جیمز گان اخراج شد!/ او دیگر برای مارول فیلم نمیسازد!

جیمز گان اخراج

در خبری شوکه کننده دیزنی اعلام کرد که دیگر با جیمز گان همکاری نخواهد کرد!

آقای جیمز گان کارگردان فیلم های مشهور و محبوب "نگهبانان کهکشان" اخراج شد! بله دوستان درست شنیدید. لابد میپرسید چرا؟ چون دیزنی دیگه تحمل کامنت ها و نظرات بی ادبانه ، اهانت آمیز و نامناسب ایشان را در شبکه های اجتماعی نداشت! آقای گان درسته که همیشه طرفدار کمیک بوده ولی قبل از اینکه به استخدام مارول دربیاد فیلم هایی میساخت یا فیلمنامه هایی مینوشت که درجه های R به بالا داشتند! یعنی هر صحنه و شوخی ناجوری که فکرش رو بکنید تو این فیلم ها بود!!! بنابراین ایشون کلا استعداد خاصی در شوخی های +18 داره! در سالهای اخیر هم در صفحه شخصی خودش بارها از این نوع حرف ها زده بود ولی دیزنی باهاش مدارا کرده بود تا امروز در بیانیه ای دیزنی اعلام کرد دیگر با ایشون هیچ گونه همکاری نخواهد داشت!

این هم نمونه هایی از کامنت های آقای جیمز گان در فضای مجازی که نشون میده به ترامپ هم زیادی متلک مینداخته:

 

بله به همین راحتی جیمز گان اخراج شد!

حالا معلوم نیست چه بر سر قسمت سوم محافظین کهکشان میاد. گان گفته بود فیلمنامه قسمت سوم را آماده کرده و شاید همین فیلمنامه مورد استفاده قرار بگیره ولی در هر حال کسی دیگر آن را کارگردانی خواهد کرد.

 

نظر شما چیست؟ آیا انتظارش رو داشتید؟ آیا به نظرتون دیزنی کار درستی کرد؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Blueman4
-1 #1 Blueman4 1397-04-30 10:52
فاز 4 بدون او قطعا فلجه . امیدوارم برگرده و اتفاقی نیفته که مثل دی سی تو سراشیبی سقوط گیر کنه مارول . هنوزم جای ادگار رایت خالیه
نقل قول کردن
fbs
#2 fbs 1397-04-30 11:03
چی بگم دیزنی حماقت کرده با این کارش اخه دلیل منطقی برای اخراجش نیست فکر کنم یکی از مدیران دیزنی با ترامپ فامیلی نزدیک داره که اخراجش کرده امیدواریم برش گردونن :cry: :sad: :cry: :cry:
نقل قول کردن
alihdz
#3 alihdz 1397-04-30 11:08
یا خدا گاردینز ۳ رو میخان چیکار کنن حالا اگه خودش میرفت یه چیزی ولی انداختنش بیرون دیگه خیلی بد بود ولی واقعا هم حرف های بدی میزد باید یه اکانت دیگه میساخت تو توییترش و با اون کامنت میداد اخراج هم نمیشد
ولی الان یه خبر بدترهم هست اگه جیمز گان نباشه پس اون ایستر اگ مخفی گاردینز رو هم نمیفهمیم
ولی فک کنم اینا همه نقشه ماروله
الان که جیمز گان رفت پس ممکنه گاردینز زنده نشن
چند وقت دیگه جان واتس هم میره اسپایدی زنده نشه :lol:
به نقل از fbs:
چی بگم دیزنی حماقت کرده با این کارش اخه دلیل منطقی برای اخراجش نیست فکر کنم یکی از مدیران دیزنی با ترامپ فامیلی نزدیک داره که اخراجش کرده امیدواریم برش گردونن :cry: :sad: :cry: :cry:

تا برادران روسورو داریم غم نداریم 8) گفتن تا بعد از فاز ۵ هم میمونن
نقل قول کردن
Ice Man
#4 Ice Man 1397-04-30 11:10
حیف شد واقعا که اخراج شد! جیمز گان کارگردان بی نظیریه ، سبکی که واسه فیلم های GOTG پدید اورد کار هر کسی نیست ، البته مارول استودیوز کارش درسته ، میتونه قسمت سومو عالی تر از قبل بسازه ولی بازم اگه گان کارگردانش میموند بهتر بود ، میتونست فیلم هاوارد اردکه یا فیلم اختصاصی راکت راکونم خودش بسازه
ولی خب دیگه اصول اخلاقی رو هم باید رعایت میکرد تا صلاحیتشو داشته باشه که بشه باهاش همکاری کنن
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1397-04-30 11:19
به نقل از Blueman4:
فاز 4 بدون او قطعا فلجه . امیدوارم برگرده و اتفاقی نیفته که مثل دی سی تو سراشیبی سقوط گیر کنه مارول . هنوزم جای ادگار رایت خالیه

یعنی الان شما دقیقا پیش گویی کردی مارول بدون ایشون در سراشیبی سقوط قرار گرفته؟! :-*
ادگار رایت دقیقا مگه چیکار کرده بود که الان جاش خالیه؟
یه مرد مورچه ای میخواست بسازه که اونم دو تا فیلم خوب خود مارول ساخت دیگه
مگه قرار بود چی بسازه؟ جنگ بینهایت؟!
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1397-04-30 11:22
به نقل از fbs:
چی بگم دیزنی حماقت کرده با این کارش اخه دلیل منطقی برای اخراجش نیست فکر کنم یکی از مدیران دیزنی با ترامپ فامیلی نزدیک داره که اخراجش کرده امیدواریم برش گردونن :cry: :sad: :cry: :cry:

فقط ترامپ نبوده که
شما توییت هاش رو ببین
کلی حرف بدجور زده
البته من خیلی دوستش دارم ولی اخلاق حرفه ای هم لازمه
شما وقتی کارمند یه شرکتی مثل دیزنی پس باید ضوابطش رو هم رعایت کنی
نقل قول کردن
P.Constantine
#7 P.Constantine 1397-04-30 11:34
این توییتا خیلی قدیمیه!(تاریخاش و نگاه کنید اکثرا مال سال ۲۰۰۹ عه! یعنی مال ۹ سال پیشه!!!!!!!)
خیلی حیف شد! بیشترین ضربه هم به گاردینز وارد میشه! امیدواریم این اتفاق تاثیر زیادی روی این فیلم نداشته باشه
البته یه کارگردان هست که می تونه از پسش بربیاد و او کسی نیست جز تایکا وایتیتی !
نقل قول کردن
WarForWolfman
#8 WarForWolfman 1397-04-30 11:40
با اینکه نبودش ضربه بزرگی به مارول میزنه اما با توچه به متن توییت هاش کار درستی کردن
نقل قول کردن
علی قدیانی
#9 علی قدیانی 1397-04-30 11:53
بنظرم واقعا عجیبه و تا حدی بهانه!
وگرنه چرا دیزنی باید بیاد دست بذاره رو توئیت های قدیمی جیمز گان که بعضی هاش مال حدودا 10 سال پیشه؟!
فقط میتونم بگم محافظین کهکشان بدون جیمز گان مرد...
نقل قول کردن
mimsadgim
#10 mimsadgim 1397-04-30 12:34
دیزنی که با توییت های مثبت هیجده کارگردانش مشکل داره دقیقا چجوری می خواد از ولورین و ددپول فیلم بسازه؟
نقل قول کردن
fbs
#11 fbs 1397-04-30 12:53
[به نقل از mtm:
به نقل از fbs:
چی بگم دیزنی حماقت کرده با این کارش اخه دلیل منطقی برای اخراجش نیست فکر کنم یکی از مدیران دیزنی با ترامپ فامیلی نزدیک داره که اخراجش کرده امیدواریم برش گردونن :cry: :sad: :cry: :cry:

فقط ترامپ نبوده که
شما توییت هاش رو ببین
کلی حرف بدجور زده
البته من خیلی دوستش دارم ولی اخلاق حرفه ای هم لازمه
شما وقتی کارمند یه شرکتی مثل دیزنی پس باید ضوابطش رو هم رعایت کنی


راستش من توییت ها را نخوندم ولی الان حق را به نوعی به دیزنی میدم چون واقعا اصول اخلاقی را باید در هر جایی رعایت کرد
نقل قول کردن
M.J.F
#12 M.J.F 1397-04-30 13:15
حیف شد فاز4 فضای کیهانی داره که یکی از بخش های مهمش همین گاردینز اف گلکسی بود جیمز گان از چنتا کارکتر ناشناخته دو فیلم عالی ساخت و یعنی مدیرای مارول به این کار دیزنی اعتراض نمیکنن؟
اخه برا توییت هم یکی رو اخراج میکنن
ولی امیدوارم که اگه نشد جیمز گان رو برگردوند یه کارگردان خوب پیدا کنن
به نقل از mimsadgim:
دیزنی که با توییت های مثبت هیجده کارگردانش مشکل داره دقیقا چجوری می خواد از ولورین و ددپول فیلم بسازه؟

دقیقا ددپول شخصیتش به همون متلک هاش و اون دیوار چهارم شکستن هاشه
فک کنم دیزنی متلک هاشو سانسور کنه :P
نقل قول کردن
alihdz
#13 alihdz 1397-04-30 13:31
#۱۰ و #۱۲
خود کوین فایگی گفته بود که ساخت فیلم های با درجه R میتونه ایده خیلی خوبی باشه
نقل قول کردن
Spider-Fan
#14 Spider-Fan 1397-04-30 13:47
باورم نمیشه جیمز گان اخراج شد!
وعده فیلم مون نایت رو هم داده بود :cry:
ولی عجب کارگردان اهل دلی بوده :-* هر چی حال می‌کرده می‌گفته!
این کار دیزنی بیشتر بهانه‌ست تا ایراد اخلاقی!
حالا چندتا حرف ناجور زده تو توئیتر اونم ۱۰ سال پیش، چه ربطی داره به الان آخه؟!
انقدر اخلاق مهمه واسه دیزنی؟
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1397-04-30 14:30
به نقل از mimsadgim:
دیزنی که با توییت های مثبت هیجده کارگردانش مشکل داره دقیقا چجوری می خواد از ولورین و ددپول فیلم بسازه؟

اقا جان چه ربطی داره؟
اون فیلم درجه اش روشه یعنی R
ولی این فرق داره
دیزنی دوست نداره کارگردان فیلمی که اکثر مخاطبین اون بچه ها و نوجوانان هستند کسی باشه که هی شوخی های مبتذل میکنه
همین wwe مگه نبود؟
هالک هوگان با اون قدمت و ابهت یه حرف نژاد پرستانه به یه کشتی کج کار سیاه زد ، 3 سال اخراجش کردن
نقل قول کردن
mehran spidey
#16 mehran spidey 1397-04-30 14:39
واقعا تعجب کردم !! فکر نمی کردم جیمز گان همچین آدمی باشه ! بیچاره کارگردان با استعدادی بود .... امیدوارم به گاردینز ۳ لطمه ای وارد نشه که به احتمال زیاد نمیشه و مارول یه کاریش میکنه ، در این مورد حق رو به دیزنی میدم ، استعداد بدون اخلاق حرفه ای بدرد نمیخوره نه تنها تو این موضوع بلکه تو تمامی موضوعات و البته دیزنی هم شرکت پیگیری هستش :-*
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#17 Cap-Spider Potter 1397-04-30 15:27
چقد بی ادبه !! :-?
حالا من کاری به اخراجش ندارم، مارول با تجربه 10 ساله ای که در ساخت فیلم به دست آورد، میدونه چیکار میکنه...
حالا یا خودشو برگرمی گردونن (که تقریبا ممکن نیست!) یا یه کارگردان توانای دیگه ای میزارن که از پس همچین اثری بر بیاد..
اما من میگم وقتی به یه چهره مشهور تبدیل میشی، دیگه محدودیت هایی در بیان حرف های ته دلت و رفتارات داری !!!
باید مسائل رو به شکل دیگه ای بیان کنی !! این آقا گند زده !! نمیدونم...

But Not Problem, Marvel Is The Best even without james gunn
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#18 Superior Sepehr.M 1397-04-30 15:45
خیلی مسخرس . نوشتند دیزنی بخاطر توییت های .... جیمز گان رو اخراج کرده ولی هر چی توییت اونجوری بوده اکثرا مال سال 2007 تا 2012 بوده در حالی که جیمز گان سال 2014 برای مارول کارگردانی کرد .
خودش هم گفته که دیگه از اونجور توییت ها نمیزاره و شخصیتش رشد کرده و دیوید باتیستا هم ازش حمایت کرده .
در واقع دیزنی به خاطر گذشتش اونو اخراج کرده .
نقل قول کردن
P.Constantine
+1 #19 P.Constantine 1397-04-30 15:59
به نقل از Superior Sepehr.M:
خیلی مسخرس . نوشتند دیزنی بخاطر توییت های .... جیمز گان رو اخراج کرده ولی هر چی توییت اونجوری بوده اکثرا مال سال 2007 تا 2012 بوده در حالی که جیمز گان سال 2014 برای مارول کارگردانی کرد .
خودش هم گفته که دیگه از اونجور توییت ها نمیزاره و شخصیتش رشد کرده و دیوید باتیستا هم ازش حمایت کرده .
در واقع دیزنی به خاطر گذشتش اونو اخراج کرده .

هالیوود همینه دیگه! فکر کردی کوین اسپیسی جدیدا کسی رو آزار داده بوده؟! نه قاعدتا! اون به اصطلاح قربانی الان که جو اینجوری شده زبون باز کرده اون زمان هیچی نگفته! دیزنی هم احتمالا بخاطر جوی که راه افتاده جیمز گانو انداخته بیرون که بعده ها مشکلی براش پیش نیاد! دیوانه نیست که بیاد کارگردان به این با استعدادی رو بندازه بیرون!
نقل قول کردن
P.Constantine
+1 #20 P.Constantine 1397-04-30 16:17
در ضمن اینم یادم رفت بگم که دیزنی وضعیت حساسی بخاطر توافق فاکس داره چون یه پاش برای تایید قرارداد پیش دولت گیره پس تصمیمش یه جورایی سیاست مدارانه بوده. وگرنه خود دیزنی می تونست همون زمانی که کارگردانشو استخدام کرده بود بخاطر این توییت های بی شرمانه اش بندازتش بیرون که ننداختش!!!!!
نقل قول کردن
hassan91
#21 hassan91 1397-04-30 17:13
خوب ناسلامتی میگیم دیزنی اونا با هیشکی شوخی ندارن. (بگذریم که اونور نخست وزیر رو بخاطر فرار مالیاتی چندین سال زندان میبرن ولی ...) بعدشم مارول انقدر بدنه ی قوی داره که بدون جیمز گان هم لنگ نمیمونه البته ممکنه روند ساخت محافظین کهکشان به کلی تغییر کنه اینم بگم که از این شماره سه نحسی میترسم فقط :sigh:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#22 Spider-Fan 1397-04-30 18:19
با خودم فکر می‌کنم مارول هم قبلا کارگردان با استعدادی مثل «جاش ویدون» رو از دست داد.
ولی آیا Avengers: Infinity War اثر بدی در اومد؟ یا فیلم های MCU ضعیف شدن؟
مارول استودیوز از پسش بر میاد. احتمال زیاد لحن قسمت سوم GotG حسابی فرق کنه ولی تغییر که لزوما بد نیست. مثل ثور: رگناروک که با فیلم‌های قبلی ثور لحن متفاوتی داشت.
در نهایت فیلم‌های آینده مارول بعیده افت داشته باشن.
نقل قول کردن
The Living Tribunal
#23 The Living Tribunal 1397-04-30 18:45
به نقل از P.Constantine:

البته یه کارگردان هست که می تونه از پسش بربیاد و او کسی نیست جز تایکا وایتیتی !

من کاملا با این کامنت موافقم، چرا؟ چون نظر شخصی من اینه که تایکا وایتیتی واقعا نسبت به جیمز گان خیلی توانا تر و خلاق تره.

البته اگر تایکا وایتیتی هم مورد قبول واقع نشد، پیتون رید(کارگردان مرد مورچه ای) میتونه گزینه مناسبی باشه.

اما شاید هم کارگردان جدیدی به مارول بپیونده.
نقل قول کردن
spider pool
#24 spider pool 1397-04-30 19:34
به نقل از P.Constantine:
این توییتا خیلی قدیمیه!(تاریخاشو نگاه کنید اکثرا مال سال ۲۰۰۹ عه! یعنی مال ۹ سال پیشه!!!!!!!)
خیلی حیف شد! بیشترین ضربه هم به گاردینز وارد میشه! امیدواریم این اتفاق تاثیر زیادی روی این فیلم نداشته باشه
البته یه کارگردان هست که می تونه از پسش بربیاد و او کسی نیست جز تایکا وایتیتی !

منم با حرف شما موافقم جدیدترینش ماله۲۰۱۶ هستش
نقل قول کردن
Rubiker81
#25 Rubiker81 1397-04-30 20:53
اوه اوه اوه
از یه لحاظ حیف شد که کارپردان توانایی رو از دست دادن، ولی کمپانی صدر نشین در سرگرمی دنیا حتما فکر همه جاش رو کرده

توییت ها خط قرمز اخلاق رو رد کرده بودن، اما من با کاری که دیزنی کرد، مشکلی ندارم

یک چیز رو هم البته باید بگم که خود دیزنی هم از ابتدا حاشیه کم نداشته که برای بیطرف شدن بحث، جا داره اشاره کنم که دیزنی اولین کمپانی بین رقباش بود که ازدواج همجنسگرا ها رو حمایت و تشویق می کرد و درصد قابل توجهی از کارمند های سالهای اولیه ی دیزنی، همجنسگرا بودن. همجنسگراها سالانه در پارک دیزنی تجمع و فستیوال اجرا می کنن


البته نمی خوام دیزنی یا مارول رو محکوم به چیزی بکنم، شاید همه از همجنسگرا ها بدشون نیاد؛ اما من به طور شخصی باهاش مخالفم و دلایل خودم رو دارم و سعی نمی کنم نظرم رو به کسی تحمیل کنم. فقط خواستم بگم که این چیز ها هم بوده و آقای گان مورد جدیدی در این زمینه ها نیست (هرچند اون در سطح یه شرکت بوده و ایشون در حد توییت و سابقه ی کارگردانی فیلم هایی با درجه بزرگسالان)
نقل قول کردن
zahed arazi
#26 zahed arazi 1397-04-31 00:23
خیلی حیف شد امیدوارم مارول جایگزین خوبی براش پیدا کنه
گان کارشو کرده ببینیم اونی که قراره جاش بیاد چیکار میکنه فقط کاش کسیو بیارن که کمیکو بفهمه و با ساختار فیلمای مارول مخصوصا gotg اشنایی داشته باشه
نقل قول کردن
fbs
#27 fbs 1397-05-01 02:04
خبر خوش حمایت دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس از کارگردان و نویسنده دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy وطرفداران جمع آوری امضا برای بازگشت جیمز گان به صندلی کارگردانی را آغاز کرده‌اند که تنها در ساعات اولیه آن بیش از ۵۰ هزار امضا برای استخدام دوباره گان توسط دیزنی انجام شده است. طرفداران در نامه خود نوشته‌اند که فیلم Guardians of the Galaxy براساس دیدگاه و نظر او خلق شده است و هیچکس توانایی این را ندارد که جای او روی صندلی کارگردانی قسمت سوم آن بنشیند. علاوه بر این گان مسئولیت گسترش و نظارت روی دنیای کیهانی مارول را نیز بر عهده داشت و در صورت اینکه او باز نگردد، این برنامه ممکن است بسیار تغییر و مشکلات زیادی را برای مارول ایجاد کند اگر حمایت‌ها به همین سرعت گسترش پیدا کند، ممکن است شاهد تغییر نظر دیزنی نیز شویم. در حال حاضر چهره‌های بزرگی از سینما نیز از جیمز گان در حال حمایت هستند که جو کارنهان، کارگردان فیلم The A-Team و دیوید دستمالچیان، بازیگر نقش کرت در دو قسمت اول فیلم Ant-Man از جمله این اشخاص‌اند
نقل قول کردن
Tara
#28 Tara 1397-05-03 12:27
با اینکه نگهبانان کهکشان جز فیلمهای کمیک بوکی محبوب منه اما با شنیدن این خبر زیاد ناراحت نشدم
یعنی واقعا دوست داشتم جیمز گان بمونه‌ اما این توییت ها بیشتر خودشو زیرسوال بود

با سری نگهبانان کهکشان خیلی از مخاطبای نوجوان و زیر ۱۸ سال رو طرفدار خودش کرد و مطمئنا این بچه ها پیگیر توییت های جیمز گان هستند در نتیجه این لحن و این شوخی ها و جک هایی که گفته جالب نیست! حالا بماند که با مسائل بچه ها و کلا مسائلی که مردم حساسند هم شوخی کرده

درضمن با دوستانی که میگن دیگه امیدی به نگهبانان کهکشان نیست و مارول فلجه و...مخالفم

درسته نقش کلیدی تو مارول داشت اما بیایید کمی به عقب‌برگردیم مارول مگه قبل از اومدن جیمز گان عالی عمل نکرده بود ؟ مرد آهنی و اونجرز و کاپیتان آمریکا بدبودن؟

جدای ازینا یکی از نقاط ضعف قسمت دوم نگهبانان کهکشان این بود که آنچنان که باید تازگی نداشت و اگه جیمز گان قسمت سوم هم میساخت بنظر من احتمالش زیاد بود که باز هم شاهد چنین ضعفی باشیم و حتی شدید تر

در عوض اگه کارگردان خلاق و کاربلد دیگه ای رو بیارن مطمئنا طرز فکرش با جیمز گان یکی نیست حالا شاید شبیه باشه اما اصلا یکی نیستن و در نتیجه احتمال اینکه قسمت سوم هم موفق بشه بیشتره

بعضی ها هم میگن فقط‌ جیمز گان ، کس دیگه ای نمیتونه چنین موفقیتی ایجاد کنه

شما قبل از اینکه نگهبانان کهکشان ۱ بیاد بازم چنین حرفی میزدی؟ اصلا کی فکرشو میکرد کارگردان نه چندان معروفی مثل جیمز گان اینطوری عمل کنه
اگه انتحاب بعدی مارول مثل همیشه درست باشه ممکنه ما شاهد فیلمی باشیم که نه تنها افت نکرده باشه ، بلکه بهتر هم شده باشه
نقل قول کردن
M.J.F
#29 M.J.F 1397-05-03 12:58
به نقل از Tara:
با اینکه نگهبانان کهکشان جز فیلمهای کمیک بوکی محبوب منه اما با شنیدن این خبر زیاد ناراحت نشدم
یعنی واقعا دوست داشتم جیمز گان بمونه‌ اما این توییت ها بیشتر خودشو زیرسوال بود

با سری نگهبانان کهکشان خیلی از مخاطبای نوجوان و زیر ۱۸ سال رو طرفدار خودش کرد و مطمئنا این بچه ها پیگیر توییت های جیمز گان هستند در نتیجه این لحن و این شوخی ها و جک هایی که گفته جالب نیست! حالا بماند که با مسائل بچه ها و کلا مسائلی که مردم حساسند هم شوخی کرده

درضمن با دوستانی که میگن دیگه امیدی به نگهبانان کهکشان نیست و مارول فلجه و...مخالفم

درسته نقش کلیدی تو مارول داشت اما بیایید کمی به عقب‌برگردیم مارول مگه قبل از اومدن جیمز گان عالی عمل نکرده بود ؟ مرد آهنی و اونجرز و کاپیتان آمریکا بدبودن؟

جدای ازینا یکی از نقاط ضعف قسمت دوم نگهبانان کهکشان این بود که آنچنان که باید تازگی نداشت و اگه جیمز گان قسمت سوم هم میساخت بنظر من احتمالش زیاد بود که باز هم شاهد چنین ضعفی باشیم و حتی شدید تر

در عوض اگه کارگردان خلاق و کاربلد دیگه ای رو بیارن مطمئنا طرز فکرش با جیمز گان یکی نیست حالا شاید شبیه باشه اما اصلا یکی نیستن و در نتیجه احتمال اینکه قسمت سوم هم موفق بشه بیشتره

بعضی ها هم میگن فقط‌ جیمز گان ، کس دیگه ای نمیتونه چنین موفقیتی ایجاد کنه

شما قبل از اینکه نگهبانان کهکشان ۱ بیاد بازم چنین حرفی میزدی؟ اصلا کی فکرشو میکرد کارگردان نه چندان معروفی مثل جیمز گان اینطوری عمل کنه
اگه انتحاب بعدی مارول مثل همیشه درست باشه ممکنه ما شاهد فیلمی باشیم که نه تنها افت نکرده باشه ، بلکه بهتر هم شده باشه

اون توییت ها مال چند سال پیشه و خود جیمز گان هم بارها گفته که از اون کارش پشیمونه و دوما دیزنی نمیتونست قبلش یه اخطار بهش بده که اگه از این توییت ها بده اخراج میشه
سوما
تو فیلم های قبل از نگهبانان کهکشان خیلی حالت کیهانی نداشت و این جیمز گان بود که با نگهبانان کهکشان یه فیلم خیلی خوب با حالت کیهانی ساخت و کی میگه سری دوم نگهبان کهکشان تازگی نداشت خیلی هم خوب بود درسته در حد قسمت اول نبود ولی اونجور که میگی هم بد نبود درسته شاید اگه یه کارگردان دیگه هم بیاد هم بتونه نگهبانان کهکشان رو بسازه ولی این جیمز گان بود که چنتا شخصیت گمنام رو معروف کرد .
نقل قول کردن
Tara
#30 Tara 1397-05-03 13:27
#۲۹
مال چند سال پیش هم باشه باز خود جیمز‌گان بوده که توییت ها رو نوشته و باید خیلی زودتر پاک میکرد

دیزنی هم برای خودش یه سری سیاست داره و درضمن مارول قبل از ۲۰۱۴ حالت کیهانی آنچنانی نداشته چون لازم نبوده
فقط بخاطر ثور‌ لازم بوده که اونم قبل از ۲۰۱۴ ساخته شده بوده

من نمیگم جیمز‌گان تو سال ۲۰۱۴ موفقیت امیز عمل نکرده
برعکس
خیلی هم جیمز گان رو دوست دارم اما‌دیگه بدون جیمز گان هم مارول به کار‌خودش ادامه میده
نقل قول کردن
Ice Man
#31 Ice Man 1397-05-03 15:26
فیلم های نگهبانان کهکشان فیلم های فوق العاده عالی ای هستن و این حاصل کاره جیمز گانه که این شخصیت ها رو با موفقیت به بهترین شکل ممکن به تصویر کشید و دنیای کهکشانیشون توی کمیک ها رو باحال تر و فان تر از خوده کمیک و فیلم های مشابه اقتباس کرد و سبک جدیدی رو خلق کرد، صد در صد خودش بهتر تک تک این شخصیت ها و این دنیایی رو که در این فیلم ها خلق کرده با تمام جزئیاتش درک میکنه و براشون برنامه بهتری داره، در ضمن هر دو فیلمش از همه نظر عالی بودن، حتی ابرشرور هاشم یکی از یکی بهتر بودن در نوع خودشون، من که ترجیح میدم که خوده جیمز گان قسمت سومو کارگردانی کنه تا این سه گانه رو کامل کنه پس امیدوارم اونقدر ازش حمایت کنن تا دیزنی نظرش عوض بشه
پ.ن: البته در این که مارول استودیوز کارش درسته و موفقیتش تضمین شدست شکی نیست اما چون دلیل اخراجش بخاطر یه قضیه جدا از مسائل کاریه میگم که بد نیست اگه خودش برگرده و سه گانشو کامل کنه
نقل قول کردن
the p.a
#32 the p.a 1397-05-04 19:32
سلام .
به نظرم دیزنی کار درستی کرده با اینکه ممکنه به سرنوشت گاردینز ۳ لطمه بزنه ولی به نظرم با توجه به حرفای زشتش ممکن بود بدتر به فروش فیلم ضربه بزنه چون که خیلیا مثل خودم ممکنه از دیدن این توییت ها هم تو ذوقم خورد هم باعث شد نگاهم به این کارگردان عوض بشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید