ابرقهرمان مورد علاقه بازیگران معروف كیست؟ + لینك دانلود ویدئو

یك ویدئوی فوق العاده براتون داریم كه در آن بازیگران و سلبریتی های معروف از جیمز كامرون گرفته تا التون جان و جانی دپ و جیسون استاتام و كریستین بیل و لیام نیسون و ... درباره ابرقهرمان كمیك بوكی  محبوب خودشون حرف میزنن.

عكس بازيگران معروف هاليوود

لینك دانلود و تماشا

همانطور كه دیدید نكات جالب و غیر منتظره ای در این ویدئو بود.

مثلا جیسون استاتام گفت كه هالك رو دوست داره و این در حالی هستش كه چندی پیش گفته بود فیلم های ابرقهرمانی همش جلوه های ویژه هستند و دوست نداره در آنها ظاهر بشه (از اون جالب تر اینكه جوابش رو مارك رافلو بازیگر نقش هالك داد!!!).

و یا جیمز مك اوی بازیگر نقش پرفسور اگزاویر هم گفت كه دوستدار بتمنه! surprise

جانی دپ هم در كمال تعجب گفت كه از Sub-Mariner خوشش میاد!sad

جف بریجز هم در كمال شگفتی گفت كه گرین لنترن سوپرهیرو مورد علاقه اش هستش!crying

برای طرفداران اسپایدرمن هم معلوم بود كه جیمز كامرون او رو دوست داره ولی شاید فكرش را هم نمیكردند كسی مثل رابرت كركمن (نابغه ای كه كمیك بوك و سریال walking dead رو خلق كرده) مرد عنكبوتی رو به عنوان شخصیت مورد علاقه اش بدونه. او همچنین گفت : "فكر میكنم  مرد عنكبوتی قطعا  كامل ترین و جالب ترین ابرقهرمانه"

I think Spiderman is definitely the most well-rounded most interesting super-hero

yesheartkiss
 

نظر شما چيه؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Artemis
+1 #1 Artemis 1394-03-31 17:10
ممنون خیلی جالب بود
کاش بقیه ی بازیگر ها رو هم مینوشتید چی گفتن
خیلی جالب بود که جیمز مک اوی بتمن رو انتخاب کرد
نقل قول کردن
mtm
+1 #2 mtm 1394-03-31 17:23
به نقل از Artemis:
ممنون خیلی جالب بود
کاش بقیه ی بازیگر ها رو هم مینوشتید چی گفتن
خیلی جالب بود که جیمز مک اوی بتمن رو انتخاب کرد

چيزي خاصي نميگفتن ولي شما هر كي رو بخواي بگو تا من بهت بگم چي گفت
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #3 s.kraven 1394-03-31 17:24
خانم ها یا میگفتن واندروومن یا میگفتن کت وومن :P
بیل هم که معلوم بود انتخابش بتمنه.بعضی ها هم الکی میگفتن سیلور سورفر و دلیلشون این بود که سیلور سورفر cool تشریف داره.جانی دپ هم که :-x
بعضی ها هم الکی میگفتن سوپرمن.آخه secret identify به ضایعی سوپر وجود داره؟ :P
ولی رابرت کرکمن گفت اسپایدی من به خودم افتخار کردم که طرفدار مرد عنکبوتی هستم.نظر این افراد متخصص برام مهم تره تا کسی که میگه چون ولورین موئی هست دوستش دارم :P
نقل قول کردن
mtm
+1 #4 mtm 1394-03-31 17:30
#3:
سيلور سيبل نه، سيلور سرفر!
نقل قول کردن
mtm
+2 #5 mtm 1394-03-31 17:35
به نقل از s.kraven:
ولی رابرت کرکمن گفت اسپایدی من به خودم افتخار کردم که طرفدار مرد عنکبوتی هستم.نظر این افراد متخصص برام مهم تره تا کسی که میگه چون ولورین موئی هست دوستش دارم :P


دقيقاً!
كركمن استاد مسلمه
جالبه كه بدونين او يه شخصيت براي image خلق كرده به نام invincible كه درست عين پيتر پاركر ميمونه
خيلي هم كميك هاش باحاله
اينجاست كه معلومه چقدر از مرد عنكبوتي الهام گرفته
اتفاقا يك كراس اور هم بين مرد عنكبوتي و invincible منتشر شده كه ايشالا ترجمه اش خواهم كرد

نقل قول کردن
s.kraven
+2 #6 s.kraven 1394-03-31 17:37
4#
آقای ترابی ببخشید قاطی کردم :P
تازه فرقی هم نمیکنه . مهم نظر کرکمن بود ؛ بقیه باید نظراتشون رو بیارن لب کوزه بلکه یه ذره /اب گیرشون بیاد :P
ولی خدایی برخی یا بی دلیل حرف میزدند و یا دلایلشون مضحک بود
نقل قول کردن
mtm
+1 #7 mtm 1394-03-31 17:41
به نقل از s.kraven:
4#
آقای ترابی ببخشید قاطی کردم :P
تازه فرقی هم نمیکنه . مهم نظر کرکمن بود ؛ بقیه باید نظراتشون رو بیارن لب کوزه بلکه یه ذره /اب گیرشون بیاد :P
ولی خدایی برخی یا بی دلیل حرف میزدند و یا دلایلشون مضحک بود


البته من يه توضيح هم بدم كه اين ويدئو تقريبا قديميه و تقريبا 8، 9 سال پيش تهيه شده
مربوط ميشه به قبل از فيلماي مارول
شما مطمئن باش الان اگه از خيلي از بازيگراي هاليوود بپرسي ميگن كاپيتان آمريكا يا ايرون من يا شايدم ثور!
خانم ها هم كه ميگن : بلك ويدو!
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+2 #8 DAREDEVIL 1394-03-31 17:46
عالی بود. شخصیت محبوب من که daredevil هست ولی قبول کنین که اسپایدرمن یک چیز دیگست ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
نقل قول کردن
Goblin.S
+2 #9 Goblin.S 1394-03-31 17:54
I think Spiderman is definitely the most well-rounded most interesting super-hero
دیگه وقتی یه فردی مثله کرکمن اینو بگه نظرات بقیه مهم نیس که !
نقل قول کردن
Agent Marvel
+2 #10 Agent Marvel 1394-03-31 17:54
ممنون بابت ویدیو.رابرت کرکمن نویسنده محبوب منه و خوشحالم که هم نظر هستیم.
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #11 s.kraven 1394-03-31 17:56
7#
حق با شماست استاد ترابی اما اونقدر هم قدیمی نیستند.
مثلا tron برای فکر کنم برای 2010 بود و همچنین fighter ولی به هر حال قبل اوج گرفتن فیلمهای مارول و فیلم های اونجرز،کاپیتان آمریکا یا حتی ثور بود که نگاه ها رو به سمت قهرمانان مارول و فیلمهایشان جلب کنه و البته اون موقع فیلمی مثل man of steel هم نبود که نظر طرفدران سوپر من رو عوض کنه :-* .
نقل قول کردن
gotham knight
+2 #12 gotham knight 1394-03-31 18:03
در جواب دوست عزیزمون s.kraven لازم میدونم بگم که سوپرمن یکی از کامل ترین و برترین شخصیت های کمیکی هستش
اینو اکثرا قبول دارن
man of steel هم فیلم خوبی نبود ولی انقدر ها بد نبود که نظر فن هارو عوض کنه
و هر کسی هم که بخاطر یک فیلم طرفداری یک شخصیت رو کنار بزاره و فن یه شخصیت دیگه بشه همون بهتر که سراغ کمیک نره
اگه man of steel اینجوریه پی اسپایدرمن 3 چی هستش
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #13 s.kraven 1394-03-31 18:11
12#
منتظر یه دی سی فن بودم جوابم رو بده ;-) .بعدش اسپایدرمن 3 که حساب نیست چون تو mcu نبود ولی با این حال سری سم ریمی شد ارزشمند ترین فرنچایز هالیوود.البته من نمیگم اسپایدرمن 3 فوق العاده بود.شاید چون این ویدئو بعد اسپادرمن 3 گرفته شده ، بعضی بازیگر ها نظرشون راجع به اسپایدرمن عوض شده و انتخاب های جدید برای خودشون دست و پا کردند.ولی انصافا تو man of steel شوپر من اصلا بهای خاصی به شهر نداد و ساختمونها داغون شدند(البته سوپر من دنیای کمیک این طوری نبود).در باره جمله ی یکی مونده به آخر شما هم بگم که خیلی حرف قشنگی زدی اما خب نظر این بازیگر ها برای خیلی از افراد قابل توجه هست و ممکنه عقیده افراد معمولی رو تغییر بده.ولی من هنوز با secret identify
سوپرمن مشکل دارم :P
نقل قول کردن
mtm
+2 #14 mtm 1394-03-31 18:14
به نقل از gotham knight:

اگه man of steel اینجوریه پی اسپایدرمن 3 چی هستش


ولي به ظنرم spiderman 3 حداقل fun بود
man of stee نه تنها fun نبود و جلوه هاي ويژه اش هم خوب نبود بلكه به ذات سوپرمن هم وفادار نبود
(منظورم كشتن زنرال زاد هستش)

يا مثلا هنوزم ازار ميده كه سوپرمن چرا به جاي نجات حون مردم شهر همش دنبال شكست دادن هم ولايتي (!) هاي خودشه

كلا فيلمو بيخود دارك نايتيزه كردن و با دارك كردن غير ضروري سوپرمن از ذاتش دورش كردن

در حالي كه شما سوپرمن 2 رو ببينيد . شاهكاره . همه چيزش سرجاشه

البته من هرگز از اسپايدرمن 3 دفاع نميكنم و به نظرم اونم اشتباهات زياد داشت و قطعا ضعيف ترين فيلم مرد عنكبوتيه ولي مشكلات به خاطر تهيه كننده ها بود كه به زور ونوم رو به ريمي تحميل كردن
نقل قول کردن
mtm
+1 #15 mtm 1394-03-31 18:19
دوستان نظر سنجي سايت هم به روز شد
برين نظر بدين
نقل قول کردن
sobhani
+1 #16 sobhani 1394-03-31 18:21
ممنون بابت ویدیو خیلی جالب بود.
از جیمز مک اوی خیلی خوشم میاد جالبا که شخصیت مورد علاقش بتمنه!
نقل قول کردن
mtm
+1 #17 mtm 1394-03-31 18:23
اينم بگم و برم ...
من روي سوپرمن تعصب خاصي دارم
سوپرهيروي شماره يك من تو عالم دي سي هستش
اگر از man of steel انتقايد هم ميكنم چون روي سوپرمن حساسم

كلا همه هم ميدونن چقدر بدم مياد وقتي ذات شخصيت ها رو درست اقتباس نميكنن
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #18 s.kraven 1394-03-31 18:28
14#
احسنت استاد ترابی ؛ احسنت.
فیلم به طرز بی خودآنه ای(!!)دارک شده بود؛انگار جلوی دوربین فیلم برداری ذغال فروشی راه انداخته بودند :P
man of steel از نظر اشتباه کم از اسپایدرمن 3 نداشت و چه بسا بیش تر داشت.اونجایی که ونوم اسپایدرمن رو گرفت و مردشنی غول شده اسپایدی رو میزد و مردم شهر ناراحت شده بودند خیلی ناراحت کننده و در عین حال به یادماندنی بود.
بازهم میگویم که بنده با secret identify سوپزمن مشکل دارم.
سوپرمن باید بیاید مکتب سید پیتر بنجامین پارکر تا درس secret identify بیاموزه و از اون ور هنری کویل رو بیاد تا سید براش راجع به عقوبت اخروی بی محلی به هم ولایتی ها و داغان کردن ساختمانها حرف بزنه :P :lol:
اینو هم بگم که من خودم به شخصه به سوپرمن علاقه خاصی دارم و در دوران بچگی بیش تر از هر کارتونی با کارتون سوپر من ،که حول سال 2000 پخش میشد، خاطره دارم.وای هنوز اون اذیت و آزار هایی که توی من(toyman) اون سریال با اون قیافه ی گوگولیش با سوپر میکرد،ناراحت میشم.
فکر کنم تو دی سی سوپرمن رو بیش تر از همه دوست داشته باشم اما چی کار کنم با secret identify سوپر من مشکل دارم :lol:
نقل قول کردن
gotham knight
+1 #19 gotham knight 1394-03-31 18:37
منم رو سوپرمن تعصب دارم
و حتی به نظرم سوپرمن 1 و 2 جزو 5 فیلم برتر کمیک بوکی هستند
متاشون هم بالاست
86 و 87 حتی بالاتر از اسپایدرمن 2و دارک نایت
از نظر من alter ego سوپرمن یکی از بهترین هاست . بتمن هم اینو میگه
چون از نظر روانی تلقیق میکنه که این آدم لش غیر ممکنه سوپرمن باشه
فقط عینک نیست
کلارک لباس دو سایز گشاد و ماله مد بیست سال پیش میپوشه
و صداشو دو اکتاو پایین میار و ...
نقل قول کردن
gotham knight
+1 #20 gotham knight 1394-03-31 18:41
در ضمن سوپرمن انقدر ها هم فان نیست
سوپرمن بیشتر لایت هست تا فان
و یه سری داستان دارک هم داره
ولی خ در کل man of steel اقتباص خوبی نبود متاسفانه
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #21 s.kraven 1394-03-31 18:44
19#
درسته اما چهره و قیافه چی؟؟
یعنی همکارانش نمیتونن بفهمن که کلارک چقدر شبیه سوپرمنه و خیلی ساده ازش میگذرند :-*
من سوپرمن 1 رو ندیدم ولی 2ش خیلی خوب بود.خدا بیامرزه کریستوفر ریو رو :cry: جوون مرگ نشد ولی سنی هم نداشت.عجب قد و قامتی داشت .حیف...
نقل قول کردن
young spider
+1 #22 young spider 1394-03-31 18:47
نظراتشون قابل احترامه ولی انصافا بیشتر خانوما یا می گفتن واندروومن یا کت وومن. یکی بود گفت فلش که جا خوردم. اسپایدرمن هم کم نبود. ولی انصافا توقع داشتن کریستین بیل بگه اسپایدرمن یا ولورین؟؟؟؟

ای کاش می شد از بازیگرهای کمیک بوکی بیشتری می پرسیدند. اگه از رامبد جوان :lol: پرسند به احتمال زیاد می گه اسپایدی یا مردلاستیکی یا جوکر :lol: . درسته جوکر ابرقهرمان نیست ولی عین خودش زیاد می خنده. البته قصد توهین ندارمو. رامبد جوان یکی از بهترین بازگران ایرانی کشورمونه.
نقل قول کردن
gotham knight
+1 #23 gotham knight 1394-03-31 18:51
به نقل از s.kraven:
19#
درسته اما چهره و قیافه چی؟؟
یعنی همکارانش نمیتونن بفهمن که کلارک چقدر شبیه سوپرمنه و خیلی ساده ازش میگذرند :-*
من سوپرمن 1 رو ندیدم ولی 2ش خیلی خوب بود.خدا بیامرزه کریستوفر ریو رو :cry: جوون مرگ نشد ولی سنی هم نداشت.عجب قد و قامتی داشت .حیف...

کریستوفر ریو واقعا فوق العاده بود
فک کنم هم 193 سانتی متر قد داشت
واقعا بازیگر خوبی بود :cry: :cry:
خب گفتم که عینک خودش تاثیر داره تو قیافه
از طرفی صداش رو و لحجه اش رو تغییر میده
نقل قول کردن
taichi
#24 taichi 1394-03-31 19:16
14#
اقای ترابی توی بعضی جاها باهاتون مخالفم
یک اینکه سوپرمن قبل ها یک بار زاد رو کشته بود ولی اصلا این به کنار
1-سوپرمن سعی کرد که اون رو از اونجا بلند کنه(پرواز کنه)ولی زاد زور میزد تا نتونه بلندش کنه
2-اصلا سوپرمن زاد رو زنده ننگه میداشت میخواستن چی کارش کنن؟زاد هم مثل سوپرمنه نمیتونستن متوقفش کنن مگر اینکه سوپرمن از صبح تا شب بالا سرش باشه تا بیدار میشد میزد تو سرش بیهوش بشه
*در مورد اینکه هم بیشتر به فکر شکست دادن زاد بود خب این اولین مبارزش بوده هیچ تجربه ای نداشته و یکی هم داره به قصد کشت میزندش به نظر من خیلی منطقی عمل کردن که همچین چیزی رو نشون دادن چون اوه اصلا تجربه نداره قواعد جنگ رو نمیدونه از طرفی حد قدرتش هم نمیدونه که چه قدر(پدرش گفته تنها راه دوستن حد قدرتت امتحان اونه و مطمینم تا حالا جنگ با کسی نداشته)برای همین یک ضربه میزد اون پرت میشد میرفت!
البته یک مقداری هم خودش تقصیر داشت ولی نه انقدر که نابودش کنید بگه نه خیلی بد بود!
البته قبول دارم یک مقداری اینا رو Bold کردن تا زیمنه ی بتمن علیه سوپرمنو اماده کنن(نمیدونم پرومو ارت های این فیلم رو دیدین یا نه ولی رو یکیش مردم پوستر سوپرمنو خط خطی کرده بودن و یکی از اعتراضاتشون اینبود که این مرتیکه زده متروپولیس رو له کرده)
22#
اینهایی که دوستمون گفت علاوه بر اون عینکی که میپوشه هم کلفت و فرم کلی صورت رو میپوشونه و از طرفی این برنامه هارو ندیدی که مردوم عکسشونو میفستن تا شباهتشون رو نشون بدن به بازیگرا و چه قدر شبیهن؟از این جور چیزا هم وجود داره
و علاوه بر اون اون پیش نزدیکاشون اون مثل یک دست و پاچلفتی رفتار میکنه و اصلا اون شخصیت پر استوار سوپرمنیشو رو نمیکنه
نقل قول کردن
Bad joke
+2 #25 Bad joke 1394-03-31 19:24
خیلی جالب بود
جالبه بعضیا ابرقهرمانهای غیر معروف میگفتن والبته سیلور سولفر که واقعا شخصیت باحالیه هر کی دربارش حرف بی خود بزنه هیچی ازش حالیش نیست

ولی احساس میکردم بازیگرا بیشتر چراغ سبز برای نقشها نشون میدادن
ولی مثلا تاتوم هم همون موقع گفت گامبیت و رفت سراغش که حالا هم فیلمشا گرفته و یا بازیگری مثل تام کروز سالها به دنبال ساختن ایرون من بود و موقع ساختنش هم چراغ سبز نشون داد بسازنش ولی جور نشد

در کل سه شخصیت نمادین بتمن و سوپرمن و اسپایدرمن طرفدارا را تسخیر کردن
نقل قول کردن
Man of night
+2 #26 Man of night 1394-03-31 19:26
به نظر من سوپرمنی که کریستوفر ریو ارائه داد شاهکار بود هنوز هم هست اما نباید انصافا از بازی قشنگ هنری کاویل هم بد گفت می دونم یه سریا هم گفته بودن که هنری فقط ادای بازیگری رو در میاره اما به خدا عالی بازی کرد یه سر و گردن از ریو پایین تر بود اما خوب بود
به نظر من فقط مشکل man of steel سکانس اخر و کشتن زاد بود وگرنه اکشن خوبی داشت
درسته که بیشتر به فکر کشتن به قول باقای ترابی هم ولایتی هاش بود تا نجات مردم
این جمله رو بگم که زک اسنایدر و دیوید اس گویر هم گفته بودن که ما سوپرمنی رو ارائه کردیم که برای زمانه خود باشد و گرنه می شد همون داستان اریجین سابق رو به خورد مردم و تماشاگران کرد
نقل قول کردن
mtm
+1 #27 mtm 1394-03-31 20:24
#19:
در اینکه سوپرمن 1 و 2 شاهکارن شکی نیست ولی نمره خیلی بالای متای اونا به دلیل کم بودن تعداد نقدها هم هست
چون قدیمی هستن تعداد نقد موجود ازشون خیلی کمه
این رو مد نظر داشته باش
نقل قول کردن
mtm
+1 #28 mtm 1394-03-31 20:30
#24:
من فکر میکنم شما بیشتر توجیه میکنی
واقعا من او استیل فیلم خیلی قابل دفاعی نیست

#26:
من مشکلی با سوپرمن مدرن و up to date ندارم
ولی موضوع اینه که شما وقتی شخصیتی رو به روز میکنی باید ارتقاش بدی و بهترش کنی
شما انصافا چیز خاصی نسبت به قبل دیدی که بهبود یافته باشه؟
یعنی ایا این نسخه از سوپرمن چیز خاصی و جذابی داشت و تونست نسل جدیدی رو طرفدار این شخصیت کنه؟
ایا شخصیت پردازی سوپرمنو ارتقا داد یا پسرفت داشت؟ دستاورد این فیلم واسه سوپرمن چی بود؟
اینا سوالات مهمی هستن
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #29 s.kraven 1394-03-31 20:43
29#
دوست عزیز
شما برو نوشته بالا رو بخون متوجه میشی که با سوادترین شون گفت اسپایدرمن؛منظور م رابرت کرکمن هست. ;-)
و البته کارگردان مشهور جیمز کامرون رو نباید از یاد برد.
راستی
به تخصصی ترین سایت مردعنکبوتی خوش اومدی :-)
نقل قول کردن
rambod DR
+1 #30 rambod DR 1394-03-31 21:04
ببخشید آقا ترابی ما هم میتونیم مقاله بدیم.؟
نقل قول کردن
FME
+1 #31 FME 1394-03-31 21:06
سلام من تازه عضو شدم البته قبلا هم بودم.
کیج هم جالب بود برای کسی که روح سوار رو بازی کرده :-|
جانی دپ هم که :o
نقل قول کردن
blackspidey
#32 blackspidey 1394-03-31 21:11
#17
استاد یادمه یبار گفتین بعد از اسپایدرمن کاراکتر مورد علاقتون سوپرمنه :-)
ولی خب ویدیوش یکم قدیمی بود ب قول شما اگه الان ازشون بپرسن جواباشون فرق داره
امیدوارم فیلم جدید اسپایدی انقدر خوب باشه ک همه ازینببعد بگن اسپایدی 8)
ممنون بابت ویدیو
نقل قول کردن
Red Goblin
+1 #33 Red Goblin 1394-03-31 22:35
یکم برای این نظر سنجی زود نبود؟ :o
حداقل چند شماره بگزریم بریم که بتونیم بگیم کدوم بهترهادم با 1 و 2 و3 شماره که انتخاب نمیکنه
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #34 s.kraven 1394-03-31 23:07
33#
یه شوال دارم من از شما دوست عزیز.
شما برخی نظرسنجی های فوتبال،مثلا داربی ها،دیدید.
قطعا متوجه شدید که فرصت نظر دادن تا 90 دقیقه نیست.
بدیهی است که جز اینکه نظر دادن بعد یه مدتی راحت میشه ، دلیل موجه دیگری ندارد.این نظر سنجی سایت مانند اون نوع نظرسنجی هاست.و از نظرم این نوع نظرسنجی هاست که ثابت میکنه سایت چه مدیران مقتدری داره.
پیروزی والیبال ایران رو در برابر آمریکا تبریک میگم :-)
نماز روزه های تمامی اعضا قبول ;-)
نقل قول کردن
As Responsible As Spider-Man
+2 #35 As Responsible As Spider-Man 1394-03-31 23:46
سلام به همگی.
خب اولا بابت این ویدیوی چالب دستتون درد نکنه.منم خیلی دوست داشتم که بدونم بازیگر ها به چه شخصیت های کمیک بوکی علاقه مند هستند ولی متاسفانه این ویدیو به قول بچه ها مال خیلی وقت پیشه و الان و با اومدن فیلم ابرقهرمانی جدید و بهتر نظر خیلی هاشون عوض شده.راستی اون که کنار دن فاگلر نشسته بود همون کریس پرات خودمون نبود؟
با تشکر...
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #36 s.kraven 1394-04-01 00:14
31#
خوش اومدی به سایت .
امیدوارم با نیروهای کیهانیت ما رو داغون نکنی وگرنه به این روز میافتی :P :



گفتی قبلا هم بودی درسته؟؟یه سوال برام پیش اومد:
کجا بودی ناقلا :P
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #37 Agent Marvel 1394-04-01 00:25
به نقل از FME:
سلام من تازه عضو شدم البته قبلا هم بودم.
کیج هم جالب بود برای کسی که روح سوار رو بازی کرده :-|
جانی دپ هم که :o

خوش اومدی.آواتارتو عشقه!
نقل قول کردن
DAREDEVIL
+1 #38 DAREDEVIL 1394-04-01 00:29
#36: عجب عکس باحالی بود خیلی حال کردم!
نقل قول کردن
The Amazing Mohammad
+1 #39 The Amazing Mohammad 1394-04-01 01:08
میشه بگید نیکلاس کیج از چه شخصیتی خوشش می امد
نقل قول کردن
s.kraven
+1 #40 s.kraven 1394-04-01 01:18
39#
کلا نا مفهوم حرف میزنه این کیج :P ولی فکر کنم گفت هالک و گوست رایدر
نقل قول کردن
mtm
+1 #41 mtm 1394-04-01 01:43
به نقل از s.kraven:
39#
کلا نا مفهوم حرف میزنه این کیج :P ولی فکر کنم گفت هالک و گوست رایدر


اره گفت از هالک و گوست رایدر خوشش میاد چون از کاراکترهای دو شخصیته مثل "دکتر جکیل و مستر هاید" خوشش میاد
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #42 Agent Marvel 1394-04-01 01:48
آقای ترابی چنینگ تیتوم کیو گفت؟یادم رفت.

#
راستی آقای ترابی من از عمو مختار اجازه ارسال مقاله رو گرفتم خواستم از شما هم بگیرم.
نقل قول کردن
rambod DR
+1 #43 rambod DR 1394-04-01 01:56
ببخشید اگر یه مقاله برای این سایت داشته باشیم میتونیم بدیم؟
نقل قول کردن
Man of night
+1 #44 Man of night 1394-04-01 01:58
به نقل از mtm:
#24:
من فکر میکنم شما بیشتر توجیه میکنی
واقعا من او استیل فیلم خیلی قابل دفاعی نیست

#26:
من مشکلی با سوپرمن مدرن و up to date ندارم
ولی موضوع اینه که شما وقتی شخصیتی رو به روز میکنی باید ارتقاش بدی و بهترش کنی
شما انصافا چیز خاصی نسبت به قبل دیدی که بهبود یافته باشه؟
یعنی ایا این نسخه از سوپرمن چیز خاصی و جذابی داشت و تونست نسل جدیدی رو طرفدار این شخصیت کنه؟
ایا شخصیت پردازی سوپرمنو ارتقا داد یا پسرفت داشت؟ دستاورد این فیلم واسه سوپرمن چی بود؟
اینا سوالات مهمی هستن

امیدوارم کسی ازم ناراحت نشه اما به نظرتون فیلمای امازینگ اسپایدی تونست ارتقا پیدا کنه و بهتر بشه البته در کل دارم اینو میگم
اما درباره صحبتاتون باید بگم حرفتون تا حدودی قانعم کرد اما تونست نسل جدید رو حداقل راضی نگه داره نسلی که تا به حال (( البته اینو به جرئت می گم )) سوپرمن قدیمی رو ندیده و یا براش شاید کسل کننده باشه اثبات حرفم اینه که داداشم تا ده دقیقه سوپرمن دو رو بیشتر نتونست ببینه اما من اف استیل رو کامل دید
امیدوارم کسی از من به خاطر نظری که دادم درباره سری امازینگ ناراحت نشده باشه
ممنوناقای ترابی عزیز
نقل قول کردن
Man of night
+1 #45 Man of night 1394-04-01 02:01
به نقل از The Amazing Mohammad:
میشه بگید نیکلاس کیج از چه شخصیتی خوشش می امد

با اجازه دوستان نیکلاس بنده خدا عاشق کمیک هست تا اونجایی که اسم بچه خودشو کال ال گذاشته چند بار برای نقش بتمن سوپرمن و ... تلاش کرده اما تا به حال فایده ای نداشته اما توی فیلم کیک اس نقش پدر هیت گرل رو بازی کرد
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #46 Agent Marvel 1394-04-01 02:05
در اینکه سری آمازینگ بد بود هیچ شکی نیست ولی در عوض به المان های پیتر پارکر وفادار بود ولی سوپرمن با کشتن ژنرال زاد از ریشه هاش فاصله گرفت.برادر شما هم چون تصوری از سوپرمن اصلی و درست نداره از این سوپرمن دارک خوشش اومد.
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #47 Agent Marvel 1394-04-01 02:15
به نقل از Man of night:
به نقل از The Amazing Mohammad:
میشه بگید نیکلاس کیج از چه شخصیتی خوشش می امد

با اجازه دوستان نیکلاس بنده خدا عاشق کمیک هست تا اونجایی که اسم بچه خودشو کال ال گذاشته چند بار برای نقش بتمن سوپرمن و ... تلاش کرده اما تا به حال فایده ای نداشته اما توی فیلم کیک اس نقش پدر هیت گرل رو بازی کرد

خیلی دوست داشتم نیکلاس کیج هم نقش بتمن و هم سوپرمن رو بازی کنه.به خصوص اون موقعا که تو اوج بازیگری بود.
نقل قول کردن
s.kraven
+2 #48 s.kraven 1394-04-01 02:23
44#
دوست عزیز
فکر کنم شما مفهوم کامنت 26 ت رو یا یادت نبوده و یا اشتباه انتقال دادی.شما گفتی میخاستن سوپرمنی به روز شده نشون بدن ؛ استاد ترابی هم گفتند که وقتی یه شخصیت up to date باید بهتر شه و شخصیت قهرمان رو بتونه بهتر به علاقمندان این دوره و زمونه برسونه ولی سوپر من این کار رو نکرد.آقای ترابی جواب سوال شما رو اونطوری داد و از این میشه نتیجه گرفت که هیچ ربطی به پیشرفت یا پسرفت تو سری امیزینگ نداشت.
اما حالا شما داری بحث رو متشنج میکنی و میکشونی سمت اسپایدرمن و سری شگفت انگیز؟! :-*
شما بهتره به سوالاتی که آقای ترابی اونها رو مهم خطاب کردند جواب بدید :-*
نقل قول کردن
Agent Marvel
+1 #49 Agent Marvel 1394-04-01 02:34
سوپرمن فیلم بدی بود.سری آمازینگ هم بد بود ولی حداقل فقط تو جلوه های ویژه خلاصه نمیشد.هنری کاویل هم تو نقشش بد نبود ولی ای کاش براندون راس همچنان سوپرمن بود.
نقل قول کردن
sonic the spider hedgehog
+2 #50 sonic the spider hedgehog 1394-04-01 10:02
سلام،پس از مدتی برگشتم و دوباره شروع به نظر دادن میکنم.
ویدئوی جالبی بود و بازیگران معروف ابر قهرمانان مورد علاقشون رو گفتن،و نظرات بعضی از ان ها جالب و با تعجب برانگیز بود،مثل جانی دپ که واقعا تعجب کردم. :o
نقل قول کردن
Mehrad Davaii
-2 #51 Mehrad Davaii 1394-04-01 10:17
ممنون بابت ویدیو
Batman & Superman Are The Bests! 8)
نقل قول کردن
mtm
+1 #52 mtm 1394-04-01 11:05
به نقل از Man of night:
به نقل از mtm:
#24:
من فکر میکنم شما بیشتر توجیه میکنی
واقعا من او استیل فیلم خیلی قابل دفاعی نیست

#26:
من مشکلی با سوپرمن مدرن و up to date ندارم
ولی موضوع اینه که شما وقتی شخصیتی رو به روز میکنی باید ارتقاش بدی و بهترش کنی
شما انصافا چیز خاصی نسبت به قبل دیدی که بهبود یافته باشه؟
یعنی ایا این نسخه از سوپرمن چیز خاصی و جذابی داشت و تونست نسل جدیدی رو طرفدار این شخصیت کنه؟
ایا شخصیت پردازی سوپرمنو ارتقا داد یا پسرفت داشت؟ دستاورد این فیلم واسه سوپرمن چی بود؟
اینا سوالات مهمی هستن

امیدوارم کسی ازم ناراحت نشه اما به نظرتون فیلمای امازینگ اسپایدی تونست ارتقا پیدا کنه و بهتر بشه البته در کل دارم اینو میگم
اما درباره صحبتاتون باید بگم حرفتون تا حدودی قانعم کرد اما تونست نسل جدید رو حداقل راضی نگه داره نسلی که تا به حال (( البته اینو به جرئت می گم )) سوپرمن قدیمی رو ندیده و یا براش شاید کسل کننده باشه اثبات حرفم اینه که داداشم تا ده دقیقه سوپرمن دو رو بیشتر نتونست ببینه اما من اف استیل رو کامل دید
امیدوارم کسی از من به خاطر نظری که دادم درباره سری امازینگ ناراحت نشده باشه
ممنوناقای ترابی عزیز


اتفاقا شما به نكته خيلي خوبي اشاره كردي
نظراتت هم خيلي خوبه و دقيق
منتهي اجازه بده من يه نكته اي رو متذكر بشم
سري اميزينگ اسپايدرمن نميخواست ورژن متفاوتي از مرد عنكبوتي رو نشونمون بده
در واقع بيشتر سعي داشت چيزهايي كه قبلا تو فيلم هاي مرد عنكبوتي سام ريمي نبود رو نشون تماشاچي بده
من شخصا فكر ميكنم اين سري در نشان دادن عواطف و به خصوص رابطع عاشقانه پيتر پاركر با عشق اش (يعين گوئن) پيشرفت قابل ملاحظه اي داشت

ولي همزمان اشتباهات غير قابل بخششي مرتكب شد
مثل ايجاد تغييرات در شخصيت پردازي هري ازبورن و به خصوص نورمن ازبورن . الكترو هم تغيير كرد ولي اين تغييرات منجر به بهبود يافتن شخصيت او نشد
حتي به نظرم قضيه پدر و مادر پيتر هم بيخودي اونقدر تو فيلم بود (البته دليلش بازم اين بود كه سوني ميخواست روي چيزهايي كه ريمي نشون نداد بود زوم كنه)

منتهي تفاوت اينه كه شخصيت پردازي پيتر /مرد عنكبوتي تفاوت چنداني نكرده بود و ما مشكلي از نظر عدم وفاداري به ذات او نميديدم

ولي متاسفانه man of steel درست اونجايي بيشترين ضربه رو ميخوره كه از ذات شخصيت اصلي يعني سوپرمن دور ميشه
نقل قول کردن
Maximum Venom
#53 Maximum Venom 1394-04-01 14:28
جانی دپ چرا آکوامن رو انتخاب نکرد؟ :o :sigh:
نقل قول کردن
Man of night
#54 Man of night 1394-04-02 00:46
به نقل از mtm:
به نقل از Man of night:
به نقل از mtm:
#24:
من فکر میکنم شما بیشتر توجیه میکنی
واقعا من او استیل فیلم خیلی قابل دفاعی نیست

#26:
من مشکلی با سوپرمن مدرن و up to date ندارم
ولی موضوع اینه که شما وقتی شخصیتی رو به روز میکنی باید ارتقاش بدی و بهترش کنی
شما انصافا چیز خاصی نسبت به قبل دیدی که بهبود یافته باشه؟
یعنی ایا این نسخه از سوپرمن چیز خاصی و جذابی داشت و تونست نسل جدیدی رو طرفدار این شخصیت کنه؟
ایا شخصیت پردازی سوپرمنو ارتقا داد یا پسرفت داشت؟ دستاورد این فیلم واسه سوپرمن چی بود؟
اینا سوالات مهمی هستن

امیدوارم کسی ازم ناراحت نشه اما به نظرتون فیلمای امازینگ اسپایدی تونست ارتقا پیدا کنه و بهتر بشه البته در کل دارم اینو میگم
اما درباره صحبتاتون باید بگم حرفتون تا حدودی قانعم کرد اما تونست نسل جدید رو حداقل راضی نگه داره نسلی که تا به حال (( البته اینو به جرئت می گم )) سوپرمن قدیمی رو ندیده و یا براش شاید کسل کننده باشه اثبات حرفم اینه که داداشم تا ده دقیقه سوپرمن دو رو بیشتر نتونست ببینه اما من اف استیل رو کامل دید
امیدوارم کسی از من به خاطر نظری که دادم درباره سری امازینگ ناراحت نشده باشه
ممنوناقای ترابی عزیز


اتفاقا شما به نكته خيلي خوبي اشاره كردي
نظراتت هم خيلي خوبه و دقيق
منتهي اجازه بده من يه نكته اي رو متذكر بشم
سري اميزينگ اسپايدرمن نميخواست ورژن متفاوتي از مرد عنكبوتي رو نشونمون بده
در واقع بيشتر سعي داشت چيزهايي كه قبلا تو فيلم هاي مرد عنكبوتي سام ريمي نبود رو نشون تماشاچي بده
من شخصا فكر ميكنم اين سري در نشان دادن عواطف و به خصوص رابطع عاشقانه پيتر پاركر با عشق اش (يعين گوئن) پيشرفت قابل ملاحظه اي داشت

ولي همزمان اشتباهات غير قابل بخششي مرتكب شد
مثل ايجاد تغييرات در شخصيت پردازي هري ازبورن و به خصوص نورمن ازبورن . الكترو هم تغيير كرد ولي اين تغييرات منجر به بهبود يافتن شخصيت او نشد
حتي به نظرم قضيه پدر و مادر پيتر هم بيخودي اونقدر تو فيلم بود (البته دليلش بازم اين بود كه سوني ميخواست روي چيزهايي كه ريمي نشون نداد بود زوم كنه)

منتهي تفاوت اينه كه شخصيت پردازي پيتر /مرد عنكبوتي تفاوت چنداني نكرده بود و ما مشكلي از نظر عدم وفاداري به ذات او نميديدم

ولي متاسفانه man of steel درست اونجايي بيشترين ضربه رو ميخوره كه از ذات شخصيت اصلي يعني سوپرمن دور ميشه

حرف شما بسیار متین هست کاملا قبول دارم اما اینو بگم من دنبال متشنج شدن فضای سایت و بحث نبودم و نیستم و نخواهم بود(( اینو به کراون جان )) میگم
نظر شخصی منه که میگم سری اسپایدی ریمی بهتر لز امازینگ بود
درسته که امازینگ به رابطه عاشقانه و البته زندگی پیتر بیشتر توجه داشت تا ضد قهرمانهایی که اصلا برام اونقدی جذابیت نداشتن به خاطر اون عجله ای که برای ساخت کردن
اقای ترابی ممنون به خاطر پاسخ دهی به سوالاتم
نقل قول کردن
C-man
#55 C-man 1394-04-02 01:09
ای بابا نظر اینا که مهم نیس.....
ابرقهرمان های مورد علاقه بازیگرایی رو میزاشتید که نقش ابرقهرمانی بازی کردند...
نقل قول کردن
Agent Marvel
#56 Agent Marvel 1394-04-02 01:11
جای تشکرته؟میدونی چه زحمتی برای آپلود این ویدیو کشیدن؟
نقل قول کردن
s.kraven
#57 s.kraven 1394-04-02 01:17
54#
شما که راجع به بهتر یا بدتر نبودن سری امیزینگ حرف نزدی .
به ولله یه جوری حرف میزنی انگار منظور کامنتت یه جیز دیگه بوده. :eek: :-|
نقل قول کردن
s.kraven
#58 s.kraven 1394-04-02 01:20
55#
اگه یه همچیم ویدئویی هست میشه به ما هم نشون بدی . :-*
بعد این عوض تشکر شماست دیگه :eek: :P
استاد ترابی و مدیران انقدر لطف میکنن که متوجه بی جنبه بودن بعضی ها میشویم.
اگر یه همچین درخواستی ، از این به بعد ، خواستی بکنی یه ذره محترمانه تر حرف بزن .
نقل قول کردن
ADC
#59 ADC 1394-04-04 21:40
فقط دو یاسه نفر اسپایدرمن رو نام بردن .
اما راستش رو بخواید من بتمن و دردویل که شخصیت های دارکی هستند رو خیلی دوست دارم .( البته نمیگم که بتمن بهتره فقط دوستش دارم ) و راستی ببخشید که چندوقتی نبودم .
نقل قول کردن
Agent Marvel
#60 Agent Marvel 1394-04-04 21:42
به نقل از ADC:
فقط دو یاسه نفر اسپایدرمن رو نام بردن .
اما راستش رو بخواید من بتمن و دردویل که شخصیت های دارکی هستند رو خیلی دوست دارم .( البته نمیگم که بتمن بهتره فقط دوستش دارم ) و راستی ببخشید که چندوقتی نبودم .

من هم خیلی بتمن و داردویل رو دوست دارم.به خصوص داردویل.
نقل قول کردن
mtm
#61 mtm 1394-04-04 21:48
به نقل از ADC:
فقط دو یاسه نفر اسپایدرمن رو نام بردن .
اما راستش رو بخواید من بتمن و دردویل که شخصیت های دارکی هستند رو خیلی دوست دارم .( البته نمیگم که بتمن بهتره فقط دوستش دارم ) و راستی ببخشید که چندوقتی نبودم .


اره ولی همون دو سه نفر به اندازه کل بقیه می ارزیدن
یکیشون اسمش جیمز کامرونه که پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم های تاریخ سینما یعنی اواتار و تایتانیک و ترمیناتور 2 رو ساخته
اون یکی هم رابرت کرکمن بود که نابغه دنیای کمیکه و walking dead اش یه تکون اساسی هم به دنیای کمیک داده و هم به تلویزیون
نقل قول کردن
Agent Marvel
#62 Agent Marvel 1394-04-04 21:58
اینکه جیمز کامرون دیوونه اسپایدی هستش رو که دیگه خواجع حافظ شیراز هم میدونست.رابرت کرکمن هم یه نویسنده باتجربس پس میدونه که کامل ترین قهرمان دنیا اسپایدی هستش.ولی بقیه...
نقل قول کردن
Doc Ata
#63 Doc Ata 1401-09-09 17:14
من یکی واقعا باورم نمیشه که هیچکس به ابرقهرمانای دیگه ای اشاره نکرد واقعا بیچاره این کپ و ایرون من و اکوامن گناه دارن :-?
به احتمال ( 99 درصد :-* ) خیلی هاشون نه کمیک میخواندن زیاد و mcu هم که هنوز نبوده زیاد با قهرمانا اشنا نبودن ، فقط چون قیافه و اسم دهن پرکن خیلی از ابر قهرمانا تو ذهنشون مونده بود بدون دلیل اسم بعضی قهرمانا رو میگفتن تا حداقل بگن کاچی بعض هیچی ( البته دوستان اشتباه برداشت نشه، منظورم اینه که بعضی هاشون برای انتخاب ابرقهرمان مورد علاقه فقط به ویژگی های ظاهری و اسم های جالب ابر قهرمانان توجه کردن تا رفتار ها ، عقاید و نوع زندگی شون... )
البته سرزنششون نمیکنم مثلا اگر قدیما از من هم میپرسیدن ابر قهرمان مورد علاقه ات چیه میگفتم بتمن. و اینکه دلیلش چیه میگفتم چون خفنه ! ولی بعدها فهمیدم خیلی معیار های دیگ ای هم هست و برای همین عاشق احساس مسئولیت و خستگی ناپذیر بودن اونها در برابر مشکلات ابرقهرمانانی مثل اسپایدی شدم ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44