قوی ترین ابرقهرمان مارول و دی سی کیه؟

قوی ترین قهرمان مارول - دی سی

کاربران سایت cbr قوی ترین ابرقهرمان را انتخاب کردند.

 الان چند وقته این سایت یک تورنمنت برگزار کرده و از کاربران خودش خواسته به نبرد بین قهرمان های دی سی و مارول رای بدهند تا نهایتا قوی ترین انتخاب شود. دیشب جین گری و سوپرمن به فینال رسیدند. و در نهایت از میان 2756 رای ، جین گری با 63 درصد در مقابل سوپرمن که 37 درصد رای اورد برنده تورنمنت شد. 

نتایج از این قرار است:

قوی ترین شخصیت مارول - دیسی

برای دیدن نتایج با کیفیت خوب هم اینجا کلیک کنید.

جالبه که چندی پیش به مناسبت روز زن، سایت spidey.ir در این مقاله جین گری رو به عنوان قوی ترین انتخاب کرده بودیم!

نظرتون چیه؟

 

 مطالب مرتبط:

رتبه بندی قوی ترین شخصیت های دنیای کمیک

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول 

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای دی سی

رتبه بندی شخصیت های دنیای سینمایی مارول (MCU) از نظر قدرت فیزیکی

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

5 دستاورد عظیم چهار شگفت انگیز برای دنیای کمیک بوک!

10 دشمن برتر ثور (THOR)

20 هیولای برتر مارول (TOP 20 MARVEL MONSTERS)

معرفی 10 دشمن برتر گروه افراد ایكس (X-MEN)

10 دشمن برتر دکتر استرنج (DR. STRANGE)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

civil war 2
#1 civil war 2 1396-01-16 20:32
مسخرس مرد آهنی از اسپایدی شکست خورده :-x کاملا معلومه کاربر ها با توجه به سلیقشون رای دادن نه قدرت و ویژگی های قهرمان مورد نظر......راستی بیاین همین تورنمنت رو توی سایت خودمون برگزار کنیم :-)
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1396-01-16 20:50
به نقل از civil war 2:
مسخرس مرد آهنی از اسپایدی شکست خورده :-x کاملا معلومه کاربر ها با توجه به سلیقشون رای دادن نه قدرت و ویژگی های قهرمان مورد نظر......راستی بیاین همین تورنمنت رو توی سایت خودمون برگزار کنیم :-)


ولی واقعا مرد عنکبوتی به خاطر حس عنکبوتی خودش قوی تره

به خاطر همین هم بود که در ویدیوی screw attack بتمن رو شکست داد
البته من روی قدرت بازوی اسپایدرمن تعصبی ندارم. چون زور بازو رو دلیل برتری شخصیت نمیدونم
نقل قول کردن
mehran spidey
#3 mehran spidey 1396-01-16 21:04
یه لحظه صبر کنید آخه هالک با ردهود :o اصلا با عقل جور در نمیاد خب معلومه هالک میبره :zzz به نظرم باید یه شخصیتی رو در برابرش میذاشتن که باهاش هم تراز باشه
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#4 Cap-Spider Potter 1396-01-16 21:22
اره جالب نبود...
شخصیت های عظیمی مثل دکتر دووم و تانوس خیلی بی مورد شکست خورده بودن...
به هر حال هرچی بود مسابقه خوبی بود
بعد تو مسابقه ویلین ها هم حضور داشتند بهتر بود عنوان را بهترین شخصیت میکردید... هرچند نتیجه ءش یه ابرقهرمان در اومد
نقل قول کردن
AMIRHUSSEIN
#5 AMIRHUSSEIN 1396-01-16 21:23
مسخرس امکان نداره سوپرمن که تانوس شکست بده خودت میدونی که تانوس دستکش بی نهایت داره همشون نابودش میکنه :o :o :-* :-*
نقل قول کردن
NOVA
#6 NOVA 1396-01-16 21:36
ولی یه مقدار حریفا نا عادلانه انتخاب شدن بعضی نه قدرتاشون نه بقیه چیزا اصلا به هم ربط ندارن مثلا دکتر استرنج چه ربطی به رد رابین داره؟ یه کم نا معقوله نمیشه روش حساب کرد مخصوصا اینکه با سلیقه مردم انتخاب شده نه با منطق مردم
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#7 Captain Steve Lover 1396-01-16 21:44
من این لیست رو دو ریال هم قبول ندارم.

۱-The Sentry و Hyperion چی شد؟ اینا از سوپرمن قوی ترن و تو تمام تاپ تن ها از سایتای خارجی جلوی سوپرمنن

۲-از کی تا حالا ثانوس ابر قهرمانه؟

۳-اصلا ثانوس ابرقهرمان . یعنی از سوپرمن ضعیف تره؟... ثانوس اگه دستکش بینهایت داشته باشه از دارک شاید و ایمپایرکس و گالاکتوس قوی تره ... اصلا از اکثر Abstract Entities هم جز دادگاه زندگی و والای همگان قوی تره.

۴-اقا من خودم طرفدار متعصب و بزرگ و صد آتیشه کاپیتان آمریکا هستم... ولی نمی‌تونه فلش رو شکست بده... مگه میشه؟ مگه داریم ؟ بزور آیرون من رو تو سیویل وار شکست داد...


۵-یکی بگه چطور جین گری اوله؟
وقتی سنتری و هایپریون و کارول دنورز هستن ... مگه فایگی نگفته قوی ترین هیرو مارول دنورزه ؟ اصلا گریم که نیست
اون دوتای دیگه خودشون دوتا یه یونیورس رو میترکونن



۶-(این دگ خیلی رو مخم بود)

پس جادوگر اعظم چی میشه؟ آقای دکتر چی میشه؟ وقتی زمان رو دور گردنش داره به صورت بینهایت
به تمام ورد های جادویی تسلط داره ...
بزرگ ترین و توانا ترین جادوگر کل مولتیورس هست ... بعدش نمی‌تونه یه جای خوب این وسط پیدا کنه؟
باید راند دوم و سوم حذف بشه؟؟؟؟؟






خیلی لیست مسخره ای بود. ...هرطورحساب میکنم سنتری سر حالت Void از همشون قوی تره
نقل قول کردن
AMIRHUSSEIN
#8 AMIRHUSSEIN 1396-01-16 21:48
به نقل از Captain Steve Lover:
من این لیست رو دو ریال هم قبول ندارم.

۱-The Sentry و Hyperion چی شد؟ اینا از سوپرمن قوی ترن و تو تمام تاپ تن ها از سایتای خارجی جلوی سوپرمنن

۲-از کی تا حالا ثانوس ابر قهرمانه؟

۳-اصلا ثانوس ابرقهرمان . یعنی از سوپرمن ضعیف تره؟... ثانوس اگه دستکش بینهایت داشته باشه از دارک شاید و ایمپایرکس و گالاکتوس قوی تره ... اصلا از اکثر Abstract Entities هم جز دادگاه زندگی و والای همگان قوی تره.

۴-اقا من خودم طرفدار متعصب و بزرگ و صد آتیشه کاپیتان آمریکا هستم... ولی نمی‌تونه فلش رو شکست بده... مگه میشه؟ مگه داریم ؟ بزور آیرون من رو تو سیویل وار شکست داد...


۵-یکی بگه چطور جین گری اوله؟
وقتی سنتری و هایپریون و کارول دنورز هستن ... مگه فایگی نگفته قوی ترین هیرو مارول دنورزه ؟ اصلا گریم که نیست
اون دوتای دیگه خودشون دوتا یه یونیورس رو میترکونن



۶-(این دگ خیلی رو مخم بود)

پس جادوگر اعظم چی میشه؟ آقای دکتر چی میشه؟ وقتی زمان رو دور گردنش داره به صورت بینهایت
به تمام ورد های جادویی تسلط داره ...
بزرگ ترین و توانا ترین جادوگر کل مولتیورس هست ... بعدش نمی‌تونه یه جای خوب این وسط پیدا کنه؟




۷-دکتردووم کبیر کی قهرمان شد؟ بزرگ ترین ؛بهترین؛برترین؛پلید ترین؛عظیم ترین ویلین تاریخ کمیک استریپ( به قول اکثر آدما) کی ابرقهرمان شد؟


خیلی لیست مسخره ای بود...واقعا هرطور حساب میکنم سنتری سر حالت Void از همشون قوی تره

از شما قبول دارم
حتما تانوس برنده میشد ;-)
نقل قول کردن
parker
#9 parker 1396-01-16 21:50
برید یه ذره راجع به ثور بخونید.
اینا رو هم جدی نگیرید. چیزی که توش مردم رای بدن هیچ وقت منبع حساب نمیشه.همون مقاله 10 ابرقهرمان که پایین مقاله هست رو بخونید کافیه
نقل قول کردن
parker
#10 parker 1396-01-16 21:56
دارکساید ثور رو شکست داده :D :D :D
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#11 Captain Steve Lover 1396-01-16 21:57
به نقل از mtm:
به نقل از civil war 2:
مسخرس مرد آهنی از اسپایدی شکست خورده :-x کاملا معلومه کاربر ها با توجه به سلیقشون رای دادن نه قدرت و ویژگی های قهرمان مورد نظر......راستی بیاین همین تورنمنت رو توی سایت خودمون برگزار کنیم :-)


ولی واقعا مرد عنکبوتی به خاطر حس عنکبوتی خودش قوی تره

به خاطر همین هم بود که در ویدیوی screw attack بتمن رو شکست داد
البته من روی قدرت بازوی اسپایدرمن تعصبی ندارم. چون زور بازو رو دلیل برتری شخصیت نمیدونم

دقیقا استاد زور بازو یکی از معیار های قوی بودنه ولی همش نیست(البته اگه منظورتون از برتر بودن قوی بودن باشه...)

۱-توانایی های تخیلی و نیرو های ماورایی
۲-زور و قدرت زیاد فیزیکی
۳-وسایل و ابزار خوب و قدرتمند
۴-هوش و اراده و روحیه تسلیم ناپذیری

همه اینا با هم نشون می‌ده کدوم قوی تره ...

البته بازم میگم اگر منظورتون از برتر بودن قوی تر بودنه من این نظرو دادم ...
نقل قول کردن
civil war 2
#12 civil war 2 1396-01-16 22:09
به نقل از mtm:
به نقل از civil war 2:
مسخرس مرد آهنی از اسپایدی شکست خورده :-x کاملا معلومه کاربر ها با توجه به سلیقشون رای دادن نه قدرت و ویژگی های قهرمان مورد نظر......راستی بیاین همین تورنمنت رو توی سایت خودمون برگزار کنیم :-)


ولی واقعا مرد عنکبوتی به خاطر حس عنکبوتی خودش قوی تره

به خاطر همین هم بود که در ویدیوی screw attack بتمن رو شکست داد
البته من روی قدرت بازوی اسپایدرمن تعصبی ندارم. چون زور بازو رو دلیل برتری شخصیت نمیدونم

حق با شماست آقای ترابی ولی اگه پیتر حس عنکبوتی داره تونی هم جارویس رو داره بعدشم تونی همون زور بازو رو هم بدون زره نداره ولی پشت کار و روحیه تسلیم ناپذیریش باعث شده از خیلی از قهرمان ها قوی تر باشه.به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از mtm:
به نقل از civil war 2:
مسخرس مرد آهنی از اسپایدی شکست خورده :-x کاملا معلومه کاربر ها با توجه به سلیقشون رای دادن نه قدرت و ویژگی های قهرمان مورد نظر......راستی بیاین همین تورنمنت رو توی سایت خودمون برگزار کنیم :-)


ولی واقعا مرد عنکبوتی به خاطر حس عنکبوتی خودش قوی تره

به خاطر همین هم بود که در ویدیوی screw attack بتمن رو شکست داد
البته من روی قدرت بازوی اسپایدرمن تعصبی ندارم. چون زور بازو رو دلیل برتری شخصیت نمیدونم

دقیقا استاد زور بازو یکی از معیار های قوی بودنه ولی همش نیست(البته اگه منظورتون از برتر بودن قوی بودن باشه...)

۱-توانایی های تخیلی و نیرو های ماورایی
۲-زور و قدرت زیاد فیزیکی
۳-وسایل و ابزار خوب و قدرتمند
۴-هوش و اراده و روحیه تسلیم ناپذیری

همه اینا با هم نشون می‌ده کدوم قوی تره ...

البته بازم میگم اگر منظورتون از برتر بودن قوی تر بودنه من این نظرو دادم ...

دقیقا مرد آهنی زور رو داره وسایل و ابزار رو هم داره وچهارمی رو هم که داره ولی این ها دلیل نمیشه که من عاشق پیتر نباشم.
نقل قول کردن
Marvel khafan
#13 Marvel khafan 1396-01-16 22:51
شما چرا باور میکنید.مردم رای دادن(از جمله خودم.)ولی باید چند نکته رو بگم.توجه داشته باشین که جین گری نیروی فونیکسو داره.پس میتونه نفر اول باشه.نیرو فونیکس اونقدر قویه که حتی ثور هم تو رویداد avsx نتونست هیچ کاری بکنه.الان میگین که ثور کدوم خریه بابا! خب باید بگم ثور تو رویداد دارک اونجرز سنتری رو با قدرت void کشت.سوپر منم که معمولا دارک سایدو شکست میده پس وقتی ثور voidرو کشته کشتن دارک ساید براش کاری نداره.بعد فکر نکنم اسپایدی بتونه تونی رو شکست بده میدون حس عنکبوتی داره.ولی اگه بخاد همینجو جا خالی بده ...
اها راستی ثور تازه قدرتای جدیدم داره مثلا میتونه خیلی سریع حرکت کنه تو کمیک دکتر استرنج این قدرتو دیدیم یا مثلا میتونه کوپی ا خودش درس کنه.
من الان هر ثانیه فکر مکنم یک زلزه دیگه میاد مشهد منم قرت میمیرم. دعا کنید چیزی نشه.
نقل قول کردن
mani s.h
#14 mani s.h 1396-01-16 23:04
با عرض سلام منم یدونه تک تومنی این مقاله را قبول ندارم متاسفانه عکس خشم ندارید اما اگه بود چهل تا میذاشتم. خوب بگذریم بیاد خودمونم یک همچین مسابقه ای ترتیب بدیم و از روی عقلمون رای بدیم نه به زور بازو و علاقمون مطمئنم اگه درست کنیم بهتر میشه
نقل قول کردن
Dark Knight
#15 Dark Knight 1396-01-16 23:34
what؟؟!؟؟!!
چي شده!؟
اعضا و مديران اين سايت چي مصرف ميكنن؟(شوخي)
ولي بي شوخي سوپرمن تو فينال؟كسي كه جلوي بتن و واندرومن و... نيم ساعتم دووم نيورده فينال؟!؟
حالا اون هيچي اخه نايتوينگ؟؟؟!!!؟ ؟اون بچه خيلي هنر كه گرين اررو رو شكست ميده!!!
حالا اونم بيخيال جوكر؟؟!؟؟نه ناموسا جوكر بين قويا؟؟؟!!!
(هرچي بيشتر به ليست نگاه ميكنم بيشتر متعجب ميشم)
بنظرمن من قوي ترين ها فلش و دكتر استرج هستن به دليل قابليت سفر در زمان ولي چي شد؟اول از همه باختن :-|
من ديگه حرفي ندارم
نقل قول کردن
pegahmm
#16 pegahmm 1396-01-16 23:34
من فك ميكردم قدرتمند ترين كاراكتر مارول legion عه
نقل قول کردن
zahed arazi
#17 zahed arazi 1396-01-17 00:11
واقعا مسخره بود اگه بخواییم اون شخصیت هایی که خودمون دوست داریم بهشون رای بدیم که دیگ قابل قبول نیست من خودم عاشق ایرونمن و بتمنم ولی قبول دارم از اینا قویا هم هستن بنظرم ثانوس با دستکش بی نهایت از همه قویتره بعد اونم میتونه سوپرمن دارکساید دکتر استرنج و چنتای دیگه هم میتونن باشن البته در کل گفتم فقط ابرقهرمانها نه
نقل قول کردن
Dr.Doom
#18 Dr.Doom 1396-01-17 00:33
اقا الان مثلا شما ها میگین ثانوس با دستکش بینهایت همه رو میتونه بزنه خوب اون که مال خودش نیست که تو یه زمانی تونست اون رو به دست بیاره من نظرم اینه مدیران سایت که خب اطلاعاتشون از بیشترمون بیشتره یه تاپ تن بنویسن.
نقل قول کردن
speedy
#19 speedy 1396-01-17 01:09
باز به مطلب هواداری نوشته شد همه تحلیل فنی می کنن عزیزان من این توسط رای هواداران بوده.نه کارشناسان یا تحلیل گران اگه مقاله علمی با نظر کارشناسی می خواهید کجا بهتر از سایت خودمون یادمه خیلی وقت اتفاقا (فکنم عمو مختار بودن دقیق نویسنده را بخاطر ندارم)یک مطلب (top10)دقیقا با همین موضوع نوشته اند که برای هر انتخابشان هم دلیل منطقی داشتن که می توانید در همین سایت خودمان پیدایش کنید.
نقل قول کردن
Iron Bat
#20 Iron Bat 1396-01-17 04:00
به نقل از civil war 2:
راستی بیاین همین تورنمنت رو توی سایت خودمون برگزار کنیم :-)

موافقم. جالب میشه
نقل قول کردن
Tara.Y
#21 Tara.Y 1396-01-17 08:34
همین که جوکر رو وارد همچین رقابتی کردن نشون میده چقدر بی شعورن
نقل قول کردن
Root
#22 Root 1396-01-17 09:49
به نقل از Iron Bat:
به نقل از civil war 2:
راستی بیاین همین تورنمنت رو توی سایت خودمون برگزار کنیم :-)

موافقم. جالب میشه

آره.منم موافقم.خیلی خوب میشه
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#23 Captain Steve Lover 1396-01-17 10:59
#۲۲
#۲۰

منم موافقم کاش تو سایت خودمون برگزار بشه.
ولی به شرطی که عادلانه نظر بدیم و الکی کارکتر مورد علاقمون رو بالا نبربم
نقل قول کردن
marvel boy
#24 marvel boy 1396-01-17 11:15
جین گری برد.ولی واقعا با نیروی فینکس زور زیادی داره.حقش بود اول شه.
نقل قول کردن
The Laughing Joker
#25 The Laughing Joker 1396-01-17 11:36
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر
نقل قول کردن
Dixon
#26 Dixon 1396-01-17 11:40
ثانوس گرین لنترن رو شکست داد؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده :-*
نقل قول کردن
Mr. Cage
#27 Mr. Cage 1396-01-17 12:48
به نقل از The Laughing Joker:
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر

بفرمایید اینم از یه دی سی فن فهمیم و بیتعصب
همه رو همین جوری پشمکی به نفع دی سی تموم کرد رفت پی کارش!
تازه میترسه بقیه از روی علاقه رای بدن (نه که خودش الان کاملا از روی منطق نظر داد! :lol: )
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#28 Captain Steve Lover 1396-01-17 13:07
به نقل از The Laughing Joker:
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر

دوست عزیز دکتر استرنج پرطرفدار ترین و قدرتمند ترین جادوگر تاریخ کمیک استریپ هست .
این بار ها ثابت شده.
شما تو تمام سایتای خارجی برید ببینید و تاپ تن های مختلف بخونید دکتر فیت حتی رتبه دوم رو هم ندارم!
دکتر استرنج و بعدش لوکی و بعدش دکتر فیت.....
فیت قابل مقایسه با استرنج نیست چون نوع جادو هاشون متفاوته و جادو استرنج تخیلی تر و قوی تر از فیت هست .
دکتر استرنج قابلیت شکست سوپرمن رو هم داره!
خیلی هم راحت
توی تاپ تن های ScreenRant و WhatCulture هم رتبش بالاتر از دکتر فیت و سوپرمن هست .
کسی که زمان رو بصورت بینهایت دور گردنش میندازه و تو خیابونا تاب می‌خوره ؛یعنی به آینده میره؛به گذشته میره؛اینده رو میبینه؛به تمام ورد های جادویی دسترسی داره؛در بعضی حالات اصلا قابل لمس نیست؛توانا ترین و قدرتمند ترین جادوگر کل کیهان هستی ...یقینا قوی ترین جادوگر کل کمیک استریپ هست .
از نظر طرفدار هم همینطور ...گاهی اوقات لوکی در حدش می‌رسه ولی کس دگ نه...
میتونی در هر سایت خارجی معتبر ببینی...
وقتی با اولین حضورش تو سینما میزنن از تمام فیلمای سوپرمن مثل من اف استیل و بازگشت سوپرمن و... بیشتر فروش می‌کنه یقینا پرطرفدار ترین جادوگر هم هست
نقل قول کردن
Tara.Y
#29 Tara.Y 1396-01-17 13:16
به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از The Laughing Joker:
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر

دوست عزیز دکتر استرنج پرطرفدار ترین و قدرتمند ترین جادوگر تاریخ کمیک استریپ هست .
این بار ها ثابت شده.
شما تو تمام سایتای خارجی برید ببینید و تاپ تن های مختلف بخونید دکتر فیت حتی رتبه دوم رو هم ندارم!
دکتر استرنج و بعدش لوکی و بعدش دکتر فیت.....
فیت قابل مقایسه با استرنج نیست چون نوع جادو هاشون متفاوته و جادو استرنج تخیلی تر و قوی تر از فیت هست .
دکتر استرنج قابلیت شکست سوپرمن رو هم داره!
خیلی هم راحت
توی تاپ تن های ScreenRant و WhatCulture هم رتبش بالاتر از دکتر فیت و سوپرمن هست .
کسی که زمان رو بصورت بینهایت دور گردنش میندازه و تو خیابونا تاب می‌خوره ؛یعنی به آینده میره؛به گذشته میره؛اینده رو میبینه؛به تمام ورد های جادویی دسترسی داره؛در بعضی حالات اصلا قابل لمس نیست؛توانا ترین و قدرتمند ترین جادوگر کل کیهان هستی ...یقینا قوی ترین جادوگر کل کمیک استریپ هست .
از نظر طرفدار هم همینطور ...گاهی اوقات لوکی در حدش می‌رسه ولی کس دگ نه...
میتونی در هر سایت خارجی معتبر ببینی...
وقتی با اولین حضورش تو سینما میزنن از تمام فیلمای سوپرمن مثل من اف استیل و بازگشت سوپرمن و... بیشتر فروش می‌کنه یقینا پرطرفدار ترین جادوگر هم هست

به نظر منم مقایسه دکتر فیت و دکتر استرنج اصلا درست نیست. چون اصلا در یک رده نیستند. شما ببینید چه تاریخ غنی استرنج داره و کسی مثل دیتکو چقدر براش شاهکار خلق کرده. ولی دکتر فیت چی؟ نمیگم شخصیت بدیه ولی واقعا انصاف نیست با استرنج مقایسه بشه.
نقل قول کردن
The Laughing Joker
#30 The Laughing Joker 1396-01-17 13:25
به نقل از Mr. Cage:
به نقل از The Laughing Joker:
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر

بفرمایید اینم از یه دی سی فن فهمیم و بیتعصب
همه رو همین جوری پشمکی به نفع دی سی تموم کرد رفت پی کارش!
تازه میترسه بقیه از روی علاقه رای بدن (نه که خودش الان کاملا از روی منطق نظر داد! :lol: )

من پشمکی به نفع دی سی تموم کردم؟
یه سوال دارم کدوم بشری میاد میگه مگنتو از شزم قوی تره؟ شما که ادعات میشه یه دلیل بیار شزم قوی تر از مگنتو باشه.
بعدشم من عاشق مارولم. مارول بی نظیره و شخصیت های عالی داره ولی دی سی رو بیشتر دوست دارم. بعدشم تا اونجایی که میدونم به خاطر این میگم دکتر فیت در حد استرنجه چون سفر در زمان و انتقال خود و دیگران به دنیا های دیگه کار هر کس نیست. دکتر استرنج خیلب قویه و باید تو تورنمنت باشه اما دکتر فیت نباید باشه؟ من مشکلم اینه که نایتوینگ و جوکر تو تورنمنتن اما دکتر منهتن و دکتر فیت نیستن. معقولانه است؟ معلومه که نه.
بعدشم شما یه دلیل بیار روگ کنستانتین رو میبره و مگنتو شزم رو. نه این که به قولت پشمکی بیای یه نظر بدی و بری. بعدشم آخه بشر خود کاپیتان فن ها گفتن کید فلش باید می برد. اگه فکر میکنی حرفام اشتباهه با دلیل و مدرک بگو چرا نه این که تو دو خط بگی همینجوری نظر دادم و رفتم. از دوستمون captain Steve lover یاد بگیر که با دلیل و مدرک حرفشو زد.
نقل قول کردن
The Laughing Joker
#31 The Laughing Joker 1396-01-17 13:28
به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از The Laughing Joker:
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر

دوست عزیز دکتر استرنج پرطرفدار ترین و قدرتمند ترین جادوگر تاریخ کمیک استریپ هست .
این بار ها ثابت شده.
شما تو تمام سایتای خارجی برید ببینید و تاپ تن های مختلف بخونید دکتر فیت حتی رتبه دوم رو هم ندارم!
دکتر استرنج و بعدش لوکی و بعدش دکتر فیت.....
فیت قابل مقایسه با استرنج نیست چون نوع جادو هاشون متفاوته و جادو استرنج تخیلی تر و قوی تر از فیت هست .
دکتر استرنج قابلیت شکست سوپرمن رو هم داره!
خیلی هم راحت
توی تاپ تن های ScreenRant و WhatCulture هم رتبش بالاتر از دکتر فیت و سوپرمن هست .
کسی که زمان رو بصورت بینهایت دور گردنش میندازه و تو خیابونا تاب می‌خوره ؛یعنی به آینده میره؛به گذشته میره؛اینده رو میبینه؛به تمام ورد های جادویی دسترسی داره؛در بعضی حالات اصلا قابل لمس نیست؛توانا ترین و قدرتمند ترین جادوگر کل کیهان هستی ...یقینا قوی ترین جادوگر کل کمیک استریپ هست .
از نظر طرفدار هم همینطور ...گاهی اوقات لوکی در حدش می‌رسه ولی کس دگ نه...
میتونی در هر سایت خارجی معتبر ببینی...
وقتی با اولین حضورش تو سینما میزنن از تمام فیلمای سوپرمن مثل من اف استیل و بازگشت سوپرمن و... بیشتر فروش می‌کنه یقینا پرطرفدار ترین جادوگر هم هست

البته سوپرمن در برابر جادو ضعیفه و فیت هم میزنتش. منم از نظر شخصیت پردازی صد تای فیت رو به یدونه استرنج ترجیح نمیدم ولی دکتر فیت واقعا جادپگر قابل و خیلی قدرتمندیه.
نقل قول کردن
Tara.Y
#32 Tara.Y 1396-01-17 14:06
به نقل از The Laughing Joker:
به نقل از Mr. Cage:
به نقل از The Laughing Joker:
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر

بفرمایید اینم از یه دی سی فن فهمیم و بیتعصب
همه رو همین جوری پشمکی به نفع دی سی تموم کرد رفت پی کارش!
تازه میترسه بقیه از روی علاقه رای بدن (نه که خودش الان کاملا از روی منطق نظر داد! :lol: )

من پشمکی به نفع دی سی تموم کردم؟
یه سوال دارم کدوم بشری میاد میگه مگنتو از شزم قوی تره؟ شما که ادعات میشه یه دلیل بیار شزم قوی تر از مگنتو باشه.
بعدشم من عاشق مارولم. مارول بی نظیره و شخصیت های عالی داره ولی دی سی رو بیشتر دوست دارم. بعدشم تا اونجایی که میدونم به خاطر این میگم دکتر فیت در حد استرنجه چون سفر در زمان و انتقال خود و دیگران به دنیا های دیگه کار هر کس نیست. دکتر استرنج خیلب قویه و باید تو تورنمنت باشه اما دکتر فیت نباید باشه؟ من مشکلم اینه که نایتوینگ و جوکر تو تورنمنتن اما دکتر منهتن و دکتر فیت نیستن. معقولانه است؟ معلومه که نه.
بعدشم شما یه دلیل بیار روگ کنستانتین رو میبره و مگنتو شزم رو. نه این که به قولت پشمکی بیای یه نظر بدی و بری. بعدشم آخه بشر خود کاپیتان فن ها گفتن کید فلش باید می برد. اگه فکر میکنی حرفام اشتباهه با دلیل و مدرک بگو چرا نه این که تو دو خط بگی همینجوری نظر دادم و رفتم. از دوستمون captain Steve lover یاد بگیر که با دلیل و مدرک حرفشو زد.

شما که خودتم خیلی دلیل و مدرک نیاوردی ولی خداییش مگنتو میتونه شزم رو شکست بده چون با کنترل مغناطیس کارهایی میتونه بکنه که به عقلم ادمم خطور نمیکنه. میتونه شهرها رو جابجا کنه (مثل فیلم اپوکالیپس)
دکتر فیت هم لابد چون یه جادوگر بوده کفایت میکنه
ولی انتخاب یا عدم انتخاب شخصیت ها در تورنمنت رو باهات موافقم . به نظرم سلیقه ای انتخاب شده. اصلا چرا جوکر باید شرکت میکرده؟
نقل قول کردن
The Unique man
#33 The Unique man 1396-01-17 14:16
من این تورنومنت رو اصلا قبول ندارم
خیلی خوب میشه اگه اسپایدی بین کاربراش همین تورتمنت رو برگزار کنه
نقل قول کردن
Dark Knight
#34 Dark Knight 1396-01-17 14:49
به نقل از Tara.Y:
به نقل از The Laughing Joker:
به نقل از Mr. Cage:
به نقل از The Laughing Joker:
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر

بفرمایید اینم از یه دی سی فن فهمیم و بیتعصب
همه رو همین جوری پشمکی به نفع دی سی تموم کرد رفت پی کارش!
تازه میترسه بقیه از روی علاقه رای بدن (نه که خودش الان کاملا از روی منطق نظر داد! :lol: )

من پشمکی به نفع دی سی تموم کردم؟
یه سوال دارم کدوم بشری میاد میگه مگنتو از شزم قوی تره؟ شما که ادعات میشه یه دلیل بیار شزم قوی تر از مگنتو باشه.
بعدشم من عاشق مارولم. مارول بی نظیره و شخصیت های عالی داره ولی دی سی رو بیشتر دوست دارم. بعدشم تا اونجایی که میدونم به خاطر این میگم دکتر فیت در حد استرنجه چون سفر در زمان و انتقال خود و دیگران به دنیا های دیگه کار هر کس نیست. دکتر استرنج خیلب قویه و باید تو تورنمنت باشه اما دکتر فیت نباید باشه؟ من مشکلم اینه که نایتوینگ و جوکر تو تورنمنتن اما دکتر منهتن و دکتر فیت نیستن. معقولانه است؟ معلومه که نه.
بعدشم شما یه دلیل بیار روگ کنستانتین رو میبره و مگنتو شزم رو. نه این که به قولت پشمکی بیای یه نظر بدی و بری. بعدشم آخه بشر خود کاپیتان فن ها گفتن کید فلش باید می برد. اگه فکر میکنی حرفام اشتباهه با دلیل و مدرک بگو چرا نه این که تو دو خط بگی همینجوری نظر دادم و رفتم. از دوستمون captain Steve lover یاد بگیر که با دلیل و مدرک حرفشو زد.

شما که خودتم خیلی دلیل و مدرک نیاوردی ولی خداییش مگنتو میتونه شزم رو شکست بده چون با کنترل مغناطیس کارهایی میتونه بکنه که به عقلم ادمم خطور نمیکنه. میتونه شهرها رو جابجا کنه (مثل فیلم اپوکالیپس)
دکتر فیت هم لابد چون یه جادوگر بوده کفایت میکنه
ولی انتخاب یا عدم انتخاب شخصیت ها در تورنمنت رو باهات موافقم . به نظرم سلیقه ای انتخاب شده. اصلا چرا جوکر باید شرکت میکرده؟

نه ديگه واقعا شزم خيلي راحت ميتونه دهن مگنتو از خون پركنه چون براي اينكه مثل حرف خودتون بتونه يكار خيلي سنگين بافلز بكنه به زمان و تمركز و انرژي زيادي نياز داره كه تا اون موقع شزم بايك كلمه مگنتو و كباب ميكنه در كنار زور و سرعت و خيلي چيزاي ديگه اي كه توش از مگنتو برتره(از نظر فيزيكي)
نقل قول کردن
Dark Knight
#35 Dark Knight 1396-01-17 14:55
به نقل از Dixon:
ثانوس گرین لنترن رو شکست داد؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده :-*

نكنه انتظار داشتي كه ثانوس از گرين لنترن شكست بخوره؟!؟
نقل قول کردن
علی بابا
#36 علی بابا 1396-01-17 15:31
#34: شزم تا صاعقه بفرسته مگنتو یه سپر محافظتی دور خودش ایجاد کرده. مگنتو رو اصلا دست کم نگیر.
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#37 Ultimate Comic Fan 1396-01-17 15:42
harley quinn؟؟؟ :-|
black widow؟؟؟ :-|
moon night؟؟؟ :-|
و
the joker توی لیست قویترین شخصیت های کمیک بوکی؟؟؟ :-|

اگه سر محبوبیت شخصیت بود یه چیزی ولی این ناسلامتی درباره قویترین شخصیته هاست! بعد تازه مقایسه هم اشتباست! خدا وکیلی darkseid با punisher قابل مقایسست؟؟؟ یا دیگه doctor strange با red robin قابل مقایسست؟؟؟
این تورنمنت از بیخ و بن غلطه...
نقل قول کردن
Dr.Doom
#38 Dr.Doom 1396-01-17 15:46
#36
ببخشید ولی مگنتو اصلا قابل مقایسه با شزم نیست شزم خودش یه پا سوپر منه بعد شزم مگه رعد برق تولید میکنه ؟ :-|
فقط برای تبدیل شدنش که کلمه شزم رو میگه یه رعد و برق میزنه مگر نه من جای دیگه ندیدم
#35
درسته فک کنم بعضی ها فک میکنن ثانونس بدونه دسکش بینهایت قدرت دیگه ای نداره :-\ اگه یادتون باشه تو سکرت وارز یه بدبختیو کاری کرد چیزی جز استخون ازش نموند :lol:
نقل قول کردن
Dark Knight
#39 Dark Knight 1396-01-17 16:23
به نقل از Dr.Doom:
#36
ببخشید ولی مگنتو اصلا قابل مقایسه با شزم نیست شزم خودش یه پا سوپر منه بعد شزم مگه رعد برق تولید میکنه ؟ :-|
فقط برای تبدیل شدنش که کلمه شزم رو میگه یه رعد و برق میزنه مگر نه من جای دیگه ندیدم
#35
درسته فک کنم بعضی ها فک میکنن ثانونس بدونه دسکش بینهایت قدرت دیگه ای نداره :-\ اگه یادتون باشه تو سکرت وارز یه بدبختیو کاری کرد چیزی جز استخون ازش نموند :lol:

نه غير از اون ميتونه از صائقه تو نبرد ها هم استفاده كنه
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#40 Captain Steve Lover 1396-01-17 16:25
به نقل از Dixon:
ثانوس گرین لنترن رو شکست داد؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده :-*


ثانوس اگه دستکش بینهایت رو داشته باشه قوی ترین ویلین تاریخ میشه.حتی گالاکتوس رو هم راحت شکست میده.
ثانوس موفق شده Abstract Entities که تو هر سایتی بینی قوی ترین شخصیت های تاریخ هستن رو شکست بده (بجز والای همگان که دگ غیر قابل شکسته)یعنی همشون رو زندانی کرد .

......
ببین اکثر ویلین ها هدفشون اینه که یا دنیا رو بگیرن ...یا نابودش کنند...ولی ثانوس تنها ویلینی هست که مستقیم زد دنیا رو واقعا نابود کرد ...تو واقعه عظیم کمیک جنگ ابدیت دیدیم چطور با اشاره انگشت یا نصف عالم رو به فنا داد...
اصلا اون به کنار ... بنظرت شخصیتی که Abstract Entities رو تونسته زندانی کنه از لنترن ضعیف تره ...

گرین لنترن از تونی استارک هم ضعیف تره برادر من ... یادمه تو اسکرین رنت داشتم یه مقاله می‌خوندم با عنوان
Avengers Vs JL
تونی راحت هل رو شکست داد... مقاله هم خیلی خوب توضیح داده بود...
بعد میای ثانوس رو با اینا مقایسه میکنی؟
متفاوت ترین و قوی ترین ویلین دنیا!
کسی مستقیما زد دنیا رو نابود کرد اونم با یه اشاره...
نقل قول کردن
Dark Knight
#41 Dark Knight 1396-01-17 16:27
به نقل از parker:
دارکساید ثور رو شکست داده :D :D :D

ثور يك نيمه خداست در حالي كه زير دستاي داركسايد خودشون خدان
نقل قول کردن
mtm
#42 mtm 1396-01-17 16:28
خدا رو شکر باز یه مطلب درباره زور بازوی قهرمان ها و اینکه کی قوی تره تو سایت اومد تا اینهمه راجع بهش کامنت گذاشته بشه :-*
یه رونقی به سایت داد ! :lol:
نقل قول کردن
TheBLoodynine
#43 TheBLoodynine 1396-01-17 21:40
ای کاش سایت در تابستان یک نظرسنجی مثل همین بزاره که شخصیت های توش معقولانه انتخاب بشند.آخه جوکر کجاش قویه؟؟
قویترین قهرمان ها هم از نظر من هالک دکتر استرنج و فلش هستند
قویترین خبیث هم قطعا گالاکتوسه بعد ثانوس و دارکساید و مگنتو
نقل قول کردن
civil war 2
#44 civil war 2 1396-01-17 22:19
به نقل از mtm:
خدا رو شکر باز یه مطلب درباره زور بازوی قهرمان ها و اینکه کی قوی تره تو سایت اومد تا اینهمه راجع بهش کامنت گذاشته بشه :-*
یه رونقی به سایت داد ! :lol:

آقای ترابی شما این تورنمنت رو توی سایت برگزار کنید تا مشارک و حضور 100% اعضا رو ببینید ;-)
نقل قول کردن
Kane.is.back
#45 Kane.is.back 1396-01-21 13:31
به نقل از Marvel khafan:
شما چرا باور میکنید.مردم رای دادن(از جمله خودم.)ولی باید چند نکته رو بگم.توجه داشته باشین که جین گری نیروی فونیکسو داره.پس میتونه نفر اول باشه.نیرو فونیکس اونقدر قویه که حتی ثور هم تو رویداد avsx نتونست هیچ کاری بکنه.الان میگین که ثور کدوم خریه بابا! خب باید بگم ثور تو رویداد دارک اونجرز سنتری رو با قدرت void کشت.سوپر منم که معمولا دارک سایدو شکست میده پس وقتی ثور voidرو کشته کشتن دارک ساید براش کاری نداره.بعد فکر نکنم اسپایدی بتونه تونی رو شکست بده میدون حس عنکبوتی داره.ولی اگه بخاد همینجو جا خالی بده ...
اها راستی ثور تازه قدرتای جدیدم داره مثلا میتونه خیلی سریع حرکت کنه تو کمیک دکتر استرنج این قدرتو دیدیم یا مثلا میتونه کوپی ا خودش درس کنه.
من الان هر ثانیه فکر مکنم یک زلزه دیگه میاد مشهد منم قرت میمیرم. دعا کنید چیزی نشه.

تا اونجا که من خوندم سنتری خودش خواست ثور اونو بکشه


راستی یه چیزی من داشتم جلد پنجم تانوس رو میخوندم که اخرش. پسرش. انژی فونیکس رو از تراکس دزدید تا با پدرش مبارزه کنه......مگه الان جین نیروی فونیکس رو نداره
لطفا یکی به این سوال جواب بده
نقل قول کردن
Kane.is.back
#46 Kane.is.back 1396-01-21 15:41
به نقل از TheBLoodynine:
ای کاش سایت در تابستان یک نظرسنجی مثل همین بزاره که شخصیت های توش معقولانه انتخاب بشند.آخه جوکر کجاش قویه؟؟
قویترین قهرمان ها هم از نظر من هالک دکتر استرنج و فلش هستند
قویترین خبیث هم قطعا گالاکتوسه بعد ثانوس و دارکساید و مگنتو

قویترین ویلن دنیای کمیک انتی مانیتوره
کسی که به تنهایی قادره کل مولتیورس رو نابود کنه
نقل قول کردن
Kane.is.back
#47 Kane.is.back 1396-01-21 16:47
به نقل از Dr.Doom:
#36
ببخشید ولی مگنتو اصلا قابل مقایسه با شزم نیست شزم خودش یه پا سوپر منه بعد شزم مگه رعد برق تولید میکنه ؟ :-|
فقط برای تبدیل شدنش که کلمه شزم رو میگه یه رعد و برق میزنه مگر نه من جای دیگه ندیدم
#35
درسته فک کنم بعضی ها فک میکنن ثانونس بدونه دسکش بینهایت قدرت دیگه ای نداره :-\ اگه یادتون باشه تو سکرت وارز یه بدبختیو کاری کرد چیزی جز استخون ازش نموند :lol:

فکر کنم اونجایی که ارتش ثور تو کمیک سکرت وارز بهشون حمله کردند چندتایی هم حریفش نمیشدند
درباره ی قدرتهای تانوس هم کمیک تانوس 2017 و thanos rising 2015. رو بخون ببین چه قدرتهایی داره
خودم منتظر جلد بعدی تانوس هستم که ببینم تانوس در حال مرگ با پسرش که نیروی فونیکس رو گرفته چی میشه
بعد شما دکتر دوم رو در حداکثر قدرتش در نظرگرفتید
نقل قول کردن
Dr_AM
#48 Dr_AM 1396-06-02 15:55
به نظر بنده لوکی کاراکتر خفن تر و پر محتوا تری از شی هالک داره نمیدونم چیجوری شی هالک اومد بالا.... حالا سوپر من منطقیه ولی من جین گری رو به عنوان قوی ترین و بهترین قبول ندارم ... من با گوست راید و دکتر استرنج حال میکنم :-* :-*
راستی یک سوآل شما هم بد نیست یک همچین نظرسنجی توی سایتتون داشته باشینا .... سایتتون عالیه ولی اگه نظرسنجی هم داشته باشه چی میشه ... :P
نقل قول کردن
مارول فن
#49 مارول فن 1399-03-08 21:14
به نقل از AMIRHUSSEIN:
مسخرس امکان نداره سوپرمن که تانوس شکست بده خودت میدونی که تانوس دستکش بی نهایت داره همشون نابودش میکنه :o :o :-* :-*

عزیزم دست کش بینهایت فقط برا ماروله مگه نخواندی که دارکساید وقتی تانوس را می‌کشه دستکش را بر میداره ولی برای دنیای دی‌سی کار نمیکنه
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#50 امیر محمد گلکار 1399-03-09 20:30
آخه مگه میشه همچنین چیزی چطوری ثور تونسته اسپایدرمن رو شکسته بده اگه اسپایدرمن تو حالت کاپیتان یونیورس باشه همه قهرمان ها رو میتونه شکست بده
نقل قول کردن
Ultemate amir
#51 Ultemate amir 1399-03-09 22:17
به نقل از امیر محمد گلکار:
آخه مگه میشه همچنین چیزی چطوری ثور تونسته اسپایدرمن رو شکسته بده اگه اسپایدرمن تو حالت کاپیتان یونیورس باشه همه قهرمان ها رو میتونه شکست بده

توی این نبرد همه قهرمانا خودشونن و با قدرتای اصلی خودشون مردعنکبوتی کاپیتان یونیورس توی یک دنیای دیگس دلیل نمیشه که مردعنکبوتی هم نیروی انیگما رو بدست بیاره (البته برای یک مدت کوتاه هم بدست آورد) تازه شما میگی اگه مردعنکبوتی تو حالت کاپیتان یونیورس باشه الان که نیست ;-) (تازشم نیروی انیگما فقط برای اون دنیایی کار میکنه که کسی قدرتشو پیدا کرده مثلا اگه اسپایدی نیروی انیگما رو بدست بیاره توی دنیای اصلی مارول فقط توی همون دنیا میتونه ازش استفاده کنه)
نقل قول کردن
hadi1380
#52 hadi1380 1399-03-09 22:54
به نقل از mtm:
به نقل از civil war 2:
مسخرس مرد آهنی از اسپایدی شکست خورده :-x کاملا معلومه کاربر ها با توجه به سلیقشون رای دادن نه قدرت و ویژگی های قهرمان مورد نظر......راستی بیاین همین تورنمنت رو توی سایت خودمون برگزار کنیم :-)


ولی واقعا مرد عنکبوتی به خاطر حس عنکبوتی خودش قوی تره

به خاطر همین هم بود که در ویدیوی screw attack بتمن رو شکست داد
البته من روی قدرت بازوی اسپایدرمن تعصبی ندارم. چون زور بازو رو دلیل برتری شخصیت نمیدونم

مرسی آقای ترابی واقعا ایول کف کردم. :D
نقل قول کردن
ironspider
#53 ironspider 1399-10-04 18:53
در مورد این لیست همین بس
کاپیتان امریکا کید فلشو زده :o
(در حالیکه نسخه mcu کاپیتان که همینجا تو اسپایدی گفته شد از نسخه اصلی قوی تره نتونسته از پس کوییک سیلوری که توی لیست سریعترین اسپیدسترای صنعت کمیک جزو 5تای اولم نیست بر بیاد
ولی از پس تنها اسپیدستری که از فلش سریعتره بر میاد )
اصن بیخیال بقیه چیزا
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#54 Pooyan mirzahosseini 1400-03-10 23:12
سلام و خسته نباشید این رو قبول ندارم آخه کاپیتان آمریکا و کید فلش :-| باید مقابل کید فلش یک اسپیدستر رو می‌گذاشتن حالا اصلا اینو بیخیال داغون تر از همه هالک و ردهود آخه ردهود و هالک رو اصلا نه نیاز داره به رأی گیری نه به اینکه اطلاعات خاصی داشته باشی اصلاً میگیم اینا هم به درک آخه ثور و جوکر نه واقعا ثور و جوکر به نظرم در این مورد چیزی نگم بهتره :o تازه حالا که از شرور و ابرقهرمان و ضد قهرمان همه به قول معروف چپیدن تو این چرا دکتر منهتن نمیتونست باشه بعدشم از کی تا حالا سوپرمن سیلور سرفر رو شکست میده یا این اصلا خوب نیست یا اینکه من هیچی بارم نیست یعنی این همه اشتباه :-*
نقل قول کردن
Armin_Marvel
#55 Armin_Marvel 1401-04-04 16:31
بابا دکتر استرنج جادوگر اعظم مگه نباید بزنه دارک ساید رو بپکونه
آقا اصلا چرا اسکارلت ویچ تو تورنمنت نی. همه توی دکتر استرنج ۲ دیدیم که اگه دیوونه بشه همه رو جررررررررر میده
آقا دورمامو
آقا گالاگتوس
بابا این همه مارول ابرقهرمان قوی و کیهانی رو داره چرا فقط یکی دوتا قوی توش گذاشتن بابا تانوس میزنه جر میده
وقتی رای گیری همین میشه دیگه
نقل قول کردن
Armin_Marvel
#56 Armin_Marvel 1401-04-04 16:38
به نقل از The Laughing Joker:
به نقل از Captain Steve Lover:
به نقل از The Laughing Joker:
.....
این لیست از اعتبار ساقطه....
اول از همه، کنستانتین به روگ میبازه؟ درسته روگ قدرتارو جذب میکنه اما آخه کنستانتین اصلا بهش اجازه میده دستش بخوره بهش؟
دوم، لکس از دث استروک میبازه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
شما که جین گری و ثانوس رو با حداکثر قدرتشون میسنجین میشه بگین چرا لکس دور اول باخت؟
سوم، کاپیتان و کید فلش.... حرفی ندارم برای گفتن
چهارم، ولورین و ددپول. آخه ولورین چجوری ددپولو میبره؟ در حالی که ددپول به راحتی میزنه سر لوگانو قطع میکنه.
پنجم، شزم به مگنتو میبازه؟ شزم که زور هرکول و سرعت مرکوری رو داره میزنه له میکنه مگنتو رو!
ششم، اسپایدی آیرون منو میبره؟ مگه میشه مگه داریم؟
بعدشم جین گری که با نهایت قدرتش نشون داده شده چرا سوپرمن اینجوری نباشه؟ بعدشم جین گری که همیشه فونیکس نیست. یا ثانوسم همیشه دستکش بینهایتو نداره که. پس اگه اینجوریه بجای سوپرمن چرا نگفتن سوپرمن پرایم؟؟؟؟؟
شخصیتی که اونقدر قوی هست که میتونه در عرض یه ثانیه جین گری رو بزنه. بعدشم، انقدر جادوگر اعظم میگید میشه بپرسم چرا از دکتر فیت حرفی نمیزنید؟ دکتر فیت جادوگریه در حد استرنج و حتی بالاتر! بعد چرا تو لیست نیست؟
تازه نمیشد این عبدالله ها (تکه کلاممه) بجای جوکر دکتر منهتن رو بیارن؟
در جواب دوستایی که پیشنهاد دادن این مسابقه رو تو سایت بزاریم باید بگم که چون این سایت اعضای مارول فن بیشتری داره پس شاید بعضی از افراد بی اطلاعات از روی علاقه رای بدن نه از روی زور بازو و قدرت و اینجوری همین اتفاق مردعنکبوتی و آیرون من می افته.
بازم میگم دکتر منهتن رو اشتباه کردن نذاشتن چون هرچی باشه میتونه با یک حرکت همه رو با پشمک حاج عبدالله یکسان کنه......
اگه لفظی داشتم که کسی ناراحت شد عذر میخوام.
باتشکر

دوست عزیز دکتر استرنج پرطرفدار ترین و قدرتمند ترین جادوگر تاریخ کمیک استریپ هست .
این بار ها ثابت شده.
شما تو تمام سایتای خارجی برید ببینید و تاپ تن های مختلف بخونید دکتر فیت حتی رتبه دوم رو هم ندارم!
دکتر استرنج و بعدش لوکی و بعدش دکتر فیت.....
فیت قابل مقایسه با استرنج نیست چون نوع جادو هاشون متفاوته و جادو استرنج تخیلی تر و قوی تر از فیت هست .
دکتر استرنج قابلیت شکست سوپرمن رو هم داره!
خیلی هم راحت
توی تاپ تن های ScreenRant و WhatCulture هم رتبش بالاتر از دکتر فیت و سوپرمن هست .
کسی که زمان رو بصورت بینهایت دور گردنش میندازه و تو خیابونا تاب می‌خوره ؛یعنی به آینده میره؛به گذشته میره؛اینده رو میبینه؛به تمام ورد های جادویی دسترسی داره؛در بعضی حالات اصلا قابل لمس نیست؛توانا ترین و قدرتمند ترین جادوگر کل کیهان هستی ...یقینا قوی ترین جادوگر کل کمیک استریپ هست .
از نظر طرفدار هم همینطور ...گاهی اوقات لوکی در حدش می‌رسه ولی کس دگ نه...
میتونی در هر سایت خارجی معتبر ببینی...
وقتی با اولین حضورش تو سینما میزنن از تمام فیلمای سوپرمن مثل من اف استیل و بازگشت سوپرمن و... بیشتر فروش می‌کنه یقینا پرطرفدار ترین جادوگر هم هست

البته سوپرمن در برابر جادو ضعیفه و فیت هم میزنتش. منم از نظر شخصیت پردازی صد تای فیت رو به یدونه استرنج ترجیح نمیدم ولی دکتر فیت واقعا جادپگر قابل و خیلی قدرتمندیه.

داش تو با این حرفات کلا داری قدرت مارول رو زیر سوال میبری
نقل قول کردن
IRONHAMI
#57 IRONHAMI 1401-04-05 01:09
خب دیگه نمیشه که اخه فرض کنید تو اونجا طرفدار های مرد اهنی شرکت زیادی نداشتن و طرفدارای اسپایدی رای دادن خب از روی قدرت نمیدن که از روی نظر خودشون میدن و ما نمیتونم با نظر سنجی حرفی بگیم مگر تو مسایل مهم خب حالا من خودم طرفدار مرد اهنی هستم یعنی با حرف من نمیشه بگیم این قویه بلکه نظر یه شخص دیگه متفاوت باشه بازم ممنون به هر حال نویسنده ما هم زحمت کشیده
ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
Mohammadamin
#58 Mohammadamin 1402-06-25 10:05
دوست ندارم بگم ولی
X-men>>>>تمام شخصیت های دیسی و مارول
نقل قول کردن
Felica
#59 Felica 1402-09-07 11:08
This website definitely has all the info I wanted concerning this subject and didn't know who to ask.
نقل قول کردن
April
#60 April 1402-10-11 06:37
Hey there! I simply want to offer you a huge thumbs up for your excellent info you have got here on this post.
I'll be returning to your web site for more soon.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید