15 کازپلی (Cosplay) برتر مرد عنکبوتی

15 کازپلی (Cosplay) برتر مرد عنکبوتی

واقعا شگفت انگیز هستند!

مقدمه: کازپلی که گاهی کوسپلی و کاسپلی نیز خوانده می‌شود، به عمل پوشیدن لباس به جهت شبیه شدن به شخصیت‌های مانگا، انیمه، فیلم،کمیک یا بازی‌های ویدئویی اطلاق می‌شود. کازپلی بر دو قسم تقسیم می‌شود؛ کازپلی پایه و کازپلی بالماسکه. در هر دو حالت تلاش بر اینست که از نظر ظاهر و نوع صحبت شباهت زیادی با شخصیت مورد نظر (تقلید شده) باشد. همه ساله در کشور آمریکا نمایشگاهی با نام کامیکان برگزار می شود که در آن هواداران شخصیت های کمیک بوکی خودشان را به شکل کاراکتر محبوب خود در می آورند و سعی میکنند بهترین باشند. طبیعتا یکی از این شخصیت ها اسپایدرمن است که آمار نشان میدهد محبوب ترین و شناخته شده ترین ابرقهرمان جهان میباشد. بنابراین جای تعجبی ندارد اگر در سالهای اخیر شماری از بهترین کازپلی های دنیا مربوط به اسپایدرمن باید. در این مقاله به معرفی 15 تا از بهترین های آنها میپردازیم.

 

15- درست مثل کمیک بوک ها!

 درست مثل کمیک بوک ها!

اقای Ernesto با این لباس نشان داد چقدر به کمیک بوک های اسپایدرمن که آقای «تاد مک فارلین» در اواخر دهه 80 میلادی برای اسپایدرمن خلق میکرد ارادت دارد. چیزی که دوست دارم اینه که لحن و رنگ سیاه زیادی در لباس او به کار رفته و من شخصا همیشه عاشق این بوده ام که لباس اسپایدرمن را به صورت قرمز و سیاه ببینم ! چشم ها درست مثل طراحی های مک فارلین بزرگ هستند. ژستش هم که دیگه خود جنسه! آفرین Ernesto

 

14- سیلک!

سیلک

«سیلک» (Silk) با نام واقعی «سیندی مون» از شخصتی های مکمل و مهم داستان های مرد عنکبوتی است که اخیرا خلق شده. او نیز مثل پیتر پارکر دارای نیروهای فوق بشری است . به نظرم بهتره برای کسب اطلاعات بیشتر درباره او حتما این مقاله را بخوانید. در مجموع لباسی که سیلک در دنیای کمیک بر تن داره واقعا عالیه چون موفق میشه بهترین جنبه های دیزاین لباس های اسپایدرمن و اسپایدر گوئن رو با هم ترکیب کنه. خانم Jasmynd نیز موفق شده تمام این موارد رو بدون هیچ عیب و نقصی به کازپلی خودش وارد کنه و لباسی درست کنه که کاملا کاربردی و واقعی به نظر میاد. این لباس حتی اون لوگوی s مانند ظریف رو هم داره . مطمئن باشید اگر سیلک روزی واقعی بشه و از دنیای کمیک بیاد بیرون قطعا اینجوری به نظر خواهد رسید!

 

13- مطمئن هستید اون تام هالند نیست؟!

 مطمئن هستید اون تام هالند نیست؟!

وقتی اسپایدرمن وارد MCU شد هواداران به دنبال این بودند که بفهمند لباس او چه شکلیه ؟ آیا شبیه به لباس اسپایدرمن فیلم های ریمی هستش؟ یا فیلم های مارک وب؟ ولی هیچ کدوم اونا نبود چون سازندگان کاستوم او به دنیای کمیک و دیزاین های کلاسیک جان رومیتا رجوع کرده بودند. در هر حال ما در اینجا این لباس را مورد تحلیل قرار داده ایم. این لباس اونقدر جالبه که قطعا هواداران دوست دارند یکی عین اون رو داشته باشند. آقای Eb Mensah هم همین کار رو کرده. و تشخیص دادن اون از لباس واقعی اسپایدرمن در MCU خیلی سخته. البته بعیده چشم های expressive داشته باشه (یعنی چشم هایی که با کوچک و بزرگ شدن حس و حال عاطفی اسپایدرمن را نشان میدهند). اون کوله پشتی هم که دیگه همه چیز رو تکمیل کرده.

