20 سریال ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده تلویزیون

20 سریال ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده تلویزیون

الان سریال های ابرقهرمانی  بسیار محبوب و معروف هستند ولی باید بدانید كه سابقه طولانی دارند. اینهایی كه در این لیست مورد اشاره قرار میگیرند بسیار گمنام هستند و مطمئنا از دیدن شان تعجب خواهید كرد! 

 

1- بلید (Blade)

سریال تلویزیونی بلید blade

سال پخش: 2006

سال 2006، سریال "بلید" براساس شکارچی معروف خون آشام ها در کمیک های مارول ساخته شد (برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این شخصیت، این مقاله را بخوانید). تایم لاین این سریال براساس فیلم های سینمایی بلید بود و آقای «دیوید اس گویر» به عنوان مغز متفکر فیلم های بلید روی این سریال هم نظارت داشت . جالبه که بدونید «جف جانز» به عنوان یکی از نویسندگان برتر دی سی و کسی که الان مدیر بخش سینمایی دی سی/وارنر شده به همراه اقای گویر فیلمنامه این سریال رو نوشت! در هر حال سریال از شبکه تازه تاسیس Spike TV پخش شد. به جای آقای  «وزلی اسنایپس» (که هنرپیشه نقش بلید در سه گانه سینمایی بود) ، «کرک جونز» (که یک رپر معروف است!) نقش بلید رو در این سریال ایفا کرد. متاسفانه بعد از فقط 13 قسمت این سریال کنسل شد  در حالی که استقبال نسبتا خوبی هم ازش شده بود . یه جورایی هم انگار از زمان خودش جلوتر بود.

 

2- قلمرو سخت (Harsh Realm)

 قلمرو سخت (Harsh Realm)

سال پخش: 1999 – 2000

"قلمرو سخت" کمیک بوکی گمنام بود که سال 1993 توسط «جیمز هادنال» و «اندرو پاکوئت» برای Harris Comics خلق شد. داستانش در آینده میگذشت که در آن دنیاهای واقعیت مجازی (virtual realities) وجود دارد. یکی از این دنیاها "قلمرو سخت" لقب گرفته. سپس کارآگاهی خصوصی به نام «دکستر گرین» استخدام میشه تا به این دنیا بره و دنبال پسر گمشده یک خانواده ثروتمند بگرده. سال 1999 و پس از موفقیت فیلم"ماتریکس" ، شبکه FOX از خالق سریال معروف و موفق "پرونده های مجهول" (X-Files) خواست تا براساس این کمیک سریالی بسازه. او هم این کار را کرد ، منتهی خیلی در داستان تغییر ایجاد کرد. این سریال با استقبال خوبی مواجه نشد و بعد از تنها 7 قسمت کنسل شد.

 

3- اتومن (Automan)

سريال automan

سال پخش: 1983– 1984

این سریال 13 قسمتی سال 1983 روی آنتن شبكه ABC رفت و ماجراهای یك پلیس و متخصص كامپیوتر به نام «والتر نبیچر» را روایت میكرد كه از هولوگرام اختراع شده توسط خودش یعنی Automan برای مبارزه با جرم و جنایت بهره میگرفت. شوخی های لوس و جلوه های ویژه مسخره ای داشت ولی طرفداران خاص خودش رو داره.

 

4- هدف انسانی (Human Target)

 هدف انسانی (Human Target)

سال پخش: سری اول: 1992

سری دوم: 2010 – 2011

تا به حال دو شخصیت با لقب "هدف انسانی" در کمیک بوک های دی سی دیده شده است. اولین آن «فرد ونابل» (Fred Venable) است که سال 1953 خلق شد . دومین آنها نیز «کریستوفر چنس» (Christopher Chance) بود که سال 1972 خلق شد . این شخصیت یک کارآگاه خصوصی و بادیگارد است که در هویت مشتریانی که بهش مراجعه میکنند فرو میره. یعنی مثلا یکی میاد میگه فلان آدمکش یا خلافکار میخواد منو بکشه . بعد هویت این فرد رو انتخاب میکنه تا به پرونده رسیدگی کنه و در واقع با این کار خودش رو در معرض خطرات زیادی قرار میده (به خاطر همینه که بهش میگن "هدف انسانی"). کمیک های او اخیرا توسط "ورتیگو" چاپ شده اند. سال 1992 یک سریال 7 قسمتی از هدف انسانی ساخته شد که روی آنتن ABC رفت (جالبه که قسمت پایلوت این سریال سال 1990 ساخته شده بود که هیچ وقت پخش نشد!). سال 2010 شبکه FOX سریال جدید هدف انسانی را ساخت که «مارک والی» نقش اصلی را ایفا میکرد. این سریال دو فصل دوام داشت . ضمن اینکه نسبت به سری اول با نقدهای مثبت تری هم روبرو شد.

 

5- پرندگان شکاری (Birds of Prey)

سريال birds of prey

سال پخش: 2002

 این سریال از روی سری كمیك بوكی انتشارات دی سی ساخته شد و در شهر گاتام كه بتمني در آن وجود نداشت جریان داشت. شخصیت های اصلی عبارت بودند از: «باربارا گوردون /اراكل» با بازی دینا میر، «هلنا كایل/هانترس» با بازی اشلی اسكات، «دینا لانس» با بازی ریشل اسكارستن. این سه نفر به كمك یك افسر پلیس و همچین دستیار با وفای بتمن یعنی «آلفرد پنی ورث» به جنگ جنایت میرفتند. این سریال ابتدا با استقبال نسبی روبرو شد ولی خیلی زود افت كرد و فقط یك سیزن 13 قسمته از رویش ساخته شد.

 

6- عقرب سیاه (Black Scorpion)

سريال بلك اسكورپيون

سال پخش: 2001

 از آن سریال هایی بود كه هیچ ابایی از لوس بودن نداشت! خیلی هم از سریال معروف بتمن در تلویزیون كه دهه 60 میلادی پخش میشد، الهام گرفته بود. در این سریال خانم «میشل لینتا» (كه دختر شایسته ایالت كانزاس هم شده) نقش كارآگاه پلیسی را بازی میكرد كه زندگی دوگانه ای داشت و گاهی اوقات ماسك میزد و با جرم و جنایت مبارزه میكرد. او شباهت زیادی به بتمن داشت و از تجهیزات جورواجور استفاده میكرد . نقطه ضعف اصلی سریال در بدمن های بیخود و بی مصرفی بود كه این خانم باهاشون مبارزه میكرد. به همین دلیل  Black Scorpion فقط یك سیزن 22 قسمته دوام آورد.

 

7- شنل پوش (The Cape)

سريال cape

سال پخش: 2010 - 2011

این سریال كه بازیگران نسبتا مطرحی هم داشت با نقدهای چندان مثبتی روبرو نشد و از تعداد مخاطبین اش خیلی زود كاسته شد. در هر حال ،  داستان یك پلیس درستكار را تعریف میكرد كه برای او از جانب خلافكاران پاپوش دوخته شده و متهم به قتل شده بود. او در نهایت به ابرقهرمانی به نام "شنل پوش" (The Cape) تبدیل میشود. اولش قرار بود سیزن اول این سریال 13 قسمته باشد ولی به 10 قسمت تقلیل یافت. تازه به جای اینكه روی آنتن برود از وب سایت شبكه NBC پخش شد! ناگفته نماند كه در رشته بهترین گریم كاندید دریافت جایزه "امی" شد.

 

8- کاپیتان نایس (Captain Nice )

كاپيتان نايس

سال پخش: 1967

این سریال كمدی كه عمرش بسیار كوتاه بود به نوعی قرار بود ابرقهرمانی را ارائه دهد كه شباهت هایی به كاپیتان آمریكا و سوپرمن داشته باشد چون شخصیت اصلی اش یك پلیس شیمیدان بود كه سرمی درست میكند تا به نیروهای فوق بشری مثل پرواز، شكست ناپذیری و قدرت جسمانی بالا دست یابد. با وجود اینكه توسط خالقان سریال موفقی مثل Get Smart خلق شده بود ولی انقدر لوس و بیمزه بود كه شبكه NBC بعد از 15 قسمت آن را كنسل كرد.

 

9- الکترا وومن  و دینا گرل (Electra Woman and Dyna Girl)

- الکترا وومن  و دینا گرل (Electra Woman and Dyna Girl)  سال پخش: 1976 – 1977  سریالی که اواسط دهه 70 میلادی از شبکه ABC پخش میشد (16 قسمت ازش پخش شد). درباره دو ابقرهرمان زن بود که با جرم و جنایت مبارزه میکردند. «دیدره هال» نقش Electra Woman و «جودی استرانگیس» نقش دستیار نوجوان او یعنی Dyna Girl را بازی میکردند. آنها در ضمن خبرنگار مجله  Newsmaker Magazine هم بودند . جالبه که نام خانوادگی واقعی آنها هرگز فاش نشد و فقط فهمیدیم که اسمشون «لوری» و «جودی» هستش. در هر قسمت آنها لباس های تنگ خودشان را در هاله ای از نور به نام Electra-Change پوشیده و سوار بر Electracar به جنگ خلافکاران میرفتند. در این راه از گجت های تکنولوژیکی هم بهره میگرفتند. یک دانشمند نابغه به نام «فرانک هفلین» نیز در مقر آنها به نام ElectraBase بود که بهشون کمک میکرد! همانطور که میبینید اونا در واقع نسخه مونث بتمن و رابین بودند!  لازم به ذکره که سال 2016 یک سریال اینترنتی که در واقع ریبوت این سریال بود ساخته شد که از اپیزودهای کوتاه تشکیل شده بود.     - بهترین قهرمان آمریکا (The Greatest American Hero)  سال پخش: 1981 – 1983  یک سریال کمدی ابرقهرمانی که برای سه فصل از شبکه ABC پخش شد ( اولش به صورت یک پایلوت دو ساعته تولید شد). داستان معلمی به نام «رالف هینکلی» (با بازی «ویلیام کات» ) را روایت میکرد که یک روز گروهی از بیگانگان بهش لباس قرمز و سیاهی  اعطا میکنند که بهش قدرت فوق بشری میده. متاسفانه او کتابچه راهنمای لباس رو گم میکنه و باید با آرمونو  خطا بفهمه قدرت هاش چطور عمل میکنند! به همین دلیل اتفاقات بامزه های رخ میدهد.  لازم به ذکره که سال 1986 بازیگران این سریال بار دیگر گرد هم آمدند تا یک فیلم پایلوت تلویزیونی به نام "بهترین مونث زن آمریکا" (The Greatest American Heroine) بسازند ولی این پایلوت هرگز روی آنتن نرفت و در عوض ادیت شد تا به عنوان اپیزودهای جدید سریال قبلی پخش بشه!

سال پخش: 1976 – 1977

سریالی که اواسط دهه 70 میلادی از شبکه ABC پخش میشد (16 قسمت ازش پخش شد). درباره دو ابرقهرمان زن بود که با جرم و جنایت مبارزه میکردند. «دیدره هال» نقش Electra Woman و «جودی استرانگیس» نقش دستیار نوجوان او یعنی Dyna Girl را بازی میکردند. آنها در ضمن خبرنگار مجله  Newsmaker Magazine هم بودند . جالبه که نام خانوادگی واقعی آنها هرگز فاش نشد و فقط فهمیدیم که اسمشون «لوری» و «جودی» هستش. در هر قسمت آنها لباس های تنگ خودشان را در هاله ای از نور به نام Electra-Change پوشیده و سوار بر Electracar به جنگ خلافکاران میرفتند. در این راه از گجت های تکنولوژیکی هم بهره میگرفتند. یک دانشمند نابغه به نام «فرانک هفلین» نیز در مقر آنها به نام ElectraBase بود که بهشون کمک میکرد! همانطور که میبینید اونا در واقع نسخه مونث بتمن و رابین بودند!

لازم به ذکره که سال 2016 یک سریال اینترنتی که در واقع ریبوت این سریال بود ساخته شد که از اپیزودهای کوتاه تشکیل شده بود.

دینا گرل

 

 

10- بهترین قهرمان آمریکا (The Greatest American Hero)

 بهترین قهرمان آمریکا (The Greatest American Hero)

سال پخش: 1981 – 1983

یک سریال کمدی ابرقهرمانی که برای سه فصل از شبکه ABC پخش شد ( اولش به صورت یک پایلوت دو ساعته تولید شد). داستان معلمی به نام «رالف هینکلی» (با بازی «ویلیام کات» ) را روایت میکرد که یک روز گروهی از بیگانگان بهش لباس قرمز و سیاهی  اعطا میکنند که بهش قدرت فوق بشری میده. متاسفانه او کتابچه راهنمای لباس رو گم میکنه و باید با آزمون و  خطا بفهمه قدرت هاش چطور عمل میکنند! به همین دلیل اتفاقات بامزه های رخ میدهد.

لازم به ذکره که سال 1986 بازیگران این سریال بار دیگر گرد هم آمدند تا یک فیلم پایلوت تلویزیونی به نام "بهترین مونث زن آمریکا" (The Greatest American Heroine) بسازند.

بهترین قهرمان زن آمریکا

ولی این پایلوت هرگز روی آنتن نرفت و در عوض ادیت شد تا به عنوان اپیزودهای جدید سریال قبلی پخش بشه!

 

11- آیسیس (Isis)

سريال isis

سال پخش: 1975– 1977

قبل از اینكه سریال معروف Wonder Woman در دهه 70 میلادی ساخته شود، سریال مشابه دیگری به نام "اسرار آیسیس" (The Secrets of Isis) ساخته شد (كه بعدا به Isis تغییر نام داد) با شركت خانم «جوآنا كامرون» در نقش معلم علوم دبیرستان كه یك شی متعلق به مصر باستان پیدا میكند و به نیروهای الهه ای به نام آیسیس دست میابد. این سریال دو فصل پخش شد و درست مثل خیلی از سریال های ابرقهرمانی دهه 70 پر بود از پیام ها و اندرزهای اخلاقی برای كودكان. اكشن سریال هم در مقایسه با سریال های فعلی خنده دار است.

 

12- مانتیس (M.A.N.T.I.S)

سريال مانتيس

سال پخش: 1994– 1995

سریال سوپرهیرویی و تك سیزنی که اواسط دهه 90 میلادی پخش شد و جالب اینكه پایلوت آن را «سم ریمی» (كارگردان سه گانه مرد عنكبوتی) ساخت. خلاصه داستان: یك دانشمند ثروتمند وقتی از كمر به پایین فلج میشود ، سعی میكند برای خودش یك لباس ویژه بسازد و با تجهیزات پیشرفته و انتخاب یك هویت مخفی برای خودش، به جنگ جنایت برود. این سریال با استقبال بدی مواجه نشد ولی در كمال تعجب فاكس آن را كنسل كرد. جالبه كه سازندگان سریال فكر ميكردند حتما سیزن 2 هم ساخته خواهد شد . بنابراین در قسمت اخر سیزن 1 دیدیم كه قهرمان اصلی در حین مقابله با یك دایناسور نامرئی كشته میشود!!!

 

13- آقای معرکه (Mr. Terrific)

سريال mr terreific

سال پخش: 1967

قصه یك كارگر ضعیف پمپ بنزین به نام «استنلی بیمیش» ، كه توسط سازمان پروژه های مخفی آمریكا به یك ابرقهرمان تبدیل میشود. نكته جالب اینجا بود كه او "قرص های نیرو زا" (power pills) میخورد و برای مدت محدودی به نیروهای فوق بشری دست میافت! ولی این سریال بیشتر روی جنبه های فكاهي تمركز میكرد ( استنلی یه جورایی مثل «كارآگاه گجت» عمل میكرد و معمولا قبل از اینكه ماموریت خودش را به پایان برساند، نیروهایش تمام میشد!) . در هر حال این سریال (كه در كنار سریال دیگر NBC یعنی Mr Nice پخش میشد) پس از 17 اپیزود به آخر خط رسید.

 

14- ویچ بلید (Witchblade)

 ویچ بلید (Witchblade)

سال پخش: 2001 – 2002

همانطور که در این مقاله گفته شد ، «ویچ بلید» شخصیت نسبتا جدیدی است و اولین بار سال 1995 در كمیك های انتشارات Top Cow ظاهر شد. خود ویچ بیلد در اصل یك وسیله ماورا الطبیعه است كه به صورت یك دستكش درآمده و با یك میزبان مونث پیوند میخورد و به او قدرت هایی میبخشد (مثل قدرت بالا، توانایی پرواز، خوب شدن زخم ها و ...) كسی كه  میزبان ویچ بلید میشود از این توانایی ها علیه پلیدی بهره میگیرد. معروف ترین میزبان ویچ بلید «سارا پزینی» (Sara Pezzini) است. او یك افسر پلیس نیویورك است كه ابتدا برای كنترل نیروهایش مشكل دارد ولی بعد ابرقهرمانی میشود كه هم با پلیدی ها میجنگد و هم با آن هایی كه میخواهند دستكش ویچ بلید را برای مقاصد شیطانی خود مورد استفاده قرار دهند. سال 2001 شبکه TNT سریال ویچ بلید را ساخت که دو فصل ادامه یافت . البته اولش به صورت یک فیلم تلویزیونی روی آنتن رفت که در آن خانم «یانسی باتلر» نقش اصلی را ایفا میکرد . این فیلم با استقبال خیلی خوبی مواجه شد و در نتیجه TNT سریالش رو هم ساخت (23 قسمت). الانم مدتیه میگن قراره فیلم یا سریال جدیدی براساس این شخصیت ساخته بشه.

 

15- نخاله های علم (Misfits of Science)

سريال Misfits of Science

سال پخش: 1985 - 1986

یك سریال پر پتانسیل درباره موضوعات ماورا الطبیعه كه از فیلم موفق و پرفروش "شكارچیان ارواح" (Ghostbusters) و کمیک بوک های X-Men الهام گرفته بود. بازیگران جالب و متنوعی هم در آن حضور داشتند. ولی بعد از مدتی ادامه سریال دیگر برای NBC مقرون به صرفه نبود بنابراین آن را پس از 15 اپیزود كنسل كرد. لازم به ذكر است كه این سریال هواداران بسیار باوفایی هم دارد و به یك سریال cult classic تبدیل شده است.

 

16- میوتانت ایکس (Mutant X)

سريال ميوتانت ايكس

سال پخش: 2001- 2004

مارول خودش این اسپین آف مردان ایكس را برای تلویزیون تهیه كرد (منتهی با حضور میوتانت های گمنام) ولی فاكس بعد از مدتی از مارول شكایت كرد  این سریال پتانسیل بسیار خوبی داشت و خیلی هم با استقبال مواجه شد و 3 فصل از ان هم ساخته شد ولی همانطور كه گفته شد فاكس از مارول شكایت كرد (مارول بیچاره هم مجبور شد به فاكس غرامت بدهد!) همچنین شركت سازنده سریال هم ورشكست شد و در نتیجه این سریال محبوب هم كنسل شد. در حالیكه قرار بود سیزن 4 آن هم ساخته شود ... حیف !

 

17- سوامپ ثینگ (Swamp Thing )

 سوامپ ثینگ (Swamp Thing )

سال پخش: 1990 – 1993

«سوامپ ثینگ» (که من در کتاب خودم به نام "تاریخچه تحلیلی کمیک بوک" نامش را «موجودی از باتلاق» ترجمه کردم) از شخصیت های مهم دنیای دی سی هستش که در این مقاله هم معرفی شده. در این مقاله هم گفتم که در دهه 80 میلادی دو فیلم سینمایی از رویش ساخته شد که اولی موفق و دومی ناموفق بود. در اوایل دهه 90 میلادی نیز سریالش ساخته شد که در کمال تعجب 72 اپیزود هم ادامه یافت. «دیک دوراک» (بدلکاری که در فیلم های سوامپ ثینگ نقش این هیولا را بازی کرده بود) در این سریال هم به ایفای این نقش پرداخت. از اواسط فصل اول، لحن سریال دارک تر شد. سعی هم شد به موضوعات عمیق تر و روانشناختانه  و همچنین مسائل ماورا الطبیعه پرداخته بشه. البته نقدهای خیلی خوبی نصیبش نشد و کلا سریال عجیبی بود ولی شبکه USA Network خیلی ازش راضی بود و همانطور که گفتم 72 قسمتش رو ساخت. ضمن اینکه علیرغم بودجه محدودش اما از نظر گریم بسیار سریال موفقی بود.

 

18- هویت مخفی من (My Secret Identity)

سريال هويت مخفي من

سال پخش: 1988- 1991

یك سریال كانادایی و موفق كه برنده جایزه امی هم شده است. در این سریال یك نوجوان 14 ساله به نام اندرو كلمنتس كه با یك دانشمند نابغه رفیق است با یك اشعه برخورد و به نیروهای فوق بشری دست میابد. او از این نیروها استفاده میكند تا با جنایت بجنگد و همچنین مشكلات شخصی اش را حل كند. او ابتدا برای خودش نام Ultraman را انتخاب ولی بعدا از آن صرف نظر كرد ...

 

19- مرد شب (Night Man)

سريال نايت من

سال پخش: 1997- 1999

این سریال اقتباس آزادی بود از كمیك های Night Man كه توسط انتشارات Malibu چاپ میشد (این شركت بعدها توسط مارول خریداری شد) در این سریال دیدیم كه یك نوازنده ساكسفون به نام «مت كولم» تبدیل به یك سوپرهیرو میشود (در واقع او توسط رعد و برق مورد اصابت قرار میگیرد و قادر میشود شرارت رو به صورت تله پاتیك شناسایی كند ولی در عوض دیگر نميتواند بخوابد!) این سریال بودجه پایینی داشت ولی دو سیزن دوام آورد (در مجموع 44 قسمت از آن ساخته شد).

 

20- لاک پشت های نینجا: جهش بعدی (Ninja Turtles: The Next Mutation)

لاک پشت های نینجا: جهش بعدی (Ninja Turtles: The Next Mutation)

سال پخش: 1997 – 1998

«لاک پشت های نینجا» اولش تقریبا یک دهه به طور موفقیت آمیز در کارتون و سینما ظاهر شدند و سپس در سال 1997 شبکه FOX Kids تصمیم گرفت سریال آنها را نیز بسازه. این در واقع اولین و تنها سریال تلویزیونی غیر کارتونی آنها به شمار میاد. متاسفانه خیلی هم بد بود و فقط یک سیزن از آن ساخته شد (میگن هزینه تولیدش زیاد بوده) جالبه که شخصیت های مکمل مهم کمیک بوک های لاک پشت های نینجا یعنی «اپریل اونیل» و «کیسی جونز» در آن غایب بودند! سلاح مایکل آنجلو هم عوض شده بود . اما عجیب ترین چیز این بود یک لاک پشت مونث به نام Venus di Milo به گروه اضافه شده بود که قابلیت های جادویی داشت!!! این شخصیت بعد از این دیگر در کارتون یا فیلم دیگری از لاک پشت های نینجا به کار نرفت. همچنین لازم به ذکره که شخصیت های سریال در چند قسمت از سریال Power Rangers in Space نیز حضور یافتند.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 فیلم ابرقهرمانی/کمیک بوکی فراموش شده سینما

15 شخصیت دنیای کمیک که یادتون رفته قبلا هم در تلویزیون دیده شده بودند!

40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت اول

 40 فیلمی که (احتمالا) نمیدانستید کمیک بوکی هستند – قسمت دوم

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 سریال برتر کمیک بوکی 

15 کارتون کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

blackspidey
#1 blackspidey 1394-03-14 12:33
خیلی خوب بود مقاله جالب بود!من cape رو دیده بودم ولی خیلی خوشم نمیومد....
نقل قول کردن
bullied hero
+1 #2 bullied hero 1394-03-14 12:48
وای این nightman چقدر شبیه بتمنه :eek:
من با اتومن حال کردم.
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+1 #3 Ali Khodabandeh 1394-03-14 12:48
ممنون بابت مقاله فوقالعاده خوبتون
راستی شبکه نتلفیکس انگار اعلام کرده از رو کارکتر های بلید وروح سوار میخاد سریال بسازه
نقل قول کردن
Artemis
+1 #4 Artemis 1394-03-14 13:07
ممنون مقاله ی خیلی خوبی بود
من فقط با birds of prey یکم اشنایی داشتم

ضمنا دن اسلات یه خراب کاری دیگه هم انجام داد.من تا صفحه ی نوزده هیچ مشکلی نداشتم باهاش و عالی بود ولی یه دفعه طبق معمول خراب کرد.کامیک به بدترین وجه ممکن تموم شد
البته با توجه به حضور ونوم تو کاور شماره ی 2 احتمال زیادی وجود داره که خود ونوم برگرده.در اینصورت از گناه اسلات یکم کم میشه ولی باز هم کاری که پیتر انجام داد غیر قابل باور بود
نقل قول کردن
Old Man Logan
+1 #5 Old Man Logan 1394-03-14 14:00
night man یه کپی خالص از بتمنه که
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #6 Agent Marvel 1394-03-14 14:24
همه این سریال ها را دارم ولی تک تک این سریال ها بی کیفیت هستند.
نقل قول کردن
havig
+2 #7 havig 1394-03-14 14:31
ولی این آیسیس خیلی جالبه اسم طرف داعش بوده :lol:
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #8 Agent Marvel 1394-03-14 14:39
البته سریال رنجرها هم که سال ۲۰۰۹ پخش شد خیلی خوب بود.
نقل قول کردن
batspider
+1 #9 batspider 1394-03-14 15:03
من the cape رو دوبله فارسی دیدم .خیلی قشنگ بود
فکر کردم خود شبکه داره تنبلی میکنه دیگه پخشش نمی کنه نگو کنس شده بود :cry:
نقل قول کردن
Ali Khodabandeh
+1 #10 Ali Khodabandeh 1394-03-14 15:32
کسی لینک میوتانت ایکس رو نداره؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
Youngie
+1 #11 Youngie 1394-03-14 16:31
به نقل از havig:
ولی این آیسیس خیلی جالبه اسم طرف داعش بوده :lol:

هویج این آبی شده؟! صلوات!
نقل قول کردن
2m-had
+1 #12 2m-had 1394-03-14 18:00
خدارو شکر که این سریال های آب دو خیاری رو الآن نمی بینیم!!!!!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #13 Agent Marvel 1394-03-14 18:02
2m-had خودتم برای کارنیج خوبیا!
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #14 Agent Marvel 1394-03-14 19:13
باز لااقل این سریال ها بعد ۱۰،۱۲ قسمت میرفتن پی کارشون.این مرد عنکبوتی نهایی هفتاد و چند قسمته جاخوش کرده تو تلوزیون خیال رفتنم نداره.
نقل قول کردن
havig
+1 #15 havig 1394-03-14 20:22
به نقل از Young Avenger:
به نقل از havig:
ولی این آیسیس خیلی جالبه اسم طرف داعش بوده :lol:

هویج این آبی شده؟! صلوات!


all-new all-different havig :-*
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
+1 #16 Mehrad Davaii 1394-03-14 21:36
یا خود خدا!
عجب سریال های بووووووووووووووووقی!!
فقط 1 قسمت از cape رو دیدم که اون هم خیلی خیلی بد بود!!!
( خدا رو شکر تو عصر طلایی سینما و تلویزیون ابر قهرمان ها هستیم! )
نقل قول کردن
mtm
+1 #17 mtm 1394-03-14 23:14
دوستان ...
اینجا بحث جاذبه های جنسی نداریم

رعایت کنید
نقل قول کردن
Man of night
+1 #18 Man of night 1394-03-14 23:14
راستی دنبال سریال bird of prey هستم کسی لینکی ازش نداره ممنون میشم دوستان
نقل قول کردن
mtm
+1 #19 mtm 1394-03-14 23:17
یه توضیح درباره این مقاله بدم ...

این مقاله درباره همه سریال های سوپرهیرویی نیست
فقط درباره اون سریال هایی هست که به دست فراموشی سپرده شدن و کسی دیگه یادشون نمیاد

بدیهیه سریال های قدیمی ولی معروف و ماندگار مثل هالک (با بازی بیل بیکسبی) ، واندر ومن (ده 70) یا سریال های شزم و سوپرمن در دهه های 40 و 50 میلادی شامل این مقاله نمیشن
نقل قول کردن
Man of night
+2 #20 Man of night 1394-03-14 23:37
اقای ترابی چشم من دوستتون دارم از مجله پیلبان با شما اشنا شدم اونم کل کل تون با اقای ضیا در مجله بر سر اسپایدرمن والا به خدا منظوری نداشتم همین
نقل قول کردن
batman
+1 #21 batman 1394-03-16 22:24
به نظر من birds of prey و the cape و black scorpion و night man می تونستن سریالای خوبی باشن
نقل قول کردن
2m-had
+1 #22 2m-had 1394-04-31 22:36
پستو چرا دوباره آوردین تو فهرست؟
نقل قول کردن
a.v.s
+1 #23 a.v.s 1394-04-31 23:00
به نقل از havig:
به نقل از Young Avenger:
به نقل از havig:
ولی این آیسیس خیلی جالبه اسم طرف داعش بوده :lol:

هویج این آبی شده؟! صلوات!


all-new all-different havig :-*

:D :lol: :D :lol: :D :lol:
نقل قول کردن
The Assassin
+1 #24 The Assassin 1394-04-31 23:03
من اصولا تا چن وقت پیش که ی عکس ازش دیدم نمی دونستم man thing وجود داره حتی اسمشم نشنیده بودم
نقل قول کردن
mtm
+1 #25 mtm 1394-04-31 23:08
به نقل از The Assassin:
من اصولا تا چن وقت پیش که ی عکس ازش دیدم نمی دونستم man thing وجود داره حتی اسمشم نشنیده بودم


جای مختار واقعا خالی که کلی شوخی بالای 18 سال با اسم man thing بکنه ! :-*
قطعا کلی بهت گیر میداد که "واقعا تا به حال نمیدونستی man thing وجود داره؟ :eek: " و ....

:lol:
نقل قول کردن
a.v.s
+1 #26 a.v.s 1394-05-01 00:20
واکنش من به این پوستر :

:o :-? :sigh: :roll: :P :D مسخره این مسخره ترین و خنده دار ترین پوستری بود که دیدم آخه نگاه کن با یه انگشت ستون رو گرفته
نقل قول کردن
Hobbit
#27 Hobbit 1395-04-12 15:56
:o
iهی فکر میکنم تمام مقالات سایتو خوندم بعد میبینم راه دارازی در پیش دارم... :sad:
آقایون میدونم این حرفم هیچ ریطی به کمیک نداره اما با خوندن این مقاله یه دفعه یاد او سریال ژنا نمیدونم زنا افتادم دلیلشم تا حالا نفهمیدم...
من از این لیست فقط کیپ رو دیدم که ای کاش نمیدیدم :-x
نقل قول کردن
beast boy
#28 beast boy 1395-04-12 16:13
وای پسر
خداوکیلی الان که می فهمم چقدر خوبه که دیگه نظرات مثبت منفی نمی خوره
البته الان در شرایط خاص مثبت یا منفی می خوره بعضی از نظرات اما قبل وضعیت خیلی بد بوده واقعا خیلی خوب شده
عمو مختار این همان مقاله است که می گفتید ؟ یا نه؟
نقل قول کردن
StarLord
#29 StarLord 1395-04-12 16:19
من من ثینگ رو از روی فیلمش میشناختم و یه همچون تصوری ازش داشتم!
ممنون از مطلب جالب
نقل قول کردن
arkham knight
#30 arkham knight 1395-04-12 16:29
به نقل از Ak47:
ممنون بابت مقاله فوقالعاده خوبتون
راستی شبکه نتلفیکس انگار اعلام کرده از رو کارکتر های بلید وروح سوار میخاد سریال بسازه

این کامنتای قدیمی خیلی خوبن...
مثل همین کامنت توی سال پیش ، که پیشبینی کرده بود قضیه سریال روح سوار و بلیدو... :lol:
نقل قول کردن
mokhtar
#31 mokhtar 1395-04-12 16:30
به نقل از beast boy:

عمو مختار این همان مقاله است که می گفتید ؟ یا نه؟

نه بابا! گفتم مقاله درباره يك كميك تك قسمتيه كه تا چند دقيقه دقيقه روي سايت قرار ميگيره
اول كميكش مياد
بعدش كه خونديد، مقاله مياد
نقل قول کردن
mokhtar
#32 mokhtar 1395-04-12 16:34
تازه پرفسور،
اين مقاله چه ربطي به سريال "مختار نامه" داره؟ :-*
نقل قول کردن
Hobbit
#33 Hobbit 1395-04-12 16:38
به نقل از Hobbit:
:o
iهی فکر میکنم تمام مقالات سایتو خوندم بعد میبینم راه دارازی در پیش دارم... :sad:
آقایون میدونم این حرفم هیچ ریطی به کمیک نداره اما با خوندن این مقاله یه دفعه یاد او سریال ژنا نمیدونم زنا افتادم دلیلشم تا حالا نفهمیدم...
من از این لیست فقط کیپ رو دیدم که ای کاش نمیدیدم :-x

اینم عکسش(به خدا 2ساعت معطل شدم یه عکس فرهنگی ازش پیدا کنم) :D
تازه اسم سریاله هم xena
#Articles
@Spidey_IR
نقل قول کردن
mokhtar
#34 mokhtar 1395-04-12 16:47
به نقل از Hobbit:
به نقل از Hobbit:
:o
iهی فکر میکنم تمام مقالات سایتو خوندم بعد میبینم راه دارازی در پیش دارم... :sad:
آقایون میدونم این حرفم هیچ ریطی به کمیک نداره اما با خوندن این مقاله یه دفعه یاد او سریال ژنا نمیدونم زنا افتادم دلیلشم تا حالا نفهمیدم...
من از این لیست فقط کیپ رو دیدم که ای کاش نمیدیدم :-x

اینم عکسش(به خدا 2ساعت معطل شدم یه عکس فرهنگی ازش پیدا کنم) :D
تازه اسم سریاله همxena

تلفظ صحيح اين سريال هستش "زينا"
سريال معروف و محبوبي هستش. سم ريمي تهيه كننده و مغز متفكرش بوده.
داداش تد ريمي (كه تو فيلماي مرد عنكبوتي هم نقش كوتاه داشت) تو اين سريال بازي كرده.
به نظرم از روش كميك هم خلق شده
نقل قول کردن
Hobbit
#35 Hobbit 1395-04-12 16:51
ای جان
ممنون واسه تلفظ صحیح
از اینکه دوباره اسم ریمی به گوشم خورد خوشحال شدم :cry:
نقل قول کردن
Spidey
#36 Spidey 1395-04-12 22:12
مقاله خوبی بود ولی من هیچ کدومو نمیشناختم :-*
نقل قول کردن
Bruce Wayne
#37 Bruce Wayne 1395-04-13 02:28
ممنون از شما جناب ترابی که ما را با قهرمانان فراموش شده اشنا گردید...انشالا فراموش نشوند
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#38 mat mordak/DareDevil 1395-04-13 12:54
فوق العاده بود و همینطور مسخره :o با تشکر از استاد ترابی
نقل قول کردن
Victor Mancha
#39 Victor Mancha 1395-04-15 01:59
حتی یکیشونو هم نمیشناختم واقعا دمتوون گرم
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#40 Remi_GAMBIT 1396-10-07 10:57
سلام.
ببخشید فیلم man-thing هم میتونست تو این لیست جا بگیره؟
(اسپم:لطفا ی مطلب درباره شخصیت های سریال ماموران شیلد هم بزارید.ممنون :lol: )
نقل قول کردن
spidermanKR
#41 spidermanKR 1396-10-07 11:11
سلام می خواستم منو یه راهنمایی بکنین در مورد ترتیب دیدن سریال های مارول
نقل قول کردن
mani s.h
#42 mani s.h 1396-10-15 16:09
استاد ترابی در مورد لاک پشت ها!من این سریالو 7 سالگی میدیدم ولی یادمه یک سریال موفق هم داشت که کیسی و آپریل هم در آن بودند این سریالی هم که میگم چند فصلی بود و حتی دز جم جونیور هم میدادش اما الان جم تین میدش
نقل قول کردن
AB.A.M
#43 AB.A.M 1398-03-13 20:52
ممنون مقاله خوبی
میوتانت ایکس سریال خوبی بوده :-)
نقل قول کردن
Iron Captain
#44 Iron Captain 1399-06-06 04:15
به نقل از Ali Khodabandeh:
ممنون بابت مقاله فوقالعاده خوبتون
راستی شبکه نتلفیکس انگار اعلام کرده از رو کارکتر های بلید وروح سوار میخاد سریال بسازه

فکر نکنم نتفلیکس بخواد یه همچین کاری کنه.
نتفلیکس کارش با مارول دیگه تموم شده گوست رایدر هم قرار بود شبکه ی هولو بسازه که اونم فکر کنم کنسل شد
نقل قول کردن
Iron Captain
#45 Iron Captain 1399-06-06 04:18
خیلی ممنون بابت مقاله استاد واقعا عالی بود.
البته میدونم دیگه جمله ی کلیشه ای تو سایت شده ولی واقعا ممنون من واقعا مدیون شما هستم.
در ضمن همه ی اینا رو یادداشت کردم که بعدا دانلود کنم بشینم نگاه کنم.
یعنی واقعا با یه همچین مقالاتی که شما مینویسین نشون میدین که چقدر اطلاعاتتون زیاده حتی چیزایی رو دیدین که هیچ کس ندیده
نقل قول کردن
Iron Captain
#46 Iron Captain 1399-06-06 04:19
به نقل از mani s.h:
استاد ترابی در مورد لاک پشت ها!من این سریالو 7 سالگی میدیدم ولی یادمه یک سریال موفق هم داشت که کیسی و آپریل هم در آن بودند این سریالی هم که میگم چند فصلی بود و حتی دز جم جونیور هم میدادش اما الان جم تین میدش

من فکر میکنم شما احتمالا سریال کارتونیشو دیدین البته بازم خود استاد باید جواب بده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید