خبر داغ داغ: تام هالند رسما مرد عنکبوتی جدید سینما شد!!!

تام هالند
بلاخره انتظارات به پایان رسید!!!سونی و مارول دقایقی پیش با افتخار اعلام کردند که تام هالند پیتر پارکر جدید سینما شد!
کوین فایگی و ایمی پاسکال پس از جست و جوی فراوان برای بازیگر و کارگردان در آخر در تصمیم گیریهای خود تام هالند را به عنوان بازیگر این کاراکتر دوست داشتنی انتخاب کردند
اینطور که بنظر میرسه همه ی تهیه کنندگان در هر دو استودیو از اول تام هالند را بخاطر نقش آفرینی هاش در فیلم های the impossible,wolf hall و In the heart of the sea (فیلم آینده ی تام هالند) در نظر داشتند
جان واتس هم پس از ملاقات های بسیار با کوین فایگی و ایمی پاسکال برای کارگردانی انتخاب شده
تام راثمن،رئیس سونی پیکچرز،به مناسبت این اعلامیه گفت:
امروز در سونی روز بزرگیه،کوین،ایمی و تیمشان کار شگفت انگیزی را به پایان رساندند،مارول در کارهاش خیلی دقیقه،به همین خاطره که نتایج همیشه فوق العاده هستند،من مطمئن هستم مرد عنکبوتی استثنایی خواهد بود،من با کارگردان های فوق العاده ای کار کردم که همه ی آنها معتقد بودند که جان استعداد فوق العاده ای دارد،برای اسپایدی،بازیگران جوان با استعداد زیادی رو دیدیم ولی تام در تستی که داد بسیار ویژه و شگفت انگیز عمل کرد!
کوین فایگی گفت:
به همراه جیمز گان،جاس ویدون و برادران راسو ما دوست داریم تا صداهای جدیدی رو برای زنده کردن این کاراکتر ها پیدا کنیم،ما با جان اوقات زیادی رو گذراندیم و کار اون واقعا محشر بود
ایمی پاسکال گفت:
مارول،سونی،کوین و همه ی ما میدانستیم که باید یک بازیگر جوان بسیار با استعداد رو برای یکی از برترین و محبوبترین کاراکتر ها در دنیا پیدا میکردیم . درباره ی تام باید بگم که ما بهترین بازیگر رو برای به تصویر کشیدن مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول پیدا کردیم

تبریک میگم دوستان ،بلاخره مرد عنکبوتیمون بازیگری که شایسته ی پوشیدن لباسش باشه رو پیدا کرد،نظرتون چیه؟؟ازین نتایج خوشحالید؟

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی

برترین بازیگران فیلم های مارول

تاریخچه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

5 شخصیت مکمل برتر فیلم های مرد عنکبوتی

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

مقایسه مردعنکبوتی«سام ریمی» با مردعنکبوتی «مارک وب»

مقایسه لباس اسپایدرمن در فیلم های «مارك وب» و «سم ریمی»

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

the amazing deadpool
+1 #91 the amazing deadpool 1394-04-03 01:00
به نقل از s.kraven:
85#
این رابطه عکسش هم درسته.
یعنی نورمن هم شببیه هری هست.پس میشه اول بازیگر هری آزبورن رو چسبید بعد رفت سراغ نورمن. ;-)

البته همون طور که گفتم نورمن دیگه هیچ امیدی بهش نبود و کاملا ضایعست که دیگه امیدی به برگشتش نیست اما هری بکم همون هری قدیمی رو داخل خودش داره
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #92 Agent Marvel 1394-04-03 01:01
راست میگه.بحث هری تموم شد.هممون به این نتیجه رسیدیم که تاپ ترین گزینه برای هری فردی هایموره.خب بریم سر تام هلند عزیز که ای کاش ویدیوی تستش در بیاد!
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #93 s.kraven 1394-04-03 01:01
86#
به نظرم با اینکه گرین گابلینش حضور کوتاهی داشت،ولی خوب تونست یه شرور مجنون که دشمنیش با اسپایدرمن هست رو نشون بده.اگه یه ماسک داشت که هویتش انقدر ساده و فوری لو نره گرین گابلینش با گرین گابلین ویلیم داف برابری میکرد.
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #94 the amazing deadpool 1394-04-03 01:02
به نقل از Agent Marvel:
راست میگه.بحث هری تموم شد.هممون به این نتیجه رسیدیم که تاپ ترین گزینه برای هری فردی هایموره.خب بریم سر تام هلند عزیز که ای کاش ویدیوی تستش در بیاد!

آره منم بدجور منتظرم که ببینم این تام چه گلی به سرش زده که مارول باترفیلد رو گذاشته کناد این کوتوله رو آورده :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #95 Agent Marvel 1394-04-03 01:03
به نقل از Artemis:
به نقل از Agent Marvel:
اگه فردی هایمور بشه هری،دین دیهان و تیموتی کالامت و بقیه....بیا برن جیب بغلش!

دین دیهان که جوک بود :lol:

#85
برای نورمن همون گزینه های ایجنت مارول خوبن.تام کاوانا و متیو مک کانهی

و البته یوآخیم فونیکس و ویلیام دافو رو یادت رفت بگی.راستی بلک اسپایدی پس نورمن بشه تام کاوانا.قیافشم به فردی هایمور میخوره.
نقل قول کردن
Artemis
+2 #96 Artemis 1394-04-03 01:03
#90
چرا امیدی به برگشتش نیست :o فیلم ریبوت شده

هری هم باید شبیه هری جیمز فرانکو شبیه کامیک ها باشه،همیشه یه دوگانگی و دودلی داشته باشه.هری امیزینگ یه پا نورمن بود برا خودش
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #97 Agent Marvel 1394-04-03 01:04
به نقل از Doc ock:
به نقل از Agent Marvel:
راست میگه.بحث هری تموم شد.هممون به این نتیجه رسیدیم که تاپ ترین گزینه برای هری فردی هایموره.خب بریم سر تام هلند عزیز که ای کاش ویدیوی تستش در بیاد!

آره منم بدجور منتظرم که ببینم این تام چه گلی به سرش زده که مارول باترفیلد رو گذاشته کناد این کوتوله رو آورده :-*

اهم،لازم به ذکره که منم ۱۶۸ سانتی مترم!
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #98 the amazing deadpool 1394-04-03 01:04
به نقل از Agent Marvel:
به نقل از Artemis:
به نقل از Agent Marvel:
اگه فردی هایمور بشه هری،دین دیهان و تیموتی کالامت و بقیه....بیا برن جیب بغلش!

دین دیهان که جوک بود :lol:

#85
برای نورمن همون گزینه های ایجنت مارول خوبن.تام کاوانا و متیو مک کانهی

و البته یوآخیم فونیکس و ویلیام دافو رو یادت رفت بگی.راستی بلک اسپایدی پس نورمن بشه تام کاوانا.قیافشم به فردی هایمور میخوره.

ولی آخه اونم زیادی حسن کچله :lol:
نقل قول کردن
Artemis
+1 #99 Artemis 1394-04-03 01:07
#94
ویلم دافو به خاطر همون بازی خارق العادش مشهوره،به نظرم اگه دوباره بیاد ممکنه محبوبیتش کم بشه اونم با این بازیگر و کارگردان مزخرف

راستی بازیگری که نقش های دی سی رو بازی کرده میتونه تو نقش های مارول بازی کنه و بالعکس؟منظورم اینه که تا یه مدت قرارداد دارن برا اینکه فقط برا همون شرکت کار کنن؟میدونم اتفاق افتاده(رایان رینولدز و بن افلک و هالی بری)ولی در کل ممکنه؟
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #100 the amazing deadpool 1394-04-03 01:07
به نقل از Agent Marvel:
به نقل از Doc ock:
به نقل از Agent Marvel:
راست میگه.بحث هری تموم شد.هممون به این نتیجه رسیدیم که تاپ ترین گزینه برای هری فردی هایموره.خب بریم سر تام هلند عزیز که ای کاش ویدیوی تستش در بیاد!

آره منم بدجور منتظرم که ببینم این تام چه گلی به سرش زده که مارول باترفیلد رو گذاشته کناد این کوتوله رو آورده :-*

اهم،لازم به ذکره که منم ۱۶۸ سانتی مترم!

اوه ببخشید :-*
ولی من منظورم در برابر پیتر پارکر بود وگرنه 168 کوتوله نیست قد بلند هم هست
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #101 Agent Marvel 1394-04-03 01:08
تام به دلم افتاده اسپایدی خوبی میشه.سر اندرو هم همه سونی رو فحش میدادن و حتی سر توبی.ولی نتیجه جفتشون طلای ناب بود.
نقل قول کردن
mtm
+3 #102 mtm 1394-04-03 01:09
تا به حال سابقه نداشته اینقدر سریع به رکورد 100 کامنت در یک مطلب برسیم!
یعنی در هر دقیقه تقریبا 1 کامنت تو این مطلب قرار داده شده

:o

البته کامنت های کارگردان جدید مرد عنکبوتی هم هست که همزمان با کامنت های همین مطالب قرار داده شدن!
نقل قول کردن
Artemis
+1 #103 Artemis 1394-04-03 01:09
#98
توهین بدی بودا :lol:
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #104 the amazing deadpool 1394-04-03 01:09
به نقل از Agent Marvel:
تام به دلم افتاده اسپایدی خوبی میشه.سر اندرو هم همه سونی رو فحش میدادن و حتی سر توبی.ولی نتیجه جفتشون طلای ناب بود.

به جان مادرم منظورم برای پیتر پارکر شدن بود
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #105 s.kraven 1394-04-03 01:09
94#
دکتر جون.
مطمئن باش گوگل height ویا قدش رو آپدیت نکرده.
مارول و یا سونی احمق نیستند که اسپایدرمن رو کوتوله کنند.
مارول از هر ببو گلابی ای بهتر میدونه که پیتر پارکر 5 فوت و 10 اینچ قد داره که میشه 1.78 ؛تا 1.68 عمرا کم بیاد.
و هونطور که خوندی خودشون گفتند بهترین گزینه و قطعا یه پسر 19 ساله با این قد نمیتونه بهترین گزینه باشه.
یکم منطقی حرف بزنید.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #106 Agent Marvel 1394-04-03 01:10
به نقل از Artemis:
#94
ویلم دافو به خاطر همون بازی خارق العادش مشهوره،به نظرم اگه دوباره بیاد ممکنه محبوبیتش کم بشه اونم با این بازیگر و کارگردان مزخرف

راستی بازیگری که نقش های دی سی رو بازی کرده میتونه تو نقش های مارول بازی کنه و بالعکس؟منظورم اینه که تا یه مدت قرارداد دارن برا اینکه فقط برا همون شرکت کار کنن؟میدونم اتفاق افتاده(رایان رینولدز و بن افلک و هالی بری)ولی در کل ممکنه؟

بله کاملا ممکنه.بن افلک هم نقش داردویل رو بازی کرده و هم بتمن.
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #107 the amazing deadpool 1394-04-03 01:11
آخه من الان عکسشو دیدم کچل بود؟!؟!؟!؟!؟
نقل قول کردن
Artemis
+1 #108 Artemis 1394-04-03 01:11
#102
اقای ترابی حال کردید :lol:

#101
سر اندرو که حق داشتن.باز حداقل اندرو دماغ گنده و کوتوله نبود :lol: راستی شما که 15 سالته 168 خبلی خوبه ولی این 19 سالشه
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #109 Agent Marvel 1394-04-03 01:12
به نقل از Doc ock:
به نقل از Agent Marvel:
تام به دلم افتاده اسپایدی خوبی میشه.سر اندرو هم همه سونی رو فحش میدادن و حتی سر توبی.ولی نتیجه جفتشون طلای ناب بود.

به جان مادرم منظورم برای پیتر پارکر شدن بود

میدونم.شوخی کردم.
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #110 s.kraven 1394-04-03 01:13
98#
پاک کن کامنتت رو تا جناب ریاحی نیومده :P (البته ایشون اینموقع نمیان)
هم به اسم ایشون توهین کردی هم به فن کستشون :P
نقل قول کردن
Artemis
+1 #111 Artemis 1394-04-03 01:14
#107
شاید برای سیزن جدید فلش کچل کرده :lol: یا یکی از عکسای قدیمیش بود
#106

اخه فاصله ی این فیلما خیلی زیاده.منظورم اینه که مثلا کاوانا الان که تو فلش بازی میکنه میتونه همزمان تو فیلمای مارول هم بازی کنه؟

پ.ن:اقای ریاحی همون bad joke؟بعد میرابیلیس اسمشون چیه؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #112 Agent Marvel 1394-04-03 01:17
بستگی به قرارداد داره.اگه به طور انحصاری با دی سی قرارداد بسته باشه نه نمیتونه.
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #113 s.kraven 1394-04-03 01:17
103#
یواخیم فوئنیکس رو میگفت.تام کاوانا و حسن کچل :P
نقل قول کردن
zse
+1 #114 zse 1394-04-03 01:19
خدایی هری از پیتر مهم تره
توی فیلم سم ریمی این مورد کاملا مشهود بود
بدون هری ، پیتر هیچه
جیمز فرانکو هم که بهتر از توبی بازی میکرد یعنی فوق العاده بود
یه چیز میخوایم در حد جیمز فرانکو
خداییش مهشر بود
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #115 the amazing deadpool 1394-04-03 01:19
ببخشید شماها کجا رفتید قد تام رو فهمیدید؟؟؟
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #116 the amazing deadpool 1394-04-03 01:20
به نقل از Doc ock:
ببخشید شماها کجا رفتید قد تام رو فهمیدید؟؟؟

ولش کنید خودم دیدم
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #117 Agent Marvel 1394-04-03 01:21
به نقل از zse:
خدایی هری از پیتر مهم تره
توی فیلم سم ریمی این مورد کاملا مشهود بود
بدون هری ، پیتر هیچه
جیمز فرانکو هم که بهتر از توبی بازی میکرد یعنی فوق العاده بود
یه چیز میخوایم در حد جیمز فرانکو
خداییش مهشر بود

۱-جیمز فرانکو در نقش هری کاملا بد بازی کرد
۲-هری از پیتر مهم تره؟ :eek:
نقل قول کردن
Artemis
+1 #118 Artemis 1394-04-03 01:21
#112
تعجب کردم :lol:
خواکین فینیکس تو گوگل کچل نبود حالا جدیدش رو نمیدونم

پ.ن:ایجنت مارول بیا تاپ فایو
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #119 Agent Marvel 1394-04-03 01:23
بچه ها هیچ تاریخ مشخصی برای انتشار کیفیت بلوری فیلم ها وجود نداره؟به خصوص جهان ژوراسیک و بقیه.
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #120 the amazing deadpool 1394-04-03 01:23
به نقل از Artemis:
#112
تعجب کردم :lol:
خواکین فینیکس تو گوگل کچل نبود حالا جدیدش رو نمیدونم

پ.ن:ایجنت مارول بیا تاپ فایو

آقا ببخشید من اسمشو اشتباه زدم الان دیدم مرسی
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #121 the amazing deadpool 1394-04-03 01:25
منم میرم تا فردا خداحافظ همگی و شب همتون خوش
نقل قول کردن
iron man
+1 #122 iron man 1394-04-03 01:25
داشتم کامنتای یه سایتی رو میخوندم من نمیدونم مردم با خودشون چی فکر می کنن هنوز فیلم نیومده ندیده یکی گفته بود متای فیلم زیر ۵۰میشه شاید دستگاه سفر در زمان داره ولی من نمیدونم زیر ۵۰رو از کجا اورد :o
نقل قول کردن
zse
+1 #123 zse 1394-04-03 01:25
به نقل از Agent Marvel:
به نقل از zse:
خدایی هری از پیتر مهم تره
توی فیلم سم ریمی این مورد کاملا مشهود بود
بدون هری ، پیتر هیچه
جیمز فرانکو هم که بهتر از توبی بازی میکرد یعنی فوق العاده بود
یه چیز میخوایم در حد جیمز فرانکو
خداییش مهشر بود

۱-جیمز فرانکو در نقش هری کاملا بد بازی کرد
۲-هری از پیتر مهم تره؟ :eek:

توی اسپایدرمن 3 جیمز فرانکو عالی بود
قبول نداری جدی؟
هری کسی هستش که تو دبیرستان باید از پیتر محافظت کنه
بعدش باباش میشه دشمن پیتر
بعدش این میفهمه و یه ذره باهاش دشمنی میکنه ولی ته دلش صافه
خدایی انگار نقش اصلیه
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #124 s.kraven 1394-04-03 01:27
122#
برخی افراد به شدت بدبین هستند.
باید کامنت دادن رو از بچه های سایت ما یاد بگیرن.
چقدر تخصصی
چقدر پر مغز
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #125 Agent Marvel 1394-04-03 01:28
به نقل از Artemis:
#112
تعجب کردم :lol:
خواکین فینیکس تو گوگل کچل نبود حالا جدیدش رو نمیدونم

پ.ن:ایجنت مارول بیا تاپ فایو

فونیکس یه مقدار کم مو هستش.من رفتم تاپ فایو.
نقل قول کردن
zse
+1 #126 zse 1394-04-03 01:29
به نقل از s.kraven:
122#
برخی افراد به شدت بدبین هستند.
باید کامنت دادن رو از بچه های سایت ما یاد بگیرن.
چقدر تخصصی
چقدر پر مغز

البته بلا نسبت بعضیا
نقل قول کردن
iron man
+1 #127 iron man 1394-04-03 01:29
بله مگه غیر این انتظار میره یه وقت یکی از بچه های این سایت از این نظرا بده ;-)
نقل قول کردن
Artemis
#128 Artemis 1394-04-03 01:34
نه دیگه انصافا فرانک تو 2 و 3 عالی بود تو یک زیاد خوب نبود

#122
من بودم دیگه :lol:
خب این نظر منه چون نه بازیگرش نسبت به گزینه های دیگه خوبه نه کارگردانش.کارگر دانش که فیلم قابل قبولی هم نداره
امیدوارم اینطور نشه ولی هنوزم به نظرم متای فیلم بسیار پایین خواهد بود مگر اینکه از رو کامیک ها اقتباس خوبی داشته باشن
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #129 s.kraven 1394-04-03 01:36
127#
من هم رفتم خوندم.
یکی میگفت 10% ممکنه فیلم خوبی بشه. :P
10% رو از روی یک بازیگر و کارگردان تشخیص میدهند . وااقعا که...
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #130 Agent Marvel 1394-04-03 01:37
اسپایدرمن ۳ اونقدر بد بود که نکته مثبتاش به چشم نمیومد.هر چند به خاطر مگوایر عزیزم عاشق اون فیلم هستم.(از اون کتک زدن هری که بگذریم.)
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #131 s.kraven 1394-04-03 01:39
128#
ولی هنوز برام روشن نشده که شما از روی یه بازیگر و کارگردان متاش رو پیش بینی میکنی.همه چی که سابقه و قیافه نیست.بازیگران محافطین کهکشان نه قیافه آنچنانی داشتند و نه کارگردان اونطوری . اما دیدی چی شد :o
پ.ن:خوبه نظرت رو اینجا نگفتی :-* :P
نقل قول کردن
Artemis
#132 Artemis 1394-04-03 01:41
حالا روابط دو سایت به قدر کافی بد هست شما دیگه بدترش نکنید دیگه

اسپایدرمن 3 کجاش بد بود ایجنت جان :-| قبول دارم که نقاط ضعف زیاد داشت و ضعیف ترین فیلم تو 3گانه ریمی بود اما اونقدرام بد نبود
یه اسپایدرمن3 رو با کل سری امیزینگ عوض نمیکنم :lol:
نقل قول کردن
zse
+1 #133 zse 1394-04-03 01:41
به نقل از Agent Marvel:
اسپایدرمن ۳ اونقدر بد بود که نکته مثبتاش به چشم نمیومد.هر چند به خاطر مگوایر عزیزم عاشق اون فیلم هستم.(از اون کتک زدن هری که بگذریم.)

نه دیگه در اون حد هم بد نبود
فقط اگر رو ونوم زیاد مانور نمیداد عالی میشد
کتک زدن هری هم اثر سیمبوت بود پس شخصیت پیتر نبوده
در ضمن هری تو اون لحظه خیلی شیطون شده بود حقش بود یه چند تا کتک مفصل بخوره ولی مری جین بیچاره اون وسط تلف شد
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #134 Agent Marvel 1394-04-03 01:42
محافظین کهکشان خوب رولش به دست جیمز گان افتاد.
نقل قول کردن
Artemis
#135 Artemis 1394-04-03 01:43
#131

GOG بازیگرای خوبی مثل کریس پرت،زویی سالدانا(بازیگر اواتار) و بردلی کوپر داشت.داستانش هم به شدت قوی بود با فیلمای دیگه مارول هم مرتبط بود کارگردانشم خوب بود

من نظرم رو طبق سری امیزینگ گفتم،یعنی اگه طبق سری امیزینگ ساخته بشه
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #136 Agent Marvel 1394-04-03 01:44
به نقل از zse:
به نقل از Agent Marvel:
اسپایدرمن ۳ اونقدر بد بود که نکته مثبتاش به چشم نمیومد.هر چند به خاطر مگوایر عزیزم عاشق اون فیلم هستم.(از اون کتک زدن هری که بگذریم.)

نه دیگه در اون حد هم بد نبود
فقط اگر رو ونوم زیاد مانور نمیداد عالی میشد
کتک زدن هری هم اثر سیمبوت بود پس شخصیت پیتر نبوده
در ضمن هری تو اون لحظه خیلی شیطون شده بود حقش بود یه چند تا کتک مفصل بخوره ولی مری جین بیچاره اون وسط تلف شد

آخه ناراحت شدم.یادمه تو یه کمیک پیتر اون مواد فروشی رو که به هری مواد میفروخت رو گرفت بدجور زد.اونوقت اینجا میاد جوری میزنتش که انگار قاتل عمو بنه.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #137 Agent Marvel 1394-04-03 01:46
به نقل از Artemis:
حالا روابط دو سایت به قدر کافی بد هست شما دیگه بدترش نکنید دیگه

اسپایدرمن 3 کجاش بد بود ایجنت جان :-| قبول دارم که نقاط ضعف زیاد داشت و ضعیف ترین فیلم تو 3گانه ریمی بود اما اونقدرام بد نبود
یه اسپایدرمن3 رو با کل سری امیزینگ عوض نمیکنم :lol:

منظورم تو کل سری بود.بله اسپایدرمن ۳ از آمازینگ خیلی بهتر بود.
نقل قول کردن
iron man
+1 #138 iron man 1394-04-03 01:48
من ازتام هالند بدم نمیاد چه بسا ازش خوشمم میاد
ولی وقتی کنار کاپیتانو ثور و ایرون من فرضش میکنم :-x
امیدوارم فیلم خوبی باشه که البته شرایطی هم داره
باید دشمنی که در عین حال تازگی برای مخاطبین داره به عنوان ویلن اصلی انتخاب کنن که حالا این تازگی میتونه با تغییر لباس و امکانات یک کاراکتر باشه یا اینکه یک دشمن جدید در فیلم ببینیم که من شخصا مورد دوم که دشمن جدید باشه رو دوست دارم
باید اقتباس خوبی کنن
فیلم نباید دیگه خیلی دارک باشه باید ریشه های طنز داشته باشه
انتخاب بازیگرا هم خیلی مهمه مثل شخصیت هایی مثل هری و نورمنو گوئن یا mj
نقل قول کردن
Z-men
+1 #139 Z-men 1394-04-03 01:49
بازیگر هم که انتخاب شد...
قدش هم ۱.۶۸ نیست ۱.۷۳ هم تازه هنوز هم میتونه قدش بلند بشه.
بهتره به مارول اعتماد کرد تا حالا که عالی بوده.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #140 Agent Marvel 1394-04-03 01:54
آهان.همین که اسپایدی دوباره به سینما میاد وجد آوره.امین آقا شما نمیدونی کیفیت بلوری جهان ژوراسیک چند وقت بعد از اکران میاد؟
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #141 Agent Marvel 1394-04-03 01:58
خیلی ممنون بچه ها.من رفتم.برای تام هلند هم آرزوی موفقیت دارم.خداحافظ تا فردا.
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #142 s.kraven 1394-04-03 02:10
138#
من میگم موربیوس خیلی برای فیلم بعد خوبه
چرا؟
اولا که کارگردان جدید رو فیلم ترسناک مانور داده یعنی همون دلقک(من که ندیدمش ولی عکسهاش خی خوف بود)

دوما اینکه تضاد جالبی میشه.یه شخصیت فان مثل اسپایدرمن رو درکنار شخصیت ترسناکی مثل موربیوس ببینیم.

سوما اینکه از اونجا که موربیوس در ابتدا دکتر مایکل موربیوس بوده ،خیلی راحت میشه ربطش داد به دشمنان دیگه اسپایدرمن.نا سلامتی دشمن های درجه یک اسپایدرمن مثل دکتر اختاپوس دکتر تشریف دارند.مثل همون ربطی که هری و صنایع آزکورپ رو به دکتر اختاپوس ربط داده اند.
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #143 s.kraven 1394-04-03 02:11
دوستان شب خوش.یا بامداد خوش :P
من رفتم ببینم امروز میتونم زودتر از 12 بلند شم یا نه.
نقل قول کردن
rambod DR
+1 #144 rambod DR 1394-04-03 02:30
ولی از نظر من تام هالند خیلی مناسب تره برای نقش پیتر تا کسایی مثل آسا باترفیلد حالا م که تام شد اسپایدر من نظر شما چیه؟
نقل قول کردن
New Goblin
+1 #145 New Goblin 1394-04-03 02:43
قدش که از من کوتاه تره یه قرصی چیزی بدن بهش شاید بلند تر شه..

بازی شم نمیدونم چطوره و کلا جمله قبلیمو دوباره تکرار میکنم:

امیدوارم کاری نکنه که بشه یکی از افراد منفور توی این سایت...
نقل قول کردن
Artemis
+1 #146 Artemis 1394-04-03 03:16
به نقل از rambod DR:
ولی از نظر من تام هالند خیلی مناسب تره برای نقش پیتر تا کسایی مثل آسا باترفیلد حالا م که تام شد اسپایدر من نظر شما چیه؟

به نظر من که تام بهتر از ایساست ولی چارلی رو از همشون بهتر بود
نقل قول کردن
blackspidey
+1 #147 blackspidey 1394-04-03 03:36
#142
اتفاقا موربیوس خوب نیست،واسه ی فیلم اول همه یک دشمن معمول تر میخوان،بعدشم بنظر من ویلین هایی ع موربیوس یا کریون باعث میشن درجه ی سنی فیلم بره بالا و فیلم دارک ش،بهترین گزینه ب نظر من میستریو هستش،هم تازس،همینکه همه دوست دارن ببیننش،کلللللیی ییییییی ایده ی جالب میشه ازش گرفت کلی جلوه های ویژه فوق العاده میشه ازش درآورد واقن همه چی تمومه،
پ.ن
یادمون نره ک کوین فایگی گفت فیلمای مارول هیچوقت دارک نمیشن ;-)
نقل قول کردن
young spider
+1 #148 young spider 1394-04-03 10:43
به نظرم دشمن فیلم اول باید والچر و به همراهی شوکر یا الکترو باشه.
فیلم دوم : دکتر اختاپوس و خیلی خیلی کم کریون( کریون رو باید مثل راینو tasm 2باشه) استفاده از دکتر اختاپوس برای مرگ سروان استیسی
فیلم سوم: گرین گابلین( نورمن ازبورن) و میستریو برای مرگ گوئن
اگه فیلم چهارم هم اومد: شش خبیثی که مثلا هری برای انتقام یه بار به اسپایدی حمله می کنه ولی بدجور شکست می خوره بعد به تشکیل شش خبییث می شه و به راون کرافت حمله می کنه و واچر و کریون و شوکرو دکتر اختاپوس و میستریو رو از زندان ازاد می کنه و فراری می ده و یه جمله کلیشه ای می گه:
به شش خبیث خوش امدید
اگه فیلم چ
نقل قول کردن
Spider-Dude
+1 #149 Spider-Dude 1394-04-03 10:56
وای خیلی عالیه!
حالا تام هالند مرد عنکبوتی شده و از شر باترفیلد خلاص شدیم.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #150 Agent Marvel 1394-04-03 11:01
به نقل از Spider-Dude:
وای خیلی عالیه!
حالا تام هالند مرد عنکبوتی شده و از شر باترفیلد خلاص شدیم.

میشه دلیل حرفتم بگی؟
نقل قول کردن
mohamad_srz
+1 #151 mohamad_srz 1394-04-03 11:12
برای من دور از انتظار نبود که تام هالند به جای اسا باترفیلد انتخاب میشه .
خبر خوشایندی بود
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #152 Agent Marvel 1394-04-03 11:16
کاملا خبر ناخوشایندی بود.آسا رو داری با تام مقایسه میکنی؟
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #153 DAREDEVIL 1394-04-03 11:23
بابا ایسا دیگه رفت آقای agent marvel شما چرا قبول نمی کنی که تام هالند بهتر از ایسا است؟؟؟؟؟؟ اگر نبود چرا ایسا باترفیلد را رد کردند ولی تام را انتخاب کردند حتما از ایسا بهتر بوده که انتخاب شده دیگم انقدر بحث نداره :-) :-) :-)
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #154 DAREDEVIL 1394-04-03 11:27
#148: ولی من بیشتر دوست دارم در فیلم اول کریون دشمن اسپایدرمن باشه میتونه خیلی خفن باشه البته شوکر هم میتونه خیلی گزینه خوبی باشه ولی به نظرم شوکر تنهایی نمیتونه زیاد خوب باشه! به نظرم اگر والچر را برای فیلم دوم بزارن عالی میشه فقط خدا کنه که یک فیلم عالی از اسپایدی ببینیم.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #155 Agent Marvel 1394-04-03 11:28
بله متاسفانه آسا رفت.بعدشم آسا که کلی جایزه معتبر برده و تو کلی فیلم مطرح بازی کرده بدتر از تام هلنده؟آسا درگیر پروژه های مختلفی بود وگرنه امکان نداشت رد بشه!
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #156 DAREDEVIL 1394-04-03 11:37
#155: ولی قبول کن که قیافش زیاد به پیتر نمی خورد هیکلش هم خوب نبود ولی تام هالند ( به نظر خودم ) بیشتر به پیتر میخوره و بهتر میتونه شوخ طبعی اسپایدی را منتقل کنه قد و هیکلش هم خوبه نمی دونم چرا بعضی دوستان میگن کوتاه است حتما اشتباه می کنین فکر نکنم اینجور باشه به هر حال حالا دیگه تام هالند اسپایدرمن جدید هست و این را باید پذیرفت نمی دونم چرا من وقتی بیشتر با تام هالند آشنا شدم و عکس های جدیدش را دیدم ازش خوشم اومد گفتم که همین باشد اسپایدرمن بشه که شد.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #157 Agent Marvel 1394-04-03 11:40
شما کلا بدجور با تام هلند موافقی.تو اون یکی سایتم خیلی ازش دفاع میکنی.فوق فوقش ۱.۷۳ سانت باشه.باترفیلد ۱.۸۰ بود.
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #158 DAREDEVIL 1394-04-03 11:41
#142: موربیس که عالیه ولی برای فیلم اول غیرممکنه گفتم که برای فیلم اول کریون خوبه. همون طور که گفتی چون کارگردان فیلم فیلم ترسناکی به نام مترسک داره خیلی خوب میتونه موربیس را به نمایش دربیاره ولی فکر نکنم برای فیلم اول بشه ولی اگر بشه چی بشه!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #159 Agent Marvel 1394-04-03 11:43
از نظر من دکتر اختاپوس بهتره.
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #160 DAREDEVIL 1394-04-03 11:45
به نقل از Agent Marvel:
شما کلا بدجور با تام هلند موافقی.تو اون یکی سایتم خیلی ازش دفاع میکنی.فوق فوقش ۱.۷۳ سانت باشه.باترفیلد ۱.۸۰ بود.

داداش اول از همه تو این سایت من دوتا نظر دادم که آره خوبه دیگم اصلا حرف اون سایت را نزن چون من عمرا این جا را ول کنم برم اونجا چون که اینجا سایت اسپایدیه حالا اینو ولش کن درمورد قد هم شما انقدر بحث ایسا را وسط نکش اون که دیگه رفت به نظرم بهتره به جای این همه بحث قبول کنیم که تام هالند اسپایدرمن با بحث هم که ایسا برنمی گرده.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #161 Agent Marvel 1394-04-03 11:49
من مخالفتی با تام ندارم.ولی از رد شدن آسا ناراحتم.اتفاقا به نظرم تام میتونه اسپایدرمن کاملی باشه ولی از پیتر پارکرش مطمن نیستم.
نقل قول کردن
Omid.J
+1 #162 Omid.J 1394-04-03 12:11
خب اسا که خیلی ازش خوشم اومده بود ولی دیگه نشد و مهم نیست.
تام هم قطعا بازی فوق‌العاده‌ای انجام می‌ده که مارول انتخابش کرده.
و از نظر ظاهری قدش 1.68m هست که برای پیتر نوجوان مناسبه،‌ و این طور که بوش میاد پیتر تو کل فرنچایز دبیرستانیه. (پیتر پارکر نهایی هم که دبیرستانی بود قدش حدود 1.65 بود)
چهرش هم به نظرم برای پیتر پارکر مناسبه،‌ بی نقص نیست ولی مناسبه. (شاید چهرش ضعف داشته باشه ولی قرار نیست پیتر پارکر خیلی خوش تیپ باشه!)
با توجه به ویدیوهایی هم که چند روز پیش منتشر کرد به نظر میاد که خودش هم به این نقش خیلی علاقه‌منده که از همه چی مهم تره.
مثل این که جدی جدی پیتر mcu قراره تو کل فرنچایزش دبیرستانی بمونه که من خیلی دوست ندارم این موضوع رو.
من پیتری که تو کالجه رو ترجیح می‌دم، ولی باز هم امید می‌ره که اسپایدی mcu مثل کارتون اسپایدرمن خارق‌العاده باشه، که اگه این طور بشه من کاملا راضیم.
نقل قول کردن
zse
+1 #163 zse 1394-04-03 13:19
حالا که تام انتخاب شد و رفت دیگه جای بحثی نمیمونه
هر چقدر هم صحبت کنید باز پیتر ما تام هستش
بحث هری به جا میمونه ، مثلا چارلی رو اگه بشه هری آزبورن نظرتون؟
نقل قول کردن
the amazing deadpool
+1 #164 the amazing deadpool 1394-04-03 14:00
به نقل از s.kraven:
128#
ولی هنوز برام روشن نشده که شما از روی یه بازیگر و کارگردان متاش رو پیش بینی میکنی.همه چی که سابقه و قیافه نیست.بازیگران محافطین کهکشان نه قیافه آنچنانی داشتند و نه کارگردان اونطوری . اما دیدی چی شد :o
پ.ن:خوبه نظرت رو اینجا نگفتی :-* :P

ببخشید یه سوال متا چیه؟؟؟
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #165 s.kraven 1394-04-03 14:17
147#
به نظرم بهنره این کارگردان با تخصصات خودش شروع کنه.
از موربیوس میشه کلی ایده گرفت.بعد موربیوس یه ومپایر اونطوری نیست و میخاد به حالت عادی برگرده.این حس دلسوزی به دشمن های اسپایدی رو میتونه به خوبی منتقل کنه.اسپایدی علاوه بر اینها میتونه کلی مسخره بازی خوب از موربیوس در بیاره.جدال فان با دارک به نظرم خیلی ایده خوبیه.با حضور اسپایدی هیچ فیلمی دارک نمیشه.اسپایدی یه کاری میکنه ترس بچه های کوچیک هم از بین بره و خیلی با فیلم حال کنند.
میستریو هم گزینه خوبیه من بعد کریون از میستریو خوشم می آد.قشنگ مشه باهاش فایده حس عنکبوتی اسایدرمن رو نشون داد.من عاشق ان داستان شهر بازی هستم :-)
به نظرم کریون و داداشش آفتاب پرست هم خوبند.فقط به نظرم باید ملیتشون رو حذف کنند . خیلی راحت و خوب میشه آفتاب پرست رو جاسوس هایدرا نمایش داد و کریون رو به بلک پنتر و واکاندا.چون آفتاب پرست اولین دشمن جدی اسپایدرمن هست خیلی میتونه براش دردسر درست کنه و برای فیلم اول خوب باشه. ;-)
نقل قول کردن
Artemis
-1 #166 Artemis 1394-04-03 14:42
به نقل از Agent Marvel:
من مخالفتی با تام ندارم.ولی از رد شدن آسا ناراحتم.اتفاقا به نظرم تام میتونه اسپایدرمن کاملی باشه ولی از پیتر پارکرش مطمن نیستم.

همه میتونن اسپایدرمن کاملی باشن.اندرو با اون بازی فضاحت بارش اسپایدرمن خوبی بود.اسپایدرمن بودن بیشتر به فیلمنامه برمیگرده
ولی پیتر پارکر خوبی شدن کار خیلی سختیه.نشون دادن فشارهای وارد بر پیتر به خاطر اونهمه گرفتاری و دردسر و نرد بودن...
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #167 Agent Marvel 1394-04-03 14:49
پس راست کاره آسا باترفیلده.
نقل قول کردن
Artemis
+1 #168 Artemis 1394-04-03 14:57
تو هم که ما رو کشتی با ایسا :lol: نشد دیگه،ایشالا دفعه بعد :D
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #169 Agent Marvel 1394-04-03 14:59
آرتمیس جان من برو بازی اندر و هوگو رو ببین.تو رو خدا!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #170 Agent Marvel 1394-04-03 15:05
بازی اندر و هوگو اسم دوتا از فیلم های آسا باترفیلده.
نقل قول کردن
Artemis
+1 #171 Artemis 1394-04-03 15:16
حالا ایشالا بعدا میبینم :-* فیلم ندیده خیلی زیاد دارم.کلا از تابستون پارسال تا حالا خیلی فیلم ندیده تلمبار شد
نقل قول کردن
spidey.boy
-1 #172 spidey.boy 1394-04-03 15:18
میگم ویکی قدشو زده 168 :-*
درسته عایا؟
اگه درست باشه با توجه با قیافه و دماغ :-* و قد و جذبه ای که میبینم ما در جنگ داخلی یه کوتوله که هیچکس بهش محل نمیده و قیافشم داغونه روبرو میشیم که اصلا نمیتونه در حد کریس اوانز و رابرت داونی جونیور یاشه :sad:
عاخه اگه 168 باشه که کنار کریس اوانر وایسه کث.... به نظر میاد :cry:
اندرو کجایی که آرزوم بود کنار کریس اوانز و رابرت ببینمت :cry: :cry:
اصن یه لحظه این سه تارو تو یه صحنه از جنگ داخلی که کنار هم ایستاده باشن تصور کنید :cry:
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #173 Agent Marvel 1394-04-03 15:19
هوگو برای سال ۲۰۱۱ و بازی اندر هم ۲۰۱۳
نقل قول کردن
spidey.boy
+1 #174 spidey.boy 1394-04-03 15:19
این بالا جمله این بود :
اگه 168 باشه که کنار کریس اوانز وایسه مث ... به نظر میاد اشتب تایپی بودش :lol:
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #175 Agent Marvel 1394-04-03 15:21
اولا قدش الآن ۱۷۴ سانتی متره.دوما منم ۱۶۸ سانتی مترم.کوتولم آیا؟دیگه دارم به این باور میرسم(شوخی کردم :lol: )
نقل قول کردن
Z-men
+1 #176 Z-men 1394-04-03 15:26
ارشیا ، خیلی خوبه که بحث میکنی و کاربران رو به تکاپو میندازی اما تو بحث کردن باید تعصبات رو دور بندازی، اگه تو بخث باتعصب باشی بحث به هیج جایی نمیرسه چون شما اخرش حرف خودت رو میزنی.
حالا یه سوال:
یک کمپانی موفق فیلمسازی که تا الان دنیایی که ساخته ارزشمندترین فرنچایز شده ایا میاد برای فیلم کرکتری که خودش رو به اب و اتیش زد تا رایتش رو به دست بیاره، اشتباه بکنه؟؟؟؟
شما بهتر بازیگر انتخاب میکنی یا مارول؟؟
شما تست بازیگرها رو دیدی؟
قطعا اون ها فیلم هوگو رو دیدند فیلم های دیگه رو دیدند هیچ عجله ای هم نداشتند حالا به نظرت باید اشتباه کنند.
حداقل سابقه درخشان مارول رو درنظر داشته باشید.
نقل قول کردن
zse
+1 #177 zse 1394-04-03 16:20
به نقل از Agent Marvel:
چشم.یه ذره متعصبم ولی فقط گفتم آسا سابقه بهتری از هلند داره.ولی مارول تو انتخاب بازیگر استاده.من اون فیلم ها رو به آرتمیس معرفی کردم تا ببینه و نظرش درباره باترفیلد عوض شه.

هممون میدونیم آا بازیگر فوق العادهای هستش
ولی به بقیه هم باید اجازه بدیم هنرشون رو اثبات کنن
توبی بیشتر سابقه داشت یا اندرو؟
خوب معلومه که اندرو سابقه بهتری داشت ولی هممون دیدیم که توبی خیلی تاثیر گذاری بیشتری داشت
نقل قول کردن
rambod DR
+1 #178 rambod DR 1394-04-03 16:57
البته از نظر من قد 1.73تام برای فیلم اول و نهایتا دوم مناسبه چون تام تو فیلم اول جای یک نوجوان 15 ساله حضور داره که مناسبه. و تو فیلم دوم هم تام مناسبه پس نمیشه به قد تام زیاد گیر داد.
نقل قول کردن
SLH Hero
+1 #179 SLH Hero 1394-04-03 17:08
برای پیتر پارکر بازیگر Perfectـی نیست ولی نسبتاً خیلی خوبه. باری اسپایدرمن هم عالی هیکلش به مردعنکبوتی مخصوصاً نسخه آلتیمیت می خوره.

به نظر من که برای این نقش خوبه.
نقل قول کردن
bullied hero
#180 bullied hero 1394-04-03 19:08
من اسا را به این ترجیح میدم اما دیگه what to do what not to do?
ولی حرکاتی که میزد خیلی خوب بود. ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید