15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

 اینها سلاح ها و وسایل نیرومند و خفنی هستند که احتمالا خبر نداشتید در MCU وجود دارند!

مقدمه: نمیدونم حواستون بوده یا نه ولی دنیای سینمایی مارول (MCu) خیلی سلاح داره، از دستکش بینهایت بگیر تا 0-8-4! یعنی کلی چیز تو این دنیاست که بهتون صدمه بزنند یا سیاره تون رو نابود کنند. جالب اینه که این اشیا بسیار در میان هواداران محبوبیت پیدا کرده اند . خیلی وقت ها هم دست به دست شده اند و گاهی هم ناپدید! وقتی هم که ناپدید میشن هواداران معمولا فراموششون میکنند . البته سنگ های بی نهایت استثنا هستند چون هیچ وقت از یاد نمیرن! ولی مارول به هممون یاد داده که هیچ چیزی نیست که در MCU برای همیشه ناپدید بشه و بالاخره یه روزی و در جایی پیداش میشه . کافیه مثلا به فن آوری "چیتاری" دقت کنید که چطور سر از سریال "لوک کیج" درآورد (به صورت گلوله های Judas که شرکت صنایع همر ساخت) یا چگونه در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" حضور مهمی داشت. در هر حال سایت CBR در این مقاله به 15 سلاح نیرومند که در MCU مخفی هستند پرداخته که قطعا میتونه براتون جالب باشه.

 

15- لباس های شرکت همر (Hammer Tech Exo-Suits)

 لباس های شرکت همر (Hammer Tech Exo-Suits)

ما اولین بار این لباس را در فصل 1 از سریال "لوک کیج" دیدیم .  وقتی ساخته شد که کارشناسان شرکت همر تونستند به فن آوری بیگانگان "چیتاری" دست پیدا کنند (همون هایی که در فیلم اونجرز به زمین حمله کردند). اونا تونستند برخی از این فن آوری را به فلزی به نام "یهودا" (Judas) تبدیل کنند . بعدش از این فلز برای ساختن گلوله هایی استفاده شد که میتونست حتی به داخل پوست غیر قابل نفوذ لوک کیج هم نفوذ کنه. همچنین از اون استفاده شد برای ساخت دستکش و لباسی که بر تن خبیث این سریال یعنی "دیاموند بک"  دیدیم و قدرت زیادی هم بهش میداد. تا به حال که فقط یک لباس از این نوع دیده ایم ولی دلیل نمیشه همر بیشتر نداشته باشه . این لباس ها اگه بر تن آدم های ماهر بره بسیار میتونه کاربرد داشته باشه. پس همر قطعا بازهم ازشون ساخته. کسی چه میدونه شاید در فصل دوم سریال لوک کیج دوباره اونا رو ببینیم.

 

14- ماده (The Substance)

- ماده (The Substance)

"ماده" در فصل 1 سریال "مدافعین" معرفی شد و منبع و راز نامیرایی نینجاهای Hand هستش. در واقع سرمی هستش که از استخوان خرد شده اژدها گرفته میشه. این استخوان در شهر نیویورک و در زیر ساختمان Midland Circle دفن شده است. «دنی رند» پس از باز کردن قفل دری که ساخته شده تا اجازه نده این ماده به دست Hand بیفته، اون رو پیدا میکنه. البته الان از دسترس خارجه. یعنی آخرین استخوان های اژدها زیر خروارها آوار مدفون شده اند و بنابراین فعلا نمیشه ازش چیزی ساخت. با این حال «مت مورداک» از زیر آوار نجات داده شده و در پایان سریال دیدیم که زنده است پس شاید بخشی از این استخوان ها را نیز بیرون آورده باشند. احتمال داره در فصل 3 سریال "بی باک" شاهد بهش اشاره بشه.

 

13- چنگال های کلر (Clair’s Claws)

 چنگال های کلر (Clair’s Claws)

در سریال مارول/نتفلیکس که بخشی از دنیای سینمایی مارول محسوب میشوند ، ما شخصیت مهمی داریم به نام «کلر تمپل» که از کاراکترهای کلیدی هستش . او در تعدادی از سریال های مارول /نتفلیکس حضور داشته و یه جورایی به یک قهرمان هم تبدیل شده است و میشه گفت او بود که باعث تشکیل گروه مدافعین شد. البته از اولش هم برای ما یک قهرمان بود چون بسیار مهربان و دلسوزه و به دیگران کمک میکنه. ولی در فصل 1 از سریال "آیرون فیست" چنگال هایی گربه مانند از «کالین وینگ» دریافت کرد . شایعه شده این سلاح نشون میده که او قراره در آینده به شخصیت «ببر سفید» (White Tiger) تبدیل بشه. ضمن اینکه دیده ایم که داره تعالیم رزمی هم میبینه. اگر اینطور باشه پس بعید نیست به جمع گروه مدافعین هم بپیونده. یا حتی امکانش هست که به همراه کالین وینگ و «میستی نایت» به نوعی گروه "دختران اژدها" را تشکیل بدهند.

 

12- سپر جدید کاپیتان آمریکا (Captain America’s New Shield)

 سپر جدید کاپیتان آمریکا (Captain America’s New Shield)

همانطور که در این مقاله هم گفتیم، به سپر جدید Cap در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" اشاره شد (اونجایی که «هپی هوگان» داشت محتویات محموله انبار تونی استارک را مرور میکرد. بعدشم هم که والچر هواپیما را ربود). این هواپیما در نهایت سقوط کرد ولی قطعا سپر کاپیتان آمریکا سالمه. ولی از آنجائیکه دیده ایم که استیو راجرز قراره در فیلم جنگ بینهایت سپر های جدیدی را داشته باشه که توسط «پلنگ سیاه» بهش داده میشه پس تونی حتما این سپر جدید رو برای کسی دیگه ساخته. شاید کسی که قراره جانشین او بشه. مثلا «باکی بارنز» یا «سم ویسلون» . باید صبر کردید و دید چی میشه...

 

11- موتور وایبرینیوم سوکوویا (Vibranium Engine from Sokovia)

 موتور وایبرینیوم سوکوویا (Vibranium Engine from Sokovia)

در پایان فیلم "انتقام جویان: عصر الترون" ، کشور "سوکوویا" خیلی ضربه خورد. بعد اینکه ثور و ایرون من  اون موتوری که شهر را معلق نگه داشته بود نابود کردند ، اجزای آن به داخل آب افتادند . داخل آنها یک موتور وایبرینیومی بود که به احتمال زیاد به دست "اداره کنترل خسارات" (Department of Damage Control) افتاد . در فیلم بازگشت به خانه نیز اون رو به صورت یک ایستراگ دیدیم (این عکس رو ببینید). در هر حال اکنون این وسیله در دست تونی استارکه و میتونه ازش در ساخت یک زره جدید برای خودش استفاده کنه. یا شایدم در ساخت سپر جدید کاپیتان آمریکا که در بالا بهش اشاره شد ، ازش استفاده کرده.

 

10- پیله آدام وارلاک (Adam Warlock’s Cocoon)

پیله آدام وارلاک

قبل از اینکه خیلی امیدوار بشوید باید بهتون بگم که طبق گفته «جیمز گان» شخصیت «آدام وارلاک» تا قبل از فیلم "نگهبانان کهکشان 3" وارد دنیای سینمایی مارول نخواهد شد. ولی همانطور که در این مقاله خواندید زمینه برای ورود این شخصیت فراهم شده است چون پیله او در یکی از صحنه های پس از تیتراژ فیلم "نگهبانان کهکشان 2" دیده شد و «عایشه» وعده داد که با آن میخواد از گروه انتقام بگیره. بنابراین مشخصه که وارلاک در برهه ای حساس و مهم وارد MCU خواهد شد. او شخصیت نیرومندی است و قطعا تاثیر زیادی روی دنیای مارول خواهد گذاشت. حتی شاید پای گروه اونجرز هم به ماجرا باز بشه. ضمن اینکه همیشه احتمال این هست که وارلاک به نیمه خبیث خودش یعنی «ماگوس» تبدیل بشه و دست به نابودی عالم بزنه (برای اشنایی با ماگوس، این مقاله را بخوانید).

 

9- ب.ا.ر.ف (B.A.R.F)

 ب.ا.ر.ف (B.A.R.F)

Barf که مخفف The Binarily Augmented Retro-Framing میباشد ، دستگاه یا فن آوری ویژه ای است که ازش استفاده میشه تا وقایع مربوط به گذشته را بازیابی کنند. ما اولین بار این وسیله را در فیلم "جنگ داخلی" دیدیم. در این صحنه استارک را دیدیم که به خاطره ای در گذشته که مربوط به والدین او میشد رجوع کرد. او همچنین گفت که میلیون ها دلار صرف ساخت آن کرده. او البته فقط یک بار ازش استفاده کرد ولی گفته شده که قراره در فیلم انتقام جویان 4 ازش استفاده بشه برای اون صحنه هایی که ما اولش فکر میکردیم سفرهای زمانی هستند (این خبر رو بخونید). حتی گفته میشه که اعضای اونجرز قراره در این فیلم دستبند یا ساعت هایی داشته باشند که در واقع مربوط به Barf میشوند و با آنها میتوانند خاطرات و صحنه های گذشته را بازیابی کنند (این خبر را بخوانید).

 

8- اکستیریمیس (Extremis)

اکستیریمیس (Extremis)

"اکستیریمیس" یک فرم پیشرفته از دستکاری ژنتیک است که توسط «مایا هنسون» و «الدریک کیلیان» و با استفاده از نانوتکنولوژی در فیلم "ایرون من 3" ساخته شد. در واقع مثل یک ویروس میمونه که بدن رو قوی میکنه و باعث میشه مثلا اگه یکی از اعضا قطع بشه به سرعت دوباره ترمیم بشه و .. . در فیلم مرد آهنی 3 دیدیم که «پپر پاتس» (منشی و معشوقه تونی استارک) چطور ازش استفاده کرد. ولی راستش خیلی وقته که ما دیگه خبری از اکستیریمیس نداریم ولی دلیل نمیشه این فن آوری انقلابی برای همیشه ناپدید شده باشه چون در سریال "مامورین شیلد" مورد اشاره قرار گرفته. همچنین بخش فینال فیلم "آیرون من 3" یه جورایی گنگ و مبهم بود و میشه اینجور فرض کرد که استارک کاری رو کرد که کیلیان و هنسون نتونستند ، یعنی تکمیل فن آوری اکستیریمیس. بنابراین احتمالا این فن آوری هم الان در دست استارکه. البته شاید هم استارک نتونسته ویروس اکستیریمیس را از بدن پپر پاتس خارج کرده باشه . و این هم امکان داره که ویروس هنوز در بدنش باشه ولی تونی تونسته باشه اون رو تحت کنترل درآورده باشه.

 

7- چوب دادگاه زندگی (The Staff of the Living Tribunal)

 چوب دادگاه زندگی (The Staff of the Living Tribunal)

در فیلم "دکتر استرنج" دیدیم که وقتی دکتر استرنج و بارون موردو دارند با هم تمرین نبرد میکنند، موردو از سلاحی استفاده میکنه به نام "چوب دادگاه زندگی . بعدش هم توضیح میده که برخی از جادوها اونقدر قوی هستند که انسان ها نمیتونند اونا رو داشته باشند . بنابراین داخل اشیا قرار میگیرند. در هر حال، "دادگاه زندگی" از شخصیت های کیهانی و نیرومند ماروله که از مالتی ورس مراقبت میکنه و اینجا میتونید بیشتر درباره اش اطلاعات کسب کنید. پس این سلاح در کره زمینه و احتمالا در "دکتر استرنج 2" آن را دوباره خواهیم دید. اما خیلی ها عقیده داشتند شاید در فیلم جنگ بینهایت هم باشه. یعنی میگفتن چون میتونه قدرت های جادویی رو مهار کنه پس شاید ازش استفاده بشه برای مقابله با «ثانوس» و قدرت های سنگ های بینهایت.ولی در این فیلم که اثری ازش نبود!

 

6- شمشیر آبنوس (Ebony Blade)

 شمشیر آبنوس (Ebony Blade)

این شمشیر در MCU هستش ولی هنوز دیده نشده! در واقع در پشت صحنه فیلم "دکتر استرنج " دیده شده بود ولی به دلایلی از فیلم حذفش کردند. همانطور که در این مقاله به طور مفصل توضیح داده شده، شمشیر آبنوس اولین بار در شماره 1 از کمیک "شوالیه سیاه" (Black Knight) ظاهر شد. شوالیه سیاه از شخصیت های قدیمی مارول است و نام واقعی اش «دین ویتمن» است (برای اشنایی بیشتر با این شخصیت، این مقاله را بخوانید). گفته میشه این شمشیر قدرتمند توسط جادوگر معروف قرون وسطی یعنی «مرلین» و از یک شهاب سنگ ساخته شده. مرلین سپس آن را جادو کرده و به نخستین شوالیه سیاه تاریخ یعنی «سر پرسی» اهل "اسکاندیا" داده است. سر پرسی آدم خشنی بوده و به همین دلیل این خصوصیت ها به شمشیر آبنوس هم سرایت میکنه و گفته میشه که این شمشیر نفرینی دارد که طبق آن عطش سیری ناپذیری برای بلعیدن روح انسان داره. شمشیر آبنوس میتونه تقریبا تمام فلزات را ببره و به درون انرژی های جادویی نفوذ کنه، دفع شون کنه یا جذبشون کنه.

 

5- جی اچ. 325 (GH. 325)

 جی اچ. 325 (GH. 325)

سرمی که بنام GH. 325 شناخته میشود اولین بار در فصل 1 سریال "مامورین شیلد" وارد MCU شد. یعنی سازمان شیلد تاسیسات مخفیانه ای را به نام Guest House شناسایی کردند . در اونجا از DNA و ژن نژاد بیگان های فضایی «کری» (Kree) استفاده شد تا سرمی به نام جی اچ. 325 بسازند که در زنده کردن «کولسون» و «دیزی» به کار رفت. ولی خبر بد اینه که الان به نظر میرسه این سرم دیگر در دسترس نباشه. چون اون تاسیسات مذکور منفجر شد و این سرم هم دیگه از دست رفت . از اون موقع به بعد هم دیگر اشاره ای بهش نشده ولی دلیل نمیشه در آینده کسی اون رو از زیر آوار بیرون نیاره. مت مورداک را که از زیر آوار مشابه ای در سریال مدافعین بیرون آوردند پس جی اچ. 325 رو هم میتونند!

 

4- گراویتونیوم (Gravitonium)

 گراویتونیوم (Gravitonium)

"گراویتونیوم" که به اختصار Gr نامیده میشود، عنصری نایاب و اتمی است که که از خواص منحصر به فردی در زمینه قوه جاذبه برخوردار میباشد. ما در سریال "مامورین شیلد" بود که باهاش آشنا شدیم. دکتری به نام «فرانکلین هال» درباره اش تحقیق میکرد. در دنیای کمیک میدونید که فرانکلین هال نام یکی از دشمنان بسیار نیرومند انتقام جویان به نام «گراویتون» (Graviton) هستش. پس در این سریال هم خواستن ایشون رو با عنصر گراویتونیوم مرتبط کنند. البته در سریال مامورین شیلد او پیشنهاد اینکه از گراویتونیوم سلاح بسازند را رد کرد و به داخل این عنصر افتاد . پس احتمالا قراره در هیبت گراویتون برگرده!

 

3- پرووین 0-8-4 (The Peruvian 0-8-4)

 پرووین 0-8-4 (The Peruvian 0-8-4)

این دستگاه قدرت خودش رو از "تسراکت" میگیره و در کشور "پرو" ساخته شده (به همین دلیله که بهش میگن Peruvian) . گفته میشه مهندسین گروه تروریستی "هایدرا" آن را طراحی کردند و اولین بار در جنگ جهانی دوم دیده شد ولی در دیوار یک معبد مربوط به اینکاها گیر کرد. تا اینکه در سال 2013 مامورین شیلد بهش دست پیدا کردند و آن را در مکانی امن به نام The Fridge نگه داشتند. سپس «جان گرت» (از فرماندهان هایدرا) به اونجا حمله کرد و بدستش آورد. ولی جالب اینه که او توسط همین دستگاه تجزیه شد! بعدشم افتاد دست گروهی به نام Watchdogs که از "ناانسان ها" متنفره و میخواد اونا رو حذف کنه. ولی در هر نهایت دوباره افتاد به دست شیلد و چون خیلی خطرناک بود اون رو برای همیشه غیر فعال کردند . ولی دوباره امکان داره فعال بشه و دست هر کسی بیفته.

 

2- عصای خشم (Berserker Staff)

 عصای خشم (Berserker Staff)

یک سلاح آزگاردی باستانی که قرن ها پیش در کره زمین بر جای ماند. بعدش به سه قسمت تقسیم و در نقاط مختلف اروپا مخفی شد . سپس اما یک سری تروریست آن را پیدا کردند تا در فعالیت های خود ازش استفاده کنند . اما به دست مامورین شیلد و بعد به دست هایدرا و بازهم  دوباره به دست شیلد افتاد! بعدشم دیگه خبری ازش نبوده. ولی احتمال داره برای ساختن سلاح جدید «ثور» در فیلم "جنگ بینهایت" به نوعی ازش استفاده بشه چون جادو و فلز آزگاردی در آن به کار رفته و بنابراین میشه مثلا به عنوان دسته سلاح جدید ثور ازش استفاده کرد. البته این هم گفته میشه که در جنگ بینهایت قراره از چوب «گروت» به عنوان دسته سلاح جدید ثور استفاده بشه.

 

1- دارک هولد (The Darkhold)

 دارک هولد (The Darkhold)

همانطور که در این مقاله گفته شد ، "دارک هولد" یک کتاب جادوئیه که گفته میشه برخی از خبیث ترین و تاریک ترین جادوگران تاریخ در نوشتن آن دست داشته اند ولی اولین کسی که آن را نوشت کسی بوده به نام Chthon که لقب "خدای ارشد هرج و مرج" (The Elder God of Chaos) رو بهش دادن. جنس ورق های این کتاب از پوست حیوانات نجس است و هرگز نابود نمیشود. خیلی از جادوگران خوب در طی قرون گذشته سعی کرده اند که حتی یک صفحه از این کتاب را از بین ببرند ولی موفق نشده نشده اند. ما این کتاب را در سریال "مامورین شیلد" دیده ایم و بهش لقب "کتاب گناهان" هم داده شده است. منشا این کتاب در MCU فرق کرده و گفته میشه در جهنم و به وسیله مواد جهنمی خلق شده (البته جهنم در MCU در واقع یک بعد دیگر هستش) . خیلی ها در طول تاریخ از «رد اسکال» گرفته تا «نیک فیوری» به دنبالش بوده اند ولی در هر حال در خانه یک مزرعه دار کشف شد و بعدشم اتفاقات زیادی افتاد و ... اما الان دارک هولد در جهنمه و فعلا خبری ازش نیست. با این حال شنیده میشه قراره به زودی «مفیستو» (ارباب جهنم) نقش بزرگتری در MCU داشته باشه . پس بعید نیست که دوباره سر و کله اش پیدا بشه. ضمن اینکه در دنیای کمیک، دارک هولد بود که باعث خلق شدن خون آشامان شد . پس میشه از اون برای خلق خون آشامان در MCU هم استفاده کرد.

 

 مهدی ترابی مهربانی

منبع:سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

10 شخصیت مارول که احتمالا خبر نداشتید در MCU حضور دارند!

10 چیز جالبی که احتمالا درباره دنیای سینمایی مارول (MCU) نمیدانستید!

15 قابلیت شگفت انگیز لباس پلنگ سیاه

15 سلاح برتر در کمیک های ثور (THOR)

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج – قسمت آخر

15 نفری که تا به حال چکش ثور را بر دست گرفته اند!

رتبه بندی قوی ترین فلزات در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mobin.md
#1 mobin.md 1396-12-22 22:33
مقاله خیلی خوب بود

استاد سریال های نتفلیکس در mcu جریان داره؟؟
نقل قول کردن
Migel ohera
#2 Migel ohera 1396-12-22 22:45
احسنت اقاي ترابي احسنت واقعا لذت بردم
مقاله هاي شما هميشه برام جذاب بودن ، خيلي عالي بود.

اميدوارم هميشه به همين صورت ادامه بدين،
( به اين ميگن مقاله به درد بخور )
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#3 Cap-Spider Potter 1396-12-22 22:50
به نقل از mobin.md:
مقاله خیلی خوب بود

استاد سریال های نتفلیکس در mcu جریان داره؟؟



سریال های MCU به فیلماش ربط دارند...
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1396-12-23 07:59
به نقل از mobin.md:


استاد سریال های نتفلیکس در mcu جریان داره؟؟

بله. بارها هم تو این مقاله و هم در دیگران مقالات اشاره شده
نقل قول کردن
Ice Man
+1 #5 Ice Man 1396-12-23 09:28
ممنون آقای ترابی ، البته که بعد این همه فیلم و سریال تو mcu کلی سلاح مورد استفاده قرار گرفته
15-شرکت همر منبع خوبی واسه ابرشرور هاست ، ممکنه تو جای دیگه ای از مارول دوباره این سلاح ها رو ببینیم یا بعد دایموند بک بقیه دشمن های لوک کیج هم سراغ نمونه های دیگه این تکنولوژی برن یا خوده دایموند بک دوباره با یه لباس پیشرفته تر ساخته شده از همین تکنولوژی برگرده
14-ممکنه افراد دیگه ای درشون اورده باشن اما این بار جور دیگه ای ازشون استفاده کنن یا سلاح بسازن یا شایدم بعدا جای دیگه ای دوباره بهشون اشاره بشه یا شاید تو فصل 3 دردویل وقتی که فلش بک در اومدن دردویل از زیر آوار رو ببینیم راجب سرنوشت اون خرابه ها و استخوون ها هم یه چیزهایی بفهمیم
13-بعید نیست چون شخصیت کلر تمپل اول برای نشون دادن مرتبط بودن دنیای سریال های مارول نتفلیکس بود مثل فیل کولسن تو دنیای سینمایی اما حالا جالب میشه اگه یکی از ابرقهرمان های مارول مثل ببر سفید تبدیل بشه حتی شاید سر از سریال آیرون فیست در بیاره چون اونجا تو فصل یکم نقشش اصلی تر و زیاد تر از بقیه سریال ها بود یا شایدم بعدا بدش به پتسی واکر چون چنگال های هل کت هم میتونن باشن
12-شاید بعد وقایع جنگ داخلی یکی دیگه لقب کاپیتان آمریکا یا مشابهش رو به عهده گرفته و تونی داره واسش سپر میسازه یا شاید کلا برای خوده کاپه یا واسه چیز دیگه ای...!
11-احتمالا بعدا مورد استفاده قرارش میدن برای ساختن سلاح های جدید و شاید فقط یه اشاره کوچیک هم بکنن به اون حادثه یا شاید بعدا مورد استفاده قرار بگیره چون قدرت خاصی داره سلاحش
10-اینو دیگه میشه مطمئن بود که آدام وارلاک با این پیله به وجود میاد و بعدا میبینیمش و خیلی هم قدرتمند و خطرناکه
9-ممکنه خیلی باحال میشه البته قدرت های دکتر استرنج هست که میتونه خیلی بهتر از b.a.r.f باشه
8-اینم میتونه مورد استفاده خیلی ابرقهرمان ها یا ابرشرور ها قرار بگیره مثلا شاید بعد جنگ بی نهایت اونایی که صدمه دیدن ورژنیش رو که تونی ارتقاء داده استفاده کنن
7-احتمالش هست چون به هر حال ثانوس هم قراره نظم همه چی رو به هم بزنه و اصلا شاید خوده دادگاه زندگی رو هم ببینیم و قدرت های ثانوس در برابر دادگاه زندگی یا چوبش بی تأثیر باشه!
6-جالبه! شاید حتی به سنگ روح هم ربطش بدن و باش در برابر ثانوس یه سلاح بسازن! ولی احتمالش زیاده تو جنگ بی نهایت ازش استفاده کنن یا شاید دکتر استرنج و تونی استارک با هم به یه چیز دیگه تغییرش بدن
5-ممکنه وقتی فیل کولسن دوباره تو دنیای سینمایی برگشت از زنده شدنش بگه و این سرم رو هم برای استفاده بقیه رو کنن و راستی اگر ممکنه ما فیل کولسن رو دوباره تو دنیای سینمایی ببینیم پس ممکنه گوست رایدر رو هم تو جنگ بی نهایت یا فیلم دیگه ببینیم !؟
4-شاید تو خوده سریال مأمورین شیلد برگرده
3-سلاح خیلی خطرناک اما بدرد بخوریه پس میتونه همیشه مورد استفاده شیلد یا افراد دیگه قرار بگیره
2-ممکنه بتونه سلاح ثور بشه ولی چکشش که حتما نباید تو ساختارش ماده آزگاردی داشته باشه بخاطر این که ثور در برابر نیرو های قدرتمند دشمن و...باید یه سلاح قوی تر داشته باشه البته اگر بخوان واسش یه سلاح جدید بسازن میتونن ازش استفاده کنن
1-حالا جدا از این که مفیستو تو فیلم ها و فاز های بعدی نقشش زیاد بشه یا نه اما کتاب دارک هولد میتونه جدا و غیر مستقیم از مفیستو تو آینده mcu نقش داشته باشه شاید سر از فیلم های دکتر استرنج و پیش دکتر و دشمناش در بیاره یا یه ویلن دیگه بعدا موفق بشه از دارک هولد استفاده کنه یا شایدم سر از فیلم یا سریال های گوست رایدر در بیاره و بدست دشمناش بیفته یا هر جای دیگه ولی احتمالا خون آشام و خیلی چیز های دیگه قبلا توسط دارک هولد به وجود اومده باشن
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#6 ilia_comic_khoon 1396-12-23 13:12
با سلام خیلییییی مقاله ی خوب و باحالی بود 8) 8) 8) 8) 8) آقای ترابی دو سوال داشتم 1_من می خواهم کمیک ها ی پیر مردی به نام لوگان و پیر مردی به نام هاکای را بخوانم میشود ترتیب خواندش را بگویید؟؟؟؟؟؟ 2_من می خواهم برای عید یک بازی کامپیوتری ابر قهرمانی بخرم توصیه شما چیست؟(شنیده ام که بازی اینجاستیس 2 خوبه ول به درد من 12 ساله میخوره؟) در ضمن بازی رو می خواهم رو pc بریزم با تشکر لطفا سریع پاسخ دهید
نقل قول کردن
علی قدیانی
#7 علی قدیانی 1396-12-23 14:26
به نقل از ilia_comic_khoon:
با سلام خیلییییی مقاله ی خوب و باحالی بود 8) 8) 8) 8) 8) آقای ترابی دو سوال داشتم 1_من می خواهم کمیک ها ی پیر مردی به نام لوگان و پیر مردی به نام هاکای را بخوانم میشود ترتیب خواندش را بگویید؟؟؟؟؟؟ 2_من می خواهم برای عید یک بازی کامپیوتری ابر قهرمانی بخرم توصیه شما چیست؟(شنیده ام که بازی اینجاستیس 2 خوبه ول به درد من 12 ساله میخوره؟) در ضمن کنسولمم کامپیوتر هستش با تشکر لطفا سریع پاسخ دهید

سلام
بذار من بهت بگم
تا جایی که میدونم اولد من هاکای 5 سال قبل از اولدمن لوگانه
ولی اگه صفحه دانلود کمیک اولدمن هاکای رو یه نگاه مینداختی نوشته بود حتما باید اون کمیک اولدمن لوگان رو اول بخونی
درمورد بازی هم خودت میدونی. فقط میتونم بگمESRB درجه سنی شو گذاشته teen (یعنی نوجوان 13 تا 19 سال)
در ضمن بهت بگم یهو جایی سوتی ندی به کامپیوتر نمیگن کنسول همون pc بگو
نقل قول کردن
علی قدیانی
#8 علی قدیانی 1396-12-23 14:29
#5
به به مرد یخی!
تقریبا توی خیلی از مقالات قدیمیم کامنت هات هست ، خیلی خوشحالم برگشتی ;-)
نقل قول کردن
ilia_comic_khoon
#9 ilia_comic_khoon 1396-12-23 14:39
به نقل از Gobby:
به نقل از ilia_comic_khoon:
با سلام خیلییییی مقاله ی خوب و باحالی بود 8) 8) 8) 8) 8) آقای ترابی دو سوال داشتم 1_من می خواهم کمیک ها ی پیر مردی به نام لوگان و پیر مردی به نام هاکای را بخوانم میشود ترتیب خواندش را بگویید؟؟؟؟؟؟ 2_من می خواهم برای عید یک بازی کامپیوتری ابر قهرمانی بخرم توصیه شما چیست؟(شنیده ام که بازی اینجاستیس 2 خوبه ول به درد من 12 ساله میخوره؟) در ضمن کنسولمم کامپیوتر هستش با تشکر لطفا سریع پاسخ دهید

سلام
بذار من بهت بگم
تا جایی که میدونم اولد من هاکای 5 سال قبل از اولدمن لوگانه
ولی اگه صفحه دانلود کمیک اولدمن هاکای رو یه نگاه مینداختی نوشته بود حتما باید اون کمیک رو اول بخونی
درمورد بازی هم خودت میدونی. فقط میتونم بگمESRB درجه سنی شو گذاشته teen (یعنی نوجوان 13 تا 19 سال)
در ضمن بهت بگم یهو جایی سوتی ندی به کامپیوتر نمیگن کنسول همون pc بگو

با تشکر.پس من همون اینجاستیس 2 رو میگیرم.سوتی هم تو کامنت 6 درست کردم :-* :-* :-* :-*
نقل قول کردن
Ice Man
#10 Ice Man 1396-12-23 18:12
#8
شما لطف داری ،‌ دیگه کاره دیگه ای که از دستم برنمیاد..مقاله هاتونم‌ همیشه موضوعات خیلی جالبی دارن آدم نمیتونه کامنت نذاره 8)
نقل قول کردن
Mr.Harper
#11 Mr.Harper 1396-12-23 19:22
ممنون بابت مقاله
کل این سلاح ها یه طرف دارک هولد یه طرف. این کتاب اینقدر تاریک بود که ذهن ایدا رو هم که تو سریال یه ربات بود بهم ریخت. خیلی از این موضوع خوشم اومد.
خوبی دیگش اینه حالا که میگن مفیستو قراره حضور پررنگ تری داشته باشه این یعنی بالاخره دیر یا زود جانی بلیز هم پیداش میشه. با اینکه از بازی گابریل لونا و شخصیت رابی ریز خیلی لذت بردم ولی گوست رایدر بلیز یه چیز دیگس. امیدوارم که وارد سینما بشه. البته درسته به قول یکی از دوستان شخصیت گوست رایدر تک بعدیه ولی به نظرم حیفه تو تلویزیون دیده بشه
نقل قول کردن
vahid kuhestani
#12 vahid kuhestani 1396-12-24 21:06
0-8-4 چیه؟
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#13 Samwel Tarly 1396-12-24 21:42
خسته نباشید استاد بابت مقاله
مورد لباس دایمندبک خیلی برام جالبه و به بهترین نحو ممکن واردش کردن همین طور اسلحه ها که خیلی خیلی خوشم اومد. چند روز پیش هم که خبر اومد فصل 2 لوک کیج قراره 1 تیر بیاد که خیلی هایپم کرد تیزرش هم جالب بود.
جالبه که اکثر این موارد به سریال مامورین شیلد ارتباط داره و تو برنامه ام هست که حتما این سریال و مامور کارتر رو ببینم.
نقل قول کردن
theavengers3
#14 theavengers3 1398-02-09 11:11
مقاله خوبی بود دمتون گرم :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید