خبر داغ داغ داغ: دیزنی و سونی بر سر مرد عنكبوتی به توافق رسیدند!

دیزنی و سونی بر سر مرد عنكبوتی به توافق رسیدند

بلاخره چیزی كه منتظرش بودیم و بودید اتفاق افتاد ...

mirabilis گزارش ميدهد

دیشب اعلام شد كه سونی پیكچرز و مارول استودیوز پس از كش و قوس های فراوان با هم توافق رسیده اند و طبق این توافق مرد عنكبوتی در فیلم های مارول حضور خواهد داشت! قرار است ابتدا اسپایدرمن در یكی از فیلم های آتی مارول حضور داشته باشد و سپس در تاریخ 28 جولای سال 2017 فیلم اختصاصی خودش اكران شود. تهیه كننده این فیلم «ایمی پاسكال» از سونی و «كوین فایگی» از مارول خواهد بود.

هر دو کمپانی اظهار خرسندی کردند از همکاری در پیش رو و اعلام کردند که اسپایدی از کاراکترهای بزرگیه که همه دوستش دارند .
 

اپدیت 1:

طبق بیانیه مشترك سونی و دیزنی با وجود اینكه كوین فایگی و و مارول استودیوز در ساخت و تهیه فیلم های آینده مرد عنكبوتی نقش خواهند داشت اما با این حال سونی همچنان این فیلم ها را تامین مالی و پخش خواهد كرد و صاحب آنها خواهد بود و از نظر هنری روی فیلم های مرد عنكبوتی كنترل خواهد داشت. این یعنی اینكه سونی تصمیم خواهد گرفت فیلم های مرد عنكبوتی كی و در چه تاریخی اكران خواهند شد و این سونی خواهد بود كه داستان ها و حضور شخصیت ها در فیلم های مرد عنكبوتی را تعیین خواهد كرد. البته مزیت این توافق برای مارول این است كه كه مجبور نخواهد بود سرمایه و بودجه تولید را تامین كند!

 

اپدیت 2:

از آنجاییكه تاریخ اكران فیلم بعدی مرد عنكبوتی سال 2017 اعلام شده بنابراین خیلی ها دارند گمانه زنی میكنند كه مرد عنكبوتی قبل از این تاریخ در كدام یك از فیلم های مارول حضور خواهد داشت! خیلی ها در سایت ها و فروم های خارجی بر این باورند كه او میتواند یكی از شخصیت های اصلی در فیلم "كاپیتان آمریكا: جنگ داخلی" باشد. بنابراین شاید ما در تیتراژ پایانی فیلم "اونجرز: عصر آلترون" شاهد یك حضور افتخاری یا cameo باشیم. ضمن اینكه احتمال حضور مرد عنكبوتی در فیلم "دكتر استرنج" هم به وجود دارد.

 

اپديت 3:

مارول تاریخ اكران فیلم "ثور: راگنوراك" را به 3 نوامبر 2017 موكول كرد تا با اكران فیلم مرد عنكبوتی تداخل نكند. "پلنگ سیاه" هم روز 6 جولای 2018 اكران خواهد شد. تاریخ اكران "كاپیتان مارول" هم به روز 2 نوامبر 2018 موكول شد. همچنین، فیلم "غیر انسان ها" (Inhumans) روز 12 ماه جولای سال 2019 به پرده سینماها خواهد رسید (یعنی وقتی هر دو قسمت "اونجرز: جنگ بینهایت" اكران شده اند)

 

اپدیت 4:

 «اندرو گارفیلد» دیگر در فیلم های مشترك بعدی بین مارول و سونی نقش پیتر پاركر/اسپایدرمن را بازی نخواهد كرد. البته  انتظار میرفت این اتفاق بیافتد چون اندرو از سونی به خاطر دخالت بیجا و ایجاد تغییرات در فیلمنامه "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" انتقاد كرده بود. این خبر در ضمن تایید میكند كه مارول دوست دارد از یك پیتر پاركر نوجوان استفاده كند و با در نظر گرفتن اینكه گارفیلد 30 ساله است دیگر نمیتوان شانسی برای او قایل بود.

 

اپدیت 5:

ظاهرا توافق مارول و سونی به گونه ای تنظیم شده كه سونی هم میتواند در فیلم های مرد عنكبوتی از دیگر شخصیت های مارول استفاده كند!

 

اپديت 6:

اقاي حسن رياحي ويدئويي جالب برامون فرستاده تحت عنوان "بازگشت مرد عنكبوتي به خانه". پيشنهاد ميكنيم آن را حتما اينجا  تماشا كنيد

 

اپديت 7:

روزنامه "وال استريت ژورنال" اطلاعات جديدي از توافق مارول و ديزني منتشر كرده. طبق گفته اين روزنامه به احتمال خيلي زياد مرد عنكبوتي در فيلم "كاپيتان آمريكا: جنگ داخلي" حضور خواهد داشت. ضمنا به نظر ميرسد فيلم "شش خبيث" همچنان ساخته خواهد شد منتهي سوني در نظر دارد تغييرات زيادي در آن به وجود بيارد و بنابراين نام فيلم بعدي مرد عنكبوتي كه سال 2017 اكران خواهد شد Spider-Man: Sinister Six خواهد بود.

 

اپدیت 8:

خبر میرسد که مارول و سونی به دنبال یک بازیگر خیلی جوان برای ایفای نقش مرد عنکبوتی/پیتر پارکر میگردند. همچنین تهیه کنندگان قبلی فیلم های مرد عنکبوتی یعنی «آوی آراد» و «مت تولماک» از این به بعد نقش چندانی نخواهند داشت (خدا رو شکر!)

 

اپدیت 9:

«هیو جکمن» بازیگر نقش «ولورین» نسبت به توافق مارول و سونی واکنش نشان داد. او گفت: "این خبر بسیار هیجان انگیز بود. جکمن که نشان داده خیلی علاقمند به کراس اور بین فرنچایزهای کمیک بوکی است حرف هایش را اینچنین ادامه داد: "من عاشق همچین ایده هایی بوده ام. آیا واقعاً حال نمیده آدم ولورین رو در مقابل آیرون من ببینه؟ البته دنیای زایت های سینمایی خیلی پیچیده است. امیدوارم قبل از بازنشستگی این اتفاق برای من هم بیافته"

 

اپدیت 10:

ورایتی گزارش میدهد که سونی هنوز قصد داره فیلم "شش خبیث"، "ونوم" و همچنین فیلمی که قرار بود براساس شخصیت های مونث مرد عنکبوتی بسازه رو ادامه بده. البته "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" کنسل شده. «کوین فایگی» (مغر متفکر مارول استودیوز) نقشی در فیلم هایی که در بالا ذکر شد نداره.

 

اپدیت 11:

ورایتی گزارش میدهد که سونی و مارول دو بازیگر را مد نظر دارند تا نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی را ایفا کنه. اولی «دیلان اوبرایان» هستش. او 23 سال داره  و در فیلم Maze Runner بازی کرده و همچنین سریال "تین ولف". دومی هم «لوگان لرمن» هستش. تو هم 23 داره و ستاره فیلم های «پرسی جکسون» بوده. او اخیرا در فیلم Fury در کنار «براد پیت» ظاهر شد.

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

صحنه های حذف شده از فیلم های مرد عنكبوتی (لینک دانلود)

لینک دانلود نسخه جدید فیلم مردعنکبوتی 3 (SPIDER-MAN 3 EDITOR'S CUT)

لینك دانلود سریال مرد عنكبوتی ژاپنی

داغ داغ! لینک دانلود نسخه طولانی تر فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست"

لینك دانلود مستقیم سریال تلویزیونی "مرد عنكبوتی" (1977)

 صحنه های برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت اول

صحنه های برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
+5 #181 mtm 1393-11-23 04:04
مارول لیست جدید اکران های اینده خودش رو منتشر کرد و جالبه که مرد عنکبوتی هم جزو لیسته:

Captain America: Civil War – May 6, 2016

Doctor Strange – November 4, 2016

Guardians of the Galaxy 2 – May 5, 2017

Spider-Man – July 28, 2017

Thor: Ragnarok – November 3, 2017

Avengers: Infinity War Part 1 – May 4, 2018

Black Panther – July 6, 2018

Captain Marvel – November 2, 2018

Avengers: Infinity War Part 2 – May 3, 2019

Inhumans – July 12, 2019

همانطور که دیدید فیلم مرد عنکبوتی پسوند یا پیشوندی نداره . فقط spiderman!
نقل قول کردن
Victor
+5 #182 Victor 1393-11-23 10:53
#181
حالا آقای ترابی بنظر شما چرا مارول نام فیلم بعدی رو اعلام نکرده؟
یعنی همونیکه باید تو سال نوامبر اکران بشه
لیستو ببینید مارول برای نوامبر هر سال یه فیلم داره ولی 2019 نه
البته شاید بخاطر اونجرز باشه ولی چون بازه ی زمانی فیلمهای مارول از سال 2016 از 2 به 3 فیلم تغییر میکنه این احتمال هم توسط من رد میشه :lol:
منکه چشم آب نمیخوره به احتمال زیاد آیرون من 4 هست
نقل قول کردن
Z-men
+3 #183 Z-men 1393-11-23 11:27
خبر میرسه سونی هنوز هم میخواد از ونوم و شش خبیث و کاراکتر مونث فیلم بسازه.
۱-ایا این فیلم ها رو سونی به تنهایی خواهد ساخت؟
۲- ایا در این فیلم ها مرد عنکبوتی دنیایی به غیر از ۶۱۶ را خواهیم دید اگر نه ،این کار روی فیلم های بعدی از مرد عنکبوتی تاثیر نمیذاره؟
۳-اگر سونی به تنهایی قرار باشه این فیلم ها رو بسازه نتیجه اش شکسته؟
۴-اگر سونی بتونه از دیگر شخصیت های مارول استفاده کنه از کدوم استفاده میکنه؟
نقل قول کردن
mtm
+4 #184 mtm 1393-11-23 11:37
#182:
والا نمیدونم چرا
ولی شاید بخواد نوامبر 2019 قسمت دوم مرد عنکبوتی رو اگران کنه

ولی خیلی جالبه که این ماروله که مرد عنکبوتی رو جزو لیست فیلماش معرفی کرده!
نقل قول کردن
mtm
+4 #185 mtm 1393-11-23 11:39
#183:

سونی قطعا میخواد از برند مارول استفاده کنه

یعنی اگه اول فیلماش ارم مارول استودیوز درج بشه کلی براش اعتباره

پس قطعا هر چی spin-off بخواد بسازه با مشارکت ماروله

ولی سئوال اینه که مارول میاد اعتبارش رو خرج فیلمی بکنه که مثلا فیلمنامه اش رو تایید نکرده یا داستانش رو قبول نداره؟ خیلی بعیده !
نقل قول کردن
قربانعلی
+2 #186 قربانعلی 1393-11-23 12:15
#184 شایدم بیاد یه فیلم تیمی از اسپایدرمن و اسپایدر وومن بسازه
نقل قول کردن
قربانعلی
+2 #187 قربانعلی 1393-11-23 12:17
اینجوری شرایط هم واسه معرفی اسپایدروومن و هم زمینه سازی برای اونجرزهای جدید فراهم میشه
نقل قول کردن
Victor
+3 #188 Victor 1393-11-23 12:25
#184
بنظر منکه سونی مثل پارامونت توضیع و بازاریابی میکنه همین
#185
فکر نکنم مارول اینکارو بکنه
نقل قول کردن
blackspidey
+2 #189 blackspidey 1393-11-23 12:25
فکر کنم سونی میخواد sinister six رو بسازه و فقط توش شیش تا از خبیث ترین دشمنای اسپایدیو معرفی کنه ک بعدا توی فیلم های اسپایدی بیارتشون،ینی اسپایدی تو فیلم نیست
نقل قول کردن
قربانعلی
+3 #190 قربانعلی 1393-11-24 16:01 نقل قول کردن
Victor
+5 #191 Victor 1393-11-24 20:01
دوستان حالا یه نظرسنجی
فکر میکنید مارول بعد اینکه اسپایدیو تونست با مذاکرات وارد MCU کنه حالا میره سراغ مردان ایکس و چهار شگفت انگیز؟
اسپایدی اولین کاراکتری نبود که به مارول بازگشت چون قبل اون مارول و کوین فیگ تونسته بودند دردویل،گوست رایدر،پانیشر و بلید رو هم برگردونند ولی به یقین بزرگترینشون همین اسپایدی بوده در واقع مارول این کاراکترارو واسه بحران اقصادی که در اوسط سال 1990ـی داشت مجبور شد بفروشه و از شروع قرن 21 با خوب شدن اوضاش همواره بدنبال راهی برای برگردوندن اون کاراکترا بوده . . . بگذریم
با اینکه مارول تونست بعضی از این کاراکترارو برگردونه ولی هنوزم که هنوز جای خالی 2 تا از مهمترین گروهاش احساس میشه ایکس منا و چهار شگفت انگیز
فرق بین سونی و فاکس اینه که سونی نتونست بعد مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 عزمشو جزم کنه و فیلم بعدیو بسازه و دستپاچه مونده بود ولی فاکس تونست بعد بحرانی که تو فیلم های مردان ایکس آخرین مقاومت و ولورین ریشه ها وجود داشت فرانچایزشو حفظ کنه و با ساخت فیلم های چون کلاس اول و ولورین و روز های سپری شده ی آینده تونست وضعیتو تا جایی برسونه که الان بازگشتشون به مارول چیزی برابر صفره و همینطوری هم با ساخت اسپین آف ها داره اینکارو ادامه میده و مارول نمیتونه منتظر بشینه تا بلکه شکست بخورند و برگردند
البته فاکس از اونطرف خیلی میخواد از سری ایکس من سریال بسازه ولی از آنجا که حقوق سریالش دست ماروله نمیتونه اینکارو بکنه برای همین باید برای اینکار وارد مداکره شه و مارول هم میتونه یه درخواست هایی در قبال اجازه ی ساخت سریال توسط فاکس داشته باشه
مارول باید یه راهی پیدا کنه تا حقوق اونارو با یه معامله ای برگردونه لااقل مثل کاری که با سونی کردو بکنه و شاید دیگه مجبور نشه اوریجین کاراکترارو عوض کنه
حالا چی فکر میکنید آیا مارول میتونه برگردونه؟ اصلاً راهی هست که اینکارو بکنه؟
نقل قول کردن
mokhtar
+3 #192 mokhtar 1393-11-24 20:38
به نظرم تا وقتی فاکس بتونه فیلم خوب از کاراکترهای مارول بسازه میتونه به دیزنی دهن کجی کنه
برایان سینگر کاراش حتی در بدترین حالت قابل قبول هستن
پس ایکس من اپوکالیپس فیلم بدی نمیشه
من به نظرم حالا حالاها ایکس من برنمیگرده خونه
ولی 4 شگفت انگیز؟ اندکی صبر ، سحر نزدیک است!
نقل قول کردن
Victor
+3 #193 Victor 1393-11-24 21:06
منم با این وضع باکس آفیس امسال اصلاً شاسی برای ff قائل نیستم امسال سال غول هاست و جایی برای فیلم هایی مثل ff نیست
راستی دیدین Jupiter Ascending چطور شکست خورد جوری که برادران واچوفسکی کارگردانی فیلم های باکس آفیسی رو توبه گفتند :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #194 mokhtar 1393-11-24 21:58
Dante عزیز میشه لینک دانلود اون تریلر فن مید اسپایدی و اونجرز که تو comicbook.com هستش رو برای اقای اسدپور بفرستی بزاره کانال؟
میگن اعجاب انگیزه
نقل قول کردن
Victor
+1 #195 Victor 1393-11-24 22:01
خیلی کمه ولی پر معناست
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #196 mokhtar 1393-11-24 22:04
این I am coming که حسن اقا فرستاده بود که نیست؟
نقل قول کردن
Victor
+2 #197 Victor 1393-11-24 22:14
نه حدود 23 ثانیست میخواین اینجا قرارش بدم؟
نقل قول کردن
the phantom
+3 #198 the phantom 1393-11-24 22:24
نمی دانم چمه ....... تمام این مدت واسه این خبر لحظه شماری می کردم ......وقتی اومد شاد شدم ولی هرچقدر که اپدیت ها بیشتر می شد دیگه اونقدر خوشنود نبود




شاید واسه اندرو باشه یا شاید واسه اینکه اینکه سگانه امیزینگ کامل نشد ولی واقعا یه چیزی توی دلم خیلی شاد نیست





احساس می کنم اسپایدر من رو فیلم های تکی خودش استوارتر نشون داده می شه تا اینکه در کنار بقیه باشه



نمی دانم


کلا حس خوبی نسبت به این ندارم
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #199 Bad joke 1393-11-24 22:32
#196
بفرستم بیاد؟
نقل قول کردن
mokhtar
+1 #200 mokhtar 1393-11-24 23:42
بیزحمت بفرستید یکیتون دیگه !
نقل قول کردن
Shervin
+2 #201 Shervin 1393-11-25 15:48
#198: دقیقا ، منم چنین احساسی دارم
زیاد خوشحال نیستم
یعنی از اینکه اندرو رفته و دوباره شاهد اسپایدرمن دیگه‌ای هستم
البته این خیلی خوبه ولی برای ما هواداران ، شاید برای کسانی که هوادار کمیک‌بوک نیستن تکراری به نظر بیاد و خیلی کلیشه‌ای باشه
یک فیلم موفق کمیک‌بوکی به نظر من فیلمی‌ست که بتونه غیر از هواداران رو هم جذب کنه
بهرحال ما فقط اسپایدرمن بهتر می‌خوایم
برای آپدیت خبرها هم دمتون گرم :-)
نقل قول کردن
Victor
+4 #202 Victor 1393-11-25 18:29
به افتخار روز ولنتاین :P
اینفوگرافیکی از کلیه ی کاراکترای عاشق پیشه مارول که تا به این زمان رابطه ای بین هر کدوم بوده رو نشون میده :lol:
8pic.ir/.../...
نقل قول کردن
mtm
+5 #203 mtm 1393-11-26 16:03
يك تيزر فوق العاده زيبا و جالب از مرد عنكبوتي در فيلم هاي اونجرز!





حتما ببينيد:

www.aparat.com/v/qeAnU
نقل قول کردن
the punisher
+2 #204 the punisher 1393-11-26 18:26
#202
وولورین و امیر
:sigh: :o :eek: :-| :lol: :D :-? :zzz
نقل قول کردن
new goblin 2
+2 #205 new goblin 2 1393-11-26 18:27
راستی اصلا از این بخش نظر نذاشتم. :o :o .این تریلر رو من قبلا خودم تو یه پیج دیگه از اپارات دیده بودم .اون موقع چون اطلاعی از رایت سینمایی کاراکتر ها نداشتم فکر کردم مرد عنکبوتی تو فیلم انتقام جویان عصر التران هست رفتم به همه دوستام گفتن.اونام فکر کردن راست می گم .خوبه تریلر های فن مید دیگه رو ندیدم وگرنه کلا اطلات غلط می دادم.ولی خبر خوبی بود.در مورد باریگر دوست دارم بازیگر فلش اسمش چی بود گاستین کاستین یادم نیست ولی خودتونم آقای ترابی قبلا توی یه مقاله گفته بودید.
نقل قول کردن
hojats7731
+1 #206 hojats7731 1393-11-26 19:34
سلام به همه.
تریلره خعلی با حال و پر مفهوم بود. ;-)
راستی چرا خبرا آپدیت نمیشه؟ :-|
راستی خبر حضور مرد عنکبوتی تو سیویل وار تأیید شد یا نه؟ :-|
راستی چقدر سوال کردم. :-*
راستی چقدر گفتم "راستی" :-*
یه مقاله تو سایت کمیک بوک اومده به این عنوان "چرا مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول پیوست؟". بی زحمت یکی ترجمش کنه. :-)
راستی چقدر من پر رو ام! :-*
نقل قول کردن
alireZaZ
#207 alireZaZ 1395-12-24 19:27
خوبه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید