5 قهرمانی که سابقه تدریس در مدارس دارند

5 قهرماني که سابقه تدریس در مدارس دارند

قهرمانان واقعی سال تحصیلی معلم ها هستند، مردان و زنان فهیم و سخت کوشی که طی سال های مختلف به دانش آموزان خود دروس مختلف را آموزش می دهند.

 

توجه: این لیست رتبه بندی ندارد.

هرکسی برای خود یک معلم خاص دارد که تاثیر بزرگی بر زندگی اش گذاشته، کسی که توجه ـش را به موضوع خاصی جلب کرد، احساسات و سرگرمی های مختلف را به او نشان داد و یا از نظر احساسی به او کمک کرده.
در دنیای ابرقهرمانان نیز، ابرقهرمانان زیادی به شغل های آموزشی مشغول بوده اند. سایت Comicbook.com مقاله ای نوشته که در آن 5 قهرمانی که به حرفه تدریس مشغول بوده اند را لیست کرده و شما میتوانید آنها را در Spidey.ir بشناسید. خیلی از این مدرس ها تاثیرات بزرگی چه در داخل، و چه در خارج از کلاس بر روی دانش آموزان خود داشته اند. 
نکته: این مقاله بر معلمین مدارس توجه دارد و در آن صحبتی از اساتید دانشگاهی نخواهد شد. هرچند که هر دوی این اشخاص یعنی معلمین مدارس و اساتید دانشگاه به درس دادن میپردازند، اما مسئولیت هایی کاملا متفاوت دارند. پس خواهشا در قسمت نظرات درباره حضور نداشتن Ray Palmer شکایت نکنید!


Black Lightning

بلک لایتنینگ - صاعقه سیاه
بعد از اینکه Jefferson Pierce در مسابقات المپیک به مدال طلا دست یافت، خیلی ها فکر کردند از شهرت ـش برای فرار از محله فقیر نشین ـش استفاده خواهد کرد. به جای این کار، Pierce از دانشگاه در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرد و برای تدریس، به دبیرستان قدیم ـش بازگشت. وقتی که اولین تلاش او برای محافظت از دانش آموزان خود در مقابل دلالان مواد مخدر و تشکیلات جنایی باعث کشته شدن یکی از دانش آموزانش شد، Pierce به ابرقهرمانی به نام Black Lightning تبدیل شد تا به پاک سازی خیابان ها بپردازد. Pierce بعد ها در دولت Lex Luthor به وزیر آموزش و پرورش تبدیل شد تا فعالیت های این ابرشرور سابق را تحت نظر داشته باشد. 


Spider-Man

مرد عنکبوتی - تدریس - معلم دبیرستان

پیتر پارکر در اقدامی جالب و در زمانی که آقای «استرازینسکی» نویسنده کمیک های مرد عنکبوتی بود، به معلم علوم دبیرستان مشغول به کار شدو جالب اینکه در همان دبیرستانی شروع به تدریس کرد که خودش قبلاً در آنجا درس خوانده بود، یعنی "دبیرستان میدتاون". این شغل بهش اجازه میداد تا در کنار مبارزه با جرم و جنایت به یک حرفه آرام و بی دردسر مشغول باشد. «فلش تامپسون»، دوست،قلدر، و همکلاسی سابق پیتر نیز در دبیرستان به مربیگری فوتبال پرداخت. گرچه، خیلی از دانش آموزانش از مصدومیت های متوالی اش شکایت داشتند، پیتر تا وقتی که در داستان Civil War خود را به عنوان مرد عنکبوتی برای همگان معرفی کرد، در حال تلاش برای حفظ مسئولیت هایش به عنوان معلم و ابرقهرمان بود.

اسپایدرمن معلم

همچنین پس از وقایع رویداد Schism، «ولورین» و جمعی از اعضای افراد-X ، مؤسسۀ اگزاویر را تحت نام «مدرسۀ آموزش عالیِ جین گری» احیاء کردند. (این نام را به افتخار نخستین شاگرد پروفسور اگزاویر یعنی جین گری انتخاب کردند.) پس از مرگ ولورین، اسپایدرمن به عنوان معلم به این مؤسسه پیوست. چیزی که این تجربه را منحصربه‌فرد می‌کرد این بود که اسپایدرمن باید به جای درس‌های عادی، به شاگردهایش راه و رسم ابرقهرمان بودن را یاد می‌داد. به هر حال تعاملات اسپایدرمن با شاگردهای جهش‌یافتۀ تخس‌اش (!) جالب و فان از کار در آمد. شما می‌توانید ماجراهای اسپایدرمن در مدرسۀ آموزش عالیِ جین گری را در سری «اسپایدرمن و افراد-X» بخوانید. در ضمن حتما در اینجا این داستان معرکه را که مربوط میشه به دورانی که پیتر در دبیرستان سابق خودش تدریس میکرد را بخوانید.

 

Emma Frost

اما فراست - معلم
اما فراست در سالیان گذشته هم ابرقهرمان بوده، هم ابرشرور. هرچند، او در زندگی خود مدت زیادی را به تدریس پرداخته. در حالی که شیوه تدریس او بی پرده است، تعداد زیادی از جهش یافتگاه جدید یاد گرفته اند قدرت های خود را تحت سرپرستی اما مورد استفاده قرار دهند. اولین حضور اما فراست در کمیک Uncanny X-Men بود که قصد داشت کیتی پراید را برای آکادمی ماساچوست خود به خدمت بگیرد. آکادمی ماساچوست به طور مخفیانه توسط Hellfire Club تاسیس شد. تعلیم گروه Hellions توسط فراست انجام شد. Hellions گروهی از جهش یافتگان جوان بودند که توسط Hellfire به خدمت گرفته شدند تا در سال های آینده جهش یافتگان را متعهد نگه دارند. مرگ گروه Hellions باعث شد تا اما به سمت قهرمانان کشیده شود و او در آکادمی خود گروه Generation X را آموزش داد و پس از آن به Genosha رفت تا در جزیره ملت جهش یافتگان مدرسه ای را افتتاح کند. پس از نابودی Genosha  و مدرسه اما فراست توسط ربات های Sentinel، اما به گروه X-Men ملحق شد و در آنجا به تدریس و مدیریت Xavier Institute پرداخت و در نهایت پس از رفتن Professor X از مدرسه، به مدیر اصلی مدرسه ارتقاء پیدا کرد. 


Huntress

عکس هانترس - huntress
هرچند خشونت و غیرقابل پیش بینی بودن ـش باور کردن این موضوع را سخت میکند، The Huntress/Helena Bertinelli یک معلم آموزش دیده مدرسه است. Helena به دلیل مشغولیت های زیادش به عنوان یک ابرقهرمان، به سختی میتوانست به تدریس بپردازد. هرچند، پس از عضویت در گروه Birds of Prey، اوراکل تعدادی کلاس جدید برای Helena دست و پا کرد که باعث بهتر شدن حال روحی او شد. Helena Bertinelli در New 52 دوباره به عنوان یک معلم مدرسه نشان داده شد. این شغل به عنوان پوششی برای کارش در سازمان جاسوسی Spyral بود. 

 


Captain America

کاپیتان آمریکا - معلم
در حالی که بقیه قهرمانان در این لیست معلم هستند، William Burnside، کاپیتان آمریکای دهه 1950 میلادی به عنوان هشداری درباره خطرات تاثیرات بد معلمان بر روی دانش آموزانشان فعالیت میکرد. Burnside به عنوان یک تاریخ شناس آماتور، هویت واقعی کاپیتان آمریکا و همچنین فرمول سرم ـی که استیو راجرز را به کاپیتان آمریکا تبدیل کرد را کشف کرد. Burnside تصمیم گرفت هویت راجرز را برای خود بردارد و با عمل های جراحی مختلف صدا و چهره خود را مانند راجرز کند. در حالی که FBI در ابتدا از نقشه Burnside پشتیبانی کرد، مدتی بعد او را برکنار کردند و به عنوان یک معلم به یک دبیرستان خصوصی فرستادند. به جای اینکه ماموریت خود برای تبدیل شدن به کاپیتان آمریکا را کنار بگذارد، Burnside یکی از دانش آموزانش به نام Jack Monroe را به خدمت گرفت تا به او در بازسازی سرم کمک کند و مدتی بعد سرم را به هردوی آنها تزریق کرد تا با Red Skull بجنگند. آن دو برای مدت زمانی کوتاه به عنوان Captain America و Bucky شناخته شدند، تا وقتی که سرم باعث جنون هردو شد و دولت ایالات متحده آنها را برکنار کرد. شاید FBI نباید از همان ابتدا یک مرد متوهم مثل William Burnside را برای همچین نقشی در نظر گیرد، نقشی که میتواند به راحتی روی کودکان تاثیر بگذارد.

 

مترجم: محمد شیرزاده 

(Banshee)

منبع: سایت comicbook.com

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 مدرسه برتر ابرقهرمانی در دنیای کمیک

مردان ایکس: 10 معلم برتر مدرسه "اگزاویر"

رتبه بندی مشاغلی که پیتر پارکر/مرد عنکبوتی تا به حال در دنیای کمیک بوک داشته است!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Night.Wing
+1 #1 Night.Wing 1394-07-02 19:14
آقا یه سوال مگه CM.Com نویسندش ایرانیه که این مقاله رو داده؟ یا اونا هم اول مهر دارن؟ :lol:
در کل جالب بود مخصوصا مناسبتش.
نقل قول کردن
kasra yellow wing
+1 #2 kasra yellow wing 1394-07-02 19:15
عالی بود ولی پرفوسور اگزایور هم هست ها درسته ؟
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
+1 #3 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-07-02 19:44
مقاله خیلی خوبی بود
من فقط میدونستم پیتر یه مدتی معلم بوده
نقل قول کردن
Goblin.S
+1 #4 Goblin.S 1394-07-02 19:51
یک مقاله عالی برای این دوران که جای حرف هم نداره !
و همچنین این مقاله میتونه حاشیه هایی هم داشته باشه!
نقل قول کردن
farhood spidey
+1 #5 farhood spidey 1394-07-02 20:09
جالب بود . کاپیتان امریکا تقلبی رو نمی دونستم .
نقل قول کردن
parker
+1 #6 parker 1394-07-02 20:12
یه سوال:
i.stack.imgur.com/NS9re.gif
با توجه به عکس ، اگر کاپیتان آمریکا نقش دبیر را داشته باشد ، سرباز زمستانی و سپر به ترتیب چه نقش دارند؟
1-دانش آموز و کارنامه
2-مدیر مدرسه و در خواست مرخصی
3-والدین و نمره بچه شان
4-دانش آموز خنگ و سلاح سرد معلم

عدد گزینه مورد نظر خود را تا هر وقتی که دلتون خواست می تونید تا کامنت های زیر بذارید ;-)
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
+1 #7 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-07-02 20:31
2#
گزینه 5 (همه موارد)
نقل قول کردن
spider raya
+1 #8 spider raya 1394-07-02 21:11
به نقل از parker:
یه سوال:
i.stack.imgur.com/NS9re.gif
با توجه به عکس ، اگر کاپیتان آمریکا نقش دبیر را داشته باشد ، سرباز زمستانی و سپر به ترتیب چه نقش دارند؟
1-دانش آموز و کارنامه
2-مدیر مدرسه و در خواست مرخصی
3-والدین و نمره بچه شان
4-دانش آموز خنگ و سلاح سرد معلم

عدد گزینه مورد نظر خود را تا هر وقتی که دلتون خواست می تونید تا کامنت های زیر بذارید ;-)

اییزه آقعا پارکر ؟
دیشب نورمن اومد دم در خونمون گفت بیا بازی کنیم . ما هم ترسیدیم بیاد ما رو بکوشه رفتیم باهاش جنگ بازی کردیم ( داشت می باخت دوباره جرر زد :-| )
بعد دییه وقت نیاشتیم درس نخوندیم اما سعیمو میکنم ...
.
.
.
اییزه سوال اشتباهه؟ همه موارد؟ هیچ گدام ؟ :o
نقل قول کردن
j.jonah jameson
+1 #9 j.jonah jameson 1394-07-02 21:11
ماشاالله مقاله های توپی داریم
ولی من هنوزم نمیتونم باور کنم که Huntress معلمه فکر میکنم اگه شاگرداش شیطنت کنن چیکار میکنه ؟ مداد رو افقی میزد تو شیکمشون یا شب میرفت ابکشش میکرد؟
#6 هه هه هه با صلاح سرد معلم موافقم ولی بنظرم سرباز زمستانی حکم پدر رو داره و سپر هم دانش آموزه که کتکش رو از معلم خورده نوبت باباشه که یه حالی با کمر بند بهش بده
نقل قول کردن
Dr.Mehdi
+1 #10 Dr.Mehdi 1394-07-03 04:05
اووف شنبه با مرد عنکبوتی کلاس دارم گفته فصل یک و دو رو ازم می پرسه حالا چیکار کنم
.

.
.
اقای شیرزاده امیدوارم از شوخیم ناراحت نشده باشید
نقل قول کردن
Miguel ohara
+1 #11 Miguel ohara 1394-07-03 07:07
می دونستید انشا الله من می خواهم استاد دانشگاه شوم
شغلم با مرد عنکبوتی یکی می شه
نقل قول کردن
arsalan-goblin
+1 #12 arsalan-goblin 1394-07-03 08:18
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: مدرسه... آخه مدرسه...
ممنون من نمیتونم حرف بزنم چون اسم مدرسه میاد .....
نقل قول کردن
a.v.s
+1 #13 a.v.s 1394-07-03 13:24
6#
شماره 2 :lol: :-* :P
نقل قول کردن
spidey 4ever
+2 #14 spidey 4ever 1394-07-03 14:01
بین اینا ایده تبدیل شدن پیتر به یک معلم و تدریس در همون دبیرستانی که قبلا خودش درست میخوند برام خیلی جالب بود
فضای داستان های مرد عنکبوتی در آن دئره رو خیلی دوست داشتم
در مجموع معلم شدن خیلی به پیتر میاد
ممنون بابت این مقاله و ممنون که به مناسبت بازگشایی مدارس اونو ترجمه کردید
نقل قول کردن
mokhtar
+2 #15 mokhtar 1394-07-03 16:45
ممنون ممد شیرزاده بابت مقاله
اگه اما فراست معلم کلاس ما بود من حتی یه لحظه هم جشم ازش برنمیداشتم ، زنگ تفریح هم نمیرفتم تو حیاط، زنگ ورزش هم همینطور، از مدرسه هم هرگز فرار نمیکردم، مشق هام رو هم خوب مینوشتم تا ازش 20 بگیرم
به جان مادرم اینا ;-) :-*
نقل قول کردن
pedramEP.the.Joker.Vendetta
+1 #16 pedramEP.the.Joker.Vendetta 1394-07-03 17:02
اولش که مقاله اومد هیچ اثری از نویسنده یا مترجم نبود
ولی مرسی از آقای شیرزاده که با این همه کمیکی که ترجمه میکنن ، میان برامون مقاله هم ترجمه میکنن
مرسی ، ترجه عالی بود
15#
خخخخخ
نقل قول کردن
Banshee
#17 Banshee 1394-07-03 17:34
خواهش میکنم. ممنون از دوستان که بنده رو مورد لطف خودشون قرار دادن
نقل قول کردن
batspider
+2 #18 batspider 1394-07-03 18:30
ممنون آقای شیرزاده.

انصافا کمیک هایی که توش پیتر معلم ان خیلی جالبن . مخصوصا کمیک مرد عنکبوتی و مردان ایکس که واقعا کمیک قشنگیه مخصوصا با ترجمه زیبای آقا شایان
دوستان این کمیک را از دست ندید:
spidey.ir/.../...

راستی فرا رسیدن ماه مبارک مهر و بوی خوش آن را به همه دانش آموزان
تبریک میگم.قدر این دوران زیبا را بدونید چون وقتی تموم بشه تازه می فهمید چی را از دست دادید.
نقل قول کردن
Doc Strange
+1 #19 Doc Strange 1394-07-03 18:48
به نقل از mokhtar:
ممنون ممد شیرزاده بابت مقاله
اگه اما فراست معلم کلاس ما بود من حتی یه لحظه هم جشم ازش برنمیداشتم ، زنگ تفریح هم نمیرفتم تو حیاط، زنگ ورزش هم همینطور، از مدرسه هم هرگز فرار نمیکردم، مشق هام رو هم خوب مینوشتم تا ازش 20 بگیرم
به جان مادرم اینا ;-) :-*

آی گفتی!!! !!!! !!!!!!!!! :-* :oops:
:cry:
:D
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#20 Samwel Tarly 1394-07-03 18:51
ای کاش معلمای ما هم ابرقهرمان بودن تا یک وقت مصدوم می شدن و ما تا چند وقت سر کلاس می خندیدیم.
نقل قول کردن
s.kraven
#21 s.kraven 1394-07-03 21:20
بله این مقاله خیلی خوب بود
ولی تیتر بود "قهرمانانی که معلم بودند"
باید بگم که همه ی معلمان قهرمانند.
همین قهرمانها بودند که به ما یاد دادند که کامنت بدیم
همینها به ما بودند که یاد دادند کمیک بخونیم
همین ها به امثال استن لی یاد دادند تا اسپایدرمن ها بسازند.(اشتباه نشود؛اسپایدرمن که لنگه نداره ;-) )
همینها به فرانک میلرها یاد دادند که دارک نایت ریترنز ها بنویسند.
همینها به دن اسلاتها یاد دادند که از اسپایدرمنها پول زیاد بسازن.
دم همه ی معلمهای دنیا گرم (به مناسبت همین پاچه خواری نمره خوب بدید تشکر :-* )
نقل قول کردن
s.kraven
#22 s.kraven 1394-07-03 21:23
و حالا نکته ای رو در مورد اسایدرمن بگم
اسپایدرمن شاید به چند تا بچه درس " علم " داده باشه و به گردنشون حق داشته باشه ، ولی به کلی پیر و جوون درس " اخلاق " داده.تازه همین اخلاق ، شامل غیرت،عشق،شرف ، صبوری و ... میشه.
دم اسپایدرمن گرم
اون یه الگوی مناسبه.صد در صد شک نکنید.
;-)
نقل قول کردن
a.v.s
#23 a.v.s 1394-07-07 21:51
15#
والا من که دوست دارم معلمم مرد عنکبوتی باشه . :-)
اما فراست هم که توی معلم بودن خداست :lol:
نقل قول کردن
adel.spider
#24 adel.spider 1396-02-12 16:29
سلام
مقاله خوبی بود ممنون
Wolverine هم یه مدتی معلم تاریخ بود تو مدرسه professor X...
نقل قول کردن
زینال بندری
#25 زینال بندری 1396-02-12 18:23
به نقل از a.v.s:
15#
والا من که دوست دارم معلمم مرد عنکبوتی باشه . :-)
اما فراست هم که توی معلم بودن خداست :lol:

:P
واقعا کی دوست نداره اما فراست معلمش باشه؟!
نقل قول کردن
THE END
#26 THE END 1396-02-12 20:49
:-) ممنون بابت مقاله
هانترس واقن عجيب بود :o
حالا به مناسبت اين روز منم يه خاطره مختصر بگم
يه بار به معلممون گفتم مرسى كه زحمت ميكشيد براى ما (از ته دل و جدى گفتم )فكر كرد طبق معمول نقشه اى يا چيزى دركاره :-* از كلاس انداختم بيرون :oops: :lol:
نقل قول کردن
مارول فن
#27 مارول فن 1399-03-04 17:29
با تشکر از آقای محمد شیر زاده به خاطر این مقاله جالب :-)
نقل قول کردن
Aref TMNT Spidey
#28 Aref TMNT Spidey 1399-08-28 11:09
به نقل از parker:
یه سوال:
i.stack.imgur.com/NS9re.gif
با توجه به عکس ، اگر کاپیتان آمریکا نقش دبیر را داشته باشد ، سرباز زمستانی و سپر به ترتیب چه نقش دارند؟
1-دانش آموز و کارنامه
2-مدیر مدرسه و در خواست مرخصی
3-والدین و نمره بچه شان
4-دانش آموز خنگ و سلاح سرد معلم

عدد گزینه مورد نظر خود را تا هر وقتی که دلتون خواست می تونید تا کامنت های زیر بذارید ;-)

4
نقل قول کردن
Aref TMNT Spidey
#29 Aref TMNT Spidey 1399-08-28 11:15
سلام مقاله عالی بود ولی کامل نبود.

من دوست دارم کاپیتان،مردعنکب وتی، مرد آهنی، و بیشتر از همه ددپول معلمم باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید