15 صحنه برتر فیلم های کمیک بوکی سال 2017

15 صحنه برتر فیلم های کمیک بوکی سال 2017

سال 2017 تموم شد و کلی فیلم کمیک بوکی اکران شد ولی این صحنه ها تا ابد ماندگار شدند ...

 

15- بتمن با دشمنانش مبارزه میکند

بتمن با دشمنانش مبارزه میکند

سکانس ابتدایی کارتون سینمایی The LEGO Batman Movie واقعا شگفت انگیز بود و یکی از برترین سکانس های تاریخ فیلم های بتمن بود که در آن بتمن به تماشاچی معرفی میشه. در این سکانس بتمن رو میبینیم که یک تنه با تمام دشمنان نمادین خودش روبرو میشه (و حتی با برخی از دشمنان کمتر شناخته شده) تا جلوی بمبی را که قراره شهر گاتهام رو نابود کنه بگیره. این سکانس خیلی هم خنده داره ولی همانطور که گفته شده یکی از خوش ساخت ترین و خفن ترین introduction های بتمن در طول تاریخه. اون ترانه ای که سکانس رو همراهی میکنه هم عالیه!

 

14- حرکت قهرمانانه اسکرج

حرکت قهرمانانه اسکرج

شخصیت «اسکرج» (Skurge) در فیلم "ثور : راگناروک" خیلی جالب بود. او برخلاف چیزی که ابتدا ازش دیدیم و به «هلا» پیوست، شخصیت خبیثی نبود و بیشتر یک فرصت طلب بود. خوشبختانه  او در انتهای فیلم برای نجات جان آزگاردی هایی که در سفینه بودند به ارتش هلا حمله و جانش را برای نجات دیگران فدا کرد. در ضمن این صحنه (که در آن اسکرج از تفنگ استفاده میکرد) ادای احترامی بود به یکی از پانل های ماندگار در کمیک بوک های ثور که قبلا در این مقاله بهش اشاره کرده بودیم.

 

13- مبارزه در فاضلاب!

 مبارزه در فاضلاب!

یقینا بهترین صحنه اکشن فیلم ناامید کننده ابرقهرمانی سال 2017 یعنی "جاستیس لیگ" جایی بود که اعضای گروه در فاضلاب زیر بندر گاتهام با «استپن ولف» میجنگند. در این سکانس به جز سوپرمن (که هنوز مرده!) دیگر اعضای تیم فرصت پیدا میکنند تا خودی نشان بدهند . مثلا مهارت بتمن در استفاده از گجت هایش، مهارت مبارزه واندرومن و یا ابرسرعت بری الن رو شاهد هستیم . البته نبرد نهایی در روسیه هم از ایده های مشابه ای استفاده میکنه ولی این نبرد منسجم تره و البته جلوه های ویژه خوبی هم داره.

 

12- ایستگاه فضایی تکامل پیدا میکند

 ایستگاه فضایی تکامل پیدا میکند 

 "والرین و شهر هزار سیاره" (Valerian and the City of a Thousand Planets) فیلمی علمی – تخیلی ، پرهزینه و جاه طلبانه از «لوک بسون» بود که در واقع از روی کمیک بوک های فرانسوی ساخته شده بود و متاسفانه نه فروش رضایت بخشی داشت و نه اینکه منتقدین تحویلش گرفتند. اما اون صحنه مونتاژی آغازین فیلم واقعا قشنگ بود. مخصوصا که ترانه معروف Space Oddity «دیوید بویی» هم آن را همراهی میکرد. در این سکانس که سبک و استایل جذابی داره شاهد هستیم که در سال 2020 آمریکایی ها به فضانوردان چینی در ایستگاه فضایی خوش آمد میگویند . بعدشم در طول سالهای بعدی شاهد حضور دیگران از کشورهای مختلف هستیم. تا سال 2150 گونه های مختلف فضایی با ایستگاه ارتباط برقرار کرده و میبینیم که از راه میرسند و با رهبران انسان ایستگاه دست میدهند. این سکانس خوش ساخت، واقعا سبک جذاب و موسیقی زیبایی داره. ضمن اینکه به خوبی اون خوش بینی درباره آینده انسانیت و سفرهای فضایی را به بیننده انتقال میده.

 

11- گروه جاستیس لیگ شکل میگیرد

گروه جاستیس لیگ شکل میگیرد

درسته فیلم "جاستیس لیگ" حسابی ما رو ناامید کرد ولی دلیل نمیشه صحنه خوب نداشته باشه. در واقع مگه میشه اون صحنه پایانی که نشون میده اعضای گروه (سوپرمن، بتمن، آکوامن، واندرومن، فلش و سایبورگ) در کنار هم جمع شده اند و گروه جاستیس لیگ را تشکیل داده اند باعث ذوق زدگی هواداران کمیک بوکی نشه؟ درسته که دنیای سینمایی دی سی اونجوری که باید شروع نشد و اعضای جاستیس لیگ به طور مناسبی معرفی نشدند و اریجین اونا رو در فیلم های اختصاصی خودشون ندیدیم ولی وقتی کنار همدیگر قرار میگیرند و یک تیم میشوند به نام لیگ عدالت آدم واقعا به آینده امیدوار میشه ...

 

10- تهدید در ماشین

گفتگو در ماشین

بدون شک در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"، «آدریان تومز» ملقب به «والچر» یکی از بهترین و تهدید آمیز ترین خبیث های فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU) بود. خباثت والچر در یک سوم نهایی داستان به اوج خودش میرسد ، یعنی اونجایی که پیتر پارکر و تومز از هویت مخفی یکدیگر باخبر شده اند و رو در روی یکدیگر قرار میگیرند. اوج این مساله را هنگامی شاهد هستیم که پیتر میره دنبال «لیز» تا ببرتش به مراسم جشن در مدرسه و تازه متوجه میشه که تومز پدر لیزه! بعد اون سکانس معرکه  گفتگو در ماشین نمایش داده میشه. این صحنه چیزی جز دیالوگ نداره ولی «تام هالند» و «مایکل کیتون» در آن شگفت انگیز هستند. مخصوصا کیتون که با  بازی عالی خودش کاملا نشون میده که حاضره برای حفظ خانواده خودش که براش خیلی زحمت کشیده دست به هر کاری بزنه؛ حتی کشتن یک ابرقهرمان نوجوان!

  

9- دعوا در راه پله

دعوا در راه پله

در سال 2017 خانم «شارلیز ترون» در فیلم "بلوند اتمی" (Atomic Blonde) بازی کرد که از روی رمان گرافیکی سال 2012 به نام The Coldest City اقتباس شده بود. این فیلم به خاطر سبک بصری منحصر به فرد ، سکانس های اکشن نفس گیر و همچنین نقش آفرینی خانم ترون مورد ستایش قرار گرفت و فروش نسبتا خوبی هم داشت. در اواسط فیلم شاهد نبردی در راه پله بودیم که بی شک بهترین صحنه  فیلم هم هست. ترون که نقش یک مامور MI6 رو بازی میکنه سعی میکنه یک خبرچین رو به جای امنی ببره و مجبور میشه در این راه با کلی قاتل مهاجم روبرو بشه، اولش در راه پله و بعدشم در طبقات مختلف آپارتمان. البته تعقیب و گریز به بیرون از ساختمان هم ادامه پیدا میکنه . واقعا این صحنه خارق العاده است. دلیلش هم اینه که آقای «دیوید لیچ» (که الان کارگردان فیلم "ددپول 2" شده) این صحنه ها  رو ساخته و مسئول تنظیم صحنه مبارزه (fight choreography) این فیلم بوده و انگار کل مبارز در یک برداشت (take) فیلمبرداری شده! ترون هم عالی این صحنه ها رو بازی کرده . ما در خیلی از فیلم ها دیده ایم که بازیگر زن با مهاجمین مرد مبارزه میکنه ولی هیچ کدام به اندازه این فیلم طبیعی جلوه نمیکنند. این صحنه رو براتون اینجا اپلود کردم. ببینید و لذت ببرید.

 

8- راکت علیه راوجرز

 راکت بر علیه راوجرز

درسته که گروه نگهبانان کهکشان وقتی در قالب یک تیم باشند عملکرد بهتری دارند ولی دلیل نمیشه که تنهایی نتونند از پس خودشان بربیان. در این میان راکت یک نمونه بارزه. ما در فیلم "نگهبانان کهکشان 2" دیدیم که راکت از بقیه گروه جدا شده تا سفینه رو تعمیر کنه که ناگهان "راوجرز" سر میرسن. یعنی واقعا سکانسی که دونه دونه اونا رو در جنگل شکست میده خیلی باحاله. خیلی هم بامزه و خلاقانه است. درسته که «یاندو» آخرش راکت رو میگیره (با استفاده از اون تیر معروف خودش) ولی راکت قبلش ده ها دشمن رو با استفاده از مخفی کاری و هوش و چابکی خودش شکست میده و ثابت میکنه چه شخصیت خفنیه.

 

7- مبارزه گلادیاتوری

 مبارزه گلادیاتوری

از همان لحظه ای که اولین تریلر بینظیر فیلم "ثور: راگناروک" منتشر شد هواداران کمیک بوکی منتظر بودند تا نبرد بین ثور و هالک را در صحنه نبرد گلادیاتوری تماشا کنند. مخصوصا اینکه درست مثل دنیای کمیک، در فیلم های قبلی مارول هم به نوعی تنش و رقابت بین اونا اشاره شده بود (یعنی از زمانی که فیلم "انتقام جویان" عرضه شد). وقتی هم که فیلم اکران شد، این صحنه  هواداران را ناامید نکرد و دقیقا همون چیزی بود باید میبود: نفس گیر حماسی و تماشایی! یعنی یکی از بهترین سکانس های مبارزه و اکشن در تاریخ فیلم های ابرقهرمانیه که تا لحظه آدم رو مشتاق نگه میداره و نمیدونیم که بالاخره کی برنده میشه. نتیجه هم در نهایت عادلانه به نظر میرسه . خسته نباشی دلاور ! ضمن اینکه این وسط چیزی هم از ارزش های هالک کم نمیشه!

 

6- مرگ استیو ترور

 مرگ استیو ترور

بدون شک کاراکتر «استیو ترور» در فیلم "زن شگفت انگیز" با بازی «کریس پاین» یک نقطه عطف بود. او با نقش آفرینی عالی و جذاب خود یک همراه و یار عالی برای واندرومن بود و در تمام صحنه های مشترک، «گل گدوت» و بازی ضعیف اش را تحت الشعاع خود قرار داد. او با انسانیت و شخصیت خاکی خودش یک راهنمای عالی برای خدایی بود که از سرزمینی غریب بیرون آمده و قرار بود با بدبینی خاص خودش دنیای انسان ها مواجه شود. ایثاری که استیو در پایان فیلم انجام میده از دو جهت بسیار مهم بود. یکی اینکه بار دیگر به تم اصلی فیلم یعنی مضرات و تلفات جنگ اشاره کرد و دوم اینکه باعث شد «دایانا» به انسان ها اعتماد کنه. و همین انگیزه ای شد برای اینکه در مقابل «آرس» مقاومت کنه. و البته وقتی جملات آخری که بین استیو و دایانا رد و بدل میشه رو میشنویم خیلی ناراحت کننده است ...

 

5- طغیان خشم ولورین در جنگل

 طغیان خشم ولورین در جنگل

به نظرم شاید گفت که این صحنه خفن ترین صحنه ای بود که سال 2017 در فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی دیدیم. در دنیای کمیک معروفه که ولورین گاهی دچار طغیان خشم (berserker rage) میشه. در این حالت قوی تر از قبل و واقعا خطرناک میشه و هیچ چیزی جلودارش نیست. طغیان خشم هم جنبه روحی و روانی داره و هم اینکه از قدرت های جهش یافتگی ولورین نشات میگیره. در هر حال ، در این صحنه از فیلم "لوگان"، او که میدونه تنها راه برای رسیدن و کمک کردن به میوتانت های نوجوان اینه که تمام داروی خودش رو مصرف کنه (در حالی که ممکنه بمیره)، این کار رو میکنه و دچار خشم معروف خودش میشه . بعدشم در سکانسی شگفت انگیز به دنبال سربازان میره و دونه دونه اونا رو از سر راه برمیداره. این صحنه عالیه چون بعد از 17 سال که مجبور بودیم ولورین را در فیلم های ایکس من با درجه PG-13 ببینیم، حالا دیگه چون این فیلم درجه R داشت همون چیزی رو دیدیم که سالها بود منتظرش بودیم!

 

4- مرگ یاندو

 مرگ یاندو

در فیلم "نکهبانان کهکشان 2" متوجه میشیم که «پیتر کوئیل» با بازی «کریس پرات» وقتی در بچه گی از زمین ربوده شده بود، توسط «یاندو» (مایکل روکر) و گروه "یغماگران" او بزرگ شد. تا اینکه کوئیل  در فیلم "محافظین کهکشان 2" متوجه میشه که پدرش «ایگو» از نسل «سلستیال» ها بوده. او اولش خوشحال میشه تا اینکه میفهمه ایگو چقدر خبیثه و البته مادرش رو هم کشته. وقتی یاندو و «راکت» میان تا او را نجات بدهند ، کوئیل میفهمه که در تمام این مدت پدر نازنینی داشته ولی حواسش نبوده. درسته که یاندو ازش یک یغماگر ساخت ولی از دست ایگو ازش محافظت کرد و مهارت های لازم رو هم بهش یاد داد. ولی متاسفانه کوئیل دیر متوجه این حقیقت شد و یاندو جون خودش رو داد تا او نجات پیدا کنه. صحنه ایثار یاندو با اون موسیقی حماسی و شگفت انگیز و اون "نه" گفتن های دردآور پیتر کوئیل واقعا تاثیرگذاره. مخصوصا اینکه پیتر با اضطراب داره لباس یاندو رو میگرده تا براش اون وسیله تنفس در فضا رو پیدا کنه.   من که هر وقت نگاهش میکنم گریه ام میگیره. و البته بعدش هم اون سخنرانی فوق العاده پیتر کوئیل بالای سر جنازه یاندو و مراسمی که یغماگران دیگر براش میگیرن ... «جیمز گان» (کارگردان سری فیلم های "نگهبانان کهکشان") واقعا استاد منقلب کردن تماشاچیه.

 

3- زن شگفت انگیز از منطقه ممنوعه رد میشه

 زن شگفت انگیز از منطقه ممنوعه رد میشه

"منطقه ممنوعه" (که بهش "سرزمین اشغال نشده" یا "تحت مناقشه بین طرف‌های درگیر" هم گفته میشه) سرزمینی است که به دلیل ترس یا مشخص نبودن وضعیت رها شده است. در فیلم واندرومن هم صحنه ای هست که که مربوط به منطقه ممنوعه میشه و میشه گفت خفن ترین و باحال ترین صحنه فیلمه. منظورم اونجایی هستش که دایانا لباس مبدل خودش رو کنار میذاره و از این منطقه عبور میکنه تا مردم شهر Veld رو نجات بده. این سکانس بسیار تاثیرگذاره چون پرشوره ولی به ملودرام روی نمیاره و در عوض ارتباط تماتیک با کلیت فیلم داره و همچنین همچون بیانیه ای سمبولیک درباره جنسیت در دوران جنگه. ضمن اینکه بسیار اکشن خوش ساختی داره (البته من هنوزم برام سئواله اونی که با مسلسل داشت به سمت دایانا شلیک میکرد چرا اینقدر اصرار داشت همین طور صاف بزنه وسط سپرش؟! واقعا چرا لوله مسلسل رو کمی پایین نمیاره؟!!!). شخصا عاشق اون حالتی هستم که دایانا با این کار خودش باعث میشه تا استیو و دوستانش انگیزه پیدا کنند و وارد صحنه بشوند.

  

2- اسپایدرمن خودش رو از زیر آوار خلاص میکنه

 اسپایدرمن خودش رو از زیر آوار خلاص میکنه

پیتر پارکر برخلاف اون چیزیه که اکثر ابرقهرمانان هستند. او یک نوجوان است و بنابراین ترس ها و ناامنی های خاص خودش رو داره که همه کسانی که هم سن و سالش هستند دچارش هستند. این موارد زیاد در فیلم "اسپایدرمن: بازگشت به خانه"  یافت میشوند و اوج آن هم جاییه که اسپایدرمن پس از رویارویی با والچر زیر خروارها آوار گرفتار میشه. اولش واقعا ترسیده ولی درخواست کمک میکنه اما یواش یواش بر ترس خودش غلبه میکنه و آزاد میشه. این صحنه یکی از الهام بخش ترین و زیبا ترین صحنه های تاریخ فیلم های سینمایی مارول (MCU) هستش . ضمن اینکه  به بهترین شکل ممکن به یکی از ماندگارترین لحظات تاریخ کمیک بوک های مرد عنکبوتی ادای احترام میکنه (این مقاله رو بخونید). همچنین در این صحنه ادای دینی هم داریم به ماسک نصفه مرد عنکبوتی که قبلا در این مقاله بهش اشاره شده بود.

 

1- و سرانجام ولورین میمیرد

 و سرانجام ولورین میمیرد

یقینا بهترین فیلم کمیک بوکی سال 2017 "لوگان" ساخته «جیمز منگولد» بود. هسته اصلی داستان فیلم رابطه میان لوگان و ایکس 23 هستش. ما میبینیم که لوگان چطور رفته رفته باهاش خو میگیره و دوباره یاد میگیره که چطور مهربان باشه و بدبینی خودش رو کنار بزاره. این رابطه پدر و دختری در 30 دقیقه پایانی فیلم به اوج خودش میرسه و دیدن اینکه لوگان جون خودش رو میده تا ایکس 23 و دوستانش رو نجات بده واقعا دردناکه. در واقع 20 دقیقه پایانی فیلم اونقدر از نظر احساسی و عاطفی آدم رو تحت تاثیر خودش قرار میده که صد در صد مطمئن هستم اشکتون در میاد .من که خودم خیلی مقاومت کردم ولی اون لحظه آخر و جایی که ایکس 23 صلیب چوبی روی قبر ولورین را برمیداره و به حالت ایکس قرار میده دیگه تحملم تموم شد و بغضم ترکید ... اشکم نه فقط برای ولورین بلکه کل خاطراتی بود که با دنیای فیلم های ایکس من داشتم و با ولورین دفن شدند ...در هر حال من این فیلم رو  یکی از بهترین فیلم سینمایی چند سال اخیر میدونم و قطعا یکی از 5 فیلم برتر تاریخ فیلم های کمیک بوکی هستش. و البته خوشحالم که هیو جکمن کبیر با همچین وداع باشکوهی از نقش ولورین خداحافظی کرد ...

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 جنجال بزرگ در کمیک های مارول و دی سی در سال 2017

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" 

10 خبر داغ مارول در سال 2017

نقد و بررسی فیلم محافظین کهکشان 2

نقد و بررسی فیلم ثور: راگناروک (THOR: RAGNAROK)

15 صحنه غم انگیز، احساسی و ناراحت کننده در فیلم های کمیک بوکی

نقد و بررسی فیلم "جاستیس لیگ" (JUSTICE LEAGUE)

نقد و بررسی فیلم لوگان (LOGAN)

ایستر اگ(EASTER EGG)ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Richard Grayson
#1 Richard Grayson 1396-10-17 12:00
صحنه اغازین لگو بتمن خیلی باحال بود ، با اینکه لگو بودن و اینکه بتمن اون همه دشمن رو تنهایی شکست داد ولی خیلی خوب بتمن رو معرفی کرد و اهنگشم معرکه بود!
I am Batman !

فیلم لیگ عدالت با اینکه افتضاح بود حداقل اینکه زک خیلی دوست داره صحنه هارو حماسی نشون بده (تو BvS عمو مختار کلی بهش اشاره کردن) صحنه های خوبی داشت. ولی هنوزم انتظار طرفدارا ازین فیلم بیشتره!

فیلم بلوند اتمی هم یه تقلید ضعیف از جان ویک بود بنظرم ، درسته فیلم شناخته شده ای شد ولی تقلید واضحی از جان ویک که فقط بجای کیانو ریوز ، شارلیز ترون مبارزه میکنه. البته از لحاظ صحنه های مبارزه زیاد از جان ویک کم نمیاره. دیوید لیچ خیلی خوب تونسته مبارزه هارو در بیاره.
مرگ استیو و اون صحنه گفتگوش با دایانا بنظرم حتی ازون صحنه ای که از منطقه ممنوعه هم رد میشه بهتر بود ، اون صحنه رد شدن دایانا با توجه به قدرتاش واضح بود و یکمم اغراق شده بود(مخصوصا کسی که پشت مسلسل بود :/ چطوری اومدی جنگ داداش؟) ولی صحنه استیو خیلی خوب تونست دلیل اینکه دایانا به انسان ها کمک کرد رو نشون بده ، البته ایدش تقلید از کاپیتان امریکا بود.

لوگان بدون شک بهترین فیلم کمیک بوکی امسال بود ، خداحافظی باشکوه هیو جکمن با ولورین به بهترین شکل ممکن! جالبیش اینه راتن بخاطر اینکه طرفدارای دی سی گیر ندن بهش بهترین کمیک بوکی امسالو واندروومن انتخاب کرد و لوگان رو بهترین اکشن :-*
بنظرم بعضی از صحنه های فیلم کینگزمن هم میتونست تو این لیست جا داشته باشه ، درسته مثل یکش خوب نبود ولی صحنه های خوب جالبی داشت مثه صحنه ای که مرلین خودشو برا بقیه فدا کرد یا مبارزه های پایانی که اگزی/چارلی و 2 به یک پایانیش مبارزه های بهتری بودن.
نقل قول کردن
mimsadgim
#2 mimsadgim 1396-10-17 12:12
صحنه مرگ لوگان واقعا فوق العاده بود و از نظر من حتی بهترین صحنه سال بین تمام فیلم ها محسوب میشه
در مورد بقیه موارد هم باید بگم انتظار داشتم صحنه اول لگو بتمن و مبارزه هالک و تور رتبه بالاتری داشته باشن و حیف و صد حیف که صحنه ای مثل تشکیل گروه JL چه قدر می تونست ماندگار بشه): ولی به لطف وارنر و زک اسنایدر تمام پتانسیلش رو از دست داد
نقل قول کردن
sina18482
#3 sina18482 1396-10-17 12:33
ووقتی صحنه مرگ ولورین دیدم از ریزش اشک نتونستم چلوگیری کنم و وقتی اون تو مقاله دیدم موهای بدنم سیخ شد.
عالی بود
نقل قول کردن
BoosterBatK
#4 BoosterBatK 1396-10-17 12:59
مقاله عالی بود. انتظار داشتم رتبه ی صحنه لگو بتمن مووی حداقل 13 باشه. یادش بخیر وقتی هوم کامینگ 1 هفته نشده بود با کیفیت مزخرف پرده و حجم 500 مگ اومد و اون صحنه زیر آوار کلا کلا سیاه بود (مانند 90 درصد فیلم BvS :lol: ) ولی وقتی فول اچ دی رو دیدم فهمیدم چه صحنه ی خفنی بود. نمیدونم کمیکیه فیلمش یا ... ولی فیلم کینگزمن 2 هم صحنه های اکشنش معرکه بود (هرچند یکش باحال تر بود) ولی کلا سال خوبی بود. با اکثر رتبه بندی موافق بودم. بازم ممنون برای مقاله :-)
نقل قول کردن
constantin
#5 constantin 1396-10-17 13:04
به نقل از mimsadgim:
و حیف و صد حیف که صحنه ای مثل تشکیل گروه JL چه قدر می تونست ماندگار بشه): ولی به لطف وارنر و زک اسنایدر تمام پتانسیلش رو از دست داد

درسته تاحالا هرچی از زک اسنایدر دیدیم بد بوده ولی مطمعنا مقصر اصلی تباهی JL فقط جاس ویدون بوده
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#6 Captain Steve Lover 1396-10-17 13:06
با تشكر از استاد بخاطر مقاله...منتظر يه همچين مقاله اي بوديم...

در مورد صحنات ماندگار لوگان...صحنه مرگ لوگان واقعا احساسي بود و اون جمله ي "so this is what it feels like" تكتم دهنده ترين ديالوگ فيلم بود براي من...

اون صحنه خشم ولورين هم از اداي احترام هاي مهم فيلم هاي كميك بوكى سال ٢٠١٧ بود...

در مورد زن شگفت انگيز...
راستش واقعا اون صحنه مربوط به منطقه ممنوعه فلسفي بود...خيلي مفهوم درمورد خود "جنگ" و تم اصلى فيلم توي اون صحنه يافت ميشد...
با اينكه استيو ترور كركتر فوقالعاده اي تو فيلم واندروومن بود و كريس پاين هم عالي نقششو بازي كرد ولى من به شخصه نتونستم با مرگش ارتباط برقرار كنم...شايد اگر تو اون سكانس موسيقي خاصى پخش ميشد روي احساسي بودن صحنه تاثير بيشتري مي گذاشت...

در مورد فيلم ليگ عدالت...
خب اون سكانس نبرد توي فاضلاب از نظر من برترين سكانس فيلم بود و توي اون صحنه فلش ادوا ميلر واقعاً درخشيد و توي اون سكانس واقعا ديگه مطمن شدم فلش نقطه قوت فيلم هست نه ضعف
اما استاد به نظرتون اون صحنه تيم شدن ليگ عدالت يكم بيخود نبود؟! واقعا شايسته بودن تو اين ليست رو داره؟
اون صحنه اصلا حماسى نيست و ذره اي عظمت نداره... بنظرم خيلي سكانس جذاب تري براي "نخستين گرد همايي اعضاي ليگ عدالت" ميشد تدارك ببينن...اون صحنه ي گرد همايي انتقام جويان تو نيويورك با موسيقي ألن سيلوستري و اون صحنه نبرد تيم به تيم فرودگاه با موسيقي هنري جكمن...
واقعا حماسي بودن...اون صحنه ي ليگ عدالت اصلا در سطحي نبود كه بخواد تو اين ليست باشه...

در مورد محافظان كهكشان ٢
صحنه مرگ ياندو بدون شك برترين صحنه و ماندگار ترين صحنه اين فيلم از ماندگار ترين هاي فيلم هاي كميك بوكى هست...ولى به شخصه اون ديالوگ "if you kill you will just like everybody else " خيلي داغونم كرد و به شخصه از مرگ ايگو بيشتر ناراحت شدم تا ياندو :cry:
صحنه نبرد راكت با راوجرز هم واقعا فان بود...
در مورد مَرد عنكبوتي بازگشت به خانه
اون صحنه بلند شدن اسپايدرمن از زير اوار بنظرم برترين صحنه و الهام بخش ترين صحنه و اميد دهنده ترين صحنه فيلم هاي كميك بوكى ٢٠١٧ بود...
اون صحنه كه پيتر در خونه ليز رو ميزنه و ادريان تومز باز ميكنه و اون صحنه كه توي ماشين حرف ميزنن هم واقعا :eek:
در مورد فيلم ثور راگناروك...
خب اين فيلم از نظر من نسبت به ساير اثار كميك بوكى امسال بهتر بود...به فيلم كه واقعا همچي داشت ... هم "دارك ؛لايت؛فان؛جدي؛ا حساسي ؛خنده دار"...
اون صحنه نبرد گلادياتوري از برترين سكانس هاي اكشن ژانر ابرقهرماني بود...از سكانس مبارزه هالك و هالك باستر هم خفن تر بود...
فداكاري اسكرج هم جالب بود...

استاد ولى به سكانس بود كه واقعا تعجب كردم تو ليست نداشتيد...اون سكانس كه هلا گردن ثور رو گرفته و ميگه "what were you God Of again" و بعدش ثور تبديل ميشه به " خداي اذرخش" و كل ارتش مردگان و هلا و ازگارد رو به خاك و خون ميكشه...جملات اودين توي ذهن ثور تو اون صحنه واقعا تكان دهنده بود...
بنظرتون نميتونست تو اين ليست يه رتبه رو بگيره؟!
نقل قول کردن
Marc Spector
#7 Marc Spector 1396-10-17 13:25
اقا من این بازگشت به خانه رو 5 بار دیدم ولی از لحظه ای که پیتر میره جلو خونه لیز تا نبرد روی هواپیما رو نمیتونم بشمارم از بس یک سوم پایانی فیلم خوبه ولی دروغ چرا زیاد با بقیه فیلم حال نکردم مخصوصا اوایل فیلم،برای فیلم لوگان و محافظین کهکشان اونطور که استاد اول سال گفته بودن وقتی تو سینما فیلمارو دیده بودن من همش منتظر بودم که اون لحظات احساسی فیلم ها برسه ولی باز هم زیاد برای من احساسی نبود(فک کنم اخیرا اینجوریم :lol: )ولی انصافا اون سکانس شماره 5 عجب چیزی بود یعنی واقعا بر عکس همه اونجا مو به تنم سیخ شد مخصوصا اون صحنه که دارو رو تزریق کرد و مث یه گرگ واقعی شد. واندر ومن هم نمیدونم چرا ولی اون ارتباط لازم رو باهاش برقرار نکردم یعنی دوست داشتم فیلم یه مقدار اساطیری تر باشه تو مایه های سری خشم تایتان ها البته نه به اون اشغالی ولی همون حال و هوا رو داشته باشه.از همه برام بد تر این بود که وقتی واندر ومن ارس رو شکست داد همه ی سرباز ها با هم خوب شدن این یعنی اینکه تو dceu هیچ وقت جنگ جهانی دوم رخ نداده و به جز این کلی حفره داستانی ایجاد میکنه.(اینه که میگم من با این فیلم زیاد حال نکردم.)
نقل قول کردن
saeedporreza
#8 saeedporreza 1396-10-17 13:36
اگه میشه برترین صحنه های سریالهای کمیک بوکی رو هم بزارین. 8)
نقل قول کردن
mehrdad_hnr
#9 mehrdad_hnr 1396-10-17 13:36
اونایی که فیلم هاشو دیدم و خوندم اونهایی که ندیدم برای این که اسپویل نشم نخوندم نظر هم اینه
شماره 10تهدید در ماشین: این صحنه همه چیز داشت احساساتی مثل ترس و تعصب توش قوطه ور بود من فکر میکردم هر لحظه ممکنه باهم درگیر بشند مایکل کیتون فوق آلعاده بود تو این سکانس تام هالند هم فقط با سه تا حرف چیو میدونه؟ و ممنون کولاک کرد.
شماره 8 راکت علیه راوجرز: عالی بود اون صحنه نشون میداد که راکت بدون گروهش هم قدرت منده و فقط بلد نیست بخنده و بقیه رو مسخره کنه :P خیلی خوب حالشونا گرفت
شماره 6 مرگ استیو ترور:هر چند این صحنه یه جور کپی از روی فیلم کاپتان آمریکا 1 بود(کلا واندروومن خیلی از صحنه هاش شبیه فیلم اول کاپتان آمریکا بود) اما خیلی تاثیر گذاربود و من واقعا دوست داشتم اون سکانسو همه چیش درست بود بازی عالی کریس پاین و .....
شماره 5 طغیان و خشم ولورین: در یه کلمه محشر بود بی نظیر قیافه من توی اون لحضه دیدن داشت یکی بعد از دیگری میکشت و میرفت جلو واقعا عالی بود لوگان فیلمی بود که اصلا انتظار اومدنشا نداشتم اما با اکرانش و نقد های مثبتی که گرفت فهمیدم ارزش بارها دیدن و داره
شماره 4 مرگ یاندو : من از طرفدارهای یاندو ام و واقعا لحظه مرگش واسم غم انگیز بود تازه فهمیدم هربار که میگفت میخوام کوئل و بکشم یا واسه شوخی بوده یا میخواسته قدرت نمایی کنه وقتی که پیتر داشت بالاسر جنازش حرف میزد وقتی که دوست های قدیمیش در مورد مرگش میگفتند همه و همه عالی بود
شماره 3 منطقه ممنوعه : چه صحنه ای بود تیر ها رو یکی یکی با مچ بندش دور میگرد اجازه نمیداد بهش بخورند اصلا اوج قدرت شخصیت واندروومن و به رخ میکشید اون صحنه بی نظیر بود عالی محشر همه چی تموم بود
شماره 2 اسپایدرمن خودشو از زیرآوار خلاص میکنه:این همه نوشتم تا فقط برسم به این صحنه اولین باری که فیلم و دیدم دقیقا دو روز بعد از اکرانش بود دانلود کردم کیفیتش که خیلی پایین بود و زیرنویس هم نداشت با همون کیفیت داغون تماشای این صحنه خونمو به جوش آورده بود لحضه ای که تام هالند گفت زودباش پیتر بعدش گفت زودباش مردعنکبوتی!!! نزدیک بود گریم بگیره زبونم بند اومده بود تصویر درستی نداشت ولی آهنگ حرف هاش به قدری تاثیر گذار بود که واسه یکی مثل من که از بچگیش بود و نبودش اسپایدرمن بوده خارق العاده بود.
شماره 1 و سر انجام ولورین میمیرد: چی بگم واقعا اون همه خاطره هیچوقت فراموش نمیشه ولورین میجنگه و سرانجام میمیره لورا بهش میگه خدا حافظ پدر من توی اون صحنه فقط میخواستم گریه کنم از همون لحظه ای که کلون لوگان به دست لورا کشته شد تا صحنه نهایی که صلیب به شکل ایکس در اومد بی نظیر بود هیچی اون صحنه کم نداشت خداحافظ ولورین :cry: :cry:
خب دوستان این اولین نظر من توی این سایت بود اسمم مهرداده و امیدوارم روزها خوبی توی این سایت باهم داشته باشیم
نقل قول کردن
Logan.Wolverine.Jackman
#10 Logan.Wolverine.Jackman 1396-10-17 14:48
ممنون از مقاله ی خوبتون
با همه ی گزینه ها موافقم فقط یک چیزی که در مورد صحنه ی بلند کردن اوار در فیلم بازگشت به خانه اذیتم کرد این بود که پیتر یاد جمله ی تونی استارک می افتد.احساس میکردم توی این فیلم تونی را جایگزین عمو بن کردن.مثلا همین صحنه ی اوار میتونست یاد جمله قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه دارد که عمو بن بهش گفته بود بیافتد ولی بجایش یاد جمله ی تونی افتاد که بنظرم خیلی بد بود.
جان واتس هم کمی در خلق کردن صحنه های حماسی مشکل داره که بنظرم بخاطر بی تجربگی اش هست مثالش هم میتونین صحنه ی قطار در فیلم مردعنکبوتی 2 و صحنه ی جدا شدن کشتی در بازگشت به خانه را باهم مقایسه کنید.همین صحنه ی از زیر اوار در امدن هم کمی بنظرم تحت تاثیر همین بی تجربگی جان واتس قرار گرفته بود.
بهترین فیلم کمیک بوکی سال هم که لوگان بود و بنظرم بعد از مردعنکبوتی دو بهترین فیلم کمیک بوکی هست.اونجا که گفتید ولورین تحت شعال درجه سنی قرار داشت را باید بگم که بریان سینگر قشنگ خشم و کشندگی ولورین را در فیلم مردان ایکس اپیکلیپس نشون داد که واقعا بنظرم عالی بود ولی باز هم به پای صحنه های لوگان نمیرسید.
صحنه ی مرگ استیو ترور هم بنظرم خیلی ناراحت کننده بود .راستش این فیلم من را یاد فیلم شوالیه ی تاریکی انداخت که ما بیشتر از اینکه دیدن شخصیت اول فیلم باشید منتظر دیدن شخصیت دوم و مکمل بودیم.اونجا فقط منتظر جوکر و اینجا منتظر استیو ترور
لوگو بتمن هم که عالی بود و هم خنده دار.خوب شد که کارگردانش قبول کرد که کارگردان فیلم نایت وینگ باشه.
ثور را با کیفیت پرده ای دیدم و باید بگم که عاشقش شدم واقعا عالی بود.مخصوصا اونجا که ثور میخواست مثل بیوه ی سیاه هالک را آرام کند.
نقل قول کردن
Mahdad-mm
#11 Mahdad-mm 1396-10-17 14:59
سال ٢٠١٧ اگه جاستيك ليگو فيكتور بگيريم سال فوق العاده اى بود با همه انتخابات موافقم واقعا صحنه كشته شدن ولورين يكى از بهترين و ناراحت كننده ترين قسمت ها بود ما در اون لحظه هم از ولورين خدافظى كرديم هم از هيوگ جكمن كه فوق العاده نقشو بازى كرد اميدوارم كه دوباره نقشو بازى كنه چون خيلى سخته كس ديگه اى رو جاى هيوگ در نقش ولورين تصور كرد
نقل قول کردن
Spider-Fan
#12 Spider-Fan 1396-10-17 15:01
سلام
عضو جدید سایتتون هستم :-)
واقعا مقاله ها عالین

فیلم Justice League که به جز صحنه های اکشن چیز خاصی نداشت و پر از حفره بزرگ داستانی بود.
ولی فیلم های mcu صحنه های اکشن رو درست سر جای خودش قرار میده .
فیلم Logan هم که خیلی عالی بود و به حق مقام اول بهش رسید. ( اون صحنه مرگ لوگان اشک آدمو در میاره :cry: )

ولی در مورد فیلم "atomic blind " چیزی نشنیدم .

بازم ممنون از سایت عالیتون
نقل قول کردن
zahed arazi
#13 zahed arazi 1396-10-17 16:07
لوگان فیلمی سراسر از احساس و لحظات عاطفی بود وقتی که دیگه میدونی این اخرین باریه که داریم لوگانو میبینیم پایان اون همه ماجراجویی تو این سال ها همشون قراره با این فیلم همراه لوگان دفن بشن بشخصه میتونم بگم حتی جزو سه فیلم برتر کمیک بوکی بود من اگه بخام 15 صحنه برتر فیلمای کمیک بوکی 2017 رو انتخاب کنم صدرصد پنج تا صحنه حداقل از فیلم انتخاب میکنم مثلا همون صحنه ای که تقریبا تو دقایق ابتدایی فیلم لوگان با افراد دوناند درگیر میشه اما نمیتونه کاری بکنه :cry: رتبه اولم با اختلاف شایستشه

واندر وومن واقعا فیلمی بود که تونست دیسیو از اون وضعیت بحرانیش در بیاره صحنه مرگ استیو ترور هم بلطف بازی خوب کریس پاین عالی بود ولی میتونست بهترم باشه اما اون صحنه رد شدن از منطقه ممنوعه بی شک بهترین قسمت فیلمه اون صحنه ای که ساختمونو داغون میکنه و مردمو از پایین نگاه میکنه واقعا عالی بود اما دقیقا بعد از این مشکلات فیلم شروع میشه

محافظان کهکشان دو هم لحظات خوب کم نداشت بهترینشونم که صحنه مرگ یاندو بود کهخیلی تاثیر گذار بود انصافا تو اون لحظه همه متوجه شدن که یاندو واقعا چطور ادمیه و هرچیزیم که به پیتر گفته از روی عصبانیت بوده چون هیچوقت نه تنها خودش ب پیتر اسیب نمیرسونه بلکه نمیزاره حتی کسی به اون اسیب برسونه

بازگشت به خانه هم مثل بقیه فیلمای کمیک بوکی امسال(بجز جاستیس لیگ)فیلم خوبی بود ی اسپایدرمن عالی نشونمون داد بنظرم دیگه بهتر ازین نمیشد اون اسپایدرمن نوجوون دبیرستانی رو نشون داد هم پیتر پارکر خوبی دیدیم هم مردعنکبوتی خوبی لحظه تهدید در ماشینم طوری بود که خودمون دقیقا میتونستیم اون حس و حال پیتر پارکرو تو اون لحظه حس کنیم اون صحنه ای هم که از زیر اوار بیرون میاد دیگه اوج فیلم بود جای هیچ حرف و حدیثیرو باقی نمیزاره

نبرد ثور و هالک هم دقیقا همون نبردی بود که میخاستیم بین هالک و ثور ببینیم از نظر من بعد از لوگان برترین فیلم کمیک بوکیه امساله چون واقعا خیلی ازش لذت بردم خیلی مقاومت کردم که با اون کیفیت داغون فیلمو نبینم ولی دیگه اخر سر نتونستم خودمو کنترل کنم با اون کیفیت حتی کلی از فیلم لذت بردم

اما به هر اندازه فیلمای کمیک بوکی امسال خوب بودن به همون اندازه هم جاستیس لیگ بد بود تنها نکته مثبت فیلم هم همون صحنه فاضلاب بود یکیم همون صحنه ای که استپن ولف بدنبال مادرباکس بود و امازونی ها از دستش فراری میدادن اصلا این فیلم هیچ چیز مثبتی در مقایس با همین bvs نداره صحنه های بتمنم که برای من که عاشق بتمنم بیشتر مثل ی شکنجه میمونه

در اخر تشکر از استاد ترابی بابت مقاله زیباتون
نقل قول کردن
Frank castle
#14 Frank castle 1396-10-17 17:54
نبرد ثور و هالک بد نبود خوب بود فقط دوست داشتم برنده مشخص شه.البته خیلی قشنگ اخرشو جمع کردن که مشخص نشه کی قویتر هست(البته اون هوش مصنوعی سفینه گفت که کی از همه قویتر هست)
جاستیس لیگ بنظرم خیلی ضعیف بود فیلم هایی که محتوا نداشته باشه از نظر من فاقد ارزش هستند تنها برگ برندش همون اکشن اسنایدری بود که اونم سلیقه ای هست. امان از داستان ابکی . والا من از بتمن علیه سوپرمن بیشتر خوشم اومد تا این(واقعا میگم متاسفانه فیلم های کمیک بوکی دارن بی محتوا میشن)
ولی مرگ ولورین خیلی دردناک بود من بیست و اندی ساله مثل یه دختر بچه داشتم گریه میکردم. اصلا وقتی داشتم شماره یک رو میخوندم داشت بغضم میترکید.خدایی دم جیمز منگولد گرم
نقل قول کردن
best of the best
#15 best of the best 1396-10-17 18:19
ا زنظر من بهترین فیلم کمیک بوکی امسال اسپایدرمن : بازگشت به خانه بود. این فیلم یک پکیچ کامل بود. همه چیزش درست و بجا بود. شوخی ها عالی + شخصیت پردازی عالی + ویلن عالی + داستان عالی + جلوه های ویژه عالی + بازی ها عالی
در حالی که مثلا واندرومن مشکل ویلن داشت . یک سوم اخرش هم خیلی خر تو خر شد! :lol: یا لوگان ویلنش چندان ماندگار نبود.
جالبه که سایت cbr هم اسپایدرمن بازکشت به خانه رو بهترین فیلم کمیک بوکی سال 2017 معرفی کرده:
www.cbr.com/.../
نقل قول کردن
علی قدیانی
#16 علی قدیانی 1396-10-17 20:23
مرسی از مقاله عالی بود رتبه بندی ها کاملا به حق بودن ;-)
همین الان داشتم راجب فیلمای امسال مینوشتم که بدبختی مرورگر بنده قاطی کرد و خودشو close کرد!
حیف دیگه حوصله ندارم وگرنه مینوشتم ولی رتبه بندی فیلمای امسال من اینان:
1- لوگان
2-guardians of galaxy vol.2
3- هوم کامنیگ و واندروومن
4- لگو بتمن مووی
راگناروک رو هم ندیدم هنوز
جاستیس لیگم که هیچی
نقل قول کردن
spidey noir
#17 spidey noir 1396-10-17 20:46
  • تمام صحنه های باحالی که وارسال دیدم؛همش اینجا بود.البته حاستیس لیگ و رگنوراک و بلوند اتمی.باحال ترین فیلمی که دیدم(البته فقط از نظر باحالی و فان بودن)فیلم لگو بتمن بود.من باهاش کیف کردم!اون اهنگ ابتدایی رو هم میذارم و سر همه رو میبرم؛اهنگ جالبی هم هستش.فیلم واندر وومن هم بسیار حماسی و جالب بود و کلا عالی بود و تو چند ماه اخیر که به جز فیلمه هومکامینگ فیلمه دیگه ای ندیده بودم سرحالم اورد.فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه عالی بود و صحنات برتر زیادی داشت...اما نمیدونم چرا درست مثل فیلم بتمن علیه سوپرمن وقتی بیش تر از یکبار میخوام ببینم نمیچسبه.لوگان هم که واقعا عالی بود!!!!!!فکر کنم خفن ترین فیلم کمیک بوکی بود که تا حالا دیده بودم.البته به خاطر اینکه من تا حالا فیلم درجه R ندیده بودم وسط فیلم بالا اوردم!
نقل قول کردن
spidey noir
#18 spidey noir 1396-10-17 20:51
  • دوستان؛یکی از دوستام میگفت که فیلم جاستیس لیگ از تلوزیون(در یکی از شبکه های روسی)پخش میشد اونم با کیفیت خوبش.یعنی کیفیت خوبش اومده؟
نقل قول کردن
spidey noir
#19 spidey noir 1396-10-17 20:58
  • اقای ترابی میخواستم نظرتونو راجبه کمیک بتمن:هالوین طولانی بپرسم.چطور کمیکی هستش؟شخصیت بتمن و ویلن هاشو به خوبی نشون میده؟و کلا نظرتون راجع به کمیک هایی که جف لعوب و تیم سیل کار میکنن چیه؟
نقل قول کردن
Frank castle
#20 Frank castle 1396-10-17 21:26
به نقل از spidey noir:
  • دوستان؛یکی از دوستام میگفت که فیلم جاستیس لیگ از تلوزیون(در یکی از شبکه های روسی)پخش میشد اونم با کیفیت خوبش.یعنی کیفیت خوبش اومده؟

.امروز تازه کیفیت 720hdripاومده
تویه بهمن نسخه دیجیتالش میاد نسخه بلوری هم وسط های اسفند
نقل قول کردن
redmonster
#21 redmonster 1396-10-17 21:59
واقعا باید به پتی جنکینز احسنت گفت، که تونست جوری کارگردانی کنه که ضعفای گل گدوت رو بپوشونه.
ولی تو شماره ی سه خانم گل گدوت نتونست جلوی خودشو بگیره و بعضی جاها این حس رو به ادم القا میکرد که انگار داره برای تبلیغ شامپو ویدئو ظبط میکنه.ولی بازم همونطور که استاد گفتند به خوبی اون حس انگیزشی رو ایجاد میکنه
ولی یکی ازون صحنه هایی که از نظر من جاش خیلی بالاتر بود صحنه ی دیالوگ ماشین بود. اون صحنه واقعا نشون داد که فیلمای کمیکی فراتر از اکشنن.
نقل قول کردن
COSMOS
#22 COSMOS 1396-10-17 23:41
به نظر من لوگان بهترین فیلم 2017 بود.واقعا هر بار میبینمش احساساتی میشم.ولی هیچکی به پای جیمز گان و گاردینز نمیرسه. ;-) با تشکر از استاد ترابی بابت تهیه این مقاله
.
.
.
.
پ.ن:راستی کسی از کاربرای سایت میدونه کیفیت خوب 720-1080 تور راگناروک رو چجوری تهیه می شه کرد یا میدونه کی میاد؟!(هر جا رو گشتم هیچ جا نبود :cry: :sad: جاستیس لیگ کیفیت 1080 اومده تور هنوز نیومده :-| )
پ.ن2:دوستان خواستم برم سریال دانلود کنم(تو ایام امتحانات :-* )خواستم بدونم به نظر شما فصل اول کدوم یکی از این سریال ها رو دانلود کنم
(لژیون-لوک کیج-آیرون فیست-پانیشر)(لط فا نظرتون رو به صورت رتبه بندی بگین چون که شاید بیشتر از یکی سریال دانلود کنم)
با تشکر
نقل قول کردن
P.Constantine
#23 P.Constantine 1396-10-17 23:59
آقااا یه خبر عجیب هنوزم امکان کراس اور وجود داره :eek: 8)
Lauren Shuler Donner تهیه کننده تمام فیلم های X-Men از سال ۲۰۰۰ با سایت راتن تومیتوز مصاحبه کرده و حرفای جالبی زده!(یعنی اون سرنخایی که دروورده بودم الکی نبودن! یعنی شاید اقتباسی از House of M نبینیم [که من می گم می بینیم]ولی کراس اور احتمالش بیشتر هست!!!!!!)


________________
انقدر فیلم کامیک بوکی خوب تو ۲۰۱۷ دیدیم که رتبه بندی براش خیلی سخت شد!
من به نظرم صحنه ی مرگ اودین هم خیلی قشنگ بود مخصوصا اون موزیک متن فوق العاده ـش تو اون صحنه!
اینم لینک دانلود اون ترک از موزیک متن فیلم:
www.uplodfile.com/.../

می تونم بدون اغراق بگم بعد از حدود ۱۲ سال سر یه فیلم اشکم دروومد! اونم پایان فیلم Logan بود! :cry: ولورین بدون هیو معنا نداره برام! همش تقصیر اون یارو جری ساینفلده! :-? با اون نصیحت احمقانه اش باعث شد هیو دیگه از بازی کردن نقش ولورین کنار بره، خیر نبینی!!!
نقل قول کردن
Ɛɾƒąղ
#24 Ɛɾƒąղ 1396-10-18 00:14
واقعا مگه میشه کسی با سکانس آخر لوگان گریش نگیره؟ :cry:
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#25 Cap-Spider Potter 1396-10-18 01:02
لوگان (Logan) یه شاهکار احساسی و اثری ظریف و هنری از دنیای سینماتیک کمیک بوک بود...
تو این چندین سال هم جز بهترین های سینما بود...
همچین نتیجه موفقی از سری ولورین واقعا بعیده !
کاملا موافقم. واقعا خداحافظی با شخصیت ولورین لیاقتش کمتر از اینا نبود...

در رابطه با فیلم های کمیک بوک سال هم اگه جاستیس لیگ رو حساب نکنیم، همه عالی بودند (من هنوز راگناروک رو ندیدم)...
ولی واقعا حیف و بی عدالتی بود که لیگ عدالت رو این طوری به آتیش کشیدند !!... همچین گردهمایی ای پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به اثری ماندگار داره، بگذریم...

اون پانل بازگشت به خانه که ادای احترام به داستان مرد عنکبوتی و نماد شخصیتی ءش بود هم به نظرم بهترین لحظه برای آثار کمیکی سال بود ..
واقعا از اینکه همچین تصویری روی پرده سینما ظاهر شده، داشتم بال در میاوردم !!

ممنون بابت مقاله
فیض بردیم...
نقل قول کردن
t.c.h
#26 t.c.h 1396-10-18 10:05
بسیار زیبا بود ...
بعضی صحنه ها واقعا جالب و باحال و بعضی های دیگه بسیار ناراحت کننده واقعا این صحنه ها اثر گزارترین های ۲۰۱۷ بود ولی ۲۰۱۸ فکر کنم دو برابر این داشته باشه
نقل قول کردن
t.c.h
#27 t.c.h 1396-10-18 10:27
خیلی خیای عذر میخوام بابت اسپم کیفیت خوب thor ragnarog کی میاد
نقل قول کردن
Agent Pezhman
#28 Agent Pezhman 1396-10-18 12:52
واقعا مقاله عالی ولی هیچ صحنه ای به اندازه صحنه مزگ ولورین درد اور نبود ولی خودم شخصا عاشق صحنه های مبارزه هالک و ثور و صحنه فداکاری اسکرچ و از زیر آوار در اومدن پیتر پارکرم
نقل قول کردن
quick-silver Flash
#29 quick-silver Flash 1396-10-21 15:14
مقاله خوبی بود و بشدت با رتبه بندی موافقم.فیلم لوگان یه پایان باشکوه برای ولورین محبوب جکمن بود و واقعا عالی بود.خاطرات حضور هیو جکمن تو نقش ولورین برای همیشه ماندگاره
نقل قول کردن
Agent Pezhman
#30 Agent Pezhman 1396-10-22 20:42
درست شکلیك کردن به وسط سپر که چیز جدیدی نیست تو Captain America winter soldier هم همین اتفاق افتاد موقع درگیری کاپتان روی پل با سربازان هایدرا و وینتر سولجر
نقل قول کردن
Youngie
#31 Youngie 1396-10-23 06:45
به نقل از Agent Pezhman:
درست شکلیك کردن به وسط سپر که چیز جدیدی نیست تو Captain America winter soldier هم همین اتفاق افتاد موقع درگیری کاپتان روی پل با سربازان هایدرا و وینتر سولجر

اره ولی فرقش اینه که اونجا فقط یه لحظه بود ولی تو فیلم واندرومن یارو یه ساعت داشت بهش شلیک میکرد! :lol:
اونجا وسط دعواهای عادی بود ولی تو فیلم واندرومن وسط یه سکانس طولانی و مهم و دراماتیک. امیدوارم فرقش رو متوجه شده باشی :-*
نقل قول کردن
Aref1011
#32 Aref1011 1396-10-25 14:00
واقعا عالی بود اقای ترابی ممنون بابت این مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید