مطالب برگزیده

نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)
10 دشمن برتر پانیشر (Punisher)
10 دشمن برتر پانیشر (Punisher)
10 دشمن برتر آکوامن (Aquaman)
10 دشمن برتر آکوامن (Aquaman)
10 کمیک برتر آکوامن (Aquaman)
10 کمیک برتر آکوامن (Aquaman)
نقد و بررسی فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)
نقد و بررسی فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)
نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (Spider-Man: Homecoming)
نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (Spider-Man: Homecoming)

نمرات اولیه فیلم ثور: راگناروک مشخص شد!

تا اینجا قسمت سوم از تریلوژی ثور با استقبال گرم از جانب منتقدین سینمایی روبرو شده است. در سایت متاکریتیک این فیلم از مجموع 17 نقد امتیاز 74 از 100 رو به دست اورده. 15 نقد مقبت ، 2 نقد متوسط و بدون نقد منفی !

در سایت راتن تومیتوز هم فعلا میانگین امتیاز 98 از 100 را به دست اورده که واقعا شگفت انگیزه! (از میان 50 نقد که به جز یکی همه شون مثبت هستند):

منتقدین بر این باور هستند که این فیلم به شدت فان است با جوک های دیدنی و بامزه. برخی ان را بهترین و بامزه ترین فیلم مارول دانسته اند. بازیگری ها را ستوده اند و از تسا تامپسون (بازیگر نقش ولکرای) به عنوان ستاره جدید سینما یاد کرده اند. ولی برخی هم بر این عقیده هستند که برخی از لحظات و صحنه های فیلم باید جدی تر میشد و مارول گاهی در فان بود زیاده روی کرده. همچنین منتقدین درباره هلا (شخصیت منفی فیلم) دو نظر کاملا متضاد دارند: برخی او را شگفت انگیز دانسته و گروهی هم او را یک شخصیت منفی تک بعدی خوانده اند! اما در هر حال همه بر این عقیده اند که این فیلم در میان فیلم های مارول بسیار fresh و منحصر به فرد است و کاملا حال و هوای سبک تایکا وایتیتی (کارگردان ثور 3) را دارد . و این نشون میده گه بر خلاف ادعاها مارول فیلم های کارگردان محور هم میسازه.

نظر شما چیست؟ در نهاست نمرات این فیلم چند میشه؟

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 hassan91 1396-07-29 10:30
ایول منتظرشم، فاز سه مارول واقعا ترکونده، مرد مورچه ای، جنگ داخلی، دکتر استرنج و محافظین کهکشان و مرد عنکبوتی و حالا ثور راگناروک و بعدشم پلنگ سیاه و اونجرز و ....
مارول و دیزنی واقعا راه ساختن فیلم ابر قهرمانی رو میدونن. :-)
خبر خوبی بود. ;-)
#2 pegahmm 1396-07-29 11:15
من نميفهمم،اون اوايل ميگفتن مارول بخاطر اين داره وايتيتي رو انتخاب ميكنه كه موضوع فيلم داركه و ميخوان يكم شوخي داشته باشه تا زيادي دارك نشه
اما من از اينكه الان منتقدا بجاي اينكه بگن فيلمنامه يا موضوع فيلم محشر بوده همش كلمه فان رو بكار ميبرن خيلي خوشم نمياد
من عاشق مارول ام،فيلمايي مثل محافظين كهكشان و اسپايدرمن بايد فان ميبودن،ولي احساس ميكنم مارول ديگه شورشو داره درمياره،تم فيلم اصلا به اسم رگنوراك نميخوره:(
#3 Ehsan_Spidey 1396-07-29 14:42
به نقل از pegahmm:
من نميفهمم،اون اوايل ميگفتن مارول بخاطر اين داره وايتيتي رو انتخاب ميكنه كه موضوع فيلم داركه و ميخوان يكم شوخي داشته باشه تا زيادي دارك نشه
اما من از اينكه الان منتقدا بجاي اينكه بگن فيلمنامه يا موضوع فيلم محشر بوده همش كلمه فان رو بكار ميبرن خيلي خوشم نمياد
من عاشق مارول ام،فيلمايي مثل محافظين كهكشان و اسپايدرمن بايد فان ميبودن،ولي احساس ميكنم مارول ديگه شورشو داره درمياره،تم فيلم اصلا به اسم رگنوراك نميخوره:(


باهات موافقم اگه ظاهر فیلم رگناروگ هستش و باطنش فان باشه با هم سنخیتی ندارن

ولی تا فیلم رو ندیدم نمی تونم نظر درستی بدم
#4 The Red Spider Skull 1396-07-29 15:13
به نقل از pegahmm:
من نميفهمم،اون اوايل ميگفتن مارول بخاطر اين داره وايتيتي رو انتخاب ميكنه كه موضوع فيلم داركه و ميخوان يكم شوخي داشته باشه تا زيادي دارك نشه
اما من از اينكه الان منتقدا بجاي اينكه بگن فيلمنامه يا موضوع فيلم محشر بوده همش كلمه فان رو بكار ميبرن خيلي خوشم نمياد
من عاشق مارول ام،فيلمايي مثل محافظين كهكشان و اسپايدرمن بايد فان ميبودن،ولي احساس ميكنم مارول ديگه شورشو داره درمياره،تم فيلم اصلا به اسم رگنوراك نميخوره:(


اونی که فیلم رو بهش نمره خوب داده به خاطر این بهش این نمره رو داده چون فیلم خوبی بوده. حالا فان بودن دلیل خوب بودن نیست که. بعدشم ، اسم فیلم راگناروکه ولی محتوا حتما باید به خاطر اسمش تلخ باشه؟! باطن یعنی محتوا و محتوا از اولش هم در تریلرها فان و لایت بود. از اول ! کی گفت دارکه؟ اصلا ثور مگه شخصیت دارکیه؟ شما به خاطر فقط "اسم" اینقدره شاکی هستی؟!!!
اگه دی سی فن بودی و مثل وارنر اونجوری سر جوخه خودکشی سرت رو کلاه گذاشته بود چی میگفتی؟!
#5 The Red Spider Skull 1396-07-29 15:16
به نقل از Ehsan_Spidey:
به نقل از pegahmm:
من نميفهمم،اون اوايل ميگفتن مارول بخاطر اين داره وايتيتي رو انتخاب ميكنه كه موضوع فيلم داركه و ميخوان يكم شوخي داشته باشه تا زيادي دارك نشه
اما من از اينكه الان منتقدا بجاي اينكه بگن فيلمنامه يا موضوع فيلم محشر بوده همش كلمه فان رو بكار ميبرن خيلي خوشم نمياد
من عاشق مارول ام،فيلمايي مثل محافظين كهكشان و اسپايدرمن بايد فان ميبودن،ولي احساس ميكنم مارول ديگه شورشو داره درمياره،تم فيلم اصلا به اسم رگنوراك نميخوره:(


باهات موافقم اگه ظاهر فیلم رگناروگ هستش و باطنش فان باشه با هم سنخیتی ندارن

ولی تا فیلم رو ندیدم نمی تونم نظر درستی بدم


ظاهر یعنی فقط "اسم"؟!!! ظاهر یعنی لحن و سر و شکل فیلم که از اول تو تریلرها و عکس لایت و فان بود. شما از اول درباره این فیلم دچار سوتفاهم شده بودید
#6 Jordan 1396-07-29 17:58
با تشكر از آقاى ترابى بابت پوشش خبر
بسيار عالي و خوشحال كننده اس كه يك فيلم كميك بوكي ديگه هم از لحاظ كيفي به چنين نمرات خوبي دست پيدا كرده و اميدوارم در گيشه هم همين موفقيت رو تكرار كنه.
البته اين مساله كه فان زياد در فيلم به كار رفته منو خوشحال نكرد. چون همونطور كه از اسمش مشخص بود انتظار فيلم كمي دارك تر نسبت بقيه آثار mcu داشتم. اما به هر حال نمراتش اين معني رو ميده كه از ديد يك فيلمباز قراره حسابي ازش لذت ببريم. و اميدوارم از ديد يك خواننده ي كميك هم همين حسو موقع تماشاش داشته باشيم.
#7 mahsa520 1396-07-29 18:23
به نقل از Jordan:
با تشكر از آقاى ترابى بابت پوشش خبر
بسيار عالي و خوشحال كننده اس كه يك فيلم كميك بوكي ديگه هم از لحاظ كيفي به چنين نمرات خوبي دست پيدا كرده و اميدوارم در گيشه هم همين موفقيت رو تكرار كنه.
البته اين مساله كه فان زياد در فيلم به كار رفته منو خوشحال نكرد. چون همونطور كه از اسمش مشخص بود انتظار فيلم كمي دارك تر نسبت بقيه آثار mcu داشتم. اما به هر حال نمراتش اين معني رو ميده كه از ديد يك فيلمباز قراره حسابي ازش لذت ببريم. و اميدوارم از ديد يك خواننده ي كميك هم همين حسو موقع تماشاش داشته باشيم.

انشاله روزی برسه که از روی "اسم" درباره هیچ فیلمی قصاوت نکنیم
یه سرچی بکنید ببینید homecoming اسم کدوم ارک از کمیک های اسپایدرمنه. یکی از دارک ترین و خفن ترین داستان های اسپایدرمنه که مورلان اولین بار در ان خلق شد . ولی ایا حتما چون homecoming اسم فیلم جدید اسپایدرمن بود پس باید دقیقاعین اون ارک میبود؟
#8 winter-soldier-911 1396-07-29 19:06
به نقل از pegahmm:
من نميفهمم،اون اوايل ميگفتن مارول بخاطر اين داره وايتيتي رو انتخاب ميكنه كه موضوع فيلم داركه و ميخوان يكم شوخي داشته باشه تا زيادي دارك نشه
اما من از اينكه الان منتقدا بجاي اينكه بگن فيلمنامه يا موضوع فيلم محشر بوده همش كلمه فان رو بكار ميبرن خيلي خوشم نمياد
من عاشق مارول ام،فيلمايي مثل محافظين كهكشان و اسپايدرمن بايد فان ميبودن،ولي احساس ميكنم مارول ديگه شورشو داره درمياره،تم فيلم اصلا به اسم رگنوراك نميخوره:(

مطمئن باش فیلمی رو که تایکا وایتیتی بسازه جای نقد کردن نداره .
انیمیشن موانا اولین فیلمی بود که ازش دیدم ، واقعا فوق العاده بود و نمیشد پیش‌بینی کرد چه اتفاقی میوفته .
ثور هم قطعا فیلم شگفت انگیزیه و به اندازه کافی دارک هست

اگه تریلر جنگ ابدیت رو دیده باشی میبینی ثور به صورت یخ زده به شیشه سفینه محافظین برخورد میکنه که نشونه اینه فیلم ثور عاقبت زیاد خوشی نداره و به اندازه کافی اکشن و دارک هم هست:)
#9 agh 1396-07-29 19:54
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم و باید بگم من به شخصه خیلی دارک و فان بودن برام مهم نیست و همونطور که استاد ترابی قبلا گفتن باید به ذات شخصیت وفادار بود و این از همه چی مهمتره و با این نمراتی که ثور 3 گرفته حتما فیلم خوبی شده.
خدا رو شکر هر 3 فیلم کمیکی مارول استدیوز تو سال 2017 موفق بودن و خوش به حال ما طرفدارها :-)
#10 mahsa520 1396-07-29 20:29
به نقل از agh:
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم

خب که چی؟
حالا اونجا افسرده شده و اینجا نمیشه پس فیلم بدیه؟ یه دوستتون بگید یه کم بزرگ بشه. همه چیز که نباید عین کمیک ها باشه . جو فیلم و داستانه که لحنش رو تعیین میکنه. اونجا باید دید تحت چه شرایطی پتکش رو از دست میده و اینجا تحت چه شرایطی. باید قبل و بعدش رو سنجید. دوست شما چرا فکر میکنه واکنش ثور نسبت به فلان چیز باید همه جا یه جور باشه؟
شاید تو اون داستان قبلش یه اتفاق خاصی براش افتاده ولی تو فیلم اینطور نیست. متوجه منظورم میشید؟
در کل به نظرم اینکه ادم بدون اینکه فیلمی رو ببینه و بعد بگه چون قبلا تو کمیک وقتی اینجوری شد اونجوری شد ولی اینجا پس چرا اینجوری نمیشه ، خیلی غیر منطقیه
#11 Odyssey 1396-07-29 20:29
بنظرم كلي نبايد نگاه بشه , بايد منتقد رو اول قبول داشته باشين بعد نمره رو بدين من ليست متا رو ديدم ، چند تا شونو نشناختم اونايى هم كه شناختم خيلي قبول شون ندارم ، عمدتا متر درستي ندارن ، يه مشت مهمل مي نويسن بعد فكر مي كنن نقد كردن ، خيلي به اين نگاه نكنين كه مثلا يارو ماله ورايتي يا تايمز هه يا هر جا ديگه بيشتر دنبال اين باشين كي فرم مي بينه ، همين نسل اين آدما هستن كه كسايي مثل تاراتتينو و نولان و ايناريتو و ... خيلي گنده شدن
من خودم كايه دو سينما رو خيلي قبول دارم ،خيلي هم با سابقه است
درباره اين فيلم هم من خودم وايتيتي فيلم آخر ش hunt for wilderpeople رو ديدم خيلي دوست نداشتم ، تريلر أولي فيلم هم جالب بود تا ببينيم چي مي شه
#12 mahsa520 1396-07-29 20:46
به نقل از Odyssey:
بنظرم كلي نبايد نگاه بشه , بايد منتقد رو اول قبول داشته باشين بعد نمره رو بدين من ليست متا رو ديدم ، چند تا شونو نشناختم اونايى هم كه شناختم خيلي قبول شون ندارم ، عمدتا متر درستي ندارن ، يه مشت مهمل مي نويسن بعد فكر مي كنن نقد كردن ، خيلي به اين نگاه نكنين كه مثلا يارو ماله ورايتي يا تايمز هه يا هر جا ديگه بيشتر دنبال اين باشين كي فرم مي بينه ، همين نسل اين آدما هستن كه كسايي مثل تاراتتينو و نولان و ايناريتو و ... خيلي گنده شدن
من خودم كايه دو سينما رو خيلي قبول دارم ،خيلي هم با سابقه است
درباره اين فيلم هم من خودم وايتيتي فيلم آخر ش hunt for wilderpeople رو ديدم خيلي دوست نداشتم ، تريلر أولي فيلم هم جالب بود تا ببينيم چي مي شه

این نظر شماست. متا کریتیک قطعا نظرش از شما معتبر تره. اتفاقا منم اصلا کایه دو سینمار و قبول ندارم.
پس نظر من یا شما هیچ کدوم معتبر نیست. معتبر نظر میانگین هستش. یعنی نظر جمعی از منتقدین که میشه نمره میانگین یا متااسکور. در ضمن ورایتی یا تایمز اونقدر معتبر هستن و اونقدر مخاطب دارن که نقدهاشون رو بدن دست یه ادم کاربلد.چون اگه این کار رو نکنند اعتبار خودشون زیر سئوال میره و از فروششون کاسته میشه
#13 Cap-Spider Potter 1396-07-29 20:52
Yesssssssssss !!
اییینه ! خب خیالم راحت شد... !
خیلی از اینکه بار دیگه مارول یه اثر موفق دیگه رو به دیگر آثار کمیکی خودش اضافه کرد، خوشحالم و امیدوارم همچنان با موفقیت تا خود جنگ بی نهایت و شکست تانوس پیش بریم ..! :D

اما درباره اینکه میگن فیلم خیلی فانه... راستش اون عوامل و سازندگان با استعداد و با تجربه مارول قطعا خیلی بهتر از ما میدونن داستان چقد نمک داشته باشه، تم دارکش تا چه حد باشه و مطمئن باشید به اندازه کافی که حداقل شماهارو راضی کنه (!) جدیت و خشونت تو فیلم هست...
البت نباید انتظار داشت همه چیز مثل کمیک پیش بره...
یادمه یه بار عمو مختار گفت، هر چیزی که توی دنیای کمیک اتفاق میفته حتما نباید توی عالم سینما هم باشه، ممکنه یه چیز توی کمیک جواب بده اما سینما نه... و به عکس ممکنه مسئله یا هر چیزی توی دنیای سینمایی جواب بده اما کمیک نه...

به هر حال این عالم سینماست و چارچوب و حد و حدود خودشو داره... دنیای کمیک رو به عنوان منبع گزاشتن بد نیس که هیچ خوب و لازم هم هست... اقتباس و الهام از عالم کمیک لازمه اما نه در هر بحث و مسئله ای...
#14 Jordan 1396-07-29 21:08
به نقل از mahsa520:
به نقل از agh:
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم

خب که چی؟
حالا اونجا افسرده شده و اینجا نمیشه پس فیلم بدیه؟ یه دوستتون بگید یه کم بزرگ بشه. همه چیز که نباید عین کمیک ها باشه . جو فیلم و داستانه که لحنش رو تعیین میکنه. اونجا باید دید تحت چه شرایطی پتکش رو از دست میده و اینجا تحت چه شرایطی. باید قبل و بعدش رو سنجید. دوست شما چرا فکر میکنه واکنش ثور نسبت به فلان چیز باید همه جا یه جور باشه؟
شاید تو اون داستان قبلش یه اتفاق خاصی براش افتاده ولی تو فیلم اینطور نیست. متوجه منظورم میشید؟
در کل به نظرم اینکه ادم بدون اینکه فیلمی رو ببینه و بعد بگه چون قبلا تو کمیک وقتی اینجوری شد اونجوری شد ولی اینجا پس چرا اینجوری نمیشه ، خیلی غیر منطقیه

بنده به شخصه دوست داشتم فيلمي از ثور كه عنوان راگناروك رو داره جوّ داركي داشته باشه. حالا اين اتفاق نيفتاده، انشالله كه يه جور ديگه نظر منِ مخاطب رو جلب ميكنه.
بنده كوچيكِ شما و دوستان هستم و خيلي مونده تا بزرگ بشم.
اما از شما كه از من بزرگ تر و عاقل تر هستيد توقع نميره كه اينطوري با كسي كه سليقش رو گفته برخورد كنيد.
بنده فقط گفتم لحن و جو كميكِ اين عنوان رو بيشتر دوست داشتم.
هيچ اجباري هم نيست كه حتما از تمام آثار mcu خوشم بياد.
اگر من اين فيلم رو به تمسخر ميگرفتم اون موقع كارم اشتباه بود.
اما صرفاً گفتم كه دوست داشتم فيلم مثل كميكش باشه.هيچ قضاوتي هم راجع به فيلم نكردم كه ميفرماييد "بدون اينكه فيلمي رو ببينه..."
اگر توهين يا بي احترامي مي بينيد اشاره كنيد كه بنده عذرخواهي كنم.
قبلا هم گفتم با تمام وجود اميدوارم اين فيلم موفق بشه چون يك كميك فن هستم و به هيچ وجه دوست ندارم شاهد ضعف يا خداي نكرده شكست يه اثر كميكي باشم.
#15 Captain Steve Lover 1396-07-29 21:11
ميگم مگه نقدا رو ميشه تغيير داد؟؟؟ديروز هم ١٧ تا نقد متا بود ولى ٧٧ بود نمره :-|
چرا از ٧٧ يهو ٧٤ شد؟؟ تعداد نقد همونه كه :-|
نمره راتن هم كه عالى...متا هم عالى...بنظرم متا بالاتر ميره...

من كه اصلاً برام مهم نيست فلان هويت يا كاركرد و Functionكركتر ها عوض بشه يا تو تم و Tone فيلم نسبت به كميك عوض بشه يا تو ايونت ها نسبت به كميك تغيير ايجاد كنند و...به قول استاد فقط :ذات كركتر مهمه:
واسم مهم اينه فقط يه اقتباس خوب و خوش ساخت با فيلمنامه ي غير قابل پيش بينى و پر از پيچش ببينم...

در ضمن دقت كرديد ٢٠١٧ تنها سالى بوده كه همه فيلماي كميك بوكى متا ي سبز رنگ دريافت كردند...بهترين سال واسه ژانر ابرقهرمانى...لو گان كه بهترين خداحافظى ممكن رو براي هيو جكمن رقم زد...محافظان كهكشان ٢ در اوج تابستان باكس افيس رو زير و رو كرد و موفق شد...واندروومن دنياي دي سي رو نجات داد و يه اثر ماندگار شد...مَرد عنكبوتى بازگشت به خانه هم پايه هاي مَرد عنكبوتى در Mcu رو فوقالعاده محكم كرد و سوپرموفق ظاهر شد...الانم كه راگناروك ظاهراً شاهكار شده!
ميمونه يه جاستيس ليگ...اگر خوب بشه ؛ ٢٠١٧ بهترين سال واسه ژانر ابرقهرمانى ميشه...
#16 The Red Spider Skull 1396-07-29 21:21
به نقل از Jordan:
به نقل از mahsa520:
به نقل از agh:
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم

خب که چی؟
حالا اونجا افسرده شده و اینجا نمیشه پس فیلم بدیه؟ یه دوستتون بگید یه کم بزرگ بشه. همه چیز که نباید عین کمیک ها باشه . جو فیلم و داستانه که لحنش رو تعیین میکنه. اونجا باید دید تحت چه شرایطی پتکش رو از دست میده و اینجا تحت چه شرایطی. باید قبل و بعدش رو سنجید. دوست شما چرا فکر میکنه واکنش ثور نسبت به فلان چیز باید همه جا یه جور باشه؟
شاید تو اون داستان قبلش یه اتفاق خاصی براش افتاده ولی تو فیلم اینطور نیست. متوجه منظورم میشید؟
در کل به نظرم اینکه ادم بدون اینکه فیلمی رو ببینه و بعد بگه چون قبلا تو کمیک وقتی اینجوری شد اونجوری شد ولی اینجا پس چرا اینجوری نمیشه ، خیلی غیر منطقیه

بنده به شخصه دوست داشتم فيلمي از ثور كه عنوان راگناروك رو داره جوّ داركي داشته باشه. حالا اين اتفاق نيفتاده، انشالله كه يه جور ديگه نظر منِ مخاطب رو جلب ميكنه.
بنده كوچيكِ شما و دوستان هستم و خيلي مونده تا بزرگ بشم.
اما از شما كه از من بزرگ تر و عاقل تر هستيد توقع نميره كه اينطوري با كسي كه سليقش رو گفته برخورد كنيد.
بنده فقط گفتم لحن و جو كميكِ اين عنوان رو بيشتر دوست داشتم.
هيچ اجباري هم نيست كه حتما از تمام آثار mcu خوشم بياد.
اگر من اين فيلم رو به تمسخر ميگرفتم اون موقع كارم اشتباه بود.
اما صرفاً گفتم كه دوست داشتم فيلم مثل كميكش باشه.هيچ قضاوتي هم راجع به فيلم نكردم كه ميفرماييد "بدون اينكه فيلمي رو ببينه..."
اگر توهين يا بي احترامي مي بينيد اشاره كنيد كه بنده عذرخواهي كنم.
قبلا هم گفتم با تمام وجود اميدوارم اين فيلم موفق بشه چون يك كميك فن هستم و به هيچ وجه دوست ندارم شاهد ضعف يا خداي نكرده شكست يه اثر كميكي باشم.

شما به نظرم سلیقه خودت رو نگفتی. برداشت من اینه که خواستی یه ایراد بگیری. هیچ اجباری هم نیست از همه mcu خوشت بیاد. مخصوصا که دی سی فنم هستی. فقط لطف کن براساس اسم از فیلم ایراد نگیر. اول فیلمو ببین بعد اگه خوشت نیومد با دلیل بگو خوشم نیومده.
الانم چون فکر میکردی قراره دارک باشه و حالا فهمیدی نیست پس کلا بیخیالش بشو. اگه قرار بود ادم به خاطر لحن و اسم فیلم ازش خوشش نیاد پس همون بیخیالش بشه بهتره
#17 agh 1396-07-29 21:28
#10
شما منظور من رو اشتباه متوجه شدید. دوستم فقط گفت که تو اون کمیک ثور اینجوری شد و تازه نه من و نه دوستم نگفتیم که این اتفاق باید تو فیلم هم براش بیفته و ربطی به کوچک یا بزرگ بودن دوست من نداره و مثال بارزش اینه که تو کمیک ها عمو بن توسط دزدی که به خونشون رفته بود کشته شد ولی تو اسپایدرمن سم ریمی و مارک وب فرق داشت و کسی هم اعتراضی نکرد.
قبلا هم گفتم برام خیلی دارک یا فان بودن مهم نیست و مهم اینه که به ذات شخصیت وفادار باشه.
به نظرم بهتره دیگه این بحث رو ادامه ندیم
#18 Ultimate Comic Fan 1396-07-29 21:34
خب، راگناروک الان رسما یه شاهکاره! (یا حداقل عالی)
بعد از دو تا فیلم افتضاح، تور بلاخره فیلمی که لیاقتشو داره بدست آورده.
فاز سومه MCU تا اینجا حتی یه فیلم بد هم نداشته!
بعد راستی توحه کردین که انگار قسمت سومای فیلمای MCU همیشه از قسمت دوما بهترن؟ مثل آیرون من ۳، جنگ داخلی و حالا هم راگناروک.
اون مسئله زیادی فان بودن و اینکه انگار به اندازه کمیک دارک نیست... خب بهتره من یه مثال بزنم، جنگ داخلی رو به عنوان مثال درنظر بگیرین؛ فیلم جنگ داخلی یجورایی فقط ۳۰ یا ۴۰ درصد یا حتی مقداری کمتر از داستان جنگ داخلی رو اقتباس کرد! اما فیلم موفقی شد و خیلیم اون حس و حال جنگ داخلی رو داشت. جنگ داخلی شاید زیاد شبیه کمیکی که از روش اقتباس شد نبود، ولی نویسندگیه عالی، اکشنه پرفکت و غیره باعث موفقیتش شد.
همین مسئله الان برای راگناروک تکرار شده.
#19 Jordan 1396-07-29 21:55
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از mahsa520:
به نقل از agh:
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم

خب که چی؟
حالا اونجا افسرده شده و اینجا نمیشه پس فیلم بدیه؟ یه دوستتون بگید یه کم بزرگ بشه. همه چیز که نباید عین کمیک ها باشه . جو فیلم و داستانه که لحنش رو تعیین میکنه. اونجا باید دید تحت چه شرایطی پتکش رو از دست میده و اینجا تحت چه شرایطی. باید قبل و بعدش رو سنجید. دوست شما چرا فکر میکنه واکنش ثور نسبت به فلان چیز باید همه جا یه جور باشه؟
شاید تو اون داستان قبلش یه اتفاق خاصی براش افتاده ولی تو فیلم اینطور نیست. متوجه منظورم میشید؟
در کل به نظرم اینکه ادم بدون اینکه فیلمی رو ببینه و بعد بگه چون قبلا تو کمیک وقتی اینجوری شد اونجوری شد ولی اینجا پس چرا اینجوری نمیشه ، خیلی غیر منطقیه

بنده به شخصه دوست داشتم فيلمي از ثور كه عنوان راگناروك رو داره جوّ داركي داشته باشه. حالا اين اتفاق نيفتاده، انشالله كه يه جور ديگه نظر منِ مخاطب رو جلب ميكنه.
بنده كوچيكِ شما و دوستان هستم و خيلي مونده تا بزرگ بشم.
اما از شما كه از من بزرگ تر و عاقل تر هستيد توقع نميره كه اينطوري با كسي كه سليقش رو گفته برخورد كنيد.
بنده فقط گفتم لحن و جو كميكِ اين عنوان رو بيشتر دوست داشتم.
هيچ اجباري هم نيست كه حتما از تمام آثار mcu خوشم بياد.
اگر من اين فيلم رو به تمسخر ميگرفتم اون موقع كارم اشتباه بود.
اما صرفاً گفتم كه دوست داشتم فيلم مثل كميكش باشه.هيچ قضاوتي هم راجع به فيلم نكردم كه ميفرماييد "بدون اينكه فيلمي رو ببينه..."
اگر توهين يا بي احترامي مي بينيد اشاره كنيد كه بنده عذرخواهي كنم.
قبلا هم گفتم با تمام وجود اميدوارم اين فيلم موفق بشه چون يك كميك فن هستم و به هيچ وجه دوست ندارم شاهد ضعف يا خداي نكرده شكست يه اثر كميكي باشم.

شما به نظرم سلیقه خودت رو نگفتی. برداشت من اینه که خواستی یه ایراد بگیری. هیچ اجباری هم نیست از همه mcu خوشت بیاد. مخصوصا که دی سی فنم هستی. فقط لطف کن براساس اسم از فیلم ایراد نگیر. اول فیلمو ببین بعد اگه خوشت نیومد با دلیل بگو خوشم نیومده.
الانم چون فکر میکردی قراره دارک باشه و حالا فهمیدی نیست پس کلا بیخیالش بشو. اگه قرار بود ادم به خاطر لحن و اسم فیلم ازش خوشش نیاد پس همون بیخیالش بشه بهتره

متاسفانه برداشتتون اشتباهه.
بنده صرفا دوست داشتم اين فيلمو با لحن كميكش ببينم.
حالا نشد آسمون به زمين نرسيده ، نمرات نشون ميده كه فيلم بسيار خوبيه. منظور من اين بود.
منتها شما از اين بخش هاي صحبت من ميپريد و تمركز ميكنيد به اون قسمت كه "حتما نبايد از تمام آثار mcu خوشم بياد."
و واقعا هم نبايد حتما از هر فيلمي خوشم بياد. چه فيلم ديسي چون ديسي فنم، و چه فيلم مارول چون تا الان فيلم ضعيف در يونيورسش نداشته.
ديگه به احترام دوستان و رفيق عزيزم ارشيا خان بحث رو ادامه نميدم.
#20 The Red Spider Skull 1396-07-29 22:01
به نقل از Ultimate Comic Fan:
خب، راگناروک الان رسما یه شاهکاره! (یا حداقل عالی)
بعد از دو تا فیلم افتضاح، تور بلاخره فیلمی که لیاقتشو داره بدست آورده.
فاز سومه MCU تا اینجا حتی یه فیلم بد هم نداشته!
بعد راستی توحه کردین که انگار قسمت سومای فیلمای MCU همیشه از قسمت دوما بهترن؟ مثل آیرون من ۳، جنگ داخلی و حالا هم راگناروک.
اون مسئله زیادی فان بودن و اینکه انگار به اندازه کمیک دارک نیست... خب بهتره من یه مثال بزنم، جنگ داخلی رو به عنوان مثال درنظر بگیرین؛ فیلم جنگ داخلی یجورایی فقط ۳۰ یا ۴۰ درصد یا حتی مقداری کمتر از داستان جنگ داخلی رو اقتباس کرد! اما فیلم موفقی شد و خیلیم اون حس و حال جنگ داخلی رو داشت. جنگ داخلی شاید زیاد شبیه کمیکی که از روش اقتباس شد نبود، ولی نویسندگیه عالی، اکشنه پرفکت و غیره باعث موفقیتش شد.
همین مسئله الان برای راگناروک تکرار شده.

فقط یه نکته... دو تای اول افتضاح نبودن. اولی خیلی خوب بود و دومی هم متوسط ولی بازم سرگرم کننده بود. خواستم یادآوری کرده باشم
#21 The Red Spider Skull 1396-07-29 22:03
به نقل از Jordan:
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از mahsa520:
به نقل از agh:
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم

خب که چی؟
حالا اونجا افسرده شده و اینجا نمیشه پس فیلم بدیه؟ یه دوستتون بگید یه کم بزرگ بشه. همه چیز که نباید عین کمیک ها باشه . جو فیلم و داستانه که لحنش رو تعیین میکنه. اونجا باید دید تحت چه شرایطی پتکش رو از دست میده و اینجا تحت چه شرایطی. باید قبل و بعدش رو سنجید. دوست شما چرا فکر میکنه واکنش ثور نسبت به فلان چیز باید همه جا یه جور باشه؟
شاید تو اون داستان قبلش یه اتفاق خاصی براش افتاده ولی تو فیلم اینطور نیست. متوجه منظورم میشید؟
در کل به نظرم اینکه ادم بدون اینکه فیلمی رو ببینه و بعد بگه چون قبلا تو کمیک وقتی اینجوری شد اونجوری شد ولی اینجا پس چرا اینجوری نمیشه ، خیلی غیر منطقیه

بنده به شخصه دوست داشتم فيلمي از ثور كه عنوان راگناروك رو داره جوّ داركي داشته باشه. حالا اين اتفاق نيفتاده، انشالله كه يه جور ديگه نظر منِ مخاطب رو جلب ميكنه.
بنده كوچيكِ شما و دوستان هستم و خيلي مونده تا بزرگ بشم.
اما از شما كه از من بزرگ تر و عاقل تر هستيد توقع نميره كه اينطوري با كسي كه سليقش رو گفته برخورد كنيد.
بنده فقط گفتم لحن و جو كميكِ اين عنوان رو بيشتر دوست داشتم.
هيچ اجباري هم نيست كه حتما از تمام آثار mcu خوشم بياد.
اگر من اين فيلم رو به تمسخر ميگرفتم اون موقع كارم اشتباه بود.
اما صرفاً گفتم كه دوست داشتم فيلم مثل كميكش باشه.هيچ قضاوتي هم راجع به فيلم نكردم كه ميفرماييد "بدون اينكه فيلمي رو ببينه..."
اگر توهين يا بي احترامي مي بينيد اشاره كنيد كه بنده عذرخواهي كنم.
قبلا هم گفتم با تمام وجود اميدوارم اين فيلم موفق بشه چون يك كميك فن هستم و به هيچ وجه دوست ندارم شاهد ضعف يا خداي نكرده شكست يه اثر كميكي باشم.

شما به نظرم سلیقه خودت رو نگفتی. برداشت من اینه که خواستی یه ایراد بگیری. هیچ اجباری هم نیست از همه mcu خوشت بیاد. مخصوصا که دی سی فنم هستی. فقط لطف کن براساس اسم از فیلم ایراد نگیر. اول فیلمو ببین بعد اگه خوشت نیومد با دلیل بگو خوشم نیومده.
الانم چون فکر میکردی قراره دارک باشه و حالا فهمیدی نیست پس کلا بیخیالش بشو. اگه قرار بود ادم به خاطر لحن و اسم فیلم ازش خوشش نیاد پس همون بیخیالش بشه بهتره

متاسفانه برداشتتون اشتباهه.
بنده صرفا دوست داشتم اين فيلمو با لحن كميكش ببينم.
حالا نشد آسمون به زمين نرسيده ، نمرات نشون ميده كه فيلم بسيار خوبيه. منظور من اين بود.
منتها شما از اين بخش هاي صحبت من ميپريد و تمركز ميكنيد به اون قسمت كه "حتما نبايد از تمام آثار mcu خوشم بياد."
و واقعا هم نبايد حتما از هر فيلمي خوشم بياد. چه فيلم ديسي چون ديسي فنم، و چه فيلم مارول چون تا الان فيلم ضعيف در يونيورسش نداشته.
ديگه به احترام دوستان و رفيق عزيزم ارشيا خان بحث رو ادامه نميدم.

ببخشید میشه بگید دقیقا منظورتون کدوم کمیکش هستش؟ لینک کاورش رو هم بزارید لطفا
و میشه بگید کجا مارول گفت که این فیلم دقیقا قراره از اون کمیک اقتباس بشه؟ لطفا لینک خبرش رو بذارید
برید age of ultron را هم یک سرچی بکنید. بندیس نوشته. بعد دانلودش کنید. بخونیدش. بعد با فیلم age of ultron مقایسه اش کنید. خودتون ببینید چقدر با هم فرق دارن
ولی جالب اینه هیچ منتقدی پیدا نشد بگه چرا "اسم" این فیلم از "اسم" اون کمیک گرفته شده ولی هیچ ربطی بهش نداره پس فیلم بدیه. هیچ کسی هم نگفت "سلیقه من دوست داشت فیلم اقتباس شده اون کمیک رو ببینه"
#22 Cap-Spider Potter 1396-07-29 22:09
#15

اره واقعا... جاستیس لیگ اگر موفق شه که دیگه نور الا نور میشه !... امسال همش سورپرایز بود و تمام فیلم ها عالی بودند... امسال لذت آثار کمیک بوکی روی پرده سینما رو چشیدیم...

بازگشت به خانه که شگفت انگیز بود و تا به حال (بدون احتساب راگناروک) دومین فیلم برتر ژانر ابرقهرمانی امساله از نظر من...
گاردینز هم که دوباره ترکوند و تم کیهانی مارول رو گسترده تر و عظیم تر از قبل کرد...

از طرفی دی سی با اثر بی نظیر واندر وومن نشون داد هنوز یه چیزایی تو چنته داره و درادامه میتونه موفقیت های بیشتری داشته باشه (هر چند، من یکی واقعا برای جاستیس لیگ نگرانم، فک کنم فیلمش بلنگه ! انشالله که اینطور نی)

لوگان هم که شاهکار 2017 بود و یقینا بهترین اثر کمیکی امساله (نظر من) این فاکس انگار داره رو دور میفته و به قول استاد ترابی تازه داره فیلم ساختن رو یاد میگیره...
#23 marshal2020 1396-07-29 22:12
نمی دونم چرا احساس می کنم که مارول خیلی از قسمت های فیلم رو تو تریلر ها نشون داده!
#24 Ultimate Comic Fan 1396-07-29 22:27
به نقل از Cap-Spider Potter:
من یکی واقعا برای جاستیس لیگ نگرانم، فک کنم فیلمش بلنگه !

بایدم نگران بود. داریم درباره فیلمی حرف میزنیم که اگه شکست بخوره کار DCEU رسما تموم میشه، جوری که حتی امثال جف جانز، ویدون و پتی جنکینزم نمیتونن نجاتش بدن.
من خودم خوشحالم شدم وقتی شنیدم ویدون واسه جاستیس لیگ وارد صحنه شده ولی وقتی ویدون گفت که تغیراتی ایجاد میکنه ولی فیلمو همون "اثری" نگه میداره که زک استایدر میخواست نگرانیم دوباره برگشت.
#25 Jordan 1396-07-29 22:51
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از mahsa520:
به نقل از agh:
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم

خب که چی؟
حالا اونجا افسرده شده و اینجا نمیشه پس فیلم بدیه؟ یه دوستتون بگید یه کم بزرگ بشه. همه چیز که نباید عین کمیک ها باشه . جو فیلم و داستانه که لحنش رو تعیین میکنه. اونجا باید دید تحت چه شرایطی پتکش رو از دست میده و اینجا تحت چه شرایطی. باید قبل و بعدش رو سنجید. دوست شما چرا فکر میکنه واکنش ثور نسبت به فلان چیز باید همه جا یه جور باشه؟
شاید تو اون داستان قبلش یه اتفاق خاصی براش افتاده ولی تو فیلم اینطور نیست. متوجه منظورم میشید؟
در کل به نظرم اینکه ادم بدون اینکه فیلمی رو ببینه و بعد بگه چون قبلا تو کمیک وقتی اینجوری شد اونجوری شد ولی اینجا پس چرا اینجوری نمیشه ، خیلی غیر منطقیه

بنده به شخصه دوست داشتم فيلمي از ثور كه عنوان راگناروك رو داره جوّ داركي داشته باشه. حالا اين اتفاق نيفتاده، انشالله كه يه جور ديگه نظر منِ مخاطب رو جلب ميكنه.
بنده كوچيكِ شما و دوستان هستم و خيلي مونده تا بزرگ بشم.
اما از شما كه از من بزرگ تر و عاقل تر هستيد توقع نميره كه اينطوري با كسي كه سليقش رو گفته برخورد كنيد.
بنده فقط گفتم لحن و جو كميكِ اين عنوان رو بيشتر دوست داشتم.
هيچ اجباري هم نيست كه حتما از تمام آثار mcu خوشم بياد.
اگر من اين فيلم رو به تمسخر ميگرفتم اون موقع كارم اشتباه بود.
اما صرفاً گفتم كه دوست داشتم فيلم مثل كميكش باشه.هيچ قضاوتي هم راجع به فيلم نكردم كه ميفرماييد "بدون اينكه فيلمي رو ببينه..."
اگر توهين يا بي احترامي مي بينيد اشاره كنيد كه بنده عذرخواهي كنم.
قبلا هم گفتم با تمام وجود اميدوارم اين فيلم موفق بشه چون يك كميك فن هستم و به هيچ وجه دوست ندارم شاهد ضعف يا خداي نكرده شكست يه اثر كميكي باشم.

شما به نظرم سلیقه خودت رو نگفتی. برداشت من اینه که خواستی یه ایراد بگیری. هیچ اجباری هم نیست از همه mcu خوشت بیاد. مخصوصا که دی سی فنم هستی. فقط لطف کن براساس اسم از فیلم ایراد نگیر. اول فیلمو ببین بعد اگه خوشت نیومد با دلیل بگو خوشم نیومده.
الانم چون فکر میکردی قراره دارک باشه و حالا فهمیدی نیست پس کلا بیخیالش بشو. اگه قرار بود ادم به خاطر لحن و اسم فیلم ازش خوشش نیاد پس همون بیخیالش بشه بهتره

متاسفانه برداشتتون اشتباهه.
بنده صرفا دوست داشتم اين فيلمو با لحن كميكش ببينم.
حالا نشد آسمون به زمين نرسيده ، نمرات نشون ميده كه فيلم بسيار خوبيه. منظور من اين بود.
منتها شما از اين بخش هاي صحبت من ميپريد و تمركز ميكنيد به اون قسمت كه "حتما نبايد از تمام آثار mcu خوشم بياد."
و واقعا هم نبايد حتما از هر فيلمي خوشم بياد. چه فيلم ديسي چون ديسي فنم، و چه فيلم مارول چون تا الان فيلم ضعيف در يونيورسش نداشته.
ديگه به احترام دوستان و رفيق عزيزم ارشيا خان بحث رو ادامه نميدم.

ببخشید میشه بگید دقیقا منظورتون کدوم کمیکش هستش؟ لینک کاورش رو هم بزارید لطفا
و میشه بگید کجا مارول گفت که این فیلم دقیقا قراره از اون کمیک اقتباس بشه؟ لطفا لینک خبرش رو بذارید
برید age of ultron را هم یک سرچی بکنید. بندیس نوشته. بعد دانلودش کنید. بخونیدش. بعد با فیلم age of ultron مقایسه اش کنید. خودتون ببینید چقدر با هم فرق دارن
ولی جالب اینه هیچ منتقدی پیدا نشد بگه چرا "اسم" این فیلم از "اسم" اون کمیک گرفته شده ولی هیچ ربطی بهش نداره پس فیلم بدیه. هیچ کسی هم نگفت "سلیقه من دوست داشت فیلم اقتباس شده اون کمیک رو ببینه"

من با توجه به عنوان راگناروك ((علاقه داشتم)) اين فيلم به كميك همنامش وفادار باشه.
حالا نشده ((عيبي نداره)).
ميتونيد اين جملات رو هضم كنيد؟
شما چرا به زور ميخواي حرف تو دهن من بذاري؟
من كي گفتم فيلم طبق سليقه من نيست پس بده؟
بعدشم شما خودت داري ميگي منتقد يعني كسي كه بدون توجه به هيچ عامل خارجي و با عدل و انصاف فيلم رو از نظر هنر فيلمسازي داوري ميكنه.
من منتقد نيستم. نظرم هم مال خودمه و تاثيري رو باور عموم نميذاره. سليقه خودمم حق ندارم داشته باشم؟
يه جوري برخورد ميكنيد انگار من آرزوي شكست براي فيلم كردم.
كاش نميگفتم ديسي فنم كه انقدر با جبهه گيري به نظر من نگاه نكنيد.
#26 The Red Spider Skull 1396-07-30 06:16
به نقل از Jordan:
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از mahsa520:
به نقل از agh:
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم

خب که چی؟
حالا اونجا افسرده شده و اینجا نمیشه پس فیلم بدیه؟ یه دوستتون بگید یه کم بزرگ بشه. همه چیز که نباید عین کمیک ها باشه . جو فیلم و داستانه که لحنش رو تعیین میکنه. اونجا باید دید تحت چه شرایطی پتکش رو از دست میده و اینجا تحت چه شرایطی. باید قبل و بعدش رو سنجید. دوست شما چرا فکر میکنه واکنش ثور نسبت به فلان چیز باید همه جا یه جور باشه؟
شاید تو اون داستان قبلش یه اتفاق خاصی براش افتاده ولی تو فیلم اینطور نیست. متوجه منظورم میشید؟
در کل به نظرم اینکه ادم بدون اینکه فیلمی رو ببینه و بعد بگه چون قبلا تو کمیک وقتی اینجوری شد اونجوری شد ولی اینجا پس چرا اینجوری نمیشه ، خیلی غیر منطقیه

بنده به شخصه دوست داشتم فيلمي از ثور كه عنوان راگناروك رو داره جوّ داركي داشته باشه. حالا اين اتفاق نيفتاده، انشالله كه يه جور ديگه نظر منِ مخاطب رو جلب ميكنه.
بنده كوچيكِ شما و دوستان هستم و خيلي مونده تا بزرگ بشم.
اما از شما كه از من بزرگ تر و عاقل تر هستيد توقع نميره كه اينطوري با كسي كه سليقش رو گفته برخورد كنيد.
بنده فقط گفتم لحن و جو كميكِ اين عنوان رو بيشتر دوست داشتم.
هيچ اجباري هم نيست كه حتما از تمام آثار mcu خوشم بياد.
اگر من اين فيلم رو به تمسخر ميگرفتم اون موقع كارم اشتباه بود.
اما صرفاً گفتم كه دوست داشتم فيلم مثل كميكش باشه.هيچ قضاوتي هم راجع به فيلم نكردم كه ميفرماييد "بدون اينكه فيلمي رو ببينه..."
اگر توهين يا بي احترامي مي بينيد اشاره كنيد كه بنده عذرخواهي كنم.
قبلا هم گفتم با تمام وجود اميدوارم اين فيلم موفق بشه چون يك كميك فن هستم و به هيچ وجه دوست ندارم شاهد ضعف يا خداي نكرده شكست يه اثر كميكي باشم.

شما به نظرم سلیقه خودت رو نگفتی. برداشت من اینه که خواستی یه ایراد بگیری. هیچ اجباری هم نیست از همه mcu خوشت بیاد. مخصوصا که دی سی فنم هستی. فقط لطف کن براساس اسم از فیلم ایراد نگیر. اول فیلمو ببین بعد اگه خوشت نیومد با دلیل بگو خوشم نیومده.
الانم چون فکر میکردی قراره دارک باشه و حالا فهمیدی نیست پس کلا بیخیالش بشو. اگه قرار بود ادم به خاطر لحن و اسم فیلم ازش خوشش نیاد پس همون بیخیالش بشه بهتره

متاسفانه برداشتتون اشتباهه.
بنده صرفا دوست داشتم اين فيلمو با لحن كميكش ببينم.
حالا نشد آسمون به زمين نرسيده ، نمرات نشون ميده كه فيلم بسيار خوبيه. منظور من اين بود.
منتها شما از اين بخش هاي صحبت من ميپريد و تمركز ميكنيد به اون قسمت كه "حتما نبايد از تمام آثار mcu خوشم بياد."
و واقعا هم نبايد حتما از هر فيلمي خوشم بياد. چه فيلم ديسي چون ديسي فنم، و چه فيلم مارول چون تا الان فيلم ضعيف در يونيورسش نداشته.
ديگه به احترام دوستان و رفيق عزيزم ارشيا خان بحث رو ادامه نميدم.

ببخشید میشه بگید دقیقا منظورتون کدوم کمیکش هستش؟ لینک کاورش رو هم بزارید لطفا
و میشه بگید کجا مارول گفت که این فیلم دقیقا قراره از اون کمیک اقتباس بشه؟ لطفا لینک خبرش رو بذارید
برید age of ultron را هم یک سرچی بکنید. بندیس نوشته. بعد دانلودش کنید. بخونیدش. بعد با فیلم age of ultron مقایسه اش کنید. خودتون ببینید چقدر با هم فرق دارن
ولی جالب اینه هیچ منتقدی پیدا نشد بگه چرا "اسم" این فیلم از "اسم" اون کمیک گرفته شده ولی هیچ ربطی بهش نداره پس فیلم بدیه. هیچ کسی هم نگفت "سلیقه من دوست داشت فیلم اقتباس شده اون کمیک رو ببینه"

من با توجه به عنوان راگناروك ((علاقه داشتم)) اين فيلم به كميك همنامش وفادار باشه.
حالا نشده ((عيبي نداره)).
ميتونيد اين جملات رو هضم كنيد؟
شما چرا به زور ميخواي حرف تو دهن من بذاري؟
من كي گفتم فيلم طبق سليقه من نيست پس بده؟
بعدشم شما خودت داري ميگي منتقد يعني كسي كه بدون توجه به هيچ عامل خارجي و با عدل و انصاف فيلم رو از نظر هنر فيلمسازي داوري ميكنه.
من منتقد نيستم. نظرم هم مال خودمه و تاثيري رو باور عموم نميذاره. سليقه خودمم حق ندارم داشته باشم؟
يه جوري برخورد ميكنيد انگار من آرزوي شكست براي فيلم كردم.
كاش نميگفتم ديسي فنم كه انقدر با جبهه گيري به نظر من نگاه نكنيد.


چرا حاشیه میری و الکی جو میدی؟ جواب سوال رو بده
#27 Teen_Titans 1396-07-30 20:30
کاشکی مام میتونستیم ببینیم حالا کلی مونده تا کیفیت خوبش بیاد و خودمون ببینمیش:sad: ایشالله زمانی که ایکس من به مارول برگشت مام بتونیم تو سینما فیلمای جدید رو ببینیم
#28 Jordan 1396-07-30 20:42
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از The Red Spider Skull:
به نقل از Jordan:
به نقل از mahsa520:
به نقل از agh:
#7
البته یک نکته هم باید در نظر داشت و اون اینه که ثور تو این فیلم پتکش رو از دست میده و در سری کمیک های ثور نالایق هم این اتفاق می افته و یکی از دوستانم که این کمیک رو خونده بود میگفت که ثور بعد از دست دادن پتکش خیلی ناراحت و افسرده میشه و تو همین سری کمیک امپراتوری مخفی که تو سایت ترجمه شد هم این رفتار ثور رو دیدیم

خب که چی؟
حالا اونجا افسرده شده و اینجا نمیشه پس فیلم بدیه؟ یه دوستتون بگید یه کم بزرگ بشه. همه چیز که نباید عین کمیک ها باشه . جو فیلم و داستانه که لحنش رو تعیین میکنه. اونجا باید دید تحت چه شرایطی پتکش رو از دست میده و اینجا تحت چه شرایطی. باید قبل و بعدش رو سنجید. دوست شما چرا فکر میکنه واکنش ثور نسبت به فلان چیز باید همه جا یه جور باشه؟
شاید تو اون داستان قبلش یه اتفاق خاصی براش افتاده ولی تو فیلم اینطور نیست. متوجه منظورم میشید؟
در کل به نظرم اینکه ادم بدون اینکه فیلمی رو ببینه و بعد بگه چون قبلا تو کمیک وقتی اینجوری شد اونجوری شد ولی اینجا پس چرا اینجوری نمیشه ، خیلی غیر منطقیه

بنده به شخصه دوست داشتم فيلمي از ثور كه عنوان راگناروك رو داره جوّ داركي داشته باشه. حالا اين اتفاق نيفتاده، انشالله كه يه جور ديگه نظر منِ مخاطب رو جلب ميكنه.
بنده كوچيكِ شما و دوستان هستم و خيلي مونده تا بزرگ بشم.
اما از شما كه از من بزرگ تر و عاقل تر هستيد توقع نميره كه اينطوري با كسي كه سليقش رو گفته برخورد كنيد.
بنده فقط گفتم لحن و جو كميكِ اين عنوان رو بيشتر دوست داشتم.
هيچ اجباري هم نيست كه حتما از تمام آثار mcu خوشم بياد.
اگر من اين فيلم رو به تمسخر ميگرفتم اون موقع كارم اشتباه بود.
اما صرفاً گفتم كه دوست داشتم فيلم مثل كميكش باشه.هيچ قضاوتي هم راجع به فيلم نكردم كه ميفرماييد "بدون اينكه فيلمي رو ببينه..."
اگر توهين يا بي احترامي مي بينيد اشاره كنيد كه بنده عذرخواهي كنم.
قبلا هم گفتم با تمام وجود اميدوارم اين فيلم موفق بشه چون يك كميك فن هستم و به هيچ وجه دوست ندارم شاهد ضعف يا خداي نكرده شكست يه اثر كميكي باشم.

شما به نظرم سلیقه خودت رو نگفتی. برداشت من اینه که خواستی یه ایراد بگیری. هیچ اجباری هم نیست از همه mcu خوشت بیاد. مخصوصا که دی سی فنم هستی. فقط لطف کن براساس اسم از فیلم ایراد نگیر. اول فیلمو ببین بعد اگه خوشت نیومد با دلیل بگو خوشم نیومده.
الانم چون فکر میکردی قراره دارک باشه و حالا فهمیدی نیست پس کلا بیخیالش بشو. اگه قرار بود ادم به خاطر لحن و اسم فیلم ازش خوشش نیاد پس همون بیخیالش بشه بهتره

متاسفانه برداشتتون اشتباهه.
بنده صرفا دوست داشتم اين فيلمو با لحن كميكش ببينم.
حالا نشد آسمون به زمين نرسيده ، نمرات نشون ميده كه فيلم بسيار خوبيه. منظور من اين بود.
منتها شما از اين بخش هاي صحبت من ميپريد و تمركز ميكنيد به اون قسمت كه "حتما نبايد از تمام آثار mcu خوشم بياد."
و واقعا هم نبايد حتما از هر فيلمي خوشم بياد. چه فيلم ديسي چون ديسي فنم، و چه فيلم مارول چون تا الان فيلم ضعيف در يونيورسش نداشته.
ديگه به احترام دوستان و رفيق عزيزم ارشيا خان بحث رو ادامه نميدم.

ببخشید میشه بگید دقیقا منظورتون کدوم کمیکش هستش؟ لینک کاورش رو هم بزارید لطفا
و میشه بگید کجا مارول گفت که این فیلم دقیقا قراره از اون کمیک اقتباس بشه؟ لطفا لینک خبرش رو بذارید
برید age of ultron را هم یک سرچی بکنید. بندیس نوشته. بعد دانلودش کنید. بخونیدش. بعد با فیلم age of ultron مقایسه اش کنید. خودتون ببینید چقدر با هم فرق دارن
ولی جالب اینه هیچ منتقدی پیدا نشد بگه چرا "اسم" این فیلم از "اسم" اون کمیک گرفته شده ولی هیچ ربطی بهش نداره پس فیلم بدیه. هیچ کسی هم نگفت "سلیقه من دوست داشت فیلم اقتباس شده اون کمیک رو ببینه"

من با توجه به عنوان راگناروك ((علاقه داشتم)) اين فيلم به كميك همنامش وفادار باشه.
حالا نشده ((عيبي نداره)).
ميتونيد اين جملات رو هضم كنيد؟
شما چرا به زور ميخواي حرف تو دهن من بذاري؟
من كي گفتم فيلم طبق سليقه من نيست پس بده؟
بعدشم شما خودت داري ميگي منتقد يعني كسي كه بدون توجه به هيچ عامل خارجي و با عدل و انصاف فيلم رو از نظر هنر فيلمسازي داوري ميكنه.
من منتقد نيستم. نظرم هم مال خودمه و تاثيري رو باور عموم نميذاره. سليقه خودمم حق ندارم داشته باشم؟
يه جوري برخورد ميكنيد انگار من آرزوي شكست براي فيلم كردم.
كاش نميگفتم ديسي فنم كه انقدر با جبهه گيري به نظر من نگاه نكنيد.


چرا حاشیه میری و الکی جو میدی؟ جواب سوال رو بده

جواب سوال رو از كامنت اولم تا الان هزار بار بار گفتم.
كسي جايي اعلام نكرده.
((من به شخصه اين فيلم رو دوست داشتم اون مدلي ببينم))
نگفتم فيلم حتما بايد اون مدلي ميبود.
حالا هم مطمئنم با توجه به نمرات عاليش باز هم از اين فيلم لذت خواهم برد.
جوابتون رو گرفتيد يا براي بار پنجم شيشم بگم؟
#29 Odyssey 1396-07-30 20:54
12
کایه دو سینما اولین مجله سینمایی مهم تاریخ سینما ست ، کسایی مثل تروفو و گدار توش می نوشتن ، اصول شو اونا نوشتن ، بعد قبول نداری ?
#30 The Red Spider Skull 1396-07-30 20:57
به نقل از Odyssey:
12
کایه دو سینما اولین مجله سینمایی مهم تاریخ سینما ست ، کسایی مثل تروفو و گدار توش می نوشتن ، اصول شو اونا نوشتن ، بعد قبول نداری ?


منم قبولش ندارم. یه عده با مخ های خاک خورده و فسیل شده. فرانسه سینماش مرده . خیلی وقته. اون وقت شما هنوز سنگ مجله اش رو به سینه میزنی؟!
#31 Odyssey 1396-08-01 16:24
30
الان بنظرم بهتره چند تا از پیشرفت های مهم فرم رو بگی تا بفهمیم مخ کی "فسیل " شده
#32 Mr. Sinister 1396-08-01 16:43
به نقل از Odyssey:
30
الان بنظرم بهتره چند تا از پیشرفت های مهم فرم رو بگی تا بفهمیم مخ کی "فسیل " شده

بهتون برنخوره استاد. فک کنم منظورش اعضای هیات تحریریه کایه دو سینما بود. وگرنه شما با اون نقد زیبا و "متفاوت" خودتون از بازگشت به خانه کاملا نشون دادید مختون چقدر fresh هستش و چقدر نسبت به ادم های معمولی و لمپن مثل ما سطحتون بالاتر است. مخصوصا از منتقدین بیشعور سایت متاکریتیک که هیچی حالیشون نیست و به فیلم نمرات بالای 70 دادن :-*
میگم استاد از کیشلوفسکی و تارتاکوفسکی چه خبر ؟ سلام برسونید خدمتشون :-* :-*
#33 Navid 1396-08-01 17:14
YESSSSSSSSSSSSS SSSSSSSSSSSSSS! !!!!
#34 Odyssey 1396-08-01 23:50
32
نکته اول
به نظر من کیشلوفسکی و تارکوفسکی کارگردانای خیلی بدی بودن
نکته دوم
فهمیدم منظورش کی بود و البته بگم کایه دو سینما منتقد های غیر فرانسوی هم داره حتی ایرانی هم داشته هیچکاک هم یه جورایی همون تعریف میزانسن رو داره که تو کایه بهش اعتقاد دارن
نکته سوم
من برای کسی لفظ زشت "لمپن" رو بکار نبردم ، نمی فهمم ربط اش به سلیقه هنری چیه و سعی نکردم این منظور رو برسونم
نکته چهارم
نمی فهمم چرا اگه از homecoming ایراد گرفتم یعنی به قول شما "فسیل" ام یا "fresh" نیستم
نیاز می دونم یه بحثی رو باز کنم تا منظور م رو برسونم
وقتی یه کارگردان می خواد یه صحنه رو بسازه باید چی کار کنه ? باید حس رو بسازه ، یعنی چی ? یعنی باید میزانسن (جای دوربین، هدایت بازیگر ،کات به موقع و...) رو رعایت کنه ، چجوری ? خب باید کارگردانی بلد باشه !
به این فرایند می گیم فرم یا شکل ، چرا برای هر حس دقیقا باید یه فرم رو بره جلو ?چون از زیست میاد. خب این زیست رو از کجا می فهمه ? چون تجربه سینما اینو با خودش آورده
حالا فسیل شده است ? نه !چرا ? چون اینا همه اصول اند اگه بخواد یه چیز "fresh" بیاد ، باید منطق اش پشت اش بیاد
واتس نمی تونه صحنه لباس در آوردن پیتر رو در بیاره (همونی که با شرت هالند پر کرده) چرا ? چون قواعد بالا رو نداره ، چرا ریمی توتسته ?چون انجامشون داده ! و حتما معنی می ده که این واتس رو "fresh " نمی کنه ، این و هزار چیز دیگه تو همون نقد "فسیل" شده
#35 Tara.Y 1396-08-02 08:56
به نقل از Odyssey:
32
نکته اول
به نظر من کیشلوفسکی و تارکوفسکی کارگردانای خیلی بدی بودن
نکته دوم
فهمیدم منظورش کی بود و البته بگم کایه دو سینما منتقد های غیر فرانسوی هم داره حتی ایرانی هم داشته هیچکاک هم یه جورایی همون تعریف میزانسن رو داره که تو کایه بهش اعتقاد دارن
نکته سوم
من برای کسی لفظ زشت "لمپن" رو بکار نبردم ، نمی فهمم ربط اش به سلیقه هنری چیه و سعی نکردم این منظور رو برسونم
نکته چهارم
نمی فهمم چرا اگه از homecoming ایراد گرفتم یعنی به قول شما "فسیل" ام یا "fresh" نیستم
نیاز می دونم یه بحثی رو باز کنم تا منظور م رو برسونم
وقتی یه کارگردان می خواد یه صحنه رو بسازه باید چی کار کنه ? باید حس رو بسازه ، یعنی چی ? یعنی باید میزانسن (جای دوربین، هدایت بازیگر ،کات به موقع و...) رو رعایت کنه ، چجوری ? خب باید کارگردانی بلد باشه !
به این فرایند می گیم فرم یا شکل ، چرا برای هر حس دقیقا باید یه فرم رو بره جلو ?چون از زیست میاد. خب این زیست رو از کجا می فهمه ? چون تجربه سینما اینو با خودش آورده
حالا فسیل شده است ? نه !چرا ? چون اینا همه اصول اند اگه بخواد یه چیز "fresh" بیاد ، باید منطق اش پشت اش بیاد
واتس نمی تونه صحنه لباس در آوردن پیتر رو در بیاره (همونی که با شرت هالند پر کرده) چرا ? چون قواعد بالا رو نداره ، چرا ریمی توتسته ?چون انجامشون داده ! و حتما معنی می ده که این واتس رو "fresh " نمی کنه ، این و هزار چیز دیگه تو همون نقد "فسیل" شده

بیخود نیست بهت میگن فسیل شده چون برای نظر بقیه ارزش قابل نیستی. الکی یه چیزایی خوندی راجع به میزانسن و ... بقیه رو ادم حساب نمیکنی. پس اون منتقدایی که تو راتن تومیتوز و متاکریتیک فیلم رو ستایش کردند به قدر تو میزانسن بلد نبودن؟؟؟؟؟ جالبه که برای توجیه کار خودت همه رو میبری زیر سئوال و میگی من فقط به جز کایه دو سینما هیشکی رو قبول ندارم. خب ما هم تو رو قبول نداریم. منتقدهای معتبر دنیا رو ول کنیم بیاییم نظر تو رو قبول کنیم؟
#36 The Red Spider Skull 1396-08-02 08:59
#35: قربون دهنت. کلا این ادم رو از اولش نباید جدی میگرفتیم. حالا یه نظری داده دیگه. به قول عمو مختار بعضی رو جوابشون رو بدی بیخودی گنده میشن
#37 Odyssey 1396-08-02 18:34
36
من اون موقع هم اون مقاله استار وأرز رو نوشتم همه تو سايت گفتن چرا نوشتي
بعد مگه مي دونين من كي ام ؟
خب اگه از ميزانسن حرف مي زنم بخاطر اينه كه بلدم
با دو تا مقاله هم اينا رو نمي گم
نمي دونم مگه چيز بدّي گفتم كه اونا منتقد هاي بدي ان يا نه
دارم چيزي رو مي گم كه توش تخصص دارم

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 784 guests and no members online

آخرین نظرات