10 بازی فراموش شده دی سی!

10 بازی دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

اینها 10 بازی فراموش شده ای هستند که از روی شخصیت های DC ساخته شده اند و احتمالا خبر نداشتید که چنین بازی هایی وجود دارند!

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 بازی فراموش شده ی مارول!

15 بازی کمیک بوکی فراموش شده!

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

 

توجه: شما میتونید ویدئوی مربوط به این 10 بازی را در اینجا تماشا کنید.

 

- CONSTANTINE

بازی CONSTANTINE

سال 2005 و به مناسبت اکران فیلم سینمایی »کنستانتین» (با حضور کیانو ریوز) که من خیلی فیلمش رو دوست دارم، این بازی هم برای کنسول های خانگی اصلی آن زمان یعنی PC، PS2 و .... منتشر شد. البته  از کمیک های Hellblazer انتشارات ورتیگو هم الهام گرفته بود. این بازی سراسر اکشن و ماجراجویانه و سوم شخص، طرفداران خاص خودش رو پیدا کرد ولی خیلی ها میگفتن که چیز خاصی برای گفتن نداره و فقط یک tie-in ساده و کلیشه ای هستش که به خاطر فیلم کنستانتین ساخته شده (برای آشنایی با شخصیت کنستانتین ، این مقاله یا این مقاله را بخوانید).

 

- BATMAN FOREVER: THE ARCADE GAME

بازی BATMAN FOREVER: THE ARCADE GAME

بازی Batman Forever در سال 1995 و به مناسبت اکران فیلم "بتمن برای همیشه" برای سگا جنسیس و SNES به بازار آمد . ضربات و اسپراست شخصیت ها براساس عکس های گرفته شده از فیلمش بود و به همین خاطر آدم را یاد بازی های Mortal Kombat آن روزگار می انداخت. این بازی اصلا چیز خاصی در چنته نداشت. اما نسخه ای که شرکت Acclaim به نام Batman Forever: The Arcade Game برای PS1 ، PC و Sega Saturn و سیستم آرکید عرضه کرد قضیه اش کاملا فرق داشت چون خیلی باحال و خوب بود. یک عالمه حرکت و ضربه ویژه و کارهای باحال میشد انجام داد. سبک بصری بازی به طور دلپذیری شلوغ و پرانرژی بود و  کاملا هم با حال و هوای فیلم های بتمن جوئل شوماخر همخوانی داشت.

 

10- BATMAN: RISE OF SIN TZU

بازی  BATMAN: RISE OF SIN TZU

در طول دهه 90 میلادی و سالهای ابتدایی قرن بیست و یکم بازی های فراوانی از روی سریال کارتونی تحسین شده Batman: The Animated Series ساخته شد که برخی موفق و برخی هم ناموفق بودند. همه آنها یک نکته مشترک داشتند: کاراکتر دیزاین هایی که براساس طرح های شگفت انگیز «بروس تیم» به عنوان انیماتور ارشد و مغز متفکر این سریال خلق شده بودند. سال 2003  شرکت Ubisoft که دو سال قبل بازی نسبتا موفق Batman: Vengeance را عرضه کرده بود، ادامه آن را به نام BATMAN: RISE OF SIN TZU برای کنسول های PS2 و Xbox و GameCube روانه بازار کرد. در این بازی بازیباز میتوانست در قالب بتمن، رابین، نایت وینگ یا بتگرل به جنگ برخی از دشمنان معروف خودش بره . اما یک شخصیت خبیث اریجینال هم توسط «جیم لی» خلق شد به نام Sin Tzu که مثل یک مغز متفکر شبکه جنایتکاری گاتهام عمل میکرد. این شخصیت قرار بود به جمع دشمنان معروف بتمن در دنیای کمیک هم اضافه بشه ولی نشد (!) چون این بازی موفقیت خاصی به دست نیاورد.

 

9- SUPERMAN: THE MAN OF STEEL

بازی SUPERMAN: THE MAN OF STEEL

این بازی سال 2002 مشترکا توسط Circus Freak، Atari و Warner Bros ساخته و به طور انحصاری برای کنسول Xbox عرضه شد. داستان بازی از داستان کمیک بوکی Superman: Y2K که در آن «برینیاک» شهر متروپلیس رو با امواج تکنولوژیکی خودش به City of Tomorrow تبدیل کرد اقتباس شده بود. درست مثل داستان دنیای کمیک سوپرمن با برخی از ویلن های معروف خودش مثل مانگول، متالو، بیزارو و البته برینیاک میجنگید. ضمن اینکه آدم های بیگناه شهر رو هم نجات میداد یا بمب های سطح شهر رو پیدا و خنثی میکرد. بازی به خاطر وفاداری به منبع اصلی خودش ستایش شد ولی سیستم کنترل گیج کننده ای داشت که باعث شد ازش انتقادات شدیدی بشه.

 

8- JUSTICE LEAGUE: TASK FORCE

بازی  JUSTICE LEAGUE: TASK FORCE

برخلاف مارول که از همون دهه 90 میلادی و به لطف شراکت با شرکت بازیسازی Capcom خیلی زود تونست در ژانر بازی های مبارزه ای (fighting) مطرح بشه، دی سی تو این زمینه سالها عقب بود. مثلا سال 1995 شرکت Acclaim بازی مبارزه ای Justice League: Task Force را برای سگا جنسیس و SNES عرضه کرد که متاسفانه علیرغم اینکه تمام شخصیت های اصلی گروه جاستیس لیگ در آن حاضر بودند اما به موفقیتی دست نیافت. منتقدین هم حسابی به گرافیک درب و داغون و سیستم کنترل و مبارزه ضعیف آن تاختند. البته یک mode خاصی تو بازی بود که در آن میشد شخصیت های خبیث بازی مثل دارک ساید و چیتا و ... را نیز انتخاب کرد. در هر حال این بازی تا سالها تنها بازی مبارزه ای موجود بود که از روی شخصیت های دی سی ساخته شده بود.

 

7- WATCHMEN: THE END IS NIGH

بازی WATCHMEN: THE END IS NIGH

سال 2009 و همزمان با اکران فیلم سینمایی "واچمن" ساخته زک اسنایدر این بازی برای PC، PlayStation Network و Xbox Live Arcade عرضه شد. میشد بازی را در قالب «نایت آول» (Nite Owl) یا «رورشاک» (Rorschach)  انجام داد. داستان جالب بازی توسط نویسنده معروف دنیای کمیک آقای «لین وین» نوشته شد و قبل از وقایع کمیک واچمن رخ میداد و شاهد مبارزه با جنایت توسط این شخصیت ها در اوایل دهه 70 میلادی بودیم. گرافیک بازی در کل خوب بود ولی گیم پلی تکراری و مدت زمان بسیار کوتاه آن مورد انتقاد قرار گرفتند و نمرات متوسطی نصیبش شد.

 

6- BATMAN: GOTHAM CITY RACER

بازی  BATMAN: GOTHAM CITY RACER

بتموبیل تقریبا همیشه پای ثابت بازی بتمن بوده و  معمولا مرحله ای به آن اختصاص یافته است. سال 2001 شرکت Ubisoft تصمیم گرفت این بازی ماشین سواری را به طور اختصاصی برای PS1 و با محوریت خودروی افسانه ای بتمن عرضه کنه.  حال و هوای بازی و دیزان آن بار دیگر از سریال کارتونی بتمن در دهه 90 الهام گرفته بود. البته میشد از Batcycle نایت وینگ و بتگرل هم استفاده کرد تا ماشین دشمنان بتمن را که از آرکهام فرار کرده بودند را نابود کرد. کلا این بازی با استقبال اسفناکی روبرو شد و همه اون رو کوبیدند چون سیستم کنترل افتضاحی داشت و گیم پلی آن گیج کننده بود. البته نکته جالبش این بود که  از کلیپ های کارتون بتمن به عنوان cutscene استفاده میکرد.

 

5- SWAMP THING

بازی  SWAMP THING

در اوایل دهه 90 میلادی ، «سوامپ ثینگ» حضور چشمگیری در عرصه تلویزیون داشت (برای اشنایی با این شخصیت، این مقاله را بخوانید). یک سریال تلویزیونی از رویش ساخته شد که سه فصل روی آنتن دوام آورد. یک کارتون گمنام هم داشت که تو این مقاله راجع بهش توضیح دادم. از روی این کارتون یک سری اکشن فیگور به بازار آمد و البته یک بازی هم که سال 1992 برای نینتندو و Game Boy ساخته شد (توسط شرکت THQ) . در این اکشن پلتفرمر 2 بعدی بازیباز باید در قالب موجودی از باتلاق با Anton Arcane و افرادش به نام Un-Men مبارزه میکرد. جالبه که بازی هم مثل کارتونش تم ها و پیام های محیط زیستی داشت و به بازیباز به خاطر جمع آوری آشغال امتیاز داده میشد! این بازی ولی به خاطر difficulty بالا، سیستم کنترل ضعیف و گرافیک پایینش مورد انتقاد قرار گرفت. راستی، قرار بود سگا جنسیس هم یک نسخه انحصاری از سوامپ ثینگ بسازه که هرگز محقق نشد.

 

4- BATMAN: DARK TOMORROW

بازی  BATMAN: DARK TOMORROW

یکی از بدترین بازی های تاریخ! اولش اما قرار بود خیلی جاه طلبانه باشه و با وفاداری به دنیای کمیک قرار بود برترین بازی بتمن باشه. قرار هم بود که open world باشه و  انحصاری برای Game Cube بیاد ولی بعد از چند سال زور و زحمت شرکت سازنده یعنی HotGen مثل اون حیوان زبان بسته تو گل گیر کرد و به جای یک بازی Open world، این افتضاح را در سال 2003 تقدیم ما کرد! بازی اصلی محیط باز نبود و کاملا خطی بود و به خاطر باگ های زیاد و سیستم کنترل بد و دوربین گیج کننده اش حسابی گند زد. اما انصافا roster خوبی از ویلن های مختلف دنیای بتمن در آن حضور داشتند.

 

3- THE FLASH

بازی THE FLASH

در دهه 90 میلادی یک سریال تلویزیونی براساس شخصیت «فلش» ساخته شد (البته فقط 1 سیزن به طول انجامید) . دو بازی به این مناسبت عرضه شد. یکی که یک پلتفرمر ساده و کلیشه ای بود که سال 1991 برای Game Boy اومد . اما دیگری دو سال بعد از کنسل شدن سریال فلش و به صورت انحصاری برای کنسول  Sega Master System ساخته شد. این بازی گمنام فقط در قاره اروپا عرضه شد و یک اکشن پلتفرمر دو بعدی استاندارد بود. میشد شباهت های انکار ناپذیری بین گیم پلی این بازی و بازی های «سونیک» مشاهده کرد. یعنی فلش هم به سرعت باید token جمع میکرد، کلیدهایی را فعال میکرد و در زمان مشخص مراحل را به اتمام میرساند. امتیازات بازی متوسط بود ولی چون بازی بسیار نادری هستش الان خیلی ها حاضر هستند مبالغ بالایی بابتش پول بدن!

 

2- SUPERMAN: SHADOW OF APOKOLIPS

بازی  SUPERMAN: SHADOW OF APOKOLIPS

شما حتما اسم بازی Superman 64 به گوشتون خورده ( چون برای کنسول نینتندو 64 ساخته شد این لقب رو بهش دادن). این بازی بسیار بدنام هستش و ازش به عنوان بدترین بازی کمیک بوکی تاریخ یاد میشه (حتی به عنوان یکی از بدترین بازی های تاریخ دنیای گیم هم ازش یاد میشه). این بازی از روی مجموعه کارتونی سوپرمن در دهه 90 میلادی ساخته شده بود. بنابراین وقتی شرکت Infogrames  و آتاری در سال 2002 یک بازی دیگر براساس این کارتون ساختند خیلی ها اون رو جدی نگرفتند. ولی این بازی که "سایه اپوکالیپس" نام داره و برای Ps2 و GameCube  عرضه شد، واقعا بازی خوبیه و از بهترین بازی های سوپرمن به شمار میاد. سبک و رنگ و بوی این بازی کاملا کمیک بوکی و کارتونیه و دقیقا مثل دیزاین های بروس تیم هستش. سوپرمن در بازی باید جلوی لکس لوثر و دارک ساید رو میگرفت تا سازمان جنایتکاری بین کهکشانی به نام Intergang رو احیا نکنند. همه صدا پیشه های اصلی سریال کارتونی سوپرمن در این بازی حاضر بودند.

  

1- AQUAMAN: BATTLE FOR ATLANTIS

بازی AQUAMAN: BATTLE FOR ATLANTIS

شاید فیلم سینمایی آکوامن با بازی جیسون ماموآ بتونه شرایط رو تغییر بده ولی حقیقت اینه که آکوامن هرگز به لیاقت خودش در دنیای کمیک دست پیدا نکرده و کسی او رو چندان جدی نمیگیره. این بازی هم سال 2002 برای ایکس باکس و GameCube عرضه شد، نمونه بارز همین مساله است و یکی از بدترین ها حساب میشه. آکوامن باید از سلطنت خودش در برابر تهاجم «بلک مانتا» و «اوشن مستر» محافظت میکرد (ظاهر آکوامن هم شبیه به ظاهرش در دنیای کمیک دهه 90 میلادی بود و بنابراین ریش داشت ولی یک دست نداشت!) . همه چیز بازی بد بود. گرافیک بیخود، اکشن بیخودتر و البته سیستم کنترل فاجعه! بعد از ناکامی این بازی دیگر پورت های آن برای PS2 و Game Boy Advance هم کنسل شدند.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2024

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 بازی فراموش شده ی مارول!

15 بازی کمیک بوکی فراموش شده!

20 بازی کمیک بوکی که هرگز منتشر نشدند

10 فیلم دی سی كه هرگز ساخته نشد

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 بازی کمیک بوکی برتر تاریخ

تاریخچه بازی های رایانه ای /ویدئویی اسپایدرمن

10 بازی برتر مرد عنكبوتی

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

نقد و بررسی بازی "اسپایدرمن" (2000)

15 بازی برتر سبك "بزن بزن" (BEAT 'EM UP)

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

این بازی مارول (Marvel) هرگز منتشر نشد ... + لینك دانلود ویدئو

10 فیلم مارول كه هرگز ساخته نشد

10 کمیک مهم انتشارات ایمج (Image) 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultimate Comic Fan
#1 Ultimate Comic Fan 1396-02-26 17:32
خدا رو شکر که سری آرکهام ساخته شد و اثر این Dark Tomorrow برداشته شد...
من ویدیو صحنه‌ مرگ بتمن رو دیدم حالم بهم خورد... :-x
من نمیدونم نویسنده این Dark Tomorrow با خودش چی فکر کرده با اون پایان...
دی سی هم عجب تاریخ نا خوبی توی صنعت گیم داشته...
قبلا آشغال هایی مثل Superman 64 و Dark Tomorrow ساخته ساخته میشد...
الان شاهکار هایی مثل Batman Arkham Knight و Injustice ساخته میشه...
نقل قول کردن
Mr.Harper
#2 Mr.Harper 1396-02-26 17:43
تو این لیست من Watchmen و Batman: Gotham City Racer رو بازی کردم. واچمن رو اصلا تموم نکردم چون حوصلم رو سر برد. ولی بتمن برام جالب بود. تنها ایرادش همون کنترل ماشین بود که بیشتر تو دور زدن اذیت میکرد
نقل قول کردن
kingerfan
+1 #3 kingerfan 1396-02-26 18:03
امیدوارم به کسی بر نخوره ولی این مقالات ثابت میکنه دی سی و به خصوص بتمن چه تاریخچه داغونی در دنیای گیم داشته. خدا پدر سری ارخام رو بیامرزه که یک اعاده حیثیت برای بتمن بود
ولی سوپرمن و واندرومن و فلش و گرین لنترن چی؟ فقط بتمن؟ دی سی کی میخواد برای دیگر شخصیت هاش استین بالا بزنه؟
نقل قول کردن
mokhtar
#4 mokhtar 1396-02-26 18:13
به نقل از kingerfan:
امیدوارم به کسی بر نخوره ولی این مقالات ثابت میکنه دی سی و به خصوص بتمن چه تاریخچه داغونی در دنیای گیم داشته. خدا پدر سری ارخام رو بیامرزه که یک اعاده حیثیت برای بتمن بود
ولی سوپرمن و واندرومن و فلش و گرین لنترن چی؟ فقط بتمن؟ دی سی کی میخواد برای دیگر شخصیت هاش استین بالا بزنه؟

چرا بر بخوره؟ حرفت حقیقت محضه. دی سی تقریبا قبل از سری ارکام هیچ بازی واقعا درجه یکی نداشت. ولی مارول چندین و چند تا داشت. یادمه همه میگفتن بازی های دی سی نفرین شده ان. جالبه که الان چند تا جوجه گیمر نادان میگن دی سی از مارول تو گیم بهتره!!!! بیچاره ها سنی ندارن که. نمیدونن چند سال پیش چه خبر بود و هواداران دی سی در حسرت حتی یه بازی قابل قبول میسوختند
ولی الان و فقط و فقط به خاطر ارکام و اینجاستیس میگن دی سی بهتره!!! در حالی که همین الانم مارول بازی های اندروید رو قبضه کرده و همون mvc3 رو که تقریبا با اینجاستیس اومد کارشناسان اهل فن گفتن از اینجاستیس هم بهتره. کلا بعضی از این دی سی فن بوی ها طول حافظه شون از فیلم دارک نایت و سری ارکام شروع میشه! از دوران قبلش هیچ خاطره ای تو ذهنشون موجود نیست. همش ارور 404 میده :lol:
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#5 Ultimate Comic Fan 1396-02-26 18:33
به نقل از kingerfan:
ولی سوپرمن و واندرومن و فلش و گرین لنترن چی؟ فقط بتمن؟ دی سی کی میخواد برای دیگر شخصیت هاش استین بالا بزنه؟

با این حرفت موافقم خود من هنوز توی حسرت یه بازی درست و حسابی از فلشم چون پتانسیلش خیلی خوبه واسه یه بازی Open World.
به شخصه بدم نمیاد از شخصیت مورد علاقم یعنی بتمن یه عالمه بازی خوب ساخته بشه ولی آخه چرا فقط بتمن؟
اصلا از سال 2009 که Arkham Asylum عرضه شد وضعیت همینه، اول Batman: Arkham Asylum بود بعد Batman: Arkham City بعد Batman: Arkham Origins بعد بعد Batman: Arkham Knight بعد Batman: The Telltale Series بعد Batman: Arkham VR و حالا هم که Batman: Arkham Insurgency در حال ساخته...
به خاطر همین Arkham Insurgency بازی اختصاصی جوخه انتحاری کنسل شد...
نقل قول کردن
hassan91
#6 hassan91 1396-02-26 20:19
یادم تو سگا یه بازی بتمن و رابین بود که خیلی باحال بود! تمام ویلن های درجه یک بتمن تو اون حضور داشتن! البته مرحله آخر خیلی بد بود! ولی تا اون مرحله که با ریدلر میجنگیدن خیلی خوب بود!
نقل قول کردن
xscape
#7 xscape 1396-02-26 20:45
Rise of sin tzu رو روی ps2 بازی کردم قدیما کو آپش خیلی باحال بود ... واچ من رو هم دو سه مرحلشو رفتم جالب بود
نقل قول کردن
Nightwatcher
#8 Nightwatcher 1396-02-26 21:00
ممنون از استاد ترابی
بسیار عالی

شاید باورتون نشه...من فقط کنستانتین رو بازی کردم :-?
در کل بازی خوبی بود. اون زمان هم که ما کشته مرده فیلم کنستانتین بودم. :lol:

نمیدونم چرا...چه اون زمانی که PS1 داشتم و چه اون زمانی که PS2 داشتم دور و برمون زیاد از این بازی ها پیدا نمیشد... :-?
فقط اسپایدرمن بود و batman begins و incredible hulk...

راستی batman beyond هم یه بازی دوبعدی بزن بزن برای PS1 داشت. شرط میبندم هیچکدومتون بازی نکردین... :-*
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#9 Ultimate Comic Fan 1396-02-26 21:05
به نقل از Nightwatcher:
ممنون از استاد ترابی
بسیار عالی

شاید باورتون نشه...من فقط کنستانتین رو بازی کردم :-?
در کل بازی خوبی بود.

نمیدونم چرا...چه اون زمانی که PS1 داشتم و چه اون زمانی که PS2 داشتم دور و برمون زیاد از این بازی ها پیدا نمیشد... :-?
فقط اسپایدرمن بود و batman begins و incredible hulk...

راستی batman beyond هم یه بازی دوبعدی بزن بزن برای PS1 داشت. شرط میبندم هیچکدومتون بازی نکردین... :-*

من بازی کردم! :lol:
حالا چی بهم میدی؟ :lol:
میشه گفت چون اون زمان خیلی بچه بودم حتی نتونستم یه مرحله برم...
نقل قول کردن
A.cage
#10 A.cage 1396-02-26 21:27
به نقل از Nightwatcher:
ممنون از استاد ترابی
بسیار عالی

شاید باورتون نشه...من فقط کنستانتین رو بازی کردم :-?
در کل بازی خوبی بود. اون زمان هم که ما کشته مرده فیلم کنستانتین بودم. :lol:

نمیدونم چرا...چه اون زمانی که PS1 داشتم و چه اون زمانی که PS2 داشتم دور و برمون زیاد از این بازی ها پیدا نمیشد... :-?
فقط اسپایدرمن بود و batman begins و incredible hulk...

راستی batman beyond هم یه بازی دوبعدی بزن بزن برای PS1 داشت. شرط میبندم هیچکدومتون بازی نکردین... :-*


منم بازی کردم اتفاقا یادم هست اون موقع 3 تا بازی دریک CD
بود یادش بخیر.
نقل قول کردن
Nirvana
#11 Nirvana 1396-02-26 21:54
از این لیست فقط 2،3 تاشون را می دونستم.ولی شخصیت های دی سی شانس آوردن WB چند تا کمپانی خوب بازی سازی خرید.راستی نقد های Injustice 2 هم در حال انتشاره که فعلا نمره 88 از متاکریتیک را داره که خیلی خوبه و نسبت به Injustice 1 که 81 بود پیشرفت داشته.یک هفته هم هست که Injustice 2 mobile صدر اپ استور آمریکا و جهانی تو دانلود هستش.خلاصه که ترکونده دیگه.من هم تو PS4 و گوشی بازی کردم و تو هر دوتاشون فوق العادست.
نقل قول کردن
Marvel khafan
#12 Marvel khafan 1396-02-26 22:12
هی یادش بخیر.
همچیمیگم انگار خیلی گذشته.
من خودم تو این لیست فقط اینارو بازی کردم
کنستانتین بازی بدی نبود وقتی بچه بودم بد منو میترسوند.
بتمن فوراورم بازی کردم بعدش فهمیدم فقط پول بیخودی دادم.کلا از این سبک بازی خوشم نمیاد.
زین تزورو هم بازیکردم فقط نمیدونم مشکل ازدستگاه بود از سی دی که فقط میتونستم بانایت وینگ برم اونم فقط چند دور اول سیو هم نمیشد.
جاستیسم بازی کردم اصلا خوشمنیامد کلا بابازی های پیکسلی حال نمیکنم.
واچمنم بازی کردم ولی زیاد خوشم نیامد.
دارک تومارو هم بازی کردم که کلا یک روز بازی کردم انداختمش دور.
نقل قول کردن
THE END
#13 THE END 1396-02-27 06:18
از بين اينا فقط بتمن فور اورو بازى كرده بودم با سوپرمن
واچمنم فقط گيم پليشو ديده بودم
دركل مقاله ى خيلى خوبى بود ممنون :-)
ولى ميخوام بدونم چرا اون بازى كنستانتين معروف نشد
اخه خيليلا فيلمشو دوست داشتن كنستانتينم شخصيت معروف و محبوبيه :-|
نقل قول کردن
S. Mahdi
#14 S. Mahdi 1396-02-28 10:41
مقاله خیلی خوبی بود آقای ترابی. من از موارد ۱۰، ۴، ۲ و ۱ خبر داشتم. امیدوارم در آینده یه بازی عالی از گرین لنترن، فلش و آکوامن بیاد. چون پتانسیل این کاراکتر ها برای یه بازی زیاده. درسته که سری آرکام فوق‌العاده بود، اینجاستیس هم عالی ولی تا کی میخوان روی شخصیت بتمن یا اینجاستیس مانور بدن؟ امیدوارم به زودی چند تا بازی خفن از دیگر کاراکتر های دی سی بیاد :-)
#8
من بازی کردم، ولی مرحله دوم رو هرکاری کردم نتونستم تموم کنم :D
خیلی ممنون آقای ترابی، خسته نباشید.
نقل قول کردن
Thor Odinson
#15 Thor Odinson 1396-02-28 19:34
سلام ^-^
من تازه اومدم توی جمعتون
.
.
یادش بخیر... :cry: :cry:
چه جالب بعضیاشون رو نمیدونستم
نقل قول کردن
Ultimate Comic Fan
#16 Ultimate Comic Fan 1396-02-28 19:42
به نقل از Thor Odinson:
سلام ^-^
من تازه اومدم توی جمعتون
.
.
یادش بخیر... :cry: :cry:
چه جالب بعضیاشون رو نمیدونستم

به بهترین سایت کمیک بوکی ایران خوش اومدی دوست عزیز، امیدوارم بتونی برای سایت مفید باشی. 8)
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#17 AmirhoseinJafari2005 1399-10-02 19:07
عالی بود... من از شماره های ۱۰ و ۲ خیلی خوشم میاد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید