10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

10 کارتون برتر دهه 80 میلادی

میخواهیم با این مقاله وزن نوستالژی سایت رو بالا ببریم!

مقدمه: اونایی که مثل من و مختار بالای 30 سال سن دارند یادشون میاد که اون قدیما با کارتون های دهه 80 میلادی (که مطابق با دهه 60 و 70 هجری شمسی ما بود) چقدر خاطره داریم . این کارتون های خاطره انگیز رو نسل ما با کیفیت درب و داغون روی نوار VHS تماشا میکرد (اونم با هزار ترس و لرز چون ویدئو اون موقع غیر قانونی بود!). البته برخی از اونا هم به مرور دوبله و از صدا و سیمای خودمون هم پخش شدند.  الانم که شما این کارتون ها رو ببینید براتون قطعا بچه گانه و کلیشه ای هستش ولی برای ما خیلی لذت بخش بود. کلا اون موقع تو آمریکا این کارتون ها رو بهشون Saturday Morning میگفتند چون صبح روزهای شنبه پخش میشدند که دیگه الان اینطور نیست (برای ما هم کارتون های صبح روزهای جمعه همچین حال و هوایی داشتند) . در هر حال این مقاله تقدیم به هم نسلی های ما ... در ضمن من سعی کردم برای این مقاله تیتراژ های آغازین این کارتون ها رو به صورت یک فایل براتون تهیه کنم که میتونید همه شون رو اینجا تماشا کنید.

 

10- قصه های اردکی (Duck Tales)

 قصه های اردکی (Duck Tales)

کارتون خاطره انگیزی که از سال 1987 تا 1990 و برای 4 فصل و 100 قسمت توسط  دیزنی پخش شد و ماجراهای شیرین عمو اسکروج خسیس و برادرزاده های او به نام های هیوی، دیوی و لویی را روایت میکردند و البته گاهی دانلد داک هم حضور داشت . این کارتون فوق العاده محبوب از روی کمیک بوک های معرکه ای که «کارل بارکس» پیشتر برای دیزنی خلق کرده بود اقتباس شد . یک نسخه سینمایی به نام "گنج چراغ جادو" هم از روی این سری ساخته شد که به فارسی هم دوبله شده . از یادمون نره که ترانه تیتراژ اغازین این کارتون هم جاودانه شده. این کارتون اونقدر موفق بود که دو اسپین آف موفق دیگه به نام های Darkwing و Quack Pack هم از روش ساخته شد.

 

9- گربه های رعد آسا (Thundercats)

گربه های رعد آسا (Thundercats)

کارتون شگفت انگیزی که به ماجراهای یک گروه از بیگانگان گربه مانند که مثل انسان ها راه میرفتند و حرف میزدند و با شخصیت خبیثی به نام Mumm-Ra و افرادش مقابله میکردند، اختصاص داشت و از سال 1985 تا 1989 پخش شد. این کارتون به شدت حال و هوای ابرقهرمانی داشت و در کل خیلی باحال بود. من عاشق تیتراژ آغازین این کارتون هستم و در این مقاله اون رو جزو Top 10 خودم آورده بودم. بچه که بودم عاشق یکی از اپیزودهای این کارتون به نام "برج تله" (Tower of Traps) بودم که در آن رهبر گربه های رعد آسا یعنی Lion-o در یک مکان عجیب و غریب و قلعه مانند گرفتار میشه! من براتون این اپیزود رو اینجا اپلود کرده ام.

 

8- ولتران ، مدافع عالم (Voltron, Defender of the Universe)

 ولتران ، مدافع عالم (Voltron, Defender of the Universe)

محصول مشترکی از ژاپن و آمریکا که در آن تیمی از فضانوردان کنترل ابرروباتی به نام Voltron را برعهده داشتند (یعنی در واقع 5 شیر روباتی را کنترل میکردند که با هم ترکیب و به Voltron تبدیل میشد) . آنها باید از سیاره خود در مقابل King Zarkon پلید محافظت میکردند.  گفته میشه که هر فصل از این کارتون که سال 1984 تا 1985 پخش شد، از روی یک انیمه ژاپنی اقتباس شده. ادعا میشه در اون دو سالی که پخش میشد بیشترین مخاطب را در بین کارتون ها داشت. در واقع از این کارتون بود که محبوبیت ژانر روبات های عظیم الجثه در آمریکا زیاد شد و بعدها هم این محبوبیت باعث موفقیت  آثاری همچون Power Rangers شد.  

 

7- کارآگاه گجت (Inspector Gadget)

کارآگاه گجت (Inspector Gadget)

کارتون دوست داشتنی نسل ما که البته تقریبا تمام قسمت هاش دوبله و از شبکه 2 هم پخش شد. این کارتون در واقع هجویه ای بود بر آثار جاسوسی مثل "جیمز باند"  و سریال های مشهوری مثل "مرد شش میلیون دلاری" و "مامورین غیر ممکن" و  درباره  یک کارآگاه روباتیک مشنگ (!) بود  که همیشه شانسی و  به لطف تلاش های برادزاده اش پنی و اون سگه (که استاد تغییر قیافه هم بود) بر نقشه های پلید سازمان MAD  به رهبری Claw چیره میشد (و البته ماموریت های رئیسش رو انجام میداد که همیشه یه جوری منفجر میشد). کل اپیزودها از یک فرمول ثابت تبعیت میکردند ولی اونقدر جالب بودن که آدم ازش خسته نمیشد.شخصیت منفی کارتون هم واقعا منحصر به فرد بود چون هرگز چهره اش رو نمیدیدیم و فقط اون صدای خفن و عصبانیت او که به  یک مشت محکم روی میز ختم میشد رو نشان میدادن !

 

6- شکارچیان ارواح واقعی (The Real Ghostbusters)

شکارچیان ارواح واقعی (The Real Ghostbusters)

این کارتون همانطور که اسمش نشان میدهد از روی فیلم فوق العاده موفق شکارچیان ارواح محصول سال 1984 ساخته شد و ماجراجویی های کارآگاه های ماورالطبیعه یعنی دکتر پیتر ، دکتر اسپنگلر و ... رو ادامه میداد. لحن این کارتون نسبت به دیگر کارتون های دهه 80 میلادی دارک و ترسناک تر بود و به همین خاطر علاقمندان خاص خودش رو داشت. نکته بسیار جالب درباره این سریال اینه که نویسنده مطرح دنیای کمیک یعنی JMS بیشتر اپیزودهای آن را نوشته! (میتونید برای کسب اطلاعات درباره JMS این مقاله را بخوانید). مارول هم یه کمیک براساس این کارتون چاپ کرد.

 

5- مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او (Spider-Man and His Amazing Friends)

 مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او (Spider-Man and His Amazing Friends)

لحن و حال هوای "اسپایدرمن و دوستان شگفت انگیز او" (Spider-Man and His Amazing Friends) درست مثل اکثر سریالهای کارتونی دهه 80 میلادی، بسیار مفرح بود و هیچ خشونتی در آن پیدا نمیشد. اسپایدرمن در هر اپیزود به همراه دو دوست صمیمی و هم دانشگاهی اش به نامهای "مرد یخی" (Iceman) و"ستاره آتش" (Firestar) به جنگ آدم بدهای شهر میرفت. ویژگی بارز مجموعه، داستانهای ساده و سرگرم کنندهای بود که در آنها سه کاراکتر اصلی به طرز جالبی با یکدیگر ارتباط برقرار میکردند. از سویی دیگر حضور دیگر ابرقهرمانان معروف مارول به عنوان کاراکتر میهمان در برخی اپیزودها، جذابیت خاصی برای بینندگان کم سن و سال داشت و به خوبی به آنان القا می نمود که شخصیتهای فراوانی در دنیای مارول وجود دارند و با هم تعامل میکنند. تیتراژ آغازین و موسیقی پرهیجانش هم حرف نداشت و به خوبی در ذهن باقی میماند. تمام موارد فوق الذکر نوعی گیرایی و جذابیت معصومانه به اسپایدرمن و دوستان شگفت انگیز او داد و سبب گشت تا با استقبال حیرت انگیزی مواجه شده و خاطره خوش آن تا ابد در ذهن کودکان و نوجوانان دهه 80 میلادی جا خوش کند (برای دانلود رایگان و کامل این سریال و دیگر کارتون های مرد عنکبوتی به اینجا بروید).

 

4- جی آی جو : یک قهرمان واقعی (G.I Joe: A Real American Hero)

 جی آی جو : یک قهرمان واقعی (G.I Joe: A Real American Hero)

این کارتون به یاد ماندنی از روی اکشن فیگورهای مشهور شرکت "هاسبرو" ساخته شد و اونقدر محبوب بود که همه بچه های اون زمان رو تشویق میکرد که به عضویت ارتش دربیان و با گروه تروریستی کبرا بجنگند! شخصیت های این کارتون خیلی Fun بودند و کلا این کارتون از سرگرم کننده ترین کارتون های تاریخ به شمار میاد. احتمالا از هر کی بپرسید که چطور عاشق شخصیت هایی مثل Snake Eyes و Sgt. Slaughter شدید ، این سریال رو میگه!

 

 3- لاک پشت های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles)

لاک پشت های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles)

واقعاً باوركردنی نیست كه دو نفر برای چاپ كمیك‌‌ مستقل شان مجبور شوند از قوم و خویش خود پول قرض كنند ولی در نهایت میلیونر شوند! ولی این اتفاق برای "كوین ایستمن" و "پیتر لیرد" (خالقان لاك‌پشت‌های نینجا) افتاد. در واقع وقتی سروكله این لاك‌پشت‌های دوست‌داشتنی در تلویزیون پیدا شد، آنقدر محبوب شدند كه به نظر می‌رسید در نیمه نخست دهه 90میلادی هر كودك زیر 10 سال آمریكایی با پیژامه‌های منقش به آنها به خواب می‌رود! پخش مجموعه بیش از 9 سال ادامه داشت و همزمان در بسیاری از كشورهای جهان روی آنتن می‌رفت. شاید امروزه تماشای مجدد آن بیش از پیش ایده‌های مضحك، خطوط داستانی آبكی و انیمیشن سطح پایین‌اش را برملا كند ولی كافیست بار دیگر پای تیتراژ آغازین معركه و ترانه خاطره‌انگیزش بنشینید تا تمام نقاط ضعفش را فراموش كرده و خوره‌اش شوید! در ضمن، چه كسی می‌تواند شخصیت‌های خبیثی همچون "شِرِدِر" (Shredder)، "كرانگ" (Krang) و "بی‌باپ و راك‌استِدی" (Bebop and Rocksteady) را فراموش كند؟! به علاوه شركت بازیسازی Konami بازی‌های جاودانه و حیرت‌انگیز لاك‌پشت‌های نینجای را (كه در اوایل دهه 90 میلادی ژانر بزن بزن یا Beat-em' up را در كنسول‌های مختلف قبضه كرده بودند. این مقاله را بخوانید) براساس این همین سریال انیمیشن منتشر كرد.

 

2- هیمن و اربابان عالم (He-Man and the Masters of the Universe)

 هیمن و اربابان عالم (He-Man and the Masters of the Universe)

واقعا الان این کارتون تا حدی مسخره به نظر میرسه و از سبک انیمیشن هم خیلی از مد افتاده شده ولی اون موقع برای بچه ها دیدنش از نون شب هم واجب تر بود و خیلی ها ازش خاطره دارند . فقط دو سیزن ازش تولید شد و از سال 1983 تا 1985 هم پخشش ادامه داشت ولی با این حال 130 اپیزود ازش ساخته شد !!! همین نشون میده که کیفیت چندان مد نظر سازندگانش نبود. در هر حال داستانش درباره Prince Adam بود که با یافتن شمشیری جادویی در عالم تخیلی Eternia به قهرمانی به نام He-Man تبدیل میشه و با دوستان خودش به جنگ Skeletor خبیث میره.  نکته مهم و تاریخی درباره این سریال اینه که خیلی از نویسنده های مطرح سالهای بعد دنیای کمیک و انیمیشن با این کارتون بود که حرفه خودشون رو شروع کردند . کسانی مثل JMS، «پل دینی» (مغز متفکر کارتون "بتمن: مجموعه کارتونی" ) و «دیوید وایز» (مغز متفکر کارتون لاک پشت های نینجا) . اهنگ تیتراژ اغازین کارتون هم که هر چی ازش تعریف کنم کمه. اونقدر جذاب و به یاد ماندنی هستش که الان که دارم این جملات رو براتون تایپ میکنم تو مغزم دارم مرورش میکنم!

 

1- روبات های تغییر شکل دهنده (Transformers)

روبات های تغییر شکل دهنده (Transformers)

بدون شک محبوب ترین کارتون دهه 80 میلادی بود که جنگ روبات های تغییر شکل دهنده مثبت به نام Autobots به رهبری «اپتیموس پرایم»  با روبات های منفی به نام Decepticons که «مگاترون» خبیث رهبرشون بود را نشان میداد. شاید الان داستان هاش و موضوعاتش خیلی کش دار و تکراری و کلیشه ای به نظر بیاد ولی یقین بدونید به خاطر این کارتونه که فیلم های سینمایی ترنسفرمرز الان اینقدر دارند میفروشن!

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 تیتراژ برتر سریال های كارتونی ابرقهرمانی + لينك دانلود

15 دفعه ای که هالیوود گند زد به کارتون های محبوب ما

15 بازی برتر سبك "بزن بزن" (BEAT 'EM UP)

15 انیمیشن تلویزیونی که وارد دنیای کمیک شدند

10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

زیرنویس فارسی تمام قسمت های كارتون SPECTACULAR SPIDER-MAN

20 شخصیت برتر مارول و دی سی كه خارج از دنیای كمیك بوک خلق شدند!

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

15 کارتون کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Cap-Spider Potter
#1 Cap-Spider Potter 1396-01-17 16:48
جو خاصی رو به ترتیب مقالات بخشید...
فوق العاده بود... بیان کردن ارزش این اثرات در دوره های گوناگون هم خودش منبع تاثیرپذیری مقاله بود...
ممنون آقای ترابی
نقل قول کردن
Nightwatcher
#2 Nightwatcher 1396-01-17 16:50
آخ آخ...
دلم نیومد چیزی نگم...
یادش به خیر... :cry:

من فقط duck tales و کارآگاه گجت و ترنسفورمرز رو یادمه... ولی بقیه رو نمیدونم... شاید دیده باشم... شایدم نه.
کارآگاه گجت... من همیشه عاشق اونجایی بودم که رئیسش از سطل زباله میومد بیرون و غر میزد :lol:
کارتون ترنسفورمرز هم از فیلماش خیلی جذابتر بود...

کارتونهایی که از تلویزیون خودمون پخش میشد هم خیلی نوستالژیکن... مثلا سفرهای کومان (میتی کومان) :D :lol:

کلا کارتونهای تلویزیونی اون موقع با محتوا بودن... نه مثل کارتونهای الان.

ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#3 Captain Steve Lover 1396-01-17 16:59
تشکر از استاد ترابی ...
مثل همیشه مقاله جذابی بود...
........‌....
ولی یک موضوع هست که خیلیا میگن و هیچوقت دلیلی براش نمیارن


نمی‌دونم از چی فیلمای ترانسفورمرز بدشون میاد بعضیا ...
من که عاشق نیمه تاریک ماه هستم و بنظرم فوق العاده بود ...
چهارمیش اقتباس ضعیفی بود ولی اول تا سومیش خوب بودن بنظرم...
من که ایراد بزرگی ندیدم توشون خصوصا سومیش خیلی فیلم متفاوت و عجیبی بود برام...
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1396-01-17 17:09
تیتراژ شون رو هم حتما ببینید:
www.aparat.com/spidey.ir
نقل قول کردن
mtm
+1 #5 mtm 1396-01-17 17:20
اینم به خاطر شما پیداش کردم و اپش کردم :


cutt.ly/3gFw5zP
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#6 j.jonah jameson 1396-01-17 18:01
ممنون آقای ترابی ، واقعا خاطره انگیز بودند ولی من بیشتر با لاک پشت های نینجا و تبدیل شوندگان خاطره دارم . تبدیل شوندگان از شبکه ی دو پخش میشد ، تیتراژ اش واقعا عالی بود یه اپیزودی داشت که آپتیموس خیلی دیالوگ های فلسفی ای میگفت و دوبله ی خوبی هم روی اونا قرار گرفته بود ، اسم اپیزود رو یادم نیست ولی واقعا عالی بود ، یه شور و هیجان خوبی بهم دست داد .
اما تیتراژ لاک پشت های نینجا بنظرم خیلی بهتر بود . یه آهنگ جالب و فان که به تم داستان هم میخورد . اینجوری بود :
Splinter taught them to be ninja teens
Leonardo leads, Donatello does machines
Raphael is cool but rude
Michelangelo is a party dude
دیگه واضحه که چی بوده داستان . اولش میاد تک تک کاراکتر ها رو توصیف میکنه و یه چیزی راجب بهشون میگه .... و بعد بووم.
باز هم ممنون آقای ترابی.
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#7 Captain Steve Lover 1396-01-17 19:09
لوگان رو دیدم .
........
باید بگم
...........
این فیلم دیالوگ هایش در حد دارک نایت و دارک نایت رایسس نیستن که هر جملش بیادموندنی و معنی جذابی داشته باشه خیلی عمیق باشه.

فیلمنامه ای درحد اونجرز ۲۰۱۲ و جنگ داخلی نداره که بزرگ ترین ابر قهرمانان جهان رو در یک داستان گسترده و عظیم و حماسی و در یک جنگ فوق‌العاده بزرگ نشون بده.

جلوه های ویژه ای در حد محافظان کهکشان و دکتر استرنج نداره که دنیا های گوناگون و فضا و کهکشان های مختلف و جادو و چیزای تخیلی جذاب رو به بهترین شکل نشون بده
.....
ولی این فیلم قلب داره!
تا حد خیلی زیادی فرد رو احساساتی می‌کنه . خیلی جو خاص خودشو داره ...

و بهدجرئت میگم بهترین اکشن رو در تمام فیلمای کمیکی تاریخ داره !
نقل قول کردن
zahed arazi
#8 zahed arazi 1396-01-17 21:46
اقای ترابی دست طلا واقعا ممنون من یا duck tales خاطره دارم و لاکپشت های نینجا و کاراگاه گجت واقعا هم عالی بودن ممنون
نقل قول کردن
parker
#9 parker 1396-01-17 21:54
ما یه فامیل داشتیم زیاد خارج میرفت برای من تو هر سفرش قسمتای جدید لاک پشت ها رو میاورد :cry: ...
زبان همه شون فک کنم اسپانیایی بود منم هیچی نمی فهمیدم ولی بد جور با صحنه های زد و خوردش کیف میکردم :cry: تنها چیزی که یادمه از اون دوران همین بود . اصلا کل سریال به خاطر خنگ بازی های بیپاپ و راکستدی میدیدم :lol: :D
ممنون آقای ترابی از این که من رو دوباره به اون دوران شیرین بردین ... یه مدت بود از یه چیزی ناراحت بودم که الان خیلی آروم شدم.
نقل قول کردن
Amir.H Spider
#10 Amir.H Spider 1396-01-17 23:22
مقاله ی فوق العاده ای بود
چون قبل از این بیشتر مقاله ها درباره ی شخصیت های کمیک بوکی بود ولی این مقاله حس و حال تازه ای داشت :-*
من خودم اصلا اسم یه سری از این انیمیشن هارو نشنیده بودم :lol: :lol:
دست مریزاد آقا ترابی
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1396-01-18 00:23
با کارتون ماجراهای اردکی و لاکپشتهای نینجا و کاراگاه گجد و ترانسفرمرز خیلی خاطره دارم دارم. دمت گرم آقای ترابی منو یاد قدیما انداختی. کلا یاد کارتونای قدیمی زنده شد. اون شوق و ذوقی که آدم دیونه میکرد. واقعا فیلمای ترانسفرمرزا هم مدیون کارتونا اون زمونشه.
اینم بگم که فیلمای ترانسفرمرز و امثال اینجور فیلما طرفداری خاص خودشو داره چون اکشن و جلوه های ویژه‌ش طرفداری خاص خودشو داره، و زیاد به کل داستانش توجه نمیکنن.
نقل قول کردن
Dare_Devil
#12 Dare_Devil 1396-01-18 01:06
تو اینا لاکپشت های نینجا و کاراگاه گجت و ترنسفورمرز رو دیدم
یادش بخیر ... ولی دوبله ها هم نقش بزرگی تو عالی بودن خیلی از کارتون ها و فیلم ها داشتن ... عجب دوبله هایی ... من هنوز اون قسمتی که میگفت سرپرست گویندگان نصراله مدقالچی صداش تو گوشمه :lol:
تلویزیون ایران فیلم ها و سریال ها و دوبله هاش دهه 90 به نسبت خوب بودن خدایی ... اومدیم جلو کارتون جدید و عالی دیگه کم کم پخش نکردن ... یکم اومدیم جلوتر فیلم های خارجی عالی پخش نکردن...باز اومدیم جلوتر فیلم و سریال داخلی هم داغون شدن ...و الان دیگه فکر کنم اگه فوتبال رو پخش نکنن تلویزیون بی استفاده ترین وسیله خونه میشه :|
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#13 Samwel Tarly 1396-01-18 11:52
با تشکر از اقای ترابی بابت نوشتن این مقاله و من هم مثل اکثر کاربران سایت, ترنسفرمرز و کاراگاه گجت رو نگاه می کردم و بقیه رو علاقه ای نداشتم و بعضی ها هم به گوشم اصن نخورده بود!
به شخصه اون سری ترنسفرمرز رو خیلی دوست داشتم و ماجراهایی که اتوبات ها با دیسپتیکان ها داشتن خیلی برام سرگرم کننده بود و اتفاقا اون کارتون دوبله ی خیلی خیلی قشنگی هم داشت.
بازم ممنون اقای ترابی
نقل قول کردن
tab
#14 tab 1396-11-22 11:43
من سنم جوری نیست که به اینا قدر بده ولی قصه های اردکی، ترانسفورمرز، لاکپشت ها و مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز اون رو دیدم
نقل قول کردن
ARYA
#15 ARYA 1396-11-22 21:34
خیلی مقاله جالبی بود
ولی خوب سن من به این سریالا قد نمیده
ولی لاکپشتهای نینجا و ترانسفورمرز رو دیدم
ولی متاسفانه این سریالا برای همنسای من زیادی مضحکو بچگونس
نقل قول کردن
Hossien79
#16 Hossien79 1396-11-22 21:38
سلام به همه دوستان .من که هیچ کدوم از این کارتون هارو ندیدم .یعنی سنم قد نمیده ولی بتمن مجموعه ی کارتونی و اسپایدر من مجموعه ی کارتونی برام خیلی خاطر انگیزهستن .
اگه کسی لینک دانلود این کارتون ها رو داره ممنون میشم اگه بزاره( میدونم تو سایت گذاشتن ولی خب اونا هم حجم زیادی دارن هم دوبله نیستن )واگه کسی لینک Tha batman و بتمن بی باک رو هم داره خیلی لطف میکنه اگه قرار بده.(اگه دوبله باشه عالیه )
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#17 AmirhoseinJafari2005 1399-11-10 02:19
وااای فقط کاراگاه گجت :D ولی آخرش صورت شخصیت خبیث مشخص شد ولی نه توی کارتون بلکه با اکشن فیگور! در واقع اکشن فیگورش ساخته شد و روی صورتش یه شکلک گذاشته بودن تا کسی نبینه. کسانی قادر به دیدن قیافش بودن که اسباب بازی رو خریداری میکردن! :eek: :o
نقل قول کردن
Ghost Rider
#18 Ghost Rider 1400-02-11 20:01
حالا من که نمیتونم بگم عالی بود (ولی مطمئنم اگه سنم میرسید به30 عالین) چون فقط کارآگاه گجتو دیدم و سنم به اونا نمیرسه که باهاشون خاطره داشته باشم
مورد3 داشتم میگفتم: پس غیر طبیعیه من زیر 10 سال بدون پیژامه لاک پشت های نینجا بخوابم؟
یادم افتاد دیروز یعنی 1400/2/10 تولد 10 سالگیم بود!
ممنون از آقای ترابی
پ.ن: امیدوارم یه شوخی مناسب کرده باشم که به غرور کسی بر نخوره
نقل قول کردن
Transformers
#19 Transformers 1402-05-30 05:16
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون آقای ترابی ، واقعا خاطره انگیز بودند ولی من بیشتر با لاک پشت های نینجا و تبدیل شوندگان خاطره دارم . تبدیل شوندگان از شبکه ی دو پخش میشد ، تیتراژ اش واقعا عالی بود یه اپیزودی داشت که آپتیموس خیلی دیالوگ های فلسفی ای میگفت و دوبله ی خوبی هم روی اونا قرار گرفته بود ، اسم اپیزود رو یادم نیست ولی واقعا عالی بود ، یه شور و هیجان خوبی بهم دست داد .
اما تیتراژ لاک پشت های نینجا بنظرم خیلی بهتر بود . یه آهنگ جالب و فان که به تم داستان هم میخورد . اینجوری بود :
Splinter taught them to be ninja teens
Leonardo leads, Donatello does machines
Raphael is cool but rude
Michelangelo is a party dude
دیگه واضحه که چی بوده داستان . اولش میاد تک تک کاراکتر ها رو توصیف میکنه و یه چیزی راجب بهشون میگه .... و بعد بووم.
باز هم ممنون آقای ترابی.

تروخدا بگو اگه تبدیل شوندگان ۱۹۸۴ جایی دیدی بگو خیلی دنبالشم با دوبله فارسی البته،سریالش رو میگم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید