مطالب برگزیده

10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (Runaways) بدانید
10 چیز مهمی که باید درباره کمیک بوک های "فراری ها" (Runaways) بدانید...
بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into the Spider-Verse)
بررسی تریلر کارتون سینمایی "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Into the...
 20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!
20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست...
بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"
بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "انتقام جویان : جنگ بینهایت"
معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (Superman Villains)
معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (Superman Villains)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)
نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (Justice League)

سونی هم میخواد فاکس رو بخره!

هفته پیش اینجا خبر دادیم که دیزنی وارد مذاکراتی شده تا بخش سینمایی فاکس رو بخره و اینجوری امیدوار شدیم که رایت فرنچایزهای سینمایی چهار شگفت انگیز و مردان ایکس برگرده به MCU. اما حالا واشنگتن پست گزارش میده که سونی هم به طور غیر رسمی با فاکس وارد مذاکره شده!!!

البته احتمال اینکه اصلا سونی اونقدر پول داشته باشه که بتونه فاکس رو بخره خیلی کمه چون خودش چند وقت پیش مجبور شد رایت سینمایی اسپایدرمن رو با دیزنی شریک بشه. ولی در هر حال دیدن مردان ایکس و چهار شگفت انگیز در دنیای مرد عنکبوتی جالبه مگه نه؟ مثلا دیدن ثینگ و ولورین در کنار نورمن ازبورن و ونوم ؟

نظر شما چیست؟

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

#1 mtm 1396-08-27 20:32
لینک دانلود تماشای کامل فیلم جاستیس لیگ:
www.aparat.com/v/kv4B1

تو کانال تلگرامی مون هم میتونید دانلودش کنید:
telegram.me/Spidey_Ir
#2 mtm 1396-08-27 20:33
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم
#3 m.k.t 1396-08-27 20:42
نننننهههههههههههههههههههه
خداااااا
آخه چرااااااا
.
.
.
این سونی می مارو به فنا بده می خواد مارو سکته بده
آخه یکی نیست بگه عزیزم سونیه ی گلم بازیتو بزن دست از سر مارول بردار
#4 iron-bat 1396-08-27 21:05
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد افتتاحیش تو امریکای شمالی 95 میلیون بوده این یعنی ی فاجعه برای وارنر و دیسی همون چیزی که وارنر نگرانش بود اتفاق افتاد یعنی کل ی فیلم با محوریت کل شخصیت های شاخ دیسی حریف ی کارکتر مارول اونم نه ی کارکتر اصلی نشدن فروش افتتاحیه ثور تقریبا 20 میلیون بیشتز از جاستیس لیگ بود اینجا فرق فیلم خوب و متوسط معلوم میشه
بیصبرانه منتظرم نظرتونو راجب فیلم بدونم اقای ترابی
نظر شما هم برای ما ی مدرکه خوب یا بد بودن فیلم بدستمون میاد
#5 iron-bat 1396-08-27 21:10
به نقل از m.k.t:
نننننهههههههههههههههههههه
خداااااا
آخه چرااااااا
.
.
.
این سونی می مارو به فنا بده می خواد مارو سکته بده
آخه یکی نیست بگه عزیزم سونیه ی گلم بازیتو بزن دست از سر مارول بردار

همونطور که تو متن گفته شد سونی اصلا پولش کجا بود ک بتونه فاکسو بخره این وسط فاکس کلی میاد روش
#6 mtm 1396-08-27 21:11
به نقل از iron-bat:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد افتتاحیش تو امریکای شمالی 95 میلیون بوده این یعنی ی فاجعه برای وارنر و دیسی همون چیزی که وارنر نگرانش بود اتفاق افتاد یعنی کل ی فیلم با محوریت کل شخصیت های شاخ دیسی حریف ی کارکتر مارول اونم نه ی کارکتر اصلی نشدن فروش افتتاحیه ثور تقریبا 20 میلیون بیشتز از جاستیس لیگ بود اینجا فرق فیلم خوب و متوسط معلوم میشه
بیصبرانه منتظرم نظرتونو راجب فیلم بدونم اقای ترابی
نظر شما هم برای ما ی مدرکه خوب یا بد بودن فیلم بدستمون میاد

والا به نظر من این فیلم متوسط نیست :-*
#7 captain bat 1396-08-27 21:20
به نقل از mtm:
به نقل از iron-bat:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد افتتاحیش تو امریکای شمالی 95 میلیون بوده این یعنی ی فاجعه برای وارنر و دیسی همون چیزی که وارنر نگرانش بود اتفاق افتاد یعنی کل ی فیلم با محوریت کل شخصیت های شاخ دیسی حریف ی کارکتر مارول اونم نه ی کارکتر اصلی نشدن فروش افتتاحیه ثور تقریبا 20 میلیون بیشتز از جاستیس لیگ بود اینجا فرق فیلم خوب و متوسط معلوم میشه
بیصبرانه منتظرم نظرتونو راجب فیلم بدونم اقای ترابی
نظر شما هم برای ما ی مدرکه خوب یا بد بودن فیلم بدستمون میاد

والا به نظر من این فیلم متوسط نیست :-*

آقای ترابی میدونم فیلم زیاد جالب نیست ولی میخوام بدونم نسبت به bvsچطوره؟
#8 aghabakhshi2003 1396-08-27 21:59
ماشالا همه گیر دادن به این فاکس بدبخت :lol: :lol: به نقل از mtm:
به نقل از iron-bat:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد افتتاحیش تو امریکای شمالی 95 میلیون بوده این یعنی ی فاجعه برای وارنر و دیسی همون چیزی که وارنر نگرانش بود اتفاق افتاد یعنی کل ی فیلم با محوریت کل شخصیت های شاخ دیسی حریف ی کارکتر مارول اونم نه ی کارکتر اصلی نشدن فروش افتتاحیه ثور تقریبا 20 میلیون بیشتز از جاستیس لیگ بود اینجا فرق فیلم خوب و متوسط معلوم میشه
بیصبرانه منتظرم نظرتونو راجب فیلم بدونم اقای ترابی
نظر شما هم برای ما ی مدرکه خوب یا بد بودن فیلم بدستمون میاد

والا به نظر من این فیلم متوسط نیست :-*

من هم فیلم رو دیدم. بد نیست. به نظر من متوسطه (از بی وی اس خیلی بهتر بود :-* ) واقعا نمیدونم این وارنر کی عقلشو بدست میاره و این زک رو اخراج میکنه :-? این فرد شاید تو نوشتن داستان فیلم (مثل فیلم واندروومن) حداقل یذره توانایی داره ولی بنظرم تو کاگردانی هیچی بلد نیست :cry: :-* :-?
#9 P.Constantine 1396-08-27 22:09
فقط خدا کنه یهو فاکس به سرش نزنه و کلن بی خیال همه این مذاکرات بشه!
ولی من تقریبا یه نظریه دارم اونم اینه که ما یه کراس آور سینمایی یا تو infinity war یا avengers 4 می بینیم:

به نظر من تاریخ داره تکرار میشه!
همین باعث شد یه سری به گذشته بزنم و به یه نتایجی برسم!

اول این که دیزنی نشون داده هر چیزی رو که بخواد میگیرتش:
به شباهت این دوتا خبر توجه کنید->
دیزنی مردعنکبوتی را برای civil war می خواهد!
spidey.ir/.../...

برادران روسو خواستار ولورین در mcu شدند!
spidey.ir/.../...
اگه این به واقعیت بپیونده یعنی می تونیم هیوجکمن رو دوباره ببینیم!
comicbook.com/.../...

و همچنین از قبل زمزمه هایی از توافق بین fox و disney شنیده بودیم:
دیزنی و فاکس مذاکرات ابتدایی برای یک کراس اور سینمایی آغاز کردند!
spidey.ir/.../...
دیزنی و فاکس مشترکا سریال مردان ایکس را می سازند
spidey.ir/.../...

خود روسوها هم یه سری سرنخ دیگه بهمون دادن
spidey.ir/.../...

پس اگه یهو دیدید تو infinity war یا avengers 4 از x-men استفاده شد لطفن سکته نکنید چون قبلن سرنخاشو بهمون داده بودن(جدا از این مذاکره)

عاقلانه اشم همینه واقعن حیف نیست michael fassbender یا james mcavoy یا ... رو کنار بذارن و ریبوت کنن!
بنظرم اگه این توافق(البته با دیزنی) هم به نتیجه برسه بازهم فیلم dark phoenix و deadpool 2 اکران میشه پس اول احتمالا یه کراس اور ببینیم بعد به ریبوت ‌x-men میرسیم!
#10 CAPTAIN DIAR 1396-08-27 22:21
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد واقعا حیف نیست وقت باارزش خودتونو با نقد نوشتن برای یه همچین فیلمی هدر بدید؟فیلمی که با همچین فروش فاجعه باری روبرو بشه دیگه ارزش هیچیو نداره.من خودم اصلا DC فن نیستم اما خیلی دوست داشتم این فیلم خوبی از آب دربیاد اما واقعا وارنر و DC و زک اسنایدر گند زدند به شخصیت های DC(البته منظور من کل فیلم های DCEU هستش).تو اینستاگرام DCفن ها هی میگفتند که این فیلم قراره با اختلاف از فیلم Avengers بهتر باشه.اما حالا شواهد نشون میده که این دوتا فیلم اصلا و ابدا قابل مقایسه نیستند.
#11 Erfan Parker 1396-08-27 22:30
به نقل از mtm:
لینک دانلود تماشای کامل فیلم جاستیس لیگ:
www.aparat.com/v/kv4B1

تو کانال تلگرامی مون هم میتونید دانلودش کنید:
telegram.me/Spidey_Ir


سلام آقاى ترابى
فكركنم كانال آپارتتون مشكل داره به اين دليل كه من هر وقت ميخوام كليپ هاى سايت رو ببينم گير ميكنه اولش و نشون نميده بقيش رو
شايد واسه من فقط اينجوريه
#12 Aref1011 1396-08-27 22:35
به نقل از iron-bat:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد افتتاحیش تو امریکای شمالی 95 میلیون بوده این یعنی ی فاجعه برای وارنر و دیسی همون چیزی که وارنر نگرانش بود اتفاق افتاد یعنی کل ی فیلم با محوریت کل شخصیت های شاخ دیسی حریف ی کارکتر مارول اونم نه ی کارکتر اصلی نشدن فروش افتتاحیه ثور تقریبا 20 میلیون بیشتز از جاستیس لیگ بود اینجا فرق فیلم خوب و متوسط معلوم میشه
بیصبرانه منتظرم نظرتونو راجب فیلم بدونم اقای ترابی
نظر شما هم برای ما ی مدرکه خوب یا بد بودن فیلم بدستمون میاد

واقعا جای تعجب داشت برام چون دی سی خیلی روی این فیلم مانور می‌داد و داشت کل تلاششو می‌کرد.مثل این می‌مونه اونجرز همچین نمره ای رو بگیره.آدم کلا نابود می‌شه دیگه امیدشو از دست میده
#13 Aref1011 1396-08-27 22:36
به نقل از Aref1011:
به نقل از iron-bat:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد افتتاحیش تو امریکای شمالی 95 میلیون بوده این یعنی ی فاجعه برای وارنر و دیسی همون چیزی که وارنر نگرانش بود اتفاق افتاد یعنی کل ی فیلم با محوریت کل شخصیت های شاخ دیسی حریف ی کارکتر مارول اونم نه ی کارکتر اصلی نشدن فروش افتتاحیه ثور تقریبا 20 میلیون بیشتز از جاستیس لیگ بود اینجا فرق فیلم خوب و متوسط معلوم میشه
بیصبرانه منتظرم نظرتونو راجب فیلم بدونم اقای ترابی
نظر شما هم برای ما ی مدرکه خوب یا بد بودن فیلم بدستمون میاد

واقعا جای تعجب داشت برام چون دی سی خیلی روی این فیلم مانور می‌داد و داشت کل تلاششو می‌کرد.مثل این می‌مونه اونجرز همچین نمره ای رو بگیره.آدم کلا نابود می‌شه دیگه امیدشو از دست میده

منظورم از نمره همون امتیاز و فروش روز اوله
#14 Aref1011 1396-08-27 22:40
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد واقعا حیف نیست وقت باارزش خودتونو با نقد نوشتن برای یه همچین فیلمی هدر بدید؟فیلمی که با همچین فروش فاجعه باری روبرو بشه دیگه ارزش هیچیو نداره.من خودم اصلا DC فن نیستم اما خیلی دوست داشتم این فیلم خوبی از آب دربیاد اما واقعا وارنر و DC و زک اسنایدر گند زدند به شخصیت های DC(البته منظور من کل فیلم های DCEU هستش).تو اینستاگرام DCفن ها هی میگفتند که این فیلم قراره با اختلاف از فیلم Avengers بهتر باشه.اما حالا شواهد نشون میده که این دوتا فیلم اصلا و ابدا قابل مقایسه نیستند.

این رو که این دو فیلم اصلا قابل قیاس نیستند از تریلر هم میشه فهمید. فیلم جاستیس لیگ وسطاش یهو احساسی سوپرمن میشد.بعد یهو میپریدن چهارتا بمب میترکوندن.کلا اساسی نداشت از نظر من تریلرش ولی تریلرای مارول رو ببینین پایه و اساسشم اصولی چیده شده مثالش همین بلک پنتر که صحنه های اکشنش رو هم خوب جلوه دادن یا همین اونجرز ۳ که به نظر من واقعا تریلرش محشره.از صحنه های فان هن به درستی توی اسپایدرمن و اونجرز سه اون تیکه اولش درست استفاده شده بود اما توی جاستیس لیگ تیکه های طنزش به نظرم خیلیم طنز نبود.(البته نظر شخصیه خودمه سوءتفاهم نشه)
#15 Captain Steve Lover 1396-08-27 22:41
به نقل از mtm:
لینک دانلود تماشای کامل فیلم جاستیس لیگ:
www.aparat.com/v/kv4B1

تو کانال تلگرامی مون هم میتونید دانلودش کنید:
telegram.me/Spidey_Ir


واي :-x
اين فيلم چرا اينجورى بود :-x
از اول تا اخر همش مقدمه چيني بود كلاً فك كنم نبرد پايانى اصلا اتفاق نيفتاد :-x
از بي وي اس ضعيف تر بود بنظرم :-x
فعلا تو روز اول ٣٨ ميليون فروش كرده و پيش بيني شده در نهايت با ٩٣ ميليون افتتاح بشه...اصلاً ارزش همينقدر هم نداره...
فكر نميكنم بتونه يك ميليارد دلار فروش كنه :-x
اگه دانش عمو مختار رو داشتم فكر كنم ميتونستم يه مقاله به اسم "صد دليل براي تنفر از ليگ عدالت" رو بنويسم :-x
خدا اين چي بود ديگه...يه جنايت عليه مردم و سينما واسه دزديدن وقت مردم و پول دراوردن از سينما :-x


راستى استاد خبرى :cry: از عمو نيست؟
#16 serpoprad 1396-08-27 22:53
این چرا اینجوری شد ؟؟ تا 99 رفت بعد ارور داد حیف حجم اخه این چه وضعیه :-x :cry: :cry: :cry:
#17 aghabakhshi2003 1396-08-27 22:57
به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از mtm:
لینک دانلود تماشای کامل فیلم جاستیس لیگ:
www.aparat.com/v/kv4B1

تو کانال تلگرامی مون هم میتونید دانلودش کنید:
telegram.me/Spidey_Ir


واي :-x
اين فيلم چرا اينجورى بود :-x
از اول تا اخر همش مقدمه چيني بود كلاً فك كنم نبرد پايانى اصلا اتفاق نيفتاد :-x
از بي وي اس ضعيف تر بود بنظرم :-x
فعلا تو روز اول ٣٨ ميليون فروش كرده و پيش بيني شده در نهايت با ٩٣ ميليون افتتاح بشه...اصلاً ارزش همينقدر هم نداره...
فكر نميكنم بتونه يك ميليارد دلار فروش كنه :-x

راستش من برخلاف شما بنظرم متوسط بود و از بی وی اس خیلی بهتر بود. من و پدرم دومین روزی که بی وی اس منتشر شد دانلود کردیم و دیدیم. ازش متنفرم. از بی وی اس واقعا متنفرم. چندین صحنه هم که کلا کلا صفحه سیاه بود :-x (البته خب تقصیر کیفیت پرده هم هستش) ولی کلا این فیلم رو بیشتر دوست دارم. یک میلیارد :o :-| واندروومن و برخی فیلمهای مارول همه فروش اولشون بالای 100 میلیونه فوقش 800 الی 900 میلیون دلار فروختن. حالا شما انتظار دارین که این فیلم که فروشش 90 میلیون بوده بالای 1 میلیارد بفروشه :-| نه....همچین خبری نیست :-? این فیلم فوقش 800 میلیون اگه دیگه خیلی خوش شانس باشه میفروشه :sigh:
#18 P.Constantine 1396-08-27 23:00
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد واقعا حیف نیست وقت باارزش خودتونو با نقد نوشتن برای یه همچین فیلمی هدر بدید؟فیلمی که با همچین فروش فاجعه باری روبرو بشه دیگه ارزش هیچیو نداره.من خودم اصلا DC فن نیستم اما خیلی دوست داشتم این فیلم خوبی از آب دربیاد اما واقعا وارنر و DC و زک اسنایدر گند زدند به شخصیت های DC(البته منظور من کل فیلم های DCEU هستش).تو اینستاگرام DCفن ها هی میگفتند که این فیلم قراره با اختلاف از فیلم Avengers بهتر باشه.اما حالا شواهد نشون میده که این دوتا فیلم اصلا و ابدا قابل مقایسه نیستند.

مشکل اینجاست که همه چی سریع اتفاق میوفته(همین باعث میشه چندین و چند صد قدم از avengers عقب تر باشه؛مقدمه چینی و ارتباطی که با شخصیت های avengers برقرار کرده بودیم خیلی به روند فیلم کمک کرده بود) ! یهویی گروه جمع میشه! هیچ شوقی برای بازگشت سوپرمن نداریم! بروس وین تو فیلم لازمه، ولی بتمن اون چیزی که توقع داشتیم نیست!
سایبورگ اصلا دوست داشتنی نیست! فلش در مقایسه با سریالش(مخصوصن فصل اول) جنبه ی فان داره!(من موندم چجوری با این ازرا میلر می خوان فیلم فلشپوینت رو بسازن؟!؟ چجوری میخوان با تایم کمی که برای فیلم دارن هم پروفسور زوم رو معرفی کنن هم به گذشته فلش و قتل مامانش بپردازن؟!؟! :-? )از اکوامن باید یه جنگ زیر آب می دیدیم ولی خیلی کوتاه سر و تهش رو هم اووردن! استپن ولف هم که چیزی نگم بهتره! جنگ استپن ولف و واندروومن خیلی نشون داده میشه طوری که واقعن خسته کننده میشه و آدم می خواد تنوع بیشتری ببینه!

ولی یه نکته مهم که به فیلم اضافه شده "انسانیته" (سوپرمن دیگه از اون نگاهای احمقانه و ژستای مسخره نمیگیره،واندروو من لبخند می زنه :-* اکوامنم برعکس قیافش اونقدرا مثل کال دروگو :lol: وحشی نیست)که مطمیٔنا کار جاس ویدونه!
در کل خیلی بهتر از BVS و SS بود! فیلم متوسط روبه پایینی بود که صحنه ماندگار تقریبا نداشت!
#19 aghabakhshi2003 1396-08-27 23:22
به نقل از P.Constantine:
به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد واقعا حیف نیست وقت باارزش خودتونو با نقد نوشتن برای یه همچین فیلمی هدر بدید؟فیلمی که با همچین فروش فاجعه باری روبرو بشه دیگه ارزش هیچیو نداره.من خودم اصلا DC فن نیستم اما خیلی دوست داشتم این فیلم خوبی از آب دربیاد اما واقعا وارنر و DC و زک اسنایدر گند زدند به شخصیت های DC(البته منظور من کل فیلم های DCEU هستش).تو اینستاگرام DCفن ها هی میگفتند که این فیلم قراره با اختلاف از فیلم Avengers بهتر باشه.اما حالا شواهد نشون میده که این دوتا فیلم اصلا و ابدا قابل مقایسه نیستند.

مشکل اینجاست که همه چی سریع اتفاق میوفته(همین باعث میشه چندین و چند صد قدم از avengers عقب تر باشه؛مقدمه چینی و ارتباطی که با شخصیت های avengers برقرار کرده بودیم خیلی به روند فیلم کمک کرده بود) ! یهویی گروه جمع میشه! هیچ شوقی برای بازگشت سوپرمن نداریم! بروس وین تو فیلم لازمه، ولی بتمن اون چیزی که توقع داشتیم نیست!
سایبورگ اصلن دوست داشتنی نیست! فلش در مقایسه با سریالش(مخصوصن فصل اول) جنبه ی فان داره!(من موندم چجوری با این ازرا میلر می خوان فیلم فلشپوینت رو بسازن؟!؟ چجوری میخوان با تایم کمی که برای فیلم دارن هم پروفسور زوم رو معرفی کنن هم به گذشته فلش و قتل مامانش بپردازن؟!؟! :-? )از اکوامن باید یه جنگ زیر آب می دیدیم ولی خیلی کوتاه سر و تهش رو هم اووردن! استپن ولف هم که چیزی نگم بهتره! جنگ استپن ولف و واندروومن خیلی نشون داده میشه طوری که واقعن خسته کننده میشه و آدم می خواد تنوع بیشتری ببینه!

ولی یه نکته مهم که به فیلم اضافه شده "انسانیته" (سوپرمن دیگه از اون نگاهای احمقانه و ژستای مسخره نمیگیره،واندروومن لبخند می زنه :-* اکوامنم برعکس قیافش اونقدرا مثل کال دروگو :lol: وحشی نیست)که مطمیٔنا کار جاس ویدونه!
در کل خیلی بهتر از BVS و SS بود! فیلم متوسط روبه پایینی بود که صحنه ماندگار تقریبا نداشت!

دقیقا. 90 درصد حرفات بنظرم درست و راست بود. ولی خب به فیلمای بعدی امیدوارم. (چون کارگردان فیلمای بعدی زک نیست :lol: :-* )
#20 spidey24 1396-08-27 23:43
این نظر شخصی من درباره فیلم است:
به نظر من این فیلم حتی از bvs هم ضعیف تره.در bvs حداقل تکلیف فیلم با خودش روشن است و با وجود ضعف فیلمنامه و تغییراتی که آقای اسنایدر بر اساس تصورات شخصی اش در اریجین شخصیت ها اعمال کرد و یک لکس لوتر اعصاب خرد کن فیلم تا پایان یکدستی خودش را حفظ میکند و اکشن فیلم هم همان اکشن اسنایدری است(به نظر من اسنایدر از هر نظر که ضعیف باشه در خلق طراحی و کارگردانی صحنه های اکشن مهارت دارد )
این فیلم نه تنها فیلمنامه خوبی ندارد حتی در خلق اکشن هم با یک فیلم خسته کننده طرفیم از طرفی استپن ولف از کوچک ترین شخصیت پردازی برخوردار نیست و این موضوع او را به کاراکتری خنثی تبدیل میکند (یکی از نکات مهمی که فیلم های نولان را با سایر آثار dc متمایز میکنه همین شخصیت پردازی خوب شخصیت های منفی است) و ضعف بعد هم این است که با وجود حمله استپن ولف و لشکر پارادیمون ها ما هیچ وقت خطر جدی ای را برای ساکنین زمین در فیلم نمیبینیم. لحظه برگشت سوپرمن که باید لحظه ای حماسی باشد مرا کاملا نا امید کرد و موسیقی فیلم هم با وجود ساخت توسط شخصی مثل دنی الفمن (که سابقه ساخت موسیقی فیلم های مرد عنکبوتی اونجرز و بتمن را دارد)اصلا شنیده نمیشود تنها جایی از فیلم که موسیقی نظر من را به خود جلب کرد زمانی بود که اولین بار wonder woman را میبینیم که البته آن تم هم ساخته آقای هانس زیمر بود.
تنها چیزی که مرا به آینده dceu امیدوار میکند خروج زک اسنایدر و حضور کارگردانان موفقی مثل جیمز وان دیوید سندبرگ جاس ویدن و البته مت ریوز در آثار آینده dc است.
#21 Amir_marvel 1396-08-27 23:43
مطمعنم همینکه یکم از bvs بهتر بود کار جاس ویدون بود من جای dc بودم میگفتم این دنیای سینمایی رو فراموش کنید یکی دیگه از نو میسازیم بدون اسنایدر :D
#22 sib khan 1396-08-28 00:00
اقا منم یه هزاری تو جیبم دارم میتونم با فاکس وارد مزاکره بشم؟ :-| باهاش میشه یه ادامس خرسی خریدا! :lol: به نقل از CAPTAIN DIAR:
به نقل از mtm:
منم تقریبا 1 ساعت پیش جاستیس لیگ رو دیدم
اگه وقت کنم فردا یه نقدی براتون مینویسم

استاد واقعا حیف نیست وقت باارزش خودتونو با نقد نوشتن برای یه همچین فیلمی هدر بدید؟فیلمی که با همچین فروش فاجعه باری روبرو بشه دیگه ارزش هیچیو نداره.من خودم اصلا DC فن نیستم اما خیلی دوست داشتم این فیلم خوبی از آب دربیاد اما واقعا وارنر و DC و زک اسنایدر گند زدند به شخصیت های DC(البته منظور من کل فیلم های DCEU هستش).تو اینستاگرام DCفن ها هی میگفتند که این فیلم قراره با اختلاف از فیلم Avengers بهتر باشه.اما حالا شواهد نشون میده که این دوتا فیلم اصلا و ابدا قابل مقایسه نیستند.

باهاتون موافقم.من اصلااا از دیسی خوشم نمیاد ولی همش میگفتم خدایا یه فیلم درست از دیسی ببینیم.چقدر من بابت جاستیس لیگ ذوق داشتم ولی وقتی دیدم...
میخواستم رگمو بزنم!
البته صد در صد بهتر از بی وی اس بود(اون که رفتم نهنگ ابی بازی کردم)ولی خدایااااااا...
اینهمه شخصیت فوق العاده...اینهمه داستان شگفت انگیز از جاستیس لیگ...اخه چیه میدین دست ملت؟
#23 Agent spidey 1396-08-28 09:48
به نقل از iron-bat:
به نقل از m.k.t:
نننننهههههههههههههههههههه
خداااااا
آخه چرااااااا
.
.
.
این سونی می مارو به فنا بده می خواد مارو سکته بده
آخه یکی نیست بگه عزیزم سونیه ی گلم بازیتو بزن دست از سر مارول بردار

همونطور که تو متن گفته شد سونی اصلا پولش کجا بود ک بتونه فاکسو بخره این وسط فاکس کلی میاد روش


شاید سونی پروژه های سینماییش باشکست رو به رو بوده ( که البته بنده قبول ندارم ) اما سونی از دیسنی بیشتر میتونه دربیاره چون تمرکز دیسنی روی فیلم وکارتون هست درحالی که سونی علاوه بر فیلم و کارتون دنیای سرگرمی مثل پلی استیشن داره همچنین لوازم خانگی مثل تلویزیون و انواع موبایل تولید میکنه بنابراین باید درآمدش هم بیشتر باشه
#24 m.k.t 1396-08-28 10:11
به نقل از Agent spidey:
به نقل از iron-bat:
به نقل از m.k.t:
نننننهههههههههههههههههههه
خداااااا
آخه چرااااااا
.
.
.
این سونی می مارو به فنا بده می خواد مارو سکته بده
آخه یکی نیست بگه عزیزم سونیه ی گلم بازیتو بزن دست از سر مارول بردار

همونطور که تو متن گفته شد سونی اصلا پولش کجا بود ک بتونه فاکسو بخره این وسط فاکس کلی میاد روش


شاید سونی پروژه های سینماییش باشکست رو به رو بوده ( که البته بنده قبول ندارم ) اما سونی از دیسنی بیشتر میتونه دربیاره چون تمرکز دیسنی روی فیلم وکارتون هست درحالی که سونی علاوه بر فیلم و کارتون دنیای سرگرمی مثل پلی استیشن داره همچنین لوازم خانگی مثل تلویزیون و انواع موبایل تولید میکنه بنابراین باید درآمدش هم بیشتر باشه

سونی سود خالص سال 2017ش 275میلیارد دلار بود ولی دیزنی یه چیزی حدود 10میلیارد خودت حساب کن
ولی شاید سونی نخواد از پول پلستیشنش برای خرید فاکس بزنه و فاکسو بخره
#25 Dr_AM 1396-08-28 10:51
اگه این اتفاق بیفته من همه عوامل فاکس و سونی رو با هم دار میزنم !!
از سونی بدم میاد !!!
از سونی متنفرم !
ای سونیِ ............... .... مارو ول ولکن وگرنه میزنیم ...
دیگه نمیدونم چی بگم دارم از عصباننیت می میرم ...
اگه این اتفاق بیفته من هرگز سونی و فاکس رو نمی بخشم ...
هیچوقت ...
آخه چی بگمممم ....
ای خدااااااااا ...
.....
#26 Aref1011 1396-08-28 10:52
به نقل از P.Constantine:
فقط خدا کنه یهو فاکس به سرش نزنه و کلن بی خیال همه این مذاکرات بشه!
ولی من تقریبا یه نظریه دارم اونم اینه که ما یه کراس آور سینمایی یا تو infinity war یا avengers 4 می بینیم:

به نظر من تاریخ داره تکرار میشه!
همین باعث شد یه سری به گذشته بزنم و به یه نتایجی برسم!

اول این که دیزنی نشون داده هر چیزی رو که بخواد میگیرتش:
به شباهت این دوتا خبر توجه کنید->
دیزنی مردعنکبوتی را برای civil war می خواهد!
spidey.ir/.../...

برادران روسو خواستار ولورین در mcu شدند!
spidey.ir/.../...
اگه این به واقعیت بپیونده یعنی می تونیم هیوجکمن رو دوباره ببینیم!
comicbook.com/.../...

و همچنین از قبل زمزمه هایی از توافق بین fox و disney شنیده بودیم:
دیزنی و فاکس مذاکرات ابتدایی برای یک کراس اور سینمایی آغاز کردند!
spidey.ir/.../...
دیزنی و فاکس مشترکا سریال مردان ایکس را می سازند
spidey.ir/.../...

خود روسوها هم یه سری سرنخ دیگه بهمون دادن
spidey.ir/.../...

پس اگه یهو دیدید تو infinity war یا avengers 4 از x-men استفاده شد لطفن سکته نکنید چون قبلن سرنخاشو بهمون داده بودن(جدا از این مذاکره)

عاقلانه اشم همینه واقعن حیف نیست michael fassbender یا james mcavoy یا ... رو کنار بذارن و ریبوت کنن!
بنظرم اگه این توافق(البته با دیزنی) هم به نتیجه برسه بازهم فیلم dark phoenix و deadpool 2 اکران میشه پس اول احتمالا یه کراس اور ببینیم بعد به ریبوت ‌x-men میرسیم!

اگه اینطور باشه که خیلی خوبه ولی تنها مشکل این وسط کوئیک سیلوره که چجوری بخواد زندش کنه :sigh:
#27 iron-bat 1396-08-28 14:25
به نقل از Agent spidey:
به نقل از iron-bat:
به نقل از m.k.t:
نننننهههههههههههههههههههه
خداااااا
آخه چرااااااا
.
.
.
این سونی می مارو به فنا بده می خواد مارو سکته بده
آخه یکی نیست بگه عزیزم سونیه ی گلم بازیتو بزن دست از سر مارول بردار

همونطور که تو متن گفته شد سونی اصلا پولش کجا بود ک بتونه فاکسو بخره این وسط فاکس کلی میاد روش


شاید سونی پروژه های سینماییش باشکست رو به رو بوده ( که البته بنده قبول ندارم ) اما سونی از دیسنی بیشتر میتونه دربیاره چون تمرکز دیسنی روی فیلم وکارتون هست درحالی که سونی علاوه بر فیلم و کارتون دنیای سرگرمی مثل پلی استیشن داره همچنین لوازم خانگی مثل تلویزیون و انواع موبایل تولید میکنه بنابراین باید درآمدش هم بیشتر باشه

منظورم بخش سینماییش بود که چند بارم تا مرز ورشکستگی رفته بود یجایی دیده بودم که نوشته بود بخش سینمایی سونی با بخش سرگرمیش کاملا جداس غیر از این بود که عمرا تا مرز ورشکستگی پیش میرفت
#28 The-Captain-steve 1396-08-28 17:25
فیلم جاستیس لیگ رو به لطف اقای ترابی تونستم ببینم
من کسی نیستم که بخوام نقد کنم یعنی در تخصص من نیست اما نسبت به Bvs بهتر بود
خنده ها به لطف اقای جاس ویدن زیاد تر شده بود جر شوخی ها رو دوش فلش بود یه چیزی بگم این ها خواستن فلش رو دقیقا مثل مرد عنکبوتی تو دنیای mcu نشون بدن البته که مرد عنکبوتی با فلش کلا مقایسه نمیکنم هااا (قاطی نکنید ) منظورم اینه مرد عنکبوتی هم قبل از جنگ داخلی تو جنگی نبوده مثل فلش .همون طور که فلش گفت I never been to battel or war i just run and push این از فلش
صحنه برگشت سوپرمن به نظرم جالب نبود به نظرم مردم که تو سینما هم بودن هیچ زوقی نکردن که سوپرمن زنده شده

اما راه برای اوردن گرین لنترن باز شد تو فیلم دیگه تو داستانی هم که دایانا داشت برای بروس تعریف میکرد یکی از لنترن ها رو دیدم اما هویتش مشخص نبود
تمام فیلم های امسال عالی بودن توقع داشتم این فیلم هم خوب بشه اما منو به عنوان یه بینده معمولی راضی نکرد
#29 Aref1011 1396-08-28 19:07
یک سوالی داشتم از دوستان که چند وقت پیش خود سایت روتن تومیتو توی پیج اینستاش اومده بود کل فیلمهای دیسی و مارول رو مقایسه کرده بود.
و مارول ۶۴.۱% و دیسی ۶۷.۷% تو میانگین همه فیلمها و سریالایی که درباره شخصیت های دی سی بوده امتیاز گرفتن.
الان با این احتساب چی میشه ما دقیقا از کجا بفهمیم کدوم کمپانی فیلمهاش بهتر و معروف تره و کیفیت ساختش بهتره؟
#30 Amirali_Pimax 1396-08-29 01:10
هرچی کپمپانی کمتر بهتر ، ولی خود مارول محشره
#31 Cyberpunk 1396-08-29 16:12
حاجی یه دیقه اینو بخونین:
ایمیل های لو رفته سونی درباره آینده اسپایدر من .
اسپایدر ورس اقتباس میشه.اسپایدر من "اندرو گارفیلد" داره به اسپایدر من قدرتمند تبدیل میشه.اسپایدر من "توبی مگوایر" پیری پیتر پارکر هستش و یه چیزایی درباره اینکه داره دخترش رو بزرگ میکنه و اینا...و اسپایدر من "تام هالند" هم(این یکی رو خودم به این نتیجه رسیدم) اسپایدر من آلتیمیت هستش چون 1.آرون دیویس"پراولر" تو این دنیا هست 2. لحظه ای که بانک میزنن از رو کمیک های آلتیمیت برداشته شده
اووووووووف
مخم سوت کشید
اینو چند جا خوندم
فک کنم اگه اشتباه نکنم سونی برنامه هایی داره :o
#32 Mr.Harper 1396-08-29 21:54
من که اصلا نمیخوام ولورین و 4 شگفت انگیز بدست سونی بیفتن. تازه امیدوارم که سونی هم رایت شخصیتاشو پس بده به مارول. هرچند شک دارم که فاکس با سونی به توافق برسه. ایشالا هم که نرسن

برای نظر دادن باید عضو سایت شوید

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 564 guests and 7 members online

  • a.v.s
  • a.v.s
  • alihdz
  • best of the best
  • mr.zaad
  • spider lover
  • Unknown

آخرین نظرات