15 نقش آفرینی برتر در فیلم های کمیک بوکی سال 2016

سال 2016 گذشت! فیلم های کمیک بوکی مختلفی از جمله بتمن در مقابل سوپرمن، کاپیتان آمریکا، دکتر استرنج و... اکران شدند.  در این مقاله سعی داریم به بهترین نقش آفرینی ها در فیلم های کمیک بوکی سال 2016 و آشنایی با تکنیک آنها بپردازیم. هر بازیگری یک توانایی دارد که به آن میپردازیم.

 

15. آنتونی مکی 

آنتونی مکی در نقش سم ویلسون در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی خوب ظاهر شد و نقش آفرینی اش از کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان بهتر بود. او در دو فیلم کاپیتان آمریکا از تکنیک خاصی پیروی نمیکنه ولی به این معنی نیست که کارش خوب نبوده! آنتونی مکی از پس ایفای نقش سم ویلسون خوب برآمده و امیدواریم در فیلم های آینده مارول هم کم نیاره.

 

14. بن افلک  

در فیلم نسبتا متوسط ( به پایین ) بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت شاید تنها بازیگری که نقش آفرینی اش خوب بود، بن افلک بود! افلک در فیلم بیشتر ترکیبی از تکنیک میخائیل و  نمایش وودویل ( ریتم کند، با انرژی و مهارت ) استفاده کرد، که باعث شد در فیلم BVS  راضی کننده باشه. خیلی ها از نبود کریستین بیل ناراحت بودند ولی با دیدن نقش آفرینی افلک از ناراحتی هایشان کاسته شد! به هر حال باید ببینیم که بن افلک در فیلم بتمن و جاستیس لیگ چطور عمل میکنه.

 

13. جیمز مک آووی  

جیمز مک آووی در فیلم مردان ایکس: اپوکالیپس مثل همیشه خوب بود. حقیقتا مک آووی و فسبندر ( به جز 3 فیلم اول ) از بهترین بازیگران مجموعه مردان ایکس هستند. مک آووی در هر فیلم به گونه جداگانه عمل نمیکند و بیشتر نقش آفرینی های او شبیه به هم هستند. الان دیگر خیلی ها او را به عنوان پروفسور ایکس جدید قبول دارند!

 

12. اسکارلت جوهانسون

 (Scarlett Johansson )

اسکارلت جوهانسون در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، بهتر از فیلم های قبلی بود. راستش من او را در اونجرز زیاد قبول نداشتم. در اونجرز 2 پیشرفت خوبی داشت، و در کاپیتان آمریکا 3 باز هم پیشرفت کرد. هر چه فیلم هایی که این خانوم بازی میکند، لحظه احساسی بیشتری داشته باشند، بهتر میتواند نقش آفرینی خوبی داشته باشد! بازی او از نوع قالب و هیجانی است.

 

11. سباستین استن 

(Sebastian Stan  )

سباستین استن در نقش باکی بانز در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی به خوبی بازی کرد. در این فیلم بیشتر توانستیم استعداد استن را ببینیم چون او در شرایطی بود که بیننده میتوانست بگوید او که تقصیری ندارد، حافظه اش پاک شده بود و... که باعث میشود بیننده کم کم با او ارتباط برقرار کند. بازی استن تا الان خوب بوده ( مخصوصا در فیلم کاپیتان آمریکا 3 ) . او توانایی ایجاد تحلیل روابط بین کاراکتر و ایده نویسنده را دارد که این امر باعث موفقیت بیشترش خواهد شد. امیدورایم در فیلم های بعدی هم خوب ظاهر شود.

 

10. دنیل برول

 ( Daniel Brühl )

دنیل برول در نقش بارون زیمو در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی کاری کرد که بیننده بسیار آسان بتواند با او ارتباط برقرار کند و او را تقریبا درک کند! بازی دنیل برول خوب بود ( مخصوصا لحظاتی که درباره خانواده اش صحبت میکرد یا لحظاتی که صدای پیام تکراری همسرش را گوش می داد ) او حس ناراحتی رو خوب میتواند به نمایش بگذارد. با توجه به نحوه بازی اش میتوان گفت او در شناخت گذشته کاراکتر و به نمایش گذاشتن عواطف، توانایی دارد.

 

9. چادویک پوزمن 

(Chadwick Aaron Boseman )

چادویک پوزمن در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، همانطور که قابل پیش بینی بود، بسیار خوب توانست که نقش یک پادشاه ( با لهجه آفریقایی ) را بازی کند. تعجب نکنید که بیشتر بازیگران از فیلم کاپیتان آمریکا انتخاب شده اند. با توجه به اینکه فیلم کاپیتان آمریکا فیلمی با شکوه با کادر بازیگری عظیم بود، و شکر خدا همه بازیگران آن خوب بودند، معلوم است که در این فیلم بازیگران زیادی انتخاب خواهند شد. به هر حال میتوانیم اطمینان داشته باشیم که یک بلک پنتر عالی داریم. امیدواریم در فیلم های بعدی هم موفق باشد.

 

8. ایوان پترز 

پیترز

خوشبختانه ایوان پیترز هم دارد به سمت موفقیت می رود. در فیلم مردان ایکس: اپوکالیپس نقشش را مثل فیلم قبلی، بسیار لذت بخش بازی کرد. و باعث شد که ما از کوئیک سیلور خاطره خوشی داشته باشیم. با اینکه فکر میکردم ممکن است در اپوکالیپس وضعیتش کمی افت کند ولی برعکس رو به پیشرفت است. ایوان پیترز هم مثل آنتونی مکی از تکنیک خاصی پیروی نمیکند. قطعا لذت بخش ترین سکانس های این فیلم، مربوط به کوئیک سیلور بود.

 

7. تیلدا سوئینتن

 (Tilda Swinton )

بی شک همه شما میدونید که دکتر استرنج، کادر بازیگری حیرت انگیزی داشت. تیلدا سوئینتن در فیلم دکتر استرنج، شگفت انگیز بود. و ایشنت وان بی نظیری را تحویلمان داد. تیلدا سوئینتن بر خلاف جیمز مک آووی، در هر فیلمی به گونه مختلفی بازی میکند. از نظر استانیسلاوسکی سوئینتن، نمود هایی از بازی معمایی-عمیق دارد. (  در این فیلم ریتم این بازیگر معمایی-عمیق بود ).

 

6. ریچل مک آدامز 

(Rachel Anne McAdams  )

ریچل مک آدامز در نقش کریستین پالمر در فیلم دکتر استرنج، به بهترین شکل به ایفای نقش پرداخت. او بسیار زیبا نقش زنی دلسوز و یاری رسان دکتر استرنج را بازی کرد. بازی او در این فیلم طبیعی، زیبا و قابل باور بود. او با استفاده از هدف نهایی در سیستم استانیسلاوسکی ( ایجاد حسی کاملا مشابه حس کاراکتر توسط بازیگر، و ارتباط متوسط با بیننده ) خاطره ای زیبا از کاراکتر کریستین پالمر را در ذهن ما گنجاند.

 

5. مایکل فسبندر 

(Michael Fassbender )

در هر فیلم جدیدی، این بازیگر، خیلی پیشرفت میکنه! واقعا در ایکس من: اپوکالیپس به نحو احسنت کارش رو انجام داد. این بازیگر برای نقش مگنیتو عالیه! بهتر از اون تو دنیا پیدا نمیشه! اگر توی ایکس من : اپوکالیپس حضور نداشت، این فیلم غیر قابل تحمل می شد! بارش هم سنگینه! یه اثر " بد " فقط به خاطر کوئیک سیلور و مگنیتو به یک اثر نسبتا خوب ( بین متوسط و خوب ) تبدیل شد. فسبندر به موفقیت بزرگی رسیده!

 

4. رایان رینولدز 

(Ryan Reynolds )

هیچکدوم از ما، خاطره خوبی با رینولدز نداشتیم! یا توی فاجعه فانوس سبز شرکت کرد، یا توی ریشه مردان ایکس: ولورین بازی کرد. تا اینکه باز دوباره، سرو کله اش پیدا شد، در فیلمی به نام ددپول که کولاک کرد. رایان رینولدز به خوبی در نقش وید ویلسون بازی کرد. لحظه های کمدی، احساسی، اکشن و... را به خوبی بازی کرد. او با استفاده از انرژی، احساس، تخیل و مهارت، به بهترین شکل ممکن نقشش را بازی کرد.

 

3. کریس ایوانز 

(Chris Evans )

کریس ایوانز 35 ساله، در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، بسیار عالی عمل کرد. او خوب میتواند نقش انسانی پاک، که همیشه طرف حق را می گیرد، بازی کند! بلد است چکار کند که بیننده با شخصیت کنار بیاید و ارتباط برقرار کند! او به خوبی در فیلم های مارول خود را نشان داده است.

 

2. رابرت داونی جونیور 

(Robert  Downey, Jr )

دیگر کمتر کسی پیدا میشود که اسم واقعی اش را بداند. او را یا تونی استارک، یا آیرون من خطاب میکنند. حتما شما هم مثل من فکر میکنید که رابرت داونی جونیور برای این نقش متولد شده! بهترین انتخاب برای آیرون من. او بهتر از هر کسی میتواند نقش تونی استارک را بازی کند. دیگر بهتر است چیزی نگویم چون خودتان بیشتر از من میدانید! حتما فکر میکردید او اول است، اما سخت در اشتباهید! همگی عاشق او هستیم و امیدواریم موفق باشد.

 

1. بندیکت کامبربچ 

(Benedict Timothy Carlton Cumberbatch  )

دیگر کم کم دارد دوره رابرت داونی جونیور تمام می شود! کسی اینجاست که میتواند جای او را برای ما بگیرد! بندیکت کامبربچ در فیلم دکتر استرنج بسیار شگفت انگیز و بی نظیر بود. او در هر فیلم یا سریالی که بازی کرده است، مورد توجه منتقدین و مردم بوده! لحظه های احساسی را بی همتا بازی میکند. کاملا خود را جای کاراکتر میگذارد به طوری که بسیار راحت بیننده بتواند با او ارتباط برقرار کند. او نیز بهترین انتخاب برای این نقش بود. تمام نکات مثبتی که در موارد بالا بود را با هم دارد. او خارق العاده است!!

 

نویسنده: آرش مرادی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultimate Comic Fan
#1 Ultimate Comic Fan 1395-10-23 08:20
بندیکت کامبربچ بایدم اول باشه!
نقل قول:
او خارق‌العاده است!!
آره والا!
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#2 mat mordak/DareDevil 1395-10-23 08:35
خوب بود آقای مرادی راضیم ازت ;-)
در اول شدن آقای کامبربچ شکی نیست چون هر جا میره کولاک میکنه البته کار بد هم داشته که خیلی کمه
درکل مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
Super Captain
#3 Super Captain 1395-10-23 08:40
ایول مقاله باحالی یود .کریس ایوانز رو بدجوری موافقم .فقط یه سوال چرا از جوخه خودکشی کسی نبود ؟حتی نفر 15هم جا نداشت؟ :lol:
نقل قول کردن
A,morradi
#4 A,morradi 1395-10-23 08:50
به نقل از Super Captain:
ایول مقاله باحالی یود .کریس ایوانز رو بدجوری موافقم .فقط یه سوال چرا از جوخه خودکشی کسی نبود ؟حتی نفر 15هم جا نداشت؟ :lol:

جوخه خودکشی فقط 2 بازیگر خوب داشت. ( البته زیاد خوب نبودند، در مقایسه با بقیه بهتر بودند ) و در مقایسه با افرادی که در لیست هستند، شانس زیادی ندارن. و اگه اون دوتا رو قرار میدادم، باید 2 نفر از لیست اصلی رو حذف میکردم که بهتر از اون دوتا بودند، در نتیجه تصمیم گرفتم که اونا نباشن!
نقل قول کردن
علی قدیانی
#5 علی قدیانی 1395-10-23 09:14
سلام آقای مرادی به نظرتون تام هالند نباید تو لیست میبود؟ یا چون نقش آفرینیش چندان زیاد نبود نمی شد درباره اش قضاوت کرد؟

مقاله تون هم بی نقص و عالی بود ممنون
نقل قول کردن
funnyspidey
#6 funnyspidey 1395-10-23 09:16
عالی
نقل قول کردن
A,morradi
#7 A,morradi 1395-10-23 09:18
به نقل از Gobby:
سلام آقای مرادی به نظرتون تام هالند نباید تو لیست میبود؟ یا چون نقش آفرینیش چندان زیاد نبود نمی شد درباره اش قضاوت کرد؟

مقاله تون هم بی نقص و عالی بود ممنون

باید توجه داشته باشید که تام هالند رو ما 4-3 دقیقه دیدیم. همچنین حضور اون یه جورایی افتخاری بود! نمیشد که در لیست باشه
نقل قول کردن
A,morradi
#8 A,morradi 1395-10-23 09:21
تنها کسی که شک داشتم، آنتونی مکی بود.
بعد با بقیه بازیگرا که موندن مقایسه کردم، دیدم همون آنتونی مگی از همشون بهتره!
نقل قول کردن
parsa asadi
#9 parsa asadi 1395-10-23 09:37
خیلی مقاله ی خوبی بود
بندیکت حقش بود اول شه .واقعا عالی بازی میکنه مخصوصا نقش شرلوک را :roll:
نقل قول کردن
spider emad
#10 spider emad 1395-10-23 09:51
به نقل از A,morradi:
به نقل از Gobby:
سلام آقای مرادی به نظرتون تام هالند نباید تو لیست میبود؟ یا چون نقش آفرینیش چندان زیاد نبود نمی شد درباره اش قضاوت کرد؟

مقاله تون هم بی نقص و عالی بود ممنون

باید توجه داشته باشید که تام هالند رو ما 4-3 دقیقه دیدیم. همچنین حضور اون یه جورایی افتخاری بود! نمیشد که در لیست باشه

نه داداش.من باهات موافق نیستم.بیست دقیقه نقش افرینی تام هالندی که دیدیم دقیقا همون چیزیه که تو فیلمشم میبینیم.تو لحظه های احساسی که پیش استارک بود تو خونش عالی بود.تو فرودگاه عالی بود.شوخی هاش خیلی خوب بود.کاملا یه اسپایدرمن بود و نقش افرینیش عالی بود.کمتر کسی بود نخنده به اون شوخی هاش.وقتی قشنگ بی تجربه گیه اسپایدی رو به نمایش میذاره یعنی چی؟یعنی توانایی خلق کردن این صحنه هارو داره که ما بتونیم باهاش ارتباط برقرار کنیم.با این اوصاف تابلوئه تو فیلمشم یه چی بهتر از اینی که بوده تحویل میده!بنظرت نباید بین 5 تای اول میبود؟
نقل قول کردن
Hobbit
#11 Hobbit 1395-10-23 09:58
خب مقاله خوبی بود خب همونطور که قابل پیش بینی هم بود میشد حدس زد بیشتر این لیست رو فیلمای مارول و به خصوص سیویل وار تشکیل بده که انصافا هم شایسته این رتبه بندی هستند تنها جایی که شاید میشد باهاش مشکل داشتم رتبه بن افلک بود به نظرم میشد در جایگاه بهتری قرار بگیره به هر حال شاید من سلیقمو در این انتخاب تاثیر دادم(مخصوصا جایگاه ریچل مک آدامز خیلی برام سوال بود)
از آقای مرادی هم بابت این مقاله متشکرم و انتظار دارم در ادامه هم مقاله های بهتر و بیشتری رو تهیه کنند! کلا انتظارمون از آقای مرادی بالا است
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#12 S.T.A.R.K 1395-10-23 10:00
خسته نباشید اقای مرادی واقعا لذت بردیم از مقاله تون. با گزینه ها موافقم ولی درباره چادویک بوزمن و ایوان پترز شک دارم که کدوم بهتر بود تا حدودی بوزمن رو ترجیح میدم. در مورد این نقش آفرینی های فوق العاده فقط میشه گفت کاری کردن که از فیلم لذت ببریم و سال 2016 با خاطره این فیلمها و این نقش آفرینی ها برامون گذشت. واقعا سیویل وار که برام پره از خاطرات خوب و شوق بی نهایتی که براش داشتیم یادش بخیر چقد تو کامنت های همین سایت درباره ش صحبت میکردیم امیدوارم اون شور و شوق برای اینفینیتی وار دوباره به سایت برگرده.
نقل قول کردن
A,morradi
#13 A,morradi 1395-10-23 10:06
به نقل از spider emad:
به نقل از A,morradi:
به نقل از Gobby:
سلام آقای مرادی به نظرتون تام هالند نباید تو لیست میبود؟ یا چون نقش آفرینیش چندان زیاد نبود نمی شد درباره اش قضاوت کرد؟

مقاله تون هم بی نقص و عالی بود ممنون

باید توجه داشته باشید که تام هالند رو ما 4-3 دقیقه دیدیم. همچنین حضور اون یه جورایی افتخاری بود! نمیشد که در لیست باشه

نه داداش.من باهات موافق نیستم.بیست دقیقه نقش افرینی تام هالندی که دیدیم دقیقا همون چیزیه که تو فیلمشم میبینیم.تو لحظه های احساسی که پیش استارک بود تو خونش عالی بود.تو فرودگاه عالی بود.شوخی هاش خیلی خوب بود.کاملا یه اسپایدرمن بود و نقش افرینیش عالی بود.کمتر کسی بود نخنده به اون شوخی هاش.وقتی قشنگ بی تجربه گیه اسپایدی رو به نمایش میذاره یعنی چی؟یعنی توانایی خلق کردن این صحنه هارو داره که ما بتونیم باهاش ارتباط برقرار کنیم.با این اوصاف تابلوئه تو فیلمشم یه چی بهتر از اینی که بوده تحویل میده!بنظرت نباید بین 5 تای اول میبود؟

دوست عزیز ما 20 دقیقه مردعنکبوتی رو دیدیم، نه تام هالند. تام هالند کلا 3-4 دقیقه حضور داشت و این برای حساب کردن او در رتبه بندی کافی نیست
نقل قول کردن
A,morradi
#14 A,morradi 1395-10-23 10:13
به نقل از S.T.A.R.K:
خسته نباشید اقای مرادی واقعا لذت بردیم از مقاله تون. با گزینه ها موافقم ولی درباره چادویک بوزمن و ایوان پترز شک دارم که کدوم بهتر بود تا حدودی بوزمن رو ترجیح میدم. در مورد این نقش آفرینی های فوق العاده فقط میشه گفت کاری کردن که از فیلم لذت ببریم و سال 2016 با خاطره این فیلمها و این نقش آفرینی ها برامون گذشت. واقعا سیویل وار که برام پره از خاطرات خوب و شوق بی نهایتی که براش داشتیم یادش بخیر چقد تو کامنت های همین سایت درباره ش صحبت میکردیم امیدوارم اون شور و شوق برای اینفینیتی وار دوباره به سایت برگرده.

من اول ایوان پترز و چادویک پوزمن رو مساوی میدونستم! ولی دیدم نمیشه که هردوشون رو گذاشت! همچنین دیدم که ایوان پترز عنصر شکوفایی مردان ایکس اپوکالیپسه، و واقعا اون هم مثل فسبندر توی سقوط نکردن زیاد فیلم، نقش داشت.
و پترز هم توی اپوکالیپس خیلی به چشم میومد دیگه تصمیم گرفتم رتبشو بهتر قرار بدم
چون وقتی دوتا بازیگر مساوی میشن، باید به عوامل فرعی روی آورد
نقل قول کردن
A,morradi
#15 A,morradi 1395-10-23 10:19
#11
ریچل مک آدامز عالی بود.
و یجورایی من به عنوان سوپرایز مقاله ازش استفاده کردم :lol:
بن افلک هم میتونست تا رتبه 11 پیش بره پیشنهاد خوبی بود، ولی من ترجیح دادم اونجا باشه چون رتبه های 11 و 12 پیشرفت چشمگیری نسبت به فیلمهای قبل داشتن و باعث شد که بیشتر به چشم بیان.
مک آووی هم که رتبه اش ثابت ـه. باید همونجا میبود.
نقل قول کردن
shayanspideylover
#16 shayanspideylover 1395-10-23 11:18
ممنون از مقاله عالی بود با این مقاله بیشتر منتظر دیدن فیلم دکتر استرنجم :-)
نقل قول کردن
Takres
#17 Takres 1395-10-23 11:30
بندیکت بازیگر خوبیه و نقش شرلوکو عالی بازی کرده ولی اینجا به نظرم حق رابرت بود که اول بشه
نقل قول کردن
A,morradi
#18 A,morradi 1395-10-23 11:36
به نقل از Takres:
بندیکت بازیگر خوبیه و نقش شرلوکو عالی بازی کرده ولی اینجا به نظرم حق رابرت بود که اول بشه

توجه کن. ما اینجا کاری با شرلوک نداریم. اینجا فقط فیلمهای کمیک بوکیه!
توی فیلم دکتر استرنج هم بندیکت بهتر از رابرت داونی جونیور ظاهر شد.
نقل قول کردن
spidey_ali7878
#19 spidey_ali7878 1395-10-23 11:36
بندیکت کامبریچ فوق‌العاده است
نقل قول کردن
civil war 2
#20 civil war 2 1395-10-23 12:07
به نظرم رابرت باید اول می شد شاید به خاطر سنش دوم شده!!! 8)
نقل قول کردن
A,morradi
#21 A,morradi 1395-10-23 12:10
به نقل از civil war 2:
به نظرم رابرت باید اول می شد شاید به خاطر سنش دوم شده!!! 8)

:o
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#22 Captain Steve Lover 1395-10-23 12:17
کاملا درست و بجا بود. کریس اوانس و رابرت داونی چه دیگه عادت کردیم بهشون بیش از پنج سال تو این لیست هستن .

درمورد رایان رینولدز خب تونست دقیقا با وفاداری به ضات شخصیت کمیک توی فیلم همه همون رو پیاده کنه و‌ به فاکس ثابت کرد که‌ وفادار بودن به کمیک رمز موفقیت فیلم کمیکی هست .


استاد بندیکت کامبربچ کبیر بهترین نقش آفرین کمیک بوکی تاریخ رو بنظرم انجام‌ داد. استرنجی رو تحویل داد که‌ انکار توی کمیک درش آورده بودن.


درسته

استن لی گفته رابرت داونی زاده شده تا نقش تونی استارک بازی کنه.
یا

به گفته رابرت داونی و اسکارلت جوهانسون سخت ترین کار ممکن اینه که‌ کسی غیر از کریس اوانس رو در نقش کپ تصور کنیم.

یا
درسته که بازی کریس همسورث در نقش پروردگار آذرخش دهن تمام منتقدین و افراد معمولی رو بسته کرده!


یا بقول برادران روسو و خیلی های دیگه تام هالند بهترین مرد عنکبوتی تاریخه



ببینید مارول همیشه کسایی گه انتخاب میکنم چه از نظر ظاهر یا چه اخلاق با چه توانایی یا حتی صدا! و...خیلی چیزای دیگه
اسطوره تو نقششون خلق کنن!!!!


اما لعنتی کامبربچ دکتر استرنجی که‌ تحویل داد از تاریخ پاک نمیشه(هرچند هیچکدوم از بازیگرای مارول در نقششون پاک نمیشن)
نقل قول کردن
Takres
#23 Takres 1395-10-23 12:27
به نقل از A,morradi:
به نقل از Takres:
بندیکت بازیگر خوبیه و نقش شرلوکو عالی بازی کرده ولی اینجا به نظرم حق رابرت بود که اول بشه

توجه کن. ما اینجا کاری با شرلوک نداریم. اینجا فقط فیلمهای کمیک بوکیه!
توی فیلم دکتر استرنج هم بندیکت بهتر از رابرت داونی جونیور ظاهر شد.


منم دقیقا منظورم همین بود
نباید اینجا شرلوک رو قاطی کرد
و به همین خاطره که میگم رابرت خیلی بهتر بود
خود استنلی حرفی درمورد رابرت زده که واقعا نشون میده این شخصیت تا چه اندازه عالی عمل کرده.
کاملا واضحه که محبوبیت اخیر مرد آهنی به خاطر بازی فوق العاده رابرته.
نقل قول کردن
A,morradi
#24 A,morradi 1395-10-23 12:32
#23
بازم میگم. نقش آفرینی بندیکت از رابرت بهتره ولی این به این معنی نیست که رابرت نقش آفرینیش ضعیفه! رابرت هم عالیه ولی بندیکت یکم بهتره.
مثلا امتیاز من به بندیکت 95 ولی به رابرت 90 هست.
نقل قول کردن
S.T.A.R.K
#25 S.T.A.R.K 1395-10-23 12:33
به نقل از Takres:
به نقل از A,morradi:
به نقل از Takres:
بندیکت بازیگر خوبیه و نقش شرلوکو عالی بازی کرده ولی اینجا به نظرم حق رابرت بود که اول بشه

توجه کن. ما اینجا کاری با شرلوک نداریم. اینجا فقط فیلمهای کمیک بوکیه!
توی فیلم دکتر استرنج هم بندیکت بهتر از رابرت داونی جونیور ظاهر شد.


منم دقیقا منظورم همین بود
نباید اینجا شرلوک رو قاطی کرد
و به همین خاطره که میگم رابرت خیلی بهتر بود
خود استنلی حرفی درمورد رابرت زده که واقعا نشون میده این شخصیت تا چه اندازه عالی عمل کرده.
کاملا واضحه که محبوبیت اخیر مرد آهنی به خاطر بازی فوق العاده رابرته.


حرفی که درباره رابرت داونی میزنه درسته اما بحث سر فیلمای 2016س. و تو این لیست بازی بندیکت تو دکتر استرنج بهتر از بازی رابرت تو سیویل وار ارزیابی شده توجه دشته باش فقط سیویل وار نه تمام فیلمایی که رابرت داونی این نقش رو بازی کرده
نقل قول کردن
Blake and Mortimer
#26 Blake and Mortimer 1395-10-23 12:36
بندیکت تازه اومده توی عالم سینمایی مارول.قرار دادن اون تو رتبه اول فکر بهتری بود. :-)
نقل قول کردن
Ghost
#27 Ghost 1395-10-23 13:50
مارگوت رابی هم باید باشه خیلی خوب بازی کرد
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#28 Samwel Tarly 1395-10-23 13:54
به به اقای مرادی هم به نویسنده های سایت اضافه شدن و به نظرم وجود این مقاله تو سایت لازم بود چون درباره همه چی مقاله نوشته بودن دیگر دوستان ولی این قسمت بازیگر هم واقعا لازم بود که اقای مرادی عزیز زحمتش رو کشیدن.
اکثر رتبه بندی ها رو قبول دارم و به نظرم واقعا به جا بود ولی اقای مرادی به نظر من امسال کریس ایوانز بهتر از رابرت دونی جونیور و حتی بندیکت کمبریج نقشش رو ایفا کرد و واقعا امسال تو سیویل وار سنگ تموم گذاشت و همون طور که خودتون اطلاع دارید, میبینید که چقدر طرفدارهای کاپیتان امریکا تو این چند سال اضافه شده که حتی خودم به عشق همین طرفدارها نخستین حضورش رو ترجمه کردم و اقای نعمتی عزیز هم به بهترین شکل ممکن ادیتش کردن.
به نظرم بهتر میبود که رتبه بن افلک رو پایین تر می اوردید چون خداوکیلی افلک از معدود نقاط قوت bvs بود(البته ادم کشتنش رو قبول ندارم و میگن تو فیلم های بعدی دیگه نمیکشه)
نقش افرینی مایکل فسبندر تو ایکس من اپوکالیپس هم فوق العاده بود و هر چقدر ازش تعریف کنم کمه چون به خوبی داشت نشون میداد که یه ویلن نیست و اتفاقا هدفش با پروفسور اگزوایر یکی است ولی راه 2 تا است و به نوعی نژادپرسته.
بازم از اقای مرادی تشکر می کنم بابت نوشتن این مقاله و امیدوارم بازم در اینده از ایشون چنین مقاله های دقیقی بخونیم.
نقل قول کردن
A,morradi
#29 A,morradi 1395-10-23 13:58
به نقل از Ghost:
مارگوت رابی هم باید باشه خیلی خوب بازی کرد

جوخه خودکشی فقط 2 بازیگر خوب داشت. ( البته زیاد خوب نبودند، در مقایسه با بقیه بهتر بودند ) و در مقایسه با افرادی که در لیست هستند، شانس زیادی ندارن. و اگه اون دوتا رو قرار میدادم، باید 2 نفر از لیست اصلی رو حذف میکردم که بهتر از اون دوتا بودند، در نتیجه تصمیم گرفتم که اونا نباشن!
نقل قول کردن
H.B.2102
#30 H.B.2102 1395-10-23 15:38
از نظر من دنیل برول خیلی خوب بازی کرد شاید رتبه خوبی نداشته باشه ولی شخصیت مورد علاقه من بود.
از این جور شخصیت هایی بود که به خاطر بد بودنشون بهشون حق میدین و درکش میکنین.من اینجور شخصیت ها رو خیلی دوست دارم.
در مورد بندیکت کامبربچ هم واقعا هیچ بحثی نیست و واقعا عالی بازی کرد.و یکی بهترین بازیگرایی هست که من دیدم.
درمورد رابرت داونی جونیور و کریس اونز هم هیچ بحثی نیست.
واقعا لیست بی عیب و نقصیه و جای اعتراض چندانی نداره
ممنون
نقل قول کردن
Takres
#31 Takres 1395-10-23 19:05
حالا جدا از ریتبه بندی ها
از دنیل واقعا خوشم اومد
خیلی کار بزرگی کرد
زد اونجرز رو از وسط 2 شقه کرد
باکی رو با تونی دشمن خونی کرد
دوستی تونی و استیو رو نابود کرد
خدایی کار هر کسی نیست.
آلترون و لوکی با اون همه ادعاشون نتونستند اونجرز رو نابود کنن ولی این آدم مچالشون کرد.
به نقل از S.T.A.R.K:
به نقل از Takres:
به نقل از A,morradi:
به نقل از Takres:
بندیکت بازیگر خوبیه و نقش شرلوکو عالی بازی کرده ولی اینجا به نظرم حق رابرت بود که اول بشه

توجه کن. ما اینجا کاری با شرلوک نداریم. اینجا فقط فیلمهای کمیک بوکیه!
توی فیلم دکتر استرنج هم بندیکت بهتر از رابرت داونی جونیور ظاهر شد.


منم دقیقا منظورم همین بود
نباید اینجا شرلوک رو قاطی کرد
و به همین خاطره که میگم رابرت خیلی بهتر بود
خود استنلی حرفی درمورد رابرت زده که واقعا نشون میده این شخصیت تا چه اندازه عالی عمل کرده.
کاملا واضحه که محبوبیت اخیر مرد آهنی به خاطر بازی فوق العاده رابرته.


حرفی که درباره رابرت داونی میزنه درسته اما بحث سر فیلمای 2016س. و تو این لیست بازی بندیکت تو دکتر استرنج بهتر از بازی رابرت تو سیویل وار ارزیابی شده توجه دشته باش فقط سیویل وار نه تمام فیلمایی که رابرت داونی این نقش رو بازی کرده


خب اینم میشه.
تازه من هنوز دکتر استرنج رو ندیدم.
باید ببینم بعد قضاوت کنم.
ممنون.
نقل قول کردن
Nightwatcher
#32 Nightwatcher 1395-10-23 19:50
واقعا همه این بازیگرها عالی هستن و خیلی خوب نقششونو بازی میکنند.
به نظر من نمیشه گفت کدوم بهتر از بقیه است.
بازیگران فیلمهای mcu که کاملا توی نقششون جا افتادن. مایکل فسبندر و جیمز مک اوی هم بازیگران توانمندی هستن. رایان رینولدز و بن افلک هم خیلی خوب بودن.
میشد توی این لیست الیزابت اولسن و مارگو رابی رو هم قرار داد. درسته جوخه خودکشی فیلم خوبی نبود اما مارگو رابی واقعا نشون داد که بازیگر توانمندیه!

ممنون از جناب مرادی. عالی بود. خسته نباشید.
نقل قول کردن
hassan91
#33 hassan91 1395-10-24 01:35
خوب همه‌ی گفتنیا رو دوستان گفتن.
ولی دقت کردین جنگ داخلی نقش آفرینی بدی نداشته.
حتی نقش آفرینی ویژن و اسکارلت ویچ و مرد مورچه‌‌ای و کلینت بارتون هم خوب بود.
این هم واسه من سوالا اگه هیو جکمن نقش بیشتری در مردان ایکس داشت چه اتفاقی میفتاد. انوقت همه‌ی معادلات بهم میخورد. انوقت کی تو فهرست بهترین میشد؟ :-*

آقای مرادی تشکر!
نقل قول کردن
merc with a mout
#34 merc with a mout 1395-10-24 01:52
مقاله زیبایی بود اما به نظرم نویسنده نتونسته عشق و تعصبش به فیلم دکتر استرنج رو پنهون کنه .
نقل قول کردن
A,morradi
#35 A,morradi 1395-10-24 09:13
به نقل از merc with a mout:
مقاله زیبایی بود اما به نظرم نویسنده نتونسته عشق و تعصبش به فیلم دکتر استرنج رو پنهون کنه .

عزیز من وقتی نقش آفرینی یکی از همشون بهتر بود، باید اول باشه دیگه!
دکتر استرنج هم کادر بازیگری بی نظیری داشت و بازیگراش تونستن رتبه های 1 و 6 و 7 رو مال خودشون بکنن. نمیدونم چرا بعضی ها اصرار دارن که رابرت داونی باید اول باشه؟
منم رابرت داونی رو دوست دارم ولی دیگه نباید از حق گذشت و بندیکت کامبربچ رو فراموش کرد!
نقل قول کردن
dr.ali
#36 dr.ali 1395-10-24 20:09
اقا عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45