20 لباس برتر بی باک (Daredevil)

20 لباس برتر بی باک (Daredevil)

این مقاله به مناسبت پخش سیزن 3 از سریال تحسین شده "دردویل" تقدیم شما میشود.

 

برای آشنایی با شخصیت بی باک این مقاله و برای آشنایی با 10 کمیک برتر او نیز این مقاله را بخوانید.

 

20- لباس عصر آپوکالیپس (Age of Apocalypse)

لباس عصر آپوکالیپس (Age of Apocalypse)

همانطور که در این مقاله گفته بودم ، "عصر اپوكالیپس" (Age of Apocalypse) در یك دنیای دیگر جریان داشت  و در واقع یك كراس اور عظیم بود كه در اواسط دهه 90 میلادی در بسیاری از كمیك های مربوط به مردان ایكس چاپ شد. این داستان هم به نوعی درباره سفرهای زمانی است. میوتانتی به نام «لژیون» (Legion) كه قدرت های ذهنی دارد و فرزند نامشروع «پرفسور ایكس» است به گذشته سفر میكند تا مگنتو را بكشد ولی به طور تصادفی پدرش را میكشد .  این تغییر در تاریخ باعث میشود تا آپوكالیپس كه از دشمنان بزرگ مردان ایكسه، زودتر از موعد مقرر ظهور و دنیا را تصاحب کند و در نتیجه "عصر اپوكالیپس" به وجود می آید. در این دنیای موازی ما شخصیتی را داشتیم به نام «میخائیل راسپوتین» که برادر «کلاسوس» بود. میخائیل سعی داشت از قدرت های جهش یافته ای به نام Empath برای مقاصد خودش استفاده کند. مت مورداک هم برای میخائیل کار میکرد ولی بعدش تصمیم گرفت آدم خوبی بشه. لباسش در واقع چیز خاصی نداشت و به جز اون رنگ قرمز غالبی که داشت، ما رو به یاد لباس اصلی او نمی انداخت! کله اش هم طاس بود!

 

19- لباس سال 1602

 لباس سال 1602

"1602" در واقع نام کمیکی معرکه و باحال به قلم نویسنده برجسته دنیای کمیک یعنی «نیل گیمن» است که در انگلستان اوایل قرن 17 میلادی رخ میداد! در این دنیا متیو مورداک یک آوازه خوان دوره گرد ایرلندی بود که گاهی برای «سر نیکلاس» (Sir Nicholas) کار میکرد (سر نیکلاس در واقع همان «نیک فیوری» خودمان بود!) متیو وقتی بچه بود به خاطر برخورد با یک ماده مرموز به حواس ارتقا یافته دست یافته بود. جالبه که خیلی هم شوخ و باحال بود. لباسش جوری بود که ما رو یاد قرون وسطی بندازه ولی المان های قرمز رنگ داشت و همچنین یک چشم بند قرمز هم داشت.

 

18- لباس دنیای شماره 65

دنیای شماره 65 در واقع همان دنیای است که «گوئن عنکبوتی» در آن حضور دارد! (برای آشنایی با گوئن عنکبوتی این مقاله را بخوانید). جالبه که در این دنیا بی باک یک شخصیت خبیث است و برای «کینگ پین» کار میکند! او همچنین وکیل کینگ پین هم هست و دست به جنایت های زیادی هم زده (مثلا پدر «فلیشیا هاردی» را به قتل رسانده و ...). اولش برای مدت نسبتا طولانی لباس خاصی نداشت (یعنی اینجوری بود) ولی بعدش از ماسک خفن شیطانی استفاده کرد که ظاهرش ترسناک بهش میداد.

 

 

17- لباس بن افلک در فیلم سینمایی "بی باک"

لباس بن افلک در فیلم سینمایی دردویل

درست مثل لباس دهه 90، به نظر میرسه فیلم سینمایی "بی باک" (2003) هم در سالهای گذشته به مرور به تعداد طرفدارانش اضافه شده (مخصوصا به نسخه Extended این فیلم) . مخصوصا انگار خیلی ها طرفدار لباس بی باک تو این فیلم شدن. در هر حال این لباس به شدت به نسخه کمیک وفادار بود و موقع حرکت خوب به نظر میرسید . ولی راستش رنگ قرمزی که براش استفاده شده خیلی خوب نیست.

 

16- لباس مامور شیلد (Agent of the Shield)

 لباس مامور شیلد (Agent of the Shield)

کمیک های What If? در دنیاهای دیگر مارول جریان دارند (این مقاله را بخوانید) . در این کمیک ها شرایط متفاوتی را برای شخصیت های مارول شاهد هستیم که باعث میشه با نسخه دنیای اصلی مارول فرق هایی داشته باشند. سال 1981 و در شماره 28 از سری اول کمیک های What if شاهد بودیم که مت مورداک به جای این که توسط استاد خودش یعنی «استیک» آموزش ببینه به دست «نیک فیوری» تعلیم دید! بنابراین تبدیل شد به یکی از مامورین شیلد. لباسش هم خدا وکیلی چیز خاصی نداشت و مثل یونیفرم بقیه مامورین شیلد بود که سالهاست در دنیای کمیک به دیدن اونا عادت کرده ایم. جز این که اون چشم بند بهش اضافه شده بود و البته رنگش هم زرد بود تا آدم رو به یاد اولین لباس بی باک در دنیای کمیک بندازه!

 

15- لباس Flying Blind

لباس Flying Blind

این لباس رو بهش میگن Flying Blind چون در داستانی به این نام در کمیک بوک های بی باک در دهه 90 میلادی چاپ شد . در این داستان بی باک هویت و حافظه خودش رو از دست داده و برای انجام ماموریتی برای سازمان شیلد عازم اروپا میشود! عجیبه که این لباس در دهه 90 خلق شد ولی زیاد زلم زیمبو نداره! لباس و نوع ماکسش آدم را تا حدی یاد کاپیتان آمریکا میندازه ولی معلوم نیست که چرا صورتش رو نمیپوشونه. نکته جالبش اینه که اون غلاف باتون (Billy Club) معروف بی باک رفته بود اون بالا و روی سینه  قرار گرفته بود.

 

14- لباس زرد اریجینال (The Yellow Original Costume)

 لباس زرد اریجینال (The Yellow Original Costume)

قبلا در این مقاله حسابی به این لباس بی باک تاختم ولی باید قبول کرد سالها بعد که در کمیک فوق العاده Daredevil Yellow ازش استفاده شد زیبا و بهتر به نظر میرسید. کلا جوری طراحی شده بود که آدم را به یاد هنرمندان آکروبات در سیرک و این جور چیزا بندازه که کارای خطرناک انجام میدن. در هر حال لباس زرد رنگ فقط 6 شماره دوام آورد و بعدش نابغه ای به نام «جان رومیتا» لباس قرمز معروف و نمادین بی باک را برایش دیزاین کرد که تا الان بر تنش دیده میشه. نکته قابل عرض درباره لباس اریجینال اینه که حرف D رویش دیده میشد ولی بعدا تغییر کرد و به DD تبدیل شد که روی لباس قرمز رنگ هم دیده میشه.

 

13- لباس نینجایی (Ninja Costume)

 لباس نینجایی (Ninja Costume) 

الان که همه میدونند آقای «چارلی کاکس» داره در سریال های مارول/نتفلیکس نقش مت مورداک/بی باک رو بازی میکنه. ولی قبلا هم ما این شخصیت کمیک بوکی را خارج از دنیای کمیک یا کارتون دیده بودیم. نه ... منظورم اون فیلم «بن افلک» نیست، منظورم فیلم تلویزیونی "محاکمه هالک شگفت انگیز" (The Trial of the Incredible Hulk) هستش که سال 1989 ساخته شد. این دومین فیلم بلند تلویزیونی بود که براساس سریال معروف هالک ساخته شد. کارگردانش هم «بیل بیکسبی» بود که خودش سالها در این سریال نقش «بروس بنر» را بازی کرده بود. داستانش از این قرار بود: بعد از اینکه بروس بنر به خاطر جرمی که مرتکب نشده بود دستگیر شد، «مت مورداک» وکیلش میشه. بعدش به بنر میگه که همون بی باکه. میگن قرار بوده این فیلم منتهی بشه به سریال اختصاصی بی باک ولی اینطور نشد. ولی با این حال لباسی که تن او دیدیم بعدها مبنای کمیک "مرد نترس" نوشته «فرانک میلر» (که تو همین مقاله معرفی شده) و همچنین لباس اولیه بی باک در سریال نتفلیکس، قرار گرفت. در هر حال لباس باحالی بود که به بازیگرش (رکس اسمیت) اجازه میداد به راحتی مهارت بی باک در هنرهای رزمی و چابکی را به نمایش بگذاره.

 

 

12- لباس دارک دویل (Darkdevil)

 لباس دارک دویل (Darkdevil)

دنیای MC2 همان دنیایی است که در آن «می دی پارکر» به عنوان به دختر مرد عنکبوتی یا Spider-Girl فعالیت میکرد (برای آشنایی با دختر عنکبوتی، این مقاله  را بخوانید). در این دنیا بی باک وقتی که میخواهد جان «کین» (یکی از کلون های پیتر پارکر) را نجات دهد توسط کینگ پین به قتل میرسد. کین سعی میکند با استفاده از جادو او را احیا کند ولی به طور ناخواسته روح بی باک را با شیطانی به نام زاراثوس» (Zarathos) پیوند میزند! (زاراثوس همان دیوی است که به گوست رایدر هم پیوند خورده). این روح پیوند خورده سپس در کالبد فردی به نام Reilly Tyne حلول میکند و او خودش را «دارک دویل» (Darkdevil) میخواند! بعدا فاش شد او در واقع پسر کلون پیتر پارکر یعنی «بن رایلی» است. میتونست تله پورت کند یا آتش احضار کند. اون چوب بلند آتشین که بر دست میگرفت هم جالب بود.

 

11- لباس دنیای ایکس (Earth X)

 لباس دنیای ایکس (Earth X)

"دنیای ایکس" (Earth X) نام داستان و کمیک معروفی است که چند سال پیش توسط طراح برجسته «الکس راس» برای مارول خلق شد و در آن آینده ای را میبینیم که هر کسی دارای نیروی فوق بشری است (به خاطر یک ویروس). بی باک در این دنیا شخصیت بسیار جالب ولی مرموزی بود. آخرش هم نفهمیدیم دقیقا کی زیر ماسک او قرار دارد. البته گفته شد که قطعا «مت مورداک» نیست. ضمن این که سرنخ هایی به خواننده ها داده شد که نشان میداد شاید «فاگی نلسون» یا شایدم «وید ویلسون» (ددپول) زیر ماسک او باشند! در هر حال لباسش در نوع خودش خیلی جالب بود و نوعی آکروبات های سیرک و لباس های موتور سیکلت سواران را در ذهن تداعی میکرد. اما نکته جالب تر این بود که این بی باک علاقه خاصی هم به موارد ماورا الطبیعه و جادو و جنبل داشت و اون ستاره پنج‌پر (pentagram) روی سینه و شاخ های شیطانی روی سرش در همین راستا بودند.

 

10- لباس مرد بدون ترس (Man without Fear)

 لباس مرد بدون ترس (Man without Fear)

راستش را بخواهید "بی باک" از اون شخصیت های مارول بود که اولش چندان مطرح و برجسته نبود. تا این که نویسنده و طراحی قهار به نام «فرانک میلر» با داستان هایی که برایش خلق کرد، او را به یک شخصیت درجه یک تبدیل نمود. اوج داستان میلر برای بی باک در کمیک شاهکار Born Again دیده میشه (این مقاله را بخوانید). چند سال بعد میلر با همکاری طراحی برجسته به نام «جان رومیتا جونیور» داستان "مرد بدون ترس" رو نوشت (که اینجا ترجمه شده) و در آن به سالهای اولیه زندگی و حرفه مت مورداک به عنوان بی باک پرداخت. در این کمیک اون لباس نمادین قرمز رنگ بی باک را ندیدیم . در واقع مت مورداک یک جور لباس سیاه رنگ و ابتدایی تنش بود. این لباس از یک چشم بند و هودی و شلوار گرم کن تشکیل شده بود و خیلی هم حالت واقعی و رئالیستی داشت. همانطور که پیشتر نیز گفته شد این لباس زیبا بعدا در سریال بی باک در شبکه نتفلیکس هم به کار رفت.

 

9- لباس نوآر (Noir Costume)

- لباس نوآر (Noir Costume)

سری کمیک های نوآر در دوران رکود اقتصادی بزرگ آمریکا در دهه 30 میلادی جریان داشت (نوآر نام ژانری در سینما است که اصولاً برای توصیف درام‌های جنایی و گانگستری هالیوودی به كار ميرود. فیلم های نوآر معمولاً فضایی تیره و تار دارند و اغلب به موضوعاتی همچون جرم و جنایت و گانگسترهای خلافکار میپردازند). ما در سایتمون سری اول کمیک های مرد عنکبوتی نوآر به طور کامل ترجمه کرده ایم که توصیه میشه حتما در اینجا آنها را بخوانید. در این دنیا مت مورداک نابینا بود و یتیم شده بود  (در واقع قاتل پدرش، سر متیو را هم محکم به دیوار کوبید و باعث شد تا کور بشه) او ضمنا به دلیل فقر خودش نتونسته بود به دانشگاه بره و وکیل بشه. ولی در عوض نمایش میداد و شبها هم به خیابان میرفت تا جنایتکاران را مجازات کنه.  لباسش هم جوری بود که آدم رو یاد نمایش دهندگان تئاتر مینداخت. کلا خیلی خوب از سایه ها برای تاکید روی شاخ های روی سرش و همچنین اون اخم ثابت روی ماسکش استفاده کرده بودند.

 

8- لباس شکارچی شیطان (Devil Hunter)

 لباس شکارچی شیطان (Devil Hunter)

مارول دنیایی دارد به نام دنیای شماره 2301 که به Mangaverse معروف است. در این دنیا به بی باک لقب "شکارچی شیطان" داده اند . لباسش هم بر پایه Oni که یک شیطان یا دیو ژاپنی است طراحی شده!

 

7- لباس دهه 90 میلادی (لباس زرهی)

 لباس دهه 90 میلادی (لباس زرهی)

مارول در دهه 90 به طراحی مجدد لباس کلاسیک خیلی از شخصیت های خودش پرداخت که موفقیت های نسبی هم نصیبش شد. یکی از اون طراحی مجددهای واقعا جالب مربوط به لباس بی باک میشد. این لباس خفن تر بود و حالتی زرهی داشت چون بی باک خودش به این نتیجه رسیده بود که لباس جدیدتری نیاز داره تا مقاوم تر باشه. بنابراین یک مقدار بهش فلز آدامانتیوم اضافه کرد و محافظ هایی هم در روی شانه و زانوهای خودش گذاشت . این لباس اولش خیلی با استقبال مواجه نشد ولی در طول سالهای گذشته خیلی ها عاشقش شده اند. ضمن اینکه در سکانس های اکشن واقعا عالی به نظر میرسید. البته میشد با کمی تغییرات جزئی بهتر هم بشه.

 

6- لباس سال 2099

 لباس سال 2099

سری کمیک بوک های 2099 همانطور که اسمش پیداست در آینده ای احتمالی در سال 2099 رخ میدهند. اولین شخصیتی که از رویش با این عنوان کمیک چاپ شد، اسپایدرمن بود (اسپایدرمن سال 2099، «میگل اهارا» نام دارد) و بعدش به خاطر موفقیت این سری، مارول کمیک شخصیت های دیگری را نیز تحت عنوان 2099 چاپ کرد. بی باک سال 2099 در کمال تعجب «ساموئل فیسک» نام داشت. او نوه «ویلسون فیسک» ملقب به «کینگ پین» بود که میدونید دشمن شماره 1 بی باک محسوب میشه! ساموئل به خاطر اعمال پدر بزرگش خودش رو مسئول میدونه و به قهرمانی برای خودش تبدیل شده بود. در هر حال لباسش انگار ترکیبی از لباس کلاسیک بی باک و ددپول بود! ترکیب رنگ مات و کدر هم قرار بود نشان دهنده تردید ها و شخصیت خاکستری ساموئل باشه.

 

5- لباس جنگ مخفی (Secret War)

 لباس جنگ مخفی (Secret War)

"جنگ مخفی" کمیکی بود که سال 2004 منتشر شد که نویسنده اش «برایان مایکل بندیس» بود. در این کمیک یک گروه از ابرقهرمانان مارول متشکل از مرد عنکبوتی، ولورین، کاپیتان آمریکا، بلک ویدو و کوایک (Quake) از طرف نیک فیوری وظیفه پیدا میکنند تا یک ماموریت مخفی در لاتوریا (زادگاه «دکتر دووم») به انجام برسانند. لباس ابرقهرمانان مذکور در این ماموریت، جدید بود. لباس بی باک هم علیرغم این که خیلی کم دیده شد ولی بسیار زیبا و جذاب بود. ترکیب رنگ بسیار خوبی داشت و جزئیات بسیار جالبی هم روی آن به چشم میخورد که شاید بشه گفت منبع الهام بخش لباس بی باک در فصل 2 سریالش بود.

 

4- لباس شادو لند (Shadowland)

لباس شادو لند (Shadowland)

معمولا رسمه که هر وقت یک شخصیت دارک تر میشه، لباس باحال تری هم بپوشه! بی باک هم از این قاعده مستثنی نیست. چون لباسی که در طول داستان "شادولند" بر تن کرد یکی از شیک ترین نسخه های لباس کلاسیکش به حساب میاد. نسبتا هم ساده است و یک لباس کاملا سیاه بود با بخش های قرمز رنگ. لوگوی مدرن شده هم داشت. در صحنه های اکشن واقعا استثنایی به نظر میرسید.

 

3- لباس All-New All-Different

 لباس All-New All-Different

سال 2015 مارول سری کمیک های "کاملا جدید و متفاوت" را چاپ کرد که در آن قهرمانان در کمیک های اختصاصی خودشون دارای لباس های نسبتا متقاوتی شده بودند. یکی از این قهرمانان بی باک بود. لباس او بسیار شیک و زیبا بود و ترکیب ایده آلی از لباس کلاسیک قرمز بی باک و لباس سیاه او در قضیه "شادولند" بود. اون موقع مت مورداک به تازگی از سان فرانسیسکو برگشته بود و تغییر کرده بود و این تغییر در لباسش هم توجیه پذیر بود.

 

 

2- لباس سریال نتفلیکس (فصل دوم)

لباس سریال نتفلیکس (فصل دوم)

درسته که لباس تمام قرمز از همه نمادین تره ولی دلیل نمیشه که نشه بهش دست زد! کاراکترها و کاستوم های آنان در طول سالها دچار تکامل میشوند و وقتی هم که نتفلیکس این لباس رو به هواداران داد ، خیلی ازش استقبال کردند. چون هم به منبع اصلی (source material) وفادار بود و هم اینکه از اینکه مدرن ترش بکنه هراسی نداشت. این لباس از قرمز تیره تر استفاده کرده بود و بخش های سیاه را هم اضافه کرده بود. و در واقع دو لباس محبوب هواداران را با هم ترکیب نموده بود و خیلی هم شیک شده بود. ضمن اینکه اون ماسک روی صورت بی باک هم جوری بود که انگار واقعا میتونه جلوی ضربات مشت و لگد دوام بیاره. واقعا سخته لباسی بهتر از این برای بی باک در خارج از دنیای کمیک متصور شد.

 

1- لباس کلاسیک قرمز رنگ

لباس دردویل

یه چیزی در وجود لباس کلاسیک تمام قرمز هستش که هیچ وقت کهنه نمیشه. این لباس در اواسط دهه 60 میلادی جایگزین لباس اریجینال بی باک که زرد رنگ بود، شد. به لطف طراحان با استعداد مارول کسی که روی سرش شاخ داره و کلا قرمز میپوشه ، نه تنها مضحک به نظر نمیرسه بلکه ترسناک و رعب آور هم هست. این لباس و رنگش ، پایه و اساس لباس بی باک در جاهای مختلف بوده . فرقی نمیکنه لباس بی باک چقدر تغییر میکنه ، ولی در نهایت این لباسه که از همه نمادین تره.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 چیز مهمی که باید درباره بی باک (DAREDEVIL) بدانید

10 كمیك برتر بی باك (DAREDEVIL)

20 لباس برتر بی باک (DAREDEVIL)

معرفی دشمنان دردویل (DAREDEVIL) ـ قسمت اول

معرفی دشمنان دردویل (DAREDEVIL) ـ قسمت دوم

نسخه های عجیب و غریب از بی باک در دنیای کمیک!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

shayanspideylover
#1 shayanspideylover 1395-12-18 17:15
دردویل یکی از شخصیت های محبوب منه لیست عالی بود با اینکه من لباس بن افلک رو دوست ندارم یقه و زیپ آخه؟؟
ضمنا به نظرم باید لباس جدید دردویل تو کمیکاش میبود خیلی قشنگه بخصوص چکمه هاش
البته خیلی شبیه لباس شدو لنده ولی قرمزیش بیشتره
نقل قول کردن
DarkRage
#2 DarkRage 1395-12-18 19:41
به نظر من لباس فیلم Daredevil یکی از بهترین لباس هایی هستش که برای یه شخصیت کمیک بوکی ساخته شده و طراحانش جوری درستش کردند که انگار واقعا یک زره واقعی هستش و جلو مشت دووم میاره

راستی دوستان من تازه عضو سایت شدم

لطفا بیایم به نویسندگان احترام بزاریم و با نظر دادن ازشون تشکر کنیم تا باز هم مقاله های زیبا بنویسند
نقل قول کردن
spider-sonic
#3 spider-sonic 1395-12-18 21:41
نمی دونم چرا از لباس دهه نود خوشم نیومد..خیلی رنگاوارنگه
ولی از لباس شدو لند خوشم اومد.کلا از لباس های دارک خوشم میاد
نقل قول کردن
Samwel Tarly
#4 Samwel Tarly 1395-12-18 22:51
به نظر من لباس دردویل تو فصل دوم نتفلیکس از همه جذاب تر بود و رنگی هم که به کار گرفته شده واقعا زیبا است و یه حالت مدرنی داره.
از لباس shadowland هم خوشم میاد و لباس سیاه هم به دردوبیل میاد.
درباره بقیه لباس ها نظر خاصی ندارم ولی به نظرم لباس فیلمش خیلی هم شاهکار نبود و من نتونستم ارتباط خاصی باهاش برقرار کنم.
نقل قول کردن
shayanspideylover
#5 shayanspideylover 1395-12-18 22:57
کلا لباس دردویل و شخصیتش خیلی نمادینه به خاطر همینه خیلی ازش خیلی خوشم میاد مثلا تو تیتراژ سریالش(که من عاشقشم) اونجا که فرشته عدالت به جای کتاب قانون شمشیر دستشه که اشاره ای نمادین به هر دو سمته شخصیته دردویله کلا دردویل یکی از 10 تا شخصیت برتره ماروله که آقای ترابی هم تو مقاله 100 شخصیت برتر جزء ده تا گذاشته بودنش بعد اون سریال فوق العادش هم که کلی محبوب تر شد.
نقل قول کردن
علی قدیانی
+1 #6 علی قدیانی 1395-12-19 16:29
ممنونم از مقاله خوبتون

لباس دهه 90 :
لباسی متفاوت با لباس های دیگر دردویل است که در آن از رنگ آبی نیز استفاده شده است و به نظرم باید به جزئیاتش یه کم بیشتر پرداخته می شد که لباسی تمام عیار و بسیار دوست داشتنی می شد و اینکه از فلز آدامانتیوم استفاده کرده است خیلی خوب و جالب شده است.

لباس شادو لند:
این لباس واقعا در خور این شخصیت هست و واقعا سر صحنه های مبارزه ای بسیار عالی بود و اینکه کمی از رنگ قرمز نیز استفاده شده خوبه چون به لباس قبلی وفادار هستش


لباس نتفلیکس:
یقینا این لباس بهترین میتونه باشه چون هم به ذات اصلیش وفادارهست و هم مدرنیزه شده است و کاملا برای عصر حال طراحی شده است. ماسک دردویل نیز بسیار خوب طراحی شده است و این لباس بر خلاف لباس کلاسیک به نظر می رسد کمی لباس مقاوم تر و مناسبتر برای مبارزات یک سوپر هیرو می باشد و بسیار عالی شده است که به این لباس ریز نقش های کوچکی اضافه شده است که واقعا دوست داشتنی و خفن تر می شود.

لباس قرمز کلاسیک:
کمتر قهرمانی رو دیدم که با لباس تقریبا یکرنگ باشد و در حد دردویل محبوب شود و این لباس همیشه به روز هست و هیچ لباس مثل این لباس کلاسیک نمیشه و البته برای اکثریت قهرمانا اینگونه هستش. راستی آن سایه های سیاه که همیشه روی لباس دردویل است را هم باید در نظر بگیریم زیبایی لباس را دو چندان می کند.
نقل قول کردن
Hobbit
#7 Hobbit 1395-12-21 10:03
عاشق لباس شادولند دردویل هستم!واقعا ترکیب رنگ سیاه غالب و اون حاشیه ها و آرم قرمز آدمو ناخودآگاه عاشق این لباس میکنه...با تشکر از آقای ترابی برای این مقاله
نقل قول کردن
darth vader
#8 darth vader 1397-08-05 14:43
خیلی کامل و باحال بود مقالتون (مثل همیشه). فقط آقای ترابی توی بخش لباس دنیای ایکس یه مشکلی هست و متن کامل نیست(شایدم من اشتباه می کنم)
#2
مگه قبلا تشکر و تقدیر نمی کردیم؟ :lol:
و یه تشکر هم از آقای ترابی که این همه به ما اطلاعات می دن
نقل قول کردن
a.v.s
#9 a.v.s 1397-08-05 15:25
واقعا لباس بی باک حرف نداره.
از همون اول که لباس دردویل رو دیدم با رنگ قرمز یکنواخت و آرم روی سینه اش و اون شاخ ها، واقعا جذبش شدم.
خدا خانواده رومیتو رو بیامرزه که همچین لباس نمادینی خلق کرد. و خانواده میلر رو هم رحمت کنه که بعدها اومد و از دردویل یک شخصیت درجه یک ساخت.
لباس 1602 و All-New All-Different رو خیلی دوست داشتم. ولی برای من اون لباس قرمز یکدست عالیه. همینطور لباس سیاه که در فصل اول دردویل وقتی اولین بار این لباس رو دیدم، عاشقش شدم. یه آدم عادی و معمولی توی مات و مبهوت میمونه که چطور میشه یک شخصیتی ساخت که انقدر موفق و انقدر رویش زیباکاری بشه.
ممنون بابت مقاله هایی که مینویسید آقای ترابی. ببخشید کامنتم کوتاه بود ولی از صمیم قلبم خیلی از مقاله لذت بردم.
نقل قول کردن
Eragon
#10 Eragon 1397-08-05 16:32
سلام و درود استاد خدا قوت مقاله خیلی برام جالب و زیبا بود لباس های بی باک هم گرچه از بعضی هاش خوشم نیومد ولی به نوع خودش خوب بود
نقل قول کردن
mz spider
#11 mz spider 1397-08-05 17:10
سلام ممکنه کمیک های earth x رو قرار بدید :cry:
نقل قول کردن
alireZaZ
#12 alireZaZ 1397-08-05 18:10
خیلی دوست داشتم لباس شماره 3 رو تو سریال ببینم
مخصوصا بعد از بدنام شدن لباس قرمز
نقل قول کردن
SPIDEY DED
#13 SPIDEY DED 1397-08-05 19:22
5 3 و 7 عالی بودند و واقعا من ازشون خوشم اومد بقیه هم خوب بودند ولی این ها بهتر
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1397-08-06 13:22
به نقل از a.v.s:

ممنون بابت مقاله هایی که مینویسید آقای ترابی. ببخشید کامنتم کوتاه بود ولی از صمیم قلبم خیلی از مقاله لذت بردم.

مخلصیم! دست درد نکنه
نقل قول کردن
mz spider
#15 mz spider 1397-08-21 14:57
[quote name="mz spider"]سلام ممکنه کمیک های earth x رو قرار بدید :cry نچ
نقل قول کردن
Amazing-SpiderMan
#16 Amazing-SpiderMan 1397-10-11 10:31
عاشق لباس های شادولند و all-new'all different و مرد بدون ترس و نوار و لباس سریال نتفلیکس هستم.
از لباس کلاسیک خیلی خوشم نمیاد.زیادی قرمزه.
در ضمن لباس های کمیکی همیشه نسبت به سینمایی حالت بچه گانه تری داره.مثل لباس مرد مورچه ای.
نقل قول کردن
Man Without Fear
#17 Man Without Fear 1398-09-30 18:17
واقعا بی باک لباس های فوق العاده ای داره
من از شماره های 1و2و3و4و5و6و10و 19 خوشم اومد
ممنون از مقاله خوبتون
نقل قول کردن
Mm spedy
#18 Mm spedy 1402-04-04 11:13
من بعد مردعنکبوتی خیلی از دردویل خوشم میاد و حالا که سایت باز شده میخوام درخواست کنم که لطفا کمیک های بیشتری از دردویل ترجمه کنید (مثل شروع دوباره )
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید