15 خبر و شایعه ای که درباره فیلم ونوم میدانیم!

15 خبر و شایعه ای که درباره فیلم ونوم میدانیم!

اینها 8 چیزیه که قطعا میدانیم و 7 شایعه ای که شاید درست باشند!

مقدمه: سونی رایت مرد عنکبوتی را با مارول استودیوز شریک شده است ولی هنوز رایت یک عالمه از شخصیت های مرتبط با دنیای کمیک های مرد عنکبوتی را در اختیار دارد، به خصوص «ونوم» (venom). همانطور که سایت spidey.ir در اینجا اعلام کرد قراره فیلم اختصاصی این شخصیت به زودی ساخته بشه و «تام هاردی» نقشش رو بازی کنه! ضمن اینکه همانطور که اینجا خبرش را دیدیم موفقیت شرکت فاکس در ساخت فیلم های ابرقهرمانی با درجه R، باعث شده سونی هم فیلم ونوم را با این درجه بسازد. بنابراین ونوم فیلمی خشن و مناسب بزرگسالان خواهد بود.

ونوم شخصیتی است که هواداران سالهاست منتظر هستند تا فیلمی خوب و حقیقی از رویش ساخته شود به ویژه که ونوم واقعا در فیلم مرد عنکبوتی 3 تلف شد. و حالا که بالاخره سونی تصمیم گرفته فیلم ونوم را بسازه، ماشین شایعات داغ داغه! البته سونی تا اینجا اطلاعات نسبتا خوبی از این فیلم بیرون داده و خیلی چیزها هم هنوز شایعه هستند و حالتی مخفیانه دارند. در این مقاله ابتدا خبرهایی که به طور قطعی درباره این فیلم میدانیم را خدمتتان عرضه میکنیم و بعد میریم سراغ شایعات!

 

15- تایید شده: تام هاردی نقش ادی براک را بازی میکند

 تام هاردی نقش ادی براک را بازی میکند

راستش ما خیلی برای فیلم ونوم هیجان نداشتیم چون سونی در چند سال اخیر سابقه خوبی نداشته . تا اینکه اعلام شد تام هاردی بازیگر برجسته و تحسین شده سینما قراره نقش ادی براک/ونوم را بازی کنه. این باعث شد تا هیجان هواداران برای دیدن این فیلم واقعا بالا بره چون تام هاردی هم بازیگر با استعدادیه و هم اینکه خیلی سخت گیرانه و با وسواس نقش های خودش رو انتخاب  میکنه. بنابراین به احتمال زیاد او فیلمنامه رو خونده و ازش خوشش اومده. ضمن اینکه اعلام کرده از بچه گی عاشق شخصیت ونوم بوده و همین باعث شده به فیلم امیدوار بشیم.

 

14- تایید شده: این فیلم با درجه R ساخته میشود

عکس ونوم

خبر خوب دیگر درباره این پروژه این است که با درجه R ساخته میشه (یعنی افراد زیر 17 سال نمیتونند تنهایی فیلم را در سالن سینما تماشا کنند). از وقتی فاکس با فیلم های ددپول و لوگان حسابی خوش درخشید سونی هم بدش نمیاد این فرمول را امتحان کنه. البته باید منتظر ماند و دید که آیا سونی هم میتونه موفق باشه یا نه چون درجه R به تنهایی که نمیتونه ضامن موفقیت باشه و باید فیلمنامه ، داستان  و شخصیت پردازی و تیم کارگردانی و بازیگری عالی هم داشت. ولی در کل ونوم شخصیتی هستش که برای این درجه مناسبه. البته ونوم مثل ددپول بدهن نیست و داستان هایش هم بخش های ج.ن.س.ی ندارند ولی عاشق خوردن مغز دیگرانه و از کشتن قربانیان خودش هراسی نداره. بنابراین اگه سونی میخواد موفق باشه باید بچسبه به خون و خونریزی و خشونت و البته باید حتما یک داستان خوب داشته باشه.

 

13- تایید شده: کارنیج شخصیت خبیث است

 کارنیج شخصیت خبیث است

اگه خبر تام هاردی به قدر کافی هیجان انگیر نبود پس حضور «کارنیج» به عنوان شخصیت خبیث داستان دیگه واقعا هیجان داره چون این شخصیت محبوبیت خاصی داره. مخصوصا حالا که میدانیم درجه فیلم R هستش. انتخاب کارنیج یکی از بهترین تصمیمات سونی برای این فیلم بوده است. البته شرط اصلی اینه که به شخصیت پردازی کارنیج وفادار باقی بمانند. کارنیج یک قاتل دیوانه سادیستی است که تنها هدفش در زندگی هرج و مرج خونریزیه. واقعا اینجا دیگه نباید از همچنین شخصیتی یک شخصیت سمپاتیک ساخت . او پلید مطلق است و هر چی خشن تر و بدتر، بهتر! کارنیج باید شخصیتی باشه کاملا ترسناک  و تماشاچی را اذیت کنه و  روح  و روانش رو به بازی بگیره. برای آشنایی بیشتر با کارنیج ، این مقاله را بخوانید.

 

12- تایید شده: دنباله هیچ فیلم اسپایدرمن نیست

دنباله هیچ فیلم اسپایدرمن نیست

این اولین باری نیست که سونی خواسته یک دنیای سینمایی جدا برای مرد عنکبوتی بسازه. قبلا هم برنامه هایی برای ساخت فیلم ونوم داشت. اصلا وقتی سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز رو شروع کرد هدفش این بود که در نهایت به فیلم اختصاصی ونوم و حتی "شش خبیث" برسه. ولی وقتی مرد عنکبوتی شگفت انگیز توقعات را برآورده نکرد برنامه های سونی هم بهم ریخت تا اینکه با دیزنی به توافق رسید و حالا دوباره فیلش یاد هندوستان کرده است! با این حال هر فیلمی که سونی جدا از "بازگشت به خانه" بسازه (مثل ونوم، سیلور و بلک و ...) ربطی به سری های قبلی مثل مرد عنکبوتی شگفت انگیز نداره.

 

11- تایید شده: «روبن فلیچر» کارگردان فیلمه

«روبن فلیچر» کارگردان فیلمه

فلیچر کارگردان ناشناخته ای نیست . او فیلم معروف Zombieland را ساخته و همین ثابت میکنه میتونه کمدی و اکشن رو به خوبی با هم ترکیب کنه. او در ضمن در سال 2013 با ساخت "جوخه گانگسترها" (Gangster Squad) ثابت کرد که میتونه از پس ساخت فیلم های درجه R بربیاد. البته در سالهای اخیر رفته به سمت پروژه های تلویزیونی کمدی. پس آیا قراره مثل ددپول شاهد رگه هایی از کمدی در فیلم ونوم باشیم؟ بعیده چون درجه R برای ونوم یعنی کمدی بی کمدی!

 

10- تایید شده: این فیلم بخشی از MCU  نیست

این فیلم بخشی از MCU  نیست

از وقتی این فیلم اعلام شد ، همه میپرسن که مثل "بازگشت به خانه"، در داخل دنیای سینمایی مارول (MCU) جریان داره؟ خیلی خبرهای ضد و نقیصی شنیده شده. چیزی که مشخصه اینه که سونی واقعا میخواد اینطور باشه. چون MCU الان بزرگترین برند سینمایی جهانه و سونی میخواد از این برند سود ببره.  حتی ایمی پاسکال (رئیس بخش سونی پیکچرز) با پررویی و جلوی کوین فایگی (رئیس مارول استودیوز) گفت که این فیلم بخشی از MCU است! (خبرش اینجاست). ولی بعدش فایگی تکذیب کرد  و حتی خود تام هالند هم در این خبر آن را تایید کرد. چون معلومه مارول نمیخواد اسمش روی فیلمی باشه که هیچ نظارتی روی ساختش نداره و هیچ سود مالی هم واسش نداره.  بدین ترتیب نه تام هالند در فیلم ونوم خواهد بود و نه ونوم در MCU. آنها در دنیاهای مجزایی حضور خواهند داشت.

 

 

 

9- تایید شده: مرد عنکبوتی در این فیلم نخواهد بود

 مرد عنکبوتی در این فیلم نخواهد بود

خب، تام هالند در این فیلم نیست ولی آیا امکانش هست که اسپایدرمن در آن باشه؟ چون سونی رایت این شخصیت را در دست داره و میتونه از بازیگری دیگر در نقش مرد عنکبوتی برای فیلم ونوم استفاده کنه. یا اینکه حتی یک مرد عنکبوتی کاملا رایانه ای (CGI) بذاره. ضمن اینکه قرارداد «اندرو گارفیلد» با سونی تا سال 2020 بودش پس آیا امکان داره اندرو دوباره برگرده و در این فیلم نقش اسپایدرمن رو بازی کنه؟ ولی روبن فلیچر و نویسندگان فیلمنامه ونوم آب پاکی را روی دست هواداران ریخته و اعلام کرده اند که حداقل در قسمت اول ونوم هیچ اثری از مرد عنکبوتی نخواهد بود!

 

8- تایید شده: این فیلم آغاز دنیای سینمایی اختصاصی سونی براساس شخصیت های کمیک های اسپایدرمن خواهد بود

این فیلم آغاز دنیای سینمایی اختصاصی سونی براساس شخصیت های کمیک های اسپایدرمن خواهد بود

الان هر استودیویی در هالیوود به دنبال کپی کردن از فرمول مارول استودیوز است و میخواد یونیورس به هم مرتبط خودش رو داشته باشه (حتی یونیورسال و پارامونت هم به دنبال ساختن یونیورس هایی براساس "ترنسفرمرز" یا شخصیت های ترسناک کلاسیک خود هستند!). سونی هم از این قاعده مستثنی نیست. سونی هنوز رایت اسپایدرمن و کلی شخصیت دیگه رو داره پس سعی داره یونیورس خودش رو براساس دشمنان و متحدین معروف اسپایدرمن بسازه. Spider-Verse سونی با ونوم کلید خواهد خورد و بعدش هم شاهد فیلم مشترک «گربه سیاه» و «سیلور سیبل» خواهیم بود. حتی شایعاتی مبنبی بر ساخت فیلم «میستریو» ، «شش خبیث»، «کریون شکارچی» و ... شنیده میشه! (خبرش اینجاست)

 

7- شایعه: گربه سیاه و سیلور سیبل در این فیلم حضور خواهند داشت

 گربه سیاه و سیلور سیبل در این فیلم حضور خواهند داشت

مارول استودیوز تقریبا یک دهه وقت گذاشت تا یونیورس سینمایی خودش رو شکل بده ولی استودیوهای دیگر اینقدر صبور نیستند! به همین خاطره که دومین فیلم در DCEU، "بتمن علیه سوپرمن" بود که البته «واندرومن» هم داشت و کامئوهایی از دیگر اعضای جاستیس لیگ! اگر شایعات حقیقت داشته باشن سونی هم همین کار رو میکنه و گربه سیاه و سیلور سیبل در این فیلم حاضر میشوند تا بعدا در فیلم اختصاصی خودشون اونا رو ببینیم. این نظر تجاری هم تصمیم عاقلانه ای میاد. چون اونا هیچ کدوم به اندازه ونوم معروف و محبوب نیستند و حضورشون در این فیلم میتونه به اینکه محبوب تر بشن کمک کنه و به قول معروف برای فیلمشون "هایپ" (hype) درست کنه.

 

6- شایعه: فلش تامپسون در این فیلم هست

 فلش تامپسون در این فیلم هست

تام هاردی تایید شده نقش ادی براک/ونوم رو بازی میکنه. ولی شایعه میگه دیگر میزبانان ونوم هم قراره باشند (برای اشنایی با میزبانان ونوم، این مقاله را بخوانید). یکی از نام هایی که مطرح شده، «فلش تامپسون» است . فلش با سیمبیوت ونوم پیوند خورده و به صورت یک شخصیت خوب به نام «مامور ونوم» (Agent Venom) درآمد. همچنین شایعاتی بود مبنی برحضور یک ونوم مونث (خبرش اینجاست). طبق این شایعه همسر سابق ادی براک به نام «آنه وینگ» در فیلم خواهد بود.  اینطور که معلومه سونی میخواد دنباله های زیادی از ونوم بسازه. بنابراین بدش نمیاد میزبانان احتمالی دیگر را نیز برای سیمبیوت ونوم معرفی کنه.

 

 

5- شایعه: سیمبیوت های دیگر هم خواهند بود

سیمبیوت های دیگر هم خواهند بود

کارنیج که در فیلم خواهد بود. ولی شایعه شده که همچنین سازمانی به نام Life Foundation هم هست که در کمیک ها بر ضد ونوم بود. این سازمان توسط چندین آدم پرنفوذ و متمول تاسیس شده بود که میخواستند برای خود پناهگاهی بسازند تا همیشه زنده بمانند. آنها چند سیمبیوت دیگر از روی ونوم ساختند به نام های Agony، Phage، Riot، Lasher و Scream (برای اشنایی با انها این مقاله را بخوانید). این شایعه منطقی به نظر میاد و این سازمان میتونه هم دشمن خوبی برای ونوم باشه و هم اینکه برای قسمت های بعدی سیمبیوت های جدیدی معرفی کنه.

 

4- شایعه: این فیلم براساس کمیک های "محافظ مرگبار" خواهد بود

 این فیلم براساس کمیک های "محافظ مرگبار" خواهد بود

"محافظ مرگبار" یا Lethal Protector نام محبوب ترین سری کمیک های اختصاصی ونوم است که توسط «دیوید میکلینی» و «مارک بگلی» خلق شد (میتونید این کمیک را اینجا دانلود کنید). در این سری ونوم با مرد عنکبوتی صلح میکنه و به شهر سن فرانسیسکو میره و یه جورایی به یک قهرمان تبدیل میشه (در واقع او آنقدر محبوب شده بود که مارول سعی کرد در این کمیک تبدیلش کنه به یه جور قهرمان). بعد اونجا متوجه میشه یه سری آدم های بی خانمان هستند که توسط آدم هایی مسلح به رهبری «رولند تریس» روشون آزمایش میشه (تریس از اعضای سازمان Life Foundation است). بعد ونوم سعی میکنه به این آدم های بی خانمان کمک کنه.

این شایعه هم منطقی میاد. چون هم سازمان Life Foundation را با داستان پیوند میزنه و هم اینکه واقعا در فیلمی که مرد عنکبوتی توش نیست واقعا لازمه ونوم شخصیتی حداقل نیمه قهرمان داشته باشه!

 

3- شایعه: اندرو گارفیلد یک حضور افتخاری (cameo) در فیلم خواهد داشت

اندرو گارفیلد یک حضور افتخاری (cameo) در فیلم خواهد داشت

این واقعا شایعه غریبی هستش. چون میدانیم اندرو دیگه هیچ صنمی با سونی نداره و با حالت قهر از سونی رفت (چون اعتقاد داشت مسئولین سونی گند زدن به سری فیلم های مرد عنکبوتی شگفت انگیز). اینجا توضیح دادیم چرا سونی اندرو را کنار گذاشت. ضمن اینکه گفتیم مرد عنکبوتی در این فیلم نیست و ربطی هم به سری Amazing Spider-man نداره. ولی اندرو تا سال 2020 با سونی قرارداد داره . ونوم هم که قراره 2018 بیاد. پس شاید احتمالش باشه یه حضور خیلی کوتاه از اندرو شاهد باشیم.

 

2- شایعه: کریون و میستریو هم در فیلم خواهند بود

 کریون و میستریو هم در فیلم خواهند بود

سونی واسه ساخت فیلم میستریو و کریون هم بی میل نیست! بنابراین ماشین شایعه سازی که کلا همیشه برای اسپایدرمن خوب شایعه ساخته و میسازه (!) میگه که این دو دشمن معروف اسپایدرمن در ونوم یه حضور کوچولو دارند. شاید هم قراره یه جور زمینه سازی برای فیلم شش خبیث باشه (کلا این سونی دست از سر شش خبیث برنمیداره که نمیداره!).

 

1- شایعه: «جروم» سریال گاتهام نقش کارنیج رو بازی میکنه

جروم کارنیج سریال گاتهام

نام خیلی از بازیگران در ارتباط با نقش کارنیج در این فیلم شنیده میشه. مثل «جکی ارل» از بازیگران فیلم Watchmen، آلن تودیک بازیگر Firefly، پدرو پاسکال ، ماتیاس شونارتس یا لین مانوئل میراندا از سریال "دکتر هو". اما خود این بازیگران و یا نمایندگان آنها این شایعات را رد کرده اند ولی یه اسم هست که همچنان شنیده میشه: «کامرون موناگان» که با ایفای نقش «جروم والسکا» در سریال گاتهام به شهرت رسیده و البته شخصیتش و نوع بازی اش کاملا برای کاراکتری دیوانه و وحشی مثل کارنیج مناسبه!

خب، دوستان نظر شما چیست؟ به نظرتون کدوم یکی از این شایعات میتونند درست باشند؟ کلا نظرتون راجع به فیلم ونوم چیه؟

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

movahedm
#1 movahedm 1396-06-04 23:07
نظرم اینه که.....
بیچاره اسپایدی
نقل قول کردن
nightspider
#2 nightspider 1396-06-04 23:14
من که میگم یه کاسه ای زیر نیم کاسه است.
بنظرتون سونی اینقدر احمقه که بیاد از این همه شخصیت مردعنکبوتی فیلم بسازه اونم بدون مردعنکبوتی.
میدونم سونی احمقه ولی نه دیگه این قدر.
بالاخره معلوم میشه که این سونی یا میخواد یه مردعنکبوتی دیگه بجز تام هالند و mcu رو کنه یا بعدا مردعنکبوتی را از مارول بگیره.
من که میگم پشت همه ی این فیلم ها یه چیز پنهونی است و پشت همه ی این فیلم ها مردعنکبوتی است.
مطمئن باشید.
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1396-06-05 02:10
مرد عنکبوتی چه گناهی کرده گیر سونی افتاده، کاشکی فیلمش آبکی باشه.
یه روزی کاش میشد همه ی این شخصیتا دست مارول و دیزنی میفتاد.
نقل قول کردن
spidey noir
#4 spidey noir 1396-06-05 07:51
والا از هرچی فیلم درجه یrبدم.میاد.حالا لوگان خوبش بود؛وسط فیلم بالا اوردم :-x ولی.خوب ببینیم چی میشه. من کلا ازسونی و فیلم هاش متنفرم.
نقل قول کردن
ariovash
#5 ariovash 1396-06-05 07:55
ولی من واقعا خوشحالم که این اتفاق داره میفته. ونوم دست مارول استودیوز بود قطعا فیلم R rated اختصاصی براش نمیساختن. و واقعا لایق یه همچین فیلمی با همچین بازیگری هست و اینکه اگه فیلم موفقی بشه که احتمالشم زیاده، محبوبیتش میره بالاتر که بازم لایق اینم هست. به نظرم اصن اونقدم مهم نیست اسپایدرمن تو اینا باشه یا نه. نگرانی سر این موضوع فقط از طرف فیلمای خود اسپایدیه که اونم چون مارول استودیوز خودشو به اندازه ی کافی ثابت کرده دیگه به نظرم جای نگرانی نیست. همه ی این کاراکترا یعنی کریون و میستریو و بلک کت و سیلور سیبل و هرکی که سونی میخواد تو یونیورسش ازش استفاده کنه پتانسیل زیادی برای فیلم اختصاصیشون دارن و حتما به حضور اسپایدی نیاز ندارن. اگه کنار هم میدیدیمشون معرکه میشد آره. ولی الانم بعیده که سونی قدماشو محتاطانه برنداره و حتما اتفاق خوبی قراره بیفته.
نقل قول کردن
THE MIX
#6 THE MIX 1396-06-05 08:38
از تام هاردی خدای بهتر برای نقش های خاکستری مثل ادی براک نیست . شرکت life foundation هم وجودش منطقی به نظر میاد و میتونه عامل به وجود اومدن سیمبیوت های جدید بشه . اگه قسمت های بعدی در کار باشه صد در صد میزبان های جدید میبینم و ادی براک احتمالا انتی ونوم میشه . بازیگر کارنج هم خیلی نکته مهمیه جیم کری اگه جوون بود برا این نقش عالی بود .خیلی حیف شد ایکاش این فیلم جزو MCU بود در مورد فیلم مستریو و بقیه کارکتر های مرد عنکبوتی هم نمیدونم چی بگم خدایی سونی به جای زور زدن الکی و ساختن ی دنیای سینمای جدید و خراب کردن کارکتر ها بهتره حق رایت رو به مارول پس بده تنها چیزی که براشون اهمیت داره پوله . امید وارم مارول دوباره رایت کارکتراشو به دست بیاره حیف چه کارکتر هایی که تا الان خراب شدن مثل 4 شگفت انگیز .
نقل قول کردن
Eternal Knight
#7 Eternal Knight 1396-06-05 16:02
من واقعا خوشحالم بالاخره یه فیلم از ونوم ساخته میشه چون پتانسیل یک کارکتر مستقل رو داره ولی جدا از اینا نباید سونی فیلمو زیادی شلوغ کنه باید یه روندی خاص و مشخص داشته باشه خودم به شخصه با بودن سیمبوت های دیگه و گربه سیاه و سیلور سیبیل و کریون و میستریو مخالفم چون با بودن اینا فیلم بیش از حد شلوغ و بی ربط میشه مثل مردعنکبوتی شگفت انگیر 2 ولی به نظرم باید حتما اسپایدرمن یه حضور افتخاری دشته باشه در مورد کارینج هم بگم خیلی موافق نیستم چون هنوز فیلم ونوم برا داشتن دو تا سیمبوت زوده ولی در کل دوست دارم فیلم قشنگ خوبی باشه چون ونوم واقعا کارکتر جذابی و شخصیت مورد علاقه خودمم هست
نقل قول کردن
Mohammad.ns.r
#8 Mohammad.ns.r 1396-06-08 18:07
به نقل از nightspider:
من که میگم یه کاسه ای زیر نیم کاسه است.
بنظرتون سونی اینقدر احمقه که بیاد از این همه شخصیت مردعنکبوتی فیلم بسازه اونم بدون مردعنکبوتی.
میدونم سونی احمقه ولی نه دیگه این قدر.
بالاخره معلوم میشه که این سونی یا میخواد یه مردعنکبوتی دیگه بجز تام هالند و mcu رو کنه یا بعدا مردعنکبوتی را از مارول بگیره.
من که میگم پشت همه ی این فیلم ها یه چیز پنهونی است و پشت همه ی این فیلم ها مردعنکبوتی است.
مطمئن باشید.

منم همینطور فکر میکنم
نقل قول کردن
Knuckles
#9 Knuckles 1396-10-22 00:40
خدا کنه کامرون موناگرون کارنیج باشه
خیلی باهاش از سریالای shameless
که توش نقش یه عشق رزم و جنگ و یه هم فلان گرا (سانسور زیاد کردم میدونم :lol:) بود
و هم اینکه تو گاتهام درخشید بخصوص بخشای جلو تلویزیونش
و صحنه کمدی هم وقتی زنده میشه به لزای میگه ما قبلا با هم چیز :-* فلان :oops: بینمون داشتیم؟ که لزلی یه ری اکشن عالی نشون میده :-)
و یا وقتی که بروس رو منگنه میکنه خلاصه که عالیه این بشر
نقل قول کردن
t.c.h
#10 t.c.h 1396-10-22 05:37
خب ببینیم سونی با این شخصیت مارول میخچاد چاکر کنه خوب یا بد فقط باید منتظر بمونیم امیدوارم فقط یه فیلم خوب از اب در بیاد
نقل قول کردن
mgtv021
#11 mgtv021 1396-10-22 15:55
به نظرم اگه سونی دنیای سینمایی شخصی خودش از مردعنکبوتی داشته باشه جالب میشه. همزمان دو مرد عنکبوتی تو سینما. مثلا تو ونوم مرد عنکبوتی (اندرو گارفیلد) اواخر فیلم به کمک ونوم بیاد و زمینه ساز قسمت های بعدی بشه
1.amazing spiderman 1
2.amazing spiderman 2
3.venom
4.و......
نقل قول کردن
saeedporreza
#12 saeedporreza 1396-10-23 16:37
جوکرمون میخواد کارنیج بشه D:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید