10 بازیگری که میتونند گزینه خوبی برای ایفای نقش مون نایت (Moon Knight) باشند

10 بازیگری که میتونند گزینه خوبی برای ایفای نقش مون نایت (Moon Knight) باشند

پریشب خبر رسید که خیلی نزدیک بوده که مون نایت در فصل 2 سریال ایرون فیست حضور داشته باشه. در این مقاله سعی میکنیم بازیگر مناسبی برای این نقش پیدا کنیم.

مقدمه: یکی از شخصیت هایی که به نظرم پتانسیل بالایی برای رفتن روی پرده نقره ای سینما رو داره مون نایتهستش. یک شخصیت که به نظرم اگر شما کمیک فن نباشید و از دور بخواهید بهش نگاه کنید فکر میکنید که یک کپی ناشیانه و کلیشه ای از روی بتمن هستش ولی وقتی به عمق شخصیت پردازی اون نگاهی عمیق بیندازید ، متوجه میشوید که به جز اسم و تا حدودی لباس هیچ تشابهی با هم ندارند.برای آشنایی بیشتر با  مون نایت یشنهاد میکنم که اول این مقاله رو بخونید و بعد بیایید این کمیک رو بخونید. راستش با توجه به  این خبر که مدتی قبل در کانال سایت spidey.ir قرار گرفت احتمال بیشتری برای ساخت فیلم این شخصیت وجود داره در مقایسه با سریال. بیشتر از این منتظرتون نمیذارم و این شما و این هم 10 بازیگری که برای ایفای نقش این شخصیت میتونن گزینه مناسبی باشند.

 

10- جاش دوهامل (Josh Duhamel)

جاش دوهامل (Josh Duhamel) 

خیلی طرفدار جاش دوهامل نیستم ولی شباهت زیادی به مارک اسپکتور (مون نایت) داره.راستش مطمئن نیستم که میتونه کاملاً ویژگی ها و خصوصیت های شخصیتی بعضاً سیاه مارک اسپکتور رو به تصویر بکشه یا نه؟! ولی بازیگر های کوچکتر از این رو هم دیدم که بتونن معجزه کنن.از طرفی از اون دست بازیگراییه که مارول معمولاً دنبالشون میگرده.

 

9- جان هم (Jon Hamm)

 جان هم (Jon Hamm)

جان هَم پیشتر بخاطر بازی در سریال (mad men) شناخته شده هست.اون میتونه جنبه جذاب شخصیت moon knight رو به تصویر بکشه.قطعاً به قیافش میخوره که یه مزدور پولدار باشه که میتونه مثل آب خوردن آدم بکشه و خیلی کارا از دستش بر میاد(مون نایت قبل از تبدیل شدن به شوالیه ماه همونطور که میدونید یه مزدور بوده که خیلی هم قیمت دستمزدش بالا بوده).البته باز هم میگم شاید فقط بعد ظاهری مارک اسپکتر رو بتونه به تصویر بکشه و زیاد مطمئن نیستم که بتونه اون آسیب های ذهنی و روحی که نقطه ای درخشان در شخصیت پردازی شوالیه ماه به حساب میاد رو به تصویر بکشه ولی قطعاً میتونه یکی از گزینه های لیست باشه.

  

8- دیمین لوئیس (Damian Lewis)

دیمین لوئیس (Damian Lewis)

کسی که پتانسیل بازی در نقش جیمز باند رو داره ،میتونه یه نسخه ابرقهمانِ دارای آسیب روحی و روانی از 007 رو به تصویر بکشه.این همون دلیلیه که دیمین لوئیس داخل لیست قرار داره. کسی که برای بازی در سریال (homeland) به معروفیت رسید. لوئیس به دلیل حالت و استخوان بندی چهره میتونه نقش یک شخصیت بی ثبات از نظر ذهنی رو بازی کنه.ولی بی تردید توانایی جسمی و قدرت بدنی پایین تری نسبت به شخصیت شوالیه ماه داره و به عنوان یک بازیگر بیشتر مناسب شخصیت های سریالی و تلویزیونی هستش که اگر بنا شد moon knight به نتفلیکس بره قطعاً میتونه گزینه مناسبی برای ایفای این نقش باشه.

 

7- اسکات ایستوود (Scott Eastwood)

اسکات ایست وود

راستش صرفاً به دلیل اینکه تو رتبه بندی دست نبرده باشم ایشون رو در این رتبه قرار دادم.هرچند پدر بزرگوار ایشان اسطوره و افسانه هستش در زمینه ایفای نقش های قهرمان و ضد قهرمان ولی ما چیز خاصی از خودشون ندیدیم.البته هرکسی سزاواز داشتن شانسی برای اثبات خودش هست.در واقع اسکات ایستوود مثل دیمین لوئیس استخوان بندی چهره مناسبی برای ایفای نقش مارک اسپکتر داره،ولی سوال اصلی اینجاست،آیا ایشون میتونه یک شخصیت دارای ویژگی های شخصیتی چندگانه و بدون ثبات ذهنی رو به تصویر بکشه؟!.پاسخ این سوال رو به عهده شما میذارم.

 

6- جان کرازینسکی (John Krasinski)

 جان کرازینسکی (John Krasinski)

ستاره سابق سریال (the office) که تبدیل شد به قهرمان ژانر اکشن. کرازینسکی برای بودجه سریال های نتفلیکس میتونه عالی باشه.متاسفانه،بازی در سریال (jack ryan) میتونه موانعی در برنامه های این بازیگر ایجاد کنه،اگر که مارول بخواد ایشون رو برای ایفای نقش شوالیه ماه انتخاب کنه. کرازینسکی میتونه لودگی و لوسی حالت چهره (که در سریال های کمدی که قبلاً بازی میکرد وجود داشت)رو به مجموعه اضافه کنه،همینطور به خوبی میتونه از پس چالش های فیزیکی و بدنی نقش بر بیاد.حالت های جدی و کمدی اون میتونه به خوبی ویژگی های شخصیتی مارک اسپکتر رو توسعه بده و برجسته کنه.

  

5- زکری کینتو (Zachary Quinto)

  زکری کینتو (Zachary Quinto)

یک بازیگر دیگه که سابقه حضور در ژانر ابر قهرمانی رو داشته، کینتو میتونه تقریباً برای ایفای نقش مارک اسپکتر بی نقص به نظر بیاد.او در سریال (Heroes) یا قهرمانان ثابت کرده که توانایی به تصویر کشیدن یک ضد قهرمان را دارد.همچنان که در (Star Trek) یا پیشتازان فضا ثابت کرد که میتونه شخصیت سرد و محاسبه گری رو از خودش به نمایش بذاره. البته قبول دارم نسبت به شخصیت های دیگر لیست بازیگر فیزیکی نیست ولی تجربه اون در ایفای نقش شخصیت های پیچیده از نظر ذهنی(مثل نقش سایلر در سریال قهرمانان) بهش یه برتری نسبت به سایر اسامی موجود در مقاله میده.در هر صورت میتونه کارش رو چه در نتفلیکس و چه در سینما خوب انجام بده.

 

4- ایثن هاک (Ethan Hawke)

 ایثن هاک (Ethan Hawke)

قبلاً صحبت هایی با اون شده بود برای ایفای نقش دکتر استرنج، اما حالا یکبار دیگه هم هاک فرصت اینو داره که با مارول پای میز مذاکره بره. او قطعا ًیکی از مسن ترین افراد حاضر در لیست هستش. هاک میتونه شوالیه ماه رو فراتر از درک جهان نشون بده.شاید یک دوره طولانی به عنوان کسی که رسماً از میادین دور بوده و فراموش شده اون رو به انزوا و درگیری های ذهنی کشونده باشه.هاک قطعاً میتونه جنون شخصیت شوالیه ماه رو به تصویر بکشه هرچند که فاقد ویژگی های فیزیکی اون هست. نکته دیگر این است که هاک بیشتر به فیلم های مستقل و کم بودجه گره خورده است و فیلم هایی با بودجه های هنگفت و عظیم مناسب او نیست.

 

3- مایکل سی هال (Michael C. Hall)

مایکل سی هال (Michael C. Hall)

او با ایفای نقش دکستر شناخته شد و کاملاً برای نقش (moon knight) مناسبه. داشتن سابقه قبلی در ایفای نقش یک قاتل سریالی کمک بزرگی به او برای به تصویر کشیدن پیچیدگی های روانی (اسپکتور) میکنه.زمانی که پس از پایان سریال (dexter) نسبتاً آرام و کم کار بود، او باید یکی از منتخبین مارول برای رفتن به بخش سریال های نتفلیکس می بود.هال همچنین صداپیشه بتمن در انیمیشن"لیگ عدالت:خدایان و هیولاها" بود.بنابر این با ویژگی های کمیکی بیگانه نیست.

 

2- ترای بایرز (Trai Byers)

ترای بایرز (Trai Byers)

(ترای بایرز) احتمالا برای شما بازیگر ناشناخته ای باشه ولی یک بازیگر با استعداد و شگفت انگیزه.او تمام همکارانش را در مجموعه سریالی(empire) تحت تاثیر قرار داده و نقش شخصیتی را بازی میکند که از اختلال دو قطبی رنج میبره و واقعاً چنین شخصیتی رو شگفت انگیز به تصویر کشیده.برای او بازی کردن نقش شخصیتی که دارای هویت های چند گانه هستش سخت نیست.من در تعجبم که چطور برای جوایز(emmy)نامزد نشده.او توانایی نمایش دادن شخصیتی ضد قهرمان که در عین حال در کارش ثروتمند نیز هست رو داره،شخصیتی مثل مارک اسپکتور.

 

1- جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt)

 جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt)

یکی دیگه از تجربه داران کمیک بوکی حاضر در لیست. در فیلم شوالیه تاریکی برمیخیزد به ایفای نقش پرداخت و قرار بود در فیلم (sandman) نیز حاضر بشه که البته بنا به دلایلی پروژه رو ترک کرد البته از سرنوشت فیلم هم خبری در دسترس نیست. جوزف گوردون- لویت تقریباً بی نقص ترین فرد جوان برای ایفای نقش شخصیت(moon knight) هستش.(لویت) مانند اکثر شخصیت های حاضر در لیست ویژگی های ظاهری مارک اسپکتور را دارد ولی (باز هم مانند اکثر شخصیت های حاضر در لیست!!) از لحاظ فیزیکی حق مطلب رو ادا نمیکنه!!(که البته تا قبل از ایفای نقش بتمن توسط کریستین بیل هم کسی فکر نمیکرد که بتونه از لحاظ فیزیکی خودش رو به بروس وین در کمیک ها نزدیک کنه،مخصوصاً بعد از ایفای نقش فوق العاده او در فیلم(the machinist)و همچنین فیلم(American psycho) که ثابت کرد دیگران درمورد او اشتباه میکنند). من شک ندارم که او به بهترین نحو ممکن میتونه در قالب شوالیه ماه به ایفای نقش بپردازه ضمن اینکه میتونه با استفاده از شهرت خودش شخصیت نسبتاً نا شناخته ای مثل (moon knight) رو معروف تر از قبل کنه.به شخصه به نظرم ظاهر نسبتاً جدید شوالیه ماه در کمیک ها که عمدتاً با کت و شلوار یکدست سفید به فعالیت میپردازه خیلی مناسب جوزف گوردون – لویت هستش. همچنین احتمالاً مطالعاتی که برای ایفای نقش شخصیت (sandman) در کمیک های ورتیگو داشته میتونه کمک های شایانی برای افزایش جنبه سحر آمیز و جادویی فیلم انجام بده.

 

 

Marc Spector

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

 مطالب مرتبط:

شماره آخر کمیک مون نایت (MOON KNIGHT) ترجمه شد + لینک دانلود

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

100 شخصیت برتر مارول – قسمت سوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

parsa-spider
#1 parsa-spider 1397-05-23 15:13
با تشکر از شما واقعا مقاله خوب و تمیزی بود.
به نظر من آقای جان کرازینسکی اگه خوب تلفظ کرده باشم میتونه خوب ایفای نقش کنه
نقل قول کردن
Mr.Harper
#2 Mr.Harper 1397-05-23 15:26
تشکر بابت مقاله فوق العادتون
مون نایت و گوست رایدر شخصیتایی هستن که خیلی دوست دارم تو سینما دیده بشن. به نظرم تلویزیون باعث میشه پتانسیلشون به هدر بره و به احتمال خیلی زیاد هر دوشون بودجه سنگینی برای نمایش نیاز دارن. پس مسلما سینما خیلی بهتره
از این لیست به نظرم یکی دیمین لوئیس و دیگری جوزف گوردن لویت مناسب ترین بازیگران برای ایفای شخصیت اسپکتورن. شاید از لحاظ فیزیکی زیاد مناسب این شخصیت نباشن ولی هردوشون بازیگرای توانایی هستن و ممکنه از پس این گزینه بر بیان
نقل قول کردن
Spider-Fan
#3 Spider-Fan 1397-05-23 15:47
انتخاب‌های خوبی داشتین آقای Marc Spector.
خسته نباشید.
انتخاب بازیگر برای کاراکتر پیچیده و چندوجهی مثل Moon Knight واقعا سخته. از طرفی باید بتونه از پس بازی نقشی که از اسکیزوفرنی شدید رنج می‌بره بر بیاد و هم فیزیک بدنی‌ش به مون نایت بخوره.
بنظرم چهره چندان مطرح نیست و مهم‌تر مهارت‌های ذاتی بازیگره.
به فیلم یا سریال (احتمالی) مون نایت هم خیلی امید دارم. اگه آرک اول کمیک‌های Moon Knight به قلم وارن الیس و یا run برایان مایکل بندیس و الکس مالیو منبع فیلمنامه باشه بی‌شک فیلم‌ معرکه‌ای میشه.
حتی بعد از Avengers IV هم ممکنه که اعضای اصلی اونجرز زنده نمونن و مون نایت و چند کاراکتر دیگه (مثل نووا) گروه Secret Avengers رو تشکیل بدن.
در هر حال مون نایت کاراکتر جذاب و چندلایه‌ای هست که لیاقت فیلمی حتی با درجه سنی R در MCU رو داره.
نقل قول کردن
Marc Spector
#4 Marc Spector 1397-05-23 15:49
چقدر عکس ها خوب شده احتمالاً کار استاد ترابی هستش چون روی عکس ها خیلی وسواس دارن.
مورد7 آخر خط دوم نوشته شده:((سزاواز))
احتمالاً هرکی مقاله رو نوشته حواسش نبوده :lol:
نقل قول کردن
A.cage
#5 A.cage 1397-05-23 16:12
مقاله خوبی بود.بهتریناشون جان هم،زکری کینتو،ایئن هات و جوزف گوردون لویت.
نقل قول کردن
winter-soldier-911
#6 winter-soldier-911 1397-05-23 16:25
9.اگه از پسش بر بیاد جان هم بهترین گزینه برای ایفای نقش مون نایته
10.جاش دو هامل خیلی شبیه به مارک اسپکتره ولی اون چهره بی روح رو فکر نکنم بتونه بازی کنه
3.مایکل سی هال میتونه بازی کنه ولی چهرش خیلی شیطانیه و ازش خوشم نمیاد (ولی یکی از بهترین گزینه هاست)
نقل قول کردن
mehran spidey
#7 mehran spidey 1397-05-23 16:36
انتخاب بازیگر مون نایت همون طور که دوستان گفتند خیلی سخته ، اما افراد خوبی رو مد نظر گرفتید !! خودم به شخصه از توی افراد این لیست نمی تونم بگم کدوم بهترینه ، باید بازیگری باشه که مهارت نشان دادن چند گانگی و همچنین بدن مناسب رو داشته باشه ، بیشتر افراد این لیست یدونه از خصوصیات رو دارند ولی اون یکی رو ندارند !!! باید یه بازیگری پیدا بشه که تمام خصوصیات بازیگر های این لیست توش باشه تا هم از لحاظ فیزیکی و هم چند گانگی به Moon Knight بخوره :sigh:
نقل قول کردن
wolvenom
#8 wolvenom 1397-05-23 16:46
مقاله خوبی بود ولی به شخصه فکر میکنم جیسون استاتهام برای این نقش خیلی مناسب باشه
نقل قول کردن
m.h.f
#9 m.h.f 1397-05-23 19:41
به نظر من شماره ی یک شانس بیشتری برای بازی کردن مون نایت رو داره و میتونه انجامش بده و اگر ایشون بازی نکنه ممکنه شماره ی 5 نقش رو ایفا کنه.
نقل قول کردن
Frank Castle A.K.A The Punisher
#10 Frank Castle A.K.A The Punisher 1397-05-23 23:22
اه میدونم بی ربطه.شرمنده.ولی انگار مارول قراره سری از ونوم با عنوان Venom:plante of the symbiotes ونوم:سیاره سیمبیوت هارو که قبلاً هم همچین سری بود امسال هم یکی منتشر کنه
نقل قول کردن
ctothejay
#11 ctothejay 1397-05-24 22:16
از شماره ۱۰تا۶ خوبه، هم توانایی اکشن بازی کردنشون خوبه هم چند لایه ای بازی کردن یک شخصیت، البته راجب اسکات زیاد مطمئن نیستم ولی نشون داده که تواناییش رو داره، شخصاً جان هم رو دوست دارم ببینم ولی سنش یکم زیاده. ولی فکر نکنم مون نایت سریال یا فیلم اختصاصی داشته باشه، بخاطر خشونت و موضوعات کلی کمیک هاش یا مثلاً حضور شخصی مثل خونشو خدای ماه یا بیماری مارک، CBR یه مقاله خوب نوشته بود که چرا مون نایت نمی‌تونه حتی حضور پیدا کنه چه برسه به اینکه یه چیز شخصی داشته باشه. یه خرده اطلاعات از مون نایت.
قد: ۱۸۸سانت/وزن: ۱۰۲کیلو/چشم: آبی(گاهی اوقات قهوه ای) مو: قهوه ای/ ملیت: آمریکایی/حرفه: کارآگاه خصوصی، سرمایه گذار و خیر میلیاردر، راننده تاکسی، سابقا تفنگدار دریایی آمریکا، قهرمان بوکس سنگین وزن، جاسوس حرفه ای سازمان سی آی ای و مزدور.
قدرت: با چرخش و موقعیت ماه قدرتهای ابرانسانی کسب می‌کنه. (به نظر می‌رسد در run جدیدش که الان داره ادامه‌ پیدا می‌کنه از شماره ی ۱۸۷، قدرتهاش دوباره برگشته چون در ران بندیس قدرتهاشو از دست داد)
نیرو: ۲الی۳ تن رو بلند میکنه. نیروی حمله: در حدود ۶۰۰۰ژول انرژی وارد می‌کنه که از گاز کوسه ی سفید بزرگ که ۴۷۰۰ژول و کافی برای خرد کردن استخوان است.
سرعت: از افرادی مثل اسپایدرمن، پوما و ددپول که سرعت ابرانسانی دارن سریعتره.
بنیه و پایداری: هرگونه بیماری، سم، جراحت و... کاملاً بی فایده است. از ارتفاع ۴۰۰متری می‌تونه با تمام سرعت به زمین برخورد کنه بدون گونه ای درد و جراحت.
حس: حسهای قدرتمند و تقویت شده که با حس عنکبوتی برابری داره ولی در حد حسهای دردویل نیست.

مهارتها:
-استاد هنرهای رزمی و مبارزات تن به تن
(قهرمان بوکس، جاسوس و کماندوی حرفه ای با تمرینات در: جودو، آیکیدو، کراوماگا، موآی تای، کیک بوکسینگ، سامبو و سبک های مختلف کنگفو و کاراته با تکنیک های خطرناک و پیشرفته در مبارزات خیابانی و غیرمنتظره)
(شکست دادن پانیشر، بلک ویدو، ددپول، اسپایدرمن، نینجاهای فرقه hand، مبارزان و آدمکش‌های خبره و از همه مهم‌تر تسک مستر بعلاوه توانایی مقابله و دوام آوردن در برابر دردویل، آیرون فیست، بلک پنتر، الکترا، ولورین و کاپیتان آمریکا)

- تیرانداز خبره و استثنایی
(تیراندازی مون نایت از امثال بلک ویدو، وینتر سولجر، ولورین و... بهتر، سریعتر و دقیقتره. مهارت و توانایی تیراندازی مون نایت به هاکای و بولزآی بسیار نزدیکه)

- شمشیر زن خبره
(برابری با سوردمن و هاکای «هاکای توسط کاپیتان آمریکا و سوردمن در شمشیر بازی آموزش دیده و اینم بدونید هاکای شمشیرزنیش حتی از سایلوک و الکترا هم بهتر بوده و ولورین رو هم تونسته خلع سلاح کنه» و شکست دادن تسک مستر)

- جاسوس حرفه ای
(اونقدر مهارت داره که حتی بلک ویدو رو شگفت زده کنه و برای ماموریت های حساس در سری Secert avengers انتخاب بشه)

- مهارت و دانش تخصصی و بی نظیر در انواع سلاح
(توانایی استفاده تقریبا هر نوع سلاح سرد و گرم از کشنده ترین تا بی خطرترین در سطحی بسیار عالی)

- دانش و هوش بالا
(توانایی ساخت تجهیزات و فهمیدن انواع علوم در سطحی قابل توجه و همچنین یک بیزینس من و تاجر خبره)

- کارآگاه و جستجو گر خبره
(مون نایت در انواع حرفه کارآگاهی و جرم شناسی خودش رو تعلیم داده، تجربه و مهارت بسیار بالایی در حل کردن پرونده های جنایی داره، مهارت جستجوگری و کارآگاهی مون نایت حتی از جسیکا جونز بهتره و با دردویل برابری می‌کنه)

- شکارچی و ردیاب ماهر
(بخاطر تعلیمات نظامی، مون نایت تجربه و دانش تخصصی ای در شکار انواع حیوان و انسان و ردیابی اونا داره)

- میلیاردر

- بهترین شرایط فیزیکی یک انسان معمولی

بیماری ها:
- اسکیزوفرنی (شنیدن صداها و دیدن اشخاص و تصاویر مختلف که واقعی نیستن) فیلم یک ذهن زیبا رو ببینین درک بهتری پیدا میکنین
- اختلال هویت (گاهی اوقات مون نایت حتی نمی‌دونه که اسمش چیه، اهل کجاس و موضوعاتی مثل این و بدتر هم اینکه گاهی نمی‌دونه کدوم شخصیت شده)
- اختلال شخصیت (به طور کلی مون نایت سه شخصیت داره: ۱ مارک اسپکتور، یک بوکسور،کماندو،ج اسوس و مزدور که دوباره زنده شده. ۲ استیون گرنت، یک مولتی میلیاردر خوش قیافه عیاش و زنباز ولی خیر و دلسوز. ۳ جیک لاکلی، یک راننده تاکسی سیبیلو که بی ادبه، دعوایه، بی عاطفس و خیلی کله شقه. در ران بندیس علاوه بر این شخصیت ها مون نایت سه شخصیت دیگه هم داشت، مردعنکبوتی، کاپیتان آمریکا و ولورین و حتی فکر می‌کرد قدرت‌های اونارو هم داره)
نقل قول کردن
Marc Spector
#12 Marc Spector 1397-05-25 08:16
به نقل از ctothejay:
از شماره ۱۰تا۶ خوبه، هم توانایی اکشن بازی کردنشون خوبه هم چند لایه ای بازی کردن یک شخصیت، البته راجب اسکات زیاد مطمئن نیستم ولی نشون داده که تواناییش رو داره، شخصاً جان هم رو دوست دارم ببینم ولی سنش یکم زیاده. ولی فکر نکنم مون نایت سریال یا فیلم اختصاصی داشته باشه، بخاطر خشونت و موضوعات کلی کمیک هاش یا مثلاً حضور شخصی مثل خونشو خدای ماه یا بیماری مارک، CBR یه مقاله خوب نوشته بود که چرا مون نایت نمی‌تونه حتی حضور پیدا کنه چه برسه به اینکه یه چیز شخصی داشته باشه. یه خرده اطلاعات از مون نایت.
قد: ۱۸۸سانت/وزن: ۱۰۲کیلو/چشم: آبی(گاهی اوقات قهوه ای) مو: قهوه ای/ ملیت: آمریکایی/حرفه: کارآگاه خصوصی، سرمایه گذار و خیر میلیاردر، راننده تاکسی، سابقا تفنگدار دریایی آمریکا، قهرمان بوکس سنگین وزن، جاسوس حرفه ای سازمان سی آی ای و مزدور.
قدرت: با چرخش و موقعیت ماه قدرتهای ابرانسانی کسب می‌کنه. (به نظر می‌رسد در run جدیدش که الان داره ادامه‌ پیدا می‌کنه از شماره ی ۱۸۷، قدرتهاش دوباره برگشته چون در ران بندیس قدرتهاشو از دست داد)
نیرو: ۲الی۳ تن رو بلند میکنه. نیروی حمله: در حدود ۶۰۰۰ژول انرژی وارد می‌کنه که از گاز کوسه ی سفید بزرگ که ۴۷۰۰ژول و کافی برای خرد کردن استخوان است.
سرعت: از افرادی مثل اسپایدرمن، پوما و ددپول که سرعت ابرانسانی دارن سریعتره.
بنیه و پایداری: هرگونه بیماری، سم، جراحت و... کاملاً بی فایده است. از ارتفاع ۴۰۰متری می‌تونه با تمام سرعت به زمین برخورد کنه بدون گونه ای درد و جراحت.
حس: حسهای قدرتمند و تقویت شده که با حس عنکبوتی برابری داره ولی در حد حسهای دردویل نیست.

مهارتها:
-استاد هنرهای رزمی و مبارزات تن به تن
(قهرمان بوکس، جاسوس و کماندوی حرفه ای با تمرینات در: جودو، آیکیدو، کراوماگا، موآی تای، کیک بوکسینگ، سامبو و سبک های مختلف کنگفو و کاراته با تکنیک های خطرناک و پیشرفته در مبارزات خیابانی و غیرمنتظره)
(شکست دادن پانیشر، بلک ویدو، ددپول، اسپایدرمن، نینجاهای فرقه hand، مبارزان و آدمکش‌های خبره و از همه مهم‌تر تسک مستر بعلاوه توانایی مقابله و دوام آوردن در برابر دردویل، آیرون فیست، بلک پنتر، الکترا، ولورین و کاپیتان آمریکا)

- تیرانداز خبره و استثنایی
(تیراندازی مون نایت از امثال بلک ویدو، وینتر سولجر، ولورین و... بهتر، سریعتر و دقیقتره. مهارت و توانایی تیراندازی مون نایت به هاکای و بولزآی بسیار نزدیکه)

- شمشیر زن خبره
(برابری با سوردمن و هاکای «هاکای توسط کاپیتان آمریکا و سوردمن در شمشیر بازی آموزش دیده و اینم بدونید هاکای شمشیرزنیش حتی از سایلوک و الکترا هم بهتر بوده و ولورین رو هم تونسته خلع سلاح کنه» و شکست دادن تسک مستر)

- جاسوس حرفه ای
(اونقدر مهارت داره که حتی بلک ویدو رو شگفت زده کنه و برای ماموریت های حساس در سری Secert avengers انتخاب بشه)

- مهارت و دانش تخصصی و بی نظیر در انواع سلاح
(توانایی استفاده تقریبا هر نوع سلاح سرد و گرم از کشنده ترین تا بی خطرترین در سطحی بسیار عالی)

- دانش و هوش بالا
(توانایی ساخت تجهیزات و فهمیدن انواع علوم در سطحی قابل توجه و همچنین یک بیزینس من و تاجر خبره)

- کارآگاه و جستجو گر خبره
(مون نایت در انواع حرفه کارآگاهی و جرم شناسی خودش رو تعلیم داده، تجربه و مهارت بسیار بالایی در حل کردن پرونده های جنایی داره، مهارت جستجوگری و کارآگاهی مون نایت حتی از جسیکا جونز بهتره و با دردویل برابری می‌کنه)

- شکارچی و ردیاب ماهر
(بخاطر تعلیمات نظامی، مون نایت تجربه و دانش تخصصی ای در شکار انواع حیوان و انسان و ردیابی اونا داره)

- میلیاردر

- بهترین شرایط فیزیکی یک انسان معمولی

بیماری ها:
- اسکیزوفرنی (شنیدن صداها و دیدن اشخاص و تصاویر مختلف که واقعی نیستن) فیلم یک ذهن زیبا رو ببینین درک بهتری پیدا میکنین
- اختلال هویت (گاهی اوقات مون نایت حتی نمی‌دونه که اسمش چیه، اهل کجاس و موضوعاتی مثل این و بدتر هم اینکه گاهی نمی‌دونه کدوم شخصیت شده)
- اختلال شخصیت (به طور کلی مون نایت سه شخصیت داره: ۱ مارک اسپکتور، یک بوکسور،کماندو،جاسوس و مزدور که دوباره زنده شده. ۲ استیون گرنت، یک مولتی میلیاردر خوش قیافه عیاش و زنباز ولی خیر و دلسوز. ۳ جیک لاکلی، یک راننده تاکسی سیبیلو که بی ادبه، دعوایه، بی عاطفس و خیلی کله شقه. در ران بندیس علاوه بر این شخصیت ها مون نایت سه شخصیت دیگه هم داشت، مردعنکبوتی، کاپیتان آمریکا و ولورین و حتی فکر می‌کرد قدرت‌های اونارو هم داره)

خسته نباشی،دمت گرم نظرت خیلی جامع بود،مقالات دیگه هم قراره راجع به شوالیه ماه نوشته بشه پیشنهاد میکنم اونا رو هم وقتی اومدن دنبال کنی..
نقل قول کردن
darth vader
#13 darth vader 1397-05-25 10:25
دستتون درد نکنه .مقاله خوبی بود . من هم داشتم رو چند تا مقاله کار می کردم درباره بازیگرایی که می تونن مری جین، گوئن استیسی ،هال جوردن ،ولورین ،نورمن آزبورن بازی کنن اما آقای ترابی گفتن مقاله نویس نیاز نداریم و من هم به حرفشون احترام می زارم و مطمئنم کسایی هستن که می تونن از این مقاله ها بنویسن (اگه لحنم بد بود و توهین آمیز ببخشید من نمی خواستم اینطوری باشه :lol: )
نقل قول کردن
Spider-Fan
#14 Spider-Fan 1398-03-30 14:14
حالا که کوین فایگی تایید کرد که با «کیانو ریوز» برای ایفای نقشی مذاکره داشته، یه شایعه‌ی جالب اخیراً منتشر شده که قراره نقش «مون نایت» رو بازی کنه!
واقعاً هم گزینه‌ی ایده‌آلی هست. هم فیزیک‌ش به این نقش می‌خوره و هم برای ایفا کردن چندگانگی شخصیتی مون‌نایت بازیگر توانمندی هست.
یعنی باید بتونه ۳ نقش مزدور حرفه‌ای، راننده‌ی تاکسی و میلیونر و سرمایه‌دار رو ایفا کنه. (بعلاوه‌ی رگ و ریشه‌ی مربوط به ارتش آمریکا و جاسوسی برای CIA).
بنظر من که کیانو ریوز دقیقاً مناسبه برای تک‌تک این نقش‌ها! خداکنه این شایعه درست باشه و یه فیلم/ سریال فوق‌العاده از مون نایت ببینیم. خصوصاً چون منابع اقتباس خیلی خوبی توی این چندوقت داشتیم. (run وارن الیس و همینطور run برایان مایکل بندیس).
نقل قول کردن
Dr.J
#15 Dr.J 1399-01-23 14:42
بهترین بازیگر برای این نقش آقای tom payne هستش تنها مشکلش این هست که یکم قدش کوتاهه(1.70) دوستان اگر سریال the walking dead و prodigal son رو دیده باشن میفهمن من چی میگم.
نقل قول کردن
sara
#16 sara 1399-01-23 15:59
به نظر من با توجه به چیز هایی که راجع به مون نایت خوندم
اینها هستند
رامی مالک( بازیگر سریال آقای ربات)
هیو جکمن
مارک والبرگ
کریستین بیل
رایان گاسلینگ
ونتورت میلر( بازیگر سریال فرار از زندان)
متیو مک کاناهی
کیانو ریوز

نظرتون چیه دوستان؟؟؟؟
از این لیست هم به نظرم دیمین لوییس جان کرازینسکی مایکل سی هال و جوزف گوردون لویت از همه مناسبترند
نقل قول کردن
sara
#17 sara 1399-01-23 16:04
به نقل از Dr.J:
بهترین بازیگر برای این نقش آقای tom payne هستش تنها مشکلش این هست که یکم قدش کوتاهه(1.70) دوستان اگر سریال the walking dead و prodigal son رو دیده باشن میفهمن من چی میگم.

تام پاین بازیگر کدوم نقش تو سریال مردگان متحرک هست؟؟؟؟
نقل قول کردن
Dr.J
#18 Dr.J 1399-01-24 00:01
به نقل از sara:
به نقل از Dr.J:
بهترین بازیگر برای این نقش آقای tom payne هستش تنها مشکلش این هست که یکم قدش کوتاهه(1.70) دوستان اگر سریال the walking dead و prodigal son رو دیده باشن میفهمن من چی میگم.

تام پاین بازیگر کدوم نقش تو سریال مردگان متحرک هست؟؟؟؟

jesus
نقل قول کردن
sara
#19 sara 1399-01-24 09:59
به نقل از Dr.J:
به نقل از sara:
به نقل از Dr.J:
بهترین بازیگر برای این نقش آقای tom payne هستش تنها مشکلش این هست که یکم قدش کوتاهه(1.70) دوستان اگر سریال the walking dead و prodigal son رو دیده باشن میفهمن من چی میگم.

تام پاین بازیگر کدوم نقش تو سریال مردگان متحرک هست؟؟؟؟

jesus

اوف!!!!!
آره راست میگی هم به چهره اش میخوره هم به استایل بازیش
نقل قول کردن
Dr.J
#20 Dr.J 1399-01-24 12:49
به نقل از sara:
به نقل از Dr.J:
به نقل از sara:
به نقل از Dr.J:
بهترین بازیگر برای این نقش آقای tom payne هستش تنها مشکلش این هست که یکم قدش کوتاهه(1.70) دوستان اگر سریال the walking dead و prodigal son رو دیده باشن میفهمن من چی میگم.

تام پاین بازیگر کدوم نقش تو سریال مردگان متحرک هست؟؟؟؟

jesus

اوف!!!!!
آره راست میگی هم به چهره اش میخوره هم به استایل بازیش

تازه شما سریال prodigal son ندیدی.تو این سریال شخصیت اصلی آدم و یاد مستر نایت میندازه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید