شکایت از وارنر به خاطر حذف صحنه های جوکر از فیلم جوخه خودکشی!

شکایت از وارنر به خاطر حذف صحنه های جوکر از فیلم جوخه خودکشی!

یک عالمه صحنه مربوط به جوکر از فیلم جوخه خودکشی حذف شده و این مساله خشم خیلی ها را موجب شده است.

البته حذف صحنه های مربوط به شخصیت ها در فیلم ها امری طبیعی و مرسوم است ولی این بار ظاهرا وارنر خیلی روی جوکر در تریلرهای جوخه خودکشی مانور داده بود و این در حالیه که این صحنه ها در نسخه نهایی وجود نداشته اند. حالا یک نفر اهل اسکاتلند از دست وارنر به دادگاه شکایت کرده. او گفته: "من به خاطر دیدن اون صحنه هایی که مربوط به جوکر میشد و در تریلرهای جوخه خودکشی دیده بودم، 300 مایل تا شهر لندن رانندگی کردم تا به سینما برسم ولی در کمال ناامیدی این صحنه ها از فیلم حذف شده بود. بنابراین من از وانر شکایت کردم چون امثال من را فریب داده است".

این اقا در ادامه گفته: "وارنر دروغ گفته و من به این دلیل متضرر شده ام. کلی پول و زمان من هدر رفته. من میخوام پول بلیتم رو بهم پس بدن . در ضمن من مورد بی احترامی مسئولین سینمای نمایش دهنده قرار گرفتم. چون بهشون اعتراض کردم و اونا مرا با لگد پرت کردند بیرون. ضمنا وارنر باید پول 160 پوندی که بابت بنزین مصرف کردم تا از اسکاتلند به لندن بیام رو بهم پرداخت کنه".

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

بدترین فیلم های كامیك بوكی تاریخ سینما!

اتهام کپی برداری به کارگردان فیلم جوخه خودکشی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

captain bat
#1 captain bat 1395-05-19 13:10
بابا بیخیال :lol: اینو نگا کن بنده خدا خیلی گیره ظهارا
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1395-05-19 13:18
به نقل از captain bat:
بابا بیخیال :lol: اینو نگا کن بنده خدا خیلی گیره ظهارا

شما هم 300 مایل رانندگی میکردی با اون بنزین گرون اروپا بعد میرفتی میدیدی صحنه های مورد علاقت رو حذف کردن شاکی میشدی دیگه
اونجا که ایران نیست هر بلایی سرشون بیاد هیچی نگن
نقل قول کردن
Nightwatcher
#3 Nightwatcher 1395-05-19 13:21
خوب کرده شکایت کرده.
وارنر اصلا برای شخصیتهای دی سی احترام قائل نیست. فقط دکون بقالی وا کرده.
هی توی کار فیلمسازا دخالت میکنه. یه روز میگه دارک یه روز میگه لایت.
جرد لتو هم با کنایه گفته بود "به اندازه یک فیلم از صحنه های جوکر حذف شده"
واقعا حالم از وارنر به هم میخوره.
نقل قول کردن
captain bat
#4 captain bat 1395-05-19 13:50
آقای ترابی به نظرتون چرا وارنر داره انقدر پسرفت میکنه چون فقط در فیلم های دیسی نیست شکست هاش فیلم های خیلی قوی مثل گذشته کمتر میسازه
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#5 S.T.A.R.K 1395-05-19 13:55
حق داشته شکایت کنه. من وقتی دیدم صحنه های جوکر که تو تریلرا بود بیشترش حذف شده بود تعجب کردم.تو نسخه ای که من دیدم حتی i cant wait show you my toys هم حذف شده بود
نقل قول کردن
Nightwatcher
#6 Nightwatcher 1395-05-19 14:04
به نقل از S.T.A.R.K:
حق داشته شکایت کنه. من وقتی دیدم صحنه های جوکر که تو تریلرا بود بیشترش حذف شده بود تعجب کردم.تو نسخه ای که من دیدم حتی i cant wait show you my toys هم حذف شده بود

وارنر اول قصدش این بوده که این فیلم دارک باشه و جوکرش هم تو مایه های کیلینگ جوک باشه. بعدش باتوجه به ثمره bvs یهو از این رو به اون رو شدن و احتمالا به خاطر همین صحنه های خشن تر یا سادیستی جوکرو حذف کردن.
همینه که میگم وارنر هی انگولک میکنه.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#7 S.T.A.R.K 1395-05-19 14:06
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از S.T.A.R.K:
حق داشته شکایت کنه. من وقتی دیدم صحنه های جوکر که تو تریلرا بود بیشترش حذف شده بود تعجب کردم.تو نسخه ای که من دیدم حتی i cant wait show you my toys هم حذف شده بود

وارنر اول قصدش این بوده که این فیلم دارک باشه و جوکرش هم تو مایه های کیلینگ جوک باشه. بعدش باتوجه به ثمره bvs یهو از این رو به اون رو شدن و احتمالا به خاطر همین صحنه های خشن تر یا سادیستی جوکرو حذف کردن.
همینه که میگم وارنر هی انگولک میکنه.

فقط خداکنه نسخه بلوری کامل باشه
نقل قول کردن
DC Knight
#8 DC Knight 1395-05-19 14:10
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از S.T.A.R.K:
حق داشته شکایت کنه. من وقتی دیدم صحنه های جوکر که تو تریلرا بود بیشترش حذف شده بود تعجب کردم.تو نسخه ای که من دیدم حتی i cant wait show you my toys هم حذف شده بود

وارنر اول قصدش این بوده که این فیلم دارک باشه و جوکرش هم تو مایه های کیلینگ جوک باشه. بعدش باتوجه به ثمره bvs یهو از این رو به اون رو شدن و احتمالا به خاطر همین صحنه های خشن تر یا سادیستی جوکرو حذف کردن.
همینه که میگم وارنر هی انگولک میکنه.

موافقم
وارنر خیلی دخالت میکنه
ثبات نداره
فیلمای زک هر چه قدر هم بد باشن هویت دارن. برچسب زک رو دارن. امضای اسنایدر پای اوناست ولی الان هیچی مشخص نیست. جاستیس لیگ هم به نظرم تریلرش خیلی بد بود. وارنر به زک گفته لایت بساز ولی اون این کاره نیست
مثل اینه که به نجار بگی برام کفش بساز
نقل قول کردن
Mister J
#9 Mister J 1395-05-19 14:11
ای خدا لعنت کنه این وارنرو
داره گند میزنه به کل دی سی
واقعا نمیدونم مرضشون چیه؟؟
این دی سی فنا به جای اینکه طومار بدن واسه بسته شدن rotten tomatos باید طومار بدن واسه گل گرفتن سردر وارنر بی پدر..
نقل قول کردن
Rock star
#10 Rock star 1395-05-19 14:24
آقا بفرما بهونه دادن دست وارنر الان فردا میگه که ما میخواهیم نسخه ی Ultimate edition برای جوخه خودکشی بدیم بیرون...(به خاطر جوکر)
#6
نه فکر نکنم در سبک جوک کشنده چون که جوکر جرد لتو بیشتر به سبک فرانک میلر میخوره و فکر کنم کار های اعصاب خرد کن زیاد انجام میده. الان خود جرد هم گفته بود که فقط شیطان از جوکر بدتره ! پس یعنی جوکر کار های غیر عادی و خباثتِ زیادی انجام داده بوده ولی همش حذف شده!!
--------------
آخر و عاقبتش این فیلم شد مثل فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 که با حذف صحنه ها نصف پتانسیل فیلم رو پایین آوردند.
به قول شما این "انگولک" کار دست کمپانی ها و فیلمساز ها میندازه ولی آخه چرا این وارنر از اشتباهات دیگر کمپانی ها مثل همین سونی که همین اشتباه رو مرتکب شد یا از اشتباهات فیلم های قبلیش درس نمیگیره؟!
آقا نا سلامتی فضا رقابتیه(البته رقابت دوستانه).حالا نه بر سر فیلم های کمیک بوکی ، من منظورم فیلم های دیگه ی وارنره مثل همین تارزان ، هم کارتونش فوق ضعیف بود و هم فیلمش متوسط در اومد. خب یکم از رقیب چندین ساله ات (دیزنی) یاد بگیر دیگه به خدا ضرر نمیکنی.
حالا تو پشت پرده رو چی میگید. آدم یه چیزایی میشنوه میگه آخه وارنر و این کارا اصلاً ممکنه!!
این وارنر در بخش مدیریتش تغییرات بزرگی انجام بده.
نقل قول کردن
Rock star
#11 Rock star 1395-05-19 14:29
#9
کاربر گرامی حرمت سایت رو نگه دار. این سایت مثل بقیه سایت ها نیست که به هر کی میخوای بد و بیراه بگی.
در ضمن حالا که وارنر داره اشتباه میکنه به جای فحش ، برو ببین مشکل کجاست. چرا داری مثل اون یه عده ی کم سواد که طومار دادند واسه راتن تومیتو عمل میکنی(البته بلانسبت شما)
اگه وارنر داره روندش نزولی پیش میره دلیل داره ، فحش نداره.
نقل قول کردن
Rock star
#12 Rock star 1395-05-19 14:34
#8
این زک اسنایدر کارتون مناسبِ کودک و نوجوان رو دارک میسازه چه برسه به فیلم!!!(برای اثبات حرفم کارتون افسانه ی جغد ها رو ببین.)
خب من نمیدونم چرا آخه این زک رو انتخاب میکنه آخه چندین کاگردان خبره تو تیمه وارنر هستند. مثل همین اقای نولان یا از اون بهتر جورج میلر که تخصص داره تو ساخت فیلمای کمیک بوکی!!(مد مکس با متای 88 ) جداً جورج میلر با اون کارنامه ی درخشانش رو گذاشتن کنار ، چسبیدن به یه کاگردانه بی استعداد... که اصلاً کارنامه ی خوبی نداره.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#13 S.T.A.R.K 1395-05-19 14:42
به نقل از DC Knight:
به نقل از Nightwatcher:
به نقل از S.T.A.R.K:
حق داشته شکایت کنه. من وقتی دیدم صحنه های جوکر که تو تریلرا بود بیشترش حذف شده بود تعجب کردم.تو نسخه ای که من دیدم حتی i cant wait show you my toys هم حذف شده بود

وارنر اول قصدش این بوده که این فیلم دارک باشه و جوکرش هم تو مایه های کیلینگ جوک باشه. بعدش باتوجه به ثمره bvs یهو از این رو به اون رو شدن و احتمالا به خاطر همین صحنه های خشن تر یا سادیستی جوکرو حذف کردن.
همینه که میگم وارنر هی انگولک میکنه.

موافقم
وارنر خیلی دخالت میکنه
ثبات نداره
فیلمای زک هر چه قدر هم بد باشن هویت دارن. برچسب زک رو دارن. امضای اسنایدر پای اوناست ولی الان هیچی مشخص نیست. جاستیس لیگ هم به نظرم تریلرش خیلی بد بود. وارنر به زک گفته لایت بساز ولی اون این کاره نیست
مثل اینه که به نجار بگی برام کفش بساز

زک اسنایدر سوپرمن رو که نماد امید و روشناییه دارک کردی یعنی این ادم اصلا استاد دارک کردنه. فیلم وقتی جذاب میشد که بتمن با سوپرمن کریستین ریو مبارزه میکرد. متروپلیس از ظر فضای شهر نقطه ی مقابل گاتهام به حساب میاد ولی تو bvs این دوتا شهر حتی قابل تشخیص نبودن.متروپلیس همیشه یه شهر افتابی(برعکس گاتهام)نشون داده شده ولی صحناتی که از متروپلیس تو فیلم داشتیم هوا ابری بود و فضای فیلمو دارک میکرد.
نقل قول کردن
Mister J
#14 Mister J 1395-05-19 14:42
به نقل از Rock star:
#9
کاربر گرامی حرمت سایت رو نگه دار. این سایت مثل بقیه سایت ها نیست که به هر کی میخوای بد و بیراه بگی.
در ضمن حالا که وارنر داره اشتباه میکنه به جای فحش ، برو ببین مشکل کجاست. چرا داری مثل اون یه عده ی کم سواد که طومار دادند واسه راتن تومیتو عمل میکنی(البته بلانسبت شما)
اگه وارنر داره روندش نزولی پیش میره دلیل داره ، فحش نداره.

من نوکر این سایت و کاربراشم هستم ولی دیگه خرابکاری هم حدی داره..
اون از bvs اینم از این
سال دیگه هم معلوم نیست جاستیس لیگ رو چجوری میخوان تحویل بدن؟؟!!

بخاطر اون حرفم عذرخواهی میکنم. یه لحظه قاطی کردم
نقل قول کردن
Rock star
#15 Rock star 1395-05-19 15:01
#14
خب هر کسی عصبانی میشه و اشکالی نداره.
وارنر زیاد دخالت میکنه درست ولی دی سی هم میتونه دخالت کنه و بگه بذار این صحنه ها باشند همش که تقصیر وارنر نیست.دی سی و مدیریت بخش سرگرمیش و فیلم سازیش یعنی جف جانز میتونستند به وارنر چیزی بگن ولی چرا نگفتند رو نمیدونم.
شاید واقعاً صحنه های جوکر اینقدر وحشیانه بوده که فکر کردند اگه بذارند باشه ممکنه برای سنین پایین مناسب نباشه و در مقابلش هم ممکنه یه سری حساسیت های بی جا بوده باشه. حالا باید ببینیم reaction وارنر در برابر این جوکر فن دو آتیشه چیه؟!
حالا در کنار این فیلم ها وارنر باید حتماً یه تجدید نظری تو بخش مدیریتش داشته باشه ، چون واقعاً در این 6 سال اخیر افت کرده.

#13
این آقا کارتون کودک و نوجوان رو دارک کرده ببین دیگه چیه!!! :o
سوپرمن که براش مثل آب خوردن میمونه. :-*
در واقع در کمیک ها رابطه ی سوپرمن و بتمن جوری به تصویر کشیده میشده که این دو همدیگه رو ستایش کنند و به هم احترام بذارند. الان بتمن در سری اصلی خیلی به سوپرمن احترام میذاره و با سوپرمن دوستی عمیقی داره.
وقتی که این دوستی تبدیل به مبارزه بشه خیلی زیبا هست. نه اینکه این دو نفر اصلاً همدیگه رو نمیشناسند ، بعد دعوا میکنند و در آخر هم بخاطر اسم مادراشون با هم صلح میکنند. این شد داستان!! این 2 قرون نمیارزه !!
یکی از اشتباهات اصلی دی سی و وارنر و همین جناب زک انتخاب عنوان نامناسب برای فیلم ساختن بود. آخه بتمن علیه سوپرمن خیلی زود بود. این فیلم باید در فاز سوم یا حالا بخاطر عقب افتادن از صنعت سینما نهایتاً در فاز دوم ساخته میشد.این انتخاب های غلط در زمینه ی فیلم سازی و درست نبودن شخصیت ها ، انتخاب نامناسب بازیگر و کارگردان همه ی اینا کار دادند دست وارنر و دی سی ، کاریش هم نمیشه کرد مگه اینکه اون فکرشون رو به کار بندازند و یه سری چیز ها رو درست کنند. در غیر اینصورت با ثریا خانم تا دیوار صدم کشتی کج وار خواهند رفت. :-* :lol:
حالا جدا از شوخی باید با دادن 4 فیلم ناموفق و متوسط به فکر راه چاره و یک جور ریبرث برای کمپانی های خودشون باشند و یه سری اشکالات رو درست کنند.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#16 S.T.A.R.K 1395-05-19 15:09
به نقل از Rock star:
#14
خب هر کسی عصبانی میشه و اشکالی نداره.
وارنر زیاد دخالت میکنه درست ولی دی سی هم میتونه دخالت کنه و بگه بذار این صحنه ها باشند همش که تقصیر وارنر نیست.دی سی و مدیریت بخش سرگرمیش و فیلم سازیش یعنی جف جانز میتونستند به وارنر چیزی بگن ولی چرا نگفتند رو نمیدونم.
شاید واقعاً صحنه های جوکر اینقدر وحشیانه بوده که فکر کردند اگه بذارند باشه ممکنه برای سنین پایین مناسب نباشه و در مقابلش هم ممکنه یه سری حساسیت های بی جا بوده باشه. حالا باید ببینیم reaction وارنر در برابر این جوکر فن دو آتیشه چیه؟!
حالا در کنار این فیلم ها وارنر باید حتماً یه تجدید نظری تو بخش مدیریتش داشته باشه ، چون واقعاً در این 6 سال اخیر افت کرده.

#13
این آقا کارتون کودک و نوجوان رو دارک کرده ببین دیگه چیه!!! :o
سوپرمن که براش مثل آب خوردن میمونه. :-*
در واقع در کمیک ها رابطه ی سوپرمن و بتمن جوری به تصویر کشیده میشده که این دو همدیگه رو ستایش کنند و به هم احترام بذارند. الان بتمن در سری اصلی خیلی به سوپرمن احترام میذاره و با سوپرمن دوستی عمیقی داره.
وقتی که این دوستی تبدیل به مبارزه بشه خیلی زیبا هست. نه اینکه این دو نفر اصلاً همدیگه رو نمیشناسند ، بعد دعوا میکنند و در آخر هم بخاطر اسم مادراشون با هم صلح میکنند. این شد داستان!! این 2 قرون نمیارزه !!
یکی از اشتباهات اصلی دی سی و وارنر و همین جناب زک انتخاب عنوان نامناسب برای فیلم ساختن بود. آخه بتمن علیه سوپرمن خیلی زود بود. این فیلم باید در فاز سوم یا حالا بخاطر عقب افتادن از صنعت سینما نهایتاً در فاز دوم ساخته میشد.این انتخاب های غلط در زمینه ی فیلم سازی و درست نبودن شخصیت ها ، انتخاب نامناسب بازیگر و کارگردان همه ی اینا کار دادند دست وارنر و دی سی ، کاریش هم نمیشه کرد مگه اینکه اون فکرشون رو به کار بندازند و یه سری چیز ها رو درست کنند. در غیر اینصورت با ثریا خانم تا دیوار صدم کشتی کج وار خواهند رفت. :-* :lol:
حالا جدا از شوخی باید با دادن 4 فیلم ناموفق و متوسط به فکر راه چاره و یک جور ریبرث برای کمپانی های خودشون باشند و یه سری اشکالات رو درست کنند.

یه مشکل اساسی که با زک اسنایدر دارم سر شخصیت پردازی افتضاح سوپرمنه. ما نمیتونیم این سوپرمن رو به عنوان قهرمان ببینیم و دوستش داشته باشیم بدجور حسرت میخورم که در این زمان یه سوپرمن خوب تو سینما نداریم کسی که یه قهرمان واقعی باشه نه مثل این سوپرمن :cry: :sad:
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#17 Samwel Tarly 1395-05-19 15:22
واقعا وارنر داره همه چی رو خراب می کنه.برای چی داره تو کار کارگردن و فیلنامه نویس دخالت می کنه؟دقیقا یاد tasm2 افتادم که سونی چند تا صحنه حذف کرده بود و عملا تو فیلنامه دخالت می کرد.ای کاش وارنر هم یک کوین فایگی داشت که به همه چی سر و سامون میداد اما وارنر الان گند زده.یکبار نشد یک خبر خوش از فیلمای دی سی بشنویم
نقل قول کردن
Nightwatcher
#18 Nightwatcher 1395-05-19 16:04
#15
بازیگرای دنیای سینمایی دی سی بد نیستن. به خدا همین بازیگرا رو اول کار میدادن دست یه آدم کاردان و کاربلد همه چی حل بود.
همین هنری کویل توی صحنه آخر فیلم مرد پولادین یادتونه؟ با اون لبخند باحالی که توی لحظه آخر فیلم زد و با اون عینک و لباس کلاسیکی که توی دیلی پلنت پوشیده بود. من گفتم به به قراره همون سوپرمن همیشگی باشه.
ولی وارنر و جناب اسنایدر تمام خیالپردازی های ما رو نابود کردن.
بن افلک که انگار برای بتمن شدن به دنیا اومده. گال گدو هم کاملا پرفکته. ری فیشر هم چهره کاملا مناسبی داره. ازرا میلر هم بدک نیست.
فقط با انتخاب بازیگر آکوامن موافق نیستم. به نظر من باید آقای Armie Hammer رو انتخاب میکردن چونکه تیپ و قیافه و هیکلش کاملا با کمیکهای 10 سال اخیر آکوامن سازگاره.
البته خدارو چه دیدی شاید جیسون مومو آکوامن جالبی رو ارائه کنه.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#19 j.jonah jameson 1395-05-19 16:38
#18
کاملا موافقم ( بجز بخش ارزا میلر اش دلیل اش همه میدونن دیگه )
من با بازی افلک هم کمی مشکل داشتم ! و این کمی همش از نگاه هاش بود ! حرکات اش ، لب و دهن و استیل و .... همه اش میزون بود ولی نگاه اش رو نپسندیدم ! احساس میکنم هنوز کمی از اون نقش دردویلی که بازی کرده در وجودش نهفته است و دردویل درونش هنوز فعاله ! ولی توی جاستیس لیگ ندیدم اینطوری باشه خیلی تغیر کرده ! ( به نظرم این فیلم منهی اون گوجه ی قرمز رنگ که با نام مستعار «ارزا جون» شناخته میشه میتونه یه حال اساسی به دینای DC بده ! )
بازیگر نقش کنستانتین رو هم خیلی قبول دارم ! قشنگ بازی میکنه !
هر وقت صحبت بازیگرا میشه داغ دلم تازه میشه .....
اون اصل کاری رو میگم ها .....
نقل قول کردن
Rock star
#20 Rock star 1395-05-19 16:43
#18
این حرفتون درسته ولی من به همه ی بازیگرا اشاره نکردم.
مثلاً من از بازیگر مدیر روزنامه ی دیلی پلنت در این نقش خوشم نمیاد.(البته اسمش واقعاً یادم نیست ولی یادمه تو ماتریکس فوق العاده بازی کرده ولی به این نقش نمیخوره)
البته همین بازیگرا مثل هنری کویل یا بن افلک اگه فن کمیک بودند یه اعتراضی میکردند یا بالاخره به مردم یه ندایی میدادند. دقیقاً همون خواسته های کارگردان رو اومدن اجرا کردن و افتخار هم میکنند.
یاد اندرو گارفیلد افتادم که به سونی اعتراض کرده بود به خاظر دخالت بی جا و کار هایی که کرده بود.خب اینا هم اگه مثل اندرو کمیک فن بودند میگفتند چرا بتمن باید آدم بکشه ، چرا سوپرمن باید دارک باشه یا حداقل اگه زورشون نمیرسه با مردم یه درد و دلی کنند یا بگند از این شخصیت پردازی ها راضی نیستند.
تازه اینش جالبه که میان افتخار هم میکنند و از کار هم دیگه هم تعریف میکنند. اینو کجای دلم بذارم!!
البته بعضی از این بازیگرا با اینکه زیاد با تجربه نیستند مثل گال گادوت ، فوق العاده بازی کردند. همین خانم گال گادوت ، واندروومنِ تمام عیاریه!! از نسخه های قبلی تلویزیونی و ... خیلی بهتره و تو تریلر ها هم دل آدمو میبره.یه واندروومن واقعیه و شخصیت پردازیش خوبه ولی بقیه تعریفی ندارند.(منظورم بتمن و سوپرمنه)
نقل قول کردن
Rock star
#21 Rock star 1395-05-19 16:49
#19
اوووووف اصل کاری رو کجای دلم جا بدم!!!!
بازیگر جیمسون هنوز مشخص نشده! فکر کنم مثل مرد عنکبوتی شگفت انگیز قرار نیست جیمسون توش باشه.(یه حسی اینو بهم میگه) جون که اصلاً کسی مثل جی کی سیمونز نیست که بیاد این نقشو بازی کنه. زک با انتخاب جی کی سیمونز یه بخش از اسپایدرمن رو فلج کرد. :-*
حیففففففف!!! :sad:
جیمسون داغ دلمون تازه شد. نه؟! :cry:
نقل قول کردن
fe
#22 fe 1395-05-19 16:51
دم طرف گرم
عجب حرکتی زده!
لتو هم باحال گفته(اندازه یک فیلم!!)
نقل قول کردن
fe
#23 fe 1395-05-19 16:57
#19
جیمسون خان ناراحت نباش. بعید میدونم حداقل تو هوم کامینگ سروکلت پیدا بشه، پیتر هنوز نوجوونه و سنش به حدی نرسیده که بیاد پیشت خدمت کنه! تا قسمت بعدی خدا بزرگه!
نقل قول کردن
Ali Danger
#24 Ali Danger 1395-05-19 17:05
خیلی هم خوب کاری کرده رفته شکایت کنه. از بقیه ملت که دودی بلند نمیشه. بلکه این آقا یه حرکتی بکنه!
نقل قول کردن
mokhtar
#25 mokhtar 1395-05-20 09:01
اقای spiderman is best
کامنتت رو حذف کردم
مرسی که اطلاع دادی ولی لطفا تو سایت ما نظرات مندرج در سایت های دیگه رو نزارید
ضمن اینکه اصلا و ابدا برای من مهم نیست که فلان جا به من توهین میکنند . اتفاقا من خوشحال میشم میشنوم تو سایت های دیگه هم دارن درباره من حرف میزنن
پس لطفا از این نظرات تو سایت نزار
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#26 mat mordak/DareDevil 1395-05-20 09:34
واقعا دمش گرم اصلا دست وارنر هم نباید فیلم داد هری پاتر هم خراب کردن :-|
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#27 Spidey Reigns 1395-05-20 12:22
#26

اتفاقا یکی از فیلم هایی که وارنر ساخت و خوب در اومد،هری پاتر بود...
نقل قول کردن
Rock star
#28 Rock star 1395-05-20 16:26
به نقل از mat mordak/DareDevil:
واقعا دمش گرم اصلا دست وارنر هم نباید فیلم داد هری پاتر هم خراب کردن :-|


دیگه حالا شما هم زیاده روی نکن.
وارنر تو این 4 سال اخیر افت کرده مگر نه هم سری هری پاتر عالی بود و هم خیزش شوالیه ی تاریکی فیلم قابل قبول و خوبی بود ولی بعدش یهو با سر افتاد زمین از اون فیلم گرین لنترن شروع شد تا رسیدیم به اینجا...!!
همش هم به خاطر تفکر غلط و شخصیت پردازی و داستان نامناسبه. باید وارنر یه حرکتی بزنه مگر نه تو رقابت بازار جهان بدجور شکست میخوره.
نقل قول کردن
Devilsnake
#29 Devilsnake 1395-05-20 20:07
به نقل از Rock star:
#14
خب هر کسی عصبانی میشه و اشکالی نداره.
وارنر زیاد دخالت میکنه درست ولی دی سی هم میتونه دخالت کنه و بگه بذار این صحنه ها باشند همش که تقصیر وارنر نیست.دی سی و مدیریت بخش سرگرمیش و فیلم سازیش یعنی جف جانز میتونستند به وارنر چیزی بگن ولی چرا نگفتند رو نمیدونم.
شاید واقعاً صحنه های جوکر اینقدر وحشیانه بوده که فکر کردند اگه بذارند باشه ممکنه برای سنین پایین مناسب نباشه و در مقابلش هم ممکنه یه سری حساسیت های بی جا بوده باشه. حالا باید ببینیم reaction وارنر در برابر این جوکر فن دو آتیشه چیه؟!
حالا در کنار این فیلم ها وارنر باید حتماً یه تجدید نظری تو بخش مدیریتش داشته باشه ، چون واقعاً در این 6 سال اخیر افت کرده.

#13
این آقا کارتون کودک و نوجوان رو دارک کرده ببین دیگه چیه!!! :o
سوپرمن که براش مثل آب خوردن میمونه. :-*
در واقع در کمیک ها رابطه ی سوپرمن و بتمن جوری به تصویر کشیده میشده که این دو همدیگه رو ستایش کنند و به هم احترام بذارند. الان بتمن در سری اصلی خیلی به سوپرمن احترام میذاره و با سوپرمن دوستی عمیقی داره.
وقتی که این دوستی تبدیل به مبارزه بشه خیلی زیبا هست. نه اینکه این دو نفر اصلاً همدیگه رو نمیشناسند ، بعد دعوا میکنند و در آخر هم بخاطر اسم مادراشون با هم صلح میکنند. این شد داستان!! این 2 قرون نمیارزه !!
یکی از اشتباهات اصلی دی سی و وارنر و همین جناب زک انتخاب عنوان نامناسب برای فیلم ساختن بود. آخه بتمن علیه سوپرمن خیلی زود بود. این فیلم باید در فاز سوم یا حالا بخاطر عقب افتادن از صنعت سینما نهایتاً در فاز دوم ساخته میشد.این انتخاب های غلط در زمینه ی فیلم سازی و درست نبودن شخصیت ها ، انتخاب نامناسب بازیگر و کارگردان همه ی اینا کار دادند دست وارنر و دی سی ، کاریش هم نمیشه کرد مگه اینکه اون فکرشون رو به کار بندازند و یه سری چیز ها رو درست کنند. در غیر اینصورت با ثریا خانم تا دیوار صدم کشتی کج وار خواهند رفت. :-* :lol:
حالا جدا از شوخی باید با دادن 4 فیلم ناموفق و متوسط به فکر راه چاره و یک جور ریبرث برای کمپانی های خودشون باشند و یه سری اشکالات رو درست کنند.

ببین با تمام حرفات موافقم اما بذار یه چیزی درمورد اون قضیه اسم مادر سوپرمن بگم که هم شما هم بقیه ی اعضا فلسفه اش رو بفهمید.درسته در نگاه اول شاید همه همین طوری فکر کردن که چون بتمن اسم مادر سوپرمن رو شنید باهاش دوست شد که این خیلی مسخره اس اما اگر یه خورده به کلیت فیلم نگاه بکنی میفهمی دلیل بتمن یه چیز دیگه بود اونم این بود که بتمن به این خاطر از سوپرمن بدش میومد چون فکر میکرد اون یه فضاییه که فقط در حال تظاهره که با بشریت دوسته و همینطور روحیه انسانی و انسان دوسنی نداره ولی به نظر شما کسی که تا سرحد مرگ درحال کتک خوردنه و میدونه ممکنه بمیره یاد کسی که حتی مادر واقعیش نیست و فقط اونو بزرگ کرده میفته و به اون کسی که داره میکشتش میگه مراقب مادرم باش؟؟؟اگر سوپرمن روحیه انسان دوستی نداشت همچین حرفی میزد؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

43

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45