10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

اینها 10 لباس واقعا زیبای دنیای کمیک هستند که با فکر و اندیشه خلق شده اند!

 

- نایتوینگ (Nightwing)

- نایتوینگ (Nightwing)

راستش دلم میخواست نایتوینگ را در این لیست قرار بدهم بزارم چون واقعا لباسش خیلی زیبا و نمادین است ولی دیدم نسبت به گزینه های دیگر تر،سابقه ی کمتری دارد. همچنین، اوایل که دیک گریسون تبدیل به نایتوینگ شده بود میشه گفت یکی از زشت ترین لباس های کمیک بوکی را داشت و بخاطر همین به سال نکشید که لباس دیگری را برایش طراحی کردند که میشود گفت که بهترین لباسی است که از دهه ی هشتاد میلادی تا به حال طراحی شده است.در این لباس از رنگ های مشکی و آبی پررنگ استفاده شده است که بسیار تماشایی است.تقسیم بندی رنگ ها در این لباس بسیار عالی و دیدنی است و علامت پرنده ی رابین(رابین یک نوع پرنده است) وسط سینه نمادین و بیادماندنی است.علامت سینه  به علامت کمر وصل است که باعث تماشایی شدن لباس میشود.ماسک آبی و سیاهش که چشم ها را پوشانده بسیار زیبا است و به خواننده اجازه میدهد تا اجزای صورت و موهای زیبای دیک گریسون را ببیند(دیک گریسون جذاب تری مرد تاریخ کمیک است).البته بعضی وقت ها طراح ها قسمت های آبی را بیشتر میکنند یا ارتفاع و قطر علامت رابین وسط سینه را کم و زیاد میکنند ولی همیشه طرح کلی این لباس آبی و سیاه با نماد پرنده ی رابین به رنگ آبی است که با چشم های آبی دیک گریسون ست میشود.ولی متاسفانه بعد از new52 رنگ آبی را به قرمز تبدیل کردند که باعث اعتراض هواداران شد ولی خوشبختانه بعد از rebirth دنیای دی سی دوباره به همان آبی و مشکی برگشته است.

 

10- ددپول

لباس ددپول

فرد وراج و فحاش مارول،ددپول دارای یکی از زیبا ترین لباس ها است.ترکیب رنگ قرمز و سیاه بسیار عالی است به چشم می آید.ماسکش که عالی است(خالقش از ماسک مردعنکبوتی الهام گرفته است)و چشم های سفید کنار سیاهی کنار چشم ها خیلی به چشم میشیند.کمربندش بسیار عالی است و به همراه شمشیر پشت سرش بسیار زیبا است و سیاهی روی شونه ها و پاها بسیار عالی طراحی شده.کلا یکی از دلایل محبوبیت ددپول همین لباس زیبایش است.

 

9- فانوس سبز (هل جوردن)

 فانوس سبز (هل جوردن)

هل جوردن نه تنها بهترین فانوس سبز است بلکه در زمینه لباس هم بهترین است.ترکیب رنگ های سبز و سیاه و سفید بسیار تماشایی است و همان طور که میدانید رنگ سبز نشانه ی اراده است واین رنگ به خوبی در لباس نمایش و تقسیم بندی شده است.همچنین دستکش ها و کفش های سفید رنگ بسیار توی چشم می آید و به همراه فانوس وسط لباس که روی دایره سفید رنگ قرار گرفته و نقابی که چشم ها و دماغ رامیپوشاند،باعث تماشایی شدن لباس میشود.

 

8- دردویل

 دردویل

دردویل در اوایل حضورش در دنیای کمیک لباس زرد و سیاهی را میپوشید که بسیار زشت بود و یک حرف D بزرگ وسط لباس دیده میشد.بعد ها هوادارن خواستار تغیر این لباس شدند بخاطر همین بعد از چند سال لباسی برایش طراحی کردند که بسیار دیدنی بود.در این لباس فقط از رنگ قرمزتیره و پررنگ استفاده شده بود که باعث میشد خواننده ها فقط به او دردویل خیره بشوند و لذت ببرند.D  بزرگ وسط لباس تبدیل شده بود به دوتا D قرمز رنگ که در هم تنیده شده است که نشان دهنده ی اسم دردویل است و ماسک هم تمام اجزای صورت به جز دماغ و دهان را گرفته و شاخ های قرمز رنگ بالای ماسک نشان دهنده ی اسم devil(شیطان)است که واقعا به چشم مینشیند. در دستکش ها و کفش ها از رنگ قرمز روشن استفاده شده تا خواننده ها بتوانند چوب های قرمز رنگ را در دست هایش ببینند(البته بعدها چوب ها سفید رنگ شدند).البته الان در دنیای کمیک،دردویل لباسش را سیاه رنگ کرده و از رنگ قرمز در پس زمینه ی آن استفاده میکند ولی مطمئن باشید دوباره به همون لباس قرمز رنگ کلاسیکش برمیگردد.

 

7- فلش (بری الن)

 فلش (بری الن)

فلش یکی از محبوب ترین شخصیت های دی سی است و دارای یکی از باحال ترین قدرت های حال حاضر کمیک است،سرعت بینهایت.ولی فقط قدرت هایش باحال و جذاب نبودند.

در لباس بری الن از ترکیب رنگ های قرمز تیره و زرد طلایی استفاده شده است که باعث جذب شدن خواننده میشود و ماسک این لباس تمام اجزای صورت بجز دماغ و دهان و چشم ها را گرفته که باعث میشود خواننده احساسات بری را با استفاده از حالت صورتش متوجه شود و علامت رعدوبرق طلایی رنگ بر روی گوش ها و وسط سینه نشان از سرعت بالایش میدهد و چکمه های طلایی رنگ بسیار به چشم مینشیند و وقتی بری میدود به وضوح به چشم میخورد.این لباس انقدر قشنگ است که بعد از 75 سال تغیری در آن ایجاد نشده است.

 

6- ولورین

 ولورین

همان طور که میدانید ولورین در شماره ی 181 کمیک هالک شگفت انگیز خلق شد و قرار بود به یکی از دشمنان هالک تبدیل شود ولی بعد از رونمایی از این شخصیت خیلی طرفدار پیدا کرد،پس مارول تصمیم گرفت تا او را به کمیک های مردان ایکس اضافه کند.یکی از دلایل محبوبیت ولورین در اولین حضور خود در دنیای کمیک لباس بسیار زیبایش بود.ترکیب رنگ های زرد و آبی بسیار عالی است.تقیسم بندی رنگ ها در این لباس عالی است و خط خطی های آبی کناره های بدن نشان از یک حیوان درنده میدهد و کمربند قرمز رنگ که حرف ایکس وسطش کشیده شده نشان دهنده یاین است که او عضو مردان ایکس است.کفش ها و دستکش های آبی رنگش بسیار زیبا است مخصوصا موقعی که چنگال هایش از آن بیرون می آید.ماسکش که ترکیبی از رنگ های آبی و زرد است بسیار عالی است،مخصوصا آن گوش های بزرگ که آدم را یاد گرگ ها می اندازد.متاسفانه این لباس برای دنیای سینمایی برای شخصیت خشنی مثل ولورین مسخره و بچگانه و زشت است بخاطر همین ما نتوانستیم هیچ وقت هیو جکمن کبیر را در این لباس در فیلم های مردان ایکس ببینیم.

 

5- کاپیتان آمریکا )استیو راجرز)

کاپیتان آمریکا )استیو راجرز)

کاپیتان آمریکا همان طور که از اسمش هم پیدا است نماد و سمبل و نشانه ی وطن پرستی آمریکا است پس لباسش هم باید مطابق اسمش باشد بخاطر همین از پرچم آمریکا در لباسش استفاده کردند که بسیار عالی است.تقسیم بندی رنگ ها در این لباس عالی است و دقیقا خواننده را یاد پرچم آمریکا می اندازد.ترکیب قرمز و سفید بر روی شکم بسیار دیدنی است و با ستاره ی وسط سینه که نشان از ستاره های پرچم آمریکا دارد بسیار تماشایی میشود.دسکش ها و کفش های قرمز رنگ زیبا است و به چشم مینشیند و ماسک این لباس تمام اجزای صورت بجز دماغ و دهن و چشم ها را میپوشاند و حرف A بر روی پسشانی نشان از حرف اول آمریکا(America)دارد.تنها اشکال این لباس،بال های سفید رنگی است که بر روی ماسک این لباس وجود دارد که خوشبختانه بعدها از لباس حذف شد.البته در دنیای سینمایی مارول این لباس برای زیبایی بیشتر تغیرات کمی کرد ولی از همان طرح آبی و قرمز و سفید با ستاره ی وسط سینه و A روی پیشانی استفاده شد که به دنیای کمیک احترام میگذارد.

 

4- پانیشر (فرانک کسل)

 پانیشر (فرانک کسل)

پانیشر اولین بار در شماره ی 129 کمیک مردعنکبوتی شگفت انگیز خلق شد و قرار بود تبدیل به یکی از دشمنان مردعنکبوتی تبدیل شود ولی از همون ابتدا خیلی معروف شد،پس مارول تصمیم گرفت تا او را به آنتی هیرو تبدیل کند.بجز اریجین معروف پانیشر،لباسش نیز باعث معروفیت شد.ترکیب سیاه و سفید در این لباس بسیار زیبا و باعث ترس خلافکارها میشود مخصوصا علامت جمجمه ی وسط سینه که از علامت دزدان دریایی الهام گرفته شده است.(دزدان دریایی برای ترساندن مردم از این علامت استفاده میکردند).این لباس ماسک ندارد که نبوغ جان رومیتا را نشان می دهد بخاطر اینکه کسی که خانواده اش را از دست داده و شخص نزدیکی به خود ندارد،نباید نگران هویت مخفی اش باشد پس در نتیجه ماسکی برای این شخصیت طراحی نمیشود.کفش ها و دستکش ها و کمربند سفید رنگ پانیشر بسیار زیبا است و باعث مجذوب شدن خواننده میشود.واقعا باید به رومیتا تبریک گفت بابت طراحی این لباس.این لباس خود خواننده را میترساند چه برسد به خلافکارها.این لباس بقدری عالی است که بعد از مدت تقریبا 45 سال هیچ تغیری نکرده و حتی در سریال دردویل از همین لباس استفاده شد و قرار است در سریال اختصاصی پانیشر نیز از همین لباس استفاده کنند.

 

3- بتمن (بروس وین)

-بتمن (بروس وین)

بتمن تنها قهرمانی است که تا به حال این قدر زیاد لباسش تغیر کرده است.وقتی میگویم خیلی یعنی واقعا خیلی.اصلا نمی دونستم درباره ی کدوم لباس صحبت کنم چون خیلی لباس دارد.بالاخره تصمیم گرفتم لباس کلاسیک قدیمی اش را انتخاب کنم و درباره اش صحبت کنم.

این لباس از ترکیب رنگ های خاکستری و آبی تیره استفاده شده است(البته بعدها به مشکی تغیر رنگ داد)وعلامت خفاش سیاه رنگ در پس زمینه ی زرد رنگ باعث زیبایی لباس میشود البته بعدها پس زمینه ی زرد رنگ از لباس حذف شد و فقط علامت خفاش سیاه رنگ بر وسط لباس باقی ماند.ماسک این لباس عالی و ترسناک است و همه ی اجزای صورت بجز دهان را پوشانده.این ماسک دقیقا خواننده را یاد خفاش ها می اندازد مخصوصا شاخ هایش.البته اوایل حضورش در دنیای کمیک این شاخ ها زیادی بلند و زشت بودند که بعدها خوشبختانه کوتاه شدند.کمربند این لباس به رنگ زرد است(بعدها مشکی رنگ شد)که به چشم خواننده می نشیند.این لباس البته یک شورت سیاه رنگ داشت که برای دهه ی50 و 60 میلادی خوب بود ولی برای زمان حال واقعا زشت است و خوشبختانه این شورت بعد از سال ها از لباس حذف میشود(اصلا این قهرمانان دی سی بلد نیستن شورتشون را زیر شلوارشون بپوشند)دستکش ها و کفش ها سیاه رنگ بسیار عالی و باعث تحت تاثیر قرار گرفتن خواننده میشود مخصوصا تیغ هایی که از دستکش های این لباس خارج شده است.متاسفانه و همان طور که بالا گفتم لباس بتمن خیلی خیلی تغیر کرده حتی در فیلم هایی و انیمیشن ها و بازی هایی که از روی بتمن ساخته اند نیز همین مساله صدق میکند.

 

2- سوپرمن (کلارک کنت)

لباس سوپرمن

سوپرمن اولین قهرمان تاریخ کمیک است و از زمان خلق شدن تا به حال همیشه یکی از محبوب ترین ابرقهرمانان کمیک بوده است.یکی از دلایل محبوبیت بالای سوپرمن لباس بسیار زیبایش است.ترکیب رنگ های قرمز و آبی الهام گرفته از رنگ های پرچم آمریکا در این لباس است و بعد از اضافه شدن رنگ زرد طلایی باعث تماشایی شدن این لباس میشود.رنگ های قرمز و آبی به درستی در این لباس تقسیم بندی شده البته بیشتر قسمت های این لباس به رنگ آبی است چون رنگ آبی بر میزان هوشیاری و هیجان تاثیر میگذارد.کفش ها،شنل و شورت این لباس به رنگ قرمز است(البته بعدها این شورت از لباس حذف شد) که به چشم خواننده می نشیند.یکی از نقطه قوت های این لباس،علامت مخصوص و خانوادگی سوپرمن است.حرف(S)وسط سینه در یک پنج ضلعی زیبا و پس زمینه ی زرد رنگ قرار گرفته که بسیار تماشایی است.البته همین ارم نیز بر روی شنل سوپرمن وجود داشت که بعدها از روی شنل حذف شد.شاید تنها اشکال این لباس نداشتن ماسک است.قهرمانی مانند سوپرمن که دارای خطرناک ترین دشمنان کمیک است،بدون هیچ ماسکی که هویت مخفی خود را مخفی کند به مبارزه به جرم و جنایت می پردازد و بعد فقط با گذاشتن عینکی بر روی چشم هایش هویت خود را مخفی میکند.شما را نمیدانم ولی فکر نکنم کسی با گذاشتن عینک بر روی چشم ها هویت خود را از بقیه مخفی کند.

 

1- مردعنکبوتی (پیتر پارکر)

لباس مرد عنکبوتی

مردعنکبوتی با اختلاف زیاد نفر اول این لیست است.واقعا کسی در دنیا هست که این لباس را نشناسد؟در این لباس از رنگ های آبی و قرمز و کمی مشکی استفاده شده است که بسیار تماشایی است.رنگ های قرمز و آبی به مساوی در این لباس تقسیم شده است و نحوه ی تقسیم بندی رنگ ها از نظر من یک شاهکار به تمام معنا است.علامت عنکبوت روی سینه و کمر نشان از اسم و قدرت های عنکبوت دارد که بسیار عالی است.علامت عنکبوت نه بسیار بزرگ است و نه بسیار کوچک که یکی از نقطه قوت های این لباس است.یکی دیگر از نقطه قوت های این لباس ماسک بسیار زیبایش است مخصوصا چشم های این ماسک.چشم های این ماسک مثلثی شکل است که واقعا زیبا است و به چشم خواننده مینشیند.  یکی دیگر از نقطه قوت های این لباس خط های سیاه رنگی است که قسمت ها قرمز رنگ را به قسمت های مساوی تقسیم کرده است.این خط خطی های سیاه رنگ واقعا به چشم خواننده می نشیند و باعث زیباتر شدن لباس میشود.واقعا این لباس هیچ چیز اضافی ندارد بخاطر همین بعد از گذشت بیش از پنجاه سال تغیر نکرده است.

سخن پایانی را به آقای ترابی میگذارم که واقعا هوشمندانه درباره ی این لباس اظهار نظر کرده است:

از لباس كلاسیكی كه مرد عنكبوتی بر تن میكند هیچ عیب و ایرادی نمیتوان گرفت. به همین دلیله كه در طول بیش از 50 سالی كه از خلق او میگذرد،تغییراتی در حد صفر در این لباس رخ داده. این لباس در حال حاضر آنقدر نمادین است كه بعید است كسی در دنیا آن را نشناسد. این لباس هنوز هم كاملا مدرن و كاربردی به نظر میرسد و هیچ چیز آن زائد یا غیر ضروری نیست و واقعا استیو دیتكو برای خلق آن نهایت نبوغ و خلاقیت خودش را خرج كرده است. اما نكته جالب تر در ماسك مرد عنكبوتی نهفته است. در واقع چون تمام صورت او را میپوشاند، بنابراین بیننده با دیدنش حس میكند یك نفر مثل خودش میتواند زیر آن قرار داشته باشد. به عبارتی گویا تر، هر فردی در دنیا فارغ از هر نژاد ، رنگ پوست، قومیت یا ملیت میتواند خودش را زیر نقاب مرد عنكبوتی تصور كند..

 

امیر حسین سخائی

nightspider

\All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

بدترین لباس های ابرقهرمانان (SUPERHEROES) در دنیای کمیک

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

بهترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی

10 لباس برتر ولورین 

10 لباس برتر بتمن!

5 لباس برتر کاپیتان آمریکا

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

B81 Spidey
#1 B81 Spidey 1396-06-16 15:41
ممنون بابت مقاله. این روزا مقاله های خیلی خوبی توی سایت منتشر میشه.

بین همه اینا از لباس از دردویل و پانیشر خیلی خوشم میاد.

یادش بخیر 5 یا 6 سالم که بود کادو تولد برام لباس مرد عنکبوتی اُوردن.یه مدتی هروقت میرفتی بیرون بچه هایی رو میدیدی که لباس مرد عنکبوتی پوشیده بودن و بیشتر محبوبیتشم بخاطر اسپایدرمن سام ریمی بود.
نقل قول کردن
spidey noir
#2 spidey noir 1396-06-16 16:19
مقاله ی خیلی عالی.واقعا حق دارین بگین این ابرقهرمان های دیسی بلد نیستن شورتشون رو از زیر لباسشون بپوشن.(اینپ بچه هم میفهمه!)ودرباره هویت مخفی سوپرمن بگم که چشمان مردم یونیورس دیسی از دنیای های دیگر یکم ضعیفه(یکم که یعنی خیلی)
نقل قول کردن
Teen Titans
#3 Teen Titans 1396-06-16 17:11
مقاله خیلی خوبی بود :-) . البته هر ده لباس برای قهرمانان مرد بودند. به نظرم لباس واندرومن یا هاک گرل هم میتونست بین شون باشه.
نقل قول کردن
Shadow-man
#4 Shadow-man 1396-06-16 17:48
میگم دقت کردین جدیدا تعداد مقاله ها از تعداد خبرها بیشتر شده؟! این خیلی خوبه. سیاست خوبیه که خبرها رو بیشتر منتقل کردین به کانال تلگرامی خودتون و به جز خبرهای مهم همه رو اونجا منتشر میکنید.
دمتون گرم. انصافا اینکه بیایی تو سایت و حداقل یه مقاله درست و حسابی بخونی خیلی عالیه
نقل قول کردن
Carnog
#5 Carnog 1396-06-16 17:48
مطلب جالبی بود سپاس امیرحیسن سخائی
لباس نایت وینگ بیشتر یه لباس شیک و دارک هست ولی لباس مردعنکبوتی یه لباس روشن و ساده و بازاری هست ولی خیلی به دل میشینه
سازندگان لباس اسپایدرمن علاوه بر خلاقیت هم صبوری به خرج دادند چون برای کشیدن لباسش تو هر پانل باید کلی تار بکشند که خیلی تاقت فرسات حتا ممکن بود لباسش رو عوض کنن ولی همچین کاری رو استیو دیکو نمی کنه ( من یه مقدار تازه کارم استیو دیکو لباسشو طراحی کرد دیگه ؟ :lol: )
به قول نویسنده واقعا کیه لباس اسپایدر منو ندیده باشه ؟
از متن اخر مطلب هم خیلی عالی و مثبت نگرانه بود
لایک استاد
نقل قول کردن
Shadow-man
#6 Shadow-man 1396-06-16 17:48
به نقل از Teen_Titans:
مقاله خیلی خوبی بود :-) . البته هر ده لباس برای قهرمانان مرد بودند. به نظرم لباس واندرومن یا هاک گرل هم میتونست بین شون باشه.

لباس واندرومن ؟ :-x
نقل قول کردن
Carnog
#7 Carnog 1396-06-16 18:00
به نقل از Teen_Titans:
مقاله خیلی خوبی بود :-) . البته هر ده لباس برای قهرمانان مرد بودند. به نظرم لباس واندرومن یا هاک گرل هم میتونست بین شون باشه.

هاگ گرل یه چیزی ولی لباس واندر من بیشتر برای جذب مخابطین 18+ ساخته شده :/ و همینطور دیسی هر روز داره کلی بخش لباسشو سانسور میکنه باز +18 هست :/
اگه به این بخش توجه نکنیم باید یه چندتا نکته منفی لباسشو بهتون عرض کنم.
1.هویتشو نمی پوشونه ( به قول دوستمون : مردم یونیورس دیسی کور هستند :lol: جدی نگیرید )
2.لباسش جدا داره منظورم همون دستبند هایه اهنیش هست. (چکمه شو حساب نمی کنم چون بیشتر قهرمانا چکمه دارند )
3.لباسش خیلی تغییر پیدا کرده از موقع ساختنش
4.تنوع نداره لباسش، لباسش مثل یه هجی از پرچم امریکاس (موندم اون مووقع امازونی بود همینو میپوشید ؟ :/ )
این متن کاملا صرفاُ جهت اطلاع شماست.
نقل قول کردن
mehran spidey
#8 mehran spidey 1396-06-16 19:04
ممنون بابت مقاله ، مقاله ی خیلی خوبی بود لباس مردعنکبوتی واقعا جاش تو رتبه ی اوله از لباس ولورین و ددپول هم خیلی خوشم میاد لباس ددپول به نوعی منو یاد لباس مردعنکبوتی میندازه

#4
بابت این حرفم معذرت ولی وقتی لباس واندروومن رو میبینم یاد مایو ی استخر میوفتم :lol: خداییش میتونستن بهتر از اینا لباسش رو بسازن :-*
نقل قول کردن
spidey noir
#9 spidey noir 1396-06-16 19:16
  • بابا دیگه شما هم از لباس واندر ومن کم ایراد بگیرید؛درسته عالی نیست ولی برا شخصیتش خوبه.وبا توجه به نزدیک تر شدن به نسخه ی سینمایش خیلی خوب و عالی شده.(حالا قبول نمیکنین؛بیا یه لباس براش طراحی کن بفرستیمش دی سی.)
نقل قول کردن
Migel ohera
#10 Migel ohera 1396-06-16 19:20
با عرض سلام خسته نباشيد خدمت اساتيد و اعضاي محترم سايت اسپايدي
واقعا برام سعادتيه كه بالاخره تونستم در سايت عضو بشم
اميد وارم لحظاتي خوشي در كنار هم داشته باشيم
از اقاي سخائي بابت مقاله خوبشون تشكر فراوان ميكنم
نقل قول کردن
mehran spidey
#11 mehran spidey 1396-06-16 19:23
به نقل از spidey noir:
  • بابا دیگه شما هم از لباس واندر ومن کم ایراد بگیرید؛درسته عالی نیست ولی برا شخصیتش خوبه.وبا توجه به نزدیک تر شدن به نسخه ی سینمایش خیلی خوب و عالی شده.(حالا قبول نمیکنین؛بیا یه لباس براش طراحی کن بفرستیمش دی سی.)

