20 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری برتر درباره فیلم "اونجرز: جنگ بینهایت" که ممکنه درست باشند

هشدار: این مقاله ممکنه حاوی اسپویل درباره فیلم ثور: راگناروک باشه.

مقدمه: دیشب اولین تریلر فیلم جنگ بینهایت منتشر شد و همه ما رو متحیر ساخت! ما هم تو سایت بلافاصله اون رو بررسی و تحلیل کردیم (اینجا) ولی حقیقتش نمیشه به طور دقیق داستان فیلم رو فهمید و فقط میشه چیزهایی رو حدس زد. مخصوصا مارول که خودتون میدونید چقدر در پنهان کاری و گمراه کردن مخاطبین با تریلرهای خودش تخصص داره. ولی در هر حال چیزی که مسلمه و خود مارول هم تایید کرده قراره در پایان این فیلم یا فیلم بعدی با خیلی از قهرمانان محبوب مارول خداحافظی کنیم. ضمن اینکه فایگی تایید کرده قراره در فاز بعدی حداقل 20 فیلم دیگه ببینیم. بنابراین این فن تئوری ها از طرف ما تقدیم به شما .

و البته به یاد داشته باشید که اینا "فن" تئوری هستند. یعنی ممکنه درست باشند  یا غلط چون توسط هواداران ایجاد شده اند. ضمن اینکه منبع این مقاله سایت CBR هستش که البته خودم هم خیلی چیزا بهش اضافه کرده ام و ممکنه برخی از آیتم های مقاله تکراری باشند. یعنی قبلا در مقالات دیگر سایت ما اونا رو خونده باشید.

 

20- تسراکت دست لوکی است

 تسراکت دست لوکی است

در یک سوم نهایی فیلم راگناروک وقتی اهالی ازگارد دارند از نابودی محل سکونت خودشان فرار میکنند، لوکی فرستاده میشه تا کلاهخود «سورتور» را داخل "آتش ابدی" بندازه. اینجاست که او چشمش میفته به تسراکت. ما میدونیم که تسراکت یا هر چی که داخلشه نوعی ارتباط ذهنی با لوکی داره و او را فرا میخوانه. البته ما نمیبینیم که لوکی تسراکت رو برداره ولی احتمالش 90 درصده  که این کار رو میکنه. بنابراین طبق این فرضیه ثانوس متوجه این موضوع شده و به همین خاطره که سفینه اش در صحنه اول وسط تیتراژ فیلم راگناروک روبروی سفینه ثور و لوکی قرار گرفت (این صحنه رو میتونید اینجا تماشا کنید). ثانوس هم که اهل دیپلماسی نیست و قطعا به زور میخواد ازشون بگیره.

 

 

19- شاهد مثلث عشقی بین ولکری، هالک و بلک ویدو خواهیم بود

 شاهد مثلث عشقی بین ولکری، هالک و بلک ویدو خواهیم بود

همانطور که در فیلم های قبلی مارول شاهد بودیم نوعی رابطه رومانتیک بین هالک و بلک ویدو ایجاد شده است. اما در فیلم راگناروک دیدیم که انگار ولکری هم از هالک بدش نمیاد! البته از هالک، نه از بروس بنر! بنابراین طبق این فن تئوری، همون اتفاقی که بنر ازش میترسه رخ میده. یعنی برای همیشه به هالک تبدیل میشه و بنابراین ویدو هم ازش طرد میشه ولی ولکری از این اتفاق استقبال میکنه!

حالا که صحبت از ولکری شد باید بگم که یک فن تئوری عجیبی هم هست که میگه او در آینده و وقتی ثور در جنگ بینهایت یا ادامه آن بمیره، تبدیل میشه به ثور جدید!

 

18- تنش های خانوادگی ادامه پیدا خواهد کرد

 تنش های خانوادگی ادامه پیدا خواهد کرد

فیلم های MCU اخیرا خیلی حال و هوای تم های خانوادگی پیدا کرده اند. مثلا در نگهبانان کهکشان 2 دیدیم که استار لرد با پدرش ایگو درگیر شد. یا در مرد عنکبوتی بازگشت به خانه دیدیم که چطور خبیث داستان بدل شده بود به پدر عشق پیتر پارکر. احتمالا در پلنگ سیاه هم شاهد چنین روابطی خواهیم بود. چون پدر تچالا مرده و او الان پادشاه شده و قطعا خواهر و مادر تچالا هم نقش مهمی در داستان خواهند داشت. بنابراین این فرضیه میگه که در ادامه فیلم های MCU تنش بین ثانوس و دو دختری که به فرزندی قبول کرده یعنی نبولا و گامورا بالا خواهد رفت و انها به سختی با پدر ظالم خودشون درگیر خواهند شد.

 

17- هلا همان بانوی مرگ است

هلا - ثانوس

همانطور که در کمیک تاریخی "دستکش بینهایت" که اینجا تو سایت ما ترجمه شده خواندید، "مرگ" یا Death زنی است که عشق ثانوسه. ولی ثانوس در كمیك ها ثانوس هر كاری میكند نمیتواند او را راضی كند و دلش را به دست بیاورد (مثلا میلیاردها موجود بیگناه را میكشه ولی بازم فایده ای ندارد!). این جنبه باعث میشود شخصیت ثانوس هم از جذابیت بیشتری برخوردار شود در غیر اینصورت ثانوس تبدیل خواهد شد به یك شخصیت منفی كلیشه ای كه فقط تشنه قدرت و تخریب است (مگر اینکه انگیزه دیگری داشته باشد). طبق این فرضیه «هلا» که در فیلم راگناروک معلوم شد خواهر ثور است، قراره در نقش همان مرگ ظاهر بشه. چون خودش را الهه مرگ صدا میزد. کسانی که این تئوری را مطرح میکنند میگویند که اون زمانی که هلا با پدرش اودین داشته قلمروهای مختلف رو فتح میکرده با ثانوس اشنا شده ولی ثانوس نتونسته دلش رو به دست بیاره. و الان میخواد با سنگ های بینهایت این کار رو بکنه. ولی مساله اینه که انگار هلا در پایان فیلم راگناروک مرد، درسته؟ اما طرفداران فرضیه میگن ثانوس در جنگ بینهایت هلا رو پیدا میکنه. یا شایدم جسدش رو پیدا و زنده اش میکنه!

و البته از یادمون نره که همانطور که در اینجا خبرش را دادیم ، مارول در کمیک های خودش هم اخیرا هلا را تبدیل کرد به معشوقه ثانوس.

 

16- ثانوس سنگ ذهن را از سر ویژن بیرون خواهد کشید

 ثانوس سنگ ذهن را از سر ویژن بیرون خواهد کشید

در فیلم جنگ داخلی متوجه شدیم که یکی از قوی ترین سنگ های بینهایت که ثانوس هم دنبالشه در سر ویژن یافت میشه. زندگی ویژن هم بهش بسته است و بنابراین اگر ازش گرفته بشه احتمالا میمیره. و از اونجائیکه میشه به طور یقین گفت که ثانوس بالاخره به همه سنگ ها دست پیدا میکنه پس این یعنی اینکه خبرهای خوشی در انتظار ویژن نیست. طبق این فن تئوری ثانوس در لحظه اوج فیلم جنگ بینهایت این سنگ رو از سر ویژن بیرون میکشه و او جلوی هم تیمی های خودش میمیره. این باعث میشه اعضای اونجرز برای شکست دادن ثانوس در قسمت بعدی با هم متحد بشوند.

 

15- استیو راجرز برای همیشه کشته خواهد شد

مرگ کاپیتان ارمیکا

چیزی که از اولش هم معلوم بود و فایگی هم اینجا چند روز پیش تاییدش کرد اینه که جنگ بینهایت و دنباله آن لحظه وداع  با خیلی از شخصیت هایی هستند که قبلا در MCU بهشون عادت کرده بودیم. الان خیلی ها میگن که یکی از این شخصیت ها قطعا کاپیتان آمریکا هستش. ضمن اینکه امسال خیلی بحث بود که قرارداد کریس اوانز با مارول تموم شده و تمدید هم نشده. یادتونه تونی در کابوس خودش در فیلم انتقام جویان 2 دید که استیو در کنار سپر شکسته خودشه؟ این میتونه همون لحظه مرگ استیو باشه. ضمن اینکه استیو در کمیک دستکش بینهایت که در اینجا تو سایتمون ترجمه هم شده کشته شد (البته توسط خود سنگ ها دوباره زنده شد ولی در MCU بعیده که پس از کشته شدن زنده بشه).

 

 

14- یک کاپیتان آمریکای جدید ظاهر خواهد شد

 یک کاپیتان آمریکای جدید ظاهر خواهد شد

گفتیم که احتمالا استیو راجرز کشته خواهد شد ولی کاپیتان آمریکا زنده میمونه! یعنی یکی جانشین او میشه. این اتفاق بارها و بارها در کمیک بوک های مارول رخ داده و دیده ایم که سرباز زمستان و فالکون جای استیو را به عنوان کاپیتان آمریکای جدید گرفته اند. پس این اتفاق در دنیای سینمایی هم بسیار محتمل هستش. سباستین استن بازیگر نقش سرباز زمستانی چندی پیش در اینستاگرام خودش چیزی شبیه به سپر کاپیتان آمریکا را منتشر کرد و زیرش هم نوشت "به درد خواهد خورد..."

سپر کاپیتان ارمیکا

 

13- استیو به گذشته سفر میکنه و با پگی کارتر خواهد بود

 استیو به گذشته سفر میکنه و با پگی کارتر خواهد بود

یک کم ناجوانمردی هستش اگه استیو رو اینجوری بکشند. او واقعا سختی زیاد دیده و عزیزانش همه مرده اند. با عشقش «پگی کارتر» هم که نتونست باشه و بعدشم در زمان حال شاهد مرگش بود. بنابراین این فن تئوری میگه که استیو نمیمیره و ثانوس از سنگ زمان استفاده میکنه تا بفرستش به دهه 40 میلادی و اونجا سرانجام میتونه اون رقص رو با پگی داشته باشه. این میتونه اون صحنه رویا  در عصر الترون رو هم توضیح بده که پگی به استیو میگفت آیا آمادگی رقص رو داره؟

پگی کارتر - استیو راجرز

همچنین عکس هایی از پشت صحنه فیلم انتقام جویان 4 منتشر شده که مربوط به دوره جنگ جهانی میشد . پس احتمال درست بودن این فرضیه و سفرهای  زمانی هستش. بازیگر پگی کارتر هم چند وقت پیش چند تا عکس با تهیه کننده مارول منتشر کرد که باز هم نشون میده قراره برگرده.

 

12- ثانوس سنگ روح را از هایمدال میگیره

ثانوس سنگ روح را از هایمدال میگیره

5 تا از 6 سنگ بینهایت در MCU شناسایی شده اند و فقط یکی مونده که سنگ روح نام داره. برخی از هواداران هنوز اعتقاد دارند این سنگ نزد هایمدال است. یک بار لوکی گفته بود که هایمدال تنها کسی هستش در آزگارد که میتونه فورا هر کسی را در 9 قلمرو مختلف هستی ببینه. در ثور 2 هم هایمدال به ثور گفت: "میتونم تمام 9 قلمرو عالم و بیش از 10 تریلیون روح را ببینم". و البته اون کابوس فیلم عصر الترون هم هست که ثور در آن هایمدال رو میبینه که کور شده و میگه ما همگی مرده ایم. بنابراین طبق این تئوری ثانوس چشمان هایمدال رو میگیره.

 

11- سنگ بینهایت "روح" در واکاندا هستش

سنگ بینهایت روح - واکاندا

طبق این فن تئوری این سنگ نزد هایمدال نیست بلکه در واکاندا هستش. دلیل خوبی هم پشت این قضیه هستش . یعنی میگن به خاطر همینه که در تریلر جنگ بینهایت دیدیم که لشگر ثانوس به واکاندا حمله کرده تا این سنگ رو به دست بیاره. البته برخی هم هستند که میگن شاید ثانوس به این دلیل حمله کرده تا فلز باارزش ویبرانیوم را که در واکاندا یافت میشه را به دست بیاره. ولی اخه ویبرانیوم به چه دردش میخوره؟!

راستی برخی ادعا میکنند این سنگ را در پوستر فیلم پلنگ سیاه دیده اند!

 

10- سنگ های بینهایت مورد استفاده قرار میگیرند تا خبیث های مرده زنده بشوند

 سنگ های بینهایت مورد استفاده قرار میگیرند تا خبیث های مرده زنده بشوند

یکی دیگر از انتقادات وارده به MCU این است که شخصیت های خبیث جذابی مثل رد اسکال، کراس بونز، آیرون مانگر، Malekith ، بارون وان استراکر و ... زود کشته شدند . بنابراین این تئوری میگه که ثانوس در جنگ بینهایت با استفاده از سنگ Soul (که میتونه مرده ها رو زنده کنه) این شخصیت های خبیث رو زنده میکنه تا قهرمانان ما با مشکلاتی بیش از قبل روبرو بشوند

یکی از دلایل  خوبی که برای این فرضیه میارن اینه که اگه یادتون باشه چند وقت پیش اینجا تو سایت خبر دادیم که فرانک گریلو بازیگر نقش «کراس بونز» در پشت صحنه فیلم اونجرز 4 دیده شد!

 

9- پیتر پارکر لباس سیاه سیاه فضایی رو به دست میاره

 پیتر پارکر لباس سیاه سیاه فضایی رو به دست میاره

هنوز دقیقا مشخص نیست دقیقا کدام شخصیت ها در فیلم های اختصاصی سونی که براساس دنیای مرد عنکبوتی ساخته میشوند خواهند بود و کدامیک در فیلم های MCU ولی برخی هواداران عقیده دارند که دلیل داره سونی داره سریع فیلم ونوم رو میسازه (فیلم ونوم  قراره که بعد از فیلم جنگ بینهایت بیاد.) چون قراره در جنگ بینهایت وقتی پیتر به فضا یا سیاره ای دیگه میره سیمبیوت رو پیدا کنه ولی گمش کنه. بعدش در فیلم ونوم ببینیم که سیمبیوت میاد زمین و با «ادی براک» ترکیب میشه.

 

8- همه میمیرند ولی سنگ زمان اونا رو برمیگردونه!

 همه میمیرند ولی سنگ زمان اونا رو برمیگردونه!

در فیلم عصر الترون کابوسی را دیدیم که در آن تونی میبینه همه کشته شده اند. بعضی ها میگن این کابوس واقعیت داره و برخی هم میگویند تونی فقط چیزی رو دیده که ازش میترسه. اما در هر حال طبق این فن تئوری درست مثل کمیک دستکش بینهایت قهرمان ها کشته میشوند ولی توسط سنگ های بینهایت زنده میشوند و در اونجرز 4 برمیگردند. ضمن اینکه دکتر استرنج نشون داده سنگ زمان میتونه حتی بر مرگ هم غلبه کنه.

 

7- لیدی سیف در جنگ بینهایت برمیگرده

 بیش از 60 شخصیت در جنگ بینهایت حاضر خواهند بود

«لیدی سیف» با بازی جیمی الکساندر از شخصیت های محبوب هواداران در فیلم های ثور بوده. اما او به طور مشکوکی در راگناروک غایب بود و براش هم خوب شد چون اگه بود حتما به دست هلا کشته میشد (درست مثل سه جنگجو)!. طبق این فرضیه لیدی سیف مدتیه برای انجام ماموریتی از طرف سازمان شیلد در کره زمین به سر میبره ولی وقتی ثانوس به زمین حمله میکنه دوباره برمیگرده تا باهاش بجنگه.

 

6- استیو راجرز چکش ثور را بلند میکنه

استیو راجرز چکش ثور را بلند میکنه

چکش ثور (میولنیر) چیزی نیست که هر کسی بتونه بلندش کنه و در دست بگیره. فقط کسی مثل ثور که "لیاقتش" رو داره میتونه این کار رو بکنه. اما در صحنه ای در فیلم انتقام جویان: عصر الترون دیدیم که استیو انگار یک تکانی بهش داد! خود ثور هم با دیدن این صحنه کمی جا خورد. بنابراین خیلی ها میگن اون صحنه نشون میداد که در جنگ بینهایت و وقتی همه امید از بین رفته  استیو چکش ثور رو برمیدازه (چون دیگه کاملا لایقش شده) تا به ثانوس حمله کنه (البته باید دید پس از نابودی میولنیر در فیلم ثور: راگناروک چطور دوباره برمیگرده!)

 

5- کاپیتان ماروله که باعث میشه نگهبانان کهکشان به جنگ با ثانوس ملحق بشوند

 کاپیتان ماروله که باعث میشه نگهبانان کهکشان به جنگ با ثانوس ملحق بشوند

هنوز معلوم نیست کاپیتان مارول دقیقا چه نقشی در انتقام جویان 3 و 4 داره. فیلم اختصاصی اش هم بین اونا اکران میشه. پس هر چیزی امکان داره. اما طبق این فن تئوری این کاپیتان مارول (کارول دانورز) هستش که باعث میشه نگهبانان کهکشان با اونجرز متحد بشوند و با ثانوس بجنگند. در دنیای کمیک کارول رئیس سازمان S.W.O.R.D هستش که مثل سازمان شیلد میمونه منتهی وظیفه اش محافظت از زمین در مقابل تهدیدات بیگانه های فضایی هستش. و در MCU هم معلوم شده داستان فیلم کاپیتان مارول در دهه 90 میلادی هستش. پس کارول از اون موقع تا به حال حتما از وجود نگهبانان کهکشان خبر داره و میره سراغشون تا بیارتشون با ثانوس مبارزه کنند. ثور هم با نگهبانان کهکشان ملاقاتی داشته و میتونه سفارششون رو پیش اونجرز بکنه!

 

4- لوکی جان خودش رو میده تا ثور نجات پیدا کنه

 لوکی جان خودش رو میده تا ثور نجات پیدا کنه

میگن لوکی بهترین خبیث MCU هستش. خیلی هم دوست داشتنیه و طرفدار داره. به سختی میشه بهش لقب خبیث تمام عیار داد. چون درسته که همش جان آدم های بیگناه رو به خطر میندازه ولی انگار میخواد کار خوبی هم بکنه تا گذشته خودش رو به دست فراموشی بسپاره. بنابراین الان انگار یه جور انتی هیرو شده.  در راگناروک هم دیدیم که رابطه بین لوکی و ثور گرمتر شده و انگار لوکی دیگه واقعا ثور رو به عنوان یک برادر قبول کرده. دیگه هم آزگاردی نیست که بخواد حاکمش بشه! پس طبق این تئوری او به عنوان آخرین عملی که باعث میشه شخصیتش پاک بشه جون خودش رو میده تا ثور نجات پیدا کنه. این واقعا میتونه پایانی عالی باشه برای شخصیتی بینظیر.

البته یک تئوری جالب دیگه هم هست که میگه لوکی درست مثل لون نمایشنامه ای که در فیلم راگناروک اجرا شد میمیره. یعنی در حال نجات بازماندگان آزگارد! در هر حال باید منتظر ماند و دید چه بر سر این شخصیت میاد.

 

3- هالک برای همیشه کشته میشه

 هالک برای همیشه کشته میشه

همه میدونند مارول به خاطر اختلافاتی که با استودیو یونیورسال داره نمیتونه فیلم اختصاصی هالک رو بسازه چون هنوز رایتش دست یونیورساله. به همین دلیل ازش در فیلم راگناروک استفاده کرد. مارک رافالو هم که در مصاحبه های خودش گفته نمیتونه آینده ای رو برای فیلم اختصاصی هالک متصور باشه. ضمن اینکه داستان سیاره هالک که خیلی هم محبوبه نیز در راگناروک اقتباس شد. پس  در نتیجه برخی از هواداران نتیجه گیری کرده اند که مارول برای اینکه کلا خودش رو از دردسر یونیورسال خلاص کنه هالک رو در جنگ بینهایت میکشه. بنابراین آخرین نبرد او را در مقابل ثانوس خواهیم دید.

 

2- سرانجام شخصیت Nova را در این فیلم خواهیم دید

2- سرانجام شخصیت Nova را دی این فیلم خواهیم دید

ریچارد رایدر ملقب به «نووا» (Nova) از شخصیت های برتر مارول هستش که در این مقاله معرفی شده. هواداران خیلی وقته که منتظر حضور او در MCU هستند. البته ما سپاه نووا (Nova Corps) را در فیلم های نگهبانان کهکشان دیده ایم. در تریلر جنگ بینهایت هم دیدیم که ثانوس سنگ قدرت رو داره. بنابراین این فن تئوری واقعا جالب میگه که اول فیلم ثانوس میره و سپاه نووا رو نابود میکنه. ولی ریچارد رایدر زنده میمونه و میاد به زادگاهش زمین تا دکتر استرنج رو از آمدن ثانوس باخبر کنه. دستکش بینهایت که قراره منبع اصلی فیلم جنگ بینهایت باشه و همانطور که گفته شد اینجا هم ترجمه شده . در این کمیک این «موچ سوار نقره ای" بود که به دکتر استرنج اطلاع داد. ولی رایت او دست فاکسه . بنابراین منطقیه که کسی مثل Nova بیاد و به دکتر استرنج خبر بده.

 

1- داستان "تهاجم مخفی" در انتقام جویان 4 رونمایی میشود

 داستان "تهاجم مخفی" در انتقام جویان 4 رونمایی میشود

یک فن تئوری قدیمی و بسیار محبوب اینه که ما به زودی شاهد اقتباس داستان معروف "تهاجم مخفی" (Secret Invasion) خواهیم بود . در این داستان معلوم شد از مدتها قبل نژاد فضایی "اسکرال ها" (Skrulls) که اینجا معرفی شده اند از مدتها قبل خودشون رو جای برخی قهرمانان زمین جا زده اند. سپس معلوم شد که اسکرال ها در فیلم اختصاصی کاپیتان مارول هم خواهند بود. و میدونید که داستان این فیلم در دهه 90 میلادی هستش. پس منطقیه که کسی مثل کاپیتان مارول از اون موقع متوجه حضور اسکرال ها در بین شخصیت های مارول شده باشه. همچنین مارول از فاش کردن عنوان اصلی انتقام جویان 4 امتناع میکنه. چون گفته حاوی اسپویلر هستش. بنابراین طبیعیه که اسمش چیزی باشه مثل Avengers: Secret Invasion ! جالب بود ، نه؟

 

نظر شما چیه؟ با کدامشون موافق هستید؟ کدومشون به نظرتون درست هستند؟ شما چه تئوری هایی دارید؟

 

در بخش نظرات بگویید!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2017

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

نظر شما چیست؟ کدوم یک از این فرضیه ها میتونه درست باشه؟ شما خودتون چه تئوری جدیدی درباره اونجرز  دارید؟

 

مقالات مشابه:

10 فن تئوری برتر درباره انتقام جویان که ممکنه درست باشند!

15 خطوط داستانی مهم که از دنیای سینمایی مارول (MCU) حذف شدند

15 فن تئوری برتر درباره MCU که ممکنه درست باشند!

15 فن تئوری برتر درباره DCEU که ممکنه درست باشند!

10 صحنه جالبی كه از فیلم های مارول حذف شدند

15 صحنه پایانی که از فیلم های ابرقهرمانی حذف شدند!

15 شخصیت بزرگ مارول که از فیلم ها حذف شدند !

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

15 دفعه ای که قدرت ابرقهرمانان کمیک بوکی در سریال و فیلم تغییر کرد!

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Luqman.m
#1 Luqman.m 1396-09-09 17:47
ممنون از آقای ترابی بخاطر مقاله زیباشون
غم انگیز ترین اتفاق برای من کشته شدن استیو راجرز
محبوب ترین شخصیت من استیو راجرز
نقل قول کردن
skyfall
#2 skyfall 1396-09-09 18:08
به نظرم بعد از اینکه لوکی تسراکت رو داد به ثانوس
ثانوس با بی رحمی میکشتش هم ماندگار میشه هم ثانوس رو جدی نشون میده
به نظرم کاپیتان نمیمیره
ثور تو فضا از بین میره مستقیم کشته نمیشه
اما ایرون من تو زمین میمیره
در واقع کلا اونجرزی که الان میشناسیم میمیرن و قسمت ۴
شروعی بر اونجرز جدید میشه اما شخصیت های مکمل چی میشن؟
فالکون یا سرباز زمستان تیپ شخصیتیشون به کیهان و این چیزا نمیخوره یعنی فقط قراره تو اونجرز باشن؟ یا مارول بعد اونجرز ۴ فیلم های جدید رو میکنه
ثانوس هم تایید شده تو اونجرز ۴ هست اما فک نکنم به عنوان خبیث چون بازم دو قسمتی میشه و به نظرم کش دادن الکیه
اگه هم باشه تو تهاجم مخفی به نظرم به کار نمیاد
پس اونجرز ۴ میتونه یه سوپرایز بزرگتر باشه با همون خبیثی که توی دکتر استرنج بود و مارول فاکس رو میخره بحث دنیا های موازی میاد و ادامه کار با جایگزین کردن اکس من و ۴شگفت انگیز به جای اونجرز فعلی و کلا فاز به کیهان و یه کمی هم داستان های زمینی تغییر میکنه
خیلی ممنون واسه مقاله عالی بود
و بازم میگم قالب سایت واسه سافاری و ios اذیت میکنه
نقل قول کردن
Amir_marvel
#3 Amir_marvel 1396-09-09 19:07
والا اصلا نمیشه کار مارول رو پیش بینی کرد با اون تریلر هم مطمئنم که هنوز هیچی از فیلم رو ندیدیم راجب اون لباس فضایی اسپایدرمن هم مگه فیلم ونوم خارج از mcu نیست پس این فن تئوری چی میگه
نقل قول کردن
hassan91
#4 hassan91 1396-09-09 19:43
خدای من دارن با لوکی چیکار میکنن :sad:
فن تئوریهای خوبی بود. مرگ هالک اگه پیش بیاد شبیه به مرگ کوئیک سیلور خواهد بود چون میگن رایت اونم دردسرساز میشد.
نقل قول کردن
The spider
#5 The spider 1396-09-09 19:46
فن تئوری های فوق العاده ای بودن
هر کدوم از اینها می تونه واقعی باشه و اگر قرار باشه که اینا به حقیقت بپیوندن من دیدن نوا ی اورجینال و بازگشت کسانی که مردن با استفاده از سنگ زمان رو ترجیح می دم
بازگشت قهرمانان از مرگ میتونه صحنه های حماسی خلق کنه
به شخصه اصلا از مرگ کپ و تونی خوشم نمیاد(فکر نکم کسی خوشش بیاد) امیدوارم بتونن تو فیلم های بیشتری حضور پیدا کنن
.................
یه سوال آیا دکتر استرنج دو تایید شده؟؟؟
(ببخشید بابت اسپم)
نقل قول کردن
Hasan Spider
#6 Hasan Spider 1396-09-09 20:33
سلام من جدید به جمع شما دوستان اضافه شدم.
ودر مورد شماره ی 3 هم باید بگم که همین چن وقت پیش ود که یک خبر اومد مبنی بر اینکه یه آرک داستانی واسه هالک چیده شده که شماره اولش راگناروکه دومش جنگ بی نهایتِ وسومش هم انتقام جویان چهار پس باید هالک تا Avengers 4 زنده بمونه.
نقل قول کردن
detective
#7 detective 1396-09-09 20:57
یه بار هم قبلا گفتم من از طرفداران بزرگ فرضیه سیکرت اینویژن هستم و به نظرم نیک فیوری تمام مدت یه اسکرال بوده و دلیل حضورش تو فیلم کاپیتان مارول هم احتمالا همین باشه.
نکته دوم اینکه اولتران وقتی داره با کوییک سیلور و اسکارلت ویچ حرف میزنه بهشون میگه invaders creat avengers.دیگه ازین واضحتر چی میخواین:))
نقل قول کردن
nightspider
#8 nightspider 1396-09-09 21:55
ممنون بابت مقاله استاد
فقط یه چیزی این وسط اذیت میکنه:
اونجا که گفتین والکری قراره ثور جدید بشه کاملا مخالفم چون اولا تازه معرفی شده و دوما میگن لیدی سیف بخاطر این توی ثور 3 نبوده چون مارول میخواد اگه ثور به احتمالی تو اونجرز 3 یا 4 مرد لیدی سیف را بکند ثور جدید چون هم طرفدارای زیادی داره و هم اینکه واقعا به هیکل و وضعش می آید.
بنظرم که باکی صددرصد کاپیتان جدید میشه چون هم خیلی خیلی طرفداراش زیادن هم این که بازیگرش خیلی برای ایفای این نقش مناسبه و هیکلش و قدش و صورتش قشنگ برای کاپیتان آمریکا شدن مناسبه.
تازه یک جا بود که میگفت پیتر قراره بعد از کشته شدن اعضای اصلی رهبر اونجرز بشه :o
چون تا اون موقع تقریبا 18 سالش شده و صدالبته تجربه اش هم بیشتر شده.
در مورد هالک هک واقعا حیفه که بخاطر یک حق رایت یک شخصیت محبوب و معروف را بکشند بنظرم اگه توافقی صورت بگیره بهتره چون فکر کنین چه فیلم هایی که میشه از روی هالک زد.من که دارم میمیرم ببینم که قدرت هالک و هوش بروس بنر یکی شدن. :cry:
نقل قول کردن
rabertdowneyjr
#9 rabertdowneyjr 1396-09-09 22:46
با سلام خدمت دوست عزیزمون آقای مهدی ترابی مهربانی
خوب باید بگم که با اومدن تریلر اونجرز جنگ بی نهایت علاوه بر این که خیلی باعث شادی شده که ما میتونیم یه فیلم فوق العاده رو شاهد باشیم قطعا باعث غم و حتی برای ما طرفدار های سرسخت مارول ضربه روحی بشه چون قطعا چندتا از بهترین هامون رو دیگه نمیبینیم
که ممکنه این کار باعث تخریب دنیای سینمای مارول
نقل قول کردن
Dr_AM
#10 Dr_AM 1396-09-09 23:22
جالب بود ...
فن تئوری های من ...
مرد آهنی میمیره و قلب آهنی جایگزینش میشه ... قلب آهنی هم میتونه همون دختره ( زندیا ) توی بازگشت به خانه باشه . راستش به نظرم منطقیه ...
یک تئوری در مورد فاز چهارم ...
کراگلین جانشین یاندو میشه !
چون هم تیر یاندو رو در اختیار دار ، هم بهترین شاگردش بود !
فن تئوری بعدی ...
کوئیک سیلور توی جنگ بینهایت برمیگرده ... چون توی عکسی که از مراحل ادیت جنگ بینهایت منتشر شده بود عکس کسی بود که خیلی شبیه کوئیک سیلور بود ...
تئوری بعدی ...
ابیانی ماو سنگ ذهن رو از سر ویژن در میاره ، اسکارلت ویچ قبل اینکه ویژن بمیره با توانایی هاش به اون هیبت انسانی میده تا زنده بمونه و سرانجام نجاتش میده ...
و تئوری آخر ...
نووا توی فاز چهارم قطعا هست و نقش مهمی هم داره ...
نظرتون رو در این باره بگید ..
لطفا ...
ممنون مقالتون هم بسیار خوب بود ...
نقل قول کردن
Mr.Snaiper
#11 Mr.Snaiper 1396-09-10 00:19
میشه بگید فن تئوری شماره 1 دقیقا یعنی چی؟
نقل قول کردن
mani s.h
#12 mani s.h 1396-09-10 15:19
خیلی بد میشه بهترین قهرمانا کشته بشن حداقل کاپ یا تور را نگه داره
نقل قول کردن
mat mordak/DareDevil
#13 mat mordak/DareDevil 1396-09-10 18:02
فوق العاده عالی مثل همیشه
واقعا تئوری های جالب و منطقی بودند
عاشقشون شدم :lol:
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1396-09-10 21:35
به نقل از Mr.Snaiper:
میشه بگید فن تئوری شماره 1 دقیقا یعنی چی؟

دقیقا یعنی اینکه شاید تو اونجرز 4 متوجه بشیم برخی از شخصیت ها و قهرمان هایی که قبلا در فیلم های مارول دیده ایم از نژاد فضایی اسکرال هستند. اسکرال ها میتونند تغییر قیافه بدن. بنابراین شاید مدتیه خودشون رو جای بقیه زدن تا تهاجم مخفی خودشون رو به کره زمین شروع کنند
البته راستش من فکر کنم دلیل غیبت نیک فیوری هم همینه
مدتیه رفته دنبال اسکرال ها
نقل قول کردن
Mr.Snaiper
#15 Mr.Snaiper 1396-09-10 23:08
به نقل از mtm:
به نقل از Mr.Snaiper:
میشه بگید فن تئوری شماره 1 دقیقا یعنی چی؟

دقیقا یعنی اینکه شاید تو اونجرز 4 متوجه بشیم برخی از شخصیت ها و قهرمان هایی که قبلا در فیلم های مارول دیده ایم از نژاد فضایی اسکرال هستند. اسکرال ها میتونند تغییر قیافه بدن. بنابراین شاید مدتیه خودشون رو جای بقیه زدن تا تهاجم مخفی خودشون رو به کره زمین شروع کنند
البته راستش من فکر کنم دلیل غیبت نیک فیوری هم همینه
مدتیه رفته دنبال اسکرال ها

واقعا اگر اینجوری باشه خیلی جالب میشه دنیای مارول بشدت بزرگ هست،فیوری هم باید الان باشه توی اونجرز 3 ولی نیست شاید به قول شما استاد دلیلش همین باشه!از طرفی نام شماره چهار رو هنوز علام نکردن!
ولی اگر این فن تئوری واقعی بشه یک سوپرایز بزرگگگگگگ هست و از طرفی سوالاتی که پیش میاد بعد از اونجرز 4 تمام شخصیت های اصلی می رن حالا بعضی هاشون مشخص نیست به جز مرگ به چه شکل کنار می رند!ولی اینکه مرد عنکبوتی 2 و انت من 2 و دکتر استریجن 2 به چه شکل قرار بیاد و بعد از اونجرز 3 و 4 تحت تاثیر قرار می گرند و اینکه چطور ادم رو گیج می کنه!
یعنی برنامه ریزی مارول واقعا فوق حرفه ای هست برای فیلم هاش!و سوال بزرگ اینه آیا با خرید فاکس مردان ایکس و بقیه کارکتر ها به MCU میان؟؟؟!!!!!
نقل قول کردن
Mr.Snaiper
#16 Mr.Snaiper 1396-09-10 23:09
همچنین در تریلر دیدیم که با زیرکی تمام جوری ساخته شده تریلر که هیچچچ گونه اسپویل یا چیزی که لو بده داستان رو درش نیست!
نقل قول کردن
mtm
#17 mtm 1396-09-10 23:17
به نقل از Mr.Snaiper:
و سوال بزرگ اینه آیا با خرید فاکس مردان ایکس و بقیه کارکتر ها به MCU میان؟؟؟!!!!!

اره دیگه میان دیگه
اصلا دلیل اصلی این خریدن هم همینه دیگه :-*
نقل قول کردن
MAN-THING
#18 MAN-THING 1396-09-18 20:02
سلام یه سوال چشم بند ثور برا چیه تو راگنوارک کور شده ؟
نقل قول کردن
m.k.t
#19 m.k.t 1396-09-18 22:12
به نقل از MAN-THING:
سلام یه سوال چشم بند ثور برا چیه تو راگنوارک کور شده ؟

بله توی آخر فیلم هلا با یه خنجر تور رو سوراخ سوراخ کرد اخرشم زد تو چشش که بعد تور با صاعقهاش هلا غافلگیر کرد و زنده موند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45