15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

اینها 15 دیزاین جالبی هستند که به دلایلی مختلف مورد استفاده سازندگام فیلم های مارول قرار نگرفتند.

مقدمه: همه میدونیم که هر وقت یک فیلم ابرقهرمانی اعلام میشه همه اول دنبال این هستند که لباس اون ابرقهرمان را ببینند! البته شما دوست دارید یک بازیگر باحال نقش ابرقهرمان محبوب تون را روی پرده سینما ایفا کنه ولی بلاخره باید لباسه به تنشون بیاد! در واقع الان دیگه زیاد مهم نیست فلان بازیگر چقدر شبیه به فلان شخصیته چون اگه لباسش گند باشه همه بهش میتوپن! فیلم های سوپرهیرویی دهه 90 میلادی را یادتونه؟ الان دیگه دورانی که لباس بتمن نوک سینه داشت گذشته!

تا پایان سال 2017 ، دنیای سینمایی مارول به عدد 17 فیلم و 9 سریال تلویزیونی خواهد رسید و البته این اعداد در آینده بیشتر و بیشتر هم میشه. یعنی ده ها ابرقهرمان در مدیوم های مختلف با لباس هایی که با دقت و ظرافت خاصی خلق شده اند. اما ما معمولا بیخبر هستیم که چقدر زحمت کشیده میشه تا یک لباس ابرقهرمانی تولید و خلق بشه. این در حالی است که صدها و صدها دیزاین و کانسپت آرت مختلف مورد بررسی قرار میگیره تا بالاخره یکی از آنها تایید بشه. این مقاله به این سوال پاسخ میده که ابرقهرمان مارول ممکن بود به چه شکل دیگری به نظر برسند؟

 

15- مرد عنکبوتی

مرد عنمکبوتی برتر

یکی از لباس هایی که برای مرد عنکبوتی در فیلم بازگشت به خانه مدنظر بود، قرار بود از لباس مشهور "مرد عنکبوتی برتر" الهام گرفته بشه، یعنی لباسی که در دنیای کمیک وقتی "دکتر اختاپوس" ذهن و جسم پیتر پارکر را به تسخیر خودش درآورد برای خودش خلق کرد. ولی این لباس مورد استفاده قرار نگرفت و همانطور که در فیلم دیدیم پیتر با همان لباسی شروع کرد که تونی در فیلم "جنگ داخلی" بهش داد ولی از اواسط فیلم مجبور شد به همون لباس خانگی و اریجینال خودش (که شبیه به لباس کلاسیک "بن رایلی" در دنیای کمیکه) روی بیاره. استارک همچنین در پایان فیلم یک لباس زرهی جدید بهش پیشنهاد میکنه (که میتونید آن را در اینجا ببینید). در هر حال کسی چه میدونه، شاید در فیلم های آینده لباس مرد عنکبوتی برتر هم مورد استفاده قرار بگیره.

 

14- دکتر استرنج

سال 2016، مارول شخصیت دکتر استرنج را به عنوان اولین جادوگر واقعی دنیای خودش وارد MCU کرد . جادوگر اعظم مارول لباسی نصیبش شد که انگار درست از دنیای کمیک بیرون آمده بود و آن ردای بلند و شنل جادویی کاملا برازنده قد و قامت آقای بندیکت کامبربچ بود. ولی امکان اینکه لباسش متفاوت از آن چیزی که دیدیم هم به نظر برسه، وجود داشت. در واقع اوایل سال 2017 اندی پارک (یکی از طراحان کانسپت آرت های مارول استودیوز) یک دیزاین مورد استفاده قرار نگرفته ای را توییت کرد که در فیلم نهایی استفاده نشده بود. این دیزاین خیلی مدرن تر بود و برخلاف لباس کلاسیک دکتر استرنج که آدم را یاد قرون وسطی می اندازد ، انگار مربوط به سیاره Alderaan میشد! درسته این دیزاین هم در نوع خودش جالب بوده ولی در نهایت مارول واقعا تصمیم درستی گرفت که سراغ هیبت کلاسیک رفت.

 

13- واسپ

علیرغم اینکه شخصیت "واسپ" (ژانت ون داین) حضور و نقش کوچکی در فیلم مرد مورچه ای داشت ولی طراحان لباس مارول برای همین چند ثانیه هم کلی دیزاین مختلف واسش خلق کردند. در کتاب The Art of Ant-Man چندین و چند دیزاین قبلا دیده نشده برای ژانت ون داین چاپ شده. اندی پارک هم چند تا از این دیزاین ها را در حساب توییتر خودش منتشر کرده. یکی از انها انگار درست از خود لباس مرد مورچه ای گرفته شده که روی هیکل یک خانم قرار گرفته. یکی دیگر هم ظاهر شیک تری از نسخه به کار رفته در فیلم دارد. اما باورش سخته که قهرمانی در دوران جنگ سرد همچین لباسی داشته. در هر حال همانطور که اینجا خبرش را دادیم خانم "میشل فایفر" قراره نقش ژانت ون داین را در مرد مورچه ای 2 بازی کنه و باید دید آیا لباس مخصوصی بر تن میکنه یا نه؟

 

12- ویژن

طراحان مارول در مرحله پیش تولید فیلم "انتقام جویان: عصر التران" دیزاین های متعددی برای شخصیت های جدید خلق کردند. یکی از این شخصیت ها، ویژن بود. در نهایت او صاحب لباسی در فیلم شد که شباهت های زیادی به دنیای کمیک داشت (البته آن شورت معروفش را کم داشت!). ولی در مجموع احتمالش زیاد بود که ظاهرش متفاوت از آنچه دیدیم، باشد. فیل ساندرز و رایان مینردینگ از طراحان کانسپت آرت، ایده های زیادی برای ویژن رو کردند . مثلا ساندرز در یکی از آنها بدن قرمز رنگ ویژن با اندام سفید رنگ دیده میشد! در یکی دیگر هم او خیلی مکانیکی به نظر میرسد. یکی هم کاملا سفید رنگ بود! ولی طرح های مینردینگ ، ویژن را در لباس سبز رنگ نشان میداد که به نسخه ای که در فیلم استفاده شد نزدیک تر بودند.

 

11- دردویل

طراحان کانسپت آرت های مارول اگه سرگرم پروژه های اونجرزی نباشند با سریال های مارول برای نتفلیکس هم همکاری میکنند. یکی از آنها به نام "جاش نیزی" در خلق لباس دردویل در فصل دوم سریالش نقش کلیدی داشت. البته دیزاین های دیگری هم مدنظر بود. سال 2016 از این دیزاین ها پرده برداری شد. مثلا جاش نیزی یک لباس تماما قرمز طراحی کرد که شباهت زیادی به لباس کلاسیک دردویل در دنیای کمیک بوک داشت. البته اضافات مدرنی هم داشت ولی اون لوگوی DD در وسط و جلوی لباس بهش ظاهری retro داده بود. یک دیزاین سیاه رنگ هم بود که ظاهرش خیلی حالت نظامی داشت. دارای کمربند و چکمه و ضربه گیر زانو هم بود که آدم را یاد یکی از لباس های نه چندان محبوب دردویل در کمیک های دهه 90 میلادی می انداخت. در نهایت انگار مارول مارول از ترکیبی از این دو لباس استفاده کرد.

