا ممکنه با کاری که کرد دستکش و سنگ ها رو از دست داده باشه؟
نقل قول کردن
Marc Spector
#52 Marc Spector 1397-02-08 20:58
به نقل از mtm:
به نقل از Marc Spector:
استاد ترابی خسته نباشید،وضعیت ایمیل سایت چجوری هستش؟چون (جسارتاً) دیروز طرفای 1 ظهر یه نقد نوشتم برای فیلم و فرستادم اما اطلاعی نگرفتم که رسیده یا نه؟(فوقش میگن نقدت داغون بود حال نکردیم :lol: )ضمن اینکه برای تریلر اول ددپول هم یه مقاله نوشتم که برای معرفی شخصیت ها بود ولی اونم اطلاعی نگرفتم.لطفاً این کامنت رو جواب بدین ممنون میشم چون یه کمیک هم ترجمه کردم تموم شده و فقط طراحیش مونده که اونم خودم بعداً انجام میدم چون الان یکم گرفتاری دارم نرسیدم و میترسم موقعی که تموم شد و فرستادم اون موقع هم جواب نگیرم.(البته درباره کمیک نمیخوام توضیح بدم فقط بگم که از برترین های ماروله ضمن اینکه استاد نگران نباشید از بابت کمیک چون وان شات هستش و ادامه نداره که بخواد وسط راه نصفه بمونه و زحمتش بیفته رو دوش شما یا کس دیگه ای)

راستش من خودم الان ایمیل رو چککردم
چیزی دریافت نشده

عه،استاد مگه این ایمیل سایت نیست:

موقع ثبت نام مشکلی نبود،امکانش هست شما یا هرکسی که میدونه بگه که مشکل از کجاست؟که من مجدداً بفرستم اون هارو...
به نقل از mtm:
به نقل از Morlan:

ولی یک سوال استاد ترابی مگه ثور تبرش را توی سینه تانوس فرو نکرد پس اون چجوری زنده موند

قلبش مهم نیست. باید میزد سرش رو قطع میکرد
چون خودشم بهش گفت که باید سرم رو نشانه میگرفتی
یعنی منظورش اینه که خیلی راحت با ذهنش قدرت دستکش رو کنترل میکنه و میتونه هر کاری بکنه
مثلا میتونست زمان رو به عقب برگردونه یا هر چیزی دیگه ای
دو تا نکته:
من یادم نیست که ثور پودر شد یا نه
به نظرم نش ، درسته؟
تو اون صحنه اخر فیلم ثانوس به نظرم دستکش دستش نبود
(البته شایدم اشتباه میکنم)
ایا ممکنه با کاری که کرد دستکش و سنگ ها رو از دست داده باشه؟

استاد ثور سالم بود،فقط لحظه اخر سنگ ها هم سالم بودن ولی انگار دستکش یه جوری منفجر یا همچین چیزی شده بود،ضمناً بله لحظه اخر که تو اون مکان سرسبز بود دستکش دستش نبود.
راستی قدرت سنگ روح دقیقاً چی بود یعنی یه چیزی تو مایه های سنگ رستاخیز هری پاتر که مرده هارو زنده میکرد؟؟
یه چیز دیگه هم بگم این که اونایی که ناپدید شدن به احتمال زیاد تصادفی نبوده یعنی یه ارتباطی با روحشون یا یه همچین چیزی داشتن.
نقل قول کردن
tab
#53 tab 1397-02-08 21:00
به نقل از mtm:
به نقل از Morlan:

ولی یک سوال استاد ترابی مگه ثور تبرش را توی سینه تانوس فرو نکرد پس اون چجوری زنده موند

قلبش مهم نیست. باید میزد سرش رو قطع میکرد
چون خودشم بهش گفت که باید سرم رو نشانه میگرفتی
یعنی منظورش اینه که خیلی راحت با ذهنش قدرت دستکش رو کنترل میکنه و میتونه هر کاری بکنه
مثلا میتونست زمان رو به عقب برگردونه یا هر چیزی دیگه ای
دو تا نکته:
من یادم نیست که ثور پودر شد یا نه
به نظرم نش ، درسته؟
تو اون صحنه اخر فیلم ثانوس به نظرم دستکش دستش نبود
(البته شایدم اشتباه میکنم)
ایا ممکنه با کاری که کرد دستکش و سنگ ها رو از دست داده باشه؟

فکر کنم تور پودر نشد. ته فیلم اونجا که سر جنازه ویژن بودن تور اونجا بود تو نسخه پرده ای چون یه خورده زوم بود زیاد معلوم نبود ولی یه خورده از بدنش وسنجش معلوم بود و میشد تا حدودی تشخیصش داد.
نقل قول کردن
A_H_A
#54 A_H_A 1397-02-08 21:29
آقا خواهشا اسپولر کنید تورو خدا
من چند تا سوال داشتم یکیش مرگ لوکی بود از نظرتون لوکی مرده آخه ما تو ثور 2 دیدیم که لوکی مرد بد فهمیدیم که زندست از اون گذشته ثور زندست یا مرده یا اینکه چرا ما تو تریلرا هالکو میدیدم ولی تو فیلم نه بعدشم تورو خدا صحنه های بعد تیتراژم بزارین با تشکر :-| :-)
نقل قول کردن
علی قدیانی
#55 علی قدیانی 1397-02-08 21:36
به نقل از A_H_A:
آقا خواهشا اسپولر کنید تورو خدا
من چند تا سوال داشتم یکیش مرگ لوکی بود از نظرتون لوکی مرده آخه ما تو ثور 2 دیدیم که لوکی مرد بد فهمیدیم که زندست از اون گذشته ثور زندست یا مرده یا اینکه چرا ما تو تریلرا هالکو میدیدم ولی تو فیلم نه بعدشم تورو خدا صحنه های بعد تیتراژم بزارین با تشکر :-| :-)

بذار بهت بگم
بله لوکی این دفعه مرده. تو ثور 2 ادای مردن دراورد که خودشو اودین جا زد که به ازگارد حکومت کنه
ثور زنده موند
هالک که تو تریلر بود صرفا برای رد گم کنی بود 70 درصد تریلر با خود فیلم فرق داشت
سکانس بعد تیتراژ هم تو سایت هستش
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
git-man
#56 git-man 1397-02-08 21:36
به نقل از A_H_A:
آقا خواهشا اسپولر کنید تورو خدا
من چند تا سوال داشتم یکیش مرگ لوکی بود از نظرتون لوکی مرده آخه ما تو ثور 2 دیدیم که لوکی مرد بد فهمیدیم که زندست از اون گذشته ثور زندست یا مرده یا اینکه چرا ما تو تریلرا هالکو میدیدم ولی تو فیلم نه بعدشم تورو خدا صحنه های بعد تیتراژم بزارین با تشکر :-| :-)


لوکی:
روسوها گفتن همون چند دقیقهٔ اول فیلم یکی می‌میره! منظورشون لوکی بوده، بنابراین بله! مُرده.
توی ثور۲ لوکی فقط چاقو خورد! که راحت می‌شه درش آورد. همین کار رو تونی هم انجام داد توی همین فیلم!
ولی این‌جا ثانوس لوکی رو خفه کرد!
حتی اگه خودشو به مُردن زده باشه، با اون انفجار سفینه، احتمال زنده موندنش خیلی پایینه! حالا ثور رو بگی قویه! خیر سرش پسر اودینه!

ثور:
آره زنده موند. هرکی پودر شد، نشون دادن که پودر شد! پس قاعدتاً ثور هم اگه پودر می‌شد، سکانسش رو نشون می‌دادن. از همه مهم‌تر، در آخرین سکانس که همه کنار ویژن ایستاده بودن، ثور هم بود. سمت چپِ تصویر

هالک:
هالک توی فیلم بود ولی فقط تا سکانس اول فیلم. دیگه از ثانوس ترسید و حاضر نشد خودشو نشون بده!
تریلر رو ولش کن! ۹۰ درصد تریلرها برای گول زدن مخاطب بودن. اکثر صحنه‌های تریلر رو ما توی فیلم اصلاً نمی‌بینیم. بعضی‌هاشون هم که از یه زاویه‌ٔ دیگه یا به شکل دیگه فیلمبرداری شده بودن! (مثلاً سکانسی که تی‌چالا می‌گه به این مرد هم یه سپر بدین، توی تریلر و فیلم با دو زاویهٔ متفاوت فیلمبرداری شدن!)

صحنه‌های بعد تیتراژ غلطه! صحنهٔ بعد تیتراژ، یه‌دونه بیش‌تر نداره.
نقل قول کردن
capitan mammad
#57 capitan mammad 1397-02-08 21:43
واقعا میخوام فیلمو ببینم ولی انگلیسیم در حد صفر و منتظرم دوستای زحمت کش اسپایدی زیر نویس فارسیم تهیه کنن
خیلی سخته که اسپویل نشی ولی ب جز تریلر فیلم ک دیدم چیزه دیگ راجبش نخوندم اصلا
نقل قول کردن
git-man
#58 git-man 1397-02-08 21:51
به نقل از capitan mammad:
واقعا میخوام فیلمو ببینم ولی انگلیسیم در حد صفر و منتظرم دوستای زحمت کش اسپایدی زیر نویس فارسیم تهیه کنن
خیلی سخته که اسپویل نشی ولی ب جز تریلر فیلم ک دیدم چیزه دیگ راجبش نخوندم اصلا


زیرنویس انگلیسی رو که توی کانال گذاشتن! از هیچی بهتره
من الآن می‌خوام برم با زیرنویس ببینمش. 8)
نقل قول کردن
mehran spidey
#59 mehran spidey 1397-02-08 22:18
ممنون بابت تقد آقای ترابی ، نقد بسیار خوبی بود ، خدا رو شکر که این فیلم خیلی عالی از آب در اومد ;-) راستی آقای ترابی این فیلم توسط اسپایدی زیرنویس میشه یا نه ، زیرنویس سایت اسپایدی از همه جا روان تر و بهتره
نقل قول کردن
Marc Spector
#60 Marc Spector 1397-02-08 22:26
به نقل از Twisto:
به نقل از A_H_A:
آقا خواهشا اسپولر کنید تورو خدا
من چند تا سوال داشتم یکیش مرگ لوکی بود از نظرتون لوکی مرده آخه ما تو ثور 2 دیدیم که لوکی مرد بد فهمیدیم که زندست از اون گذشته ثور زندست یا مرده یا اینکه چرا ما تو تریلرا هالکو میدیدم ولی تو فیلم نه بعدشم تورو خدا صحنه های بعد تیتراژم بزارین با تشکر :-| :-)

بذار بهت بگم
بله لوکی این دفعه مرده. تو ثور 2 ادای مردن دراورد که خودشو اودین جا زد که به ازگارد حکومت کنه
ثور زنده موند
هالک که تو تریلر بود صرفا برای رد گم کنی بود 70 درصد تریلر با خود فیلم فرق داشت
سکانس بعد تیتراژ هم تو سایت هستش
spidey.ir/.../...

اون کامل نیست مثل اینکه نیک فیوری هم ناپدید میشه و لوگوی کاپتان مارول هم نشون میده که نه تو اون ویدیو هست نه تو نسخه که از کانال سایت دانلود کردم
نقل قول کردن
علی قدیانی
#61 علی قدیانی 1397-02-08 22:29
به نقل از Marc Spector:
به نقل از Twisto:
به نقل از A_H_A:
آقا خواهشا اسپولر کنید تورو خدا
من چند تا سوال داشتم یکیش مرگ لوکی بود از نظرتون لوکی مرده آخه ما تو ثور 2 دیدیم که لوکی مرد بد فهمیدیم که زندست از اون گذشته ثور زندست یا مرده یا اینکه چرا ما تو تریلرا هالکو میدیدم ولی تو فیلم نه بعدشم تورو خدا صحنه های بعد تیتراژم بزارین با تشکر :-| :-)

بذار بهت بگم
بله لوکی این دفعه مرده. تو ثور 2 ادای مردن دراورد که خودشو اودین جا زد که به ازگارد حکومت کنه
ثور زنده موند
هالک که تو تریلر بود صرفا برای رد گم کنی بود 70 درصد تریلر با خود فیلم فرق داشت
سکانس بعد تیتراژ هم تو سایت هستش
spidey.ir/.../...

اون کامل نیست مثل اینکه نیک فیوری هم ناپدید میشه و لوگوی کاپتان مارول هم نشون میده که نه تو اون ویدیو هست نه تو نسخه که از کانال سایت دانلود کردم

بله میدونم
نقل قول کردن
Amirhossein8888
#62 Amirhossein8888 1397-02-09 00:24
سلام آقای ترابی، من چندتا سوال برام پیش اومده که دوست دارم نظر شما رو بشنوم چون به نظرم یا سوتی های بدی بودن یا کارگردان ها نقشه های دیگه ای دارن،،سوال اولم اینه که:۱_ مگه نگفتن انت من و هاکای هستن؟؟چرا نبودن؟
۲_والکری و اون مرد سنگی که تو سفینه ثور خیلی نقش برجسته ای داشتن کجا بودن؟چرا حداقل جسدشون رو نشون ندادن؟
۳_از گروه گاردین ها اون پسره که شاگرد یاندو بود و تیر و باله ی یاندو رو استارلرد بهش داد چرا باهاشون نبود؟
۴_تمام اعضای فیلم تا الان ارتقا پیدا کردن به جز هالک،،توی کمیک های مارول داستانی وجود داره برای قوی تر کردنش و ارتقا دادن جسمش؟؟هم توی رگناروک بدجور کتک خورد از ثور،،هم گرگ هلا رو خیلی شانسی شکست داد، ثانوس هم که زد آسفالتش کرد و مثل یه تیکه پنبه لهش کرد...
۵_چرا استارلرد که یه رگه سلستیالی داره هیچ نیرو ماورایی نداره؟مگه توی فیلم آخرشون که توی ایگو بودن نمیتونست با کف دستش توپ های نوری انرژی دار درست کنه و طبیعت رو تحت فرمان خودش دربیاره،،جوری که وقتی اراده کرد دور دستش یه تیکه سنگ شد واسه اینکه مشت بزنه به باباش یا خودش تبدیل به صخره شد که بکوبه خودشو به باباش،،یعنی چون صرفا هسته ایگو رو منفجر کرد دیگه هیچ نیرویی براش باقی نموند؟؟؟
۶_شخصیت کالکتور که یه شخصیت ماقبل تاریخیه چه طور از ثانوس شکست خورده و سنگ رو بهش داده؟یعنی کالکتور هم هیچ نیروی فرابشری و ماورایی نداره؟
۷_چه طور وقتی ثانوس به زندار حمله کرده بوده گروه گاردینز متوجه نشده بودن و خبر حمله رو از زبون ثور شنیدن؟
۸_آقای ترابی به نظرتون جادوگر گروه ثانوس خیلی راحت و آبکی کشته نشد؟اصلا توقع این نمیرفت که مرگش انقدر راحت باشه..یعنی صرفا پرت شد تو فضا و مرد؟؟؟جادوگر با اون همه قدرت نمیتونست تلپورت کنه خودشو؟؟؟
۷_آقای ترابی سوال آخرم که بیشتر از همه ذهنم رو درگیر کرده و ازش میترسم اینه که چقدر ممکنه و چند درصد احتمال داره ثانوس بره با سنگ روح یا زمان هلا رو زنده کنه؟؟؟
نقل قول کردن
civil war 2
#63 civil war 2 1397-02-09 00:47
من فیلم رو کامل دیدم و باید بگم استار لرد استاد گند زدن تو نقشه های موفقیت آمیز چیزی نمونده بود دستکش رو.....فکنم زیاد روی کردم نزدیک بود لو بره :lol:
نقل قول کردن
dknigtsparda2551
#64 dknigtsparda2551 1397-02-09 09:35
خیلی ممنون برای نقدتون،من معمولا مقاله هاتون میخونم،واقعا مقاله هاتون عالی درست میکنید،این نقدتون هم خیلی خوب بود،خسته نباشید
نقل قول کردن
iran_of_soldier
#65 iran_of_soldier 1397-02-09 09:59
آقا من فیلم بار دوم دیدم و یک چیزی فهمیدم دکی هم دقیقا قبل جادوگری مثل تونی بود. حتی از لحاظ هوش استعداد.
دکی یه نشونه ای چیزی باید گذاشته باشه برا فرار
چرا هیچس دقت نکرد که اون وسیله فلزی انگشتر مانند که باهاش جابجا میشدن رو ممکنه انداخته باشه زمین یا وقتی خودش پودر شد اون وسیله پودر نشده باشه افتاده باشه زمین.
اگه اون وسیله باشه توی تایتان مطمعن باشید تونی ادمی هست که بتونه باهاش کار کنه
نقل قول کردن
mtm
#66 mtm 1397-02-09 10:53
به نقل از Amirhossein8888:
سلام آقای ترابی، من چندتا سوال برام پیش اومده که دوست دارم نظر شما رو بشنوم چون به نظرم یا سوتی های بدی بودن یا کارگردان ها نقشه های دیگه ای دارن،،سوال اولم اینه که:۱_ مگه نگفتن انت من و هاکای هستن؟؟چرا نبودن؟
۲_والکری و اون مرد سنگی که تو سفینه ثور خیلی نقش برجسته ای داشتن کجا بودن؟چرا حداقل جسدشون رو نشون ندادن؟
۳_از گروه گاردین ها اون پسره که شاگرد یاندو بود و تیر و باله ی یاندو رو استارلرد بهش داد چرا باهاشون نبود؟
۴_تمام اعضای فیلم تا الان ارتقا پیدا کردن به جز هالک،،توی کمیک های مارول داستانی وجود داره برای قوی تر کردنش و ارتقا دادن جسمش؟؟هم توی رگناروک بدجور کتک خورد از ثور،،هم گرگ هلا رو خیلی شانسی شکست داد، ثانوس هم که زد آسفالتش کرد و مثل یه تیکه پنبه لهش کرد...
۵_چرا استارلرد که یه رگه سلستیالی داره هیچ نیرو ماورایی نداره؟مگه توی فیلم آخرشون که توی ایگو بودن نمیتونست با کف دستش توپ های نوری انرژی دار درست کنه و طبیعت رو تحت فرمان خودش دربیاره،،جوری که وقتی اراده کرد دور دستش یه تیکه سنگ شد واسه اینکه مشت بزنه به باباش یا خودش تبدیل به صخره شد که بکوبه خودشو به باباش،،یعنی چون صرفا هسته ایگو رو منفجر کرد دیگه هیچ نیرویی براش باقی نموند؟؟؟
۶_شخصیت کالکتور که یه شخصیت ماقبل تاریخیه چه طور از ثانوس شکست خورده و سنگ رو بهش داده؟یعنی کالکتور هم هیچ نیروی فرابشری و ماورایی نداره؟
۷_چه طور وقتی ثانوس به زندار حمله کرده بوده گروه گاردینز متوجه نشده بودن و خبر حمله رو از زبون ثور شنیدن؟
۸_آقای ترابی به نظرتون جادوگر گروه ثانوس خیلی راحت و آبکی کشته نشد؟اصلا توقع این نمیرفت که مرگش انقدر راحت باشه..یعنی صرفا پرت شد تو فضا و مرد؟؟؟جادوگر با اون همه قدرت نمیتونست تلپورت کنه خودشو؟؟؟
۷_آقای ترابی سوال آخرم که بیشتر از همه ذهنم رو درگیر کرده و ازش میترسم اینه که چقدر ممکنه و چند درصد احتمال داره ثانوس بره با سنگ روح یا زمان هلا رو زنده کنه؟؟؟

اینا سئوالات خوبیه ولی زیاد هم مهم نیستن!
یعنی خیلی راحت میشه بعدا هم بهشون جواب داد
مثلا تا جایی که من یادمه گفته شد نصف ازگاردی ها از حمله ثانوس نجات پیدا کردن. پس ولکری و بقیه میتونن جزو اونا باشن.
هاکای و انت من رو من یادم نمیاد دقیقا تایید شدن برای فیلم
ضمن اینکه اصلا خیلی وقتا ممکنه فلان شخصیت تو فیلم باشه ولی حذفش کنن . حتی روسوها گفتن کاپیتان مارول رو برای این فیلم صحنه فیلمبرداری کردن ولی بعدا تصمیم گرفتن از فیلم حذف بشه
البته به نظرم یه جای فیلم توضیح میدن که انت من و هاکای نیستن چون رفتن به خانواد های خودشون برسن
یا مثلا اونی که گفتی از گروه گاردینز بود ولی اینجا نبود. خوب بعدا تو گاردینز 3 میگن اون موقع رفته بوده جای دیگه!
هالک رو هم قبول ندارم ضعیف نشون دادن. تو رگناروک قوی بود. اینجا هم از مدتها قبل روسوها گفته بودن که ثانوس از هالک قوی تره
کالکتور هم من راستش نمیدونم تو mcu جقدر قدرت داره. شما میدونی؟ داداشش که تو رگناورک من ندیدم قدرت خاصی داشته باشه
البته من زیاد به قدرت و اینا توجه نمیکنم. شایدم قدرتش رو نشون دادن

اون جادوگر هم به نظرم قوی بود و مرگش هم طبیعی بود . حالا شاید تله پورت نمیتونست بکنه! ولی دهن بقیه رو سرویس کرده بود!
زنده شدن هلا هم به نظرم یه درصد ممکنه اونم اینه که ثانوس هوس کنه یک بانوی مرگ داشته باشه و بعد هلا رو زنده کنه. اینم بعیده چون نمیان این انگیزه باحال ثانوس رو که در فیلم دیدیم عوض کنن

ولی در بین سئوالاتت قبول دارم که دوست داشتم حمله ثانوس به زاندار رو ببینم. یه جورایی به نظرم باید بهمون گفته میشد
ولی اونم تو گاردینز میشه میشه جمعش کرد
نقل قول کردن
mtm
#67 mtm 1397-02-09 10:55
به نقل از mehran spidey:
ممنون بابت تقد آقای ترابی ، نقد بسیار خوبی بود ، خدا رو شکر که این فیلم خیلی عالی از آب در اومد ;-) راستی آقای ترابی این فیلم توسط اسپایدی زیرنویس میشه یا نه ، زیرنویس سایت اسپایدی از همه جا روان تر و بهتره

والا من وقتش رو ندارم
ولی اگه بجه های مترجم سایت ترجمه اش کنن حاضرم ترجمه رو ویرایش کنم
اتفاقا این زیرنویس انگلیسی که اومده به نظرم خیلی هم دقیقه
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#68 mehrdad_hnr 1397-02-09 10:58
بچه ها به نظر من انتقام جویان 3 و 4 بشدت به سری هری پاتر: یادگاران مرگ 1 و 2 شباهت دارند یادتونه وقتی قسمت اول یادرگاران مرگ توی سال 2010 اومد خیلی ازش نقد منفی دادند نمرش توی متاتریک شده بود 66 فیلم واقغا فیلم خیلی خوبی بود و لحظات فوقالعاده ای داشت اما فقط بخاطر پایان بدی که داشت خیلی از تماشاچی هارو آزار داد مرگ دامبلدور پیروزی والدرمورت و خیلی اتفاقات دیگه که توی فیلم افتاده بود اما سال بعد قسمت دوم فیلم بشدت ازش تعریف شد و شد یکی از بهترین قسمت های سری هری پاتر نمرش شد 87 یعنی یه چیزی در حد عالی هواداران هری پاتر میدونند چی میگم انتقام جویان هم الان همین ماجرا رو داره فیلم به شدت خوب بوده اما پایان بدی داشته برای مقدمه چینی واسه قسمت بعدیش باید منتظر انتقام جویان 4 باشیم تا معنی واقعی شاهکار و بفهمیم
نقل قول کردن
roham_shahi
#69 roham_shahi 1397-02-09 11:45
اسپویل :-?

من فیلم رو ۴ بار دیدم و هر سری یه چیز جدید فهمیدم.
وقتی دکتر استرنج داشت پودر میشد به تونی گفت: «هیچ راه دیگه ای نبود»
و اخر فیلم هم من قیافه شکست خورده و شکه شده رو تو قیافه دکتر استرنج ندیدم! یعنی انگار نقشه همین بوده. چون گفته بود تو آینده سفر کرده و همه احتمالات رو دیده. پس این همون احتمالی بوده که اونجرز توش برنده میشدن. ولی دکتر بهشون نگفت کل نقشه رو چون نمیذاشتن اینکارو بکنه و سنگ رو بده تانوس.
نظرتون چیه؟
نقل قول کردن
ghasem
#70 ghasem 1397-02-09 14:47
سلام
به نظرم این فیلم تقریبا بی نقصه از جلوه های ویژ‌ه اون گرفته تا نبرد های عظیمش و تقابل شخصیت ها با هم ؛به موقع صحنه های fun داره و به موقع حماسی میشه بعضی جا ها اصلا انتظار پیش بینی اتفاق بعدی رو نداری حتی با این که کمیکش خوندی و تریلر ها رو هم نگاه کردی. پایان باز و 10 دقیقه آخر فیلم به گونه ای مخاطب و هوادار رو توی شوک می زاره که به شخصه من یکی دست پام لرزید :lol: و خیلی دوست دارین جواب سوال های مبهمتون بگیرین ولی باید 1 سال دیگه صبر کنین تا اونجرز 4 بیاد.
شخصیت هایی که شایعه حضورشون در فیلم بود کسانی مثل کاپیتان مارول، هاکای، انت و من واسپ، آدام وارلاک، سیلور سورفر در فیلم نیستند و عدم حضورشون توی فیلم تاثیر زیادی نداره ولی چیزی که همه به اون یقین داریم اینه که این ها با قهرمان های باقی مونده قراره در اونجرز 4 کولاک کنن، با توجه به تایم لاین فیلم انت من و واسپ که بین جنگ داخلی و جنگ بی نهایت و کاپیتان مارول که در دهه 90 و قبل جنگ بی نهایت قرار داره، میفهمیم که کجا بودند و چرا در فیلم حاظر نشدند.
از ویلن این فیلم هر چی بگم کم گفتم ثانوسی که توی کمیک وجود داره و ثانوسی که توی فیلم میبینیم از دلیلش تا شخصیتش کاملا فرق داره و یک عاشق پیشه که برای death حاظر به هر کاری باشه نیست و من به شخصه با هاش ارتباط برقرار کردم.
و در آخر چیزی که از همه سخت تره صبر کردن برای فیلم اونجر 4
نقل قول کردن
git-man
#71 git-man 1397-02-09 17:03
به نقل از iran_of_soldier:
آقا من فیلم بار دوم دیدم و یک چیزی فهمیدم دکی هم دقیقا قبل جادوگری مثل تونی بود. حتی از لحاظ هوش استعداد.
دکی یه نشونه ای چیزی باید گذاشته باشه برا فرار
چرا هیچس دقت نکرد که اون وسیله فلزی انگشتر مانند که باهاش جابجا میشدن رو ممکنه انداخته باشه زمین یا وقتی خودش پودر شد اون وسیله پودر نشده باشه افتاده باشه زمین.
اگه اون وسیله باشه توی تایتان مطمعن باشید تونی ادمی هست که بتونه باهاش کار کنه


دو بار متنت رو خوندم تا فهمیدم چی گفتی!
جای اون "زمین" باید می‌گفتی "تایتان"
اون وسیله از دستش بیفته تایتان. :lol:
من هی می‌گفتم برای چی بیفته روی زمین! (مثل هالک که تله‌پورت شد که قاعدتاً نمی‌تونست بشه! :D ) هرچی فکر کردم نفهمیدم چرا یه همچین چیزی گفتی. بعد فهمیدم منظورت تایتانه. :-)
نقل قول کردن
AmiRetr0
#72 AmiRetr0 1397-02-09 17:17
خطر اسپویلر شدید!



ما اول فیلم دیدیم که دکتر تونی رو کشید کنار و گفت :اگه قرار باشه بین تو،پیتر و سنگ انتخاب کنم بدون بدون هیچ فکری سنگ رو نجات میدم، حالا میایم جلو تر ،استرنج با کمک سنگ زمان ۱۴ میلیون احتمال مختلف رو نگاه کرد،وقتی تونی ازش پرسید که ایا ما در هیچکدوم پیروز شدیم دکتر گفت فقط یدونه.حالا دوباره میایم جلوتر، ثانوس میخواست تونی رو بکشه ولی قبل از اینکه بکشتش دکتر جلوشو گرفت و سنگ رو خیلی راحت و در قبال جون تونی بهش تسلیم کرد،خب این کاملا خلاف حرفی بود که اول فیلم زده بود. پی میشه نیتجه گرفت این کارش در جهت همون یک راهی بود که در اون اونجرز پیروز میشن.
حالا دوتا احتمال داریم:

۱.تونی باید زنده بمونه و حتی زنده موندن تونی از تکمیل نشدن دستکش هم تویه پیروزی مهم تره.همونطور که توی یکی از مقالات سایت هم بود احتمالا اون دستگاهی که اول فیلم جنگ داخلی معرفی شد هم استفاده بشه چون برادران روسو الکی یچیزی وارد فیلمنامه نمیکنن

۲.ما توی فیلم داکتر استرنج دیدیم که بارون موردو در مورد استفاده از سنگ زمان و شکستن قوانین طبیعت هشدار داده بود و به دکتر گفت که تو تاوان این قانون شکنی رو میپردازی.کاری که دکتر با کمک سنگ کرده بود ایجاد یک لوپ و درست کردن خراب های محدود بعد از حمله دورمامو بود. با این حال موردو خیلی شاکی بود. ولی ثانوس با سنگ زمان خیلی واقعه سنگین تری رو undo کرد؛ اون نابود شدن یه سنگ بینهایت رو undo
کرد !! پس میشه نتیجه گرفت که این کار برای ثانوس بهایی خواهد داشت که میتونه از عوامل شکستش بشه. در کل فکر کنم همه سنگ های بینهایت بخاطر قوانینی که نقض میکنن برای کسی که ازشون استفاده کرده عواقبی دارن. مثلا سنگ فضا هم با منتقل کردن افراد از نقاطی که میلیارد ها سال نوری باهم فاصله دارن قوانین فیزیک رو نقض میکنه.
نقل قول کردن
git-man
#73 git-man 1397-02-09 17:30
جالب بود.
آفرین. ;-)
به نکات ظریفی اشاره کردی.
درسته. من خودم برام سؤال شده بود که چرا دکی کلاً زمان رو یه‌کم دست کاری نکرد سر این جریان! (البته توی تایتان نمی‌تونست اینکارو بکنه. یعنی چشم آگاموتو اگه به گردنش انداخته شده بود، خیلی سریع‌تر ثانوس به دستش می‌آورد. برای همین بین ستاره‌ها مخفیش کرد!) یادم نبود که دستکاری زمان اوضاع رو بدتر می‌کنه. بنابراین ثانوس مطمئناً یه مشکلی پیدا می‌کنه سر این جریان.

یا حتی همون روح. اگه به فرض مثل هورکراکس ها باشه، این بدست آوردن روح می‌تونه مشکلات زیادی رو بوجود بیاره. مثلاً ولدمورت برای رسیدن به هورکراکس‌ها و تقسیم کردن روحش که باید یکی رو حتماً می‌کشت! کاری کرد که حتی طعم جاودانگی رو هم نتونه بچشه و مثل یه موجود ناقص توی بدن این و اون زندگی کنه!
یا حتی یادگاران مرگ که یعنی هرکی هر سه‌تا رو داشته باشه، می‌میره! (تا این‌که بخواد ارباب مرگ باشه!)
جمع‌کردن هر ۶ سنگ خودش عواقب زیادی داره برای کسی که این‌همه طعم‌کار برای حفظ قدرت یا جاودانگی و از این چرندیات هست!
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#74 AliReza.Ta 1397-02-09 17:57
سلام استاد ترابی یه نقد بسیار عالی که مثل همیشه با روح و روان آدم بازی می کنه :roll:

اسپویل?
.
.
.
اسپویل?
.
.
.
۱-استاد ترابی به نظرتون ممکنه گامورا بتونه  برگرده؟ چون رد اسکال گفت باید یک روح بدی تا سنگ روح رو بدست بیاری یعنی ممکنه روح گامورا تو سنگ روح یا همچین چیزی باشه؟حتی تو کمیکم آدام وارلاک تو سنگ روح بود.
۲-و اینکه تاثیر سنگ واقعیت بر چیز ها دایمی هستش یا تا وقتی که صاحب سنگ به فکر اون کار باشه؟ چون درکس و مانتیس بعد از رفتن ثانوس و گامورا به حالت عادی برگشتن یا شاید ظاهر چیز ها رو تغییر میده و به اصل اونا کاری نداره؟اگه چیزهارو کاملا تغییر بده می تونست فقط با همین یه سنگ کارشو انجام بده یا تایتان رو به حالت قبلش بر گردونه.
۳-استاد چرا دکتر استرنج وقتی که تو سفینه بودن با حلقه فلاخن
همه رو به زمین برنگردوند و به تونی گفت که سفینه رو برگردون
۴- واینکه ایبانی ماو تا جایی که من میدونم در کمیک قدرت حرکت اشیا از راه دور نداره و بیشتر با ذهن  یا زرنگی خودش افراد رو قانع می کنه و نقشه های خوبی میریزه(همانطور که دک استرنجو توی کمیک فریب داد)
۵- و ثانوس تونی استارک رو از کجا می شناخت؟
۶-ثانوس چرا انقدر از نبیولا متنفره؟

بخشید که سرتون رو درد آوردم✌
نقل قول کردن
iran_of_soldier
#75 iran_of_soldier 1397-02-09 21:34
به نقل از git-man:
به نقل از iran_of_soldier:
آقا من فیلم بار دوم دیدم و یک چیزی فهمیدم دکی هم دقیقا قبل جادوگری مثل تونی بود. حتی از لحاظ هوش استعداد.
دکی یه نشونه ای چیزی باید گذاشته باشه برا فرار
چرا هیچس دقت نکرد که اون وسیله فلزی انگشتر مانند که باهاش جابجا میشدن رو ممکنه انداخته باشه زمین یا وقتی خودش پودر شد اون وسیله پودر نشده باشه افتاده باشه زمین.
اگه اون وسیله باشه توی تایتان مطمعن باشید تونی ادمی هست که بتونه باهاش کار کنه


دو بار متنت رو خوندم تا فهمیدم چی گفتی!
جای اون "زمین" باید می‌گفتی "تایتان"
اون وسیله از دستش بیفته تایتان. :lol:
من هی می‌گفتم برای چی بیفته روی زمین! (مثل هالک که تله‌پورت شد که قاعدتاً نمی‌تونست بشه! :D ) هرچی فکر کردم نفهمیدم چرا یه همچین چیزی گفتی. بعد فهمیدم منظورت تایتانه. :-)

منظورم همون جسم خاکی بود رفیق!
بنظرت احتمال وفوع این فرضیه هست؟
نقل قول کردن
git-man
#76 git-man 1397-02-09 21:47
نمی‌دونم. به نظر نمی‌رسه تونی بتونه جادوگری کنه و ...
دُکی کلی طول کشید تا یاد گرفت! تونی هم از اوناییه که دیرباوره و طول می‌کشه تا یه چیزی رو هضمش کنه. مخصوصاً چیزای ماورایی و ...
ولی یه چیزی رو می‌شه حدس زد.
نبیولا چجوری اومد به تایتان؟
همون‌جور هم پس می‌تونه برگرده. نه؟ ;-)
بقیه با سفینهٔ فرقهٔ سیاه اومدن. ولی نبیولا راه دیگه‌ای بلد بود. بنابراین می‌تونه با اون برگرده.
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#77 AliReza.Ta 1397-02-11 17:08
به نقل از git-man:

نمی‌دونم. به نظر نمی‌رسه تونی بتونه جادوگری کنه و ...
دُکی کلی طول کشید تا یاد گرفت! تونی هم از اوناییه که دیرباوره و طول می‌کشه تا یه چیزی رو هضمش کنه. مخصوصاً چیزای ماورایی و ...
ولی یه چیزی رو می‌شه حدس زد.
نبیولا چجوری اومد به تایتان؟
همون‌جور هم پس می‌تونه برگرده. نه؟ ;-)
بقیه با سفینهٔ فرقهٔ سیاه اومدن. ولی نبیولا راه دیگه‌ای بلد بود. بنابراین می‌تونه با اون برگرده.



اگه دقت کرده باشی در حین جنگ ثانوس با تونی و... یهو یه سفینه رفت رو ثانوس بعد هم نبیولا ظاهر شد
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#78 winter-soldier-911 1397-02-14 14:08
به نقل از Marc Spector:
به نقل از mtm:
به نقل از Marc Spector:
استاد ترابی خسته نباشید،وضعیت ایمیل سایت چجوری هستش؟چون (جسارتاً) دیروز طرفای 1 ظهر یه نقد نوشتم برای فیلم و فرستادم اما اطلاعی نگرفتم که رسیده یا نه؟(فوقش میگن نقدت داغون بود حال نکردیم :lol: )ضمن اینکه برای تریلر اول ددپول هم یه مقاله نوشتم که برای معرفی شخصیت ها بود ولی اونم اطلاعی نگرفتم.لطفاً این کامنت رو جواب بدین ممنون میشم چون یه کمیک هم ترجمه کردم تموم شده و فقط طراحیش مونده که اونم خودم بعداً انجام میدم چون الان یکم گرفتاری دارم نرسیدم و میترسم موقعی که تموم شد و فرستادم اون موقع هم جواب نگیرم.(البته درباره کمیک نمیخوام توضیح بدم فقط بگم که از برترین های ماروله ضمن اینکه استاد نگران نباشید از بابت کمیک چون وان شات هستش و ادامه نداره که بخواد وسط راه نصفه بمونه و زحمتش بیفته رو دوش شما یا کس دیگه ای)

راستش من خودم الان ایمیل رو چککردم
چیزی دریافت نشده

عه،استاد مگه این ایمیل سایت نیست:

موقع ثبت نام مشکلی نبود،امکانش هست شما یا هرکسی که میدونه بگه که مشکل از کجاست؟که من مجدداً بفرستم اون هارو...
به نقل از mtm:
به نقل از Morlan:

ولی یک سوال استاد ترابی مگه ثور تبرش را توی سینه تانوس فرو نکرد پس اون چجوری زنده موند

قلبش مهم نیست. باید میزد سرش رو قطع میکرد
چون خودشم بهش گفت که باید سرم رو نشانه میگرفتی
یعنی منظورش اینه که خیلی راحت با ذهنش قدرت دستکش رو کنترل میکنه و میتونه هر کاری بکنه
مثلا میتونست زمان رو به عقب برگردونه یا هر چیزی دیگه ای
دو تا نکته:
من یادم نیست که ثور پودر شد یا نه
به نظرم نش ، درسته؟
تو اون صحنه اخر فیلم ثانوس به نظرم دستکش دستش نبود
(البته شایدم اشتباه میکنم)
ایا ممکنه با کاری که کرد دستکش و سنگ ها رو از دست داده باشه؟

استاد ثور سالم بود،فقط لحظه اخر سنگ ها هم سالم بودن ولی انگار دستکش یه جوری منفجر یا همچین چیزی شده بود،ضمناً بله لحظه اخر که تو اون مکان سرسبز بود دستکش دستش نبود.
راستی قدرت سنگ روح دقیقاً چی بود یعنی یه چیزی تو مایه های سنگ رستاخیز هری پاتر که مرده هارو زنده میکرد؟؟
یه چیز دیگه هم بگم این که اونایی که ناپدید شدن به احتمال زیاد تصادفی نبوده یعنی یه ارتباطی با روحشون یا یه همچین چیزی داشتن.

داری جلوی جادوگرا آبرومونو میبری :lol:
ثور زنده بود تانوس هم وقتی تو اون کلبه داشت به سمت بیرون میرفت دستکش مشخص بود.شاید شما اون کیفیتیو دیدی که یه مقدار از سمت چپ نبود.
نقل قول کردن
beast boy
+1 #79 beast boy 1397-03-22 02:25
فیلم جنگ بی نهایت بی شک یکی از عظیم ترین فیلم های سینما بود فیلمی که صحنه به صحنه ، سکانس به سکانش با برنامه و با فکر به سمت جلو حرکت میکرد
فیلمی بزرگ که دستاورد نهایی سه فاز مارول محسوب میشد دستاوردی که به نظرم ایده هایی جدیدی مطرح کرد و باعث شد همین ایده های جدید جلوه ای نو به فیلم ببخشه که نشه این فیلم رو با فیلم های زیادی مقایسه کرد
هر سکانس با برنامه بود و شاید همین برنامه ریزی بی نقص بود که بیننده موقع دیدن فیلم گیج نمیشد یا به خودش نمیگفت اینجا چی شد ؟
شخصیت پردازی و و پرداختن به شخصیت ها به اندازه و مناسب بود و واقعا کار خیلی سختی بود با حضور این همه شخصیت بتونی به همه ی شخصیت ها بپردازی و از یک طرف دیگه شخصیت های جدید دیگری رو هم معرفی کنی
تعامل شخصیت ها و دیدارها و ملاقات هایی که در این فیلم به وجود اومد به شدت ناب بود و واقعا نمیشد تصور کرد که تعامل ها انقدر خوب به نمایش در بیاد
این فیلم از نمونه فیلم هایی بود که بعد دیدنش وارد یک شوک بزرگ میشی و میخای ساعت ها بهش فکر کنی یا در موردش با بقیه صحبت کنی این فیلم فیلمی بود که یک هوادار یا یک بیننده معمولی رو کاملا ارضا میکرد و میتونست انتظارات رو به خوبی بر آورده کنه هم از لحاظ داستان هم شخصیت پردازی و هم تعامل و رفتار شخصیت ها با دیگران
داستان فیلم هم بسیار جذاب بود تایتان دیوانه ای(البته اگه بشه بهش گفت دیوانه) که به دنبال تعادل در دنیا بود اما تعادلی که میخاست تاوان و عوارض بدی داشت که ...
به صورت کلی این فیلم فیلمی بود که انتظار این همه صبر رو داشت و انقدر زیبا بود که آدم دوست داشت بعد از پایان فیلم پا بشه و برای این فیلم ایستاده دست بزنه ;-)
نقل قول کردن
The Unique man
#80 The Unique man 1397-05-10 17:08
این فیلم فوق العاده بود. خیلی با خودم فکر کردم واقعا نمی‌تونم هیچ ایرادی از این فیلم بگیرم. واقعا کار هرکسی نیست که بتونه یه فیلم با این همه محتوا و کاراکتر رو توی ۲ و نیم ساعت به این خوبی دربیاره. بنظرم اسکار بهترین فیلم اقتباسی امسال تعلق میگیره به اونجرز.
فقط یه سوال داشتم:
استاد ایستراگ های این فیلم رو توی سایت قرار میدید؟
نقل قول کردن
KINGDEADPOOL
#81 KINGDEADPOOL 1397-05-10 18:14
هول ش*
دوستان فکر میکنم دلیل اینکه چرا وقتی ثانوس دستکش رو با تمام سنگ ها استفاده کرد وی جوری دستکش ذوب شد و اینکه چرا ب خودش هم اسیب رسید رو پیدا کردم
همه اینا ب لطف کیفیت خوبی بود ک امروز اومد
حرفام هم با دلیل هست و بی خودی نیستن
خب حالا شرحش:
وقتی ثانوس سنگ زمان رو از دکتر استرنج گرفت و اومد واکاندا
اسکارلت ویچ مشغول نیرودادن ب سنگ ذهن روی سر ویژن بود
خب ثانوس با کاپ و اینا درگیر شد و از اینا گذشت رسید به نزدیکی های اسکارلت ویچ
تو اینجا اسکارلت ی دستش رو به سنگ و ی دستش رو ب ثانوس بود برای چند دهم ثانیه دوربین سنگ رو نشون داد که ی جوری ترک خورد *من که دیدم ترک هاشو*حالا ویژن حدود سه ثانیه بعد ترکید و ثانوس اونو با استفاده از سنگ زمان برگردوند به حالت قبل از انفجارش اگه خوب دقت کنین بازم میبینیم که سنگ ذهنی که روی سر ویژن هست دارای ترک هست و قبلا هم کسی از دوستان اشاره کرده بود ک دستکش دارای ی نقطه ضعفی هست من هم به احتمال نوددرصد فکر میکنم همین باشه نقطه ضعفش.در ضمن ی تئوری در باره قسمت چهار اینکه که خرگوش*راکت راکون اون قالب رو دزدیده و ممکنه ی دستکشی خودش درست کنه*فکر میکردم بده ب تونی ولی اون با نبیولا دوتایی گیرکردن تو سیاره تیتان
حالا بگذریم باید منتظر قسمت های بعدی باشیم با تشکر لطفا این نظر رو بررسی کنین
نقل قول کردن
hassan91
#82 hassan91 1397-05-11 01:44
این فیلم خیلی سنگین بود فیلم عالی بود و اینکه بخشهای مختلفی زیادی داشت معلومه که خیلی روش کلنجار رفتن تا یه معرکه تحویلمون بدن.
راستش من یه مدت کمتر میومدم سایت اسپایدی چون برخی از دوستان اسپایول میکردن تا این فیلم رو آکبند ببینم .
فیلم شروعش عالی بود واقعا مقدمه ای که براش چیدن بی نظیر بود.
سلاخی آزگاردیها و کشتن لوکی و البته برتری در نبرد با هالک همون اول فیلم نشون داد که ثانوس با هیشکی شوخی نداره و شدیدا هم دنبال سنگ های بی نهایته. کلا مارول تو فیلمای اونجرز خیلی خوب مقدمه چینی میکنن.
بعدش واقعا خیلی خوب شخصیتها رو به هم ربط دادن و به هم وصل کردن. ولی میراث جنگ داخلی همچنان باقی بود و ما نتوستنیم که همه قهرمان ها رو پیش هم ببینیم البته این مسئله یکم منو اذیت میکرد.
این فیلم غیرقابل پیش بینی بود. حالا میفهمم که چرا این فیلم رو برادران روسو فیلم ثانوس می‌نامن. چون بخش عمده ای از فیلم روی انگیزه ثانوس تمرکز کرده بود. جمع کردن سنگ های و بی نهایت و نصف کردن جمعیت کل عالم. به طرز شگفتی روی اینم تمرکز داشتن که چرا ثانوس میخواد نصف جمعیت کل عالم رو از بین ببره. این که منابع عالم محدوده و دنیای مادی نباید بدون کنترل رها بشه. انگیزه‌هاش و روشهاش و تفکرش اونو به یکی از بهترین ویلن سینما تبدیل کرده.
چند جا آدم ناخودگاه یاد کمیک دستکش بی نهایت میفته خیلی خوب اقتباس کرده بودن. به اون شکل در آوردن نبیولا و جمع کرن شش سنگ و بشکن زدنش و البته آخراش که دیگه ثانوس یکم آروم گرفته بود خیلی به اون پانلهای آخر دستکش بی نهایت شباهت داشت. در کل ثانوس خیلی عالی بود.
واقعا مو لا درزش نمیره.

بنظرم بهترین اقتباس تاریخ سینما تا الان همین جنگ بی نهایته.
نقل قول کردن
Sentry
#83 Sentry 1397-05-11 07:50
ثانوس فوق العاده بود یه جاهایی باخودت میگی واقعا این ادم بدس؟اون میخاد کمک کنه ولی روشش اشتباهه بدون شک اون یکی از برترین خبیث های تاریخ سینماست
نقل قول کردن
ghostxgamers
#84 ghostxgamers 1397-05-16 17:07
سلام به نظر من این فیلم یک شاهکار تکرار نشددنیه من که دیروز این فیلم رو دیدم واقعا حال کردم و لذت بردم فقط یک سوال من وقتی فیلم را با زیرنویس دانلود کردم دقت کردم زیرنویس اصلا با فیلم هماهنگی نداره لطفا اصلاح کنید
نقل قول کردن
iranfort
#85 iranfort 1397-05-30 22:47
فیلم عالی بود خیلی خوبه که آدم بشینه ده سال تلاش رو تو یه فیلم ببینه
وهمچنین حضور شخصیت های محبوب و زیاد این فیلم را عالی میکرد فقط یه جا هایی مثل فیلم ثور رگنوراک این چند بخشی شدن ذهن من رو پرت میکرد ولی در کل عالی بود.
نقل قول کردن
amir2
#86 amir2 1398-05-08 11:08
مارول همه دیالوگ هاش دقیق هستن وحدفی دارن پس چرا تانوس تونی استارک رو میشناخت _( وبهش گفت تو تنها کسی نیستی که با هوش زیاد نفرین شده) از کجا تونی رو میشناخت انتقام جویان 4 هم به این سوال جواب نداد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 1766 guests and no members online

آخرین نظرات