10 خبیث سمپاتیك دنیای کمیک بوک

10 خبیث سمپاتیك دنیای کمیک بوک

اخیرا مارول قسمت جدید سری کمیک های «دارث ویدر» را منتشر کرده که تمرکز زیادی بروی شخصیت پردازی این ویلین دارد.

اين كميك با موفقيت و فروش عالي مواجه بوده . قطعا طرفداران سری فیلم های جنگ ستارگان کاملا با این شخصیت آشنایی دارند و میدانند که در کنار کارهای خبیثانه ای که انجام میدهد،داستانی غم ناک را در پشت خودش دارد و همین داستان غمناک  و سمپاتيك باعث شده است که شخصیت خبیثی به همین نام به وجود آید و بتوان با او همذات پنداری كرد. اين كميك نشان ميدهد كه برخي از شخصيت هاي خبيث دنياي fiction آنقدر قوي و جذاب هستند كه ميتوان از روي آنها حتي سري اختصاصي چاپ كرد.

حال ما میخواهیم به بررسی ده تا دیگر از خبیثان برتر دنیای کمیک بوک بپردازیم خباثت و دشمنی آنها ریشه در داستان و سرنوشتی غم انگیز دارد وباید آن را جدی گرفت.البته درست است این ها کارهای اشتباه زیادی کرده اند ولی لازم است بدانیم که در اول که بوده اند و چه چیزی باعث شده تا به اینجا کشیده شوند. ما این شخصیت های خبیث را سمپاتیك میدانیم (سمپاتیك یعنی اینكه میتوان با او ارتباط برقرار كرد و دلیل خباثش را درك كرد)

این شما و این هم از تاپ 10ما:

10- هری آزبورن

هري ازبورن

هری آزبورن پسر صنعت گر و دانشمند معروف دنیای عنکبوتی،نورمن آزبورن است که برای اولین بار او را یکی از هم مدرسه ای های پیتر پارکر معرفی نمودند.

رابطه ی پیتر و هری همانند دوستان صمیمی بود تا اینکه روابط بین پیتر و پدر هری خصومت دو چندانی پیدا کرد و پیتر متوجه این موضوع شد که پدر بهترین دوستش در لباس هیولای سبز به جرم و جنایت می پردازد.از این بعد بود که این روابط هر چه به جلو میرفت کمرنگ و کمرنگ تر میشد.قابل ذکر است که در اینجا هری هیچ گونه تقصیری در جدا شدن از پیتر نداشت ولی بسیار از این موضوع ناراحت شد.

داستان تا زمان مرگ نورمن آزبورن به همین صورت پیش رفت تا اینکه هری جنازه ی پدر خود را که اسپایدی آن را آورده بود پیدا کرد و بسیار از موضوع عصبانی شد.او از خباثت های پدرش هیچ آگاهی نداشت و همینطور نمیدانست که در نبرد بین مردعنکبوتی و گرین گابلین چه اتفاقی رخ داده است. به همین خاطر به زودی راه رسم خباثت را فرا گرفت تا به تواند از مردعنکبوتی انتقام سختی بگیرد.

ولی او از پس مردعنکبوتی بر نیامد و بارها شکست خورد.در آن زمان واقعا مبارزه ی بین دو دوست صمیمی بسیار عصفناک بود.تا اینکه بالاخره در شماره ی 200 سری کمیک های مردعنکبوتی خارق العاده خودش را برای پیتر فدا کرد و مرگی غمناک را تجربه کرد.

 

9- ویلسون فیسک

 ویلسون فیسک

فیسک که در آن زمان مارول لقب کینگ پین را به او داده بودند یکی از ویلین هایی بود که هر کاری که دلش میخواست میکرد بدون اینکه هیچ ضرری ببیند.در آن زمان با سه ابرقهرمان خصومت داشت و میتوان گفت که تقریبا تا حدودی از پس همه ی شان بر آمده بود.(مردعنکبوتی،دردویل و پانیشر)

فیسک همینطور در سری کمیک های مردعنکبوتی که در سال 1970 میلادی به چاپ رسید ،رئیس تمامی خباثت ها بود و تمامی جرایم از او نشات میگرفت.او چندین سال بعد در آرک شگفت انگیز بی باک همسرش را از دست داد و دومین غم درداک خود را بعد از قتل پدرش تجربه کرد.

کینگ پین هر کس و چیزی که سد راهش میشد را له میکرد بدون آنکه ردی از خود به جای بگذارد.ولی پشت این خباثت کثیف داستانی بسیار غم ناک نشسته است که میتوان گقت قلب ویلسون را به طوری کامل خورد کرده و دیگر خیچ احساسی نسبت به دیگران نداشته است.البته بعد ها و در کمیک های میلر اولین عشق خود را پس از سال ها تجربه نمود.

 

8- ویل (The Will)

 ویل (The Will)

چند باری شده است که ما در انتشارات ایمیج از این جور شخصیت ها میبینیم ولی این یکی خیلی خوب در آمده است.این شخصیت به طور خیلی خوبی معرفی و در سری کمیک های Saga شخصیت پردازی شده است.

رویارویی او با شخصیت اصلی نیز به خوبی هر چه تمام تر از آب در آمده و در مبارزات میتوان آن شخصیت غم خورده را مشاهده کرد و در یکی از مبارزات با نجات دادن دختری این کار به اوج خود میرسد.

 

 7- کاپیتان کولد

کاپیتان کولد

کاپیتان کلد را که میشناسید؟او یکی از شخصیت های محبوب کمیک های فلش و همینطور یکی از خبیث های آین دنیا محسوب میشود که بیشتر در این دنیا با نام لئونارد سنارت شناخته میشود.او از شخصیت هایی به حساب می آید که در یکی از داستان ها و آرک های فلش به اوج محبوبیت خود رسیده و از اوایل خلق شدنش به آن صورت معروف و جذاب نبوده است.در صدوهشتادودومین قسمت از سری کمیک های فلش،ژئوف جونز به طوری خارلق العاده ای درست به قلم شده به شخصیت کاپیتان کلد میپردازد.او در حین داستان با این عقیده که یا باید بکشی یا کشته میشوی مشکلات زیادی را برای شخصیت اول داستان به بار می آورد.

روابط او با خواهر و پدربزرگش به طور شگفت انگیزی خوب آز آب در آمده است و بسیار ملموس است.به طوری که هنگامی که خواهرش توسط یک ویلین خطرناک تر کشته میشود،بسیار رنج و زجر میکشد تا اینکه قسم میخورد که از شر قهرمان و ضد قهرمانی خلاص شود.

 

6- دکتر اختاپوس

عكس دكتر اختاپوس

قطعا میدانید که سال ها قبل از مردعنکبوتی برتر این ویلین سعی داشت تا نوعی با استفاده از مغز راهی پیدا کند تا بتواند خود رااز شر مردعنکبوتی و همینطور مرگ خود نجات دهد که البته موفق هم بود و سر انجام در شماره ی 700 سری کمیک های اسپایدی توانست روح خود را وارد جسم پیتر کند و حدود یه سال بر جسم او حکومت کند.اما چیزی که باعث تفاوت این دو بود این بود که اتو اعتقاد داشت که باید هر ویلینی را نابود کردو کشت.این دقیقا چیزی است که پیتر عمرا انجام بدهد.

ولی اصل ماجرا در سری کمیک های سوپریر جالب میشود.زمانی که حال اتو بر جسم پیتر تسلط دارد و داستان ها و ارک های زیادی با حضور اتو رقم میخورد و در جاهایی باخبر میشویم که اتو گذشته دردناکی را با پدر و مادر خود گذرانده است.و آن ها واقعا در حقش ظلم کرده اند.

سرانجام این داستان به آرک دنیای عنکبوتی بر میخورد و هر لحظه ممکن است که ما شاهد این شخصیت سمپاتيك باشیم.

 

5- مستر فریز

مستر فریز

راستش را بخواهید مستر فریز آنقدر شخصیت عق داری نیست ولی چیزی که او را از بقیه و به خصوص کاپیتان کلد که قدرت هایشان تقریبا با هم یکی است متمایز میکند گذشته این شخص است.

او نیز همانند بقیه ی شخصیت های این لیست گذشته ی دردناکی را سپری کرده.

او با از دست دادن پدرو مادرش  در یک آزمایش بسیار افسرده میشود و دیگر نمیخواهد ادامه بدهد ولی بعد از چند سال در مدرسه اش وبا برقرار کردن رابطه ای عاشقانه اوضاع کمی تغییر میکند.اما چیزی که بر درد هایش اضافه میکند کشته شدن زنش توسط خودش به صورت غیر عمد است و همین موضوع باعث میشود که دیگر به هیچ کس اعتماد نکند و به همه چیز بد بین شود.

 

4- لیزارد

كميك lizard

مارمولک قطعا  از آن شخصیت های شناخته شده  ای است که همه ما آن را در فیلم و انیمیشن های اسپایدی دیده ایم و با ارجینش کاملا آشنا هستیم.

او به خاطر دست نداشته اش و شرمساری که از بابت دارد مجبور میشود تا بر روی خودش آزمایشاتی کند که طی آن ژن مارمولک رو به ژن خودش انتقال دهد تا باعث بهبودش شود ولی متاسفانه آزمایشات جواب نمیدهد و او به هیولایی مارمولک مانند تبدیل میشود.

جالب است بدانید که مبارزات او با اسپایدی بسیار جذاب و باور پذیر از آب در آمده است و این به خاطر این است که هر دو ریشه ای خزنده مانند دارند.

ولی مارمولک الان هم جز این لیست به حساب می آید چون او بسیار غم ديده است و این به خاطر این است او از طرف خانواده طرد میشود و در این مدتی که مارمولک است بسیار تنها میشود و همین موضوع باعث جنون او میشود.

 

3- دو چهره

دو چهره

هاروی دنت قطعا دارای یکی از بهترین داستان های کمیک بوکی است.او در سری کمیک های Batman-The Long Halloween که سایت نیز آن  را ترجمه کرد توانست به اوج شخصیت پردازی خود برسد.او در این سری به همراه بتمن و کمیسر گوردن به مبارزه با جرم و جنایت می پردازند و او در طی داستانی نصف صورت خود را از دست میدهد و دیگر دوست ندارد که ادامه بدهد.

داستان های هاروی دنت و همینطور ارجنیش را نمی توان جز برترین ها خواند ولی چیزی اکه باعث میشود او جذاب باشد نحوه ی گرایش او در داستان از خوبی و خیر به شر وبدی است.

 

2- دکتر دووم

2- دکتر دووم

مردی که در دنیای مارول ماسکی آهنی به صورت خود میزندو در طی داستان های مختلف و از جمله جنگ های مخفی اخیر سعی در له کردن ابرقهرمان ها را داشت،یکی از بهترین  و باورپذیرترین ارجین ها را دارد.

اون پس از کشته شدن مادرش و تحت سلطه در آوردن روحش توسط مفیستو وبعد از آن کشته شدن پدرش بسیار تنها میشود و طی آزمایشی که در مدرسه انجام میدهد با انفجاری که صورت میگیرد مجبور میشود تا برای همیشه صورت وحشتناک سوخته ی خود را از همگان پنهان کند.او با رید ریچاردز هم کلاس بود و همیشه به او حسودی میکرد و به خودش قول میداد تا روزی انتقام سختی از او بگیرد.

او در ضمن بسیار خود خواه و مغرور است و دوست دارد  که کل جهان برای او باشد واو بر آن پادشاهی کند.او در ضمن قدرت های فرابشری بسیار قدرتمند نیز دارد که در نوع خود جالب است.

 

1- مگنتو

مگنتو

او در سری کمیک های مردان ایکس و در قسمت اول خلق شد.او از هر لحاظ بسیار قدرتمند است و می تواند بر فلز تسلط داشته باشد . جزو قدرتمند ترین های کمیک بوکی به حساب می آید.

او پدر و مادر خود را از دست میدهد و به زندانی منتقل میشود و در آنجا عاشق زنی شده و با آن ازدواج میکند و بعد از آن حتی بچه دار نیز میشوند ولی زن او میمیرد و او مجبور میشود که به تنهایی دختر خود را بزرگ کند.در ضمن او از انسان ها تنفر زیادی دارد و همچنین اعتقاد دارد که نژاد میوتانت ها برتر از انسان ها هستند که این موضوع بر خلاف عقیده ی پروفسور اگزاویر نیز هست.او در ضمن شامل یکی از عمیق ترین شخصیت پردازی ها میشود و شخصیتی بسیار پیچیده و کاملی دارد.

 

مترجم: علیرضا محمدی  (As Responsible as Spider-Man)

 منبع: سايت comicbook.com

 All rights reserved © Spidey.ir 2016

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

magnus
#1 magnus 1395-04-14 16:43
ترجمه عالی بود ممنون آقای محمدی.
ولی با لیست مشکل دارم:
اولا چرا شخصیت تک بعدی مسترفریز پنجمه؟ چرا لیزارد چهارمه؟ من با کانرز نمیتونم همذات پنداری کنم چه برسه به یک مارمولک وحشی.
مگنتو عالیه! واقعا بهترینه! بخاطره همینه که انقدر ازش خوشم میاد چون تو جنگ ها دوست دارم مگنتو ببره تا مردان ایکس! البته اگه ولورین با مکنتو روبرو بشه انتخاب برام مشکل میشه.
دکتردووم رو هم خیلی دوست دارم ولی با دوچهره بیشتر همذات پنداری میکنم. با بقیه لیست هم بغیر از کاپیتان کولد مخالفم. البته شاید بخاطره اینه نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم.
جنگ ستارگان هم یکی از معدود فیلمهایی بود که بهترین شخصیتش شخصیت منفی داستانه.
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#2 amir a. ghaderi 1395-04-14 16:58
به نقل از magnus:
ترجمه عالی بود ممنون آقای محمدی.
ولی با لیست مشکل دارم:
اولا چرا شخصیت تک بعدی مسترفریز پنجمه؟ چرا لیزارد چهارمه؟ من با کانرز نمیتونم همذات پنداری کنم چه برسه به یک مارمولک وحشی.
مگنتو عالیه! واقعا بهترینه! بخاطره همینه که انقدر ازش خوشم میاد چون تو جنگ ها دوست دارم مگنتو ببره تا مردان ایکس! البته اگه ولورین با مکنتو روبرو بشه انتخاب برام مشکل میشه.
دکتردووم رو هم خیلی دوست دارم ولی با دوچهره بیشتر همذات پنداری میکنم. با بقیه لیست هم بغیر از کاپیتان کولد مخالفم. البته شاید بخاطره اینه نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم.
جنگ ستارگان هم یکی از معدود فیلمهایی بود که بهترین شخصیتش شخصیت منفی داستانه.

اين ليست سايت comicbook.com است.
ادرس مقاله انگليسي هم اينجاست:
comicbook.com/.../...

كاپيتان كولد واقعا بايد تو ليست باشه. من فكر كنم كميك هاي فلش رو بخوين متوجه ميشي
ليزارد هم شما اون كميك shed رو بخون تا بفهمي چقدر سمپتاتيكه
مطمئن باش وقتي بخوني ديگه بهش نميگي "مارمولك وحشي" :lol:
نقل قول کردن
magnus
#3 magnus 1395-04-14 17:09
به نقل از amir a. ghaderi:
به نقل از magnus:
ترجمه عالی بود ممنون آقای محمدی.
ولی با لیست مشکل دارم:
اولا چرا شخصیت تک بعدی مسترفریز پنجمه؟ چرا لیزارد چهارمه؟ من با کانرز نمیتونم همذات پنداری کنم چه برسه به یک مارمولک وحشی.
مگنتو عالیه! واقعا بهترینه! بخاطره همینه که انقدر ازش خوشم میاد چون تو جنگ ها دوست دارم مگنتو ببره تا مردان ایکس! البته اگه ولورین با مکنتو روبرو بشه انتخاب برام مشکل میشه.
دکتردووم رو هم خیلی دوست دارم ولی با دوچهره بیشتر همذات پنداری میکنم. با بقیه لیست هم بغیر از کاپیتان کولد مخالفم. البته شاید بخاطره اینه نمیتونم باهاشون ارتباط برقرار کنم.
جنگ ستارگان هم یکی از معدود فیلمهایی بود که بهترین شخصیتش شخصیت منفی داستانه.

اين ليست سايت comicbook.com است.
ادرس مقاله انگليسي هم اينجاست:
comicbook.com/.../...

كاپيتان كولد واقعا بايد تو ليست باشه. من فكر كنم كميك هاي فلش رو بخوين متوجه ميشي
ليزارد هم شما اون كميك shed رو بخون تا بفهمي چقدر سمپتاتيكه
مطمئن باش وقتي بخوني ديگه بهش نميگي "مارمولك وحشي" :lol:

من که از آقای محمدی ایراد نگرفتم از مقاله اون سایت ایراد گرفتم. من گفتم با اکثرشون مخالفم غیر از مگنتو، دکترددوم، دوچهره و کاپیتان کولد یعنی کاپیتان کولد رو سمپاتیک به حساب میارمش. باشه حتما میخونمش ولی مطمئن باش لیزارد خیلی هم سمپاتیک نیست. اونقدر با چهارم بودن لیزار مخالفم که حاضرم کارنیج باشه و اون نباشه(اینو دیگه مبالغه کردم :lol: )
نقل قول کردن
R.gh
#4 R.gh 1395-04-14 17:11
نمیدونم چرا ولی من بیش تر به جای اینکه مگنیتو رو یه شخصیت ویلن قبول داشته باشم....اون رو یه ابرقهرمان میدونم احساس میکنم هدفش تسلط بر دنیا یا یه همچین چیزی نیس اون فقط از بد روزگار هر چی بلا فکر کنی رو سرش اومده...احساس میکنم تنها میوتنتیه که دنیای انسانها و بی رحمیهاشونو خوب درک کرده ....در کل عاشق این شخصیتم
نقل قول کردن
magnus
#5 magnus 1395-04-14 17:17
به نقل از R.gh:
نمیدونم چرا ولی من بیش تر به جای اینکه مگنیتو رو یه شخصیت ویلن قبول داشته باشم....اون رو یه ابرقهرمان میدونم احساس میکنم هدفش تسلط بر دنیا یا یه همچین چیزی نیس اون فقط از بد روزگار هر چی بلا فکر کنی رو سرش اومده...احساس میکنم تنها میوتنتیه که دنیای انسانها و بی رحمیهاشونو خوب درک کرده ....در کل عاشق این شخصیتم

بخاطر همینه که میگن «سمپاتیک»)sympa thetic) یعنی میشه راحت باهاش همذات پنداری کرد و بخاطر همینه تو لیست ۱۰۰ شخصیت برتر مارول استاد ترابی اونو بعنوان ششمین شخصیت برتر مارول و دومین ویلین برتر تاریخ مارول میدونن.
نقل قول کردن
magnus
#6 magnus 1395-04-14 17:30
در ضمن من نگفتم شخصیت لیزارد اصلا باهاش نمیشه همذات پنداری کرد ولی جایگاه چهارم شایستش نیست. ولی بعضی اوقات دلم به حالش میسوزه اونم وقتی که کانرز هست نه موقعی که از کنترل خارج میشه.
نقل قول کردن
Amir spidey
#7 Amir spidey 1395-04-14 17:32
-
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#8 Spidey Reigns 1395-04-14 17:42
آقا وجدانا بین رو فراموش کردن!

---------------------------------------------------------

دیگه داره حالم از این مفیستو به هم میخوره! :-x

هر جا یه شکری خورده! :lol:

--------------------------------------------------------
#1

فریز بدبخت کجاش تک بعدیه؟

یادم نیست جریانش رو ولی یادمه کارایی که انجام میداد به خاطر زنش بود که از مرگ نجاتش بده!!!

تک بعدی نمیشه همچین شخصیتی...

یه هدفی رو داره دنبال میکنه...
نقل قول کردن
Hobbit
#9 Hobbit 1395-04-14 18:02
تا یه مقاله عالی رو از سایت میخونم یه مقاله فوق العاده سرکلش پیدا میشه من چقدر خوشبختم :D ...

دم بچه های اسپایدی گرم...ادامه بدید دیگه فک کنم سایت کم کم داره وارد فضاهای پرعمق تر و اختصاصیتر از دنیای کمیک میشه...جوری که نمیشه یه ساعت از اخبار سایت عقب موند...یکم به فکر ماهم باشید..ما هو این همه مطلب جالب...

**********
تو این مقاله از وجود کاپیتان کولد شوکه شدم....واز بینشون مستر فریز و مگنتو رو بیشتر دوست دارم البته دو چهره رو هم به این لیستم اضافه کنید...حالا شاید مسخرم کنید ولی من تانوسم یه جورایی تو این لیست میدونم :eek: :-* :D ....
نقل قول کردن
mehran spidey
#10 mehran spidey 1395-04-14 18:08
خیلی مقالش خوب بود من همیشه دلم برای مستر فریز میسوزهچون بیچاره از عمد خبیث نشد بار دنیا روش سنگینی میکرد بیچاره :cry: البته خیلیا اینجوری بودن
نقل قول کردن
Bullseye
#11 Bullseye 1395-04-14 18:10
دسته شما دردنکنه بابت مقاله ولی کاشکی خودتون هم یه چیزایی بهش اضافه میکردید چون واقعا دلیل های سمپاتیک شدن این خبیث هارو به صورت سطحی توضیح داده و برای کسانی مثله من که با برخی ازین شخصیت ها اشنا نیست توضیح بیشتر دادن دربارشون خیلی مفید بود .در کل میدونم که زحمت کشیدیدو وقت گذاشتید این مقاله رو ترجمه کردید.خسته نباشید اقای محمدی (thanks)
نقل قول کردن
mokhtar
#12 mokhtar 1395-04-14 18:27
#8:
بین؟ واقعا جاش خالی بود؟ فکر کنم بین فیلم نولان رو با بین دنیای کمیک اشتباه گرفتی! هر چند که اون بین هم مالی نبود :-*
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#13 Spidey Reigns 1395-04-14 18:30
به نقل از mokhtar:
#8:
بین؟ واقعا جاش خالی بود؟ فکر کنم بین فیلم نولان رو با بین دنیای کمیک اشتباه گرفتی! هر چند که اون بین هم مالی نبود :-*


کمیک آرکام نایت رو که خوندم دلم براش سوخت...

یعنی کمیک آرکام نایت جزو کمیک های واقعی نبوده؟
نقل قول کردن
Hobbit
#14 Hobbit 1395-04-14 18:33
میگم ویلین پاراسمپاتیک هم نداریم :-* :D

یه برنامه واسه معرفی اوناهم بزارید
نقل قول کردن
mokhtar
#15 mokhtar 1395-04-14 18:38
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از mokhtar:
#8:
بین؟ واقعا جاش خالی بود؟ فکر کنم بین فیلم نولان رو با بین دنیای کمیک اشتباه گرفتی! هر چند که اون بین هم مالی نبود :-*


کمیک آرکام نایت رو که خوندم دلم براش سوخت...

یعنی کمیک آرکام نایت جزو کمیک های واقعی نبوده؟

ارکام نایت که مال دنیای گیم بود
نقل قول کردن
Cyclops
#16 Cyclops 1395-04-14 18:38
مقاله عالی بود فقط اگه تو قسمت مگنتو یه اسمی از آشویتس آورده میشد تاثیرگذاریش بیشتر بود.
نقل قول کردن
mokhtar
#17 mokhtar 1395-04-14 18:40
#14:
غیر سمپاتیک هم داریم
مثلا کارنیج و رد اسکال
ولی کلا تخصص مارول در خلق ویلن های سمپاتیکه
انصافا خیلی ویلن سمپاتیک داره
یعنی درست مثل قهرمان هاش که خاکی ان و میشه باهاشون سمپاتی داشت، ویلن هاش هم خیلی سمپاتیک هستن
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#18 Spidey Reigns 1395-04-14 18:42
#15

عجب... :-*

آخه فکر میکردم اریجین بین اینه که وقتی بچه بوده مردم شهرش رو آوردن گاتهام و ازشون بیگاری میکشیدن...

راستی عمو!یه چیزی بگم در مورد کمیک های آرکام نایت که ترجمه شده و تو سایت هست...

تو جلد 19 نوشته شده بود پایان داستان...

ولی دو سه تا شماره دیگه ازش منتشر شده بود....

قضیه ش چیه؟
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#19 Spidey Reigns 1395-04-14 18:45
spidey.ir/.../...

اینا رو میگم...
نقل قول کردن
mokhtar
#20 mokhtar 1395-04-14 18:47
به نقل از Spidey Reigns:



راستی عمو!یه چیزی بگم در مورد کمیک های آرکام نایت که ترجمه شده و تو سایت هست...

تو جلد 19 نوشته شده بود پایان داستان...

ولی دو سه تا شماره دیگه ازش منتشر شده بود....

قضیه ش چیه؟

شما اطمینان داری 2، 3 شماره ازش اومده؟ در هر حال گفته شد داستان تموم شده ولی سایت خود dc بری قطعا بهت میگه که چند شماره است
نقل قول کردن
Hobbit
#21 Hobbit 1395-04-14 18:50
#17
میدونم حرفم برای خیلی ها درست نیست
ولی من رد اسکال رو سمپاتیک میدونم چون وقتی کمیک لوگان پیرو خوندم یه رگه های از حسادت بیش از حد رو تو وجودش حس کردم که دلم براش میسوخت ولی شما حرف ما رو نپذیرید چون من یکی دیدم جورایی عجیب غریبه نسبت به کمیک.
نقل قول کردن
mehran spidey
#22 mehran spidey 1395-04-14 18:53
ببخشید که اسپمه خواستم بدونم کسی اینجا ارخام اوریجین داره چه جوریه بازیش خوبه ارزش داره بخرمش
نقل قول کردن
captain bat
#23 captain bat 1395-04-14 18:54
من هم زیاد با لیزارد حال نمیکنم ولی به نظرم جای ددشات خالی بود به خاطر دخترش
نقل قول کردن
captain bat
#24 captain bat 1395-04-14 18:55
به نقل از mehran spidey:
ببخشید که اسپمه خواستم بدونم کسی اینجا ارخام اوریجین داره چه جوریه بازیش خوبه ارزش داره بخرمش

به خوبی اون سه تای دیگه نیست ولی آنقدر هم بد نیست متوسطه یه جنگ با حال هم با دداستروک داره
نقل قول کردن
mehran spidey
#25 mehran spidey 1395-04-14 18:59
به نقل از captain bat:
به نقل از mehran spidey:
ببخشید که اسپمه خواستم بدونم کسی اینجا ارخام اوریجین داره چه جوریه بازیش خوبه ارزش داره بخرمش

به خوبی اون سه تای دیگه نیست ولی آنقدر هم بد نیست متوسطه یه جنگ با حال هم با دداستروک داره

ارخام سیتی چی ؟
نقل قول کردن
captain bat
#26 captain bat 1395-04-14 19:03
به نقل از mehran spidey:
به نقل از captain bat:
به نقل از mehran spidey:
ببخشید که اسپمه خواستم بدونم کسی اینجا ارخام اوریجین داره چه جوریه بازیش خوبه ارزش داره بخرمش

به خوبی اون سه تای دیگه نیست ولی آنقدر هم بد نیست متوسطه یه جنگ با حال هم با دداستروک داره

ارخام سیتی چی ؟

محشره بهترین بازی این سر یه اون حتما بخر یکی از برترین بازی های جهان هم هست و از نظر خدوم و خیل یا بهترین بازی کمیک بوکی
نقل قول کردن
mehran spidey
#27 mehran spidey 1395-04-14 19:07
به نقل از captain bat:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از captain bat:
به نقل از mehran spidey:
ببخشید که اسپمه خواستم بدونم کسی اینجا ارخام اوریجین داره چه جوریه بازیش خوبه ارزش داره بخرمش

به خوبی اون سه تای دیگه نیست ولی آنقدر هم بد نیست متوسطه یه جنگ با حال هم با دداستروک داره

ارخام سیتی چی ؟

محشره بهترین بازی این سر یه اون حتما بخر یکی از برترین بازی های جهان هم هست و از نظر خدوم و خیل یا بهترین بازی کمیک بوکی

ممنون داداش ;-)
نقل قول کردن
captain bat
#28 captain bat 1395-04-14 19:09
راستی عمو مختار ادامه کمیک های بتمن هالوین طولانی و دارک نایت تعطیل شده یا آماده نیست؟؟؟
نقل قول کردن
mehran spidey
#29 mehran spidey 1395-04-14 19:11
به نقل از mehran spidey:
به نقل از captain bat:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از captain bat:
به نقل از mehran spidey:
ببخشید که اسپمه خواستم بدونم کسی اینجا ارخام اوریجین داره چه جوریه بازیش خوبه ارزش داره بخرمش

به خوبی اون سه تای دیگه نیست ولی آنقدر هم بد نیست متوسطه یه جنگ با حال هم با دداستروک داره

ارخام سیتی چی ؟

محشره بهترین بازی این سر یه اون حتما بخر یکی از برترین بازی های جهان هم هست و از نظر خدوم و خیل یا بهترین بازی کمیک بوکی

ممنون داداش ;-)

یه سوال داخل ارخام نایت جوکر هست :o
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#30 Spidey Reigns 1395-04-14 19:13
عمو الان که دارم سرچ میکنم میبینم بیشتر از دو سه شماره اس :-* :lol:

39 شمارس :eek: :D
نقل قول کردن
captain bat
#31 captain bat 1395-04-14 19:13
اره هست ولی توی خیال بتمنه
بتمن به دلیل مرگ جوکر خودش مقصر میدونه حالا باید بازی کنی اونم
نقل قول کردن
mokhtar
#32 mokhtar 1395-04-14 19:17
به نقل از captain bat:
راستی عمو مختار ادامه کمیک های بتمن هالوین طولانی و دارک نایت تعطیل شده یا آماده نیست؟؟؟

خبر ندارم
نقل قول کردن
Count Dracula
#33 Count Dracula 1395-04-14 19:22
یکی از سخت ترین کارهام انتخاب بین دووم و مگنتو هستش
تو این داستانش که توسط راجر استرن و مایک مینولا تو سال 89 یا 90 فکر کنم پدید اومده بود،دیدیم دووم هنوز یه انسانه :cry:
نقل قول کردن
Count Dracula
#34 Count Dracula 1395-04-14 19:35
جای اشخاصی مثل ددشات،دث استروک و ... خالیه :-|
نقل قول کردن
Reverse Spidey
#35 Reverse Spidey 1395-04-14 19:38
خیلی ممنون بابت این مقاله جامع :D
فقط بنظرم کینگ پینک باید در رتبه بالا تری میبود.
میدونم مقاله ترجمه شدست ولی بالاخره باید اینطور میبود :-*
کلا تو این موفقیت سریال دردویل هم خیلی نقش داشت!
نقل قول کردن
Cyclops
#36 Cyclops 1395-04-14 19:39
به نقل از Spidey Reigns:
#38

نه!اینی که من میگم ربطی به این قضیه نداره...

من الان دارم شماره 20 رو نگاه میکنم،صفحاتش جدیده!

ببین، دو مدل میاد ازش خب، اون 12 جلدی هر جلدش 3،4 تای اون 39 تایی رو داره، ولی جفتش یه چیزه. میبنی این ورژنی که شما داری هر صفحش یه عکسه؟ اون ورژن 12 تایی هر صفحش 3،4 تا عکسه
نقل قول کردن
StarLord
#37 StarLord 1395-04-14 19:51
امسال سال فیلمها وانیمیشن های خاص بافروش خاصه!
مثلا کی باورش میشه فایندینگ دوری اینقدر بفروشه؟!
ولش کنی از civil war هم جلو میزنه!
نقل قول کردن
magnus
#38 magnus 1395-04-14 19:58
به نقل از Spidey Reigns:
آقا وجدانا بین رو فراموش کردن!

---------------------------------------------------------

دیگه داره حالم از این مفیستو به هم میخوره! :-x

هر جا یه شکری خورده! :lol:

--------------------------------------------------------
#1

فریز بدبخت کجاش تک بعدیه؟

یادم نیست جریانش رو ولی یادمه کارایی که انجام میداد به خاطر زنش بود که از مرگ نجاتش بده!!!

تک بعدی نمیشه همچین شخصیتی...

یه هدفی رو داره دنبال میکنه...

پس اگر شما میتونی با میسترفریز همذات پنداری کنی بخاطره اینکه هدف داره منم میگم نورمن چون باهدف ترینه سمپاتیک ترینه! چه ربطی داره؟ اون اوایل بخاطر زنش اره ولی بعدش دیگه به شدت تک بعدی و خسته کننده میشه.
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#39 Spidey Reigns 1395-04-14 20:01
من نگفتم که چون هدف داره سمپاتیک ترینه!

من گفتم چون هدف داره تک بعدی نیست! :-*
نقل قول کردن
magnus
#40 magnus 1395-04-14 20:07
به نقل از Spidey Reigns:
من نگفتم که چون هدف داره سمپاتیک ترینه!

من گفتم چون هدف داره تک بعدی نیست! :-*

منم نگفتم تک بعدی ترینه گفتم چون اهدافش تکراریه تک بعدی و قابل پیش بینی مثل جوکر.(حالا باز نمیخوام بحث جوکر و گرین گابلین رو وسط بیارم جوکرفن ها جوش نیارن!)
شما گفتین چون هدف داره خب اگه هدف مهم بود پس چرا نورمن تو این لیست نیست؟
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#41 Spidey Reigns 1395-04-14 20:10
من گفتم هدف داره و تک بعدی نیست!

در مورد لیاقتش برای بودن تو این لیست حرفی نزدم...
نقل قول کردن
captain bat
#42 captain bat 1395-04-14 20:10
هست دیگه کجاش نیست نفر دهم
نقل قول کردن
magnus
#43 magnus 1395-04-14 20:13
به نقل از Spidey Reigns:
من گفتم هدف داره و تک بعدی نیست!

در مورد لیاقتش برای بودن تو این لیست حرفی نزدم...

بله شما اینو گفتید و منم تکذیبش کردم و برای حرفام دلیل میارم.
مطمئن باشید اگه با این ویلین پدرکشتگی داشتم تو مقاله ۱۰ دشمن برتر بتمن ازش نام نمیبردم‌(تازه جالبه بدونید خیلی ها سر این مسئله شاکی بودن که چرا میسترفریز تک بعدی تو لیسته.)
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#44 Spidey Reigns 1395-04-14 20:15
به نقل از magnus:
به نقل از Spidey Reigns:
من گفتم هدف داره و تک بعدی نیست!

در مورد لیاقتش برای بودن تو این لیست حرفی نزدم...

بله شما اینو گفتید و منم تکذیبش کردم و برای حرفام دلیل میارم.
مطمئن باشید اگه با این ویلین پدرکشتگی داشتم تو مقاله ۱۰ دشمن برتر بتمن ازش نام نمیبردم‌(تازه جالبه بدونید خیلی ها سر این مسئله شاکی بودن که چرا میسترفریز تک بعدی تو لیسته.)


حالا چرا شاکی میشید؟ :-*

من نگفتم شما پدر کشتگی دارین باهاش که یا شما کاری کردین که زنش بیمار شه :lol:

فقط گفتم از نظر من،در این حد که میگید تک بعدی نیست...
نقل قول کردن
magnus
#45 magnus 1395-04-14 20:16
به نقل از captain bat:
هست دیگه کجاش نیست نفر دهم

اگه منظورتون منم که باید بگم اصلا تیترها رو نخوندید!
من که نگفتم گرین گابلین که بخواید ایراد بگیرید بگید هری هست من گفتم نورمن آزبورن. اونجا نپشته«هری آزبورن». خیلی فرق دارن! نورمن با جربزه کجا پسر دست و پاچلفتیش کجا!
نقل قول کردن
magnus
#46 magnus 1395-04-14 20:19
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از magnus:
به نقل از Spidey Reigns:
من گفتم هدف داره و تک بعدی نیست!

در مورد لیاقتش برای بودن تو این لیست حرفی نزدم...

بله شما اینو گفتید و منم تکذیبش کردم و برای حرفام دلیل میارم.
مطمئن باشید اگه با این ویلین پدرکشتگی داشتم تو مقاله ۱۰ دشمن برتر بتمن ازش نام نمیبردم‌(تازه جالبه بدونید خیلی ها سر این مسئله شاکی بودن که چرا میسترفریز تک بعدی تو لیسته.)


حالا چرا شاکی میشید؟ :-*

من نگفتم شما پدر کشتگی دارین باهاش که یا شما کاری کردین که زنش بیمار شه :lol:

فقط گفتم از نظر من،در این حد که میگید تک بعدی نیست...

شاکی نیستم .
گفتم تک بعدیه ولی نه در حدی که تو ۱۰ تاپ تک بعدیها باشه. درضمن نویسنده اونقدر باهوش بوده که سه تای اولو درست انتخاب کرده ولی متاسفانه تو رتبه بندی بقیه دقت لازم رو نداشته‌. در هرصورت از بحثی کوتاه با شما لذت بردم ;-)
نقل قول کردن
mokhtar
#47 mokhtar 1395-04-14 20:20
به نقل از Count Dracula:
جای اشخاصی مثل ددشات،دث استروک و ... خالیه :-|

وقتی دثاستروک یکی از بدترین پدرهای تاریخ کمیک شناخته میشه، جاش تو لیست خالیه؟ دقیقا با کجای دث استروک شما همذات پنداری میکنی؟!
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#48 Spidey Reigns 1395-04-14 20:25
به نقل از magnus:
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از magnus:
به نقل از Spidey Reigns:
من گفتم هدف داره و تک بعدی نیست!

در مورد لیاقتش برای بودن تو این لیست حرفی نزدم...

بله شما اینو گفتید و منم تکذیبش کردم و برای حرفام دلیل میارم.
مطمئن باشید اگه با این ویلین پدرکشتگی داشتم تو مقاله ۱۰ دشمن برتر بتمن ازش نام نمیبردم‌(تازه جالبه بدونید خیلی ها سر این مسئله شاکی بودن که چرا میسترفریز تک بعدی تو لیسته.)


حالا چرا شاکی میشید؟ :-*

من نگفتم شما پدر کشتگی دارین باهاش که یا شما کاری کردین که زنش بیمار شه :lol:

فقط گفتم از نظر من،در این حد که میگید تک بعدی نیست...

شاکی نیستم .
گفتم تک بعدیه ولی نه در حدی که تو ۱۰ تاپ تک بعدیها باشه. درضمن نویسنده اونقدر باهوش بوده که سه تای اولو درست انتخاب کرده ولی متاسفانه تو رتبه بندی بقیه دقت لازم رو نداشته‌. در هرصورت از بحثی کوتاه با شما لذت بردم ;-)


همچنین :-)
نقل قول کردن
magnus
#49 magnus 1395-04-14 20:26
به نقل از mokhtar:
به نقل از Count Dracula:
جای اشخاصی مثل ددشات،دث استروک و ... خالیه :-|

وقتی دثاستروک یکی از بدترین پدرهای تاریخ کمیک شناخته میشه، جاش تو لیست خالیه؟ دقیقا با کجای دث استروک شما همذات پنداری میکنی؟!

اینکه بگیم جای دث استروک خالیه دقیقا مثل اینه که بگیم جای راس الغول خالیه!
نقل قول کردن
captain bat
#50 captain bat 1395-04-14 20:35
ولی جدا ددشات میتونست باشه
نقل قول کردن
beast boy
#51 beast boy 1395-04-14 21:21
به نقل از mokhtar:
به نقل از Count Dracula:
جای اشخاصی مثل ددشات،دث استروک و ... خالیه :-|

وقتی دثاستروک یکی از بدترین پدرهای تاریخ کمیک شناخته میشه، جاش تو لیست خالیه؟ دقیقا با کجای دث استروک شما همذات پنداری میکنی؟!

به خاطر اینکه خیلی خفنه :lol:
اما منم زیاد باهاش احساس همذات پنداری نمی کنم با اینکه من که یک تایتان فنم اما از لحاظ جذابیت واقعا عالیه و از نظر من خطرناک ترین فرد توی دنیای دی سی کامیکس
راستی عمو مختار نظرتون در مورد مقالم چی بود؟
نقل قول کردن
Count Dracula
#52 Count Dracula 1395-04-14 21:29
به نقل از mokhtar:
به نقل از Count Dracula:
جای اشخاصی مثل ددشات،دث استروک و ... خالیه :-|

وقتی دثاستروک یکی از بدترین پدرهای تاریخ کمیک شناخته میشه، جاش تو لیست خالیه؟ دقیقا با کجای دث استروک شما همذات پنداری میکنی؟!

این دلایل منه برای همذات پنداری با دث استروک:
1.چرا تو 16 سالگی یه نوجوون آمریکایی تصمیم به فرار از خونه و پیوستن به ارتش رو میگیره؟
2.رابطه عاشقانش با ادلاین کین برا من خیلی جذابه،رابطه ای که به خاطر نجات دوستش از بین رفت
3.یادمون نره که یه سرهنگ ارتش بود که تو فرهنگ آمریکایی بسیار محترمه؛تاثیر آزمایش رو هم در نظر بگیرید،اون نمیدونست قراره چه بلایی سرش بیاد.
4.گاهی اوقات اون یه ضد قهرمانه؛من ویلین هایی رو که بتونن شخصیت مثبتی بشن رو سمپاتیک میدونم.
ولی به طور کلی حق با شماست و ما معمولا یه دث استروک قاتل می بینیم منم نظر شخصیم رو نباید قاطی میکردم
ولی ددشات رو هنوز قبول دارم.
نقل قول کردن
captain bat
#53 captain bat 1395-04-14 21:34
راستی پنگوئن هم میتونست باشه
نظرتون راجب اواتار جدیدم چیه کلی گشتم تا بالاخره یه عکس مشترک از بتمن و کاپیتان گیر اوردم
نقل قول کردن
حميد رضا فرهادي
#54 حميد رضا فرهادي 1395-04-14 21:36
مقالتون خیلی خوب و جامع بود
واقعا خسته نباشید
اما درمورد شماره هشت یکم توضیحات را بالاتر می بردید چون من احساس کردم به توضیح بیشتری احتیاج داشت تا بتوانه مفهوم کلی را می رسانه و آدم سمپاتیک بودن فرد را درک کنه
من توی لیست دوچهره و مگنتو را از همه بیشتر دوست داشتم
بخصوص‌ مگنتو که بعضی اوقات همیشه دوست دارم اون برنده ماجرا باشه نه کس دیگه آخه واقعا شما بیشتر اوقات اون رنج و حس بدبختی که دارد را به خوبی حس می کنی و دلیل تنفرش از آنسان ها را هم همینطور.
چون واقعا از حق نگذریم انسان ها هم در حق جهش یافته ها بدی های زیادی کردند و بیشتر اوقات اون ها مورد شکنجه و آزمایش های بدی قرار میدادند.
اما در کل مقالتون خیلی خوب بود ;-)
خیلی خوبه که سایت هر خبری را پوشش بده و برای هر شخصیت جامع و مفید باشه.
نقل قول کردن
mokhtar
#55 mokhtar 1395-04-14 21:44
به نقل از captain bat:
راستی پنگوئن هم میتونست باشه
نظرتون راجب اواتار جدیدم چیه کلی گشتم تا بالاخره یه عکس مشترک از بتمن و کاپیتان گیر اوردم

شماها هم که شورش رو دراوردین
هر چی دشمن بتمن یادتون میاد میگید جاش خالی بود
پس جای مرد شنی هم خالیه چون عاشق مادرشه چون به عشق ماثرش دست از خباثت میکشه
جای والچر هم خالیه چون بیچاره دستگاه هاش رو دزدیدن و باعث شدن خبیث بشه
جای میستریو هم خالیه چون بیچاره رو هی مسخره کردن تو هالیوود و گفتن دوره اش تموم شده
جای ادی براک هم خالیه چون مرد عنکبوتی باعث شد شغلش رو از دست بده
جای نورمن خالیه چون باباش تو بچگی کتکش میزده
جای الکترو هم خالیه چون بچه بوده مسخره اش میکردن
و ....
خوبه منم اینجوری هی دشمنای مرد عنکبوتی رو نام ببرم؟
نقل قول کردن
captain bat
#56 captain bat 1395-04-14 21:48
به نقل از mokhtar:
به نقل از captain bat:
راستی پنگوئن هم میتونست باشه
نظرتون راجب اواتار جدیدم چیه کلی گشتم تا بالاخره یه عکس مشترک از بتمن و کاپیتان گیر اوردم

شماها هم که شورش رو دراوردین
هر چی دشمن بتمن یادتون میاد میگید جاش خالی بود
پس جای مرد شنی هم خالیه چون عاشق مادرشه چون به عشق ماثرش دست از خباثت میکشه
جای والچر هم خالیه چون بیچاره دستگاه هاش رو دزدیدن و باعث شدن خبیث بشه
جای میستریو هم خالیه چون بیچاره رو هی مسخره کردن تو هالیوود و گفتن دوره اش تموم شده
جای ادی براک هم خالیه چون مرد عنکبوتی باعث شد شغلش رو از دست بده
جای نورمن خالیه چون باباش تو بچگی کتکش میزده
جای الکترو هم خالیه چون بچه بوده مسخره اش میکردن
و ....
خوبه منم اینجوری هی دشمنای مرد عنکبوتی رو نام ببرم؟

حالا که فکر میکنم میبینم جای همه خالیه :-* :-x :lol:
البته شما راست میگین کلا تقریبا همه شرور ها گذشته شومی دارن به جز اندکی
نقل قول کردن
magnus
#57 magnus 1395-04-14 21:49
به نقل از beast boy:
به نقل از mokhtar:
به نقل از Count Dracula:
جای اشخاصی مثل ددشات،دث استروک و ... خالیه :-|

وقتی دثاستروک یکی از بدترین پدرهای تاریخ کمیک شناخته میشه، جاش تو لیست خالیه؟ دقیقا با کجای دث استروک شما همذات پنداری میکنی؟!

به خاطر اینکه خیلی خفنه :lol:
اما منم زیاد باهاش احساس همدان پنداری نمی کنم من که یک تایتان فنم اما از لحاظ جذابیت واقعا عالیه و از نظر من خطرناک ترین فرد توی دنیای دی سی کامیکس
راستی عمو مختار نظرتون در مورد مقالم چی بود؟

ببخشید که اینو میگم و براتون با اینکه یه تایتان فن هستید احترام زیادی قائلم. اینو میخواستم تو مقالتون ولی گفتم بزار جای مناسبش که الان دیگه وقتشه:
شما از اونجایی که تو فضای کمیک های تایتان های نوجوان هستید و بیشتر اونا رو میخونید انقدر شخصیت های تایتان های نوجوان بیخود و بچگانه هستند(غیر از نایت وینگ) شما به یک شخصیت بالغ و حرفه ای رو میارید و از اون خوشتون مثل دشمنشون دث استروک. وگرنه صدتا داستان خوب هم بسازن نمیشه با دث استروک همزات پنداری کرد. البته شما اونطور که از اسم و اواتارتون پیداست از شخصیت بیست بوی خوشتون میاد ولی باز هم بگم که تو اون جو دث استروک دوست داشتنیه! منم تو یانگ جاستیس وقتی دیدم نمیتونم زیاد با شخصیتاش ارتباط برقرار کنم رفتم سراغ شخصیت های بالغ تر و دارک تری مثل بتمن. فکر کنید اگر بتمن نبود یا مثلا فلش یا طوفان سرخ میرفتم طرف ویلین ها به طوری که از ویرانگر وحشی که یکی از ویلین های دی سیه خوشم میومد! باز هم ازتون بابت ایراد گرفتن و زیرسوال بردن تایتان های جوان معذرت میخوام.
نقل قول کردن
Amir spidey
#58 Amir spidey 1395-04-14 21:59
به نظر من همه ی ویلن ها یک اتفاق بدی براشون افتاده و موجب شده که ذات بدی پیدا کنن چون هیچ انسانی از بدو تولد شرور به دنیا نمیاد.
البته منظورم از اتفاق بد حتما حادثه نیست،مقصودم اینکه اون فرد می تونه در بچگیش پدر و مادر بدی داشته یا تو جو بدی بزرگ شده و ...
نقل قول کردن
Count Dracula
#59 Count Dracula 1395-04-14 22:12
به نقل از mokhtar:
به نقل از captain bat:
راستی پنگوئن هم میتونست باشه
نظرتون راجب اواتار جدیدم چیه کلی گشتم تا بالاخره یه عکس مشترک از بتمن و کاپیتان گیر اوردم

شماها هم که شورش رو دراوردین
هر چی دشمن بتمن یادتون میاد میگید جاش خالی بود
پس جای مرد شنی هم خالیه چون عاشق مادرشه چون به عشق ماثرش دست از خباثت میکشه
جای والچر هم خالیه چون بیچاره دستگاه هاش رو دزدیدن و باعث شدن خبیث بشه
جای میستریو هم خالیه چون بیچاره رو هی مسخره کردن تو هالیوود و گفتن دوره اش تموم شده
جای ادی براک هم خالیه چون مرد عنکبوتی باعث شد شغلش رو از دست بده
جای نورمن خالیه چون باباش تو بچگی کتکش میزده
جای الکترو هم خالیه چون بچه بوده مسخره اش میکردن
و ....
خوبه منم اینجوری هی دشمنای مرد عنکبوتی رو نام ببرم؟

جز میستریو و الکترو قبول دارم
نقل قول کردن
Arash Archerian
#60 Arash Archerian 1395-04-14 22:14
اسپم
یه سوال کسی کارتون green lantern:animate d رو دیده؟
آیا سریال خوبیه؟البته یه فصل بیشتر نیست و کنسل شده ولی میخوام ببینم ارزش دیدن داره؟
راستی سوپرمن انیمیشن سریالی خوب داره؟
آخرین سوال بتمن انیمیتد سریز ترتیبش چطوریه میخوستم از سایت شما بگیرم ولی خیلی حجمش زیاده هر دوقسمت تقریبا یه گیگ میشه :-* لطفا اگه کسی جواب بده ممنون میشم
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#61 Spidey Reigns 1395-04-14 22:19
آره!واقعا عالیه!

همیشه تشنه به خونه...

من هنوز تو کفم که چطوری 292 صفحه اس!!!!!!!!!!!!! !! :eek:

حوصله ندارم همه رو ترجمه کنم و بخونم! :sad:

خدا کنه کمیکس کرید یه فکری براش بکنه...

پروژه ی خیلی سختیه....
نقل قول کردن
mehran spidey
#62 mehran spidey 1395-04-14 22:38
حرف میوتانت ها شد یاد بازی ایکس من اوریجینز افتادم خداییش خیلی باحال بود راستش من خیلی از مگنتو خوشم میاد همیشه درکش میکردم
نقل قول کردن
beast boy
#63 beast boy 1395-04-14 23:01
آقا پویا فکر کنم از متنم فهمیدید که داشتم شوخی می کردم
و گفتم که احساس همذات پنداری نمی کنم
بعد شما با شخصیت های تایتان های نوجوان نمی توانی ارتباط برقرار کنی به این معنی نیست که شخصیت های بدی هستند
الان میشه بگید من کجای کامنتم گفتم میشه احساس همذات پنداری کرد؟
من فقط گفتم خطرناک و خفنه همین
کامنتم را دوباره بخوان تا متوجه بشی من اصلا چی گفتم بعد بیا تهمت بزن
نقل قول کردن
Army.Of.ONE
#64 Army.Of.ONE 1395-04-14 23:05
سلام ببخشید یه مقاله ی پیشنهادی دارم . نظرتون درباره ی برترین کارگردانان فیلمهای کمیک بوکی چیه ؟ (البته خودم نه اما بقیه ی اعضا میتونند .
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#65 Samwel Tarly 1395-04-14 23:06
واقعا مگنیتو بعضی وقت ها خیلی مظلوم واقع میشه چون هدفش فقط کمک به جهش یافته هاست و چون دیده بعضی از انسان های معمولی ازشون به عنوان موش ازمایشگاهی یا هیولا رفتار کردن باید منطق رو از دست بده.
ویلسون فیسک دقیق نمیتونم بگم اخه بر اساس سریال دردویل پدر ویلسون(بیل فیسک)ادم بدی بود و مادر ویلسون هم کتک میزد و برای محافظت از مادرش پدرش رو کشت.ایا تو کمیکا هم این مدلی بوده یا فرق داره؟
هری هم که بدبخت ترین ادم روزگاره,از بیرون همه فکر می کنن خیلی حوشبخته چون باباش کارخونه داره و بهترین امکانات رو داره اما پول همیشه خوشبختی نمیاره و همیشه رنج دیده.
نقل قول کردن
Arash Archerian
#66 Arash Archerian 1395-04-14 23:21
[quote name="Red Arrow"]اسپم
یه سوال کسی کارتون green lantern:animate d رو دیده؟
آیا سریال خوبیه؟البته یه فصل بیشتر نیست و کنسل شده ولی میخوام ببینم ارزش دیدن داره؟
راستی سوپرمن انیمیشن سریالی خوب داره؟
آخرین سوال بتمن انیمیتد سریز ترتیبش چطوریه میخوستم از سایت شما بگیرم ولی خیلی حجمش زیاده هر دوقسمت تقریبا یه گیگ میشه :-* لطفا اگه کسی جواب بده ممنون میشم[/quممنون بابت جواب :-| :-|
نقل قول کردن
Hobbit
#67 Hobbit 1395-04-14 23:51
به نقل از Red Arrow:
[quote name="Red Arrow"]اسپم
یه سوال کسی کارتون green lantern:animated رو دیده؟
آیا سریال خوبیه؟البته یه فصل بیشتر نیست و کنسل شده ولی میخوام ببینم ارزش دیدن داره؟
راستی سوپرمن انیمیشن سریالی خوب داره؟
آخرین سوال بتمن انیمیتد سریز ترتیبش چطوریه میخوستم از سایت شما بگیرم ولی خیلی حجمش زیاده هر دوقسمت تقریبا یه گیگ میشه :-* لطفا اگه کسی جواب بده ممنون میشم[/quممنون بابت جواب :-| :-|

اینم جواب :D
والا من این گرین لنترنی که شما میگید(همونی نیست که حالت سه بعدی داره؟)رو ندیدم

در مورد سوال دومتون آره سوپرمن یه انیمیشن سریالی داره مال سال1996 هست و تاحالا ندیدمش و منپیشنهاد میکنم شما اول سریال لیگ عدالت نگاه کنی چون هم کارکتر رو میشناسی هم سریال خیلی خوبیه

سوال سوم رو باید بزرگان جواب بدن که احتمالا بعد کامنتا رو بخون حتما جواب میدن

موفق باشی .شما عضو جدید هستید؟!
نقل قول کردن
Arash Archerian
#68 Arash Archerian 1395-04-15 00:03
به نقل از Hobbit:
به نقل از Red Arrow:
[quote name="Red Arrow"]اسپم
یه سوال کسی کارتون green lantern:animated رو دیده؟
آیا سریال خوبیه؟البته یه فصل بیشتر نیست و کنسل شده ولی میخوام ببینم ارزش دیدن داره؟
راستی سوپرمن انیمیشن سریالی خوب داره؟
آخرین سوال بتمن انیمیتد سریز ترتیبش چطوریه میخوستم از سایت شما بگیرم ولی خیلی حجمش زیاده هر دوقسمت تقریبا یه گیگ میشه :-* لطفا اگه کسی جواب بده ممنون میشم[/quممنون بابت جواب :-| :-|

اینم جواب :D
والا من این گرین لنترنی که شما میگید(همونی نیست که حالت سه بعدی داره؟)رو ندیدم

در مورد سوال دومتون آره سوپرمن یه انیمیشن سریالی داره مال سال1996 هست و تاحالا ندیدمش و منپیشنهاد میکنم شما اول سریال لیگ عدالت نگاه کنی چون هم کارکتر رو میشناسی هم سریال خیلی خوبیه

سوال سوم رو باید بزرگان جواب بدن که احتمالا بعد کامنتا رو بخون حتما جواب میدن

موفق باشی .شما عضو جدید هستید؟!

مرسی که جواب دادی من خوره ی دی سیم و جاستیس لیگ اینارم دیدم ولی از سوپرمن و گرین لتترن سریال ندیدم میخواستم ببینم اگه سریال خوبی هست ببینم
عضو جدید نیستم اسم کاربریمو عوض کردم 8)
نقل قول کردن
beast boy
#69 beast boy 1395-04-15 00:04
خب اسمت چی بود؟
راستی یک عکس پروفایل خفن از رد ارو بزار فیض ببریم :oops:
نقل قول کردن
Arash Archerian
#70 Arash Archerian 1395-04-15 00:06
راستی بحث از سوپرمن شد امروز سوپرمن دومزدی (کارتونشو) رو دوباره دیدم هوس کردم بیام به زک فش بدم(حیف که نمیشه) اونجایی که سوپرمن داره میمیره به لوییس لین میگه:همه حالشون خوبه؟لوییس هم میگه آره تو هممون رو نجات دادی بعد سوپر من میگه این تنها چیزیه که اهمیت داره.خدایی اشک آدمو درمیاره :cry: .لعنت بهت زک لعنت
نقل قول کردن
Mohammad
#71 Mohammad 1395-04-15 01:45
مقاله ی خیلی جالبی بود ولی نمیدونم چرا دکتر دوم نفر 2 سمپاتیک هست مگه چه سرگذشتی داره ؟من فیلم چهارشگفت انگیزان رو که دیدم سرگذشت غمناکی نداشت
نقل قول کردن
Amir.rh
#72 Amir.rh 1395-04-15 12:32
واقعا مقاله بسیار عالی بود عالی فقط یه چیز کسی می تونه انیمیشن : Next Avengers Heroes Of Tomorrow 2008 رو ترجمه کنه ... آیا کسی می تونه ؟
نقل قول کردن
mohammadali12
#73 mohammadali12 1395-04-16 20:05
بسيار عالي
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45