10 کمیک برتر آیرون فیست (Iron Fist)

10 کمیک برتر ایرون فیست iron fist

به مناسبت پخش فصل دوم سریال آیرون فیست این مقاله هم دوباره در صفحه نخست سایت ما قرار میگیره.

  برای آشنایی با شخصیت «آیرون فیست» این مقاله و برای آشنایی با 10 نکته برتر و 10 دشمن برتر او این مقاله و این مقالهرا بخوانید. 

  

10- شماره های 1 تا 12 کمیک "آیرون فیست: سلاح زنده"

Iron Fist: The Living Weapon

- شماره های 1 تا 12 کمیک "آیرون فیست: سلاح زنده"

این داستان یکی از دارک ترین کمیک های آیرون فیست به حساب میاد که جون میده برای اقتباس شدن توسط شبکه نتفلیکس. نویسنده و طراحش «کاره اندروز» هستش و پیچش پلید و تاریکی به قضیه و تاریخچه شهر K'un L'un اضافه میکنه. ما شاهد بخش داغون و زجر کشیده دنی رند در این داستان هستیم. رازهایی هم برملا میشه که باعث میشه تغییرات زیادی بکنه.

 

9-  شماره های 118 تا 125 از سری اول کمیک های Power Man and Iron Fist

 شماره های 118 تا 125 از سری اول کمیک های Power Man and Iron Fist

شماره های پایانی از سری اول کمیک های مشترک آیرون فیست و لوک کیج که در نهایت با مرگ تراژیک ایرون فیست هم تموم میشه. لوک کیج دوست خودش رو در حالی که پیکر بی جانش روی زمین افتاده، پیدا میکنه و پلیس هم او را دستگیر میکنه. بعدش دادستان اعلام میکنه که ایرون فیست توسط کسی که قدرت فوق بشری داره به قتل رسیده و در ضمن دنی رند قبل از مرگش لوک رو وارث خودش معرفی کرده بود. همه اینها باعث میشه که لوک کیج به قتل دوستش متهم بشه. اما بعدش معلوم میشه که پسری به نام «بابی» که لوک و دنی بهش کمک میکردن قدرت هایی داره که میتونه به یک آدم بزرگ با نیروهای فوق بشری تبدیل بشه به نام «کاپیتان هیرو» . بابی در لحظه ای خشمگین شده و آیرون فیست را کشته و از صحنه فرار کرده بود. اما کسی نمیدانست کسی که کشته شده ، ایرون فیست واقعی نبود . در واقع دنی فهمیده بود که به سرطان مبتلا شده و بدون اینکه به کسی چیزی بگه به شهر K’un-Lun رفته بود.

 

8- شماره های 15 و 16 از کمیک Marvel Premiere

 شماره های 15 و 16 از کمیک Marvel Premiere

اسطوره های مارول یعنی «روی توماس» و «گیل کین» برای اولین بار آیرون فیست را در این کمیک خلق کردند. ما شاهد پیشینه و اریجین تراژیک «دنی رند» و نحوه تبدیل شدنش به ابرقهرمانی به نام ایرون فیست بودیم. برخی از المان های این اریجین در گذر زمان تغییر کرده و به روز تر شده اند ولی اگه بخواهید از اول بفهمید آیرون فیست کی بوده، باید از این داستان شروع کنید.

 

7- سری سوم  کمیک های Power Man and Iron Fist

 سری سوم  کمیک های Power Man and Iron Fist

اگه دنبال یک کمیک لایت و فان از ایرون فیست هستید این واقعا گزینه خوبیه که توسط «دیوید واکر» نوشته شده و از کمیک های جدید ایرون فیست و لوک کیج محسوب میشه که مارول از سال 2016 شروع به چاپش کرده. میشه اون حس رفاقتی که در سری اول کمیک مشترک ایرون فیست و لوک کیج موج میزد را در این سری دید به علاوه کلی لحظه باحال و کمدی!

 

6-  کمیک "آیرون فیست/ولورین: بازگشت K'un L'un

  کمیک "آیرون فیست/ولورین: بازگشت K'un L'un

طبق افسانه ها شهر K'un L'un هر 10 سال فقط یک بار میتونه ظاهر بشه بنابراین شخصیت آیرون فیست ارتباط دائمی باهاش نداره. ولی شاهد بودیم که در برخی از داستانها او به این شهر که منبع اصلی قدرتش است بازمیگرده. این داستان 4 قسمتی  قطعا Fun ترین اوناست . ما میبینیم که آیرون فیست قدرت های خودش رو از دست میده. همچنین شاهد نینجاهای Hand هستیم و البته یک تیم آپ باحال با ولورین. دیگه چی میخواهید؟

  

5- شماره های 1 تا 7 سری اول کمیک های Iron Fist

 شماره های 1 تا 7 سری اول کمیک های Iron Fist

محصولی مشترک از زوج شگفت انگیز دنیای کمیک یعنی «جان بیرون» و «کرس کلرمانت» . آیرون فیست با این کمیک ها هم بود که مشهور و محبوب شد . در واقع درسته که بیرن و کلرمانت رو بیشتر با Run فوق العاده شون برای کمیک های ایکس من میشناسند ولی این سری هم واقعا عالیه . در اولین آرک در این کمیک ، دنی رند به دنبال دوستش خانم «کالین وینگ» هستش و در حین این جستجو با «میستی نایت» برای اولین بار  آشنا میشه . در ضمن در شماره اول شاهد نبردی بین دو کارکتر آهنی مارول هستیم: آیرون من و آیرون فیست!

 

4- شماره 15 از کمیک Iron Fist و شماره های 63 و 64 از کمیک Marvel Team-Up

 شماره 15 از کمیک Iron Fist و شماره های 63 و 64 از کمیک Marvel Team-Up

کلرمانت  و بیرن run ماندگار خود را با این داستان کلاسیک خاتمه دادند. همیشه نوعی شیمی و حس همکاری جالبی بین آیرون فیست و مرد عنکبوتی وجود داشته و تیم آپ های بین آنها خیلی باحاله. حالا اگه به ماجرا دشمن شماره 1 آیرون فیست یعنی «مار پولادین» (Steel Serpent) را هم اضافه کنید که دیگه واقعا جالب میشه! ضمنا شماره  64 مارول تیم اپ از اهمیت زیادی هم برخورداره چون ارجین مار پولادین در آن روایت میشه (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دشمن شماره یک آیرون فیست ، این مقاله را بخوانید).

 

3- شماره های 74 و 75 از سری اول  کمیک Power Man and Iron Fist

- شماره های 74 و 75 از سری اول  کمیک Power Man and Iron Fist

یکی از دشمنان اصلی آیرون فیست به نام «ارباب خان» (که داخل این مقاله معرفی شده) نقشه جدیدی میکشه و باعث میشه ایرون فیست از طریق یک دریچه جادویی به شهر K'un L'un برگرده. داستان های فوق العاده زیادی با حضور آیرون فیست و لوک کیج وجود داره ولی این یکی از ماندگار ترین های آنهاست.

 

2- شماره های 8 تا 14  کمیک Immortal Iron Fist

شماره های 8 تا 14  کمیک Immortal Iron Fist

اگه میخواهید خیلی سریع و شلیکی بفهمید که آیرون فیست یعنی چی و چرا داستان هاش میتونند اینقدر Fun و جذاب باشند بهتره از همین کمیک شروع کنید. این آرک شگفت انگیز که "7 پایتخت آسمانی" نام داره توسط «مت فرکشن» و «اد برو بیکر» نوشته شده و طراحش هم «دیوید آجا» هستش. در این داستان، بقیه شهرهای مرموز و جنگجویانی که نماینده آنها هستند به شهر K'un L'un میروند تا در یک تورنمنت عظیم هنرهای رزمی شرکت کنند. میشه حس و حال فیلم کلاسیک «بروس لی» یعنی "اژدها وارد میشود" را در این داستان دید و شما نه تنها عاشق آیرون فیست میشوید بلکه دلباخته شخصیت های دیگری مثل «کبرای چاق» و «شاهزاده یتیم ها» و ... نیز خواهید شد.

 

1- شماره های 1 تا 6 از کمیک Immortal Iron Fist

 شماره های 1 تا 6 از کمیک Immortal Iron Fist

بار دیگر شاهکاری از run شگفت انگیز بروبیکر، فرکشن و آجا. واقعا شماره های 1 تا 6 کمیک Immortal Iron Fist رو میتوان دربرگیرنده داستانی دونست که همه چیز آیرون فیست را داره. در این داستان با «ارسون راندال» (Orson Randall) آشنا شدیم، مردی که قبل از «دنی رند» عنوان آیرون فیست را داشته . اما مشکلات شخصی راندال باعث شد سالها قبل این عنوان را ترک کنه  ولی حس میکنه یک اتفاقی در شرف رخ دادن است و باید به دنی درباره میراثی که صاحبش شده توضیح بده.

در ضمن ترجمه این داستان مدتیه در سایت ما اغاز شده که میتونید اون رو اینجا بخونید. 

 

 عمو مختار

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

معرفی 10 دشمن برتر آیرون فیست

10 چیز مهمی که باید درباره آیرون فیست بدانید

معرفی ایرون فیست 

10 دشمن برتر لوک کیج (LUKE CAGE)

10 کمیک برتر لوک کیج (LUKE CAGE)

100 شخصیت برتر مارول: لوک کیج

اگر از جسیکا جونز خوشتون میاد پس عاشق این کمیک ها میشید!

5 کمیک مهم لوک کیج

معرفی شخصیت: جسیکا جونز (Jessica Jones)

15 صحنه برتر سریال جسیکا جونز 

معرفی متحدین مرد عنکبوتی: لوک کیج

کمیک انتقام جویان جدید (New Avengers) ترجمه شد + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

علی قدیانی
#1 علی قدیانی 1395-12-27 14:46
ممنون بابت مقاله خوبتون.
یادم باشه حتما کمیک اریجینش رو بخونم ، راستی دقت کردین که ظاهر کلاسیک آیرون فیست میتونم بگم هیچ تغییری نکرده.
تیم اپ بین ولورین و آیرون فیست هم باید خیلی باحال بوده باشه. کلا شخصیت جالبی داره که من اولین بار تو بازی SM Friend or foe باهاش آشنا شدم.
نقل قول کردن
shayanspideylover
#2 shayanspideylover 1395-12-27 17:03
آیرون فیست واقعا شخصیت فوق العاده ایه من کمیک اریجینش رو خوندم خیلی قشنگ بود اشک تو چشام جمع شد از توصیفاش.
به امید خوب بودن سریالش.
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#3 Ultimate Comic Fan 1395-12-27 17:48
چه جالب همین امروز شماره اول Immortal Iron Fist رو خوندم. من متاسفانه نتونستم تمام قسمت Luke Cage رو کامل ببین ولی با Iron Fist جبران میکنم.
من برم چندتا کمیک Iron Fist بخونم تا دق نکردم! آخه تا چند ساعت یا دقیقه دیگه پخش میشه!
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#4 Ultimate Comic Fan 1395-12-27 20:15
سریال Iron Fist بلاخره پخش شد!!!
(من میتونم لینک دانلودش رو بزارم؟)
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#5 Ultimate Comic Fan 1395-12-27 21:16
در کل آیرون فیست شخصیت خوبیه و مطمنا سریالش عالی هنوز دانلود نشده الاناست که دیگه....
نقل قول کردن
Youngie
#6 Youngie 1395-12-27 21:30
با خوندن مقالات اخیر ایرون فیست در سایت شما برام روشن شد که اریجین بتمن و رفتن بروس وین به شرق دور و بازگشتش به وطن برای پس گرفتن کمپانی پدرش در فیلم batman begins چقدر از اریجین ایرون فیست تقلید کرده.
و البته از اریجین دکتر استرنج
چون اریجین بتمن در کمیک batmn year one فرانک میلر , سالها بعد از اریجین دکتر استرنج و ایرون فیست نوشته شده
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#7 Ultimate Comic Fan 1395-12-27 21:45
به نقل از Young Avenger:
با خوندن مقالات اخیر ایرون فیست در سایت شما برام روشن شد که اریجین بتمن و رفتن بروس وین به شرق دور و بازگشتش به وطن برای پس گرفتن کمپانی پدرش در فیلم batman begins چقدر از اریجین ایرون فیست تقلید کرده.
و البته از اریجین دکتر استرنج
چون اریجین بتمن در کمیک batmn year one فرانک میلر , سالها بعد از اریجین دکتر استرنج و ایرون فیست نوشته شده

تعصب هم حد و حدودی داره دوست عزیز! :-|
نقل قول کردن
Rock star
#8 Rock star 1395-12-27 23:09
به نقل از Young Avenger:
با خوندن مقالات اخیر ایرون فیست در سایت شما برام روشن شد که اریجین بتمن و رفتن بروس وین به شرق دور و بازگشتش به وطن برای پس گرفتن کمپانی پدرش در فیلم batman begins چقدر از اریجین ایرون فیست تقلید کرده.
و البته از اریجین دکتر استرنج
چون اریجین بتمن در کمیک batmn year one فرانک میلر , سالها بعد از اریجین دکتر استرنج و ایرون فیست نوشته شده


وای!!! واقعاً حرف از این مسخره تر و بی منطق تر ندیده بودم!! :-*
به قول این دوستمون تعصب هم حدی داری جناب....
اولاً که توی کمیک بتمن سال اول اصلآً شرح داده نمیشه بروش وین رفته به تبت برای یاد گرفتن نینجیتسو و فنون رزمی و فقط نشون میده که با هواپیما داره از ناکجا برمیگرده و دیدگاهش رو عوض کرده و میخواد عدالت رو بر گاتهام حکم فرما کنه. در ضمن در اولین باری که بتمن میره تبت توی کمیک the Original Demon saga بود که توش شاهد اولین حضور راس الغول بودیم و نکته ی مهم تر از اون اینه که این کمیک دقیقا 2 سال زودتر از اولین حضور آیرون فیست نوشته و طراحی شد.(1371) و نکته ی مهمتر از اون اینه که توی اون شماره شما جز بالا رفتن از کوه های تبت هیچ تشابه دیگه ای نمی بینی. اگه هم یه ذره منطق داشته باشی به خودت اجازه نمیدی روی توماس یا فرانک میلر رو زیر سوال ببری یا بگی تقلید کردن...
شما که خودت با یه مقاله جو گرفتی فتوا میدی اول برو اون کمیک رو بخون ببین چی توشه...
اصلاً دنی رند قرار نبود برای تعلیم بره تبت، اتفاقی که توی تبت برای خودش و خانواده اش افتاد باعث شد بره اونجا و تعلیم کونگ فو ببینه. الان این کجاش شبیه اریجین بتمنه؟!
بتمن به دلیل اینکه خودش رو گم کرده بود و میخواست برای راه عدالت تلاش کنه رفت تعلیم ببینه؛ دنی رند اصلاً توی تبت خانواده شو به بدترین شکل از دست داد. وجه تشابه فقط همون کوه های تبته!
یعنی تعصبت منو مجذوب کرده! بخدا اصلآً آدم افرادی مثل شما رو می بینه خنده اش میگیره! یعنی من باورم نمیشه هنوز افرادی مثل شما هستن که کارشون شده "مراجع تقلید شناسی"، یعنی اصلآً صحبت هاتون و دلایل تون جوری آدمو جذب میکنه آدم دوست داره سر به بیابون بذاره!
اینجا درسته سایت مارول فنه ولی قبل تر ها هم گفته شد متعلق به همه ی شخصیت های کمیک بوکی هست و البته مارول فن بودن این سایت به این معنی نیست هر کی از هر بی در و پیکری پاشه بیاد هر حرف بی منطقی که دلش خواست در مورد دیسی بزنه.
متعصبا و بی منطقا برید خدا جای دیگه روزی تون رو حواله کنه.
نقل قول کردن
shayanspideylover
#9 shayanspideylover 1395-12-27 23:16
6#
من حرفی ندارم به این دوستمون بگم جز اینکه
مرسی تنها چیزی که بهش افتخار میکردیم این بود که مارول متعصب بی منطق نداره که شما زدی افتخارو پوکوندی
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#10 Ultimate Comic Fan 1395-12-27 23:39
نقد Episode 1 سریال Iron Fist:
برای کسی مثل من که زیاد با آیرون فیست آشنا نیست و کسی که انتظار زیادی از این سریال نداشت، خب باید بگم که واقعا غافلگیر شدم. باید بگم که واقعا راضیم که این اپیزودو دیدم و تا چند دقیقه دیگه هم اپیزود بعدی رو میبینم چون می خوام ماجرا های دنی برای پیدا کردن حقیقت رو دنبال کنم. شخصیت پردازی ها تک بُعدی نیست و این نکته ی مثبتیه که به این سریال جون میبخشه. اکشن هم برخلاف نظر منتقدین سایت های مختلف بسیار طبیعی و هیجان انگیز هست. و اما ستاره ی سریال دنیه، واقعا نمیشه برای تیم آپ این شخصیت دوست داشتنی با دردویل، جسیکا و لوک نمیشه صبر کرد.
نمره ی من به این اپیزود: 9.5
نقل قول کردن
Aquila
#11 Aquila 1395-12-28 03:06
دو قسمت اولو دیدم واقعا حال کردم مخصوصا آخر اپیزود دو :lol:
امیدوارم منتقدا چرت گفته باشن البته ن اینکه برام واقعا نظرشون مهم باشه :-*
نقل قول کردن
shayanspideylover
#12 shayanspideylover 1395-12-28 03:31
به نقل از Aquila:
دو قسمت اولو دیدم واقعا حال کردم مخصوصا آخر اپیزود دو :lol:
امیدوارم منتقدا چرت گفته باشن البته ن اینکه برام واقعا نظرشون مهم باشه :-*

منم دو تا دیدم دارم بقیشو میبینم ولی قسمت دو آخرش خوب بود من تا پنج دقیقه آخرش فقط خمیازه کشیدم باید بگم تا اینجا منو در مقایسه با شاهکارایی مثل جسیکا و دردویل راضی نکرده صحنه های اکشن عادیشم خیلی از دردویل ضعیف تره بعضی جا ها دنی یارو رو ناز میکنه یارو بیهوش میشه :-*
نقل قول کردن
shayanspideylover
#13 shayanspideylover 1395-12-28 04:29
به نقل از shayanspideylover:
به نقل از Aquila:
دو قسمت اولو دیدم واقعا حال کردم مخصوصا آخر اپیزود دو :lol:
امیدوارم منتقدا چرت گفته باشن البته ن اینکه برام واقعا نظرشون مهم باشه :-*

منم دو تا دیدم دارم بقیشو میبینم ولی قسمت دو آخرش خوب بود من تا پنج دقیقه آخرش فقط خمیازه کشیدم باید بگم تا اینجا منو در مقایسه با شاهکارایی مثل جسیکا و دردویل راضی نکرده صحنه های اکشن عادیشم خیلی از دردویل ضعیف تره بعضی جا ها دنی یارو رو ناز میکنه یارو بیهوش میشه :-*

چهارم دیدم و حرفمو پس میگیرم :oops: فقط از دستش ندید عالیه ;-)
نقل قول کردن
Tara.Y
#14 Tara.Y 1395-12-28 06:58
#8 , #9:
چرا الکی به هر کی که حرفی میزنه که حس میکنید شخصیت محبوب تون رو تضعیف کرده میپرید؟ الان سایت اسپایدی مقاله 10 داستان بد اسپایدرمن یا دشمنان بیخود اسپایدرم و .. رو نوشته اسپایدرمن ضعیف تر شده؟ مگه بتمن خداست که عیب و ایراد نداشته باشه؟ راست میگه بنده خدا. مگه باید تمام جزئیات عین هم باشه که تقلید باشه؟ شما فیلم batman begins رو نیگا بعد اریجین ایرون فیست و دکتر استرنج رو هم بخون. واقعا ایده و خط کلی داستان یکی نیست؟ رفتن به خاور دور برای شناختن خود، صاحب یک شرکت بزرگ بودن، فهمیدن این که کمپانی پدرت که برات به ارث رسیده از چنگت دراومده و ....
نقل قول کردن
Tara.Y
#15 Tara.Y 1395-12-28 06:59
بچه ها اونایی که سریال یرون فیست رو دیدن لطفا بگن ارزش دیدن داره یا نه
راستش وقتی شنیدم نقدهای نصف اولش منفی بوده خیلی نگران شدم
نقل قول کردن
mahsa520
#16 mahsa520 1395-12-28 07:54
به نقل از Tara.Y:
#8 , #9:
چرا الکی به هر کی که حرفی میزنه که حس میکنید شخصیت محبوب تون رو تضعیف کرده میپرید؟ الان سایت اسپایدی مقاله 10 داستان بد اسپایدرمن یا دشمنان بیخود اسپایدرم و .. رو نوشته اسپایدرمن ضعیف تر شده؟ مگه بتمن خداست که عیب و ایراد نداشته باشه؟ راست میگه بنده خدا. مگه باید تمام جزئیات عین هم باشه که تقلید باشه؟ شما فیلم batman begins رو نیگا بعد اریجین ایرون فیست و دکتر استرنج رو هم بخون. واقعا ایده و خط کلی داستان یکی نیست؟ رفتن به خاور دور برای شناختن خود، صاحب یک شرکت بزرگ بودن، فهمیدن این که کمپانی پدرت که برات به ارث رسیده از چنگت دراومده و ....

حق با شماست. نمیدونم چرا بعضی ها فقط دوست دارند نقایص قهرمان مورد علاقه شون رو ماست مالی کنند. این به نظرم خودش بدترین نوع تعصبه. خدا رو شکر استاد ترابی و این سایت بهمون یاد داد قهرمان مورد علاقمون رو همون طوری که هس دوست داشته باشیم
نقل قول کردن
Ice Man
#17 Ice Man 1395-12-28 08:10
ایده استفاده از کوه های تبت تو اریجین میتونه از هر جایی اومده باشه ، رد کردن حرفی که منطقی نیست ، تعصب نیست
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#18 Ultimate Comic Fan 1395-12-28 08:16
به نقل از Tara.Y:
بچه ها اونایی که سریال یرون فیست رو دیدن لطفا بگن ارزش دیدن داره یا نه
راستش وقتی شنیدم نقدهای نصف اولش منفی بوده خیلی نگران شدم

بله ارزش داره.
نقل قول کردن
Youngie
#19 Youngie 1395-12-28 08:48
به نقل از Ice Man:
ایده استفاده از کوه های تبت تو اریجین میتونه از هر جایی اومده باشه ، رد کردن حرفی که منطقی نیست ، تعصب نیست


فقط کوه نیست
شما بتمن بیگینز رو ببین ، اریجین ایرون فیست رو هم ببین
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#20 Spidey Reigns 1395-12-28 10:17
#14 و #19

آقایون...
این چیزی که شما میگید اصلا منطقی نیست....
در واقع این دو چیزی که دارید میگید اصلا قابل مقایسه نیستند!!!
شما دارین یه فیلم رو با یه کمیک مقایسه میکنید...

در واقع شما اول گفتین که بتمن توی کمیک ها از ایرون فیست تقلید کرده ولی بعد از اینکه براتون دلیل آوردن، چسبیدین به فیلم تا نظرای قبلی رو ماست مالی کنین....

در آخر این رو بگم که کسی که توی بحث های کمیک بوکی، بحث فیلم رو مطرح میکنه، توی اطلاعات کمیک بوکیش نقص وجود داره و در مورد اون شخصیتی که داره در موردش بحث میکنه حتی دو سه تا کمیک هم نخونده و داره با اتکا به فیلم داره همه چی رو ماست مالی میکنه....
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#21 Spidey Reigns 1395-12-28 10:21
به نقل از Young Avenger:
با خوندن مقالات اخیر ایرون فیست در سایت شما برام روشن شد که اریجین بتمن و رفتن بروس وین به شرق دور و بازگشتش به وطن برای پس گرفتن کمپانی پدرش در فیلم batman begins چقدر از اریجین ایرون فیست تقلید کرده.
و البته از اریجین دکتر استرنج
چون اریجین بتمن در کمیک batmn year one فرانک میلر , سالها بعد از اریجین دکتر استرنج و ایرون فیست نوشته شده


دقیقا مشکل شما از همینجاس که حتما باید مقالات ترجمه شده ی سایت رو بخونین تا چیزی براتون روشن بشه....

لطفا فقط به مقالات سایت اتکا نکنین....
خودتونم کمی کمیک بخونید....
نقل قول کردن
shayanspideylover
#22 shayanspideylover 1395-12-28 10:53
14#
16#
19#
خواهشا کامنتو بخونین! مگه این دوستمون گفته چقد شبیه همن؟؟!!!
گفته تازه میفهمم اریجین بروس وین چقدر از اریجین آیرون فیست تقلید کرده!!!!
و این حرف آخر تعصب و بی اطلاعاتیه!
بتمن تو ماه مارس سال 1939 خلق شده این قضیه تبت و اولین دیدار با راز الغول هم توی دهه چهل بیان شد در حالی که آیرون فیست تو سال1974 خلق شده که میشه 25 سال بعد و نویسنده کمیک بتمن نمیتونه از اریجین آیرون فیست تقلید کرده باشه حالا جدا از اینکه اریجین این دو تا یه ذره هم شبیه هم نیست فقط یه کوهستانه که بین هر دو مشترکه.
یعنی شما به دو تا از بزرگترین نویسنده های کمیک با بکار بردن واژه تقلید توهین کردی.
اون دوستانی که از کامنت ایشون دفاع کردن خسته نباشن
این لینکو باز کنید مقاله رو بخونید
www.cbr.com/.../
میفهمید بتمن چقدر شخصیت بیخودی بوده تو بعضی داستانا از آدم کشی گرفته تا تجاوز.
اما بحث سر اینه ایراد چیزیو میگین با دلیل نه همینجوری الکی بیاین انگ تقلید بزنیم رو یکی از قدیمی ترین شخصیت های کمیک.
من طرفدار اسپایدیم ولی دلیل نمیشه بی دلیل بتمنو زیر سوال ببرم.
لطفا دفعه بعد با دلیل حرف بزنید و با دلیل دفاع کنید نه هر جور دوست داشتین ببرین و بدوزین.
نقل قول کردن
mtm
#23 mtm 1395-12-28 12:47
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از Young Avenger:
با خوندن مقالات اخیر ایرون فیست در سایت شما برام روشن شد که اریجین بتمن و رفتن بروس وین به شرق دور و بازگشتش به وطن برای پس گرفتن کمپانی پدرش در فیلم batman begins چقدر از اریجین ایرون فیست تقلید کرده.
و البته از اریجین دکتر استرنج
چون اریجین بتمن در کمیک batmn year one فرانک میلر , سالها بعد از اریجین دکتر استرنج و ایرون فیست نوشته شده


دقیقا مشکل شما از همینجاس که حتما باید مقالات ترجمه شده ی سایت رو بخونین تا چیزی براتون روشن بشه....

لطفا فقط به مقالات سایت اتکا نکنین....
خودتونم کمی کمیک بخونید....

به نظرم سایت از نظر مقاله از تمام منابع داخلی و خیلی از منابع خارجی غنی تره
شما مقاله خاصی اگه جای دیگه خوندی که تو این بحث کمک میکنه بگو ما هم بخونیم
نقل قول کردن
mtm
#24 mtm 1395-12-28 12:49
به نقل از shayanspideylover:
14#
16#
19#
خواهشا کامنتو بخونین! مگه این دوستمون گفته چقد شبیه همن؟؟!!!
گفته تازه میفهمم اریجین بروس وین چقدر از اریجین آیرون فیست تقلید کرده!!!!
و این حرف آخر تعصب و بی اطلاعاتیه!
بتمن تو ماه مارس سال 1939 خلق شده این قضیه تبت و اولین دیدار با راز الغول هم توی دهه چهل بیان شد در حالی که آیرون فیست تو سال1974 خلق شده که میشه 25 سال بعد و نویسنده کمیک بتمن نمیتونه از اریجین آیرون فیست تقلید کرده باشه حالا جدا از اینکه اریجین این دو تا یه ذره هم شبیه هم نیست فقط یه کوهستانه که بین هر دو مشترکه.
یعنی شما به دو تا از بزرگترین نویسنده های کمیک با بکار بردن واژه تقلید توهین کردی.
اون دوستانی که از کامنت ایشون دفاع کردن خسته نباشن
این لینکو باز کنید مقاله رو بخونید
www.cbr.com/.../
میفهمید بتمن چقدر شخصیت بیخودی بوده تو بعضی داستانا از آدم کشی گرفته تا تجاوز.
اما بحث سر اینه ایراد چیزیو میگین با دلیل نه همینجوری الکی بیاین انگ تقلید بزنیم رو یکی از قدیمی ترین شخصیت های کمیک.
من طرفدار اسپایدیم ولی دلیل نمیشه بی دلیل بتمنو زیر سوال ببرم.
لطفا دفعه بعد با دلیل حرف بزنید و با دلیل دفاع کنید نه هر جور دوست داشتین ببرین و بدوزین.

یه نکته: اریجین بتمن اولش فقط چند صفحه بود
سالها بعد یعنی در کمیک year one, میلر اون رو به شکلی که الان هست دراورد
اون موقع هم ایرون فیست خلق شده بود و هم دکتر استرنج
نقل قول کردن
Spidey Reigns
#25 Spidey Reigns 1395-12-28 12:57
به نقل از mtm:
به نقل از Spidey Reigns:
به نقل از Young Avenger:
با خوندن مقالات اخیر ایرون فیست در سایت شما برام روشن شد که اریجین بتمن و رفتن بروس وین به شرق دور و بازگشتش به وطن برای پس گرفتن کمپانی پدرش در فیلم batman begins چقدر از اریجین ایرون فیست تقلید کرده.
و البته از اریجین دکتر استرنج
چون اریجین بتمن در کمیک batmn year one فرانک میلر , سالها بعد از اریجین دکتر استرنج و ایرون فیست نوشته شده


دقیقا مشکل شما از همینجاس که حتما باید مقالات ترجمه شده ی سایت رو بخونین تا چیزی براتون روشن بشه....

لطفا فقط به مقالات سایت اتکا نکنین....
خودتونم کمی کمیک بخونید....

به نظرم سایت از نظر مقاله از تمام منابع داخلی و خیلی از منابع خارجی غنی تره
شما مقاله خاصی اگه جای دیگه خوندی که تو این بحث کمک میکنه بگو ما هم بخونیم


این حرفتون کاملا درسته...
ولی من نگفتم مقالات سایت های خارجی...
به ایشون گفتم برید خود کمیکا رو بخونید چون بهترین منبع خودشونن...

در آخر...
استاد... خداوکیلی بتمن از آیرون فیست تقلید کرده؟
نقل قول کردن
mtm
#26 mtm 1395-12-28 18:14
نه! تقلید نکرده
شماها قضیه رو زیادی جدی گرفتید. به نظرم اون بابا منظورش بیشتر این بود که بتمن بیگینز ایده اش شبیه ایده ایرون فیسته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45