10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون مارول  که احتمالا  نمیدونستید وجود دارند!

آیا واقعا ادعاتون میشه که تمام کارتون ها و سریال های مارول را دیده اید؟ آیا کسی میتونه ادعا کنه که همه اینا رو هم دیده؟

 مقالات زیر را هم بخوانید:

10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

 

10- موج سوار نقره ای (Silver Surfer)

10- موج سوار نقره ای (Silver Surfer)

موج سوار نقره ای قبلا به صورت حضور افتخاری (cameo) یا شخصیت مکمل در کارتون های مختلفی از  چهار شگفت انگیز" حضور پیدا کرده بود. تا اینکه در سال 1998 قرار شد در کارتون اختصاصی خودش ظاهر بشه. در این کارتون هم درست مثل کمیک ها با «نورین راد» آشنا شدیم که برای نجات سیاره خودش از «گالاکتوس» ، تصمیم میگیره به دستیارش تبدیل بشه. اما وقتی به کره زمین رسید تحت تاثیر تشابهات سیاره خودش با کره زمین قرار گرفت و سعی کرد خودش رو از کنترل گالاکتوس خارج کنه. درسته که چهار شگفت انگیز در این سریال نبودند اما جالب اینه که برخی اعضای "محافظین کهکشان" مثل گامورا، دراکس و حتی ثانوس در آن حضور داشتند!!! در این کارتون از انیمیشن دستی یا سنتی به همراه افکت های کامپیوتری استفاده شد تا یادآور طراحی های پویای جک کربی (خالق موج سوار نقره ای) باشد. خیلی ها هم میگفتند که داستان های این سریال کارتونی خیلی خوب و پیچیده هستند. این کارتون با استقبال خوبی هم مواجه شد و تماشاچیان زیادی داشت ولی متاسفانه بعد از 13 قسمت کنسل شد. این در حالیه که داستان های فصل دومش نوشته شده بود اما در هر حال مارول به خاطر مشکلات مالی خودش در سال 1998 آن را کنسل کرد.

شما میتونید بخش هایی از این کارتون را اینجا تماشا کنید.

مطالب مرتبط:

معرفی سیلور سرفر

کمیک موج سوار نقره ای (Silver Surfer) ترجمه شد + لینک دانلود

5 دستاورد عظیم چهار شگفت انگیز برای دنیای کمیک بوک!

قدرتمندترین ابرقهرمانان کمیک بوکی

 

9- پلنگ سیاه (Black Panther)

کارتون پلنگ سیاه

نمیشه اسم این رو یک کارتون تمام عیار گذاشت چون به نوعی یک کمیک متحرک بود که بهش صدا پیشگی و دیالوگ و موسیقی و حرکت های محدود اضافه شده بود. در هر حال مارول سعی کرد با این کارتون که سال 2010 خلق شد، داستان تحسین شده  از کمیک های پلنگ سیاه را که سال 2005 توسط رینالد هادلین و جان رومیتا جونیور خلق شده بود را به صورت 6 قسمت عرضه کند. البته کمی داستانش با کمیکش فرق داشت ولی در هر حال «تی چالا» در آن انتقام مرگ پدرش را گرفت ، با گروه ایکس من همکاری کرد و از واکاندا در مقابل برخی ابرشروها دفاع کرد. جالب اینه که این کارتون ابتدا در کانال ABC3 استرالیا پخش شد و پس از یک سال شبکه BET آن را پخش کرد. در هر حال سبک انیمیشن و کیفیت بالای صداپیشگان این کارتون باعث شد خیلی ها آن را تحسین کنند. پیشنهاد میشه اگه ندیدید، حتما کارتون پلنگ سیاه را تماشا کنید.

شما میتونید قسمت اول این کارتون را اینجا تماشا کنید.

مطالب مرتبط:

معرفي شخصيت هاي مكمل كميك هاي پلنگ سياه

10 کمیک برتر "پلنگ سیاه" (Black Panther)

کمیک جنگ های پنهان (Secret Wars) ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم      

75 لحظه مهم تاریخ مارول: پلنگ سیاه وارد دنیای کمیک میشود

 

8- انیمه مارول (Marvel Anime)

8- انیمه مارول (Marvel Anime)

در سال 2010 مارول با غول بزرگ انیمه سازی ژاپن یعنی شرکت Madhouse قرارداد بست تا یک سری انیمه 12 قسمتی براساس ایرون من، ولورین ، بلید و ایکس من بسازه. قرار بود بخش های مختلف این سری ارتباطات داستانی هم با هم داشته باشند. میگن که نویسنده معروف دنیای کمیک یعنی «وارن الیس» هم خط کلی داستان های این سری رو نوشت.  ضمن اینکه محیط و حال و هوای داستان ها هم کاملا ژاپنی بود.

در هر حال این انیمه ها ابتدا از شبکه Animax و پس از یک سال از شبکه G4  در آمریکا پخش شدند. در آیرون من، تونی استارک به ژاپن سفر کرد تا با "زودیاک" بجنگه. در ایکس من هم میوتانت ها با U-Men و گروه Hellfire Club میجنگیدند. در بلید هم او با دشمن اصلی خود «دیکان فراست» (Deacon Frost) و دیگر خون آشام ها مبارزه میکرد. و بلاخره در ولورین شاهد بودیم که او چطور با دشمن کلاسیک خود یعنی Shingen روبرو میشود. بعد از اتمام این سری، Madhouse دو  انیمه بلند در قالب دی وی دی تولید کرد. یکی از آنها Iron Man: Rise of the Technovore بود که در آن ایرون من و پانیشر با هم همکاری کردند. این انیمه سال 2013 آمد. دیگری هم Avengers Confidential: Black Widow and Punisher بود که سال 2014 عرضه شد و ابرقهرمانان مارول با سازمان جاسوسی به نام Leviathan مبارزه کردند. در کل از این سری استقبال چندانی نشد . مخصوصا از انیمه ولورین که واقعا مسخره بود. در این بین شاید انیمه ایکس من سرش به تنش می ارزید!

شما میتونید تیتراژ آغازین این انیمه ها را اینجا تماشا کنید.

 

7- (کیتی) پراید ، عضو گروه ایکس من (Pryde of The X-men)

کارتون ایکس من

عجب کارتونی! واقعا معرکه است! و چقدر هم حیفه که خیلی ها باهاش آشنا نیستند. در واقع مارول این کارتون رو سال 1989 ساخت و برایش سنگ تمام گذاشت . یعنی معلومه شرکت ژاپنی که اونو ساخته از بهترین انیماتورهای خودش بهره گرفته. مارول این رو ساخت تا بلکه شبکه های تلویزیونی مشتاق بشوند و سفارش ک سریال طولانی کارتونی از ایکس من را بدهند. در واقع بعد از این کارتون بود که شبکه "فاکس کیدز"، کارتون مشهور "ایکس من: مجموعه کارتونی" را ساخت و به موفقیت بی سابقه ای هم رسید. در هر حال، داستان این کارتون ساده است و در آن گروه مردان ایکس با گروه تروریست های مگنتو مقابله میکنند. نکته قابل توجه اینه که داستان و سبک این کارتون برای بازی خارق العاده X-men Arcade Game مورد استفاده قرار گرفتند (من این بازی را در این مقاله به عنوان یکی از بهترین بازی های سبک Beat’em up معرفی کردم).

شما میتونید این کارتون را اینجا دانلود کنید.

مطالب مرتبط:

10 قسمت برتر سریال كارتونی مردان ایكس (XMEN)

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

10 دشمن برتر گروه افراد ایكس (X-men)

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-men)

 10 كمیك برتر «مگنتو» (Magneto)

 

6- جنگ های دیسکی مارول: اونجرز" (Marvel Disk Wars: The Avengers)

- جنگ های دیسکی مارول: اونجرز" (Marvel Disk Wars: The Avengers)

در کل این سریال انیمه واقعا برای خیلی ها ناشناخته است.  مارول آن را با همکاری با شرکت Toei ساخت . پخشش هم سال 2014 از شبکه TXN آغاز شد. شروع این سریال شبیه به آرک نخست کمیک "انتقام جویان جدید" بود که در آن ابرشرورها موفق به فرار از زندان میشوند (اگر ترجمه این کمیک را نخوانده اید،  اینجا  را کلیک کنید).

درسته که بیشتر تمرکز سریال روی اونجرز بود ولی دیگر شخصیت ها مثل اسپایدرمن،  محافظین کهکشان و مردان ایکس هم در آن حضور داشتند تا مخاطبین کشور ژاپن بیش از پیش با شخصیت های مارول آشنا شوند. این سریال 51 قسمته به زبان انگلیسی و برای مخاطبین کشور مالزی دوبله شده ولی هنوز از آمریکا پخش نشده. ضمن اینکه یک بازی هم براساس آن برای Nintendo 3DS عرضه شده. 

 

5- انتقام جویان متحد هستند (Avengers United They Stand)

اونجرز متحد هستند (Avengers United They Stand)

پس از موفقیت زیاد کارتون های "ایکس من: مجموعه کارتونی" و "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" ، مارول سریال Avengers United They Stand را سال 1999 ساخت که یک شکست واقعی بود و تنها پس از 13 قسمت کنسل شد. چرا؟ چون اونجر های اصلی مثل کاپیتان آمریکا، ثور و ایرون من در آن غایب بودند! گفته میشه دلیلش این بود که اون موقع رایت این شخصیت ها دست مارول نبوده (البته Cap و آیرون من چند بار حضور لحظه ای و افتخاری در این سریال داشتند) بنابراین در این کارتون اعضای اونجرز عبارت بودند از انت من، واسپ، هاکای، اسکارلت ویچ، فالکون، ویژن، تیگرا و واندرمن.

ضمنا اون موقع چون کارتون Batman Beyond محبوب شده بود، این سریال هم در آینده ای نامشخص رخ میداد. همچنین لباس اکثر شخصیت ها عوض شده بود و آنها اکثرا زره به تن داشتند تا بعدا بشه حسابی از روشون اسباب بازی ساخت! البته شاید تنها نقطه قوت این سریال این بود برخی از دشمنان کلاسیک در آن حضور داشتند.

شما میتونید قسمت اول این کارتون را اینجا دانلود کنید.

 

4- سولارمن (Solarman)

سولار من (Solarman)

«سولارمن» از شخصیت های واقعا ناشناخته دنیای کمیکه! این شخصیت اولش سال 1979 توسط «دیوید الیفانت» و «دبورا کالمن» خلق شد تا در آن زمان به بچه ها یاد بده چطور از انرژی به نحو بهینه استفاده کنند. پس از موفقیت کارتون Captain Planet and the Planeteers در ابتدای دهه 90 (که درباره یک ابرقهرمان بود ولی تم های زیست محیطی داشت)، استن لی و رئیس مارول سراغ آقای الیفانت رفتند و ازش خواستند تا سولارمن رو از نو برای مارول خلق کنه. در نتیجه کمیک دو قسمتی Solarman توسط مارول خلق شد که در آن نوجوانی به نام بن تاکر (Ben Tucker)  با استفاده از نور خورشید به ابرقهرمانی به نام سولارمن تبدیل میشد!

روز 24 اکتبر سال 1992 قسمت پایلوت کارتون سولارمن از شبکه فاکس کیدز پخش شد. در این کارتون دانشمند فضایی به نام Sha-han و شخصیت خبیث بیگانه ای به نام Gormagga Kraal هم حضور داشتند. اما در هر حال پس از پخش این پایلوت ، فاکس کیدز حاضر نشد ادامه اش رو بسازه (البته خالق سولارمن یعنی دیوید الیفانت ادعا میکنه مسئولین فاکس کیدز خیلی از ایده سولارمن خوششون میومده!). در هر حال امسال شرکت Scout Comics سری جدید کمیک های سولارمن را چاپ کرد.

شما میتونید این کارتون را اینجا تماشا کنید.

 

3- فرد و بارنی با ثینگ ملاقات میکنند (Fred and Barney Meet The Thing)

فرد و بارنی با ثینگ ملاقات میکنند

شاید با دیدن اسم این کارتون فکر کنید که در آن شخصیت های معروف کارتون "عصر حجر" (Flintstones) یعنی «فرد» و «بارنی» در کنار هیولای نارنجی رنگ محبوب و دوست داشتنی مارول یعنی «ثینگ» حاضر بودند ولی اینطور نیست! در واقع این کارتون 1 ساعته که سال 1979 از شبکه NBC آمریکا پخش شد، از یک بخش نیم ساعته مختص شخصیت های فرد و بارنی و دو بخش 11 دقیقه ای مختص ثینگ تشکیل شده بود!  ثینگ هم خیلی تغییر کرده بود . اسمش بود «بنجی گریم»، یک دانش آموز دبیرستانی که هر وقت انگشتر مخصوصش را به انگشت میکرد، به ثینگ تبدیل میشد! هیچ کدام از دیگر اعضای چهار شگفت انگیز یا دشمنان آنان در این کارتون نبودند . در عوض تا دلتون میخواست هیولاهای معمولی و کلیشه ای  که بیشتر آدم را یاد آدم بد های کارتون های "اسکوبی دو" می انداختند مورد استفاده قرار گرفتند. کلا 26 قسمت از این کارتون ساخته شده. در هر حال آن موقع مارول و شرکت معروف انیمیشن سازی "هانا باربارا" با هم قرارداد داشتند و جای تعجبی نداره همچین کارتون هایی ساخته بشه!

شما میتونید یکی از قسمت های این کارتون را اینجا دانلود کنید.

مطالب مرتبط:

10 کمیک برتر «ثینگ» (The Thing)

معرفي «چهره سنگی» (The Thing)

10 كمیك برتر دكتر دووم (Dr. Doom)

 

2-  دراکولا : حاکم مطلق نفرین شدگان (Dracula: Sovereign Of The Damned)

 دراکولا : حاکم مطلق نفرین شدگان (Dracula: Sovereign Of The Damned)

یقینا یکی از بهترین کمیک های مارول در دهه 70 میلادی "مقبره دراکولا" (The Tomb of Dracula) بود و جالبه که بدونید شخصیت معروفی مثل «بلید» (Blade) هم در این کمیک خلق شد . این سری واقعا از جایگاه ویژه ای در تاریخ کمیک برخورداره چون پس از سالها با داستان جذاب و نفس گیر خودش، ژانر وحشت را در عرصه کمیک بوک مطرح کرد. ولی احتمالا خیلی ها نمیدونند که سال 1980 شرکت ژاپنی Toei Animation (که آن زمان به خاطر ساخت برخی از برترین اپیزودهای کارتون محبوب "مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او" معروف شده بود) یک انیمه 94 دقیقه ای براساس این کمیک ساخت.

سه سال بعد این انیمه با نام "دراکولا: حاکم مطلق نفرین شدگان" در آمریکا هم پخش شد.  این کارتون البته با کمیک های "مقبره دراکولا" تفاوت هایی داشت و در آن دیدیم که دراکولا عاشق میشه، با شیطان پرست ها میجنگه، با بچه ها دوست میشه ، قدرت هاش رو از دست میده و حتی یک زورگیر (!) میشه. البته بلید در آن نبود ولی در عوض «کوئینسی هاکر»، «ریچل ون هلسینگ» و «فرانک دریک» که از اعضای ثابت کمیک مقبره دراکولا بودند، در آن حضور داشتند. در سالهای اخیر این کارتون کمی شناخته شده تر شده و حالت cult پیدا کرده و طرفداران خاص خودش را دارد ولی سالهاست که نسخه با کیفیتی از آن وجود ندارد.

شما میتونید 10 دقیقه ابتدایی این کارتون را در اینجا تماشا کنید.

مطالب مرتبط:

معرفی بلید

5 كمیك برتر ترسناك (Horror Comics)

 

1- هیولای فرانکشتاین (Monster of Frankenstein)

کمیک فرانکشتاین مارول

حالا میشه گفت که " دراکولا : حاکم مطلق نفرین شدگان" حداقل یه مقدار شناخته شده است (مخصوصا در سالهای اخیر) ولی این یکی دیگه واقعا گمنامه! این انیمه براساس سری کمیک های Monster of Frankenstein ساخته شد ولی ارتباط چندانی باهاش نداشت. ولی در هر حال دومین تجربه همکاری مارول با شرکت Toei در زمینه ساخت انیمه های بلند به حساب میاد . مدت زمانش هم 98 دقیقه است.

در واقع کمیک های  Monster of Frankenstein که مارول در دهه 70 میلادی چاپ میکرد بیشتر از المان های رمان اصلی فرانکشتاین نوشته «مری شلی» الهام میگرفت ولی این کارتون بیشتر از فیلم های سینمایی فرانکشتاین الهام گرفته بود. ضمن اینکه کمیک های مارول چند شخصیت اریجینال هم داشت که در این انیمه به کار نرفته بودند.  در هر حال این انیمه به طرز شوکه کننده ای هم چندش آور بود و تم های فلسفی و سنگینی هم داشت و معلوم بود مخاطب بزرگسال را مد نظر داره ، چیزی که در اوایل دهه 80 تقریبا خیلی نادر بود.  سال 1981 در ژاپن پخش شد و سال 1984 هم از یکی از شبکه های کابلی آمریکا پخش شد. 

شما میتونید 10 دقیقه ابتدایی این انیمه را اینجا تماشا کنید.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 بازی کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

15 کارتون کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 فیلم دی سی كه هرگز ساخته نشد

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد 

10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

15 داستان کمیک بوکی که ناتمام ماندند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Emerald Archer
#1 Emerald Archer 1395-09-11 15:42
من می دونستم کارتون موج‌سوار نقره‌ای‌ وجود داره! 8)
نقل قول کردن
Scarlet 3pidey
#2 Scarlet 3pidey 1395-09-11 15:51
حیلی فوق العاده بود . خسته نباشید
من بلک پنتر دیدم با انیمه ژاپنی بلید . بلید خوب بود
انصافا بقیه دیگه ندیدم ولی هیچ کارتونی تو فاکس کیدس از زیر دستم تا حالا در نرفته.یادش بخیر چه کانالی بود :cry:
نقل قول کردن
Sherlockian
+1 #3 Sherlockian 1395-09-11 15:54
ممنون بابت یک مقاله زیبا و جذاب دیگه .
از بین این موارد فقط تا حدودی با کارتون های بلک پنتر و جنگ دیسکی های مارول : اونجرز آشنایی داشتم .
اینطور که معلومه همکاری مارول با شرکت های سازنده انیمه های ژاپنی اونقدری که میتونسته مشهور نشده هرچند که بعضیاشون واقعا خوب بنظر میان .
البته من کلا از انیمه خوشم نمیاد البته موافقم که بعضیاشون مفاهیم عمیقی تو داستانشون دارن و بعضی هاشونم با نشون دادن جامعه امروز بدون هیچگونه رودربایستی ( نشون دادن خشونت و امثالهم ) سعی میکنن دید بیننده رو به دنیا عوض کنن اما بازم نمیدونم چرا از ساختار هیچ انیمه خوشم نمیاد و نمیتونم ادامشون بدم . هرچند بنظرم اگر یه انیمه از روی شخصیت دردویل ساخته میشد میتونست خیلی واضح اون خشونتی که تو بعضی از کمیکاش هست رو با درجه بالاتر و یه داستان حسابی دارک و اوریجینال نشون بده .
اگر بنا بود یکی از این کارتونا ادامه داشته باشه من نظرم رو سیلور سرفر بود چون با استفاده از داستان های این شخصیت میتونستن پای موجودات کیهانی گمنام تر بیشتری از دنیای مارول رو بهش باز کنن و مخصوصا برای نوجوون هایی که به کمیک علاقه زیادی دارن این موضوع میتونست خیلی مفید واقع بشه .
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#4 Cap-Spider Potter 1395-09-11 15:55
دستتون درد نکنه اقای ترابی..
کامل و سودمند...
حقیقتا هیچ کدوم رو نمیدونستم :o
نقل قول کردن
Nightwatcher
#5 Nightwatcher 1395-09-11 16:01
عجب مقاله ای!
من که فقط از انیمیشن بلک پنتر خبر داشتم! همه این موارد واقعا کارتونهای جالبی هستن!
از کارتون کیتی پراید و سیلور سرفر و انیمه مارول خوشم اومد. وافعا حیفه که تا حالا ندیدمشون.

جناب ترابی ممنون و خسته نباشید. شما هم انیمیشن باز هستین ها...! ;-)
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#6 S.T.A.R.K 1395-09-11 16:07
تشکر میکنم مقاله جالب و متفاوتی بود
من 10 و9 و7و8و6و5 رو میدونستم وجود دارن اما هیچکدوم رو ندیدم
خیلی ممنون بابت لینک های دانلود
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1395-09-11 16:41
من برای اپلود این کارتون ها امروز خیلی وقت گذاشتم. لطفا ببینید و نظر بدید
نقل قول کردن
Nightwatcher
#8 Nightwatcher 1395-09-11 16:46
به نقل از mtm:
من برای اپلود این کارتون ها امروز خیلی وقت گذاشتم. لطفا ببینید و نظر بدید

مرسی. دستتون درد نکنه.
راستی حجمشون زیاده؟ هرکدوم چند مگابایته؟
نقل قول کردن
Dark Knight
#9 Dark Knight 1395-09-11 16:48
مقالتون عالی بود خسته نباشید ;-)
باید اعتراف کنم از وجود هیچکدوم خبر نداشتم :eek:
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#10 S.T.A.R.K 1395-09-11 16:57
به نقل از mtm:
من برای اپلود این کارتون ها امروز خیلی وقت گذاشتم. لطفا ببینید و نظر بدید

دستتون درد نکنه استاد لطف کردین
;-)
نقل قول کردن
civil war 2
#11 civil war 2 1395-09-11 17:00
دستتون درد نکنه آقای ترابی ولی من چند ماه پیش تمام قسمت های انیمه مرد آهنی رو دیدم البته بیشتر رو این تمرکز داشت که ژاپنی ها رو دست کم نگیرید . ;-)
نقل قول کردن
Superior avenger
#12 Superior avenger 1395-09-11 17:18
دستتون درد نکنه خسته نباشید
من نمیدونم چرا از انیمه و مانگا متنفرم ولی عاشق انیمیشن های قدیمی سبک موج سوار نقره ایم
به نظرم بهترین های این لیست موج سوار نقره ای و پلنگ سیاه بودن و فکر کنم ساخت انیمیشن فرانکشتاین هم ایده خوبی نبوده
نقل قول کردن
Robin
#13 Robin 1395-09-11 18:56
راستش از وجودش هیچ کدوم از این کارتون ها خبر نداشتم.
دست شما درد نکنه. :-)
نقل قول کردن
Hobbit
#14 Hobbit 1395-09-11 19:12
دستتون درد نکنه استاد مطئمنا برای این مقاله و جمع کردن فیلماشون زحمت زیادی کشیدین!
حداقل نتیجه گیری که میشه کرد اینه که همیشه در این موارد پای یک کمپانی ژاپنی در میان است!(خدایی تو این کشور انگار بچه هاشونم از دوره شیرخوارگی انیمیشن سازند!)
نقل قول کردن
Hobbit
#15 Hobbit 1395-09-11 19:43
حالا نگاشون کردم شماره 10 و 7 واقعا به نظرم عالی بودن مخصوصا 10 با گالاکتوس و ثانوسش خیلی چیز جالبی بود اونم برای اون زمان!
نقل قول کردن
Spectacular wolverine
#16 Spectacular wolverine 1395-09-11 20:29
من شماره یک و پنج رو دیدم ولی بقیه رو نمیدونستم ممنون آقای ترابی خیلی مفید بود
نقل قول کردن
Bad joke
+1 #17 Bad joke 1395-09-11 20:43
سلام واقعا مقاله جالبی بود
فقط یه مبحثی بگم انیمه ها موضوعات جالبین
از نظر استایل عالین ولی وقتی میبینی داستان ناامیدت میکنه واقعا کیفیت انیمه های دهه ۹۰ یه چیز دیگن عالیه
نقل قول کردن
mokhtar
#18 mokhtar 1395-09-11 20:55
به نقل از Bad joke:
سلام واقعا مقاله جالبی بود
فقط یه مبحثی بگم انیمه ها موضوعات جالبین
از نظر استایل عالین ولی وقتی میبینی داستان ناامیدت میکنه واقعا کیفیت انیمه های دهه ۹۰ یه چیز دیگن عالیه

حسن اقا ولی من هیچ وقت با انیمه ارتباط نتونستم برقرار کنم. چون میدونی که کلا به محتوا بیشتر اهمیت میدم تا به فرم . انیمه رو هم که خودت میدونی بیشتر تو فرم و ظاهر هستن.
یه دوست خوب دارم که انیمه باز دو اتیشه ایرانه. از دوستان خوب منه. همیشه یه جمله بهش میکم خیلی بدش میاد: "انیمه ها رو اول میسازن، بعد فیلمنامه شون رو مینویسن"
:lol:
نقل قول کردن
mokhtar
#19 mokhtar 1395-09-11 20:57
خدا وکیلی این مقاله یه سوپرمقاله بود. من خودم اصل روحم از وجود حداقل دو تا از اینا خبر نداشت
ولی اون دراکولا رو یه نیم نگاهی کردم. به نظرم کار خوبیه. سر وقت باید هم اون رو ببینم و هم اون فرانکشتاین رو. کلا کارتون های بلند دهه 80 میلادی خیلی معرکه ان.
نقل قول کردن
SPIDEY DED
#20 SPIDEY DED 1395-09-11 22:39
واقعا مقاله زیبایی بود ادم واقعا از خوندنش لذت میبرد.راستی از اقای ترابی به خاطر اپلود انیمیشن ها ممنونم خیلی بدرد خور بودن
من گزینه 8 رو بین این کارتونا دیده بودم.
#18
عمو مختار به نظر من اگه شما انیمه Attack on Titan رو ببینین نظرتون راجب انیمه ها 360 درجه تغیر میکنه ;-)
نقل قول کردن
Nightwatcher
#21 Nightwatcher 1395-09-11 22:49
#17 و #18
انیمه فقط انیمه های studio ghibli دهه 90. انیمه هاش حرف ندارن. آثاری مثل spirited away و princess mononoke و howls moving castle و... ساخته.
یه انیمه هم هست به نام "D: the vampire hunter" چند ماه پیش دیدم باحال بود.
نقل قول کردن
marvel boy
#22 marvel boy 1395-09-12 07:22
مطلبتون محشر بود.من فقط می دونستم کارتون بلک پندر ولی ودیوه بودنش ولی pryde of the X-men رو دارم ولی از بقیه خبری نداشنم
نقل قول کردن
Rubiker81
#23 Rubiker81 1395-09-14 19:58
ببین همش فقط یه هفته تو سایت نبودم؛ استاد گل کاشت
دمتون گرم ;-)
نقل قول کردن
bodyguard
#24 bodyguard 1396-02-01 15:41
واو چه کارتون های جالبی ممنون اقای ترابی من فقط با کارتون انیمه مارول اشنایی داشتم
نقل قول کردن
mani s.h
#25 mani s.h 1396-02-01 17:05
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی اعضا و بزرگان سایت اسپایدی ببخشید یه مدت نبودم رفتم ویندوز و ویروس کشو عوض کنم حالا امروز باید برم هشتش کنم واسم 10 زده :o که خیلی بالست به هر حال از قضیه دور نشیم مثل همیشه این سایت عالی و دارم تریلر ثور 3 را دانلود میکنم خیلی ذوق زدم :lol: و ممکنه یه مدت دیگه هم نباشم چون امتحانات میان ترم هم از دوشنبه شروع میشه برام دعا کنید رتبه اول را دوباره مال خودم کنم به هر حال عاشقتونم و امید وارم در زندگیتان خوش و خرم باشید راستی یه سوال دیگر ثور 3 رکورد تریلر فیلمه دیو و دلبر را شکست :eek:
نقل قول کردن
real spidey
#26 real spidey 1396-02-05 12:32
به نقل از SPIDEY DED:
واقعا مقاله زیبایی بود ادم واقعا از خوندنش لذت میبرد.راستی از اقای ترابی به خاطر اپلود انیمیشن ها ممنونم خیلی بدرد خور بودن
من گزینه 8 رو بین این کارتونا دیده بودم.
#18
عمو مختار به نظر من اگه شما انیمه Attack on Titan رو ببینین نظرتون راجب انیمه ها 360 درجه تغیر میکنه ;-)

ایشون درست میگن attack on titan و death note واقعا ادم رو مشتاق دیدن انیمه های دیگه میکنه من یکی که یه دوران بدجور کشته مرده ی انیمه ها شده بودم ...و البته بدجور عاشق detective conan شده بودم همه جای تهران و میگشتم تا لوازم مدرسه ش رو پیدا کنم :lol:
پ.ن:از نظر ریاضی 360 درجه هیچ تفاوتی نمیکنه :lol: :-* {محض شوخی}
نقل قول کردن
muhammad
#27 muhammad 1396-06-14 12:04
از انمیشن های ژاپنی متنفررررم قبلا ایرون من ژاپنی رو دیدم هنوز از اون موقع تا حالا حالم بده . خدا لعنتشون کنه با این انیمیشن ها مسخره :eek:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید