چه بر سر فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی فاکس خواهد آمد؟

چه بر سر فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی فاکس خواهد آمد؟

در این مقاله سعی میکنیم پیش بینی کنیم که بعد از توافق بین دیزنی و فاکس چه بر سر پروژه هایی که فاکس از مدتها قبل رویشان کار میکرده خواهد آمد!

 

- گمبیت (Gambit)

واقعا عجب سرنوشتی داشت این فیلم گمبیت! اولش قرار بود اکتبر سال 2016 اکران بشه ولی کارگردان هایش عوض شدند . فیلمنامه هم بارها مورد بازنویسی قرار گرفت. حالا گور وربینسکی قراره اون رو کارگردانی کنه خبرها نشون میده فیلمبرداری اوایل سال اینده میلادی شروع میشه و بودجه خوبی هم نصیب این فیلم شده. ضمنا میگن که داستان فیلم تم سرقت (heist) خواهد داشت. حدس ما اینه که این فیلم ساخته میشه و اکران هم خواهد شد و دیزنی در آن دخالتی نخواهد داشت چون مدتیه همه چیز نشون میده فاکس عزم خودش رو جزم کرده تا بسازتش.

 

- ایکس 23

مرگ ولورین در فیلم لوگان نشون داد که ما دیگه هرگز قسمت دوم این فیلم را نخواهیم دید ولی «لورا کینی » ملقب به ایکس 23 به عنوان جانشین لوگان در کمیک های سال های اخیر مارول مطرح بوده و اتفاقا محبوبیت خوبی هم داره. تو فیلم لوگان هم این شخصیت واقعا خوش درخشید. یادمه برایان سینگر به عنوان معمار اصلی فیلم های ایکس من چند بار تلویحا اشاره کرد که ایکس 23 میتونه گزینه خوبی برای جانشینی ولورین در دنیای سینمایی باشه. به نظر میرسه که فاکس هم بدش نمیومد که فیلم اختصاصی ایکس 23 رو بسازه ولی خیلی بعیده الان که دیزنی صاحب بخش سینمایی فاکس شده همچین فیلمی ببینیم . چون قطعا دیزنی مایله خودش از اول بره سراغ ولورین و مردان ایکس و احتمالا با انتخاب بازیگری جدید برای نقش لوگان این فرنچایز رو از نو آغاز میکنه. پس این فیلم رو کنسل شده بدونید.

 

- با استعدادها (The Gifted)

سریال بااستعدادها gifted

راستش رو بخواهید من این سریال رو دنبال نمیکنم. قسمت های اولیه رو دیدم و اتفاقا تو این مقاله هم راجع به شخصیت ها توضیحاتی دادم ولی اونقدر برام جذاب نبود که بخوام ادامه اش بدم. البته سریال بدی نیست. خیلی هم خوبه ولی چیز نو و خفنی نداره که حتما هر هفته پایش بنشینم. اونجوری که میگن تعداد تماشاچی های این سریال خوبه ولی خیلی هم زیاد نیست. بنابراین به نظرم بعد از یک فصل کنسل میشه چون مطمئنا دیزنی برای ساخت سریال های جدید از روی شخصیت های اکس من و چهار شگفت انگیز برنامه های خاص خودش رو داره.

 

- دکتر دووم (Dr. Doom)

دکتر دووم (Dr. Doom)

در کمیک کان امسال و در کمال ناباوری اعلام شد که فاکس میخواهد فیلم اختصاصی دکتر دووم را بسازد. قراره شد که مغز متفکر سریال Legion یعنی نوآ هاولی این فیلم رو بسازه و فیلمنامه اش را بنویسه. راستش همه ما از شنیدن این خبر شگفت زده شدیم چون هاولی از آدم های کاربلد هالیووده و قطعا چیزی بدی تحویل ما نمیداد. ولی تقریبا به طور یقین مطمئن باشید دیزنی این پروژه را هم کنسل میکنه چون معلومه خودش برای دووم برنامه داره و یقینا به جای ساختن فیلم اختصاصی دووم میاد او را  وارد MCU میکنه.

 

- ایکس فورس (X-Force)

ایکس فورس (X-Force)

یادتونه شهریور امسال خبر اومد که درو گودارد (مغز متفکر سریال Daredevil) فیلم X-Force را برای فاکس کارگردانی و نویسندگی میکند؟ ضمنا گفته شد که ددپول و کیبل در این فیلم نقش کلیدی خواهند داشت و میشه گفت رهبر این گروه از جهش یافته ها خواهند بود. این فیلم قرار  بود نسخه تاریک ایکس من باشه چون گروه ایکس فورس از میوتانت های خشن و بیرحم تشکیل شده که برای انجام ماموریت های سیاه (black ops) دور هم جمع میشوند. پس معلومه که فاکس خیلی وقته داشته روی این فیلم کار میکرده. اما راستش به نظرم بعیده دیزنی بخواد این فیلم رو بسازه. اگر هم بسازه قطعا میذاره برای سالهای بعد چون اولش باید ببینه ددپول رو چطوری وارد MCU کنه و بعد بیاد ایکس فورس رو بسازه!

 

- دارک فونیکس 2 (Dark Phoenix II)

دارک فونیکس 2 (Dark Phoenix II)

فیلم ایکس من: دارک فونیکس که فیلمبرداری اش تموم شده و قطعا هم اکران میشه ولی ما مدام شنیده ایم که این فیلم دو قسمتی خواهد بود. اما راستش به نظرم فقط همون قسمت اولش ساخته بشه. حدس میزنم دیزنی در فیلم دخالت میکنه و داستان را یا جوری تمومش میکنه که پرونده ایکس من های فاکس کاملا بسته بشه یا اینکه جوری تمومش میکنه که یه جوری به MCU وصل بشن. بنابراین در هر دو صورت ما دارک فونیکس 2 را نخواهیم دید.

  

- لژیون (Legion)

 لژیون (Legion)

دیزنی وقتی فاکس رو خرید صاحب شبکه FX هم شد و همانطور که میدونید یکی از سریال های برتر این شبکه Legion بوده که فصل اولش خیلی مورد استقبال منتقدین قرار گرفت. فصل دو هم از مدتی پیش داره روش کار میشه. من حس میکنم فصل 2 ساخته و پخش میشه چون سریالش تقریبا اصلا به فیلم های اکس من ربطی نداره و دیزنی هم دلیلی برای کنسل کردنش نمیبینه. ضمن اینکه دیزنی اونقدر سیاست داره که یهو نیاد همه چیز رو کنسل کنه. ولی احتمالا همه چیز رو تو سیزن 2 تموم میکنند.

 

- مرد چند تایی (Multiple Man)

 مرد چند تایی (Multiple Man)

همین ماه پیش بود که اعلام شد جیمز فرانکو داره روی فیلم اختصاصی شخصیت Multiple Man کار میکنه. درسته که خبرش یه کم عجیب بود ولی فیلمش قطعا پتانسیل بالایی داره. ضمن اینکه قرار بود با درجه R ساخته بشه اما متاسفانه تقریبا احتمالش 0 درصده که مارول و دیزنی و مخصوصا کوین فایگی بخواد فیلم اختصاصی این شخصیت رو برای MCU بسازه.

 

- چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)

 چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)

درسته فاکس دو بار رفته سراغ فیلم چهار شگفت انگیز و شکست هم خورده ولی به قول معروف تا سه نشه بازی نشه! یادتون باشه خبر اومده بود که فاکس میخواد هر طور شده رایت اونا رو به مارول پس نده و تصمیم داشت فیلمی جدید بسازه  با حال و هوایی بچه گانه تا  شبیه به انیمیشن "شگفت انگیزان" (The Incredibles) باشه. یعنی ماجرا از دید بچه های رید ریچاردز و سوزان استورم به نام های فرانکلین و والریا روایت بشه. ولی در هر حال هر چی که بود دیگه تموم شد و الان مارول و دیزنی قطعا برنامه های خودشون رو برای چهار شگفت انگیز و شخصیت هاش دارند.

  

- قسمت های 2 و 3 فیلم میوتانت های جدید (New Mutants 2 & 3)

 قسمت های 2 و 3 فیلم میوتانت های جدید (New Mutants 2 & 3)

جاش بون کارگردان فیلم New Mutants چند بار اشاره کرده که میخواد این فیلم رو به صورت سه گانه دربیاره. اما بعیده قسمت های 2 و 3 جایی در برنامه های مارول و دیزنی داشته باشند چون قطعا اونا میخوان همه چیز برند MCU رو داشته باشه . ولی شایدم New Mutants  از نظر هنری و تجاری خیلی موفق از آب دربیاد و در نتیجه دیزنی بخواد قسمت های بعدی رو بسازه. باید صبر کرد و دید.

 

- سریال کارتونی ددپول (Deadpool Animated Series)

سریال کارتونی ددپول (Deadpool Animated Series)

اردیبهشت امسال بود که خبر اومد خبر دادیم شبکه FX میخواد سریال کارتونی ددپول رو بسازه. میگن مغز متفکر آن آقای دونالد گلاور بازیگر، خواننده و نویسنده معروف خواهد بود ( گلاور به همراه برادرش نویسنده این سریال خواهد بود). به نظرم با توجه به اینکه الان حتما روی خیلی از قسمت ها کار شده و همچنین چون مارول و اقای جف لوب به عنوان رئیس دپارتمان سریال سازی مارول در ساخت آن سهیم بودند مشکلی برای پخش آن وجود نداره. ضمن اینکه گفته میشه این سریال ربطی هم به فیلم های ددپول نداره.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2017

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 داستان و کراس اور برتری که میخواهیم پس از توافق دیزنی و فاکس در دنیای سینمایی مارول (MCU) ببینیم

دیزنی با خرید فاکس صاحب کدام فرنچایزهای سینمایی شد؟

خبر داغ قرن بیست و یکم! دیزنی رسما بخش سینمایی و تلویزیونی فاکس را خرید!!!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spiderx
#1 Spiderx 1396-09-30 15:58
عالی بود.
فقط یه سوال داشتم فیلم کاپیتان مارول تاریخ اکراینش کی هست?
استاد مقاله ای در مورد خط زمانی فیلم های مردان ایکس آماده کردم که اعضای سایت با آن آشنا شوند و سوالاتشان در باره فیلم های مردان ایکس حل شود.
اگر تو ایمیل براتون بفرستم قرار میدین??
ممنون
نقل قول کردن
alihdz
#2 alihdz 1396-09-30 16:23
عالی بود مقاله
نقل قول کردن
m.k.t
#3 m.k.t 1396-09-30 16:38
فکر کنم همه بجز انیمیشن ددپول لغو بشن و داستان هاشون بعدن استفاده میشه مخصوصا x force چون شایعه شده بود مارول براش برنامه داره و اون یکی از فیلم های با درجه Rماروله
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#4 Remi_GAMBIT 1396-09-30 16:45
سلام.
بنظر من سریال لژیون و فیلم های ددپول 2، گامبیت، مرد چندتایی، نیو میوتانت و دکتر دووم تو MCU جریان دارن.
چون تا اینجا هیچ صنمی نا دنیای ایکس من ندارند.
:-)
نقل قول کردن
sina parker
#5 sina parker 1396-09-30 18:44
اون تلویحا منو کشته :D
نقل قول کردن
Marc Spector
#6 Marc Spector 1396-09-30 19:23
ببینید من دقیق نمیدونم برنامه فیلم های xmen و mcu به چه صورت هست ولی اصلا حال و هوای فیلم های xmen به mcu نمیخوره مخصوصا این فیلم new mutant که وقتی تیزر رو دیدم حال و هوای فیلمای ژانر ترسناک بهم دست داد.از بین تمام فیلم های دنیای مردان ایکس شاید محتمل ترین فیلم که به mcu بخوره همون ددپول هستش که تازه اونم مطمین نیستم به خاطر ظاهر کلوسوس و روایت اریجین خود ددپول.ولی باز هم یه حسی بهم میگه مارول فعلا رو 4 شگفت انگیز تمرکز میکنه و اگر هم بخواد فیلمی بر اساس مردان ایکس بسازه فیلم مشترک ولورین و هالک هستش.
نقل قول کردن
farson
#7 farson 1396-09-30 21:52
ممنون استاد خیلیاش برام سوال بود
بنظر تون مارول بین سریالای فاکس و خودش تو نتفلیکس کراس اور خواهد داشت؟؟
نقل قول کردن
LEG3ND
#8 LEG3ND 1396-09-30 22:10
سلام
چیزی از ددپول و رایان رینولدز ننوشتید؟
من فکر میکنم ددپول نیازی به ریبوت نداره چون طرفداران به شدت راضی هستن ازش
خدا کنه با همین وضع وارد mcu بشه
نقل قول کردن
AMiR Hossein
#9 AMiR Hossein 1396-09-30 22:13
چرا اینقدر عجله دارید که دیزنی همه چیز رو وارد mcu کنه ؟
حالا که مارول نتونسته همه شخصیت های مهمش رو از اول تو دنیاش داشته باشه بهتره که آروم آروم و با برنامه اونا رو وارد کنه .
خیلی بد میشه که اگه در عرض فقط یکی دو سال بینیم که شخصیت های مهمی مثل چهار شگف انگیزیا ایکس من یا ددپول و خیلی های دیگه که با این قرارداد برگشتن و تقریبا همشون اول باید یه فیلم مستقل داشته باشن یهو وارد این دنیا میشن.
تازه یادمون نره که چنتا شخصیت همین الان mcu داره که لایق فیلم مستقل هستن مثل بلک ویدو هاکای و باکی بارنز
تازه خیلی شخصیت جوون و تازه شکل گرفته و یا خیلی قدیمی تو کمیک های مارول هست که میشه ازشون استفاده کرد و اینم در نظر بگیرین که سالی نهایت چهار یا پنج فیلم برای مارول خوب هست چون در غیر اینصورت تمرکز از بین میره و کیفیت کارها کم میشه.


مطمئن باشید مارول برنامه های خوبی خواهد داشت و اتاق فکری برای وارد کردن شخصیت ها اختصاص دادن.
به شخصه دوست دارم این شخصیت ها حضور و ورود بزرگ و پررنگی داشته باشن نه اینکه هرچه سریع تر کنار بقیه ببینمشون.
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#10 Remi_GAMBIT 1396-09-30 22:43
#6
من با نظر شما نه مخالفم نه موافق.
بنظر من کاراکتر هایی مانند گامبیت، ددپول و ولورین بیشتر بدرد MCU میخورن تا کاراکتر هایی که کم تر حضور دارن...
من فکر میکنم کاراکتر هایی مثل وارپث، سایلاک، میستیک، آنجل، روگ و... آخر و عاقبت هایی مانند هاوکآی و بلک ویدو خواهند داشت و صله ای اضافی به MCU خواهد بود.
نقل قول کردن
Remi_GAMBIT
#11 Remi_GAMBIT 1396-09-30 22:47
به نقل از AMiR Hossein:
چرا اینقدر عجله دارید که دیزنی همه چیز رو وارد mcu کنه ؟
حالا که مارول نتونسته همه شخصیت های مهمش رو از اول تو دنیاش داشته باشه بهتره که آروم آروم و با برنامه اونا رو وارد کنه .
خیلی بد میشه که اگه در عرض فقط یکی دو سال بینیم که شخصیت های مهمی مثل چهار شگف انگیزیا ایکس من یا ددپول و خیلی های دیگه که با این قرارداد برگشتن و تقریبا همشون اول باید یه فیلم مستقل داشته باشن یهو وارد این دنیا میشن.
تازه یادمون نره که چنتا شخصیت همین الان mcu داره که لایق فیلم مستقل هستن مثل بلک ویدو هاکای و باکی بارنز
تازه خیلی شخصیت جوون و تازه شکل گرفته و یا خیلی قدیمی تو کمیک های مارول هست که میشه ازشون استفاده کرد و اینم در نظر بگیرین که سالی نهایت چهار یا پنج فیلم برای مارول خوب هست چون در غیر اینصورت تمرکز از بین میره و کیفیت کارها کم میشه.


مطمئن باشید مارول برنامه های خوبی خواهد داشت و اتاق فکری برای وارد کردن شخصیت ها اختصاص دادن.
به شخصه دوست دارم این شخصیت ها حضور و ورود بزرگ و پررنگی داشته باشن نه اینکه هرچه سریع تر کنار بقیه ببینمشون.

نظر شما کاملا درسته ولی در فاز 4 هواداران شاید نتوانند به جای کاپیتان، استارک و... شخصیت هایی مانند انت من و کاپیتان مارول و... را بپزیرند، پس مجبورند با قرار دادن کاراکتر هایی مانند ددپول، ولورین و چهارشگفت انگیز در کتار مردعنکبوتی و دکتر استرنج جای خالی اعضای اورجینال را بپوشانند.
نقل قول کردن
hassan91
#12 hassan91 1396-09-30 23:04
صدر درصد مارول مردان ایکس و چهار شگفت انگیز رو از نو و برنامه وارد میکنه.
#9
کاملا موافقم، شخصیت های چهار شگفت انگیز و مردان ایکس انقدر پتانسیل دارن که دیزنی و مارول باز میتونن اونا رو از نو بسازن حتی :-) حتی :-* حتی خود ددپول رو هم :-)
بعدشم فک نکنم تا سال 2021 یا 2022 از این شخصیتا خبری باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید