مطالب برگزیده

ارجاعات، اشارات، نکات مخفی و ایستراگ (Easter Egg) های فیلم "مادام وب" (Madame Web)
ارجاعات، اشارات، نکات مخفی و ایستراگ (Easter Egg) های فیلم "مادام وب" (Madame...
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...

خفن ترین لحظات پانیشر در دنیای کمیک

مقدمه: بدون شک پانیشر اگر خفن ترین و دارک ترین شخصیت دنیای کمیک نباشد قطعا یکی از سه تای برتر است! این مرد که خانواده اش را به طور بیرحمانه ای به دست خلافکاران از دست داد فقط و فقط یک هدف دارد: کشتن خلافکاران و پاک کردن دنیا از وجود آنها! بنابراین برخلاف اکثر ابرقهرمانان حال حاضر دنیای کمیک از کشتن هیچ هراسی ندارد و هزاران بار این کار را کرده و همچنین تا میتونسته لحظه خفن و چندش آور پدید آورده. در این مقاله به 5 لحظه که خفتن ترین لحظات او در دنیای کمیک هستند میپردازم.

 

5- حتی جوکر هم مثل سگ از پانیشر میترسه!

حتی جوکر هم مثل سگ از پانیشر میترسه!

«جوکر» به ندرت عصبی میشه و کنترل خودش رو از دست میده . وقتی هم نقشه هاش توسط بتمن خراب میشوند نه فحش میده و نه دندان هایش را به هم فشار میده. فقط میخنده. بتمن هم به ندرت تونسته تغییری در این رفتار او ایجاد بکنه. رقص تانگو مانند آنها ادامه دارد و ادامه خواهد داشت . سالهاست که جوکر دست به جنایت میزنه، بتمن میره دنبالش و دستگیرش میکنه و اون فقط میخنده. چرا؟ چون میدونه بتمنه هرگز از خط قرمز خودش عبور نمیکنه و او را نمیکشه. بنابراین این چرخه همچان ادامه داره و داره ...

اما پانیشر بتمن نیست. جوکر این موضوع را در کمیک کراس اور بین بتمن و پانیشر که در دهه 90 میلادی چاپ شد و "شوالیه های مرگبار" (Deadly Knights) نام داشت فهمید.

پانیشر و جوکر

چیزهای کمی هستند که میتونند باعث بشوند اون خنده زهرماری جوکر از روی صورتش پاک بشه ولی فرانک کسل همیشه یک کلت اتوماتیک کالیبر .45 تو آستین خودش داره که میتونه خیلی کارا بکنه! او به کسی شانس دوباره نمیده مخصوصا به قاتلی روانی مثل جوکر که احتمالا تا به حال صدها نفر رو کشته و در آینده هم میکشه . جوکر میبینه پانیشر کاملا مصممه و برای اولین بار متوجه میشه دیگه قضیه شوخی بردار نیست. احتمال با خودش میگه: "این مرد میتونه این چرخه رو ببنده. این اصلا بامزه نیست." بعد بتمن از راه میرسه (درست به موقع).

بتمن - پانیشر 

بعدشم باعث میشه جوکر فرار کنه. معمولا هر وقت از دست بتمن فرار میکنه میخنده ولی ایندفعه اونقدر ترسیده که هیچ صدای HA HA HA HA ازش به گوش نمیرسه.

فرانک هم بعدش عصبانیت خودش رو سر بتمن خالی میکنه ...

کمیک پانیشر بتمن

ما این کمیک را اینجا براتون ترجمه کرده ایم.

 

4- پانیشر عالم مارول را میکشد

 پانیشر عالم مارول را میکشد

سال 2010 کمیک بوکی 4 قسمتی به نام Marvel Universe Vs. The Punisher چاپ شد که داستانش در دنیای شماره 11080 جریان داشت . در این دنیا شخصیت های مارول به "پاتوژن‌"(عاملی بیماری زا ) مبتلا میشوند که باعث میشود به شکارچیانی زامبی مانند تبدیل شوند که گوشت انسان میخورند.  ولی پانیشر که نسبت به آن مصون بود، وظیفه خودش دید تا هر کسی که بهش مبتلا شده را بکشه. این کمیک خودش کلی صحنه خفن داره که حالا ما باهاش کاری نداریم (البته اگه دلتون بخواد میتونید هر 4 قسمتش رو اینجا با ترجمه فارسی دانلود کنید).

اما قبل از این کمیک یک کمیک تک قسمتی بود به نام " پانیشر عالم مارول را میکشد" که سال 1995 توسط نویسنده برتر کمیک های پانیشر یعنی «گارث انیس» نوشته شد (ما هم اینجا تو سایت ترجمه اش کردیم). در این کمیک که باز هم در دنیای موازی جریان داشت، زن و بچه پانیشر به دست خلافکاران کشته نمیشوند بلکه وسط نبردی بین مردان ایکس و اونجرز گیر میفتند و کشته میشوند. بعدشم که سایکلاپس دوباره عوضی بازی در میاره و تقصیر رو بر گردن نمیگیره و ...

پانیشر مارول را میکشد 

فرانک زندگی خودش رو وقف کشتن ابرقهرمانان میکنه. اسپایدرمن هم سد راهش میشه ولی او را میکشه ...

اسپایدرمن پانیشر 

برخی از افراد بیگناهی که در این سالها از نبرد ابرقهرمانان ضربه خورده اند نیز بهش در این راه کمک میکنند . بعدش نوبت به قهرمانان دیگه میرسه . از هالک گرفته تا ولورین و مردان ایکس (میوتانت ها رو دسته جمعی با بمب هسته ای منفجر میکنه! ) البته خبیث هایی مثل دکتر دووم و کینگ پین هم بی نصیب نمیمونند!

پانیشر دکتر دووم 

پانیشر «دردویل» رو میذاره برای آخر. اونا در طول تاریخ کمیک های مارول همیشه با هم در تضاد بوده اند چون به نوعی یکدیگر رو وجود خودشون میبینند . دست آخر هم واقعا متاسف میشه وقتی ماسکش رو برمیداره و چهره دوست و رفیق خودش رو زیرش میینه . و در پایان خودکشی میکنه.

این باعث میشه شخصیت پانیشر اینقدر جالب باشه. وقتی زندگی خودش رو وقف این میکنه که عدالت رو به روش خودش اجرا کنه میدونه که خودش بخشی از این روشه و آخرش باید تموم بشه و در پایان خودش رو میکشه به همون دلیلی که T-800 در پایان فیلم جاودانه "ترمیناتور 2" خودش رو به داخل مواد مذاب میندازه. یعنی فقط اینطوریه که میشه این چرخه خشونت رو بهش پایان داد. کاش اخر این کمیک هم پانیشر مثل آرنولد شصتش رو بالا میگرفت ....

 t800

 

 

3- پانیشر به گذشته برمیگرده تا آل کاپون رو بکشه

 پانیشر به گذشته برمیگرده تا آل کاپون رو بکشه

در شماره 8 از سری (volume) پنجم از کمیک های پانیشر که سال 2002 منتشر شد، پانیشر به کمک رهبر گروه چهار شگفت انگیز یعنی «رید ریچاردز» به گذشته سفر میکنه تا یکی از معروف ترین گانگسترهای تاریخ بشریت یعنی آل کاپون رو بکشه.

پانیشر ال کاپون

(آل کاپون یک شخصیت واقعیه که ۱۷ ژانویه ۱۸۹۹  در شهر نیویورک متولد شد و نمادی از زیرپا گذاشتن قانون و نظم در آمریکا بود و در سال‌های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ سردمدار جرایم سازمان‌یافته آمریکایی بود).

البته این داستان غیر منطقیه چون رید هرگز حاضر نمیشه همچین کاری بکنه چون خوب میدونه که اگر زمان را دستکاری کرد عواقب بدی داره. خود پانیشر هم باید بدونه که با این کار هرگز نمیشه ریشه جنایت رو خشکاند و حتی ممکنه با ایجاد تغییر در گذشته باعث بشه که خودشم اصلا به دنیا نیاد! ضمن اینکه پانیشر چرا از رید نمیخواد که ببرتش به لحظاتی قبل از اینکه خانواده اش کشته میشوند تا نجاتشون بده؟! حالا بیخیال این حرفا....

پانیشر خفن 

ما شاهد هستیم که پانیشر به سازمان ال کاپون نفوذ  میکنه و دخل همه رو میاره و کاپون رو هم میکشه و برمیگرده به زمان خودش. ولی قطعا باید یه جای کار بلنگه، درسته؟

خواب پانیشر

اره همه چی فقط یه خواب بود! البته منطقیه که همچین خواب هایی ببینه چون مشخصه فرانک قبل خواب هم فقط به کشتن جنایتکاران فکر میکنه...

 

2- پانیشر + دکتر استرنج = قاتل اعظم!

پانیشر + دکتر استرنج = قاتل اعظم!

داستان های زیادی با حضور پانیشر در دنیاهای مختلف نوشته شده که خیلی هم عجیب و غریب هستند . ولی در هر حال سال 2015 و به مناسبت رویداد جنگ های پنهان شاهد کمیکی 4 قسمتی بودیم به نام Secret Wars: Battleworld که در آن فرانک کسل و دکتر استرنج با هم ترکیب شده بودند! بهشون هم لقب Sorcerer Extreme (یعنی "جادوگر افراطی") داده شده بود. به لطف مهارت های استرنج در جادوگری و مهارت های فرانک کسل در استفاده از سلاح ، او به خوبی با گروهی به نام "چهار جهنمی" (Infernal Four) میجنگه (چون  در قوانین برزخ دخالت کرده!) حالا این چهار جهنمی کی هستند؟ اسپایدرمن، هالک، گوست رایدر و ولورین!

پانیشر دکتر استرنج 

قدرت های دکتر استرنج که همین جوری زیاد و قوی هستند. حالا تصور کنید که دست کسی بیفته که از هیچ چیزی هراس نداره و حد و اندازه ای هم برای کارهای خودش قائل نیست! بنابراین متوجه میشید که چه کارهایی ممکنه در این کمیک کرده باشه. مثلا یخ زدن گوست رایدر و بعد شلیک کردن بهش با بازوکا!!!

پانیشر - گوست رایدر 

یعنی آخر خفن بود ...

 

1- پانیشر در دنیایی آخرالزمانی آخرین جنایتکاران را شکار میکنه

 پانیشر پر در دنیایی آخرالزمانی آخرین حنایتکاران را شکار میکنه

بالاخره خشونت افسار گسیخته پانیشر باید زمانی به پایان برسه و چه زمانی بهتر از آخر الزمان؟ سال 2004 گارث انیس کمیک Punisher: The End را نوشت .

کمیک پانیشر the end

داستان از این قراره که جنگ جهانی سوم از عراق و کره شمالی و پاکستان آغاز و به چین کشیده میشه و در نهایت شاهد یک هلوکاست اتمی هستیم. فرانک کسل قبل از این قضیه زندانی شده بود ولی از انفجار جون سالم به در میبره و بعدشم میاد بیرون و در حالی که دیگه چیزی از کره زمین و جمعیتش باقی نمونده میره سراغ آخرین جنایتکاران! در این مسیر دستیار هم به نام Paris پیدا میکنه.

اخرین داستان پانیشر

اونا باهم سفر میکنند و البته میدونند که تشعشعات هسته ای داره ذره ذره میکشتشون. وقتی به مقصد میرسند ماموریت پانیشر هم معلوم میشه: حذف Coven که گروهی است متشکل از آدم های بانفوذی که جنگ هسته ای را به راه انداختند و در پناهگاه خود زنده مانده اند.  اونا حتی میگن که آخرین بازماندگان نسل بشر هستند و اگه بمیرن نسل بشریت منقرض میشه  ولی برای پانیشر اهمیتی نداره چون او به "شانس مجدد" (second chances) اعتقادی نداره.

 

اینجا دیگه پانیشر یک فرد نیست، نیرویی از طبیعت شده! او توسط جامعه ای خلق شد که به عنوان یک سرباز ازش سو استفاده شد ؛ جامعه ای که خانواده اش را کشت ؛ جامعه ای که مهارت هایی را بهش داد تا به جنایت اعلان جنگ بکنه؛ جامعه ای که فقط به فکر پول و ثروته. و وقتی دنیا خودش خودش را نابود کرد پانیشر هم آنجا بود تا مطمئن باشه کار کاملا تموم شده . اینجا بود که پانیشر فهمید دنیا به یک قیامت نیاز داره . و این خالص ترین داستان تاریخ پانیشره.

بعد از تکمیل ماموریت خودش ، فرانک برمیگرده به ویرانه ها ، درست مثل T-800 ای که میتونه خودش رو نابود کنه. ازتون تقاضا میکنم تصویر زیر را همراه با گوش دادن به تم بینظیر موسیقی فیلم ترمیناتور 2 که اینجا میتونید دانلودش کنید، ببینید:

مرگ پانیشر، فرانک کسل 

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

قسمت آخر از کمیک "پانیشر علیه دنیای مارول" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "بتمن و مجازاتگر: شوالیه های مرگبار" ترجمه شد + لینک دانلود

10 دشمن برتر پانیشر (PUNISHER)

معرفی پانیشر 

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (ORIGIN) را دارند + ویدئو

شماره 3 كمیك "مجازاتگر" (THE PUNISHER) ترجمه شد 

10 چیز مهمی که باید درباره مجازاتگر (PUNISHER) بدانید

10 کمیک برتر پانیشر (PUNISHER)

10 قهرمان برتر مارول که در مبارزه مهارت دارند!

کمیک "پانیشر ابرقهرمانان مارول را میکشد" ترجمه شد + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Captain Steve Lover
#1 Captain Steve Lover 1396-09-02 16:45
واااي عجب مقاله اى بود :eek:
استاد فكر كنم بهترين مقاله اى بود كه اين شش ماه اخير نوشتيد :-*
بنظر من فرانك مسْتل بعد از مت مرداك دارك ترين و خفن ترين و جدى ترين كركتر كميك بوكى هست...
٥-واقعاً به ندرت ميشه يكى جوكر رو بترسونه يه روانى كه هيچ ترسى از هيچى مداره تقريباً...بعد ايشون جوكرو و بتمن رو با هم صافكارى كرد :o
٤-اينم جالب بود ولى بنظرم اينكه همه يونيورس رو با هم بكشه يكم زياده روي ميشه...ولى با اينحال تغييري كه تو اورجينش دادن تو اون دنيا بنظرم جذاب بود(كشته شدن خانوادش بوسيله قهرمان ها)...
٣-اينم كه روحيات خشن و بيرحم پانيشر رو ثابت ميكنه كه حتى توي خواب در حال ادم كشتنه...
٢-The Pustrange :P
خيلي خوب بود...دكتر استرنج يكي از قدرتمند ترينا ي كميك و پانيشر يكى از دارك تريناي كميك با هم تركيب بشن واقعاً چي ميشه...ولى به يه نكته اى دقت كرده بوديد؟!
هميشه اون كركتر ها كه معمولاً دارك و خشن و عصبى هستن قدرت هاي فرابشرى يا ندارن يا نسبتاً كمه قدرتشون...
١-اينم بنظرم يكم كميك بيش از حد داركى باشه اخه جنگ جهانى سوم و پانيشر و اخرالزمان رو تركيب كردى نويسنده ؟! :-?

بازم تشكر فراوان از استاد بابت مقاله

ولى استاد بنظر خودتون درديول دارك ترين ابرقهرمان دنياي كميك نيست؟! :-*
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#2 Cap-Spider Potter 1396-09-02 17:20
مقاله شگفت انگیزی بود...
پانیشر هم لحظات نابی داشته ها !...
از گزینه اول بیشتر همشون خوشم اومد... چون بنظرم شخصیت واقعیشو نشون داد و همینطور جو داستانش به سلیقم میخوره... گزینه چهار هم واقعا خفن بود...

ممنون بابت مقاله...
نقل قول کردن
22x5
#3 22x5 1396-09-02 17:36
واقعا خیلی حال کردم با این مقاله
قسمتی که به ترمیناتور2 اشاره کردید رو واقعا حال کردم
چون واقعا فیلم قشنگی بود و پایان معرکه ای داشت که واقعا اشکمو دراورد
نقل قول کردن
spidey noir
#4 spidey noir 1396-09-02 18:35
  • سلام اقای ترابی عالی بود.خیلی خیلی عالی بود.راستی کدوم یک از این کمیک ها ترجمه میشن؟یعنی در اینده.ولی اگه ترجمه کنین منم همکاری میکنم و منو از یاد نبرین.
نقل قول کردن
hassan91
#5 hassan91 1396-09-02 18:44
مقاله خوبی بود، بیشتر با شخصیت پانیشر آشنا شدیم، امیدوارم تو سریالش باز صحنه ای مثل کشتار دسته جمعی تو زندان ببینیم که اون صحنه هم خیلی خفن بود.
نقل قول کردن
skyfall
#6 skyfall 1396-09-02 21:03
فوق العاده بود به نظرم دردویل هم یه همچین مقاله ای نیاز داره من که پوکیدم
مخصوصا ۱ که به شانس مجدد اعتقادی نداره
اما مثل اینکه سریالش حوب نشده
اما خب عوضش حضور فوق العاده ای تو دردویل داشت
کلا که دردویل عالی بود دردویل واقعی رو به نمایش گذاشت
این مقاله هم شدیدا منو مشتاق دیدن سریال کرد
و یه داستان همیشگی که قالب سایت واسه سافاری اذیت میکنه
نقل قول کردن
Mr. Sinister
#7 Mr. Sinister 1396-09-02 21:45
به نقل از skyfall:


اما مثل اینکه سریالش حوب نشده

سریالش عالیه . من که عاشقشم. حداقل یه سر و گردن از سریال های لوس و بچه گانه دی سی بهتره
نقل قول کردن
the_dark_captain
#8 the_dark_captain 1396-09-02 22:54
چه مقااااااااله ااااااااایییییی یییی :eek: واقعا عالی بی نظیر بود فقط ببخشید استاد من میخام اولین مقالمو بنویسم چیکار باید بکنم....اگه میشه راهنماییم کنین....بازم ممنون
نقل قول کردن
iran_of_soldier
#9 iran_of_soldier 1396-09-03 00:25
من رو به این شخصیت علاقه مند کردید
پانیشر مال دی سی یا مارول ؟کدومشون میتونه تو دنیا سینماییش بیارتش؟
و لطفا چند تا کمیک اولیه این شخصیتو معرفی کنید دوستان
نقل قول کردن
a.v.s
#10 a.v.s 1396-09-03 00:36
بازم یک مقاله بسیار عالی و خفن
یعنی از بهترین مقاله هاییست که خواندم. در اینجا با مورد 1 بسیار حال کردم (مخصوصا وقتی آهنگ فیلم ترمیناتور 2 را همراه با دیدن آن تصویر گوش دادم)
وقتی این آهنگ رو گوش میدی تازه می فهمی که این مرد عجب چیزییه. یعنی لحظه ای عالی برای یک بشر که خالصا از آخرالزمانه
و همینطور با شماره 5، خیلی سر ذوق اومدم وقتی دوباره پس از مدت ها این عکس رو دیدم که برای من این یک لحظه طلاییه
spidey.ir/.../...
بتمن: جوکر؟
جوکر: بله؟
بتمن: فرار کن.
جوکر: هان!
بتمن: برای زندگیت فرار کن.

و این برای من تعجب آوره که بتمن به جوکر اجازه زندگی میده. جوکری که بسیاری جنایت کرده و کلی خرابی به بار آورده، بعد نقطه مقابلش که همیشه باهاش سر جنگ و دعوا داشته، نمیگذاره که بمیره. این عمل بتمن بسیار تاثیرگذار بود.
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#11 Samwel Tarly 1396-09-03 00:50
خسته نباشید استاد عجب مقاله ای بود
عجب توضیحاتی! هیچ کس مثل شما نمیتونه یه مقاله رو انقدر با احساس بنویسه. طوری موارد رو توضیح داده بودید که انگار داشتم خود کمیکش رو میخوندم.
5: پانیشر و بتمن یجورایی سرگذشتشون به هم دیگه شبیهه و هر دوشون خانواده شون رو از دست دادن ولی بتمن یه خط قرمز داره ولی پانیشر کاملا ازاده و فقط مجازات می کنه و در بین این موارد بیشتر از همه مشتاق این کمیک هستم که بخونمش چون موندم چجوری میخوان با هم همکاری کنن!
4:راجع به این مورد قبلا استاد تو مقاله های دیگه توضیح دادن و همینطور کمیکش هم ترجمه شده پس دیگه مورد خاصی نمیمونه که بخوام توضیح بدم فقط میتونم بگم کمیکش ناراحت کننده است و دفعه دوم نتونستم بخونمش.
3: اینم داستانش واقعا جالبه و کلا از کمیک هایی که ادم خوبه داستان باید با شرور یا خلافکاری که تو دنیای واقعی حضور داره بجنگه حال می کنم و امیدوارم کمیکی بیاد که مثلا اسپایدرمن پابلو اسکوبار رو دستگیر کنه!
2: :o :o :o
فکر می کردم پانیشر با هر کسی ترکیب بشه غیر از دکتر استرنج!
اخه این دو تا شخصیت نه اریجینشون شبیه هم دیگه است نه سبک مبارزه شون شبیه همه بعد با هم ترکیب بشن :-|
فکر نکنم کمیکش به درد من بخوره چون همینجوریش تو هنگم بعد وقتی بخوام کمیکش رو بخونم تو چه حالتی باشم :-*
1: به به عجب داستانی کلا بعد از تماشای فیلم اخر مد مکس علاقه خاصی به فیلم های اخرالزمانی پیدا کردم و اینم هزار مشاالله عجب داستانیه به به!
والا من اول کامنتم گفتم.که با خوندن مقاله های استاد قشنگ حس میگیریم حالا با این لینک دانلود اهنگی که دادید قشنگ احساس کردم که تو همون پنل هستم و این وقت شب که بی خوابی گرفتم و گفتم بیام یه کامنت بزارم تا شاید خوابم ببره الان دیگه میترسم چشم هام رو ببندم :eek:
ممنون به خاطر مقاله استاد
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#12 Miguel-OHara 1396-09-03 15:40
ببخشید بابت اسپم اما یه خبر هست که باید بگم
فروش فیلم ثور راگناروک به 750 میلیون رسید!
نقل قول کردن
Mr. Sinister
#13 Mr. Sinister 1396-09-03 15:51
واقعا کیف کردم . خیلی مقاله خفنی بود. درست مثل موضوعش
استاد فضولیه ولی مقالات جاستیس لیگ تموم شد؟
نقل قول کردن
mahsa520
#14 mahsa520 1396-09-03 16:35
انصافا همه چیز این مقاله خفن بود
نقل قول کردن
mahsa520
#15 mahsa520 1396-09-03 16:37
به نقل از Miguel-OHara:
ببخشید بابت اسپم اما یه خبر هست که باید بگم
فروش فیلم ثور راگناروک به 750 میلیون رسید!

خبر خوبی بود. ولی فکر نکنم اخرش خیلی بالاتر از 800 میلیون بره
نقل قول کردن
spidey noir
#16 spidey noir 1396-09-03 18:28
  • اقای ترابی میتونین لینک دانلود کمیک بتمن و پانیشر رو برام بفرستین؟و اینکه اقای ترابی پانیشر مگه مال مارول نیست؟پس چرا مکس کمیکس هم ازش کمیک چاپ میکنه؟یا مکس همون ماروله؟
نقل قول کردن
mahsa520
#17 mahsa520 1396-09-03 18:45
به نقل از spidey noir:
  • اقای ترابی میتونین لینک دانلود کمیک بتمن و پانیشر رو برام بفرستین؟و اینکه اقای ترابی پانیشر مگه مال مارول نیست؟پس چرا مکس کمیکس هم ازش کمیک چاپ میکنه؟یا مکس همون ماروله؟

max کمیک های خشن ماروله
کمیک های خشنی که مورد دارند رو با max منتشر میکنند که یعنی برای بچه ها مناسب نیست
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#18 Amirali_Pimax 1396-09-03 20:41
اقای ترابی یه سوال پانیشر چجور زورش به ددپول رسیده
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#19 Amirali_Pimax 1396-09-03 23:16
دوستان عزیز یه سوال پیرترین و مسن ترین شخصیت مارول کی هستش ؟؟؟؟
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#20 Cap-Spider Potter 1396-09-03 23:57
#19

اگه منظورت اولین شخصیتیه که توی مارول خلق شد و از نظر تاریخ خلق شخصیت سوال کردی که نیمور بوده...سال 1939..

البته من خوندم که شخصیت گمنامی به اسم Ka - Zar سه سال قبل از نیمور خلق شد (اولین حضور رسمی این شخصیت با این نام به 1965 برمیگرده منتها جور دیگه و با نام دیگه ای قبلش بوده)

اگرم منظورت قدمت شخصیت توی عالم کمیک هست...
با توجه به اینکه گفتی " شخصیت " نه "قهرمان" یا "انسان"...
فک میکنم گالاکتوس قدمتش بیشتر از هر شخصیت دیگه ای باشه (برمیگرده به قبل Big Bang !)

کلا شخصیت کیهانی ها معمولا خیلی قدمت دارن ! مثلا شخصیتی به نام فیرست فیرمامنت از ابتدای یونیورس وجود داشته ! (هر چند خودش خیلی دیر خلق شد {همین چند سال پیش} ولی قدمتش توی داستان ها خیلیه ! و داستان شخصیتش برخی سوالات هواداران رو جواب میداد...)

ولی اگر منظورت یه انسان توی دنیای کمیکه که خیلی پیر و سن بالا باشه من نمیدونم !... شخصیت سن بالا زیاد هست...
مثلا همین تور چند هزار سالشه ! خدامیدونه اودین چند سالشه !
نقل قول کردن
Amirali_Pimax
#21 Amirali_Pimax 1396-09-04 00:02
به نقل از Cap-Spider Potter:
#19

اگه منظورت اولین شخصیتیه که توی مارول خلق شد و از نظر تاریخ خلق شخصیت سوال کردی که نیمور بوده...سال 1939...
البته من خوندم که شخصیت گمنامی به اسم Ka - Zar سه سال قبل از نیمور خلق شد (اولین حضور رسمی این شخصیت با این نام به 1965 برمیگرده منتها جور دیگه و با نام دیگه ای قبلش بوده)

اگرم منظورت قدمت شخصیت توی عالم کمیک هست...
با توجه به اینکه گفتی " شخصیت " نه "قهرمان" یا "انسان"...
فک میکنم گالاکتوس قدمتش بیشتر از هر شخصیت دیگه ای باشه (قبل Big Bang !)

ولی اگر منظورت یه انسان توی دنیای کمیکه که خیلی پیر و سن بالا باشه من نمیدونم !... شخصیت سن بالا زیاد هست...
مثلا همین تور چند هزار سالشه ! خدامیدونه اودین چند سالشه !



من نظرم روی کاراکتره مرگه
نقل قول کردن
Parsa021
#22 Parsa021 1396-09-06 14:17
کمیک شوالیه هایمرگ بار رو ترجمه میکنید ؟
نقل قول کردن
mtm
#23 mtm 1396-09-06 14:31
به نقل از Parsa021:
کمیک شوالیه هایمرگ بار رو ترجمه میکنید ؟

قراره ترجمه بشه
نقل قول کردن
amin Hajati
#24 amin Hajati 1400-08-30 11:23
خیلی مقاله عالی و خشنی بود :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 1134 guests and no members online

آخرین نظرات