مطالب برگزیده

10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (Runaways) بدانید
10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (Runaways) بدانید...
بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into the Spider-Verse)
بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into the...
 20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!
20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست...
بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"
بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"
معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (Superman Villains)
معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (Superman Villains)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)

15 شخصیتی که هنوز هم حقوق اونا متعلق به MCU نیست

مقدمه : وقتی اولین فیلم مرد آهنی در سال 2008 بیرون آمد، فقط توسط مارول استودیو ساخته شده بود. این فیلم موفقیت های بی شماری به دست اورد و برای اغاز کار، یک نیرو پیشران قوی بود. همانطور هم که میدانید مارول رایت بعضی شخصیت هاش رو در دنیای سینمایی حداقل برای جلوگیری از ورشکستگی به کمپانی های دیگه فروخت. اما اکنون 10 سال از اون فیلم میگذره و مارول اسم و رسمی به هم زده ! ما در حال حاضر بخش زیادی از موفقیت و پیشرفت ژانر ابرقهرمانی رو مدیون دنیای فیلمسازی مارول هستیم. تا کنون فیلم های بی مانندی بیرون داده، از کاپتان آمریکا و دکتر استرنج گرفته تا مرد عنکبوتی و نگهبانان کهکشان؛ و در آینده هم آثاری چون کاپتان مارول و بلک پنتر رو خواهیم دید. اگر چه هنوز بسیاری شخصیت وجود دارد که فیلم مختص اونارو توی خونه خودشون هنوز ندیدیم. در این مقاله 15 شخصیتی رو معرفی می کنیم که رایت فیلم های اختصاصی آن ها دست مارول نیست ولی امیدواریم در آینده این اتفاق بیفتند.

 

15- چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)

چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)

چهار شگفت انگیز اولین خانواده مارول میان ابرقهرمانان این کمپانی می باشد. به علاوه اینکه یکی از کامل ترین و محبوب ترین تیم های دنیای کمیک هم هستند. اما متاسفانه در دنیای سینمایی مارول به دلیل مسائل پیچیده مربوط به حقوق یک فیلم، رایت این شخصیت ها دست مارول نیست. رایت این تیم به فاکس تعلق داره و اونطور که بوش میاد انگار فعلا قصد نداره رایت اونا رو به مارول استودیو بده. این به این معنیه که مارول استودیو حالا حالا ها نمیتونه اقای شگفت انگیز، زن نامرئی، مشعل انسانی و ثینگ را در فیلم های خود جای بده. سال هاست که آرزو یه فیلم مناسب از چهار شگفت انگیز تو دل هوادارن مونده اما مثل اینکه فاکس قرار نیست کم بیاره و همچنان در حال گند زدن به دنیای چهار شگفت انگیزه.

 

 

 

14- ونوم (Venom)

عک ونوم

خب همونطور که میدونید قبلا حقوق فیلم های مرد عنکبوتی، شخصیت ها و ویلین های آن متعلق به کمپانی سونی بود. اما اون اواخر سونی کم کم داشت همه چی رو خراب می کرد (اما واقعا از انصاف به دوره که سری شگفت انگیز رو شکست خورده بدونیم !) توافقی بین مارول استودیو و سونی انجام داده شد که در پی آن مرد عنکبوتی میتواند در آثار مارول ظاهر شود. حضور در این دنیای سینمایی مارول با فیلم کاپتان آمریکا : جنگ داخلی آغاز شد. در همین حال سونی در حال ساخت فیلم اختصاصی ونوم با بازی تام هاردی است ! با این حال قرار داد بین مارول و سونی فقط مربوط به حضور مرد عنکبوتی در MCU می شود. و این یعنی دنیای فیلم ونوم با MCU متفاوته و ما پیتر پارکر را در فیلم ونوم نخواهیم دید. اتفاقات این فیلم بخشی از جهان سینمایی مارول نیست.

 

 

 

13- دکتر دووم (Dr Doom)

 دکتر دووم (Dr Doom)

دکتر دووم با نام واقعی ویکتور وان دووم نه تنها دشمن بزرگ و اصلی چهار شگفت انگیز است، بلکه یکی از خطرناک ترین و عظیم ترین ویلین های تاریخ مارول می باشد. او رقابت دیرینه ای با رید ریچاردز و دشمنی ای هم با تونی استارک داره. در بعضی مواقع در چارچوب کیهانی به او نگاه می کنند و زمانی هم از مقابله کنندگان اونجرز بوده است. اما هنوز نمیشه او در MCU ظاهر بشه چون حقوق شخصیتیش متعلق به فاکسه. اما اگر روزی در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند، صد در صد لحظاتی رو مشاهده می کنیم که تمام عمر آرزوی دیدن آن ها را داشتیم !

 

 

 

12- گالاکتوس (Galactus)

گلکتوس

موجود عظیم و جثه همواره گرسنه، که از بزرگترین ویلین های دنیای کمیکه. او جدا از اینکه دشمن قهرمانان (به ویژه چهار شگفت انگیز) و زمین می باشد، یک تهدید برای تمام جهان است و حضورش توی MCU هم ارز با ورود نابودی به فیلم های ماروله ! شخصیتش برای فیلمهای مارول پتانسیل بالایی داره. اما متاسفانه شخصیت او هم به حقوق چهار شگفت انگیز گره خورده. به فاکس تعلق داره و فعلا نمیتونه توی خونه واقعی خودش ظاهر بشه. فاکس هم مطمئنا برنامه ای برای این شخصیت نداره و قبلا ثابت کرده چقد عالی میتونه به این ویلین گند بزنه ! ما باید امید داشته باشیم روزی او هم مثل اسپایدی به دنیای مارول بپیونده.

 

 

 

11- ولورین (Wolevrine)

ولورین (Wolevrine)

هیو جکمن با بازی بی نقص خودش در نقش ولورین ثابت کرد میتونه در ژانر های ابرقهرمانی بسیار موفق باشه و یکی از بهترین شخصیت های ابرقهرمانی عالم سینما رو پدید آورد. ترکیب او با قهرمانان مارول در دنیای سینما، با توجه به داستان های دنیای کمیکشان، میتونه آثار بی نظیری رو به جای بگذاره. با این حال، فعلا خیال پردازی بسه ! چون تا زمانی که حقوق شخصیت در دست فاکسه این غیر ممکنه. اما همگی مشتاق بازگشت ولورین به مارول استودیو هستیم.

 

 

 

10- سیلور سرفر (Silver Surfer)

سیلور سرفر (Silver Surfer)

موج سوار نقره ای یکی از شخصیت های کیهانی برتر دنیای ماروله. گشت و گذار در فضا و سرک کشیدن در مسائل و آگاه شدن از تهدید ها، خوراک این شخصیته ! او یک قهرمان محبوب بین هواداران می باشد و علاوه بر جذابیت میتونه سطح قسمت کیهانی MCU رو افزایش بده. اما درست مثل اربابش گالاکتوس، حقوقش به فاکس تعلق داره ! واقعا نمیشه تصورش رو کرد که جیمز گان با این شخصیت در دنیای سینمایی مارول چه کار هایی که انجام نمیده ! میتونه شخصیت رو در سطحی بسیار قوی و فلسفی به تصویر بکشه. اما متاسفانه این چیزیه که ما حداقل "فعلا" نمیتونیم ببینیم.

 

 

 

9- ددپول (Daedpool)

ددپول (Daedpool)

خب خوشبختانه ددپول توی کمپانی فاکس اثر خوبی رو به جا گزاشته و تونستیم یک بار هم که شده فاکس رو در سطوح بالا تری ببینیم ! موفقیت قسمت اول ددپول باعث شد عوامل به فکر ساختن قسمت دوم آن بیفتند و باید منتظر باشیم ببینیم ایا قسمت بعدی هم میتونه موفقیت قسمت اول رو به دست بیاره یا همه پی برمیگرده ! خب این شخصیت که جز MCU نیست و فعلا هم نباید به فکر رفتنش از فاکس باشیم ! فاکس با فیلمهاش چهار شگفت انگیز رو له کرد باز حاضر نشد توافق کنه بعد بیاد ددپول رو که یه فیلم موفق هم ازش ساخته (!) با مارول شریک بشه ؟ مگه داریم ! اما حقیقتا تیم آپ او و اسپایدی میتونه تبدیل به فان ترین ترکیب سینمای کمیک بوک بشه.

 

 

 

8- نورمن آزبورن (Norman Osborn)

نورمن آزبورن (Norman Osborn)

بدون شک نورمن آزبورن / گرین گابلین خبیث ترین و بزرگترین دشمنی است که مرد عنکبوتی به خودش دیده. و همچین یکی از مهم ترین شخصیت های کمیک است که تاریخچه شگفت انگیزی داره. اما متاسفانه به دست داشتن حقوق مرد عنکبتی توسط مارول هیچ ربطی به نورمن آزبورن نداره و هنوز رایت او در دست سونی است. یعنی ما میتونیم این ویلین رو در آثاری چون ونوم و سیلور و بلک ببینم اما دیدن او در حال مبارزه با مرد عنکبوتی بر پشت بام های شهر و یا تبدیل شدن به ویلینی برای قهرمانان مارول ممکن نیست.

 

 

 

7- انی هایلوس (Annihilus)

انی هایلوس (Annihilus)

انی هایلوس یک موجود قدرتمند و بیگانه از بعدی دیگری به نام منطقه انرژی منفی است و یکی از بزرگترین تهدیدات بخش کیهانی برای قهرمانان محسوب می شود. خوشبختانه داستان های بی نظیری هم داره. در داستان ها شاهد بودیم که با نقشه های خثمانه خود تواسته حتی همه چیز و همه کس را به سمت نابودی بکشاند و اما بعد قهرمانانی چون نوا و درکس موفق به توقفش شدند. در حالی که جزء مهمی از بخش کیهانی ماروله اما او به عنوان یک ویلین چهار شگفت انگیز خونده میشه پس در نتیجه حقوقش متعلق به فاکسه ! درست مثل گالاگتوس و سیلور سرفر. ای بیگانه سبز اگر به جهان سینمایی مارول بپیونده میتونه مانند تانوس یک تهدید بزرگ در مدت زمان طولانی برای قهرمانان باشه. اما فعلا که داره در فاکس خاک میخوره (!) و ممکنه حتی ازش استفاده هم نشه !!

 

 

 

6- The She'al Imperial Guard

گارد شیار مارول

یک نژاد بیگانه عظیم و قدرتمند که بخشی از جهان کیهانی مارول به حساب می آیند. یک نیرو بزرگ و توقف ناپذیر که جون میده واسه فیلم های مارول استودیو ! در این گارد شخصیت های محبوبی چون گلادیاتور و اسماشر هم قرار دارند. اسماشر زمانی یک اونجر بود. او و گلادیاتور در کنار کاپتان آمریکا و انتقام جویانش، علیه نیرو های دشمن در رویداد بی نهایت نقش مهمی داشتند. اما حقوق آن ها وابسته به ایکس منه یعنی این گارد هم برای فاکسه ! پس فعلا نباید منتظر دیدن اونا در کنار اونجرز باشیم.

 

 

 

5- Rom the Spaceknigh

رام شوالیه فضایی ، rom the spaceknight

او یک شخصیت بسیار دوست داشتنی است و با حضورش در فیلم ها میتونه خیلی ها رو جذب خودش کنه. در سال 1979 به عنوان یک اسباب بازی غیر عادی و عجیب عرضه شد اما بعدش با حضور بین شخصیت های مارول و انتشار داستان هایی برای خودش محبوبیتی به دست اورد. او یک بیگانه از سیاره گالادور بود. و بعد از اینکه نیرویی اونارو تهدید میکرد، زندگی خودش و بشریت رو قربانی کرد تا بتونه تبدیل به نوعی ربات جنگجو برای حفاظت از مردمانش بشه. اما به عنوان یک اسباب بازی کمپانی Hosbro این شخصیت متعلق به مارول نیست ولی به گونه ای است که شخصیتش در جهان فیلم های سینمایی به اشتراک گزاشته می شود. به هر حال تاریخچه او از ماروله و کمپانی های دیگه خوشبختانه فعلا که نمیتونند ازش استفاده کنند. جیمز گان قبلا گفته که دوست داره این شخصیت استفاده کنه اما فعلا که امکانش نیست. دنیارو چه دیدی، شاید در آینده توی آثار مارول شاهد این کاراکتر خوش قلب بودیم.

 

 

 

4- کانگ فاتح (Kang the Conqueror)

کانگ فاتح (Kang the Conqueror)

کانگ در ابتدا توی یکی از داستان های چهار شگفت انگیز خلق شد و بعدا تبدیل به یک دشمن بزرگ برای اونجرز شد. یک مسافر خطرناک و قدرتمند در مسیر زمان ! شخصیتش بگی نگی با رید و دکتر دووم همخونی داره و این نشونه به ما میگه که او به فاکس تعلق داره (یعنی فاکس فقط میرسه کاراکتر درو کنه !) او تا به حال با جاینت من و ویژن و مردان ایکس هم مقابله کرده است. این خیلی بده که بخشی از مارول استودیو نیست. به خصوص اینکه فاز چهارم مارول احتمالا به مسائل مرتبط با زمان همراهه و واقعا یه همچین شخصیتی رو کم داره.

 

 

 

3- Abigail Brand and S.W.O.R.D

ابیگل برند - سورد

خب دیدار این شخصیت ها هم در دنیای سینمایی مارول ممکن نیست. آن ها یک سازمان قوی هستند و ابیگل براند هم که یکی از شخصیت های بسیار محبوب مارول می باشد. این سازمان برای اولین بار در یکی از داستان های ایکس من خلق شدند (نکته جالب اینجاست که اون داستان ایکس من توسط جاس ویدون نوشته شده بود !) ابیگل براند هم یک جهش یافته است و همینگونه خلق شد. در نتیجه هم او و هم سازمانش جزء داستان های ایکس من بودند و این بدین معناست که به فاکس تعلق دارند ! حالا خر بیار و باقالی بار کن !

 

 

 

2- نیمور (Namor)

نیمور (Namor)

نیمور ساب مارینر، پادشاه آتلانتیس؛ یک نیمه انسان / نیمه آتلانتیسی است. و نباید از یاد برد او یک جهش یافته است. نیمور اولین جهش یافته بود است که دنیای کمیک به خودش دید. او یک شخصیت محبوب و پرطرفدار می باشد که در دهه گذشته توی داستان های مهمی حضور پیدا کرده و به تیم هایی چون اونجرز و ایلومیناتی هم وابسته است. راستش حقوق مربوط به او یکم پیچیده است. برای مدت زمان بسیار طولانی نیمور متعلق به یونیورسال بود. با این حال اخیرا گفته شده که میتونه به مارول برگرده اما هنوز مسائل حق رایت زیادی میمونه که باید انجام بشه. در کل ممکنه در آینده دور (شایدم نه زیاد !) او را در مارول استودیو ببینیم.

 

 

 

1- هالک (Hulk) !!!

هالک (Hulk) !!!

یه لحظه صبر کن ببینم، چی شد ؟ خب ما میدونیم چی میخواید بگید : " این غیر ممکنه ؟ آخه چطور، مگه میشه ؟ چون ما تا حالا هالک روی توی جهان سینمایی مارول دیده ایم. ما هالک رو توی فیلم های خودش دیدیم. بعد از اون کنار قهرمان ها ظاهر شد و در سری اونجرز مشاهدش کردیم. الانم که قراره توی تور : راگناروگ به صورت یک گلادیاتور حضور پیدا کنه. مگه نه ؟ " خب راستش اره ! فکر شما درسته. اما این گزینه به این دلیل توی مقالس چون اولا اینکه فیلم هالک شگفت انگیز توسط کمپانی یونیورسال اکران شد و استودیو هنوز هم حق پخش فیلم دیگری از این شخصیت رو داره. به همین دلیله که هالک فقط توی فیلم های تیمی در کنار بقیه ظاهر میشه. حالا باید بایستیم و منتظر باشیم تا رایت اختصاصی هالک به مارول برگرده و بتونیم یه فیلم اختصاصی توپ (!) ازش ببینیم.

 

و در آخر نظر شما چیست ؟ بیشتر دوست دارید فیلم اختصاصی کدوم شخصیت رو ببینید ؟ نظراتتون رو با ما در میان بگذارید و اگر سوالی در رابطه با هر مسئله ای داشتید حتما بپرسید تا پاسخ بدم. خب تا مقاله بعدی... خدافظ!

 

نویسنده : Cap-Spider Potter

منبع : CBR

Copyright © 2017 spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

مطالب مرتبط:

داستان پیچیده ی مارول و رایت کاراکترهايش

15 شخصیت مارول که توسط دیگر استودیوهای هالیوودی نابود شدند!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 spidey noir 1396-06-29 14:16
  • پس فیلم هالک شگفت انگیز از mcuنیست؟!ولی توmcu guideیکی از فیلم های مارول بود که!اقایcap spider potterمیتونید کمی توضیح بدید؟و واقعا ممنون بابت مقاله های عالیتون.همیشه برا من خاطره های لذت بخشی میسازن.حتما از مقاله هاتون تو نشریه ام استفاده میکنم.اما از همه بیشتر دوست دارم فیلم چهارشگفت انگیزوهالک و ولورین رو ببینم.
#2 Cap-Spider Potter 1396-06-29 14:58
#1

مرسی
بله درسته...
فیلم هالک توسط جهان سینمایی مارول (مارول استودیو) تولید شده... اما متاسفانه ! این تنها فیلم از ماروله که یونیورسال توزیع (اکران) ءش کرد ! فیلم هالک توسط کمپانی یونیورسال اکران شد و مارول تا سطح تولید فقط پیش رفت
و فیلم های اختصاصی شخصیت هالک هنوزم متعلق به یونیورساله و این کمپانی حق پخش یه فیلم دیگه به صورت اختصاصی از هالک رو داره... یعنی اگر یه فیلم اختصاصی از هالک بیرون اومد بازم قضیش مثل هالک شگفت انگیزه و توسط یونیورسال اکران شده ! مارول استودیو تا اینجا فقط حق اینو داره که هالک رو توی فیلم های تیمی و یا فیلم های اختصاصی قهرمانان دیگه (مثل تور راگناروک) نشون بده و رایتش به صورت یک فیلم اختصاصی دست یونیورساله...
#3 Ghost.hulk 1396-06-29 16:38
امیدوارم که یه روزی فیلم اختصاصی هالک و فیلم اشتراکی بین اسپایدی و ددپول در mcu جریان پیدا کنه. حالا فیلم ددپول موفق بود اما الان تقریبا 15 ساله که منتظر یه فیلم خوب برای شخصیت هالک بودم و هستم. هالک 2003 که فیلم ناامید کننده‌ای بود و The Incredible Hulk هم که از اون بدتر بود و به نوعی یه فاجعه تلقی میشد؛ خصوصا با بازی نورتون و دخالت‌هاش که فیلم رو بدتر کرد و فقط نبرد پایانی تونست فیلم رو کمی نجات بده...
#4 Carnog 1396-06-29 16:51
مقاله عالی بود ایول اقای کپاسپایدر
میگم من گزینه اخر رو خوب نفهمیدم
یونیرسال باید 1 فیلم دیگه پخش کننه تا مارول بتونه حق کپی رایتو کامل بدست بیاره ؟ اصلا چرا مارول تونست نصفه نیممه بدست بیاره ؟
اینجوری که دارید 15 TOP مینویسید یه دونه مقاله در رابطه با 15 ابر قهرمان اولیه شرکت مارول و دی سی هم بزنید ممنون
بازم تشکر میکنم به خاطر زحماتتون ;-)
#5 nightspider 1396-06-29 16:55
من هر روز به امید اینکه حالا کل مردان ایکس نه ولی حداقل ولورین به مارول برگرده تا من بتونم دوباره هیو جکمن کبیر را دوباره در نقش ولورین و در کنار قهرمانای دیگه ببینم.(چون هیو جکمن گفته در صورتی که حق رایت ولورین به مارول برگرده دوباره در نقش ولورین بازی میکنه)
#6 The spider 1396-06-29 18:55
واقعا ندیدن خیلی از این شخصیت ها در mcu ناراحت کنندس ایکاش کمپانی هایی که رایت اینها رو از مارول خریدن کنار بیان با درخواست های مارول که حتی بتونه یه فیلم اختصاصی از اینها بسازه حیف هالک که نمیتونه یه فیلم اختصاصی خوب داشته باشه حتی فنتستیک فور، من از این حسرت میخورم چرا شخصیتی به مهمی نورمن نباید یه ویلین درست حسابی توی mcu باشه
خیلی از این شرکت ها با این که میدونن فیلمهایی که میسازن از شخصیت های مارول تبدیل به فاجعه هایی مثل فنتستیک فور (البته شده فیلم هایی به خوبی لوگان و ددپول و بعضی از فیلم های xmen ساخته شه که باز هم حسرت مارو برای داشته همچین شخصیت هایی بیشتر میکنه)میشه اما باز پاشونو توی یه کفش کردن که رایت این شخصیت های مهم رو نگه دارن


امیدوارم روز رو ببینم که همه ی این شخصیت ها به خونه برگردن
#7 VENOM 2500 1396-06-29 19:37
ضمن عرض خسته نباشید به شما بایت مقالتون.واقعا هممون باید بریم تو افق محو شیم.من جای مارول بودم خودمو میکشتم که رایت چهار شگفت انگیز و ایکس من دست فاکسه و رایت مرد شخصیت های مرد عنکبوتی هم دست سونیه.فاکس که خوب صابت کرد که مسئول تخریب شخصیت های چهار شگفت انگیزه و گالاکتوسو غبار میکنن و دکترو ادمک تست تصادف میکنن.به امید روزی که رایت شخصیت های مهم مارول به دست خودش برگرده
#8 Cap-Spider Potter 1396-06-29 19:39
#4

مرسی
ببین رایت شخصیت هالک متعلق به کمپانی یونیورساله...
هنوزم میتونه ازش فیلم بسازه... درسته که مارول تولیدش میکنه اما توزیعش توسط یونیورساله... مثل بقیه شخصیت ها که دست مارول نیستن، هالک هم مال یونیورساله منتها مارول توی دنیای سینماییش قطعا به هالک نیاز داره پس اونو وارد MCU کرد... اما چون حق ساخت فیلمی از شخصیت هالک دست مارول نیست، مارول اونو توی فیلم های تیمی در کنار بقیه نشون داد... اجازه نداره به صور اختصاصی از هالک فیلم بسازه چون رایت فیلم اختصاصی هالک دست مارول نیس...و اینکه چه زمانی اونو به مارول بده معلوم نی
#9 Unknown 1396-06-29 20:31
خیلی ممنون بابت مقاله عالیتون واقعا لذت بردم
دقت کردین که 10 تا از 15 مورد بالا دست فاکسه؟؟ این تقریبا یعنی اینکه بیشتر شخصیت های مارول مال فاکسه؟و اگه اشتباه نکنم فاکس به تنهایی بیشتر از مارول استدیو شخصیت داره!اخه چرا ادم نباید چیز هایی که در اصل مال خودشه به نام خودشه رو نداشته باشه؟؟چرا فاکس و سونی با اینکه میدونن نمیتونن فیلم خوب بسازن و خواسته های مارو انجام بدن باز کار خودشونو میکنن ؟؟؟چراااااا؟خدا کنه یک روزی مارول استدیو رایت تمام شخصیت هاشو بگیره هرچه زودتر .
#10 Unknown 1396-06-29 20:33
به نقل از nightspider:
من هر روز به امید اینکه حالا کل مردان ایکس نه ولی حداقل ولورین به مارول برگرده تا من بتونم دوباره هیو جکمن کبیر را دوباره در نقش ولورین و در کنار قهرمانای دیگه ببینم.(چون هیو جکمن گفته در صورتی که حق رایت ولورین به مارول برگرده دوباره در نقش ولورین بازی میکنه)

فکر نکنم آخه هیو جکمن گفته کلا نقش ولورین رو کنار گذاشته و دیگه بازی نمیکنه(مثل خیلی از بازیگرای مارول که این کارو خواهند کرد)ولی اگه این حرف شما اتفاق بیوفته چه بهتر عالی میشه :D :D
#11 mtm 1396-06-29 20:36
تا دقایقی دیگر اولین تریلر پانیشر روی سایت قرار میگیره
معرکه است
#12 DarkCat666 1396-06-29 20:56
آقای حیاتی خیلی از شما ممنونم برای همه ی مقاله هاتون همشون واقعا خیلی کاربردین و خیلی بدرد تمام کمیک فنا و اعضای سایت میخوره
واقعاا خیلی زجرآورو اعصاب خورد کنه که رایت نورمن آزبورن دست سونیه واقعا حالمو میگیره یک لحظه تصور کنید green goblin+mcuچی میتونه بشه!!!!!
بهترین ویلین تاریخ سینما شاید کمترین نتیجش باشه وای سونی خدالعنتت کنه
خدااز فاکسم نگزره نبودن ولوورین تو ام سی یو بقدر کافی اذیت میکنه حالا چارشگفت انگیزو ویلیناشونو ددپولو .......!!!
#13 amir_avengers 1396-06-29 21:19
واقعا امیدوارم روزی رو ببینم که گالاکتوس هالک و ولورین بیاد تو mcu
پس سنتری چی؟ آیا ممکنه اونو تو mcu ببینیم
#14 Captain Steve Lover 1396-06-29 21:32
خيلى مقاله خوبى بود...گالاكتوس و سيلور سرفر و كانگ و از همه مهمتر انايلوس بنظرم مهم ترين كركتر هاي ليست هستن كه متاسفانه نميتونيم شاهد حضورشون تو mcu باشيم...حتى حضور نداشتن اينا ميتونه به نوعى روي تمام فيلم هاي اينده تاثير بزاره و شايد برخى رويداد هاي مهم و تاريخي رو نتونيم ببينيم يا اگرم ببينيم نسبتاً متفاوت از كميك...
دكتر دووم و چهارشگفت انگيز هم كه سه بار در سه فاجعه به تصوير كشيده شدن...و ببخشيد زمانى كه فيلم يه كركتر شكست بخوره مگه قاعدتاً نبايد رايتش برگرده؟؟؟
در ضمن سريال نيمور قراره ٢٠١٨ ساخته بشه فكر كنم...
.........
حقيقتاً من هنوز به ff اميد دارم كه برگرده...ولى ايكس من كلاً غير ممكنه...چون اگ اين فيلم ريبوت ff و فيلم اختصاصي دووم شكست بخورن مسلماً رايتشون برميگرده...ولى ايكس من اونقدر ها هم فاجعه بار به تصوير كشيده نشدن...
.....
در ضمن به سوال...تو mcu از چه ويلين هاي مَرد عنكبوتى ميشه استفاده كرد؟؟؟ينى خب ونوم رو استفاده نميكنن...والچر رو استفاده ميكنن...گرين گابلين رو استفاده نميكنن...شوكر رو ميشه استفاده كنن...بلك كت رو استفاده نميشه بكنن...عقرب رو ميشه...
دقيقاً از كدوم ويلين ها ميشه استفاده كرد تو Mcu؟؟
..........
#15 Mr.Harper 1396-06-29 21:57
ای لعنت به فاکس که فقط شخصیت میگیره و نابود میکنه. خیلی دوست داشتم که دکتر دووم و هالک تو فیلمای اختصاصیشون دوباره باشن. خصوصا ونوم تو اسپایدرمن حضور پیدا کنه ولی انگار باید سماق بمکیم. امیدوارم که کوتاه بیان و توافق کنن باهم. لااقل میتونستن شریکی فیلم بسازن که به نفع هر دو طرف هم بشه. چقدر این فاکس پول پرسته
#16 sib khan 1396-06-29 22:35
الله اكبر
همشون كه مال فاكسه!واقعا براي ويلن هايي مثل دووم و كانگ دلم سوخت :cry: اين فاكسم كه ميطلبه به هر كاراكتري كه ميخواد يا گند بزنه يا خاك بخوره
#17 m.k.t 1396-06-29 23:17
مگه توافق نامه بین مارول و سونی منتشر شده که نورمن اینجاست به نظر من شخصیت ها مشترکن به غیر از سمبویت ها مدرکم حضور مک کارگن در بازگشت به خانه و سیلور سبیل و بلک کت

کانگ فاتح هم از دشمنان اونجرز هست حالا از نسل رید ریچارزه باعث نمیشه کل هم مال فاکسه باشه

مارول داره جای خالیه همه شخصیت هاش رو پر می‌کنه به جای گالگتوس دورمامو رو آورد به جای دووم زیمو ولی جای خالیه ی چهار شگفت انگیز رو نمی‌تونه پر کنه
قبلاً توسایت خوندم که مارول چهار شگفت انگیز رو به فاکس داد ولی گفت هر ۷سال یه فیلم می سازی وگرنه پسش میگیرم درسته خب اگه فیلم بعدی هم بد باشه فکر کنم برگرده مارول
#18 Sonic_hero 1396-06-29 23:32
سلام.
یه سوال انیمیشن ultimate spider man فصل 3 و 4 بخصوص از وقتی دنیا های موازی شروع شد و جذاب تر هم شد.
چرا همه نقد ها بر اصل دو فصل اوله؟
#19 nightspider 1396-06-30 00:21
به نقل از Unknown:
به نقل از nightspider:
من هر روز به امید اینکه حالا کل مردان ایکس نه ولی حداقل ولورین به مارول برگرده تا من بتونم دوباره هیو جکمن کبیر را دوباره در نقش ولورین و در کنار قهرمانای دیگه ببینم.(چون هیو جکمن گفته در صورتی که حق رایت ولورین به مارول برگرده دوباره در نقش ولورین بازی میکنه)

فکر نکنم آخه هیو جکمن گفته کلا نقش ولورین رو کنار گذاشته و دیگه بازی نمیکنه(مثل خیلی از بازیگرای مارول که این کارو خواهند کرد)ولی اگه این حرف شما اتفاق بیوفته چه بهتر عالی میشه :D :D

خود هیو جکمن گفته تنها در صورتی برمیگرده که حق رایت یا ولورین یا مردان ایکس به مارول برگرده.پس بیایید همه با هم دعا کنیم که حق رایت این شخصیته به مارول برگرده
#20 hassan91 1396-06-30 00:42
خیلی منزجر کننده اس! فقط همین!
رایت ویلن های درجه یک اسپایدی مثل گرین گابلین و اکتاویوس و مرد شنی رو نمیتونیم ببینیم، خود ونوم هم همین طور. خدا کنه حداقل کریون شکارچی رو ببینیم. دوستانی که میگن چرا برخی شخصیتهای اسپایدی رو میشه تو MCU دید ولی بعضیهاش نمیشه به خاطر اینه که خود سونی با مارول اینجوری توافق کردن و سونی هنوز کاملا کوتاه نیومده و نمیخواد که این گنجینه بزرگ رو از دست بده.
این شخصیتا برای مارول فن ها و کمیک فن ها برای سالها مایه حسرت خواهد شد.

#17
این نظرتون رو قبول ندارم چون دو فیلم اول چهار شگفت انگیز به فاصله دو سه سال روی پرده رفتن.
#21 mr.nobody 1396-06-30 01:49
با دو سه تا مورد مشکل دارم تا قبل از اینکه ونوم به عنوان شخصیت خبیث فیلم ساخته شه کسی حاضر نبود از اونا(خبیثا) فیلم بسازه حالا نویسنده گفته حیفه که از گالاکتوس فیلم اختصاصی ساخته نشه! (واقعا مسخره ست که یک غول بزرگ با ردای بنفش که سیاره میخوره رو تو سینما ها نشون بدن) الان هم که فیلم ونوم تو راهه کلی انتقاد به این فیلم شده.
از نظر من ازبورن و ونوم و گالاکتوس و گنگ فاتح نباید تو این مقاله باشن ولی با هالک و نمور و چهار شگفت انگیز شدید موافقم.
در مورد شخصیت های خبیث مردعکنبوتی هم به خیالم راحته چون این طور به نظر میاد سونی و مارول قراره مشترک ازشون استفاده کنن.
#22 Cap-Spider Potter 1396-06-30 03:27
#21

ببین نمیخوام جو بدما...
اما از زمانی که مقاله میزارم تو سایت
یکی از عجیب ترین کامنت هارو دادیه !!
پس بزار جواب بدم...


به نقل از mr.nobody:

در مورد شخصیت های خبیث مردعکنبوتی هم به خیالم راحته چون این طور به نظر میاد سونی و مارول قراره مشترک ازشون استفاده کنن.


چی شد ؟!! :o
دوست عزیز...
من دارم میگم رایت فلان ویلین ها دست مارول نیس بعد تو میگس با هم اشتراکی میسازن !! والا چی بگم !

به نقل از mr.nobody:
با دو سه تا مورد مشکل دارم تا قبل از اینکه ونوم به عنوان شخصیت خبیث فیلم ساخته شه کسی حاضر نبود از اونا(خبیثا) فیلم بسازه حالا نویسنده گفته حیفه که از گالاکتوس فیلم اختصاصی ساخته نشه!


نه... ببین این عنوان مقاله هم دردسر ساز شده ها ! منظور از فیلم اختصاصی حق رایت کامل شخصیته (باید عنوان رو تغییر بدم تا بعضیا اشتباه نکنن)
منظور فیلم اختصاصی نیست... په من خو کامل توضیح دادم...
من کی توی قسمت توضیحات گالاکتوس اسمی از فیلم اختصاصیش بردم! ؟! من گفتم به عنوان ویلین یک فیلم... اصلا کی رفت سمت فیلم اختصاصی خبیث ها که این حرفو میزنی ! تقریبا تمام گزینه های مقاله در رابطه با خبیث ها منظور بودن اونا به عنوان یک ویلین رو به روی قهرمانانه...


به نقل از mr.nobody:
(واقعا مسخره ست که یک غول بزرگ با ردای بنفش که سیاره میخوره رو تو سینما ها نشون بدن)


راستش دورمامو هم موجود غول اساییه که توی یه بعد دیگه زندگی میکنه ! سورتور هم غول بزرگیه که کامل آتشینه ! ولی شد... ضمنا به تصویر کشیدن شخصیت ها (به خصوص شخصیت های کیهانی) در عالم سینما با تغییرات مناسبی همیشه انجام میشه... راستی گالاکتوس از انرژی سیاره ها تغذیه میکنه ها ! :-?


به نقل از mr.nobody:

از نظر من ازبورن و ونوم و گالاکتوس و گنگ فاتح نباید تو این مقاله باشن


جان ؟!! مثلا ما نباید آزبورن رو به عنوان یک ویلین رو به روی حداقل مرد عنکبوتی توی خونه واقعیش ببینیم ؟ آزبورن ؟ خبیث تزین ویلین کمیک ؟
گالاکتوس که دیگه اصل جنسه !
کانگ ؟!! کانگ یکی از اون ویلین هاییه که تقابلش به قهرمانان بی نظیره تو سینما ! با فاز 4 مارول هم همخونی داره...
#23 mr.nobody 1396-06-30 04:47
به نقل از Cap-Spider Potter:
#21

ببین نمیخوام جو بدما...
اما از زمانی که مقاله میزارم تو سایت
یکی از عجیب ترین کامنت هارو دادیه !!
پس بزار جواب بدم...


به نقل از mr.nobody:

در مورد شخصیت های خبیث مردعکنبوتی هم به خیالم راحته چون این طور به نظر میاد سونی و مارول قراره مشترک ازشون استفاده کنن.


چی شد ؟!! :o
دوست عزیز...
من دارم میگم رایت فلان ویلین ها دست مارول نیس بعد تو میگس با هم اشتراکی میسازن !! والا چی بگم !

به نقل از mr.nobody:
با دو سه تا مورد مشکل دارم تا قبل از اینکه ونوم به عنوان شخصیت خبیث فیلم ساخته شه کسی حاضر نبود از اونا(خبیثا) فیلم بسازه حالا نویسنده گفته حیفه که از گالاکتوس فیلم اختصاصی ساخته نشه!


نه... ببین این عنوان مقاله هم دردسر ساز شده ها ! منظور از فیلم اختصاصی حق رایت کامل شخصیته (باید عنوان رو تغییر بدم تا بعضیا اشتباه نکنن)
منظور فیلم اختصاصی نیست... په من خو کامل توضیح دادم...
من کی توی قسمت توضیحات گالاکتوس اسمی از فیلم اختصاصیش بردم! ؟! من گفتم به عنوان ویلین یک فیلم... اصلا کی رفت سمت فیلم اختصاصی خبیث ها که این حرفو میزنی ! تقریبا تمام گزینه های مقاله در رابطه با خبیث ها منظور بودن اونا به عنوان یک ویلین رو به روی قهرمانانه...


به نقل از mr.nobody:
(واقعا مسخره ست که یک غول بزرگ با ردای بنفش که سیاره میخوره رو تو سینما ها نشون بدن)


راستش دورمامو هم موجود غول اساییه که توی یه بعد دیگه زندگی میکنه ! سورتور هم غول بزرگیه که کامل آتشینه ! ولی شد... ضمنا به تصویر کشیدن شخصیت ها (به خصوص شخصیت های کیهانی) در عالم سینما با تغییرات مناسبی همیشه انجام میشه... راستی گالاکتوس از انرژی سیاره ها تغذیه میکنه ها ! :-?


به نقل از mr.nobody:

از نظر من ازبورن و ونوم و گالاکتوس و گنگ فاتح نباید تو این مقاله باشن


جان ؟!! مثلا ما نباید آزبورن رو به عنوان یک ویلین رو به روی حداقل مرد عنکبوتی توی خونه واقعیش ببینیم ؟ آزبورن ؟ خبیث تزین ویلین کمیک ؟
گالاکتوس که دیگه اصل جنسه !
کانگ ؟!! کانگ یکی از اون ویلین هاییه که تقابلش به قهرمانان بی نظیره تو سینما ! با فاز 4 مارول هم همخونی داره...


اروم اروم اروم ما همه ما عضو سایت شدیم تا نظراتمون رو بگیم
منم هرچی نوشتم براساس عنوان مقاله بود که نوشته بود : شخصیت هایی مارول نمیتواند فیلم اختصاصی انها را بسازد.پس با توجه به عنوان فکر کردم لازم نیست از روی کنگ یا ازبورن فیلم اختصاصی بسازن.اون موقعی که من این نظر رو داده بودم عنوان مقاله یه چیز دیگه بود و اصلاح نکرده بودید(همونی که بالا زیرش خط کشیدم بود).
پس من منکر ابوهت این شخصیت ها نشدم فقط عنوان مقاله گیج کننده بود.
مورد بعدی اینکه اگه فقط رایت اسپایدی به مارول رسیده نه ویلین هاش پس والچر تو mcu چیکار میکنه
و در اخر اینکه حضور گالاکتوس غول پیکر کنار سیاره زمین بیش از حد تخیلی و عجیبه ولی دورمامو تو یه بعد دیگه بود سورتور همینطور و قابل درک تر بودن.
این نظر من بود تنها چیزی که میخوام اینه که به نظرم احترام گذاشته بشه.
با تشکر مجموعه دست اندر کاران سایت.
#24 Dr_AM 1396-06-30 10:56
من خیلی دلم میخواد ونوم و دکتر دووم و ددپول و چهار شگفت انگیز و مردان ایکس از جمله ولورین و سایکلاس توی MCU حضور پیدا کنن و بخشی از اون باشن ....
ای کاش مارول برای فاز پنجم یا ششم یه فکری به حال این قضیه بکنه .....
گرین گابلین هم حیفه که توی mcu نیست
میتونست یکی از ویلین های سه گانه ای باشه که مارول برای مرد عنکبوتی می سازه ...
البته اگه سونی دست از لوس بازی برداره و ونوم و گرین گابلین رو وارد فیلم های MCU بکنه خیلی خوب میشه ...
ممنون مقاله جالبی بود ....
لذت بردیم ...
#25 spider parker 1396-06-30 17:07
خسته نباشی کپ اسپایدر پاتر ، مقاله عالی بود ...
راستش بخاطر هالک زیاد ناراحت نیستم چون اکثر داستان هاش که از کیفیت خوبی برخورداره و شاهکاره ، با قهرمانای دیگه پیوند خورده و یجورایی در هم تنیدس ... مثلا همین ثور : راگناروک یجورایی یه اقتباس غیر مستقیم از داستان معرکه سیاره هالک داره ...
و حالا هم میرسیم به فاکس!
واقعا درک نمیکنم ، فاکس با این همه شخصیت درجه یکی که حق رایتشونو داره چرا هنوز یه دنیای سینمایی درست و حسابی نداره؟!
کل شخصیت های کمیک های چهار شگفتت انگیز + کل شخصیت های کمیک های مردان ایکس = چند برابر شخصیت هایی که مارول استدیوز حق رایتشونو داره !
پس یعنی فاکس چند برابر مارول استدیوز شخصیت داره. :|
حالا این به کنار ولی واقعا خدا لعنتت کنه سونی ...
آخه نورمن آزبورن بدون اسپایدی به چه دردی میخوره؟
الان که اسپایدرمن برگشته به خونه اصلیش چرا نباید شاهد تقابلش با دشمن شماره یکش باشیم؟
چرا نمیشه تیم آپ اسپایدی و بلک کت رو ببینم؟
ونوم عمق و ژرفای شخصیتی زیادی نداره اما جزو پنج دشمن برتر اسپایدیه و محبوبیت خاصی هم داره ، چرا نمیشه مبارزه اون با اسپایدی رو ببینیم ؟
تازه این اول کاره !
احتمالا قرار نیست حتی شش خبیث رو هم در mcu ببینیم کلی شخصیت دیگه از دنیای کمیک های اسپایدرمن.

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 456 guests and one member online

  • roham_shahi

آخرین نظرات