از نظر من اگه کل دست و پاهاش مثل دستبند هاش آهنی بود خیلی بهتر میشد :-*
نقل قول کردن
spidey noir
#12 spidey noir 1396-06-16 19:27
به نقل از mehran spidey:
به نقل از spidey noir:
  • بابا دیگه شما هم از لباس واندر ومن کم ایراد بگیرید؛درسته عالی نیست ولی برا شخصیتش خوبه.وبا توجه به نزدیک تر شدن به نسخه ی سینمایش خیلی خوب و عالی شده.(حالا قبول نمیکنین؛بیا یه لباس براش طراحی کن بفرستیمش دی سی.)

از نظر من اگه کل دست و پاهاش مثل دستبند هاش آهنی بود خیلی بهتر میشد :-*

نه اتفاقا بدتر هم میبود!(ولی خوشم اومد تو چند دقیقه یه لباس طراحی کردی :lol: )اصلا اقای ترابی در این مورد هرچی بگن من موافقم.(حالا چه منفی باشه و یا با من موافق باشه.)
نقل قول کردن
nightspider
#13 nightspider 1396-06-16 19:42
به نقل از spidey noir:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از spidey noir:
  • بابا دیگه شما هم از لباس واندر ومن کم ایراد بگیرید؛درسته عالی نیست ولی برا شخصیتش خوبه.وبا توجه به نزدیک تر شدن به نسخه ی سینمایش خیلی خوب و عالی شده.(حالا قبول نمیکنین؛بیا یه لباس براش طراحی کن بفرستیمش دی سی.)

از نظر من اگه کل دست و پاهاش مثل دستبند هاش آهنی بود خیلی بهتر میشد :-*

نه اتفاقا بدتر هم میبود!(ولی خوشم اومد تو چند دقیقه یه لباس طراحی کردی :lol: )اصلا اقای ترابی در این مورد هرچی بگن من موافقم.(حالا چه منفی باشه و یا با من موافق باشه.)

واندرومن زننده ترین لباس قهرمانی تاریخ کمیک را داره.
بنظرتون ما میتونستیم این لباس را در این لیست قرار بدیم.
یکمی به عاقبتش فکر کنید.
نقل قول کردن
spidey noir
#14 spidey noir 1396-06-16 20:11
به نقل از nightspider:
به نقل از spidey noir:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از spidey noir:
  • بابا دیگه شما هم از لباس واندر ومن کم ایراد بگیرید؛درسته عالی نیست ولی برا شخصیتش خوبه.وبا توجه به نزدیک تر شدن به نسخه ی سینمایش خیلی خوب و عالی شده.(حالا قبول نمیکنین؛بیا یه لباس براش طراحی کن بفرستیمش دی سی.)

از نظر من اگه کل دست و پاهاش مثل دستبند هاش آهنی بود خیلی بهتر میشد :-*

نه اتفاقا بدتر هم میبود!(ولی خوشم اومد تو چند دقیقه یه لباس طراحی کردی :lol: )اصلا اقای ترابی در این مورد هرچی بگن من موافقم.(حالا چه منفی باشه و یا با من موافق باشه.)

واندرومن زننده ترین لباس قهرمانی تاریخ کمیک را داره.
بنظرتون ما میتونستیم این لباس را در این لیست قرار بدیم.
یکمی به عاقبتش فکر کنید.

,شما راست میگید این لباس لایق این لیست نیست ولی بدترین هم نیست.
نقل قول کردن
Ahmad
#15 Ahmad 1396-06-16 20:46
داداشای گلم این حرفا رو بیخیال
همین الان انیمیشن بتمن و هارلی کوئین رو دیدم
عجب اشغالی بود و عجب داستان مزخرفی داشت
بتمنم دیگه خز شده رفت پی کارش. یعنی اونجایی که هارلی تو ماشین بتمن گوزید گند خورد به کل ابهت بتمن
واقعا پول این قدر مهمه که همچین کارتونی ساختن؟
:-x
نقل قول کردن
Ahmad
#16 Ahmad 1396-06-16 20:48
به نقل از spidey noir:
به نقل از nightspider:
به نقل از spidey noir:
به نقل از mehran spidey:
به نقل از spidey noir:
  • بابا دیگه شما هم از لباس واندر ومن کم ایراد بگیرید؛درسته عالی نیست ولی برا شخصیتش خوبه.وبا توجه به نزدیک تر شدن به نسخه ی سینمایش خیلی خوب و عالی شده.(حالا قبول نمیکنین؛بیا یه لباس براش طراحی کن بفرستیمش دی سی.)

از نظر من اگه کل دست و پاهاش مثل دستبند هاش آهنی بود خیلی بهتر میشد :-*

نه اتفاقا بدتر هم میبود!(ولی خوشم اومد تو چند دقیقه یه لباس طراحی کردی :lol: )اصلا اقای ترابی در این مورد هرچی بگن من موافقم.(حالا چه منفی باشه و یا با من موافق باشه.)

واندرومن زننده ترین لباس قهرمانی تاریخ کمیک را داره.
بنظرتون ما میتونستیم این لباس را در این لیست قرار بدیم.
یکمی به عاقبتش فکر کنید.

,شما راست میگید این لباس لایق این لیست نیست ولی بدترین هم نیست.

والا من که بدتر از لباس واندرومن ندیدم اصلا
بیربط ، بی ذوق و ضایع
به قول بچه ها به مایو شنا بیشتره میخوره
حالا شما دوست داری اشکالی نداره. فقط زیاد نیگاش نکن نمره چشات بالا میره:lol:
نقل قول کردن
Shadow-man
#17 Shadow-man 1396-06-16 20:52
به نقل از Ahmad:
داداشای گلم این حرفا رو بیخیال
همین الان انیمیشن بتمن و هارلی کوئین رو دیدم
عجب اشغالی بود و عجب داستان مزخرفی داشت
بتمنم دیگه خز شده رفت پی کارش. یعنی اونجایی که هارلی تو ماشین بتمن گوزید گند خورد به کل ابهت بتمن
واقعا پول این قدر مهمه که همچین کارتونی ساختن؟
:-x

اره راست میگی به خدا. من که اخرش خوابم برد.یهو بلند شدم دیدم بتمن و نایت وینگ مثل خره ها دارن هارلی رو بوس میکنن! کلا اخرین انیمیشن دی سی که واقعا با جون و دل دوستش داشتم فلش پوینت بود. بقیه شون یا افتضاح بودن با متوسط. این بتمن و هارلی کوئین که واقعا افتضاح بود. گند زد به بتمنو ابهتش. از کوین کانروی بعید بود صداپیشگی بتمن رو تو این کارتون رو انجام بده. حالا بقیه کارتون های دسی اگه بد هستن لااقل صحنه های اکشن خوبی دارن ولی این اونم نداشت لامصب
نقل قول کردن
mehran spidey
#18 mehran spidey 1396-06-16 21:11
به نقل از Shadow man:
به نقل از Ahmad:
داداشای گلم این حرفا رو بیخیال
همین الان انیمیشن بتمن و هارلی کوئین رو دیدم
عجب اشغالی بود و عجب داستان مزخرفی داشت
بتمنم دیگه خز شده رفت پی کارش. یعنی اونجایی که هارلی تو ماشین بتمن گوزید گند خورد به کل ابهت بتمن
واقعا پول این قدر مهمه که همچین کارتونی ساختن؟
:-x

اره راست میگی به خدا. من که اخرش خوابم برد.یهو بلند شدم دیدم بتمن و نایت وینگ مثل خره ها دارن هارلی رو بوس میکنن! کلا اخرین انیمیشن دی سی که واقعا با جون و دل دوستش داشتم فلش پوینت بود. بقیه شون یا افتضاح بودن با متوسط. این بتمن و هارلی کوئین که واقعا افتضاح بود. گند زد به بتمنو ابهتش. از کوین کانروی بعید بود صداپیشگی بتمن رو تو این کارتون رو انجام بده. حالا بقیه کارتون های دسی اگه بد هستن لااقل صحنه های اکشن خوبی دارن ولی این اونم نداشت لامصب

به خوب نکته ای اشاره کردی از نظر من هم آخرین انیمیشن به دردبخور و باحال دیسی همون فلش پوینت بود ، شمارو نمیدونم اما من از انیمیشن بتمن : زیر نقاب سرخ خیلی خوشم میومد حتی الان هم خوشم میاد هر وقت ببینمش انگار برای اولین بار دیدمش توی اون انیمیشن خیلی از شخصیت ردهود خوشم میومد ، از نظر من حقش بود از راتن نمره ی کامل بگیره
نقل قول کردن
muhammad
#19 muhammad 1396-06-16 22:23
آفرین آفرین به این مقاله هایی که در چند روز اخیر تو سایت گذاشتید و مخصوصا همین
انتخاب ها و رتبه بندی ها کاملا درست وبجا و توضیحات دقیق
فقط این که در مورد قهرمانای DCو اون شورت گفتی واقعا ممنون ازتون . کمبود این گله به شدت حس میشد ;-)
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#20 j.jonah jameson 1396-06-16 22:51
ممنون بابت مقاله!
نمیدونم راجب به مقاله صحبت کنم یا راجب به کامنت های درخشانی که دادید !!
خب .....بذار با کامنت ها شروع کنیم.
به نقل از spidey noir:
مقاله ی خیلی عالی.واقعا حق دارین بگین این ابرقهرمان های دیسی بلد نیستن شورتشون رو از زیر لباسشون بپوشن.(اینپ بچه هم میفهمه!)ودرباره هویت مخفی سوپرمن بگم که چشمان مردم یونیورس دیسی از دنیای های دیگر یکم ضعیفه(یکم که یعنی خیلی)

باز همون بحث همیشگی.....
دوست عزیز؛ در اون زمانی که قهرمانای کمیک تازه خلق شده بودند اینکه یه شورت روی شلوارشون بپوشند یه چیز طبیعی بود.
طراحی های اولیه ویژن،مرد مورچه ای ،ولورین ( و عده ای از اعضای مردان ایکس ) و... از این تریپ طراحی ها داشتند دلیل نمیشه بگیم «فقط» DC. پس بهتره اون بخش «این رو بچه هم میفهمه» رو حذف کنی،چون خیلی ها از جمله خودت نمیدونستند.
راجب هویت سوپرمن من از خود آقای ترابی پرسیدم و ایشون گفتند که انگار یکی از قدرت های سوپرمن اینه که وقتی عینک میزنه کسی اون رو نمیشناسه یعنی به خواست خودش این اتفاق نمیوفته. اما یادمون نره این جریان عینک یکی از قدیمی ترین اشارات کمیکی هست که تا اکنون هم ازش داره استفاده میشه ( در فیلم واندروومن در کمیک سوپرمن در سریال سوپرگرل و ....)
به نقل از Shadow man:

لباس واندرومن ؟ :-x

چشه؟ کاکتوسیه ؟ همین لباس واندروومن باعث شده ازش روی بعضی از وسایل شخصی بچه های اون ور آب مثل «لیوان،مسواک و...) استفاده بشه؛اگر بد بود عمرا از این کارا میکردند.
به نقل از nightspider:

واندرومن زننده ترین لباس قهرمانی تاریخ کمیک را داره.
بنظرتون ما میتونستیم این لباس را در این لیست قرار بدیم.
یکمی به عاقبتش فکر کنید.

دوست عزیز درست همونطور که بالا گفتم لباسش مشکلی نداره بلکه با اصول و عقاید ما جور در نمیاد. وگرنه آلان شما بزن تو اینترنت پیشبند،مایو،شور ت و.... از این شخصیت ساخته شده.
یه چیزی از لباس واندروومن بدتر لباسی بود که سو استورم ( عضو نامرئی 4 شگفت انگیز) مدتی پوشید. یه لباس واقعا نامناسب که اون رو بیشتر شبیه به فاحشه ها کرده بود. و اصلا به شخصیت اش نمیخورد.( خوشبختانه دیگه ازش استفاده نشد)
#15
دوست عزیز درسته سایت از نظر اظهار کردن هر بحثی محدودیت نداره ولی یه مراعات بزار تنگش.
راجب اون انیمیشن هم راست میگی؛ توقع ها ازش بیشتر بود. اما یادتون نره جوکر خودش هم از هارلی دل خوشی نداره و چند بار هم قصد جونش رو کرده. و این انیمیشن هم میخواد بگه که مهم نیست کی باشی اگر یه دختر دیوونه مثل هارلی گیرت بیوفته ممکنه از این رو به اون رو بشی. آخر انیمیشن هم که دیدید چی شد!! عقل بتمن هم نمیرسید که باید اون یابوعلفی رو آتیش بزنه! ( اما باز هم در این مورد حق دارید)
متاسفانه جوی بسیار ضد DC در سایت داره شکل میگیره.و این اصلا اون چیزی نیست که سایت براش ساخته شده درسته شخصیت مردعنکبوتی که خودش جزو Marvel هست اساس این سایته!ولی ریشه ی این سایت رو قبلا «کمیک فن ها» آبیاری میکردند. براشون مهم نبود چی یا کی یا کجا ..... لطفا به گذشته ها برگردیم.
مقاله هم بنظرم خیلی منصفانه نوشته شده بود. البته لباس پانیشر از اولش هم برای من جذابیت دیگه ای داشت.
نقل قول کردن
nightspider
#21 nightspider 1396-06-16 23:43
به نقل از j.jonah jameson:
ممنون بابت مقاله!
نمیدونم راجب به مقاله صحبت کنم یا راجب به کامنت های درخشانی که دادید !!
خب .....بذار با کامنت ها شروع کنیم.
به نقل از spidey noir:
مقاله ی خیلی عالی.واقعا حق دارین بگین این ابرقهرمان های دیسی بلد نیستن شورتشون رو از زیر لباسشون بپوشن.(اینپ بچه هم میفهمه!)ودرباره هویت مخفی سوپرمن بگم که چشمان مردم یونیورس دیسی از دنیای های دیگر یکم ضعیفه(یکم که یعنی خیلی)

باز همون بحث همیشگی.....
دوست عزیز؛ در اون زمانی که قهرمانای کمیک تازه خلق شده بودند اینکه یه شورت روی شلوارشون بپوشند یه چیز طبیعی بود.
طراحی های اولیه ویژن،مرد مورچه ای ،ولورین ( و عده ای از اعضای مردان ایکس ) و... از این تریپ طراحی ها داشتند دلیل نمیشه بگیم «فقط» DC. پس بهتره اون بخش «این رو بچه هم میفهمه» رو حذف کنی،چون خیلی ها از جمله خودت نمیدونستند.
راجب هویت سوپرمن من از خود آقای ترابی پرسیدم و ایشون گفتند که انگار یکی از قدرت های سوپرمن اینه که وقتی عینک میزنه کسی اون رو نمیشناسه یعنی به خواست خودش این اتفاق نمیوفته. اما یادمون نره این جریان عینک یکی از قدیمی ترین اشارات کمیکی هست که تا اکنون هم ازش داره استفاده میشه ( در فیلم واندروومن در کمیک سوپرمن در سریال سوپرگرل و ....)
به نقل از Shadow man:

لباس واندرومن ؟ :-x

چشه؟ کاکتوسیه ؟ همین لباس واندروومن باعث شده ازش روی بعضی از وسایل شخصی بچه های اون ور آب مثل «لیوان،مسواک و...) استفاده بشه؛اگر بد بود عمرا از این کارا میکردند.
به نقل از nightspider:

واندرومن زننده ترین لباس قهرمانی تاریخ کمیک را داره.
بنظرتون ما میتونستیم این لباس را در این لیست قرار بدیم.
یکمی به عاقبتش فکر کنید.

دوست عزیز درست همونطور که بالا گفتم لباسش مشکلی نداره بلکه با اصول و عقاید ما جور در نمیاد. وگرنه آلان شما بزن تو اینترنت پیشبند،مایو،شورت و.... از این شخصیت ساخته شده.
یه چیزی از لباس واندروومن بدتر لباسی بود که سو استورم ( عضو نامرئی 4 شگفت انگیز) مدتی پوشید. یه لباس واقعا نامناسب که اون رو بیشتر شبیه به فاحشه ها کرده بود. و اصلا به شخصیت اش نمیخورد.( خوشبختانه دیگه ازش استفاده نشد)
#15
دوست عزیز درسته سایت از نظر اظهار کردن هر بحثی محدودیت نداره ولی یه مراعات بزار تنگش.
راجب اون انیمیشن هم راست میگی؛ توقع ها ازش بیشتر بود. اما یادتون نره جوکر خودش هم از هارلی دل خوشی نداره و چند بار هم قصد جونش رو کرده. و این انیمیشن هم میخواد بگه که مهم نیست کی باشی اگر یه دختر دیوونه مثل هارلی گیرت بیوفته ممکنه از این رو به اون رو بشی. آخر انیمیشن هم که دیدید چی شد!! عقل بتمن هم نمیرسید که باید اون یابوعلفی رو آتیش بزنه! ( اما باز هم در این مورد حق دارید)
متاسفانه جوی بسیار ضد DC در سایت داره شکل میگیره.و این اصلا اون چیزی نیست که سایت براش ساخته شده درسته شخصیت مردعنکبوتی که خودش جزو Marvel هست اساس این سایته!ولی ریشه ی این سایت رو قبلا «کمیک فن ها» آبیاری میکردند. براشون مهم نبود چی یا کی یا کجا ..... لطفا به گذشته ها برگردیم.
مقاله هم بنظرم خیلی منصفانه نوشته شده بود. البته لباس پانیشر از اولش هم برای من جذابیت دیگه ای داشت.

دوست عزیز من که نگفتم بده گقتم زننده است خودم توی مقاله ی اصلی واندرومن را گذاشته بودم گزینه ی 7 ولی بعد با خودم گفتم که ممکنه سایت را فیلتر کنن بخاطر همین هم گفتم به عاقبتش فکر کنین وگرنه از نظر زیبایی که واقعا زیبا است. و اونجا که گفتین قهرمانان شورت میپوشن فقط ماله دی سی نیست باید بگم که بتمن و سوپرمن شخصیت های یک و دو دی سی هستن و همان طور که توی مقاله گفتم برای دهه ی 50 و 60 میلادی این شورت خوب بوده ولی برای الان نیست بخاطر همین از فیلم های دی سی و کمیک هاش حذف شدن ماله مارولم نمیدونم کدوم قهرمان در جه یکیش شورت میپوشید.
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#22 j.jonah jameson 1396-06-16 23:57
#21
درسته منم خلاف گفته های شما چیزی نگفتم داشتم میگفتم اگر زننده است پس چرا ازش اونور استفاده میشه؟
حرف من اینه عقاید ما با این طراحی لباس نمیخونه وگرنه مشکلی نداره/
اما .....من که ما موضوع اون شورته که مشکلی نداشتم.
و تازه منم نگفتم اینا فقط برای دیسی اند ( ویژن ولورین انت من برای مارول اند )
به نقل از nightspider:

ماله مارولم نمیدونم کدوم قهرمان در جه یکیش شورت میپوشید.

عرض کردم که .....اینایی که گفتم بجز ولورین باقیشون درجه دو و سه اند.
نقل قول کردن
Omid.J
#23 Omid.J 1396-06-17 01:14
تقریبا با لیستت موافقم، البته به نظرم لباس کاپیتان آمریکا از فلش و ... بهتر نیست، با شورت روی لباس سوپرمن و بتمن هم مشکلی ندارم، اتفاقا به عنوان المان طراحی خیلی هم خوبه!
ولی به نظرم جای شخصیت‌های مونث کمه، مثلا لباس کلاسیک اسپایدرومن (جسیکا درو) عالیه


لباس اسپایدرگوئن هم که جدیدا خلق شده خیلی خوبه


یا مثلا لباس بلک کت و کتومن (اگه ابرقهرمان حساب بشن!) یا واندرومن که بچه‌ها گفتن و میز مارول و ...
به لباس سیاه (سیمبیوت فضایی) اسپایدرمن هم می‌تونستی اشاره کنی تو همون مورد اسپایدرمن، اونم واقعا خوبه.
نقل قول کردن
nightspider
#24 nightspider 1396-06-17 02:05
به نقل از Omid.J:
تقریبا با لیستت موافقم، البته به نظرم لباس کاپیتان آمریکا از فلش و ... بهتر نیست، با شورت روی لباس سوپرمن و بتمن هم مشکلی ندارم، اتفاقا به عنوان المان طراحی خیلی هم خوبه!
ولی به نظرم جای شخصیت‌های مونث کمه، مثلا لباس کلاسیک اسپایدرومن (جسیکا درو) عالیه



لباس اسپایدرگوئن هم که جدیدا خلق شده خیلی خوبه


یا مثلا لباس بلک کت و کتومن (اگه ابرقهرمان حساب بشن!) یا واندرومن که بچه‌ها گفتن و میز مارول و ...
به لباس سیاه (سیمبیوت فضایی) اسپایدرمن هم می‌تونستی اشاره کنی تو همون مورد اسپایدرمن، اونم واقعا خوبه.

لباس هایی که الهام گرفته از لباس های دیگه هستن که حساب نمیشه .
همین لباس گوئن اسپایدر و با لباس سیمبیوت و مایلز که از لباس اصلی مردعنکبوتی الهام گرفتن و درمورد زن عنکبوتی اگه 15 گزینه ای بود حتما با کاپیتان مارول نه میز مارول قرار میگرفت
در مورد شورت هم برای زمان های قدیم خوب بود ولی برای زمان حال زشت و مسخره است اگه فیلم های دی سی یا کمیک هاشم دیده باشی میبینی که شورت را از روی لباس حذف کردن
نقل قول کردن
hassan91
#25 hassan91 1396-06-17 02:08
واقعا میدونستم که لباس مرد عنکبوتی در رتبه ی اول قرار میگیره چون تو مقاله‌ی «چرا مرد عنکبوتی را دوست داریم »که یکی از بهترین مقاله هاست، به این موضوع اشاره شده بود. این لباس لباسیه که تو سینما هم به چشم میاد. طرح قشنگی داره واقعن. همه ی گزینه ها واقعا خوب بودن.
لباس بتمن که لباس کاملا سیاهش واقعا عالیه حتی ازش به عنوان ابزار استفاده میکنه. واقعا بتمن همیشه از لباسش به عنوان ابزار استفاده میکنه.
لباس دکتر استرنج و شزم هم برای من خیلی خوب هستن.
نقل قول کردن
THAT MAN
#26 THAT MAN 1396-06-17 09:16
20#:
اقای جیمسون به نظرتون خودتون با این کامنت تو سایت الکی جو درست نکردین؟! الان مدتیه سایت اصلا درباره دی سی مطلب نزاشته که بخواد جو درست بشه. هر کی هم از دی سی انتقاد میکرد که الحمداله بن شده. شما چطور به این نتیجه رسیدی که داره جو ضد دی سی در سایت شکل میگیره؟ میخواهید دوباره به سایت برچسب بزنن؟ از شما بعید بود. دو، سه نفر فقط اومدن از کارتون جدید بتمن انتقاد کردن و لباس واندرومن که واقعا قابل انتقاد هم هستند. ایا این شد جو ضد دی سی؟ هر کی از دی سی به خاطر اون انیمیشن انتقاد کنه میشه ضد دی سی؟!!!
و در اخر اینکه ایا واقعا چون از روی یه شخصیت مسواک میسازن پس لباسش خوبه؟!!!! واقعا؟ معروف بودن و نمادین بودن به خوب بودن لباس ربطی داره؟
از شما بعید بود به جمع ماستمال ها ملحق بشوید! البته جدیدا مد شده . کلاس داره. ولی از جیمسون حقیقت گو بعید بود
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#27 j.jonah jameson 1396-06-17 10:16
#26
به به بوی جیگر اومد!
من نمیدونم تعبیر شما از این کامنت چیه ....
نقل قول:
واقعا حق دارین بگین این ابرقهرمان های دیسی بلد نیستن شورتشون رو از زیر لباسشون بپوشن.(اینو بچه هم میفهمه!)ودرباره هویت مخفی سوپرمن بگم که چشمان مردم یونیورس دیسی از دنیای های دیگر یکم ضعیفه(یکم که یعنی خیلی)
ببین حق میدم میخوای از حق و حقیقت صحبت کنی و بگی من دارم اشتباه میکنم ولی راهش رو بلد نیستی عزیز!
راجب اون بخشی از حرفتون که فرمودید «سایت مدتیه راجب به دیسی مطلب نذاشته » باید بگم این کمیک نایتوینگ اینجا برای خوشگلیه؟ یه کمیک ترجمه و ادیت شده منم خوندم و بنظرم واقعا کار این دو نفر هم واقعا خوبه ولی همش 12 نظر داره . و سرجمع شاید 4 تاش نقد باشند.
و اینکه مقالاتی که قبلا راجب DC در سایت بوده به تازگی هم بالا اومده و اینم اضافه کنم که بعضی از مقالات اشاراتی به DC و Marvel شده. پس اینم حسابه! خب این حرفتون که با اجازه اشتب از آب دراومد.
بریم بعدی .....
شما فقط کامنت رو میخونید اصلا نگاه نکردید من چی دارم میگم.
بنده خدا اومده گفته انیمیشن اش اشغاله گفتم حق داری ولی راجب انیمشن اش هم توضیح دادم که باید جور دیگه ای بهش نگاه کرد. بتمن رو همه جا بگردی ازش کارتون و انیمیشن هست این انیمیشن فقط برای نشان دادن هارلی بود......حالا خوبه توی پرانتز نوشتم ها حق با ایشونه ! ولی باز مثل که بدهکار هم شدیم.
بریم بعدی.....
راجب مسواک و این چیزا خدمت ات بگم که .....
ببین یه چیزی هست به اسم درک مطلب که نمره ای از این جهت بهت تعلق نمیگیره.چون من عرض کردم که این ها ممکنه برای «ما» اینطوری باشه.ولی عقاید کشور های دیگه با ما فرق میکنه.این طرح لباس واندروومن اونقدر طرفدار داره که همچنان داره ازش استفاده میشه.معروف بودن رو که نمیدونم ولی نمادین بودن به خوب بودن لباس خیلی بستگی داره.همین لباس بتمن نماد از خفاشه برای همین خیلی زیباست.تارهای روی لباس مردعنکبوتی نماد از عنکبوته
لباس واندروومن هم میشه گفت نمادی از آزادی زنان است.
و همچنان طراحی ها شبیه به همون طراحی اولیه است.
و حالا بخش موردعلاقه ی من .....ماست مالی. والا اینطور که پیداست از جانب من که همه چیز آشکار و عیانه. و انچه که عیان است چه حاجب به بیان است. اینم که جدیدا مد شده رو من در جریان نیستم ولی مثل اینکه شما از من هم زودتر خبردار شدید.
و در آخر اینکه جیمسون همیشه حقیقت رو نمیگه. مگر اینکه به نفع خودش باشه!
نقل قول کردن
Webman
#28 Webman 1396-06-17 10:24
#27:
جیمسون جان اشتباه نمیکنی؟
کمیک و مقاله های قبلی که بالا اومدن که "مقاله جدید" حساب نمیشه که. :lol: این بنده خدا راست میگه منم مدتیه هیچ مقاله یا خبر جدیدی از دی سی ندیدم تو سایت. واقعا خیلی حیفه چون من بهترین مقالات دی سی رو همیشه تو این سایت میخوندم
ولی از این سیاست که بحث نکنیم چون ممکنه انتی دی سی یا انتی مارول به حساب بیاییم متنفرم. من جو چالشی قدیم سایت رو بیشتر دوت سداشتم. ادم احساس میکرد داره رشد میکنه. ولی به نظرم بعضی ها ظرفیتش رو نداشتن. مخصوصا برخی نویسنده ها و ادمین های سایت :-*
نقل قول کردن
Webman
#29 Webman 1396-06-17 10:31
به نقل از j.jonah jameson:

و در آخر اینکه جیمسون همیشه حقیقت رو نمیگه. مگر اینکه به نفع خودش باشه!

اره درسته ولی جیمسون خوشم میاد هیچ وقت ذاتش عوض نمیشه. غلط هم بگه روی حرفش وامیسته :lol:
نقل قول کردن
Webman
#30 Webman 1396-06-17 10:32
به نقل از j.jonah jameson:

باید بگم این کمیک نایتوینگ اینجا برای خوشگلیه؟ یه کمیک ترجمه و ادیت شده منم خوندم و بنظرم واقعا کار این دو نفر هم واقعا خوبه ولی همش 12 نظر داره . و سرجمع شاید 4 تاش نقد باشند.

خب شما چرا نقدش نکردی؟ :-* واقعا چرا دیگه برای این سایت نقد نمینویسید؟
نقل قول کردن
j.jonah jameson
#31 j.jonah jameson 1396-06-17 10:36
به نقل از Webman:
#27:
جیمسون جان اشتباه نمیکنی؟
کمیک و مقاله های قبلی که بالا اومدن که "مقاله جدید" حساب نمیشه که. :lol: این بنده خدا راست میگه منم مدتیه هیچ مقاله یا خبر جدیدی از دی سی ندیدم تو سایت. واقعا خیلی حیفه چون من بهترین مقالات دی سی رو همیشه تو این سایت میخوندم
ولی از این سیاست که بحث نکنیم چون ممکنه انتی دی سی یا انتی مارول به حساب بیاییم متنفرم. من جو چالشی قدیم سایت رو بیشتر دوت سداشتم. ادم احساس میکرد داره رشد میکنه. ولی به نظرم بعضی ها ظرفیتش رو نداشتن. مخصوصا برخی نویسنده ها و ادمین های سایت :-*

درسته مقاله ی جدید حساب نمیشند ولی وقتی اومدن بالا یعنی اینکه ارزش اش رو دارند که دوباره خونده بشند.
بله منم جو قدیم رو بیشتر دوست دارم.
این سیاست هم اشتباهه ولی وقتی یه نظری بد گفته بشه دقیقا همین برداشت ازش میشه.
من نمیگم اصلا چیزی نگید بگید ولی جانب حق رو هم رعایت کنید.
#29
خوشم اومد ازت
#30
کنکور
نقل قول کردن
Marc Spector
#32 Marc Spector 1396-06-17 10:38
به نقل از Webman:
#27:
جیمسون جان اشتباه نمیکنی؟
کمیک و مقاله های قبلی که بالا اومدن که "مقاله جدید" حساب نمیشه که. :lol: این بنده خدا راست میگه منم مدتیه هیچ مقاله یا خبر جدیدی از دی سی ندیدم تو سایت. واقعا خیلی حیفه چون من بهترین مقالات دی سی رو همیشه تو این سایت میخوندم
ولی از این سیاست که بحث نکنیم چون ممکنه انتی دی سی یا انتی مارول به حساب بیاییم متنفرم. من جو چالشی قدیم سایت رو بیشتر دوت سداشتم. ادم احساس میکرد داره رشد میکنه. ولی به نظرم بعضی ها ظرفیتش رو نداشتن. مخصوصا برخی نویسنده ها و ادمین های سایت :-*

ععع همین هفته پیش 10 ساید کیک برتر دیسی بالا اومد
ولی خب تراکم مارول نسبت به دیسی اینجا بیشتر که اونم چون درباره مرعنکبوتیه و هزار ماشالله با همه هم رفیقه و داستاناش به همه ربط پیدا میکنه دنیای مارول بیشتر پوشش داده میشه(از نظر من) ولی خدایی سه چهارتا مطلب تو cb.com درباره تریلر جاستیس لیگ بود که شرح داده بود و امروزم یکی دیگه دوباره اومد بالا کاش اوناهم پوشش داده میشد
نقل قول کردن
nightspider
#33 nightspider 1396-06-17 12:42
آقا یه چیزی بگم و جر و بحث را تموم کنید
1-میخواستم واندرومن را بزارم ولی گفتم که ممکنه دوباره سایت را فیلتر کنن.بدون عکس که نمیشد اسمی از واندرومن اورد وگرنه خب ما که احمق نیستیم و میدونم لباس واندرومن برای اونا ایرادی نداره ولی چه میشه کرد بعضی چیزا را نمیشه توی سایت گذاشت.مخصوصا لباس زن ها .
2-فیلم بتمن و هارلی کوین فقط طنز بود و روی محبوبیت هارلی کوین و نایت وینگ مانور میداد و بیشتر برای پول بود ولی همان طور که گفتم فقط خنده دار بود.
3-خودم هفته ی پیش دستیارهای برتر دی سی را کار کردم پس نگین سایت ضد دی سی شده.
3-در مورت شورت هم که تو مقاله یه شوخی کردم باهاش باید بگم که یه شوخی بود.خب قدیما شورت رو لباس می پوشیدن حالا دیگه نمی پوشن دیگه.گفتم هم که توی دهه های 50 و 60 خوب بود ولی الان زشت و بچگانه است.اگه غلط میگم بگو غلط میگی الان هم توی کمیک و فیلم های دی سی دیگه بتمن و سوپرمن شورت ندارن.
نقل قول کردن
spider parker
#34 spider parker 1396-06-17 16:52
خسته نباشید جناب سخائی ، مقاله خیلی خوبی بود ...
اما ایکاش نام طراح لباس ها رو ذکر میکردید ...
یه مورد دیگه هم درباره لباس ولورینه ،عکسی که گذاشتید با توضیحاتی که دادید مطالقت نداشت ( در واقع باید عکس اون لباسی که جان رومیتا در شماره ۱۸۱ کمیک incredible hulk برای ولورین خلق کرد میبود . البته شاید دلیلی داشتید )
در کل مقاله خیلی خوبی بود، با تشکر ;-)
نقل قول کردن
nightspider
#35 nightspider 1396-06-17 17:09
به نقل از spider parker:
خسته نباشید جناب سخائی ، مقاله خیلی خوبی بود ...
اما ایکاش نام طراح لباس ها رو ذکر میکردید ...
یه مورد دیگه هم درباره لباس ولورینه ،عکسی که گذاشتید با توضیحاتی که دادید مطالقت نداشت ( در واقع باید عکس اون لباسی که جان رومیتا در شماره ۱۸۱ کمیک incredible hulk برای ولورین خلق کرد میبود . البته شاید دلیلی داشتید )
در کل مقاله خیلی خوبی بود، با تشکر ;-)

من فقط مینویسم و درسته این لباس اصلی ولورین هم نیست.
مسئول عکس گذاری و گذاشتن مقاله ی من روی سایت یکی دیگه هست.
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1396-06-17 17:28
اقای that man؟
میشه لطفا این عکس اواتارت رو عوض کنی؟ من حالم از این عکسه بهم میخوره. لابد میدونی که اخرش معلوم شد همش جعلی و کلاه برداری بوده؟
پس خواهشا عوضش کن چون من اصلا نمیتونم تحملش کنم
نقل قول کردن
mtm
#37 mtm 1396-06-17 17:30
34 و 35#:
ایراد از من بود. عکس رو در اسرع وقت عوضش میکنم
نقل قول کردن
Fire storm
#38 Fire storm 1396-06-22 20:21
مطلب خوبی بود ممنون
ولی خدایی،باید لباس ولورین حداقل چهارم میشد
ولی اون موقع چ تیپ هایی‌ مد بوده ها. :lol:
شورت روی شلوار :-|
نقل قول کردن
arian_metallica
#39 arian_metallica 1396-08-02 18:52
ولی اون موقع چ تیپ هایی‌ مد بوده ها. :lol:
شورت روی شلوار :-|
ولی اسپایدرمن ما از همون اولم لباسش عالی بود 8)
نقل قول کردن
old man omid
#40 old man omid 1397-08-14 15:39
مقاله خیلی خوبی بود خسته نباشین ولی بنظرمن لباس بتمن باید بیاد اول و مردعنکبوتی هم دوم و سوپر من هم سوم.
نقل قول کردن
kiyan
#41 kiyan 1397-08-14 16:46
به نقل از old man omid:
مقاله خیلی خوبی بود خسته نباشین ولی بنظرمن لباس بتمن باید بیاد اول و مردعنکبوتی هم دوم و سوپر من هم سوم.

خوش اومدی عزیز
ولی توصیه میکنم برای این که نظراتت جدی تر گرفته بشن برای حرفات دلیل بیاری
یعنی بگی به این دلیل و فلان دلیل این لباس از اون لباس بهتره یا بدتره
نقل قول کردن
iron_thor
#42 iron_thor 1397-08-24 16:12
نامردا ایرون من زیادی بود نذاشتینش اون همه مارک داره یکی تو لیست جا نداشت خصوصا مدل سیاه و طلایی (فک کنم مارک 20 بود)یا پرایم آرمور(مارک52)یا حتی مارک 6 تازه لباس ثور هم خیلی خوبه و خیلی بهتر از قهرمانای دیسی ان که بلد نیستن شرت رو زیر شلوار بپوشن.والا. :-?
به نقل از Teen_Titans:
مقاله خیلی خوبی بود :-) . البته هر ده لباس برای قهرمانان مرد بودند. به نظرم لباس واندرومن یا هاک گرل هم میتونست بین شون باشه.

اون که اصلا انقد بدم میاد از لباسش اه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45