مطالب برگزیده

نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part one)
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across...

10 قهرمان مرد جذاب دنیای کمیک

 

10- کلوسوس

 کلوسوس

شاید بگید که کلاسوس که اصلا توی فیلم هایی که دیدیم،خوشتیپ نیست.باید بگویم که کلوسوس در دنیای کمیک بسیار خوشتیپ تر از دنیای سینما است.کلوسوس دارای بدنی روی فرم و عالی است.او یکی از قد بلندترین قهرمانان مارول است و صورتی کشیده و بسیار زیبا دارد.او موهای سیاه و صاف و کوتاهی دارد که بسیار زیبا است.او همچنین چشم های قهوه ای بسیار زیبایی دارد که باعث جذابیت بیشتر میشود.او تا به حال توانسته با همین ویژگی ها با دختری مانند کیتی پراید قرار بگذارد و او را عاشق خود بکند.

 

9- روی هارپر (رد ارو،آرسنال)

 روی هارپر (رد ارو،آرسنال)

روی هارپر دستیار سابق گرین ارو،اسپیدی بود که بعد از اعتیاد به مواد مخدر از گرین ارو جدا شد.بعد ها بعد از ترک مواد مخدر هویت رد ارو را برای خود برگیزید و الان به تنهایی با جرم و جنایت مبارزه میکند. روی دارای موهای قرمز رنگ است که باعث متمایز بودن و جذاب تر شدن او با بقیه میشود.روی برخلاف موهای قرمز رنگش چشمانی سیاه رنگ دارد.او دارای بدنی ورزیده و قدی بلند است که باعث جذاب تر شدن او میشود.روی هارپر قبل از new52 دست چپ خود را از دست داده بود ولی خوشبختانه بعد از new52 دست چپش بازگردانده شد.

 

8- دردویل (مت مورداک)

 دردویل (مت مورداک)

او کور است،او سریع است و اگر شما آدم بدی باشید کاری میکند که آرزو کنید هیچ وقت به دنیا نمی آمدید.پس بایید به متیو مورداک آشنا شویم.مت مورداک جدا از توانایی های رزمی باور نکردنی اش یکی از جذاب ترین مردهای کمیک است.او دارای موهای قرمز رنگ است(البته در دنیای سینما الان موهایش مشکی است) قدی بلند دارد و هیکلی ورزیده و جذاب که باعث جذب شدن خواننده به او میشود.او همیچنین دارای چشمانی قهوه ای رنگ است که باعث جذاب تر شدن او میشود.او به همین ویژگی ها تونسته با زنان زیبایی مانند الکترا،بیوه ی سیاه و کارن پیچ قرار بگذارد و رابطه برقرار کند.

 

7- ثور (اودین سان)

ثور (اودین سان)

خدای رعد برق یکی از جذاب ترین قهرمانان کمیک است.او دارای موهای بلوند(زرد)است و هیکلی ورزیده دارد و عضله هایش باعث میشود دهان طرفداران اش از تعجب دهانشان باز بماند.ثور یکی از قد بلندترین قهرمانان مارول است و دارای صورتی کشیده و جذاب است. ثور چشمانی آبی رنگ بسیار جذابی دارد و توانسته است با همین چشمان زیبا دل زنان زیبایی را بروباید.یکی از زنانی که با ثور قرار میگذاشت جین فاستر است که بعد از نالایق شدن ثور توانست چکش را بلند کند و تبدیل به ثور جدید شود ولی انگار قرار است که او بخاطر سرطان بمیرد و ثور ادین سان دوباره لایق شود.(من که از خدامه که ادین سان دوباره لایق بشه)خوشبختانه مارول تصمیم گرفت برای این شخصیت از یکی از خوشتیپ ترین و قد بلند ترین بازیگران هالیود،کریس همثورث استفاده کند که شباهت بسیار زیادی به ثور در دنیای کمیک دارد.

 

6- ولورین (لوگان،جیمز هاوت)

ولورین (لوگان،جیمز هاوت)

او خشمگین و عصبانی است و چنگال هایی دارد که میتواند بدنت را تیکه تیکه کند.او کسی نیست جز لوگان ملقب به ولورین.

فرد کانادایی ما یکی از خوشتیپ ترین و البته عصبانی ترین قهرمانان مارول است.او دارای موهای مشکی رنگ است.مدل موهایش بسیار زیبا است و نشان دهنده ی خوی حیوانی و جهش ژنتیکی ولورین است.لوگان یکی از عضلانی ترین قهرمانان کمیک است و دارای بدنی روی فرم و جذاب است.او دارای چشمانی قهوه ای رنگ است و صورتی گرد و پشمالویی دارد.او تا به حال توانسته است با این ویژگی ها با کسانی مثل جین گری ،استورم، روگ،وایپر،میستیک،رد سونیا،دومینو و....رابطه برقرار کند.(لامصب این قدر تعداد کسانی که با ولورین قرار گذاشته اند زیاده که قابل شمارش نیست)ولورین حتی در دنیای سینما نیز خوشتیپ است و خوش شانس است که کسی به قد بلندی و خوشتیپی هیو جکمن نقشش را بازی میکند.شاید فکر کنید که ولورین یکی از بلند قد ترین قهرمانان مارول است ولی اشتباه نکنید.ولورین یکی از کوتاه قدترین قهرمانان مارول است و بخاطر قد 188 سانتی هیو جکمن(بازیگر نقش ولورین) به بلند قدی شهرت دارد.ولورین تنها نفری در این لیست است که بازیگری که نقشش را بازی می کند خوشتیپ تر از شخصیت اش در دنیای کمیک است.

 

5- سوپرمن (کلارک کنت)

 سوپرمن (کلارک کنت)

همان طور که میدانید سوپرمن اولین قهرمان و یکی از قدرتمند ترین قهرمانان کمیک است.سوپرمن همان طور که میدانیم یکی از خوشتیپ ترین قهرمانان کمیک است.او یکی از بلند قدترین قهرمانان کمیک است و موهای مشکی رنگی زیبایی دارد که به همرا چشم های آبی اش دل خواننده را می رباید.سوپرمن جدا از قدرت های خدا مانندش هیکلی روی فرم و بسیار بزرگ و زیبا دارد.او تا به حال توانسته با همین جذابیت اش با زن زیبایی مثل لوئیس لین ازدواج کند و بچه دار شود.در دنیای سینما نیز سوپرمن همیشه بازیگران جذاب و خوشتیپی مانند کریستوفرریو، هنری کویل و برندان روث داشته است.

 

4- بتمن (بروس وین)

 بتمن (بروس وین)

بروس وین زیر ماسک بتمن واقعا ترسناک است،مخصوصا برای خلافکارها.ولی وقتی بروس وین از زیر ماسک بتمن بیرون می آید تبدیل به یک بچه پولدار خوشتیپ و دختر باز میشود.بروس وین فردی قد بلند استبا موهای مشکی رنگ است.او دارای چشمانی قهوه ای رنگ است و صورت صاف و کشیده ای دارد.بروس وین بخاطر تمرینات رزمی که انجام داده دارای هیکلی بزرگ و روی فرم است.او تا به حال توانسته است با زنان زیبایی مانند سلینا کایل(زن گربه ای) و تالیا الغول رابطه داشته باشد.او یک پسر نیز از تالیا الغول به اسم دیمین دارد که الان در نقش رابین فعالیت میکند.

 

3- تونی استارک (آیرون من)

 تونی استارک (آیرون من)

شاید بهترین و خوشگل ترین هیکل را نداشته باشه ولی باید قبول کرد که در جذب کردن جنس مخالف بسیار بسیار تبحر داره. او پولداره و حاضر جواب و خوش صحبت و میتونه دل هر کسی را به دست بیاره. خیلی از زنان دنیای کمیک های مارول باهاش سری و سری داشته اند! تیپش هم خوبه انصافا و خیلی هم خوش لباسه.

 

2- گامبیت

 گامبیت

گامبیت یک فرد فرانسوی است و به لهجه ی فرانسوی اش افتخار میکند. همان طور که میدانیم فرانسوی ها آدم های عاشق پیشه ای هستند پس گمبیت هم آدم عاشق پیشه ای حساب میشود.گامبیت موهای بلند و قهوه ای رنگ بسیار زیبایی دارد.او قد بلند است و هیکل روی فرم و جذابی دارد. چیزی که او را از بقیه متمایز میکند چشمان قرمز رنگش است که بخاطر ژن جهش یافته اش است.این چشم ها بسیار زیبا است و هر کسی را مجذوب خود میکند.اصولا او مرد زن دوستی است ولی از وقتی به مردان ایکس ملحق شد،عاشق هم تیمی خود،روگ شد و نوعی عشق پاک بین آنها شکل گرفت چون جهش ژنتیکی روگ مانع تماس او با هرکس دیگری میشد.او بعد از پیوستن به مردان ایکس گذشته ی خلافکاری خود را فراموش کرده و به زندگی قهرمانی رو می آورد.

 

1- نایت وینگ (ریچارد دیک گریسون)

 نایت وینگ (ریچارد دیک گریسون)

دیک گریسون مارولی ترین شخصیت دی سی است.(اینو با جرات میگم) او رابین اول است و مانند بروس وین گذشته ی غم انگیزی دارد ولی او مانند بتمن بدبین و اخمو نشد.دیک گریسون یجورایی توی بت فمیلی (batFamily)استثنا است بخاطر همین این قدر معروف و محبوب است و همه او را دوست دارند.یک دلیل دیگه که همه دیک گریسون را دوست دارند جذابیت بیش از حد او است.اگر آرزوی دختران معمولی شاهزاده ای با اسب سفید باشد آرزوی دخترانی که کمیک میخوانند دیک گریسون است.او موهای سیاه و بلند بسیار زیبایی دارد.صورت کشیده و جذابی دارد.او قد بلند است و هیکل بسیار جذاب و روی فرمی دارد و دارای چشمانی آبیرنگی است که بیننده را مجذوب خود میکند.او همچنین بهترین باسن دنیای کمیک را دارد و به آن هم معروف است(یک بار باربارا گوردون او را از روی باسنش شناخت)او تا به حال توانسته با زنان بسیار بسیار زیادی رابطه برقرار کند که این ها معروف ترین آن ها استار فایر،باربارا گوردون،هانترس،ریون،زاتانا و ...هستند.

 

امیر حسین سخائی

nightspider

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

15 دستیار فراموش شده ابرقهرمان کمیک بوکی!

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های مارول

10 دستیار (SIDEKICK) برتر کمیک های دی سی

10 قهرمان برتر مارول در عصر طلایی دوران کمیک

10 حقیقت (FACT) مهمی که باید درباره "جوکر" بدانید

15 شخصیت برتری که از کمپانی یا دنیاهای دیگر وارد دی سی شدند!

15 دستیار برتر بتمن

10 شخصیت قدیمی کمیک بوک که هم نام کاراکترهای معروف مارول و دی سی هستند!

10 شخصیت فراموش شده دنیای کمیک که توسط جک کربی خلق شده اند

10 نوآوری و ویژگی مهم «جک کربی» (JACK KIRBY)

15 ناشر کمیک بوکی که دیگر وجود ندارند

معرفی شخصیت: جانشینان کاپیتان آمریکا

20 دعوای معروف بین خالقین دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

civil war 2
#1 civil war 2 1396-07-02 15:35
فقط تونی استارک توی همه این افراد مورد پسند تر هست 8) فقط یه چیزی وقتی اسم لوگان رو توی لیست گذاشتی باید حتما اسم پیتر و استیو رو هم تو لیست قرار میدادی :-|
راستی برای اینکه تشخیص بدیم نایت وینگ خوشتیپ هست همون بالا تنه کافیه ...... :oops: :lol:
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#2 Ultimate Comic Fan 1396-07-02 16:08
دست شما درد نکنه جناب سخائی! :-)
این مقاله واقعا دیگه لازم بود... :-*
فقط من چند تا اعتراض کوچیک دارم؛ به نظرم استیو راجرز میتونست به جای کلوسوس یا روی هارپر توی مقاله قرار بگیره، اما خب این مقاله شماستو من توش هیچکارم.
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#3 Dr.Hulk 1396-07-02 16:13
خيلي بخشيد كه اين موضوع بي ربطو مطرح ميكنم ولي اگه كسي ميدونه لطفا بهم بگه (قدرت رونز ) دركميك چيه و اينكه دقيقا چقدر قدرتمنده؟
لطفا هركي هر چي دربارش ميدونه بگه،من فقط ميدونم كه ثور يك بار به دستش اورده و شنيدم كه با استفاده از اون ميتونه اندام از دست رفتشو برگردونه.
اميدوارم ثور اصلي به طور كامل،قدرتمند،صح يح و سالم برگرده من به اخيرا هلاوه بر هالك به شدت طرفدار كل ازگاردي ها هم شده ام.
ببخشيد اگه كسي جواب اين سوال رو هم ميدونه بگه كه ايا ازگارد از زمين بزرگتره يا كوچيكتر و چقدر؟
بازم ميگم لطفا هركي جواب هر كدومشو ميدونه بگه.
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#4 Army.Of.ONE 1396-07-02 16:15
وای خدا مردم از خنده ..... :lol: دستتون درد نکنه بابت مقاله .... مقاله تون از لحاظ دقت به جزئیات (!) واقعا عالی عمل کرد و یکی از بامزه ترین مقالاتی بود که در سایت خوندم .... در خصوص رد هود و کلاسوس اصلا نمیدونستم با کسی بوده باشن .... امیدوارم باز هم از این مقالات فان در سایت ببینم .... تشکر :-)
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#5 Ultimate Comic Fan 1396-07-02 16:30
به نقل از Army.Of.ONE:
رد هود

اون رد ارو هست دوست عزیز.
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1396-07-02 16:36
این مقاله از اون مقالاتیه که بهم یادآوری میکنه چرا پیتر پارکر/اسپایدرمن محبوب ترین قهرمان تمام عمرمه :-*
نقل قول کردن
T.H.O.R
#7 T.H.O.R 1396-07-02 16:37
خیلی ممنون آقای سخائی ولی جای کاپتان آمریکا تو لیست خالیه واقعا یا مرد عنکبوتی
نقل قول کردن
C.s.r
#8 C.s.r 1396-07-02 16:38
نمیدونم چرا حس کردم پیتر و جانی هم تو لیستن پیتر با سه تا دوست دختر و جانی هم که....(البته فک نکنم پیتر واسه کسی جذاب باشه مثل افراد تو لیست)
و البته استیو که هیکل خیلی خوبی داره قد بلند و مو طلایی(بور)با چشمای آبی و صورت کشیده
در هر صورت این هفته top های خوبی روی سایت اومد تشکر
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1396-07-02 16:42
به نقل از C.s.r:
نمیدونم چرا حس کردم پیتر و جانی هم تو لیستن پیتر با سه تا دوست دختر و جانی هم که....

پیتر تو دوست دختر بدشانس نبوده ولی اصلا یه مرد جذاب به حساب نمیاد
جانی اما علیرغم ظاهر خوبش یه جور jerk محسوب میشه. یعنی اخلاقش اصلا واسه خانم ها جذاب نیست و زود ازش دوری میکنند
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1396-07-02 16:43
به نقل از T.H.O.R:
خیلی ممنون آقای سخائی ولی جای کاپتان آمریکا تو لیست خالیه واقعا یا مرد عنکبوتی


مرد عنکبوتی؟؟؟!!!!! :eek:
وای خدای من ... جذابیت پیتر در قیافه و ظاهر معمولی که داره
راستش یه ذره افسرده شدم. فکر میکردم تو این چند سال با این سایتم تونسته باشم خوب شخصیت پیتر پارکر رو تو ایران جا انداخته باشم
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#11 Dr.Hulk 1396-07-02 16:46
كسي نمتونه جواب سوالمو بگه ،اگه ميدونيد بگيد.
كامنت شماره سه(3#)
نقل قول کردن
C.s.r
#12 C.s.r 1396-07-02 16:54
به نقل از mtm:
به نقل از C.s.r:
نمیدونم چرا حس کردم پیتر و جانی هم تو لیستن پیتر با سه تا دوست دختر و جانی هم که....

پیتر تو دوست دختر بدشانس نبوده ولی اصلا یه مرد جذاب به حساب نمیاد
جانی اما علیرغم ظاهر خوبش یه جور jerk محسوب میشه. یعنی اخلاقش اصلا واسه خانم ها جذاب نیست و زود ازش دوری میکنند

بله قطعا همین طوره که شما میگید پیتر اخلاق خوبی داره و جانی قیافه ی خوبی(بنظرم من که جذاب هستن ولی به قولی که نوشتید دخترکش نیستن)...ممنون
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#13 Ultimate Comic Fan 1396-07-02 16:56
خب جذاب ترینا که انجام شد...
حالا نوبت ۱۰ قهرمان مرد غیر-جذاب دنیای کمیکه! :-*
نقل قول کردن
alihdz
#14 alihdz 1396-07-02 16:57
واقعا حق نایتوینگ بود که اول شه
خیلی ناراحت شدم وقتی تو سایت cbr خوندم که میتونست تو arrowverse باشه خیلی دلم میخاست ببینمش
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#15 Dr.Hulk 1396-07-02 17:10
من اخرش نفهميدم كه تير تفنگ در پوست ثور وارد ميشود يا نه ،البته يك بار ديگه هم گفتم كه فقط يك نفر جواب داد و گفت نميدونم .خوب توي يه مقاله تاپ تن توي همين سايت نوشته ثور اسيب ناپذيره و توي سايت ويكيپدياي فارسي هم نوشته ثور تقريبا اسيب ناپذير است ،ولي با وجود همه اينها نفهميدم كه تير تفنگ در پوست ثور وارد ميشود يا نه،نظرتونو بنوسيد.
بعضي از سايت هاي معتبر انگيليسي مينوسند كه پوست ثور نسبت به همه سلاح هاي ساختگي به دست بشر مقاومه.
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#16 Dr.Hulk 1396-07-02 17:12
ميدونم كه اين موضوع از مطلب اصلي يكم دوره ولي حداقل يه نفر نظرشو بنويسه.
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1396-07-02 17:34
به نقل از Dr.Hulk:
ميدونم كه اين موضوع از مطلب اصلي يكم دوره ولي حداقل يه نفر نظرشو بنويسه.


شرمنده. من کلا تو این قضیه قدرت ها و زور بازو و ... اطلاعات زیادی ندارم
ولی برخی دوستان هستند که حتما دارند و جواب سوالاتت رو هم میدن
صبر داشته باش
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1396-07-02 17:38
نقل قول:
:-)
به نظرم استیو راجرز میتونست به جای کلوسوس یا روی هارپر توی مقاله قرار بگیره، اما خب این مقاله شماستو من توش هیچکارم.
ببین استیو راجرز تو قیافه و هیکل بی نقصه ولی نمیشه بهش گفت جذاب
یه جوریه. زیادی مثبته. یه کمی هم داهاتی! یعنی چطور بگم برای جذاب بودن یا charming بودن باید کمی شیطنت داشت و پررو بود ولی استیو اینطور نیست
راستش من تو این مقاله مشکلم با کلارک کنت و سوپرمنه. من نمیتونم سوپرمن رو جذاب بدونم چون اونم یه جورایی مثل استیوه
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#19 Ultimate Comic Fan 1396-07-02 18:11
#18
حالا که بهش فکر میکنم میبینم راست میگین.
استیو راجرز و کلارک کنت همونجور که گفتین زیادی مثبتن و boy scout به حساب میان.
نقل قول کردن
secret cap
#20 secret cap 1396-07-02 18:15
سلام مقاله عالی بود به نظر من جای سوپر من میتونست هاکای باشه استاد ترابی کمیک نسل هارو ترجمه نمی کنید
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1396-07-02 18:25
به نقل از secret cap:
استاد ترابی کمیک نسل هارو ترجمه نمی کنید

نه . برنامه ای برای ترجمه کردنش نداریم
ولی معرول لگسی رو ترجمه میکنیم
نقل قول کردن
mtm
#22 mtm 1396-07-02 18:26
به نقل از Ultimate Comic Fan:
#18
حالا که بهش فکر میکنم میبینم راست میگین.
استیو راجرز و کلارک کنت همونجور که گفتین زیادی مثبتن و boy scout به حساب میان.


یادته تو اون کارتون بتمن و سوپرمن، لوییز لین عاشق سوپرمن بود و همینطور عاشق بروس وین؟
یعنی مرد ایده الش ترکیبی بود از بروس وین با سوپرمن
نقل قول کردن
secret cap
#23 secret cap 1396-07-02 18:33
به نقل از mtm:
به نقل از secret cap:
استاد ترابی کمیک نسل هارو ترجمه نمی کنید

نه . برتامه ای برای ترجمه کردنش نداریم
ولی معرول لگسی رو ترجمه میکنیم


ولی مگه نسل ها به لگسی ربط نداره
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1396-07-02 18:54
به نقل از secret cap:
به نقل از mtm:
به نقل از secret cap:
استاد ترابی کمیک نسل هارو ترجمه نمی کنید

نه . برنامه ای برای ترجمه کردنش نداریم
ولی معرول لگسی رو ترجمه میکنیم


ولی مگه نسل ها به لگسی ربط نداره

نه. نداره
نقل قول کردن
secret cap
#25 secret cap 1396-07-02 19:02
ممنون
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#26 CAPTAIN DIAR 1396-07-02 19:04
وقتی عنوان مقاله رو دیدم 100% مطمئن بودم که نایتوینگ اوله ولی وقتی اسم استیو راجرز رو ندیدم حالم گرفته شد :sad:
نقل قول کردن
C.s.r
#27 C.s.r 1396-07-02 19:41
به نقل از mtm:
نقل قول:
:-)
به نظرم استیو راجرز میتونست به جای کلوسوس یا روی هارپر توی مقاله قرار بگیره، اما خب این مقاله شماستو من توش هیچکارم.

ببین استیو راجرز تو قیافه و هیکل بی نقصه ولی نمیشه بهش گفت جذاب
یه جوریه. زیادی مثبته. یه کمی هم داهاتی! یعنی چطور بگم برای جذاب بودن یا charming بودن باید کمی شیطنت داشت و پررو بود ولی استیو اینطور نیست
راستش من تو این مقاله مشکلم با کلارک کنت و سوپرمنه. من نمیتونم سوپرمن رو جذاب بدونم چون اونم یه جورایی مثل استیوه
درسته البته من فک کردم ملاک جذابیت در این مقاله فقط چهره و... باشه ولی اگه بخوایم اخلاق و رفتارم در نظر بگیریم ولورین و سوپرمن و تا حدودی دردویلم نباید تو لیست میبودن
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#28 Cap-Spider Potter 1396-07-02 19:49
به نقل از mtm:
این مقاله از اون مقالاتیه که بهم یادآوری میکنه چرا پیتر پارکر/اسپایدرمن محبوب ترین قهرمان تمام عمرمه :-*


استاد زدی تو خال... (حرف حساب جواب نداره که !)
پیتر خیلی خاص و منحصر به فرده و مثل این عجق وجقا که نیست ! :D (شوخی)حرفتون منو یاد مقاله اسپایدی و مذهب و 20 دلیل دوست داشتن مرد عنکبوتی انداخت که از بهترینای سایتن...(اینو جدی میگم هیچ کدوم از مقالاتتون مثل این دوتا من رو با ذات حقیقی پیتر آشنا نکرد)


به نقل از Dr.Hulk:
من اخرش نفهميدم كه تير تفنگ در پوست ثور وارد ميشود يا نه ،البته يك بار ديگه هم گفتم كه فقط يك نفر جواب داد و گفت نميدونم .خوب توي يه مقاله تاپ تن توي همين سايت نوشته ثور اسيب ناپذيره و توي سايت ويكيپدياي فارسي هم نوشته ثور تقريبا اسيب ناپذير است ،ولي با وجود همه اينها نفهميدم كه تير تفنگ در پوست ثور وارد ميشود يا نه،نظرتونو بنوسيد.
بعضي از سايت هاي معتبر انگيليسي مينوسند كه پوست ثور نسبت به همه سلاح هاي ساختگي به دست بشر مقاومه.


به به !
شما فقط درگیر سوالات مربوط به قدرت و توانمندی هستیا ! :D
راستش این درسته و تیر تفنگ یا تا جایی که میدونم شلیک های قوی تر از تفنگ هم توی پوست تور نفوذ نمیکنه ;-)
نقل قول کردن
zahed arazi
#29 zahed arazi 1396-07-02 20:23
کاور فیلمو عشقه جدال پولدارها هردو جذاب ثروتمند و بدون نیروی فوق بشری اما قدرتمندتر از خیلیا اصلا اگه این دو شخصیت نبودن من نه عاشق دیسی بودم و نه مارول
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#30 Dr.Hulk 1396-07-02 20:36
به نقل از Cap-Spider Potter:
به نقل از mtm:
این مقاله از اون مقالاتیه که بهم یادآوری میکنه چرا پیتر پارکر/اسپایدرمن محبوب ترین قهرمان تمام عمرمه :-*


استاد زدی تو خال... (حرف حساب جواب نداره که !)
پیتر خیلی خاص و منحصر به فرده و مثل این عجق وجقا که نیست ! :D (شوخی)حرفتون منو یاد مقاله اسپایدی و مذهب و 20 دلیل دوست داشتن مرد عنکبوتی انداخت که از بهترینای سایتن...(اینو جدی میگم هیچ کدوم از مقالاتتون مثل این دوتا من رو با ذات حقیقی پیتر آشنا نکرد)


به نقل از Dr.Hulk:
من اخرش نفهميدم كه تير تفنگ در پوست ثور وارد ميشود يا نه ،البته يك بار ديگه هم گفتم كه فقط يك نفر جواب داد و گفت نميدونم .خوب توي يه مقاله تاپ تن توي همين سايت نوشته ثور اسيب ناپذيره و توي سايت ويكيپدياي فارسي هم نوشته ثور تقريبا اسيب ناپذير است ،ولي با وجود همه اينها نفهميدم كه تير تفنگ در پوست ثور وارد ميشود يا نه،نظرتونو بنوسيد.
بعضي از سايت هاي معتبر انگيليسي مينوسند كه پوست ثور نسبت به همه سلاح هاي ساختگي به دست بشر مقاومه.


به به !
شما فقط درگیر سوالات مربوط به قدرت و توانمندی هستیا ! :D
راستش این درسته و تیر تفنگ یا تا جایی که میدونم شلیک های قوی تر از تفنگ هم توی پوست تور نفوذ نمیکنه ;-)

خيلي خيلي ممنونم ،جواب سوال اولمو نميدونستيد؟(3#)
به هر حال مرسي
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#31 Samwel Tarly 1396-07-02 20:44
ممنون بابت مقاله و عجب مقاله ای خیلی موضوع جالبی داشت و یجورایی وقتی مقاله رو میخوندم یه لبخندی رو لبم می اومد و رو مورد 1 رو که دیدم که دیگه ترکیدم از خنده(کلا ادم خوش خنده ای ام).فکر میکردم مورد 1 حتما ایرون من یا بتمنه و دیک گریسون رو دیدم تا حدودی تعجب کردم ولی وقتی توضیحات اقای سخایی رو خوندم کاملا قانع شدم که رتبه 1 لیاقت خودشه و باید با اقتدار در صدر جدول باشه :-)
به نظرم لوک کیج هم میتونست تو این لیست باشه چون عزیزانی که سریال های مارول/نتفلیکس رو دنبال می کنن میدونن که حاج لوک علاقه زیادی به نوشیدن قهوه داره :D
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#32 Cap-Spider Potter 1396-07-02 21:44
#30

امممم... چی بگم اخه...
ببین من یه نیرو رونز میشناسم (خیلی خیلی کم ازش میدونم) نمیدونم همونیه که میگی یا نه ولی فک کنم خودش باشه
رونز یه قدرت و نیروییه که اودین به دستش اورد. به علاوه اینکه یه نوع قدرت جادویی هم هست که اجازه دسترسی به یه دانش عظیمی رو میده. اودین که توی دنیای مارول خدای خدایانه و کسب این قدرت براش کاری نداشت ! :-* رونز بعدشم هم به تور منتقل شد. راستش درست نمیدونم چی کار میکنه فقط اینکه قدرتش باعث میشه به دانش های فراتری برسی و نیرو هایی جادویی قوی ای هم داره و جدا از اینا، برای نابودی یا شکست دادن دشمن هم استفاده میشه...

درباره آزگارد با یقین بهت نمیگم از زمین کوچیکتره
اما تا جایی که من میدونم خیلی جاها گفته شده آزگارد یه سیاره کوجیک و جمع و جوره. فک نمیکنم زیاد بزرگ باشه و راستش به نظر من یه بخش کوچیکی از زمینه !
نقل قول کردن
Sonic_hero
#33 Sonic_hero 1396-07-02 21:57
قیافه چیه :o
مرد باید با پیکان مخ بزنه با بنزشو همه بلدن :D
راستی من یه ایده خیلی خام مناسب کمیک دارم کسی هست بخواد بدونتش؟
تو مایع های فلسفی عرفانی دینیع.
یه what if از دنیای واقعی هستش...
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#34 Dr.Hulk 1396-07-02 22:56
#32
خيلي عالي واقعا اطلاعاتتون از كميك عاليه.تشكر دوباره
نقل قول کردن
sib khan
#35 sib khan 1396-07-03 16:09
خیلی بامزه بود :lol: ولی به قول اقای ترابی سوپر من از نظر من دختر اصلا جذاب نیست(لطفا منحرف نشید من پدر مادر دارم :lol: فقط خواستم بگم دخترا سوپرمنو جذاب نمیدونن :-* )
نقل قول کردن
Unknown
#36 Unknown 1396-07-03 17:33
خیلی خیلی ممنون بابت مقاله اقای سخایی .
به نظر من یک مقاله ای به نام 10 قهرمان مثبت دنیای کمیک لازم داریم :lol:
نقل قول کردن
Superior avenger
#37 Superior avenger 1396-07-03 23:55
خسته نباشید بابت مقاله
واقعا تنوع مقالات توی سایت خیلی زیاده
به نظرتون نباید میگل اوهارا هم تو لیست میبود؟یا من اشتباه فکر میکنم
حالا نوبت جذاب ترین خانم های دنیای کمیکه :-*
نقل قول کردن
arian_metallica
#38 arian_metallica 1396-08-02 18:44
جای daken پسر ولورین و جیسون تاد خالیه :-)
نقل قول کردن
arian_metallica
#39 arian_metallica 1396-08-02 18:47
راستی پیتر هم تو خیلی کمیک ها خوش هیکل و خوش تیپ کشیدنش ولی در کل به پای اینا نمی رسه :lol:
نقل قول کردن
Amir
#40 Amir 1396-09-11 15:56
مقاله ی خوبی بود .......به نظرم وقتشه بریم سراغ 10 زن جذاب کمیک
نقل قول کردن
Captain Marvel
#41 Captain Marvel 1396-10-29 13:59
به نقل از Amir:
مقاله ی خوبی بود .......به نظرم وقتشه بریم سراغ 10 زن جذاب کمیک

موافقم
نقل قول کردن
Captain Marvel
#42 Captain Marvel 1396-10-29 14:00
جای باکی بارنز جدا خالی بود :-?
نقل قول کردن
darwinseyf
#43 darwinseyf 1397-06-07 10:05
اولا که باید بگم هر پسری هم که کمیک می خونه مسلما عاشق دیگ گریسون هستش والا من خودم حاضر بودم یه چشم نداشتم نصف بردار دیگ خوشتیپ بودم باووووووووو
نقل قول کردن
darwinseyf
#44 darwinseyf 1397-06-07 10:06
به نقل از Captain Marvel:
جای باکی بارنز جدا خالی بود :-?

فکر کنم باکی تو فیلماش زیادی خوشتیب در اوده باشه!
نقل قول کردن
darwinseyf
#45 darwinseyf 1397-06-07 10:09
به نقل از Captain Marvel:
به نقل از Amir:
مقاله ی خوبی بود .......به نظرم وقتشه بریم سراغ 10 زن جذاب کمیک

موافقم

اکثرا زنانهای کمیک جذابن که والا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 948 guests and no members online