 

10- اودین

وقتی فیلم ثور 1 اکران شد بعضی ها بودن که از لباس شخصیت های اهل "آزگارد" چندان راضی نبودند زیرا فکر میکردند به قدر کافی به طراحی های "جک کربی" شبیه نیستند. اما طرح های مورد استفاده قرار نگرفته "بنتون جو" نشان میده که آزگاردی ها اولش قرار بوده ظاهر سلطنتی تری داشته باشند. او برای فیلم های مثل "جی آی جو: تلافی"، "هالک شگفت انگیز" و "جنگ ستارگان: اپیزود یک - تهدید شبح" کار کرده بود. چند سال پیش هم طرح های استفاده نشده خودش از "اودین" (پدر ثور) در وبلاگ شخصی اش منتشر کرد که رنگارنگ تر، باشکوه تر و چشمگیر تر از نسخه به کار رفته در فیلم بودند. شاید در مرحله اجرا واقعا سخت میشد از این طرح ها استفاده کرد ولی یقینا اودین در این لباس ها خیلی شگفت انگیز تر به نظر میرسید. جک کربی هم ازشون خشنود میشد!

 

9- پلنگ سیاه

پلنگ سیاه

وقتی اولین بار چشممان به جمال پلنگ سیاه در فیلم جنگ داخلی روشن شد واقعا لباس خوبی بر تنش دیدیم که در واقع یک زره نبرد شیک بود. ولی طرح های اولیه اقای جرد اس. مارانتس نشون میده که لباسش میتونسته متفاوت تر از این حرفها باشه. البته طرح های او به نوعی تکامل یافته شدن و نهایتا اونی شدن که در فیلم دیدیم. ولی جالبه که انگار حالتی ارگانیک و عضلانی تر داشتند. اما رفته رفته این لباس حالت زرهی تر پیدا کرد. در هر حال الان لباس پلنگ سیاه در دنیای سینما شگفت انگیزه و هیچ حرف و حدیثی باقی نمیذاره.

 

8- کوییک سیلور

کوییک سیلور تنها عضو انتقام جویان است که تا به حال جان به جان آفرین تسلیم کرده است! او در فیلم اونجرز 2 لباسی بر تن داشت که بی شباهت به لباس ورزشکاران نبود. نوع رنگ آبی به کار رفته در این لباس ما را یاد لباس کلاسیک او در کمیک ها می انداخت. اما در سالهای اخیر کاسپت آرت هایی توسط اندی پارک و جک دادمن در اینترنت منتشر شده که نشون میده طرح های دیگری نیز برایش داشته اند. در برخی از آنها آن شکل سمبولیک رعد و برق مانندی که در کاستوم کلاسیک او دیده میشود به کار رفته بود و برخی دیگر هم انگار کاملا حالت ورزشی داشتند. در مجموع به نظر میرسه به جز اونی که در بالا دیدید بقیه چنگی به دل نمیزدند.

 

7- اسکارلت ویچ

برای او هم درست مثل برادرش چندین و چند دیزاین متفاوت خلق شد تا بلاخره مارول به اونی رسید که در فیلم دیدیم. سال 2015 اندی پارک برخی از آنها را در وبلاگش به نمایش گذاشت. در آنها حسی خیابانی موج میزند و انگار اسکارلت ویچ لباسی کاملا معمولی به تن دارد. به نظر میرسد اندی پارک از همان رنگ و تم اصلی برای خلق نسخه نهایی لباس این شخصیت بهره گرفت. ولی انصافا طرح های قبلی هم میتونستند روی پرده سینما جذاب به نظر برسند.

مخصوصا اونی که بدون آستین بود و اون سربند معروف اسکارلت ویچ را هم داشت (همونی عکس وسطی اون بالا که البته سانسورچی سایت ما واسش آستین گذاشته!!!)

 

6- هاکای

"هاکای" قطعا یکی از شخصیت های تلف شده در دنیای سینمایی مارول است. ما هرگز اون شخصیت کله شق و کاریزماتیک و منحصر به فرد هاکای دنیای کمیک در MCU ندیده ایم و این خیلی باعث تاسف است. در هر حال، لباس او نیز به جای آنکه یادآور کاستوم بنفش و معروف او در دنیای اصلی مارول باشد، از کمیک های Ultimate الهام گرفته است که ظاهری بسیار شسته رفته و  کاربردی تری دارد. این لباس بدون ماسک، واقعا هم برای یک مامور سازمان "شیلد" واقع بینانه تر به نظر می آید. البته به مرور رنگ لباس هاکای در فیلم های مارول به رنگ دنیای کمیک نزدیک و نزدیک تر شده است. اندی پارک چندی پیش از دیزاین متفاوتی برای لباس هاکای پرده برداری کرد که واقعا جالب بود و ماسکی هم داشت که واقعا خفن بود.

 

5- محافظین کهکشان

فیلم های محافظین کهکشان هردوشون بسیار سرحال و رنگارنگ و شگفت انگیز بوده اند و بنابراین آدم حس میکنه دیزاین های مورد استفاده قرار نگرفته هم باید چنین خاصیتی داشته باشند و فان باشند ولی اینطور نبود. در واقع، جاستین سوییت که روی لباس های فیلم اونجرز کار کرده بود روی کاستوم های محافظین کهکشان هم کار کرد. جالبه که دیزاین هایی که منتشر کرده دقیقا نقطه مقابل اون چیزی هستند که در فیلم بودند! یعنی دارک و واقع گرایانه بودند! به طور مثال ظاهر گروت تا حدی ترسناک و گروت هم هیولامانند بود. استارلرد هم بیشتر به شورشی های جنگ ستارگان میخورد. گامورا هم شبیه بربرها بود و درکس هم زره داشت! اگه مارول از این لباس ها استفاده میکرد قطعا حال و هوای فیلم کلا عوض میشد.

 

4- فالکون

فالکون ابتدا در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی دیده شد. جاش نیزی مسول خلق دیزاین های لباس او بود. او در طراحی های اولیه خودش سعی کرد تجهیزات و یونیفرم نظامی را با یک jet pack و بال های مکانیکی ترکیب کنه. نتیجه تا حد زیادی عجیب و غریب از آب درآمد و او مجبور شد طرح های زیادی خلق کنه که اکثرشون با اون چیزی که در فیلم دیدیم خیلی فرق داشت. بعضی هاشون به نظر میرسید بیشتر برای فیلمی مثل ترنسفرمرز مناسب هستند. نسخه نهایی لباس فالکون که در سرباز زمستانی به کار رفت درسته که خیلی حس نظامی داره ولی انصافا از همه این دیزاین هایی که گفته شد به لباس او در کمیک ها وفادارتره و میشه گفت از همشون بهتره.

 

3- ولکری

قبل از اینکه خانم تسا تامپسون برای نقش برونهاید (ولکری) در فیلم ثور: رگنوراک انتخاب بشه، جاش نیزی به عنوان طراح ارشد مارول استودیوز چندین دیزاین برای لباس او در فیلم ثور 2 خلق کرد (چون اولش قرار بود این شخصیت در اون فیلم معرفی بشه) . ظاهر او حالتی کلاسیک و سنتی داشت و به کمیک ها هم نزدیک تر بود. این دیزاین ها او را شبیه جنگجویی زیبارو که بی شباهت به واندرومن و دیگران مبارزین آمازون نبود، نشان میداد. قطعا آنها برای شخصیت ولکری که تامپسون نقشش را در ثور 3 بازی میکنه مناسب نبودند.

 

2- بلک ویدو

پیش از آنکه بلک ویدو ابتدا در فیلم آیرون من 2 رونمایی بشه، طراحان واسش لباس های مختلفی خلق کردند. برخی از این کانسپ آرت ها چندی پیش در اینستاگرام منتشر شد. آنها حالتی نظامی داشتند و آدم را یاد اکشن فیگورهای جی. آی جو می انداختند. یعنی شباهتی به اون جاسوسه روسی که عاشقش هستیم نداشتند. گفته میشه اسکارلت جوهنسن (بازیگر نقش بلک ویدو) نمیتونست به راحتی در این لباس ها حرکت کنه و تحرک داشته باشه. در نتیجه لباسش ساده و ساده تر شد و به اون چیزی رسید که در فیلم دیدیم و انصافا خیلی هم به لباس کلاسیک او نزدیک شد.

 

1- آیرون من

خدا میدونه در تاریخ دنیای سینمایی مارول چند تا طرح لباس واسه آیرون من خلق شده ولی قطعا تعدادش خیلی بوده. برای آیرون من 3 هم جاش نیزی تعدادی خلق کرد که خیلی هاشون واقعا در نگاه اول عجیب میان و مثلا شبیه لباس فضانوردان یا زره رزم ارتشی ها بودند. ولی در کل جالب بودند و ای کاش در MCU به نحوی دیده میشدند. تو اینترنت بگردید میتونید دیزاین های اعجاب آور زیادی برای زره مرد آهنی در فیلم آیرون من 3 پیدا کنید.

 

نظر شما چیست؟ به نظرتون اینا کدومشون از اون چیزی که در فیلم به کار رفت بهتر بودن؟

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2018

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 طرح اولیه (CONCEPT ART) در فیلم های مرد عنکبوتی که مورد استفاده قرار نگرفتند

دیو سبز "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" چطور ساخته شد؟ + لینک دانلود ویدئو

طراحی های اولیه از «لیزارد» در فیلم "مرد عنكبوتی شگفت انگیز"

concept art های فوق العاده از فيلم "اسپايدرمن شگفت انگيز"

چرا «گرین گابلین» بزرگترین دشمن «مرد عنكبوتی» است؟

تصاویر منتشر نشده از فیلم های "مرد عنكبوتی"!

تصاویری از لباس‌های به كار گرفته نشده اسپایدرمن!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

North-wolf
#1 North-wolf 1396-05-06 14:55
موزیک ویدیو برونو مارس که برای اسپایدرمن خونده
خواهشا ببینید و نظرتونو بگید دهنم سرویس شد تا از یوتیوب دانلود کردم و آپلود کردم تو مدیا فایر اونم نسخه 720
mediafire.com/.../...
راستی ببخشید بابت اسپم
نقل قول کردن
parker
#2 parker 1396-05-06 14:56
محافظین کهکشانش گمونم ایده زک اسنایدر باید باشه :-*
نقل قول کردن
nightspider
#3 nightspider 1396-05-06 14:57
به نقل از North-wolf:
موزیک ویدیو برونو مارس که برای اسپایدرمن خونده
خواهشا ببینید و نظرتونو بگید دهنم سرویس شد تا از یوتیوب دانلود کردم و آپلود کردم تو مدیا فایر اونم نسخه 720
mediafire.com/.../...
راستی ببخشید بابت اسپم

سایت خوب اسپایدی قبل از شما این فیلم رو گذاشته بود.این ماله خیلی وقت پیشه.شما انگار زیاد سر به سایت نمیزنی؟ :P
نقل قول کردن
nightspider
#4 nightspider 1396-05-06 15:00
هیبت اودین منو کشته اصلا :o
نقل قول کردن
Omid_Spider
#5 Omid_Spider 1396-05-06 15:14
15-این لباس اسپایدی قطعا بعدا استفاده خواهد شد
14-لباس خیلی خوبی برای دکتر استرنج طراحی شده بود
13-همون لباسی که تو فیلم انت من استفاده شده بهتر از این نسخه هستش
12-لباس ویژن نسخه فیلمش بهتر
11-نسخه تو فیلم بهتر بوده
10-لباس اودین همین نسخه ایی که تو عکس دیدیم عالی بوده
9-بلک پانتر لباسش خوبه
8-نظری ندارم
7-اسکارلت ویچ که باید لباسش خفتر از این نسخه ها میشد کلا لباسشو تو نسخه سینمایی هم قبول ندارم
6-هاکای لباس خوبی نداره بهتر از اینها میتونستند براش لباس درست کنند
5-نظری ندارم
4-لباسش بد نبود
3-نظری ندارم چون کاراکترش یادم نیست!
2- همیشه واسم سوال بوده چرا بلک ویدیو لباس ساده ایی داشته
به بلک ویدو هم مثل اسکارلت ویچ و هاکای ظلم شده و اون طور که باید و شاید ازشون لباس خوبی درست نشده
1-آیرون و داستاناش
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1396-05-06 15:24
#5:
ولی لباس بلک ویدو تو mcu عالیه
هم به لباس کلاسیک کمیکش وفاداره و هم به شخصیتش میخوره همچین لباسی تنش باشه چون دست و پاگیر نیست
نقل قول کردن
The Unique man
#7 The Unique man 1396-05-06 16:33
کلاً چون تو اونجرز ۲ شرکت آدیداس اسپانسر فیلم بود.کوئیک سیلور مجبور بود لباس ورزشی و کفش آدیداس بپوشه
نقل قول کردن
North-wolf
#8 North-wolf 1396-05-06 16:34
به نقل از nightspider:
به نقل از North-wolf:
موزیک ویدیو برونو مارس که برای اسپایدرمن خونده
خواهشا ببینید و نظرتونو بگید دهنم سرویس شد تا از یوتیوب دانلود کردم و آپلود کردم تو مدیا فایر اونم نسخه 720
mediafire.com/.../...
راستی ببخشید بابت اسپم

سایت خوب اسپایدی قبل از شما این فیلم رو گذاشته بود.این ماله خیلی وقت پیشه.شما انگار زیاد سر به سایت نمیزنی؟ :P

بله متاسفانه جدیدا نمیتونم زیاد سر بزنم
نقل قول کردن
mani s.h
#9 mani s.h 1396-05-06 16:38
خدایی طراحی یکی از باحال ترین استعداد هایی که خدا به انسان داده اما لباس جدید مردعنکبوتی(اینف ینیتی وار ) میتونست بهتر باشه چون هم خیلی روبباطی شده و هم یه خورده از تخیلم ردش کرده اما به کاربردن رنگ زرد بهترش کرده تنها مشکل من اون عنکبوت های گنده رو پشت و جلوشه واقعا اعصاب خردکنه راستی ببخشید اسپمه اما من کارتون کاپیتان امریکا و مرداهنی اتحاد قهرمانان رو دیدم و عالی بود اما گرافیک و مدل کاپ افتضاح چون هیکلش خیلی قطور بود و امروزم میخوام کارتون پسرجهنمی خون و اهن را ببینم ولی خدایی از حق نگرذیم لباس مردعنکبوتی میتونست بهتر از این باشه امید وارم تو قسمت چهارم اونجرز یا قسمت دوم هوم کامینگ بهتر بشه :P
نقل قول کردن
amazing spider man
#10 amazing spider man 1396-05-06 16:45
در کل نسخه های توی فیلم خیلی بهترن
فقط مال اسپایدی و هاکای و دکتر استرنج یک شانس بالاتری داشتن
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1396-05-06 16:45
#9: کارتون مرد اهنی و ایرون من: اتحاد قهرمانان از ضعیف ترین کارتون های تاریخه
ولی اون کارتون پسر جهنمی عالیه
کاراکتر دیزاینر اون انیمیشن همونیه که واسه کارتون spectacular spiderman هم کار کرده
نقل قول کردن
Kane.is.back
#12 Kane.is.back 1396-05-06 17:51
#1زره ایرون من بیشتر شبیه زره نابودگره
نقل قول کردن
amazing barbod
#13 amazing barbod 1396-05-06 18:08
خدا رو شکر که این لباس ایرون من استفاده نشد!خدایی منو یاد فضایی انداخت!باز لباساش تو فیلم های اخیر مارول خیلی خوب بود.مثلا تو عصر التران یا سیویل وار.
ولی از اولشم با لباس مردعنکبوتی برتر خیلی حال میکردم ولی واسه فیلم ها زیاد جالب نیست.
نقل قول کردن
Bullseye
#14 Bullseye 1396-05-06 18:20
ممنون از اقای ترابی بابت مقاله ی فوق.با اینکه معلومه سرشون شلوغه ولی با اینحال ما رو از مقاله های بینظیرشون بی نصیب نمیزارن.ای کاش لباس دردویل مثله کاسپنت ارت بالا تماما قرمز بود خیلی قشنگ میشد.ماسک کلینت عجب ابهتی داره ولی بنظرم تو اونجرز 2 بهتر بود از همون لباس اونجرز 1 استفاده میکردن برای هاوکای.مثلا میخواستن به کمیک نزدیکش کنن ولی خیلی بدطراحی شده بود حداقل واسه کسی که قدرتش تو چابکی و تیراندازیه اون لباس واقعا هیچجوره به اون قهرمان نمیخورد.امیدوار م ازین ماسک تو قسمت بعدی استفاده شه حداقل یکم این قهرمان محبوب به چشم بیاد تا الان که خیلی در حقش کم لطفی شده.ولی تو اونجرز 1 خیلی باهاش حال کردم یه تنه کل قهرمانا و شیلدو هلی کریرو به هم ریخت :lol:
نقل قول کردن
Morteza.az
#15 Morteza.az 1396-05-06 18:22
لباس پلنگ سیاه واقعا خوب بود
با کاپیتان که تو لیست نبود
زره مرد آهنی هم واقعا تعجب انگیز بود ولی حر نداره تو فیلما زره هش
نقل قول کردن
Ultimate spider-man
#16 Ultimate spider-man 1396-05-06 19:04
لباس مرد آهنی چقدر شبیه اون انیمه هاست که آدما میرفتن تو رباتای غول پیکر میزدن همدیگرو لت و پار میکردن :-|
واقعا لباسای هاکای خیلی خوب نبودن تا الان


راستی جیمز گان اون دوتا ایستراگ فیلم gotg1 اعلام کرد یا نه همون که هیچکس پیداش نکرده هنوز؟؟؟ بابت اسپم شرمنده
نقل قول کردن
cap america
#17 cap america 1396-05-06 19:46
لباس دکی استرنج به نظر من قشنگ نبود و من عاشق همین لباسش تو mcu هستم
لباس اسپایدرمن هم به نظرم اگه تو فیلم ها استفاده بشه خیلی قشنگ میشه(دقت کردین مارول تو فیلماش کم کم داره از دنیای التیمت استفاده میکنه مثل لباس تونی تو هوم کامینگ یا میولنیر التیمت که تو کانسپ آرت اینفینیتی وار بود)
در مورد محافظین کهکشان هم بگم لباس هایی که طراحی کرده بودن واقعا داغون و مسخره بودن بنظرم اگه اینا استفاده میشدن از زیبایی و خلاقیت فیلم خیلی کم میشد تازه اصلا هم به کمیک شبیه نبودن و تازه اصلا هم با بقیه شخصیت ها هم خوانی نداشت(گامورای بربر با استار لرد شبیه شرشی ها تو جنگ ستارگان ((راکت چاق :o :o )) و گروتی که شبیه فیلم ترسناکا بود)
از لباس اودین و لباس وسطی اسکارلت ویچ هم خیلی خوشم اومد امیدوارم استفاده بشن تو mcu
لباس آیرون من هم جالب نبود انگار لباس فضانورد ها رو با لباس ترانسفورمرز ترکیب کرده بودن
لباس واسپ رو تاحالا هر طراحی ازش دیدم خوشم اومده و هر کدومشون استفاده میشدن بنظرم جالب میشد
لباس کوییک سیلور هم خیلی باحال بود و به کمیک ها خیلی شبیه بود من خوشم اومد
لباس فالکون خیلی عجیب غریب و سایبورگی بود من از این لباسش که الان میپوشه بیشتر خوشم میاد
لباس والکرای هم اگه یه سفید پوست نقشش رو بازی میکرد براش خوب بود ولی برای تسا تامپسون که سیاه پوسته بنظرم اصلا جالب نبود
بلک ویدو هم من عاشق این لباسشم و این رو دوست ندارم
بلک پنتر هم بشخصه خیلی دوسش داشتم بنظرم خیلی جالب بود
دردویل هم اون لباس تمام قرمزش خوب بود ولی این یکی بهتره
ویژن هم اگه اون لباس وسطی رو استفاده میکردن براش خیلی جالب میشد و خیلی بیشتر شبیه کمیکا میشد از اونم خیلی خوشم اومد
هاکای هم زیاد تفاوتی نداره بنظرم با ماسک یا بی ماسک ولی از ماسکش خیلی خوشم اومد خیلی باحال بود
اینم از نقد من راجع به لباس ها
نقل قول کردن
B81 Spidey
#18 B81 Spidey 1396-05-06 20:07
بعضی لباسا واقعا قشنگ بود ای کاش ازشون توی فیلم استفاده میشد
ولی لباس مرد اهنی رو که دیدیم گفتم پناه بر خدا این چیه دیگه؟؟ :-? :sigh:


باید از مدیران و اعضای سایت یه عذرخواهی بکنم این چند روزه اینقدر گرفتار بودم که فرصت دیدن مطالب و کامنت گذاشتن نداشتم.
نقل قول کردن
mani s.h
#19 mani s.h 1396-05-06 21:53
به نقل از mtm:
#9: کارتون مرد اهنی و ایرون من: اتحاد قهرمانان از ضعیف ترین کارتون های تاریخه
ولی اون کارتون پسر جهنمی عالیه
کاراکتر دیزاینر اون انیمیشن همونیه که واسه کارتون spectacular spiderman هم کار کرده

دقیقا دیدمش عالی بو درست مثل قسمت اولش یعنی شمشیر طوفان واو راستی استاد ببخشید اسپمه اما میشه تریلر پسرجهنمی 3 ریبوتش اومد با اخبارش تو سایت بذارید اخه من تلگرام ندارم :cry:
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#20 CAPTAIN DIAR 1396-05-07 00:25
15-به نظرم ازش استفاده میشه.اگه بشه چی میشه :D !
14-خیلی به کمیک ها وفادار نیست.
13-این نسخه ای که تازه تو جشنواره دیزنی به نمایش دراومد خیلی بهتره.
12-همین لباسش خیلی به کمیک ها وفاداره و در کل خوبه.
11-میتونه استفاده بشه.
10-تقریبا جالب بود ولی لباس فعلیش خوبه.
9-بلک پانتر لباسش دیگه حرفی واسه گفتن نذاشت.
8-بدک نبود.
7-توفیلمش بهتره.
6-اگه این بشه واقعا عالی میشه!
5-افتضاح.
4-اینجوری بیشتر شبیه والچر میشد.
3-.....
2-لباس فعلیش عالیه.
1-بیشتر شبیه لباس راینو هستش تا آیرون من!
ولی در کل لباس های فعلی فیلم های مارول تا بیشترین حد ممکن به کمیک ها وفادار بودند.
نقل قول کردن
CAPTAIN DIAR
#21 CAPTAIN DIAR 1396-05-07 00:27
15-به نظرم ازش استفاده میشه.اگه بشه چی میشه :D !
14-خیلی به کمیک ها وفادار نیست.
13-این نسخه ای که تازه تو جشنواره دیزنی به نمایش دراومد خیلی بهتره.
12-همین لباسش خیلی به کمیک ها وفاداره و در کل خوبه.
11-میتونه استفاده بشه.
10-تقریبا جالب بود ولی لباس فعلیش خوبه.
9-بلک پنتر که با لباسش دیگه حرفی واسه گفتن نذاشت.
8-بدک نبود.
7-توفیلمش بهتره.
6-اگه این بشه واقعا عالی میشه!
5-افتضاح.
4-اینجوری بیشتر شبیه والچر میشد.
3-.....
2-لباس فعلیش عالیه.
1-بیشتر شبیه لباس راینو هستش تا آیرون من!
ولی در کل لباس های فعلی فیلم های مارول تا بیشترین حد ممکن به کمیک ها وفادار بودند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید