10 گروه ابرخبیث (SUPERVILLAIN Teams) برتر دنیای کمیک

10 گروه ابرخبیث (SUPERVILLAIN Teams)  برتر دنیای کمیک

وقتشه برترین تیم های خبیث دنیای کمیک را خدمت شما معرفی نماییم.

مقدمه: ابرقهرمانان دوستان دارند تیم تشکیل بدهند، از اونجرز گرفته تا جاستیس لیگ و مردان ایکس. پس طبیعیه که ابرخبیث (supervillain) ها هم بخواهند تیم تشکیل بدهند تا در برابر آنها قد علم کنند. ضمن اینکه دیدن همکاری ابرشرور ها علیه ابرقهرمانان واقعا جالبه (البته اگر بینشون دعوا راه نیفته!). ما قبلا 10 گروه برتر ابرقهرمانی تاریخ کمیک رو اینجا براتون معرفی کرده بودیم و حالا وقتشه بریم سراغ 10 گروه ابرخبیث برتر. پس با ما همراه شوید با این مقاله که از وب سایت معتبر newsarama.com گرفته شده است.

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

بدترین گروه های ابرقهرمانی دنیای کمیک

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

بدترین گروه های ابرخبیث دنیای کمیک

معرفی 10 گروه خبیث برتر مارول

 

10- لژیون ابرخبیث ها (Legion of Super-Villains)

 لژیون ابرخبیث ها (Legion of Super-Villains)

از اسمشون میشه فهمید که دشمن گروه "لژیون ابرقهرمانان" (Legion of Superheroes) در دنیای دی سی کامیکس هستند (لژیون ابرقهرمانان در واقع یک سری ابرقهرمان نوجوان در دنیای دی سی هستند که در قرن 30 و 31 میلادی زندگی میکنند). اعضای این گروه خبیث اولش در شماره 147 از کمیک Superman (سال 1961) به صورت افراد بالغ و سپس در قالب نوجوان در شماره 372 از کمیک Adventure Comics (سال 1968) ظاهر شدند. اونا از خطرناک ترین مجرمین و خبیث های قرن 31 میلادی هستند و تنها یک هدف دارند: نابودی گروه لژیون ابرقهرمانان. اعضای موسس این گروه خبیث عبارت بودند از «شاه کیهانی» (Cosmic King)، «خدای رعد و برق» (Lightning Lord)   و «ملکه زحل» (Saturn Queen). در واقع اونا نقطه مقابل سه عضو اصلی گروه لژیون ابرقهرمانان یعنی «پسر کیهانی» (Cosmic Boy)، «پسر رعد و برق» (Lightning Lad) و «دختر زحل» (Saturn Girl) بودند! داستان اولین حضور اونا هم در نوع خودش جالب بود. یعنی «لکس لوثر» (دشمن اصلی سوپرمن) که زندانی شده بود پیامی رادیویی به آینده میفرسته چون فکر میکنه حتما گروه خبیثی در آینده هست که با لژیون ابرقهرمانان بجنگه. این پیام توسط اون سه نفری که گفتم دریافت میشه و میان به زمان حال تا نقشه ای بکشند و سوپرمن رو شکست بدهند. در طول سالها اعضای زیادی به این گروه اضافه شده یا از آن رفته اند. در حال حاضر رهبر اصلی این گروه «سوپربوی پرایم» به حساب میاد (برای اینکه بفهمید او چطور یک شخصیت خبیث شد، این مقاله را بخوانید).

 

9- انجمن مارها (The Serpent Society)

 انجمن مارها (The Serpent Society)

"انجمن مارها" یکی از گروه های خبیث مشهور مارول است که اعضایش را خلافکارانی تشکیل میدهند که تم "مار" (snake)  دارند. گفته میشه اولش خبیثی به نام «ساید وایندر» (Sidewinder) که قدرت های تله پورت کردن داشت تونست «تاج مارها»(Serpent Crown)   رو پیدا کنه (این تاج از خدای مارهای مصریان باستان به نام Set گرفته شده و دارای جادوی سیاه است) و بعد دیگر اعضای گروه رو دور خودش جمع کرد و بهشون قول داد که دیگه قرار نیست شکست بخورند. برخلاف خیلی از گروه های ابرخبیث در دنیای کمیک، اعضای انجمن مارها تقریبا هرگز به صورت تنهایی کار نمیکنند و همیشه با هم حمله میکنند. انجمن مارها رو میتوان دشمن اصلی «کاپیتان آمریکا» دانست (به همین خاطره تو این مقاله هم معرفی شده بودند) ولی با اونجرز، اسپایدرمن، دردویل و برخی دیگر از قهرمانان مارول هم سرشاخ شده اند. اعضای این گروه همگی هویت و قدرت هایی دارند که به مارهای مختلف ربط پیدا میکنه. در طول سالها خیلی ها به این گروه ملحق شده یا آن را ترک کرده اند ولی اعضای اصلی آن عبارتند از: «شاه کبرا» (King Cobra)، «مامبای سیاه» (Black Mamba)، «بوش مستر» (Bushmaster) ، «پاف ادر» (Puff Adder) و «آناکوندا» (Anaconda). یک سری هم بوده اند قبلا عضو گروه بودند ولی بعدا حرفه های شخصی پیدا کردند، کسانی مثل «وایپر» (Viper) (که از دشمنان ولورین به شمار میاد) ، «دیاموند بک» (Diamondback) و «پرنسس پایتون» (Princess Python). یکی دو تا گروه دیگر در مارول هم هستند که از انجمن مارها منشعب شده اند مثل «جوخه مارها» (Serpent Squad) و «سندیکای مارها» (Serpent Syndicate).

 

8- چهار مخوف (The Frightful Four)

چهار مخوف (The Frightful Four)

گروه "چهار شگفت انگیز" از دشمنان واقعا جالب و متنوعی برخوردار است  اما در شماره 36 از کمیک Fantastic Four به ذهن «استن لی» و «جک کربی» (خالقین چهار شگفت انگیز) رسید تا گروهی را خلق کنند که نقطه عکس چهار شگفت انگیز باشند و اسمشون رو بذارند «چهار مخوف»! بنابراین چهار مخوف براساس 4 عنصر هوش، زور بازو، کنترل انرژی و تغییر اندازه بدن شکل گرفت تا نوعی انعکاس خبیث از جهار شگفت انگیز باشد. رهبر این گروه «ویزارد» یا «جادوگر» (Wizard) بود که مغز متفکر گروه هم بود و تا به امروز هسته اصلی چهار مخوف محسوب شده. دیگر اعضای اریجینال «چهار مخوف» عبارت بودند از : «مرد شنی» (که از دشمنان اصلی مرد عنکبوتیه)، «پیست پات پیت» (که در این مقاله گفتم چه اسم مسخره ای داره و بعدا اسمش رو به Trapster تغییر داد)، و «مدوسا» (از اعضای خاندان سلطنتی «ناانسان ها» که اون موقع حافظه اش رو از دست داده و خبیث شده بود). در نسخه های جدید اعضای دیگری مثل «لایرا» (که اینجا معرفی شده) ، «کلا» (از دشمنان «پلنگ سیاه») و حتی اعضای «گروه تخریب گر» (که از دشمنان ثور هستند و در این مقاله معرفی شده اند) عضو چهار مخوف بوده اند ولی همیشه رهبری آن را ویزارد برعهده داشته.

 

7- جوخه انتحار (Suicide Squad)

 جوخه انتحار (Suicide Squad)

در طی ماموریتی خطرناک تعدادی از سربازان آمریکایی کشته شدند. بعدش به ذهن شخصیتی به نام «آماندا والر» (Amanda Waller) رسید که گروهی تشکیل بده متشکل از شخصیت های خبیث و خلافکاران تا برای دولت آمریکا ماموریت های خطیر انجام بده. اسمش رو هم گذاشت "جوخه انتحار" . این گروه ماموریت های سیاه (black ops)  برای دولت انجام میداد تا اگر یه وقت شکست خوردند یا گندی بالا آوردند دولت وجودش رو انکار کنه و همه تقصیر ها رو بندازه گردن ابر خبیث ها! اگر هم که موقع انجام ماموریت مردند هم که به جهنم! ترکیب اولیه گروه از این قرار بود: «امرالد امپرس» (Emerald Empress)، «رستم» (Rustam)    که یک باستان شناس خبیث ایرانی بود و عکسش رو میتونید اینجا ببینید، «دکتر پولاریس» (Dr. Polaris)، «جانی سارو» (Johnny Sorrow)، «سایکلوترون» (Cyclotron) و «لوبو» (Lobo) . منتهی ماموریت اول اونا اونقدر فاجعه بار بود که سریع منحل شدند و اعضای جدیدی جای اونا رو گرفتند که برای ما شناخته شده تر هستند: «ددشات» (Deadshot)، «ال دیابلو» (El Diablo)، «کاپیتان بومرنگ» (Captain Boomerang) ، «کیلر کراک» (killer Croc)، «هارلی کوئین» (Harley Quinn)، «ساحره» (Enchantress) و «ریک فلگ» (Ric Flag). روی هر کدام از اعضای جوخه انتخار یک بمب کنترل شده از راه دور کار میگذاشتند که اگر یه وقت دست از پا خطا کنند منفجرشون کنند!

 

6- اینجاستیس لیگ (Injustice League)

گروه اینجاستیس

این گروه خبیث (که بهش "دار و دسته اینجاستیس" یا Injustice Gang   هم گفته میشود)  تشکیل شد تا با جاستیس لیگ مقابله کنه. اولش اعضای گمنامی داشت و چندان تهدید بزرگی به حساب نمی آمد . بعد از مدتی از هم اعضاش اصلاح شدند و تحت رهبری «مکس ول لرد» گروه Justice League Antarctica را تشکیل دادند که زیاد دوامی نداشت. اما در جریان عروسی «گرین اروو» با «قناری سیاه» گروه بزرگی از «اینجاستیس لیگ» را شاهد بودیم که توسط لکس لوثر، جوکر و چیتا تشکیل شد . آنها میخواستند آمریکا را از نو و جوری بسازند که در آن جنایت و فساد جزو بخش های عادی و قابل قبول جامعه باشند! در طول سالهای اعضا و ترکیب این گروه فرق کرده ولی شاید نمادین ترین اونا رو در دوره ای که «گرنت موریسون» نویسنده کمیک های JLA بود شاهد بودیم. در واقع در اون دوره این گروه از دشمنان اصلی اعضای جاستیس لیگ تشکیل شده بود و به رهبری «لکس لوثر» تونستند تقریبا جاستیس لیگ رو شکست بدهند. دیگر اعضای گروه عبارت بودند از: «جوکر»، «دکتر لایت»، «کیرکه» (Circe)، «میرور مستر» (Mirror Master)، «اوشن مستر» (Ocean Master) و بیگانه ای به نام Jemm. این گروه بسیار نیرومند بود و فقط به این دلیل شکست خورد چون «مرد پلاستیکی» از طرف جاستیس لیگ به گروهشون نفوذ کرده و خودش رو جای جوکر جا زده بود!

 

5- انجمن اخوت میوتانت های خبیث (Brotherhood of Evil Mutants)

 انجمن اخوت میوتانت های خبیث (Brotherhood of Evil Mutants)

همانطور که اسم آن مشخص است این گروه توسط «مگنتو» خلق شد تا نقطه مقابل میوتانت (جهش یافته) های خیرخواه «چارلز اگزاویر» باشد. آن‌ها دشمنان اصلی مردان ایکس محسوب می‌شوند و برای اولین بار، در شماره 4 از سری اول مردان ایکس در مارس سال ۱۹۶۴ میلادی معرفی شدند. اعضای این گروه بر خلاف مردان ایکس فکر می کنند جهش یافته ها برتر از انسان های معمولی هستند . ترکیب اولیه از این قرار بود: مگنتو (رهبر گروه)، «وزغ» (Toad) ، «مستر مایند» (Mastermind) «اسکارلت ویچ» و «کوئیک سیلور» (این دو تای آخر اون موقع بچه های مگنتو محسوب میشدند). البته خیلی زود کوئیک سیلور و خواهرش اسکارلت ویچ به اونجرز پیوستند و بدین ترتیب از قدرت گروه کاسته شد. اما در دهه 80 میلادی و پس از اینکه «میستیک» به جای مگنتو رهبر انجمن اخوت میوتانت های خبیث شد ، دوباره جان تازه ای گرفت که در نهایت منجر به خلق داستانی شگرف به نام Days of Future Past شد. از دیگر اعضای مهم این گروه میتوان به «بلاب» ، «سارون» (Sauron)  ، «بلک تام کسدی» ، «آولانچ» (Avalanche) و «پایرو» (Pyro) نام برد.

 

4- سندیکای جنایتکاری  (The Crime Syndicate)

سندیکای جنایتکاری

«سندیکای جنایتکاری» تیمی است متشکل از ابرخبیث هایی از دنیایی دیگر. این گروه در واقع از بدل های خبیث جاستیس لیگ تشکیل شده است . 5 عضو اصلی اش عبارتند از: «الترامن» (Ultraman)، «مرد جغدی» (Owlman)، «سوپرومن» (Superwoman)، «جانی کوئیک» (Johnny Quick) و «پاور رینگ» (Power Ring) که به ترتیب بدل سوپرمن، بتمن، واندروومن، فلش و گرین لنترن هستند. گفته میشه آنها اولش در زمین شماره 3 خلق شدند که تاریخ بشریت در آنجا فرق داشت. یعنی «کریستوف کلمب» یک آمریکایی بود که اروپا را کشف کرد! جورج واشنگتون هم به انقلاب امریکا خیانت کرد و بندیکت آرنولد به عنوان اولین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد . بازیگری به نام آبراهام لینکلن رئیس جمهور جان ویلکس را با تیر زد و .... از همه بدتر اینکه در این دنیا ابرشرورها نیروی غالب بودند و بر همه جا حکمرانی میکردند. مشخصه که این گروه بارها و بارها با جاستیس لیگ جنگیده. مثلا در داستان Forever Evil در سری New 52 دیدیم که سندیکای جنایتکاری نه تنها جاستیس لیگ را مقهور خودش کرد بلکه کاری کرد که از زمین ناپدید شوند! آنها به کمک یک سایبورگ فاسد (ملقب به Grid) ، کل سیاره رو گرفتند و «نایت وینگ» را در برنامه پخش زنده شکنجه داده و کشتند!

 

3- یاغیان (The Rogues)

 یاغیان (The Rogues)

«یاغیان» در واقع از دشمنان معروف و درجه یک «فلش» تشکیل شده است. البته معلوم نیست که چرا معمولا دست به کارها و خلاف های نسبتا کوچیک میزنند! همچنین معلوم نیست اولین بار برای چی و به چه شکلی دور هم جمع شدند ولی میدونیم که «کاپیتان کولد» (Captain Cold) گروه رو تشکیل داد و یه جورایی رهبرشون هم هست. ترکیب اولیه گروه عبارت بود از «کاپیتان کولد»، «گولدن گلایدر»، «میرور مستر» ، «هیت ویو» (Heat Wave)، «تریکستر» (Trickster)، «جادوگر هوا» (Weather Wizard) و Piped Piper که همشون رو تو این مقاله معرفی کرده ایم. کاپیتان کولد یک بار سعی کرد قدرت های یاغیان رو با دستکاری های ژنتیکی بیشتر کنه ولی موفق نشد . بعدشم یاغیان منحل شد ولی دوباره توسط «گلایدر» شکل گرفت . یکی از چیزهای منحصر به فردی که درباره گروه یاغیان وجود داره اینه که یک سری دستورالعمل خاص برای خودشون دارند و به کسی حق عضویت نمیدهند مگر اینکه از این دستور العمل ها پیروی کنند.

 

2- شش خبیث (Sinister Six)

شش خبیث

شش دشمن مرگبار مرد عنكبوتی به نام های «دكتر اختاپوس»، «والچر»، «مرد شنی»، «میستریو»، «كریون» و «الكترو» با هم متحد شدند تا او را شكست دهند و نام خود را "شش خبیث" گذاشتند! البته در طول سالیان گذشته اعضای این گروه تغییراتی هم داشته است! در واقع آن موقع «دكتر اختاپوس» تصمیم گرفت با همدستی 5 دشمن دیگر مرد عنكبوتی كه قبلاً حداقل يكبار از او شكست خورده بودند، این گروه را شكل دهد تا از او انتقام بگیرد. آنها سپس «بتی برانت» و حتی «زن عمو می» را گروگان گرفتند چون میدانستند كه اسپایدرمن برای نجات آنها اقدام خواهد كرد. در هر حال اسپایدرمن توانست به نوبت اعضای شش خبیث را شكست دهد (البته با زحمت و مشقت بسیار!). این شكست تحقیر آمیز باعث شد تا گروه شش خبیث منحل شود و اعضایش دیگر به هم اعتماد نكنند. تا اینكه در سال 1990 بازگشت شش خبیث اتفاق افتاد! از آن موقع تا به حال نیز بارها شاهد تغییر در ترکیب این گروه بوده ایم . مثلا «هاب گابلین» ، «راینو» ، «آفتاب پرست» و حتی «ونوم» هم برای مدت کوتاهی عضو این گروه بوده اند ولی چیزی که معمولا ثابت است حضور «دکتر اختاپوس» است که همیشه به عنوان رهبر "شش خبیث" عمل کرده. ضمن اینکه از یاد نبریم شش خبیث به جز اسپایدرمن با «ایرون من»، «کاپیتان آمریکا» ، «اونجرز» و «چهار شگفت انگیز هم دشمنی کرده است. اولین حضور شش خبیث در دنیای کمیک را در اینجا با ترجمه فارسی بخونید.

 

1- اربابان شرارت (Masters of Evil)

 اربابان شرارت (Masters of Evil)

نخستین نسخه از گروه "اربابان شرارت" (Masters of Evil) در دهه 60 میلادی و به رهبری دشمن بزرگ کاپیتان آمریکا در جنگ جهانی دوم یعنی «بارون هاینریش زیمو» تشکیل شد. این گروه بعدها بارها سد راه اونجرز شد و اعضایش هم تغییر کرد. اما در دهه 80 میلادی و زمانی که «راجر استرن» نویسنده کمیک های اونجرز بود این گروه واقعا خبیث شد و در داستان تاریخی "تحت محاصره" (under siege)، به رهبری هلموت زیمو و با اعضای جدیدی مثل «هاید»، «تایتانیا»، گولیات (اریک جوستن) و ... علیه اونجرز دسیسه چینی کرد و بلاخره وقتی این گروه در ضعیف ترین وضعیت خود قرار داشت به آنها حمله کرد.  آنها مقر اونجرز را به تسخیر خود درآوردند و عضو جدید و نیرومند انتقام جویان یعنی «هرکول» را به کما بردند! آنها حتی مستخدم پیر اونجرز یعنی «جارویس» را کتک زدند و در نتیجه یکی از به یاد ماندنی ترین داستان های تاریخ اونجرز شکل گرفت (برای دانلود داستان برتر، این مقاله رو بخونید). همانطور که گفته شد، اعضای این گروه مدام در حال تغییر بوده. ضمن اینکه معمولا هر خبیث کله گنده ای گروه خاص خودش را از اربابان شرارت تشکیل میدهد. همچنین بهتون پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را درباره خاندان «زیمو» بخوانید چون اعضای این خانواده شرور در تشکیل و ادامه حیات "اربابان شرارت" نقش عمده ای داشته اند.

  

مهدی ترابی مهربانی

منبع: newsarama.com

 All rights reserved © Spidey.ir 2024

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

بدترین گروه های ابرقهرمانی دنیای کمیک

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

بدترین گروه های ابرخبیث دنیای کمیک

معرفی 10 گروه خبیث برتر مارول

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

5 گروه خبیث برتر مارول

اولین حضور "شش خبیث" (SINISTER SIX) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی گروه "شش خبیث" (SINISTER SIX)

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

10 دشمن برتر فلش (THE FLASH)

معرفی 10 دشمن برتر گروه افراد ایكس (X-MEN)

معرفی 10 دشمن برتر "جاستیس لیگ" (JUSTICE LEAGUE)

10 کمیک برتر جوخه خودکشی (SUICIDE SQUAD)

معرفی 10 دشمن برتر کاپیتان آمریکا (CAPTAIN AMERICA)

10 دشمن برتر آکوامن (AQUAMAN)

10 دشمن برتر ثور (THOR)

معرفی 10 دشمن برتر پلنگ سیاه (BLACK PANTHER)

معرفی 10 دشمن برتر سوپرمن (SUPERMAN VILLAINS)

معرفی 10 دشمن برتر ددپول (DEADPOOL)

10 دشمن برتر واندرومن (TOP 10 WONDER WOMAN VILLAINS)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mani s.h
#1 mani s.h 1397-03-29 17:13
استاد خیلی باحال بود .احتمال داره در دنیای سینمایی مارول زیمو این گروه تشکیل بده؟
نقل قول کردن
maximum spidey
#2 maximum spidey 1397-03-29 17:15
سلام اقای ترابی خسته نباشید...
مثل همیشه یک مقاله ی درجه یک و عالیی.
چه خوب که این مقاله هم کار کردید...
رتبه بندی ها بسیار دقیق اند و بر اساس میزان تهدید و قدمتشون رتبه بندی کردید ...
راستی اقای ترابی نورمن هم یادمه که یک گروه ابرخبیث تشکیل داده بود (متاسفانه اسمش رو فراموش کردم) به نظرتون اون هم نمیتونست که داخل این لیست باشه؟
باز هم تشکر.
نقل قول کردن
Mohammads32700
#3 Mohammads32700 1397-03-29 17:29
جای این مقاله واقعا خالی بود...
H.I.V.E هم البته نمیدونم گروه به حساب میاد یا نه ولی اونم باحاله
نقل قول کردن
Lord-_-Persian
#4 Lord-_-Persian 1397-03-29 17:36
چقد گروه اربابان شرارت خوب و خفن بوده ک تونسته 6 خبیث رو به رده ی دوم بفرسته
نقل قول کردن
Dark Knight
#5 Dark Knight 1397-03-29 17:56
انجمن اخوت میوتانت ها بنظرم باید جایگاه بهتری میداشت
جای سپاه فانوس های زرد هم بشدت خالیه چرا این گروه رو قرار نداید؟
نقل قول کردن
Youngie
#6 Youngie 1397-03-29 18:00
به نقل از Dark Knight:
انجمن اخوت میوتانت ها بنظرم باید جایگاه بهتری میداشت
جای سپاه فانوس های زرد هم بشدت خالیه چرا این گروه رو قرار نداید؟

من چک کردم
سپاه لنترن های زرد تو هیچ تاپ لیستی تو مقالات خارجی نبود!
در ضمن استاد این مقاله رو از سایت معتبر newsarama ترجمه کردن، رتبه بندی با خودشون نبوده
لینک مقاله هم هست
نقل قول کردن
Dark Knight
#7 Dark Knight 1397-03-29 18:10
به نقل از Youngie:
به نقل از Dark Knight:
انجمن اخوت میوتانت ها بنظرم باید جایگاه بهتری میداشت
جای سپاه فانوس های زرد هم بشدت خالیه چرا این گروه رو قرار نداید؟

من چک کردم
سپاه لنترن های زرد تو هیچ تاپ لیستی تو مقالات خارجی نبود!
در ضمن استاد این مقاله رو از سایت معتبر newsarama ترجمه کردن، رتبه بندی با خودشون نبوده
لینک مقاله هم هست

بله شما درست میگید من ندیدم که مقاله ترجمست فکر کردم خود ایشون مقاله رو نوشته
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#8 Cap-Spider Potter 1397-03-29 18:33
عالی بود... رتبه بندی هم خوب بود، Masters of Evil و Sinister Six قطعا شرور ترین تیم در دنیای کمیک هستند...
ممنون برای مقاله، خسته نباشید...

به نقل از maximum spidey:

راستی اقای ترابی نورمن هم یادمه که یک گروه ابرخبیث تشکیل داده بود (متاسفانه اسمش رو فراموش کردم) به نظرتون اون هم نمیتونست که داخل این لیست باشه؟
باز هم تشکر.


انتقام جویان تاریک (Dark Avengers) ؟؟؟
نقل قول کردن
maximum spidey
#9 maximum spidey 1397-03-29 18:47
به نقل از Cap-Spider Potter:
عالی بود... رتبه بندی هم خوب بود، Masters of Evil و Sinister Six قطعا شرور ترین تیم در دنیای کمیک هستند...
ممنون برای مقاله، خسته نباشید...

به نقل از maximum spidey:

راستی اقای ترابی نورمن هم یادمه که یک گروه ابرخبیث تشکیل داده بود (متاسفانه اسمش رو فراموش کردم) به نظرتون اون هم نمیتونست که داخل این لیست باشه؟
باز هم تشکر.


انتقام جویان تاریک (Dark Avengers) ؟؟؟

بله دقیقا همون...
به هر حال گروه هایی هم که توی مقاله بود واقعا خوب بودن و نمیشد که اونا رو حذف کرد...
نقل قول کردن
maximum spidey
#10 maximum spidey 1397-03-29 18:53
به نقل از maximum spidey:
به نقل از Cap-Spider Potter:
عالی بود... رتبه بندی هم خوب بود، Masters of Evil و Sinister Six قطعا شرور ترین تیم در دنیای کمیک هستند...
ممنون برای مقاله، خسته نباشید...

به نقل از maximum spidey:

راستی اقای ترابی نورمن هم یادمه که یک گروه ابرخبیث تشکیل داده بود (متاسفانه اسمش رو فراموش کردم) به نظرتون اون هم نمیتونست که داخل این لیست باشه؟
باز هم تشکر.


انتقام جویان تاریک (Dark Avengers) ؟؟؟

بله دقیقا همون...
به هر حال گروه هایی هم که توی مقاله بود واقعا خوب بودن و نمیشد که اونا رو حذف کرد...

اما دارک اونجرز رو واقعا نمیشه که با گروه های این لیست مقایسه کرد چون هم به اندازه ی این گروه ها بزرگ نیست هم اینکه بعدا هم منحل شد...
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1397-03-29 18:57
اقایون و خانوما یادتون نره غلط های تایپی مقاله رو بگید
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1397-03-29 18:58
به نقل از maximum spidey:
.
راستی اقای ترابی نورمن هم یادمه که یک گروه ابرخبیث تشکیل داده بود (متاسفانه اسمش رو فراموش کردم) به نظرتون اون هم نمیتونست که داخل این لیست باشه؟
باز هم تشکر.

دارک اونجرز گروه خوبی بود ولی مقطعی بود و زودگذر
نقل قول کردن
mohmad.ap
#13 mohmad.ap 1397-03-29 20:59
استاد ممنون از مقاله تون من همیشه فکر‌میکردم خوب میشد یه شخصیت ایرانی باشه تو کیمک و رستم‌‌ خبیث نه پهوان هفت خوان توی جوخه انتحار بوده یه چیز جالب درباره عکسش شمشیرش عربی هست نه ایرانی
نقل قول کردن
Hashem.egz
#14 Hashem.egz 1397-03-29 21:16
به نقل از mohmad.ap:
استاد ممنون از مقاله تون من همیشه فکر‌میکردم خوب میشد یه شخصیت ایرانی باشه تو کیمک و رستم‌‌ خبیث نه پهوان هفت خوان توی جوخه انتحار بوده یه چیز جالب درباره عکسش شمشیرش عربی هست نه ایرانی

وقتی دیدم رستم ابرقهرمان بزرگ ایرانی رو خبیث نشون دادن قلبم تیر کشید :sad: تنفرم از dc دو برابر شد
اقای ترابی میگم اون عکسی برای ۶ خبیث گذاشتین تو مقاله میشه اپلودش کنید?? اخه خیلی جذابه... بزارم پس زمینه :roll:
نقل قول کردن
a.v.s
#15 a.v.s 1397-03-29 21:49
میدونستم که گروه خبیث اربابان شرارت بخاطر اون داستان معرکه "تحت محاصره" رتبه اول رو توی مقاله میگیره.
جالبه "شش خبیث در رتبه دوم قرار داره. چقدر دنیای مرد عنکبوتی غنیه که گروهی که بیشتر دشمن مرد عنکبوتی محسوب میشه رتبه دوم رو گرفته (جدیدا هم بازی Shattered Dimensions رو تموم کردم و باید بگم بسیار عالی بود و لذت بردم)
بقیه هم حقشون بود ولی از دیدن جوخه انتحار در این مقاله جا خوردم. چون بیشتر میدیدم که به عنوان ضدقهرمان عمل میکردند، نه ابرخبیث!
انجمن مارها هم به لطف اینکه برخی از اعضای هایدرا توش بودند شناخت دارم و نمیدونستم که یکی از برترین گروه های ابرخبیث محسوب میشه و هیجان زده شدم. درباره چهار مخوف هم همینطور.
ممنون آقای ترابی که هردفعه با مقاله هاتون به اطلاعات ما می افزایید.

فقط یه چیز به دوستان بگم و آن هم اینه که این رستم دی سی اون پهلوان معروف شاهنامه نیست و فقط یک باستان شناسه که اسمش رستمه. بخاطر همین زیاد عصبانی نشید. اونقدر مشکلی نیست.
نقل قول کردن
mohmad.ap
#16 mohmad.ap 1397-03-29 21:50
به نقل از Hashem.egz:
به نقل از mohmad.ap:
استاد ممنون از مقاله تون من همیشه فکر‌میکردم خوب میشد یه شخصیت ایرانی باشه تو کیمک و رستم‌‌ خبیث نه پهوان هفت خوان توی جوخه انتحار بوده یه چیز جالب درباره عکسش شمشیرش عربی هست نه ایرانی

وقتی دیدم رستم ابرقهرمان بزرگ ایرانی رو خبیث نشون دادن قلبم تیر کشید :sad: تنفرم از dc دو برابر شد
اقای ترابی میگم اون عکسی برای ۶ خبیث گذاشتین تو مقاله میشه اپلودش کنید?? اخه خیلی جذابه... بزارم پس زمینه :roll:
خوب میشد از هفت خوان استفاده میکردند نه رستم نامردی هست
نقل قول کردن
mohmad.ap
#17 mohmad.ap 1397-03-29 21:53
به نقل از a.v.s:
میدونستم که گروه خبیث اربابان شرارت بخاطر اون داستان معرکه "تحت محاصره" رتبه اول رو توی مقاله میگیره.
جالبه "شش خبیث در رتبه دوم قرار داره. چقدر دنیای مرد عنکبوتی غنیه که گروهی که بیشتر دشمن مرد عنکبوتی محسوب میشه رتبه دوم رو گرفته (جدیدا هم بازی Shattered Dimensions رو تموم کردم و باید بگم بسیار عالی بود و لذت بردم)
بقیه هم حقشون بود ولی از دیدن جوخه انتحار در این مقاله جا خوردم. چون بیشتر میدیدم که به عنوان ضدقهرمان عمل میکردند، نه ابرخبیث!
انجمن مارها هم به لطف اینکه برخی از اعضای هایدرا توش بودند شناخت دارم و نمیدونستم که یکی از برترین گروه های ابرخبیث محسوب میشه و هیجان زده شدم. درباره چهار مخوف هم همینطور.
ممنون آقای ترابی که هردفعه با مقاله هاتون به اطلاعات ما می افزایید.

فقط یه چیز به دوستان بگم و آن هم اینه که این رستم دی سی اون پهلوان معروف شاهنامه نیست و فقط یک باستان شناسه که اسمش رستمه. بخاطر همین زیاد عصبانی نشید. اونقدر مشکلی نیست.

ولی یاد رستم میفته آدم نه باستان شناس ولی خیلی حرفه ایی این شخصیت خلق شده اسمش رستم ایرانی ضد قهرمان و خبیث که با رستم شاهنامه از زمین تا آسمان فرق داره
نقل قول کردن
maximum spidey
#18 maximum spidey 1397-03-29 22:56
به نقل از mtm:
به نقل از maximum spidey:
.
راستی اقای ترابی نورمن هم یادمه که یک گروه ابرخبیث تشکیل داده بود (متاسفانه اسمش رو فراموش کردم) به نظرتون اون هم نمیتونست که داخل این لیست باشه؟
باز هم تشکر.

دارک اونجرز گروه خوبی بود ولی مقطعی بود و زودگذر

ممنون بابت توضیحتون.
نقل قول کردن
Capitan strange
#19 Capitan strange 1397-03-29 23:27
استاد ترابی واقعا رتبه بندی عالی و درست بود. 8) یه نظری هم داشتم برای موضوع یه مقاله ی جدید. بدترین و یا بهترین طراحی های شخصیت ها در دنیای کمیک! به نظرم موضوع قابل استفاده ایه البته نظر شما مهمه استاد :lol: :-*
نقل قول کردن
Capitan strange
#20 Capitan strange 1397-03-29 23:37
به نقل از mtm:
اقایون و خانوما یادتون نره غلط های تایپی مقاله رو بگید

استاد توی بخش ششم اینجاستیس لیگ خط ۱۱ ام (البته خط و متن من براساس تلفن همراهه)نوشتین سال های اعضا و ترکیب ان تغییر کرده است (ی سال ها اضافه تایپ شده) راستی
استاد تو قسمت مقدمه به جای دوست دارند نوشتین ابرقهرمانان دوستان دارند تیم تشکلی بدهند :-)
نقل قول کردن
Morlan
#21 Morlan 1397-03-30 00:33
سلام خدمت آقای ترابی ممنون بابت ترجمه مقاله و واقعا با رتبه بندی موافقم ولی یه سوال دارم چرا وقتی آندرسیج بهترین داستان اونجرز هست ترجمش نمیکنید چون مطمئنم. به جز من خیلی ها دوست دارن بخوننش و من ازتون خواهش میکنم که ترجمش کنید
بازم ممنون بابت ترجمه مقاله
نقل قول کردن
amirxlogan
#22 amirxlogan 1397-03-30 02:37
جالب بودن تاندرلبوتس چی؟؟ :lol: و همچنین کابل یا اِسکوآدرون سوپریم‌؟؟؟ :roll:
نقل قول کردن
amirxlogan
#23 amirxlogan 1397-03-30 02:44
به نقل از steve ragers:
استاد خیلی باحال بود .احتمال داره در دنیای سینمایی مارول زیمو این گروه تشکیل بده؟

اتفاقا منم به همین فکر میکردم و ممکن اتفاق بیوفته و خبیث های فیلم های قبلی رو جمع کنه
نقل قول کردن
amirxlogan
#24 amirxlogan 1397-03-30 02:49
ولی خدایی اون جوراب چیه زیمو میکنه سرش :lol: خوبه که ظاهرش تو جنگ داخلی مثل محسن یگانه بود :lol:
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#25 Remi_GAMBIT 1397-03-30 08:58
استاد خیلی عالی بود مقاله :)))))
فقط اعضای جدید سویساد اسکواد عین فیلمن :/ و اعضایی مثل کیلر فراست رو جا انداختید.
(اسپم: استاد نمیشه ترجمه کمیک های بزرگی مثل سندمن، واچمن یا ساگا رو انجام بدید، چون واقعا نیازه تا مردم با پتانسیل های کمیک های ورتیگو یا امیج آشنا بشن).
ببخشین بابت اسپم، با تشکر
نقل قول کردن
Sardar
#26 Sardar 1397-03-30 10:43
جای گروه the cabalتوی لیست واقعا خالیه ،نظر شما چیه؟
نقل قول کردن
AmirM. IX9
#27 AmirM. IX9 1397-03-30 12:02
خدایی گروه Legion of Doom هم باید تو لیست میبود. مثلا به جای گروه Legion of Super-Villains جاش مناسبه. همیشه شباهت خلق و خو و هوش و سن کم بری آلن و پیتر پارکر در مقایسه با بقیه ابرقهرمانان برام جالب بوده وهم چنین نوع وضعیت مالی و زندگیشون. الان که این مقاله رو خوندم به این نتیجه رسیدم که دشمنان گروهیم که دارن...
نقل قول کردن
D.PARKER
#28 D.PARKER 1397-03-31 17:06
همیشه عاشق اسپایدی و فلش بودم. ( حتی top 2 من این دو تا شخصیتن. )
کشمکش های درونی ، شخصیت پردازی عالی و شخصیت های مکمل خوب.
گروه های دشمناشون هم جذابه.
شش خبیث که فقط برای نابودی اسپایدرمن تلاش میکنن و هر فعالیتشون هم تهش به همین ختم میشه. و مهم تر روحیه تیمی که دارن... و همیشه واسه پیتر تهدید آمیز بودن
یاغی ها هم عالین. به قول استاد فقط واسه کارای کوچیک ساخته شدن در حالی که واسه بری همیشه خطرناک بودن. و ضمنا خیلی قوانین یاغیان رو دوست دارم. ( قتل ممنوعه !!! ) ضمنا کاپیتان کلد و اتو اکتاویوس واقعا رئیس های عالی و پرفکتین. ممنون.
نقل قول کردن
spiderpunisher
#29 spiderpunisher 1397-04-01 14:03
بیشتری ها رو میشناختم ولی ممنونم بازم از این مقاله.
شماره نه و یک توی انیمیشن فوق العاده Avengers Earth Mightiest حضور داشتن، و وای که چقد در هر دو سیزن پیگیر بودن.
نقل قول کردن
Ghost Rider
#30 Ghost Rider 1400-01-13 20:35
به نقل از Hashem.egz:
به نقل از mohmad.ap:
استاد ممنون از مقاله تون من همیشه فکر‌میکردم خوب میشد یه شخصیت ایرانی باشه تو کیمک و رستم‌‌ خبیث نه پهوان هفت خوان توی جوخه انتحار بوده یه چیز جالب درباره عکسش شمشیرش عربی هست نه ایرانی

وقتی دیدم رستم ابرقهرمان بزرگ ایرانی رو خبیث نشون دادن قلبم تیر کشید :sad: تنفرم از dc دو برابر شد
اقای ترابی میگم اون عکسی برای ۶ خبیث گذاشتین تو مقاله میشه اپلودش کنید?? اخه خیلی جذابه... بزارم پس زمینه :roll:

الان 3 سال از نظرت گذشته
ولی با نگه داشتن رو هر عکسی گزینه دانلود برات میاد
نقل قول کردن
BLACKKNIGHT
#31 BLACKKNIGHT 1402-10-28 08:06
در نظر من که هیچ گروهی به شش خبیث نمیرسه ولی رتبه بندی جالبی بود، ممنون از ترجمه مقاله.
اون گروه انجمن مارها تو انیمیشن Invincible یه کپی ازش هست انجمن مارمولک هاست فک کنم اسمشون. جالبه که همچیشون یه ورژن دیگه از شخصیت های مارول و دیسیه، نشون میده هدفشون واقعا اینه که همون دنیاهای ابرقهرمانی پرطرفدار رو خشنتر نشون بدن که خوب هم از آب دراومده. گروه سندیکای جنایت هم تو انیمیشن Crisis on two earths فقط دیدمشون و واقعا پیشنهاد می کنم ببینیدش شخصیت مرد جغدی در کنار بتمن در حین شباهتاشون، تضاد های خیلی جالبی ایجاد می کنن و باعث میشه از زاویه کاملا متفاوتی به بتمن نگاه کنی.
نقل قول کردن
Pansy
#32 Pansy 1402-12-20 12:52
I love what you guys tend to be up too. This kind of clever work and reporting!
Keep up the terrific works guys I've you guys to my blogroll.
نقل قول کردن
Brad
#33 Brad 1402-12-20 15:24
I do not even know how I ended up here, but I
thought this post was great. I don't know who you are but definitely you're going to a famous blogger
if you are not already ;) Cheers!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45