10 حادثه تلخی که برای بازیگران و سازندگان فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی رخ داد

10 حادثه تلخی که برای بازیگران و سازندگان فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی رخ داد

به مناسبت دهمین سالگرد مرگ «هیث لجر» این مقاله تقدیم شما میشود.

 

10- کان وی ویکلیف (Conway Wickliffe)

 کان وی ویکلیف (Conway Wickliffe)

یکی از متخصصین برجسته جلوه های ویژه و بدلکاری در هالیوود آقای «کان وی ویکلیف» بود که قبلا برنده اسکار هم شده بود و هنگام ساخت فیلم "شوالیه تاریکی" در گذشت. این اتفاق ماه سپتامبر سال 2007 رخ داد. او داشت صحنه مربوط به انفجار ماشین بتمن "بتموبیل" را تمرین میکرد . او در این موقع داشت در یک ماشین دیگر فیلمبرداری میکرد ولی این ماشین در جایی که باید دور 90 درجه میزد، نزد. بنابراین از مسیر خارج و با سرعت به درخت برخورد کرد . او به دلیل برخورد مستقیم و در حالی که فقط 41 سال داشت درگذشت. تحقیقات انجام شده نشان داد خودش مقصر بوده و نکات ایمنی لازم را رعایت نکرده است.  فیلم شوالیه تاریکی به او و هیث لجر تقدیم شد.

 

9- شارلیز ترون (Charlize Theron )

 شارلیز ترون (Charlize Theron )

"ایان فلاکس" (Æon Flux) نام فیلم ابرقهرمانی است که از روی انیمه مشهور و تحسین شده ای به همین نام در سال 2005 ساخته شده و راستش رو بخواهید به موفقیت خاصی دست نیافت؛ نه در گیشه و در نزد منتقدین. اما شاید جنجالی ترین خبر مربوط به این فیلم مربوط به زمانی میشود که بازیگر اصلی آن یعنی «شارلیز ترون» در حالی که فقط 10 روز از فیلمبرداری گذشته بود دچار یک جراحت شدید شد. یعنی وقتی داشت یک صحنه بدلکاری را خودش اجرا میکرد و داشت پشتک میزد ناگهان روی گردنش فرود آمد! ترون را به بیمارستان منتقل کردند و معلوم شد که دیسک کمر گرفته و برای مدتی نمیتواند به خوبی حرکت کند. دکترها میگفتند که بهتره برای مدتی کار نکند ولی او بعد از چند هفته فیزیوتراپی سر کارش برگشت. از اون موقع به بعد هم دیگه هرگز خودش بدل کاری اجرا نکرد و اجازه میده حرفه ای ها این کار رو بکنند!

 

8- اس جی هریس (SJ Harris)

بدلکار ددپول 2

همانطور که اینجا اعلام کردیم ، روز 24 مرداد ماه 1396 به علت فوت خانم هریس برای چند روز فیلمبرداری ددپول 2  متوقف شد. این خانم بدل کار به نام «اس جی هریس»، موتور سواری حرفه ای بوده است و بدل کار خانم «زیزی بیتس» در نقش دومینو بوده است. این بدلکاری در جک پول پلازا در کانادا انجام میشد که هریس کنترل موتور را از دست می دهد و به یکی از پنجره های برج شاو اصابت میکند و متاسفانه جان میبازد. متاسفانه چون دومینو در آن سکانس کلاه ایمنی نداشت پس بدلکار هم نباید کلاه ایمنی داشته باشد. در ضمن خانم هریس اولین موتور سوار زن سیاهپوست حرفه ای در دنیا شناخته می شد.

  

7- جان همیلتون (John Hamilton)

جان همیلتون (John Hamilton)

«جان همیلتون» قبل از اینکه در دهه 50 میلادی در سریال معروف و محبوب "ماجراهای سوپرمن" ظاهر بشه، در دو سریال سینمایی که شرکت کلمبیا پیکچرز برای سوپرمن ساخته بود نیز نقش سردبیر روزنامه "دیلی پلانت" یعنی «پری وایت» رو بازی کرده بود . او بین سالهای 1952 تا 1958 در 6 فصل از "ماجراهای سوپرمن" بازی کرد ولی در سن 71 سالگی درگذشت در حالی که سریال هنوز روی آنتن بود و قرار بود برای دو سال دیگه هم ادامه پیدا کنه. مرگ او روند تولید سریال را مختل کرد تا اینکه «پیر واتکین» استخدام شد تا به عنوان برادر پری وایت در سریال حضور داشته باشه .

