شماره 15 سری جدید کمیک های The Amazing Spider-Man ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

 شماره 15 سری جدید کمیک های The Amazing Spider-Man ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

مدتیه ابرقهرمانان و ابرشروران دارن ناپدید میشن.ابتدا قضیه چندان جدی گرفته نمیشد ولی وقتی «مایلز مورالز» و دیگر اعضای «اونجرز» پشت سر هم ناپدید شدند، مرد عنكبوتی و ایرون من متوجه شدند كه نقشه شومی در جریانه.

سپس مرد عنكبوتی و ایرون من به كمك «مری جین» و «ادوین جارویس» متوجه شدند كه فردی به نام «آگوستوس رومن» ملقب به «ریجنت» مسئول این ناپدیدن شدن هاست.

ریجنت میتونه نیروهای فوق بشری دیگران رو ازشون بگیره و بنابراین بسیار بسیار آدم خطرناكیه چون تقریبا به قدرت های تمام قهرمانان دنیای مارول دسترسی داره!

 

The Amazing Spider-Man (2016) #15

مدتیه ابرقهرمانان و ابرشروران دارن ناپدید میشن.  ابتدا قضیه چندان جدی گرفته نمیشد ولی وقتی «مایلز مورالز» و دیگر اعضای «اونجرز» پشت

مترجم: محمد شیرزاده (Banshee)

ادیتور و گرافیست: وحید رضا اویسی (New Goblin)

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم 

لینک دانلود غیر مستقیم  

 

نظر شما چیست؟ ایا این داستان توانست انتظارات شما را برآورده کند؟

برای خواندن قسمت های قبلی و همچنین دیگر كمیك هایی كه در سایت ترجمه كرده ایم اینجا را كلیك كنید.

 

مطالب مرتبط:

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

 سری كمیك های ترجمه شده جنگ های پنهان (SECRET WARS)

کمیک تجدید عهد را با ترجمه فارسی دانلود کنید

7 چیزی كه ممكن است از "تجدید عهد" در كمیك های آینده مرد عنكبوتی ببینیم

10 تغییر بزرگ در دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در دهه گذشته

مهم ترین داستان های مارول در 10 سال گذشته

10 نویسنده برتر مارول (MARVEL) در دهه گذشته

مهم ترین داستان های مارول در 10 سال گذشته

15 داستان برتری كه «دان اسلات» (DAN SLOTT) تا به حال نوشته

10 لحظه جنجالی «دن اسلات» در کمیک بوک های مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Nightwatcher
#1 Nightwatcher 1395-05-11 11:36
من این سری جدید امیزینگ رو دنبال نمیکنم ولی دستتون درد نکنه آقای ترابی
خسته نباشید
نقل قول کردن
The Red Spider Skull
#2 The Red Spider Skull 1395-05-11 11:49
به نقل از Nightwatcher:
من این سری جدید امیزینگ رو دنبال نمیکنم ولی دستتون درد نکنه آقای ترابی
خسته نباشید

اتفاقا من دنبال میکنم و عاشقشم
مخصوصا این شماره که عالی بود
به نظرم این سری چون از اول استاد خودشون روی کیفیت ترجمه و ادیت نظارت مستقیم داشتم، خیلی عالی ترجمه میشه
اقای اویسی هم که جزو top 3 ادیت تو ایرانه
از شماره بعد هم که dead no more شروع شده و حسابی میترکونه
دلم واسه یک ایونت معرکه اسپایدی مثل دنیای عنکبوتی لک زده
رویدادهای مرد عنکبوتی خیلی هیجان داره
نقل قول کردن
Hobbit
+1 #3 Hobbit 1395-05-11 12:32
نقد شماره 15 مرد عنکبوتی شگفت انگیز:
داستان این شماره درست از جایی شروع میشه که کاملا انتظارشو داشتیم و ریتم دلخواهمون رو کوک میکنه!!مری جین میزنه به سرش تا با لباس آهنی برای نجات تونی و پیتر دست به اقدام بزنه که من نمیدونم چرا اینقدر موقعی میخواست همچین کاری بکنه صورتشو اینقدر ریلکس نشون داده بودن؟!!به هر حال ام .جی دلشو به دریا میزنه و میره برای نجات ابر قهرمانا و در همین حین هم که ما مبینیم ریجنت در حال انتقال بازداشتی های جدیدشه تا دیگه نقششو کاملا عملی کنه ولی ام.جی سر میرسه و گند میزنه به نقشش البته با کمک هوش و زیرکی پیتر که با تقاضای کمک هری یه انرژی مضاعفی در وجودش بیدار میشه...
در کل باید بگم منتظر یک نبرد سراسر حساس از این شماره بودم ولی نمیدونم چرا احساس میکنم اونطوری که من انتظار داشتم نشد و همه چیز انگار سریع به اتمام رسید ولی در کل بخش جالبی باهاش خیلی بیشتر حال کردم نحوه تعامل ام.جی و پیتر در هنگام مبارزه بود و مکالمه جالبی داشتن و همچینین یه سری گفتگویی در آینده تعیین کننده همچون زمانی که ریجنت و پیتر و ام.جی خاطرات مشابهی رو به یاد آوردن....
در کل میشه گفت این ریجنت میتونست بهتر و به مراتب خطرناک تر به تصویر کشیده بشه یا حداقل میتونستن دکتر استیل ول رو اهریمنی تر به تصویر بکشن..منظورم اینکه اون در آخر به ریجنت خیانت کنه ولی به نظر بیشتر میخواستن سر این قضیه رو هر چه سریعتر بزنن و برای شماره های بعدی که به مراتب مهمتره آماده شن ولی کاش یه چند شماره در مورد ریجنت اضافه تر میشد یا حداقل اونو تو آب نمک بزارن تا مثل بقیه ویلن ها که بالاخره روزی از زندان آزاد میشن و برای انتقام برمیگردن برنامه داشته باشن درسته که در کل زیاد با ریجنت حال نکردم ولی این آخرش رگه هایی از پتانسیلش رو که میتونه اگه آدم شجاعی بره توکارش به چیز جالبی برسه رو دیدم...
ولی در کل اگه میخواید هم خودتون و هم ریجنت از درست نبودن طرز تفکرش قانع بشیثد پیشنهادم اینه که به گفتگوی آیرونمن و ام.جی در حین مبارزه با اون توجه کنین که واقعا مثال های خوبی رو برای قانع کردن ریجنت زدن ولی همونطور که انتظارش رو داشتیم ریجنت قانع نشد یا حداقل نخواست که قانع بشه؟!!
و البته باید قسمت آزادی ابرقهرمانا رو هم در نظر گرفت که در اونجا میشه گفت که آیرونمن و اسپایدرمن تقریبا سر عقل میان و همونی میشن که ما ازشون همیشه انتظار ..قسمتی رو میگم که از مورالز به خاطر رفتار بچگانه شون عذر میخوان و البته اسم اون رفتارشون رو توی اون شماره احمقانه میزارم!
البته یه چیزی که من رو توی اون صحنه شوکه کرد این بود که پیتر قشنگ ام.جی رو کاملا به تونی استارک تقدیم کرد؟!!یعنی دیگه کاملا بی خیال اون شده؟یا اینکه این حرکتش نتیجه یه طرز فکر احمقانه است که تازگیا به سرش زده؟
ولی واقعا خدایی چقدر این موضوع احمقانه است که آیرونمن هویت اسپایدرمنو ندونه این فکر کنم از اون ایرادهایی باشه که همیشه روی این کمیک بمونه؟!!آخه از کی تا حالا وجود کنجکاو و شیطون تونی آروم گرفته که از این موضوع بخواد بگذره؟! و یا چرا پیتر اون مسئله احمقانه رو میگه که(وقتی ام.جی ماسکشو بر میداره)پس هویت مخفیت چی میشه؟ واقعا من نمیدونم چی بگم؟نمیدونم اسلات از عمد داره پیتر رو اینقدر احمق به تصویر میکشه یا ما رو بلا نسب....میدونه؟! واقعا جای بسی تعجب داره!!البته میشه گفت پیتر هم مثل ما بدش نمیاد یه مدت بسیار زیادی ام.جی ابر قهرمان باشه؟!!ای شیطون...
اون جایی که تونی تیکه پروند که هویت مخفی مثل اینترنت دایال آپ میمونه منو دچار دوگانگی کرد..آخه چرا این حرف مینوسید ولی در عمل توی کمیک به کار نمی بریدش یا شما مشکل دارید یا تونی که شما به تصویر میکشید مشکل داره؟!!!
در پایان یه صحنه جالب از روز های گذشته رو به تصویر میکشه که واقعا همین یه صحنه برای گریه کردن طرفدارای قدیمی اسپایدرمن کافیه واقعا توی یه صفحه کاملا نشون دادن که مهمترین هدف و عشق پیتر تو زندگیش چیه؟!اون هم خانواده و عزیزان دور و برشه حتی اگه میخواد این افراد یکیش جیمسون باشه؟!!
ولی خدایی این زن عمو می هم چه آدمیه؟!!
آخه میخوام بدونم پیتر زن نخواد کی رو باید ببینه؟!!گاهی یه حرکاتی میزنه که مایی که خواننده ایم باید از شرمندگی بترکیم وای به حال پیتر؟!!
در آخر میشه گفت که نویسنده قشنگ آدرس عنوان بعدی اسپایدرمنو داد که واقعا میتونه جای بحث بسیاری بین ما ها باشه..و بزرگترین سوالی که باقی میمونه این که چه چیزی انتظار ما رو میکشه؟!
در مورد گروه ترجمه و ادیت بگم که روی کار شما بازم مثل همیشه نمیشه ایراد گرفت و امیدوارم همیشه با این کیفیت به کارتون ادامه بدید و از زحمات شما بی نهایت متشکرم و اون قسمت سانسور رو خیلی با خلاقیت کار کرده بودین ما شالا ..واقعا عالی در عین حال خنده دار بود.

نمره به داستان:8 از 10
نمره به طراحی:8 از 10
نقل قول کردن
Rock star
#4 Rock star 1395-05-11 13:27
خب به این میگن یک داستان واقعی دیگه داشتم کلافه میشدم از دست شماره های قبلی!!! یعنی شماره 13 واقعا من رو از مرد عنکبوتی نا امید کرد. دیگه میخواستم این سری رو بذارم کنار تا یهو همه چی تو شماره 15 فرق کرد. یعنی این شماره بهترین شماره در بین 15 قسمت بود. دیگه اون مرد عنکبوتی غیر عادی نبود. یه مرد عنکبوتی واقعی دیدیم که مسولیت پذیره برای جون عزیزاش ارزش قایل هست و دوباره عشق و خانواده رو وارد کار و زندگیش کرده.
دقیقاً بر عکس شماره 13 که پیتر کاملا غیر قابل کنترل و بدون مسولیت پذیری بود و مثل یه تهدید با آیرون من دعوا کرد و جون مردم رو به خطر انداخت که واقعا از فردی با اخلاقیات و روحیات پیتر پارکر بعید بود و شماره ی 14 هم همین طور بود به جای اینکه پیتر بدونه حال عمه می چطوره ، مری جین بهش میگه!! خیلی عذاب آوره.پیتر دقیقا 10 شماره بودکه به زن عمو می حتی زنگ هم نزده بود.(بعد از شماره 4 به بعد) پیتر که همیشه دست به زنگ بود و هوای زن عموش رو داشت یه زنگ خالی هم نزده که باز از پیتر پارکر که من میشناسم بعید بود. ولی با تمام اتفاقات بد و خوب شماره ی 13 و 14 ، شماره ی 15 در یک کلام فوق العاده بود و روح داستان های مردعنکبوتی در آن نمایان بود.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#5 j.jonah jameson 1395-05-11 13:52
:cry: :cry: :cry:

خدا بگم چیکارت کنه اسلات ، عدل زد وسط جای حساس داستان رو تموم کرد .
نمیدونم چرا انقدر این شخصیت های داستان ها تازگی ها برام انقد رمهم شده اند . خیلی برای جی جیمسون ناراحت شدم ، برای هری آزبورن و .....

داستان این سری داستان واقعا خوبی بود ، ولی فقط یه چیز از این داستان تمام و کمال به دل من چسبید اونم «شخصیت پردازی MJ » بود !

باهوش ؛ اینکه میگم باهوش نه مثل تونی / پیتر و ... یه باهوش از نظر رفتاری ، تمام حرکات اش حساب شده است . دیالوگ هاش حتی به آدم یه حس خوبی میده ، نا خود آگاه میگی عجب شیر زنیه .

خیلی دلم میخواست در پایان مباره با ریجنت ددپول یه چیز مسخره بگه . ولی مردعنکبوتی هم خوب بود .

داستان زیاد نچسبید به من ولی شخصیت پردازی ها و دیالوگ ها واقعا درجه یک بود ، پایان داستان هم که قربون اش برم کل ذهن من رو به خودش مشغول کرد .
مخصوصا دیالوگ های پیتر در آخر داستان که باخودش میگفت .
منتظر داستان « دیگر مرده نیستند » هم هستیم !

ادیت :
جناب اویسی عزیز واقعا ادیت رو تمیز کار کرده بودند . خطوط و اندازه ی فونت ها خوب بود .
اون بخش «سانسور» رو هم خیلی بامزه کار شده بود .

ترجمه : ترجمه ی استاد شیرزاده هم که طبق معمول حرفی برای گفتن نمیذاره .
دست شما درد نکنه و ممنون .
نقل قول کردن
Hobbit
#6 Hobbit 1395-05-11 14:03
#5
:cry: :cry: :cry:
تسلیت میگم جیمسون...نه ببخشید..من نمیدونم چرا اینقدر جیمسون و خانوادش کاربردین تو کمیکای اسپایدرمن!!واقع ا اگه نبودن چی میشد؟!!
راستی اون قضیه برادر خونده خیلی جیمسون رو ترکوند :D
من نمیدونم چرا قدرتهای ددپول تاثیرشو روی ریجنت نذاشته بود؟!! :-|
پر حرفیش رو میگم :D :P
به هر حال نمیدونم جیمسون چطور میخوای تا قسمت بعدی صبر کنی؟!!فقط از خدا برات طلب صبر میکنم :-* :D
نقل قول کردن
Rock star
#7 Rock star 1395-05-11 14:04
نقد و بررسی شماره ی 15 مرد عنکبوتی شگفت انگیز:
عالی. همه چی دوباره به اوج برگشت. مری جینی رو دیدیم که مثل همون سابق شده یعنی کله شق و شجاع و در عین حال سرسخت! همون مری جینی که میشناسیم. در کنارش دوباره اخلاقیات پیتر به نحو احسن نمایان شد. تسلیم ناپذیری پیتر و اراده اش رو ما دیدیم و اینکه چقدر به اطرافیانش(هری ، M.J و مایلز و...)
زیبا بود. شجاعت مری جین و نجات جون تونی و پیتر - اتفاقات کوچیک و بزرگ در گذشته -روابط پیچیده ی مری جین و پیتر تمامی این ها باعث جذابیت بیشتر داستان شدند.
در اخر این شماره می بینیم که پیتر دوباره خانواده اش رو جمع میکنه و از بودن باهاشون لذت میبره. اون محبت خاص خانواده و دوستان رو دوباره وارد زندگیش میکنه. تعادلی رو در زندگیش ایجاد میکنه که در دبیرستان و دانشگاه در بین "کار - وظیفه - زندگی" ایجاد میکرد.
طراحی خوب بود ولی یه سری جزییات هست که باید بیشتر بهشون پرداخته بشه مانند اصل قیافه ی شخصیت ها در کمیک های کلاسیک. این نکته فکر میکنم خیلی حایز اهمیته طراحی ها باعث میشه آدم احساس غریبی با شخصیت ها کنه قیافه ی شخصیت ها زیاد شبیه به نسخه ی کلاسیک شون نیست.(یا لاقل یه ته چهره ای مثل قیافه ی قبلیشون ندارند.)مثلا پیتر اینجا دیگه زیاد از حد خوشگله! حتی از تونی استارک هم خوشگل تره در صورتی که پیتر یه قیافه ی معمولی داشت.(با این حال طراحی ها خوبه و قابل قبوله.)
یکی از نقاط ضعف این کمیک نبودن دلیل منطقی ریجنت بود وقتی که مری جین ازش پرسید با کاری که انجام میدی هیچ کسی رو نجات نمیدی... یعنی یه جورایی انگار شخصیت از سر عقده داره اینکار رو انجام میده و مانند خبیثی از جمله مگنتو که یه تهدید جهانی برای قهرمانانه ، دلیل واقعی نداره.
-مشکل طرف زیاد معلوم نیست. حالا خانواده اش در جدال بین ابر شروران و ابرقهرمانان مردند دلیل نمیشه ، این میشه اریجین. باید دلیل منطقی برای کاری که میکنه داشته باشه.
البته نمیدونم چرا دیگه پیتر برای داشتن مری جین نمیجنگه؟!
- فکر میکنم دلیلش مثل همون قضیه ی ریچل توی Batman:Begins باشه. جدی میگم. مری جین یک فردی رو نمیخواد که درگیر هویت مخفیش و کار های ابرقهرمانی پر خطر باشه که حتی گاهاً در توانش هم نیست. شاید این باعث شده که پیتر به نظر مری احترام بذاره و دیگه مزاحمش نشه ولی من خودم به شخصه دوست داشتم پیتر هی به جای گفتن"دزدیدن دوست دختر من" به تونی بره از مری معذرت خواهی کنه و برای مری بجنگه مثل یه مرد واقعی...

-جدا ادیت و ترجمه بهترین بودند. یعنی بهترین مترجمان و ادیتور ها رو سایت اسپایدی داره. واقعا آدم دوست نداره کمیک های بقیه ی سایت ها که همش ترجمه ی تحت اللفظی هست رو بخونه. بکار بردن اصطلاحات به روز و زیبا خیلی عالی بود و مرسی از آقای شیرزاده و ناظر ترجمه اقای ترابی. ادیت هم که محشر بود حتی یه ایراد ریز هم نداشت!
ادیت کاور-انتخاب فونت-فیلترینگ جالب توجه! :lol: و... خیلی خوب بودند.
داستان: 8.5
طراحی: 8.5
ترجمه: 10 (وجود این کمیک در کارنامه ی اسلات بی سابقه است. :-* :lol: )
ادیت: 10
نقل قول کردن
Hobbit
#8 Hobbit 1395-05-11 14:11
#7
عالی بود یه مدت نبودید ما رو نگران کردید ولی انگار خدا رو شکر از وقتی برگشتین تغییری نکردین و بازم با همون کیفیت قدیم ادامه میدین :-* ;-)
موفق باشید ;-)
نقل قول کردن
Rock star
#9 Rock star 1395-05-11 14:14
#5
شخصیت پردازی مری جین اصلاً متفاوت بود. از اسلات واقعاً توقع نداشتم اینقدر بتونه شخصیت یک زن رو به خوبی به تصویر بکشه اون هم فقط در چند پانل. شجاع بودن یا همون شیر زن بودنِ مری جین که قبلا تو عکس های مری جین و مرد عنکبوتی(به مناسبت عزاداری One more day) اقای ترابی و بقیه بچه ها در موردش حرف میزدند الان تو همین کمیک به عین دیده شد. انگار همون پانل های قدیمی رو دارند بازسازی میکنند. مری جین نقطه ی قوت این قسمت بود ولی نقطهی ضعف داستان ریجنت بود چون دلیل مناسبی برای شرارت(یا نجابت) نداشت. من خودم دوست داشتم ببینم دلایل ریجنت رو ببینم ولی اسلات از پتانسیلش اضافه نکرد.

پی نوشت: فکر کنم این اسلات میخواسته این شماره ها رو تموم کنه تا فقط این Dead no more رو بنویسه از طرز نویسندگی و داستان سرایی که در این 15 شماره داشته میشه فهمید. یعنی نه به ریجنت کار داشت و نه به اسکورپین. فقط میخواست برسه به شغال و اون ایده اش رو عملی کنه.
نقل قول کردن
Rock star
#10 Rock star 1395-05-11 14:21
#8
مرسی که به فکر من هستید و کار من رو با کیفیت میدونید.
واقعیتش قبل از رفتنم گفتنم اگه خوبی یا بدی دیدید حلال کنید جدا این یک ماه برای من مشکل ساز بود ولی خدا رو شکر الان کاملا اوضاع خوبه. اوضاع سایت هم به امید خدا خوب میشه و بعد با هم این تابستون رو می ترکونیم. (حالا 3 روز دیگه جوخه خودکشیه!!! 8) )

پی نوشت: جدا به همون خوبی قبل!! کلی از کمیک و بحث های Civil War II عقب افتادم. حالا میخوام تو این 2-3 روز آینده دوباره کمیک و نظرات بقیه رو دنبال کنم تا دوباره وارد بحث بشم داستان خیلی جنجالی شده!!
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#11 j.jonah jameson 1395-05-11 14:36
به نقل از Hobbit:
#5

.من نمیدونم چرا اینقدر جیمسون و خانوادش کاربردین تو کمیکای اسپایدرمن!!واقعا اگه نبودن چی میشد؟!!

به هر حال نمیدونم جیمسون چطور میخوای تا قسمت بعدی صبر کنی؟!!فقط از خدا برات طلب صبر میکنم :-* :D


سوال خوبی بود !
ببینید این نوع شخصیت ها شخصیت هایی هستند که از اخلاق و منش افراد حقیقی ساخته شدند . یعنی الگوی این شخصیت ها انسان های واقعی بودند .
مثلا جیمسون از یه شخصیت خسیس ، با مرام ، لوتی ، غرغرو ، خودخواه ، پول دوست و .... ساخته شده ! در اینجا میان چندین ویژگی رو به یه شخصیت میدن تا مردم بفهمند که فلانی انقدر اخلاقیاتش اینطوری توی این داستان خودش رو نشون میده و به نوعی در میابند که این یارو با این خلق و خوی اش میتونه در این فضا واقعا حال آدم رو بگیره ، به آدم حال بده ، وجودش غذاب الهیه و ....
یعنی مردم خودشون رو با این اشخاص به صورت متداول تجسم میکنند بنابر این در داستان ها هم چنین شخصیتی ساخته شده که یه کلکسیون از این اخلاقیات باشه تا مردم درک اش کنند .
مثلا شخصیت کمیسر گوردون هم از این جمله افراد است ( خانواده دوست ، جدی ، ساده ، مصمم ، بی باک )

خدا به شما هم صبر بده ، مراسم این بزرگوار درست راس پخش کمیک بعدی در همین مکان برگذار خواهد شد ، وسیله ایاب ذهاب هم موجوده ( پولش از حقوق همه کسر خواهد شد ) خوشحال میشیم بیاید ..... نه نه نه وایستا ببینم اصلا وظیفتونه بیاید ، پول میگیرید برای چی ؟ :-?
خدایی نقد هات خیلی خوبه هابیت جان !
#7
واقعا نکات خیلی خوبی بود ! آفرین به شما .
حالا واقعا جوخه خودکشی 3 روز دیگه میاد ؟ من در روز نزدیک 10-12 تا شایعه میشنوم برای همین همه رو با به چوب میزنم ولی اگر این واقعی باشه که ...... مامامیا !
نقل قول کردن
Hobbit
#12 Hobbit 1395-05-11 14:40
#10
واقعا جنگ داخلی ترکونده منم نقدام رو نوشتم ولی بنا به دلایلی گذاشتم برای شماره آخر همه رو یه جا بدم بیرون و یه بحثی راه بندازم درمورد مقایسه جنگ داخلی 1و2!!!میخوام اونجا یه بحثی با بربچ اسپایدی راه بندازم ببینم که حرف کدومون به کرسی میشینه!! :-*
تازه الان دارم خودمو برای خوندن دوباره جنگ داخلی1 آماده میکنم تا اون زمان دستم برای نقد کامل این اثر واقعا جنجالی مارول پر باشه :sigh:

ولی در کل منم با نظریه شما موافقم چون که احساس میکنم اسلات بدجوری روی رویداد بعدی اسپایدرمن سرمایه گذاری کرده نمیدونم میخواد جبران مافات کنه یا چیز دیگه ای؟!ولی از پوسترهای شماره های بعدی میشه حدس زد بدجور اسلات میخواد بزنه به سرش :eek: :o و عیارش رو اونجا میشه سنجید 8)
نقل قول کردن
Hobbit
#13 Hobbit 1395-05-11 14:54
#11
جیمسون ما رو شرمنده نفرمایید :oops:
ولی خدایی یا شما دارید دوپینگ میکنید یا یه نفر دیگه میاد جای شما نظر میده :o چون احساس میکنم با یه جیمسون تازگیا طرفم که به بلوغ فکری بالایی رسیده :eek: و بعضی جا ها از جواب دادن به شما باز میمونم :cry: باید یه چندتا کتاب فلسفی پیدا کنم و بخونم تا شاید بتونم بام با این شخصیت جدیدت روبه رو شم. :D

ولی در کل هر کمیک اسپایدرمنو که میخونم به شخصه میبینم که چقدر این شخصیت تاثیر گذاره و نمیشه از کنارش به راحتی رد شد :-* و فکر کنم بعدها مارول خودش بفهمه توی سری فیلم های جدید اسپایدرمن روی بد شخصیتی برای ایجاد رنگین پوستی دست گذاشته :o ....
ولی نمیدونم چرا پری وایت توی دنیای دی سی همچین قابلیتی رو نداره...دقیقا خودش و جیمسون مو نمیزنن ولی این کجا و آن کجا؟!!

پ.ن:اگه مبینید دیر به دیر نظر میدم به خاطر این اینترنت لعنتیه که هی یه ربع درمیون قطع میشه :o :sad: :cry:
من آخرش خودکشی میکنم :cry:
نقل قول کردن
Dan-Spidey
#14 Dan-Spidey 1395-05-11 14:56
از ادیت گرفته تا ترجمه عالی بود دستتون درد نکنه :-) :-) ;-)
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#15 Samwel Tarly 1395-05-11 21:29
نقد شماره 15 کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز
از کاور و خبرهایی که از قبل گرفته بودیم معلوم بود که مری جین لباس ایرون اسپایدر رو میپوشه و میره تا به پیتر و تونی کمک کنه.شخصیت پردازی مری جین اینبار بهتر شده بود و به نظر میرسه که دن اسلات یه سر به کمیکای قدیمی اسپایدرمن زده.از شماره قبل خیلی نگران هری و بتی برنت بودم و اصلا دلم نمی خواست تا براشون اتفاق بدی بیوفته چون حس عذاب وجدانی که پیتر تا چند وقت میگیره واقعا ناراحت کننده است.حرکتی که هری کرد واقعا خوب بود و باعث شد تا پیتر به خودش بیاد(کلا هر وقت پای جون یک نفر دیگه وسط باشه,پیتر نهایت تلاشش رو برای نجات اونا می کنه)نحوه گفتگوی اسپایدرمن و ام جی فوق العاده بود و اونجایی که ام جی بهش گفت اقا ببره خیلی حال کردم.خیلی امیدوارم تا در قسمت های بعد بیشتر شاهد در کنار هم بودن اونا باشیم.من از ریجنت واقعا خوشم می اومد و جاه طلبی هاش من رو یاد نورمن ازبورن می انداخت اما تو این شماره نا امیدم کرد چون وقتی که فهمید داره ضعیف میشه و نمی تونست زخم زبون های ام جی رو تحمل کنه و واقعا نمی دونست که داره چیکار می کنه و بعدش هم راحت تسلیم شد.فکر نمی کردم که ریجنت,قدرت های ددپول هم گرفته بود و چی می شد اون لحظه یه تیکه ای می انداخت تا بیشتر می خندیدیم.اون لحظه اخر که پیتر همه ی اشنا هاش رو جمع کرده بود و بعد از چند قسمت جیمسون رو دیدیم اشک شوق ریختم.واقعا دلم براش تنگ شده بود و هنوز نمی تونم عادت کنم که پیتر به جونا وابستگی مالی نداره.یاد اون دوران بخیر.اون لحظه ای که پدر جونا بیهوش شد و خون از دهنش بیرون اومده بود خیلی تعجب کردم.اگه یادتون باشه تو شماره قبل عمه می حالش اینجوری شده بود اما پنهان کرده بود و خیلی های از جمله خودم فکر می کردیم بخاطر صمیمی شدن رابطه پیتر و مری جین طلسم داره باطل میشه.
ادیت و ترجمه هم عالی بود و اقای اویسی هم حواسش به همه جا بود :-*
وقتی کامنتی بالا رو خوندم به معنای واقعی کلمه لذت بردم و از اقایان هابیت,راک استار و جیمسون تشکر می کنم هنوز به سایت سر میزنن و نقدهای کارشناس شده ای داده بودن.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#16 S.T.A.R.K 1395-05-12 12:06
همونطور دوستان هم گفتن داستان تو شماره های 13 و 14 افت شدیدی کرده بود. یعنی شماره 14 خلاصه شده بود در اینکه ریجنت تمام سوپرهیرو ها رو میگیره و بعدشم درگیری با ایرون من و اسپایدی. البته در این شماره وضعیت داستان کمی بهتر شد ولی نمیدونم چرا داستان ریجنت برام اندازه آرک زودیاک جذاب نبود و من در کل انتظار بیشتری داشتم داستان میتونست با حفظ تعادل خودش یه ارک جذاب رو بسازه ولی ما میبینیم که ریجنت در چند صفحه همه قهرمان هارو زندانی میکنه و در شماره بعدی اسپایدی و ایرون من به کمک مری جین همه رو نجات میدن. من اصلا نمیگم این داستان خوبی نیست فقط حس میکنم خیلی عجله ای شده و میتونست خیلی بهتر باشه در کل ایده جالبی داشت.
نقل قول کردن
mahdi.023
#17 mahdi.023 1395-05-12 21:09
اقای اویسی و شیرزاده دمتون گرم و خسته نباشید
انصافا جفتتون عالین و حواس ادیتور به همه جا بود
یک سوالم دارم سایتو به خاطر اون مقاله wonder woman فیلتر کردن
اگه اینطوره خیلی بچه های فیلترینگ باحالن
سایت داره مردمو درست مشغول میکنه یه عکس میزارن فیلتر میشه چه باحال!
یا شاید امریکا برجامو بهم زده میخوان هرجا یه چیز از امریکا میزارن فیلتر کنن :-|
یا گفتن مردم که فیلتر شکن دارن پس بزنیم همه جارو فیلتر کنیم :-)
نقل قول کردن
بی باک
#18 بی باک 1395-05-18 15:52
خیلی وقته که نه تو سایت نظر دادم و نه نقد نوشتن و برای همین این شما و این هم نقد شماره ۱۵ این کمیک :

خب وقتی که هم کاور به مری جین اختصاص داده شده و داستان رو اون شروع می کنه معلومه که قراره تو این کمیک بترکونه!!!!!!!! !
فقط در مورد شروع داستان من این رو نمیدونستم که کار با زره عنکبوتی بدون قدرت های عنکبوتی انقدر برای مری جین اسونه!
هنوز وقت نکردم شماره دو کمیک مردعنکبوتی جنگ داخلی رو بخونم ولی نمیدونم این کاری که هری برای فرار انجام داد در اون کمیک هم اتفاق افتاد یا نه ولی واقعا کار هوشمندانه ای بود و معلومه هری از خیلی از ابرقهرمانای ما باهوشتره چون از اول درمورد رویارویی با ریجنت فکر کرده بود
ولی یه چیزی تو این کمیک هنوز که هنوزه فکر منو به خودش مشغول کرده : زره عنکبوتی ترکیبی از مرد عنکبوتی و مرد اهنی ولی تماما که از قابلیت های زره تونی نیست که پس چجوری مری جین انقدر قوی و قدرتمند بود که تونست ریجنتی رو که هایپریون و ثور نتوانسته بودن شکست بدن با کمک تونی و مرد عنکبوتی شکست بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تازه میرسیم به بخش اصلی داستان تجدید عهد
من واقعا هنوز چیزی درمورد رویداد تجدید عهد تو این کمیک نفه میدم هم ریجنت هم پیتر و هم مری جین در کمیک تجدید عهد مال یه دنیای دیگه بودن پس چجوری این اتفاقات برای اونها اشنا میاد ؟؟؟؟؟؟؟اینجاست که یه فرضیه بوجود میاد و اونم اینه که ما فرض میکنیم وقتی که این دنیا داشت توسط رید ریچاردز تشکیل میشد رید افراد رو از مناطق مختلف بتلورد به این دنیا اورد پس ما فرض میکنیم که این مری جین و ریجنت از داستان تجدید عهد اومدن ولی پیتر که اون زمان زنده بود و با مایلز در حال جاسوسی بودن پس این یه حفره در داستان به حساب میاد

ولی خودمونیما از اون بخش فیلتر که گذاشته بودید خیلی خندیدم یعنی خیلیااااااا!!!! !!
و حالا میریم سراغ زمینه چینی برای رویداد دیگر مرده نیستند

سوال من اینه که چرا بیشتر نزدیکان پیتر خون بالا میارن و چه بلایی قراره سر جی بیاد؟؟؟؟؟؟؟

نمره به طراحی و داستان :۸ از ۱۰

نمره به ترجمه و ادیت :۱۰ از ۱۰
نقل قول کردن
kia spider
#19 kia spider 1395-05-24 14:32
این قضیه خون سرفه کردن خیلی مشکوکه
حیف حسش نیست نقد بنویسم
نقل قول کردن
Mohammads32700
#20 Mohammads32700 1395-05-24 18:53
بچه ها شماره جدیدش اومده اونو کی ترجمه میکنین :lol:
نقل قول کردن
New Goblin
#21 New Goblin 1395-05-24 20:12
20#
در دست اقدامه
نقل قول کردن
a.v.s
#22 a.v.s 1400-02-18 00:38
تا الان بیشتر از 100 کمیک چک کردم و واقعا آرشیو معرکه ای دارید. دمتون گرم. واقعا هیچ وقت دروغ از دهنتون در نمیاد که میگید یکی از کامل ترین آرشیو های ایران درباره کمیک مال این سایته. و تا الان هم که دارم میبینم، بسیاری از عزیزان رو دیدم و مخصوصا آقای محمد شیرزاده که واقعا چه خدمت های بزرگی به این سایت کردند.

از اول سایت آقای شیرزاده بوده و زحمت بسیاری کشیده. امیدوارم هرجا هست سالم و سلامت باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37