مطالب برگزیده

ارجاعات، اشارات، نکات مخفی و ایستراگ (Easter Egg) های فیلم "مادام وب" (Madame Web)
ارجاعات، اشارات، نکات مخفی و ایستراگ (Easter Egg) های فیلم "مادام وب" (Madame...
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
نقد و بررسی فیلم "مادام وب" (Madame Web)
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
چرا مردعنکبوتیِ تام هالند به دنیای کمیک وفادار است
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
رتبه بندی فیلم ها و سریال های کمیک بوکی 2023
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها، ارجاعات، اشارات و نکات پنهان بازی "مردعنکبوتی 2" (Marvel's...
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
نقد و بررسی بازی مردعنکبوتی 2 (Marvel's Spider-Man 2)
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" (Spider-Man: Across the Spider-Verse) – بخش دوم
ایستراگ (Easter Egg) ها و نکات و اشارات پنهان انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان...

15 دفعه ای که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی را اسپویل کردند!

مقدمه: امروز صبح جناب آقای «تام هالند» به عنوان بازیگر نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن در MCU دست گل جدیدی آب داد و عنوان ادامه فیلم "اسپایدرمن: بازگشت به خانه" را در یک ویدئوی اینستاگرامی لو داد! (خبرش اینجاست). ولی این دفعه اولش نبود. در واقع او اولین بازیگری نیست و نخواهد بود که این کار رو میکنه. یعنی میخوام بگم بازیگران و سلبریتی های هالیوود گاهی اوقات یا غفلت میکنند یا اینکه عمدا برای خود شیرینی یا جو گرفتگی (!) چیزهایی میگن که نباید بگن ! مخصوصا تو این دوره و زمونه که برای استودیوها حیاتی است که چیزی از فیلمشون لو نره تا تماشاچی رو بتونند غافلگیر کنند. در این مقاله من سعی میکنم به 15 دفعه ای که این اتفاق افتاده اشاره کنم.

 

15- هیو جکمن (لوگان)

 هیو جکمن (لوگان)

فیلم "لوگان" واقعا شگفت انگیز بود. بی نظیر بود. یک وداع بسیار عالی و باشکوه با «هیو جکمن» که سالها به طور خارق العاده ای نقش «ولورین» را ایفا کرد. ضمن این که "لوگان" اولین فیلم کمیک بوکی بود که تونست در رشته بهترین فیلمنامه کاندید اسکار بشه. و البته ما میدونستیم که قراره در این فیلم با ولورین خداحافظی کنیم ولی دقیقا نمیدونستیم که چطور. هیو جکمن قبل از اکران با مجله EW مصاحبه کرد و این بخش رو برامون اسپویل فرمود! ایشون گفت که ولورین برای نجات یک شخصیتی به نام «لورا کینی» جون خودش رو فدا میکنه! خب لورا کینی همون «ایکس 23» هست دیگه! این مساله هواداران را تا حدی عصبانی کرد.

 

14- رابرت داونی جونیور (جنگ بینهایت)

رابرت داونی جونیور (جنگ بینهایت)

مارول استاد اینه که رازها و اسرار فیلم های خودش رو مخفی نگه داره و در این راه دست به هر کاری میزنه (حتی گمراه کردن مخاطبین). ولی گاهی اوقات یه چیزایی از دستش در میره. یعنی این بازیگران هستند که میان و در شبکه های اجتماعی مثل توئیتر عکس هایی میذارن که حاوی اسپویلر هستند. به طور مثال «رابرت داونی جونیور» (بازیگر نقش «مرد آهنی» در فیلم های مارول) ناگهان عکسی از خودش و «بندیکت کامبربچ» (بازیگر «دکتر استرنج») سر صحنه فیلمبرداری "جنگ بی نهایت" منتشر کرد که در واقع لباس جدید دکتر استرنج در این فیلم را لو داد!

  

13- مارک رافلو (ثور: رگناورک)

یکی از بازیگران دهن لق (!) مارول کسی نیست جز آقای «مارک رافلو» بازیگر هالک/بروس بنر! رافلو کلا ذهن درگیر و شلوغی داره چون اکثر وقتش رو به کارهای عام المنفعه و خیریه و اینا اختصاص میده. ایشون موقعی که در افتتاحیه فیلم "ثور: رگناورک" حضور داشت یادش رفت stream زنده گوشی خودش رو خاموش کنه و بنابراین هواداران تونستند صدای 10 دقیقه ابتدایی فیلم رو بشنوند! گفته میشه این اقدام او خشم روسای مارول رو در پی داشت و خود رافلو گفته که یکی از اونا بهش زنگ زده بوده و چند دقیقه داشته سرش داد میزده که چرا این کار رو کرده!!!

 

12- الیزابت دبیکی (نگهبانان کهکشان 2)

عایشه

خانم « الیزابت دبیکی» در فیلم "نگهبانان کهکشان 2" نقش یکی از شخصیت های منفی به نام «عایشه» رو بازی کرد. به نظر میرسید ایشون زیاد تجربه حضور در فیلم های کمیک بوکی رو نداره و نمیدونه که هواداران کمیک بوکی چقدر سیریش (!) هستند و برای دونستن حتی اطلاعات کوچکی از فیلم های کمیک بوکی چه کارها که نمیکنند. بنابراین در جشنواره کمیک کان سان دیه گو ریختن سرش و او هم یه مقداری جوگیر شد و اطلاعات زیادی راجع به شخصیت عایشه داد: او رهبر جماعتی است به نام Sovereign که نگهبانان کهکشان رو استخدام میکنه برای انجام کاری ولی رابطه اش با اونا شکر آب میشه و تا آخر فیلم ظاهر و شخصیت پردازی عایشه دستخوش تغییراتی میشه.

 

11- سعید تغماوی (زن شگفت انگیز)

 سعید تغماوی (زن شگفت انگیز)

«سعید تغماوی» (Saïd Taghmaoui) شاید بازیگر مطرح و شناخته شده ای نباشه ولی جالبه که در فیلم های نسبتا مهمی بازی کرده. مثلا در "جی آی جو: ظهور کبرا" و "کونان بربر" . در فیلم "زن شگفت انگیز" (Wonder Woman) هم نقش «سمیر» رو بازی کرد که دوست «استیو ترور» بود و یک مامور مخفی. تغماوی  به اشتباه عکسی از سر صحنه فیلم منتشر کرد که او را در کنار «کریس پاین» (استیو ترور) نشان میداد. این عکس در واقع اولین عکس رسمی از ظاهر این شخصیت در فیلم بود و بنابراین وارنر بهش دستور داد فورا عکس رو حذف کنه! ضمن اینکه این عکس فاش کرد که داستان فیلم در "جنگ جهانی اول" جریان داره در حالی که شخصیت واندروومن در دنیای کمیک  در جریان جنگ جهانی دوم خلق شده بود!

 

10- ساموئل جکسون (کاپیتان مارول)

کاپیتان مارول

جناب آقای جکسون به اندازه موهای سرش در فرنچایزهای بزرگ هالیوودی حضور داشته (البته نه به اندازه موهای سر نیک فیوری!!!). بنابراین خوب میدونه که چطور راز داری کنه. ولی اگه یادتون باشه اینجا و در روز 30 دی 1396 حرف های مهمی درباره فیلم "کاپیتان مارول" زد که رنگ و بوی اسپویل داشت. یعنی ما از قبل میدونستیم که کاپیتان مارول از نظر داستانی قراره در دهه 90 میلادی رخ بده ولی اطلاعات خاصی راجع به نیک فیوری در این فیلم نداشتیم که جناب آقای جکسون برامون اسپویل کردن: "داستان مربوط به گذشته است . و من کاپیتان مارول را ملاقات میکنم و با ارجین (نحوه تبدیل شدنش به یک ابرقهرمان) آشنا میشویم. شما نیک فیوری رو با چهره یک نفر دیگر میبینید ، کسی که دو چشم داره . اره قضیه همینه. یعنی قبل از جراحتی هستش که به یکی از چشمانش وارد شده و چشم بند هم نداره".

واقعا از جکسون بعید بود!

 

9- تام هالند (فیلم های آینده مرد عنکبوتی در MCU)

 تام هالند (فیلم های آینده مرد عنکبوتی در MCU)

یادتونه وقتی «تام هالند» پس از کلی فراز و نشیب و حرف و حدیث برای نقش پیتر پارکر/اسپایدرمن در MCU انتخاب شد برای ماه ها هیچ حرفی نزد؟ دلیلش این بود که مارول بهش گفته بود حرفی نزنه! و البته بعدا مشخص شد چرا بهش همچین چیزی گفته. چون میدونسته تام هالند به قول معروف "نخود تو دهنش خيس نمي‌خوره"! چون بعدا تام به خوبی ثابت کرد که اصلا نمیتونه رازدار باشه. مارول هم حواسش بهش هست و مثلا بهش اعتماد نداشت که فیلمنامه "جنگ بینهایت" رو بده تا کامل بخونه! (مارول حتی بهش نمیگفت که در صحنه های نبرد داره با کی میجنگه!!!) ولی تام همچنان تا بتونه سوتی میده! مثلا در مصاحبه ای اعلام کرد که مارول قطعا برنامه داره یه سه گانه (تریلوژی) از اسپایدرمن بسازه! این در حالیه که مارول و مخصوصا آقای «کوین فایگی» جونشون پاره شده (!) تا اجازه ندن کسی از فیلم ها و پروژه های فاز بعدی شون خبر دار بشه!

 

8- دواین جانسون (شزم)

شزم - راک

آقا خدا وکیلی الان خواجه حافظ شیرازی هم میدونه که «دواین جانسون» قراره نقش «بلک آدام» رو بازی کنه! یعنی از قبل از ساخته شدن فیلم "شزم" ایشون بارها و بارها گفته بود که قراره این نقش رو بازی کنه و چقدر هم برایش ذوق داره! ولی واقعا لزومی داشت این همه سال جار بزنه؟ البته احتمالا فقط یک استودیو هست تو دنیا به نام "وارنر" که اول بازیگر نقش منفی فیلم رو انتخاب میکنه و بعد میره سراغ انتخاب کارگردان و فیلمنامه نویس و بازیگر نقش اصلی و ...!!!

 

7- گوئینت پالترو (انتقام جویان 4)

واقعا از هنرپیشه باتجربه ای مثل خانم «پالترو» بعید بود همچین سوتی بده ولی همانطور که اینجا اعلام کردیم، روز 22 آذر 1396 ایشون ویدئویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که بلافاصله حذفش کرد چون به نظر میرسید حاوی اسپویلر درباره اونجرز 4 بودش! در این ویدئو خانم گوئینت پالترو (بازیگر نقش پپر پاتس) را میدیدم که سر صحنه فیلمبرداری فیلم انتقام جویان 4 است و یک نفر دارد پاهایش را ماساژ میدهد. اما مساله اینجاست که اگر کمی دقت کنیم متوجه میشیم این خانم لباس موشن کپچر بر تن داره! و اگر کسی چنین لباسی داره یعنی قراره لباسی در فیلم بر تن داشته باشه که با فن آوری رایانه ای ساخته میشه . بنابراین الان خیلی ها احتمال میدهند که پپر پاتس قراره در انتقام جویان 4 بار دیگر زره مرد آهنی بر تن داشته باشه (او قبلا یک بار این کار رو در فیلم "آیرون من 3" کرد).

 

6- تامی لیتل/کریس همسورث (ثور: رگناورک)

 تامی لیتل/کریس همسورث (ثور: رگناورک)

گاهی اوقات پیش میاد که یک نفر مثل مصاحبه کننده یه چیزی رو به طور اتفاقی لو میده. این اتفاق موقع مصاحبه تلویزیونی با «مارک رافلو» و «کریس همسورث» وقتی داشتند در یکی از شبکه های استرالیایی مصاحبه میشدند رخ داد. در حین این مصاحبه ، مجری برنامه به نام آقای «تامی لیتل» از دهنش در رفت که «هلا» در فیلم "رگنوراک"، خواهر ثور هستش! رافلو سعی کرد به روی خودش نیاره ولی همسورث غیر حرفه ای عمل کرد و مجری رو بازخواست کرد که چرا اسپویل کرده! میگن بعد از مصاحبه همسورث از مسئولین خواسته که اگه برنامه زنده نبوده، اون بخش رو حذف کنند ولی کار از کار گذشته بود! (ما خبر این اسپویل رو اینجا کار کرده بودیم).

 

5- بن افلک (؟؟؟؟)

 بن افلک (؟؟؟؟)

اینم از کارای عجیبی بود که فقط از وارنر برمیاد! در ماه اگوست 2016 یهو «بن افلک» تصاویری از «دث استروک» رو منتشر کرد! هواداران ذوق کردند و گفتند شاید دث استروک قراره تو فیلم "جاستیس لیگ" باشه. یه سری هم میگفتن تو فیلم اختصاصی "بتمن" هستش. ولی بعدش بن افلک از کارگردانی این فیلم انصراف داد و دث استروک هم رفت رو هوا! تو جاستیس لیگ هم که فقط چند ثانیه ایشون رو تو صحنه بعد از تیتراژ دیدیم. پس کلا هدف وارنر و افلک از این ویدئو چی بود؟!!!

 

4- ان هتوی (شوالیه تاریکی برمیخیزد)

 ان هتوی (شوالیه تاریکی برمیخیزد)

خانم «هتوی» بازیگر خوب و کار درستیه که در فیلم "شوالیه تاریکی برمیخیزد" کریستوفر نولان در نقش «زن گربه ای» ظاهر شد. ایشون یک شب در برنامه «دیوید لترمن» ظاهر شد تا درباره این فیلم تبلیغ کنه. آقای لترمن (مجری برنامه) واقعا این فیلم رو هنوز ندیده بود. و به شوخی به «هتوی» گفت که بتمن آخر فیلم میمیره! ولی هتوی قضیه رو جدی گرفت و واکنشی که نشون داد قضیه رو لو داد!

 

3- مارک رافلو/تام هالند (جنگ بینهایت)

مارک رافلو/تام هالند (جنگ بینهایت)

این یکی رو نمیشه اسمش رو گذاشت اسپویل چون به نظر میاد عمدی بود یا یه جور شوخی از سوی مارول. ولی در هر حال تام هالند در یک ویدئوی زنده در اینستاگرام خودش نشون داد که یک بسته از سوی مارک رافلو دریافت کرده که وقتی بازش کرد معلوم شد پوستر فیلم "جنگ بینهایت" هستش!!! البته پشت بسته نوشته شده بود که "محرمانه است و متعلق به استودیو مارول"!

  

2- سباستین استن (جنگ بینهایت)

 سباستین استن (جنگ بینهایت)

یادتونه وقتی فیلم "جنگ بینهایت" داشت ساخته میشه مارول چقدر قطره چکانی به ما اطلاعات میداد؟ اون موقع بحثش بود که استیو راجرز قراره ریش بذاره و هویت «نومد» (Nomad) رو داشته باشه. ولی هیچ چیز تایید نشده بود. تا اینکه «سباستین استن» بازیگر نقش «باکی بارنز» اومد و موقع امضای پوستر یکی از هواداران، برای استیو راجرز ریش کشید! بله دیگه به این میگن اسپویل یواشکی!

 

1- مایکل کیتون (بتمن)

 مایکل کیتون (بتمن)

و حال میرسیم به مادربزرگ تمام اسپویل های کمیک بوکی چون اولین در تاریخ محسوب میشه! یادتونه در این مقاله گفتم که یکی از بدترین پیچش های تاریخ فیلم های کمیک بوکی این بود که «جوکر» در فیلم "بتمن" ساخته «تیم برتون» بود که پدر و مادر «بروس وین» را کشت؟ خب این پیچش بیخودی بود که دلیلش رو اونجا توضیح دادم ولی بالاخره چیز بزرگ و مهمیه که نباید فاش بشه ولی «مایکل کیتون» (بازیگر بتمن) در شوی تلویزیونی «دیوید لترمن» ظاهر شد و قبل از اینکه فیلم اکران بشه این قضیه رو روی آنتن زنده تلویزیون لو داد!!! اینم عکس لحظه اولین و بزرگترین اسپویل کردن تاریخ فیلم های کمیک بوکی:

مایکل کیتون

  

 مهدی ترابی مهربانی

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

10 لحظه برتر ولورین در عالم سینما

10 فیلم ابرقهرمانانه ای که همه را غافلگیر کردند

15 ستاره سینما که قرار بود در فیلم های مارول حضور داشته باشند

برترین بازیگران فیلم های مارول

15 قانونی که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی باید رعایت کنند

کدام بازیگر سینما بیشترین نقش کمیک بوکی را بازی کرده است؟

20 خبیث برتر فیلم های کمیک بوکی مارول

20 بازیگر درجه 2 که به لطف فیلم های مارول درجه 1 شدند!

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

10 بازیگر زن برتر فیلم های ابرقهرمانی

15 بازیگر مشهوری که برای نقش های ابرقهرمانی له له میزنند!!!

20 نکته جالبی که شاید درباره فیلم های X-MEN نمیدانستید

15 دفعه ای که بازیگران فیلم های ابرقهرمانی را اسپویل کردند!

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 بازیگر فیلم های کمیک بوکی که خودشان صحنه های بدل کاری را اجرا کردند!

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

15 دعوای معروف بین بازیگران فیلم های هالیوودی

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

10 بازیگری که میتوانند جانشین هیو جکمن در نقش ولورین شوند

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

10 بازیگری كه چیزی نمانده بود در نقش ابرقهرمان ظاهر شوند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Comic man
#1 Comic man 1397-04-03 16:47
واقعا قربون این سایت برم که به هر مناسبت و خبری یه مقاله توپ برامون داره
حرف ندارید به مولا
نقل قول کردن
iron man stark
#2 iron man stark 1397-04-03 16:48
مثل همیشه عالیه با تشکر از استاد ترابی
نقل قول کردن
Comic man
#3 Comic man 1397-04-03 16:48
اینی که واسه همه داخل پرانتز یه چیزی نوشتید ولی برای بن افلک علامت سوال گذاشتید ته خنده بود :lol:
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#4 amir a. ghaderi 1397-04-03 16:52
به نقل از Comic man:
واقعا قربون این سایت برم که به هر مناسبت و خبری یه مقاله توپ برامون داره
حرف ندارید به مولا

بعد بعضی از این حسودای بوقلمون صفت با خودشون فکر میکنن که چرا این این سایت همیشه بهترینه؟ خب معلومه. چون براش زحمت میکشن. چون از وقت و عمر و پولشون براش هزینه میکنن. نه مثل شما که ماهی یه مقاله هم تو اون سایت دوزاری تون نمیذارید. تازه 10 تا مقاله شما به یه مقاله اینجا هم نمیارزه
spidey 4ever
نقل قول کردن
mani s.h
#5 mani s.h 1397-04-03 17:08
دستتون درد نکنه عالی بود میگم ریش کشیدن برای استیو خیلی زیرکانه بود .یه سوال سعید تماوی ایرانیه آخه گیج شدم.در ضمن قضیه این spide4ever چیچیه؟
نقل قول کردن
mehran spidey
#6 mehran spidey 1397-04-03 17:11
عجب مقاله ی جالبی بود ! خداییش فکر نمی کردم به مناسبت سوتی تام هالند یه Top 15 بنویسید ، خیلی ممنون استاد .

برای من عجیب تر از همه شماره ی 5 بود ، یه جور اسپویل کنسل شده بود :lol: جدا فاز بن افلک رو درک نکردم :-|
اسپویل های مارک روفالو هم خوب بود ، روفالو و تام هالند سلطان اسپویل MCU هستند :D
نقل قول کردن
IRON MAN33
#7 IRON MAN33 1397-04-03 17:12
توی کشوری که کمیک فن ها رو به تمسخر می‌گیرند و مسخرشون میکنن سایت شما (بهترین وب‌سایت کمیکی ایران)هوای افرادی مثل ما رو داره .
مقاله بسیار عالی بود .تشکر برای تمام زحماتتون.
نقل قول کردن
D.PARKER
#8 D.PARKER 1397-04-03 17:43
مقاله خیلی جذابی بود.
اسپویل سباستین استن عالی بود.
خیلی ممنون برای زحماتتون.
#7
حق با شماست‌. این تمسخر خیلی آزار دهنده و ناراحت کنندست. یه علاقه مخفی شده برامون که اگه بروز بدیم میشیم نِرد ، میشیم بچه ، میشیم بی غم و هزار تا چیز دیگه...
نقل قول کردن
beyonder
#9 beyonder 1397-04-03 17:46
اندازه ای که تام هالند سوتی داده ، مارک رافالو نداده ... :P
نقل قول کردن
beyonder
#10 beyonder 1397-04-03 17:49
آقای ترابی ، ببخشید ولی سوتی مارک رافالو وقتی با دان چیدل بود رو نگفتین که لو داده بود که "هممون میمیریم" بعد چیدل گفت که "نباید اینو میگفتی" اینو هم اگه میشه اضافه کنید.
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1397-04-03 18:08
به نقل از beyonder:
آقای ترابی ، ببخشید ولی سوتی مارک رافالو وقتی با دان چیدل بود رو نگفتین که لو داده بود که "هممون میمیریم" بعد چیدل گفت که "نباید اینو میگفتی" اینو هم اگه میشه اضافه کنید.

اضافه کنم که میشه top 16
بعد اون وقت top 16 رو تو کدوم منوی سایت جا بدم؟!
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1397-04-03 18:09
دوستان یه کم شل شدن و غلط های تایپی مقالات رو نمیگن :-*
نقل قول کردن
Spider-Fan
#13 Spider-Fan 1397-04-03 18:36
آقا بدترین حس ممکن برای یه کمیک فن اینه که فیلمی که چند ساله منتظرشه رو اسپویل کنن!
و بر عکس اینکه شما اگه یه فیلمی رو بدون پیش زمینه ذهنی ببینی و هیچی ندونی از داستان، لذت دیدن فیلم دو چندان میشه.

مرسی بابت تاپ لیست.

فقط تو اسپایدی‌ هست که به مناسبت سوتی بازیگر نقش اسپایدرمن، یه تاپ لیست پر و پیمون کار میشه!
نقل قول کردن
Hasan Spider
#14 Hasan Spider 1397-04-03 18:37
استاد وقتی مقاله غلط املایی نداره ما چیکار کنیم ؟
شما بودین چیکار میکردین؟
نقل قول کردن
alihdz
#15 alihdz 1397-04-03 19:35
عالی بود خیلی خندیدم
خداوکیلی کی فکرشو میکرد به خاطر سوتی تام هالند مقاله نوشته شه اونم top 10
به نقل از mtm:
به نقل از beyonder:
آقای ترابی ، ببخشید ولی سوتی مارک رافالو وقتی با دان چیدل بود رو نگفتین که لو داده بود که "هممون میمیریم" بعد چیدل گفت که "نباید اینو میگفتی" اینو هم اگه میشه اضافه کنید.

اضافه کنم که میشه top 16
بعد اون وقت top 16 رو تو کدوم منوی سایت جا بدم؟!

میتونید اول مقاله بذارینش و بهش رتبه هم ندید
ولی انتظار داشتم تو مقاله باشه چون خیلی اسپویل بدی بود
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#16 mat mordak/DareDevil 1397-04-03 20:15
من فکر نمیکردم تو اسپویل رو دست تام هالند و مارک روفالرو باشه ولی الان معلوم شد که دست بالای دست بسیار است :P
نقل قول کردن
علی قدیانی
#17 علی قدیانی 1397-04-03 20:44
رازدار ترینشون بندیکت کامبرباچ لامصب هیچی از زیر زبونش نمیتونن بکشن بیرون تازه تو برنامه ها و مصاحبه ها اکثرا کنار هالند بود تا جلوی دهنشو بگیره!از معدود کساییه که مارول بهش فیلمنامه کامل اونجرز رو داده. ممنون
نقل قول کردن
Capitan strange
#18 Capitan strange 1397-04-03 22:02
به نقل از mtm:
دوستان یه کم شل شدن و غلط های تایپی مقالات رو نمیگن :-*

ممنون استاد مقاله یکی از تاپ ترین های سایت بود که رو دست نداره و نمیاره! استاد من توی مقاله ی گروه های ابرخبیث کامنت گزاشتم برای اشکالات تایپی ولی به من توجهی نکردید :sigh: :D
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1397-04-03 22:11
به نقل از Capitan strange:
[quote name="mtm"] استاد من توی مقاله ی گروه های ابرخبیث کامنت گزاشتم برای اشکالات تایپی ولی به من توجهی نکردید :sigh: :D

مگه میشه توجه نکنم؟ غلط تایپی که گفتی تصحیح نشده؟
نقل قول کردن
Unknown
#20 Unknown 1397-04-03 22:48
خیلی ممنون بابت مقاله،خیلی عالی مثل همیشه.
ولی واقعا برام جالبه با اینکه مارول همون قدر که موفقیت کسب کرده همون قدر هم بازیگرانش سوتی دادن :D چجوری هنوز فیلم های مارول جذابیت و اتفاقات غیر منتظره داره واقعا جای تعجبه! و این نشون دهنده ی هنر و استادی مارول در ساختن فیلم هایی سرگرم کننده و درجه 1 از همه لحاظ ;-)
نقل قول کردن
Capitan strange
#21 Capitan strange 1397-04-03 23:06
به نقل از mtm:
به نقل از Capitan strange:
[quote name="mtm"] استاد من توی مقاله ی گروه های ابرخبیث کامنت گزاشتم برای اشکالات تایپی ولی به من توجهی نکردید :sigh: :D

مگه میشه توجه نکنم؟ غلط تایپی که گفتی تصحیح نشده؟

بله برای کامنت های قسمت گروه های ابرخبیث ها راستی خسته نباشید استاد میدونم مشغله تون زیاده ببخشید مزاحم شدم ;-)
نقل قول کردن
a.v.s
#22 a.v.s 1397-04-03 23:27
به نقل از Twisto:
رازدار ترینشون بندیکت کامبرباچ لامصب هیچی از زیر زبونش نمیتونن بکشن بیرون تازه تو برنامه ها و مصاحبه ها اکثرا کنار هالند بود تا جلوی دهنشو بگیره!از معدود کساییه که مارول بهش فیلمنامه کامل اونجرز رو داده. ممنون

راست میگویید
یه جا یه تصویری دیدم که میگفت: مثل دکتر استرنج باشید. اون 14 میلیون بار فیلم جنگ بینهایت رو دیده ولی اصلا فیلم رو اسپویل نکرده!
:lol:
نقل قول کردن
amiraliii
#23 amiraliii 1397-04-04 03:53
ی سوال داشتم کی قسمت دوم مقاله تئوری های اونجرز۴ رو رو سایت قرار میدید واقعا صبرم تموم شدش :sad:
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1397-04-04 07:42
به نقل از amiraliii:
ی سوال داشتم کی قسمت دوم مقاله تئوری های اونجرز۴ رو رو سایت قرار میدید واقعا صبرم تموم شدش :sad:

نویسنده مقاله یعنی جناب اقای فقیه الان مشغول امتحانات دانشگاه هستند
هر وقت تموم بشه میتونن ادامه مقاله رو بنویسن
نقل قول کردن
Quick H
#25 Quick H 1397-04-04 16:14
باید به تشکری هم به تام هالند بکنیم چون اگه اون نبود نه این مقاله بود نه اسم مرد عنکبوتی دو :-*
نقل قول کردن
amiraliii
#26 amiraliii 1397-04-04 17:11
به نقل از mtm:
به نقل از amiraliii:
ی سوال داشتم کی قسمت دوم مقاله تئوری های اونجرز۴ رو رو سایت قرار میدید واقعا صبرم تموم شدش :sad:

نویسنده مقاله یعنی جناب اقای فقیه الان مشغول امتحانات دانشگاه هستند
هر وقت تموم بشه میتونن ادامه مقاله رو بنویسن

موفق باشيد :-)
نقل قول کردن
spiderpunisher
#27 spiderpunisher 1397-04-04 19:01
واقعا مقاله فانی بود، هم محتوا و هم نگارش، دستتون درد نکنه آقای ترابی.
یه چند تا مورد دیگه هم بودن ولی به قول خودتون نمیاد مقاله Top 18 باشه :D
نقل قول کردن
beyonder
#28 beyonder 1397-04-05 01:45
به نقل از mtm:
به نقل از beyonder:
آقای ترابی ، ببخشید ولی سوتی مارک رافالو وقتی با دان چیدل بود رو نگفتین که لو داده بود که "هممون میمیریم" بعد چیدل گفت که "نباید اینو میگفتی" اینو هم اگه میشه اضافه کنید.

اضافه کنم که میشه top 16
بعد اون وقت top 16 رو تو کدوم منوی سایت جا بدم؟!

از اون حرکت همیشگی که خط تیره میزاشتین و میگفتین حیفم میومد که نگم ولی جزو 15 تا نیست ، چون واقعا اسپویل مهمیه و تقریبا لو داد اخر فیلمو.
نقل قول کردن
fantasita
#29 fantasita 1397-05-24 11:36
به نقل از steve ragers:
دستتون درد نکنه عالی بود میگم ریش کشیدن برای استیو خیلی زیرکانه بود .یه سوال سعید تماوی ایرانیه آخه گیج شدم.در ضمن قضیه این spide4ever چیچیه؟

به نقل از steve ragers:
دستتون درد نکنه عالی بود میگم ریش کشیدن برای استیو خیلی زیرکانه بود .یه سوال سعید تماوی ایرانیه آخه گیج شدم.در ضمن قضیه این spide4ever چیچیه؟

یعنی اسپایدی برای همیشه...
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#30 AmirhoseinJafari2005 1399-11-06 11:16
عالی :lol:
نقل قول کردن
Doc Ata
#31 Doc Ata 1401-08-01 20:59
مقاله ی .... بود.( عالی،فان، باحال )
انتخاب من : همه ی گزینه ها :P
من یجا خواندم که قدیما وقتی فیلنامه ی یه فیلمی رو بهش میدادن روی دیالوگای بقیه ی شخصیت ها خط سیاه میزدن که تام نتونه بخوانه :o البته از تام انتظار میرفت که چون سن کمتری داره اینجوری اسپویل کنه ... ولی خداییش از گوئینت پالترو انتظار نداشتم :-? البته دیسی همیشه با وجود خبیث های فوق العاده ای که داره زیادی روی خبیث هاش مانور میده ... که شامل انتخاب دواین جانسون هم میشه :-)
مثل اینکه بازیگرای فوق العاده ی هالک هم یه مشکلی دارن همه ;-) ولی کار بن افلک اصلا خوب نبود که اومدی یه فیلمی که میتونست شاهکار باشه رو اسپویل کردی بعد از فیلم زدی بیرون! البته معلومه اگر یه فیلم به خاطر یه بازیگر انقد از هم بپاشه و بیشترش بر دوش یه بازیگر باشه ممکنه زیاد خوب در نیاد ...
spidey 4ever
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

پروفایل کاربر

افراد آنلاین

We have 937 guests and no members online

آخرین نظرات