رتبه بندی اقتباس های کاپیتان آمریکا در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

رتبه بندی اقتباس های کاپیتان آمریکا در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

این مقاله به مناسبت انتشار نسخه بلوری فیلم "اونجرز: پایان بازی" و حضور شخصیت "کاپیتان آمریکا" در این فیلم دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد.

 مقدمه: کاپیتان آمریکا به عنوان یکی از شخصیت های مهم و درجه یک مارول همواره حضور پررنگی در خارج از دنیای کمیک داشته است. بنابراین تصمیم گرفتم به مناسبت حضور محسوس او در فیلم جنگ بینهایت نگاهی داشته باشم به دیگر اقتباس های صورت گرفته از روی این شخصیت.

این رتبه بندی براساس میزان وفاداری به ذات و شخصیت پردازی کاپیتان آمریکا و همچنین طول مدت زمانی که در آن اقتباس حضور داشته ، انجام شده است.

(برای آشنایی بیشتر با شخصیت کاپیتان آمریکا این مقاله و برای آشنایی با داستان برتر او این مقاله را مطالعه کنید).

 

- سه مرد نیرومند (Three Mighty Men)

فیلم ترکی کاپیتان امریکا

همانطور که در این مقاله گفته شد سال 1973 یك كارگردان تركیه ای به نام «فكرت اوچاك» (Fikret Uçak) فیلمی در تركیه ساخت به نام: 3 Dev Adam كه ترجمه اش میشود "3 مرد نیرومند" (Three Mighty Men). منظور از سه مرد نیرومند، مرد عنكبوتی، كاپيتان آمریكا و یك كشتی كج كار مكزیكی به نام Santo بود!!! البته همه این شخصیت ها بدون اجازه در این فیلم مورد استفاده قرار گرفته بودند و مارول روح اش هم از ساخته شدن اين فيلم خبر نداشت! جالب اینه كه مرد عنكبوتی در اين فیلم یك قاتل پلید بود!!! به طور مثال او در فیلم یك زن را در حمام میكشد! اما كاپیتان آمریكا آدم خوبی است و به همراه Santo ، مرد عنكبوتی را شكست میدهد!

 

15- کاپیتان آمریکا (Captain America)

فیلم کاپیتان آمریکا 1990

ساخته شده در سال: 1990

درسته که قرار بود فیلم سینمایی باشه ولی هرگز اکران نشد! در واقع سال 1990 ساخته شد و قرار بود به مناسبت 50 مین سالگرد خلقت کاپیتان آمریکا در دنیای کمیک اکران بشه ولی اونقدر بد بود که به اکران درنیامد! بعدشم دو سال بعد به صورت ویدئویی عرضه شد! دلیلش هم اینه که شرکت سازنده اش Cannon Group بود که به ساخت فیلم های ارزان قیمت شهرت داشت. داستان فیلم که خیلی آبکی بود. بازی ها هم افتضاح («مَت سَلینجر» نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا را بازی میکرد که از دوران جنگ جهانی به زمان حال میاد) . از جلوه های ویژه و گریم «رد اسکال» هم هر چی کمتر بگیم بهتر است. میتونید تریلر این فیلم زیر خاکی (!) رو اینجا تماشا کنید.

 

14- کارتون Iron Man and Captain America: Heroes United

 کارتون Iron Man and Captain America: Heroes United

ساخته شده در سال: 2014

پس از موفقیت بی نظیر فیلم سینمایی اونجرز در سال 2012، مارول سعی کرد چند انیمیشن بلند و ویدئویی عرضه کنه تا پول بیشتری در بیاره! اولش کارتون مشترک هالک و آیرون من رو ساخت (که اینجا بهش اشاره شده) واقعا هم کارتون خوبی نبود. یک سال بعد این کارتون رو ساخت که دقیقا از همون فرمول قبلی پیروی میکرد. یعنی داستان این انیمیشن بسیار ضعیف، حول و حوش تلاش های سازمان تروریستی هایدرا و به خصوص «رد اسکال» و «تسک مستر» برای شکست دادن Cap و مرد آهنی میچرخید. این کارتون هم از سبکی استفاده میکرد که حالتی نیمه کامپیوتری داشت ولی اصلا مورد توجه واقع نشد و بیشتر به درد بچه های 5 ساله میخورد! البته شخصیت پردازی کاپیتان آمریکا بد نبود و ضمن اینکه «آدریان پاسدار» مثل همیشه یک صداپیشه خوب برای مرد آهنی بود.

 

13- فیلم های تلویزیونی کاپیتان آمریکا در اواخر دهه 70 میلادی

کاپیتان امریکا دهه 70

در دهه 70 میلادی دو فیلم تلویزیونی مزخرف برای کاپیتان آمریکا ساخته شدند. کاپیتان آمریکا بازی ها و فیلمنامه ها افتضاح بودند. در این نسخه استیو راجرز که نقشش را «رب براون» (Reb Brown) بازی میکرد، یک سرباز نیروی دریایی بود که پدرش در دهه 40 میلادی مامور دولت بود و به خاطر زحمات و شجاعت هایش بهش لقب "کاپیتان آمریکا " داده بودند. سپس استیو یک تصادف بدی میکنه و برای نجاتش یک بخش مخفی دولتی رویش آزمایش میکنه و یک سرم آزمایشی رو بهش تزریق میکنند. سپس تصمیم میگیره لقب پدرش رو روی خودش بذاره و بشه کاپیتان آمریکا. در کل شخصیت ها کمترین ربط رو به کمیک های کاپیتان آمریکا داشتند. شاید تنها نقطه قوت در برخی بدل کاری های موتور سواران بود. لباس Cap هم که از همه بدتر! به جای اینکه اون ماسک دنیای کمیک رو داشته باشه یک کلاه ایمنی موتور سواری داشت و اون بال های معروف روی این کلاه چاپ شده بودند. سپرش هم بزرگ و شفاف بود و مثل یک کاسه میموند! کاملا هم مشخصه از پلاستیک ساخته شده و اصلا هم تهدید آمیز به نظر نمیومد! واقعا هرگز این فیلم ها رو تماشا نکنید!

 

12- سریال سینمایی کاپیتان آمریکا

سریال سینمایی کاپیتان آمریکا

ساخته شده در سال: 1944

کلا از روی کاپیتان آمریکا اقتباس عجیب و غریب زیادی ساخته شده. یکی  از اونا این سریال 12 قسمتی بود که اواسط دهه 40 میلادی از سینماها پخش شد . سازنده اش Republic Pictures بود و در آن دادستانی به نام «گرنت گاردنر» رو دیدیم که سعی داشت نقشه های خبیث کسی به نام The Scarab رو بی اثر کنه! آره دیگه یعنی کلا اریجین کاپیتان آمریکا رو بی خیال شده بودند و حتی اسمش رو هم عوض کرده بودند! سپرش هم جای خودش رو به یک اسلحه داده بود. نقش کاپیتان آمریکا را «دیک پرسل» بازی میکرد که متاسفانه قبل از پخش سریال به دلیل سکته قلبی درگذشت (میگن فشار ناشی از ایفای نقش کاپیتان آمریکا برایش زیاد بوده و باعث مرگش شده). در مجموع هیکلش خیلی مناسب این نقش نبود (اضافه وزن داشت!) ولی کاملا مشخص بود سعی خودش رو کرده تا نقش آفرینی خوبی داشته باشه. ضمن اینکه سریال حال و هوای جنائی هم داشت.

 

11- کارتون Marvel Super Hero Adventures: Frost Fight

 کارتون Marvel Super Hero Adventures: Frost Fight

ساخته شده در سال 2015

کارتونی ویژه کریسمس که سال 2015 پخش شد و در آن ثور به همراه دیگر اعضای گروه انتقام جویان باید متحد شوند تا جلوی «لوکی» و غول یخی به نام «یمیر» را بگیرند و نگذارند تا با دزدیدن قدرت های بابا نوئل دنیا را به تسخیر خود دربیاورند! این کارتون مختص بچه ها هستش و پر از شوخی های بزن و بکوب. در بخشی از آن هالک و ثور با هم میروند هدایای کریسمس بخرند! (چون ثور اعتقادی به کریسمس نداره). بعدش البته اتفاقاتی پیش میاد که باعث میشه ثور معنی و مفهوم کامل کریسمس رو درک بکنه. کاپیتان آمریکا هم در این کارتون بود. به نظرم صداپیشگی کاپیتان آمریکا به خوبی توسط «متیو مرسر» (Matthew Mercer) انجام شد و جالبه که صداش جوریه که آدم رو یاد سوپرمن میندازه! جذبه خاصی داره لامصب!

 

10- کاپیتان آمریکای لگویی (Lego Captain America)

 کاپیتان آمریکای لگویی (Lego Captain America)

همانطور که حتما میدانید لگو رایت ساخت انواع و اقسام اسباب بازی و گیم از روی شخصیت های مارول را سالهاست که به دست آورده است. کاپیتان آمریکا هم قطعا یکی از این شخصیت هاست. او در کارتون هایی که لگو براساس شخصیت های مارول ساخته (و میتونید اینجا و اینجا آنها را تماشا کنید) حضور موثری داشته. کاپیتان آمریکا از شخصیت های محبوب لگویی است چون شخصیت پردازی باحال و بامزه ای داره. یعنی خوش تیپ و بسیار مثبته و مسئولیت پذیر و فقط دوست داره کارای خوب بکنه و برای بقیه هم موعظه بکنه! به کار گروهی هم خیلی اعتقاد داره! صداپیشه اش هم آقای «راجر کریگ اسمیت» (Roger Craig Smith)   هستش که کارش واقعا درسته.

  

9- کارتون The Superhero Squad Show

 کارتون The Superhero Squad Show

کارتونی که مختص کودکان در سال 2009 ساخته شد و تا 2011 روی آنتن بود و جالبه اینه که از شبکه کارتون نت ورک که متعلق به وارنر است پخش شد! این کارتون براساس سری اسباب بازی های ساخته شده توسط شرکت "هاسبرو" ساخته شد و بسیاری از شخصیت های مارول در آن حضور داشتند. سبک کاملا کارتونی ، کمدی و سوپر دفرمه (super-deformed) داشت. یه جورایی حالت هجویه قهرمانان مارول بود و هیچ کدوم از شخصیت ها را نمیشد زیاد جدی گرفت! صداپیشگی کاپیتان آمریکا را در این کارتون «تام کنی» بر عهده داشت که سابقه زیادی در انیمیشن های "باب اسفنجی" داره. او استاد اینه که به جای شخصیت های عاقل که دیگران رو نصیحت میکنند حرف بزنه. در این کارتون هم همچین شخصیتی از کاپیتان آمریکا میبینیم. گاهی هم شاهد هستیم که چون از گذشته در زمان حال بیدار شده، از دیدن چیزهای مدرن تعجب میکنه (مثلا براش عجیبه که چطور کشورهای خارجی پس از وقایع جنگ جهانی دوم تونسته اند این قدر وسایل و گجت خلق بکنند! ) خیلی هم راجع به گذشته خاطره تعریف میکنه!

 

8- کارتون های مرد عنکبوتی در دهه 80 میلادی

 کارتون های مرد عنکبوتی در دهه 80 میلادی

ساخته شده از سال 1981 تا 1983

"مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او" کارتونی است که قبلا به قدر کافی درباره آن در این مقاله توضیح داده شده است. در این کارتون مرد عنکبوتی به همراه دو دوست هم دانشگاهی خود به نام های «مرد یخی» و «فایر استار» به ماجراجویی میپرداخت. و البته در بسیاری از اپیزودها شاهد حضور افتخاری دیگر قهرمانان مارول بودیم که یکی از آنها هم کاپیتان آمریکا بود. اگر درست یادم باشه کاپیتان آمریکا در قسمت هفتم فصل اول حضور داشت. در این اپیزود که خیلی دیگر از شخصیت های مارول حضور افتخاری داشتند (مثل «دکتر استرنج»، «نیمور» و ...) ، «آفتاب پرست» (از دشمنان قدیمی اسپایدرمن) قهرمانان را به جزیره ای دعوت کرده بود که ازشون انتقام بگیره. البته حضور Cap در این قسمت کوچک بود. اما در اپیزود 12 ما حضور بیشتری رو از کاپیتان آمریکا دیدیم. در این اپیزود به یاد ماندنی، «کینگ پین» به همراه «دکتر فاست» تونست مرد یخی و کاپیتان آمریکا رو تحت کنترل مغزی خودش قرار بده تا براش یک سلاح قوی رو به دست بیارن.

کارتون مرد عنکبوتی کاپیتان امریکا

لازم به ذکره که قبل از این کارتون هم اسپایدرمن یک کارتون اختصاصی داشت (در سال 1981) . یعنی در این کارتون دوستانی مثل مرد یخی و فایر استار در کنارش نبودند که بهش در هر قسمت کمک کنند. در یکی از بهترین اپیزودهای این کارتون دیدیم که «رد اسکال» تونست کاپیتان آمریکا رو دستگیر کنه (میخواست جسمش رو با جسم Cap معاوضه کنه!). اسپایدرمن هم این وسط یه جورایی مقصر شناخته شد! بعد رفت که با کمک کردن به کاپیتان آمریکا و نجات او، خودش رو تبرئه کنه! صداپیشه کاپیتان آمریکا در هر دوی این سریال ها آقای «جورج دیکنزو» بود که واقعا کارش رو عالی انجام داد و من شخصا خیلی باهاش خاطره دارم.

 

7- کارتون های X-Men

 کارتون های X-men

این سریال کارتونی از "مردان ایکس" از اون عجایب روزگاره چون بین سالهای 2000 تا 2003 از شبکه وارنر پخش شد! یعنی فکرش رو بکنید وارنر که صاحب دی سی هستش بیاد و یه کارتون از مارول پخش کنه! همین کافیه که ثابت کنه مردان ایکس چقدر محبوبیت دارند. این کارتون به دوران نوجوانی اعضای اصلی گروه مردان ایکس یعنی «سایکلاپس»، «کیتی پراید»، «جین گری» و «نایت کرالر» میپرداخت. البته شخصیت هایی مثل «ولورین» ، «پرفسور ایکس» و «استورم» در دوران بزرگسالی خودشون بودند و به نوعی نقش معلمین مدرسه اگزاویر برای موجودات جهش یافته را ایفا میکردند. کلا ایده های خوبی پشت این سریال بود و چون شخصیت ها به صورت نوجوان به تصویر کشیده شده بودند بهتر میشد به مشکلات و معضلات اونا در جامعه ای که قبولشون نداشت اشاره کرد. در هر حال کاپیتان آمریکا در یکی از اپیزودهای این سریال حضور داشت، یعنی در اپیزود 11 از فصل دوم. این اپیزود حالت فلش بکی داشت و لوگان (ولورین) را در دوران جنگ جهانی دوم در کنار استیو راجرز نشان میداد! نکته جالب هم اینه که صداپیشه او آقای «دیوید هیتر» بود که همگان او به عنوان فیلمنامه نویس فیلم های مردان ایکس 1 و 2 میشناسند!

جالبه که پیشتر نیز در یکی از قسمت های کارتون خاطره انگیز "مردان ایکس: مجموعه کارتونی" (که در دهه 90 میلادی جریان داشت) شاهد بودیم که در آن کاپیتان آمریکا و ولورین با هم در جنگ جهانی دوم همکاری مشترک (Team-up) کرده بودند!

کارتون کاپیتان امریکا - ایکس من

این قسمت اقتباس آزادی بود از روی شماره 268 کمیک Uncanny X-men که در آن برای اولین بار شاهد روایت اولین ملاقات بین ولورین و کاپیتان آمریکا بودیم.

 

6- کارتون  Marvel Superheroes

 کارتون  Marvel Superheroes

ساخته شده در سال 1966

اولین کارتونی که براساس شخصیت های مارول ساخته شد! کاپیتان آمریکا هم در آن حاضر بود و تم موسیقی خاطره انگیزی هم داشت. البته سبک انیمیشن آن بسیار محدود بود. در واقع از پانل های کمیک بوکی تشکیل شده بود که فقط بهشون صدا و کمی حرکت اضافه شده بود! ولی خوبیش اینه که کاملا به کمیک های مارول وفادار بودند. در واقع این کارتون از 5 بخش 7 دقیقه ای تشکیل شده بود که هر بخش به یکی از قهرمانان مارول اختصاص داشت و یکی از آنها کاپیتان آمریکا بود و داستان هایش از کمیک بوک های اولیه هالک خلق شده توسط «استن لی» و «جک کربی» گرفته شده بودند. صداپیشه کاپیتان آمریکا در این کارتون «سندی بکر» نام داشت که زیاد اسم شناخته شده ای نیست ولی کارش رو به خوبی انجام داد.

 

5- سریال های کارتونی مارول در دهه 90 میلادی

سریال های کارتونی مارول در دهه 90 میلادی

در دهه 90 میلادی بسیاری از شخصیت های معروف مارول مثل مرد عنکبوتی، مردان ایکس، چهار شگفت انگیز ،هالک و مرد آهنی صاحب سریال های کارتونی شدند ولی کاپیتان آمریکا نشد! (البته اینجا گفتم که قرار بود که ساخته بشه ولی نشد) . ولی همانطور که در بالا گفته شد کاپیتان آمریکا اولش در سریال "مردان ایکس مجموعه کارتونی" ظاهر شد که صداپیشه اش «لارنس بین» بود. بعدشم در سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" و در قسمت های موسوم به Secret Wars حضور یافت که صداپیشه اش همون آقای «دیوید هیتر»ی بود که در بالا هم بهش اشاره شد (همونی که فیلمنامه نویس فیلم های مردان ایکس 1 و 2 رو نوشته). در تمام این حضورها ، شخصیت پردازی درست و دقیقی از کاپیتان آمریکا دیدیم . البته به نظرم لباسش رو میشد بهتر دیزاین کرد، مخصوصا در سریال مرد عنکبوتی. البته همانطور که در این مقاله گفته بودیم تغییراتی در او به وجود آمده بود که با دنیای کمیک مغایرت داشت).

 

4- کارتون های جدید مارول

کارتون های جدید مارول

ساخته شده از سال 2012 تا به حال!

الان چندی سالی است که مارول داره با همکاری شبکه دیزنی اکس دی سریال های کارتونی براساس شخصیت های خودش درست میکنه. یکی از آنها سریال Avengers Assemble است که البته کاپیتان آمریکا هم یکی از شخصیت های آن است. ولی او در دیگر سریال های مارولی مثل "هالک و مامورین اسمش" یا Ultimate Spider-Man هم حضور داشته صداپیشگی اش را «راجر کریگ اسمیت» بر عهده داشته که نزد هواداران محبوبیت خاصی دارد و صداش هم شبیه به «کریس اوانز» هستش! (قبلا گفتم که در کارتون های لگویی هم جای کاپیتان آمریکا حرف میزنه)  شکل ظاهری و شخصیت پردازی او بسیار از فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU) الهام گرفته. بنابراین بسیار کاریزماتیک است و چند باری هم با «تونی استارک» کل کل داشته!

 

3- کارتون های Ultimate Avengers

 کارتون های Ultimate Avengers

ساخته شده در سال 2006

سال 2006 مارول دو انیمیشن بلند بر اساس کمیک بوک های به شدت موفق Ultimates ساخت که اولی از دومی هم بهتر بود و هم پرفروش تر. در قسمت اول بیشتر تمرکز داستان روی کاپیتان آمریکا و احیای او در زمان حال برای تشکیل گروه اونجرز و مقابله با تهاجم بیگانگان فضایی بود. قسمت دوم هم "ظهور پلنگ سیاه" نام داشت و همانطور که از اسمش معلومه بیشتر روی شخصیت پلنگ سیاه تمرکز میکرد. در مجموع شاهد ترکیبی از سرگذشت کاپیتان آمریکا در دنیای اصلی و همچنین Ultimate در این کارتون ها بودیم (البته بیشتر به نظر میرسید سازندگان قسمت اول این کارتون، از روی 6 قسمت نخست کمیک Ultimates الهام گرفته اند). من که شخصا خیلی از این شخصیت پردازی راضی بودم و شما میتونید رد پای این کاپیتان آمریکا رو در دنیای سینمایی مارول هم پیدا کنید. راستی تا یادم نرفته بگم که صداپیشه کاپیتان آمریکا در هر دوی این انیمیشن های بلند، «جاستین گروس» بود.

 

2- کارتون "انتقام جویان: قوی ترین قهرمانان جهان"

 کارتون انتقام جویان قوی ترین قهرمانان جهان

ساخته شده بین سالهای 2010 تا 2012

شاید بدونید که من روی این کارتون خیلی تعصب دارم و یکی از بهترین های تاریخ انیمیشن های کمیک بوکی محسوبش میکنم. و خیلی هم ناراحت شدم وقتی کنسل شد و به جایش کارتون متوسط Avengers Assemble رو تحویل دادند. دلیل اصلی محبوبیت این کارتون اینه که به بهترین نحو برترین داستان های تاریخ اونجرز رو مورد اقتباس قرار داد. ضمن اینکه شخصیت پردازی های اعضای اونجرز عالی بود! از نظر سبک انیمیشن و صحنه های اکشن هم عالی بود. خلاصه اینکه اگر روزی خواستید از تماشای برخی از بهترین و مهم ترین داستان های تاریخ مارول لذت ببرید، این کارتون بهترین گزینه برای شماست. کاپیتان آمریکای این کارتون حرف نداره. همه چیزش از سرگذشت و اریجین او تا دشمنانش عالی به تصویر کشیده شده است. او دقیقا همون چیزیه که باید باشه: یک رهبر به تمام معنا که میدونه داره چیکار میکنه و میدونه چطور بقیه رو تشویق کنه تا به جلو حرکت کنند. بسیار هم دارای اعتماد به نفس و شجاع هستش و عاقل به نظر میرسه. ضمن اینکه شرافت در وجودش موج میزنه. صداپیشه این Cap هم «برایان بلوم» بود که به نظرم بهترین صداپیشه تاریخ این شخصیته. صدای او به طور همزمان سمبلی از آرامش، شجاعت و جسارت بود. واقعا چقدر حیف که این کارتون اینقدر زود کنسل شد (این مقاله رو بخونید).

 

1- کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول

ساخته شده از سال 2011 تا به حال!

من بارها و بارها گفته ام که شخصیت پردازی کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول از دنیای کمیک هم برتره! راستش در دنیای کمیک گاهی نمیشد با او ارتباط برقرار کرد. ولی چیزی که تا به حال از او در دنیای سینمایی دیده شده بی نظیره. بخش عمده این قضیه برمیگرده به بازی عالی «کریس اوانز» که باعث شده این شخصیت اینقدر برامون جذاب باشه. «کوین فایگی» (رئیس مارول استودیوز) گفته برای هیچ شخصیتی مثل کاپیتان آمریکا اینقدر زمان صرف نکرد تا بازیگر مناسبش رو پیدا کنه و الان هم مشخصه که انتخاب او تا چه حد درست بوده. قبلا معمولا زندگی شخصی و گذشته استیو راجرز برامون زیاد جالب نبود ولی کریس و فیلمنامه نویسان مارول کاری کرده اند که از تمام جوانب کاپیتان آمریکا در MCU لذت ببریم. او یک رهبره، شریفه و شجاعه ولی از هم مهم تر اینه که میشه باهاش همذات پنداری کرد. و البته درست مثل دنیای کمیک گاهی وقتها امل بازی درمیاره! یعنی زیادی بچه مثبت میشه یا به نظرم میرسه از مد افتاده است! ولی همه اینا بخشی از جذابیت های شخصیت کاپیتان آمریکاست. و البته خوشم اومد او در فیلم تحسین شده "سرباز زمستانی" جلوی دولت آمریکا و سازمان شیلد هم ایستادگی کرد.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی اقتباس های هالک در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

 رتبه بندی بازیگران نقش بتمن (BATMAN)

رتبه بندی اقتباس های ثور در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

رتبه بندی اقتباس های سوپرمن در دنیای سینما، انیمیشن و تلویزیون

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

alihdz
#1 alihdz 1397-02-21 14:18
مقاله عالی بود
هعی کریس کجایی دقیقا کجایییییییییییییییییی
باورم نمیشه که دیگه کریس بعد اونجرز ۴ دیگه تو MCU نیس :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cr
نقل قول کردن
omiDeadpool
#2 omiDeadpool 1397-02-21 14:26
مقاله عالی بود. کاملا موافقم
واقعا شخصیت پردازی cap در ام سی یو از دنیای کمیک هم جلو زده
یه چیزه. البته ببخشید که اسپمه ولی یه بابایی دیروز یه سری سوال احمقانه درباره جنگ بینهایت مطرح کرده بود
مثلا گفته بود چرا ویژن قدرتاش اینقدر کم شده بود
باید به این رفیق بی دقت مون بگم که اگه خوب فیلمو میدیدی و حواست رو جمع میکردی دوزاریت میفتاد که وقتی کاروس گلایو با شمشیر ویژه به ویژن ضربه زد قدرتهاش تقریبا نیمه فعال شد
خود ویژن هم گفت که وقتی اون ضربه رو خورد نتونست "غیر قابل لمس" بشه
نقل قول کردن
omiDeadpool
#3 omiDeadpool 1397-02-21 14:28
راستی واکنش های اولیه به ددپول 2 عالی بوده
یکی بره به زومجی احمق که گفته بود نمایش های اولیه فاجعه امیز بوده اطلاع بده
نقل قول کردن
ali.20141377
#4 ali.20141377 1397-02-21 14:29
به نقل از alihdz:
مقاله عالی بود
هعی کریس کجایی دقیقا کجایییییییییییییییییی
باورم نمیشه که دیگه کریس بعد اونجرز ۴ دیگه تو MCU نیس : cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


نگوووو آقا جان....نگوووو این حرفو.....استیو بمیره انصافا جای خالیش بدجور حس میشه تو مارول.... :cry:
نقل قول کردن
seyedalisheykhi
#5 seyedalisheykhi 1397-02-21 14:52
مقاله عالی بود. من از ۱ و ۲ و ۱۰ بیشتر خوشم اومد. امیدوارم اگر قراره کاپتان آمریکا از فاز بعدی نباشه به بهترین و ماندگار ترین شکل بره.
نقل قول کردن
a.v.s
#6 a.v.s 1397-02-21 16:16
به نقل از ali.20141377:
به نقل از alihdz:
مقاله عالی بود
هعی کریس کجایی دقیقا کجایییییییییییییییییی
باورم نمیشه که دیگه کریس بعد اونجرز ۴ دیگه تو MCU نیس : y: :cry: :cr ry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


نگوووو آقا جان....نگوووو این حرفو.....استیو بمیره انصافا جای خالیش بدجور حس میشه تو مارول.... :cry:

من که احتمال میدم استیو از طریق سفر های زمانی توی همون جنگ جهانی دوم میمونه!
یعنی وقتی انتقام جویان به گذشته سفر میکنند، کاپیتان آمریکا از این فرصت استفاده میکنه تا نذاره کاپیتان آمریکای جنگ جهانی دوم به یخ سقوط کنه.
ولی میگم بمیره بهتره. چون دیگه همه چیز تغییر میکنه و ما شاید شاهد بچه دار شدن پپر و تونی نباشیم. یا اینکه خیلی از ابرقهرمانان سرنوشتشون عوض میشه و ممکنه اصلا ابرقهرمان نشوند (مثلا تونی استارک، ممکنه اصلا ابرقهرمان نشه تا بخواد بازنشسته بشه). کلا دنیای مارول عوض میشه. البته ممکنه هدف مارول همین باشه.
نقل قول کردن
mani s.h
#7 mani s.h 1397-02-21 16:34
استاد مهارتت تو مقاله نویسی عالیه وقتی داشتم به طرف شماره ۱ میرفتمو میخوندم مو های تنم سیخ شد.حیف که میری کریس اوانس .چنتا فیلمو خیلی دوست داشتم ساخته میشد یکی امپراطوری مخفی یا nomad یا مرشد مردعنکبوتی تو قسمت دومش و خیلی دیگه از فیلم ها.امید وارم رفتنش با عظمت باشه و نمیدونم بهش فکر میکنم گریه ام میگیره که چه صحنه غم انگیزی از قهرمانان در انتظارمونه.راست ی شایعه درسته که میگن استیو تو فیلم اختصاصی بلک ویدو اگه باشه یعنی باز نشسته میشه و یه سوال دیگه اون صحنه از کاپ که تو کمیک مقدمه اونجرز ۳ بود تو فیلم هم هست یعنی با تروریستا میجنگه بخصوص رفتارش در کمیک که نشون میداد از دولت امریکا شاکیه؟
نقل قول کردن
Alitadi
#8 Alitadi 1397-02-21 19:55
مثل همیشه بسیار بسیار بسیار عالی بود استاد!
نقل قول کردن
spidey kg
#9 spidey kg 1397-02-21 22:29
به نقل از a.v.s:
به نقل از ali.20141377:
به نقل از alihdz:
مقاله عالی بود
هعی کریس کجایی دقیقا کجایییییییییییییییییی
باورم نمیشه که دیگه کریس بعد اونجرز ۴ دیگه تو MCU نیس :cry: :cry: :cr :cry: :cry: :cry: :cry:


نگوووو آقا جان....نگوووو این حرفو.....استیو بمیره انصافا جای خالیش بدجور حس میشه تو مارول.... :cry:

من که احتمال میدم استیو از طریق سفر های زمانی توی همون جنگ جهانی دوم میمونه!
یعنی وقتی انتقام جویان به گذشته سفر میکنند، کاپیتان آمریکا از این فرصت استفاده میکنه تا نذاره کاپیتان آمریکای جنگ جهانی دوم به یخ سقوط کنه.
ولی میگم بمیره بهتره. چون دیگه همه چیز تغییر میکنه و ما شاید شاهد بچه دار شدن پپر و تونی نباشیم. یا اینکه خیلی از ابرقهرمانان سرنوشتشون عوض میشه و ممکنه اصلا ابرقهرمان نشوند (مثلا تونی استارک، ممکنه اصلا ابرقهرمان نشه تا بخواد بازنشسته بشه). کلا دنیای مارول عوض میشه. البته ممکنه هدف مارول همین باشه.

بنظرم اینجوری زیاد چرت میشه داستان و از محبوبیتش کم میشه.
یه سوال چالش برانگیز
اگه کریس ایوانز قراردادش با مارول تموم بشه و اخرین فیلمش هم اونجرز 4 باشه بنظرتون بازیگر بعدی کاپیتان امریکا کی میتونه باشه؟
واقعا سخته بجز کریس ایوانز بازیگر دیگه ای رو جای cap تصور کرد
نقل قول کردن
spider punisher83
#10 spider punisher83 1397-02-21 22:47
استاد ترابی مقالاتتون عالیه. شما تک و تنها تو این سایت به اندازه کل اون سایت پرمدعا که ادمین هاش قبلا عضو این سایت بودن مطالب مینویسید. اونم چه مقالاتی. یعنب 1 مقاله شما به اندازه کل خروجی اونا تو یه ماه می ارزه .قربان دستتون.
یعنی mtm به تنهایی جای حداقل 10 تای اونا کارایی داره . البته اینو خودشون هم میدونن ولی خواستم دوباره یاداوری بکنم :-)
mtm>10
جوخه یادت باشه ، اسپایدی سرورته :lol:
(جوخه = جوجه :lol: )
نقل قول کردن
spider punisher83
#11 spider punisher83 1397-02-21 22:51
اقا یه سئوال. اون قضیه عکس انیمیشن مردان ایکس چیه؟ کسی اپیزودش رو دیده؟ چرا کاپیتان چنگال داره؟ :o
نقل قول کردن
a.v.s
#12 a.v.s 1397-02-21 23:20
به نقل از spidey kg:

یه سوال چالش برانگیز
اگه کریس ایوانز قراردادش با مارول تموم بشه و اخرین فیلمش هم اونجرز 4 باشه بنظرتون بازیگر بعدی کاپیتان امریکا کی میتونه باشه؟
واقعا سخته بجز کریس ایوانز بازیگر دیگه ای رو جای cap تصور کرد

یه سوال اینجا اضافه کنم:
مگه نمیتونند قرارداد رو تمدید کنند؟
نقل قول کردن
spidey kg
#13 spidey kg 1397-02-22 14:38
به نقل از a.v.s:
به نقل از spidey kg:

یه سوال چالش برانگیز
اگه کریس ایوانز قراردادش با مارول تموم بشه و اخرین فیلمش هم اونجرز 4 باشه بنظرتون بازیگر بعدی کاپیتان امریکا کی میتونه باشه؟
واقعا سخته بجز کریس ایوانز بازیگر دیگه ای رو جای cap تصور کرد

یه سوال اینجا اضافه کنم:
مگه نمیتونند قرارداد رو تمدید کنند؟

چرا ولی خوده کریس ایوانز گفته که دیگه از نقش ابر قهرمانی خسته شده و درمورد اینکه میخواد دوباره قرار دادو تمدید کنه یا نه چیزی نگفته و او به احتمال زیاد در اونجرز 4 میمیره.مارول هم گفته که دنیای مارول بعد از فیلم اونجرز 4 به کلی تغییر کرد برا همین به احتمال زیاد بازیگرش عوض بشه
نقل قول کردن
a.v.s
#14 a.v.s 1397-02-22 16:03
به نقل از spidey kg:
به نقل از a.v.s:
به نقل از spidey kg:

یه سوال چالش برانگیز
اگه کریس ایوانز قراردادش با مارول تموم بشه و اخرین فیلمش هم اونجرز 4 باشه بنظرتون بازیگر بعدی کاپیتان امریکا کی میتونه باشه؟
واقعا سخته بجز کریس ایوانز بازیگر دیگه ای رو جای cap تصور کرد

یه سوال اینجا اضافه کنم:
مگه نمیتونند قرارداد رو تمدید کنند؟

چرا ولی خوده کریس ایوانز گفته که دیگه از نقش ابر قهرمانی خسته شده و درمورد اینکه میخواد دوباره قرار دادو تمدید کنه یا نه چیزی نگفته و او به احتمال زیاد در اونجرز 4 میمیره.مارول هم گفته که دنیای مارول بعد از فیلم اونجرز 4 به کلی تغییر کرد برا همین به احتمال زیاد بازیگرش عوض بشه

بله ولی یه جاهایی هم گفته بود که بدمم نمیاد هنوز نقش کاپیتان آمریکا رو بازی کنم ولی مسئله، قرارداد هست و من فقط تا اونجرز 4 با مارول قرارداد دارم پس شاید در فیلم های بعدی نباشم. خود کریس همسورث هم گفته که قراردادم تموم میشه ولی اگر مارول مایل باشه، من میتونم هنوز هم نقش ثور رو بازی کنم.
برای همین از این دو برداشت کردم که برخی بازیگران بخاطر قراردادهاشون نمیتونند دیگه نقش ابرقهرمانی بازی کنند.
ولی رابرت داونی جونیور نه. خود رابرت داونی جونیور گفته که دیگه از نقش های ابرقهرمانی خسته شده. از این خبر که قراره شرلوک هولمز 3 رو بسازند معلومه که قراره از مارول خداحافظی کنه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید