مطالب برگزیده

نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part one)
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across...

10 شخصیتی که احتمالا در انتقام جویان 3 یا 4 خواهند مرد

این مقاله ترجمه شده از سایت CBR تقدیم شما می شود.در واقع در این مقاله 11 شخصیت به شما معرفی می شود ولی قصد این بوده که جزو Top 10 سایت قرار بگیرد.

MCU از زمان آغاز فروتنی اش با اولین فیلم مرد آهنی ، جوهره ی واقعی شخصیت ها، ابرقهرمانان و خائنانی را به طور یکسان معرفی کرده است. همه ی نام های آنها مورد علاقه ی طرفداران قرار گرفته و همه به آن ها در سرتاسر جهان احترام می گذارند. با هر فیلم جدیدش جهانش رشد کرد؛ همراه با بازیگرانی که به طور مداوم در مجموعه ای از فیلم های متصل به یکدیگر ظاهر شدند و کمک کردند که MCU را به یکی از جاه طلبی ترین و موفق ترین فرچانز سینمایی تبدیل کنند.شروع آن تقریبا ده سال پیش بود و اکنون ما برای دیدن فیلمی که حاصل 10 سال تلاش مارول است بسیار مشتاقیم. ما از جنگ جهانی دوم به طرف دیگر کهکشان رفتیم،از ورود مرد عنکبوتی به MCU به ورود دکتر استرنج رفتیم و در حال حاضر ما به پایان فاز سوم فیلمهای مارول نزدیک و نزدیک تر می شویم. همانطور که فیلم های مارول به نقطه عطف قابل توجهی می رسند، به این معنی است که خطرات بسیاری در شکل ها و اندازه های متفاوت به وجود می آیند و شخصیت هایی را که مدتها پیش تاسیس شده اند در خطر مرگ قرار می دهند. در این مقاله قصد به معرفی 11 شخصیتی خواهیم داشت که احتمال دارد در فیلم های سینمایی مارول کشته شوند.

 

- ویژن vision

ویژن vision 

حضور ویژن در دنیای سینمایی مارول غیر منتظره بود.به وجود آمدن ویژن با دو دلیل همراه بود.یکی جاه طلبی Ultron و دیگری این بود که ویژن کسی بود که می توانست با توجه به رویای ثور از سنگ بی نهایت ذهن محافظت کند.ویژن به عنوان استفاده کننده از سنگ ذهن برای هدف های خیر خواهانه و طرفدار صلح و یک انتقام جوی جدید با قدرت های تقریبا نا محدود در کنار انتقام جویان مبارزه کرد.با این حال کسی دیگری به نام ثانوس Thanos وجود دارد  که به دنبال جمع آوری سنگ های بی نهایت است و امیدوار است آنها را در کنار هم قرار دهد و دستکش بی نهایتش را تکمیل کند.

بله، ثانوش Thanos در حال آمدن است و اگر او تا به حال امید به کامل کردن دستکش بی نهایت خود که یکی از قوی ترین سلاح ها در جهان است که تمام شش سنگ بی نهایت در آن وجود دارند دارد، به این معنی است که او هیچ گزینه ی دیگری ندارد و مجبور است سنگ ذهن را از ویژن بگیرد.چنین برداشتی بدون شک،این احتمال را بالا می برد که ویژن از بین می رود  زیرا سنگ ذهن بود که روح ویژن را درون بدنش قرار داد و احتمالا ویژن بدون سنگ ذهن خواهد مرد.همچنین ما در تریلر دیدیم که فرزندان ثانوس دارند سنگ ذهن را از سر ویژن در می آورند.

 

10- کاپیتان آمریکا Captain America

کاپیتان آمریکا Captain America 

همانطور که متنفر هستیم آن را بگوییم می توان گفت که ممکن است کاپیتان آمریکا به روز های پایان عمرش نزدیک شود و احتمال میرود که این اتفاق در فیلم Avengers 4 اتفاق بیفتد.زیرا کریس ایوانز تایید کرد که موافقت کرده که بازی در یک فیلم دیگر بعد از Avengers 3 Infinity War را با مارول امضاء کرده است.منطقی به نظر می آید زیرا اگر کاپیتان آمریکا در انتقام جویان 4 نباشد و یهویی مارول بعد از فیلم اونجرز 4 وارد فاز چهارم شود و فیلم های خود را ادامه دهد مردم تعجب می کنند و کسی دیگر نمی داند که کاپیتان آمریکا کیست.همچین قبلا عکس هایی در سایت منتشر شده که کریس ایوانز رو سر صحنه ی فیلمبرداری اونجرز 4 نشان می دهد.

شاید هم امکان داشته باشد که کاپیتان آمریکا در اونجرز 3 بمیرد.در کمیک ها نشان داده شده که ثانوس Thanos به راحتی می تواند Captain America را از بین ببرد و این نیز راه را برای باکی بارنز باز می کند که جای کاپیتان آمریکا را گرفته و سپر او را برداشته و به نوع دیگری از کاپیتان آمریکا تبدیل شود.در ضمن ما در تریلر دیدیم که تونی دست یک جنازه را گرفته و اندوهگین است،شاید آن جنازه ی کاپیتان آمریکا باشد.

 

9- لوکی Loki

 لوکی Loki 

لوکی شخصیتی است که  بیش تر از یک بار مرگ را فریب داده. به هر حال به نظر میرسد که برای هر کدام  یک راه حل پیدا کرده است.همانطور که فاز سوم فیلم های مارول به پایان می رسد این فرضیه وجود خواهد داشت که لوکی نیز ممکن است به پایان روز های خود نزدیک شود.در حال حاضر تایید شده است که او نقش مهمی در فیلم Avengers 3 : Infinity War بر عهده خواهد داشت ولی هر چقدر هم که ظریف باشد ما هنوز آن را نمی دانیم.همچنین احتمال دارد که او کسی باشد که مکعب کیهانی را به ثانوس می رساند.در ضمن او می تواند به آسانی برادرش را فریب داده و به Thanos تحویل دهد.

اما به نوعی لوکی همیشه ثابت کرده است که کمی خوبی درون او وجود دارد و شاید به کمک اونجرز بپیوندد و کشته شود.البته ما هنوز نمی دانیم هنگامی که ثانوس مشغول جمع آوری سنگ های بی نهایت است لوکی چه کار می کند.علاوه بر این، مرگ لوکی لزوما به معنی پایان دادن به شخصیت وی نیست. او همیشه می تواند به عنوان یک زن یا یک کودک همانند دنیای کمیک به عنوان یک بازیگر متفاوت برای فاز چهارم فیلم های سینمایی مارول بازی کند.

 

8- فالکون  Falcon

فالکون - شاهین 

سم ویلسون ثابت کرده است که یک شخص ثالث ثانویه در MCU است.فالکون به عنوان یک شریک و دوست کاپیتان آمریکا او را در جنگ ها و مخصوصا در نبرد فیلم جنگ داخلی یاری کرده است. اما حقیقت این موضوع این است که وقتی Thanos و نیروهای او در حال ضربه زدن هستند، ممکن است سم از عمق او خارج شود.لباس او یکی از آن مورد هاست که چیزی را نشان می دهد که او گفته است،یعنی او یک سرباز است - کسی که با سربازان دیگر مبارزه می کند.او تجربه زیادی در مورد مبارزه با بیگانگان ندارد ولی در تریلر دیدیم که او در واکاندا و در حال مبارزه با لشکر ثانوس است.شاید مرگ او باعث شود که دیگر اعضای گروه اونجرز ثانوس را جدی تر بگیرند و کاپیتان تحت تاثیر بیشتری قرار گیرد.

 

7- خانواده ی هاکای

خانواده ی هاکای 

در واقع این صحنه در فیلم Avengers Age of Ultron یک سوپرایز هم برای قهرمانان و هم برای طرفداران بود. قهرمانان متوجه شدند که کلینت مخفیانه یک همسر و سه فرزند داشته است و برای استراحت به خانه ی خود می رفته است.در حالی که کلینت به طور مکرر بازنشسته شد تا در خانه بماند، مجبور شد که یک بار دیگر به کمک کاپیتان آمریکا بشتابد و تعطیلات خود را در جنگ داخلی بین مرد آهنی و کاپیتان آمریکا بگذراند و این چیزی بود که منجر شد که کلینت به زندان بیفتد.

با در نظر گرفتن این ماجرا کلینت که در زندان به سر می برد ممکن است که او نتواند به خانه برود و خانواده اش مورد حمله ی سپاه ثانوس قرار گرفته و کشته شوند.اگر Thanos و فرزندانش در حال ضربه زدن به دنبال Avengers هستند، خانواده Hawkeye در لیست این موجودات خطرناک خواهند بود. با توجه به اینکه خانواده کلینت یک بار در کتابهای کمیک کشته شده اند، کاملا ممکن است که چنین چرخشی غم انگیز در جنگ بی نهایت رخ دهد.

 

6- مامور 13 (شارون کارتر) Agent 13 Sharon Karter

شارون کارتر 

مامور 13 هرگز بزرگترین نقش را نداشت، اما او از شخصیت مهم در بین دیگر بازیگران دو فیلم آخر کاپیتان امریکا بود.اوعجیب و غریب و رو به رشد بود و همیشه به نظر می رسید که خیلی دیر و در بدترین حالت آمده است. شارون در حال حاضر در فرار از مقامات دولت است زیرا او به استیو راجزر در فیلم جنگ داخلی کمک کرد که به فرودگاه بروند و به نظر می رسد که آینده ی خوبی در انتظار او نیست.

ما حتی نمی دانیم که آیا او نقشی در فیلم جنگ بی نهایت دارد یا نه.او می تواند حضور کمی و اساسی در فیلم داشته باشد.همچنین می تواند با استیو که در خارج از قانون عمل می کند، همراه شود و مرگ غم انگیزش می تواند استیو را بیرون بکشد و او را مجبور کند که با استارک در مقابل ثانوس مقابله کند.

 

5- نبیولا Nebula

 نبیولا Nebula 

رابطه بین Gamora و Nebula بعد از آن مشخص شد که فهمیدیم که نبیولا در واقع "خواهر شیطانی" گامورا در فیلم های Guardians of Galaxy   بود. نبیولا با سارقان همراه شد و همکاری غریبانه ای با خواهرش داشت. اما او از سوی پدرش یعنی ثانوس مورد آزار و شکنجه های زیادی قرار می گرفت.مثلا در نبرد بین او و گامورا هر وقت گامورا برنده می شد ثانوس یکی از اعضای بدن نبیولا را در می آورد و به جای آن وسایلی از قطعات نا شناخته می گذاشت برای همین نبیولا قصد دارد تا ثانوس را بکشد.

البته نبرد نبیولا با پدرش ممکن است که خطرناک باشد و منجر به مرگ او شود.حالا او یک عضو غیر رسمی از تیم محافظان کهکشان است و از یک خائن به یک قهرمان تکامل یافته است. بنابراین، یک فداکاری قهرمانانه می تواند به طور کامل تاکید بر رستگاری او داشته باشد، که به نوبه خود می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای بر Gamora داشته باشد.

 

4- هنک پیم Hank Pym

هنک پیم Hank Pym 

هانک پیم به عنوان مرد مورچه ای در بسیاری از ماجراها رفت و یک حرفه ای طولانی و مخفی ابرقهرمانی داشت. حالا که اسکات لنگ جای او را گرفته است، می دانیم که تکنولوژی Ant-Man در دستان شخص خوبی است. در حال حاضر، Hope دختر Hank قرار است به عنوان یک ابرقهرمان در فیلم مرد مورچه ای و واسپ ظاهر شود، و هنک قصد دارد همسرش  را به زندگی معمولی خود از قلمرو کوانتومی درآورده و بازگرداند و شاید این اتفاق در فیلم Ant-Man و Wasp در سال 2018 اتفاق بیفتد.

با تمام این چیزها در حالت آینده اتفاق می افتد،مارول گذشته ی هنک پیم را این طور برای ما تعریف کرده که هنک پیم به همراه همسرش که در لباس واسپ قرار داشت به یک ماموریت نهایی رفتند و در این ماموریت همسر هنک خودش را از اتم کوچک تر کرد تا مانع از انفجار بمب شود بنابراین هنک پیم که خود را مقصر این اتفاق می افتد لباس مرد مورچه ای را رها کرده و به اسکات لنگ می دهد.بنابراین اگر هنک بمیرد می تواند اثرات پایداری در اسکات و هپ داشته باشد.

 

3-سپاه نوا The Nova Corps

سپاه نوا The Nova Corps 

نیروهای نوا ثابت کرده اند که نیروی پلیس صلح نهایی کهکشان هستند، اما حتی آنها نیز در برابر یک حمله بزرگ توسط رونان آسیب پذیر بودند.اما به لطف نگهبانان کهکشان، آنها جان سالم به در برده و از سنگ قدرت محافظت می کنند.سنگی که اکنون یکی از اهداف بسیار بزرگ ثانوس است.

حمله به این مقیاس،بسیار فاجعه بار خواهد بود، و نه تنها این را نشان می دهد که نیروهای خام و بسیار عالی ثانوس همانطور که سپاه نوا را نابود کنند،می توانند آینده ی کیهانی MCU را ایجاد کنند.در واقع،شاید تمام اعضای سپاه نوا کشته شوند،شاید هم بازماندگان بتوانند در را برای ریچارد رایدر، باز کنند تا به عنوان یکی از محافظ های کهکشانی با ثانوس مبارزه کند.ما در تریلر اونجرز 3 دیدیم که ثانوس سنگ قدرت را به دست آورده و این احتمال بالا می رود که فرزندان ثانوس یا خود ثانوس توانسته اند سنگ قدرت را از سپاه نوا بگیرند.

 

2- ثانوس Thanos

 ثانوس Thanos 

تانوس کسی یا چیزی است که همه ی تلاش های مارول برای نشان دادن خطرناکی و پلیدی او بوده و ساخته شده است. از زمان اولین فیلم Avengers، همه می دانند مقابله با دیوانه تایتان اجتناب ناپذیر است.ثانوس، به عنوان یکی از خطرناک ترین موجودات در جهان، بدون شک اعلام جنگ با قهرمانان روی زمین خواهد کرد.و در فیلم اونجرز 3 این ثانوس است که مهم ترین نقش را ایفا خواهد کرد.

با توجه به این موضوع، این یک شرط امن است ، تا آن زمان Avengers 4 به پایان می رسد.ثانوس موجودی نیست که خوب باشد  و به دنبال رستگاری باشد.او همه چیز را از راه شر بدست می آورد و هیچ چیز او را برای رسیدن به آنچه که می خواهد، متوقف نمی کند،و آنچه او می خواهد مرگ است.(البته حدس زده شده که شاید معشوقه ی او در دنیای سینمایی مارول هلا باشد).در واقع تنها راه برای متوقف کردن او این است که او نابود شود.علاوه بر این بعید به نظر می رسد که این ویلن برای حضور در یک فیلم دیگر زنده بماند.

 

1- مرد آهنی Iron Man

  مرد آهنی Iron Man

مرد آهنی شخصیتی است که تمام MCU با او آغاز شده است.پس از یک فیلم تک از مردآهنی دنیای سینمایی مارول همراه رابرت داونی جونیور به عنوان بازیگر تونی استارک متولد شد. در حال حاضر به نظر می رسد که او باید با زندگی خود در اونجرز 3 وداع کند.او ممکن است مدت زمانی که در فیلم های خود داشت را نداشته باشد، اما حضور او در کاپیتان امریکا: جنگ داخلی و مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه همان قدر مهم بود.

رابرت داونی جونیور اعلام کرده است که او قصد داشت در برخی مواقع از دنیای سینمایی مارول بیرون برود، قبل از تبدیل شدن به چیزی که خنده دار است، پس شاید Avengers 4 بتواند این پایان را نشان دهد. استارک در حال حاضر قصد دارد تا ثانوس را متوقف کند ولی مثل اینکه ثانوس به این راحتی ها نمی خواهد متوقف شود.بنابراین شاید MCU مجبور باشد بدون حضور شخصیت اصلی اش به سمت جلو حرکت کند.

نظر شما چیست؟ به نظر شما کدام شخصیت MCU بیشتر احتمال دارد که بعدا بمیرد؟

 

علیرضا نوروزی

alispider

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

10 سئوال مهمی که درباره عالم سینمایی مارول داریم

شخصیت هایی كه احتمالا در پایان فاز 3 مارول میمیرند

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

T.H.O.R
#1 T.H.O.R 1396-09-09 08:15
سلام
آقای نوروزی مقاله بسیار زیبایی بود مرسی بابت مقاله
افرادی رو نام برده بودین که احتمال مرگشون از اول mcu تا الان وجود داره ولی یک یا دو نفر رو از قلم انداختین یکی مثل تور چون همان طور که خبر دارین چند ماه پیش کلیپی از اونجرز 3 منتشر شد که یک نفر با دوربین عادی ضبط کرده بود و دیدیم که تانوس سر تور در دستش هست و داره اون رو از بدن تور جدا میکنه ولی در کل بگم مقالتون خیلی زیبا و جذاب بود ولی امیدوارم هیچ کدوم از این اتفاقات نویافته چون ما با این کاراکتر ها یه جورایی انس گرفتیم
نقل قول کردن
T.H.O.R
#2 T.H.O.R 1396-09-09 08:18
راستی دیروز یک خبر تو روزنامه جام جم خوندم نوشته بود نگهبانان کهکشان سه کلید خورد و قبل از اونجرز 3 میاد در سال 2018 این خبر واقعیت داره یا خیر؟
و ببخشید بابت اسپم
نقل قول کردن
marvel boy
#3 marvel boy 1396-09-09 08:29
مقالتون عالی بود ولی خیلی بد میشه بیشرشون بمیرن امیدوارم فاکس و دیزنی به توافق برسن و ایکس من ها (البته همشون نه مثل ولورین و ساییکلاپس و جین گری و ...)تو اونجرز چهار به کمکشون بیان.جین که قدرت فینکس داره پس اگه بیاد میتونه کمک زیادی بکنه یا با فرقه سیاه مبارزه کنن ولی از تریلر معلوم بود که چند نفر میمیرن یکیشون که احتمالا ویژنه که سنگ ور داشتن در میاوردن
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1396-09-09 08:34
به نقل از T.H.O.R:
راستی دیروز یک خبر تو روزنامه جام جم خوندم نوشته بود نگهبانان کهکشان سه کلید خورد و قبل از اونجرز 3 میاد در سال 2018 این خبر واقعیت داره یا خیر؟
و ببخشید بابت اسپم

به نظرت خودت اگر واقعیت داشت ما خبرش رو کار نمیکردیم؟ :-*
نقل قول کردن
Omid.J
#5 Omid.J 1396-09-09 10:14
عالی بود به طور کلی با مقاله موافقم
ولی فکر نمی‌کنم خانواده هاک آی رو بکشن
آخه دنیای سینمایی مارول حتی با وجود لحظات دارک به طور کلی راهی رو پیش گرفته که برای همه سنین مناسب باشه، برای همین قبلا هم در مواردی بوده برای رعایت سن مخاطب از یه مسئله استفاده نکردن (مثلا اقتباس داستان شیطان در بطری برای آیرن من ۲) برای همین بعید می‌دونم که مرگ زن و بچه یه ابرقهرمان رو نشون بدن (البته قضیه نتفلیکس جداس :-* )
نقل قول کردن
V.A.A
#6 V.A.A 1396-09-09 10:43
مقاله ي فوقالعاده اي بود خيلي ممنون فقط يك اشتباه تايپي تو قسمت ويژن پيدا كردم اونم قسمت اخرش زديد "همچنين ما در تريلر ديديم كه فرزندان ثانوس دارند سنگ ذهن را از سر ثانوس در مي اورند"
نقل قول کردن
S.ras
#7 S.ras 1396-09-09 10:47
یه نکته ای وجود داره توی تریلر که کسی بهش اشاره نکرد
دقت کردید توی اون صحنه ای که دکتر استرنج و هالک و تونی و وانگ توی خیابونن تونی عینکشو که در میاره هیچکی حرکت نمی کنه ؟

یعنی ممکنه سنگ زمان اونجا دست ثانوس یا فرقه ی سیاه افتاده باشه ؟
نقل قول کردن
me_smr
#8 me_smr 1396-09-09 10:52
مقاله جالبی بود.فقط من هر چقدر به تریلر دقت میکنم تونی دست خودش رو گرفته نه کس دیگه
نقل قول کردن
me_smr
#9 me_smr 1396-09-09 10:58
به نقل از S.ras:
یه نکته ای وجود داره توی تریلر که کسی بهش اشاره نکرد
دقت کردید توی اون صحنه ای که دکتر استرنج و هالک و تونی و وانگ توی خیابونن تونی عینکشو که در میاره هیچکی حرکت نمی کنه ؟
s9.picofile.com/.../1.jpg

یعنی ممکنه سنگ زمان اونجا دست ثانوس یا فرقه ی سیاه افتاده باشه ؟

فک نکنم چون اگه دقت کنی چراغ ماشینا خاموش روشن میشن.سپر داکتر استرنج و وانگ هم داره میچرخه.هالک هم داره نفس نفس میزنه
نقل قول کردن
S.ras
#10 S.ras 1396-09-09 11:01
ببخشید بابت اسپم
.
.
.
یه چند وقتیه هر وقت توی مقالات سایت میخوام برم ارور 730 بهم نشون میده و تا یه پنج شش بار رفرش نکنم درست نمیشه.
خواهشا اگر مشکل از سرور های سایته رسیدگی کنید.
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1396-09-09 11:35
احتمال اینکه یکی از اعضای اصلی اونجرز فوت بشن زیاده، آیرون من، کاپیتان آمریکا، ثور، ناتاشا رومانوف یا هاکای. یا حتی کسی مثل درکس.
نقل قول کردن
PersonalCipher
#12 PersonalCipher 1396-09-09 12:31
احتمال مردن مرد عنکبوتی هم هست ، ثانوس داشت شخصا باهاش میجنگید
و بعدش هم تونی احتمالا دستشو میگیره و گریه میکنه :/
شاید بمیره و مایلز مورالز جاش رو بگیره
نقل قول کردن
Marc Spector
#13 Marc Spector 1396-09-09 12:36
به نقل از mtm:
به نقل از T.H.O.R:
راستی دیروز یک خبر تو روزنامه جام جم خوندم نوشته بود نگهبانان کهکشان سه کلید خورد و قبل از اونجرز 3 میاد در سال 2018 این خبر واقعیت داره یا خیر؟
و ببخشید بابت اسپم

به نظرت خودت اگر واقعیت داشت ما خبرش رو کار نمیکردیم؟ :-*

استاد این رسانه های ایرانی یه جورین مثلا چند روز پیش تو یکیش نوشته بود شایعه:حضور اعضای مردان ایکس در صحنه پس از تیتراژ انتقام جویان 4.رفتم هرجا گشتم چنین چیزی نبود.
مقاله خوبی بود فقط تو مقدمه نوشته فرزندان ثانوس سنگ ذهن را از سر ثانوس در میارن.دمت گرم اقای نوروزی
راستی من دیشب یه احتمال به ذهنم رسید گفتم شاید ثانوس سنگ روحو از واکاندا گیر بیاره و اون صحنه ای که تونی دست یه نفرو گرفته شاید مربوط بشه به رویا یا چیزی شبیه به این.
نقل قول کردن
10Venom01
#14 10Venom01 1396-09-09 13:13
به نقل از PersonalCipher:
احتمال مردن مرد عنکبوتی هم هست ، ثانوس داشت شخصا باهاش میجنگید
و بعدش هم تونی احتمالا دستشو میگیره و گریه میکنه :/
شاید بمیره و مایلز مورالز جاش رو بگیره


سلام من عضو جدید سایتم . اصلا راه نداره الان بمیره چون فیلم دوم مردعنکبوتی بعد از اونجرز ۴ میاد . اما به نظرم اولین نفری که میره روی اون سفینه دایره ای شکل مردعنکبوتی هست که با ثانوس روبه رو میشه .
نقل قول کردن
علی قدیانی
#15 علی قدیانی 1396-09-09 14:54
به نقل از S.ras:
ببخشید بابت اسپم
.
.
.
یه چند وقتیه هر وقت توی مقالات سایت میخوام برم ارور 730 بهم نشون میده و تا یه پنج شش بار رفرش نکنم درست نمیشه.
خواهشا اگر مشکل از سرور های سایته رسیدگی کنید.

سلام. ایراد از شما هستش. شما از ایرانسل استفاده میکنید؟
چون احتمال داره که در منطقه ای که شما هستی خوب آنتن نده
یا اگه ف... شکن شما روشنه خاموشش کنید یا برعکسش دوباره امتحان کنید.
نقل قول کردن
a.v.s
#16 a.v.s 1396-09-09 16:51
.
نقل قول کردن
a.v.s
#17 a.v.s 1396-09-09 16:57
مقاله بسیار غنی بود آقای نوروزی.
مقاله شما واقعا مرا تحت تاثیر قرار داد.
از ادبیات خاصی برای نوشتن مقاله استفاده کردید که این یکی از نقاط قوت مقاله شما بود.

اگر بخواهم درباره تمام موارد نظر مختصری بدهم، این نظرات شاید قابل قبول باشد:

- ویژن، روباتی با درک و فهم بالا از همه چیز که گاهی اوقات دچار سردرگمی می شود و دارای شخصیتی متواضع و پیچیده است. بی گمان مرگ او قطعی است چون سنگ ذهن در پیشانی اوست. و این باعث خیزش دوباره اسکارلت ویچ شود و او به خون ثانوس تشنه باشد و به کمک همه ابرقهرمانان برای شکست ثانوس بیاید و برای نابودی او دست به هر کاری بزند. مرگ ویژن به نوعی باعث رشد شخصیت پردازی اسکارلت ویچ می شود.

10 - کاپیتان آمریکا، خب به شخصه مرگ استیو راجرز دوست داشتنی که نماد امید است برایم غم انگیز است، آن هم با شخصیت پردازی ای که برای این شخصیت خلق کردند. و با داستان هایی که با حضور این شخصیت خلق کردند. مخصوصا داستان جنگ داخلی که قسمت سوم فیلم این شخصیت بود. بی شک کاپیتان آمریکا در انتقام جویان 3 بازگشت شکوهمندی خواهد داشت، چون این یعنی بازگشت رهبر قدرتمندترین قهرمانان زمین. ولی به همان اندازه مرگش بسیار ناراحت کننده و تکان دهنده است.

9 - لوکی، خب، ما به این شخصیت جالب، دوست داشتنی و چالش برانگیز عادت کردیم. شخصیت لوکی از تاثیر گذار ترین شخصیت های فیلم های مارول بود و مرگ او، برای خیلی ها غیرقابل تحمل است. چون تام هیدلستون یکی از بهترین نمایش هایش را درغالب این شخصیت ارائه داد.

8 - فالکون، یار باوفای استیو راجرز یعنی کاپیتان آمریکا. بدون شک او یکی از کسانی بود که با نقش بزرگ او در فیلم های کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی دنیای سینمایی مارول را به سمت جلو جهت داد. و مرگش درحقیقت زنگ خطری است برای ابرقهرمانان دیگر. بی شک فداکاری های فالکون، استیو راجرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد تا دوباره به دوره باشکوه ابرقهرمانی خود بازگردد.

7 - خانواده هاکای، مرگ آن ها ممکن است آغازی باشد برای داستان های بعدی هاکای. البته اگر هاکای را در فیلم های آینده مارول دیدار کنیم. با این که مارول ممکن است حاضر نشود همچین مسئله ای را در فیلم خودش وارد کند به دلیل رعایت سن مخاطب، ولی بازهم بعید نیست آن هارا بکشد برای توسعه دادن شخصیت هاکای.

6 - شارون کارتر ملقب به مامور 13، مرگ شارون کارتر به همان اندازه ای تاثیرگذار است که بالاخره کاپیتان آمریکا را از غار تنهایی خود از واکاندا بیرون بکشد و باعث شود تا کاپیتان آمریکا و مرد آهنی به اختلافات خود پایان دهند و گذشته را کنار بگذارند. چون او کسی بود که به کاپیتان آمریکا کمک های قابل توجهی کرد و همین طور معشوقه او هم بود.

5 - نبیولا، خواهر ناتنی گامورا و دختر نانتی ثانوس. کسی که نفرت از پدرش و خواهران و برادران دیگرش به جز گامورا، از سرش می بارد. او بی شک حاضر است برای کشتن آنها و تحت تاثیر قرار دادن بیشتر گامورا و محافظین کهکشان بمیرد تا اینکه ببیند پدرش تمام دنیایش را نابود کرده.

4 - هنک پیم، او یک شخصیت عمیق در کمیک های مارول است. یک فرد که از اختلال چند شخصیتی رنج می بُرد. با اینکه تاکنون چیزی بیشتر از این شخصیت در فیلم های مارول ندیدیم که یقینا در فیلم دوم مرد مورچه ای می بینیم. مرگ او سرانجام تاثیر خود را در فیلم های مارول و داستان های بعدی مرد مورچه ای خواهد گذاشت تا به شخصیت اسکات و هوپ وسعت ببخشد.

3- سپاه نووا، همان طور که آقای نوروزی فرمودند، مرگ آنها میتواند در را برای ریچارد رایدر که از مشهورترین ابرقهرمانان کمیک است، باز کند و دنیای کیهانی مارول را گسترش دهد. و سرانجام شاهد ابرقهرمانان بعدی باشیم. ولی نمیتوانیم از مرگ آن ها خوشحال باشیم. زیرا آن ها محتملا به طور وحشیانه ای توسط ثانوس نابود خواهند شد و نیستی آن ها اثربخشی بسیاری در محافظین کهکشان و داستان های آن ها خواهد داشت. شاید آن ها از طریق حادثه نابودی زاندار، سیاره سپاه نووا بتوانند ثور را در فضا پیدا کنند.

2 - ثانوس، تایتان دیوانه دنیای سینمایی مارول. فکر نکنم هیچ هواداری از این شخصیت پس از دیدنش در انتقام جویان 3 متنفر نشود و از مرگش خوشحال نشود. چون باعث و بانی مرگ شخصیت های فیلم خواهد بود. و این نقطه قوت این شخصیت در دنیای سینمایی مارول است. ولی در هر حال اون حضور و تاثیر به سزایی در داستان های مارول داشت و در اصل او خود داستان دنیای سینمایی مارول بود. به هر روی ما از حضور او در فیلم های مارول تا الان خوشحال بودیم چون او یکی از بهترین شخصیت های منفی داستان های مصور است.

1 - و مرد آهنی، مردی که همه چیز از او شروع شد. ولی خب، هرچیزی که شروع کننده باشه، پایان دهنده هم هست. پایان مرد آهنی به معنای پایان این دوره از ابرقهرمانان است. ولی شروعی برای ابرقهرمانان بعدی و میراثی که از خود به جای خواهد گذاشت که همین میراث، یاد و خاطره او را زنده خواهد گذاشت، مانند مرد عنکبوتی. مرد آهنی چیزی را آغاز کرد که تاالان شاهدش هستیم: دنیای عظیم و بسیار زیبا و خارق العاده سینمایی مارول.

بازهم سپاسگزارم بابت این مقاله بسیار عالی.
نقل قول کردن
a.v.s
#18 a.v.s 1396-09-09 18:09
16#
ببخشید آن نظر اشتباه شد لطفا پاک کنید.
نمیدانم چرا آن نظر را موقعی که داشتم ویرایشش میکردم ارسال شد.
نقل قول کردن
Thor
#19 Thor 1396-09-10 09:14
به نظر من اون دست خود مرد اهنی بود اگه دقت کنید متوجه میشید که دست چپشه و ناراحته به فکر فرو رفته
نقل قول کردن
mani s.h
#20 mani s.h 1396-09-10 14:37
عالی بود دوست خوبم
نقل قول کردن
S.ras
#21 S.ras 1396-09-11 14:55
به نقل از Gobby:
به نقل از S.ras:
ببخشید بابت اسپم
.
.
.
یه چند وقتیه هر وقت توی مقالات سایت میخوام برم ارور 730 بهم نشون میده و تا یه پنج شش بار رفرش نکنم درست نمیشه.
خواهشا اگر مشکل از سرور های سایته رسیدگی کنید.

سلام. ایراد از شما هستش. شما از ایرانسل استفاده میکنید؟
چون احتمال داره که در منطقه ای که شما هستی خوب آنتن نده
یا اگه ف... شکن شما روشنه خاموشش کنید یا برعکسش دوباره امتحان کنید.

خیلی از راهنماییتون ممنونم.
نقل قول کردن
Captain Marvel
#22 Captain Marvel 1397-02-03 20:37
پس thor چی شد ؟به نظرم توی avenger.infinit y war حتما میمیره :o
نقل قول کردن
Omid_Spider
#23 Omid_Spider 1397-02-03 21:21
لوکی و فالکون به مرگ نزدیکترند
نقل قول کردن
beyonder
#24 beyonder 1397-02-03 22:19
Rest in peace
Robert downey jr :lol: :cry: :sigh:
نمیدونم چی بگم ....
راستی فردا پریمر میاد ?
من فقط میخوام فیلم برام سپویل شه ...
فردا امتحان المپیاد فیزیک دارم ولی برای اونجرز بیشتر شوق دارم ...
نقل قول کردن
beyonder
#25 beyonder 1397-02-03 22:23
Dread it
Run from it
Spoils still arrive
نقل قول کردن
Blueman4
#26 Blueman4 1397-02-04 15:30
برادران روسو گفته بودند که بین اونجرز بیشترین نقش رو تو فیلم تور داره به نظرم شاید حرف بوداری باشه یا شایدم یه نکته انحرافی ولی به نظرم امکانش هست با مرگ احتمالی لوکی تور هم تحت تاثیر قرار بگیره و بزنه به سیم آخر . من خودم میگم احتمالش خیلی پایینه شخصیتی به خصوص شخصیت اصلی ای تو فیلم بمیره و احتمال بازگشنش هم وجود نداشته باشه ولی به نظرم کسی هم شاهد مرگش باشیم به احتمال زیاد یا گامورا یا ویژن باشه شایدم هر دو
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 1108 guests and one member online

  • spider man gamer