15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !!

در این مقاله شخصیت هایی از مارول را معرفی میکنیم که از فیلم ها حذف شدند !

مقدمه : امروزه، فیلم های کمیک بوکی و ژانر های ابرقهرمانی مورد توجه بسیار قرار گرفته و هواداران زیادی در سر تا سر جهان داره. این در حالیه که قبلا این سبک فیلم ها زیاد جدی گرفته نمی شدند و حتی فیلمسازان هم توجه زیادی به آن ها نداشتند. اما به خصوص در دهه گذشته فیلم های ابرقهرمانی تبدیل به یک نیروی فرهنگی همه جانبه شده و انشالله در آینده بهتر هم خواهد شد. قبل از اکران هر فیلم، کمپانی مورد نظر مردم را با انتشار عکس و تریلر برای فیلم پخته می کند و با استفاده از شگرد هایشان، فروش و استقبالی که از فیلم می شود را بالا میبرد. خب در این مقاله ما به 15 شخصیتی نگاه می اندازیم که به طور کامل از فیلم ها کات شدند. این لیست 15 نفره، کاملا جامع می باشد و ما فقط روی مارول استودیو تاکید نمی کنیم و فیلم های مارول که توسط کمپانی های فاکس و سونی ساخته شدند را هم زیر ذره بین می بریم.

 

 15- روگ در ایکس من : روز های گذشته آینده

روگ در ایکس من : روز های گذشته آینده

در فیلم مردان ایکس : روز های گذشته آینده با کارگردانی برایان سینگر که سال 2014 اکران شد، دیدیم که دو نسل از ایکس من در یک داستان پیچیده ترکیب شده (فیلم ایکس من روز های گذشته آینده یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی می باشد و در این مقاله به اندازه کافی این مسئله اثبات شده) خب اما مثل اینکه اوایل قرار بود شخصیت روگ در فیلم حضور داشته باشه اما برای اکران فیلم تمام صحنه های مربوط به او را حذف کردند. البته من شنیدم فقط جز لحظاتی که روگ در آن ها حضور دارد، صحنه های دیگه ای هم از فیلم حذف شده. مثل اینکه فیلم چیزای زیادی داشت تا رو کنه و به دلیل حجم اونا از بعضی صحنه ها صرف نظر شد (با خوندن بقیه مقاله خودتون متوجه این مسئله میشوید)

 

14- مری جین در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

مری جین در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

خب شاید سری فیلم های مارک وب نسبت به آثار قبلی مرد عنکبوتی (سه گانه سم ریمی) کمی افت کردند اما این حقیقت که رابطه اندرو گارفیلد در قالب پیتر پارکر و اما استون در قالب گوئن استیسی یکی از قوی ترین جنبه های این سری بود، و این قابل انکار نیست. در سال 2014 برای قسمت دوم مجموعه شگفت انگیز، مری جین واتسون با بازی شیلین وودلی را در نظر گرفته بودن و قرار بود عنصر جدیدی به این مجموعه افزوده شود. مثل اینکه حتی فیمبرداری هایی از چند صحنه حضور او در فیلم انجام شده. درسته که مارک وب بازی وودلی را تحسین می کند اما باز مری جین را به طور کامل از فیلم حذف کرد. او ادعا می کرد که اینطوری روال فیلم ساده تر میشه و با توجه به علاقه ای که در دنیای کمیک مری جین و پیتر به هم دارن، تمرکز روی رابطه پیتر و گوئن حفظ میشه. مثل اینکه تا کنون هم هیچ ویدیوئی از وودلی در نقش مری جین منتشر نشده.

  

13- هاکای در کاپتان آمریکا : سرباز زمستان

هاکای در کاپتان آمریکا : سرباز زمستان

در دنیای سینمایی مارول جرمی رنر در نقش هاکای، قطعا جز مورد توجه ترین شخصیت ها نیست. حالا به استثنای صحنه حضور او و خانواده اش در مزرعه که توی فیلم اونجرز عصر التران شاهد بودیم. اکثرا لحظات تاکیدی روی او؛ در میان مبارزه های شلوغ است. در قسمت دوم فیلم کاپتان آمریکا قرار بود هاکای نقشی داشته باشه. در اون صحنه ای که قرار بود حضور داشته باشه، هاکای یکی از عوامل شیلد به تصویر کشیده شده بود، یکی از اعضا برای گرفتن کاپتان آمریکا. به گفته روسو ها؛ جرمی رنر برای فیلمبرداری حاضر (در دسترس) نبود و مجبور شدند اکثر لحظات حضور او را به شخصیت های دیگر داستان واگذار کنند (ولی خودمونیما حضورش میتونست تو فیلم سرباز زمستان جالب باشه !)

 

 12- وحشی (Beast) در ایکس من

وحشی (Beast) در ایکس من

به عنوان یک عضو مهم و یکی از بنیان گذاران ایکس من، کاراکتر بزرگ و خوش قلب وحشی به نظر می رسید مثل بقیه اعضا توی فیلم اول ایکس من دیده بشه. و جالب هم اینجاست که این شخصیت در اسناد اولیه این فیلم حاضر بوده و یکی از جهش یافته هایی بود که برایان سینگر اونو برای فیلم در نظر داشت. اما خب متاسفانه به دلیل کمبود بودجه، او و چند شخصیت دیگر از خط داستان کنار گزاشته شدند. مثلا برخی جنبه های شخصیتی او مثل دانشمند ارشد تیم ایکس من یه جورایی روی دوش جین گری گزاشته شد. البته ناگفته نماند که در فیلم های بعدی ایکس من شخصیت بیست را نشان دادند.

  

11- سنتینل ها در ایکس 2 : مردان ایکس متحد

سنتینل ها در ایکس 2 : مردان ایکس متحد

ایکس من قسمت اول از اصلی ترین پایه های فیلم های کمیک بوکی حال حاضر می باشد و راه رو برای دیگر آثار کمیکی باز کرد. برایان سینگر پس از موفقیت قسمت اول این سری برنامه های زیادی برای قسمت دوم آن در نظر داشت. برخی از پیش نویس های داستان مبنی بر حضور ربات های سنتینل در فیلم بودند و قرار بود این ربات ها را هم در کنار دیگر شخصیت ها مشاهده کنیم. بر خلاف ربات های موجود در فیلم 2014 ایکس من، ظاهرا این ربات ها قرار بود ظاهر پیشرفته تری داشته باشند. البته همانطور که اطلاع دارید ربات سنتینل رو تو قسمت سوم ایکس من در اتاق تمرین مجازی نشان دادند.

 

10- کاپتان مارول در اونجرز عصر التران !

کاپتان مارول در اونجرز عصر التران !

در حالی که سال 2019 قرار است بری لارسون یکی از معروف ترین قهرمانان مارول (کاپتان مارول) را به تصویر بکشد، این ابرقهرمان بزرگ از مدت ها قبل از آن قرار بوده در دنیای سینمایی ظاهر شود. در واقع قرار بود در فیلم دوم اونجرز به کارگردانی جاس ویدون، این شخصیت ظاهر شود. حتی گفته شده ویدون بعضی جلوه ها را برای به نمایش گزاشتن برخی لحظات کاپتان مارول تنظیم کرد. اما به هر حال او از فیلم حذف شد. احتمالا کار درست رو هم انجام دادن. کوین فایگی؛ رئیس بزرگ مارول استودیو گفت که زمان مناسبی برای معرفی این شخصیت نبود. و گفت که دوست نداره چنین کاراکتر پیچیده و عجیبی رو بدون هیچ گونه مقدمه ای معرفی کنه. در نهایت لحظاتی با اون جلوه های ویژه به جادوگر داستان، اسکارلت ویچ تعلق گرفت.

 

9- لوکی در اونجرز عصر التران !

لوکی در اونجرز عصر التران !

خب مثل اینکه کاپتان مارول تنها شخصیتی نیست که از قسمت دوم اونجرز حذف شد. لوکی با بازی شگفت انگیز تام هیدلستون هم نقش کوچکی در داستان داشت اما از این فیلم ویدون، او هم کات شد. ظاهرا اون طور که معلومه صحنه حضور او در فیلم به رویای ثور برمیگرده. یعنی قرار بود وقتی که اسکارلت ویچ، رویایی برای ثور میسازه و در آن جا با هایمدال رو به رو میشه، لوکی حاضر باشه اما نشد که بشه. این صحنه میتونست وجود داشته باشه اما ویدون گفت که حذف ان به جریان کلی فیلم کمک کرد و زمان فیلم را کاهش داد و به قولا جمع و جور ترش کرد. کوین فایگی هم به ویلین اصلی فیلم اشاره کرد که الترون بوده و نشان دادن ویلین دیگری در فیلم نیاز نبود.

 

8- آنجل در ایکس 2 : مردان ایکس متحد !

آنجل در ایکس 2 : مردان ایکس متحد !

قسمت دوم مجموعه مردان ایکس یک شاهکار بود. قرار بود شخصیت عظیم آنجل هم در فیلم حضود داشته باشه. اما متاسفانه هم او و هم وحشی از فیلم حذف شدند در حالی که در پیش نویس های اولیه توی فیلم گنجانده شده بودن. اما به دلیل مسائل مربوط با بودجه و نگرانی ها در رابطه با زیاد شدن شخصیت ها، از فیلم کات شدند. جالب اینجاست که در فیلم قرار بود آنجل به نیمه تاریک خودش یعنی آرکانجل مشهور تبدیل بشه که این عمل توسط ویلیام استرایکر صورت گرفته بود. این در حالیه که در دنیای کمیک، اپوکالیپسه که اونو تغییر میده. یعنی آنجل قرار بود بخشی از پروژه سلاح ایکس باشه. در نتیجه بال های او هم احتمالا از جنس ادمانتیوم (پنجه های ولورین و ناخن های لیدی دث استرایک) می شدند. البته وقتی که در فیلم شکست خورده ایکس من : اپوکالیپس ظاهر شد، ریشه اش به دنیای کمیک نزدیک تر و توسط اپوکالیپس به آرکانجل تغییر پیدا کرد.

 

 7- ملکه سفید در ایکس من : آخرین ایستادگی

ملکه سفید در ایکس من : آخرین ایستادگی

بعد از موفقیت باورنکردنی دو قسمت اول مردان ایکس، برایان سینگر برای قسمت سوم آماده شد. قرار بود مایکل داگهتری و دان هریس داستانی برای فیلم راست و ریس کنند. البته همانطور که میدونید اون موقع زمان فیلمبرداری فیلم بازگشت سوپرمن بود و بعد برایان سینگر و بقیه از جز عوامل این فیلم خارج شدند. اما نویسندگان نظرشون این بود که فیلم اقتباسی از داستان شاهکار دارک فونیکس ساگا باشه. وقتی برت رتنر هم کارگردان شد با همین ایده جلو رفت. قبل از اون، یکی از شخصیت هایی که قرار بود در فیلم حضور داشته باشه اما فراست، ملکه سفید بود که میگفتن قراره سیگورنی ویور نقشش رو بازی کنه. یک تله پات که در کارش تبحر داره و جدا از اون قرار بود بتونه احساسات رو هم کنترل کنه. به عنوان یکی از ویلین های بزرگ فیلم. جین گری هم قدرت هایی مشابه اون داره و دیدیم که بعد از خارج شدن برایان سینگر و عواملش از پروژه این فیلم، حضور اما فراست کنسل و جین گری که جز ویلین های داستان بود؛ چه فاجعه هایی که راه ننداخت.

  

6- آدام وارلاک در نگهبانان کهکشان 2

آدام وارلاک در نگهبانان کهکشان 2

فیلم دوم نگهبانان کهکشان یک اثر فوق العاده بود. من یکی واقعا ازش لذت بردم. کسر بزرگی از موفقیتش رو من مدیون بازی کرت راسل در نقش ایگو میدونم. خب از اینا گذشته، با توجه به ارتباطی که ادام وارلاک با تانوس و دستکش بی نهایت در دنیای کمیک داره، او مجبوره که هرچه زود تر در عالم سینمایی مارول ظاهر بشه. اما در نهایت از فیلم حذف شد تا فیلم جای شخصیت های بیشتری رو داشته باشه. ظاهرا هم قرار نیست توی فیلم اونجرز : جنگ بی نهایت حضور داشته باشه اما جیمز گان کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان گفته ادام وارلاک نقش مهمی رو در آینده MCU داره.

  

5- جوبیلی در ایکس من : روز های گذشته آینده !

جوبیلی در ایکس من : روز های گذشته آینده !

یکی از جالب ترین نکات فیلم ایکس من : روز های گذشته آینده اینه که میتونیم جهش یافته های جوان رو هم ببینیم. شخصیت های جوان معروفی هستند که خیلیا به خصوص طرفداران قدیمی ایکس من مشتاق دیدار اونا در آثار مردان ایکس هستند. یکی از این کاراکترا جوبیلی استاد آتش بازی است. اما در نهایت جوبیلی از این فیلم حذف شد و طرفدارانش حسرت دیدار او تو دلشون موند. البته خب دو سال بعد ما شخصیت جوبیلی رو تو فیلم ایکس من : اپوکالیپس دیدیم اگرچه اون چیزی نبود که همه میخواستیم، نقاط ضعف فیلم تاثیر زیادی روی افت بعضی شخصیت ها داشت.

  

4- جاگرنات در ایکس من : روز های گذشته آینده !

جاگرنات در ایکس من : روز های گذشته آینده !

خب اینطور که معلومه خیلیا قرار بود تو فیلم ایکس من : روز های گذشته آینده حضور داشته باشند اما هرکدوم با مشکلاتی مواجه و از این فیلم حذف شدند. یکی از شخصیت های معروف و بی نظیری که از این فیلم کات شد، جاگرنات، شخصیتی که هیچ چیز نمی تواند جلویش را بگیرد، می باشد. وینی جونز بازیگر جاگرنات در فیلم مردان ایکس : آخرین ایستادگی میتوانست نسخه گذشته این شخصیت را بازی کند و جاش هلمن میتونست نسخه جدیدتر جاگرنات (یه چیزی تو مایه های شخصیت سریال 1970 (را ایفا کند. اما خب جاگرنات هم از این فیلم حذف شد.

 

 3- دزلر در ایکس من : اپوکالیپس

دزلر در ایکس من : اپوکالیپس

اینطور که نشون میده انگار مجموعه فیلم های ایکس من مهارت عجیبی توی کات کردن شخصیت از فیلم داشتند ! دزلر هم یکی دیگه از اون شخصیت هاییه که از این فیلم حذف گردید. به دلیل اینکه ممکنه بعضیا این شخصیت رو نشناسن من یه توضیح اضافه دربارش بدم : دزلر با نام واقعی الیسون بلر یکی دیگر از جهش یافته های دنیای ماروله. سال 1980 در شماره 130 داستان ایکس من خلق شد. جان رومیتا و تام دی فالکو دو تن از خالقان برجسته او هستند. والدین الیسون رابطه پر تنشی باهم داشتند. الیسون بعد ها به یک ستاره آکادمیک تبدیل شد. در یکی از نمایش های رقصش متوجه قدرتی که داره، میشه و جهش خودش رو کشف میکنه. بعد هم یه سری وسایل و چیز میز برداشت و اسم خودش رو دزلر گذاشت. او با قهرمانان محبوب مارول از جمله مرد عنکبوتی و هیومن تورچ هم ملاقات داشته. وقتی بعدا به سانفرانسیسکو رفت عضو تیم خیابانی ایکس من شد و با جرم و جنایت جنگید. او زمانی عضو تیم رسمی ایکس من شد اما بعد از تیم خارج شده و در سازمان شیلد استخدام شد ! او توانایی های نوری و صوتی داره. مثلا توانایی انتقال ارتعاش های صوتی رو داره. لیزر قدرتمند از نور، ایجاد نور، ایجاد هولوگرام، انفجار فوتون، دفاع نوری و... بخشی از قدرت های اوست.

 

 2- هالک در کاپتان آمریکا : جنگ داخلی !

هالک در کاپتان آمریکا : جنگ داخلی !

در سال 2016 با پروژه ساخت فیلم جنگ داخلی، مارول قهرمانان مطرح و بزرگ حال حاضرش رو در یک فیلم گرد هم آورد. درسته که کریس همسورث / تور در جنگ داخلی نبود اما مسلما او در حال رسیدگی به کار هایی که توی آزگارد داشت، به سر میبرد. اما در پیش نویس هایی که از جنگ داخلی وجود داشت، هالک در فیلم جایی داشت. کریستوفر مارکوس، یکی از نویسندگان فیلم؛ اعتقاد داشت که اگر هالک تو فیلم بود و در جبهه هر قهرمانی قرار میگرفت، اونوقت نبرد بیش از حد یک طرفه می شد. از طرفی هالک انتها اونجرز عصر التران ناپدید شد و بازگشتش در فیلم های دور تر جالب تر میشه. راستی؛ امسال منتظر حضور چشمگیر هالک در فیلم تور راگناروک؛ و نبرد او با (و در کنار) تور باشید !

 

1- واسپ در اونجرز و کاپتان آمریکا : جنگ داخلی !

واسپ در اونجرز و کاپتان آمریکا : جنگ داخلی !

اگر چه حتی میتوان واسپ را یکی از بنیان گذاران اونجرز نامگذاری کرد اما متاسفانه ما هنوز او را در فیلم های مارول ندیدیم. جاس ویدون میخواست یه جایی هم براش تو فیلم درست کنه و در میان گروه قهرمانان قرارش بده. اما زمانی که به ساخت فیلم نزدیک تر شد فهمید نمیشه شخصیت دیگه ای رو به فیلم اضافه کرد و بعضی از لحظات او به بلک ویدو داده شد. بعد هم قرار شد اونو تو فیلم جنگ داخلی قرار بدن اما باز کنسل شد. کوین فایگی در این باره گفت که دوست داره حضور این قهرمان برای اولین بار در یک محدوده وسیع تر قرار داشته باشه و بهتر بهش پرداخته بشه و فیلم انت من و واسپ برای سال 2018 دقیقا همان گزینه است.

و در آخر نظر شما چیست ؟ شما چه گزینه های دیگه ای رو میشناسید ؟ منتظر خوندن نظرات شما هستم و اگر سوالی در رابطه با هر مسئله ای داشتید، مطرح کنید تا پاسخ بدم. تا مقاله بعدی... خدافظ

 

نویسنده : Cap-Spider Potter

منبع : CBR

Copyright © 2017 spidey.ir All rights reserved

(هر گونه کپی برداری از مطالب و تصاویر تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می باشد)

 

مطالب مرتبط:

صحنه های حذف شده از فیلم های مرد عنكبوتی

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

10 ایده ای که از فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" حذف شدند

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

صحنه های حذف شده از فیلم "انتقام جویان جنگ بینهایت" منتشر شد + لینک دانلود

صحنه حذف شده جدیدی از فیلم "جنگ بینهایت" منتشر شد + لینک دانلود (همکاری دکتر استرنج و مرد عنکبوتی)!

صحنه های حذف شده از فیلم لوگان + لینک دانلود و تماشا

تمامی صحنه های حذف شده از فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» منتشر شد! (AVENGERS ENDGAME)

تمام ویدئو های صحنه های حذف شده و دیده نشده از فیلم های مارول و "انتقام جویان"

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

تصاویری از لباس‌های به كار گرفته نشده اسپایدرمن!

20 طرح اولیه (CONCEPT ART) در فیلم های مرد عنکبوتی که مورد استفاده قرار نگرفتند

10 صحنه ای که از فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" حذف شد

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

صحنه های حذف شده از فیلم ثور: رگنوراک + لینک دانلود و تماشا

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

صحنه های حذف شده از فیلم پلنگ سیاه + لینک دانلود و تماشا

10 ایده و صحنهٔ به کار گرفته نشده در «انتقام جویان: جنگ بی نهایت/پایان بازی»

10 ظاهر به کار نرفته از گرین گابلین که او را ترسناک تر نشان میدادند!

صحنه های حذف شده از فیلم محافظین کهکشان 2 + لینک دانلود و تماشا

چه صحنه هایی به نسخه طولانی تر "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" اضافه شده اند؟ (شرح تفصیلی + لینک دانلود و تماشا)

داغ ! صحنه های حذف شده به نمایش درآمده در نسخه طولانی "مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست" منتشر شد !!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

T.H.O.R
#1 T.H.O.R 1396-06-26 21:37
ممنون از آقای حیاتی بسیار مقاله زیبا و تاثیر گذاری بود واقعا اگر این شخصیت های در این فیلم ها حضور داشتند زیبایی این فیلم ها دو چندان میشد
مرسی بابت مقاله بسیار زیبا و جذاب بود
نقل قول کردن
spidey noir
#2 spidey noir 1396-06-26 21:46
واقعا ممنون بابت این مقاله.اقایcap spider potterهمیشه از مقاله های شما لذت میبرم.خیلی وقت بود منتظر بودم تا شما برگردید.واقعا ممنون.اقای کپ اسپایدر چند ساله کمیک فنید؟
نقل قول کردن
علی قدیانی
#3 علی قدیانی 1396-06-26 21:47
مرسی ولی بهتره اطلاعات مهم دیگه ای که تو CBR نوشته شده رو هم ترجمه کنی مثلا اون بخش روگ تو فیلم days of the future past تو اون سایت نوشته شده که درسال 2015 و در نسخه انتشار خانگیش سکانس های روگ هستند و برای کسایی که این نسخه از فیلمو دیدن ممکنه گیج بشن و متوجه نشن.
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#4 Cap-Spider Potter 1396-06-26 22:01
#2

خواهش میکنم دوست عزیز ;-)
شما لطف دارید... ممنون
راستش من 7-8 ساله وارد بحث کمیک بوک شدم
اما 5-6 ساله که به صورت جدی دنبالش میکنم...
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#5 Cap-Spider Potter 1396-06-26 22:03
#3

راستش این روزا یکم تند تند مقالاتو مینویسم...
نمی رسم و مجبورم سریع بنویسم برا همین (تو مقاله های نیاز به ترجمه)بعضی اطلاعاتی که به نظرم لازم نیست رو حذف میکنم، البته معمولا جاش اطلاعات دیگه ای میدم مگه اینکه لازم نباشه...
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#6 Captain Steve Lover 1396-06-26 22:50
عالى بود مقاله...با تشكر از cap potter عزيز

در مورد ادام بابد بگم جيمزگان گفته تو فيلم اونجرز ٣ حضور نداره ولى بنظرم تو اونجرز ٤ هست احتمالاً...من به مشكلى كه با حضور ادام دارم اينه كه تو گاردينز يك تو پيلش تو موزه ي كالكتور بود و جيمزگان اينو تاييد كرد...بعد تو صحنه ميان تيتراژ گاردينز ٢ ديديم ايشا داره ادام رو به عنوان يك ويلين همه فن حريف ميسازه! ببخشيد چنتا ادام؟؟ :-|

در مورد كاپيتان مارول بنظرم بهتر كه حذف شد...بايد اورجينش كامل نشون داده بشه تو فيلمش كه در دهه ٩٠ جريان داره

در مورد لوكى ...اين يكى بنظرم بهتر بود باشه...من واقعا توهم ثور رو دوست داشتم خيلى صحنات راز الود حماسى توش وجود داشت و إشارات مختلف به جنگ ابديت و راگناروك داشت و حضور لوكى ميتونست جالب ترش هم بكنه...

در مورد هاكاي هم بود و نبودش فرقى نداشت...
نقل قول کردن
hassan91
#7 hassan91 1396-06-26 23:07
کاش میتونستیم لوکی رو تو عصر الترون ببینیم، ماشالله مردان ایکس چقد شخصیت حذف شده داره، مقاله عالیست.
نقل قول کردن
zahed arazi
#8 zahed arazi 1396-06-27 00:22
ممنون بابت مقاله بنظرم بهتر شد که شخصیت هایی مثل هالک و واسپ رو تو جنگ داخلی ندیدیم چون همینجوریشم شلوع بود و بعضی جاهاشم واقعا کم اورده بودن کارگردانا که چیکار کنن چون اصلا دیالوگ انچنانی ب ویژن یا همین هاکای نرسید و یجوری حضورشون هم الکی بود و بهتر شد که هالک و واسپ هم نبودن
درمورد ادام وارلاک باید بگم که حداقل بهتر بود یجورایی در موردش زمینه چینی بکنن و تنها ب ی تیراژ پس از پایان بسنده نمیکردن حالا ک تو جنگ بی نهایت هم نیست بنظرم مارول واقعا واسه فاز بعدی حساب ویژه ای روش باز کرده
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#9 Dr.Hulk 1396-06-27 00:23
واقعا اگه هالك توي سيويل وار بود جنگ خيلي يك طرفه ميشد،
جنگ هالك با اسكارلت ويچ ميتونست خيلي خيلي جالب باشه، به هر روي اگه توي اين فيلم وجودم داشت احتمالا توي گروه ايرون من بود و نتيجه نهايي به كلي تغير ميكرد،البته بايد به اين نكته هم توجه كنيم كه با حظور بلك ويدو در گروه كاپيتان يكم پيچيده ميشد مخصوصا كه اولش توي گروه ايرون من بود و اين ميتونس همه معادلاتو به هم بزنه.
واسپ هم احتمالا تاثير زيادي در سيويل وار نداشت و ميشه احتمال زيادي داد كه مثل انت من در گروه كاپيتان بود.
لوكي اگه در التران هم بود تاثير زيادي نميزاشت چون در جريان فيلم و به عبارتي در زمين نبود و حضور خيلي كوتاهي در فيلم داشت .
در مورد سايرين هم من نظري نميدم چون خيليم اطلاعي ندارم.
نقل قول کردن
Doctor.Strange
#10 Doctor.Strange 1396-06-27 00:24
ممنون مقاله ی خوبی بود ولی بنظرم هالک تو فیلم بود بهتر می شد چون تو فیلم کاپیتان امریکا رو خیلی قوی نشون دان وویژن هم تو فیلم بود پس اگه باکپ بود نبرد یکطرفه نمی شد فکر کنم فقط یک سوال هالک چطور با اون کویین جته رفت فضا ؟
نقل قول کردن
Dr.Hulk
#11 Dr.Hulk 1396-06-27 00:50
از اينايي كه گفتين يه دسته بندي ميكنم كه وجود كدوم شخصيت ها تاثير زيادي ميزاره ،كدوم متوسط و كدوم خيلي كم:
1-شخصيت هايي كه وجودشون تاثير زيادي توي فيلم ايجاد ميكرد:
(هالك در سيويل وار)،(كاپيتان مارول در التران)،(ادام ولارك در التران)،(ملكه سفيد در ايكس من:اخرين مقاومت)
2-شخصيت هايي كه وجودشون تاثير متوسطي در فيلم ايجاد ميكرد:
(سنتينل ها در ايكس من 2)،(جاگرنات در ايكس من)،(جوبيلي در ايكس من)،(هاكاي در كاپيتان امريكاي 2)،(روگ در ايكس من)
3-شخصيت هايي كه وجودشون تاثير خيلي كم يا نسبتا كمي روي فيلم داشت:
(لوكي در التران)،(مري جين در مرد عنكبوتي 2)،(واسپ در سيويل وار)،(درلز در ايكس من)،(انجل در ايكس من 2)،(وحشي در ايكس من)
اين نظر شخصي من بود ممكنه خيليا خيلي جاهاشو قبول نكنند.
نقل قول کردن
FARZINTHOR
#12 FARZINTHOR 1396-06-27 01:20
اولا با تشکر از شما بخاطر اسن مطلب خوب
دوما خوب شد کاپیتان مارول و هاالک تو فیلم ها نبود چون خیلی حضورشون اذیت میکرد اما واسپ بودنش یا حد اقل یه کامئو خوب میبود
نقل قول کردن
FARZINTHOR
#13 FARZINTHOR 1396-06-27 01:27
به نقل از Captain Steve Lover:
عالى بود مقاله...با تشكر از cap potter عزيز

در مورد ادام بابد بگم جيمزگان گفته تو فيلم اونجرز ٣ حضور نداره ولى بنظرم تو اونجرز ٤ هست احتمالاً...من به مشكلى كه با حضور ادام دارم اينه كه تو گاردينز يك تو پيلش تو موزه ي كالكتور بود و جيمزگان اينو تاييد كرد...بعد تو صحنه ميان تيتراژ گاردينز ٢ ديديم ايشا داره ادام رو به عنوان يك ويلين همه فن حريف ميسازه! ببخشيد چنتا ادام؟؟ :-|

در مورد كاپيتان مارول بنظرم بهتر كه حذف شد...بايد اورجينش كامل نشون داده بشه تو فيلمش كه در دهه ٩٠ جريان داره

در مورد لوكى ...اين يكى بنظرم بهتر بود باشه...من واقعا توهم ثور رو دوست داشتم خيلى صحنات راز الود حماسى توش وجود داشت و إشارات مختلف به جنگ ابديت و راگناروك داشت و حضور لوكى ميتونست جالب ترش هم بكنه...

در مورد هاكاي هم بود و نبودش فرقى نداشت...



در مورد وارلاک منم اول همین حسو داشتم اما با کار هایی که عایشا برای انتقام میکرد فک کنم ماگوس ادام مورد نظر اون باشه و بشه یه ویلن همه فن حریف و قضیه ادام وارلاک مثبت فرق میکنه
نقل قول کردن
Amir.H Spider
#14 Amir.H Spider 1396-06-27 11:49
مثل همیشه عالی بود.خسته نباشید.
به نظر من ،نبود هاکای در کاپیتان آمریکای دو به سود این فیلم تموم شد چون وقت بیشتری برای توضیح در مورد پروژه اینسایت و هایدرا که بعد از جنگ جهانی دوم چطور تو شیلد رشد و نمو کرده به وجود اومد.کلا یکی از نقاط قوت اصلی این فیلم باقی موندن تمرکز فیلم رو کاپیتان آمریکا/استیو راجرزه.
بابت اسپم شرمنده ولی من تو یه سایت معتبر دیدم که انیمیشن جدید اسپایدرمن رو تا اپیزود هشتم با دو کیفیت 480p و 720p گذاشته.چرا هنوز تو این سایت قرار نگرفته؟
نقل قول کردن
Erikshad
#15 Erikshad 1396-06-27 13:02
بازم یه مقاله‌ی عالی !
من به شخصه 11 تاشو نمی دونستم.
لطفا اگه ممکنه فعالیتتونو بیشتر کنید مقالات شما خیلی جالب هستن.
نقل قول کردن
T.H.O.R
#16 T.H.O.R 1396-06-27 14:52
خیلی معذرت میخوام بابت اسپم میشه مقاله ده ابر قهرمان برتر کمیک بوک ده فیلم برتر کمیک بوک و ده ابر خبیث برتر کمیک بوک رو ابدیت کنید
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#17 Cap-Spider Potter 1396-06-27 15:00
به نقل از T.H.O.R:
خیلی معذرت میخوام بابت اسپم میشه مقاله ده ابر قهرمان برتر کمیک بوک ده فیلم برتر کمیک بوک و ده ابر خبیث برتر کمیک بوک رو ابدیت کنید



اپدیت 10 ابر قهرمان و 10 خبیث که معنی نداره
این مقالات نوشته شدن، همین و بس
مقالاتی اپدیت میشن (اگر نویسنده بخواد) که چیزای جدیدتری ازش بیاد.. مقاله 10 فبلم رو قرار بود اقای ترابی اپدیت کنه
حالا هر وقت رسید انشالله اینکارو میکنه...
نقل قول کردن
spider pool
#18 spider pool 1396-06-27 15:09
سلام مقاله بسیار زیبایی بودش واقعا لذت بردم به شخصه۸تاش رو نمیدونستم

ببخشید بابت اسپم
این جنگ ستارگان اول فیلم بود بعد کمیک یا اول کمیکش اومد
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#19 Cap-Spider Potter 1396-06-27 15:57
#18

سلام، چطوری تو؟ ;-)
اممم... ببین فیلم های جنگ ستارگان به عنوان منبع تمامی داستان ها و کلیپ ها و انیمیشن و بازی و کمیک های کنونی از روی جنگ ستارگان شناخته میشن... فیلمش شروع کار بود...
اما اون موقع ها (تقریبا سال 1975) با استن لی درباره اینکه کمیکی از جنگ ستارگان قبل از فیلش منتشر کنن، حرف زدن. قرار نبود کمیک منتشر بشه تا زمان اکران اولین فیلم اما بعد برای بقولا بالا رفتن سطح استقبال و فروش فیلم شماره اول کمیک جنگ ستارگان رو منتشر کردن (12 اوریل 1977...این در حالیه که فیلم اول جنگ ستارگان 25 می 1977 اکران شد) این کمیک کلاسیکی فیلم جنگ ستارگان، زود تر از اولین قسمت مجموعش منتشر شد... با این حال فیلم رو به عنوان منبع در نظر میگیرن چون داستان ها منحصر به فرد و دیده نشده بودن و بعد از روی اونا خیلی چیزا منتشر شد... ;-) اما اگه بخوای از نظر تاریخی به اونا نگاه کنی، کمیک اول جنگ ستارگان که مارول خودمون (! :D ) منتشرش کرد تقریبا یه ماه زود تر به انتشار رسید (اینم بدون که این سری ای که مارول از سال 1977 منتشرش کرد با توجه به موفقیتش، تا سال 1987 ادامه داشت !!)
نقل قول کردن
spider pool
#20 spider pool 1396-06-27 16:04
به نقل از Cap-Spider Potter:
#18

سلام، چطوری تو؟ ;-)
اممم... ببین فیلم های جنگ ستارگان به عنوان منبع تمامی داستان ها و کلیپ ها و انیمیشن و بازی و کمیک های کنونی از روی جنگ ستارگان شناخته میشن... فیلمش شروع کار بود...
اما اون موقع ها (تقریبا سال 1975) با استن لی درباره اینکه کمیکی از جنگ ستارگان قبل از فیلش منتشر کنن، حرف زدن. قرار نبود کمیک منتشر بشه تا زمان اکران اولین فیلم اما بعد برای بقولا بالا رفتن سطح استقبال و فروش فیلم شماره اول کمیک جنگ ستارگان رو منتشر کردن (12 اوریل 1977...این در حالیه که فیلم اول جنگ ستارگان 25 می 1977 اکران شد) این کمیک کلاسیکی فیلم جنگ ستارگان، زود تر از اولین قسمت مجموعش منتشر شد... با این حال فیلم رو به عنوان منبع در نظر میگیرن چون داستان ها منحصر به فرد و دیده نشده بودن و بعد از روی اونا خیلی چیزا منتشر شد... ;-) اما اگه بخوای از نظر تاریخی به اونا نگاه کنی، کمیک اول جنگ ستارگان که مارول خودمون (! :D ) منتشرش کرد تقریبا یه ماه زود تر به انتشار رسید (اینم بدون که این سری ای که مارول از سال 1977 منتشرش کرد با توجه به موفقیتش، تا سال 1987 ادامه داشت !!)

ممنون بابت توضیحاتت لطف کردی
نقل قول کردن
Parsa021
#21 Parsa021 1396-06-27 16:23
بابت اسپم ببخشید
چطور بایدبرا پروفایلم عکس بزارم :lol:
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#22 Cap-Spider Potter 1396-06-27 17:23
#21

تو صفحه سایت، یه قسمتیش نوشته پروفایل کاربر
اونو پیدا کن و برو توش... بعدش دیگه راحته و خودت متوجه میشی... مدتیه گزاشتن آواتار خیلی ساده شده عجیبه بعضیا هنوز مشکل دارن...
دوست عزیز
لطفا دیگه اسپم ندید...
مگه اینکه همونطور که انتهای مقاله ذکر شد؛ سوالی در رابطه با مباحث کمیک داشته باشید...
نقل قول کردن
Doctor.Strange
#23 Doctor.Strange 1396-06-27 17:37
ببخشید جواب سوالمو ندادید که هالک چطور سر ازفضا در میاره
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#24 Cap-Spider Potter 1396-06-27 17:45
#23

سلام...
به سوالتون دقت نکرده بودم...شرمنده
اون قضیه ای که هالک با جت رفته فضا که قطعی نیست...
و هنوز هم مشخص نیست هالک چطوری وارد داستان ثور راگناروک میشه... باید تا فیلمش صبر کرد ;-)
نقل قول کردن
Doctor.Strange
#25 Doctor.Strange 1396-06-27 17:51
به نقل از Cap-Spider Potter:
#23

سلام...
به سوالتون دقت نکرده بودم...شرمنده
اون قضیه ای که هالک با جت رفته فضا که قطعی نیست...
و هنوز هم مشخص نیست هالک چطوری وارد داستان ثور راگناروک میشه... باید تا فیلمش صبر کرد ;-)

ممنون
نقل قول کردن
cap america
#26 cap america 1396-06-27 22:25
البته در مورد روگ در days of future past یک نسخه دیگه چند ماه بعد اومد به نام rouge cut که روگ هم در اون حضور داشت
نقل قول کردن
cap america
#27 cap america 1396-06-27 22:27
به نقل از cap america:
البته در مورد روگ در days of future past یک نسخه دیگه چند ماه بعد اومد به نام rouge cut که روگ هم در اون حضور داشت

ببخشید غلط املایی داشتم
rogue cut درسته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید