15 شخصیت برتری که بعد از توافق دیزنی و فاکس وارد MCU خواهند شد

15 شخصیت برتری که بعد از توافق دیزنی و فاکس وارد MCU خواهند شد

توافق بزرگ سرانجام حاصل شد و وقتشه مهمترین کاراکترهایی که میتونیم توی MCU ببینیم رو دیگه هم مرور کنیم.

حالا که دیزنی با مبلغ هنگفت چند ده میلیارد دلاری فاکس رو خریده فرانچایز های مهمی رو بدست اورده که پیش تر اونها رو ذکر کردیم که مهمترین اونها سری آواتاره و البته در کنارش رایت شخصیت های کمیک های مارول. اما مهمترین شخصیت هایی که با این توافق به دستان دیزنی و مارول استودیو رسیده اند چه کسانی هستند؟

 

15- کانگ فاتح

کانگ فاتح

کانگ فاتح یک شخصیت شرور و خبیث در کمیک بوک‌های ماروله و به دفعات گروه اونجرز را عذاب داده ولی هیچوقت اون رو تو هیچ فیلمی ندیدیم. ایشون هم ابتدا در کمیک‌های چهار شگفت انگیز خلق شد و بنابراین حقوق ساختش در دستان فاکس بوده. نام اون در کمیک‌ها ناتانیل ریچاردز بوده و ارتباط خویشاوندی دوری هم با رید ریچاردز داره درضمن از قرن سی‌ام به زمان کنونی اومده.

کانگ که توانایی سفر در زمان را داره به دفعات از آینده به زمان حال اومده و در برابر قهرمانان مارول ایستادگی کرده. او که حالا حقوق ساختش در دستان دیزنیه میتونه ایده‌ی سفر در زمان را در فیلمهای مارول رونق ببخشه چیزی که تاحالا در MCU ندیده بودیم.

 

14- شی‌آر

گروه شی‌آر

شی‌آر تاحالا در فیلمهای اکس‌من حضور نداشتند ولی بعیده که در آینده هم حضور نداشته باشند. این سپاه از نژاد بیگانه در کمیک برجسته‌ی حماسه‌ی فونیکس سیاه که قراره منبع اقتباس فیلم بعدی اکس‌من باشه هم حضوری بسیار مهم و محوری رو داشتند. اونها هم ابتدا در کمیک‌های اکس‌من حضور پیدا کردند بنابراین رایت‌شون در دستان فاکس بوده.

اما حضور این گروه در دنیای کمیکی مارول حتی به قبل از مردان ایکس برمیگرده و در خیلی از داستان‌های حماسی و کیهانی مارول شاهدشون بودیم. درضمن جالبه بدونید در یکی از داستان‌ها وقتی گروه بیلدر‌ها میخواستند کل کیهان را نابود کنند گروه شی‌آر دوشادوش انتقام جویان با آنها جنگیدند و همچنین در مقابل آزگارد هم به نبرد رفتند! حضور اونها در MCU به این معنیه که درهای فیلمهای مارول به بعدهای کیهانی حتی قراره وسیع‌تر هم بشه.

 

13- پروفسور ایکس

پروفسور ایکس

ما پروفسور ایکس رو تو خیلی از فیلمهای اکس‌من دیدیم ولی اون الان میتونه در MCU هم حضور داشته باشه. ایشون علاوه بر اینکه رهبر گروه اکس‌من هست یکی از قویترین ذهن‌های جهان را هم داره که هدفش محافظت از این دنیا است و همچنین جالبه بدونید تو یه فرقه‌ی مخفی به اسم ایلومیناتی هم عضویت داره!

این گروه که از اعضای برجسته‌ای مثل دکتر استرنج، تونی استارک، بلک پنتر، و همچنین رید ریچاردز بهره میبره با حاصل شدن توافق بزرگ میتونه رنگ و بوی واقعیت به خودش بگیره. ما درنهایت میتونیم اون رو در فیلمهای MCU ببینیم و خب قاعدتا قراره شخصیت مثبت باشه دیگه؟!

 

12- روگ و گمبیت

 روگ و گمبیت

تاریخ استارت ساخت فیلم گمبیت یا آخرین قهرمانی پرسپولیس تو آسیا؟! تو اینکه کدوم اول بوده تردید هست اما خیلی وقته که فیلم گمبیت داره مراحل ساختش رو طی میکنه و چانینگ تاتوم هم قبل از اعلام ساخت فیلم بعنوان نقش اول انتخاب شده بود. هرچند که بنظر میرسید ساخته شدن این فیلم بخاطر توافق بزرگ مختومه اعلام بشه ولی خبر رسیده که بودجه هنگفت ۱۵۵ میلیون دلاری هم برای ساخت آن در نظر گرفته شده!

زوج گمبیت و روگ با هم داستان‌های زیادی در کمیک بوک‌های اکس‌من داشتند و به خاطر سری انیمیشنی‌ای که در دهه نود از اکس من ساخته شد هم این تیم دو نفره محبوبیت بالایی کسب کردند. به لطف توافق بزرگ احتمالا این دو را تو فیلمی اختصاصی با هم ببینیم هرچند به احتمال قریب به یقین روگ در فیلم اختصاصی گمبیت حضور داره.

 

 

۱۱- آپوکالیپس

اپوکالیپس - مردان ایکس

ما این شرور قدرتمند رو تو فیلم اخیر اکس‌من دیدیم و اگرچه به نسخه‌ی کمیکی خودش بی شباهت نبود اما بیشتر شبیه ویلین‌های درجه چندم تو سریال دکتر هو بود تا بزرگ ترین تهدید مردان ایکس و خیلی از هوادارا بخاطر همین ظاهر نامناسبش بود که مأیوس شده بودند.

آپوکالیپس شخصیت شرور و خبیث کمیک‌های اکس‌منه اما تهدیدی برای کل دنیای مارول هم بشمار میره و در واقع ویلین کمیک‌های آنکنی اونجرز هم خودش بود. و درضمن در همین کمیک شاهد مبارزه‌ی حماسی ثور با این شخصیت قدرتمند بودیم، چیزی که هوادارا آرزو دارن روی پرده سینما اقتباسش رو ببینند.

 

10- موج‌سوار نقره‌ای

 موج‌سوار نقره‌ای

از همون زمانی که سیلور سورفر اصلی در کمیک‌های مارول ظاهر شد رایت و حقوق ساختش در دنیای سینما در دست فاکس بوده و به همین دلیل هیچوقت نتونستیم اون رو در کیهان‌های فیلمهای مارول ببینیم. اما حالا که توفق بزرگ حاصل شده و مهمتر اینکه فاز چهار مارول قراره کیهانی باشه صد در صد اون رو در کنار سایر شخصیت‌های این استودیو خواهیم دید.

احتمالی که داده میشه اینه که موج‌سوار نقره‌ای در قسمت سوم فیلم محافظان کهکشان ظاهر شه هرچند این فیلم هنوز اول راهه و جیمز گان فرصت زیادی برای خلق اینجور ایده‌ها داره. بهرحال یادمون نرفته که فیلمهای محافظان کهکشان هستن که دنیای کیهانی مارول رو بهمون نشون میدن پس چه بهتر که این شخصیت کیهانی هم توش نشون داده شه شاید حتی بعنوان یه عضو از این گروه!

 

9-  گالاکتوس

 گالاکتوس

گالاکتوس، بلعنده‌ی دنیاها هم اول در کمیک‌های چهار شگفت انگیز خلق شد بنابرین فاکس صاحب اون بود. یه موجود کیهانی و عجیب که قدمتش حتی از خود کهکشان‌ها هم بیشتره. گالاکتوس در کمیک‌ها فوق‌العاده خطرناک و شکست ناپذیره و میتونه یه تهدید جدی برای گروه انتقام جویان بشمار بیاد.

پیش تر هم گفتیم طبق گفته‌ی کوین فایگی بعد از اونجرز چهار قراره فیلمهای کیهانی بیشتری از مارول ببینیم و دراصل شخصیت‌هایی رو میبینیم که در دنیایی بغیر از زمین ما حضور دارن و چه گزینه‌ای بهتر از گالاکتوس؟ درضمن بهتره راجع به اون غبار و دود مسخره‌ای که اقتباس سینمایی اون بود حرفی نزنیم.

 

8- اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور

 اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور

این دوتا مگه توی MCU حضور نداشتند؟ بله حضور داشتند ولی یادتون بیاد که یه نسخه‌ی دیگه از کوئیک سیلور رو توی فیلمهای اکس‌من هم شاهدش بودیم. رایت این دو شخصیت وضعیت خاص و ویژه‌ای داره چون این دو، هم در کمیک‌های اونجرز بودن و هم در کمیک‌های اکس‌من.

البته مارول نمیتونست اونها رو بعنوان جهش یافته نشون بده و باید منبع دیگه‌ای برای قدرت‌هاشون پیدا میکرد. اما حالا حقوق ساخت این دو در دستان دیزنیه و شاید مارول اونها رو جهش یافته معرفی نکنه ولی حداقل میتونه پدر واقعی شون که مگنتو باشه رو علنی کنه.

 

7- فونیکس

 فونیکس

بُعد و ماهیتی کیهانی که همواره در کمیک‌های اکس‌من حضور داشته و زنده بوده. اون همواره با جین گری در تعامل بوده و موجودی بسیار باستانی و کهن بشمار میره.

فونیکس در فیلم اکس‌من: آپوکالیپس بود که در وجود جین گری بیدار شد و قراره به فونیکس سیاه تبدیل بشه. ولی حالا که توافق بزرگ حاصل شده ممکنه آغازگر ورود شخصیت‌های اکس‌من به MCU باشه. اون همچنین میتونه تهدیدی بسیار خطرناک برای هر دو گروه محافظان کهکشان و شاید حتی انتقام جویان در فیلمهای آینده‌شان هم باشه.

 

6- مگنتو

مگنتو

از همان بدو حضور اکس‌من در کمیک‌های ماورل، مگنتو هم حضور داشته. مگنتو کابوس نهایی مردان ایکس هست با اینحال کم پیش نیومده که در جبهه‌ی اونها بوده در واقع خودش رو به شکل یه شخصیت مثبت نشون داده برای همین میگن که مگنتو یه شخصیت خاکستریه. حالا و با حضور اون در MCU میتونیم شاهد شخصیت پردازی گسترده‌تری از این شخصیت هم باشیم.

مگنتو صرفا ویلین اکس‌من نیست و میتونه شخصیت شرور و خبیثی برای اونجرها هم باشه، قدرتهاش بینظیره و همیشه نقشه‌های جاه طلبانه‌ای داشته و داره. اگرچه مردان ایکس بارها و بارها با مگنتو تقابل داشتن اما اون با اونجرز هم مبارزه داشته و در آینده مطمئنا تهدیدی خواهد بود هم برای اکس‌من و هم برای انتقام جویان.

 

5- دکتر دووم

 دکتر دووم

دکتر دووم دهه هاست که خودش رو رقیب رید ریچاردز میبینه و شخصیت شرور و خبیث اصلی کمیک های چهار شگفت انگیز هم هست. از شخصیت پردازی های ضعیفی که برای اون در فیلمهای قبلی طرح شده بود که بگذریم میتونیم امیدوار باشیم و اطمینان صد در صد داشته باشیم که این شرور دوست داشتنی رو قراره در فیلمهای مارول استودیو ببینیم. اون واقعا شخصیت دوست داشتنی و محبوبیه و به دفعات پیش اومده که با شخصیت های مارول درگیر شده، حالا یا به صورت تکی یا به صورت گروهی و البته بعضی وقتا هم در

 هیبت یک خدا شاهدش بودیم!

دکتر دووم به زیر چتر مارول استودیو رفته و سران مارول در نهایت میتونن اون رو درست مثل کمیک بوک ها شخصیت پردازی کنن و حتی ممکنه ویلین فیلمهای آینده‌ی انتقام جویان باشه.

 

4- ددپول

 ددپول

به لطف بازی بی نقص رایان رینولدز در اثر اختصاصی ددپول و البته سایر نکات مثبت فیلم، ددپول الان محبوب ترین جهش یافته‌ی فیلمهای فاکس هم محسوب میشه. قسمت بعدیش هم که سال دیگه به اکران در میاد و یکبار دیگه هواداران میتونن مزدور حراف دوست داشتنی رو روی پرده ببینند اما پس از اون آینده‌ی ددپول در دستان مارول استودیو هست و احتمالش زیاده که اون رو در فیلمی مثل اکس فورس هم ببینیم.

درضمن عنوان شده که مارول استودیو قراره فیلمهای درجه سنی R هم داشته باشه اما مشخص نیس قراره ادامه‌ی داستان ددپول قبلی باشه یا ددپول جدیدی معرفی میشه. با توجه به محبوبیت بالای رینولدز ولی احتمالش کمتر از قهرمانی استقلال تو لیگ برتره که مارول بیاد و بازیگر ددپول رو تغییر بده.

 

۳- گروه اورجینال مردان ایکس

گروه مردان ایکس

فاکس کلی فیلم از روی مردان ایکس ساخته اما هیچوقت گروه اصلی و اورجینال اکس‌من رو تو هیچکدوم ندیدیم. در دنیای کمیک گروه اصلی جهش یافته‌ها که لباس آبی و زرد معروفی به تن میکنند شامل سایکلاپس، مارول گرل، بیست، آیس‌من و آنجل هستند که هنوز موفق نشدیم همه‌ی اونها رو در یک فیلم ببینیم. گروه کلاسیک اکس‌من که گروهی پنج نفره بودن و تحت هدایت و رهبری پروفسور اگزاویر تونستند آموزش ببینند و مبارزه کنند.

توافق بزرگ بین مارول و فاکس سرانجام این وعده رو میده که قراره یک فیلم با حضور تمام پنج عضو اصلی جهش یافته‌ها ببینیم. البته MCU معیارهای زیادی برای ورود کاراکترها و ساخته شدن فیلمها دارد و باید ببینیم که سران مارول چه تصمیمی رو برای استفاده بهینه از اعضای مردان ایکس اتخاذ میکنند.

 

۲- چهار شگفت‌انگیز

 چهار شگفت‌انگیز

نخستین و اولین خانواده‌ی ابرقهرمانی مارول بالاخره به خونه برگشته، مسأله‌ای که هواداران ماول از خیلی وقت پیشه که براش لحظه شماری میکنند. بهرحال داریم درمورد شخصیت‌هایی صحبت میکنیم که نقش بسیار مهم و حیاتی‌ای در دنیای کمیک‌های مارول داشتند و اقتباس مسخره و خنده داری که دو سال پیش از این شخصیت‌ها دیدیم یه توهین بی شرمانه بود به کمیک‌های مارول.

حالا ولی اوضاع دیگه قراره روبراه بشه و میتونیم آقای شگفت‌انگیز، خانوم نامرئی، مشعل انسانی، و چهره سنگی رو درست مثل گروه انتقام جویان به شکل صحیح و با شخصیت پردازی اصولی ببینیم. اونها در همه جای دنیا داستان دارند از خیابون‌های نیویورک بگیرید تا عمیق‌ترین نقاط فضا.

 

۱- ولورین

ولورین

هیچ شکی نیست که ولورین جزو محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین کاراکترهای کمیک‌های ماروله که مثل زلاتان (!) تو هر تیمی که فکرش رو بکنید بوده و درخشیده از جمله اکس‌من، انتقام جویان، اکس فورس و انتقام جویان جدید. از همون اول هم که هیو جکمن در این نقش بوده هوادارن آرزو داشتن که یه روزی اون رو در مقابل شخصیت‌های مارول و مخصوصا انتقام جویان ببینند.

ولی خب متاسفانه این اتفاق هرگز رخ نمیداد و هیچ جکمن هم خودش رو از این نقش بازنشسته کرد که دیزنی با فاکس توافقش رو حاصل کرد و با اینکه جکمن خیلی دوست داشت دوباره این نقش رو بازی کنه ولی تصمیم نهاییش خداحافظی از دنیای جهش یافته‌ها و تصمیمش قرار نبود تغییری کنه. اگه ولورین در MCU باشه که قطعا هست، نقشش رو بازیگر جدیدی باید ایفا کنه و خب مطمئنا بالاخره قراره لباس اصلیش در دنیای کمیک رو به تن کنه. داستانی که خیلی‌ها براش لحظه شماری میکنن هالک علیه ولورین هست ولی واقعا چقدر احتمال هست که این داستان اقتباس بشه؟

 

Dixon

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 داستان و کراس اور برتری که میخواهیم پس از توافق دیزنی و فاکس در دنیای سینمایی مارول (MCU) ببینیم

دیزنی با خرید فاکس صاحب کدام فرنچایزهای سینمایی شد؟

خبر داغ قرن بیست و یکم! دیزنی رسما بخش سینمایی و تلویزیونی فاکس را خرید!!!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Dead ghost
#1 Dead ghost 1396-10-01 11:29
اصلا با داستان ایلومیناتی حال نکردم چون مطمئنم وقتی توی فیلم ها بیارنش تحلیل گرای فیلم تو ایران ولش نمیکنن همش مبکوبنش چون یه ربط به فراماسون ها داره ولی در کل برگشتن این شخصیت ها عالیه
نقل قول کردن
m.k.t
#2 m.k.t 1396-10-01 11:54
انتخاب از بین این همه شخصیت سخته که ۱۵تا رو گلچین کنی
درباره ی ولورین من موافق نیستم لباس کمیکش رو بپوشه اخه
هیوجکمن با زیر پوش ابهتی داشت
نقل قول کردن
Amir
#3 Amir 1396-10-01 12:39
اگه گالاکتوس رو با ثانوس بیارن بی نظیر میشه.به احتمال خیلی زیاد فاز چهارم فاز کیهانی مارول هستش و مارول میتونه از این دو تا خبیث و موج سوار و چهار شگفت انگیز رونمایی کنه
زوج روگ و گمبیت هم جالبه
درباره ی بحث کوئیک سیلور و اسکارلت ویچ هم باید بگم یکم عجیب میشه .اخه چی میخوان بگن که پیتر اکس من بیاد mcuبعد واندا بگه این کیه پس برادر من کی بود ،چی جوری مگنتو پدر منه و.....
ولی یه کاری که میتونن بکنن جهان های موازی هستش
بگن اکس من من مثلا مال یه زمین دیگس و پیتر مکسیموف اکس من همزاد اون یکی پیتره
درباره ولورین هم خلاصه بگم اگه هیو جکمن نباشه من اصلا و ابدا کسی به اسم ولورین نمیشناسم
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#4 Remi_GAMBIT 1396-10-01 14:04
من فقط آرزو دارم روگ و گمبیتو تو mcu ببینم و تیم آپ بین ددپول، ولورین و گمبیت هم موافقم
نقل قول کردن
KINGDEADPOOL
#5 KINGDEADPOOL 1396-10-01 16:44
دوستان ببخشید
کیفیت وب و بلوی ثور۳ کی میاد با تشکر
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#6 Captain Steve Lover 1396-10-01 17:43
تشكر بابت مقاله

به عقيده من دكتر دووم مهم ترين كركتريه كه برگشته به مارول چون من باور دارم اين ويلين با فاصله بسيار زياد بهترين ويلين عالم كميك استريپ هست و فاكس سه بٰار گند زد بهش!!! حتى استن لي هم شاكي بود از جوليان مكماهن و اون بازي مسخرش...توبي كيبل هم كه :-x ...
بعد از اون چهار شگفت انگيز و كركتر هاي مرتبط با اونا...نخستين خانواده مارول و مهم ترين تيم مارولي در نهايت برگشت...گالاكتو س و كانگ و انايلوس و سيلور سرفر هم كه صد در صد فاز بعدي رو به خودشون اختصاص ميدن چون قراره بدجوري كيهاني باشه...

در مورد مگنيتو بايد بگم بنده بشدت مايكل فسبندر رو تو اين نقش قبول دارم و بنظرم شايد گزينه اي بهتر ازش واسه ايفاي اين نقش نباشه و بشدت اميدوارم كه ديزني اين بازيگر رو عوض نكنه...

ولورين رو راستش فاكس واقعا درست استفاده كرد...بياريد رو راست باشيم ولورين ٩٠٪‏ فن هايي كه داره بخاطر بازي هيو جكمن بوده و مارول بايد خيلي دقيق و درست بازيگر رو واسش انتخاب كنه و بعدشم به بهترين شكل تو يونيورسش ازش استفاده كنه و فن هايي كه اين همه سال با هيو جكمن و ولورينش بزرگ شدن رو نااميد نكنه...

موج سوار نقره اي هم كه قبلاً گفتم مارول بايد فيلم اختصاصي (اورجينش خصوصاً) رو بسازه و به عقيده من به سبك جيمزگان خيلي ميخوره
نقل قول کردن
the Phoenix
+1 #7 the Phoenix 1396-10-01 18:10
از اون قسمت آخری ن قهرمانی آسیا پرسپولیس اصلا خوشم نیومد :-| :-| :sad: . به نظرم می نوشتی آخرین قهرمانی استقلال تو لیگ قشنگ تر بود :-) و در کل مقاله جالبی بود امید واردم مارول از این فرصت استفاده کامل رو ببره
نقل قول کردن
Dixon
+1 #8 Dixon 1396-10-01 19:14
به نقل از the Phoenix:
از اون قسمت آخری ن قهرمانی آسیا پرسپولیس اصلا خوشم نیومد :-| :-| :sad: . به نظرم می نوشتی آخرین قهرمانی استقلال تو لیگ قشنگ تر بود :-) و در کل مقاله جالبی بود امید واردم مارول از این فرصت استفاده کامل رو ببره

توضیحات ددپول رو بخون داش، به اون چیزی که گفتی اشاره شده :P
نقل قول کردن
hassan91
#9 hassan91 1396-10-01 22:19
خدایا مارول کی میخواد فیلمای فاز چهار رو اعلام کنه، بالاخره از دست فاکس خلاص شدیم من هنوزم که هنوزه خوشحالم بابت این قضیه، ببینیم چی پیش میاد.
نقل قول کردن
Capitan strange
#10 Capitan strange 1397-05-05 23:47
اقای dixon از یه متنی تو مورد۱۲ خوشم اومد واقعا حال کردم :lol:
حالا بهش اشاره هم نمیکنیم تا مشکلی پیش نیاد :P
مقاله هم واقعا فوقالعاده بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45