شماره 8 سری جدید کمیک های The Amazing Spider-Man ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

کمیک مرد عنکبوتی 8

در شهر شانگهای پیتر پاركر فهمید كه یكی از دشمنان قدیمی او به نام «مستر نگاتیو» در حال پخش كردن مواد مخدری خطرناك به نام "سایه" است. سایه میتواند سیستم بدن را طوری تغییر دهد كه به حالت منفی دربیاید و هر كسی آن را مصرف كند خصوصیات تاریك و منفی اش آشكار میشود.

بدتر اینكه دو تن از متحدین قدیمی مرد عنكبوتی به نام های «كلوك» و «داگر» به كنترل مستر نگایتو درآمده اند.

 در ضمن، یك جاسوس در داخل صنایع پاركر وجود دارد كه با سازمان تروریستی زودیاك همكاری میكند و اطلاعات سری شركت را به رئیس زودیاك یعنی «اسكورپیو» میدهد. این جاسوس «لیان» نام دارد كه با پیتر پاركر هم رابطه رومانتیك برقرار كرده ولی به خاطر مریضی مادرش مجبور است با زودیاك كار كند. لیان به همین دلیل به اسكورپیو قول داده كه بهش كمك میكنه تا مرد عنكبوتی را نابود كند! اینك ادامه داستان ...

 

The Amazing Spider-Man (2016) #8

دانلود کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز 8

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: وحید رضا اویسی (New Goblin)

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مديا فاير)

لینک دانلود غیر مستقیم (آپلودر)

 

نظر شما چیست؟ ایا این داستان توانست انتظارات شما را برآورده کند؟

برای خواندن قسمت های قبلی و همچنین دیگر كمیك هایی كه در سایت ترجمه كرده ایم اینجا را كلیك كنید

در ضمن ، چون در این داستان شخصیت هایی به نام مستر نگاتیو و کلوک & داگر حاضر هستند برای آشنایی با آنها اینجا و اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

 سری كمیك های ترجمه شده جنگ های پنهان (SECRET WARS)

کمیک تجدید عهد را با ترجمه فارسی دانلود کنید

7 چیزی كه ممكن است از "تجدید عهد" در كمیك های آینده مرد عنكبوتی ببینیم

آشنایی با تجهیزات و اختراعات پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی

10 تا از هوشمندانه ترین تصمیماتی که پیتر پارکر/مردعنکبوتی در زندگی خود گرفته است

رتبه بندی مشاغلی که پیتر پارکر/مرد عنکبوتی تا به حال در دنیای کمیک بوک داشته است!

10 تغییر بزرگ در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در دهه گذشته

مهم ترین داستان های مارول در 10 سال گذشته

10 نویسنده برتر مارول (MARVEL) در دهه گذشته

مهم ترین داستان های مارول در 10 سال گذشته

15 داستان برتری كه «دان اسلات» (DAN SLOTT) تا به حال نوشته

10 لحظه جنجالی «دن اسلات» در کمیک بوک های مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mokhtar
+1 #1 mokhtar 1394-12-13 12:56
نقد شماره 8 سری جدید کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز

اعتراف میکنم مستر نگاتیو یا کلوک و داگر هرگز از شخصیت های مورد علاقم نبودن ولی تو این آرک اسلات خوب ازشون استفاده چون اولا مستر نگاتیو اصلیتی چینی داره و به درد فضای این داستان که در چین جریان داره میخوره. دوما اینکه کلوک و دگر اریجینی دارن که با قضیه مواد مخدر و این جور چیزا مرتبطه. بنابراین استفاده از اونا خیلی هوشمندانه بود.

در مقاله معرفی متحدین مرد عنکبوتی درباره کلوک و داگر اینطور نوشته و با خوندنش میفهمید که اریجین اونا با مواد مخدر ربط داره:
نقل قول:
«تایرون جانسون» (ملقب به «كلوك» ) و «تندی بوون» (ملقب به «داگر») در شهر نیویورك و به عنوان دو نوجوان با یكدیگر ملاقات كردند. آنها هر یك مشكلات خاص خاص خود را داشتند و به همین دلیل تصمیم گرفته بودند از خانه فرار كنند. تایرون و تندی به زودی با یكدیگر دوست شدند. آنها سپس سر از گروه های مافیا درآوردند، گروه هایی كه روی نوجوانان فراری آزمایش میكردند تا نوعی ماده مخدر قوی تولید كنند. ولی آنها از این آزمایشات جان سالم بدر بردند و از آنجا فرار كردند. آنها متوجه شدند كه در نتیجه این آزمایشات به نیروهای فوق بشری دست یافته اند: تایرون قدرت های تلپورتینگ داشت (یعنی میتوانست غیب شود و بلافاصله در مكان دیگری ظاهر شود) و میتوانست خودش را به بعدی تاریك وصل كند. تندی هم میتوانست خنجرهایی ساخته شده از نور پرتاب كند، اعتیاد به مواد مخدر را از وجود دیگران بیرون كند و یا حتی دیگران را شفا دهد. آنها نام كلوك (به معنای "شنل") و داگر (به معنای "خنجر") را برای خود انتخاب كردند و به جنگ گروه های مافیایی كه در تجارت مواد مخدر دست داشتند، رفتند.
ولی کلا حس میکنم این چند قسمت اخیر یه جورایی یه filler بودن (filler در عالم کمیک به داستان یا شماره ای میگن که وسط دو آرک مهم قرار میگیره و داستانش خیلی مهم نیست ولی به نویسنده فرصت میده تا برای نوشتن آرک بعدی وقت و تمرکز بیشتری داشته باشه. در ضمن filler ها رو یک طراحی غیر از طراح اصلی کمیک میکشه. این به طراح اصلی کمک میکنه تا بره سراغ آرک بعدی و وقت بیشتری براش داشته باشه). به عبارت دیگه، اسلات پس از آرک اول خودش که به زودیاک اختصاص داشت، نیاز داشت که وقت استراحتی به خودش و نویسنده ها بده و این آرک مستر نگاتیو رو نوشت. به همین دلیل این داستان به عنوان یه filler خوب بود ولی باید قبول کرد که چیز خارق العاده ای نبود. البته باید به اسلات دست مریزاد گفت که نکاتی تو داستان قرار داد که به خوبی به داستانک هایی که داره پی ریزی میکنه، متصل شد. مثل قضیه لیان و مادرش و اینکه برای اسکورپیو جاسوسی میکرده و ....

ولی دوست دارم پیتر که حالا فهمیده جاسوس شرکتش ساجانی نیست، دوباره برش گردونه سر کار (هر چند من حالم از شخصیت مزخرف و اعصاب خرد کن ساجانی بهم میخوره)

اسلات در ضمن یه اشارات ریز و ظریفی هم به حضور آمریکا و شرکت های این کشور در نقاط مختلف دنیا میکنه که برام ازار دهنده است
این کار رو در ارک قبلی هم کرده بود. منظورم اونجایی بود که زن عمو می و شوهرش رفته بودن آفریقا به مردم اون دهکده کمک کنند. اینجا هم اسلات میخواد بگه شرکت صنایع پارکر چقدر برای چین مفیده و ...نمیدونم چرا حس میکنم اینا بوی سیاسی مبدن و اسلات میخواد حضور امریکا در جاهای دیگه دنیا رو توجیه کنه. البته میدونم پیتر پارکر رو نباید و نمیشه نماینده سرمایه داری کاپیتالیستی آمریکا دونست، ولی خیلی وقتا به خودم میگم که اصلا به صنایع پارکر و اسپایدرمن چه مربوطه اینقدر تو کار پلیس چین دخالت میکنه؟ امریکا خوشش میاد یکی از چین یا جای دیگه بیاد و تو کار FBI دخالت کنه؟ البته خوشبختانه تو این داستان سربازرس "سان" به شکل یک آدم منطقی، ذهن باز و که قابلیت و توانمندی بالایی داره به تصویر کشیده شده.

یکی از نقاط قوت داستان اینه که مستر نگاتیو و هدفش رو توجیه کرده و خوشم اومد که اسلات نشون داد هدفش از هدف قرار دادن "شن کینقائو" اینه که به خاطر گذشته اش مجازاتش کنه.
این شماره اکشن خلاقانه ای داشت ولی راستش هنوزم تو کتم نمیره پیتر چقدر زود لیان رو بخشید. اگه تو واقعا این خانم رو انقدر خوب میشناسی که اینقدر بهش اعتماد داری و اینقدر زود اونو میبخشی پس اولا چرا تا به حال ار قضیه مریضی مادرش خبر نداشتی و ثانیا چرا تا به حال هویت مخفی خودت رو براش فاش نکردی؟
مگه تو این مقاله خانم ساداتی فر نگفت که یه عالمه آدم از هویت پیتر خبر دارن ؟
spidey.ir/.../...
پس اگه "لیان" هم بدونه مگه چی میشه؟

طراحی هم خوبه و قابل قبول ولی من کامیونوکولی رو ترجیح میدم جون طراحی هاش دینامیک تره. طراح این شماره طراحی هاش یه جورایی استاتیک هستند و به همین دلیل صحنه های اکشن هیجان لازم رو ندارن.

در هر حال این شماره خوب، سرگرم کننده و منسجم بود. ولی همونطور که گفتم حس میشه چون وسط برنامه ها و داستان های اصلی اسلات قرار گرفته بود، فقط یه filler نسبتا کم اهمیت بود.اما من ولی بیصبرانه منتظر شماره های بعدی هستم که میدونم از این داستان هیجان انگیز تر خواهند بود

نمره به داستان: 7.5 از 10
نمره به طراحی: 7.5 از 10
ترجمه و ادیت: 10 از 10
اون تیکه دقیقا کجایی آق وحید هم عالی بود!
نقل قول کردن
Goblin.S
+1 #2 Goblin.S 1394-12-13 17:25
آرکی زودگزر و کوتاه ، قابل پیش بینی به همراه اکشن های فراوان برای ایجاد وققه در بین چند آرک بزرگ"
این میتونه کوتاه ترین جمله ایی باشه که برای نقد این آرک داستانی به کار بره .
پیتر دزدیه شه ، پبتر کلک بزنه ، چند تا انفجار و درگیری ، پیتر به دنبال میستر نگاتیو بگرده ، چند تا انفجار و درگیری ، پیتر برای میستر نگاتیو تله بزاره ، دوباره انفجار و درگیری (!) به همراه چند تا صحنه اضافه ، اضافه شدن لیان ، حل قضیه لیان و میستر نگاتیو و تمام. بدون پیچیدگی خاصی ، البته یک داستان ساده تنها برای وقفه انداختن همچین چیزی قبوله .
اهداف میستر نگاتیو بسیار جالب بودن و میتونستن جالب تر هم بشن ، خب اگه میخوایم همچین اتفاقی بیوفته باید فعلا منتظر بمونیم چون هنوز میستر نگاتیو سر اهدافش هست.
اما عجیب ترین چیزی که تو این ارک وجود داشت ، قضیه شخصی لیان بود.تا داریم میفهمیم کی به کیه ، قضیه تموم میشه و پیتر هم به راحتی میبخشتش و حتی بدون لباس مرد عنکبوتی پیشش نمیره تا حداقل بهش دلگرمی بده.یادمون باشه دشمنی مردعنکبوتی و گرین گابلین به دلیل خصومت شخصی نورمن از پیتر متمایزه و همین امر باعث شده تبدیل به یکی از بهترین دشمنی ها بشه ، پس یک قضیه شخصی میتونه داستان رو جذاب تر کنه ولی حیف که این چند وقت زیاد همچین مسئله ایی رو ندیدیم.
چیزی که تونست داستان رو تا سه شماره ادامه بده ، بدون شک صحنه های اکشن بودن که به مخاطب فقط هیجان کاذب میدادن و هیچ هدف خاصی هم نداشتن ، جدیدا برخی مخاطب های هیجان کاذب رو به داستان پر معنی و چند لایه ترجیح میدن.
در هر حال وقتی کلمه "وقفه بین دو آرک بزرگ" میاد ، از خیلی از اشتباهات میشه گذشت ، زیرا مطمئنا نویسنده و طراح تمرکزشون بر روی یک داستان مهم تره ، داستانی که میتونه یک ادامه بر ماجرای زودیاک باشه ، یا ماجرایی که بین ریجنت و پیتر پیش میاد ، یا داستانی که همه ما منتظرشیم ، "Dead no more".
داستان : 6/10
طراحی : 6.5/10
ادیت و ترجمه : عالی
نقل قول کردن
dc fan
#3 dc fan 1394-12-13 19:58
خیلی ممنون بابت این کمیک
ترجمه و ادیت عالی بود. داستان و طراحی هم قابل قبول بود. طراحی برام جالب بود چون بیشتر به حال و هوای داستان میومد
نقل قول کردن
dc fan
#4 dc fan 1394-12-13 20:03
نمیدونم کسی گفته یا نه ولی کاور این کمیک ادای احترامه به ژست معروف سوپرمن :-)
نقل قول کردن
j.jonah jameson
+1 #5 j.jonah jameson 1394-12-13 20:36
عجیبه نظرات این کمیک انقدر کم هست ! :eek: :sad:
بگذریم ! کمیک محشر بود !
پر از جملات Fun و حساب شده ( منظورم همون ترجمه است ) و فیگور های خفنی که برای اسپایدر من و برای مستر نگاتیو دیدیم !
واقعا حال میکنم مترجم و ایتور با مخاطب آشنایی دارند ( همون آهنگ دقیقا کجایی ) خلاقیت یعنی همین ها .......
خیلی خوشحالم که میبینم نویسنده از اون اعتماد پلیس به مرد عنکبوتی استفاده کرده تا به غنای داستان اضافه کنه ( در کمیک ها اول مرد عنکبوتی زیاد برای پلیس ها محبوب نبود اما رفته رفته پلیس ها هم عاشقش شدند و خیلی هم لحظات قشنگی بود )
رابطه ی گلوک و داگر هم بسیار زیبا بود و همبستگی میان این 2 رو نشان داد ! و اینکه چقدر با همدیگر آشنایی دارند و برای چه کار هایی از هم اجازه میگیرند یا عذر خواهی میکنند !
راستی دلم میخواد واکنش خودم رو نسبت به برخی از صفحات این کمیک بگم
در ادامه جمله ی این یعنی ......
من : یعنی ماشین بی ماشین !!! ( چیه آقا خوش ندارم بچه پشت فرمون ببینم ! :lol: من یک عمر با این طرز تفکر بودم و به بعضی ها گفتم مرد عنکبوتی چون بچه ی با فکر و خوبیه سمت ماشین نمیره ، از طرفی هم میخواستم به بعضی ها بگم که اون با اینکه حس عنکبوتی داره و هم خیلی شجاعه پشت فرمون نمیره حالا این دن اسلات گند زده به سخنرانی من راجب مرد عنکبوتی و ماشین و اینا ....... ! :sad: ، کلا برای نصیحت کردن به این و اون من از خصوصیات شخصیت کمیک استفاده میکنم ، زیاد هم نصیحت میکنم دست خودم نیست نگرانم دیگه ....)
یعنی به این میگن یه شوخی که فقط مرد عنکبوتی میتونه انجام بده ( ضایع کردن لحضه ) !!
خیلی خندیدم !
راستی خیلی از طرح جلد خوشم آمد ! خودش گویای داستان بود !
#4 آفرین داداش خیلی خیلی خوب گفتی !
حالا بریم سراغ ترجمه و ادیت :
ماشاالله به هردوی این استادان !
داستان هم که جای خود داره و 30% ارزش داشت !! بقیه اش رو ادیت و ترجمه بود که با ارزش تر بود !
ترجمه هم روان بود هم بیان ساده داشت !
ادیت هم ادیت موفقی بود و بنظرم هیچ مشکلی نداشت !
داستان: 10/8
طراحی : 10/8
ادیت و ترجمه :10/10
خلاقیت هم در ادیت و هم در ترجمه: 1+ :lol: 10
نقل قول کردن
h.paknia
#6 h.paknia 1394-12-13 22:07
ممنون اقای شیرزاده مترجک خوب سایت و اقای اویسی یکی از بهترین ادیتور های خوب سایت
بیصبرانه منتظر ادامه ی این کمیک میمونم نا ببینم تکلیف این یارو ریجنت چی میشه البته دوستان قبلا حدس هایی زده بودند که با عقل جور در میاومد.
و بازم ممنون بابت ترجمه و ادیت این شماره.
نقل قول کردن
sherlock
+1 #7 sherlock 1394-12-14 10:23
نقد قسمت هشتم کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز!
خداروشکر که این فایلر تموم شد!(ممنون از عمو مختار که یه چیز جدید به من یاد داد)خوب شد که بالاخره میتونیم طراح اصلی رو درشماره بعدی ببینیم.در این قسمت بزرگترین مشکل من با طراحی ها بود.جدا از پس زمینه به نظر من طراح کارش زیاد خوب نبود.اما چیزی که خیلی خوب دراورده شده رابطه ی لیان و اسپایدیه.یعنی برام جالبه که لیان از اسپایدی بدش میاد ولی عاشق پیتره!این جا اسلات جریان تربیت و اخلاق درست پیتر رو به خوبی وسط میکشه.یعنی همون جایی که به لیان یه فرصت دوباره میده.اسلات اصولا نویسنده ی خوبیه ولی به نظر من در این ۳ قسمت اخیر افت داشته.مثلا بعضی دیالوگ ها کلیشه ای هستند و ...میشن که اینجا اسلات با اسپایدی ما بعضی اوقات این کلیشه هارو به خدمت داستان میگیره.به نظرمن ولین داستان کمی از اون چیزی که باید دور شده بود.یعنی من انتظار داشتم که طرف مثبت مستر نگاتیو با اون همچنان مخالفت کنه.اما اسلات با این کار جدیدی که کرده ما رو برای یک داستان دیگه اماده کرده و نوید اون رو داده.طراحی ها هم بد نیستن اما واقعا طراح قبلی رو بیشتر دوست دارم و به نظرم طراحی های اقای کامیونوکولی بیشتر به حال و هوای دنیای اسپایدرمن وفادارند. طراحی ها به نظر من گاهی اوقات گنگ بود.البته این رو هم بگم که اسلات توانست به خوبی پایان بندی کند.اما کاراکتر های کلاک و داگر را من همچنان حس نمیکنم!یعنی اصلا به خدمت داستان نیستن و بودن یا نبودنشون هیچ فرقی برایم ندارد!البته رابطه ی خوبی بینشون هست اما حضورشون فرقی به حالم نمیکرد
نمره:۶.4از۱۰
ترجمه و ادیت:۱۰ از ۱۰ واقعا اقای شیرزاده کمیک به کمیک درحال پیشرفت هستن و ادیت هم که واقعا عالی بود.ممنون که وقتتون رو برای ما میزارید.
نقل قول کردن
AjSpidey
#8 AjSpidey 1395-03-14 16:26
مرسی از زحماتتون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37