 

12- مامور ونوم وارد میشود!

 مامور ونوم وارد میشود!

«فلش تامپسون» از شخصیت های بسیار مهم و کلیدی مکمل داستان های مرد عنکبوتیه که اگه او را خوب نمیشناسید بروید و این مقاله را بخوانید. او مدتی پیش معلول شد . بعدش با سیمبیوت فضایی ونوم ترکیب و به "مامور ونوم" (Agent Venom) تبدیل شد. بهتره این مقاله را بخوانید تا با مامور ونوم آشنا شوید. در هر حال ساختن لباس مامور ونوم کار آسانی نیست چون باید دیزاین کلاسیک ونوم را با تجهیزات نظامی ترکیب کرد ولی Tandrie Putra Rahmanda این کار رو به خوبی انجام داده . او با استفاده از ضربه گیر (pad) بر روی شانه ها به خوبی اون حس نظامی رو منتقل کرده. ضمن اینکه لوگو چشمان ونوم رو هم خوب درآورده. باید به ایشون آفرین گفت بابت توجه به اینهمه جزئیات.

 

11- میشه ازش به عنوان یک کاور کمیک بوکی استفاده کرد!

میشه ازش به عنوان یک کاور کمیک بوکی استفاده کرد!

«اسپایدر گوئن» (Spider-Gwen) از شخصیت های محبوب و جدید ماروله . او در واقع همون گوئن استیسی معروفه منتهی از یک دنیای دیگه . او همچنین نیروهای فوق بشری عنکبوتی داره (برید این مقاله رو بخونید). به خاطر محبوبیت این شخصیت خیلی از خانم ها تا به حال سعی کرده اند تا برایش کازپلی کنند ولی همیشه انگار یک چیزی تو لباس اونا کمه یا ناقصه. اما در این کازپلی که توسط خانم Bianca Bella انجام شد همه چیز عالیه و بی نقص.  اگه گوئن عنکبوتی هم واقعی میشد قطعا این شکلی میشد.

 

10- مرد عنکبوتی 2099!

 مرد عنکبوتی 2099!

از میان تمام مردان و زنان مختلفی که در دنیاها و زمان های مختلف خلق شده، «میگل اهارا» معروف به مرد عنکبوتی سال 2099 شاید از همه محبوب تر باشه. میتونید در این مقاله راجع به او اطلاعات خوبی کسب کنید. در اینجا هم میتونید تمام داستان هایی که از او در سایت ترجمه شده را پیدا کنید. لباس مرد عنکبوتی 2099 در نوع خودش بسیار جالب و جذابه و آقای Miles McCormack با این کازپلی واقعا گل کاشته. ماسکش بینظیره و حالت برجسته داره. همچنین توجه او به جزئیات. فقط دقت کنید که چقدر زیبا و دقیق اون تیغه های بازوهای لباس رو کار کرده. واقعا زیباست.

 

9- ونوم!

ونوم!

«ونوم» یکی از بزرگترین دشمنان مرد عنکبوتیه که تو این مقاله هم معرفی شده. او چون ظاهرش خیلی جزئیات داره و سایز بزرگی هم داره به سختی میشه در قالب کازپلی ظاهر بشه. ولی اینی که Alexandre Phinney انجام داده واقعا عالیه. البته به نظر سایز سرش از بقیه جاهای بدنش بزرگتره. اما انصافا سر و و اون زبونش حرف نداره. ضمن اینکه برخلاف خیلی از کازپلیرهای ونوم که فقط صورتشون رو رنگ میکنند ولی ایشون واقعا یه ماسک براش خلق کرده.

 

8- اسپایدر انگلیسی

 اسپایدر انگلیسی

یکی از نسخه های متفاوت مرد عنکبوتی، "اسپایدرمن انگلیسی" (Spider-UK) نام دارد که نام واقعی اش «بیلی برادوک» (Billy Braddock) است. او در داستان دنیای عنکبوتی (که اینجا در سایت ترجمه شده) حضور داشت و همچنین در کمیکی Web warriors که اونم اینجا ترجمه شده است. او سابقا عضو گروه سپاه "کاپیتان بریتانیا" (Captain Britain Corps) بود و در داستان دنیای عنکبوتی صاحب دستگاهی شد که میتونست باهاش به دنیاهای مختلفی تله پورت کنه. لباس او نیز واقعا باحاله (البته نمیشه گفت فرق چندانی با لباس کلاسیک اسپایدرمن داره). حالا این کازپلیر به نام Phil تونسته اون رو باحال تر هم بکنه. اون تارهای قرمز رنگ به کمرش امتداد پیدا کرده اند تا پرچم انگلیس را تشکیل دهند. بازوها و پاها نیز تقریبا کاملا آبی هستند. واقعا زیباست.

 

7- این کانسپت آرت نیست؟!

این کانسپت آرت نیست؟!

«والچر» یا کرکس از دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتیه که سالها طول کشید تا بالاخره روی پرده سینما و فیلم "مرد عنکبوتی : بازگشت به خانه" دیده شد (این مقاله را در این رابطه بخوانید). انصافا هم به انتظارش می ارزید چون والچری که در این فیلم دیدیم شگفت انگیز بود. هم از نظر شخصیت پردازی و هم از نظر بازی چون «مایکل کیتون» خیلی خوب نقشش رو ایفا کرد. ظاهرش هم کاملا تهدید آمیز ، مدرن و حتی ترسناک  شده بود و دیگر خبری از اون ظاهر نسبتا مضحک او در دنیای کمیک خبری نبود. در کمال شگفتی فردی به نام Jai D. Evans تقریبا عین همین لباس رو خلق کرده! اونقدر هم دقیق و زیبا و پرجزئیات این کار رو کرده که آدم واقعا شک میکنه که ایا واقعیه یا کانسپت آرت؟! ولی خیالتون رو راحت میکنم با گفتن اینکه این لباس و این کازپلی صد در صد واقعیه.

 

6- کین!

 کین!

مرد عنکبوتی کلون های مختلفی داره. یعنی چندین بار از روی خون و DNA او همزاد ساخته شده (برای آشنایی با این کلون ها ، این مقاله را بخونید). یکی از این کلون ها «کین» نام داره که بداخلاق و انتقام جو هم هست که در سالهای اخیر با نام «اسکارلت اسپایدر» شناخته میشه. لباس جالب و نمادینی هم داره. آقای kaine1971 تونسته به طور شگفت انگیزی لباس او را خلق کنه. مخصوصا رنگ بندی لباسش که واقعا با نسخه اصل مو نمیزنه. در واقع همین توجه به رنگ بندی باعث شده تا این لباس واقعی به نظر برسه ، نه چیزی که میشه از مغازه های اسباب بازی فروشی خرید. اون لوگو و نوع چشمان هم در نوع خود عالی هستند و معلومه خیلی روشون زحمت کشیده شده.

 

5- جنگ بینهایت شروع شده؟!

لباس جنگ بینهایت !

در پایان فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه شاهد بودیم که تونی استارک لباسی را به پیتر پارکر پیشنهاد داد ولی او قبول نکرد. اما در تریلرهای جنگ بینهایت دیدیم که پیتر قراره این لباس را بر تن کنه. بنابراین حالا که همه منتظر دیدن این لباس بر پرده سینما هستند The RPC Studio این کازپلی شگفت انگیز رو برامون انجام داده. البته اگر بخواهیم  لباس واقعی که تونی برای پیتر رو ساخته تکرار کنیم حتما به میلیون ها دلار پول نیازه ولی ایشون با کمترین هزینه بهترین لباس ممکن رو ساخته! از اون بخش های فلزی که اطراف لوگو، بازوها و پاها هستند نیز واقعا لذت بردم.

 

4- گرین گابلینی که دوست داشتیم ببینیم!

 گرین گابلینی که دوست داشتیم ببینیم!

فیلم مرد عنکبوتی 1 قطعا یکی از بهترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ سینماست ولی مشکلی که داره اینه که لباس گرین گابلین واقعا بده. حیف از اون بازی حیرت انگیز «ویلم دفو» برای نقش دوگانه نورمن آزبورن/ گرین گابلین. بنابراین  این لباس و این کازپلی آقای Shaun چیزیه که آدم به خودش میگه کاش همچین چیزی رو تو اون فیلم دیده بودیم. واقعا به سختی میشه گفت که کجای صورتش ماسکه و کجاش رنگه. رنگ لباسش هم که درست عین کمیک بوک هاست. واقعا Perfect.

 

3- عشق Insomniac!

 عشق Insomniac!

در سالهای اخیر واقعا به یاد نداریم که برای هیچ بازی ابرقهرمانی به اندازه بازی جدید اسپایدرمن که قراره 2018 به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر بشه ذوق و شوق ایجاد شده باشه. همه هواداران کمیک بوک منتظر این بازی هستند. نکته قابل تامل درباره این بازی اینه که اسپایدرمن لباس جدیدی قراره در آن بپوشه که لوگوی عنکبوتی بزرگ و سفیدی داره. اقای Kenji Kiseki با این کازپلی سعی کرده این لباس را بازخلق کنه و به قول معروف به استقبال بازی بره! واقعا آدم با دیدن این به لباس بازی هم بیشتر هم امیدوار میشه!

  

2- کارنیج!

کارنیج!

«کارنیج» (Carnage) از اون دشمنان معروف اسپایدرمنه که ظاهر خیلی نمادینی هم داره. (میتونید اینجا راجع بهش اطلاعات خوبی کسب کنید). اما او  هم مثل ونوم برای کازپلی کردن خیلی سخته ولی Merc with the Moves تونسته این کار رو به نحو احسن انجام بده. بخش سر لباس او واقعا محشره ، مخصوصا که به بقیه لباسش هم وصل شده. معلومه حسابی روش کار کرده. چون واقعا یه حالت ترسناک داره. به انگشتان دستش هم لازمه توجه بشه!

  

1- گوئن عنکبوتی + ونوم = گوئن ونومی!

 گوئن عنکبوتی + ونوم = گوئن ونومی!

گوئن اسپایدر و ونوم هر دو شخصیت های باحالی هستند. بنابراین اگه با هم ترکیب بشوند قطعا یه چیز خفنی ازشون درست میشه. به همین خاطره که این کازپلی واقعا دیدنی شده و در رتبه اول این مقاله قرار گرفته. _mandalorian واقعا برای این لباس زحمت کشیده . خودش اسمش رو گذاشته Gwenom! شما میتونید آمیزه ای از بهترین بخش های لباس اسپایدرمن، گوئن عنکبوتی و ونوم رو در این لباس ببینید. همچنین نوعی حس شرورانه در آن وجود داره که معمولا در کازپلی ها شاهدش نیستیم. اون انگشت های نوک تیز و بلند در ایجاد این حس و حال کمک شایانی کرده اند.

 

خب ... نظر شما چیست؟ آیا تا به حال کازپلی کرده اید؟ عکس هایش را در بخش نظرات این مقاله قرار دهید!

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 کازپلی برتر مرد عنکبوتی در اینستاگرام

15 لباس شگفت انگیزی که هواداران برای مرد عنکبوتی خلق کرده اند

10 پوستر برتری كه هواداران برای "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" ساخته اند!

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

پوسترهای فن مید فیلم "مرد عنكبوتی 4"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Super Captain
#1 Super Captain 1396-10-04 15:09
جنگ بینهایت و گوین ونومی از بقیه باحال تر بودن :lol:
نقل قول کردن
m.k.t
#2 m.k.t 1396-10-04 15:10
خیلی باید دقت کرد و ظرافت به خرج را دارد تا حتی یه cosplay ساده درست کرد ولی این cosplayها واقعا پر جزیعات هستند و خیلی کار داشته تا بشه درستشون کرد
واقعا خیلی روشون کار کردن
نقل قول کردن
علی قدیانی
#3 علی قدیانی 1396-10-04 17:35
سلام و عرض ادب
با خبر شدم که دوست و یاور سایت و یکی از ادیتور های خیلی خوب سایت به اسم اقای دیار علیرضایی با نام کاربری Capitan Diar مدتی در غم از دست دادن یکی از عزیزان نزدیک خود هستند از خدا برای شما و خانواده محترم طلب صبر میکنم و انشالله روح آن مرحوم قرین رحمت الهی قرار بگیرد.
راستش آقا دیار کمیکی از من قبول کرده بود که داشت روی ادیتش کار میکرد وقتی این موضوع رو با خبر شدم بهش گفتم که دیگه نمیخواد روش کار کنه اما ایشون اینقدر معرفت داشت که گفت کار این کمیک رو تمومش میکنه! واقعا باید قدر اینجور افراد رو دونست
نقل قول کردن
Migel ohera
#4 Migel ohera 1396-10-04 18:24
اخ اخ اخ عجب چيزايي بودن الله وكيلي توضيح هاي اقاي ترابي هم هي ادمو موقع خوندن هايپ ميكردن ;-)
مرد عنكبوتي سال 2099 رو عشقههه 8)
البته لباس اينسامنياك هم جاي خودشو داره ها سازندگان يچيزي براي اين شخصيت محبوب خلق كردن كه من اونو يكي از بهترين لباس ها ميدونم .
#3 خدا رحمتشون كنه تسليت ميگم
نقل قول کردن
alihdz
#5 alihdz 1396-10-04 18:33
به نظرم اگه طراح لباس اینفینیتی وار بیاد جای تام هالند نقش اسپایدی رو بازی کنه بهتره
نقل قول کردن
Unknown
#6 Unknown 1396-10-04 19:21
Wow
Just wow
واقعا عالین اینا همشون معرکن انگار واقعا از دنیای کمیک اومدن،فکر نمیکردم کسایی باشن انقدر کازپلی یا کاسپلی هارو انقدر درست،دقیق و بی نقص درست کنن 8)
نقل قول کردن
DanialKing
#7 DanialKing 1396-10-04 19:37
ممنون بابت مقاله
واقعا شماره های 13 و 11 و 8 و 3 عالی بودند
و البته یه سوال هم دارم
اینکه کمیک های رویداد میراث مارول منتشر شده یا نه؟
اگه شده برنامه ای برای ترجمه اش دارید؟
نقل قول کردن
Amir_marvel
#8 Amir_marvel 1396-10-04 21:08
چقد باحال بود ای کاش واسه ایرون من هم بزارند اسپایدر گوین از همه جذاب تر بود
ببخشید بابت اسپم خیلی مونده به کیفیت hd رگنوراک
نقل قول کردن
V.A.A
#9 V.A.A 1396-10-04 21:20
شماره ٥ عالي بود
نقل قول کردن
star avengers
#10 star avengers 1396-10-04 23:34
15 . 10 . 7 .4 عالی بودن بخصوص 15 کاش مال من بود
نقل قول کردن
mr.nobody
#11 mr.nobody 1396-10-05 00:00
همشون عالین ولی لباس هوم کامینگ و 2099 یه چیز دیگه ای هستن.
نقل قول کردن
a.v.s
#12 a.v.s 1396-10-05 14:32
به نقل از Gobby:
سلام و عرض ادب
با خبر شدم که دوست و یاور سایت و یکی از ادیتور های خیلی خوب سایت به اسم اقای دیار علیرضایی با نام کاربری Capitan Diar مدتی در غم از دست دادن یکی از عزیزان نزدیک خود هستند از خدا برای شما و خانواده محترم طلب صبر میکنم و انشالله روح آن مرحوم قرین رحمت الهی قرار بگیرد.
راستش آقا دیار کمیکی از من قبول کرده بود که داشت روی ادیتش کار میکرد وقتی این موضوع رو با خبر شدم بهش گفتم که دیگه نمیخواد روش کار کنه اما ایشون اینقدر معرفت داشت که گفت کار این کمیک رو تمومش میکنه! واقعا باید قدر اینجور افراد رو دونست

:sad:
روح عزیزشون شاد
درباره اینکه میگویید ایشان خیلی بامعرفت هستند، هر فردی (البته نه هر فردی) که عضو این سایت میشه یا آدمی با یک روح و وجود بزرگه و فرهیخته است و اخلاق عالی داره و در کاری مانند ادیت تخصص داره یا آدمی که توسط سایت تربیت و دارای این صفات میشه و در کاری تخصص پیدا میکنه. خداوند بالای سر این سایت است چون کسانی عضو سایت ما میشوند که آدم هایی بی نظیر هستند و واقعا باید قدرشان را دانست. آقای دیار هم یکی از آن ها هستند.
ولی آقای دیار نگران نباشید، مرگ یک سفره. بدانید که عزیزی که از دست دادید هنوز زنده است. اون بالاست. یک روزی میرسد که شما دوباره او را میبینید. هیچ نگران نباشید. نگذارید این غم، شمارا از درون نابود کند. باید لحظات خوش را زندگی کرد، نه غم و غصه و خشم و کینه و خاطرات بد را. با این ها زندگی مان را خراب نکنیم.
برای احترام به آقای علیرضا دیار، نظری مربوط به پست نمیدهم که حال ایشان را بدتر از این نکنم.
نقل قول کردن
spidey noir
#13 spidey noir 1396-10-05 17:34
  • کاستوم ها عالی بودند؛حیف پول زیادی برا ساختش نیازه.من خیلی دوست یکی از کاستوم های مردعنکبوتی رو داشته باشم.
نقل قول کردن
spidey noir
#14 spidey noir 1396-10-05 17:36
به نقل از Gobby:
سلام و عرض ادب
با خبر شدم که دوست و یاور سایت و یکی از ادیتور های خیلی خوب سایت به اسم اقای دیار علیرضایی با نام کاربری Capitan Diar مدتی در غم از دست دادن یکی از عزیزان نزدیک خود هستند از خدا برای شما و خانواده محترم طلب صبر میکنم و انشالله روح آن مرحوم قرین رحمت الهی قرار بگیرد.
راستش آقا دیار کمیکی از من قبول کرده بود که داشت روی ادیتش کار میکرد وقتی این موضوع رو با خبر شدم بهش گفتم که دیگه نمیخواد روش کار کنه اما ایشون اینقدر معرفت داشت که گفت کار این کمیک رو تمومش میکنه! واقعا باید قدر اینجور افراد رو دونست

خدا رحمتش کنه؛ولی همونطور که واندر وومن میگه:مرگ یه نعمته.ما بهش نیاز داریم.و اینکه اقای دیار واقعا کاپیتان هستند؛درباره زلزله اخیر؛ایشون به مردم کرمان کمک کردند.
نقل قول کردن
sepehr moghaddam
#15 sepehr moghaddam 1396-10-06 03:20
از کازپلی کمیک بوکی و اسپایدر گوئن حسابی لذت بردم
کازپلی اس اسپایدر یو کی (spider uk ) هم خیلی خوب بود
;-)
نقل قول کردن
star avengers
#16 star avengers 1396-10-06 11:02
به نقل از Gobby:
سلام و عرض ادب
با خبر شدم که دوست و یاور سایت و یکی از ادیتور های خیلی خوب سایت به اسم اقای دیار علیرضایی با نام کاربری Capitan Diar مدتی در غم از دست دادن یکی از عزیزان نزدیک خود هستند از خدا برای شما و خانواده محترم طلب صبر میکنم و انشالله روح آن مرحوم قرین رحمت الهی قرار بگیرد.
راستش آقا دیار کمیکی از من قبول کرده بود که داشت روی ادیتش کار میکرد وقتی این موضوع رو با خبر شدم بهش گفتم که دیگه نمیخواد روش کار کنه اما ایشون اینقدر معرفت داشت که گفت کار این کمیک رو تمومش میکنه! واقعا باید قدر اینجور افراد رو دونست

روح عزیزشون شاد
نقل قول کردن
spidey avedecend
#17 spidey avedecend 1399-12-20 12:30
من عاشق ادوسنت سویت اینسومینیاک هستم خیلی از طراحی هام با این لباسه عاششششققققششششم ممم خیلی خوبه!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45