مطالب برگزیده

نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across the Spider-Verse – Part one)
نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول" (Spider-Man: Across...

15 چیز هیجان انگیزی که از فیلم جنگ بینهایت میدانیم!

مقدمه: همه برای دیدن فیلم مورد انتظار "انتقام جویان: جنگ بینهایت" هستند (به کارگردانی جو و آنتونی روسو). در این فیلم سرانجام قهرمانانی که در طی دهه گذشته باهاشون اشنا شده ایم با ثانوس مواجه میشوند. در حال حاضر ما تقریبا هیچ چیز از آنچه در فیلم رخ خواهد داد نمیدانیم . اما چیزی که قطعیه اینه که ثانوس بالاخره از تخت خودش پایین میاد و بر سر سنگ های بینهایت میجنگه تا به دستشون بیاره و در آن دستکش معروف خودش ازشون استفاده کنه تا به احتمال قوی عالم را به خاک و خون بکشه. این برای هواداران دنیای سینمایی مارول شاید معنا و مفهوم خاصی نداشته باشه ولی طرفداران کمیک مارول میدونند که اتفاقات حماسی بسیاری در راه است!

تا به حال چیزهای جالبی درباره این فیلم مورد اشاره قرار گرفته و در این مقاله (که سایت cbr منتشرش کرده) ، سعی شده به 15 تا از بزرگترین و هیجان انگیز ترین مواردی که در پیرامون این فیلم وجود داره، پرداخته بشه. در واقع اینها عکس ها و اطلاعاتی است که توسط سازندگان و بازیگران فیلم جنگ بینهایت منتشر شده اند و در مقاله حاضر تلاش میشه بفهمیم چه معنایی دارند. البته قبول داریم که همشون به نوعی "حدسیات" هستند ولی در هر حال مقاله fun ای هستش!

  

15- مردان آهنین

زره مرد آهنی

این کانسپت آرت ماه فوریه 2017 منتشر شد و تونی استارک را مقابل لباس های آهنی خودش نشان میدهد. این لباس ها انگار همگی شبیه به هم هستند ولی قبلا نظیر آنها را در فیلم های مارول ندیده ایم. البته اینکه تونی زره جدید بسازه یا ارتقا شون بده چیز جدید و عجیبی نیست. ولی به نظر میرسه این عکس نشان میده او داره لشگری زرهی از لباس های آیرون من میسازه تا با نیروهای ثانوس مقابله کنه. مخصوصا الان که بعد از وقایع فیلم جنگ داخلی قهرمانان مارول دچار دو دستگی شدید شده اند.

 

14- ثانوس

ثانوس

تکلیف ثانوس چیه؟ او ملقب به "تایتان دیوانه" است که در دنیای کمیک عاشق شخصیتی به نام "مرگ" است و هر کاری میکند به عشق مرگ است و بس! ما در عکس ها و تیزرهای منتشره توسط مارول دیده ایم که ثانوس قراره ظاهری کمتر شاهانه و سلطنتی داشته باشه و به قول معروف زره و کلاهخود نداشته باشه. به قول روسوها، کسی که اینقدر در دستش قدرت دارد، زره را میخواهد چیکار؟! جاش برولین نقش ثانوس رو بازی میکنه . او از سال 2014 و فیلم "محافظین کهکشان" این نقش رو بازی میکنه. برولین در مصاحبه های خودش گفته که این نقش خیلی براش عاطفی بوده. این نشون میده قراره ثانوسی ببینیم که از ژرفای احساسی عمیقی برخورداره.

 

13- فرقه سیاه

فرقه سیاه

اخیرا در جشنواره D23 دیزنی از مجسمه  افراد ثانوس موسوم به "فرقه سیاه" (Black Order) رونمایی شد. در عکس بالا و از سمت چپ به راست میتوان کوروس گلایو، پراکسیما میدنایت، ایبانی ماو و کوتوله سیاه را دید (در این مقاله میتونید با اعضای فرقه سیاه آشنا بشید). علاقمندان به دنیای کمیک خوب میدونند که فرقه سیاه در حقیقت ژنرال های ثانوس محسوب میشوند و او را در فتوحاتش یاری میکنند. هرکدام از آنها قدرتی دارد که با قدرت قهرمانان کره زمین قابل رقابت است. به طور مثال کوروس گلایو سلاحی دارد که قادر است اتم را بشکافد و میتواند از چنگال مرگ به دور باشد. ایبانی ماو قوی ترین آنهاست چون قدرت کنترل ذهن دارد و حتی یک بار دکتر استرنج را تحت کنترل خود درآورد. حضور اعضای فرقه سیاه در فیلم قطعی است و این یعنی گروه اونجرز مبارزه واقعا سختی را در پیش دارد.

 

12- تیم آپ بین دکتر استرنج،  آیرون من و هالک

بازیگران مارول

این عکس جالب و فان چندی پیش توسط رابرت داونی جونیور توییت شد که بندیکت کامبربچ (بازیگر دکتر استرنج) ، مارک رافلو (هالک) و بازیگر نقش وانگ را در کنار رابرت نشان میدهد که دارند از غذای خود لذت میبرند. یک سری عکس هم از پشت صحنه فیلم منتشر شد که میتونید در اینجا اونها را مشاهده کنید . چیزی که معلومه اینه که این شخصیت ها قراره در فیلم در برخی سکانس ها با هم تعامل نزدیک داشته باشند . احتمال میدیم مخ های بزرگ MCU قراره دور هم جمع بشوند تا ببینند چطور میشه ثانوس را گرفت.

البته اینجا سوالاتی هم مطرح میشه. ایا بروس بنر سر قضیه "سوکوویا" و بلوای جنگ داخلی طرف تونی را میگیره یا استیو را؟ ایا بین انها بحثی در میگیره؟ آیا بروس از تونی توضیح نمیخواد که اونجرز چطور شد که از هم پاشید؟ شاید هم همه متوجه بشوند که این چیزها دیگه مهم نیست و تهدید ثانوس مهم تره چون قراره با کسی روبرو بشوند که با سیاره ها میتونه فوتبال دستی بازی کنه! نظر شما چیه؟

 

11- ثور و محافظین کهکشان

ثور - نگهبانان کهکشان

قطعا تیم آپ جالب و مهمی بین ثور و گروه محافظین کهکشان شاهد خواهیم بود. از همون اول که مارول کانسپت آرت بالا رو منتشر کرد حدس زدیم که بین آنها قراره تعامل باشه. در ابتدای تیزر نمایش در آمده در کامیک کان امسال (که اینجا میتونید آن را تماشا کنید) دیدید که چطور ثور روی شیشه جلوی سفینه محافظین فرود آمد! امروز هم که تو سایت خبر دادیم قراره بین ثور و استار لرد شاهد لحظات کمدی باشیم (خبرش اینجاست) . در هر حال در کانسپت آرت مذکور چیزی در دست ثور است که آن میولنیر معروف نیست. این کاملا طبیعیه چون در تریلرهای فیلم ثور: راگناروک دیدیم که میولنیر توسط هلا نابود میشه. 
در مجموع همانطور که کوین فایگی (رییس مارول استودیوز) بارها گفته، قسمت سوم ثور خیلی با جنگ بینهایت در ارتباطه و راه را برای قصه هموار میکنه. بنابراین حس میشه که ثور قراره عضو محافظین کهکشان بشه و از طریق این گروه وارد معرکه بشه، نه از طریق گروه اونجرز. این وسط باید دید پایان فیلم راگناروک چگونه است و چطور برای جنگ بینهایت زمینه چینی میکند.

 

10- ماجراجویی های کهکشانی

فیلم مارول

چندی پیش دیو باتیستا بازیگر نقش درکس نابودگر در مصاحبه ای گفت که درکس قراره تعامل جالبی با تونی استارک برقرار کنه و شیمی خوبی بین اونا جریان خواهد داشت. او در ضمن کلی هم از رابرت تعریف و تمجید کرد. این خبر خوبیه. چون نشون میده شخصیت ها قرار نیست فقط در کنار هم دیده بشن و با ثانوس بجنگن. بلکه قراره با هم تعامل معنا دار داشته باشند. فکرش رو بکنید دیالوگ های بین راکت و تونی چقدر میتونه جذاب باشه یا مثلا رابطه بین گروت و بروس بنر! مصاحبه باتیستا و حرف های او نشان میده که شخصیت ها قراره عمق داشته باشند و همین جوری الکی با هم متحد نشوند تا با تهدیدی مشترک بجنگند.

 

9- نسخه جدید از لباس ایرون اسپایدر

لباس اهنی عنکبوتی

تیزر و اطلاعات منتشره جدید نشان میدهد که مرد عنکبوتی قراره لباس جدیدی که تونی استارک در انتهای فیلم بازگشت به خانه بهش داد را در جنگ بینهایت بر تن کنه.

البته قبل از اینکه تیزر و پوستر جنگ بینهایت بیرون بیاد، یک نفر عکسی را لو داد که در آن مرد عنکبوتی با این لباس دیده میشد.

دکتر استرنج هم در تصویر بود و به مرد عنکبوتی میگفت: "ازشون محافظت  کن، پیتر. اونا نمردن".

دکتر استرنج - پیتر پارکر

به نظر میرسه ثانوس از سنگ ذهن (mind) استفاده کرده تا احتمالا پیتر فکر کنه هم تیمی هایش کشته شده اند.

احتمالا دکتر استرنج در این صحنه به حالت "روح" یا astral درامده تا از گزند نیروهای ثانوس در امان باشه.

در کمیک های دستکش بینهایت و جنگ بینهایت هم سابقه داشته که گروه اونجرز کشته و سپس دوباره زنده شوند. پس همچین چیزی کاملا میتونه درست باشه که پیتر فکر کنه بقیه مردن. 

 

8- رفیق استرنج

ما میدانیم که دکتر استرنج نقش بزرگی در فیلم جنگ بینهایت خواهد داشت چون دارای "چشم آگاماتو" است که قدرت های سنگ بینهایت زمان را دارا میباشد. همچنین اخبار و مصاحبه های جدید نشان میده که قرار است شاهد تیم آپی بین شخصیت های دکتر استرنج و مرد عنکبوتی باشیم. این خیلی جالبه چون آنها هر دو از مخلوقات "استیو دیتکو" هستند و بارها ماجراجویی های مشترکی در دنیای کمیک داشته اند. همیشه تعامل بین آنها جذاب بوده چون تضاد بین روحیه حراف و بذله گوی پیتر پارکر با شخصیت بدبین و عصا قورت داده استفان استرنج میتونه خیلی جالب باشه.

 

7- استن لی

استن لی mcu

اصلا مگه فیلم های مارول بدون حضور افتخاری استن لی مزه میده؟! او در MCU حضورهای جالب فراوانی داشته و ما قطعا منتظر یکی از اون cameo های باحال استن در فیلم جنگ بینهایت هستیم. کسی نمیدونه این بار حضورش چطوره. ممکنه بامزه ولی بی اهمیت باشه (مثل فیلم های ایرون من) یا مهم مثل محافظین کهکشان و قضیه "واچر" ها.  در هر حال پست اینستاگرامی اخیر داونی جونیور نشون میده که استن صحنه خودش رو فیلمبرداری کرده.

همانطور که دیدید چیز خاصی نمیشه از این عکس درآورد اما حضور تام هالند، رابرت و دکتر استرنج نشون میده شاید استن در صحنه ای که این قهرمانان در کنار هم هستند، حضور داشته باشه.

 

6- پوسترهای جنگ بینهایت

چند روز پیش در فستیوال کمیک کان امسال پوسترهایی از جنگ بینهایت منتشر شد که نسخه کامل آن را در زیر میبینید:

پوستر چنگ بینهایت

درسته پوسترها حالت کانسپت آرت دارند و پوستر رسمی فیلم نیستند ولی ظاهر و شمایل شخصیت های مختلف فیلم را به ما نشان میدهند. به خصوص لباس جدید اسپایدرمن یا ظاهر جدید بلک ویدو و کاپیتان مارول و .. در هر حال پوستر شگفت انگیزیه که ما رو هایپ میکنه چون همه ما امیدوار بودیم که این همه کاراکتر را در کنار هم در مقابل ثانوس مشاهده کنیم. راستی نور سبزی که از دستکش ثانوس بیرون زده معنی خاصی داره؟ چرا رودی رودز بدون زره ماشین جنگی به تصویر کشیده شده؟

 

5- نبردهایی با حضور بیش از 30 شخصیت

قهرمانان مارول

اسکارلت جوهنسن که نقش بلک ویدو را بازی میکند اخیرا در مصاحبه ای گفت که در جنگ بینهایت نبردهایی حماسی هست که در آن بیش از 30 شخصیت حاضر هستند. قبلا هم گفته شده بود که مجموعا بیش از 60 شخصیت در فیلم هست. همه اینا نشون میده جنگ بینهایت خیلی عظیمه و نبردهایی در مقیاس بالا داره. باید هم همینطور باشه چون مارول از 10 سال پیش به سمت این فیلم خیز برداشته بود. البته نباید توقع داشت که همه این 60 و خرده ای شخصیت بجنگند چون خیلی از اونا احتمالا آدم معمولی هستند. ولی در هر حال دیدن این صحنه ها واقعا میتونه هیجان انگیز باشه.

 

4- تخریب های بیشمار

طبیعتا این همه شخصیت در مواجهه با کسی مثل ثانوس که قدرت ویرانگر داره مساوی است با تخریب و نابودی وسیع و عظیم.  عکس های منتشر شده که ماه June از سر صحنه فیلمبرداری در شهر آتلانتا منتشر شد حاکی از همین موضوع بود. دکتر استرنج، تونی استارک، بروس بنر و وانگ نقش عمده ای در این تصاویر داشتند. اگر یادتون باشه در برخی از تصاویر انگار ایرون من روبروی دیگر قهرمانان قرار گرفته بود و تحت کنترل ذهنی قرار داشت:

(میتونید بقیه عکس ها را اینجا ببینید)

در هر حال با وجود شخصیتی مثل ثانوس باید انتظار بروز خرابی در سرتاسر جهان و عالم را داشت. بنابراین احتمالا قهرمانان ما به گروه های چندتایی تقسیم خواهند شد. چیزی که باید نسبت بهش اطمینان داشت اینه که خرابی زیادی در فیلم به وجود خواهد آمد.

 

3- حضور قهرمانان زمینی در سیاره ای دیگر

این یکی از اولین عکس هایی بود که از پشت صحنه جنگ بینهایت منتشر شد. واقعا دیدن امثال تونی استارک و پیتر پارکر در لوکیشنی که پس زمینه اش انگار در یک سیاره دیگر است چه معنایی دارد؟ ایا انها به سیاره جدیدی تله پورت میشوند؟ آیا در این قضیه پای استارلرد در میان است؟

 

2- پایانی بر یک دوران باشکوه

بارها در خبرها و مصاحبه های مختلف گفته شده که فیلم های جنگ بینهایت پایانی خواهد بود بر فاز 3 مارول و آغازی برای دوره ای جدید. برادران روسو اخیرا به نشریه ورایتی گفتند که فیلم های جنگ بینهایت مثل فصل نهایی یک کتاب خواهند بود. همچنین میدانیم قرارداد خیلی از بازیگران مارول پس از این فیلم ها تمام میشود. تمام اینها باعث شده فن ها نتیجه گیری کنند برخی از قهرمانان دوست داشتنی MCU در پایان جنگ بینهایت میمیرند. غم انگیزه ولی واقعا آیا همچین چیزی رخ میده؟ به نظرتون کیا میمیرن؟

 

1- تیزر مهیجی که نمایش داده شد

اولش در جشنواره d23 ناگهان تیزری از فیلم نشان داده شد که همه را انگشت به دهان گذاشت. ما هم مثل همه سایت های خارجی سریع شرح این تیزر حماسی را در سایتمون گذاشتیم (در اینجا) . بعدش در کمیک کان دوباره همان تیزر به نمایش درآمد که در اینجا تحلیلش کردیم. چیزی که مشخصه اینه که واقعا حماسی بود و به معنای واقعی کلمه ما را هایپ کرد و ابهت ثانوس را نشان داد (مخصوصا اون جایی که با استفاده از دو سنگ بینهایت) یک سیارک را به سمت قهرمانان پرتاب کرد!

خب، شما چه چیزهای دیگری از این فیلم میدانید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!

(لبته ما تو سایت خودمون گزارش ها و اخبار فراوانی درباره اعضای فرقه سیاه و درگیری انها با امثال ویژن و دکتر استرنج برای به دست آوردن سنگ های بینهایت داشتیم .

مثلا در این خبر که یکی از اعضای فرقه سیاه را در حال نبرد با استرنج نشان میداد:

یا مثلا ویدیویی که نشان میداد اعضای فرقه سیاه به ویژن حمله میکنند:

ولی  نمیدونم چرا نویسنده این مقاله در سایت cbr بهشون اشاره نکرد!)

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع : سایت cbr

لینک منبع اصلی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

fe
#1 fe 1396-05-04 22:09
خیلی ممنون بابت ترجمه این مقاله
مقاله عالی!!
۱۲: فکر نکنم بروس بخاد طرف کسی رو بگیره؛ چون اصلاً اونجا جاش نیس!! ولی احتمالاً یه بحث کوتاه با تونی داشته باشه و ازش توضیح بخاد. "چی شد که اینطور شد!!؟؟؟؟"
۱۰: باتیستا عشقه، ولی تریپل اچ عشق تره :lol:
۳: حرف از فضا در mcu باشه؟؟؟ خب دست استارلرد توی کاره دیگههه!!!
۲: بلخره ثمره چندین سال برنامه ریزی و تلاشه
بابت مرگ هم کسیکه ظاهراً قطعیه، همونی هستش که بقول کوین فایگی همه چی ازش شروع شد... آیرون من، تونی استارکه...
برای اینکه اون رویای خودش به حقیقت نپیونده، جونشو میده :cry:
۱: ما که با کیفیت داغون دیدیم هایپ شدیم، خدا به اونایی که با کیفیت خوب دیدن یا همونجا بودن صبر بده!!!!
.
دیگه چی میدونیم؟؟؟؟؟؟؟
من فقط میدونم میترکونه!!!
نقل قول کردن
mani s.h
#2 mani s.h 1396-05-04 22:10
استاد ترابی عالی بود ولی یه چیزی فکر منو مشغول کرده اون لباس جدید اسپایدی شبیه بازی اسپایدر من پی اس 4 نیست یعنی ترکیب ایرون اسپایدر و پی اس 4 به هر حال امید وارم قهرمانان ارجینال نمیرن به خصوص کاپ اسپایدی(البته همه میدونن که هیچیش نمیشه)هالک و تور و تیم اپ کاپ با اسپایدی چی میشه وای به حرحال فروش جهانی 4 میلیارد واسه هفته اولشه و رکوردی میشه که هرگز شکسته نمیشه 8) ;-) :D :lol: :-* :P :roll:
نقل قول کردن
zahed arazi
#3 zahed arazi 1396-05-04 22:17
استاد ترابی دستتون درد نکنه واقعا نمیدونم اگه شما هم الان تو سایت نبودید کی همچین مقاله ها و همچین ترجمه هایی برای ما میکرد واقعا دستتون درد نکنه خیلی برای سایت و جامعه کمیک بوکی ایران زحمت میکشید

درمورد قضیه بروس بنر و سکوویا باید بگم که فک نکنم اصلا برروس بنر ب همچین چیزی فکر کنه یا اگه حرفش پیش اومد بنظرم طرف تونیو بگیره چون قبلا هم از تونی حمایت کرده
تخریب های بی شمار هم بنظرم با وجود ثانوس چیز عادی ای بشه باید بهش عادت کنیم
اون نبرد هم با حضور 30 شخصیت فک کنم نبرد نهایی این قسمت از فیلم باشه و احتمال بسیار زیاد هم اونجرز شکست میخورن
اما مطمِنا کاپتان مارول در این فیلم نیست امروز رسما این خبر تایید شد و به شایعات پایان داده شد

در رابطه با پایان باشکوه هم باید بگم که احتمالا تونی استارک یا کاپتان امریکا در این فیلم میمیرن یا دیگ یکیشون کنار میکشه اما احتمال بسیار زیاد یکیشون میمیره (من فک میکنم تونی استارک واقعا هم احتمالش زیاده )حالا معلوم نیست کدوم شخصیت دوست داشتنی استیو راجرز قبلا گفته اونجرز پایان همه چیزه باید منتظر بمونیم فقط و ببینیم چی میشه بهرحال ما باید یجوری با این مسله بسیار دردناک کنار بیاییم شخصیت هایی که ده سال بخاطر اونا عاشق مارول و فیلم هاش بودیم و یکی از مورد علاقه ترین شخصیت هامون بودن
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1396-05-04 22:18
من هر وقت بحث این فیلم میشه میترسم
دلم میسوزه برای برادران روسو . خیلی کارشون سخته. واقعا خیلی خیلی سخته این همه شخصیت رو کنار هم قرار بدن جوری که حق مطلب برای همه شون ادا بشه و همه راضی بشن
تازه باید یه نبرد اساسی و قصه جدا هم برای ثانوس روایت کنند و سرنوشت خیلی ها رو هم مشخص کنند
گفتم که ... خیلی کارشون سخته
ولی روسوها با جنگ داخلی شون نشون دادن میتونن
کار فیلمنامه نویس ها هم خیلی سخته. هم باید این همه شخصیت رو تو دل قصه جا بدن و هم اینکه بین اونا تعامل معنادار ایجاد کنند
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1396-05-04 22:23
یه چیزی هم بگم ...
اون افتتاحیه تیزر جنگ بینهایت واقعا شاهکاره
یعنی یه فضای مرموز و یه سفینه که محافظین کهکشان داخلش هستند و به یه جای ناشناخته اومدن که یهو ثور از ناکجاآباد میفته روی سفینه و ...
این واقعا جذابه. خیلی باهاش حال کردم
به من حسی داد که سالها پیش با دیدن ارباب حلقه های 1 بهم دست داد. همون حس رمزآلود و خفن و مرموز که بیننده رو با افسانه حلقه قدرت سارون اشنا میکنه و بعدس به تدریج گاندالف رو میبینیم که به کتب باستانی مراجعه میکنه تا درباره حلقه سارون اطلاعات جمع کنه ...
و بعد سفر آغاز میشه ...
نقل قول کردن
zahed arazi
#6 zahed arazi 1396-05-04 22:30
به نقل از mtm:
یه چیزی هم بگم ...
اون افتتاحیه تیزر جنگ بینهایت واقعا شاهکاره
یعنی یه فضای مرموز و یه سفینه که محافظین کهکشان داخلش هستند و به یه جای ناشناخته اومدن که یهو ثور از ناکجاآباد میفته روی سفینه و ...
این واقعا جذابه. خیلی باهاش حال کردم
به من حسی داد که سالها پیش با دیدن ارباب حلقه های 1 بهم دست داد. همون حس رمزآلود و خفن و مرموز که بیننده رو با افسانه حلقه قدرت سارون اشنا میکنه و بعدس به تدریج گاندالف رو میبینیم که به کتب باستانی مراجعه میکنه تا درباره حلقه سارون اطلاعات جمع کنه ...
و بعد سفر آغاز میشه ...

اگه درست باشه که فیلم اونجرز جنگ بی نهایت تنها دقایقی بعد از فیلم ثور راگنارک باشه احتمالا اخر فیلم ی اتفاقی برای ثور افتاده من که همچین نظری دارم کلا خیلی چیزهای مبهم و نامعلوم زیادی وجود داره
نقل قول کردن
amirhosein_rezaee
#7 amirhosein_rezaee 1396-05-04 22:39
واقعا مقاله خیلی خوبی بود.
هرچند فکر نمی کنم تونی تو این قسمت بمیره، چون هنوز تا اونجرز 4 قرارداد داره. اصلا به تازگی مصاحبه کرده و گفته به احتمال زیاد یه قرارداد تازه بنویسه (برخلاف گفته های قبلیش)
رودی: یکی از محتمل ترین شخصیات ها برای مرگ. در ضمن با مرگ رودی جا باز میشه برای اضافه کردن عنصر غم و مسئولیت پذیری بیشتر برای تونی. کلا به نظر من تونی خیلی نقش مهمی رو داره
ویژن: به نظرم کشته بشه، اما دکتر استرنج یه راه پیدا میکنه تا جسم انسانی بهش بده. (مثل عکس هایی که دیدیم)

دستبند جادویی ثور: تو اسپایدرمن هومکامینگ دیدیم که هپی راجب دستکش جادویی ثور حرف میزد! درسته که ثور میولنیر رو از دست داده ولی در عوض یه چکش تازه به دست میاره که تو کانسپت آرت ها دیدیم! به نظرم صحنه های خیلی جالبی میتونه پیش بیاد، مثلا اسپایدرمن چکش رو ورمیداره و میکوبه تو کله ثانوس!
بلک ویدو: به نظرم ویدو نقش خیلی مهمی تو جمع کردن اعضای تیم اونجرز داشته باشه! به خصوص توی آشتی دادنشون، و مطمعنم شاهد رابطه رمانتیکش با فردی به غیر از هالک باشیم، چون خیلی به این رابطه ایراد گرفتن هوادارا، حتی شاید ثانوس با ذهن ویدو و هاکای بازی کنه و گذشته رو به یادشون بیاره (گذشته ای که در اون این دو نفر با هم هستن، مثل کمیک ها)

استیو راجرز: به احتمال خیلی زیاد کشته میشه، و مرگش حماسی خواهد بود...
این فیلم بار احساسی خیلی زیادی رو خواهد داشت، و به نظرم بزرگترین نقطه قوتش میشه. و به همین دلیل فکر کنم متای بالای 80 و امتیاز بالای 8.2 در imdb داشته باشه، و نه تنها جزو شاهکار های مارول، بلکه جزو شاهکار های سینما خواهد بود.
پیتر پارکر: بدون شک نقش خیلی بزرگی رو خواهد داشت، به خصوص تو شکست دادن ثانوس. قبلا هم تو کمیک ها دیدیم که پیتر چطور با سماجت و هوش بالای خودش، تونسته ثانوس رو شکست بده. در واقع نقطه قوت شخصیت پیتر همین هوشش عه، نه قدرتش. و البته از همه مهم تر اراده غیرقابل توصیفش.
راجب پیتر پارکر هم بگم که، Cable که میتونه تو زمان سفر کنه، گفته که اسپایدرمن برترین قهرمان تمام تاریخه، حتی بهتر از کاپتن آمریکا و آیرن من با اون همه فداکاری ها و اصول اخلاقیشون.
حتما نظرتون رو، راجب توضیحاتم بگین.
من که لحظه شماری میکنم واسه این فیلم، شما چطور؟
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1396-05-04 23:07
به نقل از iron-bat:
استاد ترابی دستتون درد نکنه واقعا نمیدونم اگه شما هم الان تو سایت نبودید کی همچین مقاله ها و همچین ترجمه هایی برای ما میکرد واقعا دستتون درد نکنه خیلی برای سایت و جامعه کمیک بوکی ایران زحمت میکشید

والا من گفتم که بیش از یه ماهه اومدم سفر و به لپ تاپ و pc خودم دسترسی ندارم. تو این مدت هم هر چی تو سلیت گذاشتم به سختی و از طریق گوشی موبایل بوده!
امروزم این مقاله رو تو گوشی ترجمه کردم برای دوست عزیزی فرستادم که تو سایت بزاره
ولی ایشالا تا 10 روز دیگه دسترسی من به سایت مثل قبل میشه
تو این مدت هم بعضی ها واقعا بهم کمک کردند
دستشون درد نکنه
مخصوصا بچه های کانال تلگرامی که انصافا این چند وقته مخصوصا کمیک کان را عالی پوشش دادن
نقل قول کردن
Shadow-man
#9 Shadow-man 1396-05-04 23:22
استاد ترابی بزرگوار دم شما گرم . با این همه مشغله واقعا به فکر خدمت به جامعه علاقمند به کمیک بوک هستید.
ولی یه سوال دارم ازتون:
چرا مارول ساخته شدن دکتر استرنج 2 را تایید نمیکنه؟ من فکر میکردم قطعا تو کمیک کان امسال اعلام بشه ولی نشد
دلیلش چیه؟ فکر نمیکنید دکی استرنج قراره تو جنگ بینهایت بمیره؟ :cry:
البته خیلی عجیبه میدونم چون دکتر استرنج خیلی موفق بود و هیچ عقل سلیمی نمیاد فقط بعد 1 فیلم بزنه یه فرنچایز خوش آتیه رو قطع کنه
نمیدونم ، شایدم برنامه کامبربچ خیلی شلوغه
نظر شما چیست استاد؟
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#10 The-Captain-steve 1396-05-04 23:44
مرگ ؟؟؟
خیلی سخته واقعا برای طرفدار های پرو پا قرص مارول واقعا سخته
مثلا من طرفدار کاپیتانم اگر تو فیلم آخرش بمیره خب من به شخصه ناراحت میشم یا همین طور طرفدار های تونی پس فکر کنم یکی کنار بکشه اینطوری بهتره

اما در مورد 15 تا مورد که بالا ذکر کرد آقای ترابی باید بگم که
بروس بنر که کلا طرفدار تونی هست پس حق رو صد دردصد میده به اون
تنها چیز گنگ که فعلا مشخص نیست تیم کپ هست که چه بلای سرشون اومده
بعد از اینکه از زندان فرار کردند صلاح هاشون رو برداشتند یا نه اسکارت ویچ و ویژن کجا رفتند
فالکون کجاست
هاکای
اسکات
همشون که نرفتند واکاندا
و ازهمه مهم تر رو دررویی استیو و تونی بعد از جنگ داخلی
و واکنش تیم تونی به بقیه گروه استیو
شاهکار 10 ساله مارول بهترین فروش رو خواهد کرد
Hail Cap
نقل قول کردن
spider parker
#11 spider parker 1396-05-05 00:15
خسته نباشید جناب ترابی .
شایعه :
طبق قرارداد جدید مارول با فاکس،مارول اجازه دارد از مستر فنتستیک در فیلم های مارول استودیوز استفاده کند!!
همچنین به گزارش هالیوود ریپورتر رید ریچاردز (مستر فنتستیک) دز فیلم جنگ بینهایت حضور داره !
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1396-05-05 00:44
به نقل از spider parker:

شایعه :
طبق قرارداد جدید مارول با فاکس،مارول اجازه دارد از مستر فنتستیک در فیلم های مارول استودیوز استفاده کند!!
همچنین به گزارش هالیوود ریپورتر رید ریچاردز (مستر فنتستیک) دز فیلم جنگ بینهایت حضور داره !

شما هم منبعت یه کانال تلگرامیه؟
یعنی به نظرت همچین خبری بود سایت های معتبر خارجی مخابره اش نمیکردن؟ به نظرت spidey.ir کارش نمیکرد؟
اصلا نمیخوام پز بدم ولی تو ایران فقط به سایت و کانال spidey.ir اعتماد کنید
نقل قول کردن
North-wolf
#13 North-wolf 1396-05-05 06:49
من هنوز نفهمیدم سوپرجاینت چرا تو اعضای تاننوس نیست!!!
نقل قول کردن
THE AMAZING ACH20
#14 THE AMAZING ACH20 1396-05-05 11:16
خبری بود که می گفت در این فیلم یعنی انتقام جویان 3 کاپیتان مارول حضور بسیار کمی دارد شاید در حد یک صحنه کوتاه .
در همان خبر هم گفته بود که برادران روسو این موضوع را تایید کردند البته ذکر شده بود که یکی دو صحنه را هنوز فیلم برداری نکردند که شاید به کاپیتان مارول ربط داشته باشد.
راستی اون عکس کاپیتان مارول تو پوستر رو شاید شایییییدقبلا دیده بودم تو کانال تلگرام سایت که گفته شده بود که عکسی که طرفداران پس از قبول نقش کاپیتان مارول توسط بری لارسون ساخته اند (پوستر فن مید)
نقل قول کردن
spider-man
#15 spider-man 1396-05-05 11:42
امیدوارم پیتر نقش پر رنگی توی فیلم داشته باشه.
وقتی لباس جدید پوشیده یعنی توی بازگشت به خانه ی 2 هم می پوشدش؟
نقل قول کردن
vahid.k
#16 vahid.k 1396-05-05 17:51
سلام ببخشید من خیلی اهل کمیک خوندن نیستمو بیشتر فیلم نگاه میکنم البته کل کمیک های ترجمه شده شما رو خوندم چند وقت پیشم داشتم مقاله معرفی فرقه سیاهتون رو میخوندم که توش پنج نفر بودن یعنی سوپر جاینت هم بود ولی توی اخبار کانپست آرت ها و تصاویر این مراسم ها اعضای فرقه سیاه برخلاف مقاله شما چهارتا بودن و سوپر جاینت نبود ...
الان سوال من اینجاست که شما اشتباه نوشتین که با توجه به شناختی که از این سایت دارم خیلی بعیده و یا اینکه مارول قصد استفاده از اونو نداره و بنظرشون بدرد این فیلم نمیخورده و یا میخواد به عنوان یه سورپرایز ازش استفاده کنه و به هوادارا نگه یا توی اونجرز چهار اضافه میشه یا کلا اضافه نمیشه؟؟؟
میشه لطفا بهم جواب بدین آخه این سوالا چند روزه حسابی ذهنم رو به خودش مشغول کرده
نقل قول کردن
alireZaZ
#17 alireZaZ 1396-05-05 19:11
زره ماشین جنگی که هست
به شونه رودی دقت کنید معلومه 8)
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1396-05-05 20:36
به نقل از vahid.k:
چند وقت پیشم داشتم مقاله معرفی فرقه سیاهتون رو میخوندم که توش پنج نفر بودن یعنی سوپر جاینت هم بود ولی توی اخبار کانپست آرت ها و تصاویر این مراسم ها اعضای فرقه سیاه برخلاف مقاله شما چهارتا بودن و سوپر جاینت نبود ...
الان سوال من اینجاست که شما اشتباه نوشتین که با توجه به شناختی که از این سایت دارم خیلی بعیده و یا اینکه مارول قصد استفاده از اونو نداره و بنظرشون بدرد این فیلم نمیخورده و یا میخواد به عنوان یه سورپرایز ازش استفاده کنه و به هوادارا نگه یا توی اونجرز چهار اضافه میشه یا کلا اضافه نمیشه؟؟؟
میشه لطفا بهم جواب بدین آخه این سوالا چند روزه حسابی ذهنم رو به خودش مشغول کرده

ما که قطعا اشتباه نمینویسیم
احتمالا مارول فقط قصد داره از 4 تا از اعضای فرقه سیاه در فیلم جنگ بینهایت استفاده کنه
این که ایا بعدا اضافه میشه یا نه رو کسی نمیدونه جز مارول. فعلا هم که چیزی در این باره اعلام نکرده
نقل قول کردن
cap america
#19 cap america 1396-05-05 21:16
اولا من فکر میکنم بروس اگه قرار باشه طرف کسی رو بگیره طرف کاپ رو میگره چون راس و دولت آمریکا اونقدر اذیتش کرده که اونو فراریش کرده و قطعا طرفدار تحت کنترل بودن توسط دولت نیست
و دوم اینکه توی کانسپت آرت ها رودی کلاه وار ماشین رو نداره ولی اگه خوب نگاه کنین ذرهش رو پوشیده
نقل قول کردن
spider parker
#20 spider parker 1396-05-05 22:43
#12
آقای ترابی، من اصولا خودم تا وقتی تو سایت های معتبر خبری منتشر نشه به کانال تلگرامی زیاد اعتماد نمیکنم (بیشتر در باره دنیای کمیک ) اما یه سهلنگاری کوچیک کردم و با دیدن این تصویر فکر کردم خبر رسمیه.
و درباره این که spidey.ir بروز ترین و مطمئن ترین سایت کمیک بوکیه ایرانه هیچ شکی نیس اما خب با توجه به مشغله های کاری ای که شما دارید, احتمال دادم شاید وقت نکردید ای خبرو کار کنید . مثل مدت زمان فیلم ثور که 100 دقیقه هستش و کوتاه ترین فیلم ماروله اما خبرش کار نشد. (هر چند فکر میکنم شاید چون خبر زیاد مهمی نبوده کار نشده ولی به هر حال...)
بازم معذرت میخام که خبری که دادم اشتباه بود.
نقل قول کردن
123654
#21 123654 1396-08-11 10:24
من نظرم اینه هلا تو فیلم ثور راگناروک نمرده و همون شخصیت معشوقه ثانوس هست.
وقتی فکرشو میکنی هلا در کنار ثانوس با اونجرز بجنگه چه حالی بهت دست میده؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 1021 guests and one member online

  • amin Hajati