"سرباز زمستانی" مارول جواب زك اسنایدر را داد!

زك اسنايدر - سباستين استن

چندی پیش «زك اسنایدر» مغز متفكر دنیای سینمایی دی سی و كارگردان فیلم "بتمن بر علیه سوپرمن" كه سابقه زیادی در متلك انداختن به فیلم های مارول دارد در اظهار نظری عجیب گفته بود:"فیلم بتمن بر علیه سوپرمن فراتر از فیلم های سوپرهیروی است و از این ژانر فراتر میرود و به هیچ وجه مثل مثل فیلم مرد مورچه نخواهد بود كه بیشتر شبیه به طعم مورد علاقه این هفته سینما بود!"

(در واقع اسنایدر با گفتن عبارت "طعم مورد علاقه این هفته سینما"  میخواسته بگه كه فیلم های مارول ماندگار نیستند و فقط برای یك هفته در ذهن بینندگان میمانند!)

حالا سباستین استن بازیگر نقش «سرباز زمستانی» در فیلم جنگ داخلی در مصاحبه با سایت Collider جواب دندان شكنی به او داده است:

"اره. من الان اینجا نشستم و دارم به حرفات گوش میدم و با خودم میگم كه آیا باید جواب دی سی و زك اسنایدر رو بدم؟ یادم نیست كجا ولی یه جا ازش خوندم كه گفته بود كه فیلم بتمن بر علیه سپورمن قرار نیست مثل فیلم انت من "طعم هفتگی باشه" . با خودم فكر كردم: مرسی زك. این عالیه. ممنون كه میخوای یه چیز اریجینال بسازی. ولی باید یادآوری كنم كه ما هم داریم یه چیز اریجینال رو به سبك خودموم میسازیم. منظورم اینه كه برادران «روسو» اومدن سر پروژه و دارن از چیزی كه ملت قبلا كمیك هاش رو خونده بودن یه چیز اریجینال و متفاوت میسازن. حداقل اونا (یعنی برادران روسو) سعی نمیكنند مثل تو از فیلم های نولان تقلید كنند"!

به قول معروف چیزی كه عوض داره ، گله نداره آقای اسنایدر!

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

فایگی جواب رئیس وارنر را داد
موریسون از دست کمیک های سبک "دارک نایت" خسته شده
 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

M.M
+1 #1 M.M 1394-06-28 13:41
عجب جوابی داده
:D :D
نقل قول کردن
I am the best
+3 #2 I am the best 1394-06-28 13:43
اتفاقا فیلمای مارول کلی لحظات ماندگار داره فقط همون صحنه جمع شدن انتقام جو ها تو انتقام جویان یک واسه جواب دادن به زک اسنایدر کافیه ولی من اونجاش که سباستیان استن گفته که اسنایدر از فیلمای نولان تقلید می کنه رو نفهمیدم اخه کجای فیلماشون شبیه همدیگس؟؟؟
نقل قول کردن
mtm
+5 #3 mtm 1394-06-28 13:47
دی سی و وارنر هنوز اول راه خودشون هستن
یکی نیست بهشون بگه شما الان سر پیاز هستید یا ته پیاز؟
تو این چند ساله چقدر در ارتقای وضعیت فیلمای کمیک بوکی و رساندن اونا به جایگاه فعلیشون نقش داشتید؟
وقتی هنوز سالهاست فیلم کمیک بوکی نساختید واقعا چرا اینقدر اظهار نظر میکنید؟ چرا خودتون رو با مارول مقایسه میکنید؟
ضمن اینکه حرفای اسنایدر اصلا سندیت نداره
واقعا چه عیبی داره که فیلم های کمیک بوکی تو ژانرهای مختلف ساخته بشن و مخاطبان مختلفی رو جذب کنند؟
اسنایدر عین یه ادم ذهن بسته حرف زده که فکر میکنه سوپرهیروها فقط باید کارکترهای خداگونه و larger than life باشن
در حالیکه مارول شخصیت هاش و نوع نگاهش به این شخصیت ها از همون اول متفاوت بوده: شخصیت هایی که میتونن مثل بقیه باشن و باهاشون ارتباط برقرار کرد
به نظرم اگه وارنر بخواد همین سبک و رویکرد زک اسنایدر رو برای همه فیلماش پیاده کنه قطعا مخاطبین خودش رو محدود میکنه
نقل قول کردن
spider emad
+2 #4 spider emad 1394-06-28 13:50
باریکلا.واقعا دمش گرم عجب جوابی داد بهش.ایول.
نقل قول کردن
parker
+4 #5 parker 1394-06-28 13:51
جوابش اصلا هم دندان شکن نبود
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جوابش کمر شکن بود :lol: :lol:

در کل جایی که مغز متفکرش زک اسنایدر باشه ،بهتر از این هم نمیشه.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+3 #6 Agent Marvel 1394-06-28 13:53
زک عزیز جالبه بدونی آثار تو از دم از همون نوع طعم هفتگی سینمائه !

فیلم "نگهبانان" رو میسازی گند میزنی به داستان آلن مور !

مردی از فولاد رو میسازی و سوپرمن رو خراب میکنی !

بقیه فیلم هاتم یادم نیست چون فقط یه هفته تو ذهنم میموند ! :P
نقل قول کردن
Sherlockian
+3 #7 Sherlockian 1394-06-28 13:57
اتفاقا جوابشو دیشب تو سایت کامیک بوک خوندم بشدت حال کردم زکو تو افق محو کرد من واقعا نمیدونم دلیل این حرفای اسنایدر و رییس وارنر چیه که هی دارن خودشونو با مارول مقایسه میکنن اونم وقتی که هنوز فیلمایی که دادن بیرون به دو تا نمیرسه واقعا من الان در تعجبم اینا که اینقدر سره bvs مانور میدن سره جاستیس للیگ معلوم نیست چیا میگن خدایا خودت بخیر کن .
نقل قول کردن
M.M
+1 #8 M.M 1394-06-28 13:57
به نقل از Agent Marvel:
زک عزیز جالبه بدونی آثار تو از دم از همون نوع طعم هفتگی سینمائه !

فیلم "نگهبانان" رو میسازی گند میزنی به داستان آلن مور !

مردی از فولاد رو میسازی و سوپرمن رو خراب میکنی !

بقیه فیلم هاتم یادم نیست چون فقط یه هفته تو ذهنم میموند ! :P

راست میگی ببینیم بتمن علیه سوپرمنت چی می شه
نقل قول کردن
parker
+1 #9 parker 1394-06-28 13:58
نکته عکس اینه : زک میگه "حمله" درحالی که تنها چیزی که برای ارائه داره پشت هست.
نقل قول کردن
Superior avenger
+1 #10 Superior avenger 1394-06-28 14:09
حالا میذاشت فیلم بتمن علیه سوپرمن بیاد بیرون میدیدیم فیلمش واقعا فراتر از فیلم های سوپر هیروییه یا طعم هفتگی سینماست
نقل قول کردن
Sherlockian
+3 #11 Sherlockian 1394-06-28 14:10
جان چی لحظه ماندگار نداره ؟؟؟؟ فقط یه هفته تو ذهنا میمونه؟؟؟؟؟؟
بنظرت اونجرز که برترین فیلم سال 2012 شد و سومین فیلم پرفروش تاریخ شد و گیشه ها رو به تسخیردر اوورد فقط یک هفته تو ذهنا موند؟؟؟؟؟؟
بنظرت نگهبانا کهکشان که متاش 77 شد و استقبال عالی ازش شد و دومین فیلم پرفروش سال 2014 شد فقط یک هفته تو ذهنا موند؟؟؟؟؟؟؟؟
بنظرت فیلم ایرون من که فروش خیلی خوبی داشت و متاش 79 شد یه هفته تو ذهنا موند؟؟؟؟؟
حالا اگه هر 12 تا فیلمو بگم میشه نگاهی به فاز یک :D
ولی اگه فیلمای مارول یه هفته تو ذهنا بمونه فیلمای زک اسنایدر 2 ساعت بیشتر تو ذهنا نمیمونه :D
اقای زک اسنایدر بجای اینکه بیای اینقدر حرفای گنده تر از دهنت بزنی برو بشین 4 تا کمیک سوپرمن بخون ببین چه شخصیتیه برو یاد بگیر گالون گالون جلوه ویژه نریزی تو فیلم
حالا واستین bvs و جنگ داخلی بیان بعدش ببینم چی میخواد بگه البته از الان میدونم میخواد یه تیکه ای بندازه واقعا اینا چرا خودشونو دارن با مارول مقایسه میکنن؟؟؟؟؟؟
مارول دو تا فازو پشت سر گذاشته 12 فیلم در ژانر های مختلف
دی سی هنوز تازه یونورسو شروع کرده فیلمایی که داده به دو تا نرسیده میان اضحار نظر میکنن خلاصه اینکه این زک اسنایدر عین کوین فایگیه ماروله یعنی هم ن نقشی که فایگی تو مارول داره رو زک تو دی سی داره ولی فایگی کجا زک کجا زمین تا کهکشان راه شیری فرق دارن
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+3 #12 DAREDEVIL 1394-06-28 14:13
دمش گرم خوب جوابی بهش داده زک اسنایدر هم بره از کارتون های دی سی کپی برداری کنه لازم نکرده درمورد دنیای سینمایی مارول نظر بده!
نقل قول کردن
MSK
+1 #13 MSK 1394-06-28 14:25
معمولاوقتی کسی زیرفشارباشه میادچنین حرفایی میزنه وجنجال به پامیکنه.این نشون میده دیسی ووارنروهمین طورخودزک اسنایدرزیرفشارش دیدی هستندچون مردم انتظارات زیادی ازاین فیلم دارند.پس واسه این که بگن همه چی تحت کنترلشونه وهیچگونه اضطرابی ندارندمیان ویکسری چرت وپرت توی مصاحبه هاشون میگن.
نقل قول کردن
mtm
+5 #14 mtm 1394-06-28 14:26
بحثي كه زك مطرح كرده بحثيه كه بيش از نيم قرن جريان دشاته و دقيقا تفاوت شخصيت هاي مارول با دي سي رو نشون ميده
شخصتي هاي دي سي حالتي خداگونه داشته و دارند
مثل خدايان عهد يونان و روم ميمونند كه از بالا به انسان ها نگاه ميكنند
خاستگاه اونا هم زميني نيست. يعني سوپرمن از يك سياره ديگه اومده، واندر ومن از امازون اومده، اكوامن از اتلانتيس، مارشن من هانتر از مريخ و ...

ولي مارولي ها به قول استن لي "اهل همين محله هستند"!
مثل پيتر پاركر كه بچه دبيرستانيه. و عين خودموم ميمونه. نكته ديگه اينه كه شخصيت هاي مارول نقطه ضعف فيزيكي و روحي و شخصيتي دارند و اينم باعث ميشه ادم بيشتر باهاشون احساس همذات پنداري كنه
بدون استثنا همشون يه نقطه ضعفي دارند: هالك خشمگين ميشه، مرد آهني مغروره (قلبش هم مشكل داره) ، ثور بسيار مغروره و همين غرورش كار دستش داده، دردويل نابيناست و ...

شايد تنها شخصيتي كه همه ميگفتن شبيه شخصيت هاي دي سي هستش همين كاپتان امريكا بود كه واقعا تو كميك ها زياد نميشد باهاش حال كرد ولي يادتون باشه تو نقدهام هم گفتم گه فيلماي مارول از cap هم يه شخصيت ملموس ساختند كه از cap كميك ها بهتر و جذاب تره

منتهي در طي ساليان گذشته دي سي سعي كرد از اين حالت خارج بشه و شخصتي هاش رو به قول معروف "خاكي" تر كنه
تا محبوب تر بشن

ولي براي من عجيبه كه اسنايدر انگار هنوز تو باغ نيست و انگار ميخواد شخصيت هاي دي سي رو ببره به همون دهه هاي 40 و 50 ميلادي
نقل قول کردن
Doc Strange
+4 #15 Doc Strange 1394-06-28 14:28
نه خدايي از سباستين استن خوشم اومد :roll:
نقل قول کردن
M.M
#16 M.M 1394-06-28 14:32
-
نقل قول کردن
Doc Strange
+1 #17 Doc Strange 1394-06-28 14:37
به نقل از Agent Marvel:
بقیه فیلم هاتم یادم نیست چون فقط یه هفته تو ذهنم میموند ! :P

اره اینو خوب اومدی! :lol: :D
نقل قول کردن
j.jonah jameson
+2 #18 j.jonah jameson 1394-06-28 14:45
آره تو خوبی :D اسنایدر اصلا بیا یه مشت بزنم تو چونت تا طعمش تا چندین ماه هم برات بمونه
این اسنایدر درسته که فکر های خوبی میکنه ولی توی مراسم هایی که باید حرف بزنه چنان کراواتشو محکم میبنده که خون به مغزش نمیرسه.
بازم دم سباستین گرم به موقع زد به هدف و حالشو گرفت.
نقل قول کردن
Doc Strange
+2 #19 Doc Strange 1394-06-28 14:48
شاید تنها فیلم بد مارول مرد آهنی 3 بود ولی بقیه فیلم های مارولو هیچ وقت نمیشه از یاد برد
کی اورجین تونی استارکو یادش میره؟ کی مبارزه هالک و ابامانشینو یادش میره؟
کی شاهکار جاس ویدون رو یادش میره؟ ایا فیلم معرکه سرباز زمستان تو یه هفته تو ذهن بیننده ها باقی موند ؟
کی فیلم های تم فضایی و متفاوت تر از بقیه فیلم های مارول مثل تور و محافظان کهکشانو یادش میره؟

حالا سیر فیلم های دی سی رو نگاه کنید:
همه ی سوپرمن ها و سری نولان و شاهکار فانوس سبز :-x به کنار...
مرد پولادین ------ بتمن علیه سوپر من :-| :-| :-|
نقل قول کردن
New Goblin
+2 #20 New Goblin 1394-06-28 14:53
زک جان،عزیز من، هر وقت اومدی فیلم ساختی متاش از 60 بیشتر شد بعد بیا حرف بزن...

خب عزیز من چرا به جای اینکه خودتو بالا بکشی رقیبو میاری پایین؟!بشین یکم رو فیلم خودت کار کن 3تا شخصیت مهم DC رو نزنی خراب کنی!!!

هرچند میدونم به خاطر اکشن پر زد و خورد و اسم بتمن و سوپرمن کلی فروش میکنه

ولی خب متاش از 60 بالاتر فکر نکنم بره در حد همون 56 یا 58 من حدودا تخمین میزنم.
نقل قول کردن
young spider
#21 young spider 1394-06-28 14:55
مارول با مورچه کاری می کنه که زک تو خوابم نمیتونه بکنه. زک ، داداش برو آدمت رو بکش . سباستین، داداش ولکن.( با لحن نقی)
نقل قول کردن
kaito
+2 #22 kaito 1394-06-28 15:06
زک عزیز،
شما حتی یه یونیورس سینمایی هم ندارین... تنها فیلمی که دارین همین من آو استیله، هزار تا اتفاق میتونه بیوفته تا جلوی درست شدن و پخش bvs رو بگیره، شما یونیورس سینمایی ندارین، دارین برای ما لاف میزنین؟
بعدشم، اگه مارول نبود، تو هم حاضر نبودی فیلم ابر قهرمانی بسازی، فیلم های ابر قهرمانی که از روی مارول ست=اخته شدن باعث محبوبیت این ژانر شدن، یادتون نیست قبلا چند صد تا فیلم آشغال دادین بیرون؟؟
گرین لنترن هم که نزار بگم، با اینکه تو اوج محبوبیت این ژانر ساخته شد گند زد، پس میخوای چی رو ثابت کنی؟؟؟
شما هیچ وقت به پای مارول نرسیدین و نمی رسین،
مثلا با اینکه برد پیت جوونتر و خوشگلتر از چارلی چاپلین بوده، هیچ وقت اندازه اون محبوبیت نداشته، چرا؟؟؟ چون اون پیشگام بوده ولی برد نه، اون برای پول اومده بود در حالی که چاپلین مردم رو میخندوند...
دی سی هم همینه، فیلمای دارک میسازه تا پول دربیاره ولی مارول پیشگام بوده، ریسک کرده، و هرنوع فیلمی میسازه تا بیننده خوشش بیاد و شاد شه...
من که دیگه چیزی درباره دی سی ندارم، همینکه فان ترین فیلم دیسی آکوامنه، با اون قیافه وحشتناکش، میرسونه که آینده موفقی نداره...
نقل قول کردن
mtm
+1 #23 mtm 1394-06-28 15:08
كايتوي عزيز چرا فحش ميدي به زك؟
اين الفاظي كه به كار برده بودي اصلا زيبنده سايت ما نبود
نقل قول کردن
kaito
#24 kaito 1394-06-28 15:14
به نقل از mtm:
كايتوي عزيز چرا فحش ميدي به زك؟
اين الفاظي كه به كار برده بودي اصلا زيبنده سايت ما نبود

اعصابم خورد شده، هرچی میگیم ( مارول میگه ) از رو نمیره...
مارول قبلا جوابشونو داده ولی...
قبول دارم تند رفتم، معذرت
نقل قول کردن
The Rock
+2 #25 The Rock 1394-06-28 15:27
حالا من نمیدونم چرا زک میاد اسم انت من رو میاره؟یعنی میخواد bvs رو با انت من مقایسه کنه الان؟اگه راست میگه چرا اسم کاپیتان آمریکا رو نمیاره؟یا مثلا اونجرز؟نه واقعا چرا؟تازه یکی نیست بهش بگه همین انت من که میگی کلی فروش کرد و فیلم موفقی هم بود نمره هم خوب آورد
نبینم حالا فیلم bvs اندازه انت من هم نمره نیاره آخ چقدر دلم خنک شه اون موقع
نقل قول کردن
امیرحسین مارول
+1 #26 امیرحسین مارول 1394-06-28 15:33
حالا این فیلم بتمن علیه سوپرمن چی هست؟
اسمش یکم آشناست، :lol: :lol:
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #27 spidey 4ever 1394-06-28 15:37
به نقل از mtm:
دی سی و وارنر هنوز اول راه خودشون هستن
یکی نیست بهشون بگه شما الان سر پیاز هستید یا ته پیاز؟
تو این چند ساله چقدر در ارتقای وضعیت فیلمای کمیک بوکی و رساندن اونا به جایگاه فعلیشون نقش داشتید؟
وقتی هنوز سالهاست فیلم کمیک بوکی نساختید واقعا چرا اینقدر اظهار نظر میکنید؟ چرا خودتون رو با مارول مقایسه میکنید؟
ضمن اینکه حرفای اسنایدر اصلا سندیت نداره
واقعا چه عیبی داره که فیلم های کمیک بوکی تو ژانرهای مختلف ساخته بشن و مخاطبان مختلفی رو جذب کنند؟
اسنایدر عین یه ادم ذهن بسته حرف زده که فکر میکنه سوپرهیروها فقط باید کارکترهای خداگونه و larger than life باشن
در حالیکه مارول شخصیت هاش و نوع نگاهش به این شخصیت ها از همون اول متفاوت بوده: شخصیت هایی که میتونن مثل بقیه باشن و باهاشون ارتباط برقرار کرد
به نظرم اگه وارنر بخواد همین سبک و رویکرد زک اسنایدر رو برای همه فیلماش پیاده کنه قطعا مخاطبین خودش رو محدود میکنه


گل گفتی استاد
من نمیدونم چرا زک بی استعداد همش از این چرت و پرتا میگه؟
در حالی که کارگردانان مارول هرگز اصلا درباره فیلم های دی سی حرف نمیزنن
اگر هم بزنن فقط تعریف میکنن
یعنی زک بی استعداد از جاس ویدون کبیر یا ریمی صاحب سبک بهتره؟ پس چرا اونا هرگز این مدلی حرف نمیزنن؟
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #28 spidey 4ever 1394-06-28 15:39
به نقل از The Rock:

نبینم حالا فیلم bvs اندازه انت من هم نمره نیاره آخ چقدر دلم خنک شه اون موقع

فعلا كه مرد مورچه اي از batman begins بيشتر فروخته
اگه بزنه از مرد فولادي هم بيشتر بفروشه اي من ميخندم :lol:
يعني فيلم اول مورچه مارول از فيلم اول دو ابرقدرت دي سي بيشتر فروخته :lol: :lol:
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #29 spidey 4ever 1394-06-28 15:42
به نقل از mtm:
بحثي كه زك مطرح كرده بحثيه كه بيش از نيم قرن جريان دشاته و دقيقا تفاوت شخصيت هاي مارول با دي سي رو نشون ميده
شخصتي هاي دي سي حالتي خداگونه داشته و دارند
مثل خدايان عهد يونان و روم ميمونند كه از بالا به انسان ها نگاه ميكنند
خاستگاه اونا هم زميني نيست. يعني سوپرمن از يك سياره ديگه اومده، واندر ومن از امازون اومده، اكوامن از اتلانتيس، مارشن من هانتر از مريخ و ...

ولي مارولي ها به قول استن لي "اهل همين محله هستند"!
مثل پيتر پاركر كه بچه دبيرستانيه. و عين خودموم ميمونه. نكته ديگه اينه كه شخصيت هاي مارول نقطه ضعف فيزيكي و روحي و شخصيتي دارند و اينم باعث ميشه ادم بيشتر باهاشون احساس همذات پنداري كنه
بدون استثنا همشون يه نقطه ضعفي دارند: هالك خشمگين ميشه، مرد آهني مغروره (قلبش هم مشكل داره) ، ثور بسيار مغروره و همين غرورش كار دستش داده، دردويل نابيناست و ...

شايد تنها شخصيتي كه همه ميگفتن شبيه شخصيت هاي دي سي هستش همين كاپتان امريكا بود كه واقعا تو كميك ها زياد نميشد باهاش حال كرد ولي يادتون باشه تو نقدهام هم گفتم گه فيلماي مارول از cap هم يه شخصيت ملموس ساختند كه از cap كميك ها بهتر و جذاب تره

منتهي در طي ساليان گذشته دي سي سعي كرد از اين حالت خارج بشه و شخصتي هاش رو به قول معروف "خاكي" تر كنه
تا محبوب تر بشن

ولي براي من عجيبه كه اسنايدر انگار هنوز تو باغ نيست و انگار ميخواد شخصيت هاي دي سي رو ببره به همون دهه هاي 40 و 50 ميلادي


دقيقا استاد
من به خاطر همينه نميتونم با شخصيت هاي دي سي ارتباط برقرار كنم
ولي شخصيت هاي مارول برام خيلي اشنا هستند
راستي ديديد شخصيت هاي مارول همه تو دنيايي واقعي و شهر هاي واقعي هستن؟
ولي دي سي شخصتي هاش همشون تو شهرهاي خيالي هستند
الان واقعا شهري مثل گاتام وجود داره؟ ميشه اصلا همچين شهر بي قانوني وجود داشته باشه؟ كدوم شهر واقعي امريكا شبيه گاتامه؟
بتمن ميگن بتمن همه چيز واقعيه :-x
نقل قول کردن
The Rock
#30 The Rock 1394-06-28 15:46
به نقل از Spidey 4Ever:
به نقل از The Rock:

نبینم حالا فیلم bvs اندازه انت من هم نمره نیاره آخ چقدر دلم خنک شه اون موقع


يعني فيلم اول مورچه مارول از فيلم اول دو ابرقدرت دي سي بيشتر فروخته :lol: :lol:

:lol:
حرف خیلی قشنگی زدی خوشم اومد :lol:
تازه همین چند وقت پیشا فکر کنم یه نفر تو سایت گفت(یادم نیست کی)فیلم انت من هنوز تو بعضی کشور ها اکران نشده درسته؟
اگه این طور باشه که حتما از مرد فولادی هم بیشتر میفروشه
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #31 Agent Marvel 1394-06-28 15:51
#30
بله آقای ترابی بود.هنوز تو دوتا از کشور های مهم اکران نشده.(چین و ژاپن)فقط با اکران تو چین به احتمال 90 درصد رکورد من او استیل رو میزنه.
نقل قول کردن
The Rock
#32 The Rock 1394-06-28 16:04
آقای ترابی راست میگه زک عین یه آدم ذهن بسته حرف میزنه
راستی آقا ترابی اون وارنر و دی سی رو ول کنین ما بهفمیم زک اسنایدر کجای پیازه خوبه

#31مرسی که گقتی ارشیا
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#33 Samwel Tarly 1394-06-28 16:42
اخه زک اسنایدر برای چی این حرفارو می زنه.
باید تمرکزش بزاره رو فیلم های خودش.
فکر می کنه با این کار جنجال درست می کنه که بگه ما هم هستیم.
نقل قول کردن
superior iron man
+2 #34 superior iron man 1394-06-28 18:34
از جواب سباستین خوشم اومد :D به قول اقای ترابی مارول چندینو چند ساله داره برنامه ریزی میکنه فیلم اختصاصی ابر قهرمانارو میسازه و براشون زمینه چینی میکنه تا با هم تو یه تیم متحد بشن ولی بعدش سر یه دلایل منطقی جنگ داخلیو میسازه ولی زک میاد تو اولین دیدار سوپرمن و بتمن اینارو به جون هم میندازه :o اونم سر دلایل مسخره :-|
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #35 mokhtar 1394-06-28 18:41
به نقل از superior iron man:
مارول چندینو چند ساله داره برنامه ریزی میکنه فیلم اختصاصی ابر قهرمانارو میسازه و براشون زمینه چینی میکنه تا با هم تو یه تیم متحد بشن ولی بعدش سر یه دلایل منطقی جنگ داخلیو میسازه ولی زک میاد تو اولین دیدار سوپرمن و بتمن اینارو به جون هم میندازه :o اونم سر دلایل مسخره :-|

اينا اصلا مهم نيست . مهم اينه كهنقل قول:
بتمن بر علیه سوپرمن فراتر از فیلم های سوپرهیروی است و از این ژانر فراتر میرود و به هیچ وجه مثل مثل فیلم مرد مورچه اي نخواهد بود
:lol:

جالبه كه زك بي استعداد به جاي اينكه درباره فيلم، فيلمنامه يا انگيزه شخصيت حرف بزنه فقط داره ميگه بي اين دليل و اون دليل فيلم من از بقيه فيلم هاي ابرقهرماني متفاوته
وارنر هم همينو ميگه فقط. يعني بيچاره ها فقط دنبال اين هستن كه بگن ما با مارول فرق داريم ! ترس رو تو وجودشون حس ميكنم. واي به حالت زك اگه گند بزني چون ميدوني عمو مختار چه بلايي سرت ميره 8)
نقل قول کردن
superior iron man
+1 #36 superior iron man 1394-06-28 18:44
#35گل گفتی عمو ;-)
نقل قول کردن
serpoprad
#37 serpoprad 1394-06-28 19:11
به نقل از I am the best:
اتفاقا فیلمای مارول کلی لحظات ماندگار داره فقط همون صحنه جمع شدن انتقام جو ها تو انتقام جویان یک واسه جواب دادن به زک اسنایدر کافیه ولی من اونجاش که سباستیان استن گفته که اسنایدر از فیلمای نولان تقلید می کنه رو نفهمیدم اخه کجای فیلماشون شبیه همدیگس؟؟؟


منظور این بوده که فیلم های سوپرمن معمولا تم فان و رنگارنی دارن اماذزک برای فروش بیشتر فیلم رو شبیه بتمن و دارک کرده بود
نقل قول کردن
Victor
+1 #38 Victor 1394-06-28 19:47
#35
این فیلم به هیچ وجه از نظر وارنر یه گند نمیتونه به بار بیاره ولی از نظر و جهت مخاطبین میتونه
نمرش صفر باشه تو هر سایتی واسه وارنر مهم نیست مهم پول و درآمدی که واسش حاصل میکنه باید اینکار و بکنه حالا چطور و چگونه به وارنر ربطی نداره
واسه علاقه مندان و مخاطبین احتمالا بتونه یه گند باشه ولی به هیچ وجه قاتعانه میگم واسه دی سی فن ها به ظاهر دی سی فن بد نخواهد بود بلکه یه اثری فوق العاده خواهد بود و اگرم باهاشون بحثی انجام بشه مطمئنا تنها ملاک و سندی که واسه برتر بودن این فیلم میارن فقط فروشش خواهد بود نه بیشتر
زک سیاست خوبی داره و ازشم استفاده میکنه تا برای ادامه ی کارش تو یونیورس دی یس وارنرو مطمئن کنه من بشخصه اصلا و ابدا اعتمادی به زک ندارم هیچ وقت اون اعتمادی که تو گفته و مصاحبه هاش داشته تو کارش به خرج نداده
یونیورس دی سی از اول تا رمانی که یه شخصی مثل زک مغز متفکرش باشه یه یونیورس بی سرو ته خواهد بود که فقط جلوه های بصری توش حرف اول و آخرو میزنه اثری از لحظه های ماندگار کمیکی نخواهد بود که خود زک خلاقانه توش بگونجونه بلکه خود پنل کمیک ها خواهد بود کسی که شخصیت سوپرمن رو بیش از 180 درجه تغییر میده انتظار ندارم واسه دیگر اثراش کمیک ها مهم باشه
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج
به قول آقای ترابی
نقل قول:
در طي ساليان گذشته دي سي سعي كرد از اين حالت خارج بشه و شخصتي هاش رو به قول معروف "خاكي" تر كنه
تا محبوب تر بشن

ولي براي من عجيبه كه اسنايدر انگار هنوز تو باغ نيست و انگار ميخواد شخصيت هاي دي سي رو ببره به همون دهه هاي 40 و 50 ميلادي
قبلا جیم شوتر گفته بود کاراکترای دی سی فوق العاده پتانسیلشون زیاده ولی کسی نیست که ازشون استفاده کنه که منم باهاش هم عقیده ام همیشه همونطور بوده و از این به بعد هم خواهد بود
در ضمن واسه اونایی هم واقعا متاسفم که چون زک کارگردان بتمن علیه سوپرمن و مغز متفکر دی سیه کارای شخصی بمانند نولان رو منکر میشن متاسفم واسه اونایی که ادعا دارن زک فقط بخاطر اینکه مغز متفکر دی سیه بهتر از نولانه از کسایی چون اینا واقعا انتظار دیگه نمیره کسایی که مبارزه و جلوه های بصری رو ملاک اصلی قرار میگیرن بخاطر یه عکس مسخره جوکر لجر رو لول پایین تر میدونن
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+2 #39 As Responsible As Spider-Man 1394-06-29 01:02
سلام به همگی.امیدورام که حالتون خوب باشه.راستش من چند وقتیه که درگیر مسایل و همینطور مشکلات زیادی هستم و اصلا وقت برای هیچ کاری ندارم.(فکر کن حالا که تابستونه اینطوریه پاییز و موقع مدارس چه اتفاقی برای من میفته!!!)

در کل دوست ندارم کارم رو توجیه کنم و باید بیشتر به سایت سر بزنم.

خب ببینید مارول الان دوازده تا فیلم از روی داستان های کمیک بوکی خودش ساخته و به قول معروف دو فاز به صورت کامل پشت سر گذاشته.از اون طرف ماجرا دی سی تازه هنوز اول راه هستش فیلم مرد پولادین همانند مردآهنی مارول در سال 2008 شروع کننده ی یونیورسش هست.پس با از هم هنوز راه دراز است و جاده دراز!!!

با این بحثی که آقای ترابی هم کردن کاملا موفقم چون این کاملا واضح هستش که یه انسانی که روز خودش رو بدون مشکل نمیتونه به شب برسونه قطعا در رابطه داشتن با شخصیت های خداگونه مشکل خواهد داشت و اصلا اون رو نمیتونه تجسم کنه.از قدیم گفتن انسان جایزالخطاست و به احتمال خیلی زیاد توی زندگی این انسان مشکلات بزرگ و کوچکی به وجود میان و هر کی یه نقطه ضعفی داره.پس در نتیجه همون انسان با شخصیتی که از طرفی باید با مشکلات مالی و بیماری های زن عمو می و غیره دست پنجه نرم کنه و در اون طرف ماجرا باید به مسئولیت های ابر قهرمانی خودش برسه خیلی بیشتر میتونن رابطه داشته باشن.

حالا از این طرف جناب آقای زک که هنوز فیلمی که ساخته نه به باره و نه به داره اومده و اینجوری فیلم های مارول رو زیر سوال میبره.آقایی که کلا هیچ استعدادی در ساخت فیلم های کمیک بوکی نداره و اینو قشنگ در سال 2013 مشاهده میکنیم.

چه عیبی داره که هر فیلم با یه جور طرفدار قابل درک و لذت بردن باشه؟؟؟

ولی من بهتر میدونستم که چه دست اندرکاران و چه بازیگران مارول اصلا هیچ توجهی به حرف های بیخود نمیکردن و به قول معروف یه گوششون در و اون یکی دروازه بود.

با تشکر...
نقل قول کردن
آرتمیس
#40 آرتمیس 1394-06-29 19:45
یعنی کل دی سی رو روسر اسنایدر خراب کرد
دمش گرم :lol:
نقل قول کردن
arsalan-goblin
#41 arsalan-goblin 1394-06-29 22:02
ماشااله ماشااله
من حالم از زک و فیلماشو و نقدای چرت و حرفای زشت و جملات بی معنی اش بهم میخوره و دارم حس میکنم بازیگرای عالم مارول عضوی از این کمپانی و کمیکاش هستند
نقل قول کردن
Doc Strange
#42 Doc Strange 1394-06-29 22:22
به نقل از آرتمیس:
یعنی کل دی سی رو روسر اسنایدر خراب کرد
دمش گرم :lol:

سامی جان بیا بیا بیا بیا نسخه دومت اومد به بازار ! :o :lol: :-|
نقل قول کردن
blackspidey
#43 blackspidey 1394-07-02 18:30
وااااااای ینی حال کردم!!!ینی انرژی گرفتم حسابی!
یکی نبود بدون رودروایسی جواب زکو بده!ینی ی چیزی گفت ک زک دیگ حرف نزنه!واقنم راست میگه آخه :D
حرفش سنگین بود کمرم گرفت :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45