ثور رگنوراک مشکل دستکش بینهایت را در دنیای سینمایی مارول حل کرد!

ثور رگنوراک مشکل دستکش بینهایت را در دنیای سینمایی مارول حل کرد!

هشدار این مطلب اسپویلر دارد!

.

.

.

.

.

.

.

خب... اجازه بدهید اول یک کمی مقدمه براتون بگم تا کاملا قضیه براتون روشن بشه. ما ابتدا در سال 2011 و در فیلم ثور در یک لحظه دیدیم که در کلکسیون «اودین» (پدر ثور) دستکش بینهایت وجود دارد. اون موقع این صحنه خیلی سر و صدا به پا کرد و همه فکر میکردند که سرانجام ثانوس به ازگارد حمله میکنه و این دستکش رو به دست میاره.

 دستکش بینهایت - فیلم ثور

اما چیزی که مشخصه اینه که بعد از گذشت چند سال برنامه های مارول تغییر کرد. یعنی احتمالا اون موقع هم شاید برنامه خاصی برای این دستکش نداشتند و فقط به عنوان یک ایستراگ در این فیلم به کار رفته بود. در هر حال قضیه فرق کرد. چون ما در صحنه میان تیتراژ فیلم انتقام جویان: عصر الترون دیدیم که ثانوس میره و دستکش بینهایت را پیدا میکنه و دستش میکنه. اگر هنوز این صحنه را ندیده اید بروید اینجا.

دستکش ثانوس

اون موقع سئوالات زیادی به وجود امد. یعنی هواداران از خودشون میپرسیدند اگه ثانوس دستکش رو پیدا کرده پس اون دستکشی که در ازگارد دیدیم چی بود؟

تا اینکه اقای کوین فایگی به عنوان رئیس مارول استودیوز اعلام کرد که دو دستکش در mcu وجود داره که یکی از اونا جعلیه. خب حالا سئوال اینه که کدومشون جعلیه؟

ما در فیلم ثور راگناروک به جواب این سئوال میرسیم. یعنی وقتی «هلا» به ازگارد حمله و آنجا را تسخیر میکنه میبینیم که به همراه دستیارش «اسکرج» به جایی که اودین وسایل مهمی در انجا نگه میداره و بهش میگن vault، میروند. بعد وقتی هلا چشمش میفته به اون دستکش بینهایت میگه این جعلیه ! و پرتش میکنه روی زمین!!!

بنابراین معلوم میشه دستکشی که در ازگارد نگهداری میشده جعلی بوده و اونی که الان به دست ثانوس افتاده حقیقیه.

این مساله البته خیلی هم به نفع کل mcu شد. چون داستان فیلم ثور راگناروک جوریه که در پایان ازگارد نابود میشه. بنابراین اگر این دستکش واقعی بود که الان دیگه نابود شده بود !

و اما یک مساله دیگه!

چه بر سر تسرکت که سنگ بینهایت فضا (space) داخلشه آمد؟ چون ما میدونیم که تسرکت را ثور آورد بود به ازگارد. ما در فیلم ثور: راگناروک ، تسرکت را در مجموعه اودین میبینیم. ولی ایا الان که ازگارد نابود شده، تسرکت هم نابود شده!؟ نه! چون در راگناروک میبینیم که وقتی لوکی میره تاج «سورتور» را برداره چشمش میفته به تسرکت. یه مکثی هم میکنه. پس به احتمال خیلی زیاد خودش تسرکت رو برداشته.

این با اون قضیه ای که نشون میداد لوکی خودش تسرکت را در فیلم جنگ بینهایت تقدیم ثانوس میکنه مطابقت داره.

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره سنگ های بینهایت (INFINITY STONES) بدانید

معرفی ثانوس

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

شماره آخر كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

10 چیز مهمی که از کمیک "مقدمه جنگ بینهایت" فهمیدیم

10 حقیقتی که باید درباره ثانوس (THANOS) و خانواده اش بدانید

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

5 رویارویی برتر مرد عنکبوتی و ثانوس (THANOS)

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The-Captain-steve
#1 The-Captain-steve 1396-08-13 14:04
دقیقا
کلا ازگارد خیلی جای پیچیده ایی بود
اسپویلر نشید
از اون نقاشی های که رو سقف زیر عکس اودین و خانواده اش بود
تا اون مکان تو Odin vault که تمام ارتش هلا زندانی بودند
دوستان به یه چیزی دقت کردید میونیر پتک ثور قبلا دست هلا بود شاید به همین دلیل تونست نابودش کنه چون دلیلی نداره هلا هم سنگی نداشت اون نور نارنجی هم وقتی هلا به حالا Fight در میومد سنگ نبود دیگه پس کو این سنگ
نقل قول کردن
New Avenger II
#2 New Avenger II 1396-08-13 14:26
به نقل از The-Captain-steve:
دقیقا
کلا ازگارد خیلی جای پیچیده ایی بود
اسپویلر نشید
از اون نقاشی های که رو سقف زیر عکس اودین و خانواده اش بود
تا اون مکان تو Odin vault که تمام ارتش هلا زندانی بودند
دوستان به یه چیزی دقت کردید میونیر پتک ثور قبلا دست هلا بود شاید به همین دلیل تونست نابودش کنه چون دلیلی نداره هلا هم سنگی نداشت اون نور نارنجی هم وقتی هلا به حالا Fight در میومد سنگ نبود دیگه پس کو این سنگ


منم این سوالو داشتم پس سنگ روح کجاست مگه قرار نبود داخل ثور راگناروک باشه ؟؟
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#3 The-Captain-steve 1396-08-13 14:42
#2
تا جایی که من دقت کردم هیجی پیدا نکردم احتمالا باید منتظر فیلم پلنگ سیاه باشیم
واکاندا چون من با عقلم جور در نمیاد که یه فلز بتونه واکاندا رو اونطوری کنه البته من فکر میکنم ربطی به فلز نداشته باشه
اما طی این جمله A Gift From God نمیتونه منظورش فلز ویبرینیوم باشه حالا باید صبر کنیم
نقل قول کردن
Surtur
#4 Surtur 1396-08-13 14:46
راستش به نظرم ممکنه لوکی اون مکعبی که از غول های یخی بود رو هم برداشته باشه،یعنی فعلا معلوم نیست.
در کل به نظرم فیلم ثور: راگنورک ،به جز دو عیب(نابودی پتک ثور و البته نابودی ازگارد)،فیلم خیلی عالی بود.(بهترین فیلم کمیک بوکی حتی بهتر از جنگ داخلی!)
#2
در مورد سنگ روح فقط سه گزینه باقی میمونه:
۱-جایی در واکاندا
۲-جایی معلق در فضا(نا کجا اباد!!!)
۳-نزد تانوس
متحملترین گزینه ،گزینه ۳ هست و خیلی بعیده که گزینه ۱ و ۲ مکان سنگ روح باشند .یعنی احتمالا این سنگ از همون اول نزد تانوس بوده.
نقل قول کردن
m.k.t
#5 m.k.t 1396-08-13 14:57
به نقل از Surtur:
راستش به نظرم ممکنه لوکی اون مکعبی که از غول های یخی بود رو هم برداشته باشه،یعنی فعلا معلوم نیست.
در کل به نظرم فیلم ثور: راگنورک ،به جز دو عیب(نابودی پتک ثور و البته نابودی ازگارد)،فیلم خیلی عالی بود.(بهترین فیلم کمیک بوکی حتی بهتر از جنگ داخلی!)
#2
در مورد سنگ روح فقط سه گزینه باقی میمونه:
۱-جایی در واکاندا
۲-جایی معلق در فضا(نا کجا اباد!!!)
۳-نزد تانوس
متحملترین گزینه ،گزینه ۳ هست و خیلی بعیده که گزینه ۱ و ۲ مکان سنگ روح باشند .یعنی احتمالا این سنگ از همون اول نزد تانوس بوده.

اخر فیلم هایمدال بازم زنده موند پس ممکنه پیش اون باشه
داخل واکاندا هم اون جایی حافظه ی زنده واکاندا نام داره توی تریلر اونجرز به واکاندا حمله شد دلیل دیگه نمیبینم جز سنگ
اگه توی فظا باشه پس به دنبال اون به سفر های کیهانی دست می زنن
نقل قول کردن
amirx79x
#6 amirx79x 1396-08-13 15:07
میشه مثلا سنگ روح دست کاپیتان مارول باشه؟؟
یا مثلا آدام وارلاک :-* دست ثانوس باشه که
یعنی اول فیلم جنگ بینهایت همینجوریش دوتا سنگ داره یکیش هم دست نیروهای نوا
یکیش چشم آگاموتو
یکی هم تو سر ویژن
یکیش هم دست کالکتور
بررسی میکنیم:
ثانوس برای بدست آوردن سنگ ذهن و سنگ زمان باید از رو نعش دوتا ابرقهرمان رد شه
ایتر هم که دست کالکتور هست راحت میشه ازش کند
گوی هم که دست نیروهای نوا هست باید با یه ارتش طرف بشه
اینجوری که ثانوس یخورده کارش سخت میشه آقا
تازه اگه سنگ روح دستش باشه
راستی بنظرتون نوا میتونه توی این دوتا فیلم معرفی بشه؟؟
یا حداقل یه اشاره
نقل قول کردن
Surtur
#7 Surtur 1396-08-13 15:27
#5
راستش نکته جالبی گفتین.ولی مارول به وضوح در فیلم ثور:راگنورک نشون داد که در سینما هم مثل کمیک قراره منشا قدرت خدایان(البته هایمدال که نمیشه گفت خداست ولی این موضوع براش صدق میکنه!!) از خودشون هست ؛مثلا ثور و هلا.من فک میکنم که منشا قدرت های هایمدال هم از خودش باشه
خیلی خیلی خیلی خیلی(احتمالش 0/0000000001 درصد هست!!!!!!!) بعیده دست هایمدال باشه ولی راستش ممکنه.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#6
تا جایی که میدونم کاپیتان ماول در جنگ بیهایت نیست و در انتقام جویان 4 حاضر خواهد بود(البته مطمئن نیستم!!!) و ادام وارلاک هم که در جنگ بینهایت بعیده حاضر باشند و چون تانوس باید سنگ هارو در همون اونجرز 3 به دست بیاره بنابر این به احتمال (99/99 دصد!!) این دو گزینه هم حذف خواهند شد.
نقل قول کردن
aria strange
#8 aria strange 1396-08-13 15:28
من اون صحنه رو ديدم هلا اونو زد كنار گفت this is fake!
نقل قول کردن
devoe
#9 devoe 1396-08-13 16:26
سلام دوستان من عضو جديد سايت هستم
من ديشب اين فيلم رو ديدم و به نظرم بهترين فيلم كميك بوكى بود كه امسال اومد.پر از صحنه هاى خنده دار و يك ابر خبيثى كه شخصيت چند بعدى داشت و هدف هاش دليل منطقى داشتند.به نظر من منتظر باشيد كه كيفيت خوبش بياد و بعد ببينيد.
درباره ى سنگ روح هم به احتمال ٩٩% توى يكى از مكان هاى زيره:
پيش تانوس يا توى واكاندا كه بقيه ى دوستان هم گفتن
پيش گرند مستر
توى زمين(توى خونه ى پيتر كوييل،يا كامار تاج)
توى ازگاردى كه نابود شد(پيش هلا)
گزينه ى اخر به نظرم احتمالش هست چون شايد تانوس يه جورى هلا رو پيدا مى كنه(يا زنده بوده يا يه جورى زندش مى كنه)بعدش هلا هم بهش سنگ رو ميده
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#10 The-Captain-steve 1396-08-13 16:57
#9 خوش اومدی به سایت
سنگی دست هلا نبوده که بخواد به تانوس بده اگر جاش رو هم می دونست حتما یه سر میرفت چک کنه پس هلا هیچی
تو کامارتاج هم نمیتونه باشه چون یه سنگ دست دکتر استرنج هست پس اصلا نمیشه گفت اونجاست
خونه پیترکویل ؟ ولش کنه اینو اصلا جای صحبت نداره
ازاگارد هم نابود شد
تو پتک ثور هم نبود
اصلا به نظر من منطقی نیست دست تانوس باشه باید تانوس دنبال سنگ ها بگرده تا پیداشون کنه پس دست تانوس هم نیست
منطقی ترین گزینه ها
هایمدال
واکاندا
و
شاید گرندمستر حتما یه دلیلی داره تو تیکه دوم اخر فیلم هم بود پش یه چیزی هست ..
الان ما فرض بر این داریم که
تانوس تسراکت رو داره یعنی از لوکی گرفته
به نواپرایم حمله کرده و سنگ بنفش رو هم داره
یه سری ادم هم میفرسته که سنگ ذهن رو از ویژن بگیرن تا اینجا این اطلاعاتی بوده که میشد از این اطلاعات که سایت کار کرده به دست بیاره البته نظر منه ها
نقل قول کردن
Cap-Spider Potter
#11 Cap-Spider Potter 1396-08-13 17:05
دوستان کسی نمیدونه تاریخ انتشار نسخه بلوری راگناروگ چه زمانیه ؟ اعلام کردن ؟ هنوز دو روز نگذشته ترکیدم بابا ! کی تا اون موقع صبر میکنه..!

شرمنده بابت اسپم
نقل قول کردن
devoe
#12 devoe 1396-08-13 17:15
به نقل از The-Captain-steve:
#9 خوش اومدی به سایت
سنگی دست هلا نبوده که بخواد به تانوس بده اگر جاش رو هم می دونست حتما یه سر میرفت چک کنه پس هلا هیچی
تو کامارتاج هم نمیتونه باشه چون یه سنگ دست دکتر استرنج هست پس اصلا نمیشه گفت اونجاست
خونه پیترکویل ؟ ولش کنه اینو اصلا جای صحبت نداره
ازاگارد هم نابود شد
تو پتک ثور هم نبود
اصلا به نظر من منطقی نیست دست تانوس باشه باید تانوس دنبال سنگ ها بگرده تا پیداشون کنه پس دست تانوس هم نیست
منطقی ترین گزینه ها
هایمدال
واکاندا
و
شاید گرندمستر حتما یه دلیلی داره تو تیکه دوم اخر فیلم هم بود پش یه چیزی هست ..
الان ما فرض بر این داریم که
تانوس تسراکت رو داره یعنی از لوکی گرفته
به نواپرایم حمله کرده و سنگ بنفش رو هم داره
یه سری ادم هم میفرسته که سنگ ذهن رو از ویژن بگیرن تا اینجا این اطلاعاتی بوده که میشد از این اطلاعات که سایت کار کرده به دست بیاره البته نظر منه ها

بله منم به احتمال زياد ميگم كه پيش گرند مستره چون بدون دليل يه شخصيت مهمى رو توى فيلم نمى اوردند يه احتمال ديگه اى هم هست كه مسخره به نظر مياد ولى ممكنه حقيقت داشته باشه(اينو از توى سايت cbr ديدم) :
پيش هاوارد اردكه!!
چون اگه اخر فيلم رو ببينيد كالكتور باهاش يه چيزى خورد يعنى بهش خيلى اعتماد داره و ممكنه كالكتور از قبل سنگو داشته باشه و داده باشه به اون چون هيشكى فكرشم نمى كنه كه اونجا باشه
نقل قول کردن
The-Captain-steve
#13 The-Captain-steve 1396-08-13 17:16
#12 بعید نیست
از مارول همه چیز بر میاد
نقل قول کردن
Super Hero
#14 Super Hero 1396-08-13 17:43
مارول فازش چیه -_-
مگه نگفت سنگ روح داخل تور رانگاروک هستش،پس چرا نبود
مارول بعضی وقتا کارای عجیب غریبی میکنه :-|
مثلا همین تریلر بلک پنتر،قرار بود با اکران تور ۳ منتشر بشه ولی یکدفعه تقریبا ۱ ماه زودتر اکران شد :-|
در ضمن اگه به اولین پوستر بلک پنتر دقت کنید روی دیوار یه شئ کوچیک نارنجی رنگ میبینید(داخل یکی از مقالات سایت هم بهش اشاره ای شد)فکر کنم به احتمال ۹۹٪اون سنگ روحه،چون تنها فیلمی که میشه داخلش سنگ روح رو نشون داد فیلم بلک پنتره،چون فیلم انت من و واسپ اصلا به این چیزا ربطی نداره،البته همونطور که اول گفتم از مارول همه چی بعیده،مثلا کی فکرش رو میکرد که بال های کرکس با نیرو ارتش چیتاری ها کار میکنه؟(داخل هوم کامینگ)
احتمال اینکه سنگ روح داخل واکاندا باشه خیلی زیاده
نقل قول کردن
mahsa520
#15 mahsa520 1396-08-13 17:53
به نقل از Super Hero:
مارول فازش چیه -_-
مگه نگفت سنگ روح داخل تور رانگاروک هستش،پس چرا نبود
مارول بعضی وقتا کارای عجیب غریبی میکنه :-|

مارول دقیقا کی گفت صد در صد اون سنگ تو این فیلمه؟ فقط یه فن تئوری ازش دیدم
از بس همه میگفتن تو وجود هایمداله که فکر میکردی تو این فیلمه
یادم نمیاد مارول گفته باشه حتما تو این فیلمه
در ضمن تریلر پلنگ سیاه هم منتشر شد دیگه. تو سایت نقد هم شد. منظور از اکران ، اکران لندن بود که همون موقع هم تریلر پلنگ سیاه اومد
نقل قول کردن
Unworthy Thor
#16 Unworthy Thor 1396-08-13 17:55
سلام دوستان. من عضو جدید سایتم و امیدوارم که از اطلاعات شما و استاد ترابی به خوبی استفاده کنم
بعد از دیدن فیلم راگناروک چند سوال برام ایجاد شد، میخوام نظر شمارو در موردشون بدونم.
1- توی فیلم دیدیم که واریرز تری کشته شدن اما خبری از لیدی سیف نبود یا شاید هم من با توجه به کیفیت پایین فیلم ندیدمش. به نظر شما الان کجاست؟
2- فکر میکنم که سنگ روح برخلاف فرضیه های اخیر، طبق فرضیه قبلی دست هایمدال باشه چون دیدیم که اون رنگ نارنجی هنوز هم درون چشم های هایمدال هست و اینکه تونست روح ثور رو ببینه و احضارش کنه. شما فرضیه ای ندارین که سنگ روح کجاست یا احتمالا در چه فیلمی رونمایی بشه؟
البته این صحنه که گفتم منو خیلی یاده اونجرز 1 انداخت. اونجا هم دیدیم که لوکی تونست با سنگ ذهنی که داخل عصا بود به محضر ثانوس بره. این نکته منو یکم گیج کرده. اینکه هایمدال خودش این قدرت رو داره یا قدرت سنگ روح و ذهن ( اگر دست هایمدال باشه) در این مورد مثل هم هستش؟
نقل قول کردن
devoe
#17 devoe 1396-08-13 18:00
به نظر من احتمال اينكه پيش هايمدال باشه خيلى كمه چون اگه اينطورى بود خيلى قدرتش بايد بيشتر مى بود و راحت اون حيوون هلا رو شكست مى داد
نقل قول کردن
Unworthy Thor
#18 Unworthy Thor 1396-08-13 18:16
#17
البته نمیشه صد در صد اینو گفت چون دیدیم که توی فیلم جنگ داخلی اسکارلت ویچ، ویژن رو شکست داد
یا طبق گفته ی دوستان داخل واکانداس یا در اختیار هایمداله که وقتی با سفینه ی ثانوس مواجه میشن با یک تیر دو نشون میزنن و هم سنگ روح رو از هایمدال میگیرن و هم لوکی تسراکت رو تقدیم میکنه و بعدش هم طبق چیزهایی که میدونیم طی این نبرد ثور بیهوش میشه و میفته روی سفینه محافظین. ولی هرچیزی ممکنه و مارول همیشه مارو غافلگیر میکنه
نقل قول کردن
devoe
#19 devoe 1396-08-13 18:22
به نقل از Unworthy Thor:
#17
البته نمیشه صد در صد اینو گفت چون دیدیم که توی فیلم جنگ داخلی اسکارلت ویچ، ویژن رو شکست داد
یا طبق گفته ی دوستان داخل واکانداس یا در اختیار هایمداله که وقتی با سفینه ی ثانوس مواجه میشن با یک تیر دو نشون میزنن و هم سنگ روح رو از هایمدال میگیرن و هم لوکی تسراکت رو تقدیم میکنه و بعدش هم طبق چیزهایی که میدونیم طی این نبرد ثور بیهوش میشه و میفته روی سفینه محافظین. ولی هرچیزی ممکنه و مارول همیشه مارو غافلگیر میکنه

بله حق با شماست ولى ١-قدرت هاى اسكارلت ويچ از تسراكت بود.٢-اگه خود ويژن ميخواست ميتونست اسكارلت ويچ رو شكست بده ولى نمى خواست چون بهش اسيب ميزد
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#20 Captain Steve Lover 1396-08-13 18:24
خب پس احتمالاً درمورد انتقام جويان ٣ بلافاصله بعد از ثور راگناروك شروع بشه...يعنى ثانوس اون سفينه رو داغون كرده و ثور هم سقوط ميفته رو سفينه محافظان و لوكى هم دوباره به ثانوس خدمت ميكنه...
دستكش ها هم واقعاً خوبه كه مشكلش حل شد...

در مورد سنگ روح هم بنظرم توي انتقام جويان ٣ و ٤ كه نه...مَرد مورچه اى و واسپ هم فكر نميكنم ...ميمونه بلك پنتر و كاپيتان مارول...

.....
راستى چرا نمرات ليگ عدالت منتشر نميشه :-|
نقل قول کردن
Ultimate spider-man
#21 Ultimate spider-man 1396-08-13 18:31
آقا من یه نظریه دارم:
سنگ روح دست آیشه است. اونجوری که با پیتر حرف میزد مثل اینکه نژاد آیشه خودشون خودشونو میسازن و اگه به پیله آدام وارلاک نگاه کنیم یه گوی زرد رنگ وسط یا بالای پیله است. فکر کنم از سنگ روح استفاده میکنن تا به جسم روح بدن.

یکیم اینکه ثانوس به خاطر تسرکت اومده پیش لوکی و تو تریلر هم فقط سنگ فضا رو دستکش بود. اونجا هم که یه قمر چپ و راست کرد زد رو سیاره فکر کنم تو زندار یا سیاره آیشه که هی اسم سیارش یادم میره بود.
نقل قول کردن
Spiderx
#22 Spiderx 1396-08-13 19:12
با سلام ببخشید آقای ترابی من 3 سوال از شما داشتم ممنون میشم آن ها را جواب بدهید.
1 به نظر شما هلا در آخر فیلم کشته شد???
2 من تمامی یاران تور به جز سیف رو در فیلم دیدم آیا او در این فیلم (تور3) بازی کرده یا اشاره ای به او شده که کجا است?? زیرا من اورا در فیلم ندیدم ولی بقیه بودن.
3میزان فروش نهایی فیلم های محافظین کهکشان2.مرد عنکبوتی . و واندر وومن چقدر بوده است?? ممنون میشم جواب بدهید.
نقل قول کردن
Surtur
#23 Surtur 1396-08-13 19:23
همه نظرات رو خوندم.
باید بگم که خیلی از مکان هایی که ذکر شد مسخرس.
اسکارلت ویچ؟!هههههههههه ههه اون یه جهش یافته هست که در MCU از قدرت سنگ ذهن به وجود اوده(توانایی هاش کاملا اینو نشون میده.!!)،در کمیک اون از قدرت سنگ حقیقت به وجود اومده(در واقع با سنگ حقیقت جهش یافته شده!!) و قویتر از نسخه سینماییشه و البته در کمیک دختر مگنیتو هست.
در کل کارهای عجیب و غریب و مهمتر از همه غیر منطقی!!!! از مارول کم ندیدیم )شاید حتی دست نیک فیوری باشه!!!!،شایدم دست هر کسی که به هیچ وج فکرش‌رو هم نخواهیم کرد!!!!!!.)قبلن م گفتم هر چیزی ممکنه ولی اسکارلت ویچ دیگه بینهایت غیر منطقی،گرند مستر؟؟!! راستش اونم خیلی خیلی خیلی بعیده ،چون اگه پیش اون بود احتمالا در ثور :راگنورک معلوم میشد و در مورد کالاکتر هم بگم که اون خودش دنبال سنگ های بینهایته یعنی این که سنگ روح رو نداده به گرند مستر ،چون در اخر فیلم ثور ۲ که ایثر رو گرفت گفت یکی حل شد مونده پنج تای دیگه و این یعنی سنگ روح رو نداشته و نه میداده به گرندمستر
و البته چندین مکان دیگه که ذکر کردین.
ولی به نظر من که دست خود تانوس بوده و هست. ;-) :lol:
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#24 Captain Steve Lover 1396-08-13 19:45
به نقل از Spiderx:

3میزان فروش نهایی فیلم های محافظین کهکشان2.مرد عنکبوتی . و واندر وومن چقدر بوده است?? ممنون میشم جواب بدهید.


اوضاع فروش فيلم هاي كميك بوكى سال ٢٠١٧
Logan: 616 $
Wonder Woman :821$
Guardians Of The Galaxy Vol.2:863$
Spider-Man Homecoming:879$

فعلا اسپايدرمن اوله بايد ديد ولى جاستيس ليگ و راگناروك چه ميكنن...
نقل قول کردن
Mahan_83
#25 Mahan_83 1396-08-13 20:15
به نظر من ۳ مورد احتمالش از بقیه بیش تره:
۱- تو واکاندا هست
۲- دست خود ثانوس هست
۳- توی پیله آدام وارلاک است
احتمالا پیش هایمدال نیست چون اگه بود باید می فهمیدیم
پیش کالکتور هم نیست همون طور که دوستان گفتند و احتمال اینکه پیش گرند مستر هم باشه کمه چون همون طور که آخر فیلم هست اوضاعش زیاد خوب نیست ;-)
نقل قول کردن
Captain Steve Lover
#26 Captain Steve Lover 1396-08-13 20:25
به نقل از Cap-Spider Potter:
دوستان کسی نمیدونه تاریخ انتشار نسخه بلوری راگناروگ چه زمانیه ؟ اعلام کردن ؟ هنوز دو روز نگذشته ترکیدم بابا ! کی تا اون موقع صبر میکنه..!

شرمنده بابت اسپم

مارول هر سال يه فيلم تو ارديبهشت ميده كه شهريور بلوري مياد...
يكى تو تير ميده كه مهر بلوري مياد...
يكى تى ابان ميده كه اسفند بلوري مياد...(شايدم اخر بهمن)
نقل قول کردن
amirx79x
#27 amirx79x 1396-08-13 20:43
آقا
میتونه تو شمشیر هایمدال باشه؟؟
چون یادمه هلا خیلی دنبالش بود تو فیلم و اینکه هایمدال همیشه شمشیر رو داره و قویترین دستگاه تلپورت یعنی بایفراست با این شمشیر کار میکنه
نظرتون؟ ؟؟
نقل قول کردن
Superior avenger
#28 Superior avenger 1396-08-13 21:03
من که میگم سنگ روح تو بلک پنتره
فکر کنم تو همون جنگلی که تو تریلر بلک پنتر رفت تا با روح پدرش ارتباط برقرار کنه (اسمش یادم رفته)
یعنی از طریق سنگ روح میتونن با روح مرده ها ارتباط داشته باشن
نقل قول کردن
123654
#29 123654 1396-08-13 22:34
من تا این حد میدونم که هلا همون شخصیت معشوقه ثانوس میشه حالا ببینید
نقل قول کردن
Marc Spector
#30 Marc Spector 1396-08-13 23:19
این دیگه نوبرش بود،خیلی مسخره این قضیه تموم شد،یعنی یه همچین شی مهمی رو اودین متوجه تقلبی یا اصلی بودنش نشده؟؟
تازه گیریم خود اودین میدونسته اون فیکه اصلا برای چی باید تو خزانش نگهداریش میکرد؟؟
نقل قول کردن
devoe
#31 devoe 1396-08-14 01:34
به نقل از Surtur:
همه نظرات رو خوندم.
باید بگم که خیلی از مکان هایی که ذکر شد مسخرس.
اسکارلت ویچ؟!ههههههههههههه اون یه جهش یافته هست که در MCU از قدرت سنگ ذهن به وجود اوده(توانایی هاش کاملا اینو نشون میده.!!)،در کمیک اون از قدرت سنگ حقیقت به وجود اومده(در واقع با سنگ حقیقت جهش یافته شده!!) و قویتر از نسخه سینماییشه و البته در کمیک دختر مگنیتو هست.
در کل کارهای عجیب و غریب و مهمتر از همه غیر منطقی!!!! از مارول کم ندیدیم )شاید حتی دست نیک فیوری باشه!!!!،شایدم دست هر کسی که به هیچ وج فکرش‌رو هم نخواهیم کرد!!!!!!.)قبلنم گفتم هر چیزی ممکنه ولی اسکارلت ویچ دیگه بینهایت غیر منطقی،گرند مستر؟؟!! راستش اونم خیلی خیلی خیلی بعیده ،چون اگه پیش اون بود احتمالا در ثور :راگنورک معلوم میشد و در مورد کالاکتر هم بگم که اون خودش دنبال سنگ های بینهایته یعنی این که سنگ روح رو نداده به گرند مستر ،چون در اخر فیلم ثور ۲ که ایثر رو گرفت گفت یکی حل شد مونده پنج تای دیگه و این یعنی سنگ روح رو نداشته و نه میداده به گرندمستر
و البته چندین مکان دیگه که ذکر کردین.
ولی به نظر من که دست خود تانوس بوده و هست. ;-) :lol:

مارول خيلى وقت ها كارايى كرده كه حتى فكرش رو هم نمى تونستيم بكنيم توى همين راگناروك خود تور سورتور رو ازاد كرد يا اصلا كن ميتونست باور كنه هلا خواهر تور باشه؟احتمال همه چى توى mcu هست
نقل قول کردن
mtm
#32 mtm 1396-08-14 07:47
به نقل از Marc Spector:
این دیگه نوبرش بود،خیلی مسخره این قضیه تموم شد،یعنی یه همچین شی مهمی رو اودین متوجه تقلبی یا اصلی بودنش نشده؟؟
تازه گیریم خود اودین میدونسته اون فیکه اصلا برای چی باید تو خزانش نگهداریش میکرد؟؟

اودین چون یه چشمش کار نیمکنه بنابراین زیاد حالیش نیست که آیا فلان چیز جعلیه یا جعلی نیست :lol:
ولی از شوخی گذشته تو اون مدتی که لوکی بر تاج و تخت اودین تکیه زده بود میتونسته همه چیز رو با نسخه جعلی عوض کنه
نقل قول کردن
mtm
#33 mtm 1396-08-14 07:49
به نقل از Spiderx:
با سلام ببخشید آقای ترابی من 3 سوال از شما داشتم ممنون میشم آن ها را جواب بدهید.
1 به نظر شما هلا در آخر فیلم کشته شد???
2 من تمامی یاران تور به جز سیف رو در فیلم دیدم آیا او در این فیلم (تور3) بازی کرده یا اشاره ای به او شده که کجا است?? زیرا من اورا در فیلم ندیدم ولی بقیه بودن.
3میزان فروش نهایی فیلم های محافظین کهکشان2.مرد عنکبوتی . و واندر وومن چقدر بوده است?? ممنون میشم جواب بدهید.

1- بله به نظرم کشته شد
2- کوین فایگی درباره این سئوال جواب درستی نداده ولی گفته احتمالا لیدی سیف را در فیلم های اینده مارول میبینیم
3- برای مطلع شدن از میزان فروش هر فیلمی بروید به سایت
www.boxofficemojo.com
اسم فیلم رو سرچ کنید و میزان فروش رو بهتون میده
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1396-08-14 07:52
به نقل از Unworthy Thor:
سلام دوستان. من عضو جدید سایتم و امیدوارم که از اطلاعات شما و استاد ترابی به خوبی استفاده کنم
بعد از دیدن فیلم راگناروک چند سوال برام ایجاد شد، میخوام نظر شمارو در موردشون بدونم.
1- توی فیلم دیدیم که واریرز تری کشته شدن اما خبری از لیدی سیف نبود یا شاید هم من با توجه به کیفیت پایین فیلم ندیدمش. به نظر شما الان کجاست؟
2- فکر میکنم که سنگ روح برخلاف فرضیه های اخیر، طبق فرضیه قبلی دست هایمدال باشه چون دیدیم که اون رنگ نارنجی هنوز هم درون چشم های هایمدال هست و اینکه تونست روح ثور رو ببینه و احضارش کنه. شما فرضیه ای ندارین که سنگ روح کجاست یا احتمالا در چه فیلمی رونمایی بشه؟

1- سه جنگجو قطعا کشته شده اند. کوین فایگی در مصاحبه های خودش داره عمدا از پاسخ به سئوال "لیدی سیف" کجاست طفره میره. بنابراین احتمالا در فیلم های بعدی مارول او را خواهیم دید
2- من حس میکنم سنگ روح در واکاندا باشه. حس میکنم میخوان یه جوری پلنگ سیاه را هم به ثانوس ربط بدن. دلیل حمله ثانوس به واکاندا که در تیزر جنگ بینهایت دیدیم هم همین میتونه باشه
نقل قول کردن
Surtur
-1 #35 Surtur 1396-08-14 08:12
به نقل از mtm:
به نقل از Marc Spector:
این دیگه نوبرش بود،خیلی مسخره این قضیه تموم شد،یعنی یه همچین شی مهمی رو اودین متوجه تقلبی یا اصلی بودنش نشده؟؟
تازه گیریم خود اودین میدونسته اون فیکه اصلا برای چی باید تو خزانش نگهداریش میکرد؟؟

اودین چون یه چشمش کار نیمکنه بنابراین زیاد حالیش نیست که آیا فلان چیز جعلیه یا جعلی نیست :lol:
ولی از شوخی گذشته تو اون مدتی که لوکی بر تاج و تخت اودین تکیه زده بود میتونسته همه چیز رو با نسخه جعلی عوض کنه

اودین در کمیک خدای خدایان و بینهایت برابر مرد عنکبوتی چیز میدونه.پس به شخصیت ها همین طور که خودتونم گفتین توهین نکنین. 8)
اگه چنین مشکلاتی هست علتش کارهای غیر منطقی ماروله که بهش اشاره کردم و اینکه خیلی کارهاشون روی اساسی نیست. :-)
نقل قول کردن
mtm
#36 mtm 1396-08-14 09:11
به نقل از Surtur:
به نقل از mtm:
به نقل از Marc Spector:
این دیگه نوبرش بود،خیلی مسخره این قضیه تموم شد،یعنی یه همچین شی مهمی رو اودین متوجه تقلبی یا اصلی بودنش نشده؟؟
تازه گیریم خود اودین میدونسته اون فیکه اصلا برای چی باید تو خزانش نگهداریش میکرد؟؟

اودین چون یه چشمش کار نیمکنه بنابراین زیاد حالیش نیست که آیا فلان چیز جعلیه یا جعلی نیست :lol:
ولی از شوخی گذشته تو اون مدتی که لوکی بر تاج و تخت اودین تکیه زده بود میتونسته همه چیز رو با نسخه جعلی عوض کنه

اودین در کمیک خدای خدایان و بینهایت برابر مرد عنکبوتی چیز میدونه.پس به شخصیت ها همین طور که خودتونم گفتین توهین نکنین. 8)


شما مثل اینکه متوجه نشدی بنده شوخی کردم. چون دقیقا هم علامت خنده گذاشتم و بعدشم گفتم "از شوخی گذشته ..." بهتره با دقت بیشتری نظرات رو بخونی
و حتی اگه شوخی هم نکرده باشم بازم همچین چیزی توهین محسوب نمیشه.
در ضمن بهتره لحن حرف زدنت رو درست کنی. باشه؟ این مساله هیچ ربطی به مرد عنکبوتی نداشت. برای ما و مخصوصا شخص من هیچ فرقی بین شخصیت ها وجود نداره.
تو سایت من باید درست صحبت کنی. مخصوصا با کسی که تو وب سایت مرد عنکبوتی بیشترین و بهترین مقالات رو برای دیگر ابرقهرمانان نوشته. دفعه اخرت باشه. نظر دادن بلد نیستی بهتره تو سایت من نظر ندی
نقل قول کردن
amir a. ghaderi
#37 amir a. ghaderi 1396-08-14 14:07
جناب سورتور. فقط خواستم بگم نظرت رو حذف کردم. خوشبختانه حتی جناب ترابی هم اون رو ندید. پس برو در حد شمشیر سورتور تو اونجات بسوز. خوندمش و برات تاسف خوردم و برای پدر و مادرت که همچین کثافت اشغالی رو پس انداختن بیرون. واقعا تف بر اون شرف نداشته ات که با بزرگمردی مثل استاد ترابی که زندگیش رو وقف کمیک بوک کرده اینطوری حرف زدی.
نقل قول کردن
Marc Spector
#38 Marc Spector 1396-08-14 15:13
به نقل از mtm:
به نقل از Marc Spector:
این دیگه نوبرش بود،خیلی مسخره این قضیه تموم شد،یعنی یه همچین شی مهمی رو اودین متوجه تقلبی یا اصلی بودنش نشده؟؟
تازه گیریم خود اودین میدونسته اون فیکه اصلا برای چی باید تو خزانش نگهداریش میکرد؟؟

اودین چون یه چشمش کار نیمکنه بنابراین زیاد حالیش نیست که آیا فلان چیز جعلیه یا جعلی نیست :lol:
ولی از شوخی گذشته تو اون مدتی که لوکی بر تاج و تخت اودین تکیه زده بود میتونسته همه چیز رو با نسخه جعلی عوض کنه

:lol: درست میگید استاد،فقط در مورد مدت پادشاهی لوکی هم من اول همین فکر شمارو کردم ولی بعد یادم اومد تو اون حمله مخفی که غولای یخی انجام دادن به ازگارد(که اگر اشتباه نکنم میخواستن اون مکعب که قدرت یخی داشت رو بدزدن) با توجه به اینکه اون دستکش اولیه سنگای بینهایت روش بود میتونستن به جای اون مکعب که (اسمش یادم نیست) کلا همون دستکش رو بدزدن که خیلی هم قدرت مند تره.
نقل قول کردن
m.k.t
#39 m.k.t 1396-08-14 20:03
به نقل از Marc Spector:
به نقل از mtm:
به نقل از Marc Spector:
این دیگه نوبرش بود،خیلی مسخره این قضیه تموم شد،یعنی یه همچین شی مهمی رو اودین متوجه تقلبی یا اصلی بودنش نشده؟؟
تازه گیریم خود اودین میدونسته اون فیکه اصلا برای چی باید تو خزانش نگهداریش میکرد؟؟

اودین چون یه چشمش کار نیمکنه بنابراین زیاد حالیش نیست که آیا فلان چیز جعلیه یا جعلی نیست :lol:
ولی از شوخی گذشته تو اون مدتی که لوکی بر تاج و تخت اودین تکیه زده بود میتونسته همه چیز رو با نسخه جعلی عوض کنه

:lol: درست میگید استاد،فقط در مورد مدت پادشاهی لوکی هم من اول همین فکر شمارو کردم ولی بعد یادم اومد تو اون حمله مخفی که غولای یخی انجام دادن به ازگارد(که اگر اشتباه نکنم میخواستن اون مکعب که قدرت یخی داشت رو بدزدن) با توجه به اینکه اون دستکش اولیه سنگای بینهایت روش بود میتونستن به جای اون مکعب که (اسمش یادم نیست) کلا همون دستکش رو بدزدن که خیلی هم قدرت مند تره.

اون ها غول های یخی هستن پس مکعب یخی براشون ارزش داره
شایدم از قدرت های دستکش خبر نداشتن یا میدونستن جعلیه
نقل قول کردن
Mr. Sinister
#40 Mr. Sinister 1396-08-14 20:42
به نقل از amir a. ghaderi:
جناب سورتور. فقط خواستم بگم نظرت رو حذف کردم. خوشبختانه حتی جناب ترابی هم اون رو ندید. پس برو در حد شمشیر سورتور تو اونجات بسوز. خوندمش و برات تاسف خوردم و برای پدر و مادرت که همچین کثافت اشغالی رو پس انداختن بیرون. واقعا تف بر اون شرف نداشته ات که با بزرگمردی مثل استاد ترابی که زندگیش رو وقف کمیک بوک کرده اینطوری حرف زدی.

اوه اوه عجب چیزی بهش گفتی :lol:
شمشیر سورتور با اون اندازه و شعله های اتشین خودش عجب سوزش داشته باشه :lol:
به نظرم از این بعد تو استادیوم هم بهتره به جای شیر سماور یا اگزوز خاور از شمشیر سورتور استفاده کنند :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44