مطالب برگزیده

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند
15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند
15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !!
15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !!
15 ابر قهرمانی که با بیماری زندگی می کنند !!
15 ابر قهرمانی که با بیماری زندگی می کنند !!
15 داستان کمیک بوکی که ناتمام ماندند
15 داستان کمیک بوکی که ناتمام ماندند
15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!
15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!
اشارات و ایستر اگ های فصل اول سریال مدافعین (Defenders)
اشارات و ایستر اگ های فصل اول سریال مدافعین (Defenders)

10 ابر شروری که پتانسیل بیشتری برای فیلم آتی اسپایدرمن را دارند

حالا از اون همه باید دید که کدوماشون بهترن و ارزش گلچین شدن رو دارن(خیلی هم گل نیستن) و من اینکارو کردم.تو این تاپ 10 ما به 10 دشمنی که (از نظرمن)مناسبن برای فیلم اول اسپایدرمن یه نگاهی (نه هر نگاهی!) میندازیم تا ببینینم واقعا ارزش حضور توفیلم بعدی رو دارن یا باید حالا حالا ها پشت صف انتخابی برای فیلم  له بشن(جمعیتشون زیاده طفلی ها و بعضیاشون هم حجیمن ما شاء الله و مارول هم زیاد جا نداره.)توجه: من در اینجا از دشمنانی که قبلا تو فیلما دیدیمشون استفاده نکردم.


10-"سیلور سیببل و وایلد پک"

سیلور سیبیل

تا حالا اسپایدی رو ندیدیم تو فیلما که با یک لشگر حرفه ای طرف بشه .ولی حالا وقتشه بعد پنج فیلم اسپایدی رو در برابر یک لشگر حرفه ای با یک کاپیتان جدی و بی احساس ببینیم.و چیزی که احتمال حضورسیلور سیبل رو بیشتر میکنه اینه که اینا برای آدمای گردن کلفت کار می کنن و یه جورایی اجاره میشن.برای گردن کلفت هایی مثل کینگ پین خیلی مناسب هستند.اما با اونا اگه کارگردان فیلم به حد کفی قابل نباشه شاید یکم شلوغ به نظر بیاد.یجور ریسکه ولی به امتحانش می ارزه.

مطالب مرتبط:

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: سيلور سيبل

9-آفتاب پرست

عكس دشمن مرد عنكبوتي - افتاب پرست

یک روسیه ای مهاجر که به خودش لقب اولین دشمن نقاب زن مردعنکبوتی رو داده برای اولین فیلم باید  خوب باشه.چون قدرت فرا انسانی نداره و برای شروع قهرمان جوون ما مناسبه و همین طور خیلی میتونه دردسر ساز باشه.هم برای پیتر و هم برای اسپایدرمن.چون اون به هر قیافه ای که بخوین (البته اون که نظر شما رو نم خواد) خودشو در می آره و وقتی ماسک  کسی رو صورتش میزنه هیچ تفاوتی با اون شخص نداره(جالا دردسر هاشو شما ببینید چه زیادن).اون برادر ناتنی و دوست کریون شکارچی هم به حساب می آد و با هم میتونن یه جفت طلایی درست کنن.علاوه بر اینها آفتاب پرست مرگ قشنگی در کمیک ها داره.(به نظر من قشنگ ترین مرگ رو تو کمیک های اسپایدرمن داره)کسی که میتونه به همه کس تغییر قیافه بده احساس بی کسی میکنه و به آخرین امیدش اسپایدرمن پناه میبره و بهش میگه:من عاشقتم و اسپایدرمن ناخودآگاه قهقهه می زنه و بعدش آفتاب پرست خود کشی میکنه.(اسپایدی دنبالش میره ولی دیر میرسه) و این یکی از معدود اشتیاهاتی که اسپایدرمن انجام داده و از یک قهرمان بی تجربه هم

بعید نیست این کار رو انجام بده.ولی بدی اش اینه که بدون کریون فیلم با اون اکشن نداره

مطالب مرتبط:

معرفی دشمنان اصلي مرد عنكبوتی: «آفتاب پرست» (Chameleon)

8-شوکر

عكس shocker

خلافکاری درجه سه که باهوش بوده و از دبیرستان اخراج شده که برای خودش یک دستگاه به اسم شوک دهنده میسازه و به غارت بانک ها میره و هدفش کسب مال بیش تره  میتونه گزینه ی خوبی برای استارت یک قهرمان نخ بر تن باشه ما هم تاحالا به جز یک مردشنی درب و داغون دشمنی رو تو فیلم ها ندیدیم که هدفش فقط پول باشه. و علاوه بر اون شوکر پتانسیل این رو داره که پیتر قبلا باهاش آشنایی داشته باشه و قبلا با هم همکلاسی بوده باشن. چون  پیتر دبیرستانیه و شوکر از دبیرستان اخراج شده.علاوه بر اون چون شوکر خرده پا محسوب میشه میتونه بیاد و برای گردن کلفت تر هایی مثل کینگ پین یا کله چکشی یا آقای نگاتیو کار کنه.چون درجه سه هم به حساب می آد برای شروع خوبه.بدیش اینه که خودش به تنهایی به حد کافی جذابیت نداره باید توی یه گروه بیاد.

مطالب مرتبط:

معرفي shocker

شایعه داغ: شخصیت های خبیث فیلم جدید مرد عنکبوتی لو رفتند!

7-کینگ پین

عكس كينگ پين

یه کله گنده پولدار و صد البته خپل که اخیرا هم در سریال دردویل دیده شده هم برای شروع بد نیست.هم با او میشه داستانهای جذاب از همکاری دردویل و اسپایدی را نشان داد و هم  داستانی زیبا که پیتر در آن دمار از روزگار کینگ پین در می آورد(در همین سایت هست و من عاشقشم)را نمایش داد و علاوه بر آن کیگ پین چون خرمایه است می تونه ابر شرور هایی مثل شوکر یا سیلور سیبل یا غیره را کرایه کند و یک گروه برای خودش دست و پا کند.اما بدیش هم اینه که شاید با اون  اگه فیلم کارگردانش حرفه ای نباشه فیلم شلوغ به نظر بیاد.

مطالب مرتبط:

10 كمیك برتر با حضور كینگ پین (The Kingpin)

لحظات ماندگار در كمیك‌استریپ‌های مرد عنکبوتی: «پیتر پاركر» دمار از روزگار «كینگ پین» در می آورد!

6-عقرب

عكس عقرب

با حضور کسی که جیمز جونا جیمسون کرایه کرد تا سر از کار پیتر دربیاره  که در طی یک آزمایش تبدیل به عقرب و یکی از دشمان اسپایدرمن شدو بعد سالها پس از ادی براک میزبان دوم سیمبیوت ونوم شد میتوان

نشون داد که ج.ج.ج چقدر میتونه خطرناک باشه و علاوه بر اون یک ونوم با شخصیتی متفاوت نشون داد.

مطالب مرتبط:

معرفي دشمنان معروف مرد عنكبوتي

5-قاتلان عنکبوت

قاتل عنكبوت

شمایی که داری اینو میخونی(نه پس عمم)فکر میکنی برای قاتلان عنکبوت زوده؟باید بگم نه.ما تو این فیلم با یه مرد عنکبوتی تازه کار طرفیم پس تا حالا کار خفنی مثل نجات دادن شهر از یه ابرشرور رو انجام نداده.در نتیجه لیس اسپایدرمن رو تهدید حساب میکنه و با حضور رسانه هایی مثل دیلی بیوگل هم راجع به اسپایدی بد میگن و در نتیجه نظر مردم نسبت به اسپایدی مثبت نیست.حالا اینا که گفتم چه ربطی داشت؟جواب شما در ادامه هست.در همین اوضاع دکتر اسپنسر اسمایت یا پسرش الیستر اسمایت یه سری دستگاه در اختیار پلیس برای گرفتن اسپایدرمن میزارن.و اسمشو میزارن "قاتلان عنکبوت".خب حالا قبول کردید که میشه ؟پس به ادامش توجه کنید.با اونا میشه یه اکشن خیلی خوب رو به فیلم آورد.موشک-لیزر-بمب-انفجار-ربات های غول آسا رو میشه با این جونورا که بهشون میگن "قاتلان عنکبوت" نشون داد.

مطالب مرتبط:

معرفي قاتل عنكبوت

4-گربه ی سیاه

گربه سیاه

دیگه چی بگم والا.از همون وقت که امیزینگ اسپایدرمن رو دیدم و فهمیدم کارگردانش استاد ساخت صحنه های عشقولانه است به خودم گفتم که اگه جای گوئن بلک کت بود چه میشد!درسته که دیگه مارک وب فیلم مردعنکبوتی نمیسازه(امیدوارم کارگردان جدید از اون هم بهتر عمل کنه)ولی خب نوبتی هم باشه نوبت بلک کته.چون یه مری جین دیدیم و یه گوئن(نمیگم دیگه اونا نباید تو فیلم باشن) و دیگه وقتشه بلک کت رو ببینیم.

یه دزد آشغال ندزد(چیزای درست و درمون میدزدید) که بعد یه مدت آشنایی با اسپایدرمن عاشقش میشه.با اومیشه نشون داد که جایگاه پیتر پارکر و اسپایدرمن چقدر برای مردم فرق داره و همچنین داستانی رومانتیک که علاوه بر زیباییش پیتر ما رو به چالش عشقی می اندازه .یادمون نره که پیتر ما جوونه و این کارا هم واسه جووناس دیگه .....

مطالب مرتبط:

«گربه سیاه» (Black Cat) كیست؟

3-کرکس

عكس والچر

من یکی که با کنسل کردن اسپایدرمن 4 تو حسرت دیدن کرکس تو سینما موندم (آخی حیونکی خودم)چون یک نابغه که سرش کلاه می گذارند و حق سهم شرکتش رو می خورند رو خیلی راحت میشه درک کرد .و همچنین دلیلش  برای روی آوردن به کار خلاف را. و به خاطر اینکه عضو اولین دشمنانی بوده که اسپایدی در کمیک های مخصوصش داشته حضورش در فیلم جدید خالی از لطف نیست.الاالخصوص وقتی که قهرمان ما تازه کار باشه.

مطالب مرتبط:

معرفی دشمنان اصلي مرد عنكبوتی: «والچر» (Vulture)

2-بولدوزر

عكس جاگرنات

"خب اسپایدی کوچولو دیگه وقت له شدنه."این حرفو بولدوزر قوی هیکل و سنگین مشت  به یه پسر بی تجربه میزنه که به زورش غره شده ولی یادش رفته که دست بالا دست بسیار است.اینجا دیگه میشه نشون داد که حتی کسایی که خیلی از اون قوی ترن رو هم میتونه تو تارش بندازه.اینکه اون با تار و تکنیک و حس عنکبوتی حتی اگه دشمنی زورشم از اسپایدی بیش تر باشه هم  له لورده اش میکنه.دوست دارم ببینم توی فیلم که اسپایدی کلاه-خود بولدوزر رو برمیداره و اونو به این حالت بندازه.

یادمون نره که مبارزه اسپایدی با بولدوزر تو کمیک هاش یکی از بهترین مبارزاتشه.

مطالب مرتبط:

داستان "هیچ چیز نمیتواند جلوی بولدوزر را بگیرد" ترجمه شد! + لینک دانلود

1- میستریو

عکس mysterio

یه ابرشرور سحر انگیز + یه کارگردان درست و درمون میشه یکسری جلوه ویژه جذاب و عالی.الالخصوص وقنی که اون ابر شرور میستریو ما باشه.میستریو فیلم ما رو میتونه پر از معما کنه.میستریو همه چی تمومه:جادوگر فوق العاده-مبارز تن به تن استثنایی و استفاده از اسلحه تنها بخشی کوچک از جذابیت های میستریوئه.راستش خیلی مشتاقم ببینم کله شیشه میستریو بترکه تا کوئنتین بک رو بدون نقاب ببینم. بله ... 
ما همه منتظر دیدن یه میستریوایم مارول جون.
مطالب مرتبط:

تصاویر فوق العاده از «میستریو» - قسمت دوم

0-کریون شکارچی

عكس كريون شكارچي

دیگه از این بهتر اسپایدی دشمن نداره.یه آدم قدیمی گرای فوق العاده است که استفاده از اسلحه  های مدرن رو حقارت میدونه و به جاشون از ابزار آلات شکار عهد بوغ استفاده می کنه.اون الکی و برای جلب توجه این کار رو نمیکنه و به وسایل شکار و ساخت تله به شدت مسلطه و تنها هدفش برای مبارزه با مرد عنکبوتی اینه که ثابت کنه بهترین شکارچیه.اون کسی هست که میتونه لوکیشن فیلم های اسپایدرمن رو از یه شهر شلوغ و پلوغ تکراری تغییر بده به طبیعت(مثلا جنگل)و حالا که ما با یک قهرمان جوون طرفیم که فقط بلده از دیوار برج ها بالا بره گیر افتادنش تو تله های جنگلی کریون خیلی منطقی تر به نظر میرسه.و همونطور که گفتیم اون برادر ناتنی آفتاب پرست هستش و با هم یه جفت طلایی میسازن.

نظر شما راجع به این تاپ 10 چی بود؟آیا این دشمنان لایق این جایگاه ها بودند؟

نویسنده: ایران املشی (bullied hero)

All rights reserved © Spidey.ir 2016

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

+7 #1 blackspidey 1394-03-01 13:08
من میگم فقط میستریو...چ توهماتی میتونی برا پیتر ب وجود بیاد چ جلوه های ویژه ای بشه واااااااااای بعدشم خیلی متفاوته میستریو کلا ی حال دیگه ای میده تو فیلم :eek:
+8 #2 DAREDEVIL 1394-03-01 14:17
به نظرم میستریو بهترین گزینه است با حصورش تو فیلم عجب جلوه های ویژه ای ببنیم از کریون شکارچی هم بدم نمیاد ولی از جنگل خوشم نمیاد :lol: :lol: :lol: پس بهترین گزینه همون میستریو هست
+8 #3 Z-men 1394-03-01 14:25
زوج کریون شکارچی و افتابپرست و یا حضور میستریو به تنهایی به بهترین شکل میتونه تازه واردی اسپایدی رو نشون بده و دچار چالش های بزرگی بشه.
تله های کریون و ماسک های افتابپرست خیلی فریبنده است و صحنه هایی که میستریو میتونه تو سینما خلق کنه و اسپایدی رو دچار وهم کنه به نظرم بهترین گزینه ها برای فیلم اول هستند.

مقاله خیلی خوبی بود ، خیلی ممنون
+5 #4 A.M howlett 1394-03-01 14:38
اقا گزینه 2 رو نمیتونن بیارن!جاگرنات یه میوتانته و رایت سینماییش هم دست عمو فاکسه

،به نظر من هیدرومن هم خوبه چون از لحاظ جلوه های ویژه میتونه غوغا کنه اصلا این مرد واس سینامس،کلیش واس سینماس!

میستریو یه هم یه گزینه عالیه حتی از کریون هم بهتر تر،اما اگه نه میستریو رو اوردن و نه هیدرومنو،

گزینه آخر هم آفتاب پرست باشه اینطوری میشه مثلا از بیوه سیاهم استفاره کرد مثلا اسناد شیلد رو دزیده

و حتی میشه کاپیتانم وارد ماجرا بشه چون معلوم بشه که آفتاب پرست رو هایدرا استخدام کرده تا خودش را جای وزیری،سناتوری چیزی بزنه و یه رای مهم بده
:P :lol:

مارول کجایی که دارم حروم میشه بیا منو ببر واست داستان بنویسم
+6 #5 Agent Marvel 1394-03-01 14:47
با میستریو موافقم بدجور.
+6 #6 Doc Strange 1394-03-01 14:53
جاگرنات برای فیلم اول اسپایدی زوده تازه...به نقل از punish:
اقا گزینه 2 رو نمیتونن بیارن!جاگرنات یه میوتانته و رایت سینماییش هم دست عمو فاکسه.
-3 #7 Hossein sbn 1394-03-01 14:54
مقاله ت حتی برای اولین بار هم بد بود چون دو تا ایراد اساسی داشت:
1-لحن مقاله نامناسب بود(مخصوصاً که همش باز می کردی و نظرات شخصیت یا چرت پرت میگفتی)
2-بعضی از گزینه هات خیلی چرت و پرت بود( مثلا کریون شکارچی نه اریجین خاصی داره که بخواد مثل فیلم سپایدرمن2 کلی طول بکشه تا تبدیل کریون بشه نه اون قدر قویه که به تنهایی بتونه نقش تنها بدمن فیلمو بازی کنه و جاگرنات هم اصلا به درد فیلم نمی خوره چون نمی شه در طول کل فیلم با جاگرنات جنگید چند تا گزینه دیگه هم هستن که حوصله ندارم بگم )
+7 #8 Doc Strange 1394-03-01 14:55
ولیبه نقل از prince spider:
با میستریو موافقم بدجور.

باهاش موافقم. 8)
#9 A.M howlett 1394-03-01 15:03
#7 بابا بیخیال بچه مردم اومده یه مقاله فان داده،البته شوخی هم حدی داری بهتره اون قسمت ن پ عمم و شمایی که میخونی حذف بشه
+7 #10 Doc Strange 1394-03-01 15:07
عمو مختار هستی؟!
میخواستم یه مقاله درباره شخصیت ها بیاد تا این سوال رو ازتون بپرسم:
قدرت کلوک و داگر چیه؟ ببخشید یکم بی ربطه سوالم. :oops:
+7 #11 A.M howlett 1394-03-01 15:18
به نقل از Doc Strange:
عمو مختار هستی؟!
میخواستم یه مقاله درباره شخصیت ها بیاد تا این سوال رو ازتون بپرسم:
قدرت کلوک و داگر چیه؟ ببخشید یکم بی ربطه سوالم. :oops:


مشکلی نداره من جواب بدم؟کلوک و داگر هر کدومشون یه روی سکه اند،یکی نماد تاریکیه و. اون یکی روشناییه،

اونی که روشنایی هست میتونی سلاح های از جنس نور بسازه و افراد معتاد. رو ترک بده

اون یکی هم قابلیت تله پورت و تله پاتی داره و حتی میتونه خودشو به ابعاد دیگه منتقل کنه

معنی اسم هاشونم کارد و شنل هست ;-)
+6 #12 Artemis 1394-03-01 15:54
میستیریو و افتاب پرست گزینه های مناسبین برای شروع...جاگرنات که دشمن اصلی ایکس من محسوب میشه و برای فیلم اول اصلا نمیشه چنین کاری کرد

من با اون تیکه که نوشته بود سند من درب و داغون کاملا مخالفم.هرچند که اخرش زیاد خوب نبود اما کاملا عمق شخصیتی داشت و پتانسیلش هم بسیار بالا بود تو فیلم.متاسفانه اجبار کردن سم ریمی به اینکه حتما ونوم رو تو فیلم بذاره باعث شد وقت کم تری به سندمن اختصاص پیدا کنه وگرنه به جز صحنه اخر،سندمن خوبی رو دیدیم
در کل مقاله خوبی بود
+7 #13 batspider 1394-03-01 16:21
لحن نوشتن ت جالب بود فقط تو مقاله ها بعدی کم تر( ) بزار
تو قسمت افتاب پرست غلط املائی خیلی داشتی اما در کل مقاله خوبی بود
پ.ن :هرجور حساب میکنم 11 تا ابر خبیث در میاد :o :lol:
+7 #14 bullied hero 1394-03-01 16:21
به نقل از Hossein sbn:
مقاله ت حتی برای اولین بار هم بد بود چون دو تا ایراد اساسی داشت:
1-لحن مقاله نامناسب بود(مخصوصاً که همش باز می کردی و نظرات شخصیت یا چرت پرت میگفتی)
2-بعضی از گزینه هات خیلی چرت و پرت بود( مثلا کریون شکارچی نه اریجین خاصی داره که بخواد مثل فیلم سپایدرمن2 کلی طول بکشه تا تبدیل کریون بشه نه اون قدر قویه که به تنهایی بتونه نقش تنها بدمن فیلمو بازی کنه و جاگرنات هم اصلا به درد فیلم نمی خوره چون نمی شه در طول کل فیلم با جاگرنات جنگید چند تا گزینه دیگه هم هستن که حوصله ندارم بگم )

خیلی ممنون.در مورد حرف اولت بگم که اینجا سایت بتمننیست. :-* بعد ایراد اساسی هم نمیشه بهش گفت
درباره ی حرف دومت:
جااااااااااان؟؟؟کریون شکارچی اوریجین نداره ؟اوریجینش که خیلی طولانی تر از دکتر اختاپوس اسپایدیمن 2 هست.
یه شکارجی که در یک خانواده ثروتمند روسیه ای بزرگ شده و پیش یه ابرشرور به اسم گره گورتعلیم دیده و نحوه شکار متفاوتی داره و از یه طرف برادرناتنی آفتاب پرست محسوب میشه و از جنگل به عشق بهترین شکارچی دنیا شدن میاد به نیویورک تا از یه طرف به داداشش کمک کنه و هم بهترین شکارچی شه(نفسم ته کشید ) و داستان زیبایی مثل آخرین شکار کریون رو رقم میزنه اوریجین کمی داره؟؟
درباره جاگرنات هم باید بگم که اسپایدی قطعا تو اولین مبارزه اش از اون شکست میخوره(چون نمیدونه جاگرنات خیلی خر زوره)و من که نگفتم جاگی تنها بیاد. :-*
حالا تاپ 1 شما چیه؟
به نقل از punish:
#7 بابا بیخیال بچه مردم اومده یه مقاله فان داده،البته شوخی هم حدی داری بهتره اون قسمت ن پ عمم و شمایی که میخونی حذف بشه

دوستان منفی ندید چیز خوبی گفت (اونجا مقاله یه ذره لوس میشد.)
کسی هم تا حالا نگفته اونجایی تو پاراگراف جاگرنات گفتم :"..اونو به این حالت بندازه"به کدوم حالته؟
راستش عکس گذاشته بودم نمیدونم چرا نیومده :-* :oops:
در باره ی سندمن درب و داغون باید یگم سندمن انقدری حق داشت که به پای صحنه های اکشن الکترو تو امیزینگ 2 برسه ولی سونی( :-x )گند زد تو سندمن با اون ونوم مسخرهx اش .علاوه بر اون سندمن قدرت های بهتری هم داشت به جز جاینت سایز شدن که نشون ندادن دیگه.
12#
هلاک آواتارتم.
13#
ممنون خودم هم نفهمیده بودم. :oops: :eek: از()این هم چشم کمتر استفاده میکنم.(اگه بازم روی مقاله نوشتن پیدا کنم :sigh: )

ایراد های مقاله:
1-بعضی جاها یه کم (بیش تر از یه کم)لوس میشد.
2-اون عکسه که گفتم
3-استاندارد نبود(در حقیقت 11 میشد.انقدر نزدیک به هم بود رقابت که دلم نیومد یکیشون رو حذف کنم علاوه بر اون چون جاگی مال فاکسه گفتم بدون هم بشه یه تاپ 10 ازش بسازیم. :oops: :P )
4-توضیحات بعضی جاها (مثلا شوکر )بیش از حد بود.
5-هاب گابلینهم حقش بود توی این لیست باشه ولی چون که فیلم اسپایدرمن 1 هم مبارزه با یک گابلین بود حضور هاب گابلین فیلمو تکراری میکرد.
6-بعضی دشمنان با این که پتانسیل نسبتا خوبی داشتند چون خیلی معروف نبودند اینجا آورده نشدند.مثل:بیگ من یا آقای نگاتیو و ...
7-غلط املایی تو قسمت آفتاب پرست(فکر کنم درست اصلاحش نکرده باشم :oops: )
باز ممنون که خوندید.فکر کنم از ایچنان مقالات بعضی سایت های دیگر کمی بهتر بود (آنها کارنیجرو هم تو این لیست گذاشته بودند :-x :P :-* )
شما هم تاپ 10 تان را بنویسید با تشکر(زودتر برم فردا امتحان هندسه داریم :-x )نکته:تا حالا کامنت به این درازی ننوشته بودم واااااااااای :o
+5 #15 Artemis 1394-03-01 17:58
[o[/quote:
12#
هلاک آواتارتم. :o
ممنون :lol:
هاب گابلین نمیتونه تو فیلم اول بیاد چون قاعدتا اول گرین گابلین باید بوجود بیاد و بعد اون هاب گابلین
کارنیج هم نمیتونه باشه چون برای این هم اول باید ونوم بوجود بیاد و بعدش کارنیج
+6 #16 sepehr pourmalek 1394-03-01 19:10
من آرزومه کریون شکارچی و میستریو رو تو یکی از فیلمای مارول ببینم!!!
+7 #17 mtm 1394-03-01 19:23
مرسی بابت مقاله

خوب بود
استفاده کردم

لحنت رو هم باهاش مشکلی نداشتم. تنوع چیز خوبیه
+3 #18 agh 1394-03-01 19:26
به نظر من شوکر بهترین گزینه هستش چون ممکنه قبلا تو دبیرستان با هم مشکل داشته باشن مثلا پیتر بچه درس خون مدرسه بود و شوک دهنده تنبل و همیشه از پیتر بدش میومد بخاطر اینکه خرخون بود.
+5 #19 DAREDEVIL 1394-03-01 19:34
به نظرم اگر هم شوکر و هم میستریو را در فیلم بیارن عالی میشه چون با وجود این دوتا جلوه های ویژه محشر میشه البته به نظرم باید شرور اصلی میستریو باشه ولی با وجود شوکر هیجان فیلم چند برابر میشه خداییش بهترین گزینه اینه :-) :-) :-) نظر شما چیه آقای ترابی خداییش خوب نمیشه؟؟؟
+5 #20 bullied hero 1394-03-01 19:48
به نقل از agh:
به نظر من شوکر بهترین گزینه هستش چون ممکنه قبلا تو دبیرستان با هم مشکل داشته باشن مثلا پیتر بچه درس خون مدرسه بود و شوک دهنده تنبل و همیشه از پیتر بدش میومد بخاطر اینکه خرخون بود.

اتفاقا شوکر باهوش بوده ولی امکاناتش کم بوده.
+5 #21 sepehr pourmalek 1394-03-01 20:05
آقای ترابی با این فیلم نامه موافقین؟
به نظر من بهتره ما برای بار اول میستریو رو توی فیلم دکتر استرنج ببینیم
یه جوونی که هیچی از جادو سرش نمیشه ولی عاشق اینجور کاراست و الگوشم دکتر استرینجه(مثل الکترو تو امیزینگ2) ولی از اونجایی که دکی خیلی مغرور تشریف دارند اصلا تحویلش نمیگیره بعد پسره عقده ای میشه و میره دنبال شعبده بازی و افکت های ویژه و توهم ایجاد کردن(الکی مثلا جادوگره!!!)
البته همه اینا حداکثر بیست دقیقه از وقت فیلم رو بگیره و ما کونتین بک رو در غالب میستریو توی فیلم اسپایدی ببینیم! ولی احتما باید یه خبیث دیگه هم باشه تا اکشن فیلمو بالا ببره که کریون شکارچی واسه اینکار فوق العادست!!!
+7 #22 cap 1394-03-01 20:06
خیلی خیلی ممنون بابت مقاله ;-)
دلایلی که برای وجدشون تو فیلم ذکر کردی خیلی خوب بودن
کلا به نظرمن اسپایدی از نظر تنوع دشمن و کاراکتر های فرعی با اختلاف زیاد نسبت به کارکتر های دیگه پیشتازه
مستریو که خیلی ازش خوشم میاد و امیدوارم تو فیلم باشه
کریون هم که میتونه صحنه دهای اکشن خوبی رو خلق کنه به همراه شوکر و کرکس
اگه فیلم بخواد جدی باشه و ته مایه های از ترس داشته باشه موربیوس هم میتونه گزینه خوبی باشه
من خودم از اینا خیلی خوشم میاد :
فینس مایسون
مجریان جنایت
سیلور مین
اگر هم مارول بخواد در آینده قضیه دنیای عنکبوتی رو باز کنه مورلان بعنوان یه شرور هم میتونه جذاب باشه و هم چالش بزرگی برای اسپایدرمن
+6 #23 bullied hero 1394-03-01 20:12
جای آقای نگاتیو یا استاد خلاف یا هاب گابلین یا موربیوس ... خالی :cry:
راستی کسایی که قسمت آخر سیزن 1 فلش رو دیدن یه سول:(اسپویل داره)
.
.
.
حالا که ادی خودکشی کرد و ایبارد ثاون به وجود نمیاد یعنی دنیای بری باید نبود شه دیگه ولی چرا ناپدید نشد بری مثل ریورس فلش؟؟؟چرا فلش آینده به بری گفت که مادرش رو نجات نده آخه من نمی فهمم؟ :oops:
بعد چرا بری آخرش وارد اونجا شد؟میخاد چیکار کنه؟؟؟
راستی به کلاهک اولین فلش که دکتر ولز بهش گفت "کلید رفتن من "دقت کرید؟یعنی فلش اول رو هم ما تو این سریال میبینیم؟؟
من که مشتاق دیدن سیزن 2 هستم. 8)
+5 #24 blackspidey 1394-03-01 20:57
#21
کلا اریجین میستریو رو زیر سوال بردی!بعدشم دکتر استرنج خودش کلی داستان داره باید فقط رو خود داستان فیلم تمرکز کنن بلخره اولین فیلمشه.ولی خداییش میستریو بهترین گزینس دوست دارم نظر آقای ترابی رو هم بدونم :-)
+4 #25 Hossein sbn 1394-03-01 21:16
دو تا چیزدر مقاله نویسی خیلی مهمه:
1-لحن مناسب باشه(البته من نمی گم"لحن مناسب"یعنی اصلا تو مقالت شوخی نکن بلکه حد اعتدال رو رعایت کن)
ا2-محتویات مقاله خوب باشه( مثلاً یکی میاد تو یه مقاله می نویسه اسپایدرمن بدترین شخصیت کمیک بوکی تاریخه و محتویات مقالش چرت و پرته )
بعدشم لحن مقاله انواع و اقسام داره:
1-مقاله های خشک و رسمی که توی هر روزنامه ای می بینیم
2-مقالاتی که لحن عادی ای دارند ولی هیچ شوخی ای توشون بکار نمی ره(مثل مقاله"آشنایی با صداپیشگان انیمیشن های اسپایدرمن")
3-مقالاتی که در اون ها شوخی به کار می ره.(مثل برخی از مقالات عمو مختار )
4-مقالاتی که در اون ها جک و شوخی به وفور به کار می ره در حالی که شوخی ها نه تنها به جا هستن بلکه به پیشبرد مقاله کمک می کنند( البته این گونه مقالات بسیار کم هستند ولی نمونه بارزش این گونه مقالات، مقاله"بدترین فیلم های کمیک بوکی"هستش )
و نکته اصلی اینه که مقاله شما جزو هیچ کدوم از این دسته ها نیست ( البته توجه داشته باشید که این دسته بنده هایی که گفتم بنا بر مقدار طنز مقاله دسته بندی شده بودند و به صورت کلی، همه مقالات رو در بر نمی گیرند )
درباره ی اریجین کریون شکارچی...به نظرت این اوریجین برای بیننده جذابه؟ آیا برای کسی مهمه که یه یارویی بره تعلیم ببینه تا بهترین شکارچی جهان بشه؟
در ضمن امن اون موقع اون ایرادات رو گفتم تا دفعه ی بعد، اون ایرادت رو برطرف کنی هرچند موافقم که جمله برای اولین بار هم بد بود جمله مناسبی نبود.
+4 #26 DAREDEVIL 1394-03-01 21:59
اریجین کریون شکارچی خوبه ولی اریجین میستریو جالب تر و هیجان انگیز تره (بخصوص برای من که اطلاعات زیادی از میستریو ندارم :lol: :lol: :lol: ) به هرحال بهترین گزینه میستریو هست.
+2 #27 Doc Strange 1394-03-01 22:11
اقا یعنی جان من کسی نیست برام اواتار درست کنه؟!
یه ماهه دارم اینو میگم! فقط عکسش یه عکس خفن(میگم خفن یعنی خفن!)از دکتر استرنج باشه خوبه راضیم.اینم جیمیلم:
amiravenger1394@gmail.com
+4 #28 mtm 1394-03-01 22:13
به نقل از Doc Strange:
اقا یعنی جان من کسی نیست برام اواتار درست کنه؟!
یه ماهه دارم اینو میگم! فقط عکسش یه عکس خفن(میگم خفن یعنی خفن!)از دکتر استرنج باشه خوبه راضیم.اینم جیمیلم:
amiravenger1394@gmail.com

الان فصل درس و امتحانه
مطمین باش بعد امتحانات افراد زیادی هستن که بتونن برات بسازن
صبر داشته باش
+2 #29 Artemis 1394-03-01 22:14
به نقل از bullied hero:
جای آقای نگاتیو یا استاد خلاف یا هاب گابلین یا موربیوس ... خالی :cry:
راستی کسایی که قسمت آخر سیزن 1 فلش رو دیدن یه سول:(اسپویل داره)
.
.
.
حالا که ادی خودکشی کرد و ایبارد ثاون به وجود نمیاد یعنی دنیای بری باید نبود شه دیگه ولی چرا ناپدید نشد بری مثل ریورس فلش؟؟؟چرا فلش آینده به بری گفت که مادرش رو نجات نده آخه من نمی فهمم؟ :oops:
بعد چرا بری آخرش وارد اونجا شد؟میخاد چیکار کنه؟؟؟
راستی به کلاهک اولین فلش که دکتر ولز بهش گفت "کلید رفتن من "دقت کرید؟یعنی فلش اول رو هم ما تو این سریال میبینیم؟؟
من که مشتاق دیدن سیزن 2 هستم. 8)

کی مشتاق نیست؟ :D هرکی این سریال رو دنبال کرده باشه میدونه که بهترین سریال کامیک بوکیه
این سوالایی هم که شما پرسیدی فکر میکنم برای همه سواله و هیچکس جواب قطعیش رو نمیدونه.تئوری های زیادی تو این زمینه هست ولی باید منتظر سیزن2 باشیم
+3 #30 DAREDEVIL 1394-03-01 22:15
#28: ااااااااووووووو هههههه آقای ترابی داغ دلمون را تازه کردی بازم امتحانا :-x :-? :-x فردام که امتحان علوم دارم ولی من که ناجور خوندم دیگه خدایا خودت کمکم کن :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
+3 #31 DAREDEVIL 1394-03-01 22:19
نقل قول:
هرکی این سریال رو دنبال کرده باشه میدونه که بهترین سریال کامیک بوکیه
البته بعد از DAREDEVIL هیچ سریال کمیک بوکی DAREDEVIL نمیشه ;-) 8) ;-) ;-)
+3 #32 Doc Strange 1394-03-01 22:20
من که فردا امتحان ندارم. :lol: :P
+3 #33 Doc Strange 1394-03-01 22:22
#28وای! خدا! باورم نمیشه!
بالاخره یه بار مدیریت سایت جوابمو داده! اقای ترابی کم پیدایین.... یه چندتا نظر میدید افلاین میشید.
+3 #34 DAREDEVIL 1394-03-01 22:27
میبخشین میخواستم آزمایش کنم
www.uplooder.net/.../3.jpg
عکسم آپلود شد؟؟؟
ایوووووووووووووول بالاخره عکس آپلود کردم ایول
+1 #35 bullied hero 1394-03-01 22:28
به نقل از Hossein sbn:
دو تا چیزدر مقاله نویسی خیلی مهمه:
1-لحن مناسب باشه(البته من نمی گم"لحن مناسب"یعنی اصلا تو مقالت شوخی نکن بلکه حد اعتدال رو رعایت کن)
ا2-محتویات مقاله خوب باشه( مثلاً یکی میاد تو یه مقاله می نویسه اسپایدرمن بدترین شخصیت کمیک بوکی تاریخه و محتویات مقالش چرت و پرته )
بعدشم لحن مقاله انواع و اقسام داره:
1-مقاله های خشک و رسمی که توی هر روزنامه ای می بینیم
2-مقالاتی که لحن عادی ای دارند ولی هیچ شوخی ای توشون بکار نمی ره(مثل مقاله"آشنایی با صداپیشگان انیمیشن های اسپایدرمن")
3-مقالاتی که در اون ها شوخی به کار می ره.(مثل برخی از مقالات عمو مختار )
4-مقالاتی که در اون ها جک و شوخی به وفور به کار می ره در حالی که شوخی ها نه تنها به جا هستن بلکه به پیشبرد مقاله کمک می کنند( البته این گونه مقالات بسیار کم هستند ولی نمونه بارزش این گونه مقالات، مقاله"بدترین فیلم های کمیک بوکی"هستش )
و نکته اصلی اینه که مقاله شما جزو هیچ کدوم از این دسته ها نیست ( البته توجه داشته باشید که این دسته بنده هایی که گفتم بنا بر مقدار طنز مقاله دسته بندی شده بودند و به صورت کلی، همه مقالات رو در بر نمی گیرند )
درباره ی اریجین کریون شکارچی...به نظرت این اوریجین برای بیننده جذابه؟ آیا برای کسی مهمه که یه یارویی بره تعلیم ببینه تا بهترین شکارچی جهان بشه؟
در ضمن امن اون موقع اون ایرادات رو گفتم تا دفعه ی بعد، اون ایرادت رو برطرف کنی هرچند موافقم که جمله برای اولین بار هم بد بود جمله مناسبی نبود.

اوکی تو بلد. 8) البته نکات خوبی رو گفتی .اسم مدل من هم میذارم مدل "املشی".
در باره کریون هم باید بگم:البته که جذابه .
yes of course man 8)
+1 #36 Artemis 1394-03-01 22:31
به نقل از DAREDEVIL:
نقل قول:
هرکی این سریال رو دنبال کرده باشه میدونه که بهترین سریال کامیک بوکیه

البته بعد از DAREDEVIL هیچ سریال کمیک بوکی DAREDEVIL نمیشه ;-) 8) ;-) ;-)
مرسی که خیلی با احترام جواب من رو دادی ;-)
به نظر من فلش بهترین سریال کامیک بوکیه که همه چیزش مبتنی بر علمه و با واقعیت هم جور در میاد
البته هرکس نظر خودش رو داره و من به نظر شما احترام میذارم
+2 #37 DAREDEVIL 1394-03-01 22:31
اگر یکی وقت کرد برای منم آواتار بسازه لطفا
ایمیلم: mohammadsadeghsharifian7@gmail.com
اینم عکس: uplooder.net/.../...
+4 #38 DAREDEVIL 1394-03-01 22:33
#36: آقا من که بی احترامیه نکردم نظرم را گفتم :cry: :cry: :cry:
+2 #39 bullied hero 1394-03-01 22:38
به نقل از DAREDEVIL:
#36: آقا من که بی احترامیه نکردم نظرم را گفتم :cry: :cry: :cry:

حقیقتو گفت دوست عزیز.مثل بعضیا تیکه ننداخت. 8)
+2 #40 bullied hero 1394-03-01 22:41
به نقل از Artemis:
به نقل از DAREDEVIL:
نقل قول:
هرکی این سریال رو دنبال کرده باشه میدونه که بهترین سریال کامیک بوکیه

البته بعد از DAREDEVIL هیچ سریال کمیک بوکی DAREDEVIL نمیشه ;-) 8) ;-) ;-)

مرسی که خیلی با احترام جواب من رو دادی ;-)
به نظر من فلش بهترین سریال کامیک بوکیه که همه چیزش مبتنی بر علمه و با واقعیت هم جور در میاد
البته هرکس نظر خودش رو داره و من به نظر شما احترام میذارم
بله .فلش سریال قشنگی بود و انشاء الله سیزن 2 هم خوب باشه.تنها نکته بدش این بود که ایریس سیاه پوست بود...
+2 #41 Agent spidey 1394-03-01 23:12
به نقل از DAREDEVIL:
#36: آقا من که بی احترامیه نکردم نظرم را گفتم :cry: :cry: :cry:

نگفت که بی احترامی کردی در ضمن ازت تشکرم کرد که با احترام جوابشو دادی
+1 #42 Artemis 1394-03-01 23:16
به نقل از DAREDEVIL:
#36: آقا من که بی احترامیه نکردم نظرم را گفتم :cry: :cry: :cry:

من هم که گفتم شما با احترام نظر دادی و خیلی هم ممنونم بابت این ازت :lol:

من زیاد مشکلی با تغییر رنگ کاراکتر های فرعی ندارم ولی اینکه کاراکتر های اصلی مثل جانی رو تغییر رنگ بدن واقعا بده
#43 Z-men 1394-03-01 23:28
به نقل از DAREDEVIL:
اگر یکی وقت کرد برای منم آواتار بسازه لطفا
ایمیلم: mohammadsadeghsharifian7@gmail.com
اینم عکس: uplooder.net/.../...


شما که قبلا ثبت نام کردی اکانت داری!
#44 bullied hero 1394-03-01 23:34
تو رو خدا دوستان من که رفتم بخوابم ولی شما هم یه تاپ10 از خودتون بدبد دیگه .همتو مقاله گفتم هم تو کامنت اولم (همون درازه).ببینیم شخصیت شرور محبوب شما کیه.
#45 Z-men 1394-03-02 00:07
به نقل از Doc Strange:
اقا یعنی جان من کسی نیست برام اواتار درست کنه؟!
یه ماهه دارم اینو میگم! فقط عکسش یه عکس خفن(میگم خفن یعنی خفن!)از دکتر استرنج باشه خوبه راضیم.اینم جیمیلم:
amiravenger1394@gmail.com


شما هم مثل دردویل با این ایمیل اکانت وردپرس موجوده !
اگه مشکل دیگه ای دارید مطرح کنید تا من کمکتون کنم
#46 Artemis 1394-03-02 01:15
به نقل از bullied hero:
تو رو خدا دوستان من که رفتم بخوابم ولی شما هم یه تاپ10 از خودتون بدبد دیگه .همتو مقاله گفتم هم تو کامنت اولم (همون درازه).ببینیم شخصیت شرور محبوب شما کیه.

شخصیت شرور محبوب یا شخصیت هایی که میتونن تو فیلم اول اسپایدی باشن؟
#47 batspider 1394-03-02 01:25
دانلود پایلوت لو رفته سوپرگرل:

uploadboy.com/.../

بکوب لایک رو :D

توجه: بدلیل بالا بودن حجم باید عضو آپلودبوی شوید
#48 Agent Marvel 1394-03-02 10:09
کمپانی DC خیلی تلاش میکند تا با مارول رقابت کند ولی یا مساوی میکند یا میبازد:
سریال DARDEVIL و FLASH:
تو این مورد DC موفق شد مساوی کند.هر دو سریال عالی هستند و پرچم کمپانی ها را در تلوزیون حمل میکنند.

۳ گانه ریمی و ۳ گانه نولان:
نمره و فروش فیلم اول ریمی از فیلم اول نولان بالاتر است.
فیلم دوم ریمی بهترین فیلم تاریخ در ژانر ابرقهرمانی است و فیلم دوم نولان هم چهارمین فیلم برتر تاریخ سینما است.(مساوی)

انیمیشن های کارتونی:
DC سابقه بهتری در ساخت انیمیشن دارد ولی مارول(حالا سووونی!)همان مرد عنکبوتی خارق العاده را دارد که تا ابد کافی است تا در این زمینه هم برتر باشد.

(شایان ذکر است که این ها فقط ۳ نمونه از شکست های دی سی در برابر مارول است.)
#49 Agent Marvel 1394-03-02 10:11
دلیل اینکه سومین فیلم نولان و ریمی را با هم مقایسه نکردم چون هردو فیلم افتضاح هستند و چیزی برای رقابت ندارند.
#50 yasin 1394-03-02 10:13
من که با پرانتزها مشکلی نداشتم آخه خودمم بودم بیشتر از این مینوشتم :-*
#51 sepehr pourmalek 1394-03-02 10:34
#24
:lol: راست میگی کلا ازش یه شخصیت دیگه در آوردم :o
#52 young spider 1394-03-02 10:55
مقاله خوبی بود. من با والچر و میستریو موافقم.

بعد هم اینکه یه کم سنگین باش.خیلی جلف بود. اینه رامبد جوان.
#53 s.kraven 1394-03-02 12:01
با سلام من عضو جدیدم ;-)
خیلی مقاله نو و خوبی بود من که عاشق کریون شکارچی و سیلور سیبل (:-* )هستم.حیف که بولدوزر رایت سینماییش دست فاکسه :cry:
جای کله چکشی یا موربیوس یا بیتل خیلی خالیه :cry: به نقل از young spider:
مقاله خوبی بود. من با والچر و میستریو موافقم.

بعد هم اینکه یه کم سنگین باش.خیلی جلف بود. اینه رامبد جوان.

نگو خیلی مقاله خوبی بود.خب اینم یه مدلشه دیگه مقاله جلف که همین جلفی زیادش بامزه اش میکنه ;-) 8)
به نقل از yasin:
من که با پرانتزها مشکلی نداشتم آخه خودمم بودم بیشتر از این مینوشتم :-*

منم از پرانتز گذاریش خیلی خوشم اومد.به نقل از Artemis:
به نقل از bullied hero:
تو رو خدا دوستان من که رفتم بخوابم ولی شما هم یه تاپ10 از خودتون بدبد دیگه .همتو مقاله گفتم هم تو کامنت اولم (همون درازه).ببینیم شخصیت شرور محبوب شما کیه.

شخصیت شرور محبوب یا شخصیت هایی که میتونن تو فیلم اول اسپایدی باشن؟

فکر کنم اونایی رو میگن که مناسب فیلم اول اسپایدی باشن. :-| :sigh:
به نقل از bullied hero:
تو رو خدا دوستان من که رفتم بخوابم ولی شما هم یه تاپ10 از خودتون بدبد دیگه .همتو مقاله گفتم هم تو کامنت اولم (همون درازه).ببینیم شخصیت شرور محبوب شما کیه.

خب منم مینویسم:
10-موربیوس(ترس و وحشت)
9-کله چکشی(یه جورایی شبیه کینگ پین)
8-عقرب(طبق حرفی که بالا تو مقاله بود و نظرم رو عوض کرد)
7-بلک کت( :oops: )
6-سیلور سیبل( :oops: )
5-شوکر
4-آفتاب پرست
3-آقای نگاتیو(رفتن تو ویکی پدیا فهمیدم کیه)
2-کریون
1-میستریو(به به)
به نقل از Doc Strange:
من که فردا امتحان ندارم. :lol: :P

من تو رو باید نصفت کنم.خر شانس!!!من که هندسه داشتم. :-x
یه سوال:مدیر عزیز چه طوری میشه مقاله نوشت و به سایت فرستاد؟؟
#54 Doc Strange 1394-03-02 12:21
#53 یا علی! عضو جدیدی اولین کامنتت این قدر بود خدا رحم کنه به مقاله هات....فکر کنم 300000 سطر بشه! :o
من اولین کامنتم درخواست ترجمه ی یه کمیک بود! :D
#55 Agent spidey 1394-03-02 12:33
به نقل از Doc Strange:
#53 یا علی! عضو جدیدی اولین کامنتت این قدر بود خدا رحم کنه به مقاله هات....فکر کنم 300000 سطر بشه! :o
من اولین کامنتم درخواست ترجمه ی یه کمیک بود! :D

یعنی بدون اینکه خودتو معرفی کنی یه راست درخواست کمیک کردی :o
#56 mehran spidey 1395-04-23 13:02
با گزینه ی کرکس و مستریو موافقم
#57 captainiron 1395-04-23 14:48
به نقل از A.M howlett:
اقا گزینه 2 رو نمیتونن بیارن!جاگرنات یه میوتانته و رایت سینماییش هم دست عمو فاکسه

،به نظر من هیدرومن هم خوبه چون از لحاظ جلوه های ویژه میتونه غوغا کنه اصلا این مرد واس سینامس،کلیش واس سینماس!

میستریو یه هم یه گزینه عالیه حتی از کریون هم بهتر تر،اما اگه نه میستریو رو اوردن و نه هیدرومنو،

گزینه آخر هم آفتاب پرست باشه اینطوری میشه مثلا از بیوه سیاهم استفاره کرد مثلا اسناد شیلد رو دزیده

و حتی میشه کاپیتانم وارد ماجرا بشه چون معلوم بشه که آفتاب پرست رو هایدرا استخدام کرده تا خودش را جای وزیری،سناتوری چیزی بزنه و یه رای مهم بده
:P :lol:

مارول کجایی که دارم حروم میشه بیا منو ببر واست داستان بنویسم

اولن جاگرنات میوتانت نیست و قدرتاش رو از لباسش میگیره دومن تو کمیک های اسپایدرمن حضور داشته و مارول میتونه ازش استفاده کنه و اینکه تو کارتون ultimate spiderman هم چندین بار حضور داشته :-*

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 771 guests and 18 members online

  • amazing spider man
  • amir_avengers
  • Cap-Spider Potter
  • Dead ghost
  • DEADPOOL NINJAS
  • DEADPOOL NINJAS
  • Doctor.Strange
  • hassan91
  • iron-bat
  • Leonardo1
  • m.k.t
  • mikelanj
  • Odyssey
  • skyfall
  • Sonic_hero
  • spider-pool
  • Super Hero
  • Watch dogs

آخرین نظرات