 

6- جیمی الکساندر (Jamie Alexander)

 جیمی الکساندر (Jamie Alexander)

خانم «جیمی الکساندر» بازیگر نقش «سیف» در سری فیلم های مارول است که در ماه سپتامبر سال 2012 و در حین فیلم "ثور: دنیای تاریک" دچار حادثه شد. جالبه که اون موقع مشغول فیلمبرداری نبود و وقتی داشت در یک روز بارانی روی پلکانی فلزی راه میرفت زمین خورد و به شدت آسیب دید. خودش گفته ساعت 5 صبح بود و هوا تاریک بود و زمین هم لغزنده بوده. در پی این حادثه شانه اش در رفت ، 11 مهره کمرش آسیب دید و ماهیچه‌های لوزی شکل یا عضلات رومبوئید پشتش پاره شدند. گفته میشه آسیبش اونقدر شدید بود که ماه ها داشت استراحت میکرد . واقعا شانس آورد که زنده موند. این حادثه نشون میده که لوکیشن های فیلمبرداری تا چه حد میتونند خطرناک باشند.

  

5- جورج ریوز (George Reeves)

جورج ریوز (George Reeves)

«جورج ریوز» در سریال "ماجراهای سوپرمن" نقش سوپرمن را از سال 1952 تا زمان مرگش در سال 1959 بازی کرد. روز 16 ژوئن 1959 پلیش متوچه شد ریوز با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرده است. موقعی که این اتفاق افتاد تهیه کنندگان سریال "ماجراهای سوپرمن" برنامه داشتند تا حداقل برای دو فصل دیگر این سریال را ادامه دهند. البته مرگ او تا حد زیادی مشکوک بود و گزارش های ضد و نقیضی هم راجع بهش شنیده شد . برخی عقیده دارند او به دست نامزدش Leonore Lemmon کشته شده و برخی هم میگویند نایب رئیس کمپانی MGM به نام «ادی مانیکس» که با مافیا در ارتباط بود دستور قتلش رو صادر کرد چون جورج ریوز با همسرش رابطه داشته. در سال 2006 فیلمی تحسین شده به نام Hollywoodland ساخته شد که به مرگ مشکوک او میپرداخت و در آن «بن افلک» نقش جورج ریوز را بازی کرد.

 

4- لیندا گری (Linda Gary)

لیندا گری (Linda Gary)

«لیندا گری» یک صداپیشه موفق بود که قبل از اینکه در سال 1981 و در کارتون "مرد عنکبوتی" به جای «زن عمو می» حرف بزنه سابقه حضور در سریال های کارتونی را داشت. این سریال فقط 26 قسمت دوام داشت و بعدش به سریال موفق تر "مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او" تغییر نام داد (در این سریال «جون فوری» به جای زن عمو می حرف میزد). اما سال 1994 و برای سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" دوباره از خانم لیندا گری خواسته شد تا جای این نقش حرف بزند. او برای فصل اول جای این شخصیت حرف زد ولی سال 1995 در سن 50 سالگی به خاطر سرطان مغزی درگذشت . بنابراین سازندگان این کارتون مجبور شدند از «جولی بنت» برای فصل های بعدی استفاده کنند.

 

3- کریستوفر ریو (Christopher  Reeve)

 کریستوفر ریو (Christopher  Reeve)

قطعا «کریستوفر ریو» بهترین بازگر نقش سوپرمن و یکی از بهترین بازیگرانی است که نقش ابرقهرمانی بازی کرده است. متاسفانه در سال 1995 در یک مسابقه ی اسب سواری با مانع ، ریو از اسب پرت شد و با سر به نرده های مانعی که اسب از پریدن آن خودداری کرده بود،برخورد کرده و سپس نقش زمین شد. در اثر این حادثه به مهره های اول و دوم ستون فقرات او آسیب وارد شد و تنفس او قطع شد. کریستوفر از گردن به پایین فلج شده بود و اگر کمک های پزشکی به موقع نرسیده بود، زنده نمی ماند. او فقط 50 درصد شانس زنده ماندن داشت. او اینطور به یاد می آورد: "وقتی به من گفته شد که چه وضعی دارم، احساس کردم که دیگر یک انسان نیستم. بعد دانا (همسرم)  به اتاق من آمد و در پای تخت من زانو زد و چشم در چشم من دوخت. من گفتم : شاید دیگر ارزشش را نداشته باشد. شاید من باید غزل خداحافظی را بخوانم و او در حالی که گریه می کرد گفت: "اما تو هنوز خودت هستی و من تو را دوست دارم و این بود که زندگی مرا نجات داد". کریستوفر و دانا ریو قبل ازحادثه ازدواج موفقی داشتند اما در سال های بعد از آن حادثه رابطه ای قویتر ایجاد کردند. بعد از آن نیز ریو هرگز دست از مبارزه برنداشت و حتی سعی کرد در فیلم ها و سریال های تلویزیونی هم ظاهر شود. او همچنین در حمايت از تحقيقات پزشکی در زمينه آسيب های نخاعی به تلاش گسترده ای دست زد و در سال های حیات خود حساسيت بخشی از اندام های خود را به دست آورد. اما در نهایت سال 2004 و هنگامی که 52 سال داشت، به دليل ايست قلبی ناشی از عفونت مزمن زخمی کهنه ، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

  

2- براندون لی (Brandon Lee)

 براندون لی (Brandon Lee)

یکی از معروف ترین حوادثی که در طول تاریخ سینما برای یک بازیگر رخ داده مربوط به «براندون لی» میشود. او پسر «بروس لی» فقید بود که سال 1992 با فیلم "آتش تند" به موفقیت رسید و سپس برای نقش اصلی فیلم کمیک بوکی "کلاغ"  (The Crow) انتخاب شد (برای آشنایی با شخصیت کلاغ، این مقاله را بخوانید). در یکی از صحنه‌های فیلم که باید براندون مورد اصابت گلوله قرار میگرفت، پس از شلیک گلوله توسط یکی از بازیگران و اتمام فیلمبرداری، زمانیکه «الکس پرویاس» (کارگردان فیلم) دستور کات می‌دهد، براندون از جا بلند نشده و خون از اندام وی جاری شده و صحنه را فرا می‌گیرد. عوامل فیلم براندون را به بیمارستان مدیکال سنتر اوکلند منتقل می‌کنند اما براندون با زندگی وداع می‌کند … آرامگاه او در کنار پدرش بروس لی، در سیاتل، واشینگتن می‌باشد. بعدها گفته شد اشتباها یک گلوله واقعی در تفنگ کار گذاشته شده بود.  او بعد از 6 ساعت عمل جراحی درگذشت. فیلم کلاغ موقع این حادثه تقریبا تکمیل شده بود و فقط برای چند صحنه باقی مانده به جای براندون از یک بدلکار استفاده شد.  مرگ بروس و براندون هر دو در اوج جوانی و اوج حرفه‌ای بودن بسیار مشکوک است و به همین دلیل بحث های زیادی درباره آنها مطرح شده . مثلا اینکه خانواده لی از اول نفرین شده بوده اند یا اینکه آنها به عمد به قتل رسیده اند و ...

 

1- هیث لجر (Heath Ledger)

 هیث لجر (Heath Ledger)

راستش را بخواهید وقتی که اعلام شد بازیگری به نام «هیث لجر» قراره نقش «جوکر» را در فیلم "شوالیه تاریکی" ساخته «کریستوفر نولان» بازی کنه اولش زیاد استقبال نشد. هواداران میگفتند که به درد این نقش نمیخوره ولی پس از دیدن نقش آفرینی بی نظیر او به وجد آمدند؛ نقش آفرینی که باعث شد یک جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نصیب او شود. متاسفانه وقتی که تبلیغات برای این فیلم داشت به اوج خودش میرسید خبر رسید که هیث لجر در اتاقی خودش در هتل فوت کرده است. دو هفته پس از مرگ لجر، مرگ او تصادفی، و بر اثر مسمومیت شدید دارویی در نتیجهٔ مصرف هم‌زمان چندین نوع قرص ضداضطراب و مسکن و خواب‌آور اعلام شد.همچنین گفته میشود که لجر به دلیل آنکه به شدت در نقش خود فرو رفته بود دچار افسردگی شده و به مصرف دارو روی آورده بود. البته هشت روز پس از مرگ لجر، ویدئویی از او در اینترنت پخش شد که لجر را در حال استفاده از مواد مخدر نشان میداد و لجر در این ویدئو میگفت که بیست سال است که روزی پنج نخ حشیش مصرف می‌کند. در پی انتشار این ویدئو، دو برنامهٔ مشهور تلویزیونی در آمریکا این ویدئو را به قیمت ۲۰۰٬۰۰۰ دلار برای پخش خریدند؛ ولی بعداً اعلام کردند که در حمایت از هیث لجر و برای احترام به خانوادهٔ او، این ویدئو را در برنامهٔ خود پخش نخواهند کرد. گفته شده که سه بازیگر هم نسل لجر، یعنی «اسکارلت جوهانسون»، «ناتالی پورتمن» و «جاش برولین» در این تصمیم‌گیری نقش داشته‌اند و از نفوذ خود برای جلوگیری از پخش این ویدئو استفاده کرده‌اند.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 ابرقهرمان برتر دنیای كمیك كه به مارول یا دی سی تعلق ندارند

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

10 خبر داغ مارول در سال 2017

رتبه بندی اقتباس های سوپرمن در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

20 خبیث برتر دنیای سینما به انتخاب مجله امپایر

10 نقش آفرینی برتر فیلم های کمیک بوکی 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

M.S.H_logan
#1 M.S.H_logan 1396-11-15 15:06
خیلی مقاله عالیه بود، واقعا ممنون
ولی واقعا هیث لجر حیف شد و اگر مواد کشیدنش حقیقت داشته باشه واقعا جای تاسف داره که همچین بازیگر دوست داشتنی ای خودش رو از بین ببره
نقل قول کردن
Ice Dragon
#2 Ice Dragon 1396-11-15 16:31
عالی بود
نقل قول کردن
V.A.A
#3 V.A.A 1396-11-15 17:27
خیلی ممنون مثل همیشه سایت اسپایدی مقاله های عالی :lol:
نقل قول کردن
Amir_marvel
#4 Amir_marvel 1396-11-15 17:50
واقعا ادم با دیدن این خبرها حالش گرفته میشه مخصوصا هیث لجر
نقل قول کردن
mobin.md
#5 mobin.md 1396-11-15 17:58
ببخشید استاد اگه میشه و وقت دارین کمیک اونجرز نو سورندد رو ترجمه کنین یا تو برنامه های سایت قرار بدین
نقل قول کردن
Superior Sepehr.M
#6 Superior Sepehr.M 1396-11-15 18:00
با تشکر از اقای ترابی به خاطر مقاله های عالیشون
3_کریستوفر ریو مثل استیون هاوکینگ شده .شاید به اون اندازه مفید نباشه ولی زندگی در این وضعیت یه قهرمان میخواد که اون هم خود کریستوفر ریو هستش
2_براندون لی هم احتمالا کسی پشت ماجرا بوده . هزاران فیلم تفنگی ساخته شده .غیر از این غیر قابل قبوله که شخص به این بزرگی در فیلمی باز کنه و نکات ایمنی به این سادگی در اون فیلم رعایت نشه.
1_فک نکنم هیث لجر به خاطر نقش جوکر خودکشی کرده باشه .
به هر حال 20 سال بود که حشیش میکشید .هر کسی جای اون باشه به شدت افسرده و پریشان میشه .
باز هم ممنون .
نقل قول کردن
mobin.md
#7 mobin.md 1396-11-15 18:28
دوستان من امروز تو سایت سینما قلهک بودم دیدم ثور راگناروک رو پرده بود یکی از دوستام هم رفته دیده ولی متاسفانه وقتی نسخه بلوری فیلم میاد میزاره برا همین خودم دانلودش کرده بودم دیگه نرفتم ولی خواستم بگم خواستین برین ببینین راستی ببخشید بابت اسپم

ولی اینو بگم هر روز پشت سر هم نیس یه روز هست یه روز نیس مثلا فردا ساعت 18:30 پخش میشه
نقل قول کردن
Spider-Fan
#8 Spider-Fan 1396-11-15 18:32
به نقل از mobin.md:
ببخشید استاد اگه میشه و وقت دارین کمیک اونجرز نو سورندد رو ترجمه کنین یا تو برنامه های سایت قرار بدین


سلام
رویداد اونجرز نو سورندر واقعا رویداد باحالیه ولی آقای ترابی تو ی لینک زیر کامنت#36 گفتن که رویداد طولانی هست و با وجود ادیتور و مترجم کم هنوز سراغش نرفتن.

spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
mobin.md
#9 mobin.md 1396-11-15 18:35
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از mobin.md:
ببخشید استاد اگه میشه و وقت دارین کمیک اونجرز نو سورندد رو ترجمه کنین یا تو برنامه های سایت قرار بدین


سلام
رویداد اونجرز نو سورندر واقعا رویداد باحالیه ولی آقای ترابی تو ی لینک زیر کامنت#36 گفتن که رویداد طولانی هست و با وجود ادیتور و مترجم کم هنوز سراغش نرفتن.

spidey.ir/.../...


ممنون بابت کمکتون
نقل قول کردن
Amir
#10 Amir 1396-11-15 18:54
واقعا بعضی از اون ها شک برانگیزند مثل خانواده بروسلی و جورج،به شخصه از شماره 1و 4 خیلی ناراحت شدم،من مرد عنکبوتی 1994ت1998 حتی از مردعنکبوتی خارقالعاده هم بیشتر دوست دارم چون این انیمیشن اولین چیزی بود که منو با اسپایدرمن آشنا کرد بعد دو سه سال بعدم با کمیک ها آشنا شدم و سال 93 با این سایت و امسالم عضو شدم،در کل بگم این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن های اسپایدرمن هست ولی چند تا ایراد داشت:

1_گربه سیاه با فرمول ابرسربازی کاپیتان امریکا دارای قدرت شد در حلی که تو کمیک هیچ قدرتی نداشت(له جز اون ماجرایی که رفت پیش چندتا دانشمند و قدرت نحسی گرفت که معلوم شد همش سره ویلسون فیسکه)


2_سریال خیلی شلوغ بود چند بارم با اکس من چهار شگفت انگیز و اونجرز کراس اور داشت داشت و شخصیت های مکمل و خبیث هاش زیاد ازشون استفاده نمیشد



3_این سریال کلا خیلی به کاپیتان امریکا ربط داشت مثلا یکی از گزینه هاش که خیلی منو عذاب میده اینه که الکترو پسر رد اسکاله یا همون بلک کت که توضیح دادم



4_بیشتر شخصیت های خبیث اریجینشون عوض شده بود مثلاالکترو یا افتاب پرست که با اون کمربند کار میکرد وموربیوسو توم استون و ......




5_موربیوس و مون دراگون و فیلیشیا هاردی به هم ربط دارن



از بحث خارج نشیم مقاله درمورد حادثه هاست :D
هیث لیجر هم که سنگ تموم گذاشت حتی قبل از شروع فیلم برداری خودشو تو اتاق زندانی کرده بود تا شخصیت جوکر رو درک کنه بد جور تو شخصیت فرو رفت جوری که ارامش روانی نداشت فکر میکرد دیگه واقعا خود جوکر شده و افسردگی شدید گرفت و معتاد شد(من قبلا هم خونده بودم تو ویدید گفته 20 سال معتاده ولی من مطمئنم بعد از فیلمبرداری اینطوری شد چون قبلش کلا خیلی سرحال و سالم بود ولی بعد از شوالیه تاریکی حالش بد شد
نقل قول کردن
Amir
#11 Amir 1396-11-15 18:57
راستی استاد فک کنم منبعتون تو این مقاله ویکی پدیا باشه درسته؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#12 Spider-Fan 1396-11-15 19:17
به نقل از mobin.md:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از mobin.md:
ببخشید استاد اگه میشه و وقت دارین کمیک اونجرز نو سورندد رو ترجمه کنین یا تو برنامه های سایت قرار بدین


سلام
رویداد اونجرز نو سورندر واقعا رویداد باحالیه ولی آقای ترابی تو ی لینک زیر کامنت#36 گفتن که رویداد طولانی هست و با وجود ادیتور و مترجم کم هنوز سراغش نرفتن.

spidey.ir/.../...


ممنون بابت کمکتون


خواهش میکنم
نقل قول کردن
a.v.s
#13 a.v.s 1396-11-15 19:25
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از mobin.md:
ببخشید استاد اگه میشه و وقت دارین کمیک اونجرز نو سورندد رو ترجمه کنین یا تو برنامه های سایت قرار بدین


سلام
رویداد اونجرز نو سورندر واقعا رویداد باحالیه ولی آقای ترابی تو ی لینک زیر کامنت#36 گفتن که رویداد طولانی هست و با وجود ادیتور و مترجم کم هنوز سراغش نرفتن.

spidey.ir/.../...

فکر کنم رویداد خوبیه.
البته رویداد را نخوانم مشکلی نیست ولی دوست دارم بدانم "مسافر" کیست (البته یک جا خواندم که سرگذشتش به کنگ فاتح ربط پیدا میکند) و درضمن قرار بود یکی از شخصیت های مهم انتقام جویان بمیرد (شایدهم همان ادوین جارویس بود).
ولی جدا از همه این حرف ها،حادثه هایی که در مقاله به آن ها اشاره شدند تلخ بودند. مخصوصا هیث لجر، جورج ریوز، کریستوفر ریو و براندون لی.
نقل قول کردن
vahid.k
#14 vahid.k 1396-11-15 20:01
ببخشید نمیشه کمیک های سیاره هالک و جنگ جهانی هالک رو ترجمه کنین؟
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1396-11-15 20:38
به نقل از vahid.k:
ببخشید نمیشه کمیک های سیاره هالک و جنگ جهانی هالک رو ترجمه کنین؟

ببینید دوست من ...
اگه به من باشه دوست دارم همه کمیک های جهان رو ترجمه کنم
ولی من یه نفرم با هزار تا کار
مقاله مینویسم
کمیک ترجمه میکنم
خبر میذارم
واسه کانال تلگرامی خبر میفرستم
ویدئو تو اپارات اپلود میکنم و ...
پاسخ کامنتا رو میدم
ترحمه دیگر مترجمین رو ویرایش میکنم و ...
و همتون دیدید که کاری رو شروع کنم تا تهش میرم
خیلی ها اومدن کمیکی رو شروع کردن و وسطش ول کردن رفتن ولی من تمومش کردم
بنابراین برای کمیکی مثل سیاره هالک و ... لازمه یه گروه متعهد متشکل از یک مترجم و ادیتور داشته باشیم که تا اخرش کار رو انجام بدن
ولی باور کنید نداریم الان کسانی که این کار رو بتونن انجام بدن
یعنی ممکنه یکی دو شماره انجام بدن ولی بعدش ول کنند و اونوقت من باید پاسخگوی شما باشم
من به خدا سر سری هایی مثل امپراتوری مخفی و جنگ های پنهان و ... پیر شدم
یادتونه خودم آخراش استین بالا زدم و اجازه ندادم لذت خوندن این سری ها براتون ناتمام بمونه؟

بنابراین اجازه بدید اون کمیک هایی که شروع کردیم و هر ماه داریم جلو میریم رو تموم کنیم و بعد اگه خدا خواست سری های دیگری هم شروع میکنیم
یا علی مدد
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1396-11-15 20:45
دوستان اینا احتمالا تریلرهایی هستند که امشب در مسابقه superbowl پخش میشن:
Solo: A Star Wars Story
Jurassic World: Fallen Kingdom.
Westworld season 2
Red Sparrow
Netflix’s Cloverfield sequel God Particle
Mission: Impossible – Fallout
Skyscraper
A Quiet Place
و
infinity war
اره امشبم از اون شباست ....
نقل قول کردن
Spider-Fan
#17 Spider-Fan 1396-11-15 21:01
به نقل از mtm:
دوستان اینا احتمالا تریلرهایی هستند که امشب در مسابقه superbowl پخش میشن:
Solo: A Star Wars Story
Jurassic World: Fallen Kingdom.
Westworld season 2
Red Sparrow
Netflix’s Cloverfield sequel God Particle
Mission: Impossible – Fallout
Skyscraper
A Quiet Place
و
infinity war
اره امشبم از اون شباست ....


استاد یه سوال
این Superbowl چیه دقیقا؟
توی سایت cbr خوندم که امشب چندتا هستش ولی یعنی چی اصلا؟

___________

بعد یه سوال دیگه

استاد خوب بود ترجمه شماره venom 160 ؟ مورد تاییدتون هست؟
نقل قول کردن
Richard Grayson
#18 Richard Grayson 1396-11-15 21:09
#17
سوپربول زمان اوج رقابت های فوتبال آمریکاییه. کلی مسابقه و مراسم جانبی داره واسه همین بیشتر مواقع پربیننده ترین برنامه آمریکا میشه ، خب وقتی پربیننده ترین باشه بیشتر کمپانی ها تریلر هاشون رو حین این مسابقه پخش میکنن تا بازدید بیشتری بخوره. غیر تریلر خیلی چیزا حین این مسابقه پخش میشه .
امشب پینک و جاستین تیمبرلیک هم اجرا میکنن. ساعت 12 (به وقت تهران) شروع میشه.
نقل قول کردن
Captain amir
#19 Captain amir 1396-11-15 21:20
به نقل از mtm:
دوستان اینا احتمالا تریلرهایی هستند که امشب در مسابقه superbowl پخش میشن:
Solo: A Star Wars Story
Jurassic World: Fallen Kingdom.
Westworld season 2
Red Sparrow
Netflix’s Cloverfield sequel God Particle
Mission: Impossible – Fallout
Skyscraper
A Quiet Place
و
infinity war
اره امشبم از اون شباست ....

تریلر‌های‌مارول ‌بیشتر‌ادمو‌گمر اه‌میکنن‌تا‌اطل اعاتی‌بدن‌ولی‌خ وب‌کاره‌خوبیه‌ت ا‌طرفدارا‌رو‌شو که‌کنن‌مثل‌تریل ر‌ثور‌و‌جنگ‌داخ لی
نقل قول کردن
Shahin_od blood
#20 Shahin_od blood 1396-11-15 22:09
سلام همگی خسته نباشین راستش من سه سالی هستش هر روز به سایت سر میزنم ی چند ماهیم هست عضو شدم ولی این اولین کامنتمه و مقاله خیلی خوبی بود (مگه میشه سایت اسپایدی مقاله بد بذاره)ولی واقعا خیلی ناراحت کننده بود مخصوصا بدلکار دومینو.


ی مسئله دیگه هست که بگم البته اسپمه راستش من عاشق بازی بلادبورنم و مطمئنم خیلی طرفدار داره قراره به زودی ی کامیک ازش منتشر بشه واقعا خیلی ممنون میشم ترجمش کنین محشر میشه.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#21 Spider-Fan 1396-11-15 22:09
به نقل از Richard Grayson:
#17
سوپربول زمان اوج رقابت های فوتبال آمریکاییه. کلی مسابقه و مراسم جانبی داره واسه همین بیشتر مواقع پربیننده ترین برنامه آمریکا میشه ، خب وقتی پربیننده ترین باشه بیشتر کمپانی ها تریلر هاشون رو حین این مسابقه پخش میکنن تا بازدید بیشتری بخوره. غیر تریلر خیلی چیزا حین این مسابقه پخش میشه .
امشب پینک و جاستین تیمبرلیک هم اجرا میکنن. ساعت 12 (به وقت تهران) شروع میشه.


مرسی ممنون
نقل قول کردن
mimsadgim
#22 mimsadgim 1396-11-15 23:10
#17
دوست عزیز به نظرم اگه سرچ کنید به نتایج بهتری می رسید تا اینکه اقای ترابی جواب بدن
ولی اگه حال سرچ کردن ندارید در همین حد بدونید که مهمترین مسابقه nfl ((لیگ فوتبال امریکایی))محسوب میشه و پر بیننده ترین رویداد سالانه امریکا هست و به همین خاطر کمپانی های بزرگ برای بهتر دیده شدن تریلر هاشونو رو این جا عرضه می کنن
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#23 AmirhoseinJafari2005 1399-10-27 19:33
مورد های ۵ ، ۳ ، ۲ و ۱ خیلی ناراحت کننده بودن :cry:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45